GG marks, was fun kk bye... en weeeer klaar met de kraNvagn en WoT >.<
De Kranvagn kan er niet veel aan doen dat je 183 een aap isjantje 2 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:17:
Gisteren na lange tijd weer eens geprobeerd om KraNvagn marks te halen... begon al met meh met alleen maar Paris, wat een slechte graf map is dat. Na stuk of 2-3 meh games krijg je himmelsdorf met wat heavies en een FV183 de banana ingegaan. Leegde me clip op een andere tank die hulldown stond achter de rubble, 3 schots geraakt ik rij naar achteren.. Boem 183 van me eigen team oneshot me>.<
GG marks, was fun kk bye... en weeeer klaar met de kraNvagn en WoT >.<
De games ervoor zat ik al op 18 hits 6 pens ed. dus dat was de spreekwoordelijke druppel in de emmerElPaco schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:20:
[...]
De Kranvagn kan er niet veel aan doen dat je 183 een aap isSnap de frustratie wel hoor
Een enkele bounce zegt niets. Ik heb in met een t34 twee battles op row op een E100 arty gebounced. Angle en RNG.....maar inderdaad als dat kreng t betroubwaar zou kunnen doen is wel zorgelijk..GerGio schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:48:
[...]
Ja als je goed oplet zie dat hij in zijn replay gewoon een grille 15 bounced. Dat is echt de gek voor woorden
[ Voor 51% gewijzigd door sc0ut84 op 03-03-2017 13:42 ]
Verwijderd
Nice, wel veel van dezelfde gebouwen idd. Maar die ene map was toch Mines en niet Hills?sc0ut84 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:41:
Iemand de nieuwe work in progress al gespot? Ziet er goed uit!
[video]
Quickybaby liet ook al eens wat zien van de nieuwe graphics (al dan niet wat gephotoshopt):
https://www.youtube.com/watch?v=9kHl9NwMqPo
Vanaf 8:50 ongeveer
WG gebruikt voor elke map 3 namen om het makkelijk te houdenVerwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:11:
[...]
Nice, wel veel van dezelfde gebouwen idd. Maar die ene map was toch Mines en niet Hills?
Quickybaby liet ook al eens wat zien van de nieuwe graphics (al dan niet wat gephotoshopt):
https://www.youtube.com/watch?v=9kHl9NwMqPo
Vanaf 8:50 ongeveer
Win je eens een pot, is het een fast cap van je eigen team, top xp was 502
[ Voor 10% gewijzigd door ElPaco op 03-03-2017 18:34 ]
Verwijderd
Oh dat is waar ook. Er zal ook wel een winterversie komen: Snowy Hills.jantje 2 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 16:11:
[...]
WG gebruikt voor elke map 3 namen om het makkelijk te houden
De mines werden zo te zien vervangenVerwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 18:44:
[...]
Oh dat is waar ook. Er zal ook wel een winterversie komen: Snowy Hills.
Er zaten 7 TD's in de game. Kon op de hill al wat TD's farmen (stond hull down). Daarna een JT ge-YOLO-ed. Vervolgens richting cap waar nog 2 T8 TD's stonden. Full HP UDES weggefarmed en 2 schoten op een JPII. En toen waren er nog een full hp JPZE100 en T110E3 overKepro schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:25:
Ben je een aantal keer achter een TD gekomen? Ik heb de hele avond zitten try harden maar helaas. Echt funest voor je statistieken.
JPZ niet kunnen beschieten omdat hij een harde penis van mij kreeg en mij bleef focussen, maar op de E3 nog 3 shells kunnen doen. Denk dat ik rond de 5,5K dmg op TD's had, als ik hem haal dan ook gelijk goed he
hier is de replay. Komt niet op YT, want echt speciaal is het niet.
No way dat ik ooit die tiger P aanraak dat dit had mss 1 vierkante centimeter 200 armor
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Aan diegene die dit gezien hebben proficiat.
Aan diegene die dit niet gezien hebben ook proficiat...
Voor de nederlanders : #samson&gert in belgie
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Beetje bier op?nvidia666 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 01:15:
[...]
Aan diegene die dit gezien hebben proficiat.
Aan diegene die dit niet gezien hebben ook proficiat...
Voor de nederlanders : #samson&gert in belgie
WoT/WoWs name: Onarf
Ja dat is wel raar ja. Ik weet niet, maar als je meer dan 500 games in een is6 speeld en je haald een gemiddelde schade van 113,02 Dan doe je toch iets serieus verkeerd of je bent je muis kwijt maar dat lijkt me wat onwaarschijnlijk gedurende 500 games. Dat raak je gewoon gemiddeld een schot in de 3 a 4 games._Anvil_ schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:34:
Ok, dit moeten jullie ff zien...
Zojuist de slechtste en raarste WOT speler ooit ontmoet.. top tier in zn Defender.. 0 damage...
komt ie: 3700 battles.. alleen premium tanks... ik schat voor zo'n 500 euro
wn8 .. 8 (ja u leest het goed,
winrate 39% 😳😳😳
https://en.wot-life.com/eu/player/venemo/
Zijn hoogste average damage is in en t34 en dat is een geweldige 119.84.
Nickname KasPlantje.
Altijd fijn als jezelf dan ook meteen een rukgame hebt, met 4 heat bounces op de zijkanten van turrets en cupolas in de obj 704. Eens kijken of de volgende rondjes beter gaan, anders wordt het een kort dagje.
If you can see, look. If you can look, observe
Mjah, ik dacht er eerst over om jouw flank op te gaan, maar de Maus is zo tergend traag dat je beter in het midden van de map kan gaan. Zat 1 arty in die game, gelijk totaal onspeelbaar voor ons: best wordt geclicked voor 1K dmg met 1 schot en ik wordt 4x door hem geraakt (2x 700+, 1x 500+ en het kill shot voor 100 dmg). Achteraf bleek dat hij top dmg was bij het enemy team en dus alleen op ons twee heeft geschoten. Gud geem design wgRoozzz schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 17:26:
En dan kom je in je eerste potje van de dag Mr Size & Bestofbest tegen. Na een aantal jaar dan toch eindelijk een keer een GoT'er irl gespot
Altijd fijn als jezelf dan ook meteen een rukgame hebt, met 4 heat bounces op de zijkanten van turrets en cupolas in de obj 704. Eens kijken of de volgende rondjes beter gaan, anders wordt het een kort dagje.
Erg fijn jaMr_Size schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 17:56:
[...]
Mjah, ik dacht er eerst over om jouw flank op te gaan, maar de Maus is zo tergend traag dat je beter in het midden van de map kan gaan. Zat 1 arty in die game, gelijk totaal onspeelbaar voor ons: best wordt geclicked voor 1K dmg met 1 schot en ik wordt 4x door hem geraakt (2x 700+, 1x 500+ en het kill shot voor 100 dmg). Achteraf bleek dat hij top dmg was bij het enemy team en dus alleen op ons twee heeft geschoten. Gud geem design wg![]()
![]()
![]()
![]()
Na 5 drama potjes ben ik er maar snel weer mee gestopt. Wat een bs team en bounces...
Oh, en vervolgens dood gaan omdat Sixth Sense niet werkt, ook zo lekker. In 5 seconden door vijf verschillende tanks geraakt, commander was healthy tot het einde, geen andere tanks rondom maar totaal geen Sixth Sense. Y u do this to me...
Iemand nog tips?
Bounces op de zijkant van een Borsig helpen natuurlijk niet...
