[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.081 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
Rianata schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 18:10:
[...]

En wat dacht je van zijn joekel van een cupola... nee, niet echt een heavy om vooraan mee te brawlen.

Overigens, ik lees net dat:

"First public test of 9.17.1 is expected to come out on 2nd February, if everything goes okay. The release of the patch should be in the 2nd half of February." Bron: https://thearmoredpatrol....9-17-1-test-release-date/

Mensen die nog snel willen grinden om straks gratis tier 9 Duitse heavies te bemachtigen hebben nog even tijd 8)

Voorlopige patchnotes van supertest: https://thearmoredpatrol....ertest-9-17-1-patchnotes/
Welke moet je unlockt hebben voor gratis tier 9 ?

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
nvidia666 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:00:
[...]

Welke moet je unlockt hebben voor gratis tier 9 ?
Maus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat noem ik niet gratis, je moet immers door een zware kutgrind heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Boon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:02:
[...]

Dat noem ik niet gratis, je moet immers door een zware kutgrind heen.
Ik ben nu met de VK-B aan het spelen.
Eerlijk vind ik het alles behalve een lange saaie zware kut grind.
Zolang je de vijanden aan de voorkant van jou tank houd is het (bijna altijd) auto bounce wanneer ze schieten.

De VK-A was ook een fijne tank, niet een brawler maar een goede mobiliteit en redelijke gun voor die tier.

All that matters has no mass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-10 22:19
Ik moet zeggen dat ik WoT nog maar weinig speel sinds ik Blitz ontdekt heb.

Het duurt mij altijd wat te lang voor de echte actie begint en vervolgens duurt het eindeloos om door bepaalde grinds heen te komen. Heb er in het verleden wel (te) veel geld in gestoken (het was leuk tijdverdrijf op de vele avonden dat ik voor mijn werk nog in een hotel zat), dus laatst toch maar weer het spel geupdate en wat battles gespeeld.

Op de een of andere manier loopt het spel nu iets vloeiender op mijn laptop dan een jaar geleden en ik snap weer een beetje waarom ik het veel gespeeld heb, maar een speelsessie duurt altijd 2x zo lang dan aanvankelijk de bedoeling was.

Star Citizen Referral Code

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-10 20:24
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/tJBnt/77264c43b6.png
Tijd om even te stoppen met WoT.

[ Voor 7% gewijzigd door User op 01-02-2017 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-10 21:32
inderdaad, vandaag al 50 battles lijkt aardig gameverslaafd. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-10 18:24
Metaalhoofd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:31:
Ik moet zeggen dat ik WoT nog maar weinig speel sinds ik Blitz ontdekt heb.

Het duurt mij altijd wat te lang voor de echte actie begint en vervolgens duurt het eindeloos om door bepaalde grinds heen te komen. Heb er in het verleden wel (te) veel geld in gestoken (het was leuk tijdverdrijf op de vele avonden dat ik voor mijn werk nog in een hotel zat), dus laatst toch maar weer het spel geupdate en wat battles gespeeld.

Op de een of andere manier loopt het spel nu iets vloeiender op mijn laptop dan een jaar geleden en ik snap weer een beetje waarom ik het veel gespeeld heb, maar een speelsessie duurt altijd 2x zo lang dan aanvankelijk de bedoeling was.
Ik vind juist de grind in Blitz tergend langzaam als ik het speel. De grinds zijn even lang als op de PC maar omdat je maar 7 vs 7 is speelt krijg je bijna 2x zo weinig XP waardoor grinds effectief 2x zo lang duren. De MM is daar wel een stuk beter meestal maar +1 ( iig laatste keer toen ik speelde ) vroeger was dit nog +2 en toen was er echt geen hol aan om te spelen omdat je altijd bottom tier was.

Op de PC krijg je bijna elke game wel 1-1,5k XP met een premium account en dan een x2 booster aan is gemiddeld 2-3k xp per potje de grinds vliegen er dan wel doorheen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metaalhoofd
jantje 2 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:18:
[...]

Ik vind juist de grind in Blitz tergend langzaam als ik het speel. De grinds zijn even lang als op de PC maar omdat je maar 7 vs 7 is speelt krijg je bijna 2x zo weinig XP waardoor grinds effectief 2x zo lang duren. De MM is daar wel een stuk beter meestal maar +1 ( iig laatste keer toen ik speelde ) vroeger was dit nog +2 en toen was er echt geen hol aan om te spelen omdat je altijd bottom tier was.

Op de PC krijg je bijna elke game wel 1-1,5k XP met een premium account en dan een x2 booster aan is gemiddeld 2-3k xp per potje de grinds vliegen er dan wel doorheen hoor.
Tja, daarentegen gaat een potje Blitz zeker 2x zo snel en ook makkelijker om even tussendoor te doen. Voor mij voelt het iig minder langzaam.

mijn WR en WN8 was al snel hoger in Blitz dan het was bij gewone WoT, dus voor mij zal het dan wel sneller gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Metaalhoofd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:30:
[...]

Tja, daarentegen gaat een potje Blitz zeker 2x zo snel en ook makkelijker om even tussendoor te doen. Voor mij voelt het iig minder langzaam.

mijn WR en WN8 was al snel hoger in Blitz dan het was bij gewone WoT, dus voor mij zal het dan wel sneller gaan.
Wist geen eens dat ze stats bij houden van Blitz :+ FF gekeken en ben super unicum daar met 400 potjes gespeeld :9 so gud at this game 8) De keren dat ik blitz speel is het vaak yolo met stock tanks en zonder premium dus valt me nog geen eens tegen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zijn/lijken alle Grille15 spelers van die absolute staatsidioten? Ze gaan altijd mee in de brawling zones en staan dan eigenlijk alleen maar in de weg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Mavi86 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:48:
Hallo mensen,

Ik lees hier ook even mee voor de nodige tips. Een paar weken geleden ben ik begonnen met WOT maar ben nog super slecht :)
http://www.noobmeter.com/player/eu/Mario_Visser/542693005/

Grootste valkuil voor mij is dat ik te ongeduldig ben en dan zonder (goed) te kijken het battlefield in rij :P

Ik speel regelmatig samen met mijn broertje, die probeert het me een beetje te leren, maar ik ben hardleers haha
http://www.noobmeter.com/player/eu/bereklauw/501786989/

Momenteel heb ik 2 Tier 5 tanks. de Kv-1 en de M4. ben nog op zoek naar een volgende :)
Welkom! Na 500 battles is iedereen nog slecht, dus wat dat betreft is er nog niets aan de hand ;) Als er maar wel een leercurve in je spel zit en die kan ik afgaande op je stats nog niet echt ontdekken. Je zegt dat je te ongeduldig bent. Dat is idd lastig, als je als een retard altijd maar naar voren gaat ongeacht tank, map of tier dan wordt het niets. Probeer voor de battle de team setups te lezen en kijk goed waar je spawnt. Probeer aan de hand daarvan te bepalen wat je gaat doen in een battle. Bedenk welke tegenstanders je mogelijk gaat tegenkomen en reageer daar op. Rij ook never nooit alleen een flank op, gaan er geen teamgenoten mee naar jouw kant, draai dan direct om.
Leuke nieuwe lijn om te spelen zou zijn de Amerikaanse heavy lijn naar de T110E5 of de Russische med lijn naar de T62a en Obj 140

Wat zou ik trouwens graag op jouw account willen spelen, de XVM camo :9~ :9~ :9~ :+

In other news:

[ Voor 4% gewijzigd door Mr_Size op 01-02-2017 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:21

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mr_Size schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 16:04:
[...]
als je als een retard altijd maar naar voren gaat ongeacht tank, map of tier dan wordt het niets.
Wut... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:00
[...]

