Alweer de 3e dag op rij met klote RNG en klote teams.
Om mijn sessie van 20 battles even samen te vatten; 9 schoten met mijn amx 50b op stilstaande targets op 300m afstand.. 1 hit.
Zo een onzin de hele tijd...
Verwijderd
Gewoon met de Russen spelen. Belachelijk hoe vaak ik on-the-move raak schiet met de IS-3.wsLy schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 19:13:
Same shit, different day...
Alweer de 3e dag op rij met klote RNG en klote teams.
Om mijn sessie van 20 battles even samen te vatten; 9 schoten met mijn amx 50b op stilstaande targets op 300m afstand.. 1 hit.
Zo een onzin de hele tijd...
Battles gedaan met de IS-7; mijn front turret werd gepenned door een andere IS-7 met AP en zelf kon ik bijna niks pennen... Ok spel.Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 19:20:
[...]
Gewoon met de Russen spelen. Belachelijk hoe vaak ik on-the-move raak schiet met de IS-3.
[ Voor 5% gewijzigd door wsLy op 20-01-2017 19:25 ]
Damn dan heeft hij net 1 pixel weten te raken met een highroll pen ofzo?wsLy schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 19:24:
[...]
Battles gedaan met de IS-7; mijn front turret werd gepenned door een andere IS-7 met AP en zelf kon ik bijna niks pennen... Ok spel.
Gisteren eindelijk mn 2e mark gehaald op mn 113, na 130 games ofzo
Ook weer een net niet TD 15.4 game gehad in de Grille: moest nog 2 kills doen en 600 dmg. Kon precies door een T57 Hvy te killen en daarna arty. Helaas, ondanks mijn chat berichten aan het team, werd de T57 Hvy niet aan mij gegund. Resultaat: 7,8K dmg en 4 kills, ipv 8,1K dmg en 5 kills
yep was een goede sessieMr_Size schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 15:41:
Zojuist met Tiegul zowaar een reeks goede games gehad, whut?
Ook weer een net niet TD 15.4 game gehad in de Grille: moest nog 2 kills doen en 600 dmg. Kon precies door een T57 Hvy te killen en daarna arty. Helaas, ondanks mijn chat berichten aan het team, werd de T57 Hvy niet aan mij gegund. Resultaat: 7,8K dmg en 4 kills, ipv 8,1K dmg en 5 kills
[video]

lel wat een zure loss
[ Voor 5% gewijzigd door gotfurrr op 21-01-2017 16:09 ]
Kan wel. Moet je alleen even wat goud sparen.. :-) Hopelijk gaan de spelers dat niet doen. Maakt het toch een stukje meer zoals de werkelijkheid. Had alleen graag iets meer de 10milj. credits gehad... :-) Kan lang niet alle tanks van modules voorzien..User schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 16:59:
Vergeet niet dat je momenteel in de sandbox niet met goud kan schieten.
WAUW hoeveel BS wil je in een battle meemaken.Mr_Size schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 15:41:
[video]
Ik zit zo ongelofelijk vaak te vloeken op die BC. Dat ding heeft geweldig bouncy armour.
Wat een enorme bullshit op het eind zeg! Verder enorm goede pot, helaas koop je er (behalve een tof filmpje op YTMr_Size schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 15:41:
[video]
Tiegul confirmed best super unicum EUgotfurrr schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 15:56:
[...]
yep was een goede sessieerg jammer dat je missie denied werd inderdaad.
![]()
[afbeelding]
lel wat een zure loss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik voortaan wil winnen neem ik gewoon tiegul mee
jantje 2 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 20:01:
[...]
Tiegul confirmed best super unicum EUGisteren liep die ook al keihard te padden in mijn platoon
![]()
Als ik voortaan wil winnen neem ik gewoon tiegul meeHelaas waren me eigen games drama

Nu nog wat credits grinden (nog 1,5 miljoen) en dan heb ik hem hopelijk nog voor de volgende patch. Als hij dan wordt doorgeschoven naar tier 9 heb ik direct mijn eerste T9 te pakken
Potje later dan toch mijn eerste Ace in de Skorpion G, er was 1457 base XP voor nodig
[ Voor 22% gewijzigd door ElPaco op 22-01-2017 01:18 . Reden: Skorpion G Ace ]
Wel een hoop geleerd, helemaal omdat ik het afgelopen jaar weinig CW kon spelen. En met mijn 2033 WN8 zie je toch echt wel een hoop verschil tussen * Appie Heijn en de 3k WN8 spelers,
Weet iemand hoe ik zo'n soundboard kan gebruiken @ TS, erg gelachen namelijk om
"Das ist ein befehl!!!!"
"Nein nein nein!!!"
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Van fame dingen leren? Het enige wat je leert is redlinen en full gold spammen. Die gasten zijn echt alleen maar bezig om hun wn8 te padden in tier 6 lights. Wat dat betreft kan je beter quickybaby kijken, daar leer ie meer vanAppie Heijn schreef op zondag 22 januari 2017 @ 14:19:
Afgelopen nacht even Tank Company gespeeld met FAME, wat een gasten zijn dat zegHeb 3 uur lang in een stuip gelegen, voll Deutsch over de TS en taalgebruik is echt bijna te ziek van woorden
Wel een hoop geleerd, helemaal omdat ik het afgelopen jaar weinig CW kon spelen. En met mijn 2033 WN8 zie je toch echt wel een hoop verschil tussen * Appie Heijn en de 3k WN8 spelers,
Weet iemand hoe ik zo'n soundboard kan gebruiken @ TS, erg gelachen namelijk om
"Das ist ein befehl!!!!"
"Nein nein nein!!!"
Geen idee, wat zij schoten, ik heb de meeste potjes in de WZ 132 gespeeld, met die tank ben ik niet snel gold nodig. Teamplay van die gasten was gisteren wel behoorlijk goed te noemen als er noemenswaardige companies tegenover ons stonden, heel veel Odem Mortis gasten-->Sub human werden die steevast genoemdgotfurrr schreef op zondag 22 januari 2017 @ 17:21:
[...]
