Ben het wel eens met de stelling dat die mm echt rigged is. Zo vaak afwisseling in series van goede/slechte teams is met geen kansberekening uit te leggen.

Dat is juist waarom het random is. Op het moment dat er een bepaalde logica (bv evenveel goede als slechte teams of een gelijke afwisseling van goede en slechte sessies) is is het niet meer random. 10 dramateams op rij is even random als 5 dramateams en 5 goede teams in een sessie.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 16:04:
Ben het wel eens met de stelling dat die mm echt rigged is. Zo vaak afwisseling in series van goede/slechte teams is met geen kansberekening uit te leggen.
Verwijderd
Je kunt net lullen wat je wilt maar het patroon is gewoon niet random.RagingPenguin schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 16:57:
[...]
Dat is juist waarom het random is. Op het moment dat er een bepaalde logica (bv evenveel goede als slechte teams of een gelijke afwisseling van goede en slechte sessies) is is het niet meer random. 10 dramateams op rij is even random als 5 dramateams en 5 goede teams in een sessie.
            Rigged of niet, ik raak WoT niet aan na de sessie van gister 

Met als hoogtepuntje de Kolobanovs in de T-67 op swamp met 41 HP toen het feest van 1 vs 6 begon
Voor de geïnteresseerden: http://wotreplays.com/site/3358778#swamp-debanus-t67
Edit: Blijf te toch ernstig verbazen over de troll rear armor van de KV-1S 

Met als hoogtepuntje de Kolobanovs in de T-67 op swamp met 41 HP toen het feest van 1 vs 6 begon
Voor de geïnteresseerden: http://wotreplays.com/site/3358778#swamp-debanus-t67

[ Voor 12% gewijzigd door Bertvdk op 18-02-2017 18:39 ]
            Ik ben pas een paar maanden bezig met WOT (3k battles, 5k personal rating, 55% winrate + 15 verschillende ace tankers) maar ik moet zeggen dat de matchmaking zeer zeker niet random is.
Zo rond de 2k battles begon ik mij te ergeren aan de matchmaking en ben ik dit voor mijzelf gaan bijhouden. Voor de start van een battle kijk ik naar de tanks + map + wn8 en tot "mijn verbazing" raad ik met gemak voor 80% de uitkomst van een battle voordat deze überhaupt is begonnen. En als een leek als ik al voor 80% de uitkomst van een battle kan raden, hoe goed weet de WoT matchmaking dat dan? 95%?
Nee, jullie kunnen praten als brugman maar de matchmaking is zeer zeker niet zuiver op de graat.
            Zo rond de 2k battles begon ik mij te ergeren aan de matchmaking en ben ik dit voor mijzelf gaan bijhouden. Voor de start van een battle kijk ik naar de tanks + map + wn8 en tot "mijn verbazing" raad ik met gemak voor 80% de uitkomst van een battle voordat deze überhaupt is begonnen. En als een leek als ik al voor 80% de uitkomst van een battle kan raden, hoe goed weet de WoT matchmaking dat dan? 95%?
Nee, jullie kunnen praten als brugman maar de matchmaking is zeer zeker niet zuiver op de graat.
            Goed verhaal, iets langer maar nog steeds lekker kort. Leest redelijk lekker weg, iets meer gebruik van leestekens had wel gemogen. Onderbouwing had wat uitgebreider en beter onderbouwd kunnen zijn.
5/7 Rigged punten.
            5/7 Rigged punten.
Applaus voor jezelf. Ik zou zeggen stuur een sollicitatiebrief aan Trump. Ik denk dat je hem goed zou bevallen.User schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 18:43:
Goed verhaal, iets langer maar nog steeds lekker kort. Leest redelijk lekker weg, iets meer gebruik van leestekens had wel gemogen. Onderbouwing had wat uitgebreider en beter onderbouwd kunnen zijn.
5/7 Rigged punten.
User schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 18:55:
Ik weet niet of ik dat wel mag van Putin.

