[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.082 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Bertvdk schreef op zondag 5 februari 2017 @ 01:46:
[...]

PS. Zat jij eergisteren niet in een filmpje van DezGames? Sandriver? E-50? Assault?
Niet dat ik weet. Ik heb al heel lang de E-50 niet meer en de E-50m heb ik ook al een tijd niet meer gespeeld. Dus denk niet dat ik dat was :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:21
Gisteren bezig geweest met de Strv 103 grind wat ik eigenlijk best wel een leuke tank vindt om te spelen, ben benieuwd hoe de T10 zal spelen, moet nog iets van 90k exp.

Daarna ff wat T10 games gedaan in de kravagn...a.k.a. de triggering. Begon redelijk met een paar goede games 9,5k combined 7,5k combined 8k combined but no ace. but then it happened.......

Ensk middle road diep rode klote E75 hij schiet HE, eerste schot gun eruit. mijn volledige clip op hem gedaan in zn lfp 1x detrack de rest bounced met 252 pen.. 2de schot HE killed me driver. 3de schot detracked hij me. Jagd E100 maatje in platoon bounced hem daarna ook nog...cause 300 pen.

Ik was al iets triggered van mindere games hiervoor dus ik ben gewoon middle road yolo op hem gegaan. 2de clip weer alles recht in z'n lfp 2x gepenned van de 4x. daarna komt er een yolo 1390 die met 1 schot me gun en ammorack eruit schiet ( Geen idee hoe dit überhaupt mogelijk is ) en de E75 met HE me turret.

Ben ik ergens maar tussen gaan staan en ging die e75 ineens APCR schieten, ook weer totaal random. 60 seconden later en een 1 schot E75.... ( was niet zo bijdehand om heat te laden want met APCR moet het gewoon kunnen, klaar ) Weer op die gast af... weer 2x lfp gebounced maar daarna gekilled en met laatste shell ook nog die 1390 afgemaakt. Gerechtigheid.....

Fun fact... mijn E75 wordt reliable penned in lfp door IS-3 en Co a.k.a. 225 pen.. maar met 252 blijkt het magisch onmogelijk te zijn als je donkerrode stats hebt...

Game erna arty gespeeld na 4x volledig stilstaande tanks op ongeveer 400m afstand gemist te hebben en een E100 met 146hp 1x missen en daarna voor 144hp splashen ( so far voor 261 accuacry ) Alt + F4 gedaan.. WoT so skill based........ |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:04

Roozzz

Plus ultra

Het was gisteren inderdaad weer een typisch dagje. Ik heb met name de t-10 gespeeld voor het laatste beetje xp naar de is-7. Eerste paar potjes liepen absoluut top: met 3 aces op rij en 7k+ combined stond ik ineens op 84,95%. Vervolgens begon de bullshit. Meerdere potjes achter elkaar in de eerste minuut door arty geraakt voor 1-1,5k. Inclusief een pareltje waar ik unspotted was, maar een rode tomaat achter mij besloot te hiden. Verder nog een fv4005 die direct na de start (vanaf 400m oid) mijn ufp pent met HE :| (slechts voor 1605 dmg...). Anyway, dus rap terug naar 81%.
Vervolgens gelukkig weer wat normale potjes (met HEAT 3x bouncen op de zijkant van de turret van een E75, is tegenwoordig al normaal...) en alsnog de 2e Mark of Excellence binnen gehaald.

Voor mijn gevoel heb ik de afgelopen periode toch weer een stapje vooruit gemaakt, de 2e mark haal ik tegenwoordig vrij eenvoudig in iedere tank. Waar dat voorheen toch wel redelijk bijzonder was en het alleen lukte in mijn favo tanks.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
wsLy schreef op maandag 6 februari 2017 @ 08:51:
[...]

Niet dat ik weet. Ik heb al heel lang de E-50 niet meer en de E-50m heb ik ook al een tijd niet meer gespeeld. Dus denk niet dat ik dat was :p
Na wat onderzoek er achter gekomen dat de persoon in dat filmpje "SneakyShaky" heet. Bijna het zelfde maar net anders zegmaar :P

In ander nieuws:
Na de WR van 3 dagen geleden van 85%, de 35% van 2 dagen terug, was het gister weer tijd voor wat positieve cijfers: 71% over 24 potjes.

Vooral lowtier gespeeld, maar over het algemeen waren de toptier in mijn team goed bezig. Neemt natuurlijk niet weg dat ik met vol HP in de VK (A) voor bijna wordt ge-oneshot door een tier 9 franse arty on the move en in een tier 10 game in mijn IS-3 wordt gefocussed door de T92 Arty (beide games wel gewonnen :+ )

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb sinds gisteren de Emil 1 en ik moet zeggen als je gebruik kunt maken van z'n sterke punten, dus lekker hull down achter een heuveltje, kun je best veel damage doen. Heb in 1 dag al de top gun bij elkaar gespeeld. Wel in de buurt van je team blijven, want anders wordt je gewoon gehaald. In 1 van de eerste potten ongeveer 1450 base exp gehaald = 1st class!? Hoeveel moet je dan wel niet halen voor een Ace.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:20
Gisteren totale offday, vooral zelf heel slecht gespeeld maar ook heel veel bs gezien. Arta focus, yolo suicide bc platoons, rare mm, rare start posities top tier tanks, ammorack ammorack ammorack en nog meer ammoracks(en heb al 2 repair kits mee op mn 113). En dan heb je een paar games die richting de 5k dmg kunnen gaan, caprushhhhh daa daa fufufufufufuu game. :Y)

