[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.073 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:29

Roozzz

Plus ultra

I feel dirty. In de bulldog mijn hele clip geleegd op de inner drive wheel van een unicum Emil 1 (die kennelijk dacht mij te kunnen killen met de resterende 2 schoten in zijn clip :P )

Verder een dikke walkover uiteraard, maar wel gelachen :)

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Edmin schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 19:54:
[...]

Daarom hield ik er na 11 battles en 18,2% mee op vandaag. Praktisch alleen maar in de Persing en Ravioli gespeeld. Alles Tier 10, allemaal dikke walkovers. :/
De teams op tier 8-10 waren echt een drama vandaag. Heb een aantal potten samen gespeeld met User, maar het was gewoon niet te doen...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fassive
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-06 21:39
wacht... er is een tweakers world of tanks thread :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:19

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Fassive schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 22:03:
wacht... er is een tweakers world of tanks thread :O
Je hoeft gelukkig maar zo'n 4/5 jaar terug te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:24
Ria was gister de pechvogel van de avond. 8)7

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-10 14:24
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:02:
Over free xp gesproken hebben jullie nog tips voor het grinden hiervan? Heb de E-50 nagenoeg stock in de garage staan en verder zijn de Jagdtiger, M103 geunlocked en met nog 20k xp is de grind naar de Cent 7/1 ook bijna afgerond. Op de Jagdtiger na, want die 12,8 is niet zo'n drama, lijken me het allemaal zwaar beroerde grinds.
Spaar je free XP als je de Cent 7/1 gaat spelen. Spendeer dan alle free XP in de gun. De twintig ponder op dat ding is een drama en stock de slechtste tank om te spelen.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-10 12:08
gister mijn free exp in me t-44 gestoken om wat guns / tracks / engine te unlocken. Toch vraag ik me af hoe je nou precies met die tank speelt. in tier 10 krijg ik het gwn bijna niet voor elkaar om ook maar iets te pennen. moet ik hiervoor gold ammo loaden, of ben ik gwn slecht ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Laatst online: 27-10 20:17

Edmin

Crew Council

get on my horse!

mhindrik schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 08:42:
[...]

Spaar je free XP als je de Cent 7/1 gaat spelen. Spendeer dan alle free XP in de gun. De twintig ponder op dat ding is een drama en stock de slechtste tank om te spelen.
lolwut

De B barrel 20 pounder heeft veel betere DPM dan de 105. Voorlopig speelde ik daar beter mee dan met de 105 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Edmin schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:54:
[...]

lolwut

De B barrel 20 pounder heeft veel betere DPM dan de 105. Voorlopig speelde ik daar beter mee dan met de 105 nu.
De Type B is alleen niet de stock gun natuurlijk. Met name het verschil in aimtime is behoorlijk tussen de Type A en Type B barrels.

Voor mij voelt de Cent 7/1 met de Type A/B barrel een beetje als de Panther. Groot, net niet mobiel genoeg, en te lage alpha voor de tier waarin je speelt. Doe mij de 105 maar dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Daradius schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:37:
gister mijn free exp in me t-44 gestoken om wat guns / tracks / engine te unlocken. Toch vraag ik me af hoe je nou precies met die tank speelt. in tier 10 krijg ik het gwn bijna niet voor elkaar om ook maar iets te pennen. moet ik hiervoor gold ammo loaden, of ben ik gwn slecht ? :P
Gewoon gold laden. Je bent bottom tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Edmin schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:54:
[...]

lolwut

Dan schiet jij geen HESH, dan wordt de DPM een stukje beter. En daarnaast is de 105 beter geschikt voor de rol van Centurion. Met de Type B barrel krijg een brawler tank en daar heeft de tank geen armor voor.
Met 105 komt ie beter in zijn rol door lange afstand schoten met hoge precisie en voldoende pen om de meeste targets gehakt van te maken.

Want om de DPM op de 20 pounder te gebruiken moet je vaak kunnen schieten en dus vaak jezelf bloot stellen voor vijandelijk vuur. Met 105 hoef je dat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wQwRJ11.png

Zo...dat was me wel een bijzondere battle. Geen echte camp ook, aangezien ze me met 3 man tegelijk kwamen halen, veel 'medium' skills moeten gebruiken om niet dood te gaan. Oh, en ik heb 6 van de 8 kills gehaald met maar 4hp, in direct combat ook nog allen :D Videotje ga ik binnenkort wel uploaden denk ik! Speel pas weer sinds een paar dagen, lang weggeweest :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
mhindrik schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:47:
[...]

Dan schiet jij geen HESH, dan wordt de DPM een stukje beter.
En duurder, en onvoorspelbaarder. En je reload is te lang om te zeggen, oh, hier zou ik HESH op kunnen schieten, ik reload even (of andersom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nou, het gebeurt me alweer hoor.... nmog geen 30%WR over 17 baTTLES :')

iIk heb normaalgesproken 60%WR op mijn 7/1 en nu kost het me 9 battles om eens te winnen. FML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-10 13:06
Gaius schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:54:
[...]

En duurder, en onvoorspelbaarder. En je reload is te lang om te zeggen, oh, hier zou ik HESH op kunnen schieten, ik reload even (of andersom).
ik vond de cent 7/1 in het begin een ramp, maar toen de grind klaar was vond ik het uiteindelijk wel een ok ding. de guns vond ik redelijk in balans, uiteindelijk de hesh gun het meest gebruikt omdat het gewoon cheaper is (je hoeft minder gold te spammen :+ )

hesh vond ik best geinig, maar ook onbetrouwbaar. Op zich vind ik dit wel een leuke keuze voor een gold round, minder pen etc maar wel meer alpha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Edmin schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:00:
Nou, het gebeurt me alweer hoor.... nmog geen 30%WR over 17 baTTLES :')

iIk heb normaalgesproken 60%WR op mijn 7/1 en nu kost het me 9 battles om eens te winnen. FML
Gisteren was ook een rampdag voor mij. Elke keer als ik géén toptier was (of die paar keer dat ik met een L3 arty #1 was...nice!) verloor ik de battle. Teams die allen blind op één flank zich storten was de hoofdoorzaak, en ome majic die dan probeert in z'n uppie in een half stock tankje de lege flank te verdedigen is natuurlijk niet genoeg. Dit ging de hele dag zo door, ik zit ook op iets van 30% over 40 battles, normaal 58%.

