[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.382 views

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06:36
nYzEkE schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:44:
[...]

in xvm zit er allesinds een setting "enableEquipAutoReturn": true, (hangar.xc)
Ik zou niet weten waarom xvm die er laat inzitten als het al standaard in game zit.

Jij hebt dus geen xvm en toch doet hij het automatisch?
Ik gebruik zelfs helemaal geen mods meer.

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-12 22:13
Kingsanity schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:33:
[...]

Dit zit toch gewoon standaard in de game? Ik weet in ieder geval zeker dat ik maar 2 camo netjes heb en deze op meerdere tanks gebruik. (Een tweede voor als de andere nog in-game is)
Nope, ik speel vanilla en mijn client doet dat niet.

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Een handige mod die misschien op het randje zit is de "vijand gespot marker" die bij de tanklijst aangeeft welke tanks gespot zijn en welke nog niet (bulb/eye). Scheelt icoontjes op de minimap tellen. Vooral bij de open maps kan ik dan veel sneller zien of ik een tank aan mijn kant kan verwachten of niet.
De andere twee die ik ook gebruik zijn de autoequip mod en de blokkeer schieten op wrakken en teamgenoten mod.

Verwijderd

JRacer schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 19:56:
Een handige mod die misschien op het randje zit is de "vijand gespot marker" die bij de tanklijst aangeeft welke tanks gespot zijn en welke nog niet (bulb/eye). Scheelt icoontjes op de minimap tellen. Vooral bij de open maps kan ik dan veel sneller zien of ik een tank aan mijn kant kan verwachten of niet.
De andere twee die ik ook gebruik zijn de autoequip mod en de blokkeer schieten op wrakken en teamgenoten mod.
Is erg handig inderdaad dan weet je of je ergens agressief kunt pushen zonder voor verrassingen komen te staan.

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:23

Rianata

Have you played Atari today?

Kijk, zo kan het ook, lief zijn voor elkaar en complimentjes uitdelen <3 *O* :)F _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uFTHNPW.jpg?1
http://imgur.com/uFTHNPW

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-11 22:23
Vanmiddag gespeeld, geen last gehad van de 'cursor vastplak' bug. En vanavond ineens weer 2x. Met dank aan Tiegul: blijkt op ESC drukken het euvel te verhelpen 8)7

De bug ziet er zo uit: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wFrZckfiNFup7s8PqFZ7DwoU/thumb.jpg

Die extra cursor in het midden van de crosshair hoort er dus niet, dat is een cursor die je in de garage hebt. En nogmaals: ik speel geheel vanilla. Echt weird. Maar goed, na de 2e keer op ESC gedrukt en toen verdween de cursor en kon ik zonder ALT F4 verder spelen. Daarna ook niet meer gehad :S

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:56

Roozzz

Plus ultra

Blijft misschien je control-toets hangen? Door deze ingedrukt te houden krijg je namelijk ook deze cursor. Misschien blijft ie plakken na het pingen op de map oid.

Ik had gisterenavond nogal last van schoten die werkelijk alle kanten op gingen, met een sterke voorkeur voor de grond. Daarnaast ook wat lag momenten, met als topper afgeschoten worden door een gun die meer dan 90 graden de andere kant op wees...

If you can see, look. If you can look, observe

• User
Mr_Size schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 22:46:
Vanmiddag gespeeld, geen last gehad van de 'cursor vastplak' bug. En vanavond ineens weer 2x. Met dank aan Tiegul: blijkt op ESC drukken het euvel te verhelpen 8)7

De bug ziet er zo uit: [afbeelding]

Die extra cursor in het midden van de crosshair hoort er dus niet, dat is een cursor die je in de garage hebt. En nogmaals: ik speel geheel vanilla. Echt weird. Maar goed, na de 2e keer op ESC gedrukt en toen verdween de cursor en kon ik zonder ALT F4 verder spelen. Daarna ook niet meer gehad :S
Heb ik ook af en toe last van. Als het bij mij gebeurt, is het altijd na een alt-tab. Paar keer weer alt-tabben en op ctrl/esc rammen verhelpt het bij mij altijd.

1 potje na de patch, in de Type 5 met derp.

- Proho
- Voor ik bij het spoor ben, wordt ik voor 700 geartied door een tier 8
- Voor ik het spoor over ben, heb ik in totaal 1100 HP verloren
- 3 minuten later ben ik op de heuvel
- Detracked op de heuvel, repair
- Emil I ammoracked mij vanuit mid
- Obj. 140 bounced en sloopt mijn kanon
Fun.

[ Voor 16% gewijzigd door User op 23-02-2017 08:39 ]

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
User schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:31:
[...]

<knip>
Fun.
Kun je nagaan hoe dat potje was verlopen voor de buffs! :+

Ik ben wel heel benieuwd naar de patch. Veel buffs in lijnen en tanks waar ik mee bezig ben. Met name de mobiliteitsbuff voor de T28 prot spreekt me wel aan. :)

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:24
Gaius schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:51:
[...]

Kun je nagaan hoe dat potje was verlopen voor de buffs! :+

Ik ben wel heel benieuwd naar de patch. Veel buffs in lijnen en tanks waar ik mee bezig ben. Met name de mobiliteitsbuff voor de T28 prot spreekt me wel aan. :)
Zou fijn zijn als de E3 ook ietsje sneller was gemaakt. Maar dat is niet zo afaik.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:17
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:33:
Ben benieuwd hoe goed dat ding is, armor lijkt OP maar die lower plate is behoorlijk groot.
Volgens QB is die plaat super sterk tegen T6-7 tanks, maar voor verschillende T8 en de meeste T9 en 10 tanks is het een vrij groot target om te raken.
YouTube: World of Tanks || Object 252 - Tank Preview

[ Voor 8% gewijzigd door TheBrut3 op 23-02-2017 09:33 ]

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-11 08:15
User schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:31:
[...]
Heb ik ook af en toe last van. Als het bij mij gebeurt, is het altijd na een alt-tab. Paar keer weer alt-tabben en op ctrl/esc rammen verhelpt het bij mij altijd.