Van fame dingen leren? Het enige wat je leert is redlinen en full gold spammen. Die gasten zijn echt alleen maar bezig om hun wn8 te padden in tier 6 lights. Wat dat betreft kan je beter quickybaby kijken, daar leer ie meer van
Quickybaby in de randoms helemaal mee eens, maar een company battle is wel heel wat anders dan een random, nu heb je een team om je heen, laatste tijd is het zelfs met een 3 man platoon nog afzien, vaak genoeg dat we gewoon hitpoints te kort kwamen omdat we met 4-10 achter stonden, de DPM is dan gewoon niet toerijkend. Af en toe lukt het wel om, dat zijn dan meteen hoogtepunten.
Het was sarcastisch bedoeld hoorAppie Heijn schreef op zondag 22 januari 2017 @ 18:54:
[...]
Geen idee, wat zij schoten, ik heb de meeste potjes in de WZ 132 gespeeld, met die tank ben ik niet snel gold nodig. Teamplay van die gasten was gisteren wel behoorlijk goed te noemen als er noemenswaardige companies tegenover ons stonden, heel veel Odem Mortis gasten-->Sub human werden die steevast genoemd![]()
Quickybaby in de randoms helemaal mee eens, maar een company battle is wel heel wat anders dan een random, nu heb je een team om je heen, laatste tijd is het zelfs met een 3 man platoon nog afzien, vaak genoeg dat we gewoon hitpoints te kort kwamen omdat we met 4-10 achter stonden, de DPM is dan gewoon niet toerijkend. Af en toe lukt het wel om, dat zijn dan meteen hoogtepunten.
Haha dat had ik idd gemist, veelal krijg ik anti-FAME reacties in de chat te zien, dus dacht wellicht ben jij ook anti, volgens mij kun je met Company battle je stats niet padden toch?gotfurrr schreef op zondag 22 januari 2017 @ 18:58:
[...]
Het was sarcastisch bedoeld hoortenzij jouw post ook enige vorm van sarcasme bevat die ik dan weer mis hehe. Er is niks mis met qb, vind het zelfs een erg goede speler. Maar er zijn streamers die gewoon veel beter zijn dan qb, en fame is de beste clan eu
Ik mag altijd wel graag naar Qb kijken, alleen het accent al. Ik "ken" overigens maar 2-3 spelers in FAME waar ik overdag wel eens mee speel(dan is GOT) vaak empty.
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Battle duurde 15 minuten en eindigde in een draw?Rianata schreef op zondag 22 januari 2017 @ 19:46:
Wie wil iets zeggen over het verloop van deze battle... hiervoor al 3 arties aan beide kanten op Prokhorovka...
[afbeelding]
Almost...wsLy schreef op zondag 22 januari 2017 @ 19:46:
[...]
Battle duurde 15 minuten en eindigde in een draw?
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Ik heb er vanavond ook een gehad, toch iets serieuzer van aard...Mr_Size schreef op zondag 22 januari 2017 @ 15:30:
lol Appie
Dit hilarische comment heeft mijn middag goed gemaakt:
...
Heb die hele gozer niet beschoten of gekilled, maar blijkbaar had ik top XP en/of dmg en kwam hij dus ff bij me ranten
[ Voor 5% gewijzigd door Rianata op 22-01-2017 21:04 ]
lel, nice damage in een tier 7 heavyRianata schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:04:
[...]
Ik heb er vanavond ook een gehad, toch iets serieuzer van aard...Van een medelander en afgaande op zijn naam wellicht 46 jaar...
Hou beperkt ben je dan in je hoofd!
[afbeelding]
gisteren echt 10 rampengames gespeeld in mn 113, 3 keer in de fik geschoten (in de ~150 games die ik in de 113 gespeeld heb ben ik in totaal tot gisteren 3 keer in de brand geschoten volgens mij), verder arta arta arta en zelf als een bot gespeeld.
de 113 is imho de beste T10 heavy in de game, als je alles fout doet speel je nog makkelijk 3.5kwn8, als je ok speelt dan rond de 4-4.5k en als je een goede sessie hebt gewoon rond de 5.5k.
een soort e50 op tier X.
Ik zei het hé, zonder FE spelen op de 113 kan wel eens tricky zijngotfurrr schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:05:
[...]
lel, nice damage in een tier 7 heavy![]()
gisteren echt 10 rampengames gespeeld in mn 113, 3 keer in de fik geschoten (in de ~150 games die ik in de 113 gespeeld heb ben ik in totaal tot gisteren 3 keer in de brand geschoten volgens mij), verder arta arta arta en zelf als een bot gespeeld.
de 113 is imho de beste T10 heavy in de game, als je alles fout doet speel je nog makkelijk 3.5kwn8, als je ok speelt dan rond de 4-4.5k en als je een goede sessie hebt gewoon rond de 5.5k.
een soort e50 op tier X.![]()
Gisteren middag was bij mij omdat ik de kravagn gespeeld had weer een drama middag. Ook maar besloten om die tank gewoon even te stallen. Ik hoef maar 1 game te spelen met die tank en ik ben gelijk triggered. Op papier is het gewoon een goede tank maar dat ding is gewoon te random om goed te spelen.
In de avond de Udes grind doorgezet en enkele T10 games, dat was gelukkig een stuk leuker
[ Voor 6% gewijzigd door jantje 2 op 23-01-2017 10:43 ]
bonuspunten als je hem hebt gekliktKingsanity schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:24:
Hahaha, heb ik dit ook eens mee mogen maken
[afbeelding]
Kingsanity schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:24:
Hahaha, heb ik dit ook eens mee mogen maken
[afbeelding]
Teveel eer.
Nee daar doe ik niet aan. Heb nog niet een arty in mijn garage staan.
•Reducing high-caliber gun damage per shot, while also improving their reloading time
--> Helemaal mee eens, high caliber onzin verpest de pace in de game vaak en zorgt voor minder campende playstyle. Dat is een goede change die ik welkom is.