Ook enorm veel battles waar mijn team géén of maar een paar heavies had, en het andere team 4-6. Dan weet je van te voren al dat het niet gaat werken, veelal. Dan nog een paar prachtige matches gehad waar wij t enemy team alleen maar tankdestroyers met scouts had, en wij een gemeleerde sortering. Uiteraard ook kapotgelopen.

Kortom, matchmaking is net zo stuk als dat het 4 jaar geleden was toen ik stopte. Ongeloofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fassive
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-06 21:39
Nemean schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 23:56:
[...]

Je hoeft gelukkig maar zo'n 4/5 jaar terug te lezen.
haha blijkbaar. ik ben altijd laat met dat soort dingen, ik speel and sinds 2012 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Gaius schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:54:
[...]

Ammo keuze doe je altijd vooraf voordat je een target überhaupt ziet, maar dat terzijde. En als je in dekking zit maakt die 10 seconden dan ook niks uit.

Op het moment dat jij een target ziet en je moet dan nog een keuze maken voor ammo ben je al te laat en heb je je kans gemist om schade te doen.

Dat het duurder is, is logisch, maar soms heb je net dat kleine beetje damage of pen nodig.

HESH werkt wel het beste op armor en niet op tracks of spaced armor.

[ Voor 5% gewijzigd door mhindrik op 11-01-2017 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
majic schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:08:
[...]

Gisteren was ook een rampdag voor mij. Elke keer als ik géén toptier was (of die paar keer dat ik met een L3 arty #1 was...nice!) verloor ik de battle. Teams die allen blind op één flank zich storten was de hoofdoorzaak, en ome majic die dan probeert in z'n uppie in een half stock tankje de lege flank te verdedigen is natuurlijk niet genoeg. Dit ging de hele dag zo door, ik zit ook op iets van 30% over 40 battles, normaal 58%.

Ook enorm veel battles waar mijn team géén of maar een paar heavies had, en het andere team 4-6. Dan weet je van te voren al dat het niet gaat werken, veelal. Dan nog een paar prachtige matches gehad waar wij t enemy team alleen maar tankdestroyers met scouts had, en wij een gemeleerde sortering. Uiteraard ook kapotgelopen.

Kortom, matchmaking is net zo stuk als dat het 4 jaar geleden was toen ik stopte. Ongeloofelijk.
Sta je alleen op een flank ? , Gewoon weg rijden en bij je team staan het heeft geen zin op je in 2 seconden te laten kapotschieten.
Gewoon aan jezelf denken en niet aan je team in deze situaties.
Mijn WN8 is daarop vooruit gegaan :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
nvidia666 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:09:
[...]

Sta je alleen op een flank ? , Gewoon weg rijden en bij je team staan het heeft geen zin op je in 2 seconden te laten kapotschieten.
Gewoon aan jezelf denken en niet aan je team in deze situaties.
Mijn WN8 is daarop vooruit gegaan :)
Dat heb ik uiteindelijk ook maar gedaan, met als gevolg : Walkover, cappen de vlag of worden van 2 kanten gesandwiched. Kortom, helpt ook niet.

Ben ook op tier 5-6 aan het spelen (grind) en dat helpt wellicht ook niet ..higher tiers zijn toch voorzichtiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-10 07:22
majic schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:14:
[...]

Dat heb ik uiteindelijk ook maar gedaan, met als gevolg : Walkover, cappen de vlag of worden van 2 kanten gesandwiched. Kortom, helpt ook niet.

Ben ook op tier 5-6 aan het spelen (grind) en dat helpt wellicht ook niet ..higher tiers zijn toch voorzichtiger.
Ja low tiers helpt vaak niet. Meestal als ik zie dat een flank valt probeer ik een beetje rond de cap te defenden meestal komen er dan wel wat spelers terug en de enemy staat vaak in het open. Dus als je een goede positie hebt met camo ( hulldown in lower tiers helpt niet veel ) kan je meestal nog wel iets klaar spelen.

Uiteindelijk zit er in de low tier toch niet zoveel tactiek en vind het persoonlijk ook niets aan om te spelen. Laatst een T5 moeten grinden zonder goede crew maar dan ben je vaak nutteloos. Zeker in hogere MM.

Als je een OP T5 speelt met goede crew is het wel hard clubben geblazen want de meeste spelen zo slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
mhindrik schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:25:
[...]

Ammo keuze doe je altijd vooraf voordat je een target überhaupt ziet, maar dat terzijde. En als je in dekking zit maakt die 10 seconden dan ook niks uit.
Niet terzijde. Ammo keuze doe je inderdaad altijd vooraf, omdat je niet kunt wachten met het laden van een shell in WoT. En als ik dan niet 100% zeker weet wat ik ga tegenkomen, zal ik in de Cent 7/1 altijd gaan voor de betrouwbare optie: APCR.

Als je dan een doelwit ziet waar je HESH op zou kunnen schieten, kun je net zo goed gewoon de APCR-shell ontladen door te schieten, waardoor je bij een gemiddelde dmg-roll slechts 90 dmg minder doet. Andersom geldt dat niet en dan geldt dus dat je in de tijd dat je 1 HESH-shell kunt schieten, 2 APCR-shells had kunnen schieten waardoor je dus 390 dmg minder doet.
Op het moment dat jij een target ziet en je moet dan nog een keuze maken voor ammo ben je al te laat en heb je je kans gemist om schade te doen.