[ Voor 15% gewijzigd door ElPaco op 05-03-2017 09:37 . Reden: Borsig ]
Verwijderd
Je moet geluk hebben. Wanneer je ziet dat een trage TD geïsoleerd staat moet je je kans pakken. Even een Jgpz E100 farmen en je bent er.ElPaco schreef op zondag 5 maart 2017 @ 09:25:
Pff, al heel de ochtend bezig met MT15.2 maar man man man, wat een gedoe. 9/10 keer heb je niet genoeg HP bij het enemy team (aan TD's dus) om het te halen. Is dat er wel dan poept arty een keer op je en kan je nog niets uithalen.
Iemand nog tips?
Gewoon gold laden. Niet moeilijk doen.ElPaco schreef op zondag 5 maart 2017 @ 09:25:
Pff, al heel de ochtend bezig met MT15.2 maar man man man, wat een gedoe. 9/10 keer heb je niet genoeg HP bij het enemy team (aan TD's dus) om het te halen. Is dat er wel dan poept arty een keer op je en kan je nog niets uithalen.
Iemand nog tips?
Wat een ziek OP tank is dat zeg... Bah.nvidia666 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:45:
VK 100.01 P voor de volle 101.000 free exp gekocht.
Bwoa is een leuk tankje
Nog een geluk dat gold ammo met credits kan gekocht worden of het was nog erger
Geef mij het spel maar met de tanks zoals in 2011/2012.
Het is en blijft een bedrijf die zoveel mogelijk winst wil maken héTheBrut3 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 18:12:
Gelukkig hoeven we het niet met elkaar eens te zijn. Ik vind het spel steeds minder ergens over gaat, het wordt meer en meer kapot gemaakt in mijn ogen door al die extreme modellen die er in moeten zitten.
Geef mij het spel maar met de tanks zoals in 2011/2012.
Voor het hetzelfde geld vinden ze een minieme generfde Type 5 tier 10 premium tank uit voor de prachtige prijs van 99.99
Volgens mij is dat nog kwestie van tijd en wanneer ze geld tekort hebben
Terug een mastery badge in mijn AMX 13-57F.
Was nochtans de tier10 match niet zo goed begonnen door een close combat gevecht met een vijandige AMX13-57F.
replay op wotreplays
Blij dat ik deze tank heb teruggekocht, daarmee is ook weer een beetje fun teruggekomen
Ik ben het spel begonnen met de Britse heavy line, als n00b met mn church7 en Black prince tegen dingen als de T29 vechten, pffffwsLy schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:27:
Laatst de T29 weer eens teruggekocht om die eens te gaan proberen te 3 marken. Ondanks dat ik een slechte crew erin heb (eerste skill is pas op 75% repair ofzo) is dat ding gewoon zo fijn om te spelen. Laatste keer dat ik die tank heb gespeeld is volgens mij begin 2013 geweest of eind 2012, toen ik aan het grinden was om de T32 en t110e5 te krijgen. Destijds al een 75% winrate erop en nu blijft dat gewoon vrolijk doorgaan, alleen nu met meer damage haha
Blij dat ik deze tank heb teruggekocht, daarmee is ook weer een beetje fun teruggekomen
Met mn geliefde Tiger H heb ike r weinig moeite mee, kwestie van ze pakken als ze niet hulldown zijn. DPM en hp pool for the win.
Dat ding met 220mm? Dan schiet ik liever de lfp, deze is frontaal makkelijker te pennen ondanks de angle. Alleen onder bepaalde wat extremere hoeken wordt de turret interessanter imho. Het probleem in deze tank zit hem er gewoon in dat je gold moet laden om hem reliable te pennen met dezelfde tier tanks. Tier 6/7 kan het gewoon vergeten.
Wat is het nut van een heavy tank (en zeker zo'n trage) die frontaal te pennen is door tanks die 1-2 tiers lager zijn? En hoe fucked up zijn die om te spelen als je bottom tier bent?Roozzz schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:23:
[...]
Dat ding met 220mm? Dan schiet ik liever de lfp, deze is frontaal makkelijker te pennen ondanks de angle. Alleen onder bepaalde wat extremere hoeken wordt de turret interessanter imho. Het probleem in deze tank zit hem er gewoon in dat je gold moet laden om hem reliable te pennen met dezelfde tier tanks. Tier 6/7 kan het gewoon vergeten.
Verwijderd
Er is uiteraard een balans. Nu is deze wat te ver doorgeslagen lijkt me. Ik kwam hem voorlopig alleen tegen met tier 9's. Als je dan al in een TD gold moet laden om een fatsoenlijke kans om te pennen wilt hebben, dan voorzie ik een probleem op iets lagere tiers. Nu zullen lagere tiers al problemen hebben om door de zijkant te komen...Gaius schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:42:
[...]
Wat is het nut van een heavy tank (en zeker zo'n trage) die frontaal te pennen is door tanks die 1-2 tiers lager zijn? En hoe fucked up zijn die om te spelen als je bottom tier bent?
Het is typisch zo'n tank waarvan ik vrees dat het als toptier zonder arty dubbel r is en er eigenlijk niks tegen in te brengen is.
Wat leuk is voor diegene die er mee rijdtRoozzz schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:58:
[...]
Het is typisch zo'n tank waarvan ik vrees dat het als toptier zonder arty dubbel r is en er eigenlijk niks tegen in te brengen is.
Wat is er leuk aan tanks die niet te pennen zijn met normale ammo en waar je als gelijke tier standaard heat voor moet laden. Als bottom tier heb je met prem shells geen eens kans. Zo'n defender bijvoorbeeld slaat in zijn eigen tier al helemaal nergens op en dat ding heeft dan nog niet het beste armor. Sinds de nieuwe patch waste ik zoveel premium shells gaat helemaal nergens over.Gaius schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:42:
[...]
Wat is het nut van een heavy tank (en zeker zo'n trage) die frontaal te pennen is door tanks die 1-2 tiers lager zijn? En hoe fucked up zijn die om te spelen als je bottom tier bent?
Ik begin met sommige match ups maar gelijk met prem spam aangezien ik alleen maar super heavies tegen heb. Voordeel is wel dat als ze bots zijn er genoeg hp te farmen is. Maar ik wordt wel een beetje gek dat je zowat niet meer fatsoenlijk met normale ammo mee kan komen.
[ Voor 10% gewijzigd door jantje 2 op 06-03-2017 11:13 ]
Er zijn een paar tier 6 tanks die gold moeten laden om door de zijkant te komen, maar de meerderheid komt er gewoon doorheen (tenzij ze constant min-rolls krijgen op hun pen). En het is ook gewoon rechte armor, geen rare hoeken of spaced armor ervoor. Ik denk dat het wel meevalt.Roozzz schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:58:
[...]
Er is uiteraard een balans. Nu is deze wat te ver doorgeslagen lijkt me. Ik kwam hem voorlopig alleen tegen met tier 9's. Als je dan al in een TD gold moet laden om een fatsoenlijke kans om te pennen wilt hebben, dan voorzie ik een probleem op iets lagere tiers. Nu zullen lagere tiers al problemen hebben om door de zijkant te komen...
En ik weet natuurlijk niet met welke TD je hebt gespeeld, maar m.i. mag je als heavy tank frontaal best 's wat bouncen. Zeker in zo'n trage tank.
Je moet ook wel, anders doe je geen damage. Met 20km/u als top ga je geen mop up damage meer halen.Het is typisch zo'n tank waarvan ik vrees dat het als toptier zonder arty dubbel r is en er eigenlijk niks tegen in te brengen is.
Ik had het niet over gelijke tier, ik had het over lagere tiers. En als bottom tier was het vóór de superheavy buff en de introductie van de Defender ook al kut. En ik geloof best dat de balans nu een beetje zoek is. Van de tech-tree tanks vind ik dat niet zo boeiend nog, dat kan makkelijk gefixt worden (zal WG vast wel doen over anderhalf jaar ofzojantje 2 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:12:
[...]