•Scaling 120 mm gun damage to the damage rating of 122 mm guns; the reload time on all affected tanks was increased to keep their DPM intact - •Balanced the underpowered 120 mm guns by increasing their alpha damage
Dit slaat helemaal nergens op alsof de 400 alpha UP is? Ik vind het een perfect alpha waar niets mis mee is. Waarom moeten ze dit nu aanpassen naar 440? Helemaal als ze high caliber damage willen aanpassen. Harde buff voor heavy tanks zonder verklaarbare reden.
Juist het feit dat er verschillende alpha's zijn maakt het nog enigszins divers. low alpha "accucate" guns tegenover de Russische high alpha guns.
Die penetration changes zijn volgens mij ook één grote grap, heb ff QB gekeken toen hij die server speelde. Je kon letterlijk in het open staan en alles bouncen. So much fun
Verwijderd
Lijkt me toch logisch dat een hoger kaliber kanon meer schade doet dan een kleiner kaliber? En hoe gaat dit campen tegen? De reload time increased men ook nog eens dus gaat men nog terughoudender spelen.jantje 2 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:23:
Ik zat nog ff de sandbox dingen door te lezen maar die gasten bij WG zijn echt helemaal gek.
•Reducing high-caliber gun damage per shot, while also improving their reloading time
--> Helemaal mee eens, high caliber onzin verpest de pace in de game vaak en zorgt voor minder campende playstyle. Dat is een goede change die ik welkom is.
•Scaling 120 mm gun damage to the damage rating of 122 mm guns; the reload time on all affected tanks was increased to keep their DPM intact - •Balanced the underpowered 120 mm guns by increasing their alpha damage
Dit slaat helemaal nergens op alsof de 400 alpha UP is? Ik vind het een perfect alpha waar niets mis mee is. Waarom moeten ze dit nu aanpassen naar 440? Helemaal als ze high caliber damage willen aanpassen. Harde buff voor heavy tanks zonder verklaarbare reden.
Juist het feit dat er verschillende alpha's zijn maakt het nog enigszins divers. low alpha "accucate" guns tegenover de Russische high alpha guns.
Die penetration changes zijn volgens mij ook één grote grap, heb ff QB gekeken toen hij die server speelde. Je kon letterlijk in het open staan en alles bouncen. So much fun
Het gaat hierbij om de JPz E100 en de beide Britse TD's. De alpha van de JPz E100 gaat van 1050 naar 950, je zal dus mogelijk sneller een hit durven vangen/de kans dat je die overleeft is groter.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:34:
[...]
Lijkt me toch logisch dat een hoger kaliber kanon meer schade doet dan een kleiner kaliber? En hoe gaat dit campen tegen? De reload time increased men ook nog eens dus gaat men nog terughoudender spelen.
Bij de Britten wordt vooral die HESH damage aangepakt. Gaat van 1750 naar 1450 geloof ik. Zal vaker betekenen dat one-shotten niet gaat lukken.

EINDELIJK 2 Marks in de M6, wat een ramp was het om die te halen zeg.
Wel weer 2 battles met de skorpion g achter elkaar die totaal goed waren voor 380.000 credits netto
Ik lees ook dat de M41 Bulldog met z'n "upgrade" naar tier 8 z'n autoloader kwijtraakt? Dat zou wel erg zuur zijn, dat was nou juist zo leuk aan die tank.
Verwijderd
Dat zal, uitgerekend wanneer ik hem bijna heb. Zelfde voor de Jgpz E100.Gaius schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 08:15:
Gisteravond bijna 6k dmg gedaan in de T28 prot. Voor mij een absoluut damage-record (heb pas twee tier 9 tanks en nog geen tier 10 tanks he). Dus dat was mooi. Helaas geen kills, en jammer ook dat m'n teamgenoten hun uiterste best deden om de basecampende TD's van de tegenpartij te laten winnen, wat ze helaas is gelukt. Maar hey, de Ace is binnen, nieuw damage-record. Ik vind het prima.
Ik lees ook dat de M41 Bulldog met z'n "upgrade" naar tier 8 z'n autoloader kwijtraakt? Dat zou wel erg zuur zijn, dat was nou juist zo leuk aan die tank.
Maar wat er nu juist veranderd geen idee
Anyway tijd om modpackjes aan te passen
Wait wut? Tot zoverre een van de leukste lights...Gaius schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 08:15:
Wat is men dan van plan als gun te gaan gebruiken op een tier hoger? Als dat de singleshot is zal ie niet lang meer in mijn garage staan denk ik... Ergens een linkje?
If you can see, look. If you can look, observe
Heb op modxvm.com nmog geen link naar een 17.0.3 gezien/...
Nooooooooooooo! is mn favo tankRoozzz schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:30:
[...]
Wait wut? Tot zoverre een van de leukste lights...![]()
Wat is men dan van plan als gun te gaan gebruiken op een tier hoger? Als dat de singleshot is zal ie niet lang meer in mijn garage staan denk ik... Ergens een linkje?
Andere vraag, waar is de client update voor die we vandaag krijgen?
die is er inderdaad nog niet, en hem starten met de laatste versie is bij mij een no go als ik naar mijn tech tree ga, dan crashed de boel, een beetje wachten dus.Edmin schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:04:
[...]
Heb op modxvm.com nmog geen link naar een 17.0.3 gezien/...
Heb ook de Mutz 58 gekocht en vrijwel meteen voorzien van Coated Optics, Vertical Stabilizer Mk 1 en de Gun Rammer.
Ik ben weer verslaafd, zo leuk spelen!
Ik speel 'm als spotter die af en toe de heavy's ondersteund.
Ook bounced ie redelijk goed.
Dikke aanrader wat mij betreft (afhankelijk van je speelstijl).
Noooooooo dat is echt zo baas aan die tankGaius schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 08:15:
[ Voor 37% gewijzigd door Gman op 24-01-2017 11:08 ]
Alles werkt prima bij mij, net een pot gespeeld.nYzEkE schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:51:
[...]
die is er inderdaad nog niet, en hem starten met de laatste versie is bij mij een no go als ik naar mijn tech tree ga, dan crashed de boel, een beetje wachten dus.