[ Voor 32% gewijzigd door rlg.ddp op 18-02-2017 19:01 ]
Die eerste shell op z'n voorkant, dat was pas troll armor. Stripje van een paar centimers die als enige jouw shells kon bounces, en je mikt er precies opBertvdk schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 18:38:
Leuke pot verder, T67 is een beest.
Ben deze tank pas later in mijn WoT-carriëre gaan spelen, maar op dit moment bijna de meest gespeelde tank in mijn lijst. Echt een geniaal tankje om te spelen en verzacht de ellende van grinds en stock tanksRiegah schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 19:14:
[...]
Die eerste shell op z'n voorkant, dat was pas troll armor. Stripje van een paar centimers die als enige jouw shells kon bounces, en je mikt er precies op.
Leuke pot verder, T67 is een beest.
Daarbij vind ik mid-tier games persoonlijker leuker dan tier 8,9,10
Juist omdat er geen definieerbaar patroon inzit is het random. Random is niet hetzelfde als eerlijk verdelen van de goede tanks en/of goede spelers.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 18:26:
Je kunt net lullen wat je wilt maar het patroon is gewoon niet random.
            Ah weer een heerlijke sessie met 81,8% winrate en 3700 wn8 en bijna alleen maar top tier in onze tier 9 tanks.
Heeft het toch wel zin om een WG Contractor in je platoon te hebben voor betere battles.

Heeft het toch wel zin om een WG Contractor in je platoon te hebben voor betere battles.
Ik had ook een heerlijke stream sessie na 40+ battles 4.1k WN8.wsLy schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 20:02:
Ah weer een heerlijke sessie met 81,8% winrate en 3700 wn8 en bijna alleen maar top tier in onze tier 9 tanks.
Ook met een WG contractor in platoon gespeeld of had je weer iets geofferd aan SerB?Kepro schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 21:51:
[...]
Ik had ook een heerlijke stream sessie na 40+ battles 4.1k WN8.
Komop Cold, je weet toch dat mensen die streamen ook goeie rigged MM krijgen? Continue losses op een stream adverteert natuurlijk niet, veel wins wel.wsLy schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 22:09:
[...]
Ook met een WG contractor in platoon gespeeld of had je weer iets geofferd aan SerB?
Ja dat klopt dat ook wel weer. Misschien moet ik ook maar weer eens gaan streamen.User schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 22:11:
[...]
Komop Cold, je weet toch dat mensen die streamen ook goeie rigged MM krijgen? Continue losses op een stream adverteert natuurlijk niet, veel wins wel.
Stream met mij in platoon, insta 100% winrate.wsLy schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 22:13:
[...]
Ja dat klopt dat ook wel weer. Misschien moet ik ook maar weer eens gaan streamen.
Half uurtje met Best was voldoende mn WN8 weer op te krikkenwsLy schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 22:09:
[...]
Ook met een WG contractor in platoon gespeeld of had je weer iets geofferd aan SerB?
Tenzij je christmas gifts gaat kopen... toch?User schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 22:15:
[...]
Stream met mij in platoon, insta 100% winrate.
            Wat is de Leo tank een verschrikking...alles heeftie net niet. Na de stv 74 is dit echt een bagger machine. Geen armor, minder/amper elevation in gun, lange herlaadtijd met top gun. Denk dat ik maar stop met de lijn

Emil I is niet veel beter in randoms... verschrikkelijke gun handling heeft dat ding en echt goede mobiliteit heeft hij ook niet...patrickos85 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 08:26:
Wat is de Leo tank een verschrikking...alles heeftie net niet. Na de stv 74 is dit echt een bagger machine. Geen armor, minder/amper elevation in gun, lange herlaadtijd met top gun. Denk dat ik maar stop met de lijn
Mooi om te weten, dan stop ik met de lijn. Wacht wel of die eens uitgebreid wordt voordat ik weer verder gawsLy schreef op zondag 19 februari 2017 @ 09:38:
[...]
Emil I is niet veel beter in randoms... verschrikkelijke gun handling heeft dat ding en echt goede mobiliteit heeft hij ook niet...
Verwijderd
            Zo die 10,5 maakt de E50 wel even een echte tank zeg. Met die 8,8 proppenschieter was er maar weinig mee te beginnen en begon er zelfs een beetje hekel aan te krijgen.

Verwijderd
            Zo de Ace op de E50 ook te pakken. 5k damage en 4 kills waren genoeg al genoeg. Dacht echt dat die veel hoger zou liggen.