Wat is er leuk aan tanks die niet te pennen zijn met normale ammo en waar je als gelijke tier standaard heat voor moet laden. Als bottom tier heb je met prem shells geen eens kans. Zo'n defender bijvoorbeeld slaat in zijn eigen tier al helemaal nergens op en dat ding heeft dan nog niet het beste armor. Sinds de nieuwe patch waste ik zoveel premium shells gaat helemaal nergens over.
Ik begin met sommige match ups maar gelijk met prem spam aangezien ik alleen maar super heavies tegen heb. Voordeel is wel dat als ze bots zijn er genoeg hp te farmen is. Maar ik wordt wel een beetje gek dat je zowat niet meer fatsoenlijk met normale ammo mee kan komen.
[ Voor 35% gewijzigd door Gaius op 06-03-2017 11:56 ]
Nou ik heb die tank maar OP? Nee dat zeker niet. Dat de tank goed kan zijn in de juiste handen ja. Kanttekening is wel dat dit weer map afhankelijk is.
Altijd maar zeiken op arty, dat weten we allemaal onderhand wel. ja soms gebeurt het dat arty je 1 shot of 2 shot. Tut tut, het is een spelletje, neem je verlies en begin overnieuw. Het is nou ook niet zo dat arty nauwkeurig kan mikken of zo. Ik mag blij zijn als ik arty speel en volledig gericht schiet dat ik uberhaupt de tank raak, laat staan zodra een tank een beetje kan bewegen, dan is het al bijna helemaal niet te doen. Het merendeel van mensen die door arty geraakt worden, klaagt dan ook puur omdat ze geen rekening houden met de arty.,Mr_Size schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 17:56:
[...]
Mjah, ik dacht er eerst over om jouw flank op te gaan, maar de Maus is zo tergend traag dat je beter in het midden van de map kan gaan. Zat 1 arty in die game, gelijk totaal onspeelbaar voor ons: best wordt geclicked voor 1K dmg met 1 schot en ik wordt 4x door hem geraakt (2x 700+, 1x 500+ en het kill shot voor 100 dmg). Achteraf bleek dat hij top dmg was bij het enemy team en dus alleen op ons twee heeft geschoten. Gud geem design wg![]()
![]()
![]()
![]()
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Arty niet nauwkeurig? Afgelopen zaterdag middag reed ik in mijn t37 zigzaggend op top snelheid over de vlaktes en alsnog word ik vernietigd. Gg was close.TTLCrazy schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:48:
[...]
Altijd maar zeiken op arty, dat weten we allemaal onderhand wel. ja soms gebeurt het dat arty je 1 shot of 2 shot. Tut tut, het is een spelletje, neem je verlies en begin overnieuw. Het is nou ook niet zo dat arty nauwkeurig kan mikken of zo. Ik mag blij zijn als ik arty speel en volledig gericht schiet dat ik uberhaupt de tank raak, laat staan zodra een tank een beetje kan bewegen, dan is het al bijna helemaal niet te doen. Het merendeel van mensen die door arty geraakt worden, klaagt dan ook puur in dat ze geen rekening houden met de arty.,
Edit: volgens mij was size getuige dat potje(platoon)
[ Voor 3% gewijzigd door Kepro op 06-03-2017 13:07 ]
Want jouw ervaring is sprekend voor alle arty potjes ? Zoals ik al zei, soms gebeurt dat. Als het jou overkomt dan lijkt het misschien of dat het altijd gebeurt, maar ik kan je uit ervaring vertellen dat arty spelen ook heel frustrerend is. Die ene keer dat je eens een IS-3 1-shot is dan wel heel lekker ja. Net zoals het lekker is dat je in een LT of MT de complete arty van de vijand uitschakeld. Laat de mensen ook eens plezier hebben die een ander type tank spelen en niet altijd maar bashen omdat jij toevallig eens pech hebt.Kepro schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:05:
[...]
Arty niet nauwkeurig? Afgelopen zaterdag middag reed ik in mijn t37 zigzaggend op top snelheid over de vlaktes en alsnog word ik vernietigd. Gg was close.
Edit: volgens mij was size getuige dat potje(platoon)
Ik vind autoladers zoals een TVP T50/51 vervelender dan een arty hit om eerlijk te zijn. Ik snap dat gezeur over arty dan ook niet echt, maar ook hier op Tweakers zitten flink toxic WoT spelers.
arta wordt door niemand leuk gevonden behalve door de arta speler zelf, het is de ultieme troll tool in de game.TTLCrazy schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:12:
[...]
Want jouw ervaring is sprekend voor alle arty potjes ? Zoals ik al zei, soms gebeurt dat. Als het jou overkomt dan lijkt het misschien of dat het altijd gebeurt, maar ik kan je uit ervaring vertellen dat arty spelen ook heel frustrerend is. Die ene keer dat je eens een IS-3 1-shot is dan wel heel lekker ja. Net zoals het lekker is dat je in een LT of MT de complete arty van de vijand uitschakeld. Laat de mensen ook eens plezier hebben die een ander type tank spelen en niet altijd maar bashen omdat jij toevallig eens pech hebt.
NIEMAND vind het leuk om vanuit het niets, zonder risico, te worden geraakt. echt letterlijk NIEMAND vind dat leuk. serb ook niet, jij ook niet. NIEMAND vind het leuk om geoneshot te worden of of na 1 hit zonder loader, driver en de helft van je hitpoints verder te moeten. NIEMAND vind het leuk om tijdens een intense brawl met andere tanks vanuit de lucht geklikt te worden.
Dat is dus het verschil met andere tegenstanders he, gewoon het risicoloos geklikt kunnen worden door iemand die een beetje random (want dat is het) klikt en dan je gewoon mag raken voor 324932434834 hitpoints, terwijl deze speler gewoon compleet safe kan reloaden en het zelfde dynamische gameplay truukje nog een keer kan doen.
edit1: het gevolg is dus dat de arta de game direct kan verzieken, maar doet dit ook indirect omdat je als normale tank speler arta safe moet gaan staan/rijden. het verneukt letterlijk de hele game.
het enige waar arta misschien goed voor is, is in CW's. Daar biedt het wellicht wat opties die iets toevoegen.
edit2:
mocht je je afvragen waarom high tier arta de game verneukt, zie deze replay. (ja ik spam gold en zoom als een malloot, maar het gaat hier om de arta invloed).
Natuurlijk is mijn plek niet arta safe, maar wat moet je dan op deze map? je wil namelijk de tegenstander niet bij de molen laten komen, omdat die vanaf de andere spawn gewoon veel beter is.
dus arta zorgt er in dit geval voor:
1. of je speelt arta safe en geeft map control op, of je gaat fappen in een bosje = kutgame
2. je hebt neemt het risico voor lief en gaat gewoon als een idioot in zeeee open staan.
ik kies hier voor optie 2, alle damage die ik krijg komt van arta
http://wotreplays.com/sit...fadd430116bd06ed2447ee325
[ Voor 23% gewijzigd door gotfurrr op 06-03-2017 14:01 ]
TTLCrazy schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:48:
[...]
klaagt dan ook puur omdat ze geen rekening houden met de arty.,
grootste grap van de dag confirmed i r8 9/11 Als er iemand rekening houdt met arty ben ik het wel
Maar die ene 1% van de tijd dat ik niet arty safe sta wordt ik instant genuked
ik ga hier geen eens inhoudelijk op reageren, dat heeft toch geen nut
edit : Het enige wat ik zeg is dat arty niet leuk is om TEGEN te spelen en ook niet leuk is OM te spelen.
