[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.071 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo vanavond maar even grinden, nog 60k xp tot de E50 en wil hem toch graag kopen met die korting.

Iemand enig idee hoe je het snelst (zonder clan) credits kunt grinden? Heb namelijk ook de grind naar de Jagdtiger afgerond en wil die ook wel graag met die korting kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 20:58:
Zo vanavond maar even grinden, nog 60k xp tot de E50 en wil hem toch graag kopen met die korting.

Iemand enig idee hoe je het snelst (zonder clan) credits kunt grinden? Heb namelijk ook de grind naar de Jagdtiger afgerond en wil die ook wel graag met die korting kopen.
Heb je toevallig SPG's in je garage? Die verkopen :+

Beste manier om credits te grinden zonder een clan, en dus zonder de SH credit bonus, is door een premium tank te hebben (en het liefste nog een premium account) en dan de Credit bonus van je personal reserves aan te zetten.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
wsLy schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 21:16:
[...]

Heb je toevallig SPG's in je garage? Die verkopen :+

Beste manier om credits te grinden zonder een clan, en dus zonder de SH credit bonus, is door een premium tank te hebben (en het liefste nog een premium account) en dan de Credit bonus van je personal reserves aan te zetten.
Die credit bonus in personal reserves krijg je maar heel weinig.
sinds dat het bestaat heb ik maar 1 kunnen krijgen en dit wel bij de kerstspecial van dit jaar.
tenzij jullie weten waar je er vlugger kan aan geraken ?

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:10
Gisteren niet de beste WN8 avond maar dankzij Best en Rijn wel weer wat missies voor de 260 gehaald. Lekker failplatoonen. 8)7

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:38
Rare jongen die Wargaming. Ik van het weekend de Amx 30b gekocht en ik vind het een fijne tank daar niet van maar ik vind hem toch wat minder vloeiend spelen dan de 30 first prot. Wat ik met name had was dat ik moeite had om mijn gun op de vijand te krijgen als ik moest wisselen van target. Heeft dat ding gewoon 5 graden/sec minder turret traverve. Dat verklaard een hoop.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
GerGio schreef op woensdag 28 december 2016 @ 12:02:
Rare jongen die Wargaming. Ik van het weekend de Amx 30b gekocht en ik vind het een fijne tank daar niet van maar ik vind hem toch wat minder vloeiend spelen dan de 30 first prot. Wat ik met name had was dat ik moeite had om mijn gun op de vijand te krijgen als ik moest wisselen van target. Heeft dat ding gewoon 5 graden/sec minder turret traverve. Dat verklaard een hoop.
Alles aan de 30b is beter dan de 30p op de koepel draaisnelheid na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
jantje 2 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:54:

Wat een belachelijke game was dat zeg :+ maar ook erg vermakelijk om te kijken ;)

Het was wel echt zonde dat je eigenlijk je laatste shot rushed, als je daar voor de missie ging had je 100% moeten wachten voor het schot en je eigenlijk ook zo moeten neerzetten zodat je 100% dat schot kon maken. Onder de gun doorschieten van de Jagd E100 was tricky en was maar een erg kleine ruimte, ik had gewacht totdat hij voorbij het wrak kwam. Hij schoot je trouwens wel snel, wss al met zn autoaim aan.

66 damage te kort.....zo zuur :|

Al was arty er ook nog ofc dus dat maakt het wel wat lastiger :X
56 dmg was het he ;)
Maar idd, achteraf is het makkelijk analyseren en ik had meer tijd dan ik dacht voor het laatste schot. Maar ja, toch een beetje die pressure he ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-10 07:22
Mr_Size schreef op woensdag 28 december 2016 @ 12:11:
[...]

56 dmg was het he ;)
Maar idd, achteraf is het makkelijk analyseren en ik had meer tijd dan ik dacht voor het laatste schot. Maar ja, toch een beetje die pressure he ;)
Ja idd, op zulke momenten is het inderdaad altijd wel ff hectisch, als je achteraf kijkt denk je vaak oh dat had beter gekund of ik had hier nog ff kunnen peeken. Was iig wel leuk om te kijken, dus entertainment had die wel :+

Zo verloor ik gisteren ook een game omdat ik gisteren iets te snel schoot en tegelijk over een onzichtbare heuvel reed en daardoor op 30m afstand de UFP van een ST1 raak ipv van de lfp. # triggered
Kepro schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:52:
Gisteren niet de beste WN8 avond maar dankzij Best en Rijn wel weer wat missies voor de 260 gehaald. Lekker failplatoonen. 8)7
Fail platoon, best platoon. Ik mocht gisteren niet klagen qua damage stats, zeker in T9 patton weer hard lopen farmen >:) Jammer dat Quantor zich niet wilde opofferen voor de goede zaak zodat je een missie een game eerder had kunnen halen :+

[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 28-12-2016 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor m'n broer is ook weer thuis, telkens lagspikes.....