Welkom! Na 500 battles is iedereen nog slecht, dus wat dat betreft is er nog niets aan de hand ;) Als er maar wel een leercurve in je spel zit en die kan ik afgaande op je stats nog niet echt ontdekken. Je zegt dat je te ongeduldig bent. Dat is idd lastig, als je als een retard altijd maar naar voren gaat ongeacht tank, map of tier dan wordt het niets. Probeer voor de battle de team setups te lezen en kijk goed waar je spawnt. Probeer aan de hand daarvan te bepalen wat je gaat doen in een battle. Bedenk welke tegenstanders je mogelijk gaat tegenkomen en reageer daar op. Rij ook never nooit alleen een flank op, gaan er geen teamgenoten mee naar jouw kant, draai dan direct om.
Leuke nieuwe lijn om te spelen zou zijn de Amerikaanse heavy lijn naar de T110E5 of de Russische med lijn naar de T62a en Obj 140

Wat zou ik trouwens graag op jouw account willen spelen, de XVM camo :9~ :9~ :9~ :+

In other news:

[video]
Bedankt voor de tips! Vooral dat bij mijn teamgenoten blijven is me inderdaad positief opgevallen. Voorheen ging ik vaker als lone ranger een andere kant op en dat blijkt niet zo verstandig te zijn.
De potten zijn nu nog heel wisselvallig. ene pot doe ik het "redelijk" met wat kills en aardig damage ( voor mijn doen) om vervolgens de volgende potten zonder damage te hebben gedaan kapot geschoten te worden. De volgende potten zal ik me focussen op het bij mijn teamgenoten blijven en ook rust te bewaren.
[...]

Wat kan ik dan wat jij niet kan? :)

[ Voor 7% gewijzigd door Mavi86 op 01-02-2017 16:23 ]

www.mariovisser.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Door Mr_Size's hoge WN8 rating wordt hij door de (betere) tegenstander al snel als extra gevaarlijk ingeschat en daardoor wordt er eerder op hem geschoten, niet alleen door de (betere) tanks van de tegenstander maar ook door de artillerie. Soms zie je zelfs voor dat de battle gestart wordt, al in chat targets gecalled worden en dat zijn dus vooral de betere spelers als Mr_Size (en meerdere die hier voorbij komen, behalve Ed_L (ter info: die kan er niets van >:) )).

Jij hebt een zeer lage rating, dus ook minder snel als extra gevaarlijk beschouwd. Jij valt dus niet op, oftewel je hebt een WN8 camo.

WN8 van de tegenstander/medespelers zie je door de XVM mod te installeren.

[ Voor 4% gewijzigd door Quantor op 01-02-2017 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Team Swift is gisteren trouwens geband geworden in de WGL EU. Ze hadden een speler van buiten het team laten meedoen op het tournament account van een Swift speler... Hoe dom kun je zijn...
Important announcement!

Competitive Ruling: Team Swift

The Wargaming.net League stands for fair play and integrity as its most important values of fair competition. It is our obligation to the participating teams in our league to guarantee an equal playing field in which rules are honoured and followed by all teams.
In an attempt to respect the rules and protect the other teams, team Swift is hereby banned from the Wargaming.net League EU for the rest of this Season and Season I and II of 2017/2018.

What Happened?

A different player was found to be playing on one of Team Swift’s accounts with the team instead of the registered player. Therefore the team has infringed the following rule:

6.3.2. Ringer / Faker

Playing or attempting to play under the name or using the tournament account of another player.

Complete ruleset can be found here: http://en.wgleague.net/fi.../rulebook/rulebook_eu.pdf

Ruling:

The Team is banned from the Wargaming.net League with immediate effect.

Effect on the League:

All results that Team Swift had this season are nulled. All upcoming Swift matches are cancelled and we are going forward with the remaining two round robins with 7 teams. We’ll be broadcasting 2 games a day, from Thursday to Sunday, 19:00 CET to 22:00 CET.

The new schedule and standings can be found here: wgleague.net

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Quantor schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 23:15:
dat zijn dus vooral de betere spelers als Mr_Size (en meerdere die hier voorbij komen, behalve Ed_L (ter info: die kan er niets van >:) )).
Im wilde hier iets van zeggen, maar je hebt gelijk... ;w

Laatste 2 potten in mn Ravioli:
Redshire Noord spawn. Dubbel R de hill op. Nog niet gespot. BAM. 1-shot doorM40/M43/
Sacred Valley NO spawn. Dubbel R de ramp voor de brug op, met de centrale berg strak aan mn rechter kant. Net op tijd om een T32 in zijn flank te schieten en.. BAM. 1-sshot door GW Tiger.

Bedankt game. Tot morgen!

[ Voor 34% gewijzigd door Edmin op 02-02-2017 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Edmin schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 07:24:
[...]

Im wilde hier iets van zeggen, maar je hebt gelijk... ;w

Laatste 2 potten in mn Ravioli:
Redshire Noord spawn. Dubbel R de hill op. Nog niet gespot. BAM. 1-shot doorM40/M43/
Sacred Valley NO spawn. Dubbel R de ramp voor de brug op, met de centrale berg strak aan mn rechter kant. Net op tijd om een T32 in zijn flank te schieten en.. BAM. 1-sshot door GW Tiger.

Bedankt game. Tot morgen!
Redshire, reed je toevallig naar een standaard plek waar mensen meestal gaan staan? Arties blindshotten die posities regelmatig, kan ook zijn dat je gespot werd en de arty preaimed was en je de shell in je bek kreeg voordat sixth sense afging.

En hoe kun je in godsnaam geraakt worden als je de berg aan t huggen bent op Sacred Valley? Heb je een replay ervan? Zou dat wel eens willen zien namelijk. Eventueel ook van die Redshire pot.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:56

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@Ed_L, arties, altijd fair and balanced ;)

Deze week wil het mij ook niet echt lukken om de winrate boven de 40% te houden, gisteren diepste punt ooit. 11 potjes, 27% winrate.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
Quantor schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 23:15:
Door Mr_Size's hoge WN8 rating wordt hij door de (betere) tegenstander al snel als extra gevaarlijk ingeschat en daardoor wordt er eerder op hem geschoten, niet alleen door de (betere) tanks van de tegenstander maar ook door de artillerie. Soms zie je zelfs voor dat de battle gestart wordt, al in chat targets gecalled worden en dat zijn dus vooral de betere spelers als Mr_Size (en meerdere die hier voorbij komen, behalve Ed_L (ter info: die kan er niets van >:) )).

Jij hebt een zeer lage rating, dus ook minder snel als extra gevaarlijk beschouwd. Jij valt dus niet op, oftewel je hebt een WN8 camo.