Dus

Maar goed, eind 2020 heb ik mn 113 wel een keer ge3marked :+

Edit: vandaag ging het weer beter, rrrr en klikklikklik

[ Voor 6% gewijzigd door gotfurrr op 06-02-2017 22:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
't is jammer dat ik van de M48 Patton echt mega triggered raak, want voor de rest ging het best prima eigenlijk. 3 onspeelbare M48 Patton games waarbij we in 2 games al na 1 minuut 5-0 achter stonden (en Tiegul voor full hp werd gerackt). En de weinige hits die je dan doet zijn allemaal gruwelijke low rolls.. Nee, de M48 Patton mag mij echt totaal niet. Te bizar voor woorden. Voor de rest wilde elke tank wel eigenlijk. Nog 2 zaad games in de Obj 140 gehad, maar daar stonden ook wel wat Yolo-zero-fucks-given-Rasssssia-op bs games tegenover, dus ja :+

Ow ja, ook nog een belachelijke game in de Leo (t7 zweed) gespeeld. Na 2 schoten al raakt mijn gun damaged. Ik denk laat ik nog niet repairen, want de game duurt nog zo lang. Vervolgens schiet ik alles dead center, nauwelijks aimed en farm ik 3K dmg en een top gun 8)7
Game zal nog op YT belanden om te laten zien hoe retarded deze game eigenlijk is. Paar potjes later deed ik het nog dunnetjes over met de 140. Game daarvoor alles fully aimed de grond in, game erna raakt mijn gun beschadigd nadat ik mn repair kit al had opgebrand en alles gaat ineens weer dead center en weet ik nog 5K dmg te farmen.

Accuracy matters, RNG is legit, nothing to see here, drink more vvvvodka, da da |:( 8)7 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik heb gisteren aan de lijve ondervonden hoe slecht de gun handling is van de Emil I.
In eerste instantie dacht ik 'ah het zal wel meevallen'.. nou niet dus.. -O- 3 sec aimtime en dan nog schoten missen op welke afstand dan ook. Snapshots willen ook niet echt lukken ermee...
Genoeg battles gehad waarin gewoon 2-3 shells van de clip mis gaan en dan mag je weer 30 sec gaan reloaden...

Ik hoorde dat de emil ii nog een stukje erger is mbt gun handling..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gisteren weer 's een prima sessie gehad. Nagenoeg alle games dikke damage gedaan (voor mijn doen dan :+ ) in de Cent 7/1 en goeie voortgang gemaakt richting de Cent AX. Nog een krappe 70k en dan heb ik m'n eerste tier 10. Helaas wel weer de meeste games die spannend bleven tot het laatst weten te verliezen, maar ja, das een kwestie van ervaring opdoen in dat soort situaties.

Ik word ook een beetje bang om de T20 te spelen. Ik speel er zwaar boven m'n niveau in, het kan echt alleen maar slechter gaan. Zit daardoor al met pas 20 potten gespeeld over de helft van de grind naar de Pershing. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De Cent 7/1 is een fijne tank, maar ik heb de grind even geparkeerd tot de buff ;) Nu maximaal VK B grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Edmin schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 08:27:
De Cent 7/1 is een fijne tank, maar ik heb de grind even geparkeerd tot de buff ;) Nu maximaal VK B grinden.
Ik heb nog een Panther II, Indien Panzer en T28 prot die wachten op de buff-patch. :+

En om eerlijk te zijn is het niet de topsnelheid van Cent 7/1 die ik als grootste tekortkoming zie. Eerder de lage dpm en vaak derpy gunhandling. En die veranderen niet met de patch, dus kan ik gewoon door. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gaius schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 08:56:
[...]

Ik heb nog een Panther II, Indien Panzer en T28 prot die wachten op de buff-patch. :+

En om eerlijk te zijn is het niet de topsnelheid van Cent 7/1 die ik als grootste tekortkoming zie. Eerder de lage dpm en vaak derpy gunhandling. En die veranderen niet met de patch, dus kan ik gewoon door. :)
Royal Ordnance L7A1 reload decreased from 12 to 11.2 seconds with Centurion Mk. 9 turret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Edmin schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:01:
[...]

Royal Ordnance L7A1 reload decreased from 12 to 11.2 seconds with Centurion Mk. 9 turret.
Oh ja, oeps. :+

Eh, m'n eerste tier 10 tank is in zicht, ik ga er niet op wachten. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Gaius op 07-02-2017 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gaius schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:02:
[...]

Oh ja, oeps. :+

Eh, m'n eerste tier 10 tank is in zicht, ik ga er niet op wachten. :P
Haha, heb jij die 6 miljoen credits liggen dan? :D

Ik zou in jouw geval de Indien nu spelen; die krijgt maar een heel kleine buff (aimtijd van 2,7 naar 2,5s) terwijl de rest veel grotere stappen maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
wsLy schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 03:29:
Ik heb gisteren aan de lijve ondervonden hoe slecht de gun handling is van de Emil I.
In eerste instantie dacht ik 'ah het zal wel meevallen'.. nou niet dus.. -O- 3 sec aimtime en dan nog schoten missen op welke afstand dan ook. Snapshots willen ook niet echt lukken ermee...
Genoeg battles gehad waarin gewoon 2-3 shells van de clip mis gaan en dan mag je weer 30 sec gaan reloaden...