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo nog 15k xp voor de E-50. Panther II was al een aardige rammer dus de verwachtingen zijn hoog.

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-10 21:14

Mitchell

Ondertitel

Man man man, ik speel nu al een tijdje met de Hetzer en het resultaat is vaak een van de volgende scenario's:
- Ik speel goed en trek zeker 4 of 5 enemies met me de dood in
- Ik speel okay en vernietig een tank en wordt vernietigd met een enkele hit (voorkant, zijkant of achterkant)
- Ik zuig hard en wordt vernietigd met een enkele hit (voorkant, zijkant of achterkant)

Iemand tips om minder hard te zuigen? Mijn persoonlijke score is nogal hard gedaald de laatste dagen.

Signature

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:24
Omg, wordt net in mijn Skorpion G outspotted door een T34 terwijl ik in een bosje zit. Vraag ik die gast hoe dat kan, heeft hij een 5 skill crew, optics en vents op zijn T34 zitten :P

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Mitch377 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 00:18:
Man man man, ik speel nu al een tijdje met de Hetzer en het resultaat is vaak een van de volgende scenario's:
- Ik speel goed en trek zeker 4 of 5 enemies met me de dood in
Iemand tips om minder hard te zuigen? Mijn persoonlijke score is nogal hard gedaald de laatste dagen.
Ik zou alleen het eerste scenario spelen ;) :+

Less = more

Verwijderd

Zo eerste tier 9 is een feit: E-50 aangeschaft. Durf hem alleen nog niet te spelen want hij is nog stock. Heb wel free xp voor de engine, tracks of turret maar zou niet weten wat eerst te upgraden.

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 09:06:
Zo eerste tier 9 is een feit: E-50 aangeschaft. Durf hem alleen nog niet te spelen want hij is nog stock. Heb wel free xp voor de engine, tracks of turret maar zou niet weten wat eerst te upgraden.
De wiki zegt het volgende:

Since the tracks are needed to carry the additional weight of the guns you want go for them first or install the enhanced suspension equipment (which costs about 600k credits and gives you about the same weight limit of 66tons) Now you have the choice for what to go next:

The turret increases your hulldown potential, as well as your damage output. Once you research the Turret you can go for the 10,5cm gun which makes you a deadly opponent for nearly anyone facing you on the battlefield.

However, grinding the 88/L100 first while tedious, will grant you a gun that can penetrate tier 10 tanks more reliably, and lessen the burden for future grinding.

The engine gives the tank a needed boost in the acceleration, which improves your chances to evade artillery fire and improves the ability to successful flanking enemy's.

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-10 21:14

Mitchell

Ondertitel

IWriteCode schreef op donderdag 29 december 2016 @ 09:00:
[...]

Ik zou alleen het eerste scenario spelen ;) :+
Als dat toch eens zou kunnen. :/

Signature

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:53
Heren,

hier speelt QB de Tiger P;

YouTube: World of Tanks || Bad Tank, Bad Matchup

Los van het feit dat ik niet wist dat de Tiger H (heb ik met 5 blonde dames in mn garage, heerlijk ding) op zoveel punten (naast de +, 30% DPM) beter was, heeft hij het over het verzamelen van free xp op de tank voor de nieuwe lijn...

Hoe zeker zijn we ervan dat dit zo gaat werken? en op welke tanks heeft dit nut denken jullie?

Heb bijv. net de T-54 lwt gekocht, maar heb de t-54 ook al.. moet ik bij die tank ook het acc crewtraining vinkje uitzetten?

[ Voor 7% gewijzigd door _Anvil_ op 29-12-2016 10:08 ]

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:53
ZTeeVeR schreef op donderdag 29 december 2016 @ 09:28:
[...]