WN8 van de tegenstander/medespelers zie je door de XVM mod te installeren.
ah op die manier.. ja dan wordt ik voorlopig nog niet als gevaar gezien gok ik zo :+

Ik heb die mod niet. is dat handig?

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

wsLy schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 08:16:
[...]

Redshire, reed je toevallig naar een standaard plek waar mensen meestal gaan staan? Arties blindshotten die posities regelmatig, kan ook zijn dat je gespot werd en de arty preaimed was en je de shell in je bek kreeg voordat sixth sense afging.
Het was idd een standaardplek, een TD voor me peekte te aggressief; ik denk dat de arty op hem mikte, want ik was de hill nog niet op.
En hoe kun je in godsnaam geraakt worden als je de berg aan t huggen bent op Sacred Valley? Heb je een replay ervan? Zou dat wel eens willen zien namelijk. Eventueel ook van die Redshire pot.
Ik was ook verbaasd. Door de ragequit was de replayfile helaas leeg. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat hij exact door dat soort 'gat' in de berg heeft kunnen schieten. Ik keek in de richting van de hit en er leek daar precies een soort lage opening te zijn. Echt dikke luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Laatst online: 05-05 16:03
Edmin schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 08:46:
Ik was ook verbaasd. Door de ragequit was de replayfile helaas leeg. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat hij exact door dat soort 'gat' in de berg heeft kunnen schieten. Ik keek in de richting van de hit en er leek daar precies een soort lage opening te zijn. Echt dikke luck.
En je bent zeker dat het niet toevallig je eigen arty was die je even wegschoot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
hehe, na bijna een week echt bedroevend slecht te hebben gespeeld (maar ook RNG werkte redelijk tegen), heb ik gisteren dan toch een goede avond gehad.

Ben nu bezig met Mediums, die lijken toch het beste te bevallen.
Veel in T-34 gespeeld. Je moet wel heel veel xp daar binnen trekken om die elite te maken :)

in de afgelopen week mijn WN8 zien kelderen (was al niet goed..(825 of zo). Gisteren gemiddeld 1082 over 10 battles gespeeld.

Nu even credits gaan farmen voor de cromwel, VK3002M en de T34-85

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavi86 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 08:35:
[...]

ah op die manier.. ja dan wordt ik voorlopig nog niet als gevaar gezien gok ik zo :+

Die mod is wel handig. Dan weet je voor welke spelers je op moet passen of als je de kans krijgt welke je als eerste moet raken. Mocht de tegenstander goede arty spelers hebben is het ook extra oppassen welke posities je inneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
Of in mijn geval kan ik dan de slechte eruit pakken en die aanvallen :+

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:37

Roozzz

Plus ultra

Mavi86 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 08:35:
[...]
Verwijderd schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:50:
[...]
Die mod is wel handig. Dan weet je voor welke spelers je op moet passen of als je de kans krijgt welke je als eerste moet raken. Mocht de tegenstander goede arty spelers hebben is het ook extra oppassen welke posities je inneemt.
Als beginner absoluut niet in mijn ogen. Het is alleen maar meer informatie die je moet verwerken. Ga eerst maar gewoon het spelletje leren: leer de maps en standaardposities van tanks kennen, begrijp waar je moet/kan schieten om damage te doen en herken patronen. Je merkt toch wel snel genoeg wie de betere spelers zijn :+

Het is dat ik de hitlog zo fijn vind, anders zou ik waarschijnlijk zonder xvm spelen. De goede spelers herken je toch meteen adh van hun positionering en ingame gedrag...

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
Snap sowieso niet dat mensen beginnende spelers aanraden om XVM te installeren... Die mod brengt zoveel frustratie met zich mee. Dan heb ik het nog niet eens over de focus op goede spelers... Maar over de mensen die aan het begin van een battle al gaan zeiken tijdens de countdown.. 'we lose' 'bot noob uninstall!!1!' 'platoon 1 carri us' 'platoon 1 stetpedder cheat noobs'

Het tonen van stats zou in de battle geblokkeerd moeten worden als je het mij vraagt.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mavi86
waar ik me aan erger is spelers die er in de eerste minuten uitgeknald worden en vervolgens de rest van de battle "noob team" " please uninstall WOT" roepen. Oke oke ik ben dan niet zo goed maar jij bent eerder dood als ik denk ik dan :+

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-10 13:06
wsLy schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:48:
Snap sowieso niet dat mensen beginnende spelers aanraden om XVM te installeren... Die mod brengt zoveel frustratie met zich mee. Dan heb ik het nog niet eens over de focus op goede spelers... Maar over de mensen die aan het begin van een battle al gaan zeiken tijdens de countdown.. 'we lose' 'bot noob uninstall!!1!' 'platoon 1 carri us' 'platoon 1 stetpedder cheat noobs'

Het tonen van stats zou in de battle geblokkeerd moeten worden als je het mij vraagt.
Eens, maar mods zijn soms ook wel handig en voegen ook wel wat toe (ook soms).

Maar zoals x3n4 ooit heeft gepost op wotlabs "Mods are like crack: When you're on it, you think you need that shit to perform. In reality it's holding you down though."

Als beginner speel lekker vanilla, zet gras uit in sniper modus en horizontal stab aan. Dynamic camera is persoonlijk of je dat fijn vind. Markers vind ik zelf handig om tier en tanknaam weer te geven en hp in getallen ipv procenten.

Leer het spotting mechanisme in wot, hoe je je tank moet anglen, wat sidescrapen is en hoe/waar je andere tanks kan pennen. Probeer gewoon dingen uit zodat je chokepoints leert kennen op maps, ga in heavies en meds niet in een bosje staan op of vlakbij de basis, daar leer je niks van.

Leer de eerste paar duizend games door fouten te maken en analyseer ff waarom je dood ging. Exit to garage en gelijk de volgende tank pakken is meestal de minst leerzame optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-10 18:25
Als je als beginnend WoT speler XVM installeert en je gaat vroegtijdig dood, probeer dan eens een speler te volgen die de hoogste stats heeft in jouw team.
Door te kijken hoe hij speelt kan je ook een hoop leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
gotfurrr schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:55:
[...]

Eens, maar mods zijn soms ook wel handig en voegen ook wel wat toe (ook soms).

Maar zoals x3n4 ooit heeft gepost op wotlabs "Mods are like crack: When you're on it, you think you need that shit to perform. In reality it's holding you down though."
Nja de meest nuttige dingen worden dan ook geïmplementeerd in het spel. Hitlog, tank carrousel en nog wat andere features, cirkels op de minimap, binnenkort ook nog eens de damage log erbij.
De mod die ik graag nog zou willen zien is een dubbele crosshair zoals je nu hebt als je ServerCross2 hebt geïnstalleerd, zodat je precies ziet waar je volgens de client aan het aimen bent en waar je volgens de server aan het aimen bent. Alleen de server side crosshair vind ik zelf niet zo fijn.

Wat X3n4 zei klopte wel... Kijk zelf maar eens naar XVM als je dat hebt geïnstalleerd... Vaak genoeg dat je je dan in gaat houden (bij een goed vijandelijk team) of dat je overmoedig raakt (bij een slecht vijandelijk team). Daarom dat ook zovaak battles met 5% winchance bijvoorbeeld gewonnen worden en battles met 95% winchance verloren gaan.