Ik hoorde dat de emil ii nog een stukje erger is mbt gun handling..
Ik zal je alvast klaar stomen dat zowel de Emil II en de Kravagn het er niet beter op wordt :+ Dit zijn de meest random autoloading guns in de game. Kravagn heeft zo goed als dezelfde gunstats als een 50B maar speelt als een STB1 met autoloader.... 8)7

wat ook leuk is aan die emil I is die onwijs goede trackarmor...NOT letterlijk elk schot gaat frontal door je track met damage en detrack, wen daar maar aan wat dat is ****** annoying...... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Edmin schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:12:
[...]

Haha, heb jij die 6 miljoen credits liggen dan? :D

Ik zou in jouw geval de Indien nu spelen; die krijgt maar een heel kleine buff (aimtijd van 2,7 naar 2,5s) terwijl de rest veel grotere stappen maakt.
Nee, ik heb die 6M credits nu niet liggen. Maar ik heb de benodigde xp ook nog niet. En ik denk ook dat de Cent AX beter bij me past dan de Leopard 1 eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
De patriot is weer te koop. Als je de beste tier 8 premium wil hebben, donate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-10 13:08
gotfurrr schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:30:
Gisteren totale offday, vooral zelf heel slecht gespeeld maar ook heel veel bs gezien. Arta focus, yolo suicide bc platoons, rare mm, rare start posities top tier tanks, ammorack ammorack ammorack en nog meer ammoracks(en heb al 2 repair kits mee op mn 113). En dan heb je een paar games die richting de 5k dmg kunnen gaan, caprushhhhh daa daa fufufufufufuu game. :Y)

Dus

Maar goed, eind 2020 heb ik mn 113 wel een keer ge3marked :+

Edit: vandaag ging het weer beter, rrrr en klikklikklik
Om gisteravond kort en krachtig samen te vatten: "Kill the Hellcat for lighting me on the map!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:59
gotfurrr schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:07:
Ik wil de liberte zonder de camo.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nog te twijfelen T34 of de Patriot. De Patriot is natuurlijk een veel betere tank maar de T34 is ideaal voor crew training.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:01:
[...]

Ik wil de liberte zonder de camo.
Had je die € 50,00 packages met kerst moeten kopen, had je een redelijk "grote" kans op de liberte zonder camo. Tenzij je user heet dan krijg je alleen maar gold en premium time 8)7
Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:05:
[...]

Zit nog te twijfelen T34 of de Patriot. De Patriot is natuurlijk een veel betere tank maar de T34 is ideaal voor crew training.
Patriot, Crew traning is leuk maar als je dat moet doen in een tank die niet leuk is om te spelen ga je het niet doen omdat je geen zin hebt om een "slechte" tank te spelen. De keuze tussen een OP tank een een average tank kopen lijkt me volgens mij ook niet zo moeilijk O-)

maar in de patriot kan je toch ook je amerikaanse heavy crew in trainen? Volgens mij heeft geen enkele amerikaanse tank zoveel mensen als de T34 crew dus maakt dat volgens mij niets uit. Dit zeg ik uit me hoofd dus correct me if iam wrong >:)

[ Voor 53% gewijzigd door jantje 2 op 07-02-2017 12:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 00:28
Zolang ze er van die clown-camo op gooien hoef ik ze beide niet. Hoe OP ze ook zijn.

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-10 16:47
*heeft patriot gekocht*

*schaamt zich, zeker ivm de eerdere faal/impuls aankoop van de fcm50t*

[ Voor 11% gewijzigd door _Anvil_ op 07-02-2017 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*heeft eveneens Patriot gekocht

Zat met die twee laders bij de T29 t/m de M103 maar de E5 heeft wel dezelfde crew-layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Zaagmans schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:18:
Zolang ze er van die clown-camo op gooien hoef ik ze beide niet. Hoe OP ze ook zijn.
Inderdaad.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:49
jantje 2 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:06:
[...]

Had je die € 50,00 packages met kerst moeten kopen, had je een redelijk "grote" kans op de liberte zonder camo. Tenzij je user heet dan krijg je alleen maar gold en premium time 8)7
*scroll*

*scroll*

fuck jou jantje

*scroll*

Ah geen interessante nieuwe berichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Clown camo? Die kleuren vervullen je crews met trots, zodat ze een 300% BIA skill krijgen! What's not to like?

* Edmin heeft zowel de Patriot als de Liberace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Boon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

Edmin schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:36:
Clown camo? Die kleuren vervullen je crews met trots, zodat ze een 300% BIA skill krijgen! What's not to like?

* Edmin heeft zowel de Patriot als de Liberace
hier nog zo'n speler met een gat in zijn creditcard :+

Beide tanks zijn fijn, en dan ben ik nog bescheiden O-)

Ik had er liever ook een echte camo op, maarja je kan niet alles hebben.
Die variant komt waarschijnlijk als deze verkoop gaat stagneren :X

All that matters has no mass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:21

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Heeft iemand tips voor de VK 30.01 (D)?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Is dat ding echt z'n geld waard?
Hoop geld voor 1 tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Blue Boon schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:50:
[...]

hier nog zo'n speler met een gat in zijn creditcard :+

Beide tanks zijn fijn, en dan ben ik nog bescheiden O-)

Ik had er liever ook een echte camo op, maarja je kan niet alles hebben.
Die variant komt waarschijnlijk als deze verkoop gaat stagneren :X
Geld is voor mietjes, gamen is leven.

..dus... :P

Deze maand zal ongetwijfeld mijn volgende doel nog wel in de shop komen: de ScorpG.

Mad-Matt schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:29:
[...]

