Verwijderd
Als je je ideeën gaat verkondigen in de achterbuurten rond het plaatselijke station, ga je zeker geld verdienen hiermee.Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 21:10:
[...]
Misschien kan ik er wel geld mee verdienen.
Gewoon kwestie van je mond open te durven doen...
Dikke neus, drie bier, roeien met de riemen die je hebt en de variabelen die er zijn, bevalt het het je niet, speel dan niet of een andere game, frustratie prima, maar arty zit al sinds de aplha ingame dus niet na 8 jaar gaan miepen
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Aan de andere kant...Breezers schreef op maandag 6 maart 2017 @ 21:33:
Dikke neus, drie bier, roeien met de riemen die je hebt en de variabelen die er zijn, bevalt het het je niet, speel dan niet of een andere game, frustratie prima, maar arty zit al sinds de aplha ingame dus niet na 8 jaar gaan miepen
Je kan de arty ook gewoon teamkillen. Toch?
*slaat met zijn hoofd weer een extra deukje in zijn bureau*User schreef op maandag 6 maart 2017 @ 21:36:
[...]
Aan de andere kant...
Verwijderd
Uit proefondervindelijk onderzoek heb ik vastgesteld dat dit inderdaad mogelijk is.User schreef op maandag 6 maart 2017 @ 21:36:
[...]
Aan de andere kant...
Fegelein, the Führer and the Defender
[YouTube: https://youtu.be/k13JuBYqo-8]
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=472B4SPDzH0]
+3 lag platRianata schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 00:40:
Even iets om te lachen... ik vond deze wel leuk:
Fegelein, the Führer and the Defender
[video]
Trouwens meer van die dingen graag
[ Voor 6% gewijzigd door nvidia666 op 07-03-2017 00:59 ]
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/5777/
Ik twijfel. Ik wil 'm wel, maar gisteren ook weer dusdanig vaak beschoten door arty dat ik voor nu wel weer even klaar ben met WoT.
[ Voor 42% gewijzigd door Gaius op 07-03-2017 08:47 ]
Zodat je 2 tanks koopt in plaats van 1 natuurlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:03:
Godsamme waarom hebben ze die niet gelijk uitgebracht?
Verwijderd
Ik rij nog steeds voor lul in die Patriot.Gaius schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:06:
[...]
Zodat je 2 tanks koopt in plaats van 1 natuurlijk.
En dat kun je dus oplossen door deze mooie T26E5 aan te schaffen.Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:12:
[...]
Ik rij nog steeds voor lul in die Patriot.
edit: Voor de T26E5 en/of Patriot-bezitters onder ons: Hoe gaat deze tank met de Obj252 / Defender om?
[ Voor 18% gewijzigd door Gaius op 07-03-2017 10:25 ]
Die pen ik regelmatig in de onderplaat (zonder gold).Gaius schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:16:
[...]
edit: Voor de T26E5 en/of Patriot-bezitters onder ons: Hoe gaat deze tank met de Obj252 / Defender om?
Al is de pen maar 230mm en als ik op tank viewer kijk zie ik 270mm met angle.
Over welke M4 heb je het dan?Kepro schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:44:
Ik heb liever een 252 voor me dan een m4. De cupola van de 252 zijn makkelijk te raken/pennen terwijl die van de M4 een akelig klein dingetje is.
Ja hoor, ik heb onlangs nog begrepen dat zulk gedrag heel normaal is en de game totaal niet verpest voor anderen.User schreef op maandag 6 maart 2017 @ 21:36:
[...]
Aan de andere kant...
Je team heeft er ook totaal geen last van, met 2 deelnemende tanks minder de tegenstander bevechten is nooit een probleem... allemaal gewoon doen dus als je de aandrang voelt om je als kindje van 6 te gedragen.
Ik ben nogal traag van begrip, dus het duurde even tot ik door ijzersterke argumentatie overtuigd was
                    Ik was gisteren eerder in staat om me monitor te teamkillen_Anvil_ schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:54:
[...]
Ja hoor, ik heb onlangs nog begrepen dat zulk gedrag heel normaal is en de game totaal niet verpest voor anderen.
Je team heeft er ook totaal geen last van, met 2 deelnemende tanks minder de tegenstander bevechten is nooit een probleem... allemaal gewoon doen dus als je de aandrang voelt om je als kindje van 6 te gedragen.