Dat het duurder is, is logisch, maar soms heb je net dat kleine beetje damage of pen nodig.

HESH werkt wel het beste op armor en niet op tracks of spaced armor.
De pest is dat HESH de HE-regels volgt en ik daar al te vaak door genaaid ben. Enerzijds door (tekort aan) skill en ervaring, anderzijds door RNG (lachen man, 100 dmg doen op een Grille 15). Bovendien garandeert HESH niet dat je meer dmg doet, aangezien de min roll ruim onder de average roll van de APCR ligt. En natuurlijk kun je ook min rollen met een APCR-shell, alleen kosten die geen 5200 credits per shell.

Dus tja, HESH is een leuke gimmick, maar ik had lievere een betere APCR of HEAT als premium shell gehad in de Cent 7/1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
majic schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:08:
[...]

je moet gewoon nooit alleen op een flank staan, het is in bijna alle gevallen beter om met de rest mee te rijden. je kan soms wel redelijk solo naar een flank rijden, maar dan wel in een tank met genoeg camo en snelheid om te relocaten.

Je maakt het jezelf alleen wel veel lastiger, het op tijd timen van wegrijden naar een nieuwe spot om weer een paar schoten damage te doen en dan hetzelfde kunstje opnieuw te doen is imho een van de meest lastige dingen in WOT om goed uit te voeren.

Beter ga je gewoon mee met de trein, veel safer en makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Soms snap ik helemaal niks van wot. Voor een missie moet ik 2k dmg doen en tenminste 2 modules gedmgd hebben. Na 4 potjes in de isu152 met 3-5k dmg (en 14 kills), heb ik nog steeds niet voldoende modules weten te raken. Normaal schiet je alles helemaal aan gort met de BL10 met 152mm shells. Maar nee, zelfs aan het einde van de ronde HE shells geschoten om maar modules te raken. Nope, nope, nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Roozzz schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:18:
Soms snap ik helemaal niks van wot. Voor een missie moet ik 2k dmg doen en tenminste 2 modules gedmgd hebben. Na 4 potjes in de isu152 met 3-5k dmg (en 14 kills), heb ik nog steeds niet voldoende modules weten te raken. Normaal schiet je alles helemaal aan gort met de BL10 met 152mm shells. Maar nee, zelfs aan het einde van de ronde HE shells geschoten om maar modules te raken. Nope, nope, nope.
Ik moest een arty detecten met mn scout. Heb 7 (!!) battles achter elkaar in matches gezeten zonder arty. Daarna moest ik 2 heavies killen. Een hand vol battles met 1 of 0 heavies. Ze trollen ons :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

majic schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:43:
[...]

Ik moest een arty detecten met mn scout. Heb 7 (!!) battles achter elkaar in matches gezeten zonder arty. Daarna moest ik 2 heavies killen. Een hand vol battles met 1 of 0 heavies. Ze trollen ons :D
Haha ja, bij die light tank missies heb ik dit ook zo vaak gehad. Ik heb er letterlijke weken over gedaan om 2 arties te spotten en te dmgen... simpelweg omdat ze niet in de game zaten zodra ik een light pakte met die missie aan. Zo ontzettend storend.
Maar het is vast WG logic, want in een observation bias geloof ik ondertussen niet meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAMarcos
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09-09 08:29
[...]

Pro tip:
Platoontje maken met een paar arties en gegarandeerd dat de enemy ze ook heeft.
Uiteraard moet je dan wel platoon maatjes hebben die bereid zijn arty te spelen (bij mij moet je dan dus niet zijn ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
[...]

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ geen arty :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Wát een bizarre RNG vanmiddag zeg. 8)7 Er mocht bijzonder weinig. Extra frustrerend als je al vooral stock tanks speelt en dan ook nog eens de weinige shells die wél gaan waar je ze aimed ziet bouncen op soft targets (zijkanten fcm's, dat soort werk..). Of 3 games in de Grille spelen, 2x rond de 4K schieten en verliezen en dan de game die je wel wint mag je 3 hits doen, die dan uiteraard allemaal vette lowrolls zijn met als dieptepunt een 603 roll :F

De enige tank die wel lekker ging was de LTTB, die heb ik sinds een paar dagen in bezit. Wat een heerlijke tank is dat zeg, die gun :9~ Zelfs on de move raak je nog een hoop, goddelijk gewoon. Zojuist daarmee nog LT 7 met honours gehaald, wat echt heul moeilijk is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:50

Rianata

Have you played Atari today?

Kepro schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 07:51:
Ria was gister de pechvogel van de avond. 8)7
Ik weet niet wat ik WG gisteren misdaan had, maar iedere battle waar arty in zat werd ik geraped... :X Het potje met uierzalf achteraf hielp ook niet echt :N

Na het platoon met jou en Best nog even met Best doorgegaan en nog een NL gevonden (Huba) die met ons voor de laatste potjes is meegereden. Ook in die samenstelling nog herhaaldelijke malen flink aangepakt en dus enigzins schraal het bedje maar opgezocht.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-10 21:22
Vandaag ging ook weer geweldig.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GBoOa7E.jpg
Drie keer raden welke tank ik raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

User schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 20:47:
Vandaag ging ook weer geweldig.

[afbeelding]
Drie keer raden welke tank ik raak.
Poor T28 Prot.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De Steyr WT is een zwakke tank.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/d4ukhq9B5CywtKpSWwracoeA/full.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr_Size
Helemaal vergeten om mijn YT filmpje hier te delen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Mr_Size schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 22:37:
Helemaal vergeten om mijn YT filmpje hier te delen 8)7

[video]
Thanks, zal hem morgen even bekijken. Nu tijd om te slapen :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Jup.

