[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.075 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:11
gotfurrr schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:15:
Je mist mijn punt volledig, ik vind juist helemaal niet dat zij de morele plicht hebben om ook maar iets te doen. Ik vind het alleen nogal raar dat er vanuit die hoek nu wel een moreel statement wordt gegeven. Ja we wisten al lang dat wn8 broken is op tier ix meds. Duh.

Verder sprak ik over hij als in het team of betrokkenen achter/bij wn8 (zie wat tussen haakjes staat)

Verder vind ik wn8 alleen interessant als een soort van baseline, wat de waarde ook is: je kan vergelijken. 3marken van tier x's vind ik inmiddels veel interessanter
Oh, dan snapte ik je verkeerd, my bad.

Ja, jij weet wel dat sommige expecteds broken zijn en dat je daar rekening mee houdt als je naar stats kijkt, maar er zijn genoeg mensen die daar 'misbruik' van maken omdat tig mensen alleen maar naar WN8 kijken. Ergo die gast in het Wotlabs topic die 1300 WN8 zakte met zijn recents, en vervolgens alles en iedereen uitschold omdat ie slechter geworden was (ya, really).
Die mensen vallen nu ineens door de mand, mede omdat ze zo veel waarde hechten aan een enkel getal. WN8 is min of meer bedoeld als aanvulling op andere stats, en het werkt nu nog steeds zoals voor v29. Pre-v29 keek je of iemand zat te padden in de M46 en E50 en kon je zijn stats wat omlaag schroeven. Post-v29 kijk je of iemand zat te padden in de M46 en E50 en kun je zijn stats wat omhoog schroeven. Tenzij je alleen naar WN8 als getal kijkt veranderd er dus niet zo veel. :+

Get rekt E50 padders, wie niet horen wil moet maar voelen. :+

Also, van een XVM dev:
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/to8wt/fe20ed64f1.pngFun time's over, time to go home now guys.

Edit: http://forum.wotlabs.net/...es-updated-to-v29/&page=1
Enjoy reading. :P

[ Voor 3% gewijzigd door User op 16-01-2017 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:24
majic schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:15:
Goed....ik ben er weer van overtuigd dat er "punishment" cycles zijn waarbij je gewoon 80% idiotenteams krijgt.

Sinds gisterochtend heb ik zo'n 80% potjes verloren, en dat geldt voor 100% voor alle potjes waar ik niet de top #5 tanks was. Ben nu een beetje arty aan het grinden en scouts, en ondanks dat ik toch wel targets raak en spot (en zelfs high end tanks zelf succesvol solo met m'n tier5 scoutje) gewoon loss na loss na loss na loss.

Vind het met name irritant omdat Wargaming niet wil toegeven dat er dit soort mechanieken zijn die je gewoon constant 'bad hands' toedelen. Maar die zijn er wel. Je hebt goede en slechte dagen golven - en je ziet het al meteen aan je team (weinig mensen van een clan vs veel mensen van een clan, of allemaal mediums vs allemaal heavies, of een enemy platoon met 3x batchat/emil/kv-2 etc...laten we het over stats maar niet hebben).

Ik heb m'n hele leven multiplayer games gespeeld en ben wel gewend aan loosing en winning streaks, maar over zo'n 10 potjes bekeken effende dat zich wel uit. Kreeg je goede en slechte teams mee. Maar 80 of 90% extreem slechte teams? Dat heb ik nog nooit meegemaakt. En dat gewoon uren en uren en uren achter elkaar, tot t' stopt en je weer een normale verdeling (50/50) krijgt.

Er is dus niks willekeurigs aan, alhoewel die indruk wel nog steeds gewekt wordt. Er is gewoon matchmaking waarbij loosers bij elkaar worden gestopt en winners in het andere team, en als je bij het looser team zit...veel succes. Geen idee wat de condities zijn om negatieve matchmaking te verkrijgen. Arty spelen? Scout spelen? Je consumeert niet genoeg goud, geen premium hebben? Geen idee.

Het verzuurt iig wel enorm de spelervaring, bij mij en m'n paar maatjes die weer begonnen zijn met spelen. Ik vind het prima als je gewoon wat kutteams toebedeeld krijgt 50% van de tijd, maar als dat uren achter elkaar keiharde losses zijn ondanks individueel redelijk of goed spelen en sowieso lowest tier zijn in de battle...dan weet ik het niet meer. Bah!
Ik zal niet beweren dat er soms slechte dagen in WoT bij zitten dat je totale bot teams heb etc. Maar of dit daadwerkelijk wordt gemanipuleerd van WoT geloof ik niet. Dan zou iedereen in de game toch rond de 50% winrate moeten hebben. Maar waarom zijn er dan genoeg spelers met 60% + en genoeg met 45% + ?

Als je hogere winrate wilt hebben moet je ook geen tanks spelen die afhankelijk zijn van je team. Je zegt dat je arty en scouts speelt. Je bent dus altijd bottom tier of afhankelijk van spots van je team. Wat verwacht je nu zelf? ( Oke, ik heb op al me scouts wel 60% + winrate maar een average zal dat niet lukken )

Uiteindelijk ben jij de enige constante factor, dus als je over een X aantal games nog steeds een bagger winrate hebt betekent dit dat het aan je zelf ligt en niet aan je team. Jij moet meer invloed uitoefenen om een game te winnen. Doe je dit niet blijf je hangen in die slechte winrate. Dit is niet altijd mogelijk daarom is er ook niemand met 100% winrate omdat het in de basis altijd een teamgame blijft, hoe goed je ook bent.

Misschien moet je minder complot theorieën bedenken en meer focussen op je eigen gameplay en als je een average speler bent. Wees dan blij met 50-55% winrate. Dat is je kunnen en ga niet hopen dat je ook even 65% + winrate trekt als je gewoon nog niet goed genoeg bent.

Ik zal verder niet ontkennen dat de MM flawed is, dat de tank balancing een stuk beter kan en dat qua stats het soms ook niet helemaal eerlijk is ( Maar XVM is niet van WoT he, dat is een aparte plugin en de MM kijkt niet naar stats) Maar al is gewoon random, en wordt niet beïnvloed al heeft iedereen dat gevoel wel eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:26:
[...]
Oh, dan snapte ik je verkeerd, my bad.

Ja, jij weet wel dat sommige expecteds broken zijn en dat je daar rekening mee houdt als je naar stats kijkt, maar er zijn genoeg mensen die daar 'misbruik' van maken omdat tig mensen alleen maar naar WN8 kijken. Ergo die gast in het Wotlabs topic die 1300 WN8 zakte met zijn recents, en vervolgens alles en iedereen uitschold omdat ie slechter geworden was (ya, really).
Die mensen vallen nu ineens door de mand, mede omdat ze zo veel waarde hechten aan een enkel getal. WN8 is min of meer bedoeld als aanvulling op andere stats, en het werkt nu nog steeds zoals voor v29. Pre-v29 keek je of iemand zat te padden in de M46 en E50 en kon je zijn stats wat omlaag schroeven. Post-v29 kijk je of iemand zat te padden in de M46 en E50 en kun je zijn stats wat omhoog schroeven. Tenzij je alleen naar WN8 als getal kijkt veranderd er dus niet zo veel. :+

Get rekt E50 padders, wie niet horen wil moet maar voelen. :+

Also, van een XVM dev:
[afbeelding]Fun time's over, time to go home now guys.

Edit: http://forum.wotlabs.net/...es-updated-to-v29/&page=1
Enjoy reading. :P
Maar serieus? who gives a ..... wanneer iemand keihard zijn stats loopt te padden met M46 of E50? Het zijn goede tanks die leuk zijn om te spelen en je kan snel genoeg zien aan welke tanks iemand gespeeld heeft of hij loopt te padden. Neem Decha bijvoorbeeld ja hij padt zijn M46 en E50 maar dat doet hij niet om inflated stats te hebben, die gast is gewoon goed met elke tank en met die tanks nog net iets beter omdat de tanks gewoon zo goed zijn.

