Verwijderd
Obj 263 en 140 in HD zijn wel nice nu. Iemand de 268 al geprobeerd?
Doei WoT, tot over een week of wat..
[ Voor 9% gewijzigd door Kepro op 25-02-2017 17:55 ]
Potjes duren alleen wat langer dus we kunnen er minder doen in 2 uur.
Op tanks.gg zien de 3D modellen er hetzelfde uit.Kepro schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 17:55:
Zie net dat de tracks (modder beschemer) van de Obj 252 en 252 Defender anders zijn. Zal dit uitmaken met de tracks??
Nooit last van gehad. Maar sinds de nieuwe patch continu hetzelfde verhaaltje..
En is er een oplossing voor om Fullscreen persistent te maken?
Verwijderd
Patriot en Skorpion G zijn imo nog beter.Kepro schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:35:
De obj 252 en liberte hebben tier 8 compleet vergaggeld. Kom ik aan in mijn IS6. Kansloos gewoon. Ben dan wel weer beland bij TD 4.15
Op advies overschakelen naar borderless windowed. Werkt prima met alt tabDweebus schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 21:18:
Hebben jullie ook dat wanneer je een keer ALT+TAB de game uit gaat en weer terug gaat, Fullscreen opeens is veranderd in Windowed mode?
Nooit last van gehad. Maar sinds de nieuwe patch continu hetzelfde verhaaltje..
En is er een oplossing voor om Fullscreen persistent te maken?
En die premium Defender versie ervan is helemaal onsterfelijk, jezus wat een kut tanks zeg
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Uhh het armor model is toch exact hetzelfde van deze tanks? Ik dacht dat er alleen een andere skin gebruikt wordt.Mad-Matt schreef op zondag 26 februari 2017 @ 10:51:
Waar moet je in hemelsnaam de OBJ252U raken om dmg te doen??
En die premium Defender versie ervan is helemaal onsterfelijk, jezus wat een kut tanks zeg
Anyway de lfp of cupolas zijn frontaal de beste opties. Bestudeer het model anders even op tanks.gg
If you can see, look. If you can look, observe
Zijn dezelfde tanksMad-Matt schreef op zondag 26 februari 2017 @ 10:51:
I know, stukje frustratie
Verwijderd
Toch niet helemaal, armor boven de tracks loopt bij de 252U verder door dan bij de Defender
En wat staat er 5 post boven deze post?Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 11:53:
[...]
Toch niet helemaal, armor boven de tracks loopt bij de 252U verder door dan bij de Defender
TheBrut3 schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 18:02:
[...]
Op tanks.gg zien de 3D modellen er hetzelfde uit.
[ Voor 25% gewijzigd door Kepro op 26-02-2017 11:54 ]
Verwijderd
Die bijna niet te missen LFP? En mocht die onder een angle staan schiet je alsnog op die cheeks. Hull down is het wel echt een monster, die cupolas zijn moeilijk te raken.Mad-Matt schreef op zondag 26 februari 2017 @ 10:51:
Imo zijn ze de laatste tijd (jaren) sowieso doorgeslagen in TE grote guns en TE veel armor. Kijk naar de Maus lijn, ziek veel autoloaders, Japanse heavies, de WTF E100 (die er gelukkig uit is), de nieuwe tier 8 premiums en ik vergeet vast wat.Kepro schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:35:
De obj 252 en liberte hebben tier 8 compleet vergaggeld. Kom ik aan in mijn IS6. Kansloos gewoon. Ben dan wel weer beland bij TD 4.15
De trend van de nieuwe redelijke OP Tier 8 heavies is jammer, maar WG zal wel een business model te vervullen hebben...
Zowaar weer een Ace. In de E 75, in m'n 8e potje in de tank. Heb nog de Tiger II gun en de stock engine, dus dat viel weer alleszins mee.
En nog een potje in de T28 prot gedaan. Holy crap, wat een mobiliteits buff is dat zeg. Ja, het blijft een trage tank, maar je kunt nu tenminste mee met de heavy tanks om goed te ondersteunen.
Verwijderd

En zo haal je geheel onverwachts MT 15.2
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2017 16:43 ]
Deze tank kwam ik gisteren ook tegen in mn T62A. Haast niet te pennen, enkel de wangen en de cupola.
Zie ze steeds vaker.
Whatever.
Vanmiddag een prima sessie gehad met Tiegul maar we hebben wel gemerkt dat ik/we meer premium ammo mogen meenemen. Kuch Maus en Type. Ook is het goodbye E5 door de cupola nerf.
1x de block missie gehaald (11K blocked)
En fucking elke game minimaal 2 arty en heel vaak 3. Leuk hoor die armor buff, maar tegen 3 arties ben je alsnog binnen 10 sec weg. Patch na patch na patch er tegen aan gooien en nog steeds NIETS doen tegen de ziekte van de game. Echt bizar..
Nog 10k en dan kan ik naar de Cromwell waar ik erg naar uit kijk.