- Proho
- Voor ik bij het spoor ben, wordt ik voor 700 geartied door een tier 8
- Voor ik het spoor over ben, heb ik in totaal 1100 HP verloren
- 3 minuten later ben ik op de heuvel
- Detracked op de heuvel, repair
- Emil I ammoracked mij vanuit mid
- Obj. 140 bounced en sloopt mijn kanon
Fun.
Iets van baised mening is baised? :+ Phroho met een super heavy en arty is natuurlijk altijd een klote game, al had dat ding nog 10x zo gebuffed geweest 8)7

Ik werd gisteren gesplashed voor bijna 1k door een T8 M40/43 in mijn kravagn...arty balance gud |:(

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:50
Ik werd gisteren in mijn is7 ge-artaad voor 1800. Gg was close

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• User
jantje 2 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:05:
[...]

Iets van baised mening is baised? :+ Phroho met een super heavy en arty is natuurlijk altijd een klote game, al had dat ding nog 10x zo gebuffed geweest 8)7

Ik werd gisteren gesplashed voor bijna 1k door een T8 M40/43 in mijn kravagn...arty balance gud |:(
700 damage met een super heavy spall liner.

Maar ja, de andere potjes gaan best prima. :9

• jantje 2
User schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:16:
[...]
700 damage met een super heavy spall liner.

Maar ja, de andere potjes gaan best prima. :9
Super heavy spall liner is een myth dat weet je zelf toch ook wel 8)7 Heb dat ding ooit een paar games op me Maus gehad maar werd nog weggeartied dus toen maar voor wat anders gekozen.

Ja haha, dat zal wel, ik denk zelfs dat prem rounds nog aardig op de type 5 bouncen atm?
Kepro schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:16:
Ik werd gisteren in mijn is7 ge-artaad voor 1800. Gg was close
haha nice, only way to balance russiah is by arta :+ Had ik eergisteren BC58 arty raakt me in me reet voor 1400 alles eruit on fire dood >.<

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:15
Ik ben gisteren niet ge-artied, maar ik heb gisteren dan ook niet gespeeld, enige manier om veilig te zijn :+ :+

WoT stats

• Gaius
  • Niet online
Gisteren 5 potjes gespeeld. Niet ge-artied. Wel geoneshot door een ISU-152 in m'n Rudy. Wist al niet zeker of ie me kon zien. Blijkbaar wel. :+

Daarna nog 2x gekeken voor m'n HT-missie waarbij ik 3 HT's moet slopen. Prompt krijg je potjes met 1-2 HT's per team...

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:25
JRacer schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 19:56:
Nu aan het spelen na de nieuwe patch en die light bulbs zijn inderdaad het enige dat ik echt mis.. ok en de xvm kleurtjes, zodat je vooraf weet wie zich als bot gaat gedragen..

superhvy spall liner is trouwens een must op mn Tog ;)

Volgens mij zijn diverse duitse meds nu serieus goed geworden, iemand tips welke te proberen?

• User
jantje 2 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:19:
[...]

Super heavy spall liner is een myth dat weet je zelf toch ook wel 8)7 Heb dat ding ooit een paar games op me Maus gehad maar werd nog weggeartied dus toen maar voor wat anders gekozen.

Ja haha, dat zal wel, ik denk zelfs dat prem rounds nog aardig op de type 5 bouncen atm?
Mwoa mwoa, sommige gaan er echt snoeihard doorheen, terwijl anderen vrolijk bouncen. Net een paar keer op rij gepenned door een E-100 met HEAT terwijl ik goed geangled stond. Platoonmaat werd door AP van een T-10 keer op keer door zijn cupola geschoten.

Ding is echt borderline OP, d'r is gewoon niets wat je tegen die HE kan doen. Meerdere 4-5k damage potjes gehad door gewoon naar voren te rijden en te klikken. 8)7

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-12 14:20

restanten van een slecht verwijderde aimbot? :+

• jantje 2
User schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:32:
[...]
Mwoa mwoa, sommige gaan er echt snoeihard doorheen, terwijl anderen vrolijk bouncen. Net een paar keer op rij gepenned door een E-100 met HEAT terwijl ik goed geangled stond. Platoonmaat werd door AP van een T-10 keer op keer door zijn cupola geschoten.

Ding is echt borderline OP, d'r is gewoon niets wat je tegen die HE kan doen. Meerdere 4-5k damage potjes gehad door gewoon naar voren te rijden en te klikken. 8)7
Worth the grind nu? Dan ga ik gelijk beginnen :+

• User
jantje 2 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:42:
[...]

Absoluut.

• _Anvil_

wat wellicht nog beter werkt: probeer enter (ingame chat), hielp bij mij in het verleden met een soortgelijke bug. EDIT: escape was het bij mij inderdaad ook, never mind.
jantje 2 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:42:
[...]

en dan heeft de t6 tiger premium ook nog een buff gekregen... welcome to world of heat shooting in heavy lanes...

[ Voor 17% gewijzigd door _Anvil_ op 23-02-2017 11:12 ]

Verwijderd

Ben benieuwd naar de E50's en de Centurions. Van 40 naar 50km/u is een welkome upgrade. Voorheen voelden die dingen aan als een heavy qua mobiliteit.

• jantje 2
Platoon Spawn System

The point of a Platoon is that you’re playing together with your teammates. When you spawn halfway across a map, that’s not so helpful to your or your team. With 9.17.1, we’re stopping this from happening with a nifty new logic that will spawn you and your comrades closer to each other.

oke.... interessant had deze nog niet voorbij zien komen.

Verwijderd

Waar zijn alle vehicle changes te vinden? Ik zie in dat artikel niets over tweaks aan de E50 of de Type's van de Japs.