Om voor die 1% die daadwerkelijk hun Wn8 kunnen padden op M46 en E50 de expected stats aan te passen om te trollen vind ik persoonlijk een beetje zielig. Waar maakt die vent zich druk om en waarom maakt hij zich zo druk om iemand die "zijn rating" abused. Is dat niet hoe de wereld werkt? Als er iets te abusen valt dan wordt het toch ook abused....Fix die rating dan als je er een probleem mee hebt en ga dan niet zelf huilen op het forum. ( want dit is van hem ook gewoon aandacht trekkerij als je het mij vraagt ) En anders stoppen we toch gewoon lkkr met WN8 als hij( en zijn team ) er geen energie in willen steken.

Lkkr WG rating voortaan. Zijn we van al dat update gezeur ook af. :+

[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 16-01-2017 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
jantje 2 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:32:
[...]

Ik zal niet beweren dat er soms slechte dagen in WoT bij zitten dat je totale bot teams heb etc. Maar of dit daadwerkelijk wordt gemanipuleerd van WoT geloof ik niet. Dan zou iedereen in de game toch rond de 50% winrate moeten hebben. Maar waarom zijn er dan genoeg spelers met 60% + en genoeg met 45% + ?

Als je hogere winrate wilt hebben moet je ook geen tanks spelen die afhankelijk zijn van je team. Je zegt dat je arty en scouts speelt. Je bent dus altijd bottom tier of afhankelijk van spots van je team. Wat verwacht je nu zelf? ( Oke, ik heb op al me scouts wel 60% + winrate maar een average zal dat niet lukken )

Uiteindelijk ben jij de enige constante factor, dus als je over een X aantal games nog steeds een bagger winrate hebt betekent dit dat het aan je zelf ligt en niet aan je team. Jij moet meer invloed uitoefenen om een game te winnen. Doe je dit niet blijf je hangen in die slechte winrate. Dit is niet altijd mogelijk daarom is er ook niemand met 100% winrate omdat het in de basis altijd een teamgame blijft, hoe goed je ook bent.

Misschien moet je minder complot theorieën bedenken en meer focussen op je eigen gameplay en als je een average speler bent. Wees dan blij met 50-55% winrate. Dat is je kunnen en ga niet hopen dat je ook even 65% + winrate trekt als je gewoon nog niet goed genoeg bent.

Ik zal verder niet ontkennen dat de MM flawed is, dat de tank balancing een stuk beter kan en dat qua stats het soms ook niet helemaal eerlijk is ( Maar XVM is niet van WoT he, dat is een aparte plugin en de MM kijkt niet naar stats) Maar al is gewoon random, en wordt niet beïnvloed al heeft iedereen dat gevoel wel eens.
Ik speel WOT al erg lang, en heb altijd uitstekende stats (60%-ish) gehad. Heb op de hoogste niveaus gespeeld met de beste clans en mensen in 2012-2013, dus weet hoe het spelletje werkt zeg maar.

Hoe dan ook is de constatering het zelfde : Het is statistisch gewoon niet toevallig meer dat je gewoon een enorme meerderheid van je potjes (laten we zeggen van 20 potjes 15 verliezen) verliest, alleen maar omdat je bottom tankje bent. Zodra ik middle- of top tier ben in een match dan kan ik daadwerkelijk het falen van een team goedmaken, maar dat gaat erg lastig als arty of als scout zijnde. Je bent in die situaties namelijk veel meer (of zelfs volledig) afhankelijk van je team.

Ik weet best wanneer het aan mij ligt en wanneer niet dus :) En ik weet - wederom - weer zeker dat er gewoon game mechanics zijn die je bewust idioten-teams toe gaat bedelen. Dat zie je aan stats, dat zie je aan tank composities, dat zie je aan platoon-formaties. En vervolgens stopt dat, en krijg je gewoon willekeurigere teams toebedeeld gedurende een tijdje. Ook al speel ik crap of is m'n stank stock of sta ik onderaan winnen m'n teams toch makkelijk of met een beetje moeite. Dat is dus ook precies mijn punt - hoe kan het dat er duidelijk herkenbare fases zijn (dagdelen of dagen) waarbij je veel wint of veel verliest *onafhankelijk* van je eigen prestaties?

Afgelopen 24 uur is iig niet zo. Het kan gewoon niet zo zijn dat een random team indeling je uren en uren achter elkaar maar kneuzenteams blijf toespelen waarvan het lijkt alsof ze allemaal voor het eerst world of tanks spelen. Kom, laten we even realistisch blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:43:
[...]

Maar serieus? who gives a ..... wanneer iemand keihard zijn stats loopt te padden met M46 of E50? Het zijn goede tanks die leuk zijn om te spelen en je kan snel genoeg zien aan welke tanks iemand gespeeld heeft of hij loopt te padden. Neem Decha bijvoorbeeld ja hij padt zijn M46 en E50 maar dat doet hij niet om inflated stats te hebben, die gast is gewoon goed met elke tank en met die tanks nog net iets beter omdat de tanks gewoon zo goed zijn.

Om voor die 1% die daadwerkelijk hun Wn8 kunnen padden op M46 en E50 de expected stats aan te passen om te trollen vind ik persoonlijk een beetje zielig. Waar maakt die vent zich druk om en waarom maakt hij zich zo druk om iemand die "zijn rating" abused. Is dat niet hoe de wereld werkt? Als er iets te abusen valt dan wordt het toch ook abused....
World of Tanks, no fun allowed. :'(
Fix die rating dan als je er een probleem mee hebt en ga dan niet zelf huilen op het forum. ( want dit is van hem ook gewoon aandacht trekkerij als je het mij vraagt ) En anders stoppen we toch gewoon lkkr met WN8 als hij( en zijn team ) er geen energie in willen steken.
Lkkr WG rating voortaan. Zijn we van al dat update gezeur ook af. :+
WN9 bestaat al een heel aantal maanden, dus er kon al een maand of wat gestopt worden met WN8. Maarja, niemand wil WN9 expecteds maken.
En nee, de meesten van WN8 hebben er geen zin meer in om er tijd en moeite in te steken omdat ze het volgens de community toch nooit goed doen.

Voor de duidelijkheid: WN9 is gemaakt door andere mensen dan WN8, voor zover ik weet.

JA MAAR WGPR KAN GEPAD WORDEN MET TEAMBATTLES!!!11!!!!1eleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:34
wn9 was me ook al opgevallen in WotNumbers..

ik heb het gevoel dat deze waardes wat vriendelijker zijn voor scouts/assisted dmg, klopt dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
_Anvil_ schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:53:
wn9 was me ook al opgevallen in WotNumbers..

ik heb het gevoel dat deze waardes wat vriendelijker zijn voor scouts/assisted dmg, klopt dit?
Klopt, WN9 probeert wat vriendelijker te zijn voor onder andere scouts en arta. Het is al een tijdje geleden dat WN9 gemaakt is dus ik heb niet helemaal meer helder hoe het werkt, maar als ik me goed herinner heeft WN9 een aparte formule voor elke tankklasse. Maar om precies te zijn moet ik het even nakijken. Edit 2: Niet dus, hecht meer waarde aan frags*spots. De sourcecode staat wel ergens online, ff zoeken.

Edit:
Hier staat WN9 in zijn geheel beschreven: http://jaj22.org.uk/wn9description.html

[ Voor 10% gewijzigd door User op 16-01-2017 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:18
majic schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:48:
[...]
Dat is dus ook precies mijn punt - hoe kan het dat er duidelijk herkenbare fases zijn (dagdelen of dagen) waarbij je veel wint of veel verliest *onafhankelijk* van je eigen prestaties?
Aan de andere kant, als je zulke fases niet zou hebben zou je zeker weten dat de boel juist niet random is...... Maar dat is ook het probleem van random, je kunt er zo weinig conclusies aan geven. Zeker omdat bij WoT het allemaal wel heel random is en er dus heel lastig iets te voorspellen is.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:40

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hmmm, ik ben erg benieuwd naar de verschuivingen in de Light tanks. Als alle tier 8 naar tier 9 gaan, hoe worden de gaten daaronder dan gevuld? En hoe grind je straks naar de AMX30 en Batchat AP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Wat blijft dit toch een vreemd spel.