Maar ik heb geen flauw idee hoe. Onderste rand van de crosshair zit bovenop de Skorp, maar toch heb ik een direct hit op de Proto. Echt, wtf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:57:
[...]
Jup.

Maar ik heb geen flauw idee hoe. Onderste rand van de crosshair zit bovenop de Skorp, maar toch heb ik een direct hit op de Proto. Echt, wtf.
Misschien reed die T28 net iets vooruit en kwam hij in de baan van je shell terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:34:
[...]

Misschien reed die T28 net iets vooruit en kwam hij in de baan van je shell terecht.
De balletjes van mijn crosshair staan *op* de Skorpion. Om die Proto te raken moet ie of op de plek van de Skorpion staan, of er pal tegenaan.

Ik deed niet eens schade op de Skorpion. Met gold HE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
User schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:42:
[...]
Ik deed niet eens schade op de Skorpion. Met gold HE.
Je zal dit waarschijnlijk al wel weten, maar als je die T28 gepenned hebt, doet HE ook geen splashdamage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
kreezjie schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:47:
[...]

Je zal dit waarschijnlijk al wel weten, maar als je die T28 gepenned hebt, doet HE ook geen splashdamage.
Dan is de vraag hoe ik een direct hit op hem heb kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:09:
[...]
1 simpele reden... arty en RNG. Die shell vliegt in een rechte lijn naar de target maar ging iets scheef raakt proto. simpel. Ik raakte pas geleden nog een tank waar ik een volledig rode lijn op had. Alles kan met arty.

Gisteren eigenlijk veel eerder moeten stoppen, grafdag met alleen maar schijt RNG. Begin die kravagn steeds meer zat te raken, die tank lijkt ook alleen maar op RNG te vertrouwen. Gun is zo onwijs random.

Denk ook 2-3 losses gehaald doordat RNG keihard liep te naaien, zo frusterend....... :(

Nog wel me op de T6 zweedse TD ace gehaald in een T9 game 8)7 Wel triest dat de T7 slechtere bloomstats heeft dan de T6 met dezelfde gun, je gaat er eigenlijk in achteruit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi uitgespeeld ook goed gebruik gemaakt van de capaciteiten van de tank. Thx for the carry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Laatst online: 05-05 16:03
[...]
Eigenlijk zou je niet de top/down view moeten bekijken maar wel de arc dat die shell gemaakt heeft. Kan best zijn dat die T28 nèt iets vooruit is gereden waardoor die in die arc is gereden.
Dat, en arty rng is gewoon bagger.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wsLy
[...]
Ik weet hoe dat komt.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/B1oFBnv.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRR
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 13:35

PRR

[...]
De arc van American SPG shells is gewoon heel laag. Als die T28 net iets naar voren rijdt zit hij meteen in de baan van je schot. Kijk ook maar naar je groene lijn, die kleurt net rood voor de Skorpion omdat daar een heuveltje zit. Daarnaast heb je geen outline op die Skorpion, dus raken was sowieso bijna onmogelijk geweest.

[ Voor 23% gewijzigd door PRR op 12-01-2017 15:01 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:51

TTLCrazy

Listen to Frankie

Iemand tips om door de Churchill VII te komen ? je hebt totaal geen invloed op welke match dan ook. Je armor is te slecht om iets tegen te houden, je gun is te zwak om verschil te maken en je snelheid is te laag om ergens in de buurt te geraken.Het enige goede aan de tank is de snelle reload. Daar vergissen mensen zich nog wel eens in. Laatst een Cromwell die dacht mij op volle hp wel even dood te maken, dus niet.

Maar buiten dat is die tank een drama, geen fun te beleven en dus speel ik hem ook niet zoveel, maar de Black Prince en opvolgende tanks schijnen wel leuk te zijn, dus ik wil wel verder gaan met die lijn. Dus nu doe ik de dagelijkse dubbel maar en hoop dat de grind niet te lang duurt -.-

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Vandaag heb ik dus geleerd dat de M53/55 vlakbaangeschut is in plaats van krombaangeschut.

Zo leer je weer eens wat nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
User schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:38:
Vandaag heb ik dus geleerd dat de M53/55 vlakbaangeschut is in plaats van krombaangeschut.

Vandaar dat autoaimen zovaak resulteert in hits op korte afstand? hahaha

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:38:
Vandaag heb ik dus geleerd dat de M53/55 vlakbaangeschut is in plaats van krombaangeschut. dat ik arty voortaan maar in de garage te laten staan.

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Maar hoe moet ik jou dan irriteren als ik je tegenkom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 16:41:
[...]
Maar hoe moet ik jou dan irriteren als ik je tegenkom?
Autoloaders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GIAMarcos
Afgelopen zondag eindelijk de LT15 missie behaald voor de T55A. Mocht tijd worden.
Gelijk maar even een videootje gemaakt.

YouTube: World of Tanks [NL] - Op missie met de WZ-132 - LT 15 voor de T55A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Hele avond LT zitten try-harden met Best maar enkele keer de map gehad die je nodig hebt.. Malinovka..

Overigens vragen wij ons af waarom een Jagdpanther 4 uitlaten heeft.

12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeerde vanavond ook LT missies voor de T28 HTC. Eindelijk Malinovka in de ELC AMX. Ik rij naar dat middelste rijtje bossen en zit al gauw op 2000 ass damage. Maar voor die missie moest ik ook nog 1500 damage hebben in een platoon. Vervolgens wil niemand platoonen, missie niet gehaald... wel 3500 spotting damage gedaan. Vervolgens zag ik dat ik in die match wel LT 14 had kunnen halen. Uit frustratie die maar geselcteerd en vervolgens op Lakevile deze ook gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kepro schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 22:44:
Hele avond LT zitten try-harden met Best maar enkele keer de map gehad die je nodig hebt.. Malinovka..