En weer een vraag aan jullie, ik vind heavies leuk vanwege de armor, maar de snelheid vind ik kut.
Zouden jullie gaan voor de Tiger lijn of de Panther lijn?
Leuke match, low tier ftw!Mr_Size schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:01:
De berichten beloven niet veel goeds, maar na een paar dagen afwezigheid me ook maar eens wagen in de nieuwe patch. Denk dat ik de Maus wel weer ff van stal kan halen voor HT 12
[video]
Zoals je zelf al opmerkte worden er in de eerste paar minuten een hoop van je teammates uitgeschakeld, maar dat is echt voor 90% debet aan je keus om elders heen te gaan. T150 was te traag of noob, die paar mediums bovenin verdampen uiteraard tov de tiger HT en daarna ligt het veld wagenwijd open en is het chaos alom waar je oneshot boomstick tegen overmoedige vijanden goed werk verricht.
Dit had je sowieso wel op je sokken af gewonnen, ook als je naar de 0 lijn was gegaan. De m44 heeft ook weer niet zo'n bijzondere arc dat ie je achter de 0-lijn rotsjes kan raken, de linker flank is sowieso ook open voor arty tenzij je castle battles gaat doen maar op lower tiers zie je dat niet zo vaak.
Enfin, leuke review maar toch kritiekpuntje dat je je team een beetje in de steek hebt gelaten en bent gaan solo-en : )
Waarom zou hij daar naar toe moeten gaan? Nergens staat dat je ergens naar toe moet in het regelement van de game? de T-150 was AFK en er gingen missn 2 T5 tanks 1 T7 en 1 T6 daar naar toe. Leuk als je daar dan staat met je IS-2 tegen 5-6 andere tanks waaronder enkele T7s maar dat ga je echt niet winnen. Aangezien de cap in het midden zit is het ook niet heel belangerijk om het daar te houden. Kan hij beter de 1 clearen zodat zijn team in mid kan door pushen zodat dat allemaal clear is. Voordat de heavy push op de 0 door is heb je het meeste aan de andere kant al gecleared en kan je gewoon rustig die gasten op wachten en afmaken.majic schreef op maandag 27 februari 2017 @ 08:16:
[...]
Leuke match, low tier ftw!Prima gedaan ook, echter hier ook vraagtekens of je wel naar de westerflank had moeten moven. Ja, je hebt gewonnen (goede speler, noobs in enemy team, veel low tiers, OP gun) maar ik vind het toch jammer dat het uiteindelijk een beetje "lak hebben" werd aan de tankjes die wél naar de 0-lijn gaan om hun duty te doen, er van uit gaande dat jongens zoals jij en de T-150 gewoon hun taak doen.
Zoals je zelf al opmerkte worden er in de eerste paar minuten een hoop van je teammates uitgeschakeld, maar dat is echt voor 90% debet aan je keus om elders heen te gaan. T150 was te traag of noob, die paar mediums bovenin verdampen uiteraard tov de tiger HT en daarna ligt het veld wagenwijd open en is het chaos alom waar je oneshot boomstick tegen overmoedige vijanden goed werk verricht.
Dit had je sowieso wel op je sokken af gewonnen, ook als je naar de 0 lijn was gegaan. De m44 heeft ook weer niet zo'n bijzondere arc dat ie je achter de 0-lijn rotsjes kan raken, de linker flank is sowieso ook open voor arty tenzij je castle battles gaat doen maar op lower tiers zie je dat niet zo vaak.
Enfin, leuke review maar toch kritiekpuntje dat je je team een beetje in de steek hebt gelaten en bent gaan solo-en : )
De tankjes die naar de 0 lijn gingen waren 2 T5 lights die daar niets te zoeken hebben en niet belangrijk zijn, hun probleem dat ze dom zijn. Daarnaast stonden de E25 en strv aan de verkeerde kant van de berg waar je dus ook niets aan had. als Size daar naar toe was gegaan was de kans dat hij dood ging significant.
Juist door ervoor te zorgen dat een hoop tanks uit de corridor komen en één voor één doelloos rond gaan rijden kan je ze makkelijker afmaken dan wanneer ze bij een groep zijn. Met 2 top tier heavies geen arty had ik gezegd probeer die 0 te doen, maar nu vind ik het geen verkeerde keus opzich.
Het was inderdaad weer lekker arty en random bs. Begin van de week had ik wel weer wat try hard gevoel teruggewonnen. Maar momenteel ben ik echt helemaal klaar met de game. Je wordt altijd outskilled door bots en arty. Geen reet meer aan om deze game te spelen. Je bent ook haast verplicht full heat te schieten in deze super heavy meta want met 260 APCR pen zijn weakpoints niet meer te pennen door alle BS buffs.Mr_Size schreef op zondag 26 februari 2017 @ 22:54:
Bijna hele avond Maus gespeeld. Reload buff is erg fijn en de armor buff is behoorlijk significant. Geen idee waarom de tank een HP buff van 200 heeft gekregen trouwens..