Hierbij de makkelijkste Pool's ooit gehaald; kheb er wel eens harder voor moeten vechten...

http://wotreplays.com/site/3259057#mountain_pass-debanus-t67

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-10 21:32
Edmin schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:53:
Hmmm, ik ben erg benieuwd naar de verschuivingen in de Light tanks. Als alle tier 8 naar tier 9 gaan, hoe worden de gaten daaronder dan gevuld? En hoe grind je straks naar de AMX30 en Batchat AP?
[video]
Het gaat ook de meta in SH/CW flink veranderen. Ltw ftw is er niet meer bij, ook een manier van nerfen.

Verder vind ik de T49 90mm gun fun om mee te spelen, daar kun je ook goede damage mee halen dus ik vind het niet zo erg dat de derp alleen op de tier X komt. Ga sowieso eerst voor de T-100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
jantje 2 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:52:
Cry everytime van 3680 naar 3549 gezakt :+ Betekent dit nu dat ik een padder ben, of valt bij mij de schade mee. Tiegul tell me please hoe staat het met jou stats ( Jij hebt toch veel E-50 gespeeld ?)

Ik kan iedereen trouwens aanraden om de zweedse TD lijn te spelen om je stats letterlijk kapot te maken met als hoogtepunt de Udes op T8 met stock gun. Most fun i ever had. Een goede game definieer ik daar als ik boven de 1,4k damage kan schieten. Wat is die tank nutteloos.

Super camo they told you? 350m wordt ik gewoon outspotted door heavies terwijl ik sta met full camo crew, camonet, camopaint, ninja skills en stock gun. Ik dacht echt dat ik al die blinde gasten zo hard uit stealth kon farmen. Ohhh en op 5% van de maps zijn alle engagements op minder dan 200m... GG udes zonder armor en flexablity. 8)7 Je team voor je laten spotten en dubbel bushen? Team en spotten, wat are you telling me now? :+ Not happening wanneer ik TD's speel, dan staat iedereen te nietsen.

Leuke mechanic dat siege mode, maar slecht uitgevoerd. Tank had veel meer mobility moeten hebben in siege mode. minimaal 10 kph en betere rotation speed. Dat je ook nog iets kan doen dan alleen staan. Je bent nu eigenlijk verplicht om achterin de map te staan en hopen dat er iets voorbij komt. Aggresive spelen is gewoon onmogelijk gemaakt.
Nou, de stock SU-101 is niet veel beter zoals we gisteren hebben gezien. Ik beleef momenteel erg weinig fun aan WoT, allemaal afgrijselijke stock grinds waar maar geen einde aan lijkt te komen:
  • IS-2, gisteren vrijwel alleen maar mid-tier of bottom tier. Ruk games.
  • WZ-120, meest gruwelijke grind ooit. Welke randmongool heeft verzonnen dat je in totaal 3(!) guns moet grinden, waarvan de eerste alleen al iets van 46K is. En dan ben je dus pas halverwege 8)7 |:( En dat zijn dan alleen nog de guns: tracks, engine en turret moeten ook nog. Really WG? :F ;w
  • STA-1, blijk je ook 2 guns te moeten grinden. Maar ja, deze valt nog mee.
  • Leo, het kan aan mij liggen, maar ik heb het idee dat deze tank walgelijk underpowered is. best beschrijft hem als een slechte Comet, maar dat is nog mild beschreven. Gisteren ook vrijwel alleen maar mid of bottom tier. Dan is 200 APCR pen gewoon veel te weinig, zijkanten van IS-3s lachen je gewoon recht in de bek uit.
  • SU-101, ook dus 3 guns om te grinden. 1e is al 38K en dan heb je 'slechts' een 100mm. Verder is de SU-101 turretloos en heeft hij weinig armor.
Het zal vast wat beter gaan als ik de tanks eenmaal full-ops heb, maar ik heb me eigenlijk nooit zo hulpeloos gevoeld tijdens het grinden als met deze tanks :/

Enige grind die wel lekker loopt is de T34/100 Konstrukta. Ook daar vaak drama MM, maar op de 1 of andere manier zit het me in die tank wel mee. Ace al gehaald en ook al een shitload aan 1st classes. Op papier zou de Leo echter een betere tank moeten zijn, iig qua gunhandling. Maar in de praktijk raak ik veel meer met die Tsjech..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
Mr_Size schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:10:
[...]

Nou, de stock SU-101 is niet veel beter zoals we gisteren hebben gezien. Ik beleef momenteel erg weinig fun aan WoT, allemaal afgrijselijke stock grinds waar maar geen einde aan lijkt te komen:
  • WZ-120, meest gruwelijke grind ooit. Welke randmongool heeft verzonnen dat je in totaal 3(!) guns moet grinden, waarvan de eerste alleen al iets van 46K is. En dan ben je dus pas halverwege 8)7 |:( En dat zijn dan alleen nog de guns: tracks, engine en turret moeten ook nog. Really WG? :F ;w
  • Leo, het kan aan mij liggen, maar ik heb het idee dat deze tank walgelijk underpowered is. best beschrijft hem als een slechte Comet, maar dat is nog mild beschreven. Gisteren ook vrijwel alleen maar mid of bottom tier. Dan is 200 APCR pen gewoon veel te weinig, zijkanten van IS-3s lachen je gewoon recht in de bek uit.
  • SU-101, ook dus 3 guns om te grinden. 1e is al 38K en dan heb je 'slechts' een 100mm. Verder is de SU-101 turretloos en heeft hij weinig armor.
Het zal vast wat beter gaan als ik de tanks eenmaal full-ops heb, maar ik heb me eigenlijk nooit zo hulpeloos gevoeld tijdens het grinden als met deze tanks :/

Enige grind die wel lekker loopt is de T34/100 Konstrukta. Ook daar vaak drama MM, maar op de 1 of andere manier zit het me in die tank wel mee. Ace al gehaald en ook al een shitload aan 1st classes. Op papier zou de Leo echter een betere tank moeten zijn, iig qua gunhandling. Maar in de praktijk raak ik veel meer met die Tsjech..
Gefrustreerde en/of ongeduldige gamers grijpen sneller naar goud om free XP om te zetten of een 'fatsoenlijke' gold tank te kopen en zo het hele gedoe met grinden niet te hoeven doen. Kortom, er is duidelijke motivatie bij WG om z'n gamers op het randje van diep gefrustreerd te houden. Jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
majic schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:56:
[...]
Kortom, er is duidelijke motivatie bij WG om z'n gamers op het randje van diep gefrustreerd te houden. Jammer maar helaas.
Ah, dat verklaart de Britse gun handling waarbij het verschil tussen snapshotten en volledig aimen vooral bepaalt of je shell vlakbij jou, of vlakbij hetgene waar je op richt de grond in duikt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo haal je in 150 battles geen een Ace in de Skorpion G en zo haal je er twee achter elkaar. Die gun was al zeer fijn op de JPII maar is al helemaal tof i.c.m. een turret. Binnenkort de grind naar Mr. Borsig maar eens inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
[...]

Gold and free XP my friend :)
Credits haal je redelijk met premium tanks :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:49
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 22:45:
Zo haal je in 150 battles geen een Ace in de Skorpion G en zo haal je er twee achter elkaar. Die gun was al zeer fijn op de JPII maar is al helemaal tof i.c.m. een turret. Binnenkort de grind naar Mr. Borsig maar eens inzetten.
Hoeveel base xp had je er voor nodig? Heb al eens meer dan 1340 gehad, maar dat was slechts een 1st class.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
[...]

Een van de guns van de wz-120 is te grinden via de wz-132 en de too gun via de heavy lijn. Het wordt dan ook aangeraden om eerst de heavies en lights te grinden en dan pas de medium lijn.