Arty is de belichaming van RNG in deze game en is totaal geen skill.
edit 2: en @gotfurrr is een noob om niet arty safe te staan op malinovka Overigens wel een prima game als je de heel tijd in het open stond met 2 arties op die map. Blijkbaar had je niet zo veel last van arty
edit 3 : de smiley overload is real btw
Als je dat zelf al ziet, edit je post dan. Zoveel smileys en dan ook nog woorden in hoofdletters her en der... niet de bedoeling. Let ook een beetje op je toon aub
[ Voor 55% gewijzigd door Grotman op 06-03-2017 16:29 ]
En gezien de consumables tijdsgeboden zullen zijn is het nog minder erg om geraakt te worden gezien je mits je veilig staat alles kunt repairen...
En gotfurrr, je beschrijft wel gelijk ook de speelstijl van keuze voor veel tank destroyers. Guns met hoge alpha, verstopt in bosjes. Kunnen regelmatig mensen oneshotten of enorme happen uit je HP halen. En niemand heeft ook lol als je als Tier 8 medium frontaal tegen een E100 komt te staan waar je alles vanaf bounced en hij schiet even de helft van je HP weg en je bent wat crewmembers kwijt. Of de Russische tanks met 0,8 accuracy derp guns die on the move even met flinke alpha hits aan komen rijden. Of een T50/51 die in 3 seconden even 1400HP damage doet, een rondje om de kerk rijdt en het direct weer kan doen voor jij je ammo rack gefixed hebt.
En zo gaat het lijstje even door. Niemand heeft daar lol aan als ze aan de ontvangende kant staan. De enige mensen die dat leuk vinden zijn de mensen die de damage uitdelen. Zelfde gaat op voor arty. Als je als arty een flinke tik op het juiste moment kan uitdelen omdat je positie goed hebt gekozen of je anticipeerde op de juiste plek, dan is dat leuk en geeft een kick. Als je als light tank 3 arties oprolt omdat je sneaky genoeg en snel genoeg bent om achter de linies te komen, dan is dat leuk. Etc etc. Maar dit zal wel een te gebalanceerd standpunt zijn voor hier
En een E25 of Borsig of T67 (etc, etc) die je vanuit het niets killt is wel leuk natuurlijk. Maar dat is dynamische gameplay .... Of een type 4 of 5 heavy Japanse tank met hun fijne nieuwe HE guns. Nee, maar we bashen lekker op arty omdat iedereen het doet en zonder arty wordt het spel 500% leuker/beter.gotfurrr schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:46:
[...]
arta wordt door niemand leuk gevonden behalve door de arta speler zelf, het is de ultieme troll tool in de game.
NIEMAND vind het leuk om vanuit het niets, zonder risico, te worden geraakt. echt letterlijk NIEMAND vind dat leuk. serb ook niet, jij ook niet. NIEMAND vind het leuk om geoneshot te worden of of na 1 hit zonder loader, driver en de helft van je hitpoints verder te moeten. NIEMAND vind het leuk om tijdens een intense brawl met andere tanks vanuit de lucht geklikt te worden.
/facepalm
En daarbij is de reload van arty t10 minimaal 40 seconden, dus je kan er wel degelijk rekening mee houden, dat je dat niet doet omdat je een pleuris hekel aan arty hebt is meer jouw fout dan iets anders.
Random clicken, sure. Er is niks random aan. Het enige random is dat je als arty mag hopen dat de shell landt waar je hem gemikt hebt, zoals eerder gezegd is dat echt geen gegeven.gotfurrr schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:46:
Dat is dus het verschil met andere tegenstanders he, gewoon het risicoloos geklikt kunnen worden door iemand die een beetje random (want dat is het) klikt en dan je gewoon mag raken voor 324932434834 hitpoints, terwijl deze speler gewoon compleet safe kan reloaden en het zelfde dynamische gameplay truukje nog een keer kan doen.
En je hebt zelf geen arty die de tanks kan raken die over de heuvel heen komen ? Lijkt mij dezelfde situatie, alleen hebben zij wel een arty die weet waar ze moeten schieten. En als je daar in je eentje staat (ik heb de replay niet gezien) doe je ook iets fout. Als je continu beweegt in een niet herhalend patroon, heb je als arty echt veel moeite om een tank te raken, en die kans is echt niet meer dan 50%gotfurrr schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:46:
edit1: het gevolg is dus dat de arta de game direct kan verzieken, maar doet dit ook indirect omdat je als normale tank speler arta safe moet gaan staan/rijden. het verneukt letterlijk de hele game.
het enige waar arta misschien goed voor is, is in CW's. Daar biedt het wellicht wat opties die iets toevoegen.
edit2:
mocht je je afvragen waarom high tier arta de game verneukt, zie deze replay. (ja ik spam gold en zoom als een malloot, maar het gaat hier om de arta invloed).
Natuurlijk is mijn plek niet arta safe, maar wat moet je dan op deze map? je wil namelijk de tegenstander niet bij de molen laten komen, omdat die vanaf de andere spawn gewoon veel beter is.
dus arta zorgt er in dit geval voor:
1. of je speelt arta safe en geeft map control op, of je gaat fappen in een bosje = kutgame
2. je hebt neemt het risico voor lief en gaat gewoon als een idioot in zeeee open staan.
ik kies hier voor optie 2, alle damage die ik krijg komt van arta. arta is bij mij echt de enige reden dat ik al te vaak de game heb geuninstalled
![]()
http://wotreplays.com/sit...fadd430116bd06ed2447ee325
[ Voor 100% gewijzigd door Grotman op 06-03-2017 16:30 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Grotman op 06-03-2017 16:29 ]
damage krijgen is nooit leuk, maar het gaat om het feit hoe die damage bij je terecht komt. een e25 of welke andere tank dan ook heeft een line of sight nodig op je tank, ergo - hij moet je kunnen zien zonder dat er een heuveltje tussen zit.TTLCrazy schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:59:
[...]
En een E25 of Borsig of T67 (etc, etc) die je vanuit het niets killt is wel leuk natuurlijk. Maar dat is dynamische gameplay .... Of een type 4 of 5 heavy Japanse tank met hun fijne nieuwe HE guns. Nee, maar we bashen lekker op arty omdat iedereen het doet en zonder arty wordt het spel 500% leuker/beter.
/facepalm
En daarbij is de reload van arty t10 minimaal 40 seconden, dus je kan er wel degelijk rekening mee houden, dat je dat niet doet omdat je een pleuris hekel aan arty hebt is meer jouw fout dan iets anders.
Zodra hij je 1 keer heeft geraakt (pen of niet) weet je zijn positie en weet je ook waar je wel of niet kan staan om geraakt te worden, bovendien neemt diegene die schiet een risico door het schieten - hij kan namelijk geblind worden of hij kan zn camo al dan niet onverwacht verliezen waardoor hij door jezelf of andere tanks geraakt kan worden en dus moet relocaten.
Als je vanuit stealth voor al je hp wordt gefarmed, ja dan doe je zelf iets fout.
je kan dit totaal niet vergelijken met een apparaat wat geen LoS nodig heeft en wat in 99% van de gevallen risicoloos kan schieten.
er is niks random aan.... okkkkk.....[...]
Random clicken, sure. Er is niks random aan. Het enige random is dat je als arty mag hopen dat de shell landt waar je hem gemikt hebt, zoals eerder gezegd is dat echt geen gegeven.
bewegen in een niet herhalend patroon. riighht, ok. natuurlijk, dat is de oplossing. dat is nieuws. ik zal het de volgende keer onthouden, moet.bewegen.in.een.niet.herhalend.patroon.[...]
En je hebt zelf geen arty die de tanks kan raken die over de heuvel heen komen ? Lijkt mij dezelfde situatie, alleen hebben zij wel een arty die weet waar ze moeten schieten. En als je daar in je eentje staat (ik heb de replay niet gezien) doe je ook iets fout. Als je continu beweegt in een niet herhalend patroon, heb je als arty echt veel moeite om een tank te raken, en die kans is echt niet meer dan 50%
kan je mij een voorbeeldje geven van zo'n niet herhalend patroon?
