Denk dat ik deze maand dat pakket wel even aan ga schaffen. Mooie prijs voor die hoeveelheid goud en premium.
Eigenlijk krijg je daar 12k gold gratis ad. € 48,00 ? Want 1 jaar premim in de shop van WG is € 80,00?gotfurrr schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:27:
Je kan in de world of warplanes shop nu voor 80 euro een jaar premium kopen + 12000 gold. Best een goede deal
Goeie tip, ga de M44 weer terug kopen !User schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 18:57:
M44 is the way to go voor de SPG15 missies. Zelfs SPG15.4 is een eitje met de M44.
Beste mix voor alle SPG missies is M44+M53. De kill X zijn een eitje in de M44 en de doe X damage zijn gemakkelijk te doen in de M53.
HEAT in de M44, gold HE in de M53 en Cola+Octane in beide.
Een wat minder goeie tip
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Speel nog maar een maand of twee en had me eigenlijk voorgenomen om er geen echt geld aan uit te geven. Maar ja, wilde toch graag een paar garage slots erbij en wat goud om handen hebben leek me ook wel handig. Deze boxes met gegarandeerd 1250 gold voor €5 vond ik dan ook een prima deal, maar om dan twee keer de M46 Patton KR krijgen had ik natuurlijk nooit verwacht.
Nu maar even bedenken wat ik ga kopen van mijn overschot aan goud.
Ik speel overigens het liefst met medium tanks, maar voor de afwisseling ook graag arty. Gemiddeld zit ik op een winrate van ruim 52%, maar met de Sturmpanzer II (German Tier 4 arty) op ruim 60% na 106 battles en met de Grille (German Tier 5 arty) op ruim 66% na 74 battles. Ben ik dan gewoon beter met arty, dan met mediums, of zijn dergelijke winrates normaal met arty?
netjes! die tank wou ik ook, maar helaas geen gelukDe_Klusjesman schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 15:57:
Ben net flink in de prijzen gevallen. Niet slecht voor €5.![]()
[afbeelding]
Speel nog maar een maand of twee en had me eigenlijk voorgenomen om er geen echt geld aan uit te geven. Maar ja, wilde toch graag een paar garage slots erbij en wat goud om handen hebben leek me ook wel handig. Deze boxes met gegarandeerd 1250 gold voor €5 vond ik dan ook een prima deal, maar om dan twee keer de M46 Patton KR krijgen had ik natuurlijk nooit verwacht.![]()
Nu maar even bedenken wat ik ga kopen van mijn overschot aan goud.
Best deal of the year, nu algotfurrr schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:27:
Je kan in de world of warplanes shop nu voor 80 euro een jaar premium kopen + 12000 gold. Best een goede deal
Gelijk maar een Ravioli erbij for shits'n'giggles
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Wat baal ik nu dat ik in december een jaar premium met korting heb gekocht. Heb nu 410 dagen premium.p0st schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 19:42:
[...]
Best deal of the year, nu altenzij WG failliet gaat en alles in de sale gooit haha
Gelijk maar een Ravioli erbij for shits'n'giggles
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door Kepro op 06-01-2017 19:44 ]

Zelf een hele tijd niet gespeeld omdat ik wel weer even klaar was met de game. Ik ben het topic zo nu en dan wel blijven lezen. Met deze aanbieding misschien wel weer interessant om terug te beginnen met spelen. Laatste keer dat ik speelde was zonder premium paar weken geleden en dat valt dan wel hard tegen op de hogere tiers.gotfurrr schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:27:
Je moet naar de shop van WoWP gaandouwe.nl schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 21:04:
ik kan dus niet vinden waar ik dat kan kopen heh... kijk ik zo scheel
Srry wat onduidelijk, ik bedoelde die boxes
Verwijderd
ik 1750Verwijderd schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 21:08:
Lijkt wel of iedereen die Patton KR krijgt, ik kwam er slecht vanaf met iets van 2500 goud.
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
bij shop reclame venster bovenaan holiday ops en dan aanklikken.douwe.nl schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 21:07:
[...]
Srry wat onduidelijk, ik bedoelde die boxes
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Nou ik zelfs maar 1250... Ook omdat iedereen inderdaad die tank krijgt, dacht ik, ik probeer het ook eens!Verwijderd schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 21:08:
Lijkt wel of iedereen die Patton KR krijgt, ik kwam er slecht vanaf met iets van 2500 goud.
