[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.072 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
rgras schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 08:51:
[...]

Dit kan je tegenwoordig toch terugdraaien?
wow, dat lees ik ook nu pas.

vanavond meteen maar even doen!

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:32
ZTeeVeR schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 08:43:
wow, ik heb echt nog nooit zo'n slechte serie gespeeld. Ben al niet heel goed in WoT, maar dit sloeg wel alles. Ik raakte gewoon helemaal niets...stond steeds op de verkeerde plek en stomme fouten zorgen voor een WN8 van minder dan 200 geloof ik (over de laatste 35 battles).

Ik was met de KV-85 begonnen, had de 122m gun al, heeft verdorie 4 potjes geduurd voordat ik een keertje raakschoot...het potje daarna snapshot ik wel al rijdend een t21 die zigzaggend langsraasde....Stalin is not very kind to me
Snel die 100mm unlocken...

Tevens ben ik onderweg naar de Archer, maar die valentine krijg ik maar niet onder de knie...

Tot overmaat van ramp dismiss ik mijn German medium tank crew die normaliter in mijn T-25 zit...

pfffff.....slechte dag dus....hopelijk kan ik een en ander vanavond weer opkrikken....
klinkt alsof je de basics nog niet onder de knie hebt? zijn genoeg goeie filmpjes met basistechnieken op youtube te vinden.

Verder wellicht eens platoonen met een goede speler? Ben zelf amper groen, maar wil je best eens wat tips geven hoor. Ik zit ook bij een casual NL clan (veel dertigers en veertigers, wel supergezellig zooitje), maar we hebben best wat goede spelers waar je veel van kunt leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-10 07:53
Weet iemand hoe je specifieke versieringen kan krijgen met die Holiday Ops?
Heb alleen een zijkant versiering level 5 en een kransversiering level 5 nodig???

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
_Anvil_ schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:21:
[...]

klinkt alsof je de basics nog niet onder de knie hebt? zijn genoeg goeie filmpjes met basistechnieken op youtube te vinden.

Verder wellicht eens platoonen met een goede speler? Ben zelf amper groen, maar wil je best eens wat tips geven hoor. Ik zit ook bij een casual NL clan (veel dertigers en veertigers, wel supergezellig zooitje), maar we hebben best wat goede spelers waar je veel van kunt leren.
Ik speel gewoon te weinig om routine op te bouwen, de basics snap ik wel, maar ik denk dat het meeste gemis gewoon zit in het gebrek aan map-knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
ZTeeVeR schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:14:
[...]

Ik speel gewoon te weinig om routine op te bouwen, de basics snap ik wel, maar ik denk dat het meeste gemis gewoon zit in het gebrek aan map-knowledge.
des te meer gelden dan de basis regels: don't die, don't waste your hp, positioneer jezelf op basis van de team spread op de minimap etc.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-10 16:41
Gisteren sinds lange tijd (lees: eeuwen) weer eens wat potjes gedaan. De skills waren wat roestig maar gezien de playerbase er nog niet echt beter op was geworden deed ik het alsnog bovengemiddeld B)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-10 07:22
psychoclown schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:39:
Gisteren sinds lange tijd (lees: eeuwen) weer eens wat potjes gedaan. De skills waren wat roestig maar gezien de playerbase er nog niet echt beter op was geworden deed ik het alsnog bovengemiddeld B)
Dat is inderdaad een lange tijd geleden! WoT is net als fietsen, je slingert misschien een beetje maar je verleert het nooit. :+ Hoe was het om weer te spelen? Voor herhaling vatbaar of was RNG gelijk al zo kind om alles te willen verpesten? 8)7

Ik ben gisteren na 5 games geragequit....WoT en balance is zo onwijs slecht. Ik zet assault/ encounter aan sinds afgelopen weekend. 90% van de games is assault en encounter. Playerbase is daar nog droeviger dan in de standard mode. Blijft lastig 3 gamemodes normaal te roteren.

Emil II is ook echt de slechtse tank ooit. Games gaan gewoon te snel om ook maar iets met die tank klaar te spelen en die gun......zelfs op 30m afstand ben je gewoon niet accuraat en de reload is meh. Alleen in langzame slow pace games zonder arty is dat ding okish. Ik denk de enige T9 tank die ik niet boven de 3k average zal halen, hoe triest het ook is. Ik heb het gevoel dat zelfs de 50120 een betere tank is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:46
Ik dacht dat de Emil 2 juist wel aardig was...

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
jantje 2 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:46:
[...]

Dat is inderdaad een lange tijd geleden! WoT is net als fietsen, je slingert misschien een beetje maar je verleert het nooit. :+ Hoe was het om weer te spelen? Voor herhaling vatbaar of was RNG gelijk al zo kind om alles te willen verpesten? 8)7
Eerst een paar stomme fouten gemaakt, je kent het wel: 1. een beetje vertrouwen hebben in je team, 2. zelf vooraan rijden, 3. slingeren ;)

Daarna ging het wel een stukje beter maar was het nog niet om naar huis te schrijven, ik begon (veel) minder te slingeren maar winnen zat er niet in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeiFront
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 19:44
Rusky schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:59:
Weet iemand hoe je specifieke versieringen kan krijgen met die Holiday Ops?
Heb alleen een zijkant versiering level 5 en een kransversiering level 5 nodig???
https://thearmoredpatrol....t-all-decoration-recipes/

Geen idee of ze werken deze werden gepost toen ik level X al bereikt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Tja... hier 7.50 euro gelapt voor de laatste versiering... ... ... ...

It's Money That Matters

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:56:
Ik dacht dat de Emil 2 juist wel aardig was...
dat dacht ik dus ook :+ Maar de games zijn ook gewoon te triest waardoor die Emil ook niet kan shinen.
Ruinberg encounter enige in de kleine stad en dan mis je en T6 tank op 30m waardoor je doodgaat. Assault games die in 3 minuten voorbij zijn, gewoon ook telkens de pech dat de MM niet lekker is.