En die Leo is gewoon een bagger tank. Gisteren wel mt-12 voor de object 260 ermee behaald; tank van je eigen tier of hoger in de fik zetten en 3000 damage doen.

Oh ja.. de Leo kan helemaal niet tegen HE... Meestal doet een derp gun dan ook een flinke bak damage als je erdoor geraakt wordt...
Of een fv304 die ~400 per hit kan doen. Leuk man... Blij als ik de grind afgerond heb.

[ Voor 4% gewijzigd door wsLy op 17-01-2017 05:27 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:51
wsLy schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 04:34:
[...]

Een van de guns van de wz-120 is te grinden via de wz-132 en de too gun via de heavy lijn. Het wordt dan ook aangeraden om eerst de heavies en lights te grinden en dan pas de medium lijn.

En die Leo is gewoon een bagger tank. Gisteren wel mt-12 voor de object 260 ermee behaald; tank van je eigen tier of hoger in de fik zetten en 3000 damage doen.

Oh ja.. de Leo kan helemaal niet tegen HE... Meestal doet een derp gun dan ook een flinke bak damage als je erdoor geraakt wordt...
Of een fv304 die ~400 per hit kan doen. Leuk man... Blij als ik de grind afgerond heb.
Ik ben aan het overwegen om de grind stop te zetten. Als ik Jantje mag horen en als ik met hem speel spuugt hij alleen maar gal over de tank. Gold pen is ook al aan de zeer lage kant :X. (Kraanwagen)

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElPaco schreef op maandag 16 januari 2017 @ 23:43:
[...]

Hoeveel base xp had je er voor nodig? Heb al eens meer dan 1340 gehad, maar dat was slechts een 1st class.
Poeh base xp weet ik zo niet totaal was 2400 in die games. Met 5000 damage en wat kills ben je er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 08:45:
[...]

Ik ben aan het overwegen om de grind stop te zetten. Als ik Jantje mag horen en als ik met hem speel spuugt hij alleen maar gal over de tank. Gold pen is ook al aan de zeer lage kant :X. (Kraanwagen)
Kravngan is geen slechte tank net zoals de Emil I en II maar het is het allemaal gewoon net niet. Het is geen T57 heavy en ook geen 50B.Het enige wat de tank uniek maakt is de turret armor die nergens op slaat.

Maar het meeste waar ik me aan irriteer is die gun, het lijkt wel een STB1 gun met 4 shells. Gisteren ook weer games gehad dat een tank gewoon stil staat en alles gaat mis hoe goed je ook aimed. En als er arty in de game is heb je ook totaal niets aan je turret armor. Daarnaast werkt turret armor ook alleen maar als je defensive speelt en je backup hebt dat ze je niet komen halen ( Gisteren één zo'n game gehad en dan doe je wel damage, ook omdat ik die game full heat geschoten heb :+ )

En de pen op die gun is ook zo annoying, ST1 lfp kan je niet reliable pennen met 252... en 300 heat pen kan je E100 cheek/jagd superstructure ook niet reliable pennen zonder angle. Dus ben je weer overgeleverd aan RNG en is je skill weer nutteloos. 8)7

Als ik mag kiezen tussen T57 heavy 50B en de kravagn. Zou ik zeggen 50b --> T57 heavy ---> kravagn.

Gisteren op de Udes de top gun unlocked en dan kan je al wel wat beter meekomen. Haalde ik normaal 1,4k damage gemiddeld, zit ik met die top gun toch al rond de 2,5k. Nu begint de grind om me average damage op te halen om te zien of er nog iets normaals van te maken is :+ Nu kan ik nog een engine unlocken met 50PK meer, maar ik heb geen idee of dit überhaupt 17k xp waard is? Iemand een idee?

[ Voor 12% gewijzigd door jantje 2 op 17-01-2017 10:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• User
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/tpiHN/83560c4195.png
Afbeeldingslocatie: https://pandazanget.neocities.org/PogChamp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06-2024
Hier ben ik fier op;
http://wotreplays.com/sit...dreekenkorin-amx_13_57_gf

De match niet gewonnen, maar toch mastery badge behaald.
Op het einde schoot ik enkel nog met mijn light tank amx 13-57F over tegen een Grille 15.
Hij begon te cappen, maar dat kon ik teniet doen.
Helaas had ik geen mogelijkheid meer om weg te geraken, dus meer dan 2 minuten lang rond een rots zitten rijden in de hoop dat de Grille mij niet zou kunnen schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Dreekenkorin schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:21:
Hier ben ik fier op;
http://wotreplays.com/sit...dreekenkorin-amx_13_57_gf

De match niet gewonnen, maar toch mastery badge behaald.
Op het einde schoot ik enkel nog met mijn light tank amx 13-57F over tegen een Grille 15.
Hij begon te cappen, maar dat kon ik teniet doen.
Helaas had ik geen mogelijkheid meer om weg te geraken, dus meer dan 2 minuten lang rond een rots zitten rijden in de hoop dat de Grille mij niet zou kunnen schieten.
Spelen voor draw....zonde van die 2 minuten van je leven. Levert je zelf totaal niets op. Je had beter kunnen proberen om nog te winnen en iets proberen te forceren. Tenzij je vond dat die grille het eeeecht niet verdient had om te winnen en daarom niet wilde verliezen...maar dat is maar zelden dat zal voorkomen.

[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 17-01-2017 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
jantje 2 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:45:
[...]

Spelen voor draw....zonde van die 2 minuten van je leven. Levert je zelf totaal niets op. Je had beter kunnen proberen om nog te winnen en iets proberen te forceren. Tenzij je vond dat die grille het eeeecht niet verdient had om te winnen en daarom niet wilde verliezen...maar dat is maar zelden dat zal voorkomen.
mmmm.... als ik verschillende keren volledig mijn clip in Grille moet ledigen om hem te elimineren terwijl ik zelf een one-shot ben, dan zie ik niet hoe ik had kunnen winnen...
Daarnaast is hij in alle opzichten (behalve misschien camo) beter dan mijn scoutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Dreekenkorin schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:32:
[...]

mmmm.... als ik verschillende keren volledig mijn clip in Grille moet ledigen om hem te elimineren terwijl ik zelf een one-shot ben, dan zie ik niet hoe ik had kunnen winnen...
Daarnaast is hij in alle opzichten (behalve misschien camo) beter dan mijn scoutje.
Je had nog 2 clips moeten doen in Grille, uitgaande dat jij de enige bent die hem geraakt had. Een grille heeft geen traverse en geen volledig draaiende turret. Jij bent een scout. Jij hebt het voordeel op een TD.

Een detrack had je sowieso een extra clip opgeleverd ook al was je dan doodgegaan had je meer gedaan dan nu een draw spelen ( een draw is gelijk aan een verlies ) Eigenlijk benadeel je nu jezelf terwijl er misschien meer in gezeten had.

Wil niet zeggen dat het gelukt had natuurlijk, misschien was je doodgegaan zonder extra damage maar dan nog had je even veel XP gehad en heeft die 2 minuten wasten totaal geen zin gehad. Ik heb de replay niet gezien, dus ik weet niet wat wel of niet kon maar spelen voor de draw is wel de makkelijkste weg kiezen.

Ik verlies zo'n game liever dat ik probeer om nog extra damage te doen en misschien een kleine kans heb om te winnen dan sowieso te verliezen omdat ik draw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Decha 4176 WN8 na aanpassing 3818 WN8 - 358 punten :+ :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Het kan altijd erger, HAM|LTON zen stats nl... :+

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/vd5Ms16.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
umm.. wanneer wordt wn8 v30 uitgerold? :)

ik zat op 1298 wn8 (2 punten van groen in alle schema's) en ben nu afgezakt naar 1210, die e50 (half) stock grind heeft nog een staartje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zo, net even een superspannende pot in de Pershing gehad, waar ik een hele rits 1v1 's moest aflopen terwijl ik op slechts 230 HP (oid) zat)...
pfff
voor de liefhebber: http://wotreplays.com/sit...jords-mazlov-m26_pershing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
O+ O+ O+ T29
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/30rvek9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Het vijandelijke team van één van mn Twittertankers:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Rd5QQXQ1au7BOPBgXHVfWDlm/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 20:23:
Het vijandelijke team van één van mn Twittertankers:
[afbeelding]
Tering he, een WN8 van 2 hoe krijg je het voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:56:
[...]