Enige mod die ik momenteel gebruik is de ServerCross2 en heel misschien weer Battle Assistant voor als ik verder ga met de Object 260 SPG missies.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-10 13:08
wsLy schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:48:

Heb zelf geen enkele mod meer geinstalleerd.
1 bron van frustratie is weg. Erger me nu alleen nog maar aan de meest onmogelijke schoten die mij raken en de meest mogelijke schoten waarmee ik een ander niet kan raken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Dweebus schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 13:48:
[...]

Heb zelf geen enkele mod meer geinstalleerd.
1 bron van frustratie is weg. Erger me nu alleen nog maar aan de meest onmogelijke schoten die mij raken en de meest mogelijke schoten waarmee ik een ander niet kan raken :p
Nja dat zal altijd zo blijven en helaas nog wel erger gaan worden in de toekomst.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Boon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

wsLy schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 14:22:
[...]

Nja dat zal altijd zo blijven en helaas nog wel erger gaan worden in de toekomst.
Mits ze de aanpassing van de accuracy gaan doorvoeren. ;(

Ik hoop het niet, want dan verschuift de volledige gameplay.
Waarschijnlijk gaat dit dan ook door naar CW. Als battles besloten worden op RNG in plaats van skill lijkt me dat een slechte gang van zaken.

All that matters has no mass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Verwijderd schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:50:
[...]

XVM wh*re spotted * sounds the alarmbells * # pitchforks kick from forum :Y) :Y) :Y) :Y) :Y) :Y) :Y)
gotfurrr schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:55:
[...]

Als beginner speel lekker vanilla, zet gras uit in sniper modus en horizontal stab aan. Dynamic camera is persoonlijk of je dat fijn vind. Markers vind ik zelf handig om tier en tanknaam weer te geven en hp in getallen ipv procenten.

Leer het spotting mechanisme in wot, hoe je je tank moet anglen, wat sidescrapen is en hoe/waar je andere tanks kan pennen. Probeer gewoon dingen uit zodat je chokepoints leert kennen op maps, ga in heavies en meds niet in een bosje staan op of vlakbij de basis, daar leer je niks van.

Leer de eerste paar duizend games door fouten te maken en analyseer ff waarom je dood ging. Exit to garage en gelijk de volgende tank pakken is meestal de minst leerzame optie
Hail X3N4 en zijn uitspraken, :z Maar klopt, zoals hierboven staat speel lekker vanilla, en installeer pas XVM na 5-6k battles als je echt met XVM wil spelen.
wsLy schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 13:23:
[...]

Wat X3n4 zei klopte wel... Kijk zelf maar eens naar XVM als je dat hebt geïnstalleerd... Vaak genoeg dat je je dan in gaat houden (bij een goed vijandelijk team) of dat je overmoedig raakt (bij een slecht vijandelijk team). Daarom dat ook zovaak battles met 5% winchance bijvoorbeeld gewonnen worden en battles met 95% winchance verloren gaan.
Ooohhhh vandaar dat ik overmoedig raak, 99% van de tijd is iedereen slechter dan mij dus heb ik altijd het gevoel dat ik overal door heen kan rijden 8)7

Gisteren wel de hardcore XVM blue bob focus meegemaakt met 2 blauwe bots die met hun batchat en TVP me T110e3 probeerde te halen, helaas haalde wij ( met behulp van Size _/-\o_ ) die gasten ff keihard :+

Maar ik speel XVM meer om te zien hoe mijn eigen team is zodat ik enigszins een idee heb of die speler naast me nog iets zinnings kan doen. En als ik 2-3 op een onverklaarbare rede op een tank bounce check ff z'n stats om er achter te komen dat die donkerrood is 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:10
Je vergeet in dezelfde game de t57 nog op mij ;( ik ga een unicum yolo"en om dan 1 clip te legen om vervolgens dood te gaan. Kansloze spelers die dat doen. Laten ze heel xvm maar verbieden.

[ Voor 35% gewijzigd door Kepro op 02-02-2017 15:14 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nYzEkE
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-10 14:12
in xvm zitten wel nog enkele andere handige dingen, die waarschijnlijk ook wel in een andere mod zitten.
Zoals het verleggen van bino's en camonet. autologin (ja ik ben lui) en persoonlijk vind ik de lampjes die tonen welke tanks al gespot zijn in het begin van een match wel handig.

Maar ik ben natuurlijk ook nog geen zo'n goeie speler :) ik staar me wel niet blind op alle ratings die xvm geeft. Wat ik wel doe is als er goeie spelers inzitten, en die spelen met het zelfde type tank, ben ik eerder geneigd op diezelfde richting uit te gaan om zo posities of handelingen proberen bij te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:55
Ik begon zelf vrij snel met mods en ze hebben mij echt wel geholpen, o.a. kleur per tank class, spotted/unspotted en viewrange/max (is dat een mod?). XVM begon ik ook direct mee, ik vond het zelf wel goed, heeft mij wel er wel altijd toe gezet om beter te gaan spelen. Het is natuurlijk de vraag of dat voor iedereen weg gelegd is, onwetend zijn en gewoon lol hebben heeft natuurlijk ook wel wat al zal je snel met termen als tomato geconfronteerd worden wat je zal doen afvragen wat daar de betekenis van is.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:29
En hij staat in de garage!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ohoDpip.png

Laat die patch maar komen :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jantje 2 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 14:56:
[...]

XVM wh*re spotted * sounds the alarmbells * # pitchforks kick from forum :Y) :Y) :Y) :Y) :Y) :Y) :Y)
Ja tuurlijk jonge. Ga in een hoekje liggen huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-10 21:36

Caveman

whahoehaha

Het ergste van veel XVM spelers is dat ze naar de winrate kijken en meteen beginnen te brullen nog voordat je een meter gereden hebt: "lost"
Automatisch wordt de match dan een soort self fulfilling prophecy.....
Daarnaast vind ik de interface tamelijk druk met lelijke lettertypes en kleurtjes, ik vind de vanilla interface al druk genoeg. (ja, ik weet dat je alles kunt aanpassen, maar heb ik gewoon geen zin in iedere keer als er een nieuwe versie uitkomt) Daarnaast de paniek van de XVM spelers als WoT met een update komt, hoor je de eerst volgende dagen niets anders "is er al een update" , alsof je niet kunt spelen zonder die mod.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metaalhoofd
Tja, ik vind die WR huilers ook irritant, daarom dat ik na de laatste update XVM niet mee heb genomen.

Vaak genoeg battles met hoge WR verloren (omdat men dacht dat het een walkover zou worden) of matches met lage WR gewonnen.

Daarnaast trok ik mij weinig aan van vijandige unicums, allied unicums volgde ik vaak wel als ik dood was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Due SU100 was al een hoop lol maar een IS3 voor 900 damage raken + heel veel module damage is nog vele malen leuker in de SU152. Wat een bazentank. Een van de weinige die stock te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Verwijderd schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 18:24:
[...]