Kan ook zijn dat ik gewoon te slecht ben in de game :+ Ik check ff andere spelers en die gasten doen het toch wel wat beter dan mij terwijl ik vergelijkbaar ben in stats 8)7 Misschien komt het ook omdat ik ineens alleen maar encounter/ assault speel wat ik echt 3 jaar niet gedaan heb en ik soms totaal geen idee heb wat ik moet doen :+ :+
KeiFront schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:06:
[...]

https://thearmoredpatrol....t-all-decoration-recipes/

Geen idee of ze werken deze werden gepost toen ik level X al bereikt had.
Ik had ze gevonden moet nog 2 dingen, maar om die te krijgen moet je weer zoveel andere dingen hebben dat je eigenlijk 2 weken dingen moet opsparen om precies de dingen te kunnen maken die je wilt maken. 1 verkeerd ding erbij en je krijgt een random iets. Had gisteren ff lopen puzzelen maar tot de conclusie gekomen dat ik met 20 T3 en 10 T4s eigenlijk niets kon wat ik wilde.

[ Voor 28% gewijzigd door jantje 2 op 03-01-2017 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:55

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren m'n 3de tier X gekocht (E-50M, Object 140), de T-62A. Had gelukkig nog 100% crew in de barracks van specials. Ben helaas nog bezig met de 1ste skill, dus echt geweldig zal het niet gaan.

Whatever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Harmen schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:22:
Gisteren m'n 3de tier X gekocht (E-50M, Object 140), de T-62A. Had gelukkig nog 100% crew in de barracks van specials. Ben helaas nog bezig met de 1ste skill, dus echt geweldig zal het niet gaan.
Waarom gebruik je niet de crew van de grind? Of hou je alle voorgaande tanks telkens met nieuwe crews?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

jantje 2 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:34:
[...]
Waarom gebruik je niet de crew van de grind? Of hou je alle voorgaande tanks telkens met nieuwe crews?
Heb geen crew meer over, heb veel Russische meds.
T-54 mod 1, T-54, Object 140.

Of kan ik nu beter aan de gang gaan met de feature, 'automaticly return crew'. (T-54 mod 1 <> T-62A)
Heb die feature nooit echt begrepen. 8)7

Whatever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:32
Harmen schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:47:
[...]

Heb geen crew meer over, heb veel Russische meds.
T-54 mod 1, T-54, Object 140.

Of kan ik nu beter aan de gang gaan met de feature, 'automaticly return crew'. (T-54 mod 1 <> T-62A)
Heb die feature nooit echt begrepen. 8)7
Hij pakt dan automatisch de crew waarmee je als laatste hebt gespeeld. Ik doe het met mn T-54 crew naar mn mod 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@Razorbit, Goede tip, zal dat eens proberen vanavond. Kan ik de crew van de T-54 doorzetten naar T-62A.

@kreezjie, in de T54mod1 zit een goede crew, zal deze retrainen naar de T-62A.
Ga de crew tussen de T-54 en T-54mod1 delen.

[ Voor 45% gewijzigd door Harmen op 03-01-2017 16:17 ]

Whatever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Heeft je T54 mod1 een eigen crew? Want dat is een premium en daar steek je eender welke Russische medium crew in hé...Dan kan je die MOD1 crew naar de T62a hertrainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-10 12:08
ik snap nog echt helemaal niks van die crews zo te zien :P zit ook pas op tier 7 dus maak me er nog niet zo druk om. misschien moet ik maar is een keer wat gaan lezen over al die crew dingetjes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Werkt prima die crew swap elke keer, was wel ff puzzelen. ;)
Gestart met de T-62-A, 2de potje was goed voor de MT-15.

Al met al een mooie sessie, 11 games (winrate 63%), 2500 wn8. :)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Laatst online: 22-08 22:01
Daradius schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 16:19:
ik snap nog echt helemaal niks van die crews zo te zien :P zit ook pas op tier 7 dus maak me er nog niet zo druk om. misschien moet ik maar is een keer wat gaan lezen over al die crew dingetjes :).
Zou ik zeker doen. In mijn opinie is vanaf Tier 5 een goede crew toch wel behoorlijk essentieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
psychoclown schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:04:
[...]

Eerst een paar stomme fouten gemaakt, je kent het wel: 1. een beetje vertrouwen hebben in je team, 2. zelf vooraan rijden, 3. slingeren ;)

Daarna ging het wel een stukje beter maar was het nog niet om naar huis te schrijven, ik begon (veel) minder te slingeren maar winnen zat er niet in :P
Hij leeft weer :D WB d:)b
jantje 2 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:42:
dat dacht ik dus ook :+ Maar de games zijn ook gewoon te triest waardoor die Emil ook niet kan shinen.
Ruinberg encounter enige in de kleine stad en dan mis je en T6 tank op 30m waardoor je doodgaat. Assault games die in 3 minuten voorbij zijn, gewoon ook telkens de pech dat de MM niet lekker is.

Kan ook zijn dat ik gewoon te slecht ben in de game :+ Ik check ff andere spelers en die gasten doen het toch wel wat beter dan mij terwijl ik vergelijkbaar ben in stats 8)7 Misschien komt het ook omdat ik ineens alleen maar encounter/ assault speel wat ik echt 3 jaar niet gedaan heb en ik soms totaal geen idee heb wat ik moet doen :+ :+
Het is duidelijk: jij moet weer eens nodig ge-carried worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Mr_Size schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 11:33:
[...]

Haha yes please.... O-)

Gisteren even met Kepro gespeeld met een paar belachelijke RNG games en onzin. ( echt weer ff geleden dat ik zo triggered werd van de game ) Maar uiteindelijk ongeveer 3,4k average damage kunnen halen, maar had easy zoveel meer kunnen zijn :/ .