1x de block missie gehaald (11K blocked).... In zo'n beetje de enige game dat ik geen 3K schiet wegens een knocked out gunner, dus nog die fucking missie niet.
![]()
Je hebt er nog steeds zo bizar veel luck voor nodig. Genoeg games boven de 3K geschoten, maar dat zijn uiteraard weer de games waarin men niet op jou schiet.
En fucking elke game minimaal 2 arty en heel vaak 3. Leuk hoor die armor buff, maar tegen 3 arties ben je alsnog binnen 10 sec weg. Patch na patch na patch er tegen aan gooien en nog steeds NIETS doen tegen de ziekte van de game. Echt bizar..
Mines game nog gewonnen uiteindelijk? Ik was er echt klaar mee na die 140 bs game en weer een arty splash voor 900 en detrack waardoor je dood gaat
[ Voor 21% gewijzigd door jantje 2 op 27-02-2017 09:45 ]
Voor nu speel ik eigenlijk alleen de KV-1 en de M4.
Ik wou eerst voor de T1 heavy gaan maar omdat ik de KV-1 als heavy eigenlijk wel heel leuk vind kan ik misschien beter voor een goede medium gaan.
www.mariovisser.com
www.mariovisser.com
Nee, de M4 is de Sherman:Mavi86 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:45:
Ik speel eigenlijk alleen Tier 5 omdat ik nog behoorlijk slecht ben. Klopt t dat de Sherman erg lijkt op de M4 ?
Wikipedia: M4 Sherman
Als je de tier 5 Sherman III uit de Britse tree vergeleken met de tier 5 M4 Sherman uit de Amerikaanse tree bedoelt, dan ja, die lijken heel erg op elkaar. Maar ik denk dat Mad-Matt de lijn bedoelt met de Covenanter, Crusader, Cromwell, etc etc. En das een leuke lijn.
De Russische med lijn naar de 140, Patton of centurionMavi86 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:54:
Mensen ik ben op zoek naar een nieuwe lijn om te starten. Iemand een tip voor me? ik kom er namelijk niet uit
Voor nu speel ik eigenlijk alleen de KV-1 en de M4.
Ik wou eerst voor de T1 heavy gaan maar omdat ik de KV-1 als heavy eigenlijk wel heel leuk vind kan ik misschien beter voor een goede medium gaan.
Ah, had niet gezien dat ie afk was dacht dat hij in de village ging campen omdat de IS-2 niet met hem mee ging, dat maakt t' inderdaad risicovoller dan. Echter merk ik dat 3 vs 7 in randoms veelal niet tot een push zal leiden, mensen zijn van nature bangerikken en zullen niet zo snel hun tankje rushen richting een tank zoals de IS-2 (waar velen nouwelijks van weten dat ie bijna geen armor heeftjantje 2 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:42:
[...]
Waarom zou hij daar naar toe moeten gaan? Nergens staat dat je ergens naar toe moet in het regelement van de game? de T-150 was AFK en er gingen missn 2 T5 tanks 1 T7 en 1 T6 daar naar toe. Leuk als je daar dan staat met je IS-2 tegen 5-6 andere tanks waaronder enkele T7s (...)
Juist door ervoor te zorgen dat een hoop tanks uit de corridor komen en één voor één doelloos rond gaan rijden kan je ze makkelijker afmaken dan wanneer ze bij een groep zijn. Met 2 top tier heavies geen arty had ik gezegd probeer die 0 te doen, maar nu vind ik het geen verkeerde keus opzich.
Iig, idle t150 nuanceert zeker het verhaal! thx
sowieso is het onhandig om altijd naar dezelfde plek op een map te rijden obv tank class. ik zie zo vaak in games dat er mensen zijn die als bots in hun heavy naar een heavy chokepoint aan het rijden zijn, terwijl ze in een mm template zitten met 2 vs 4 top tier heavies. Dat heeft dan meestal echt helemaal geen zin (uiteraard zijn er zat uitzonderingen te bedenken, maar meestel is het gewoon een slechte keuze).majic schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:20:
[...]
Ah, had niet gezien dat ie afk was dacht dat hij in de village ging campen omdat de IS-2 niet met hem mee ging, dat maakt t' inderdaad risicovoller dan. Echter merk ik dat 3 vs 7 in randoms veelal niet tot een push zal leiden, mensen zijn van nature bangerikken en zullen niet zo snel hun tankje rushen richting een tank zoals de IS-2 (waar velen nouwelijks van weten dat ie bijna geen armor heeft).
Iig, idle t150 nuanceert zeker het verhaal! thx
als je bij voorbaat al weet dat je gaat verliezen op een chokepoint, waarom zou je er dan uberhaupt naar toe gaan (in een niet mobiele tank). (een 3 vs 7 ga je 99 van de 100 keer niet winnen, behalve als je in een e50 platoon zou zitten
IMHO verlies je niet perse omdat er een chokepoint wordt verloren, je verliest eerder omdat er bijvoorbeeld een 3 vs 5 top tier heavy brawl wordt verloren en je dus na 2 minuten zonder 3 top tiers aan het spelen bent (bijv.).