Rhm Skorpion vond dat ik op zijn plek stond, dus duwde mij (nadat ik daar al 10sec stond) vol in enemy fire, dan krijg je netjes een nekschot. Vervolgens komt er een random T34-85 die mij begint te beschieten, tsja da's nekschot nummer 2. Instant kick, morgen weer verder
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Dat is de reden waarom ik zo weinig mogelijk team damage doep0st schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 22:41:
Zo, het was gezellig vanavond tijdens het laatste potje
Rhm Skorpion vond dat ik op zijn plek stond, dus duwde mij (nadat ik daar al 10sec stond) vol in enemy fire, dan krijg je netjes een nekschot. Vervolgens komt er een random T34-85 die mij begint te beschieten, tsja da's nekschot nummer 2. Instant kick, morgen weer verder
[afbeelding]
Niet tegenstaande dat ik ook wel paar dommerikken kon neerschieten
Heb je meer geluk dan mij, eens een poging gewaagd... enkel goud.Nemean schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 19:57:
Heb je nog 5 euro staan op een prepaid creditcard, krijg je dit.. mij hoor je niet klagen.
[afbeelding]
Whatever.
Mijn 5 euro is dan nog zwaar teleurstellend ook, 1250 goud.
Weet trouwens iemand hoe lang die actie nog duurt, zit nu op 79/80 en zit nu met de morele keuze nog 7.5 euro uit te geven.
[ Voor 25% gewijzigd door Joindry op 07-01-2017 12:38 ]
Wss draait dat nog nefast uit, ik en "connecties". Laten we zeggen dat het goed is dat ik geen politicus ben.User schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:39:
Ik denk dat je WG even had moeten bellen dat je pakketten zou gaan kopen, hadden ze de droprate kunnen aanpassen.
Twee boxen met steenkool, eentje met een spinnenweb en dan mss nog 500 goud..
Intussen gevonden dat we tot 16 jan de tijd hebben.
[ Voor 21% gewijzigd door Joindry op 07-01-2017 12:46 ]
En als kers op de taart een ontslagbrief?Joindry schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:41:
[...]
Twee boxen met steenkool, eentje met een spinnenweb en dan mss nog 500 goud..
[ Voor 12% gewijzigd door User op 07-01-2017 12:59 ]
Och het is dat ik die prepaid cc nog had, al die kisten daarvoor zat ook niet veel bijzonders in.Harmen schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 09:50:
[...]
Heb je meer geluk dan mij, eens een poging gewaagd... enkel goud.
Ook al zit ik in top 10, X2 blijft eenmalig bij de eerste overwinning, wtf
Is het geen x2 crew XP?Vedrano schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 15:30:
X2 for every battle is dus ook geen X2 for every battle dit weekend
Ook al zit ik in top 10, X2 blijft eenmalig bij de eerste overwinning, wtf
Edit, nope, het is x2 voor elke win.
[ Voor 8% gewijzigd door User op 07-01-2017 19:03 ]
Dat is niet helemaal wat ik bedoelde, ik bedoelde dat er wellicht veel bovengemiddeld goede spelers FCM rijden. Waar om denk jij dat deze als (zo'n beetje) enige niet gebuffed is?Rianata schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:31:
[...]
Volgens mij overschat je de invloed van QB schromelijk![]()
WG doet gewoon wat het zelf denkt dat goed is en houdt er allerlei stats op na hoe bepaalde tanks presteren, daar zit de invloed van spelers (lees: meningen) niet bij inbegrepen.
15 jan. maar ik heb gewoon 500 gold opgehoest om de female radio operator een gunner te maken, goedkoper dan mn laatste 2 L5 versieringen cash kopenJoindry schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:37:
Damn you tweakers. Heb ik absoluut geen probleem de acties van WG te weerstaan, tot iedereen hier de WG-Loterij begint te spelen.
Mijn 5 euro is dan nog zwaar teleurstellend ook, 1250 goud.
Weet trouwens iemand hoe lang die actie nog duurt, zit nu op 79/80 en zit nu met de morele keuze nog 7.5 euro uit te geven.
Als ik de data sample set van VBAddict mag geloven valt de FCM vwb winrate precies in het midden van alle premium tier 8 tanks: http://www.vbaddict.net/s...=won_lost_ratio&server=eu_Anvil_ schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 19:34:
[...]
Dat is niet helemaal wat ik bedoelde, ik bedoelde dat er wellicht veel bovengemiddeld goede spelers FCM rijden. Waar om denk jij dat deze als (zo'n beetje) enige niet gebuffed is?
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
NopeUser schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 19:03:
[...]
Is het geen x2 crew XP?
Edit, nope, het is x2 voor elke win.
This weekend, we want to treat you to a great bonus that will help your progress tremendously: double XP earned for every victorious battle!
Just make sure to place in the top 10 players by XP earned on your team, and watch those points cash in on your account!
"Beautiful Clean Coal"
Heb ik eigenlijk ook al gedaan. Daarom heeft het nog minder nut om het laatste element te kopen uiteindelijk. Ergens blijf ik gewoon hopen op een goeie drop_Anvil_ schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 19:35:
[...]
15 jan. maar ik heb gewoon 500 gold opgehoest om de female radio operator een gunner te maken, goedkoper dan mn laatste 2 L5 versieringen cash kopen
[video]https://www.youtube.com/watch?v=dAcrYOZNC2Q"]YouTube: t57 heavy ace topgun 6k[/video]
http://wotreplays.com/sit...y-ronny555-t57_heavy_tank
Feedback is welkom
P.S. hoe verwijder je replays van wotreplays trouwens?