[ Voor 71% gewijzigd door Grotman op 06-03-2017 16:31 ]
Verwijderd
Alleen nog HT15 en LT15 voor de T28 HTC.
En bij arty is dat anders omdat ? Je weet zelf donders goed waar je arty safe kan staan. Doe je dat niet, dan kan je geraakt worden ja.gotfurrr schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:17:
[...]
damage krijgen is nooit leuk, maar het gaat om het feit hoe die damage bij je terecht komt. een e25 of welke andere tank dan ook heeft een line of sight nodig op je tank, ergo - hij moet je kunnen zien zonder dat er een heuveltje tussen zit.
Zodra hij je 1 keer heeft geraakt (pen of niet) weet je zijn positie en weet je ook waar je wel of niet kan staan om geraakt te worden, bovendien neemt diegene die schiet een risico door het schieten - hij kan namelijk geblind worden of hij kan zn camo al dan niet onverwacht verliezen waardoor hij door jezelf of andere tanks geraakt kan worden en dus moet relocaten.
En als je niet arty safe staat en voor 50+ % geraakt wordt, dan is dat natuurlijk de schuld van arty, want arty is op en ze klikken alleen maar ...gotfurrr schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:17:
[...]
Als je vanuit stealth voor al je hp wordt gefarmed, ja dan doe je zelf iets fout.
Jij kan dat misschien niet vergelijke nee, maar het heeft zeker overeenkomsten. Dat jij daar niet aan wil, is een geheel ander verhaal. De haat voor de arty neemt zo te zien al je speel plezier weg. Wellicht moet je eens een tijdje stoppen met spelen dan.gotfurrr schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:17:
[...]je kan dit totaal niet vergelijken met een apparaat wat geen LoS nodig heeft en wat in 99% van de gevallen risicoloos kan schieten.
Goede onderbouwing,
Wederom, je weet donders goed wat ik bedoel. Als ik arty speel heb ik echt veel moeite om spelers te raken die niet in een herhalend patroon rijden. Het is echt niet zo makkelijk als jij denkt.gotfurrr schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:17:
[...]
bewegen in een niet herhalend patroon. riighht, ok. natuurlijk, dat is de oplossing. dat is nieuws. ik zal het de volgende keer onthouden, moet.bewegen.in.een.niet.herhalend.patroon.
kan je mij een voorbeeldje geven van zo'n niet herhalend patroon?
Goed verhaal, lekker kort. weinig inhoud. Jij vergelijkt tanks met arty... daar ga je al mis.TTLCrazy schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:59:
[...]
En een E25 of Borsig of T67 (etc, etc) die je vanuit het niets killt is wel leuk natuurlijk. Maar dat is dynamische gameplay .... Of een type 4 of 5 heavy Japanse tank met hun fijne nieuwe HE guns. Nee, maar we bashen lekker op arty omdat iedereen het doet en zonder arty wordt het spel 500% leuker/beter.
/facepalm
[...]
Random clicken, sure. Er is niks random aan. Het enige random is dat je als arty mag hopen dat de shell landt waar je hem gemikt hebt, zoals eerder gezegd is dat echt geen gegeven.
[...]
En je hebt zelf geen arty die de tanks kan raken die over de heuvel heen komen ? Lijkt mij dezelfde situatie, alleen hebben zij wel een arty die weet waar ze moeten schieten. En als je daar in je eentje staat (ik heb de replay niet gezien) doe je ook iets fout. Als je continu beweegt in een niet herhalend patroon, heb je als arty echt veel moeite om een tank te raken, en die kans is echt niet meer dan 50%
Tanks kan je zien of ontwijken. Arty kan je niet zien en niet ontwijken als je speelt. Of je bent niet gespotted en arty safe de gehele tijd = geen actieve deelname aan de game. Of je speelt de game en wordt geartied.
Ik heb ook geen zin om meer te schrijven. Arty is gewoon een broken mechanic en iedereen die anders beweert is kortzichtig of ziet de ernst van het probleem niet in. ( en nee niet in onder het mom van mijn mening is waardheid ) Mensen die geen last van arty hebben spelen gewoon passive of zijn gewoon average players. Gohhhh...laten dat nu net de mensen zijn die reageren.
Gek he dat er geen enkele hogere groene tot paarse speler altijd leuk vindt, dat zijn de mensen die actief spelen en de ernst van het probleem in zien. De enige fix voor arty is het totaal uit de game halen.
Geef mij maar world of super heavies. Ik laad liever 10x zoveel heat dan 1k hp kwijt te raken door arty en daarna heel de game niets kan doen want als ik weer uitgekozen wordt door de random slot machine is me game over. IK kan namelijk niet anglen of iets tegen arty..you can only take it like a man
Ja, want je kunt zoveel tegen TD's die buiten de max view range op je schieten omdat een light die een halve seconde over een ridge popt jou spot. Weet je wat voor keus je dan hebt? Of je geeft map control weg en zoekt je heil ergens anders omdat dat gebied door stealthy tank destroyers wordt gecovered, of je pushed door en zoekt cover.gotfurrr schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:17:
[...]
Hmm, klinkt als dezelfde keuze die jij had tegen arty
Maar blijf maar lekker door ragen en op arty vloeken. Ondertussen heb ik 20 Tier X potjes gespeeld vandaag en ben welgeteld 2x geraakt door high tier arty (in b4 "ja komt omdat je zuigt, ze focussen mij omdat ik zo awesome ben"
Maar je beschrijft het wel als jouw mening is de waarheid en anders niet, ook al zeg je van niet. Jouw haat versus arty is gewooon niet normaal en bederft je speel plezier, dat is niet normaal. Misschien eens een ander spelletje zoeken ? of hebben de meeste games zo'n "broken mechanic" ?jantje 2 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:28:
Ik heb ook geen zin om meer te schrijven. Arty is gewoon een broken mechanic en iedereen die anders beweert is kortzichtig of ziet de ernst van het probleem niet in. ( en nee niet in onder het mom van mijn mening is waardheid ) Mensen die geen last van arty hebben spelen gewoon passive of zijn gewoon average players. Gohhhh...laten dat nu net de mensen zijn die reageren.
je doet net alsof het JOUW verdienste is dat je niet door arta geraakt wordt.Propane schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:29:
[...]
Ja, want je kunt zoveel tegen TD's die buiten de max view range op je schieten omdat een light die een halve seconde over een ridge popt jou spot. Weet je wat voor keus je dan hebt? Of je geeft map control weg en zoekt je heil ergens anders omdat dat gebied door stealthy tank destroyers wordt gecovered, of je pushed door en zoekt cover.
Hmm, klinkt als dezelfde keuze die jij had tegen arty.
Maar blijf maar lekker door ragen en op arty vloeken. Ondertussen heb ik 20 Tier X potjes gespeeld vandaag en ben welgeteld 2x geraakt door high tier arty (in b4 "ja komt omdat je zuigt, ze focussen mij omdat ik zo awesome ben").
dat is het niet.
zoals ik al zei heeft arta direct en indirect invloed op games, de directe invloed is damage de indirecte invloed is het bepalen waar je als tank wel of niet safe kan staan/rijden.
ik ben blij dat je er zelf geen last van hebt, want ik kan je 1 ding beloven: je wordt er salty af van.
Neemt niet weg dat ik het onbegrijpelijk vind dat jij je niet kan voorstellen wat de negatieve invloed is van arta op de game.
vragen
1. je bent een casual speler die het allemaal geen reet interesseert. prima, geen waardeoordeel.ergo, je gaat gewoon lekker schieten, stats boeien je niet, winnen ook niet, je vind het gewoon leuk om een beetje rond te rijden en te schieten.?