Is dat ding echt z'n geld waard?
Hoop geld voor 1 tank.
Als je eenmaal je eerste Tier8 prem hebt gekocht, voelen de volgende een stuk goedkoper. Dat zijn ze niet, maar het voelt wel zo :Y

[ Voor 23% gewijzigd door Edmin op 07-02-2017 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:33:

Als je eenmaal je eerste Tier8 prem hebt gekocht, voelen de volgende een stuk goedkoper. Dat zijn ze niet, maar het voelt wel zo :Y
Hier herken ik mijzelf heel goed in :+

Vanavond heerlijk credits grinden met de Patriot en de Skorpion G. Met voor mij gemiddeld zo'n 70.000cr per game schiet het mooi op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Kan die stomme vlag er ook af?
(heb namelijk enorme credit problemen.)
maar fuck, 60 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-10 19:28
Mad-Matt schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:41:
Kan die stomme vlag er ook af?
(heb namelijk enorme credit problemen.)
maar fuck, 60 euro...
Hij is ook gewoon los voor €35 te koop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wazige site, kom allemaal verschillende prijzen :D
(Heb nog nooit een tank gekocht, dat is mogelijk nu ten einde door jullie...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad-Matt schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:50:
Wazige site, kom allemaal verschillende prijzen :D
(Heb nog nooit een tank gekocht, dat is mogelijk nu ten einde door jullie...)
Losse tank is iets in de dertig euro. Die andere zijn pakketten met extra gold/premium en/of missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wat adviseren jullie?? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
Welke nation / class speel je het liefst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

sc0ut84 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:55:
[...]

Welke nation / class speel je het liefst?
Dit. De Patriot is misschien wel de beste prem, maar als je geen US heavies wil spelen kun je beter iets anders kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bijna alleen maar US. (ben nu bezig met de M4 Sherman Jumbo om genoeg exp te krijgen voor de volgende tank om richting heavy te gaan).

Verder veel speeluren in de Hellcat en nu de opvolger ervan.

Qua advies bedoelde ik welk pakket, was niet helemaal duidelijk in mijn vraag.

[ Voor 17% gewijzigd door Mad-Matt op 07-02-2017 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
Mad-Matt schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:57:
Bijna alleen maar US. (ben nu bezig met de M4 Sherman Jumbo om genoeg exp te krijgen voor de volgende tank om richting heavy te gaan).

Verder veel speeluren in de Hellcat en nu de opvolger ervan.

Qua advies bedoelde ik welk pakket, was niet helemaal duidelijk in mijn vraag.
Dat hangt er helemaal vanaf hoeveel je wilt uitgeven ;)

Dit is een erg handige site om alle Premium shop deals te vergelijken om te zien welke het meeste "waar" voor je euros geeft. Vergeet rechtsboven niet Europe (EUR) te selecteren.

[ Voor 4% gewijzigd door sc0ut84 op 07-02-2017 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

OK :)
Als je het gold nodig hebt, koop je die van 6 tientjes. Anders de goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

sc0ut84 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:03:
[...]

Dat hangt er helemaal vanaf hoeveel je wilt uitgeven ;)

Dit is een erg handige site om alle Premium shop deals te vergelijken om te zien welke het meeste "waar" voor je euros geeft. Vergeet rechtsboven niet Europe (EUR) te selecteren.
Daar staat alleen de duurste versie op, of doe ik iets verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
Mad-Matt schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:13:
[...]

Daar staat alleen de duurste versie op, of doe ik iets verkeerd.
Ik zie ze toch echt alle drie staan:

Pakket van €99.99 = 305.03 goud per euro
Pakket van €59.99 = 291.72 goud per euro
Losse tank van €35.80 = 279.33 goud per euro

Misschien dat je filters links op de pagina net wat anders staan dan bij mij?

Heb trouwens ook nog een manier gevonden om de U.S.A. flag camo te verwijderen, mocht je dat willen.

[ Voor 28% gewijzigd door sc0ut84 op 07-02-2017 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

sc0ut84 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:16:
[...]

Ik zie ze toch echt alle drie staan:

Pakket van €99.99 = 305.03 goud per euro
Pakket van €59.99 = 291.72 goud per euro
Losse tank van €35.80 = 279.33 goud per euro

Misschien dat je filters links op de pagina net wat anders staan dan bij mij?

Heb trouwens ook nog een manier gevonden om de U.S.A. flag camo te verwijderen, mocht je dat willen.
Ik zal wel iets verkeerd gedaan hebben, ik zie ze nu ook alle 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-10 08:27

Rianata

Have you played Atari today?

sc0ut84 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:16:
[...]
Dit werkt natuurlijk alleen client side oftewel alleen jij ziet de originele cammo kleuren niet meer, andere spelers bij jou nog wel.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Toch maar die tank gekocht, wat een heerlijk ding. Alleen wat een kut teams kom ik steeds in :(

Ben ik net aan het aanvallen met 3 medium tanks als backup, ik "engage" een heavy, peert de rest hem, ik wordt geflanked en dood, stelletje $@*(*@#

[ Voor 44% gewijzigd door Mad-Matt op 07-02-2017 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
Rianata schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 20:54:
[...]

Dit werkt natuurlijk alleen client side oftewel alleen jij ziet de originele cammo kleuren niet meer, andere spelers bij jou nog wel.
Uiteraard ;) Maar ik verwachtte dat Matt dat wel zou snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad-Matt schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 21:12:
Toch maar die tank gekocht, wat een heerlijk ding. Alleen wat een kut teams kom ik steeds in :(

Ben ik net aan het aanvallen met 3 medium tanks als backup, ik "engage" een heavy, peert de rest hem, ik wordt geflanked en dood, stelletje $@*(*@#
Daarom altijd eerst een ander voorop laten gaan, tenzij je zoveel snelheid hebt dat je makkelijk weer weg kan komen. Je kunt teams in dit spel nou eenmaal nooit vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

sc0ut84 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 23:14:
[...]