[ Voor 24% gewijzigd door wsLy op 08-01-2017 17:57 ]
Ach in ben niet verbaast. Size was vandaag getuige dat ik in de RU, 4 crew camo op 100% outspotted werd door een ST-1. Leuke is ook nog dat hij mij kilde en alsnog niet werd gespot. Even voor de beeldvorming. Hij stond in de cap en ik stond pal voor onze cap.wsLy schreef op zondag 8 januari 2017 @ 17:53:
Dit spel soms... Denk je mooi hull-down te staan met je IS-7...
[afbeelding]
Bekijk deze gif eens... werd op reddit geplaatst.Kepro schreef op zondag 8 januari 2017 @ 18:19:
[...]
Ach in ben niet verbaast. Size was vandaag getuige dat ik in de RU, 4 crew camo op 100% outspotted werd door een ST-1. Leuke is ook nog dat hij mij kilde en alsnog niet werd gespot. Even voor de beeldvorming. Hij stond in de cap en ik stond pal voor onze cap.
https://gfycat.com/AmbitiousWavyCheetah
Laatste tijd komt dat helaas vaker voor...
die 1390 blijft wel heel accuraat schieten als je het mij vraagt, als zo'n tank werkelijk verdwijnt zou ik niet meer weten waar ik moet schieten.. Lijkt eerder een replay bug? Ik heb het iig nog niet meegemaakt.wsLy schreef op zondag 8 januari 2017 @ 18:26:
[...]
Bekijk deze gif eens... werd op reddit geplaatst.
https://gfycat.com/AmbitiousWavyCheetah
Laatste tijd komt dat helaas vaker voor...
Hij lijkt nadat hij verdwijnt ook weer te re aimen alsof hij weet waar die T54 lt was.
Oh wow, nu even de comments doorgelezen en dit was inderdaad een replay bug en de reden waarom heeft hij ook uitgelegd.jantje 2 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 19:21:
[...]
die 1390 blijft wel heel accuraat schieten als je het mij vraagt, als zo'n tank werkelijk verdwijnt zou ik niet meer weten waar ik moet schieten.. Lijkt eerder een replay bug? Ik heb het iig nog niet meegemaakt.
Hij lijkt nadat hij verdwijnt ook weer te re aimen alsof hij weet waar die T54 lt was.
'The replay is from another player's perspective. I was the 13 90 and it didn't delight for me. What happened was my radio was shot out (red module damage), and all the tanks I spotted for my teammates immediately delit which resulted in this interesting viewpoint where my teammates can see me, but not anything I'm spotting (my best guess as to what happened)'
Maar dan nog, ik heb ook vaker gehad in dit spel dat tanks gewoon ineens verdwijnen of niet gespot worden. Tijdje geleden kwam dat zelfs vaker voor.. is toen ook iets gepost door iemand om reddit die ineens beschoten werd door een T-62A en hij kon hem niet spotten... ernaar werd hij wel gespot terwijl die gewoon de persoon in kwestie aan het cirkelen was..
Zelf heb ik het een keer gehad dat ik ergens reed en ineens uit 't niets verscheen er een JPe100 voor me
iemand wat extra tips of uitleg ? Caveman99 heeft me al een redelijke stap vooruit geholpen, maar nu zit ik weer helemaal in de knoop
Nice game_Anvil_ schreef op zondag 8 januari 2017 @ 13:11:
Na een vervelende loss streak toch nog geëindigd met een lekker T57 heavy potje, voor de liefhebbers:
[video]
Feedback is welkom
edit: bij nader inzien rij je misschien nog wel redelijk safe
[ Voor 14% gewijzigd door gotfurrr op 09-01-2017 11:14 ]
Nice nice!!! Heb je nu 2,3k xp gehaald in je 140? Hoeveel damage was die game? Moet wel een zieke game geweest zijn als je inderdaad zoveel xp gehaald hebt in een T10 medgotfurrr schreef op maandag 9 januari 2017 @ 00:25:
het heeft een paar dagen gekost, maar ein-de-lijk. voor sommigen niet bijzonder, maar tier X 3 marken is een frustrerende maar ook leuke uitdaging. Verschillende keren van 93/94 naar 88 gegaan, maar met deze game in een keer van 94 naar 95%![]()
[afbeelding]
Eerste 1 schot op Bulldog snapshot on the move raak en 2de schot op bulldog prima. Daarna schiet je als die al dood is en wacht je eigenlijk op een target die niet op komt. Nutteloos van je tijd en je stond redelijk in het open veld. Had nadat de bulldog dood was doorgereden als ik jou was._Anvil_ schreef op zondag 8 januari 2017 @ 13:11:
Na een vervelende loss streak toch nog geëindigd met een lekker T57 heavy potje, voor de liefhebbers:
[video]
Feedback is welkom
Je clip op die T57 heavy aim je allemaal op z'n UFP ik heb geen idee hoe je dat ding reliable pent tot 3x toe( 1 schot komt hoog in z'n turret ) maar als ik op een ufp van een T57 schiet is het instant bounce. Ik ga zelf meestal voor de lage turret cheeks of lfp.