Ik haalde gisteren met 1125 base exp een second class in een AMX m4 49 Liberté. WTFVerwijderd schreef op zondag 19 februari 2017 @ 21:38:
Zo de Ace op de E50 ook te pakken. 5k damage en 4 kills waren genoeg al genoeg. Dacht echt dat die veel hoger zou liggen.
Gisteren overigens wel de topgun voor de amx 50 120 gehaald. Wat een beest wordt het dan. Ik denk dat wij hele goede vrienden gaan worden ik haalde 3 first classes op rij.
Nickname KasPlantje.
            Gister met de Engelse lijn begonnen, zit nu met een fully upgraded Cruiser mk IV.
Wat is die laatste gun leuk zeg (QF 40 MM MK. VI BOFORS).
Armor is crap, maar ja, het is ook een light tank, maar die gun maakt een hoop goed, lekkere hit en run tank.
                    Wat is die laatste gun leuk zeg (QF 40 MM MK. VI BOFORS).
Armor is crap, maar ja, het is ook een light tank, maar die gun maakt een hoop goed, lekkere hit en run tank.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Lag ook ja. Sinds de WN8 waardes zijn veranderd speelt Niemand de e50 meerVerwijderd schreef op zondag 19 februari 2017 @ 21:38:
WowEdmin schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 23:20:
[...]
Tenzij je christmas gifts gaat kopen... toch?
Wow.
WOW.
Mijn streamer MM werkte alleen Solo voor de 1ste 10-15 games daarna was de fun overwsLy schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 22:13:
[...]
Ja dat klopt dat ook wel weer. Misschien moet ik ook maar weer eens gaan streamen.
Why i heff nu gud streamer MM and luck like yu
# Always remember Christmas gifts 2016
btw. die Strv 103B is inderdaad een heerlijke tank om te spelen
Verwijderd
Zie ze anders nog vrij regelmatig rondrijden.Kepro schreef op maandag 20 februari 2017 @ 07:55:
[...]
Lag ook ja. Sinds de WN8 waardes zijn veranderd speelt Niemand de e50 meer
Vroeger was het een stetped tank, nu niet meerVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:17:
[...]
Zie ze anders nog vrij regelmatig rondrijden.
Nee, geld.
Waarden voor de E50 en M46 zijn alweer teruggezet.Kepro schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:53:
[...]
Vroeger was het een stetped tank, nu niet meer.
Hopelijk ben ik dan ook weer gestegen qua WN8User schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:27:
[...]
Nee, geld.
[...]
Waarden voor de E50 en M46 zijn alweer teruggezet.
Als je me vanochtend nou koffie had vemaakt dan had je nog wat kunnen verdienen Kappa. Gemiste kans weer User.
'Ik ben net wakker Cold!!!' tja...
            De obj 252 review van sirFoch is er, hij is weer heeeerrrrlijk direct   

[ Voor 66% gewijzigd door _Anvil_ op 20-02-2017 16:13 ]
De Russische variant van de Liberte._Anvil_ schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:22:
De obj 252 review van sirFoch is er, hij is weer heeeerrrrlijk direct
[video]
            Ik heb de E25 geaced.  Ik had nog maar 5 shells over.
 Ik had nog maar 5 shells over.
https://imgur.com/gallery/GUuZV
http://wotreplays.com/site/3364800#stats
             Ik had nog maar 5 shells over.
 Ik had nog maar 5 shells over.https://imgur.com/gallery/GUuZV
erger denk ik? De Liberte is traag en heeft alleen frontal armor? dit kreng heeft een is7 hull volgens Foch...
            Meer mensen last van een vastplakkende muis in het midden van je scherm zodat je je turret alleen kan draaien als je je muis naar links of rechts schuift? Probleem nog nooit gehad en vandaag ineens 3x. ALT F4 en restart game verhelpt het probleem wel, maar het is dus nog 2x terug gekomen. Redelijk bizar aangezien ik al erg lang vanilla speel en niets recentelijk heb veranderd aan noch de game noch mijn pc (qua drivers enzo..). Iemand een idee?
Qua WR redelijk zieke avond gehad: 91%. Zit nu op 62,95%, dus een mooie nieuwe mijlpaal zit er aan te komen. Ook op 126 dmg na MT 15.4 gehaald, zo dichtbij ben ik echt nog nooit geweest. En ineens lukt het dan bijna... 

Qua WR redelijk zieke avond gehad: 91%. Zit nu op 62,95%, dus een mooie nieuwe mijlpaal zit er aan te komen. Ook op 126 dmg na MT 15.4 gehaald, zo dichtbij ben ik echt nog nooit geweest. En ineens lukt het dan bijna...