2. speel je ook tier X tanks die niet zo mobiel zijn? en icm vraag 3:
3. je staat 3/4e van de game ergens te fappen OF in een bosje, OF in arta safe locaties ?
4. wat is je overall wn8? xvm focus is namelijk echt wel een ding, niet in alle games overigens.
Onzin, je geeft geen map control weg op TDs aangezien die altijd achterin de map staat. Je pakt juist map control zodat je de TDs isoleert en vandaar uit clean je alles en ruim je als het laatste de TDS op. Je weet waar de tds staan dus kan je er tegen spelen. Tegen arty kan je NIET spelen. je weet niet of hij op je aimed en je weet niet wat voor damage hij doet. bij TDs heb je nog iets van een verwachting.Propane schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:29:
[...]
Ja, want je kunt zoveel tegen TD's die buiten de max view range op je schieten omdat een light die een halve seconde over een ridge popt jou spot. Weet je wat voor keus je dan hebt? Of je geeft map control weg en zoekt je heil ergens anders omdat dat gebied door stealthy tank destroyers wordt gecovered, of je pushed door en zoekt cover.
Hmm, klinkt als dezelfde keuze die jij had tegen arty.
Maar blijf maar lekker door ragen en op arty vloeken. Ondertussen heb ik 20 Tier X potjes gespeeld vandaag en ben welgeteld 2x geraakt door high tier arty (in b4 "ja komt omdat je zuigt, ze focussen mij omdat ik zo awesome ben").
Ik zeg niet dat high alpha tds geen probleem zijn, maar ze zijn verre van een probleem als je het met arty vergelijkt.
Ik zeg niet dat mijn mening waarheid is, maar mijn mening is wel onderbouwd. De argumenten waarom arty een broken mechanic zijn, zijn aanwezig en worden door vele ondersteund. En het volk dat roept dat arty prima is, is altijd een bepaald soort volk die deze game op een bepaalde manier spelen. Prima dat iedereen het spelletje op zijn manier speelt, maar geen dingen roepen als je geen verstand er van hebt.TTLCrazy schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:34:
De haat tegen arty is bij sommige mensen hier echt zo groot, het is gewoon triest. Accepteer gewoon dat deze in het spel zit en probeer wat plezier te hebben.
[...]
Maar je beschrijft het wel als jouw mening is de waarheid en anders niet, ook al zeg je van niet. Jouw haat versus arty is gewooon niet normaal en bederft je speel plezier, dat is niet normaal. Misschien eens een ander spelletje zoeken ? of hebben de meeste games zo'n "broken mechanic" ?
En als je het wel doet kom dan met een goede onderbouwing die ook nog daadwerkelijk inhoud heeft.
Arty is voor niemand leuk omdat je er niet goed in kan zijn... en ja arty bederft mijn speelplezier heel erg.
Leuk dat ik actief aan het spelen ben en ineens random door een 261 in me cupola wordt gepenned met HE 1971 HP kwijt ben en 2/3de van me crew... where is the fun in that? you tell me.
Waarom zou ik iets wat broken is moeten accepteren? Iets wat broken is moet gefixed worden door de developers? Jij accepteert ook gwoon bugs in een game omdat het in de game zit. Logisch.....
Wie hebben het meeste last van arty? Dat zijn de mensen die het meeste van de tijd gespot zijn, en wie zijn dat? Ja de betere spelers omdat die continue bezig zijn om damage te doen. Niemand vindt het leuk om de helft van zijn HP kwijt te raken ongeacht welke XVM kleur ze hebben.
Verwijderd
Grotman schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:27:
[modbreak]De 'discussie' over arty's verwijderd. Graag voortaan gewoon een topicreport plaatsen en niet reageren om anderen die duidelijk de discussie willen laten ontsporen. Dank aan degene die wel op de knop hebben gedukt :)[/]
waarom zou je niet mogen discussiëren over arta, een forum is toch oa bedoeld voor het voeren van een discussie?
verder volledig eens met de laatste post van jantje, bespaarde mij weer een hoop getik
Andere mening =| geen verstand er van hebben. Oh, en wanneer heb je er wel verstand van ? Als je er genoeg aan ergert en door heel veel mensen gelijk krijgt ?jantje 2 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:43:
[...]
Ik zeg niet dat mijn mening waarheid is, maar mijn mening is wel onderbouwd. De argumenten waarom arty een broken mechanic zijn, zijn aanwezig en worden door vele ondersteund. En het volk dat roept dat arty prima is, is altijd een bepaald soort volk die deze game op een bepaalde manier spelen. Prima dat iedereen het spelletje op zijn manier speelt, maar geen dingen roepen als je geen verstand er van hebt.
Ik heb genoeg hierover getypt, maar jij wil dit kennelijk niet zien, prima.jantje 2 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:43:
En als je het wel doet kom dan met een goede onderbouwing die ook nog daadwerkelijk inhoud heeft.
Arty is voor sommige mensen juist wel leuk. En zoals al eerder gezegd, onderdeel van het spel. hoe eerder je dat beseft, hoe eerder je stopt met ergeren hier aan. Het probleem zit echt bij jou hoor.jantje 2 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:43:
Arty is voor niemand leuk omdat je er niet goed in kan zijn... en ja arty bederft mijn speelplezier heel erg.
Leuk dat ik actief aan het spelen ben en ineens random door een 261 in me cupola wordt gepenned met HE 1971 HP kwijt ben en 2/3de van me crew... where is the fun in that? you tell me.
Waarom zou ik iets wat broken is moeten accepteren? Iets wat broken is moet gefixed worden door de developers? Jij accepteert ook gwoon bugs in een game omdat het in de game zit. Logisch.....![]()
Wie hebben het meeste last van arty? Dat zijn de mensen die het meeste van de tijd gespot zijn, en wie zijn dat? Ja de betere spelers omdat die continue bezig zijn om damage te doen. Niemand vindt het leuk om de helft van zijn HP kwijt te raken ongeacht welke XVM kleur ze hebben.
Ik heb toevallig van het weekende de live stream van quickybaby bekeken in zijn VK100.1 t8 HT. Hij kiest er voor om zijn engine en tracks niet te upgraden om het gevoel te hebben van grinden voor die equipment. Die tank gaat dus heuvelop 7 km/h. Hij werdt dus op een gegeven moment finaal aan flarden geschoten door arty. Hij zette toen het nummer mad world op wat ik prachtig vond. Ik kan echt van zijn streams genieten en zal nooit zo goed als hem worden. Maar hij ziet ook wel de humor er van in, hij vloekte wat binnensmonds en ging toen gewoon verder.
Hij doelt op de eerdere arty discussie waar hij de arties uit eigen team afschoot. Het niveau lag toen nogal iets lager... Lekker negeren.gotfurrr schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:50:
[...]
waarom zou je niet mogen discussiëren over arta, een forum is toch oa bedoeld voor het voeren van een discussie?
verder volledig eens met de laatste post van jantje, bespaarde mij weer een hoop getik
Juist ja, want die Grille 15 die daar ergens staat kan mij niet binnen 30 seconden op 10% HP brengen puur door snap shots over een ridge van waar hij zicht heeft over één derde van de map. Mooi man, jullie zijn zo goed, jullie weten precies hoe je overal mee om kan gaan behalve artyjantje 2 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:43:
[...]
Onzin, je geeft geen map control weg op TDs aangezien die altijd achterin de map staat. Je pakt juist map control zodat je de TDs isoleert en vandaar uit clean je alles en ruim je als het laatste de TDS op. Je weet waar de tds staan dus kan je er tegen spelen. Tegen arty kan je NIET spelen. je weet niet of hij op je aimed en je weet niet wat voor damage hij doet. bij TDs heb je nog iets van een verwachting.