Uiteraard ;) Maar ik verwachtte dat Matt dat wel zou snappen.
Dat begreep ik uiteraard en ik ga hem er ook op zetten, ik vind die vlag en sterren zo lelijk gedaan.
Blegh. Dus thanks voor de link.

Het gevaar met deze tank is dat je na een paar bouncers denkt onoverwinnelijk te zijn en blind ergens in duikt, dit is stom O-)

Dit is mijn eerste gekochte tank, dus even een noob vraag, met de verdiende exp kan ik niets toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad-Matt schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 09:34:
[...]

Dat begreep ik uiteraard en ik ga hem er ook op zetten, ik vind die vlag en sterren zo lelijk gedaan.

Het gevaar met deze tank is dat je na een paar bouncers denkt onoverwinnelijk te zijn en blind ergens in duikt, dit is stom O-)

Dit is mijn eerste gekochte tank, dus even een noob vraag, met de verdiende exp kan ik niets toch?
Die xp gaat naar je crew. Tenzij je dat vinkje uitzet dan spaar je het op die tank. Maar die xp kun je dan alleen gebruiken door het later met gold om te zetten in free xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 00:28
[...]

Je kunt dat vinkje aanzetten dat je crew sneller XP grind en dus sneller beter wordt.
Anders kan je het verdiende XP omzetten (met goud) naar free XP (als je dat vinkje niet aan hebt gezet).

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

thanks, dan maar snel het vinkje aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
[...]

Ik zou "Accelerated crew training" een tijdje aanzetten totdat je crew een beetje redelijk is getrained en daarna de xp opsparen totdat er weer een kortingsactie is om de xp om te zetten naar free xp voor iets minder goud (1 goud per 35 xp i.p.v. 25 xp, helaas net gemist)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
[...]

Ook nog even dit vermelden aangezien je nog geen Amerikaanse heavy crew hebt (denk ik):
Je kan momenteel de crew die erin zit houden en optrainen voor je toekomstige heavies (moest je die gaan spelen) maar van het moment dat je een Amerikaanse heavy koopt, koop die dan zonder crew en train je crew van je patriot om naar die tank. Dan kan je die crew in je normale heavy spelen maar ook in je premium tank zodat die sneller evolueert.
Dat is het voordeel van premium tanks: je kan daar eender welke crew instoppen van dezelfde natie en tanktype zonder penalty.
(al dit in de veronderstelling dat je dit nog niet wist uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

sweet, nee dat wist ik nog niet. Ben nog een aardige noob merk ik.
Een potje spelen lukt wel, maar alle zijstapjes moet ik me nog maar eens goed in gaan verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:29
Toen ik net begon (ongeveer anderhalf jaar geleden) kwam ik er ook achter dat het hele onderdeel van crews trainen nergens echt duidelijk wordt uitgelegd (in ieder geval niet dat ik kon vinden). Weet iemand hier misschien een mooie tutorial waar alles duidelijk in staat? Anders zal ik er misschien binnenkort eens een maken, kan nooit kwaad.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zou niet verkeerd zijn.

Verder moet ik me ook eens verdiepen in viewrange. soms wordt ik echt direct als ik om een hoekje kom genuked door diverse tanks terwijl er geen spotter in de buurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-10 07:53
Ik heb ook maar die T26E5 patriot gekocht... wel id een heerlijk ding om mee te spelen.
Alleen heb ik dat ik elk potje wel ge-ammoracked word .. daar wordt je wel een beetje gek van ...

mijn pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kepro
Rusky schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:33:
Ik heb ook maar die T26E5 patriot gekocht... wel id een heerlijk ding om mee te spelen.
Alleen heb ik dat ik elk potje wel ge-ammoracked word .. daar wordt je wel een beetje gek van ...
Ik word knettergek van de Polen die nu vakantie hebben. Kon gisteren mn keyboard wel kapot slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Rusky schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:33:
ge-ammoracked en in brand gestoken.
Dat had ik nooit bij m'n andere tanks.

Maar goed, verder echt een heerlijke tank;
- acceptabele snelheid
- goede turretspeed
- nette reloadtijd
- prima front armor.

minpunten (na 6 potjes)
- soft op de kont
- snel ge-ammoracked/brand
- tracks zijn ook vrij kwetsbaar.
- wordt vaak in Tier X games gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
Ha ... wel iets andere bevindingen als mij.
Ik heb 27 potjes gespeeld (WN8 van 2000 gemiddeld)
Soft op de kont - ja id maar zijn de meeste wel
Snel geammoracked - inderdaad ... erg snel (bijna elk potje)
Brand ... hmm nee is 2 keer gebeurd van alle potjes
Indeling: vond ik erg goed zon 66% top tier geweest...
Mad-Matt schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:07:
[...]

ge-ammoracked en in brand gestoken.
Dat had ik nooit bij m'n andere tanks.

Maar goed, verder echt een heerlijke tank;
- acceptabele snelheid
- goede turretspeed
- nette reloadtijd
- prima front armor.

minpunten (na 6 potjes)
- soft op de kont
- snel ge-ammoracked/brand
- tracks zijn ook vrij kwetsbaar.
- wordt vaak in Tier X games gegooid.