Ik merkte vooral dat je weinig echt ergens op aimed je schiet vaak random op tanks zonder echt een bepaald punt te pakken waar je op wil schieten en bent meestal ook niet fully aimed voor mijn gevoel maar dat kan ook aan de replay liggen. Bij de Tiger II ging je volgens mij 2de schot wel voor de tracks, maar die kon je eigenlijk niet meer raken. Maar denk door lag schot alsnog een detrack achter de muur
Daarnaast was het best risky met die jageru om te blijven staan. Hij had je daar sowieso geraakt als arty hem niet nog geraakt had. Tenzij je wist dat arty ging schieten was dat niet heel handig. Daarnaast wist je geen eens hoeveel damage arty had gedaan en was het eigenlijk Lucky dat hij oneshot was
Maar verder was het potje best goed gespeeld, juiste targets geschoten niet gerushed. Vooral gewacht totdat de enemy wat deed omdat jullie toch met minder waren.
komt die 2.3k exp niet door het dubbel exp weekend ?jantje 2 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:31:
[...]
Nice nice!!! Heb je nu 2,3k xp gehaald in je 140? Hoeveel damage was die game? Moet wel een zieke game geweest zijn als je inderdaad zoveel xp gehaald hebt in een T10 med
Edit: oh nvm, ik ben niet zo goed oplettend deze ochtend
[ Voor 7% gewijzigd door Daradius op 09-01-2017 11:35 ]
Snap wat je bedoelt ja, ik spot daar vanaf de noordkant ook graag trage heavies op weg naar de stad. Al wordt je vaak gespot en geexecuteerd door unicums met autoloaders op dat plekje.gotfurrr schreef op maandag 9 januari 2017 @ 10:49:
[...]
Nice game. Je kan alleen beter op een andere manier richting de stad rijden, de route die je nu neemt is erg gevaarlijk. Als er een goede speler in een med zit bij de tegenstander dan wordt je gespot vanaf e6 en ben je voordat je in de stad bent al de helft van je hp kwijt.
edit: bij nader inzien rij je misschien nog wel redelijk safe, maar weet het niet 100% zeker. Zelf spot ik altijd tanks die daar crossen, maar het lijkt er op dat je er wel snel bent. misschien spot ik altijd mensen die pas na 10 seconden gaan rijden
In dit geval denk ik dat het redelijk safe was, de T57 is vrij mobiel en toen ik op de bulldog schoot was ik deels hulldown met een rots links en de gebouwen al rechts. Toch loop ik daar het risico een stuk hp en een repair kit te verliezen ja. Ooit is me geleerd nooit te stoppen voor een schot op weg naar de hvy corner/arty safety
Hoogtepunt van dit potje voor mij is de jagaroo die de hoek om komt en ervaart hoe snel de reload van een t57 hvy is (BiA +rammer, geen food)
Dank voor je input! Ik zal de replay nog eens kijken en zien wat er nu exact met die jagaroo gebeurde. Hij was net te snel om te tracken wanneer hij de hoek om kwam, wat eigenlijk plan A was. Lukte me in een potje daarvoor wel bij een jagd e100, lekker de moneyshot maken en 1600 dmg farmen, heerlijkjantje 2 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:31:
[...]
Eerste 1 schot op Bulldog snapshot on the move raak en 2de schot op bulldog prima. Daarna schiet je als die al dood is en wacht je eigenlijk op een target die niet op komt. Nutteloos van je tijd en je stond redelijk in het open veld. Had nadat de bulldog dood was doorgereden als ik jou was.
Je clip op die T57 heavy aim je allemaal op z'n UFP ik heb geen idee hoe je dat ding reliable pent tot 3x toe( 1 schot komt hoog in z'n turret ) maar als ik op een ufp van een T57 schiet is het instant bounce. Ik ga zelf meestal voor de lage turret cheeks of lfp.
Ik merkte vooral dat je weinig echt ergens op aimed je schiet vaak random op tanks zonder echt een bepaald punt te pakken waar je op wil schieten en bent meestal ook niet fully aimed voor mijn gevoel maar dat kan ook aan de replay liggen. Bij de Tiger II ging je volgens mij 2de schot wel voor de tracks, maar die kon je eigenlijk niet meer raken. Maar denk door lag schot alsnog een detrack achter de muur![]()
Daarnaast was het best risky met die jageru om te blijven staan. Hij had je daar sowieso geraakt als arty hem niet nog geraakt had. Tenzij je wist dat arty ging schieten was dat niet heel handig. Had dan t
Die trade met die jageru was best dom, het is dat arty hem raakte anders was je daar nogmaals door die jagd gehit en had je dood kunnen zijn. Daarnaast wist je geen eens hoeveel damage arty had gedaan en was het eigenlijk Lucky dat hij oneshot was![]()
Maar verder was het potje best goed gespeeld, juiste targets geschoten niet gerushed. Vooral gewacht totdat de enemy wat deed omdat jullie toch met minder waren.