Maar ik ben er wel achter gekomen dat de Emil II een WN8 padder eerste klas is. Met 3,4k average damage had ik gewoon 5,4k Wn8....en dan te bedenken dat de ace boven de 2,350 XP ligt ( met prem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Daradius schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 16:19:
Je bent nu echt met serieuze handicaps aan het spelen, ik adviseer je zo snel mogelijk te leren hoe dit werkt. Rij je ook zonder consumables? weet je dat er repair kits bestaan waarmee je magisch je tracks kunt fixen? :p
IWriteCode schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:35:
Tja... hier 7.50 euro gelapt voor de laatste versiering... ... ... ...

It's Money That Matters
Ik lees dat van die recipes helaas te laat, had 5 level5 decorations dubbel.. die heb ik geconvert in... 1 andere waardeloze L5 deco. grrrr..

Ik zie niet in hoe ik nog op tijd mn laatste 2 missende decorations ga halen nu, behalve met extreem veel geluk of voor 10 euro goud kopen via die holiday gift pagina. Prachtig hoe Wargaming je toch zover krijgt, voor een medaille en een female gunner die je ook uit elke Campaign eindmissie kunt halen, lol. Of mis ik iets in mn redenatie?

Echt stomverbaasd hoeveel mensen dat 49 euro pakket gewoon gekocht hebben, onder het mom van " ja maar ik heb toch goud nodig":)

[ Voor 45% gewijzigd door _Anvil_ op 04-01-2017 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
jantje 2 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 11:38:
[...]

Haha yes please.... O-)

Gisteren even met Kepro gespeeld met een paar belachelijke RNG games en onzin. ( echt weer ff geleden dat ik zo triggered werd van de game ) Maar uiteindelijk ongeveer 3,4k average damage kunnen halen, maar had easy zoveel meer kunnen zijn :/ .

Maar ik ben er wel achter gekomen dat de Emil II een WN8 padder eerste klas is. Met 3,4k average damage had ik gewoon 5,4k Wn8....en dan te bedenken dat de ace boven de 2,350 XP ligt ( met prem)
De WN8 statistieken zijn zeker ter compensatie van die bagger tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 21:22
jantje 2 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 11:38:
[...]
Nogmaals, de Zweden hebben nog geen officiële expected values. Dus die stats zeggen vrij weinig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 12:05:
[...]
Nogmaals, de Zweden hebben nog geen officiële expected values. Dus die stats zeggen vrij weinig. ;)
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( why.... you bully....... :| :| :|

Dit was de enige reden dat ik die Emil II nog dragelijk vind om te spelen. :+

Ik verwacht toch minimaal wel dat de expected values van de 50-120 worden overgenomen.
Misschien iets hoger omdat iedereen denkt dat die zweden OP zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Thanks, ik zal wel weer eens langsdroppen voor een platoon :)
Ik voel me geroepen :P

Zijn er overigens nog (oude bekende) aanraders wat betreft mods?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
p0st modpack is nog steeds prima, alhoewel ik nu alweer 3 patches modloos speel, bevalt eigenlijk ook prima ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
psychoclown schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 12:51:
[...]

[...]

Lees even dit door:

http://worldoftanks.eu/en...wser/46/fair_play_policy/

Tegenwoordig zijn bepaalde mods illegaal en wordt/kan er 7 dagen BAN of bij de 2e keer een definitieve BAN gegeven worden (check dus even goed welke mod pack je gebruikt of aanzet)

of WG al die illegale mods correct kan detecteren is weer een ander verhaal

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jantje 2
psychoclown schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 12:51:
[...]

[...]

Tegenwoordig zit bijna alles in de Vanilla client, je hoeft eigenlijk alleen nog voor XVM een mod te downloaden.

Ik gebruik zelf alleen de XVMversie van xvmmod.com en daar zit voor mij alles in wat ik nodig heb
( received damage en XVM zijn mijn dingen die ik wel graag wil houden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-10 19:28
jantje 2 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 13:37:
[...]

Tegenwoordig zit bijna alles in de Vanilla client, je hoeft eigenlijk alleen nog voor XVM een mod te downloaden.

Ik gebruik zelf alleen de XVMversie van xvmmod.com en daar zit voor mij alles in wat ik nodig heb
( received damage en XVM zijn mijn dingen die ik wel graag wil houden )
Inderdaad, dit en de zoom mod zijn voor mij nog de enigste redenen om een modpack te downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-10 21:36

Caveman

whahoehaha

sc0ut84 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 13:45:
[...]

Inderdaad, dit en de zoom mod zijn voor mij nog de enigste redenen om een modpack te downloaden ;)
ehh, wat doet de zoom mod meer dan wat er al in de game zit ?

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-10 21:14

Mitchell

Ondertitel

Welke mods mogen nou wel dan? Heeft iemand een lijstje voor me, want er staat niks in dat bericht zelf.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
sc0ut84 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 13:45:
[...]

zelf heb ik nog wel wat mods...
- die dead tank shot preventer (1 seconden)
- equipment auto swap
- free xp en gold locker
- session stats
- historical gun sound mod
- tech tree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-10 19:28
Caveman schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:27:
[...]

ehh, wat doet de zoom mod meer dan wat er al in de game zit ?
Deze laat je een heel stuk verder uitzoomen dan wat er default vanuit de game kon (althans, dat dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

sc0ut84 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:34:
[...]

Deze laat je een heel stuk verder uitzoomen dan wat er default vanuit de game kon (althans, dat dacht ik).
Al eens bij de settings gekeken.... vinkje in 16x en 25x zoom zetten en je hebt de zoom mod ook niet meer nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caveman schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:44:
[...]

Al eens bij de settings gekeken.... vinkje in 16x en 25x zoom zetten en je hebt de zoom mod ook niet meer nodig :)
Dat is alleen in sniper mode, in free view heb je dat niet daarvoor gebruik je dus die mod.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
klopt, ik had hem zelf ook altijd in het QB mod pack.