Ik ben nogal traag van begrip, dus het duurde even tot ik door ijzersterke argumentatie overtuigd was![]()
[afbeelding]
10 games gespeeld waarvan sowieso 5 games weggenuked te worden en me kranvagn mark verpest. Arty is so gud for this game. Als iemand het levende bewijs wil kan ik de replays best uploaden.......
begon op 93,3% op me mark na een goede sessie eergisteren. 1ste game geblindshot door een GW tiger voor 2k hp.. yey! Phrovovka 1,4k hp kwijt door arty en daarna snapshot on fire door bc25t yey! Redshire 261 en E3 XVM whoring yey! Murovanka M53 hit waardoor ik nog moeite had laatste clip te doen yey!
Uiteindelijk ook een van de grootste grafdagen gehad met nog geen eens 3k average en 20% survival.
Als ik ooit het idee heb gehad dat deze game rigged is was het gisteren wel. Na een uitstekende sessie op zondag waarbij alles gewoon gaat zoals het hoort te gaan mocht gisteren helemaal niets, maar dan ook niets. Geëindigd op 90,89% mark. Deze mark is echt de grootste drama in de geschiedenis van dit spel
# rant off, arty is fine and kranvagn best tank EU
Arty is balanced jee.
Gister ging inderdaad bij mij ook niet erg goed (totaal nietKepro schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 12:13:
Gister was wel het ultieme voorbeeld ja![]()
Arty is balanced jee.
Inderdaad ... toch ff me arty pakken om een paar tanks af te knallen
sorry daarvoor
Pfff, laf. Pak dan een KV-2 ofzoRusky schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:01:
[...]
Gister ging inderdaad bij mij ook niet erg goed (totaal niet) en wat doe je dan?
Inderdaad ... toch ff me arty pakken om een paar tanks af te knallen![]()
sorry daarvoor
Verkopen en lekker de Skoda T50 spelenQuantor schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:57:
Gisteren Emil II gekocht en gespeeld, topgun gefree-expd en dan denk je nu heb ik een leuke tank, want vond de Emil I super.... DRAMA kan er helemaal niets mee lijkt het. Heeft iemand dezelfde ervaring of tips voor de Emil II?
[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 07-03-2017 17:12 ]
Maar ik vind het leuk om alle tier 10's vrij te spelen, daar haal ik mijn plezier uit, zoals jij je plezier haalt in het 3 marken van elke tank. En de T50 heb ik al klaarjantje 2 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:11:
[...]
Verkopen en lekker de Skoda T50 spelenMaar mijn mening wist je denk ik al
Verwijderd
Alweer zo'n goed idee.Kepro schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:32:
Kan ik mijn is6 ook inwisselen voor een 252? Tiegul vertelde laatst dat NA wel zon actie had.
Heb even gezocht op Emil in dit topic en inderdaad jouw mening stemt mij niet vrolijk.jantje 2 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:11:
[...]
Verkopen en lekker de Skoda T50 spelenMaar mijn mening wist je denk ik al
Maar ik haal mijn fun in het vrijspelen van alle tier 10's waar jij je fun haalt in het 3 marken van elke tank, wat zeker niet iedereen gegeven is. Dus moet door met dat ding, maar idd die gun is verschrikkelijk inaccuraat lijkt het.
                    http://wotlabs.net/eu/player/GJP
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Ja hallo , 539 view range lijkt mij ook wel leukGJP80 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 19:22:
Light missies, drie keer naar een ander bosje gereden, mijn platoon genoot gevraagd om te schieten en ondertussen koffie geregeld...
[afbeelding]
dit met een camo van 45 is idd zeer leuk
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
vorige week LT15.3 gehaald, 3e poging oid? echt mazzel...GJP80 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 19:22:
Light missies, drie keer naar een ander bosje gereden, mijn platoon genoot gevraagd om te schieten en ondertussen koffie geregeld...
[afbeelding]
Met paar lights in platooon op prokhorovka, de ene light maakt een boog om te zien waar de enemy scouts zijn, de 2e weet dan of hij veilig het ene magische bosje op de 0 lijn in kan..
Dat kon dus, 8,2 k spotting, 0 direct damage omdat ik wat laat er uit kwam en daarna niks pende met mn t54 lwt. 145 wn8 en ace tanker zonder zelf damage gedaan te hebben, lol
Ja, lighttanks doen niet mee in de WN8 race, tenzij je ze juist niet gaat spotten.._Anvil_ schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 08:19:
[...]
vorige week LT15.3 gehaald, 3e poging oid? echt mazzel...
Met paar lights in platooon op prokhorovka, de ene light maakt een boog om te zien waar de enemy scouts zijn, de 2e weet dan of hij veilig het ene magische bosje op de 0 lijn in kan..