However, grinding the 88/L100 first while tedious, will grant you a gun that can penetrate tier 10 tanks more reliably, and lessen the burden for future grinding.
dit zou ik niet doen, zonde van de xp, dan maar meer gold schieten. sowieso is free xp een must voor tier 9 grinds, ik zou hem ook laten staan tot je genoeg credits/xp hebt. Uiteindelijk een heerlijke tank, veel beter dan de rest van de lijn imho.

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
_Anvil_ schreef op donderdag 29 december 2016 @ 09:41:
Heren,

hier speelt QB de Tiger P;

YouTube: World of Tanks || Bad Tank, Bad Matchup

Los van het feit dat ik niet wist dat de Tiger H (heb ik met 5 blonde dames in mn garage, heerlijk ding) op zoveel punten (naast de +, 30% DPM) beter was, heeft hij het over het verzamelen van free xp op de tank voor de nieuwe lijn...

Hoe zeker zijn we ervan dat dit zo gaat werken? en op welke tanks heeft dit nut denken jullie?

Heb bijv. net de T-54 lwt gekocht, maar heb de t-54 ook al.. moet ik bij die tank ook het acc crewtraining vinkje uitzetten?
Ik stond op het punt om vandaag de VK4502A te unlocken, maar ik ga nu maar even wachten.. thanks!

• Kepro
Voordat die lijn beschikbaar is zal het wel rond de zomer zijn. Ik moet nog 20.000 xp tot de VKA, en dan hou ik de Tiger de verschrikkelijke P om er een daily dubbel in te halen.

Verwijderd

ZTeeVeR schreef op donderdag 29 december 2016 @ 09:28:
[...]

De wiki zegt het volgende:

Since the tracks are needed to carry the additional weight of the guns you want go for them first or install the enhanced suspension equipment (which costs about 600k credits and gives you about the same weight limit of 66tons) Now you have the choice for what to go next:

The turret increases your hulldown potential, as well as your damage output. Once you research the Turret you can go for the 10,5cm gun which makes you a deadly opponent for nearly anyone facing you on the battlefield.

The engine gives the tank a needed boost in the acceleration, which improves your chances to evade artillery fire and improves the ability to successful flanking enemy's.
Denk dat ik hem maar laat staan, even flink wat free xp grinden en als ik eenmaal de topgun heb met daily doubles de grind afronden.

Jagdtiger is al unlocked maar lijkt me best saai spelen dus wacht nog even met die. Binnen niet al te lange tijd heb ik de Cent 7/1 en M103 ook geunlocked dus nog zat xp en credits nodig....

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:24

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

He User,

Hier was jij toch op tegen?

https://ru.wargaming.net/shop/wot/main/2458/

Verwijderd

Naast de zeldzaamheid is er iets bijzonders aan die tank?

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:41:
[...]

Naast de zeldzaamheid is er iets bijzonders aan die tank?
Op het feit dat WarGaming beloofd heeft nooit deze tank meer te verkopen?

• User
  • Laatst online: 26-10 21:00
Nemean schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:44:
[...]

Op het feit dat WarGaming beloofd heeft nooit deze tank meer te verkopen?
Die belofte was alleen voor EU en NA.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:49:
[...]
Die belofte was alleen voor EU en NA.
Ah, vraag me af wat WG gaat doen met EU/NA.

• rgras
  • Niet online
Kepro schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:05:
Voordat die lijn beschikbaar is zal het wel rond de zomer zijn. Ik moet nog 20.000 xp tot de VKA, en dan hou ik de Tiger de verschrikkelijke P om er een daily dubbel in te halen.
Als dit enigszins klopt wil ik wel wachten: https://ritastatusreport....vk100-01-supertest-stats/

• ElPaco
Goed, stel je bent een arme ElPaco en hebt maar 30K free xp. Je hebt net de T28 prot gekocht en eigenlijk wil je er niet mee spelen. Dat ding is stock namelijk slechter dan de gemiddelde tier 6 TD. Hoe zou je dan te werk gaan?

Is er met die tank te spelen met de 105mm gun? (De 2e van de 3). Dan kan ik namelijk tracks, engine en die gun doen. Als er ook met die 105 niet met de tank te spelen is dan ga ik er ook geen free xp aan verbranden. Dan is het gewoon iedere dag de x2/x3/x5 doen en hopen dat ik er ooit voorbij ben.