Tering he, een WN8 van 2 hoe krijg je het voor elkaar.
Minder dan 500 battles hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 23:00:
[...]
Minder dan 500 battles hebben?
Of hij kreeg ook zo'n dikke setback :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:06

p0st

Dutch Reefer

kreezjie schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:48:
Het kan altijd erger, HAM|LTON zen stats nl... :+

[afbeelding]
Van 5.5k naar 3.5k is wel een hele zieke drop, wat heb je dan gedaan dat je zo hard afgestraft wordt xD?

Ik zie bij mijzelf geen verandering, helaas voor Kepro en in mindere mate Size wel een drop..

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bAdHNzOl.png

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-10 13:06
p0st schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 00:50:
[...]

Van 5.5k naar 3.5k is wel een hele zieke drop, wat heb je dan gedaan dat je zo hard afgestraft wordt xD?

Ik zie bij mijzelf geen verandering, helaas voor Kepro en in mindere mate Size wel een drop..

[afbeelding]
Als je genoeg games hebt in je e50 en/of m46 die veel impact hebben gehad op je overall.

Daarnaast zijn ook de russische meds expected waardes omhoog gegaan, ik zat hiervoor bijv op mn t62a rond de 3400 wn8 en dat is nu 2800.

Dus die twee zaken bij elkaar opgeteld kunnen zorgen voor drops in wn8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
[...]

[afbeelding]
:'( :'( kon de 2700 overal WN8 al zien... en nu poef gone }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Mja die nieuwe expected values zijn echt te lachwekkend voor woorden.

Mijn e50, die ik alleen gespeeld heb om de e50m te unlocken, staat nu in mijn lijst met 1002 wn8 met 2900+ damage... Mijn m46, ook alleen voor de m48 te unlocken, staat in de lijst met 1450wn8 met ~2600 damage.

Oh gisteren trouwens de 3e mark op mijn is-3 behaald. En ernaar probeer je de su-122-44 van 91,4% naar 95% te krijgen en dan krijg je 3 shit battles op rij. Thanks WG. Leuk man die rng en teams wat binnen 3 minuten dood zijn.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zal je leren de E50 te padden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
User schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:05:
Zal je leren de E50 te padden.
Juist... Volgens mij was jij toch meer gedropt in wn8 :p wie is hier dus de e50/m46 padder :+ oOo

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
wsLy schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:13:
[...]

Juist... Volgens mij was jij toch meer gedropt in wn8 :p wie is hier dus de e50/m46 padder :+ oOo
Pfff, details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 07:52:
[...]

:'( :'( kon de 2700 overal WN8 al zien... en nu poef gone }:|
# will never be purple :+

Heel die WN8 drop kan me verder aan me reet roesten als het alleen op WoTlabs is, ik gebruik toch alleen maar noobmeter >:)

Gisteren weer lekker stats verpest met de udes en toen dacht ik weer een paar potjes kravagn te spelen. Na het 1ste potje alweer totaal triggered door die tank. Echt als ik instant ragemode wil moet ik dat ding pakken. Van de 5 games gedaan 2x oneshotted door arty en 2 games full RNG mode en 1 semi normale game. alt +F4 ending 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
jantje 2 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:23:
[...]

# will never be purple :+

Heel die WN8 drop kan me verder aan me reet roesten als het alleen op WoTlabs is, ik gebruik toch alleen maar noobmeter >:)
De andere sites nemen de wn8 updates toch altijd over? ik heb mn 80 point drop al her en der gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
_Anvil_ schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:59:
[...]

De andere sites nemen de wn8 updates toch altijd over? ik heb mn 80 point drop al her en der gezien.
XVM heeft aangegeven dat ze de v28 waarden voor de E50, M46 en RuMeds gaan gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
gisteren voor het eerst in lange tijd ge alt-f4'ed en daarna maar tier 8 sh gaan spelen. Het ging echt dramatisch, gelet op marks/winrate dan.

Ben bezig met de E5, maar man man man..... de tank is natuurlijk bijzonder goed, maar door de trage reverse en wendbaarheid ben je in open maps voer voor arta, helemaal als er arta platoons zijn die je kapot focussen.

en als je wordt geartafocussed sta je alleen nog maar in een hoekje niks te doen, wat als gevolg heeft dat je niet de damage doet op het juiste moment.

Hele vage games gehad, compleet kansloos om te winnen en begon daarom ook zelf slecht te spelen. winrate 48.39% 8)7 wn8 rond de 4k ;w , marks gelijk gebleven rond de 92% :F

er is voor de e5 trouwens een wat hogere combined damage nodig om te 3 marken dan ik eerst dacht, gaat toch wel ruim boven de 4.5k (vermoed ergens rond de 5k).

games compleet verneukt door arta platoons, rare matchmaking en mijn eigen botspel ;w

[ Voor 5% gewijzigd door gotfurrr op 18-01-2017 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik wilde de lttb al een tijdje en kom er pas net achter dat die grind via de T-34 loopt... had de MT-25 dus al lang unlocked. Was nog niet aan de RU lights begonnen omdat ik geen zin had om nóg een tree vanaf tier 2 te spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
gotfurrr schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:20:
gisteren voor het eerst in lange tijd ge alt-f4'ed en daarna maar tier 8 sh gaan spelen. Het ging echt dramatisch, gelet op marks/winrate dan.

Ben bezig met de E5, maar man man man..... de tank is natuurlijk bijzonder goed, maar door de trage reverse en wendbaarheid ben je in open maps voer voor arta, helemaal als er arta platoons zijn die je kapot focussen.

en als je wordt geartafocussed sta je alleen nog maar in een hoekje niks te doen, wat als gevolg heeft dat je niet de damage doet op het juiste moment.

Hele vage games gehad, compleet kansloos om te winnen en begon daarom ook zelf slecht te spelen. winrate 48.39% 8)7 wn8 rond de 4k ;w , marks gelijk gebleven rond de 92% :F

er is voor de e5 trouwens een wat hogere combined damage nodig om te 3 marken dan ik eerst dacht, gaat toch wel ruim boven de 4.5k (vermoed ergens rond de 5k).

games compleet verneukt door arta platoons, rare matchmaking en mijn eigen botspel ;w
Ik had dezelfde arty focus maar dat zag je wel op mn stream ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:25
Zijn er nog sites waar welcome codes te koop zijn?
Tot een week of 2 geleden zag ik op Kinguin nog een hele lijst met (welkomst)pakketjes te koop, maar nu helemaal niest meer. Ook geen bundel met bijv. de 105 leFH18B2. Heeft Wargaming dat sinds dit jaar verboden?

Het aanbod was sowieso al wat karig het laatste jaar. Voorheen stond er nog wel eens een leuke bundel op met bijv de JT 8.8, wat gold en premium tijd voor €20,-. Maar dergelijke koopjes lijken gewoon bijna niet meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Kepro schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:50:
[...]