Het geeft echter, net als autoaim plus, een oneerlijk voordeel tegen degenen die hem niet hebben.

In city maps kon je heel ver uitzoomen en de camera draaien, om zo exact te zien wat de tegenstander deed qua facing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
_Anvil_ schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:19:
klopt, ik had hem zelf ook altijd in het QB mod pack.

Het geeft echter, net als autoaim plus, een oneerlijk voordeel tegen degenen die hem niet hebben.

In city maps kon je heel ver uitzoomen en de camera draaien, om zo exact te zien wat de tegenstander deed qua facing.
Vooral dat laatste mis ik inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
zijn de chinese medium tanks een beetje goed ? zit nu bij de tier 7 en die vind ik toch wel erg fijn. weet alleen niet hoe het zit bij hogere tier. heb ook de t-43 dus zit eigenlijk een beetje te twijfelen welke lijn ik nu eerst moet gaan doen. iemand tips ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Daradius schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 17:47:
zijn de chinese medium tanks een beetje goed ? zit nu bij de tier 7 en die vind ik toch wel erg fijn. weet alleen niet hoe het zit bij hogere tier. heb ook de t-43 dus zit eigenlijk een beetje te twijfelen welke lijn ik nu eerst moet gaan doen. iemand tips ? :)
Heb zelf weinig ervaring met de chinezen, maar de ruski lijn naar de t62/obj140 is hier je safe bet. Vooral ook omdat de t54 hier tussen zit, samen met de e50 de beste t9 med (skoda even daargelaten als autoloader).

Bij de chinezen schijnt door buffs de heavy lijn nu juist aantrekkelijk te zijn, vooral de t8 en t10. Verder zie je dat de t8 scout best populair is, bij oa zijne heiligheid QB. Er rijdt bijna niemand in chinese meds en daar is een reden voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
_Anvil_ schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:00:
[...]

Heb zelf weinig ervaring met de chinezen, maar de ruski lijn naar de t62/obj140 is hier je safe bet. Vooral ook omdat de t54 hier tussen zit, samen met de e50 de beste t9 med (skoda even daargelaten als autoloader).

Bij de chinezen schijnt door buffs de heavy lijn nu juist aantrekkelijk te zijn, vooral de t8 en t10. Verder zie je dat de t8 scout best populair is, bij oa zijne heiligheid QB. Er rijdt bijna niemand in chinese meds en daar is een reden voor.
Thx voor je uitleg, dan hou ik het lekker bij de russen :). ondertussen ook bezig met de duitse tank destroyers (Pz.Sfl. IVc zit ik nu), maar wil erg graag de wat hogere tiers hiervan hebben. Ook bezig met IS op het moment, gister in een verliezende game ook mijn mastery badge hiervoor kunnen halen :). dus had gister wel een aardig dagje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
_Anvil_ schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:00:
[...]

Tijd om de Chinese T10 weer uit de stal te halen dus, vond ik altijd al een erg leuke tank maar 2 jaar geleden was die vrij waardeloos in vergelijking met andere T10 heavies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Daradius schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:24:
[...]

Thx voor je uitleg, dan hou ik het lekker bij de russen :). ondertussen ook bezig met de duitse tank destroyers (Pz.Sfl. IVc zit ik nu), maar wil erg graag de wat hogere tiers hiervan hebben. Ook bezig met IS op het moment, gister in een verliezende game ook mijn mastery badge hiervoor kunnen halen :). dus had gister wel een aardig dagje.
Ruski IS lijn is uiteraard verplichte kost. Duitse TDs is persoonlijk, ik heb de St Emil halverwege de grind verkocht, ik vind kampeer TDs bijna net zo saai als arty spelen.

De andere lijn vond ik leuker, meer assault gun style... heb de jagaroo echter ge ragesold met <47% winrate en de jagdtiger terug gekocht. die is gewoon sterker en leuker dan de t10 wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
_Anvil_ schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 10:34:
[...]

Ruski IS lijn is uiteraard verplichte kost.
Moet eerlijk gezegd zeggen dat ik geen hol aan de IS-3 vind en ik weinig trek heb om er mee door te spelen. Gun is prima, mobiliteit is okay, maar die armor layout. :( Pike nose zal wellicht in het eggie een leuk idee geweest zijn, in WoT maakt het je alleen maar zwakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-10 12:27
Gaius schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 10:37:
[...]

Moet eerlijk gezegd zeggen dat ik geen hol aan de IS-3 vind en ik weinig trek heb om er mee door te spelen. Gun is prima, mobiliteit is okay, maar die armor layout. :( Pike nose zal wellicht in het eggie een leuk idee geweest zijn, in WoT maakt het je alleen maar zwakker.
Wat! Echt? IS-3 is echt mijn als-niets-werkt-neem-IS3-tank. Na een paar losses even stampen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Gaius schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 10:37:
[...]

wiebelen! ik snap wel wat je bedoelt, als je aan het sidescrapen bent propt iedereen de shells in je schouderbladen.

Als je echter aan het bewegen bent, bounced alles en iedereen op je door die funky angles, zeker van lange afstand.

Net als bij de is6 (die nog betere side armor heeft, maar een zachtere turret), bizar waar je als noob mee wegkomt in die tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Mr_Size schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 13:21:
p0st modpack is nog steeds prima, alhoewel ik nu alweer 3 patches modloos speel, bevalt eigenlijk ook prima ;)

[video]
complimenten op je commentaar zeg, je wordt nog de Mart Smeets van de WoT replays ;)

P.s. wat is die e25 toch een ranzig ding. Ik vind het echt een slechte zaak hoe Wg nu bezig is, Patriot, AMX 49.. ze gaan te hard richting pay to win :(

en waar blijft de buff op de fcm 50t gunstats, ding is sinds 2012 niet veranderd toch? frikkin aimtime van een is3 is rapper :(

EDIT: sorry voor de dubbelpost, vergat de vorige te editen.