QB mod files even in het nieuwe mapje gezet end aarna de client weer opgestart, xvm kleurtjes werken ook.
Niet in de tech tree geweest though...
Ik heb eerste de standaard SD client geinstalleerd en onlangs daar de HD versie overheen geinstalleerd. In de graphical settings kan ik nergens terug vinden of de cleint nu SD of HD is. Wanneer ik naar bijv Circon z'n filmjes kijk lijkt het er beter uit te zien dan bij mij ondanks dat ik grafisch bijna alles op max heb staan.
Tevens vind ik het geluid van oa Circon en op youtube kanaal van 'World Of Tanks The Best Replays' erg mooi klinken. Is dat een soundmod? Zo ja, weet iemand welke dat is?
Strix (Skullflame)
HD of SD kan je hier zien :mcB schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:57:
Misschien een domme vraag, maar hoe kan ik zien of mijn client de HD client is?
Ik heb eerste de standaard SD client geinstalleerd en onlangs daar de HD versie overheen geinstalleerd. In de graphical settings kan ik nergens terug vinden of de cleint nu SD of HD is. Wanneer ik naar bijv Circon z'n filmjes kijk lijkt het er beter uit te zien dan bij mij ondanks dat ik grafisch bijna alles op max heb staan.

Over welk geluid heb je het precies ?Tevens vind ik het geluid van oa Circon en op youtube kanaal van 'World Of Tanks The Best Replays' erg mooi klinken. Is dat een soundmod? Zo ja, weet iemand welke dat is?
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Dank je wel. Ik had het verwacht in de Settings in game ergens terug te kunnen vinden. Ik ga vanavond meteen even kijken.
Met name het schieten en het geluid van de tracks klinken veel mooier en duidelijker aanwezig dan ik zelf ervaar in de standaard client.
Strix (Skullflame)
naar res_mods/0.9.17.0.3/gui/flash gaan... daar techtree.swf en de hele folder techtree weggooien.nYzEkE schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:51:
[...]
die is er inderdaad nog niet, en hem starten met de laatste versie is bij mij een no go als ik naar mijn tech tree ga, dan crashed de boel, een beetje wachten dus.
en even kijken of in res_mods/0.9.17.0.3/scripts/client/gui/mods mod_VerticalTechtree.pyc staat, die moet ook weg.
"HD Client – This client will include textures for game objects in all resolutions, including the maximum quality textures. Otherwise identical to the Standard Client, the HD Client will take up more hard drive space and require a 64-bit operating system."Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:38:
Vraagt die HD cliënt meer dataverkeer dan de SD cliënt?
Als het goed is niet. Alleen meer schuifruimte om de HD textures op te slaan.
Strix (Skullflame)
bedanktVorst8 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:59:
[...]
naar res_mods/0.9.17.0.3/gui/flash gaan... daar techtree.swf en de hele folder techtree weggooien.
en even kijken of in res_mods/0.9.17.0.3/scripts/client/gui/mods mod_VerticalTechtree.pyc staat, die moet ook weg.
maar gelukkig zijn alle mods die ik gebruik al geupdate (de volle 3) en werkt alles terug naar behagen
Verwijderd
Ok thanks. Wellicht dat ik dan nog eens mijn laptop upgrade.mcB schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:11:
[...]
"HD Client – This client will include textures for game objects in all resolutions, including the maximum quality textures. Otherwise identical to the Standard Client, the HD Client will take up more hard drive space and require a 64-bit operating system."
Als het goed is niet. Alleen meer schuifruimte om de HD textures op te slaan.
Mochten die penetration changes er komen worden heel veel tanks echt waardeloos (of gold spammen). Onder andere mijn geliefde Scorpion G moneymachine.
vooral de e5 cupola fix lijkt me terecht.
en een received damage log, beetje laat maar goed, wel fijn dat het eindelijk ook in de vanilla versie zit straks
[ Voor 32% gewijzigd door gotfurrr op 25-01-2017 15:48 ]
nice damageMr_Size schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:54:
Grille nerfGa ik TD 15.4 wel nooit meer halen vrees ik
[video]
[ Voor 7% gewijzigd door gotfurrr op 25-01-2017 16:35 ]
Verwijderd
Beter nerfen ze arty gewoon eens. Wel nice dat die Cent 7/1 een betere reload krijgt. Ben daar bijna.gotfurrr schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:45:
dit ziet er wel ok uit: http://worldoftanks.eu/en/news/46/supertest-917-1/
vooral de e5 cupola fix lijkt me terecht.
en een received damage log, beetje laat maar goed, wel fijn dat het eindelijk ook in de vanilla versie zit straks
ASAPKepro schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:44:
Geen HD tanks?
Map: Pilsen
Wij: 2x AMX CDC, 1x Ravioli (ik), 1xJT8.8
Zij: 2x Liberté, 1x Patriot, 1x SuperP.
Game, kom op nou...
De SuperTest aanpassingen lijken me o.h.a. terecht, maar de nerf op de Grille is van Hellcat-achtige kwaliteit. Én de reload, én de mobility (x2) én de gun depression... waarom heeft WG niet geleerd van de Hellcat, de M48, etc., etc...
[ Voor 43% gewijzigd door Edmin op 25-01-2017 17:07 ]
Omdat de combinatie van die eigenschappen de tank OP maken, imo. Als je bijvoorbeeld alleen de reload aanpast, kan je gewoon wat minder vaak peeken. Maar je kan nog steeds als een medium naar een plek yolo'en. Maar als je meerdere dingen nerft wordt hij hopelijk meer een TD en minder een medium met een enorm kanon.Edmin schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:02:
De SuperTest aanpassingen lijken me o.h.a. terecht, maar de nerf op de Grille is van Hellcat-achtige kwaliteit. Én de reload, én de mobility (x2) én de gun depression... waarom heeft WG niet geleerd van de Hellcat, de M48, etc., etc...
