Zo, ik ben weer een zenuwinzinking nabij. De meest afgrijselijke horror middag gehad. Werkelijk helemaal niets mocht, zo bizar veel RNG tegen. De game moet rigged zijn. Hoe kan 1 iemand anders ZOVEEL pech hebben een hele middag lang. Op een gegeven moment vraag ik gewoon om 1 normale game, maar die is me gewoon niet gegund. Een aantal voorbeelden, niet aangedikt en ook geen uitzonderingen:
-met elke tank krijg ik nagenoeg 14 bots in mijn team. Onspeelbare klote games dus.
-behalve als ik in de Maus zit. Dan heb ik ineens 14 magische super unicums in mijn team die de tegenstander kapot rushen en er voor mij dus niets te doen valt. Laat staan dat ik ook maar kans maak op die gore HT 12.
-Maus heeft geen armor. Ben letterlijk waar in 1 game 8x op rij gepenned door een HEAT E5. En mijn return schoten gingen ofwel over zijn tank heen, ofwel in de grond. En hij stond 150m bij me vandaan.. Helemaal compleet weggevaagd door die gast. Ik denk zal wel een ultra try hard unicum reroll scum zijn. Nee hoor, heeft doodleuk 47% WR en 600 avg dmg. Sure wg, ok, whatever

-Heb 4x Himmelsdorf gehad. 0x als ik de Maus selecteer uiteraard. Nee, 3x in een light tank en 1x in mijn SU101... Waar ik bottom tier was... En dus weer 14 bots in mijn team had... En dus weer kansloos verlies
-1 van die Himmelsdorf light tank games kom ik in mijn RU 251 een batchat tegen. 1e shell bounce (want batchat heeft armor). Goed was een snapshot, kan gebeuren. 2e shot, fully aimed in zijn zijkant. Crit no dmg. WAT? Volgende target is een Grille15. Ik heb 796 hp. Uiteraard outspot hij me, want ik ben een Ru 251, dus geen camo. Ik schiet eerder. Mijn shell verdwijnt in oblivion. En zijn return shell? Uiteraard een high roll en dus ben ik dood.

-En dan nu de uitsmijter: laatste game, pak ik de T110E4 mee. Mines encounter met 2 arties. Zinloos dus. Team uiteraard weer full bot, dus weer een loss. Maar nu komt het: van hoogstens 150m afstand BOUNCE IK EEN LEOPARD PTA. MET 298 PEN.
HOE DAN WARGAMING??????
Ik kan redelijk snel salty worden van de game, maar zo salty als nu ben ik echt nog nooit geweest. Volledig triggered. En dan kom ik vanavond natuurlijk gewoon terug, want ja. Moet toch mogelijk zijn om 1 normale game te mogen spelen? Wg? plz?
[
Voor 5% gewijzigd door
Mr_Size op 15-03-2017 18:10
]