Ja tuurlijk jonge. Ga in een hoekje liggen huilen.
Can't handle them sarcasm :| :| -O- -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht je dat ik serieus was dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Verwijderd schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 20:09:
[...]

Dacht je dat ik serieus was dan?
Stiekem eigenlijk wel ja :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:40
Paar pagina's terug werd een experiment met de Arty-hitlog afgekondigd, is het al tijd om resultaten te vergelijken? Even staven of die XVM-camo nut heeft of niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Laatst online: 22-08 22:01
ElPaco schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 17:59:
En hij staat in de garage!
Laat die patch maar komen :P
Moet je hem ook hebben gekocht om straks de Tier 9 te krijgen? Ik heb namelijk gisteren de T-49 vrijgespeeld en heb genoeg vrije XP om ook de AMX 13-90 vrij te maken. Mis alleen de credits om ze te kopen... :P

PS. Al gezien hoe erg het is om de common test in te komen? Was eerder vanavond nog wachtende 7270, na twee uur was ik nog 7140...... Even eruit en de andere server: 15000 wachtende. Terug naar de eerste server: 22000 wachtenden.. gekkenwerk!! :?

[ Voor 24% gewijzigd door JRacer op 02-02-2017 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
HT 12.4 op 200 geblokte damage na niet gehaald in de E5. Ik hoefde maar 1 schot te blokken, heeft de bot E75 de kleine gun :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-10 08:27

Rianata

Have you played Atari today?

De Clanwars huilers met hun VK72.01(K) hebben hun zin gekregen :+

IMPORTANT: Following recent feedback about adding a new tier X heavy to the German Tech Tree, similar to the VK 72.01 (K), we decided to keep this Global Map trophy as a unique reward to Clan players. Instead, the Tech Tree will receive a completely new vehicle: the Pz.Kpfw VII. Unlike the VK 72.01 (K), it will mount a 12.8cm Kw. K. 46 L/61 gun, which provides a quite different play style.
The 72.01 (K) gets a number of improvements including easier gun handling, an increased penetration value for the Pzgr. 42 shell (the 15cm Kw. K. L/38 gun), and a larger ammo load of 35 rounds. In addition, both the maximum forward speed of the VK 72.01(K) and the Pz.Kpfw VII will be set at 33 km/h, plus better hull armor.

Oh en de TOG II* in HD is pure pr0n!

Afbeeldingslocatie: https://static-ptl-us.gcdn.co/dcont/fb/image/tog_ii_1.jpg

[ Voor 79% gewijzigd door Rianata op 03-02-2017 00:06 ]

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:29

StarWing

Huh ?!?

Kepro schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 22:46:
HT 12.4 op 200 geblokte damage na niet gehaald in de E5. Ik hoefde maar 1 schot te blokken, heeft de bot E75 de kleine gun :F
Know the feeling. Ik was eerder deze week amper verwijderd van HT x.3 waarbij je 3x je HP moet blocken...Was aan het stoeien met een of andere VK en kwam amper 100hp te kort. Het hele team wist dat ik met een missie bezig was.. Schiet een of andere lul die VK af :/

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:29
JRacer schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 22:14:
[...]

Moet je hem ook hebben gekocht om straks de Tier 9 te krijgen? Ik heb namelijk gisteren de T-49 vrijgespeeld en heb genoeg vrije XP om ook de AMX 13-90 vrij te maken. Mis alleen de credits om ze te kopen... :P

PS. Al gezien hoe erg het is om de common test in te komen? Was eerder vanavond nog wachtende 7270, na twee uur was ik nog 7140...... Even eruit en de andere server: 15000 wachtende. Terug naar de eerste server: 22000 wachtenden.. gekkenwerk!! :?
Geen idee of hij gekocht moet zijn. De Maus hoef je bijvoorbeeld alleen maar unlocked te hebben dacht ik. Ik wilde alleen het zekere voor het onzekere nemen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarWing schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 07:47:
[...]

Know the feeling. Ik was eerder deze week amper verwijderd van HT x.3 waarbij je 3x je HP moet blocken...Was aan het stoeien met een of andere VK en kwam amper 100hp te kort. Het hele team wist dat ik met een missie bezig was.. Schiet een of andere lul die VK af :/
Afbeeldingslocatie: https://vignette3.wikia.nocookie.net/simpsons/images/e/e9/Nelson_Ha-Ha.jpg/revision/latest?cb=20121205194057

Löwe en de Panther 8.8 overigens een soort van in de 'aanbieding'.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2017 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:21:
[...]

Löwe en de Panther 8.8 overigens een soort van in de 'aanbieding'.
Speaking of the Panther 88. Ben benieuwd of die nog een buffje gaat krijgen zodra de Panther II de 88/L100 krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-10 16:47
Niet perfect uitgevoerd, maar wel lekkah :)

[ Voor 89% gewijzigd door _Anvil_ op 03-02-2017 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-10 16:45

Mitchell

Ondertitel

Hahahaha, wat moet hij zich kut hebben gevoeld.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
Ben ik nou de enige die autoloaders echt de complete spelbalans vind verstoren?

Ik vind het niet erg als een E75 me afdwijlt, maar dat een Emil voor de zoveelste keer weer gewoon een onvermijdbare 1v1 of 2v2 battle wint alleen maar door extreme hoeveelheid DPS en onpenetreerbare turret armor + lastige hull armor begint mij langzaam aan te vervelen. De enige optie die ik heb is zélf een autoloader gaan spelen wat ik vertik - ga niet weer even 500,000k bij elkaar grinden.

Heb geen moeite met arty, geen moeite met de grille, geen moeite met dingen als een e100 of e75 of zelfs Type4. Maar alle high end auto loaders is gewoon niks tegen te doen en naar mijn idee is dat een kwalijke zaak in een spelletje als WOT. De hele plezierige speelstijl van vroeger waar alles een beetje rock paper scissors was is volledig over - high end autoloader met slimme bestuurder is in veel situaties gewoon extreem in het voordeel terwijl hij zijn nadelen redelijk goed kan afdekken met simpele oplossingen.

Wat denken jullie over de introdutie van high end autoloaders en het negatieve (of positieve natuurlijk) effect op de algemene speelstijl in WOT, en 1v1 of 2v2 situaties in het bijzonder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
High end auto laders? Je hebt de koning van de auto laders zeker niet meegemaakt? De waffel e-100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

_Anvil_ schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:31:
Niet perfect uitgevoerd, maar wel lekkah :)

[video]
Blijft mooi ja. Het voelt altijd bijzonder goed om een geïsoleerd Japans ding tegen te komen en gewoon onder zijn gun te blijven. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
Kepro schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:05:
High end auto laders? Je hebt de koning van de auto laders zeker niet meegemaakt? De waffel e-100.
Die heb ik niet alleen meegemaakt maar ook gespeeld, en overigens een goede beslissing om die uit de game te gooien. Maar combineer een (afgezwakte) autoloader zoals dat met godly turret armor en zeer goede hull armor en je hebt net zo goed een balansverstorende tank in mijn ogen. 15v15 zal het niet opvallen, maar zodra het op kleinere schalen gaat en zeker het "oh je komt perongeluk iemand tegen" moment dan kan je letterlijk _niks_ doen. En dan heb ik het niet eens over dat je niet genoeg damage kunt doen, maar dat je letterlijk GEEN damage kunt doen omdat de andere speler gewoon niet dom is en jij niet een zelfde autoloader hebt om om hem mee te counteren (of een tank met onpenetreerbare armor zonder noemenswaardige weakspots). Er is geen ruimte meer tot persoonlijk initiatief of creatief spelen op die manier - terugtrekken, of je verlies nemen. Meer is er niet te doen (en terugtrekken is in veel situaties geen optie natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik heb zelf geen probleem met auto laders. Je moet er gewoon rekening mee houden. Plaatsing op de map, zijn er team maten achter je etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
majic schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:18:
[...]