[ Voor 4% gewijzigd door _Anvil_ op 05-01-2017 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 13:38
_Anvil_ schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 11:15:

en waar blijft de buff op de fcm 50t gunstats, ding is sinds 2012 niet veranderd toch? frikkin aimtime van een is3 is rapper :(
Zo over een oude premiumtank gesproken. Ik vind het een leuk concept. Maar die tank is totaal waardeloos geworden. Ik heb hem ook en het is het meest frustrerende ding om te spelen. Je ammorack is ook echt waardeloos ligt er meestal al bij een hit uit. Daarnaast wordt je om de haver klap gespot

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
[...]

complimenten op je commentaar zeg, je wordt nog de Mart Smeets van de WoT replays ;)

P.s. wat is die e25 toch een ranzig ding. Ik vind het echt een slechte zaak hoe Wg nu bezig is, Patriot, AMX 49.. ze gaan te hard richting pay to win :(

Mutz heeft dezelfde gunstats... speelde toevallig deze week met de FCM en begrijp totaal niet waarom iedereen die tank slecht vind. En de IS-3 is een tier 10 tank op tier 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Kepro schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 11:31:
[...]

En de IS-3 is een tier 10 tank op tier 8.
Ik zal wel een maandagmorgen-model gekregen hebben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
[...]

Maar niets aimed sneller dan een IS-3 because russiah en zieke bloomstats. FCM 50T heeft inderdaad verpeste bloomstats waardoor je aim onwijs lang duurt, en mutz heeft ook niet zulke goede gunstats.

Niet voor niets dat de beste T8 med prems momenteel de M4 Rev en de STA-2 zijn, wegens de gebuffde gunstats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:17

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gaius schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 11:42:
[...]

Ik zal wel een maandagmorgen-model gekregen hebben. :+
Angle je hull vooral niet. Verberg je lower plate. En voila: bouncy castle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
jantje 2 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 11:51:
[...]

Maar niets aimed sneller dan een IS-3 because russiah en zieke bloomstats. FCM 50T heeft inderdaad verpeste bloomstats waardoor je aim onwijs lang duurt, en mutz heeft ook niet zulke goede gunstats.

Niet voor niets dat de beste T8 med prems momenteel de M4 Rev en de STA-2 zijn, wegens de gebuffde gunstats.
Dit.

WG voelt helaas geen enkele druk om de FCM 50t te buffen.

Bij de panther 88, Lowe en m4 Rev waren er legioenen boze tomaten die moord en brand schreeuwden. De t34 was volkomen outclassed door de patriot en ze wilden toch graag die Black editions slijten..

probleem met de fcm 50t is dat er vooral goede spelers in rijden (veel beter dan een 1300 wn8 scrub als ik), die wonderen kunnen verrichten met de snelheid en pref matchmaking. Het "lijkt" dus alsof er niks mis is met de tank.

Ik heb hem in een opwelling gekocht , mede op basis van de QB reviews, waar hij lekker in platoon met andere unicums huis hield in dat ding.

Ik kan me echter beter vinden in dit verhaal van Foch:

YouTube: FCM 50T HD review!

Zelf merk ik dat ik heel voorzichtig moet spelen ermee, 1e hit is altijd busted ammorack en je bent gewoon een te groot en leuk doelwit voor iedereen. Ik merk dat ik vaak in winst potjes niet verder dan 1100 damage oid kom, als ik probeer meer te doen (aggressiever) ga ik dood.

Tips welkom dus :)

Vind de tank wel leuk en heb geen spijt van de keuze tov de CDC. Een scrub als ik heeft de pref matchmaking en redelijke armor (HE pen proof in elk geval) gewoon nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De FCM 50T.. lijkt me sterk dat die ooit een buff krijgt, vanwege de prem MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
Dan hadden ze de IS6 ook niet moeten buffen. Niet echt een steek houdend argument. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
en de JT88.. en de t34-3.

wat ik bedoel: er is gewoon geen lobby voor een buff, types als QB laten de tank gewoon werken, puur op basis van mobiliteit en pref matchmaking. Verder gaf QB ook toe dat hij hem vooral in platoon speelde, 2 FCMs samen zijn heel effectief qua carry vermogen.

Mijn IS6 begon echt saai te worden, wat dat betreft is de FCM leuk. Maar ik merk dat mn Patton Kr alles kan wat de FCM kan, maar dan gewoon beter. de medium rol dus. (maar ok, geen pref MM)

direct linkje naar het begin van de (wat mij betreft geweldige) uitleg van foch, over de fcm 50t in zn huidige staat: YouTube: FCM 50T HD review!

[ Voor 106% gewijzigd door _Anvil_ op 05-01-2017 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

JRacer schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 12:22:
Dan hadden ze de IS6 ook niet moeten buffen. Niet echt een steek houdend argument. :D
Russiah... Bovendien was dat een stille buff door het HD model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-10 13:06
_Anvil_ schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 12:22:

wat ik bedoel: er is gewoon geen lobby voor een buff, types als QB laten de tank gewoon werken, puur op basis van mobiliteit en pref matchmaking. Verder gaf QB ook toe dat hij hem vooral in platoon speelde, 2 FCMs samen zijn heel effectief qua carry vermogen.

Mijn IS6 begon echt saai te worden, wat dat betreft is de FCM leuk. Maar ik merk dat mn Patton Kr alles kan wat de FCM kan, maar dan gewoon beter. de medium rol dus. (maar ok, geen pref MM)
totdat je met je patton kr 10 keer achter elkaar in tier 10 games terecht komt, gg wp :)

de fcm is nog steeds een ok tank, er zijn alleen op tier 8 betere tanks en inmiddels ook een aantal tanks waar de fcm moeite mee heeft om te pennen - wat vroeger veel minder het geval was (denk aan japanse heavies, de lowe, de t26e5, liberte etc). Terwijl de fcm wel dezelfde (voor zover ik weet) MM weight heeft gehouden.