[ Voor 3% gewijzigd door gotfurrr op 27-02-2017 14:40 ]
Op high tiers helemaal met je eens, echter op t6-7 zie je dit gewoon minder vaak voor komen. Mensen willen hun pretty tank niet beschadigen en zijn niet zo goed op de hoogte van weakpoints en tactieken. Vaak zat in weinig vs veel standoffs succesvol er uit gekomen. Ben verder ook geen speler die overigens altijd naar de vaste plekken toe gaat (dat is echt iets van de laatste jaren, en ik verbaasde mij ook over hoe voorspelbaar 75% van de tankverdelingen in potjes liep). Bluf helpt een hoop in lower tiers en de eerste die om de hoek komt meteen 50% of meer van z'n health er af schieten wil vaak helpen dat z'n vriendjes opeens niet zoveel zin meer in hebbengotfurrr schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:38:
[...]
sowieso is het onhandig om altijd naar dezelfde plek op een map te rijden obv tank class. ik zie zo vaak in games dat er mensen zijn die als bots in hun heavy naar een heavy chokepoint aan het rijden zijn, terwijl ze in een mm template zitten met 2 vs 4 top tier heavies. Dat heeft dan meestal echt helemaal geen zin (uiteraard zijn er zat uitzonderingen te bedenken, maar meestel is het gewoon een slechte keuze).
als je bij voorbaat al weet dat je gaat verliezen op een chokepoint, waarom zou je er dan uberhaupt naar toe gaan (in een niet mobiele tank). (een 3 vs 7 ga je 99 van de 100 keer niet winnen, behalve als je in een e50 platoon zou zitten)
IMHO verlies je niet perse omdat er een chokepoint wordt verloren, je verliest eerder omdat er bijvoorbeeld een 3 vs 5 top tier heavy brawl wordt verloren en je dus na 2 minuten zonder 3 top tiers aan het spelen bent (bijv.).
Als laatste wil ik toevoegen dat het een platoon betrof van twéé clanmates met hoog niveau, dan kan je dus prima met 3-4 vs 7 uit de voeten. Beetje focused fire en je komt een heel eind.
Ik zie dus zeker wel mogelijkheden daar op de 0 lijn in die pot, mits die gekke T150 niet idle zou zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door majic op 27-02-2017 15:16 ]
Ja, heel vaak suicide 1 gast en dan volgt de rest van de makke schaapjes die niet alleen durfde te pushen. Meeste spelers, ook in higher tiers, durven gewoon geen hits te pakken terwijl ze nog full hp zijn. Zelfs endgame heb je nog van die gasten die nog geen hit willen pakken terwijl er niets meer te halen valtmajic schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:14:
[...]
Op high tiers helemaal met je eens, echter op t6-7 zie je dit gewoon minder vaak voor komen. Mensen willen hun pretty tank niet beschadigen en zijn niet zo goed op de hoogte van weakpoints en tactieken. Vaak zat in weinig vs veel standoffs succesvol er uit gekomen. Ben verder ook geen speler die overigens altijd naar de vaste plekken toe gaat (dat is echt iets van de laatste jaren, en ik verbaasde mij ook over hoe voorspelbaar 75% van de tankverdelingen in potjes liep). Bluf helpt een hoop in lower tiers en de eerste die om de hoek komt meteen 50% of meer van z'n health er af schieten wil vaak helpen dat z'n vriendjes opeens niet zoveel zin meer in hebbenIk doe op lower tier dan ook graag aan de jongens met grootste mond eerst even een tikje geven, ipv het veelal logischere go for the kill of maximize damage op één. Zeker met high alpha is spread the pain een prima tactiek in situaties waar je outnumbered bent.
Als laatste wil ik toevoegen dat het een platoon betrof van twéé clanmates met hoog niveau, dan kan je dus prima met 3-4 vs 7 uit de voeten. Beetje focused fire en je komt een heel eind.
Ik zie dus zeker wel mogelijkheden daar op de 0 lijn in die pot, mits die gekke T150 niet idle zou zijn.
Al ben ik zelf wel een voorstander van tanks uitschakelen als dat kan, aangezien hoe minder er zijn hoe minder kans er ook is dat ze überhaupt met z'n alle op je zullen pushen.
Ik denk als beide naar de 0 lijn gegaan waren ze het daar wel hadden gewonnen. De Comet was er redelijk snel en hadden ze beide makkelijk weg kunnen focussen. Maar als de M44 maar 1 hit op de Chi Ri had geraakt was het wel over geweest waarschijnlijk. Daarnaast ben ik persoonlijk niet zo'n brawl speler. Als je op een hoekje staat tegen 4 andere is het meer een kwestie van geluk dan skill dat je wel of geen hits pakt. Ik win liever op tactiek dan op brawls, omdat deze je toch bijna altijd wel HP kosten.