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:08
Reden om gelijk maar safe stowage te selecteren vermoed ik. Ik twijfel nog over de patriot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
Cardinal schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:31:
Reden om gelijk maar safe stowage te selecteren vermoed ik. Ik twijfel nog over de patriot.
dat ben ik wel van plan ja ... scheelt dat je een hoop credits farmt met dit ding, dan is die 6 ton zo bij elkaar >:)

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Rusky schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:38:
[...]

dat ben ik wel van plan ja ... scheelt dat je een hoop credits farmt met dit ding, dan is die 6 ton zo bij elkaar >:)
Safe Stowage is een crew skill. Jij bedoelt Wet Ammorack. En ik zou toch eerder gaan voor de crew skill dan het equipmentslot hiervoor te gebruiken. Voor loaders is er vaak toch niks beters te trainen (afgezien van repairs en bia), terwijl er wel veel betere equipment is.

Sowieso zou ik aanraden geen equipment voor full price te kopen. Er zijn met enige regelmaat discounts op equipment. Scheelt 50%. En dat tikt hard aan als je equipment voor meerdere tanks moet kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
Gaius schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:45:
[...]

Safe Stowage is een crew skill. Jij bedoelt Wet Ammorack. En ik zou toch eerder gaan voor de crew skill dan het equipmentslot hiervoor te gebruiken.
Ik bedoelde inderdaad de Wet Ammorack. Die wilde ik eigenlijks wel doen. Die geeft 50% minder kans op ammorack, terwijl de skill op 100% maar 12,5% minder kans geeft.

Ja weet dat er vaak 50% korting is, maar dan moet ik wachten ... :(

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Welke equipment gebruiken jullie bij de Patriot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
Mad-Matt schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 12:52:
Ik heb hem (nog) niet maar in de Wiki wordt aangeraden:

Rammer
Stab
Vent
Coated optics

3 van deze 4 dus, welke is up to you ;)

[ Voor 6% gewijzigd door sc0ut84 op 08-02-2017 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
sc0ut84 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:07:
[...]

Ik heb hem (nog) niet maar in de Wiki wordt aangeraden:

Rammer
Stab
Vent
Coated optics

3 van deze 4 dus, welke is up to you ;)
ik zou optics nemen + rammer + stab

je reload is al goed, en viewrange is toch wel handig op een tier 8, bovendien krijg je ook credits voor spotting damage O-)

Verder zit ik weer bijna tegen een lange break van wot aan, gisteren 46 games gespeeld en (ik heb het bijgehouden) op 2 (!!!!) games na elke game 2-4 arta's. Dat maakt de game gewoon onspeelbaar, of tenminste, ik weet niet hoe je dan nog kan spelen zonder helemaal of gedeeltelijk geklikt te worden.

Ik denk dat ik maar weer darksouls 3 en csgo ga spelen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22-10 08:19
Dan zou ik toch Coated Optics eruit laten bij een Heavy tank.
Rammer 1e
Vent 2e
en Vertical Stabilizer als 3e, rijdend knallen als een baas!

Edit: Afhankelijk natuurijk van je crew. Als je Situational Awareness en Recon al hebt, is Coated Optics alweer minder nodig.

[ Voor 31% gewijzigd door Tige op 08-02-2017 14:29 ]

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
gotfurrr schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:26:
[...]

ik zou optics nemen + rammer + stab

je reload is al goed, en viewrange is toch wel handig op een tier 8, bovendien krijg je ook credits voor spotting damage O-)

Verder zit ik weer bijna tegen een lange break van wot aan, gisteren 46 games gespeeld en (ik heb het bijgehouden) op 2 (!!!!) games na elke game 2-4 arta's. Dat maakt de game gewoon onspeelbaar, of tenminste, ik weet niet hoe je dan nog kan spelen zonder helemaal of gedeeltelijk geklikt te worden.

Ik kreeg gister nog een bericht van een arty platoon om op mij te focussen omdat ik paarse xvm stats heb ;(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-10 08:27

Rianata

Have you played Atari today?

Over arty gesproken... *O* oOo :)F B-) YES!!!! Gottem :Y

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/otjj1jW.jpg

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
Mad-Matt schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 12:52:
Gun rammer / gun laying drive / wet ammorack

... zoals te lezen was ben ik al zoveel geammoracked in dit ding ....

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-10 16:45

Mitchell

Ondertitel

Man man man, wat ben ik toch een laag level vergeleken met jullie (en echt een newb qua score). Misschien toch maar wat meer met de Hetzner spelen en minder switchen van tanks (zoals ook in die guide staat).

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
gotfurrr schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:26:
[...]

Gelukkig dat Dark Souls 3 totaal niet frusterend is :+ Maarja daar heb je iig geen stats die met elkaar worden vergeleken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
jantje 2 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:15:
[...]

Gelukkig dat Dark Souls 3 totaal niet frusterend is :+ Maarja daar heb je iig geen stats die met elkaar worden vergeleken >:)
daar wordt je niet genaaid door de game, niks is random. Als je dood gaat is het je eigen schuld, en er is geen arta :)

dark souls 3 is wel frustrerend ja, maar PVE is uiteindelijk heel goed te doen als je gewoon goed speelt. iets wat niet zomaar over WOT te zeggen is. fufufufu serb. O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jantje 2
Rusky schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:12:
[...]