• Kepro
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:18:
Waar zijn alle vehicle changes te vinden? Ik zie in dat artikel niets over tweaks aan de E50 of de Type's van de Japs.
Onder een steen geleefd 8)7

• Kepro
Ik wil de liberte zonder de clown camo. Waarom kan dit wel op de 252..

https://ritastatusreport....ear-russian-bias-is-here/

Verwijderd

Hoezo? Ik zie bij dit artikel nergens de volledige patch notes staan. Heb wel meegekregen wat er in die supertest is gewijzigd maar ik zie daar niet alles van terug.

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Pfff zit ik vanochtend nog te zoeken of de object 252 al in de shop te vinden is, nergens natuurlijk. Uurtje later uiteraard wel. Hier toch wel een beetje twijfel of ik deze tank ga aanschaffen. Ik speel de russische heavies vrij veel en heb hier nog geen premium voor. Anderzijds twijfel ik of ik het geld niet beter aan een tijdje premium kan uitgeven. Mogelijk is dat efficiënter?
Ik zou hem vooral aanschaffen voor lulz en credits. In principe maak ik geen verlies in t9, maar nieuwe tanks aanschaffen schiet niet zo op :P

• User
Ontvangstbewijs
Datum: 23-2-2017 13:39:35
Voertuigen toegevoegd: Object 252U Defender
Plekken toegevoegd: 1
Ffs WG. :(

• Rianata

Rianata

Verdorie, ben je er toch weer ingestonken? 8)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• rgras
  • Niet online
Laat even weten of het ding inderdaad zo OP is..

..dan koop ik 'm ook :+

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:03
+1. 252 lijkt me een fantastische troll tank.

• Gaius
  • Niet online
rgras schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:45:
Laat even weten of het ding inderdaad zo OP is..

..dan koop ik 'm ook :+
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. En vooral ook hoe mensen er over een tijdje op reageren, als de nieuwigheid eraf is.

Kopen doe ik niet, ik wacht wel tot over 2-3 maanden, als de volgende OP as hell premium komt die weer beter is dan deze. :P

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-11 17:42
Wat zal WG weer blij met je zijn!

Hoe speelt ie? :+

"That's what I do. I drink and I know things."

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Mijn premiumtank #55 alweer... zucht. Durf niet te berekenen hoeveel geld ik al armer ben. De defender is toch echt wel een geval apart, in sommige gevallen kan je rustig gaan pissen en terug komen en niemand heeft schade aangericht, en in andere denk je dat ze je niks kunnen maken en toch pent een of ander je moeiteloos, zeer gevaarlijk voor mensen die teveel op armor vertrouwen.

Maaaaar ik ben meer blij voor me Pz.Kpfw. IV Schmalturm en Panther/M10, wat een genot zijn die 2 tanks nu geworden. T8/10 doe ik liever aankomende tijden niet, word beetje moe van al die defenders steeds.

[ Voor 4% gewijzigd door FSXnoob op 23-02-2017 15:03 ]

• Gaius
  • Niet online
Vedrano schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:03:
Maaaaar ik ben meer blij voor me Pz.Kpfw. IV Schmalturm en Panther/M10, wat een genot zijn die 2 tanks nu geworden. T8/10 doe ik liever aankomende tijden niet, word beetje moe van al die defenders steeds.
Krijg je die Obj 252U's niet juist tegen je met de Pz IVS en de Panther M10, alleen dan in een tank dat je er toch niets tegen kunt doen?

• FSXnoob
  • Laatst online: 23-08 10:11
Gaius schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:15:
[...]

Krijg je die Obj 252U's niet juist tegen je met de Pz IVS en de Panther M10, alleen dan in een tank dat je er toch niets tegen kunt doen?
Helaas wel, 252U verneukt wel de potjes als die bij de tegenstander zit ja, van geen kant kom je er in. Maar in de zeldzame potjes tegen alle overige, of T6/7 is het gewoon genieten, heerlijke mediums nu. Om te zwijgen van de Rudy, die was goed maar nu ook een medium-monstertje :D

• _Anvil_
Gaius schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:15:
[...]

Die zien toch geen t8?

Geen 252u voor mij, de Patriot is allround nog steeds de betere (en leukere) tank.. vooral tegen hogere tiers IMHO

[ Voor 17% gewijzigd door _Anvil_ op 23-02-2017 15:26 ]

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik heb de Youtube filmpjes van Claus Kellerman ontdekt. Veel onderbroek humor, maar ik lach mij suf om die vent. Neemt geen blad voor de mond en soms gaat het nergens over, ik vind het prachtig :)
_Anvil_ schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:26:
[...]

Die zien toch geen t8?

Geen 252u voor mij, de Patriot is allround nog steeds de betere (en leukere) tank.. vooral tegen hogere tiers IMHO
Ik hou wel van hoge alpha guns. Dus ik denk dat ik de 252 wel ga aanschaffen. Ik heb ook nog geen Russische premium heavy,

[ Voor 50% gewijzigd door TTLCrazy op 23-02-2017 15:34 ]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• Gaius
  • Niet online
_Anvil_ schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:26:
[...]

Die zien toch geen t8?

Pz IVS is een tier 6 zonder preferential MM en ziet dus tier 8. Panther M10 is een tier 7 met preferential MM en ziet dus tier 8.