Die heb ik niet alleen meegemaakt maar ook gespeeld, en overigens een goede beslissing om die uit de game te gooien. Maar combineer een (afgezwakte) autoloader zoals dat met godly turret armor en zeer goede hull armor en je hebt net zo goed een balansverstorende tank in mijn ogen. 15v15 zal het niet opvallen, maar zodra het op kleinere schalen gaat en zeker het "oh je komt perongeluk iemand tegen" moment dan kan je letterlijk _niks_ doen. En dan heb ik het niet eens over dat je niet genoeg damage kunt doen, maar dat je letterlijk GEEN damage kunt doen omdat de andere speler gewoon niet dom is en jij niet een zelfde autoloader hebt om om hem mee te counteren (of een tank met onpenetreerbare armor zonder noemenswaardige weakspots). Er is geen ruimte meer tot persoonlijk initiatief of creatief spelen op die manier - terugtrekken, of je verlies nemen. Meer is er niet te doen (en terugtrekken is in veel situaties geen optie natuurlijk).
de Emil I en II en Kravagn zijn medicore autoloaders die totaal niet gevaarlijk zijn, dit zijn één van de 1ste nieuw tanks in de game ( naast de axm 30B ) die average zijn en waarbij hun counterpart eigenlijk beter is ( 50b en T57 ) Het feit dat autoloaders in de game zitten heb ik niet zo'n probleem mee omdat de keren dat je geclipt wordt het vaak aan je zelf ligt en je niet goed oplet of een verkeerde positie kiest. Daarnaast is de DPM ( op T57 na ) voor autoloaders zeer slecht en hebben ze alleen hun burst damage wat ze gevaarlijk maakt.

Endgame zijn een autoloaders inderdaad sterk als je 1 vs 1 in het open komt, maar als je zelf een goede positie hebt met iets van cover ga je het makkelijk winnen omdat de gunstats vaak drama zijn.

Enige tank waarbij je echt niets kan doen als je "gepakt" wordt is de TVP50/51 door zijn ziek snelle interclip reload. Dat is de enige tank die je eigenlijk hard kan straffen als je niet goed oplet. Er is namelijk niet tegen te repairen en je pakt standaard 2 shells voordat je überhaupt goed kan reageren.

En voordat iedereen loopt te huilen hoe OP de zweedse heavies zijn, please ga ze eerst spelen voordat je een mening vormt. De emil I turret armor is unreliable, en de turret van de andere 2 werkt alleen in een passieve campende game waarbij de enemies naar jou toekomen, je kan reloaden en er geen arty is. In elke andere game ben je gewoon nutteloos want je hull armor is gewoon papier en als je erop bounced is het BS van RNG. Daarnaast als de turret ietsje gedraaid is kan je al de zijkant van de turret pennen.

Ik denk alleen dat de game wel ernstige problemen heeft dan autoloaders, want 95% van de spelers kunnen net aan 1 clip doen en gaan dood.

[ Voor 6% gewijzigd door jantje 2 op 03-02-2017 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 19:31
Mijn god, wat is het spel vol met irritante spelers die de hele tijd tegen je aan duwen met hun tank om ff snel een schot erin te zetten, terwijl ik al aant aimen was...

Zojuist reed iemand met volle snelheid achterin mij om ff snel 1 schot te doen... WTF

Nu uur ban omdat ik ze afstraf met een schot.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:07
patrickos85 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 19:28:
Mijn god, wat is het spel vol met irritante spelers die de hele tijd tegen je aan duwen met hun tank om ff snel een schot erin te zetten, terwijl ik al aant aimen was...

Zojuist reed iemand met volle snelheid achterin mij om ff snel 1 schot te doen... WTF

Nu uur ban omdat ik ze afstraf met een schot.. :F
lekker rustig. ;) Ik heb af en toe ook van die sukkels. Die duwen je soms gewoon uit de cover zodat je direct afgemaakt wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BolleBeer
  • Laatst online: 28-10 11:35
Ik weet niet of jullie ook zo'n last hebben van een hoge ping en lag vanavond?

Onspeelbaar, zeker al er meerdere spelers in de buurt zijn, schiet mijn ping omhoog naar 500 tot 1000ms. :(

WoT/WoWs name: Onarf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-10 16:45

Mitchell

Ondertitel

Jup, ik ben wel weer klaar voor vandaag. Bak er helemaal niks van. Ooit moet ik eens met een paar mensen spelen die me wat kunnen uitleggen. Ben helemaal gek op de Hetzer, maar weet niet goed hoe ik die moet spelen (soms gaat het super goed en soms gaat het echt heel slecht, zoals vandaag).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FV6OKkt.png

[ Voor 3% gewijzigd door Mitchell op 03-02-2017 21:13 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
BolleBeer schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 20:42:
Ik weet niet of jullie ook zo'n last hebben van een hoge ping en lag vanavond?

Onspeelbaar, zeker al er meerdere spelers in de buurt zijn, schiet mijn ping omhoog naar 500 tot 1000ms. :(
ja, drama. wat een lag vanavond
8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 08-10 19:31
kuwerti schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:15:
[...]

ja, drama. wat een lag vanavond
8)7
De tijd dat ik speelde had ik maar mijn idee geen lag. Ik mistte wel veel schoten, dus ik hou het wel als excuus aan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
Ik speel 10 games in mn 113, gaat prima, check mn marks. drop van 90.5 naar 89.95%. oookkeeee game. check mn stats en zie:

10 games, 4.4k dmg, 6.4k wn8. combined zat sowieso ruim over de 5k en ik drop dus meer dan een half % ;w ;w ;w ;w ;w ;w ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Man,man,man wat een droeftoeters in game op deze ochtend:

Ik wordt zojuist in mijn T71 zojuist vol van achteren geramd door een gele XVM T25/2 terwijl ik stil sta bij een bosje. Ik rij weer terug naar die zelfde plek, waarop deze speler mij opzettelijk in de zijkant ramt, op mijn kop gooit en mij vervolgens in mijn zijkant schiet terwijl ik op de kop lig met de mededeling "this my spot" -O-

Het is dat ik een mod aan hebt staan dat ik geen team damage kan doen, maar oh mijn god wat had ik graag al mijn clips met munitie willen legen op die gast.... lekker begin van een relaxte ochtend...... * gaat nog maar even een bakje koffie halen*

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 88 L100 gun op de Panther 2 ziet er echt belachelijk uit. Een gun van 8,8 meter! Ware het geen absolute kuttank kocht ik hem zo terug.