Gun rammer / gun laying drive / wet ammorack

... zoals te lezen was ben ik al zoveel geammoracked in dit ding ....
Worst setup EU. 8)7

Ik zal je de regels van WoT leren inzake de equipment :

Regel 1 : Gun rammer is love, gun rammer is life
Regel 2 : als je Vert Stab kan mounten, mounten die hap
Regel 3:: Optics/ Vents blijft koning over elke andere equipment

Alle andere equipment in de game is een niche en wordt eigenlijk niet gebruikt. Camonet en bino's uitgezonderd.
gotfurrr schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:16:
[...]

daar wordt je niet genaaid door de game, niks is random. Als je dood gaat is het je eigen schuld, en er is geen arta :)

dark souls 3 is wel frustrerend ja, maar PVE is uiteindelijk heel goed te doen als je gewoon goed speelt. iets wat niet zomaar over WOT te zeggen is. fufufufu serb. O-)
Boss aanvallen kunnen nog wel eens random zijn en gespammed worden, maar het is iig een stuk meer skill based. Bij WoT is het andersom wanneer je goed speelt wordt je genaaid door de game |:(

[ Voor 33% gewijzigd door jantje 2 op 08-02-2017 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-10 13:08
Mitch377 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:13:
Man man man, wat ben ik toch een laag level vergeleken met jullie (en echt een newb qua score). Misschien toch maar wat meer met de Hetzner spelen en minder switchen van tanks (zoals ook in die guide staat).
Na 18k games ben ik ook maar een middenmoot speler.
Maar merk wel dat als je een bepaalde tank vaker speelt, je er meer feeling voor krijgt en daarmee betere resultaten behaalt.
Uiteraard zijn er dan nog steeds tanks die je niet liggen hoor.

Platoonen schijnt te helpen. Zelf speel ik echter ook altijd solo..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:00
Mitch377 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:13:
Kan nog slechter :+

http://www.noobmeter.com/player/eu/mario_visser/542693005/

Na wat tips en video's op yt te hebben bekeken moet ik zeggen dat het de laatste paar avonden wel een stuk beter gaat. Ik speel ook veel samen met mn broertje die me het een beetje probeert te leren.

Maar ik heb nog een lange weg te gaan.

[ Voor 23% gewijzigd door Mavi86 op 08-02-2017 15:52 ]

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-10 16:45

Mitchell

Ondertitel

Dweebus schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:49:
[...]

Na 18k games ben ik ook maar een middenmoot speler.
Maar merk wel dat als je een bepaalde tank vaker speelt, je er meer feeling voor krijgt en daarmee betere resultaten behaalt.
Uiteraard zijn er dan nog steeds tanks die je niet liggen hoor.

Platoonen schijnt te helpen. Zelf speel ik echter ook altijd solo..
Ben op dit moment helemaal gek op de Hetzer, maar WoT speelt niet altijd even leuk mee. Zeker als ik met een IV in een match wordt gestopt met VII voertuigen, dan ben je heel snel klaar en ook snel klaar met het spel.

Misschien vanavond maar een stel potjes gaan spelen en wat video's kijken van anderen.
Mavi86 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:50:
[...]

Na wat tips en video's op yt te hebben bekeken moet ik zeggen dat het de laatste paar avonden wel een stuk beter gaat. Ik speel ook veel samen met mn broertje die me het een beetje probeert te leren.

Ach, er zit een positieve stijging in toch? :9

[ Voor 5% gewijzigd door Mitchell op 08-02-2017 15:54 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:00
een kleintje :)

[ Voor 85% gewijzigd door Mavi86 op 08-02-2017 15:54 ]

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren op 50 damage na de TD-2 voor Object 260 misgelopen... Had me vergist in hoeveel HP die lef arty heeft, dacht dat die iets meer HP had...
Maarja alsnog 4950 damage in een tier 8 pot met de Skorpion G.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:49
Ook de Patriot maar gekocht, samen met die €20 bundel goud en premium.
Maar wat een tank zeg! Zeker als je top tier bent zijn er genoeg tanks die moeite hebben om überhaupt door je heen te komen.

@Mavi
Na zo weinig battles is dat echt niet slecht hoor. Ik zit ook maar aan 1600 na 7500 battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
wsLy schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:56:
Gisteren op 50 damage na de TD-2 voor Object 260 misgelopen... Had me vergist in hoeveel HP die lef arty heeft, dacht dat die iets meer HP had...
Maarja alsnog 4950 damage in een tier 8 pot met de Skorpion G.
Dat is ook de enige die bij mij nog open staat nadat ik gisteren TD8.4 gehaald heb.
Maar vergeet niet dat je voor die TD2.4 missie ook modules/crew moet beschadigen. Ik weet nog niet goed met welke tank ik dit het best probeer want de Grille 15 is men enige tier 10 TD en om daar nu HE mee beginnen te schieten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Mavi86 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:50:
[...]

bad, nou ik zit er niet veel vandaan.

http://www.noobmeter.com/player/eu/IncredibleMe/508731423/

"below average"
(beetje m'n eigen leven zet maar ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
gotfurrr schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:16:
[...]

In de meeste potjes waar ik dood ga is het ook mijn eigen schuld. De minimap niet goed in de gaten houden, te lang blijven hangen op één locatie, de minimap niet goed in de gaten houden, toch nog even schieten terwijl 6th sense afgaat, de minimap niet goed in de gaten houden, te vaak op één plek peaken want tja, de vorige 3x ging het ook goed, de minimap niet goed in de gaten houden, of gewoon de klassieke brainfreeze en natuurlijk als laatste: de minimap niet goed in de gaten houden. Oh, en m'n aim zuigt.