Ik had dezelfde arty focus maar dat zag je wel op mn stream ;(
yes, is er trouwens een reden dat je op 1500 bitrate streaned en 30 fps? Zelf vind ik dat op een PC lastig om te kijken (tablets en telefoon is het natuurlijk wel ok'ish)

heb van de week ff getest, en de beste kwaliteit (imho!) krijg je op 616p (ja 616) met 60fps en 3500 bitrate.

natuurlijk vallen er dan wat kijkers af met brakke verbindingen, maar vind 60fps een veel fijner beeld om naar te kijken dan 30fps. en met 3500 bitrate op 616p ziet het beeld er gewoon erg goed uit.

zie dit clipje bijv:

https://www.twitch.tv/tiegul/v/115582197

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
gotfurrr schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:32:
[...]

yes, is er trouwens een reden dat je op 1500 bitrate streaned en 30 fps? Zelf vind ik dat op een PC lastig om te kijken (tablets en telefoon is het natuurlijk wel ok'ish)

heb van de week ff getest, en de beste kwaliteit (imho!) krijg je op 616p (ja 616) met 60fps en 3500 bitrate

natuurlijk vallen er dan wat kijkers af met brakke verbindingen, maar vind 60fps een veel fijner beeld om naar te kijken dan 30fps. en met 3500 bitrate op 616p ziet het beeld er gewoon erg goed uit.

zie dit clipje bijv:

Staat sinds een week op 1800. Dacht dat het anders schrokkerig werd. Zal vanavond open gooien op 3500 op 720p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
[...]

heb van de week ff getest, en de beste kwaliteit (imho!) krijg je op 616p (ja 616) met 60fps en 3500 bitrate.

zie dit clipje bijv:

Als ik een stream, wat al weer een tijd geleden is. Meestal vind ik het relax om solo te streamen. Als ik platoon praat ik toch altijd Nederlands en ben ik toch altijd te veel aan het onzin praten en weet niet of mensen daar op zitten te wachten :+ Solo probeer ik dan als er wat viewers zijn het nog een beetje tactisch te houden.

Maar qua settings had ik altijd 720P 60 FPS 3500 bitrate dacht ik en dat werd dacht ik wel goed ontvangen. Ik kijk zelf meestal streams op me telefoon dus vind ik kepro z'n stream wel ok. Hoe het op de pc is dunno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:14
[...]

zie dit clipje bijv:

Ik kan op een 24"1080p scherm niet zeggen dat dit er goed uit ziet, zou haast denken dat ik een bril nodig heb door de lage resolutie/wazigheid. Ik weet niet wat bijv. QB gebruikt maar die is altijd prima scherp en goed te kijken op een PC.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
Team-RiNo schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:17:
[...]

Ik kan op een 24"1080p scherm niet zeggen dat dit er goed uit ziet, zou haast denken dat ik een bril nodig heb door de lage resolutie/wazigheid. Ik weet niet wat bijv. QB gebruikt maar die is altijd prima scherp en goed te kijken op een PC.
Helemaal eens. Dit komt door de restricties van twitch, bepaalde gebruikers mogen op een hogere bitrate streamen. Voor de normale gebruikers is de max bitrate 3500.

Het liefst zou je streamen op 1080p en 60fps. Alleen is de bitrate daar niet voldoende voor (3500). Als normale gebruiker val je dan al snel terug op 720p.

Echter om 60fps te streamen op 720p heb je ook eigenlijk een hogere bitrate nodig dan 3500. 720p@60fps en 3500 bitrate ziet er scherper uit dan 616p, maar vertoont meer artifacts. De oplossing is om 720p op 48fps of 30 fps te streamen. Zelf vind ik alleen 30fps niet fijn om te kijken.

616p is fullscreen helemaal niet scherp, maar in een standaard windowed mode met chat is het scherp genoeg (subjectief uiteraard).

Long story short, als normale twitch gebruiker zal je altijd een compromis moeten sluiten (ook vanwege het missen van transcoding opties)

edit: ik claim niet de perfecte stream settings te weten hoor :+ ik sta ook nog open voor alle tips

edit2: ik vraag me af of jullie dit filmpje er dan beter uit vinden zien (720p, 48fps, 3200 bitrate geloof ik)

https://www.twitch.tv/tiegul/v/65778490

verder geen verkapte reclame voor mijn twitch, want dat zal me echt de spreekwoordelijke reet roesten wat er mee gebeurd. :z

edit3: overigens adviseert twitch 720p@30fps en 2000 bitrate.

[ Voor 15% gewijzigd door gotfurrr op 18-01-2017 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

[afbeelding]
Hmm, ik dacht dat ik helemaal niet gedropt was. Heeft iig niet te maken met E50 of M46, want op beide tanks heb ik Joe Average stats. Ach #care, WN8 stijgt al maanden niet of nauwelijks dus w/e :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-10 11:41
Laat ik nou net de M46 grind zijn gestart na 1,5 jaar hiatus, goed excuus voor mijn belabberde stats *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Mr_Size schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 17:15:
[...]

Hmm, ik dacht dat ik helemaal niet gedropt was. Heeft iig niet te maken met E50 of M46, want op beide tanks heb ik Joe Average stats. Ach #care, WN8 stijgt al maanden niet of nauwelijks dus w/e :+

[video]
1e game was een van de weinige games die ik icm optics heb gespeeld, uiteindelijk heb ik niet echt het idee gekregen dat het met optics makkelijker was om te spotten. De sessie richting 3mark gewoon met vents gespeeld.

Het heeft me veel meer games gekost dan de t62a, je moet vooral een beetje geluk hebben met mm, arta en rng.

Bij de 2e game is de spawn in die gamemodus gewoon broken, je kan er te lang blijven staan zolang er maar tanks in de stad zijn die op tijd spotten wat jou in de zijkant kan raken. En heat is tegenwoordig nodig voor upperplate lowe :p

[ Voor 16% gewijzigd door gotfurrr op 18-01-2017 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf welke (base) view range spelen jullie met optics i.p.v. bino's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-10 21:36
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 19:21:
Vanaf welke (base) view range spelen jullie met optics i.p.v. bino's?
Het is voor mij niet alleen de base view range die een rol speelt. Voor bino's moet je stil staan, en in een tank waarin ik/je niet wil stil staan te veel zal ik dan toch voor optics kiezen. Bijvoorbeeld de hogere tier american lights, daar zal ik optics preferen boven bino's. Deze tanks hebben geen geweldige camo over het algemeen en wil ik er liever niet en zeker geen 3 seconden in stil staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Deze avond gewoon wtf ;( ;( het is dat ik beide ram missies heb gehaald voor de 260 maar wat kunnen 3 unicums in een platoon genaaid worden zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
9 games daarna nog in platoon gedaan, 100% winrate, 4.6k wn8 met een 0 dmg game :P WG rng at its finest

Het is trouwens wel hwt bewijs dat je sommige games gewoon niet kan winnen, wat op zich een geruststellende gedachte is ;)

[ Voor 37% gewijzigd door gotfurrr op 18-01-2017 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Laatst online: 07-10 19:58
Gisteravond ook een prima avond beleefd voor mijn doen :)
15 van de 22 games gewonnen en 2K WN8...

Over WG rng, het is soms echt drama...

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Kepro schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 22:56:
Deze avond gewoon wtf ;( ;( het is dat ik beide ram missies heb gehaald voor de 260 maar wat kunnen 3 unicums in een platoon genaaid worden zeg.
Aan de andere kant gebeurt het mij niet vaak dat ik in mijn T28 Prot zit en er 2 Skoda T50's voor m'n neus gaan staan wachten om afgeschoten te worden door mij als ik een one-shot ben voor ze ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gisteren nog een paar leuke potjes gehad. SU-122-44 top tier met 4 tier 7 tanks per team. Het is eigenlijk niet eens eerlijk. Wat werd onderstreept door met m'n eerste schot een tier 6 scout te ammoracken. :+

Helaas werden de aardige potjes voorafgegaan en gevolgd door een aantal zaadpotten en heb ik me toch weer laten opnaaien door een fucking spelletje. :') Moet toch 's kijken of ik een manier kan vinden om te spelen zonder dat de frustratie de overhand krijgt, op deze manier heb ik alleen qua aantal games progress. Spelen op tilt zorgt iig niet voor betere games, laat staan leuke games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gaius schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:04:
Gisteren nog een paar leuke potjes gehad. SU-122-44 top tier met 4 tier 7 tanks per team. Het is eigenlijk niet eens eerlijk. Wat werd onderstreept door met m'n eerste schot een tier 6 scout te ammoracken. :+

Helaas werden de aardige potjes voorafgegaan en gevolgd door een aantal zaadpotten en heb ik me toch weer laten opnaaien door een fucking spelletje. :') Moet toch 's kijken of ik een manier kan vinden om te spelen zonder dat de frustratie de overhand krijgt, op deze manier heb ik alleen qua aantal games progress. Spelen op tilt zorgt iig niet voor betere games, laat staan leuke games.
Ik probeer de su-122-44 al 2 dagen op 3 marks te krijgen... Ben 2% gedaald... Van 91% naar 89%... Continu bottom tier en teveel shells die nergens heen gaan.