Blijkbaar is een bekende streamer van NA onverwacht overleden tijdens het streamen van een marathon.
Ik keek met enige regelmaat van hem, vooral zijn arty rage was hilarisch.
R.I.P. Poshy

Ik keek met enige regelmaat van hem, vooral zijn arty rage was hilarisch.
R.I.P. Poshy

http://wotlabs.net/eu/player/GJP
            Er zijn alleen geen clips van gemaakt. 
Poshy blijkt tijdens zijn stream te zijn opgestaan om sigaretten te pakken en kwam niet meer terug. Een andere streamer, sorelor, die zijn adres gegevens en gsm nummer had probeerde hem te bereiken maar er werd niet opgenomen. Hij heeft toen de viriginia beach politie gebeld en gevraagd om langs te gaan, een uur later werd hij gebeld en kreeg te horen dat hij dood was aangetroffen.

Poshy blijkt tijdens zijn stream te zijn opgestaan om sigaretten te pakken en kwam niet meer terug. Een andere streamer, sorelor, die zijn adres gegevens en gsm nummer had probeerde hem te bereiken maar er werd niet opgenomen. Hij heeft toen de viriginia beach politie gebeld en gevraagd om langs te gaan, een uur later werd hij gebeld en kreeg te horen dat hij dood was aangetroffen.
wow, hulde heldAlexander0506_1 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:59:
Ik heb de E25 geaced.Ik had nog maar 5 shells over.
Zulke potjes heb ik echt nooit.
Gister wel de Covenanter geunlocked en had genoeg vrije exp en lekkere games om hem goed te upgraden.
Man wat een lekker tankje zeg. Lekker vlot, die QF 40 MM MK. VI BOFORS is echt een lekkere gun.
In een pot 6 kills gehad wat voor mijn doen echt lekker is. Kon in de endgame gewoon tanks opjagen en afschieten, heerlijk.
Opschepper. En wie was je platoon maat.Alexander0506_1 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:59:
Ik heb de E25 geaced.Ik had nog maar 5 shells over.
[ Voor 0% gewijzigd door StugIII op 21-02-2017 08:08 . Reden: typo ]
            Ik weet niet wat er aan de hand is afgelopen week met het spel, maar ik verlies echt 65% van de matchmaking. Ik speel niet anders dan anders, maar de matchmaking is gewoonweg om te huilen...

"That's what I do. I drink and I know things."
Gisteren drama avond gehad idd.Frozenhands schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:14:
Ik weet niet wat er aan de hand is afgelopen week met het spel, maar ik verlies echt 65% van de matchmaking. Ik speel niet anders dan anders, maar de matchmaking is gewoonweg om te huilen...
16 potjes met een winrate van 25%.

Whatever.
Ik deed het slechter.... 18 potjes, 22,22%Harmen schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:20:
[...]
Gisteren drama avond gehad idd.
16 potjes met een winrate van 25%.
            Ik kwam gisteren zowaar tot 50% wr. Wel vooral bottom tier en matige potten, dus na 8 potjes alweer gestopt. Na de eerste 5 potten was ik eigenlijk al een tikkie tilt, maar wilde perse toch de Firefly nog dubbelen. 
Toch mooi, Firefly in een tier 8 pot op Himmelsdorf. Ik nummer 1 van m'n team met 1700 dmg, de nummer 2 had de helft. Ik snap er niks van. De IS-3's van de tegenpartij waren aan mijn kant, onze heavies aan de andere kant, en nog komen ze maar tot krap 900 damage. Overigens, hoewel ik de Firefly tot nog toe niet kan waarderen, is het wel fijn om met APCR frontaal door een IS-3 te kunnen schieten. 

Toch mooi, Firefly in een tier 8 pot op Himmelsdorf. Ik nummer 1 van m'n team met 1700 dmg, de nummer 2 had de helft. Ik snap er niks van. De IS-3's van de tegenpartij waren aan mijn kant, onze heavies aan de andere kant, en nog komen ze maar tot krap 900 damage. Overigens, hoewel ik de Firefly tot nog toe niet kan waarderen, is het wel fijn om met APCR frontaal door een IS-3 te kunnen schieten.
Lijkt me echt vreselijk om te moeten doen...wsLy schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 04:30:
Er zijn alleen geen clips van gemaakt.