1. Is er arty in het spel?
2. Welke map en welke/spawn?
3. Is de MM goed verdeeld (ruwweg evenveel meds/heavies per team, of heeft 1 team bijv. shitload aan TD's en het andere team niet)?
Deze factoren zijn extreem bepalend voor het verloop van de game en dus de plek waar ik heen ga. En dat is dus lang niet altijd dezelfde plek. Op Redshire ga ik eigenlijk nauwelijks de 0 lijn op, sowieso nooit als er arrrrrta in de game is.
Ik was niet in de battle en je hebt hem gewonnen dus dit is een beetje spelen met lucht, maar toch wel interessant om op te reageren :Mr_Size schreef op maandag 27 februari 2017 @ 19:30:
Wat Jantje en Gotfurrr zeggen. Ik heb ook nog eens een slechte crew in die tank, geen SS, bar slechte view range. En dan was er ook nog arty. Die had mij sowieso gefocussed (90% kans) en dan had ik never nooit gewonnen.
De nadelen die je noemt (iig 2 er van) - view range en geen ss - zijn juist méér problematisch op de oostflank met z'n open terrein en langere combat ranges.
View range en ss spelen geen enkele rol bij de 0 lijn én je staat op diverse plekken redelijk arty safe door de grote rots en zeer lage tank (als je een japanner hebt is t'anders
Al met al had met een wat ander spelend enemy team je hudige move best nadelig kunnen uitpakken ( zo sta ik altijd stug met m'n S35CA op de middelste heuvel te sneaken om mediums uit het kasteel te plukken en die flank te dekken, met 350 dmg / 200 pen had je best veel last van gehad..
Goed, prima spel en leuk om te zien - dus laten we vooral het niet een hele zware discussie maken. Maar als je zo'n potje post dan kan je natuurlijk verwachten dat mensen hem onder de loep houden
Ik word voornamelijk geprikkeld door deze opmerking:
Dat is echt elke game zomajic schreef op maandag 27 februari 2017 @ 20:55:
Al met al had met een wat ander spelend enemy team je hudige move best nadelig kunnen uitpakken
Vandaag ook zo'n typische game op Abbey: nieuwe meta lijkt daar toch de 9-0 lijn te zijn (terwijl 1-2 lijn nog steeds strategisch de beste keus is). Gaan wij daar voor de uitzondering eens heen: fucking niemand. Wordt het uiteindelijk een ultra trage game, doordat de enemy super campy speelt (en ik zat in de Maus, dus snelle games in de Maus bestaan sowieso niet
Waren wij, zoals gewoonlijk, 1-2 lijn gegaan dan hadden we de game wellicht wat sneller beslist, maar ja de tegenstander deed dingen die we niet verwachtten
Overigens een gruwelijk goede avond gehad qua WN8, had het niet eens door. Avond verliep vergelijkbaar met gisteren (zeer veel arty), maar het pakte, vooral voor mij, vanavond veel beter uit..
Emil I gekocht, nog volledig stock (gelukkig is de stock gun al wel een autoloader). 2e game: 4,5K dmg, 1410 base XP. 1st class..
TVP valt voor mij af aangezien ik geen trek heb in die tier 7 en tier 8. Franse medium lijn lijkt me ook wel aardig, maar ik ben een tikkie bang voor de komende changes aan de Franse light tanks. Franse heavy lijn kan ook, maar daar heb ik al een crew voor. En dan hebben we nog Zweedse heavies, wellicht is dat ook nog een optie, al begreep ik dat de gun handling daarvan niet zo best is (toch Jantje?
http://wotreplays.com/site/3387355#lakeville-ronny555-t25_2
Just started grinding this tank, which has a bad rep. It's not too bad after driving the nerfed hellcat, quite like it.
Decent speed, good gun and nice camo. sniping the tier 8 heavies in this game is no problem. Im far from a perfect player, but handling the UDES in the end was pretty much standard text book
Also the skorpion driver in my team deserves a shout out for positive vibes and compliments after the battle.
Leukste autoloaders om te spelen zijn als volgt :Gaius schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:12:
Ik moet nog een nieuwe dames-crew gaan huisvesten en zat 's te kijken naar de lijnen die ik nu speel en wat daarop een leuke toevoeging zou kunnen zijn. Ik heb nog geen autoloader in m'n garage staan (M41 Bulldog tel ik even niet mee). Wat zijn hier de meningen over de T69 -> T54E1 -> T57 Heavy? Zijn die tegenwoordig nog interessant om te spelen? Heb het idee dat ik ze wat minder zie dan vroeger namelijk.
TVP valt voor mij af aangezien ik geen trek heb in die tier 7 en tier 8. Franse medium lijn lijkt me ook wel aardig, maar ik ben een tikkie bang voor de komende changes aan de Franse light tanks. Franse heavy lijn kan ook, maar daar heb ik al een crew voor. En dan hebben we nog Zweedse heavies, wellicht is dat ook nog een optie, al begreep ik dat de gun handling daarvan niet zo best is (toch Jantje?).