Het kan dus voorkomen dat je als top tier in een game terecht komt met aan de andere kant alleen maar opop armoured bs tanks die niet te pennen zijn of dat je wordt gedelete door 3 skorpions :z

maar speel de fcm gewoon als een medium en farm credits (ding is snel, heeft hp, kan redelijk sidescrapen met de grote tracks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-10 08:24

Rianata

Have you played Atari today?

Volgens mij overschat je de invloed van QB schromelijk :F _O-

WG doet gewoon wat het zelf denkt dat goed is en houdt er allerlei stats op na hoe bepaalde tanks presteren, daar zit de invloed van spelers (lees: meningen) niet bij inbegrepen.

[ Voor 17% gewijzigd door Rianata op 05-01-2017 13:32 ]

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2

Juist niet, FCM is eigenlijk een tank die solo beter tot zijn recht komt. Juist doordat je als heavy tank wordt gematched cripple je je eigen team door dat ding in platoon te spelen. Je matched dan een paper heavy tegen een IS-3 of de broken AMX M49...

FCM platoons werken gewoon niet lekker omdat je niet de armor en de gun heb om als heavy te spelen.
Ja op sommige maps maakt het wat minder uit, maar de meeste maps hebben de heavies nodig.

De tank is eigenlijk alleen goed door pref MM. als de pref MM. op die tank verdwijnt zal niemand meer een FCM kopen omdat die outclassed wordt door zoveel andere prem tanks atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Door al dat gepraat over de FCM 50t dacht ik, ik zal nog 's een potje doen. En bam, arty oneshot. Scheelt dat de pot toch al dik verloren was. :+
Godsamme wat zou dit toch een fijne game kúnnen zijn, zonder artillery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Cold en ik hebben de arty hit log mod geïnstalleerd, tijd om te kijken hoeveel procent van onze ontvangen schade afkomstig is van arties.

We zitten beide in S3AL, alleen heeft Cold superunicum stats en ik heb blauwe stats. Iets zegt mij dat Cold iets harder gefocust zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:34
User schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:54:
Cold en ik hebben de arty hit log mod geïnstalleerd, tijd om te kijken hoeveel procent van onze ontvangen schade afkomstig is van arties.

We zitten beide in S3AL, alleen heeft Cold superunicum stats en ik heb blauwe stats. Iets zegt mij dat Cold iets harder gefocust zal worden.
Ik vraag het me af, als arty probeer je zelf toch altijd zoveel mogelijk damage te krijgen dus lijkt me logisch om dan te gaan voor het makkelijkste doelwit en niet per se diegene met de hoogste WN8.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Team-RiNo schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:57:
[...]

Ik vraag het me af, als arty probeer je zelf toch altijd zoveel mogelijk damage te krijgen dus lijkt me logisch om dan te gaan voor het makkelijkste doelwit en niet per se diegene met de hoogste WN8.
Ga je er nu vanuit dat ik niet probeer arty-safe te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik vergeet dat ding altijd te installeren. Ga er toch eens mee aan de slag. Zelfs ik als simpele groene speler word af en toe gefocussed. Er zijn avonden bij dat het echt om te janken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
Helaas zijn er genoeg andere skypigs die dat wel doen. Ik was gisteren toevallig de beste speler van mijn team, maar daarnaast ook nog eens bottom tier light tank (T7 light in een T10 match) en waar denk je dat arty de hele tijd op schoot???

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

JRacer schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:01:
Helaas zijn er genoeg andere skypigs die dat wel doen. Ik was gisteren toevallig de beste speler van mijn team, maar daarnaast ook nog eens bottom tier light tank (T7 light in een T10 match) en waar denk je dat arty de hele tijd op schoot???
Gezien de stats op jouw laatste 6 battles heb jij je muis en toetsenbord gewoon omgedraaid :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JRacer
Edmin schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:03:
[...]

Gezien de stats op jouw laatste 6 battles heb jij je muis en toetsenbord gewoon omgedraaid :P
:D Kun je wel stellen. Gisteravond drama. Alle 6 battles bottom tier, waarbij ik twee nieuwe (vuur rode) clangenootjes probeerde te helpen. Was niet echt succesvol... :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Edmin schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:00:
[...]

Ik vergeet dat ding altijd te installeren. Ga er toch eens mee aan de slag. Zelfs ik als simpele groene speler word af en toe gefocussed. Er zijn avonden bij dat het echt om te janken is.
Ik hou deze screenshot voorlopig aan als gemiddelde:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xjFE5Qj.jpg
1670 WN8, 55% WR.

(Ik ben nog geen screenshot tegengekomen van iemand met ~1200 WN8 en een fatsoenlijke hoeveelheid potjes. :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Team-RiNo schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:57:
[...]

Goh helemaal nooit aan gedacht! Misschien moet ik toch maar eens een hele battle achter een steen gaan staan campen als er arty in de battle is...

Eergisteren was ik bottom tier in mijn skorpion G in een tier 10 battle... Ik had nog 2 platoongenoten bij die ook goede stats hebben (blauw en paars, ikzelf donkerpaars zoals User al zei), ik stond op Fishermans Bay achter een huis te schuilen.. er waren meerdere tier 10's van ons gespot in OPEN veld... Weet je waar een 3 man tier 10 arty platoon in totaal 6 shells, incl T92 en Conq GC prem shells, op heeft afgevuurd? Juist.. niet op die tier 10's... Nee ik was hun primaire target achter een freaking huis puur omdat ik de beste stats had.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:34
User schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:59:
[...]
Ga je er nu vanuit dat ik niet probeer arty-safe te staan?
Dat zeg ik niet maar het hoeft niet aan WN8 te liggen. Ik speel zelf voor zoveel mogelijk damage meestal in arty maar ik kan me ook goed voorstellen dat jij als goede speler net staat op de plekken die strategisch nadelig zijn voor de tegenpartij, ook een goede reden om op jou te focussen.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Team-RiNo schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:08:
[...]