Weet iemand trouwens of die gun depression buff op de E-50(M) aan de voorkant is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-10 20:24
Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 09:53:
Weet iemand trouwens of die gun depression buff op de E-50(M) aan de voorkant is?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

gotfurrr schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 23:25:
Ik speel 10 games in mn 113, gaat prima, check mn marks. drop van 90.5 naar 89.95%. oookkeeee game. check mn stats en zie:

10 games, 4.4k dmg, 6.4k wn8. combined zat sowieso ruim over de 5k en ik drop dus meer dan een half % ;w ;w ;w ;w ;w ;w ;w ;w
Mag ik hieruit concluderen dat deze tank populair is bij de super unicums? :+
Maar lijkt me wel behoorlijk frustrerend als je consistent (erg) goede games neerzet en netto gewoon daalt...
Kan het misschien nog te maken hebben met dat je toevallig een even goede serie games uit de laatste honderd hebt vervangen? Of werkt dat tegenwoordig niet meer zo voor de moe?

Ik had gisteren een best aardige sessie grinding de caernaveron. Uiteindelijk de mark op 90% gekregen met 3k recent. Dat is voor mij best ok in een support tank 8)
Schetst ook meteen een duidelijk verschil van tank tot tank

[ Voor 13% gewijzigd door Roozzz op 04-02-2017 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Kunnen jullie ff iets voor me checken, hebben jullie ook geen in-game muziek als je speelt?
Kan aan mijn pc liggen of de 5.1 sound die ik er op heb. Muziek hoor ik alleen voor ik de battle begin op het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
gotfurrr schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 23:25:

Ach, ik dacht gisteren alles even snel te dubbelen maar het was na 4 games alweer alt f4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
Roozzz schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 11:13:
[...]

Mag ik hieruit concluderen dat deze tank populair is bij de super unicums? :+
Maar lijkt me wel behoorlijk frustrerend als je consistent (erg) goede games neerzet en netto gewoon daalt...
Kan het misschien nog te maken hebben met dat je toevallig een even goede serie games uit de laatste honderd hebt vervangen? Of werkt dat tegenwoordig niet meer zo voor de moe?

Ik had gisteren een best aardige sessie grinding de caernaveron. Uiteindelijk de mark op 90% gekregen met 3k recent. Dat is voor mij best ok in een support tank 8)
Schetst ook meteen een duidelijk verschil van tank tot tank
Ik vermoed dat de tank niet heel populair is bij meeste spelers idd, de is7 is bijvoorbeeld relatief makkelijk te 3 marken omdat iedereen die tank speelt. De 113 is ook wel een tank waarin de goede spelers het ook heel goed doen vermoed ik na de laatste buffs. Maar in principe zou 5,5k combined op elke tank moeten zorgen voor iig een lichte stijging lijkt me

Het zou idd kunnen dat er 10 hele hoge combined games uit zijn gezet, maar blijf het opvallend vinden. Daarna ben ik ook maar sh gaan spelen om braindead op tanks te kunnen klikken en credits te farmen :z

Ik vond de caern trouwens ook een leuke tank om te grinden, alhoewel ik geen idee heb wat een support tank is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Door de buff op de 113 is de 112 helemaal niet meer relevant.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Het lijkt wel of er vandaag extra veel weekend warriors zijn..... bijna elk potje is vandaag een drama...

Ik heb nu al echt 2 keer gehad dat het gehele team op 1 punt op de map ging campen en dat de tegenstander in 2 minuten na de start de cap had ingenomen....niet 1 speler die ook maar een hand uit steekt om te resetten....neuh...lekker blijven slapen met z'n allen....

Teamdamage, teamkilling, blocking, spelers die direct blauw worden, complete rants in chat, suïcide runs van top tiers, spontaan 2-3 spelers die al in de eerste seconde van een brug aflazeren en dood zijn , arty's die open en bloot in de frontline gaan staan..... het houdt vandaag even niet op..... is het weer kindervakantie ofzo ? :?

edit : ik hoor dat het in Polen Wintervakantie is waar elke regio 2 weken vrij heeft tussen 16-01-2017 26-02-2017

[ Voor 7% gewijzigd door Breezers op 04-02-2017 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Lol GG wargaming... Blijkbaar maar een paar mensen die in de battle konden komen, daardoor kan deze gast in M48 gewoon bijna 20k damage farmen en 11 kills maken.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Het valt me op dat sinds de laatste update van ~2 weken geleden mijn arty (M44, met 110% crew) een dramatische nauwkeurigheid heeft. Als ik mazzel heb heb ik 1 hit gedurende een potje, terwijl ik hiervoor heerlijk kon knallen en 3-4 kills makkelijk haalde.

Alle schoten vliegen er of ruim overheen of komen er ver voor. Snap er niets van.

Iemand iets soortgelijks gemerkt? Ik heb alleen de Aslains mod geinstalleerd (en al paar keer geupdate en/of verwijderd), maar daar lijkt het niet aan te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
superduper schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 16:21:
Het valt me op dat sinds de laatste update van ~2 weken geleden mijn arty (M44, met 110% crew) een dramatische nauwkeurigheid heeft. Als ik mazzel heb heb ik 1 hit gedurende een potje, terwijl ik hiervoor heerlijk kon knallen en 3-4 kills makkelijk haalde.

Alle schoten vliegen er of ruim overheen of komen er ver voor. Snap er niets van.

Iemand iets soortgelijks gemerkt? Ik heb alleen de Aslains mod geinstalleerd (en al paar keer geupdate en/of verwijderd), maar daar lijkt het niet aan te liggen.
Arty is altijd al wispelturig, soms raak je echt alles alsof je een laser guided missile hebt en snapshot je alles blind , maar andere dagen/potjes mis je echt alles (zelfs point blank, volledig ingezoomd zie je granaten nog gewoon verdwijnen of een magische 90 graden hoek maken)

Probeer eens server reticle aan te zetten in de instellingen ? Het is wat meer schokkerig, maar kan helpen. Ook de ondergrond waar je arty op staat is erg van belang (kuil,heuvel, helling), als deze een beetje schuin is, dan over of onderschiet je praktisch alles, een beetje verplaatsen naar een meer horizontale ondergrond helpt ook wel eens. Je kunt zelfs proberen om in Aslain mod aan te geven dat de default WoT arty reticle/vizier gebruikt moet worden ipv de vele andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een heerlijke tank is die M41 Bulldog, die mobiliteit is zoveel beter dan in de T37. Nu enkel snel even Sixth Sense op de Commander krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Breezers schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 16:54:
[...]

Arty is altijd al wispelturig, soms raak je echt alles alsof je een laser guided missile hebt en snapshot je alles blind , maar andere dagen/potjes mis je echt alles (zelfs point blank, volledig ingezoomd zie je granaten nog gewoon verdwijnen of een magische 90 graden hoek maken)

Probeer eens server reticle aan te zetten in de instellingen ? Het is wat meer schokkerig, maar kan helpen. Ook de ondergrond waar je arty op staat is erg van belang (kuil,heuvel, helling), als deze een beetje schuin is, dan over of onderschiet je praktisch alles, een beetje verplaatsen naar een meer horizontale ondergrond helpt ook wel eens. Je kunt zelfs proberen om in Aslain mod aan te geven dat de default WoT arty reticle/vizier gebruikt moet worden ipv de vele andere
Thanks,. geprobeerd (is serverrichtpunt toch?) en een potje gespeelt maar het maakt niet veel uit. Ik sta op een plat stuk, helemaal uitgericht en de shells vliegen ruim buiten de richtcircel...