TVP 50/51 / AMX 50B / BC25t/ t57/ Kravagn
T57 is nog steeds een powerhouse om te spelen maar het blijft wel een klassieke heavy met betrekking tot speed, dat is het enige nadeel van de T57. Armor is goed, gun is goed maar wel wat scheef, DPM is goed. Als je het niet erg vindt om een wat tragere tank te spelen is T57 echt nog wel een goede tank. De speed is de enige rede waarom hij voor mij wat lager in het lijstje staat, maar als dit geen probleem is kan je hem rond de 50B plaatsen.
Mocht je de meest OP tank willen zou ik je de TVP 50/51 aanraden, dat dit ding slaat nog steeds nergens op. Daarnaast is 50B ook nog steeds een leuke tank door zijn mobility en redelijk goede gun.
[ Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 28-02-2017 10:10 ]
Beslis snel want zodra de tier 10 lights er zijn is er geen connectie meer tussen de T54ltwt en de T54...Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:54:
Ik zit nog steeds te twijfelen: naar de T54 via de T54ltwt of de T44 lijn?
T57 Heavy it is then. Thanks.jantje 2 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:09:
[...]
T57 is nog steeds een powerhouse om te spelen maar het blijft wel een klassieke heavy met betrekking tot speed, dat is het enige nadeel van de T57. Armor is goed, gun is goed maar wel wat scheef, DPM is goed. Als je het niet erg vindt om een wat tragere tank te spelen is T57 echt nog wel een goede tank. De speed is de enige rede waarom hij voor mij wat lager in het lijstje staat, maar als dit geen probleem is kan je hem rond de 50B plaatsen.
Wellicht kan ik de grind door de T20 en T71 ook gelijk gebruiken om nog wat LT-missies te doen.
Ik zou via de lightweight gaan.Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:54:
Zsm de t54 unlocken en dan de lightweight houden voor de nieuwe t10 rassiah light die erg leuk speelt.
Beetje oude t-50-2 gevoel. 72km/h.
Ik word al tijden getriggerd door jouw posts, maar nu kan ik me niet meer inhouden.jantje 2 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:09:
[...]
Leukste autoloaders om te spelen zijn als volgt :
TVP 50/51 / AMX 50B / BC25t/ t57/ Kravagn
HET IS KRANVAGN!
haha excuus, excuus ik zal het voortaan goed schrijvenEdmin schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:28:
[...]
Ik word al tijden getriggerd door jouw posts, maar nu kan ik me niet meer inhouden.
HET IS KRANVAGN!
Die hele med lijn is leuk om te spelen en dan heb je meteen een aardige crew tegen de tijd dat je bij de t54 bent aangekomen. Dus dat is in ieder geval geen strafVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:54:
Ja, gisteren even in de zandbak gespeeld met die T-100, maar wat een gaaf ding om mee te spelen! Enorm mobiel en toch een goede gun. De tank kan ook nog wel wat bouncen, wat ik ook deed tegen een AMX 30b. Ik ga er vol voor wanneer die in het spel komt!Pas08 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:27:
[...]
Ik zou via de lightweight gaan.
Zsm de t54 unlocken en dan de lightweight houden voor de nieuwe t10 rassiah light die erg leuk speelt.
Beetje oude t-50-2 gevoel. 72km/h.
I want one too!JRacer schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:36:
[...]
Ja, gisteren even in de zandbak gespeeld met die T-100, maar wat een gaaf ding om mee te spelen! Enorm mobiel en toch een goede gun. De tank kan ook nog wel wat bouncen, wat ik ook deed tegen een AMX 30b. Ik ga er vol voor wanneer die in het spel komt!
*gaat xp op T-54 lwt grinden*
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Ik hoop toch niet dat ie in deze vorm ingame komt. De armour van een T54 upfront, gecombineerd met een erg laag profiel, turret, dpm en bizarre mobiliteit, maakt dit ding op as fuck._Anvil_ schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:57:
[...]
I want one too!
[video]
Gaat lekker zo. Door de buffs van enerzijds de superheavies en anderzijds lighttanks, is al het andere is spontaan generfed. Ik vrees dat er een berg tanks geen rol meer hebbenin deze vorm... Ik vind de nieuwe meta nogal dubieus.
Leuke score, maar met een premium e25 die prefered match making en nog een paar perks die geen enkele andere reguliere tank heeft, zegt dit niet veel over jou prestatie of skills of je tegenstander.nvidia666 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:58:
Als ik een rode tomaat ben mogen zij best WOT unistallen
[afbeelding]
Probeer dit eerst maar eens met een reguliere tank te evenaren voordat je iets over tomaten of uninstallen roept .....
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
[ Voor 3% gewijzigd door Kepro op 28-02-2017 21:42 ]
Haha deal , niet tegenstaande dat het toch een groot verschil is met driemaal zoveel damage als de tweedeBreezers schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:56:
[...]