Simpel gezegd; ik ben nog niet goed genoeg om te kunnen zeggen dat ik meestal doodga door RNG. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRR
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 13:35

PRR

Gaius schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 16:21:
[...]

In de meeste potjes waar ik dood ga is het ook mijn eigen schuld. De minimap niet goed in de gaten houden, te lang blijven hangen op één locatie, de minimap niet goed in de gaten houden, toch nog even schieten terwijl 6th sense afgaat, de minimap niet goed in de gaten houden, te vaak op één plek peaken want tja, de vorige 3x ging het ook goed, de minimap niet goed in de gaten houden, of gewoon de klassieke brainfreeze en natuurlijk als laatste: de minimap niet goed in de gaten houden. Oh, en m'n aim zuigt.

Simpel gezegd; ik ben nog niet goed genoeg om te kunnen zeggen dat ik meestal doodga door RNG. :+
Je vergeet er nog een. De minimap goed in de gaten houden, en niet die ene tank om dat hoekje gaan YOLO'en omdat er altijd drie unspotted achter staan die hun gun op jou aimen. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
PRR schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 16:27:
[...]

Je vergeet er nog een. De minimap goed in de gaten houden, en niet die ene tank om dat hoekje gaan YOLO'en omdat er altijd drie unspotted achter staan die hun gun op jou aimen. ;w
Oh ja, das ook altijd vrij typisch. Rustig afwachten en dan uiteindelijk precies je move maken als de tegenpartij dat ook doet, alleen dan met meer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Gaius schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 16:21:
[...]

het een sluit het ander niet uit :+

als je 44 games speelt met veruit de meeste games met 3 arta (en de rest dus 4 arta of 2 arta), waarbij je ook nog helemaal de #$@#$ in wordt gefocussed, dan ga je vanzelf ook slechter spelen inderdaad.

Maar het verloop van zo'n game is vrij voorspelbaar, je doet wat early damage, je bent gespot, arta splash damage, nog meer splash en terwijl je arta dance evasion moves 2.0 aan het doen bent krijg je nog meer splash damage want daarom. modules kapot, crew leden kaput. 30-40 seconden later zelfde verhaal.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Mr_Size

Gelijk maar even die gare Leo game op YT gezet die ik 2 dagen geleden had 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De MM moest me gisteravond weer even goed nemen. Enkel bottom tier (op zich niet zo'n ramp maar wel in stock tanks), ongelofelijke kutteams. Elke tank in de grind moest ik minimaal drie keer spelen voor ik de double xp had.

Gelukkig nog maar 20k xp voor de top gun op de E50. Ben benieuwd wat dat met die tank doet. Want 240 damage per schot is echt veel te mager.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2017 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2017 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:49
De Ace voor de Patriot is wel vrij hoog volgens mij, 1350xp is niet voldoende ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
TheBrut3 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 19:32:
De Ace voor de Patriot is wel vrij hoog volgens mij, 1350xp is niet voldoende ervoor.
Had vandaag een ace .... xp weet ik niet meer. Wel 4000dmg en 960 spotting dmg gedaan

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Wat een afgrijselijk gare avond zeg. Wel een zeer hoge WR, maar geen enkele tank mocht. Redelijke IS-2 game gespeeld en een goed laatste potje in de 50B, maar de rest was absolute bagger. Zo bizar veel vage crits en bounces gehad met allerlei verschillende tanks. Leek wel weer of mijn account vervloekt was. Eigenlijk moet je dan na een uurtje stoppen, maar ja ik wil dan gewoon eens 1 normale game doen. Die kwam er ook, helemaal aan het einde waarin ik redelijk gratis mijn 50B shells mocht legen en een 5K game kon doen. Maar gelijk stoppen dan want beter dan dat gaat het echt niet worden 8)7

En idd, wat Tiegul al aangaf, zowat elke game minimaal 2 arties per team. Levert echt goede, leuke gameplay op!! d:)b :F -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Mr_Size schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 22:37:
Wat een afgrijselijk gare avond zeg. Wel een zeer hoge WR, maar geen enkele tank mocht. Redelijke IS-2 game gespeeld en een goed laatste potje in de 50B, maar de rest was absolute bagger. Zo bizar veel vage crits en bounces gehad met allerlei verschillende tanks. Leek wel weer of mijn account vervloekt was. Eigenlijk moet je dan na een uurtje stoppen, maar ja ik wil dan gewoon eens 1 normale game doen. Die kwam er ook, helemaal aan het einde waarin ik redelijk gratis mijn 50B shells mocht legen en een 5K game kon doen. Maar gelijk stoppen dan want beter dan dat gaat het echt niet worden 8)7

En idd, wat Tiegul al aangaf, zowat elke game minimaal 2 arties per team. Levert echt goede, leuke gameplay op!! d:)b :F -O-
na vanavond maar besloten weer eens te stoppen tijdelijk met wot, weer alleen maar games met 3 (een game zonder arta, 1 game met 1 arta) arta, op open maps kan je gewoon helemaal niks in een 113 als je team ook niet echt mee werkt + zodra je gespot wordt staan alle arta's te fappen, ik kom wel weer terug als ze de shit de grond in generfd hebben of ik verkoop mn account gewoon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:56

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Same here, erg gare potjes.... ben er weer een paar dagen klaar mee... :/

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:29
Beetje rare dag hier. Maar een paar potjes gedaan, waarvan een met 5 (!) arty per team. Is echt geen zak aan.

Aan de andere kant wel weer een Ace gehaald in de ELC, op Ensk, in een tier 8 pot. Daar was ik dan wel blij mee.

WoT stats

Pagina: 1 ... 77 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).