Het is echt niet leuk meer :( Een uur spelen: 2 hits met de arty. Volgens mij was er één nog mazzel, want ik raakte een tank waar ik niet op mikte..

[ Voor 6% gewijzigd door superduper op 04-02-2017 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Eindelijk de Emil I in de garage, vandaag iets van 45.000 XP nog gegrind op de Leo, ging over het algemeen wel goed met uitzondering van een aantal battles waarin je gewoon merkt hoe slecht die tank eigenlijk is.

Morgen maar eens kijken om de Emil I te spelen, eerst nog wat credits grinden omdat ik nog maar 100k heb staan lol...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik weet niet wat ik fout doe hoor, of ik nou in een groep of alleen op pad ga, ik ben altijd de sjaak.
Als we in een groep van 4 man staan ben ik de eerste die dood gaat, ze mikken gek genoeg altijd op mij :(

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Grind naar de Conqueror is afgerond, met een mooie Ace als bekroning :)
Bottom tier op Fiery salient: http://wotreplays.com/sit...salient-numbed-caernarvon
-edit-
Potje later de volgende ace:
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/x4oub5.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Roozzz op 04-02-2017 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

En nu een heerlijk potje met 4 kills en een win. Soms gaat het wel lekker :D

zucht en weer over. wat haat en hou ik toch van dit spel :( :)

[ Voor 30% gewijzigd door Mad-Matt op 04-02-2017 21:17 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Tanks grinden in het weekend, wat was dat een foute keus.
Jezus wat spelen er een hoop mongolen dit spel, die toch keer op keer weer een plekje in MIJN team krijgen.

Tot volgende week WoT!

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Bertvdk schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 22:41:
Tanks grinden in het weekend, wat was dat een foute keus.
Jezus wat spelen er een hoop mongolen dit spel, die toch keer op keer weer een plekje in MIJN team krijgen.

Tot volgende week WoT!
Ik heb mijn Leo toch wel lekker kunnen grinden, maar afgelopen week ging t ook behoorlijk klote. Vandaag 23 battles 73,91% winrate en 3200wn8. 1130xp gemiddeld, personal reserves aangezet en dus in totaal 52000 xp kunnen grinden vandaag.

[ Voor 13% gewijzigd door wsLy op 05-02-2017 00:59 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
wsLy schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 22:54:
[...]

Ik heb mijn Leo toch wel lekker kunnen grinden, maar afgelopen week ging t ook behoorlijk klote. Vandaag 23 battles 73,91% winrate en 3200wn8. 1130xp gemiddeld, personal reserves aangezet en dus in totaal 52000 xp kunnen grinden vandaag.
Dat zijn betere cijfers.

Gister 21 potjes geplatooned met 85% winrate. Blijkbaar wordt je een dag later doodleuk weer gebalanced.

Hoogtepuntjes waren toch wel even met vol HP ge-ammoracked in m'n T34-100 die vandaag voor geen meter raak schoot, zelfs niet na 80 miljoen jaar aimen (Aldus MrSize) en een tier 8 potje in deze zelfde tank op Artic Region waar 2 top tier tanks het voor elkaar hebben gekregen om binnen 30 seconden dood te gaan.

Ik zal dat laatste even herhalen: 2 toptier tanks, dood binnen 30 seconden..................

Weekend, zucht........

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Bertvdk schreef op zondag 5 februari 2017 @ 01:27:
[...]

Dat zijn betere cijfers.

Gister 21 potjes geplatooned met 85% winrate. Blijkbaar wordt je een dag later doodleuk weer gebalanced.

Hoogtepuntjes waren toch wel even met vol HP ge-ammoracked in m'n T34-100 die vandaag voor geen meter raak schoot, zelfs niet na 80 miljoen jaar aimen (Aldus MrSize) en een tier 8 potje in deze zelfde tank op Artic Region waar 2 top tier tanks het voor elkaar hebben gekregen om binnen 30 seconden dood te gaan.

Ik zal dat laatste even herhalen: 2 toptier tanks, dood binnen 30 seconden..................

Weekend, zucht........
Ja mocht wel weer eens... Moet je op wotstats eens kijken naar de grafieken.. ups en downs de laatste tijd... Man man man

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bertvdk
wsLy schreef op zondag 5 februari 2017 @ 01:41:
[...]

Ja mocht wel weer eens... Moet je op wotstats eens kijken naar de grafieken.. ups en downs de laatste tijd... Man man man
Deze website kende ik niet eens :P

Bewijst wel weer eens dat WoT gebaseerd is op willekeur.
In andere woorden; de matchmaker + RNG hebben dermate veel invloed dat deze twee samen 'wel even bepalen' wat voor games je krijgt.

Je kan nog zo goed zijn, je invloed is zo beperkt door de willekeur van de beruchte twee.

PS. Zat jij eergisteren niet in een filmpje van DezGames? Sandriver? E-50? Assault?

[ Voor 5% gewijzigd door Bertvdk op 05-02-2017 01:47 ]

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
[...]

Zolang er maar een stijgende trend te zien is toch? Trouwens, misschien komt het ook omdat de e50 en m46 stats weer naar de oude waardes zijn gezet.

Moet zeggen dat het hier de laatste tijd wel goed gaat, haal nu redelijk consistent waardes op tier x die ik een poos geleden alleen bij hoge uitzondering haalde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
ff een andere vraag: kan het zijn dat er een paar 'levels' uit WOT gegooid zijn. zoals dat level met die sneeuw, en die woestijn (grote map) ik kom ze al een tijdje niet meer tegen. Heb ik ergens iets gemist?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

kuwerti schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:11:
ff een andere vraag: kan het zijn dat er een paar 'levels' uit WOT gegooid zijn. zoals dat level met die sneeuw, en die woestijn (grote map) ik kom ze al een tijdje niet meer tegen. Heb ik ergens iets gemist?
El halluf en Sand River heb ik beide gisteren nog gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Verwijderd schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:21:
[...]

El halluf en Sand River heb ik beide gisteren nog gespeeld.
Ja, die! ok, dan zal het wel een keer langskomen :-)
Thanks voor je reactie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:37
kuwerti schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:23:
[...]
Ja, die! ok, dan zal het wel een keer langskomen :-)
Thanks voor je reactie
De map rotatie wisselt om de zoveel tijd. Je kunt ook van server wisselen (tussen EU1 en EU2) zodat je eerder andere maps krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...]

Volgens mij vertekent die grafiek ook wel enorm hoor. Je laagste WN8 is 2931,28 en je hoogste 2933,4. Een verschil van 0,07%. Bij je winrate is het een schommeling van 0,03%. Ik begrijp dat met jouw aantal gespeelde battles er behoorlijke kutsessies tussen moeten zitten om dat teweeg te brengen, maar zo enorm is die schommeling toch ook weer niet?
Pagina: 1 ... 76 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).