Afbeeldingslocatie: https://3.bp.blogspot.com/-WCjUoo25ej4/T8JerYHtpvI/AAAAAAAAj7w/0PAziIFcfMY/s1600/dobbelstenen.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
wsLy schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:31:
[...]

Ik probeer de su-122-44 al 2 dagen op 3 marks te krijgen... Ben 2% gedaald... Van 91% naar 89%... Continu bottom tier en teveel shells die nergens heen gaan.

[afbeelding]
Precies hetzelfde heb ik met de Archer. ;(

En dat is nog veel erger want die speelt niemand. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Gisteren sinds lange tijd weer eens de stream aangegooid, viel me nog mee hoeveel mensen hebben gekeken ^^ Was opzich wel grappig.

Games waren niet echt van hoog niveau, veel harde rapes waar geen damage in zat en de kravagn is ook niet echt mijn tank heb ik door. Zeker op het einde werd ik toch een paar keer triggered.

Average damage op die tank is gewoon in een vrije val aan het dalen :+ 3de mark voelt erg ver weg op deze manier. Ik merk gewoon dat ik super annoyed raak als ik niet me doel van 4k average kan halen door random BS rng of arty.

Sommige games lagen dan echt wel aan mezelf en had ik beter kunnen spelen, minder risky en iets meer geduld opbrengen. Maar sommige games zijn ook gewoon niet te winnen. ( Vooral die ene m60 game lol ) en sommige games gaan zo snel dat een autoloader gewoon achter blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 13:51:
Gisteren sinds lange tijd weer eens de stream aangegooid, viel me nog mee hoeveel mensen hebben gekeken ^^ Was opzich wel grappig.
Link naar je stream werd in de S3AL app groep gezet. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:16:
[...]
Link naar je stream werd in de S3AL app groep gezet. :+
Ja venitus zei het of hij hem mocht delen, ik zeg je moet maar kijken wat je er mee doet :+

Kunnen jullie bij S3AL ook nog eens wat leren, zelfs mijn drama gameplay is al een step up O-) }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Echt soms... ik rijd in mijn 13 90 vanaf spawn op Derpenberg om vroege spots te halen, landt er een dikke shell vlak naast me van één van onze drie Grille15's. Dacht dat het een grapje was, dus niet meer op gelet. Ik spot een IS-4 en track hem, team schiet hem af en dan... ramt die Grille15 zo een shell in mijn rug! Geen uitleg, geen excuses, gewoon YOLO. Echt, stelletje kinderen af en toe.

edit: pot ervoor was ik bottom tier in mijn Liberte. Sta tegen een FV204 dinges en AMX50B te brawlen, maar 1 flank valt en ik heb een obj.140 in mijn rug. RIP. Alsnog 4e in de damage panel geworden in mijn team. En dan krijg ik een chatbericht: uninstall game you suck.

Wat een community joh... :')

[ Voor 27% gewijzigd door Edmin op 19-01-2017 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wn8 nogmaals gewijzigd? Ben ineens 12 punten omhoog gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Leuk om te lezen jullie ervaringen met teammates, heb er af en toe ook gasten bij die als top tier gaan campen achter de arties. |:(
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 15:07:
Wn8 nogmaals gewijzigd? Ben ineens 12 punten omhoog gegaan.
Ik ben 8 punten gezakt eergisteren. Gaat lekker.

[ Voor 23% gewijzigd door Harmen op 19-01-2017 15:43 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Blijkbaar heb ik deze week niet genoeg offers gemaakt voor Serb. Wat een klote teams en wat een klote RNG.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
wsLy schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:36:
Blijkbaar heb ik deze week niet genoeg offers gemaakt voor Serb. Wat een klote teams en wat een klote RNG.
Ik wist dat ik iets vergeten was deze week...

Kan iemand me zeggen wat eigenlijk de sterktes zijn van de VK45.02??? Die tank ligt me echt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Gaius schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:04:
Klinkt zo herkenbaar :+.
Mocht je een manier hebben gevonden, dan hoor ik het graag!

Noobmeter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:47

Rianata

Have you played Atari today?

(Voorlopig?) de laatste unicum guide... dit keer de E25

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
wsLy schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:31:
Als ik onderstaande link zo bekijk willen ze het in de toekomst nog erger gaan maken voor dergelijke tanks.
http://worldoftanks.eu/en/news/46/sandbox_2_iteration/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Hele avond zitten try Harden voor twee missies maar helaas. Heb je eindelijk malinovka spawn je helemaal rechts waardoor het onmogelijk is om in het spot bosje te komen. Gg wg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Kepro schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 07:51:
Hele avond zitten try Harden voor twee missies maar helaas. Heb je eindelijk malinovka spawn je helemaal rechts waardoor het onmogelijk is om in het spot bosje te komen. Gg wg.
Ach ik had een battle op malinovka met een tier 10 team dat na 5 minuten tijd nog niet eens buiten het spawngebied was gekomen. Een minuut later was de battle dan ook voorbij.
Tier 10 mediums die in de spawn campen, gg gasten.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
jantje 2 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:37:
[...]

Je had nog 2 clips moeten doen in Grille, uitgaande dat jij de enige bent die hem geraakt had. Een grille heeft geen traverse en geen volledig draaiende turret. Jij bent een scout. Jij hebt het voordeel op een TD.

Een detrack had je sowieso een extra clip opgeleverd ook al was je dan doodgegaan had je meer gedaan dan nu een draw spelen ( een draw is gelijk aan een verlies ) Eigenlijk benadeel je nu jezelf terwijl er misschien meer in gezeten had.

Wil niet zeggen dat het gelukt had natuurlijk, misschien was je doodgegaan zonder extra damage maar dan nog had je even veel XP gehad en heeft die 2 minuten wasten totaal geen zin gehad. Ik heb de replay niet gezien, dus ik weet niet wat wel of niet kon maar spelen voor de draw is wel de makkelijkste weg kiezen.

Ik verlies zo'n game liever dat ik probeer om nog extra damage te doen en misschien een kleine kans heb om te winnen dan sowieso te verliezen omdat ik draw.
Heb die game net even bekeken, maar aan het eind heeft hij maar 9 kogels over, en die Grille heeft meer dan 1K hitpoints, dus tenzij je een fikkie krijgt of een ammorack krijg je die Grille niet dood.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
ElPaco schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 08:21:
[...]

Heb die game net even bekeken, maar aan het eind heeft hij maar 9 kogels over, en die Grille heeft meer dan 1K hitpoints, dus tenzij je een fikkie krijgt of een ammorack krijg je die Grille niet dood.
dan nog, gewoon altijd voor de damage gaan. je hebt niets te verliezen, het is al een loss.
Bertvdk schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 23:08:
[...]

Klinkt zo herkenbaar :+.
Mocht je een manier hebben gevonden, dan hoor ik het graag!
Die is er niet, WOT is gewoon een game die je constant aan het verneuken is, rng, arta, bot teams etc etc. Wel 1 tip:

Als het kut gaat, wacht tot je tank uit battle is voordat je de volgende start en kijk in ieder geval wat je anders had kunnen doen (bijvoorbeeld te vroeg geyolo'd, te laat geyolo'd, te laat gerelocate, de verkeerde route genomen, armour verkeerd geangled, te weinig gold gespammed, te weinig premium tanks gekocht. etc ;) )

open deur: het enige wat je kan veranderen is je eigen gameplay. werk daar aan.

als je na elke death gelijk de game ragequit en de volgende game start, dan leer je niks en is je volgende game sowieso ook al gelijk verneukt.