Signature
Bedankt! Ik had erg veel geluk gehad. En een lucky bounce op het einde.Mad-Matt schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 07:12:
[...]
wow, hulde held
Zulke potjes heb ik echt nooit.
            Ik zuig enorm hard in het spel, maar heb er veel plezier in  

98% winrate gisteren met best en size.Frozenhands schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:14:
Oh hou op hoor!!Kepro schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:14:
[...]
98% winrate gisteren met best en size.(23 games)
Wellicht kom ik jullie binnenkort stalken op TeamSpeak
            Haha ..ik dacht gister ook wat een *** avond. na 6 potjes er weer helemaal klaar mee. Was een zon zweedse tank die mij telkens aanduwde zodat ik volop in zicht was, na 3 schoten op hem leerde hij het wel af ...
Maar nu ik op noobmeter kijk heb ik een winrate van 66% en een wn8 van 1300 (ik zelf zit nu op 700)
dus eigenlijks ging het zo slecht niet...

Maar nu ik op noobmeter kijk heb ik een winrate van 66% en een wn8 van 1300 (ik zelf zit nu op 700)
dus eigenlijks ging het zo slecht niet...
pff, daar zijn al die winpotjes gebleven dus... 17 potjes met 29% WR.Kepro schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:14:
[...]
98% winrate gisteren met best en size.(23 games)
Blijkbaar weer zo een balansdagje om mijn 30 dagen WR naar beneden te halen, tenslotte stond die op bijna 60%.
            Huh, volgens mij moet ik terug naar school.. 98% winrate met 23 games???  Hoe doe je dat aangezien 1 verlies al 4% is....
 Hoe doe je dat aangezien 1 verlies al 4% is....  No hard feelings, just joking, zowiezo een waanzinnig goede reeks!
 No hard feelings, just joking, zowiezo een waanzinnig goede reeks!  

Idd volgens mij loopt Kepro het iets mooier te maken dan het wasJRacer schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:04:
Huh, volgens mij moet ik terug naar school.. 98% winrate met 23 games???Hoe doe je dat aangezien 1 verlies al 4% is....
No hard feelings, just joking, zowiezo een waanzinnig goede reeks!
De games die ik heb gespeeld was : 22 games 95,45% winrate. Dat is 21 wins en 1 loss.
En in die Loss kreeg ik een berichtje....i expected more from you....terwijl ik top damage stond en meer had gedaan dan 1/3de van het team combined... wat verwachten mensen nog meer
[ Voor 9% gewijzigd door jantje 2 op 21-02-2017 12:09 ]
Mijn WN8 is ook mooier dan die is. Ben eigenlijk een dieprode bot. Beep boop.jantje 2 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:08:
[...]
Idd volgens mij loopt Kepro het iets mooier te maken dan het was

De games die ik heb gespeeld was : 22 games 95,45% winrate. Dat is 21 wins en 1 loss.
En in die Loss kreeg ik een berichtje....i expected more from you....terwijl ik top damage stond en meer had gedaan dan 1/3de van het team combined... wat verwachten mensen nog meer
            Spotting system still broken...
Mijn missie: LT-7. spot 2 SPG's en doe ze damage of crit.
Ik spot 2 arty's en krijg daar idd een melding van in de UI. Doe ze allebei damage. Missie niet gehaald.
WTF
edit:
en in de battle log idd.. maar 1 arty gespot. right.
http://wotreplays.com/sit...alinovka-mazlov-amx_13_90
Ik spot 2 arty's en krijg daar idd een melding van in de UI. Doe ze allebei damage. Missie niet gehaald.
WTF
edit:
[ Voor 23% gewijzigd door Edmin op 21-02-2017 13:14 ]
            misschien was iemand je net voor, of tegelijk en dat de ander hem gekregen heeft.

Die in-game notificaties zijn niet 100% betrouwbaar hoor...Komt geregeld voor dat de werkelijke spotting/damage done waardes verschillen van hetgeen mij in-game gemeld werd...Edmin schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:12:
WTF
Had ik dus precies eender. Zoals je op je eigen linkje/screenie kunt zien heb je alleen de E100 gespot, maar niet de T92. Jammer de bammer, iemand was je voorEdmin schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:12:
WTF
edit:
Misschien was ie al eerder in de game gespot geweest?Edmin schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:12:
WTF
edit:
Maar ik zelf heb ook regelmatig grote vraagtekens bij het spotting systeem. Regelmatig is het gewoon volstrekt onlogisch wie wat spot. Gisteren kreeg ik allerlei spots toegewezen in de skoda t25 (~360m viewrange) en niet de chaffee (~390m) die op gelijke hoogte stond tot 50m voor me. Nu is mijn crew wel aardig (2skills) maar die van hem vermoedelijk ook (groene speler).
Ook kreeg ik ergens een spot melding terwijl er een teammember exact tussen mij en de enemy reed. Dus hij zat op de helft van de afstand (~100m vanaf hem) en wist hem niet te spotten?