[afbeelding]
Onderdeel v.d. vents ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• User

[afbeelding]
Ik moet dat weten omdat het in 1 van mijn boeken staat maar ben het vergeten. Als ik er aan denk zal ik morgen wel even zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Laatst online: 22-08 22:01
Om de zichtbare uitstoot van uitlaatgassen te verminderen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Misschien hadden ze toen ook al 'petjes' rondrijden..

Afbeeldingslocatie: http://ricercarmods.com/wp-content/uploads/peugeot-with-too-many-exhausts.png

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• User

[afbeelding]
Two pipes, one mounted on each side of the right engine exhaust pipe, were added to aid in cooling the right cylinder bank and also aid in extracting fumes and smoke created by the steering units and brakes. This was accomplished by internal ductwork with air movement provided by the engine cooling fan.
Panzer Tracts 9-3 door T. J. Jentz & H. L. Doyle, pagina 36.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:06:
[...]

[...]
haha interresant maar ze zeggen right exhaust en in game is het de linker exhaust? Of is dat bekeken vanaf de voorkant van de tank ;) Tjah wat je allemaal niet ontdekt wanneer je weer staat te bush wanken. Models zijn dus wel redelijk historical correct als ze zelfs zulke dingen eraan plakken :+

Enig idee wanneer er een Wn8 update komt voor de zweedse tanks trouwens? Het was al een droevige avond met 1,5k average damage in T7 maar dan noobmeter opstarten en 1,7k wn8 zien is nog droeviger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

User schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:06:
[...]

[...]
Betekent dat anders de "fumes and smoke created by the steering units and brakes" in de tank zelf bleven hangen en de crew het lekker mocht opsnuiven? En hoe schadelijk is dat?

[ Voor 3% gewijzigd door Rianata op 13-01-2017 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:33:
[...]

haha interresant maar ze zeggen right exhaust en in game is het de linker exhaust? Of is dat bekeken vanaf de voorkant van de tank ;)
Ja vanaf de voorkant gezien. Bij een plaatje van de achterkant staat gewoon links ipv rechts. ;)
Rianata schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:35:
[...]

Betekent dat anders de "fumes and smoke created by the steering units and brakes" in de tank zelf bleven hangen en de crew het lekker mocht opsnuiven? En hoe schadelijk is dat?
Ik denk dat het bemanningscompartiment afgesloten is van het motorcompartiment dus de bemanning zal er geen last van hebben gekregen. Ander verhaal is de motor, die zal het niet leuk vinden om in warme gassen z'n werk te doen. Wordt ie zelf ook lekker warm van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
jantje 2 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:33:
[...]

Enig idee wanneer er een Wn8 update komt voor de zweedse tanks trouwens? Het was al een droevige avond met 1,5k average damage in T7 maar dan noobmeter opstarten en 1,7k wn8 zien is nog droeviger :+
Duurt meestal wel een paar maanden.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BolleBeer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:35
Leuk om eens een keer Kanarie en zijn Omni vrienden te ontmoeten. Best speciaal. :)

WoT/WoWs name: Onarf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:06
geen weekend special???????

iemand dit geprobeerd voor 3 dagen premium?

http://forum.worldoftanks...or-everyone-code/#topmost

zal een vriend in Zweden es vragen in te loggen

[ Voor 81% gewijzigd door _Anvil_ op 14-01-2017 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
BolleBeer schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 01:28:
Leuk om eens een keer Kanarie en zijn Omni vrienden te ontmoeten. Best speciaal. :)
Kanarie is inderdaad wel speciaal ja. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

User schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 10:43:
[...]
Kanarie is inderdaad wel speciaal ja. :+
Heeft Kanarie niet onlangs Bolt om zeep geholpen of is dat weer een klinkklare onzinnige gossip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Rianata schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 12:12:
[...]

Heeft Kanarie niet onlangs Bolt om zeep geholpen of is dat weer een klinkklare onzinnige gossip?
Geen idee. D'r was een idee om een "NL top clan" op te zetten door gebruik te maken van BOLT als donorclan, maar dat ging niet door omdat degene die het zou opzetten andere dingen te doen had. Blijkbaar was er niemand anders die het voortouw wou nemen (wie had dat verwacht. :P). Paar dagen daarna viel BOLT ook om, maar geen idee waarom.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gotfurrr
lel, is7 3 mark game, van 93,13% naar 95 O-)

was wel jammer, het was een potentiele 10k game, aangezien er nog een bijna full health e50m was en een arta, maarja - arta. (hit, fik, back to garage :D)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgsafe.org/a424f10562.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door gotfurrr op 14-01-2017 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik ben letterlijk in een half jaar tijd niet zo hard in me reet geneukt door WG en co. 1600 WN8 over 19 games, 47% wr en constant bottom tier in je stock bs underpowered graf t7 tanks. En 100% 14, 13 of 12 bots in mijn team (afhankelijk van platoon of niet)

Leuke game man, top design!! 10/10 d:)b :F ;w

[ Voor 19% gewijzigd door Mr_Size op 15-01-2017 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:13
Mr_Size, Do not despair when bottom tier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
Lucky hesh bastard :7 :7 :7

1 of 2 pens minder met zijn hest kon de pot voor de tegenstander zijn :p

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Die Russische tanks zijn ook echt overal goed in _O-

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FXqtERY.jpg

... en eindelijk ook de boom en tank compleet op tier 5 weten te krijgen zonder er een cent aan uit te geven. #feelsgoodman

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JhjuXCS.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door Rianata op 15-01-2017 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel irritant dat zelfs nu ik de boom/snowitzer compleet heb nog steeds vele van die kerstversiering-schermpjes krijg na een battle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mij is het helaas niet gelukt, moest er nog 1 voor de tank (camo), maar vind het wel best.
Gisteren nog geprobeerd met een personal reserve de crew van m'n tier 6 zweedse TD te trainen, maar winrate was lager dan 30 procent, gelukkig duurde de pr maar 1 uur. Waarom spelen sommige mensen dit spel als ze het geen fluit interesseert wat er gebeurd. WG moet misschien een single player uitbrengen waar je in een Fury tegen bot Tiger's kan spelen ofzo.