Ik zeg niet dat high alpha tds geen probleem zijn, maar ze zijn verre van een probleem als je het met arty vergelijkt.
Goh, je kan niet spelen zoals je wilt als er een arty is. Wat vreemd, je zal toch ook maar moeten aanpassen aan de situatie, kan toch niet joh
Arty weet je ook direct van waar hij staat als je een klein beetje op je omgeving let en daar kun je dan ook heel goed rekening mee houden. Maar goed, ik hou erover op, er is geen objectieve discussie hier maar een idee wat in jullie hoofd zit en er niet één twee drie met logische discussie uit te krijgen is
Verwijderd
Het niveau ligt nu niet heel veel hoger en de discussie is ook aan het ontsporen.Roozzz schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:53:
[...]
Hij doelt op de eerdere arty discussie waar hij de arties uit eigen afschoot. Het niveau lag toen nogal iets lager... Lekker negeren.
De tering, zelfs WG geeft toe dat arty broken is:
http://sandbox.worldoftan...ive-changes-to-artillery/
[ Voor 22% gewijzigd door User op 06-03-2017 16:01 ]
Jij gaat zaken vergelijken met elkaar die je niet kan vergelijken. Appels met Appels en niet Peren met Appels. Arty kan je niet vergelijken met tanks, niets valt te vergelijken met arty. Arty is Arty.TTLCrazy schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:52:
[...]
Andere mening =| geen verstand er van hebben. Oh, en wanneer heb je er wel verstand van ? Als je er genoeg aan ergert en door heel veel mensen gelijk krijgt ?
[...]
Ik heb genoeg hierover getypt, maar jij wil dit kennelijk niet zien, prima.
[...]
Arty is voor sommige mensen juist wel leuk. En zoals al eerder gezegd, onderdeel van het spel. hoe eerder je dat beseft, hoe eerder je stopt met ergeren hier aan. Het probleem zit echt bij jou hoor.
Ik heb toevallig van het weekende de live stream van quickybaby bekeken in zijn VK100.1 t8 HT. Hij kiest er voor om zijn engine en tracks niet te upgraden om het gevoel te hebben van grinden voor die equipment. Die tank gaat dus heuvelop 7 km/h. Hij werdt dus op een gegeven moment finaal aan flarden geschoten door arty. Hij zette toen het nummer mad world op wat ik prachtig vond. Ik kan echt van zijn streams genieten en zal nooit zo goed als hem worden. Maar hij ziet ook wel de humor er van in, hij vloekte wat binnensmonds en ging toen gewoon verder.
Grappig dat ook WG zegt dat arty in zijn huidige vorm niet past binnen de game, waarom wordt het anders aangepast. Zegt dat niet iets? Als zelfs de makers uiteindelijk inzien dat er iets aan gedaan moet worden. Blijkbaar is het toch een onderdeel wat niet zo goed werkt.
Ja QB wordt ook gek van arty en de xvm focus, maar hij zit op stream, is een WG streamer en moet het netjes houden. Als hij niet zou streamen zou hij ook ragen, maar nu lost hij het op een andere manier op. Als dat die game was op siegfried line heb ik het ook gezien, en daar was hij echt niet blij mee.
Grappig trouwens hoe je QB er bij gaat halen op een of andere manier komt hij altijd weer voorbij.
Als een soort groot voorbeeld voor de average speler.
Dit zijn oneindige discussies mensen zoals jou niet te overtuigen omdat je het probleem niet inziet. En net zoals mensen die verslaafd zijn, valt niet mee te praten als ze het probleem zelf niet erkennen.
Ja, Wargaming zegt ook dat de Maus en Type 4 & 5 Heavy een buff nodig hebben. Is toch mooi dat het ene moment de developer idioten zijn en het volgende moment gebruik je ze als argumentUser schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:59:
Zijn er nu serieus mensen die beweren dat arty niet broken is?
De tering, zelfs WG geeft toe dat arty broken is:
[afbeelding]
http://sandbox.worldoftan...ive-changes-to-artillery/
Nou WG had ook gelijk dat een Type 5 heavy een buff kon gebruiken, die tank werd gewoon nooit gespeeld. Alleen wat WG dan weer doet is iets overbuffen en dingen aanpassen die ze niet moeten aanpassen. Dat is weer een ander verhaal.Propane schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:03:
[...]
Ja, Wargaming zegt ook dat de Maus en Type 4 & 5 Heavy een buff nodig hebben. Is toch mooi dat het ene moment de developer idioten zijn en het volgende moment gebruik je ze als argument.
DIT trouwens...Ik kan gewoon niet naar QB kijken omdat die zo fake is als maar kan zijn. Die zet zen streamers petje op en probeert de hele tijd happy te zijn om zo veel mogelijk viewers te houden.jantje 2 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:00:
[...]
Ja QB wordt ook gek van arty en de xvm focus, maar hij zit op stream, is een WG streamer en moet het netjes houden. Als hij niet zou streamen zou hij ook ragen, maar nu lost hij het op een andere manier op. Als dat die game was op siegfried line heb ik het ook gezien, en daar was hij echt niet blij mee.
probeer maar eens naar de momenten te zoeken waar ook hij zen zelfbeheersing verliest...
Die gast is gewoon fake...Maar mensen blijken dit zelfs niet door te hebben dat hij een rolletje speelt...GG
De Type 4/5 hadden absoluut een buff nodig. De Maus is discutabel, maar de Type 4 en 5 waren absoluut de allerslechtste tanks op tier 9 en 10. Dus ja, die hadden een buff nodig. Maar ja, ik kan er vrij weinig aan doen dat de balancing department retarded is en dat ze een overbuff krijgen. Iets wat iedereen tijdens de test server al zat te schreeuwen.Propane schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:03:
[...]
Ja, Wargaming zegt ook dat de Maus en Type 4 & 5 Heavy een buff nodig hebben. Is toch mooi dat het ene moment de developer idioten zijn en het volgende moment gebruik je ze als argument.
En kijk eens, hoofd van de balancing department zegt dit:
https://thearmoredpatrol.com/2017/02/25/murazor-notice/With the 9.17.1 patch, a considerable amount of vehicles were buffed: Americans, Germans etc.
According to the Russian youtubers and target audience, various tanks’ stats have started to stand out and this increase is not very good.
Currently, statistics and information will be collected actively. After that, measures will be taken to correct some of these tanks. One of these examples is the Maus, which shows incredibly good stats!
Game na game waar ik simpelweg niets mocht pennen met de t54. Onderkant (ja echt
Spotting dmg ging daarentegen erg goed (uiteraard zou je zeggen). Blokken viel ook niet tegen. Maar nadat bij meerdere potjes het merendeel van de dmg kwam van het rammen, was ik er behoorlijk klaar mee.
Weet je waarom WG arty aanpast ? Omdat er teveel over wordt geklaagt en het ze misschien klanten gaat kosten. WG is gewoon een bedrijf en wil zoveel mogelijk winst maken. En arty is al eens verschrikkelijk generft in patch 8.zoveel. Reload tijd ging gigantisch omhoog en accuraatheid werd een heel stuk slechter. Maar nog is het niet genoeg. Arty bashen is gewoon een stroming geworden in de community en als je niet meedoet ben je niet cool, want dan snap je het spel niet. Of ben je een gemiddelde speler die het "niet ziet". Zo kan ik er ook nog wel een paar.jantje 2 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:00:
[...]
Jij gaat zaken vergelijken met elkaar die je niet kan vergelijken. Appels met Appels en niet Peren met Appels. Arty kan je niet vergelijken met tanks, niets valt te vergelijken met arty. Arty is Arty.