Het is de combinatie van eigenschappen die het ding sterk maken. Eens. Maar haar er 1 ding uit en die combinatie wordt tenietgedaan. Haal 15% van de engine power af en je bent echt al heel ver. Omdat hij geen camo en geen armor heeft houd je dan maar 1 ding over: de gun handling. Nu nerfen ze die ook nog eens (reload en gun depression) waardoor je effectief niets over houdt. Nogmaals, ik verwacht dat dit een zelfde effect gaat hebben als destijds op de Hellcat. Dat ding ging van OP naar waardeloos in 1 patch. We zullen zien...User schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:58:
[...]
Omdat de combinatie van die eigenschappen de tank OP maken, imo. Als je bijvoorbeeld alleen de reload aanpast, kan je gewoon wat minder vaak peeken. Maar je kan nog steeds als een medium naar een plek yolo'en. Maar als je meerdere dingen nerft wordt hij hopelijk meer een TD en minder een medium met een enorm kanon.
Met 850 PK kan ik nog steeds naar een medium plek yolo'en, alleen kom ik er dan tegelijkertijd met de medium aan in plaats van dat ik um voor ben.Edmin schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:10:
[...]
Het is de combinatie van eigenschappen die het ding sterk maken. Eens. Maar haar er 1 ding uit en die combinatie wordt tenietgedaan. Haal 15% van de engine power af en je bent echt al heel ver. Omdat hij geen camo en geen armor heeft houd je dan maar 1 ding over: de gun handling. Nu nerfen ze die ook nog eens (reload en gun depression) waardoor je effectief niets over houdt. Nogmaals, ik verwacht dat dit een zelfde effect gaat hebben als destijds op de Hellcat. Dat ding ging van OP naar waardeloos in 1 patch. We zullen zien...
Maar dat wordt ineens lastiger als ik een lage reverse speed heb omdat ik dan slechter kan peeken en brawlen. Ik kan nog steeds naar een (medium) plek yolo'en, maar ik kan niet tegen mediums vechten omdat ik makkelijker te cirkelen ben.
De andere nerfs hebben er naar mijn idee meer mee te maken dat dat kreng op praktisch elke plek je potje razendsnel kon vernaggelen. Ding had hogere DPM dan de meeste andere TDs. Alleen de Strv en 263 hebben meer DPM en de 268 heeft dezelfde DPM, maar deze drie hebben allemaal duidelijke zwakke punten, de Grille niet.
De Strv heeft zijn autobounce angles en heat shield. De 268 en 263 stronk Russian armour. De Grille heeft alleen maar dat hele grote vierkante HE lokkertje van een turret. Zwak genoeg toch? Van deze 4 TD's is alleen de Grille na spotten direct dood, de rest niet.User schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:23:
[...]
Alleen de Strv en 263 hebben meer DPM en de 268 heeft dezelfde DPM, maar deze drie hebben allemaal duidelijke zwakke punten, de Grille niet.
Je bedoelt de autobounce angles op bepantsering dat overmatched kan worden door een heel aantal kanons zonder dat je hoeft te richten? Je bedoelt de Strv die 2 seconden stil moet staan voordat ie kan schieten, en vervolgens maar met 10 km/u kan wegkomen. Dezelfde Strv die 20 mm zijbepantsering heeft en door letterlijk elk kanon op tier 10 overmatched kan worden. De tank met 20 mm bepantsering op z'n dak, zodat praktisch elk arty schot een pen is. Die Strv bedoel je?Edmin schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:41:
[...]
De Strv heeft zijn autobounce angles en heat shield. De 268 en 263 stronk Russian armour. De Grille heeft alleen maar dat hele grote vierkante HE lokkertje van een turret. Zwak genoeg toch? Van deze 4 TD's is alleen de Grille na spotten direct dood, de rest niet.
Of de 263, met z'n matige gundepression, matige gun arcs, slechte zijbepantsering en open dak.
Of dan de 268, met z'n aimtijd die echt letterlijk om te janken is. Of de echt belabberde gun arcs. En niet te vergeten de absoluut achterlijke mondingssnelheid van wel 760, welke de laagste is van alle tier 10 TDs.
Nee, dan de Grille, die met z'n super accurate, super snel richtende klotekanon vanaf zo'n beetje elke positie op de map je kan verkloten. Who cares dat ie weinig armour heeft, als ie gespot wordt is ie binnen de kortste keren in cover. Als ie uberhaupt gespot wordt, gezien zijn camo beter is dan de andere hoge alpha TDs (muv de Foch en 268).
Ding kan je straks nog steeds over de hele map aan puin raggen, hij kan het alleen wat minder effectief en vanaf minder posities.
Ik vind het een goeie nerf.
De tank werkt of hij werkt niet. Soms schiet je idd alles raak, meestal echter niet en mag je blij zijn als je 3K dmg kan doen. Vanavond mocht hij niet voor mij, na 2 games maar weer met rust gelaten.
Vergeet niet dat jij speciaal van WG een negatieve multiplier op alles hebt he. Dat een tank voor jou niet werkt betekent niet dat ie voor iedereen niet werkt.Mr_Size schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:48:
Mjah op papier is de Grille misschien te sterk ja. In de praktijk echter totaal niet. Vanavond ook weer een game 3 shells op rij de grond in, fully aimed. 2 daarvan waren op een hull down Skorpion, dus dat je dat mist begrijp ik nog. Maar de laatste shell was op een stilstaande UDES die recht voor mijn neus stond op 150m. En weer de shell de grond in. GG, 025 acc, plz nerf..
De tank werkt of hij werkt niet. Soms schiet je idd alles raak, meestal echter niet en mag je blij zijn als je 3K dmg kan doen. Vanavond mocht hij niet voor mij, na 2 games maar weer met rust gelaten.
Vind de grille vooral early game soms vervelend omdat je gelijk voor 750hp wordt geklikt, er is volgens mij maar 1 andere tier x tank die early game veel dmg kan schieten en dat is de tvp. Alleen moet de tvp daar wel enkele seconden voor in zeee open staan en de grille kan ff snel 750hp klikken.