Dat kon dus, 8,2 k spotting, 0 direct damage omdat ik wat laat er uit kwam en daarna niks pende met mn t54 lwt. 145 wn8 en ace tanker zonder zelf damage gedaan te hebben, lol
Ik merkte wel enige progressie maar gisteravond was echt dramatisch. Was er niet helemaal bij met mn hoofd en dat merk je wel in het spel
http://www.noobmeter.com/player/eu/mario_visser/542693005/
Ik zit momenteel in een verhuizing en daarna even mijn pc een beetje upgraden zodat ik op high graphics kan spelen. Moet momenteel alles op medium zetten om een fatsoenlijke fps van rond de 45 te behalen.
www.mariovisser.com
Nee gelijk heb je hoor, lekker blijven spelen. Het is geen slechte tank, en je moet hem vooral spelen naar de sterke van de turret. Probeer zoveel mogelijk hulldown plekjes te vinden, en als je het geduld hebt wat defensiever te spelen. Laat de enemy maar naar jouw hulldown locatie komen ipv van dat jij naar hun komt.Quantor schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 19:09:
[...]
Heb even gezocht op Emil in dit topic en inderdaad jouw mening stemt mij niet vrolijk.
Maar ik haal mijn fun in het vrijspelen van alle tier 10's waar jij je fun haalt in het 3 marken van elke tank, wat zeker niet iedereen gegeven is. Dus moet door met dat ding, maar idd die gun is verschrikkelijk inaccuraat lijkt het.
De hull is namelijk papier en zal bijna niets bouncen.
Zorg ook dat de afstanden waarop je schiet niet te lang zijn, ongeveer 100-300m is wel het max om de gun nog enigszins goed te laten werken. Je reload between shells is zo traag dat je vaak wel fully aimed het volgende schot kan doen dus je kan wel op je gemak de schoten plaatsen.
de tank wordt pas goed in games die langer duren, door de slechte DPM en accucacry is het lastig om reliable je damage te doen. Probeer ook vooral soft targets te focussen doordat de pen gewoon te slecht is om heavies te engagen. Als je E100 turret met heat schiet bijv moet je er van uit gaan er minimaal 2 te bouncen
Hopelijk heb je hier wat aan
Verwijderd

Nu enkel nog LT 15.2 voor de T28HTC, maar dat is ook gelijk de moeilijkste.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2017 13:37 ]
vond de emil II ook niet goed, maar het leuke van de tank vond ik wel dat je op plekken kan gaan staan waar je normaal gesproken niet eens aan zou denken.jantje 2 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:37:
[...]
Nee gelijk heb je hoor, lekker blijven spelen. Het is geen slechte tank, en je moet hem vooral spelen naar de sterke van de turret. Probeer zoveel mogelijk hulldown plekjes te vinden, en als je het geduld hebt wat defensiever te spelen. Laat de enemy maar naar jouw hulldown locatie komen ipv van dat jij naar hun komt.
De hull is namelijk papier en zal bijna niets bouncen.
Zorg ook dat de afstanden waarop je schiet niet te lang zijn, ongeveer 100-300m is wel het max om de gun nog enigszins goed te laten werken. Je reload between shells is zo traag dat je vaak wel fully aimed het volgende schot kan doen dus je kan wel op je gemak de schoten plaatsen.
de tank wordt pas goed in games die langer duren, door de slechte DPM en accucacry is het lastig om reliable je damage te doen. Probeer ook vooral soft targets te focussen doordat de pen gewoon te slecht is om heavies te engagen. Als je E100 turret met heat schiet bijv moet je er van uit gaan er minimaal 2 te bouncenHou ook altijd teammates in je buurt en ga niet solo met de tank op pad omdat je reload tergend lang is en je vaak te langzaam bent om weg te komen.
Hopelijk heb je hier wat aan
Bijvoorbeeld vanaf de noord spawn op redshire, de heavy lijn. in het midden van die lijn heb je een heuveltje waar tanks uiteindelijk links en rechts van gaan staan. Als emil II zijnde kan je OP dat heuveltje rijden en hull down de tanks beschieten die vanuit de zuid spawn er naar toe komen rijden.
Moet er alleen geen arta in de game zitten
Geprobeerd HT 12 maar eens solo te halen in de Maus. Dra-ma-tisch. Maus is echt OP mensen, echt waar:
- 1e game, Redshire ge yolo-ed door een bat chat platoon en dubbel ammo rack. GG was close
 - 2e game, was er 1 t8 arty op Malinovka. Ging als een retard door het veld, want de hill kost me 5 minuten rijden en ik moet toch proberen te blocken. Iedereen laadt magisch HE al aan het begin, fucking bizar. En uiteraard helemaal weg ge-artied door een T8 FV 207. Maar de Maus is OP jongens!!