Leuke score, maar met een premium e25 die prefered match making en nog een paar perks die geen enkele andere reguliere tank heeft, zegt dit niet veel over jou prestatie of skills of je tegenstander.
Probeer dit eerst maar eens met een reguliere tank te evenaren voordat je iets over tomaten of uninstallen roept .....
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Ik ben die op een zijspoor aan het grinden dus wij weet kom je mij daarin nog tegenVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 20:06:
Zo ben nu echt even klaar met de game. 5 potjes op rij gekilled door die fkng sky-pigs. Het ergste zijn nog die afgrijselijke Franse AUTOLOADING artilleries. Welke staatsmongool heeft dat ooit bedacht? Uit frustratie het potje erna onze friendly BC 155 58 maar even de tyfus in geramd in m'n E50. Moesten we allemaal doen om arty spelers de kop in te drukken.
Op de SB heb je van t9 tot 10 ong. 200k xp nodig.

3 heavies vs 8 heavies.
1x T9 + 2x T8 <-> 2x T10, 3x T9, 3x T8.
Helft van onze meds zijn bottom tier, de lights veroorzaken nog geen deuk in de vijandelijke heavies al zouden ze er op volle snelheid tegenaan rammen. Denk dat ik maar eens even een WoT pauze inlas
Heb je de andere T10 lights ook geprobeerd? Of zijn die nog niet beschikbaar?JRacer schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:36:
[...]
Ja, gisteren even in de zandbak gespeeld met die T-100, maar wat een gaaf ding om mee te spelen! Enorm mobiel en toch een goede gun. De tank kan ook nog wel wat bouncen, wat ik ook deed tegen een AMX 30b. Ik ga er vol voor wanneer die in het spel komt!
Ben benieuwd naar de Franse en Duitse.
ho ho.. E50M is sidescraping heavy when needed en t110e5 is meer medium met OP frontal armorPropane schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 22:56:
Weer zo'n pareltje van de matchmaker:
[afbeelding]
3 heavies vs 8 heavies.
1x T9 + 2x T8 <-> 2x T10, 3x T9, 3x T8.
Helft van onze meds zijn bottom tier, de lights veroorzaken nog geen deuk in de vijandelijke heavies al zouden ze er op volle snelheid tegenaan rammen. Denk dat ik maar eens even een WoT pauze inlas.
[ Voor 4% gewijzigd door _Anvil_ op 01-03-2017 10:00 ]
En zet op voorhand je LT7 missie aan, dan ben je daar ook meteen vanaf..._Anvil_ schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:46:
Mijn tip: spring in een snelle light (desnoods met 2 arties in een platoon), wacht je kans af en maak een yolo run op de enemy arty. Vertel ze daarna in chat dat je ze bewust hebt gerushed en ze in een echte tank moeten gaan rijden ipv met 1 hand aan hun lul en 1 hand op de LMB een beetje laf te klikken.
In dit filmpje mag Kepro arties killen iig
Nee, die heb ik nog niet geprobeerd. Heb eerst een paar keer met de LT-100 gespeeld aangezien die mij het leukst leek en voor mij makkelijkst om straks te grinden aangezien ik al een goede crew in mijn T-54 lw heb zitten.Dreekenkorin schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:45:
Heb je de andere T10 lights ook geprobeerd? Of zijn die nog niet beschikbaar?
Ben benieuwd naar de Franse en Duitse.
Ik ga vanavond de Duitse proberen. Enige nadeel met die tank is dat elk shot die je raakt een (overmatch) pen is met de papieren armor.
[ Voor 68% gewijzigd door Grotman op 01-03-2017 18:27 ]
Ben je een aantal keer achter een TD gekomen? Ik heb de hele avond zitten try harden maar helaas. Echt funest voor je statistieken.
XP staat al klaar_Anvil_ schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:57:
[...]
I want one too!
[video]

Een Zweedse med die de hele game niets nuttigs heeft gedaan voor de tegenstander, tracked mij op een kritiek moment waardoor ik uiteindelijk werd afgeschoten
Ja als je goed oplet zie dat hij in zijn replay gewoon een grille 15 bounced. Dat is echt de gek voor woordenRoozzz schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:49:
[...]
Ik hoop toch niet dat ie in deze vorm ingame komt. De armour van een T54 upfront, gecombineerd met een erg laag profiel, turret, dpm en bizarre mobiliteit, maakt dit ding op as fuck.![]()
Gaat lekker zo. Door de buffs van enerzijds de superheavies en anderzijds lighttanks, is al het andere is spontaan generfed. Ik vrees dat er een berg tanks geen rol meer hebbenin deze vorm... Ik vind de nieuwe meta nogal dubieus.
Nickname KasPlantje.
Dit spel blijft me verbazen, zowel positief als negatief.
Hebben jullie trouwens ook last sinds deze patch van lag? schoten die vertraagd dmg doen zeg maar?