[ Voor 51% gewijzigd door gotfurrr op 20-01-2017 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
gotfurrr schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:23:
[...]
dan nog, gewoon altijd voor de damage gaan. je hebt niets te verliezen, het is al een loss.
Ik prefereer een loss met veel damage nog altijd boven een win met bijna niets. If I go down, I go down like Custer.
of zoals de trekkie in mij zegt; 'Perhaps today is a good day to die'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
VorCha schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:03:
[...]

Ik prefereer een loss met veel damage nog altijd boven een win met bijna niets. If I go down, I go down like Custer.
of zoals de trekkie in mij zegt; 'Perhaps today is a good day to die'
het was toch een 1v1 ? draw = loss, dood gaan = loss, niet genoeg shells om de laatste tank te killen dus sowieso een draw = loss

dan kan je toch net zo goed proberen om die laatste shells er nog in te schieten? een loss is het in alle gevallen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
gotfurrr schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:08:
[...]

het was toch een 1v1 ? draw = loss, dood gaan = loss, niet genoeg shells om de laatste tank te killen dus sowieso een draw = loss

dan kan je toch net zo goed proberen om die laatste shells er nog in te schieten? een loss is het in alle gevallen al.
Ik had het niet specifiek over 1 game, maar gewoon in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
http://sandbox.worldoftan...within-the-aiming-circle/
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hlrlIu5.png
Oftewel nog minder skill nodig, want alles wordt weer minder accurate. De kans dat je het midden van je aiming reticle raakt wordt nog wat lager door de verdeling van schoten binnen je aiming circle.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElPaco schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:13:
[afbeelding]
Oftewel nog minder skill nodig, want alles wordt weer minder accurate. De kans dat je het midden van je aiming reticle raakt wordt nog wat lager door de verdeling van schoten binnen je aiming circle.
Gelukkig is dit maar de Sandbox. Mocht dit in het spel komen dan is dat echt waardeloos, dan is snipen er helemaal niet meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-10 21:32
[afbeelding]
Mijn bescheiden mening.

Ze moeten tanks die niet gemaakt zijn om te snipen maar om te brawlen inrichten zoals de IS-6. Daarmee laat je sniping écht wel uit je hoofd, maar close range is het een beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:19:
[...]

Gelukkig is dit maar de Sandbox. Mocht dit in het spel komen dan is dat echt waardeloos, dan is snipen er helemaal niet meer bij.
Snipen wordt nog meer generfed, de pen drop begint al vanaf 50 meter op de sandbox. Je verliest 18% pen over 500 meter. In het kort lijkt het me dat alles met armour beter wordt, alles zonder armour juist slechter.

Als je bijvoorbeeld in je CDC zit moet je dus dichtbij gaan komen terwijl je als het even kan juist je tegenstander op afstand wil houden.

Ik ben benieuwd wat er uit de sandbox gaat komen, ben nog niet echt onder de indruk.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
[afbeelding]
Afhankelijk van hoe je de tekst erbij leest geld dat alleen voor tanks met meer dan 0.4 accuracy. Maarja, WG en Engels gaan niet altijd samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:27:
[...]
Afhankelijk van hoe je de tekst erbij leest geld dat alleen voor tanks met meer dan 0.4 accuracy. Maarja, WG en Engels gaan niet altijd samen.
Als ik het plaatje zo zien gaan we terug naar 8,6.... en dan ga ik me account te koop zetten :+
Ik zal het eens lezen want heb me totaal niet verdiept in de sandbox, enige wat ik hoor dat één grote poepzooi is met als doel WoT nog meer te verpesten dan het al is 8)7

edit : Als ik het artikel zo lees willen ze snapshotten tegen gaan door mensen langer te laten aimen. Prima idee als je het mij vraagt, maar als ik het 1ste schot zie dan heb je al meer spread dan je momenteel hebt in 9.17. Indirect dan wel een nerf voor accucary tenzij het plaatje alleen voor 0,4 acc guns is. Echter heeft geen enkel autoloader meer dan 0,4 accucary dus heeft het plaatje geen basis. 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door jantje 2 op 20-01-2017 14:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
jantje 2 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:47:
[...]

Als ik het plaatje zo zien gaan we terug naar 8,6.... en dan ga ik me account te koop zetten :+
Ik zal het eens lezen want heb me totaal niet verdiept in de sandbox, enige wat ik hoor dat één grote poepzooi is met als doel WoT nog meer te verpesten dan het al is 8)7
Als ik het zo eens lees is het armour meer relevant maken, meer heavy armour prems verkopen die net beter zijn dan de reguliere tanks en dan wachten tot het geld binnen komt :+

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
[afbeelding]
Maar... waarom?

Als ze dit gaan implementeren, dan denk ik dat ik maar een ander spel ga doen. Wie wint hier nou wat bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Okars schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:19:
[...]

Maar... waarom?

Als ze dit gaan implementeren, dan denk ik dat ik maar een ander spel ga doen. Wie wint hier nou wat bij?
Dit is in de sandbox he? Dus dat zit nog ruim voor de Supertest of gewone test servers. Ze spelen in die Sandbox wat met ideeën en zien hoe ze uitpakken. De kans dat deze wijzigingen exact zo in het spel komen is extreem klein.

Ondanks dat is het natuurlijk wel prut wat WG doet :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Misschien willen ze naar meer gold shells? De tryhards willen toch altijd blijven tryharden als ze spelen, als daar gold voor nodig is om te raken en te pennen dan kopen ze het vast.
Dus meer credits nodig, dus premium tanks/account kopen of de shells voor gold. Zou een bedrijfsstrategie kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
er zijn denk ik 2 redenen.

1. geld
2. meer geld

er wordt meer gold geschoten = profit
er wordt meer mis geschoten = profit
er wordt minder gepenned = profit

op dit moment worden fouten in hogere tiers keihard afgestraft, wat niet leuk is voor een casual speler die eens ff lekker met tankjes wil knallen. De playerbase bestaat vooral uit casuals, die veel te besteden hebben (iets met leeftijd).

Als je nou die casuals een langere survival tijd geeft en dus meer tijd om casual te kunnen spelen = profit. (want dan blijft het spel aantrekkelijk voor deze doelgroep, anders haakt men na verloop van tijd af. dit is perfect meetbaar, die statistieken heeft WG al lang natuurlijk)

[ Voor 14% gewijzigd door gotfurrr op 20-01-2017 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
TheBrut3 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:39:
[...]

Misschien willen ze naar meer gold shells? De tryhards willen toch altijd blijven tryharden als ze spelen, als daar gold voor nodig is om te raken en te pennen dan kopen ze het vast.
Dus meer credits nodig, dus premium tanks/account kopen of de shells voor gold. Zou een bedrijfsstrategie kunnen zijn.
Zelfs als ik gold schiet in tier 10 maak ik nog winst. Kwestie van damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Kepro schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 16:47:
[...]

Zelfs als ik gold schiet in tier 10 maak ik nog winst. Kwestie van damage doen.
Als je alles penned dan valt het inderdaad nog wel mee als je bijvoorbeeld zonder food speelt. maar vaak zat maak ik -80k verlies (of meer) omdat ik full gold aan het spammen ben en of alles mis gaat of slechts 30% penned (ik kijk naar jou, e5 cupola).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
gotfurrr schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 16:54:
[...]

Als je alles penned dan valt het inderdaad nog wel mee als je bijvoorbeeld zonder food speelt. maar vaak zat maak ik -80k verlies (of meer) omdat ik full gold aan het spammen ben en of alles mis gaat of slechts 30% penned (ik kijk naar jou, e5 cupola).
Jij wel ja :+ Ik maak 90% van de tijd winst op T10 hoor ;) De +50% SH credit bonus helpt wel mee ofc O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
jantje 2 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 16:55:
[...]

Jij wel ja :+ Ik maak 90% van de tijd winst op T10 hoor ;) De +50% SH credit bonus helpt wel mee ofc O-)
met sh bonus kan je full gold spammen en bij een win maak je dan nog winst ook. O-)
Pagina: 1 ... 73 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).