Wat het richten betreft, wellicht dat de replay en conversie het beeld wat vertekend, maar heb inderdaad een beetje de gewoontje zo snel mogelijk mn clip te legen, wat is anders nog het voordeel van de snelle interclip reload? Al probeer ik altijd wel op de juist weakspot te mikken.. Dat van de UFP van de t57 weet ik uiteraard, normaliter ga ik ook voor de turret cheeks.. zal de replay nog eens bekijken, wellicht had ik gewoon geluk met mn schoten.
In het begin met de bulldog had ik nog schot op de achteruit rijdende emil2, los van het feit dat ik die miste was het een slecht idee om te blijven staan, risico niet waard inderdaad.
[ Voor 49% gewijzigd door _Anvil_ op 09-01-2017 11:58 ]
Ik denk dat ie 5401 damage had met 6172 assisted.jantje 2 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:31:
[...]
Nice nice!!! Heb je nu 2,3k xp gehaald in je 140? Hoeveel damage was die game?
hahaUser schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:44:
[...]
Ik denk dat ie 5401 damage had met 6172 assisted.
Nu we het toch over marks hebben... Ik hoorde laatst dat alleen het hoogste van de 2de meetelt voor je mark en niet combined. Volgens mij is dit onzin, maar jij mister WoT Goeree en kenner van het marksysteem kan dit missn aan me bevestigen?
Dus als voorbeeld 1,2k damage doen en 1,4k assisted betekent 1,4k voor je mark erbij en damage valt weg. Dus niet combined 2,6k damage voor je mark.
[ Voor 37% gewijzigd door jantje 2 op 09-01-2017 11:50 ]
Dus het is damage + spotting en/of tracking.
tl;dr niet naar daki luisteren.
ik weet niet hoeveel xp het was, ik zal vanavond eens kijken - niet eens op gelet (tellen xp reserves ook mee in dat overzicht?) (2.3k op tier x lijkt me niet echt realistisch)jantje 2 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:49:
[...]
hahaIk was denk ik ook nog niet helemaal wakker
Het staat natuurlijk ook wel heel klein in beeld. Desalniettemin een lekker resultaat 11,5k combined.
Nu we het toch over marks hebben... Ik hoorde laatst dat alleen het hoogste van de 2de meetelt voor je mark en niet combined. Volgens mij is dit onzin, maar jij mister WoT Goeree en kenner van het marksysteem kan dit missn aan me bevestigen?
Dus als voorbeeld 1,2k damage doen en 1,4k assisted betekent 1,4k voor je mark erbij en damage valt weg. Dus niet combined 2,6k damage voor je mark.
Ik ben geen mark guru, maar het lijkt me dat het gecombineerd wordt meegenomen. voor de obj140 moest ik minstens 4,5k combined halen om heeeel iets omhoog te gaan, als alleen 1 van beide mee wordt geteld dan zou ik verwachten dat ik met sommige 4,5k games naar beneden zou zijn gegaan en dat heb ik in alle 2392342934823948328493284234 games die ik heb gespeeld in de obj afgelopen dagen niet gezien (maar dat zegt natuurlijk niet echt heel veel)
edit: stel dat je op 4,5k combined uit komt, en je doet 3k damage en 750 spot en 750 track, dan zou je dus omlaag gaan in mark percentage, en dat heb ik niet gezien so far.
[ Voor 7% gewijzigd door gotfurrr op 09-01-2017 12:16 ]
Verwijderd
Die tanks zijn ook totaal niet te vergelijken, het zijn sowieso al verschillende tiers maar daarnaast is de IS-3 een van de beste tanks in zijn klasse. Daarnaast ligt het er ook nog eens aan op wat voor tanks je schade doet, 3k op hogere tier tanks telt veel zwaarder dan 3k op lagere tier tanks. Je kunt dus uit de getallen die je hier geeft niet zomaar iets halen.Verwijderd schreef op maandag 9 januari 2017 @ 12:20:
Zo dan 3k damage en 3 kills zijn nog niet eens genoeg voor een 3rd Class op de IS-3 en vlak ervoor waren 3,4k damage en 6 kills in de IS nog genoeg voor een Mastery...
[removed]
Verwijderd
Ja zelfde tier spread qua matches maar goed. Verder krijg ik wel de indruk dat de T32 een betere tier 8 heavy is. Iedereen die een beetje kundig is weet een IS3 (wel of niet ge-angled of hull down) te pennen. De T32 is hulldown gewoon ongenaakbaar zelfs tegen hogere tier tanks. En hoe kom je erbij dat de IS en IS3 niet te vergelijken zijn?redwing schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:39:
[...]
