Oh, dan snapte ik je verkeerd, my bad.gotfurrr schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:15:
Je mist mijn punt volledig, ik vind juist helemaal niet dat zij de morele plicht hebben om ook maar iets te doen. Ik vind het alleen nogal raar dat er vanuit die hoek nu wel een moreel statement wordt gegeven. Ja we wisten al lang dat wn8 broken is op tier ix meds. Duh.
Verder sprak ik over hij als in het team of betrokkenen achter/bij wn8 (zie wat tussen haakjes staat)
Verder vind ik wn8 alleen interessant als een soort van baseline, wat de waarde ook is: je kan vergelijken. 3marken van tier x's vind ik inmiddels veel interessanter
Ja, jij weet wel dat sommige expecteds broken zijn en dat je daar rekening mee houdt als je naar stats kijkt, maar er zijn genoeg mensen die daar 'misbruik' van maken omdat tig mensen alleen maar naar WN8 kijken. Ergo die gast in het Wotlabs topic die 1300 WN8 zakte met zijn recents, en vervolgens alles en iedereen uitschold omdat ie slechter geworden was (ya, really).
Die mensen vallen nu ineens door de mand, mede omdat ze zo veel waarde hechten aan een enkel getal. WN8 is min of meer bedoeld als aanvulling op andere stats, en het werkt nu nog steeds zoals voor v29. Pre-v29 keek je of iemand zat te padden in de M46 en E50 en kon je zijn stats wat omlaag schroeven. Post-v29 kijk je of iemand zat te padden in de M46 en E50 en kun je zijn stats wat omhoog schroeven. Tenzij je alleen naar WN8 als getal kijkt veranderd er dus niet zo veel.
Get rekt E50 padders, wie niet horen wil moet maar voelen.
Also, van een XVM dev:
Fun time's over, time to go home now guys.Edit: http://forum.wotlabs.net/...es-updated-to-v29/&page=1
Enjoy reading.
[ Voor 3% gewijzigd door User op 16-01-2017 11:29 ]