• _Anvil_
ah ja, my bad. Je ziet die m10 ook zo weinig. En de Pz IV smallturm was eerst een t5 toch?
TTLCrazy schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:31:
Ik heb de Youtube filmpjes van Claus Kellerman ontdekt. Veel onderbroek humor, maar ik lach mij suf om die vent. Neemt geen blad voor de mond en soms gaat het nergens over, ik vind het prachtig :)
eens, lekker joilig en best grappig. hij heeft ook fimpjes gewoon buiten met een handpop, erg apart :)

• Gaius
  • Niet online
_Anvil_ schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:42:
ah ja, my bad. Je ziet die m10 ook zo weinig. En de Pz IV smallturm was eerst een t5 toch?
Eerst kon je de Schmalturm op de normale Pz IV zetten ja. Later is die upgrade daar weggehaald en hebben ze er dus een tier 6 premium van gemaakt. Maar dat was voor mijn tijd. :)

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

TTLCrazy

Listen to Frankie

Dit is een leuk voorbeeld van Claus :)

Niet kijken als je niet tegen grof taalgebruik of slappe humor kan :P

[ Voor 26% gewijzigd door TTLCrazy op 23-02-2017 15:47 ]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Verwijderd

Rianata schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:43:
[...]

Verdorie, ben je er toch weer ingestonken? 8)
En ben jij er al in getrapt??

Bij mij staat die hopelijk inmiddels ook in de garage

Verwijderd

Tuurlijk, 1500 base xp is geen Ace in de Patriot.

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11 09:47
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:01:
Tuurlijk, 1500 base xp is geen Ace in de Patriot.
Nee volgens mij kreeg ik die pas bij 2300dmg

mijn pc

• jantje 2
This game momenteel met de buffed maus en type 5 is een grote grap...wat streams gekeken en slaat echt nergens op lol. ;w ;w ;w ;w ;w Press W click left mouse = win -O- -O-

Nu zullen bots het nog wel voor elkaar krijgen dood te gaan, maar je kan gewoon dubbel RR door mid en nog overleven met al je HP lol. 8)7

[ Voor 52% gewijzigd door jantje 2 op 23-02-2017 16:35 ]

Verwijderd

Rusky schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:30:
[...]

Nee volgens mij kreeg ik die pas bij 2300dmg
Lol ik had 3.7k damage, bijna 2k damage geblocked en dik 2k spotting damage. En dit allemaal tegen hogere/gelijke tier tanks.

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Mensen toevallig al een keer dit lijstje gezien? De spelers met de meeste 3 MoE's ingame:
http://forum.wotlabs.net/...tmas-i-gave-you-my-marks/

Ik zag zo snel een bekende van hier overall op plek 23 staan :P
Zo te zien draait het in dit lijstje wel om 3 marks over alle tiers. Via andere tabbladen kan je ook de ranking per tier bekijken. Hier staat best of #6

Maus is inderdaad een beetje belachelijk geworden: obj 704 met heat plat op de zijkant van de turret pent al niet 100% van de tijd. ;w

• Kepro
jantje 2 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:33:
This game momenteel met de buffed maus en type 5 is een grote grap...wat streams gekeken en slaat echt nergens op lol. ;w ;w ;w ;w ;w Press W click left mouse = win -O- -O-

Nu zullen bots het nog wel voor elkaar krijgen dood te gaan, maar je kan gewoon dubbel RR door mid en nog overleven met al je HP lol. 8)7
Maus met meer HP is meer damage. :+

• User
Note to self, geen WoT spelen als je ziek bent en al helemaal niet blijven spelen:
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/uguc5/09f433fb06.png

De Defender stats:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/S1CYW8n.jpg
En dat klopt precies. Doordat ik een beetje ziek ben yolo ik maar een beetje heen en maak domme strategische fouten, maar op rode tanks klikken kan ik nog steeds. En dat is te zien ook. 8)7

• rgras
  • Niet online
User schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:33:
Note to self, geen WoT spelen als je ziek bent en al helemaal niet blijven spelen:
[afbeelding]

De Defender stats:
[afbeelding]
En dat klopt precies. Doordat ik een beetje ziek ben yolo ik maar een beetje heen en maak domme strategische fouten, maar op rode tanks klikken kan ik nog steeds. En dat is te zien ook. 8)7
Beterschap. Wat is je eerste indruk?

• Rianata

Rianata

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:58:
[...]

En ben jij er al in getrapt??

Bij mij staat die hopelijk inmiddels ook in de garage
Ik denk niet dat ik hem ga kopen, ik had laatst wel uitgerekend hoeveel ik al in de loop der tijd had besteed aan WoT en ik denk dat ik deze (vooralsnog) laat lopen / rijden.

• User
rgras schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:40:
[...]

Thanks man. Tis een griepje waar ik al een weekje mee loop en wat maar niet weg wil gaan. :-(

Als je de onderplaat kan verbergen is het echt een beest van een tank. De cupolas zijn op zich wel te raken, maar vallen niet zo heel erg op dus zo heel veel mensen schieten er niet op. Dus als je een 252U tegenkomt die z'n onderplaat verbergt, schiet op een cupola. Omdat beide cupolas even groot en zwak zijn maakt het niet uit naar welke kan hij aan het sidescrapen is, je komt redelijk makkelijk door de cupolas.
En op het moment dat je jouw tank onder een hoek van ~30 graden oid zet verdwijnt je voorbepantsering als sneeuw voor de zon, zoals standaard is met deze armour layout.

De gun is best goed, reload is een beetje aan de lange kant, maar het is niet echt storend. Accuracy en aimtijd zijn op zich wel oké, typisch voor een Russische heavy. En 440 average damage is gewoon heerlijk op tier 8 :9. Ik heb wat zitten snapshotten met dit ding, en het werkt nog aardig goed ook. Pen is ook prima, heb nog maar heel weinig goud zitten schieten en ik had geen enkel probleem om door tanks heen te komen. Met uitzondering van dingen zoals de Maus, Type 4/5, etc.

Mobiliteit is ook best prima. Je kan goed meekomen met dingen, maar de topsnelheid van 35 km/u is misschien een beetje aan de lage kant, maar er valt prima mee te leven.

Inkomen heb ik op zich niet heel erg goed op gelet, maar volgens mij zit dat wel goed. Kzag een paar keer dat ik op baggerpotjes nog steeds iets van 20k winst had met 20k kosten.