Die tanks zijn ook totaal niet te vergelijken, het zijn sowieso al verschillende tiers maar daarnaast is de IS-3 een van de beste tanks in zijn klasse. Daarnaast ligt het er ook nog eens aan op wat voor tanks je schade doet, 3k op hogere tier tanks telt veel zwaarder dan 3k op lagere tier tanks. Je kunt dus uit de getallen die je hier geeft niet zomaar iets halen.
Tier voor tier is de IS3 het beste. Combinatie van zijn armor, mobiliteit, en de gun maakt de IS3 de beste tank. De IS3 hulldown is ook lastig te pennen. Meeste mensen weten niet eens waar de weakspots zitten. Bij de T32 zijn die overduidelijk ook al heb je nooit een review video gezien.Verwijderd schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:29:
[...]
Ja zelfde tier spread qua matches maar goed. Verder krijg ik wel de indruk dat de T32 een betere tier 8 heavy is. Iedereen die een beetje kundig is weet een IS3 (wel of niet ge-angled of hull down) te pennen. De T32 is hulldown gewoon ongenaakbaar zelfs tegen hogere tier tanks. En hoe kom je erbij dat de IS en IS3 niet te vergelijken zijn?
En de IS3 is inzetbaar op veel vlakken van alles in plaats van T32 wat meer een "one-trick-pony" is.
(IS3 liefhebber hier wellicht wat bevooroordeeld.)
[ Voor 3% gewijzigd door mhindrik op 09-01-2017 14:44 ]
Alle vragen hebben een antwoord
Ik ben er zo eentje die niet weet waar de weakspots zitten. ik ga altijd dood door die tankmhindrik schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:43:
[...]
Tier voor tier is de IS3 het beste. Combinatie van zijn armor, mobiliteit, en de gun maakt de IS3 de beste tank. De IS3 hulldown is ook lastig te pennen. Meeste mensen weten niet eens waar de weakspots zitten. Bij de T32 zijn die overduidelijk ook al heb je nooit een review video gezien.
En de IS3 is inzetbaar op veel vlakken van alles in plaats van T32 wat meer een "one-trick-pony" is.
(IS3 liefhebber hier wellicht wat bevooroordeeld.)
De bovenkant van de turret is maar 20mm, daar schiet je zo door heen.Daradius schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:48:
[...]
Ik ben er zo eentje die niet weet waar de weakspots zitten. ik ga altijd dood door die tank
Natuurlijk kijk je dan wel recht in een gat van 122 mm, dus het is niet helemaal zonder risico.
Dit.mhindrik schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:43:
[...]
Als de T32 geen goede hulldown positie heeft dan schiet je hem vrij eenvoudig weg. In dezelfde situatie is een IS3 veel gevaarlijker door zijn armour en flexibiliteit.
Wat niet wilt zeggen dat een T32 niet een prima tank is, maar het is gewoon wat meer situationeel.
If you can see, look. If you can look, observe
Zoals mhindrik al zegt, een T32 is in elke situatie behalve volledig hull down makkelijk te pennen terwijl een IS3 juist in bijna alle situaties lastig te pennen is. De IS3 is daarmee een veel betere allrounder, waarbij als die hull down staat hij haast net zo moelijk te pennen is als een T32. Aangezien je meestal niet zelf de map kunt kiezen is een IS3 daarmee de betere tank.Verwijderd schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:29:
[...]
Ja zelfde tier spread qua matches maar goed. Verder krijg ik wel de indruk dat de T32 een betere tier 8 heavy is. Iedereen die een beetje kundig is weet een IS3 (wel of niet ge-angled of hull down) te pennen. De T32 is hulldown gewoon ongenaakbaar zelfs tegen hogere tier tanks.
De IS3 is de beste in zijn tier terwijl de IS veel meer tegenstanders tegen komt die het hem moeilijk kunnen maken. Daarnaast is voor veel mensen de IS geen blijvertje terwijl de IS3 dat juist wel is. In de IS3 spelen dus gemiddeld betere mensen.En hoe kom je erbij dat de IS en IS3 niet te vergelijken zijn?
[removed]
ik zal er is op letten !pns333 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:30:
[...]
De bovenkant van de turret is maar 20mm, daar schiet je zo door heen.
Natuurlijk kijk je dan wel recht in een gat van 122 mm, dus het is niet helemaal zonder risico.
Victory!
Battle: Highway
Vehicles: Rheinmetall Skorpion G
Experience received: 5.781
Credits earned: 187.706
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Tank Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

[ Voor 49% gewijzigd door wsLy op 09-01-2017 18:39 ]
Nog enkele battles en ik zit ook aan tier 7 TD van de zwedenQuantor schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:21:
Dat is snel, ben halverwege de Leo (tier 7 zweed voor de rest)
Kan niet wachten tot UDES met zijn 330 gold pen
[ Voor 11% gewijzigd door nvidia666 op 09-01-2017 22:26 ]
In een uurtje of 2-3 heb ik 60k kunnen grinden. Elke win was iets van 7-8k XP. Thanks recruiter bonus + special.Quantor schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:21:
Dat is snel, ben halverwege de Leo (tier 7 zweed voor de rest)
Eerste win van de dag leverde mij meer dan 10k XP op.