Niet sinds de laatste patch, maar ik heb dit al wel eens eerder gehad. Gisteren iig nergens last van gehad zover ik me kan herinneren. Naja heb wel 3-4x schot gehad die eigenlijk te laat was maar die toch nog raakte, soort van lagshots. Maar wat jij aangeeft zit voor mij iig al een tijdje in de gamegotfurrr schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:58:
gisteren eindelijk weer eens een korte sessie met fatsoenlijke damage, daarvoor echt een paar dagen sessies gehad van 1700 wn8 op tier X.
Hebben jullie trouwens ook last sinds deze patch van lag? schoten die vertraagd dmg doen zeg maar?
Verwijderd
Nu he het zegt, dat viel me al een paar keer op inderdaad. Ligt het dus toch niet aan mijn laptop.gotfurrr schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:58:
gisteren eindelijk weer eens een korte sessie met fatsoenlijke damage, daarvoor echt een paar dagen sessies gehad van 1700 wn8 op tier X.
Maar door de update heb ik wel mijn instellingen op mijn laptop wel aanzienlijk naar beneden moeten instellen om nog fps van 80 gemiddeld te halen.
Zojuist de slechtste en raarste WOT speler ooit ontmoet.. top tier in zn Defender.. 0 damage...
komt ie: 3700 battles.. alleen premium tanks... ik schat voor zo'n 500 euro
wn8 .. 8 (ja u leest het goed,
winrate 39% 😳😳😳
https://en.wot-life.com/eu/player/venemo/
Je overdrijft, hij heeft 8,5 wn8. En 39% winrate, ik kom daar niet aan in m'n Stug III._Anvil_ schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:34:
Ok, dit moeten jullie ff zien...
Zojuist de slechtste en raarste WOT speler ooit ontmoet.. top tier in zn Defender.. 0 damage...
komt ie: 3700 battles.. alleen premium tanks... ik schat voor zo'n 500 euro
wn8 .. 8 (ja u leest het goed,
winrate 39% 😳😳😳
https://en.wot-life.com/eu/player/venemo/
Maar zou ie misschien niet begrijpen hoe je tanks moet kopen via de techtree? Of zou het 'm niet gelukt zijn om genoeg credits bij elkaar te spelen om een tier 2 tank te kopen?
Die average dmg van 60 suggereert dat ie uberhaupt niet in staat is om te klikken met de muis, laat staan op een tankGaius schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:11:
[...]
Je overdrijft, hij heeft 8,5 wn8. En 39% winrate, ik kom daar niet aan in m'n Stug III.![]()
Maar zou ie misschien niet begrijpen hoe je tanks moet kopen via de techtree? Of zou het 'm niet gelukt zijn om genoeg credits bij elkaar te spelen om een tier 2 tank te kopen?
Easy, 1 schot per 7 of 8 games met de 252U/DefenderRoozzz schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:03:
[...]
Die average dmg van 60 suggereert dat ie uberhaupt niet in staat is om te klikken met de muis, laat staan op een tank
Misschien schiet ie helemaal niet en ramt ie alleen z'n tegenstanders.ElPaco schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:12:
[...]
Easy, 1 schot per 7 of 8 games met de 252U/Defender
Dat zou wel iets verklarenGaius schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:13:
[...]
Misschien schiet ie helemaal niet en ramt ie alleen z'n tegenstanders.
Mag aannemen dat iemand die bij WG werkt gewoon gratis aan Prem Tanks kan komen.
En inmiddels is zijn WN8 al 9!
Hoeveel van jullie stijgen er in 1 dag 12.5% in WN8? Pro speler!
Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:34:
Worden die tier 10 light tanks komende patch al verwacht dan?
sauceToday, we’re walking you through what was just revealed at GDC 2017. We’ll begin with features rolling out in the next update: the improved matchmaker and Tier X light tanks.
Wat ik echt bizar vind, is de hoeveelheid uitgegeven geld (ik denk tegen de 700 euro als ik alles optel, sowieso 13(!) tier 8 premiums) tov de extreem lage stats. Op zn FCM50t is meneer trouwens iets onder par, 40 damage per gameTheBrut3 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:32:
Vinden jullie dit niet de ideale speler dan? Hij heeft nog nooit arty gespeeld.
En inmiddels is zijn WN8 al 9!
Hoeveel van jullie stijgen er in 1 dag 12.5% in WN8? Pro speler!
Deze persoon snapt niet hoe je tanks kunt unlocken..(hij heeft wel alle tier 1's gespeeld) of hoe je met je gun iets raakt... in bijna 4k games...
helaas reageerde hij niet op mn chatberichten.. deze gast verdient een eigen twitch stream.. net als h0tboy999 destijds ("repairkits kosten credits, dus die moet je niet meenemen!")
Speelt die nog eigenlijk?_Anvil_ schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:13:
[...]
net als h0tboy999 destijds ("repairkits kosten credits, dus die moet je niet meenemen!")
Dit topic is gesloten.
![]()
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).