 - 3e game, Ruinberg. Krijg ik een bot team, niemand gaat city. En vervolgens sta ik tegen zo'n beetje de helft van de enemies (niet eens diep in city, want dan kon ik nog soort van support vanuit mijn basis krijgen). En uiteraard krijgen 13 bots op de andere flank het voor elkaar om dood te gaan tegen 7 tanks. Weer een zaad game, compleet geswarmed en 2x frontaal door mijn turret gepenned door een E4. Maar maakt niet uit, want Maus is OP nu..
 - 4e game, Arctic Region, precies andersom: dikke rape van ons team. Ik doe wel aardig wat dmg en assist dmg, maar ik block weer niks omdat niemand mij beschiet. Game voorbij in 4 minuten.
 - 5e game, Airfield, 4 arties bij het enemy team. 2K hitpoints kwijt geraakt aan arty. En weer frontaal door van alles en nog wat gepenned. 2K dmg kunnen doen. Maus OP!!
 - 6e game, weer Redshire, weer een bot team, weer ge artied. Maus, why u so OP?
 - 7e game, WEER REDSHIRE, weer 2 arties, ga een keer de heavy lijn op, bot IS-7 yolo-ed voor me uit en suicide voordat ik überhaupt in de buurt ben om mee te schieten. Ik word gespot, getracked, ge-artied en gepenned vanuit alle standen/gaten/hoeken. Maus, most broken tank EU.
 - 8e game, Sacred Valley, geen arty, ik doe 4,7K dmg. Maar nagenoeg niets gebounced, dus nog steeds de missie niet.

En ik gisteren nog beweren tegen je op TS dat het lijkt of de maprotatie verbeterd is de laatste tijdMr_Size schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 18:03:
7e game, WEER REDSHIRE, weer 2 arties, ga een keer de heavy lijn op, bot IS-7 yolo-ed voor me uit en suicide voordat ik überhaupt in de buurt ben om mee te schieten. Ik word gespot, getracked, ge-artied en gepenned vanuit alle standen/gaten/hoeken. Maus, most broken tank EU.[/li]
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Game 1: op welke flank was dit? En waar was de rest van je team? En een Maus is sowieso een makkelijke prooi voor een BC platoon als je een beetje afgezonderd bent en je team je niet direct kan supporten. En de BC's natuurlijk ongezien bij je kunnen komen.Mr_Size schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 18:03:
Geprobeerd HT 12 maar eens solo te halen in de Maus. Dra-ma-tisch. Maus is echt OP mensen, echt waar:Maus OP, plz nerf
- 1e game, Redshire ge yolo-ed door een bat chat platoon en dubbel ammo rack. GG was close
 - 2e game, was er 1 t8 arty op Malinovka. Ging als een retard door het veld, want de hill kost me 5 minuten rijden en ik moet toch proberen te blocken. Iedereen laadt magisch HE al aan het begin, fucking bizar. En uiteraard helemaal weg ge-artied door een T8 FV 207. Maar de Maus is OP jongens!!
 - 3e game, Ruinberg. Krijg ik een bot team, niemand gaat city. En vervolgens sta ik tegen zo'n beetje de helft van de enemies (niet eens diep in city, want dan kon ik nog soort van support vanuit mijn basis krijgen). En uiteraard krijgen 13 bots op de andere flank het voor elkaar om dood te gaan tegen 7 tanks. Weer een zaad game, compleet geswarmed en 2x frontaal door mijn turret gepenned door een E4. Maar maakt niet uit, want Maus is OP nu..
 - 4e game, Arctic Region, precies andersom: dikke rape van ons team. Ik doe wel aardig wat dmg en assist dmg, maar ik block weer niks omdat niemand mij beschiet. Game voorbij in 4 minuten.
 - 5e game, Airfield, 4 arties bij het enemy team. 2K hitpoints kwijt geraakt aan arty. En weer frontaal door van alles en nog wat gepenned. 2K dmg kunnen doen. Maus OP!!
 - 6e game, weer Redshire, weer een bot team, weer ge artied. Maus, why u so OP?
 - 7e game, WEER REDSHIRE, weer 2 arties, ga een keer de heavy lijn op, bot IS-7 yolo-ed voor me uit en suicide voordat ik überhaupt in de buurt ben om mee te schieten. Ik word gespot, getracked, ge-artied en gepenned vanuit alle standen/gaten/hoeken. Maus, most broken tank EU.
 - 8e game, Sacred Valley, geen arty, ik doe 4,7K dmg. Maar nagenoeg niets gebounced, dus nog steeds de missie niet.