Als ze nou de grille iets meer tijd geven om geraakt te worden dan is dat ook weer balanced.
Even later gaan platoonen met mr_size en toen hadden we al iets meer invloed op de battles maar het was nog steeds lastig om te winnen, teams waren echt dramatisch slecht.
Tiegul kwam na een tijdje meedoen en toen waren we 3 man sterk en vanaf toen konden we de battles naar onze hand zetten. Als ik mij niet vergis hebben wij ook geen battle meer verloren toen.
Heerlijke battles gehad met de amx 50b, alle battles tussen de 4 en 6k damage gedaan.
Het meest trieste van de avond was een battle waarin een paar mensen expres zichzelf gingen doodrushen.. waarom? 'haha we made our platoon 1 lose the battle hahahahahahahaha!!!'
Dat soort mensen...
Betere reload en hogere topsnelheid.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:30:
[...]
Beter nerfen ze arty gewoon eens. Wel nice dat die Cent 7/1 een betere reload krijgt. Ben daar bijna.
Ben nu zelf bij de Centurion 7/1, Panther II, Indien Panzer en T28 prot. Centurion 7/1 en T28 prot werden weer expliciet genoemd in dit bericht, en de Indien Panzer en Panther II al in een eerder bericht (betere mobiliteit, gun handling en Panther II krijgt 88mm clowngun). Dus hoop dat ze een beetje opschieten met deze patch.
Als er iets is wat een grille niet kan is het wel brawlen... de bloom op de gun is te groot om goed hoekjes te peeken helemaal in combinatie met de track traverse die retarded is. Je wordt al outflanked door een maus omdat ik makkelijker te cirkelen ben.User schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:23:
[...]
Met 850 PK kan ik nog steeds naar een medium plek yolo'en, alleen kom ik er dan tegelijkertijd met de medium aan in plaats van dat ik um voor ben.Ik kan dus nog steeds op een medium plek spelen.
Maar dat wordt ineens lastiger als ik een lage reverse speed heb omdat ik dan slechter kan peeken en brawlen. Ik kan nog steeds naar een (medium) plek yolo'en, maar ik kan niet tegen mediums vechten punten, de Grille niet.
De andere nerfs hebben er naar mijn idee meer mee te maken dat dat kreng op praktisch elke plek je potje razendsnel kon vernaggelen. Ding had hogere DPM dan de meeste andere TDs. Alleen de Strv en 263 hebben meer DPM en de 268 heeft dezelfde DPM, maar deze drie hebben allemaal duidelijke zwakke in dat ding.
Het voordeel van de mobility is dat je gewoon snel op BS posities ben met een TD en makkelijk de cleanups kan mee maken en relocaten. Persoonlijk vind ik een nerf op zijn top speed dik terecht en gun depression is ook prima maar buff dan wel die traverse speed, dat maakte die tank nu echt drama om te spelen. En als ze dat niet doen zal de grille net zo'n campende schijt TD worden als de jagd E100 maar dan met meer camo.
Eergisteren de STRV 03 unlocked en was helemaal blij, stock prima te spelen en dacht dit wordt best een leuke grind. Maar gisteren mocht er helemaal niets in die tank. Oneshots door arty yey
@User Wel nog ff wennen aan Strv armor, soms bounce ik reliable de meeste 100m-105mm guns en soms schiet een LT 54 me weg alsof ik geen armor heb, sta ik dan iets te angled dat hij je sideroof armor kan overmatchen? Moet je echt letterlijk recht naar de tanks kijken en mag je niets anglen? Volgens mij beweegt de hoogte van de tank mee met de tank waar je naar kijkt?
[ Voor 37% gewijzigd door jantje 2 op 26-01-2017 10:12 ]
Hier hetzelfde verhaal, begon goed met 2 wins. Toen ik mijn T-62A pakte was het feest over.wsLy schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 07:56:
De avond begon bagger met een aantal potjes waarin gewoon niks wilde lukken... Solo spelen ging al helemaal niet omdat je gewoon geen invloed had op het verloop van de battle... Een team wist bijv. Een flank te verliezen met 5 tier 10's tegenover 3 tier 10's en dan ook nog eens bijna geen damage te doen... Mooi man...
Even later gaan platoonen met mr_size en toen hadden we al iets meer invloed op de battles maar het was nog steeds lastig om te winnen, teams waren echt dramatisch slecht.
Tiegul kwam na een tijdje meedoen en toen waren we 3 man sterk en vanaf toen konden we de battles naar onze hand zetten. Als ik mij niet vergis hebben wij ook geen battle meer verloren toen.
Heerlijke battles gehad met de amx 50b, alle battles tussen de 4 en 6k damage gedaan.
Het meest trieste van de avond was een battle waarin een paar mensen expres zichzelf gingen doodrushen.. waarom? 'haha we made our platoon 1 lose the battle hahahahahahahaha!!!'
Dat soort mensen...
Eerste pot 5k damage, de 8 potten daarna gemiddeld 2k damage, echter alle potjes verloren.
Winrate op deze tank staat nu op 30% na 22battles.
Whatever.
Eerste 30-40 battles op mijn object 140 was ook iets van 30% winrate... Ernaar ging t gelukkig wel beter...Harmen schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:19:
[...]
Hier hetzelfde verhaal, begon goed met 2 wins. Toen ik mijn T-62A pakte was het feest over.
Eerste pot 5k damage, de 8 potten daarna gemiddeld 2k damage, echter alle potjes verloren.![]()
Winrate op deze tank staat nu op 30% na 22battles.
gisteren 12 games gespeeld en 100% winrate inderdaad, wel is het grinden van marks in een 3 mans platoon echt niet te doen. Alle damage wordt weggekliktwsLy schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 07:56:
De avond begon bagger met een aantal potjes waarin gewoon niks wilde lukken... Solo spelen ging al helemaal niet omdat je gewoon geen invloed had op het verloop van de battle... Een team wist bijv. Een flank te verliezen met 5 tier 10's tegenover 3 tier 10's en dan ook nog eens bijna geen damage te doen... Mooi man...