Op het (semi)-positieve front: Ace gehaald met de Patriot, .... met een loss.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• User
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/to4TE/a180d81eae.png
Afbeeldingslocatie: https://www.themittani.com/sites/default/files/styles/article_header/public/serb2.png?itok=KJOw54p9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAMarcos
Arme E50 WN8 padders ;)
Iemand ging op het Wotlabs forum al helemaal uit z'n stekker omdat hij van 3.8k recent naar 2.5k recent was gezakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Holy fuck... dat is een heel bizar hogere expected value...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
wat is de achtergrond van dit "geintje"? Kan me niet voorstellen dat het serieus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er niet blij mee, gezakt van 2103 naar 2036, was eindelijk over de 2100 heen, nu hard gestraft omdat ik mijn patton speelde in de tijd dat ik nog niks van WOT snapte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
GIAMarcos schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:48:
Arme E50 WN8 padders ;)
Iemand ging op het Wotlabs forum al helemaal uit z'n stekker omdat hij van 3.8k recent naar 2.5k recent was gezakt :P
Ik zit dat topic nu door te lezen, d'r gaat er inderdaad 1 echt helemaal over de zeik.
En dat terwijl dit geintje al een maand ofzo bekent was.

Mijn lijst van meest gespeelde tanks ziet er nu zo uit:
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/to4DF/9b72b69dfc.png
Quantor schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:52:
wat is de achtergrond van dit "geintje"? Kan me niet voorstellen dat het serieus is.
Meer mensen er van bewust maken dat tank selectie WN8 'een beetje' breekt.
Zoals 1 van de makers van WN zegt:
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/to5t3/7975169f38.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAMarcos
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:55:
Ik ben er niet blij mee, gezakt van 2103 naar 2036, was eindelijk over de 2100 heen, nu hard gestraft omdat ik mijn patton speelde in de tijd dat ik nog niks van WOT snapte.
Niet getreurd over een paar weken is alles weer 'back to normal'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dit is echt belachelijk. Ik ben 60 punten in WN8 gezakt en moet je eens naar mijn E50 scores kijken:
Voorheen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pPoDwNixpxr1Oa3458DGBQWK/full.png

En nu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZKG6XLP0Ji7h1rHKTOYbhsDY/full.png

Ik begrijp dat er bijgesteld moest worden, maar dit is idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zal je leren te E50 padden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Idd. Het is niet alsof die 182 games volledig nodig waren voor de grind naar de E50M. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Heb je nu minder lol in het spelletje doordat je WN8 60 punten is gezakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Een goede ranking halen is wel onderdeel van de lol in de game, ja. Aangezien het WN8 bettreft reken ik het de game niet aan, maar het geeft wel minder vertrouwen in de XVM devs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Edmin schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:22:
Een goede ranking halen is wel onderdeel van de lol in de game, ja. Aangezien het WN8 bettreft reken ik het de game niet aan, maar het geeft wel minder vertrouwen in de XVM devs.
Daar heb je toch personal rating en winrate enzo voor?

Laat ik dit plaatje nog een keer posten:
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/to5t3/7975169f38.png
Lees zijn signature voor de grap eens. ;)

Also de XVM devs hebben geen ene ruk met WN8 te maken. WN8 is een project van een paar mensen op Wotlabs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik begrijp dat de expected values over een tijdje weer op normaal gezet worden. Prima.

Die sig, tja... huilen omdat mensen iets wat je hebt gemaakt anders inzetten dan bedoeld. Dat deden de makers van LinkedIn ook heel even. En toen hebben ze hun model maar omgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Edmin schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:28:
Die sig, tja... huilen omdat mensen iets wat je hebt gemaakt anders inzetten dan bedoeld. Dat deden de makers van LinkedIn ook heel even. En toen hebben ze hun model maar omgezet.
Die kan natuurlijk weer keihard teruggekaatst worden he.
Hij 'huilt' omdat WN8 anders gebruikt wordt dan bedoeld, en jij huilt omdat zij WN8 anders gebruiken dan jij dat doet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

User schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:35:
[...]
Die kan natuurlijk weer keihard teruggekaatst worden he.
Hij 'huilt' omdat WN8 anders gebruikt wordt dan bedoeld, en jij huilt omdat zij WN8 anders gebruiken dan jij dat doet. ;)
Als je een schroevedraaier hebt uitgevonden en iedereen gebruikt hem als hamer, heb je een slechte schroevedraaier uitgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Edmin schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:36:
[...]

Als je een schroevedraaier hebt uitgevonden en iedereen gebruikt hem als hamer, heb je een slechte schroevedraaier uitgevonden.
Als iemand een kruiskopschroevendraaier heeft uitgevonden en jij ramt hem in een hex schroef, doe je wat verkeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Edmin schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:13:
Dit is echt belachelijk. Ik ben 60 punten in WN8 gezakt en moet je eens naar mijn E50 scores kijken:
Voorheen:
[afbeelding]

En nu:
[afbeelding]

Ik begrijp dat er bijgesteld moest worden, maar dit is idioot.
Maar dit is juist geniaal! Zet alle expected values belachelijk hoog en iedereen is weer een tomaat. Stel je eens voor, arty-spelers die volledig in de war raken en geen idee meer hebben waar ze nu op moeten schieten. Misschien verzuipen ze zichzelf wel al aan het begin van de pot uit pure wanhoop. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:25:
[...]
Daar heb je toch personal rating en winrate enzo voor?