If you can see, look. If you can look, observe
            Nja spotting systeem werkt gewoon niet goed. Gisteren ook.. 2crashandburn rijd 150m voor mij en we dachten dat hij een vijand had gespot, blijk ik alle spotting damage te krijgen... Uhm ok spel...

Ja had laatst ook zoiets. Lowe werd initieel gespot door Size op 250-300m ik stond te wachten totdat hij in mijn beeld reed op dezelfde afstand. Ik schiet hem in het open veld zijkant turret ammorack. Krijgt Size alle spotting damage terwijl ik ook gewoon volledig zag en makkelijk in me viewrange stond.wsLy schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:21:
Nja spotting systeem werkt gewoon niet goed. Gisteren ook.. 2crashandburn rijd 150m voor mij en we dachten dat hij een vijand had gespot, blijk ik alle spotting damage te krijgen... Uhm ok spel...
Alsof de game nog niet doorhad dat ik hem ook kon zien ofso
Uhm.. maar jij ammoracked hem toch...? Dan krijg jij de damage en size de spotting...jantje 2 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:25:
[...]
Ja had laatst ook zoiets. Lowe werd initieel gespot door Size op 250-300m ik stond te wachten totdat hij in mijn beeld reed op dezelfde afstand. Ik schiet hem in het open veld zijkant turret ammorack. Krijgt Size alle spotting damage terwijl ik ook gewoon volledig zag en makkelijk in me viewrange stond.
Alsof de game nog niet doorhad dat ik hem ook kon zien ofsoNiet dat het verder uitmaakte maar was wel apart.
Iemand was me ongetwijfeld voor (pushte ook net te laat), maar ik kreeg wel de ribbon onderin beeld dat ik een spot had gedaan. Vreemd.majic schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:14:
[...]
Had ik dus precies eender. Zoals je op je eigen linkje/screenie kunt zien heb je alleen de E100 gespot, maar niet de T92. Jammer de bammer, iemand was je voor
Anyway, potje later toch gehaald, dus alles ok.
Maar waarom krijgt size de spotting damage? Ik spot hem toch zelf ook, dan hoort size niets te krijgen. Je krijgt alleen spotting damage als de andere tank hem niet kan zien.wsLy schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:14:
[...]
Uhm.. maar jij ammoracked hem toch...? Dan krijg jij de damage en size de spotting...
Je krijgt spotting als je sowieso de eerste bent die hem spotte. Voor zover ik weet.jantje 2 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:41:
[...]
Maar waarom krijgt size de spotting? Ik spot hem toch zelf ook, dan hoort size niets te krijgen. Je krijgt alleen spotting als de andere tank hem niet kan zien.
Correctie spotting damage*Propane schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:45:
[...]
Je krijgt spotting als je sowieso de eerste bent die hem spotte. Voor zover ik weet.

Je kan dit ook anders bekijken: moest Size hem dus niet gespot hebben, zou jij die Lowe, die volledig in het open binnen jou view range reed, niet eens gespot hebben...
Makes sense

Ja, spotting damage krijg je tegenwoordig volgens mij een beetje proportioneel aan hoeveel tanks de tegenstander ook zien, zolang jij maar de eerste was die hem spotte. Ik spot in ieder geval regelmatig een tank als eerste, waarna een paar teammates op hem af gaan, arty smijt een shell erin voor 500 dmg ofzo en ik krijg 140 spotting damage of whatever.
Ik ken de exacte wetenschap erachter niet, maar zolang jij de eerste bent die hem spot krijg je spotting damage (nogmaals, voor zover ik weet).
Neen, dit werkt anders. Als er iemand is die damage doet op een tank, maar die tank ZELF niet spot, dan krijgt iedereen die de tank wèl spot een deel van die spotting damage. (gedane damage gedeelt door het aantal spotters)Propane schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:06:
[...]
Ja, spotting damage krijg je tegenwoordig volgens mij een beetje proportioneel aan hoeveel tanks de tegenstander ook zien, zolang jij maar de eerste was die hem spotte. Ik spot in ieder geval regelmatig een tank als eerste, waarna een paar teammates op hem af gaan, arty smijt een shell erin voor 500 dmg ofzo en ik krijg 140 spotting damage of whatever.
Ik ken de exacte wetenschap erachter niet, maar zolang jij de eerste bent die hem spot krijg je spotting damage (nogmaals, voor zover ik weet).
            Eindelijk weer een filmpje gemaakt en op veler verzoek: Hoe haal je MT15.4!?!?