Al met al echt een prima tank, aanrader voor mensen die een relaxte tier 8 tank zoeken.

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-11 17:01
rgras schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:40:
[...]

Ik doe een gok: R.I.P. Moneys?
User kennende als tank verzamelaar heeft hij beide versies gekocht... :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Verwijderd

In tegenstelling tot de Liberte en de Patriot ziet de camo er op de Defender behoorlijk goed uit.

• Kepro
User schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:50:
[...]
Thanks man. Tis een griepje waar ik al een weekje mee loop en wat maar niet weg wil gaan. :-(

Als je de onderplaat kan verbergen is het echt een beest van een tank. De cupolas zijn op zich wel te raken, maar vallen niet zo heel erg op dus zo heel veel mensen schieten er niet op. Dus als je een 252U tegenkomt die z'n onderplaat verbergt, schiet op een cupola. Omdat beide cupolas even groot en zwak zijn maakt het niet uit naar welke kan hij aan het sidescrapen is, je komt redelijk makkelijk door de cupolas.
En op het moment dat je jouw tank onder een hoek van ~30 graden oid zet verdwijnt je voorbepantsering als sneeuw voor de zon, zoals standaard is met deze armour layout.

De gun is best goed, reload is een beetje aan de lange kant, maar het is niet echt storend. Accuracy en aimtijd zijn op zich wel oké, typisch voor een Russische heavy. En 440 average damage is gewoon heerlijk op tier 8 :9. Ik heb wat zitten snapshotten met dit ding, en het werkt nog aardig goed ook. Pen is ook prima, heb nog maar heel weinig goud zitten schieten en ik had geen enkel probleem om door tanks heen te komen. Met uitzondering van dingen zoals de Maus, Type 4/5, etc.

Mobiliteit is ook best prima. Je kan goed meekomen met dingen, maar de topsnelheid van 35 km/u is misschien een beetje aan de lage kant, maar er valt prima mee te leven.

Inkomen heb ik op zich niet heel erg goed op gelet, maar volgens mij zit dat wel goed. Kzag een paar keer dat ik op baggerpotjes nog steeds iets van 20k winst had met 20k kosten.

Al met al echt een prima tank, aanrader voor mensen die een relaxte tier 8 tank zoeken.
Hmm, gelukkig heb ik nog 2 weken om te kiezen. Liberte heeft toch mn voorkeur door zn gun handling.

• Alexander0506_1
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-10-2017
Mijn eerste potje in mij Leopard PTA in 9.17.1 heb ik 8 kills gehaald.
https://imgur.com/gallery/VIDyU
Ik was wel een killstealer :+.

• _Anvil_
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:39:
[...]

Lol ik had 3.7k damage, bijna 2k damage geblocked en dik 2k spotting damage. En dit allemaal tegen hogere/gelijke tier tanks.
grappig, ik had gisteren 3 aces (bijna) achter elkaar op de Patriot, daarvoor tientallen battles zonder ace trouwens:

3500 assisted /3500 direct 3 kills
325 / 4100 5 kills
200/ 3700 4? kills

je had een ace moeten hebben, wellicht alle direct damage zelf niet gespot?

Meestal rij ik uit principe niet in OP meuk (nooit OI, Waffel E100 of E25 gereden, de B2 die ik als noob met een goud pakket kocht staat al anderhalf jaar stil) .. maar de PAtriot is echt heel leuk en vereist nog wel enige skill.. meer dan een Jap heavy of 252 in elk geval >:)

[ Voor 26% gewijzigd door _Anvil_ op 23-02-2017 18:28 ]

Verwijderd

Roozzz schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:50:
Mensen toevallig al een keer dit lijstje gezien? De spelers met de meeste 3 MoE's ingame:

Zo te zien draait het in dit lijstje wel om 3 marks over alle tiers. Via andere tabbladen kan je ook de ranking per tier bekijken. Hier staat best of #6

Maus is inderdaad een beetje belachelijk geworden: obj 704 met heat plat op de zijkant van de turret pent al niet 100% van de tijd. ;w
Hmm slechts 3 mensen met 3 marks op de CGC.

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Skill4ltu heeft net z'n volgende tank 3 marked... De obj907 :)

• jantje 2
Roozzz schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:50:

Valt niet tegen... door wat grinds afgelopen tijd niet echt meer aan het marken geweest. Heb iets van 4 lijnen volledig gegrind afgelopen maanden. Ben toch wel flink gezakt, zat altijd rond de 12de plek :+

ik hoop zodra ik de kravagn ooit eens kan marken weer ff wat progessie te boeken, momenteel is het allemaal wat dood>.< Al kriebelt het ook wel om nu me laatste grind in te gaan zetten voor de Japanse heavies, die nieuwe guns gaan nergens over 8)7

Verwijderd

Damn iedereen hier maar die 3 marks grinden. Ik ben al blij met twee. Heb een stuk of 4 tanks met twee marks en een hele zooi met een.

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:33
Centurion 7/1 is nu even iets makkelijker (A). Hing al tijden op 90%, met beetje meer dpm en meer snelheid grind je die 5% er zo bij.

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 22:00:
Damn iedereen hier maar die 3 marks grinden. Ik ben al blij met twee. Heb een stuk of 4 tanks met twee marks en een hele zooi met een.
een 3e mark is voor mij nog niet eens haalbaar. De 2e daarentegen lukt meestal vrij soepel bij t8/9 tanks, maar bij 91-92% houdt het vaak wel op. Misschien dat die laatste procentjes erin zitten als ik try-hard met full gold...
Dus het is altijd baas boven baas :P ik ben allang blij dat ik nog steeds een stijgende lijn zie :)

• Rianata

Rianata

JRacer schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 18:48:
Skill4ltu heeft net z'n volgende tank 3 marked... De obj907 :)
Haha ja, daar heeft ie veel moeite mee gehad! >:)

Trouwens valt me vanavond op dat je ook nog spotting damage krijgt nadat je dood bent gegaan, dat is volgens mij en anderen op onze TeamSpeak toch echt nieuw! Daardoor zullen de suicide scout runs ook meer beloond worden :X

• ElPaco
Rianata schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 23:56:
[...]
Trouwens valt me vanavond op dat je ook nog spotting damage krijgt nadat je dood bent gegaan, dat is volgens mij en anderen op onze TeamSpeak toch echt nieuw! Daardoor zullen de suicide scout runs ook meer beloond worden :X
Volgens mij was dat altijd zo. Er is zelfs een perk om de tijd dat je de locatie van enemy tanks doorgeeft verlengd.