Dat zeg ik niet maar het hoeft niet aan WN8 te liggen. Ik speel zelf voor zoveel mogelijk damage meestal in arty maar ik kan me ook goed voorstellen dat jij als goede speler net staat op de plekken die strategisch nadelig zijn voor de tegenpartij, ook een goede reden om op jou te focussen.
Oooooh nu snap ik het.

Vandaar dat arty mij zelfs focust op het moment dat ik achter een huis moet kamperen omdat arty mij focust, dat huis is gewoon strategisch belangrijk!

Who cares als je een tier 10 op een open veld kan raken, wacht gewoon totdat de tier 8 met 200 HP achter dat huis vandaan komt, die is veel belangrijker!

Het maakt gewoon geen ene kut uit waar ik ga staan, ik krijg standaard arty op mijn bek. Poosje terug op een account zitten spelen met groene stats. Dat was me daar een potje makkelijk, ik kon gewoon op de meest obvious plekken gespot worden en er was geen arty die naar me omkeek. Doe je dat op een account met goeie stats, ben je zo weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
User schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:12:
[...]
Oooooh nu snap ik het.

Vandaar dat arty mij zelfs focust op het moment dat ik achter een huis moet kamperen omdat arty mij focust, dat huis is gewoon strategisch belangrijk!

Who cares als je een tier 10 op een open veld kan raken, wacht gewoon totdat de tier 8 met 200 HP achter dat huis vandaan komt, die is veel belangrijker!

Het maakt gewoon geen ene kut uit waar ik ga staan, ik krijg standaard arty op mijn bek. Poosje terug op een account zitten spelen met groene stats. Dat was me daar een potje makkelijk, ik kon gewoon op de meest obvious plekken gespot worden en er was geen arty die naar me omkeek. Doe je dat op een account met goeie stats, ben je zo weg.
haha ben ik toch even blij dat ik zo een rode pleb ben :P begin het spelletje nu pas een beetje door te krijgen (na 1800 games). maar wn8 maakt me op dit moment nog niet echt zoveel uit, wil eerst wat leuke tanks in mijn garage hebben staan. of zou ik juist wel moeten proberen mijn wn8 omhoog te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Daradius schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:17:
[...]

haha ben ik toch even blij dat ik zo een rode pleb ben :P begin het spelletje nu pas een beetje door te krijgen (na 1800 games). maar wn8 maakt me op dit moment nog niet echt zoveel uit, wil eerst wat leuke tanks in mijn garage hebben staan. of zou ik juist wel moeten proberen mijn wn8 omhoog te krijgen ?
Ik zou voor de win spelen. :) Als je puur voor WN8 gaat spelen leer je jezelf een smerige speelstijl aan (redline sniping), waarmee je jouw team benadeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
User schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:21:
[...]
Ik zou voor de win spelen. :) Als je puur voor WN8 gaat spelen leer je jezelf een smerige speelstijl aan (redline sniping), waarmee je jouw team benadeeld.
Uhm... Ik heb een hoge wn8 en ben geen redline sniper... -O-

User: cold wat doe je?
Ik: uhm.... Geen idee, #yolo?
User: /facepalm

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
User schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:21:
[...]
haha dan doe ik het op dit moment goed dus :). ben zelf ook wel echt een team speler altijd. Ik weet alleen op sommige maps gewoon nog echt niet waar ik heen moet, maar dat is denk ik gewoon de ervarging. Ik heb world of tanks wel al redelijk wat gespeeld, maar ook een hele lange break tussendoor gehad. Moest dus weer even wennen aan de speelstyle.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• User
wsLy schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:28:
[...]

Uhm... Ik heb een hoge wn8 en ben geen redline sniper... -O-

User: cold wat doe je?
Ik: uhm.... Geen idee, #yolo?
User: /facepalm
Nee Cold, dat gesprek ging anders:

Ik: Cold, wat doe je?
Cold: Ik rij naar een medium plek
Ik: Gast je zit in een arty

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
User schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:30:
[...]

Nee Cold, dat gesprek ging anders:

Ik: Cold, wat doe je?
Cold: Ik rij naar een medium plek
Ik: Gast je zit in een arty
Nja dat was toen ik bijna een hele liter fles whisky had gedronken... :+

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• User
wsLy schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:31:
[...]

Nja dat was toen ik bijna een hele liter fles whisky had gedronken... :+
Cold: GJP WAAROM HEB JIJ NIET GECARRIED!?
GJP: Gast ik zit niet eens in je platoon

Ja die avond herinner ik me nog. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
User schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:33:
[...]
Cold: GJP WAAROM HEB JIJ NIET GECARRIED!?
GJP: Gast ik zit niet eens in je platoon

Ja die avond herinner ik me nog. :+
Ik niet _O- 8)7 hahahah binnenkort nog maar eens herhalen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
is er ook een tweakers clan ofzo ? om met mensen een platoon te maken. speel namelijk bijna altijd alleen, en dit kan nogal zaai worden na een tijdje :P moet wel waarschuwen, erg goed ben ik niet :P maar begin het wel steeds beter te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Daradius schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:46:
is er ook een tweakers clan ofzo ? om met mensen een platoon te maken. speel namelijk bijna altijd alleen, en dit kan nogal zaai worden na een tijdje :P moet wel waarschuwen, erg goed ben ik niet :P maar begin het wel steeds beter te leren.
Als je mij lief aankijkt kun je misschien in platoon meenemen en wat dingen aanleren ;)

Maar dan moet je wel in bezit zijn van TeamSpeak. En wat is je hoogste tier? Want ik heb zelf namelijk niet heel veel tanks onder tier 6 :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
wsLy schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:49:
[...]