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
            umm, waar is de update? woensdagochtend toch?

World of Tanks Update 9.17.1 will be released 22nd February 2017 on the Russian Server, meaning it will come a day later for other Servers, as per usual._Anvil_ schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:10:
umm, waar is de update? woensdagochtend toch?
Een update op donderdag is volgens mij niet usual maar maakt verder niet uitkreezjie schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:14:
[...]
World of Tanks Update 9.17.1 will be released 22nd February 2017 on the Russian Server, meaning it will come a day later for other Servers, as per usual.
            normaliter woensdagochtend rond een uur of 10 CET

Ik dacht dat het niet nodig ging zijn maar ik zal er mijn sauce maar bijzetten zeker?jantje 2 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:25:
[...]
Een update op donderdag is volgens mij niet usual maar maakt verder niet uit
https://thedailybounce.ne...anks-9-17-1-release-date/
EDIT: BTW die 'as per usual' gaat over het feit dat de update voor EU altijd een dagje later doorgaat dan RU (imho)
[ Voor 13% gewijzigd door kreezjie op 22-02-2017 12:18 ]
Ye ik begreep dat jij het niet verzonnen had gezien de wijze dat het geschreven was en ook hoe ze de 2de zin bedoelen. Maar dat de update op een woensdag is voor RU is al bijzonder dus daardoor is het gwn een beetje scheefkreezjie schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:12:
[...]
Ik dacht dat het niet nodig ging zijn maar ik zal er mijn sauce maar bijzetten zeker?
https://thedailybounce.ne...anks-9-17-1-release-date/
EDIT: BTW die 'as per usual' gaat over het feit dat de update voor EU altijd een dagje later doorgaat dan RU (imho)

Gisteren de grille 15 gekocht dus nog even genieten van de pre nerf versie.kreezjie schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:14:
[...]
World of Tanks Update 9.17.1 will be released 22nd February 2017 on the Russian Server, meaning it will come a day later for other Servers, as per usual.
            Wow, die interface changes had ik nog niet echt op de radar, maar die zijn weer goed uitgevoerd... mods installeren wordt nog nuttelozer voor mij!

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Alleen xvm en yasen krasen inderdaad.Rianata schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:56:
Wow, die interface changes had ik nog niet echt op de radar, maar die zijn weer goed uitgevoerd... mods installeren wordt nog nuttelozer voor mij!
[video]
Free look camera in replays FTW!
Momenteel alleen XVM stats is het enige wat ik nog nodig heb naast alle standaard features. Voor mij veranderd er verder niet veel, want daar zitten standaard ook weer genoeg features bij. Maar voor vanilla play heb ik iig voldoende opties nu.
Wordt wel leuk denk dat ik me kravagn bijna full heat kan doen na de patch... alleen maar super heavies met nog meer BS armor ^^

Edit : Ik zag in het filmpje snel een E100 die bounced op een E3 en daarna in 9.17.1 die E100 wel ineens penned op z'n viewport? Wat was daar de tekst van? Nerf op de E3 of gwn E100 die meer pen heeft?
[ Voor 15% gewijzigd door jantje 2 op 22-02-2017 13:41 ]
Pen improvement op AP, van 235 naar 246.jantje 2 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:40:
[...]
Edit : Ik zag in het filmpje snel een E100 die bounced op een E3 en daarna in 9.17.1 die E100 wel ineens penned op z'n viewport? Wat was daar de tekst van? Nerf op de E3 of gwn E100 die meer pen heeft?
Is een beest van een tank, jammer dat die generfed wordt want ik vrees dat ze die nerf een stapje te ver hebben doorgetrokkenKepro schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:34:
[...]
Gisteren de grille 15 gekocht dus nog even genieten van de pre nerf versie.
Verwijderd
            Object 252 al te koop op de RU server en ik meen dat de nieuwe update daar ook al gereleased is (kan geen Russisch lezen helaas). Ben benieuwd hoe goed dat ding is, armor lijkt OP maar die lower plate is behoorlijk groot.