 ![]()
![]()
![]()
Game 2: Tja, dit is wat veel mensen doen... Als je met normale ammo of gold shells een Maus niet kunt pennen dan is het makkelijk om even snel naar HE te switchen om iets van damage proberen te doen en te hopen op een detrack van arty. Maar dit is ook grotendeels je eigen fout, je had ook ergens in de base kunnen blijven en wachten op spots en dan later in de battle alsnog de oversteek maken.
Game 3: Als je ziet dat je volledige team de andere kant op gaat dan val je toch een stuk terug naar de 2 kleine huizenblokken die bij iedere basis staan? Dan heb je meer kans om je zelf goed te verdedigen dan dat je een stukje de city inrijdt en daar omsingeld kunt worden.
Game 4: doe je simpelweg niks aan, shit happens. Mensen kiezen sowieso voor de aoft targets die ze wel kunnen pennen in de hoop nog wat damage te kunnen doen als ze overlopen worden.
Game 5: Maus is en blijft arta magneet, vooral als je al vroeg gespot wordt en je niet echt de mogelijkheid hebt im safe te kunnen staan.
Game 6: zelfde als hierboven; arta magneet
Game 7: was die is-7 de enige tank bij je in de buurt? En sowieso die crossing naar de heavy lijn is echt ziekelijk dodelijk als je daar gespot wordt... Zo makkelijk te beschieten vanaf de hill, helaas.
Game 8: welke tanks beschoten je? Met welke ammo? En hoe stond je geangled? Oh en RNG mate.
So far, I'm liking it. 1 citymap gehad, dat ging wat minder. Maar dan nog iets van 40k winst. Denk dat ik de benodigde credits voor m'n eerste tier 10 vooral in deze ga grinden.
Er komt ook een micropatch blijkbaar:
https://thearmoredpatrol....-micropatch-for-0-9-17-1/
Wat me hierin opviel is dat er een aantal tanks zijn toegevoegd aan de techtree:
VK 45.03
112
Panther/M10
Krupp-Steyr Waffenträger
Betekent dit dat je deze tanks straks met gold kunt kopen?
[ Voor 36% gewijzigd door Gaius op 09-03-2017 08:20 ]

Was daar eigenlijk nooit mee bezig, maar een flink aantal goede potjes achter elkaar en ik zag het percentage omhoog schieten. Was eigenlijk best makkelijk op precies 100 battles met deze fijne tank!
[ Voor 124% gewijzigd door Tige op 09-03-2017 09:54 ]
Selks
Want? alleen t7 en t8 zijn momenteel niet OP.. al moet je wel zin hebben in trage hokken die op open maps kapot worden geartied. (dan ga ik er vanuit dat je lage tiers free xp-ed, wie heeft daar zin in?)Vedrano schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:43:
Ik snap echt niet hoe mensen die Japanse heavies kunnen grinden, dat is serieus onmogelijk gewoon
Volgens mij wel, wat zichtbaar is kun je voor gold kopen. Nu nog oude premiums mogen inruilen voor 50% vd gold waarde, ik lust die m10 wel na alle buffs.. (daaaag fcm 50t)Gaius schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:13:
Er komt ook een micropatch blijkbaar:
https://thearmoredpatrol....-micropatch-for-0-9-17-1/
Wat me hierin opviel is dat er een aantal tanks zijn toegevoegd aan de techtree:
VK 45.03
112
Panther/M10
Krupp-Steyr Waffenträger
Betekent dit dat je deze tanks straks met gold kunt kopen?
[ Voor 41% gewijzigd door _Anvil_ op 09-03-2017 12:20 ]
De M10 lijkt mij ook wel leuk ja. Alleen vraag ik me af hoe leuk t8 potten zijn met die proppenschieter?_Anvil_ schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:12:
[...]
Volgens mij wel, wat zichtbaar is kun je voor gold kopen. Nu nog oude premiums mogen inruilen voor 50% vd gold waarde, ik lust die m10 wel na alle buffs.. (daaaag fcm 50t)
[ Voor 92% gewijzigd door kreezjie op 09-03-2017 14:09 ]
Als ik een Maus tegenkom schiet ik altijd met gold zo recht mogelijk op de wangen van de turret.
Als je er recht voor staat heb je 270 a 280 EA dusja met een 340 heat pen van een IS4 raak je er wel door
Vandaar ze allemaal door je schieten
uiteraard laad iedereen HE anders doen ze niets
nieuwe maus:nvidia666 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:54:
[...]
Als ik een Maus tegenkom schiet ik altijd met gold zo recht mogelijk op de wangen van de turret.