Was compleet vergeten een booster aan te zetten, ging zo al snel zat.
Casual UDES 03 die in Siege mode op zijn voorkant dansend voorbij komt tuffen met 2 km/h was té hilarisch. We gingen helemaal stuk
Denk dat 1 van ons nog wel een screenshot heeft genomen anders upload ik het stukje wel ff op jijbuis
[ Voor 24% gewijzigd door Mr_Size op 09-01-2017 22:55 ]
Ik vraag me alleen af wat ik het beste met mijn free exp kan doen, ik heb nog bijna 100k free experiance staan. Is het slim om dit te gebruiken om nieuwe wapens/tracks ect mee te unlocken voor nieuwe tanks, of zal ik gewoon lekker door sparen om daarlijk een moeilijke tank te skippen?
ah okKepro schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:13:
Ik gebruik Free xp altijd om modules vrij te spelen en Free xp tanks alleen tot tier 6.
De tracks zijn vaak direct nodig om andere modules te kunnen mounten en daarnaast ook nog de equipment.
Ligt er dus echt een beetje aan wat ik doe.
Bij mij hetzelfde, met uitzondering dat ik meestal enhanced suspension erop zet om dan de tracks als eerste te unlocken door te spelen.wsLy schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:23:
...
De tracks zijn vaak direct nodig om andere modules te kunnen mounten en daarnaast ook nog de equipment.
Ligt er dus echt een beetje aan wat ik doe.
Met de tweede gun in de T-44 kom je op 144 pen op tier 8. En je APCR doet 194 pen. Dus ik zou dan een tier hoger zitten t.o.v. de Comet met minder pen, minder dpm, minder gun depression, slechtere gun stats, minder mobiliteit en minder view range. Eigenlijk had ik daar gewoon niet zo'n trek in.
Verwijderd
Ja tot dat moment was het inderdaad nog lachen geblazen, dat was zo random toen die UDES ineens tussen ons door aan kwam rijdenMr_Size schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:54:
Whut, wij hadden fun in World of Tanks. That's not allowed
Casual UDES 03 die in Siege mode op zijn voorkant dansend voorbij komt tuffen met 2 km/h was té hilarisch. We gingen helemaal stuk![]()
![]()
Denk dat 1 van ons nog wel een screenshot heeft genomen anders upload ik het stukje wel ff op jijbuis
Met als afsluiting op Ell Haluff gehaald worden door 3 T10s omdat RNG je naait. Ik sta hulldown op de slope met de kravagn maar instant arty, daarna iets meer naar voren komt er een Type 5 heavy die wss beter kan peeken met zijn gun depression dan dat ik dat kan. Nadat hij me tot 3x toe out "gun depressioned" ( nieuw woord ftw
Kijk ik me stats van gisteren... 3,4k average geschoten ( dikke poep en 2 shells minder dan ik wil on average ) haal ik ineens magisch 6k wn8... ik hoop dat ze die stats snel updaten want dit slaat nergens op.
Nja free XP krijg je met iedere battle, 5% van je totale XP is dat. Je kunt wel bijv. een personal reserve aanzetten die bijv. ervoor zorgt dat je dan gedurende een bepaalde tijd meer Free XP krijgt, dan gaat het iets sneller.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:02:
Over free xp gesproken hebben jullie nog tips voor het grinden hiervan? Heb de E-50 nagenoeg stock in de garage staan en verder zijn de Jagdtiger, M103 geunlocked en met nog 20k xp is de grind naar de Cent 7/1 ook bijna afgerond. Op de Jagdtiger na, want die 12,8 is niet zo'n drama, lijken me het allemaal zwaar beroerde grinds.
Ik weet trouwens niet of de personal reserve van gewone xp en free xp kunnen stacken. Dat zou iemand anders even moeten zeggen die dat al geprobeerd heeft.
Verwijderd
Dus eigenlijk gewoon de tank spelen waarin je gemiddeld de meeste xp haalt. Zal de grinds (na mijn tentamenweekwsLy schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:17:
[...]
Nja free XP krijg je met iedere battle, 5% van je totale XP is dat. Je kunt wel bijv. een personal reserve aanzetten die bijv. ervoor zorgt dat je dan gedurende een bepaalde tijd meer Free XP krijgt, dan gaat het iets sneller.
Ik weet trouwens niet of de personal reserve van gewone xp en free xp kunnen stacken. Dat zou iemand anders even moeten zeggen die dat al geprobeerd heeft.