Laat ik dit plaatje nog een keer posten:
[afbeelding]
Lees zijn signature voor de grap eens. ;)

Also de XVM devs hebben geen ene ruk met WN8 te maken. WN8 is een project van een paar mensen op Wotlabs.
Cry everytime van 3680 naar 3549 gezakt :+ Betekent dit nu dat ik een padder ben, of valt bij mij de schade mee. Tiegul tell me please hoe staat het met jou stats ( Jij hebt toch veel E-50 gespeeld ?)

Ik kan iedereen trouwens aanraden om de zweedse TD lijn te spelen om je stats letterlijk kapot te maken met als hoogtepunt de Udes op T8 met stock gun. Most fun i ever had. Een goede game definieer ik daar als ik boven de 1,4k damage kan schieten. Wat is die tank nutteloos.

Super camo they told you? 350m wordt ik gewoon outspotted door heavies terwijl ik sta met full camo crew, camonet, camopaint, ninja skills en stock gun. Ik dacht echt dat ik al die blinde gasten zo hard uit stealth kon farmen. Ohhh en op 5% van de maps zijn alle engagements op minder dan 200m... GG udes zonder armor en flexablity. 8)7 Je team voor je laten spotten en dubbel bushen? Team en spotten, wat are you telling me now? :+ Not happening wanneer ik TD's speel, dan staat iedereen te nietsen.

Leuke mechanic dat siege mode, maar slecht uitgevoerd. Tank had veel meer mobility moeten hebben in siege mode. minimaal 10 kph en betere rotation speed. Dat je ook nog iets kan doen dan alleen staan. Je bent nu eigenlijk verplicht om achterin de map te staan en hopen dat er iets voorbij komt. Aggresive spelen is gewoon onmogelijk gemaakt.

[ Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 16-01-2017 10:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
ik vind het maar een totaal onzinnig niet geslaagd grapje, onzinnig omdat er een punt wordt gemaakt (althans, dat probeert hij) dat IMHO totale onzin is.

Waarom? Iets met de pot en ketel, HIJ (in de zin van de mensen achter wn8) zijn ZELF verantwoordelijk voor wn8. Ze zijn zelf verantwoordelijk voor expected dmg values en dat ze zelf te lui/geen zin etc zijn/hebben om de shit te updaten is niet de "schuld" van de userbase.

Bovendien weet elke shitlord dat elke metric van dit soort te misbruiken is tot op zekere hoogte, boeiend.

Gisteren de e5 proberen te 3marken, maar wat een ellendige sessie zeg. Totaal onwinbare MM + map combinaties. zit weer terug rond de 89%, de e5 heeft wel best hoge dmg nodig om te stijgen, beetje hetzelfde als de obj140 volgens mij.

@best, ik ben volgens mij 300 wn8 overall gedaald :+ (maar heb ook heel veel games t62a en obj140 gespeeld om ze te 3 marken, en die waardes zijn ook hard gedaald zeg)

maar speelde de laatste tijd in dat ding ook in een goede sessie rond de 6k wn8 denk ik, dat sloeg ook nergens op.

edit2: overigens ben ik serieus gestopt met de e50 solo'en omdat het mn wn8 zo hard liet stijgen O-) , als ze dat ding nou normale waardes zouden geven vind ik een prima verbetering, want ik vind het wel de leukste tank om te spelen

[ Voor 24% gewijzigd door gotfurrr op 16-01-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jantje 2 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:52:
[...]

Cry everytime van 3680 naar 3549 gezakt :+ Betekent dit nu dat ik een padder ben, of valt bij mij de schade mee. Tiegul tell me please hoe staat het met jou stats ( Jij hebt toch veel E-50 gespeeld ?)

Ik kan iedereen trouwens aanraden om de zweedse TD lijn te spelen om je stats letterlijk kapot te maken met als hoogtepunt de Udes op T8 met stock gun. Most fun i ever had. Een goede game definieer ik daar als ik boven de 1,4k damage kan schieten. Wat is die tank nutteloos.

Super camo they told you? 350m wordt ik gewoon outspotted door heavies terwijl ik sta met full camo crew, camonet, camopaint, ninja skills en stock gun. Ik dacht echt dat ik al die blinde gasten zo hard uit stealth kon farmen. Ohhh en op 5% van de maps zijn alle engagements op minder dan 200m... GG udes zonder armor en flexablity. 8)7 Je team voor je laten spotten en dubbel bushen? Team en spotten, wat are you telling me now? :+ Not happening wanneer ik TD's speel, dan staat iedereen te nietsen.

Leuke mechanic dat siege mode, maar slecht uitgevoerd. Tank had veel meer mobility moeten hebben in siege mode. minimaal 10 kph en betere rotation speed. Dat je ook nog iets kan doen dan alleen staan. Je bent nu eigenlijk verplicht om achterin de map te staan en hopen dat er iets voorbij komt. Aggresive spelen is gewoon onmogelijk gemaakt.
Ja de UDES is leuk op een enkele map en dan moet je nog geluk hebben, de stock gun is om te huilen en je bent zo beperkt met die siege mode.

Ik keek er erg naar uit maar tot nu toe valt het vies tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:52:
[...]