Grappig dat ook WG zegt dat arty in zijn huidige vorm niet past binnen de game, waarom wordt het anders aangepast. Zegt dat niet iets? Als zelfs de makers uiteindelijk inzien dat er iets aan gedaan moet worden. Blijkbaar is het toch een onderdeel wat niet zo goed werkt.
QB is gewoon een goede speler en nog een aardige vent ook van wat ik kan zien. Het is niet voor niets dat hij zoveel volgers heeft.jantje 2 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:00:
Grappig trouwens hoe je QB er bij gaat halen op een of andere manier komt hij altijd weer voorbij.
Als een soort groot voorbeeld voor de average speler.
In de grotemensen wereld heet dit: een verschil van mening hebben. Dat ik een andere visie op het spel heb, kan zeker niet in jouw wereldje ? Ik ga mijn mening echt niet aanpassen tenzij je argumenten hebt die ergens op slaan (in mijn mening inderdaad). Voor jou is een discussie pas afgelopen als de ander precies zo denkt als jij ?jantje 2 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:00:
Dit zijn oneindige discussies mensen zoals jou niet te overtuigen omdat je het probleem niet inziet. En net zoals mensen die verslaafd zijn, valt niet mee te praten als ze het probleem zelf niet erkennen.
Afzeiken van WoT door een Circon of SirFoch word je op den duur ook wel moe van, dat slaat dan weer door in iets doen waar je blijkbaar niet erg veel lol in hebt maar het blijft doen omdat je er geld mee verdient. Ik verdraag dat een stuk slechter dan QB. Of het nep is of niet, het relativeren en zoeken naar wat beter of anders had gemoeten is best aardig.kreezjie schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:07:
[...]
DIT trouwens...Ik kan gewoon niet naar QB kijken omdat die zo fake is als maar kan zijn. Die zet zen streamers petje op en probeert de hele tijd happy te zijn om zo veel mogelijk viewers te houden.
probeer maar eens naar de momenten te zoeken waar ook hij zen zelfbeheersing verliest...
Die gast is gewoon fake...Maar mensen blijken dit zelfs niet door te hebben dat hij een rolletje speelt...GG
Niet zozeer om een lans te breken voor QB, maar op den duur heb je het immer-gezeik op anderen of de game in (platoon)chat of in TS ook wel gehad. Vergalt mijn lol er inmiddels wel in.
Echt?TTLCrazy schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:51:
En arty is al eens verschrikkelijk generft in patch 8.zoveel. Reload tijd ging gigantisch omhoog en accuraatheid werd een heel stuk slechter.
http://forum.worldoftanks...anges-in-in-game-balance/Speaking about SPG rebalance, there will be no general decrease of all SPG characteristics in the game. Real “combat” precision of SPGs will remain on almost the same level.
[ Voor 14% gewijzigd door User op 06-03-2017 17:02 ]
Als het gros van de spelers arty niet bij het spel vindt passen kun je wel stellen dat arty dus niet binnen het spel past. En dat is ook aardig logisch omdat arty gewoon een heel ander spel heeft dan de rest van de spelers. Het spel zou gewoon voor heel veel mensen beter zijn zonder arty omdat je dan ten minste weer 'vrij' bent om te spelen zonder continue bang te zijn voor een tank die aan de andere kant van de map staat en waar je naast schuilen niets aan kunt doen.TTLCrazy schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:51:
[...]
Weet je waarom WG arty aanpast ? Omdat er teveel over wordt geklaagt en het ze misschien klanten gaat kosten. WG is gewoon een bedrijf en wil zoveel mogelijk winst maken. En arty is al eens verschrikkelijk generft in patch 8.zoveel. Reload tijd ging gigantisch omhoog en accuraatheid werd een heel stuk slechter. Maar nog is het niet genoeg. Arty bashen is gewoon een stroming geworden in de community en als je niet meedoet ben je niet cool, want dan snap je het spel niet. Of ben je een gemiddelde speler die het "niet ziet". Zo kan ik er ook nog wel een paar.
[removed]
Ik bash arty niet, ik bash een game mechanic die broken is, net zo goed als ik RNG bash omdat dat ook niet klopt. Ik bash de game op de fouten die aanwezig zijn, niet zozeer op arty. Maar arty is een class die je gewoon niet kan balancen omdat de verhouding met een tank gewoon te verschillend zijn.TTLCrazy schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:51:
[...]
Weet je waarom WG arty aanpast ? Omdat er teveel over wordt geklaagt en het ze misschien klanten gaat kosten. WG is gewoon een bedrijf en wil zoveel mogelijk winst maken. En arty is al eens verschrikkelijk generft in patch 8.zoveel. Reload tijd ging gigantisch omhoog en accuraatheid werd een heel stuk slechter. Maar nog is het niet genoeg. Arty bashen is gewoon een stroming geworden in de community en als je niet meedoet ben je niet cool, want dan snap je het spel niet. Of ben je een gemiddelde speler die het "niet ziet". Zo kan ik er ook nog wel een paar.
[...]
QB is gewoon een goede speler en nog een aardige vent ook van wat ik kan zien. Het is niet voor niets dat hij zoveel volgers heeft.
[...]
In de grotemensen wereld heet dit: een verschil van mening hebben. Dat ik een andere visie op het spel heb, kan zeker niet in jouw wereldje ? Ik ga mijn mening echt niet aanpassen tenzij je argumenten hebt die ergens op slaan (in mijn mening inderdaad). Voor jou is een discussie pas afgelopen als de ander precies zo denkt als jij ?
Laat ik het anders stellen, waarom vind jij dat arty wel in de game hoort? Ik heb genoeg argumenten aangegeven waarom het niet zo is, maar waarom het wel in de game hoort heb ik nog niet gehoord.
Ik ben ook een goede speler en een aardige vent ( iig ik hoop dat de mensen dat van me denken
Tuurlijk mag jij een andere mening hebben prima, maakt mij niet uit wat jij van arty vindt verder. Uiteindelijk ben jij niet diegene die beslist dus moet je lekker vinden wat je vindt. Maar ik probeer je te "overtuigen" waarom arty geen goede mechanic is, dus dan klopt je gevoel aardig met mijn bedoeling.
Verwijderd
Yep ik ben het er helemaal mee eens.User schreef op maandag 6 maart 2017 @ 20:13:
Dat lijkt me een strak plan, @Verwijderd. Ik heb even met @wsLy en @GJP80 gepraat en die waren het allemaal met je eens.
Dan zou het betekenen dat ik niet meer zichtbaar ben voor arty als er geen LT's in de game zijn, ideaal als je het mij vraagt
Of jij gaat arty spelen met mij in platoon.wsLy schreef op maandag 6 maart 2017 @ 20:16:
[...]
Yep ik ben het er helemaal mee eens.
Dan zou het betekenen dat ik niet meer zichtbaar ben voor arty als er geen LT's in de game zijn, ideaal als je het mij vraagt
Schiet ik mooi alle scouts af want ik hou niet van die klotescouts. Dus schiet ik ze maar mooi af. Dat mag toch?
Maar dan kan ik geen damage meer doen en kills makenUser schreef op maandag 6 maart 2017 @ 20:36:
[...]
Of jij gaat arty spelen met mij in platoon.
Schiet ik mooi alle scouts af want ik hou niet van die klotescouts. Dus schiet ik ze maar mooi af. Dat mag toch?
Inderdaad.wsLy schreef op maandag 6 maart 2017 @ 20:37:
[...]
Maar dan kan ik geen damage meer doen en kills maken![]()
![]()
Verwijderd
Dat is fantastisch.User schreef op maandag 6 maart 2017 @ 20:13:
Dat lijkt me een strak plan, @Verwijderd. Ik heb even met @wsLy en @GJP80 gepraat en die waren het allemaal met je eens.

Dit topic is gesloten.
                                                     ![]()
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).