WoT stats

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:02

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister weer alleen maar potjes in de laagste tiers (hoogste wat ik was was 5 na laagste), erg frustrerend.
Wel wat mooie dmg gedaan, maar zoveel bouncers etc. dat het niet echt leuk speelt.

En in 1 potje gewoon binnen een minuut, boom dood :(
Toen maar gestopt.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Verwijderd

Door al die veranderingen aan Tier 10 tanks kom je met je tier 8 tanks ook veel te vaak in tier 10 games: iedereen speelt tier 10.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:02

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dit was Tier 4, maar met m'n T8 zit ik ook bijna alleen maar in Tier 10 games.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Gaius
  • Niet online
Mad-Matt schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 08:27:
Dit was Tier 4, maar met m'n T8 zit ik ook bijna alleen maar in Tier 10 games.
Dankzij de normale matchmaking van tier 4 begin ik de meeste lijnen bij tier 5 met behulp van free xp. :+

• jantje 2
Rianata schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 23:56:
[...]

Haha ja, daar heeft ie veel moeite mee gehad! >:)

Dit is altijd al zo geweest omdat je na je dood altijd nog even posities doorgeeft. Zelfde geldt wanneer je een tank spot deze verdwijnt en arty raakt hem precies op dat moment. Krijg je ook nog de spotting damage. WG systems works in mysterious ways :+

907 3de mark is inderdaad best lastig, ik ben tijdje geleden bezig geweest en ben tot 2de mark doorgegaan speelde continue 5k combined maar stijgen ging zo langzaam dat ik daar ff geen zin meer in had.

Gisteren redelijk goed bezig geweest in de kravagn ondanks de bizarre games weer, zelfs me 2de ace gehaald. Maar om te compenseren daarna een 400 damage game in een 2,5 min loss op kharhov. :(
Die game was zo bizar. GG weer een avond voor niets gespeeld 8)7

Pacing van de game is gewoon niet bij te houden met de kravagn, stond elke game ( op die 400 damage game na ) 1ste of 2de in damage van me team meer zit er dan ook gewoon niet in. Met andere tanks heb je dat probleem echt veel minder. Dit is voor mij persoonlijk de moeilijkste 3de mark tot nu toe>.<

en TVP 50/51 is echt de harde counter tegen de kravagn. Ik wordt echt bijna nooit geclipped door een tvp behaalde als ik kravagn speel. Als er een TVP in de game is wordt ik daar standaard door geclipped 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door jantje 2 op 24-02-2017 10:02 ]

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-11 11:11
Pff tier 6 eindelijk bereikt en me T150, maar man man, voor iemand die zo nu en dan speelt lijkt de grind voor xp nu eindeloos....

Asus GL703VM

Verwijderd

jantje 2 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:00:
[...]

Dit is altijd al zo geweest omdat je na je dood altijd nog even posities doorgeeft. Zelfde geldt wanneer je een tank spot deze verdwijnt en arty raakt hem precies op dat moment. Krijg je ook nog de spotting damage. WG systems works in mysterious ways :+

907 3de mark is inderdaad best lastig, ik ben tijdje geleden bezig geweest en ben tot 2de mark doorgegaan speelde continue 5k combined maar stijgen ging zo langzaam dat ik daar ff geen zin meer in had.

Gisteren redelijk goed bezig geweest in de kravagn ondanks de bizarre games weer, zelfs me 2de ace gehaald. Maar om te compenseren daarna een 400 damage game in een 2,5 min loss op kharhov. :(
Die game was zo bizar. GG weer een avond voor niets gespeeld 8)7

Pacing van de game is gewoon niet bij te houden met de kravagn, stond elke game ( op die 400 damage game na ) 1ste of 2de in damage van me team meer zit er dan ook gewoon niet in. Met andere tanks heb je dat probleem echt veel minder. Dit is voor mij persoonlijk de moeilijkste 3de mark tot nu toe>.<

en TVP 50/51 is echt de harde counter tegen de kravagn. Ik wordt echt bijna nooit geclipped door een tvp behaalde als ik kravagn speel. Als er een TVP in de game is wordt ik daar standaard door geclipped 8)7
Als het even kan focus ik ook wel op de beste spelers van het enemy team. :+

• jantje 2
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:15:
[...]

Als het even kan focus ik ook wel op de beste spelers van het enemy team. :+
Ja XVM focus ben ik wel gewend, 8/10 gaat het mis en gaat de focus keihard fout maar als het wel lukt is het super annoying. Helemaal als je net in de reload zit op je kravagn omdat je er weinig tegen kan doen als je in de reload zit. De tank is gewoon niet mobiel genoeg en heeft naast turret armor helemaal niets. Games zonder arty is meestal dikke damage en games met arty is het altijd huilen:+

Maar ik merk wel dat ik nu langzaam weer in me old-skool tryhard mode aan het komen ben als ik solo speel en eindelijk weer eens wat geduld kan opbrengen. Wilde gisteren eigenlijk ook niet stoppen, maar gezien de games besloten dat het niet waard was om door te gaan. }:O

• ElPaco
Sylver84 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:04:
Pff tier 6 eindelijk bereikt en me T150, maar man man, voor iemand die zo nu en dan speelt lijkt de grind voor xp nu eindeloos....
Zal wel met een aantal factoren te maken hebben. Als je enkel zo af en toe speelt zal je waarschijnlijk minder goed zijn dan iemand die een week lang elke dag alleen maar dezelfde tank speelt (je krijgt er toch feeling mee). Daarnaast zal je geen premium tijd hebben (is het niet waard als je maar zo af en toe speelt). Komt er dan op neer dat de een blij is met een potje waarin 600 xp wordt gehaald (midden in je team eindigen zonder premium) terwijl een jantje2 bijvoorbeeld met premium en standaard top 3 van een team per potje 1500 xp binnen harkt. Dan duurt je grind ook daadwerkelijk 2,5x zo lang ;)

WoT stats

• Gaius
  • Niet online
ElPaco schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:28:
[...]