Ik ben ~250 punten gezakt.
M'n eerste top tier was de Pershing (nu de M46 stats) en mijn eerste 3 mark was de E50. :+

Stop met janken en haal de tier 9. Zo'n beetje alle problemen met de UDES zijn daar opgelost.
Hoewel je nog steeds niet gemakkelijk een late-game carry kan doen.
gotfurrr schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:55:
ik vind het maar een totaal onzinnig niet geslaagd grapje, onzinnig omdat er een punt wordt gemaakt (althans, dat probeert hij) dat IMHO totale onzin is.

Waarom? Iets met de pot en ketel, HIJ (in de zin van de mensen achter wn8) zijn ZELF verantwoordelijk voor wn8. Ze zijn zelf verantwoordelijk voor expected dmg values en dat ze zelf te lui/geen zin etc zijn/hebben om de shit te updaten is niet de "schuld" van de userbase.
De tering gast.
1. CraBeatOff regelt de expectes niet, dat doet Kitten. CraBeatOff is 1 van de makers, Kitten maakt nu de expecteds.
2. Expecteds maken kost tijd en moeite en er is, naast Kitten, geen hond die het wil doen.
3. WN9 is klaar.
4. WN9 wordt voorlopig nog niet geimplementeerd OMDAT NIEMAND DE EXPECTEDS WIL MAKEN.

Er wordt wel elke update kei en keihard gejankt over WN8 en alles wat er bij hoort.
- Nieuwe expecteds zijn niet gereed op de dag van de patch? Moan, complain and whine. (Maar natuurlijk zelf geen suggesties doen wat de begin-expecteds moeten zijn)
- Alle expecteds hebben een update gekregen? Moan, complain and whine. "WAAROM BEN IK 3 PUNTEN GEZAKT!? DIT IS ONZIN".
- WAAROM DUURT HET ZO LANG OM DE EXPECTEDS TE UPDATEN
- DE E 50 HEEFT TE HOGE WAARDEN
- DE E 50 HEEFT TE LAGE WAARDEN
etc etc

Je doet alsof zij de morele plicht heeft om iedereen op zijn wenken te bedienen.
Dat hebben ze niet.

Als ik me niet vergis moeten er voor een update van expecteds tienduizenden, zo niet hondredduizenden, (VBAddict) profielen gecrawled worden. Voor WN9 gaat het waarschijnlijk nog veel erger worden omdat daar meer een focus ligt op recents (als ik me goed herinner) en er worden bestaande profielen in de gaten gehouden. Er wordt dan per profiel gekeken hoe de stats veranderd zijn zodat je alleen maar naar de recente veranderingen kijkt en niet jaren oude stats meeneemt.
Maar uiteraard is er niemand die het crawlen wil doen.

Something something gebruik WGPR something something :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Goed....ik ben er weer van overtuigd dat er "punishment" cycles zijn waarbij je gewoon 80% idiotenteams krijgt.

Sinds gisterochtend heb ik zo'n 80% potjes verloren, en dat geldt voor 100% voor alle potjes waar ik niet de top #5 tanks was. Ben nu een beetje arty aan het grinden en scouts, en ondanks dat ik toch wel targets raak en spot (en zelfs high end tanks zelf succesvol solo met m'n tier5 scoutje) gewoon loss na loss na loss na loss.

Vind het met name irritant omdat Wargaming niet wil toegeven dat er dit soort mechanieken zijn die je gewoon constant 'bad hands' toedelen. Maar die zijn er wel. Je hebt goede en slechte dagen golven - en je ziet het al meteen aan je team (weinig mensen van een clan vs veel mensen van een clan, of allemaal mediums vs allemaal heavies, of een enemy platoon met 3x batchat/emil/kv-2 etc...laten we het over stats maar niet hebben).

Ik heb m'n hele leven multiplayer games gespeeld en ben wel gewend aan loosing en winning streaks, maar over zo'n 10 potjes bekeken effende dat zich wel uit. Kreeg je goede en slechte teams mee. Maar 80 of 90% extreem slechte teams? Dat heb ik nog nooit meegemaakt. En dat gewoon uren en uren en uren achter elkaar, tot t' stopt en je weer een normale verdeling (50/50) krijgt.

Er is dus niks willekeurigs aan, alhoewel die indruk wel nog steeds gewekt wordt. Er is gewoon matchmaking waarbij loosers bij elkaar worden gestopt en winners in het andere team, en als je bij het looser team zit...veel succes. Geen idee wat de condities zijn om negatieve matchmaking te verkrijgen. Arty spelen? Scout spelen? Je consumeert niet genoeg goud, geen premium hebben? Geen idee.

Het verzuurt iig wel enorm de spelervaring, bij mij en m'n paar maatjes die weer begonnen zijn met spelen. Ik vind het prima als je gewoon wat kutteams toebedeeld krijgt 50% van de tijd, maar als dat uren achter elkaar keiharde losses zijn ondanks individueel redelijk of goed spelen en sowieso lowest tier zijn in de battle...dan weet ik het niet meer. Bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
@user

Je mist mijn punt volledig, ik vind juist helemaal niet dat zij de morele plicht hebben om ook maar iets te doen. Ik vind het alleen nogal raar dat er vanuit die hoek nu wel een moreel statement wordt gegeven. Ja we wisten al lang dat wn8 broken is op tier ix meds. Duh.

er wordt gewoon keihard een open deur ingetrapt door ze, ik mis het extra inzicht in ieder geval wat deze actie geeft. Troll actie of niet, het blijft gewoon compleet zinloos.

Verder sprak ik over hij als in het team of betrokkenen achter/bij wn8 (zie wat tussen haakjes staat)

Ik vind wn8 alleen interessant als een soort van baseline, wat de waarde ook is: je kan vergelijken. 3marken van tier x's vind ik inmiddels veel interessanter

[ Voor 14% gewijzigd door gotfurrr op 16-01-2017 11:24 ]

Pagina: 1 ... 72 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).