Als je er recht voor staat heb je 270 a 280 EA dusja met een 340 heat pen van een IS4 raak je er wel door
Vandaar ze allemaal door je schieten
uiteraard laad iedereen HE anders doen ze niets(doe ik ook
* hoge dpm + betere gunhandling
* een van de makkelijkste weakspots is eruit gehaald door WG
edit: even gekeken op tanks gg en 9.17 vergeleken met 9.17.1. die hele weakspot is er uit....
dit dus:

dat kan dus niet meer
* zijkant hoeft maar heeeel iets geangled te staan en je bounced gewoon met 22390322 pen.
edit 23234: niet dus, ik zie nu pas
de wangen zijn altijd al een weakspot geweest, maar ook die zijn nu gebuffed. Je ziet denk ik niet voor niks allemaal mausen(?) in de leagues.
Tegen een maus moet je nu eigenlijk standaard gold schieten, lowerplate is ook geen 100% pen als de tank goed staat.
[ Voor 18% gewijzigd door gotfurrr op 09-03-2017 15:36 ]
Lol 1 minuut geleden met mijn E4 met standaard ammo 295 pen 3 hits 3 pens tegen een Maus in zijn wangengotfurrr schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:07:
[...]
nieuwe maus:
* hoge dpm + betere gunhandling
* een van de makkelijkste weakspots is eruit gehaald door WGhet schot door de tracks van het voorste wiel in de hull is er voor het grootste gedeelte uit, een maus staat nu imho veel makkelijker perfect geangled met zn hull. voorheen kon je een slechte maus speler gewoon zonder gold perma tracken en damagen, nu is dat echt veel lastiger.
edit: even gekeken op tanks gg en 9.17 vergeleken met 9.17.1. die hele weakspot is er uit....![]()
dit dus:
[afbeelding]
dat kan dus niet meerhet was echt de manier om slechte sidescrapende maus spelers weg te farmen
![]()
* zijkant hoeft maar heeeel iets geangled te staan en je bounced gewoon met 22390322 pen.
edit 23234: niet dus, ik zie nu pasdat de mud guards alles absorben, hoger op de hull is het wel allemaal pen aan de zijkant.
de wangen zijn altijd al een weakspot geweest, maar ook die zijn nu gebuffed. Je ziet denk ik niet voor niks allemaal mausen(?) in de leagues.
Tegen een maus moet je nu eigenlijk standaard gold schieten, lowerplate is ook geen 100% pen als de tank goed staat.
gewoon meer dan 270 pen hebben en dan geraak je er redelijk vlot door
Ware het niet rng je regelmatig compleet verneukt. Gisteren met 329 pen kwam ik er slechts 1 van de 5x door. En ja, dat was exact op de weakspot die jij beschrijftnvidia666 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:41:
[...]
Lol 1 minuut geleden met mijn E4 met standaard ammo 295 pen 3 hits 3 pens tegen een Maus in zijn wangendus een beetje wot speler weet wel waar te pennen
gewoon meer dan 270 pen hebben en dan geraak je er redelijk vlot door
If you can see, look. If you can look, observe
Heb het ook geboekt onder "Game Mechanics" bij het inschieten van het ticket, er was niet echt een logische optie.
Verwijderd

Twee opties: Pak de O-Ni of leer spelen.
Die gast heeft 815 wn8 en dit was een van zijn eerste games in de O-Ni (heeft er pas 8 in gedaan momenteel) lmfaoUser schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 18:40:
Size, waarom speel je uberhaupt de Maus?
[afbeelding]
Ok jij je zin. Drie opties.wsLy schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 18:41:
[...]
Die gast heeft 815 wn8 en dit was een van zijn eerste games in de O-Ni (heeft er pas 8 in gedaan momenteel) lmfao
1. Haal 815 WN8.
2. Pak de O-Ni.
3. Leer spelen.
Zo beter, Herr Obersturmbannführer?
http://wotreplays.eu/site/3413066#teams
Jup, je hebt dom geluk nodig. Zojuist LT 15.2 gehaald met 7,5k spotting op prok. Zowel de enemy als wij hadden 1 scout. Uiteraard stonden wij beiden ruimschoots bovenaanVerwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 18:06:
Wat een ongelofelijk kutmissie's zijn die LT 15.x toch ook. Meestal is de map niet geschikt. Als je dan eindelijk wel een goede map krijgt zitten er tenminste twee andere scouts in je team om ook mee te sprokkelen van de spotting damage.
Zou iets meer moeten gebeuren voor het plezant te houden
Nog niet een in battle gezien.Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:04:
TOG on sale!
*haalt vanmiddag zijn KV2 weer van stal
Heeft dit bij jou veel tijd gekost?Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 17:39:
Zo mijn Patriot is gewisseld voor de normale versie.
Ze hebben mijn Patriot wel uit de garage gehaald, maar er zit nu geen kale T26E5 in....