Dat soort mensen...
Als je harde rapes hebt met 15-2 games wordt het inderdaad lastig, maar soms heb ik echt zelfs als ik dan solo zou spelen zou ik de damage niet halen. Marks grinden is ook zo random, als je een avond hebt waar je van die keiharde wins/losses heb kan je nog zo goed zijn...het heeft dan geen nut.gotfurrr schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:02:
[...]
gisteren 12 games gespeeld en 100% winrate inderdaad, wel is het grinden van marks in een 3 mans platoon echt niet te doen. Alle damage wordt weggeklikt![]()
Gisteren was ook zo'n dag gewoon nul games die je normaal kan spelen, het is rennen voor de damage.
Ik heb volgens mij bijna al me marks in platoon gehaald, iig alle T10's zowat. Wat lower tiers heb ik zelf gedaan, want in lower tiers is er vaak geen genoeg damage idd.
Wilde eergisteren solo weer spelen, 1 game T34 keiharde loss met wat RNG schoten, vond ik het eigenlijk al wel prima en ben ik gestopt. Kan me er ook niet echt meer toe zetten. #casual
... en als je dan ook nog bij een ander redelijk n00bplatoon ingedeeld wordt door de MM is het op voorhand al gelopen zaakjantje 2 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:35:
[...]
Als je harde rapes hebt met 15-2 games wordt het inderdaad lastig...
Grappig genoeg was dat dus wel me beste game van de avond zowatRianata schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:45:
[...]
... en als je dan ook nog bij een ander redelijk n00bplatoon ingedeeld wordt door de MM is het op voorhand al gelopen zaak
Goede spawn, maar 1 arty hit gehad en me shells kwamen waar ik aimde
Daarna ging het alleen maar bergafwaarts
Verwijderd
En ik had al na 2 min een ammo rack te pakken waardoor mijn game al heel snel vrij kansloos werdjantje 2 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:50:
[...]
Grappig genoeg was dat dus wel me beste game van de avond zowat![]()
Goede spawn, maar 1 arty hit gehad en me shells kwamen waar ik aimde![]()
Daarna ging het alleen maar bergafwaarts
Wie zit hier dan onder een volkomen vreemde naam? Wie van de andere 4 scrubs is dit? Mr. Protheus...Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:04:
[...]
En ik had al na 2 min een ammo rack te pakken waardoor mijn game al heel snel vrij kansloos werd
EDIT: oh wacht, cyber?!
[ Voor 8% gewijzigd door Rianata op 26-01-2017 14:25 ]
Verwijderd
Mr f1cyberRianata schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:24:
[...]
Wie zit hier dan onder een volkomen vreemde naam? Wie van de andere 4 scrubs is dit? Mr. Protheus...
EDIT: oh wacht, cyber?!Ik meen me iets te herinneren...
Good news for you is that once you research Maus before update, VK 100.01 P and Mauschen will be unlocked for you as well.
Bad news is you need to hurry up."
Bron: https://thearmoredpatrol....tech-tree-change-details/
Dus scrubs die de Maus nog niet unlocked hebben: als de sodemieter opschieten!
Verwijderd
Lol dat ga ik nooit redden zou dan zo'n beetje helemaal van voren moeten beginnen.Rianata schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:54:
"As announced by developers, the upcoming version 9.17.1 comes with changes in the German, Japanese and American tech trees. Here are some details about what will happen to the German one:
Good news for you is that once you research Maus before update, VK 100.01 P and Mauschen will be unlocked for you as well.
Wel lullig voor mensen die nu bijna de VK4502B hebben maar nooit meer op tijd die Maus gaan unlocken. Heb je voor niets die kutgrind gedaan.
Correctie, 11* 13 * en nu kap ik er mee voor vandaag
[ Voor 14% gewijzigd door FSXnoob op 26-01-2017 19:25 ]
Ik heb 500.000 free xp en moet nog een 100.000 xp tot de VKB.Rianata schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:54:
"As announced by developers, the upcoming version 9.17.1 comes with changes in the German, Japanese and American tech trees. Here are some details about what will happen to the German one:
E-50
VK 45.02A
T-15
Indien-Panzer
AMX 38
Hotchkiss H35
Renault FT
ARL V39
Type-4 Chi-To
Type 64
WZ-111
59-16
TOG II
AT 2
AT 7
T14
T21
A-32
Object 140
Object 268
Object 263
Object 907
Following will be put into Supertest
Strv 81
Jagdtiger (H)
T-44-85M
T-44-100M
Tiger II of (H)
fkn finallyKepro schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 08:40:
The following will be arriving with new HD models:
Object 907
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
YouTube: World of Tanks || DON'T TRY THIS AT HOME
Object 263 die even los gaat op Himmelsdorf.
ElPaco schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:37:
Holy shit wat een pot: wat een idioot met onwijs veel luck en geen skill bedoel je![]()
![]()
Holy shit wat een pot: luck...... dit is de meest bizare luck game die ik ooit heb gezienElPaco schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:37:
Holy shit wat een pot:
die gast had denk ik 10x dood moeten zijn, maar wordt gewoon niet afgestraft voor elke fout die die maakt.
Zulke replays kan ik soms echt niet begrijpen, zulke retarded enemies kom ik echt maar zelden tegen.
En als ze dan retarded zijn schieten ze meestal HE en had ik alsnog doodgegaan
Ben benieuwd wat ze met de armor layout gaan doen met deze tanks, eens zien of we een mooie stealth nerf of buff krijgen.Kepro schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 08:40:
The following will be arriving with new HD models:
E-50
WZ-111
Object 140
Object 268
Object 263
Object 907
[ Voor 20% gewijzigd door jantje 2 op 27-01-2017 10:30 ]
Om een dergelijke pot te krijgen moet je ook wel geluk hebben tuurlijkjantje 2 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:29:
[...]