Dit schreeuwt om een YT-filmpje natuurlijk.Mr_Size schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:54:
Whut, wij hadden fun in World of Tanks. That's not allowed
Casual UDES 03 die in Siege mode op zijn voorkant dansend voorbij komt tuffen met 2 km/h was té hilarisch. We gingen helemaal stuk![]()
![]()
Verwijderd
Nou vooral zo veel mogelijk tanks spelen, bij je dubbel x2 is je free xp ook x2 en dat samen met personal reserve aan kan aardig opschieten.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:28:
[...]
Dus eigenlijk gewoon de tank spelen waarin je gemiddeld de meeste xp haalt. Zal de grinds (na mijn tentamenweek) eens oppakken.
[...]
Dit schreeuwt om een YT-filmpje natuurlijk.
... zonder #yolo tactics. Gewoon goede battles neerzetten en niet zo snel mogelijk een battle proberen af te ronden. Dus geen fast cap of #yolo scout battles doen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:22:
[...]
Nou vooral zo veel mogelijk tanks spelen...
sommige mensen denken daar toch anders over, had gister een aantal games waar we na een halve minuut al 5 tanks kwijt waren..... word daar soms wel een beetje simpel van.wsLy schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:58:
[...]
... zonder #yolo tactics. Gewoon goede battles neerzetten en niet zo snel mogelijk een battle proberen af te ronden. Dus geen fast cap of #yolo scout battles doen.
Eergisteren een game beide kanten hadden ongeveer 21k hp in T10 Phrohorvka voordat ik met mijn tank op de hill was ( Kravagn dus redelijk mobiel ) stonden ons team op 10k HP en was de helft doodDaradius schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:09:
[...]
sommige mensen denken daar toch anders over, had gister een aantal games waar we na een halve minuut al 5 tanks kwijt waren..... word daar soms wel een beetje simpel van.
Ik vraag me echt af hoe je zo snel dood kan gaan, ik ben nog geen eens in een positie gekomen of je hebt al verloren. Het is soms gewoon knap hoe snel mensen dood kunnen gaan in WoT
Of op premium tanks de versnel bemanningtraining uitzetten, en dan deze xp omzetten naar free xp. Kost wel wat goud ....Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:22:
[...]
Nou vooral zo veel mogelijk tanks spelen, bij je dubbel x2 is je free xp ook x2 en dat samen met personal reserve aan kan aardig opschieten.
Verwijderd
Uiteraard dat spreekt voor zich tochwsLy schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:58:
[...]
... zonder #yolo tactics. Gewoon goede battles neerzetten en niet zo snel mogelijk een battle proberen af te ronden. Dus geen fast cap of #yolo scout battles doen.
Directe hit van arta en je bent gebalanceerd.jantje 2 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:14:
[...]
Eergisteren een game beide kanten hadden ongeveer 21k hp in T10 Phrohorvka voordat ik met mijn tank op de hill was ( Kravagn dus redelijk mobiel ) stonden ons team op 10k HP en was de helft dood![]()
Ik vraag me echt af hoe je zo snel dood kan gaan, ik ben nog geen eens in een positie gekomen of je hebt al verloren. Het is soms gewoon knap hoe snel mensen dood kunnen gaan in WoT
Zo vanzelfsprekend is dat niet, 200 XP in 2 minuten is uiteindelijk hetzelfde als 1500 in 15 minutenVerwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:31:
[...]
Uiteraard dat spreekt voor zich toch, hoe beter de battle hoe meer XP en hoe meer free-xp je erbij krijgt
En helaas zijn er best veel mensen die echt zo denken (en als je niet al te goed bent zal het nog best wel kloppen ook)
[removed]
haha precies dit. Dan wil ik niet zeggen dat ik super goed ben ofzo, maar sommige mensen bakken er zelfs nog minder van dan ik zelfjantje 2 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:14:
[...]
Eergisteren een game beide kanten hadden ongeveer 21k hp in T10 Phrohorvka voordat ik met mijn tank op de hill was ( Kravagn dus redelijk mobiel ) stonden ons team op 10k HP en was de helft dood![]()
Verwijderd
I know ik was sarcastisch.Gisteren ook nog genoeg voorbeelden van gezien.redwing schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:00:
[...]
Zo vanzelfsprekend is dat niet, 200 XP in 2 minuten is uiteindelijk hetzelfde als 1500 in 15 minuten
En helaas zijn er best veel mensen die echt zo denken (en als je niet al te goed bent zal het nog best wel kloppen ook)
Ik ga over algemeen wel liefst direct naar de cap, en defend daar.
Verwijderd
Je geeft wel heel snel op zegUser schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:55:
[afbeelding]
Dat was dus weer genoeg WoT voor vandaag...
Ik ben, in tegenstelling tot anderen, niet hersenloos genoeg om mijn hoofd tegen een muur te blijven rammen.
Daarom hield ik er na 11 battles en 18,2% mee op vandaag. Praktisch alleen maar in de Persing en Ravioli gespeeld. Alles Tier 10, allemaal dikke walkovers.User schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 18:32:
[...]
Ik ben, in tegenstelling tot anderen, niet hersenloos genoeg om mijn hoofd tegen een muur te blijven rammen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).