Bij mij zat er 12 minuten tussen.TheBrut3 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 16:21:
[...]
Heeft dit bij jou veel tijd gekost?
Ze hebben mijn Patriot wel uit de garage gehaald, maar er zit nu geen kale T26E5 in....Of zou dit in 1x helemaal afgehandeld moeten zijn? Of krijg ik per mail een soort code voor een nieuwe?
Edit: Bij een andere S3AL ook.
[ Voor 4% gewijzigd door User op 10-03-2017 16:29 ]
TheBRut3 : hoelang duurde het bij jou voordat hij in behandeling ging?
@Rusky
Iets meer dan een dag.
ok bedankt. ik heb vanmiddag pas een ticket aangemaakt. Dus ff geduld nog ...TheBrut3 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 16:47:
Ik heb inmiddels de kale. Was zo ongeduldig omdat mijn ticket gisteren al was afgesloten en de tank was al weg
@Rusky
Iets meer dan een dag.
Arme buren.
Verder kan ik geen deukje in een pakje boter shieten.
[ Voor 29% gewijzigd door BolleBeer op 11-03-2017 02:29 ]
WoT/WoWs name: Onarf
Het kan zelfs in een AMX-38. Alleen jammer dat je minimaal een t6 tank moet hebben voor de missie.User schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 18:40:
Size, waarom speel je uberhaupt de Maus?
[afbeelding]
                    What the..2crashandburn schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 03:19:
[...]
Het kan zelfs in een AMX-38. Alleen jammer dat je minimaal een t6 tank moet hebben voor de missie.
[afbeelding]
Verwijderd
Daarom gebruik je free XP voor de eerste 4-5 tiers.Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 09:00:
Wat zijn die eerste paar tiers toch altijd kut bij het grinden van een nieuwe lijn. Op lagere tiers rusht iedereen er maar in. Gisteren zo'n Pz II J die gewoon alles voor je neus wegschiet en het potje eindigt met 100% hp.
En ja jullie zien het goed, deze kneus is niet eens blauw geworden.
                                                [ Voor 10% gewijzigd door wsLy op 11-03-2017 17:09 ]
Ach, het is een arty-speler. Waar zijn ze, behalve de game voor andere spelers bederven, goed voor?wsLy schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 17:09:
Vandaag dit pareltje trouwens tegengekomen in mijn team. Mede de reden waardoor deze battle gigantisch hard werd verloren. Maarja wat verwacht je als je je eigen tier 10's gaat teamkillen (heeft de t110e4 ge-one-shot.. en 2 andere flink geraakt)
[afbeelding]
Ja, gek hé ? Die heeft natuurlijk gelezen hier op Tweakers dat spelers tegenwoordig de eigen arty teamkillen en dat vindt hij natuurlijk niet zo fijn, dus die schiet eerst voordat hij beschoten wordt, logisch tochwsLy schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 17:09:
Vandaag dit pareltje trouwens tegengekomen in mijn team. Mede de reden waardoor deze battle gigantisch hard werd verloren. Maarja wat verwacht je als je je eigen tier 10's gaat teamkillen (heeft de t110e4 ge-one-shot.. en 2 andere flink geraakt)
[afbeelding]
Verwijderd
Die had bij mij in het team geen tweede schot kunnen lossen.wsLy schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 17:09:
[afbeelding]
Als je echt oude WoT footage wilt zien, dan moet je eens op pre alpha 0.8.11 beelden zoeken:
Of deze, maar ik weet niet of dit wel 0.3 beta is
[ Voor 12% gewijzigd door Breezers op 11-03-2017 20:04 ]
Het filmpje van Nemean *is* pre-0.8.11.Breezers schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 19:57:
[...]
Als je echt oude WoT footage wilt zien, dan moet je eens op pre alpha 0.8.11 beelden zoeken:
[video]
Ik zie alleen GOT niet.Breezers schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 19:57:
[...]
[video]
Of deze, maar ik weet niet of dit wel 0.3 beta is
[video]
April 2012... Volgens mij was ik toen net een maandje aan het spelen. Dat is iets van 0.7.2 ofzo geweest?
Nee, met de Maus en E100 al in de garage zie ik niet echt het nut om die nieuwe lagere tiers alsnog te spelen. Ik denk dat ik dan verder ga met de tier 9 Japanse heavy lijn... derping all the way!Kepro schreef op zondag 12 maart 2017 @ 19:27:
Heeft iemand de Mausschen al uitgeprobeerd?
10 vijandelijke voertuigen vernietigen.
Whatever.
En die T25, any thoughts? Lijkt mij een average medium, die relaxt speelt, zoals Pershing. Ik ben fan!