Holy shit wat een pot: luck...... dit is de meest bizare luck game die ik ooit heb gezien![]()
![]()
die gast had denk ik 10x dood moeten zijn, maar wordt gewoon niet afgestraft voor elke fout die die maakt.
Zulke replays kan ik soms echt niet begrijpen, zulke retarded enemies kom ik echt maar zelden tegen.
En als ze dan retarded zijn schieten ze meestal HE en had ik alsnog doodgegaan
[...]
Ben benieuwd wat ze met de armor layout gaan doen met deze tanks, eens zien of we een mooie stealth nerf of buff krijgen.
Ja entertaining was het inderdaad wel ja, al zit ik zelf wel tenenkrommend te kijken naar de misplays en niet een klein beetje luck zoals je moet hebben maar gewoon onwijs veel bs luck. Ik wordt eigenlijk altijd hard gestraft voor elke keer dat ik een keer wat fout doe en hij komt er telkens mee weg.ElPaco schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:37:
[...]
Om een dergelijke pot te krijgen moet je ook wel geluk hebben tuurlijkMaar juist het feit dat hij echt 10x dood had moeten zijn maakt het wel tof om te kijken vind ik. En het feit dat het action packed is vanaf minuut 2 ofzo.
Dat vind ik altijd het nadeel aan die super replays, die krijg je alleen maar door eigenlijk "dom" te spelen. Als je het spelletje tactisch speelt en voor de win speelt zal je merken dat je eigenlijk je eigen kans om zulke games te hebben de nek om draait doordat je dit altijd een stap voor bent. ( in de meeste gevallen ofc )
Eigenlijk kreeg hij deze game omdat hij de hill op wilde via achteren met support maar toch liever doelloos achter de arty ging aan rijden. Als die arty daar niet had gestaan was hij via achteren de hill op gereden en had die game er heel anders uit gezien. Wss samen met die jagd en T62a een easy win.
[ Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 27-01-2017 11:16 ]
Het ergste vond ik die bounce van de E100 aan het eind, in zijn zijkant. En inderdaad, als hij die arty niet achterna was gegaan was het een compleet andere pot geworden, net als wanneer die Batchat niet stil ging staan voor zijn gun (na het eerste schot van de BC) of de Skoda die niet weet hoe hij de zijkant van het ding moet pennen.jantje 2 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:15:
[...]
Ja entertaining was het inderdaad wel ja, al zit ik zelf wel tenenkrommend te kijken naar de misplays en niet een klein beetje luck zoals je moet hebben maar gewoon onwijs veel bs luck. Ik wordt eigenlijk altijd hard gestraft voor elke keer dat ik een keer wat fout doe en hij komt er telkens mee weg.
Dat vind ik altijd het nadeel aan die super replays, die krijg je alleen maar door eigenlijk "dom" te spelen. Als je het spelletje tactisch speelt en voor de win speelt zal je merken dat je eigenlijk je eigen kans om zulke games te hebben de nek om draait doordat je dit altijd een stap voor bent. ( in de meeste gevallen ofc )
Eigenlijk kreeg hij deze game omdat hij de hill op wilde via achteren met support maar toch liever doelloos achter de arty ging aan rijden. Als die arty daar niet had gestaan was hij via achteren de hill op gereden en had die game er heel anders uit gezien. Wss samen met die jagd en T62a een easy win.
Ja, hij had luck. 9 van de 10 keer als je een goede game hebt in WoT is het vanwege luck of domme tegenstanders.
Bij mij is het vaak andersom ik wordt altijd gepenned door rode bots zonder dat iemand ook maar iets mikt of aimedPropane schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:55:
Haha, ja en als één van jullie zelf in die Skoda had gezeten was het hier nu "Godver WG met hun RNG, ik had de zijkant van een Object 263 en verdomme m'n hele magazijn bounced.".
Ja, hij had luck. 9 van de 10 keer als je een goede game hebt in WoT is het vanwege luck of domme tegenstanders.
die kill op de tvp is trouwens ook geniaal z'n crosshair staat zowat naast de tank
Dit is dus precies waarom je niet goed in WoT hoeft te zijn en de game niet skill based is.
9.17.1 patchnotes.
Ik ben in ieder geval flink salty over de VK K snelheid nerf.
op korte termijn heeft luck een veel grotere impact dan op langere termijn, als de sample size groot genoeg is dan wordt de factor geluk niet meer zo bepalend. vind het wel een van de meest irritante dingen aan WoT, aangezien we allemaal het meeste onthouden van de korte termijn - de games die we NU spelen blijven het meest bij natuurlijk. Bovendien is de luck niet eenzijdig, iedereen heeft wel eens luckjantje 2 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:06:
[...]
Bij mij is het vaak andersom ik wordt altijd gepenned door rode bots zonder dat iemand ook maar iets mikt of aimedMaar deze game was echt beyond luck, letterlijk elke tank die hij tegen kwam faalde en dat had niets te maken met slechte RNG van hun, maar gewoon niet kunnen aimen...
die kill op de tvp is trouwens ook geniaal z'n crosshair staat zowat naast de tanken early game bounced z'n eigen jageruu ook nog in z'n ass
![]()
Dit is dus precies waarom je niet goed in WoT hoeft te zijn en de game niet skill based is.
Een rode bot heeft niet voor niets een wn8 van 400, die zal best af en toe een 4k wn8 game spelen, maar overgrote meerderheid van zijn games zijn dat niet. Je hebt alleen pech als je zelf slachtoffer wordt in die ene game dat zo'n speler alles mag en kan van WG.
Wat mij betreft zou WG de RNG op aim en pen drastisch moeten verminderen, rng op low/high roll vind ik nog wel ok.
Haha ik las het vanmorgen al en dacht letterlijk; dit zal GJ wel niet grappig vindenUser schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:29:
http://www.mmowg.net/worl...-patchnotes-tank-changes/
9.17.1 patchnotes.
Ik ben in ieder geval flink salty over de VK K snelheid nerf.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Dit topic is gesloten.
![]()
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).