Ik ging er eigenlijk van uit dat vandaag patch dag was. Idd voor EU normaal op woensdag.
Ah well, idd nog maar ff pre nerf Grille spelen dan vandaag

that replayMr_Size schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:41:
Ik ging er eigenlijk van uit dat vandaag patch dag was. Idd voor EU normaal op woensdag.
[video]
 Valt een beetje in de categorie van de 263 replay van QB tijdje terug
  Valt een beetje in de categorie van de 263 replay van QB tijdje terug Heb je dan geen nood aan dingen zoals automatisch bino's en cammo verleggen? of heeft iedere tank zijn eigen equiment?jantje 2 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:40:
[...]
Momenteel alleen XVM stats is het enige wat ik nog nodig heb naast alle standaard features. Voor mij veranderd er verder niet veel, want daar zitten standaard ook weer genoeg features bij. Maar voor vanilla play heb ik iig voldoende opties nu.
Of dingen zoals 'gold ammo' standaard met credits kopen ipv gold, het zijn geen wonderen maar wel dingen die het makkelijker maken vind ik.
En er wordt blijkbaar niet veel meer gezegd over de overmatch en ricochet update, zou dat voor langere tijd op hold staan?
Dit zit toch gewoon standaard in de game? Ik weet in ieder geval zeker dat ik maar 2 camo netjes heb en deze op meerdere tanks gebruik. (Een tweede voor als de andere nog in-game is)nYzEkE schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:58:
[...]
Heb je dan geen nood aan dingen zoals automatisch bino's en cammo verleggen? of heeft iedere tank zijn eigen equiment?
in xvm zit er allesinds een setting "enableEquipAutoReturn": true, (hangar.xc)Kingsanity schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:33:
[...]
Dit zit toch gewoon standaard in de game? Ik weet in ieder geval zeker dat ik maar 2 camo netjes heb en deze op meerdere tanks gebruik. (Een tweede voor als de andere nog in-game is)
Ik zou niet weten waarom xvm die er laat inzitten als het al standaard in game zit.
Jij hebt dus geen xvm en toch doet hij het automatisch?
Elke tank heeft zijn eigen equipment en camonet / bino's gebruik maar op enkele tanks waardoor ik die meestal handmatig switch. Hetzelfde voor prem ammo die zet ik volgens mij altijd zelf op credits maar dat gaat zo automatisch dat ik eig geen eens weet of dat eigenlijk standaard vanuit XVM komtnYzEkE schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:58:
[...]
Heb je dan geen nood aan dingen zoals automatisch bino's en cammo verleggen? of heeft iedere tank zijn eigen equiment?
Of dingen zoals 'gold ammo' standaard met credits kopen ipv gold, het zijn geen wonderen maar wel dingen die het makkelijker maken vind ik.
En er wordt blijkbaar niet veel meer gezegd over de overmatch en ricochet update, zou dat voor langere tijd op hold staan?
Enige wat wel makkelijk is en volgens mij geen feature in Vanilla client is, is "auto return" van crews van prem tanks naar normale tanks ed. Dat is wel een geniale feature inderdaad die was ik ff vergeten!
Maar ingame iig heb ik alleen XVM nodig voor stats al het overige gebruik ik eigenlijk niet.
Dat is een mod feature ja, in de normale client moet je er 2x voor klikken.jantje 2 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:48:
Enige wat wel makkelijk is en volgens mij geen feature in Vanilla client is, is "auto return" van crews van prem tanks naar normale tanks ed. Dat is wel een geniale feature inderdaad die was ik ff vergeten!
 Dit topic is gesloten.

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).

Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).

:fill(white):strip_exif()/i/1331308426.jpeg?f=thumbmini)
:strip_icc():strip_exif()/u/492949/crop627d0c893ea0e_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/182109/68-2.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/193349/Naamloos-1.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/454946/image-2014-12-20.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/167062/1777paard.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/321637/crop60cc71c8eb9e8_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/323810/Groot.jpg?f=community) 
            /u/131393/crop64632d451dbdc_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/373702/crop5e4e5f1810483_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/166719/crop5c6668cbdfe63_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_exif()/u/834/bianchi_logo2.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/36143/stowa.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/463345/crop5f7c2c478e87d_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/17084/trin.jpg?f=community) 
            /u/230710/Overdose_avatar_army.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/500818/crop5ec59e24eadb6_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/5634/crop616bfdd3d480f_cropped.jpg?f=community) 
            /u/272550/crop5efcf53f199c9.png?f=community) 
            /u/341516/GoT%2520logo.png?f=community) 
            /u/763471/crop63a1a1bdec047_cropped.png?f=community)