Daarnaast zal je geen premium tijd hebben (is het niet waard als je maar zo af en toe speelt).
Ik bekijk het andersom. Ik speel ook niet zo heel veel, maar door premium account kan ik meer doen in de tijd die ik heb. Zonder premium zou het nog een stuk langer duren. :P

Ik denk ook dat het relatief is. Als je een keer een grind van tier 9 naar tier 10 gedaan hebt, voelt de grind van tier 6 naar tier 7 opeens niet meer zo lang.

• ElPaco
Gaius schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:36:
[...]

Ik bekijk het andersom. Ik speel ook niet zo heel veel, maar door premium account kan ik meer doen in de tijd die ik heb. Zonder premium zou het nog een stuk langer duren. :P

Ik denk ook dat het relatief is. Als je een keer een grind van tier 9 naar tier 10 gedaan hebt, voelt de grind van tier 6 naar tier 7 opeens niet meer zo lang.
Tja, hangt er van af hoe vaak af en toe is. Als dat alsnog 3 dagen in de week is dan zou het wel waard kunnen zijn. Ik speel denk ik eens per week of 2 weken, dan is het de moeite niet om premium te hebben.

WoT stats

• Sylver84
ElPaco schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:38:
[...]

Tja, hangt er van af hoe vaak af en toe is. Als dat alsnog 3 dagen in de week is dan zou het wel waard kunnen zijn. Ik speel denk ik eens per week of 2 weken, dan is het de moeite niet om premium te hebben.
Idem moet er ook echt tijd voor maken, wil dan wel minimal 2 a 3 uur aangesloten gaan met die banaan

Asus GL703VM

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Sylver84 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:04:
In aanvulling op de eerdere reacties. Denk eraan om je personal reserve bonussen aan te zetten. 100-200% xp tikt behoorlijk aan. Zitten onder het knopje linksboven in de garage.
Ik vergeet die dingen altijd als ik niet diehard aan het grinden ben... 99+ op voorraad :X

• Sylver84
Roozzz schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:54:
[...]

In aanvulling op de eerdere reacties. Denk eraan om je personal reserve bonussen aan te zetten. 100-200% xp tikt behoorlijk aan. Zitten onder het knopje linksboven in de garage.
Ik vergeet die dingen altijd als ik niet diehard aan het grinden ben... 99+ op voorraad :X
Ja die heb ik ontdekt 2 maanden geleden, toen vloog ik van tier 4 naar Tier 5, krijg ze zo nu en dan gratis

Asus GL703VM

Verwijderd

Gaius schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:36:
[...]

Eens met dat laatste. Wat ook scheelt is als je plezier hebt aan het spelen. De grind naar die 10.5 cm op de E50 was echt kut. Maar nu ik die gun eenmaal heb is die echt leuk om te spelen. Zat in no-time op 40k xp.

• TheBrut3
Komt er dan op neer dat de een blij is met een potje waarin 600 xp wordt gehaald (midden in je team eindigen zonder premium) terwijl een jantje2 bijvoorbeeld met premium en standaard top 3 van een team per potje 1500 xp binnen harkt. Dan duurt je grind ook daadwerkelijk 2,5x zo lang ;)
Denk niet eens dat een gemiddelde speler op die tier 600xp haalt zonder premium, zeker niet bij een loss. Een unicum heeft bij een loss ook nog eens meer kans dat hij(/zij) courageous resistance erbij heeft gescoord.

• jantje 2
[...]

Zal wel met een aantal factoren te maken hebben. Als je enkel zo af en toe speelt zal je waarschijnlijk minder goed zijn dan iemand die een week lang elke dag alleen maar dezelfde tank speelt (je krijgt er toch feeling mee). Daarnaast zal je geen premium tijd hebben (is het niet waard als je maar zo af en toe speelt). Komt er dan op neer dat de een blij is met een potje waarin 600 xp wordt gehaald (midden in je team eindigen zonder premium) terwijl een jantje2 bijvoorbeeld met premium en standaard top 3 van een team per potje 1500 xp binnen harkt. Dan duurt je grind ook daadwerkelijk 2,5x zo lang ;)
Ik denk dat ik average op T10 ongeveer 1,1k tot 1.2k xp haal. T7 - T9 meestal rond de 1.2-1.3k gemiddeld.
Dit is uiteraard met premium account, zonder prem account is dat rond de 750-800 xp game ofso.

• Gaius
  • Niet online
jantje 2 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:41:
[...]

Ik denk dat ik average op T10 ongeveer 1,1k tot 1.2k xp haal. T7 - T9 meestal rond de 1.2-1.3k gemiddeld.
Dit is uiteraard met premium account, zonder prem account is dat rond de 750-800 xp game ofso.
Maar jij bent niet average. Volgens vbAddict is m'n gemiddelde base xp over de afgelopen 90 dagen 590. En dan zit ik met ~1500 WN8 ook al boven het gemiddelde (blijkbaar, zo voelt het niet :+ ).

Dus die 600 base xp gemiddeld voor een gemiddelde speler is wellicht iets aan de hoge kant, maar prima haalbaar (alleen is het dan geen gemiddelde speler meer :P ).