Als je mij lief aankijkt kun je misschien in platoon meenemen en wat dingen aanleren ;)

Maar dan moet je wel in bezit zijn van TeamSpeak. En wat is je hoogste tier? Want ik heb zelf namelijk niet heel veel tanks onder tier 6 :p
dat zou wel leuk zijn :D, teamspeak heb ik zeker. Ik ben nu zelf met de lines waar ik mee bezig was op tier 7 (russian medium en heavy, chinese medium, franse light) heb ook nog duitse tank destroyers, maar die zitten allemaal op tier 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online

Over al m'n potjes heen geloof ik niet dat arty een onevenredig veel dmg doet. Normaal word ik af en toe een keer geoneshot en met enige regelmaat geraakt. Het hoort erbij, helaas. De afgelopen paar dagen is het wel veel vaker dan normaal. Geen idee of er ander publiek speelt op dit soort dagen? Normaal speel ik niet doordeweeks overdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Daradius: ja er is een clan en om te kijken of je het wat vind kom dan naar onze teamspeak server op ts3.gatheringoftanks.nl. Je moet dan wel even wachten totdat je rechten krijgt, maar in de avond zou dat niet lang moeten duren.

On arty topic: ik heb de arty mod ook geinstalleerd en zit rond de 9 tot 10% damage die ik van klikkers ontvang.

Ik klik zelf ook wel eens, voor de laatste patch wat meer omdat ik verder geen grinds had, altijd leuk om unicums te irriteren en ja, soms wil ik dat nog wel eens doen als de kans zich voor doet. Maar meestal schiet ik wat ik kan schieten zonder opnieuw te hoeven aimen. Als goede klikker kijk je ook naar de tanks, welke kan ik gemakkelijk raken, welke zijn het gevaarlijkst voor jouw team enz. De keuze tussen een IS7 die tegenover 3 van onze top tier heavies staat en een rhm/waffentrager die net iets verder staat te snipen? Tja die rhm is met misschien al 1 schot weg, dat helpt jouw team meer dan de 500-600 damage op de IS7. Maar staan er bijv 2 IS3's raakbaar bij elkaar en heeft er 1 een hogere WN8, dan probeer ik die te raken als dat enigzins mogelijk is. Ik krijg dan soms ook wel een reward in vorm van een after battle chat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Iemand een suggestie voor welke arty je beste kunt gebruiken voor SPG missie 15.2. Ik probeer het al een tijdje met de M50/53 maar de reload is dusdanig hoog dat als je 1 schot mist het wel kunt vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Quantor schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 16:37:
Daradius: ja er is een clan en om te kijken of je het wat vind kom dan naar onze teamspeak server op ts3.gatheringoftanks.nl. Je moet dan wel even wachten totdat je rechten krijgt, maar in de avond zou dat niet lang moeten duren.
Thanks :), ik kom zeker even een kijkje nemen op de teamspeak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kreezjie
  • Laatst online: 05-05 16:03
Caveman schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 16:45:
Iemand een suggestie voor welke arty je beste kunt gebruiken voor SPG missie 15.2. Ik probeer het al een tijdje met de M50/53 maar de reload is dusdanig hoog dat als je 1 schot mist het wel kunt vergeten...
M44 kan je gebruiken voor bijna al je SPG missies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kreezjie schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 16:51:
[...]

M44 kan je gebruiken voor bijna al je SPG missies...
Moet je wel arty kunnen spelen, ik ben al blij als ik er 700 dmg uit weet te halen in een potje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:48

Roozzz

Plus ultra

Gewoon de M44 nemen en indien nodig heat laden. Vrij snelle reload en behoorlijke dmg... Missies gaan er eenvoudig genoeg mee :P

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Roozzz schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 18:11:
[...]

Gewoon de M44 nemen en indien nodig heat laden. Vrij snelle reload en behoorlijke dmg... Missies gaan er eenvoudig genoeg mee :P
Oeps.... verkocht, eens kijken of het de moeite is om hem weer terug te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
M44 is the way to go voor de SPG15 missies. Zelfs SPG15.4 is een eitje met de M44.

Beste mix voor alle SPG missies is M44+M53. De kill X zijn een eitje in de M44 en de doe X damage zijn gemakkelijk te doen in de M53.

HEAT in de M44, gold HE in de M53 en Cola+Octane in beide. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
Je kan in de world of warplanes shop nu voor 80 euro een jaar premium kopen + 12000 gold. Best een goede deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06-2024
User schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 18:57:
M44 is the way to go voor de SPG15 missies. Zelfs SPG15.4 is een eitje met de M44.

Beste mix voor alle SPG missies is M44+M53. De kill X zijn een eitje in de M44 en de doe X damage zijn gemakkelijk te doen in de M53.

HEAT in de M44, gold HE in de M53 en Cola+Octane in beide. :)
Geen wonder dat ik geen stap vooruit geraak met de arty missies (zit aan 15.1, terwijl ik met de rest aan serie 3 ga beginnen), ik gebruik de Franse arties... En dat is echt wel kommer en kwel...

Het enige dat ik er bewust uithaal is dat ik zoveel als mogelijk probeer te kijken vanuit welke positie ik waar iets kan raken. Zodat ik met mijn lights gemakkelijker de arties kan vinden en waar ik safe kan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

gotfurrr schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:27:
Je kan in de world of warplanes shop nu voor 80 euro een jaar premium kopen + 12000 gold. Best een goede deal
is dat ook te gebruiken in WoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Edmin schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:44:
[...]

is dat ook te gebruiken in WoT?
Yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dan is dat een veel betere koop dan de 15% korting op een jaar prem van afgelopen maand! :o
Pagina: 1 ... 70 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).