Selks
Heb ff vergelijken met de pershing en t25 ... de t25 is allemaal net iets beter.Tige schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:16:
Heb m'n wissel voor de Patriot ook aangevraagd. Maar even afwachten.
En die T25, any thoughts? Lijkt mij een average medium, die relaxt speelt, zoals Pershing. Ik ben fan!
Dus lijkt mij wel een mooie premium erbji.
Alleen ik ben bang dat begin van de missies goed te doen zijn, maar steeds lastiger.
Zeker niet ergens stiekum uitgelekt wat de volgende missies zijn?
wow er is wel wat gelekt
Mission 1: Win 5 matches, you must be in the top 10 XP earners on your team
Mission 2, Grinding on Up!: Earn 20k xp
Mission 3, Power Player!: Destroy 20 enemy tanks
Mission 4, In-penetrable: Block 8k damage
Mission 5, The Doombringer: Deal 20k damage
Mission 6, High Speed Embarassment: Ramkill 1 tank while driving a SPG
Mission 7, Jenga your Way to the Top: Stack 5 ELC's on top of each-other
Mission 8, Underdogging: Achieve an Ace Tanker badge in the Churchill Gun Carrier
Mission 9, UK Cookout: Set 10 Cromwells on fire
Mission 10, Everyone's Friend: Destroy 6 artillery in one match
Mission 11, Scuba Time: Survive underwater for more than 10 seconds
Mission 12, Hold my Beer: Ramkill a Type 5 Heavy with a CDC
Mission 13, Time Traveler: Play for 25 hours straight
Mission 14, Evel Knievel: Jump 3 Maus while driving a BatChat
Mission 15, Easy Peasy: Kill a SU-76i at A0 on Ghost Town while driving a MTLS-1G14
[ Voor 46% gewijzigd door Rusky op 13-03-2017 10:58 ]
Moah, ik free xp ook liever.. maar sommige mensen hebben die lage tiers keihard nodig om hun tomaten stats een beetje recht te trekken.. vooral als ze ook nog graag direct hun eigen arties teamkillenwsLy schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 10:46:
[...]
Daarom gebruik je free XP voor de eerste 4-5 tiers.
Die Pilot missies laat ik heerlijk aan me voorbij gaan, gisteren lekker buiten geweest met het mooie weer en heb trouwens al 3 premium USA meds (met de 4e onderweg, t95e2 zodra een recruit van me zn eerste t10 koopt).
Ik doe sowieso niet aan die #nolife marathons, ik speel wanneer ik wil en kan en niet op basis van missies. Dit lijkt me echter een buitenkans voor veel mensen, mits die missies niet heel moeilijk worden. 10 euro voor zo'n setje tokens maakt het heel redelijk, dit i.t.t. die onmogelijke Wz111 missies.
[ Voor 48% gewijzigd door _Anvil_ op 13-03-2017 11:00 ]
Haha ik begon serieus te lezen, maar vanaf Mission 6, werd het lachwekkend. Mooi lijstje tho wat het proberen vooral waard is!Rusky schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:37:
[...]
Heb ff vergelijken met de pershing en t25 ... de t25 is allemaal net iets beter.
Dus lijkt mij wel een mooie premium erbji.
Alleen ik ben bang dat begin van de missies goed te doen zijn, maar steeds lastiger.
Zeker niet ergens stiekum uitgelekt wat de volgende missies zijn?
wow er is wel wat gelekt:
Mission 1: Win 5 matches, you must be in the top 10 XP earners on your team
Mission 2, Grinding on Up!: Earn 20k xp
Mission 3, Power Player!: Destroy 20 enemy tanks
Mission 4, In-penetrable: Block 8k damage
Mission 5, The Doombringer: Deal 20k damage
Mission 6, High Speed Embarassment: Ramkill 1 tank while driving a SPG
Mission 7, Jenga your Way to the Top: Stack 5 ELC's on top of each-other
Mission 8, Underdogging: Achieve an Ace Tanker badge in the Churchill Gun Carrier
Mission 9, UK Cookout: Set 10 Cromwells on fire
Mission 10, Everyone's Friend: Destroy 6 artillery in one match
Mission 11, Scuba Time: Survive underwater for more than 10 seconds
Mission 12, Hold my Beer: Ramkill a Type 5 Heavy with a CDC
Mission 13, Time Traveler: Play for 25 hours straight
Mission 14, Evel Knievel: Jump 3 Maus while driving a BatChat
Mission 15, Easy Peasy: Kill a SU-76i at A0 on Ghost Town while driving a MTLS-1G14
![]()
Selks

Dit topic is gesloten.
                                                     ![]()
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).