• jantje 2
Gaius schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:45:
[...]

Maar jij bent niet average. Volgens vbAddict is m'n gemiddelde base xp over de afgelopen 90 dagen 590. En dan zit ik met ~1500 WN8 ook al boven het gemiddelde (blijkbaar, zo voelt het niet :+ ).

Dus die 600 base xp gemiddeld voor een gemiddelde speler is wellicht iets aan de hoge kant, maar prima haalbaar (alleen is het dan geen gemiddelde speler meer :P ).
Nee das waar, qua xp rates is dit wel aan de bovenkant van de server,jij zit in het hoge segment van de gemiddelde speler :+

Dus ongeveer 500-600 xp gemiddeld voor een gemiddelde speler is wel haalbaar inderdaad. Met een bonus erbij zou je dus zo rond de 1k kunnen halen per game. Niet heel veel verkeerd.

• ElPaco
De waardes die ik aanhaalde waren zomaar wat schattingen, het ging om het idee. De grind voelt voor een mindere speler niet alleen langer aan, het is ook zo. Gemiddeld ongeveer 1200 halen als goede speler met premium en 500 als gemiddelde speler zonder premium komt natuurlijk op hetzelfde neer ;)

De reden dat ik jou noemde jantje was inderdaad omdat flink boven average zit. Veel mensen die streamen of potjes op YT zetten zijn ook behoorlijk goed, dus om jezelf daar dan aan te spiegelen maakt dat het allemaal nog trager aanvoelt.

WoT stats

Verwijderd

Damn moet eerst nog maar eens groen worden, maar het schiet mooi op 1208 wn8 nu. Niet indrukwekkend maar wel zeer goed als ik kijk naar waar ik een jaar geleden nog stond. Ik zal op den duur wel stagneren rond de 1500 wn8.

• TheBrut3
Gaius schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:45:
Jij zit heel wat boven het gemiddelde, kijk maar eens bij tank statistics en dan bij Exp.
De hoogste tank die meer dan 100k potjes heeft de afgelopen 30 dagen heeft, WZ-111, heeft gemiddeld 466 base exp. De laagste met meer dan 100k potjes, Sav m/43, heeft gemiddeld maar 157 base exp.

Zo ook met WN8. Laagste gemiddelde >100k potjes, E50, 336 WN8. De hoogste, BC25t, 1778.

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

TheBrut3 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:51:
[...]

Jij zit heel wat boven het gemiddelde, kijk maar eens bij tank statistics en dan bij Exp.
De hoogste tank die meer dan 100k potjes heeft de afgelopen 30 dagen heeft, WZ-111, heeft gemiddeld 466 base exp. De laagste met meer dan 100k potjes, Sav m/43, heeft gemiddeld maar 157 base exp.

Zo ook met WN8. Laagste gemiddelde >100k potjes, E50, 336 WN8. De hoogste, BC25t, 1778.
Dus de meest OP tank heeft het laagste wn8? Ik begrijp spontaan waarom hij nog niet generfd is. Kennelijk spelen er zoveel droeftoeters mee, dat alle betere spelers niet eens meer kunnen compenseren...
Batchat snap ik wel, de mindere spelers laten het wel uit hun hoofd om daar veel potjes mee te gaan spelen. Terwijl de betere spelers daar heel veel mee kunnen doen.

• TheBrut3
Roozzz schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:04:
Dus de meest OP tank heeft het laagste wn8?
Ja, ik kan er niets anders van maken. Maar had de E50 niet een soort van WN8 "balance" (nerf) gehad laatst?

http://www.vbaddict.net/s...me=efficiency_wn8&server=

• patrickos85
Verdomd irritant met dat alt+tab nu vaak WoT windowed pakt. Voorheen gebeurde dit nooit :/

• Team-RiNo
  • Laatst online: 02-12 16:41
TheBrut3 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:14:
[...]

Ja, ik kan er niets anders van maken. Maar had de E50 niet een soort van WN8 "balance" (nerf) gehad laatst?

http://www.vbaddict.net/s...me=efficiency_wn8&server=
Dat was meer een troll van de wn8 ontwikkelaars maar is inmiddels weer teruggedraaid.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

• Rianata

Rianata

patrickos85 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 16:33:
Verdomd irritant met dat alt+tab nu vaak WoT windowed pakt. Voorheen gebeurde dit nooit :/
Ik speelde vroeger altijd fullscreen ivm borders die ik lelijk vind, maar een aantal patches terug is de extra optie [Windowed (Borderless)] toegevoegd en die gebruik ik naar volle tevredenheid. Daarmee zou je geen Alt-Tab issues mee moeten hebben.

• User
patrickos85 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 16:33:
Ja heb ik ook last van, maar nooit als ik in een battle alt-tab. Gebeurt hier alleen als ik in de garage zit.

• patrickos85
User schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 21:47:
[...]
Ja heb ik ook last van, maar nooit als ik in een battle alt-tab. Gebeurt hier alleen als ik in de garage zit.
Ik start de battle, alt+tab en wacht tot het logo knippert. Slechte timing

Misschien moet ik borderless windowed eens proberen.

Verwijderd

Wat heeft wargaming toch een tyfusspel van WoT gemaakt... Derpguns die 700dmg doen zonder pen? Check, Derp guns die accurataat zijn? Check, Onpenetreerbare armor? check

Heerlijk 38%WR in me laatste 150 potten

• patrickos85
Rianata schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 21:36:
[...]

Ik speelde vroeger altijd fullscreen ivm borders die ik lelijk vind, maar een aantal patches terug is de extra optie [Windowed (Borderless)] toegevoegd en die gebruik ik naar volle tevredenheid. Daarmee zou je geen Alt-Tab issues mee moeten hebben.
Werkt goed, tnx :)
Pagina: 1 ... 81 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).