WoT stats

Verwijderd

Toch even een potje gespeeld met de E-50, eerste kill gelijk een ram-kill. Deze tank en ik gaan nog hele goede vrienden worden.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-10 09:09

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Kepro schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:05:
Voordat het nieuws van de nieuwe lijn kwam had ik net de Tiger P verkocht en de crew omgetraind naar de VK A.
Heb eigenlijk weinig zin om die ruktank opnieuw te moeten spelen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
ElPaco schreef op donderdag 29 december 2016 @ 22:49:
Goed, stel je bent een arme ElPaco en hebt maar 30K free xp. Je hebt net de T28 prot gekocht en eigenlijk wil je er niet mee spelen. Dat ding is stock namelijk slechter dan de gemiddelde tier 6 TD. Hoe zou je dan te werk gaan?

Is er met die tank te spelen met de 105mm gun? (De 2e van de 3). Dan kan ik namelijk tracks, engine en die gun doen. Als er ook met die 105 niet met de tank te spelen is dan ga ik er ook geen free xp aan verbranden. Dan is het gewoon iedere dag de x2/x3/x5 doen en hopen dat ik er ooit voorbij ben.
De eerste tank die je tegen komt met die gun is de tier 7 T25 AT. Voor de rest zijn het allemaal tier 8 en 9 tanks die deze gun gebruiken.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
GerGio schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 06:58:
[...]

De eerste tank die je tegen komt met die gun is de tier 7 T25 AT. Voor de rest zijn het allemaal tier 8 en 9 tanks die deze gun gebruiken.
Net nog even op tanks.gg gekeken, ik denk dat ik inderdaad de 105mm gun ga unlocken met free xp. Zo te zien is het verschil tussen de 105 en 120 vooral een persoonlijke voorkeur. Minder vaak 400 damage doen of vaker 320.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ElPaco schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 08:54:
[...]

Net nog even op tanks.gg gekeken, ik denk dat ik inderdaad de 105mm gun ga unlocken met free xp. Zo te zien is het verschil tussen de 105 en 120 vooral een persoonlijke voorkeur. Minder vaak 400 damage doen of vaker 320.
Ik zat zelf ook in die situatie en heb de tracks en 105mm gun met free xp unlocked. De engine ook, maar die is toch niet zo duur. De top gun heeft natuurlijk ook nog 50mm meer pen, maar voor zover is de 105mm goed genoeg om de 120mm mee te grinden.

Voor 2017 heeft WG ook aangekondigd dat de T28, T28 prot en T95 een mobiliteitsbuff krijgen. Geen idee wanneer precies of hoeveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Gaius schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 09:13:
[...]

Ik zat zelf ook in die situatie en heb de tracks en 105mm gun met free xp unlocked. De engine ook, maar die is toch niet zo duur. De top gun heeft natuurlijk ook nog 50mm meer pen, maar voor zover is de 105mm goed genoeg om de 120mm mee te grinden.

Voor 2017 heeft WG ook aangekondigd dat de T28, T28 prot en T95 een mobiliteitsbuff krijgen. Geen idee wanneer precies of hoeveel.
Zou leuk zijn. Max 18 km/h zet geen zoden aan de dijk. Zo irritant als je de verkeerde flank kiest en vervolgens niks kan doen in een pot.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
ElPaco schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 09:16:
[...]

Zou leuk zijn. Max 18 km/h zet geen zoden aan de dijk. Zo irritant als je de verkeerde flank kiest en vervolgens niks kan doen in een pot.
Ik had laatst een T54E1 die vanaf de andere kant van de map z'n clip in m'n kont kon legen. Je hebt niet eens de tijd om om te keren, of om weg te rijden. :')

Op zich geeft die traagheid ook wel een bepaalde rust. Je maakt een keuze en je hoeft niet te stressen dat het de verkeerde is, je kunt er namelijk toch niets meer aan doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Gaius schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 09:19:
[...]

Ik had laatst een T54E1 die vanaf de andere kant van de map z'n clip in m'n kont kon legen. Je hebt niet eens de tijd om om te keren, of om weg te rijden. :')

Op zich geeft die traagheid ook wel een bepaalde rust. Je maakt een keuze en je hoeft niet te stressen dat het de verkeerde is, je kunt er namelijk toch niets meer aan doen. :+
Helemaal waar, eigenlijk heb ik wel spijt dat ik de mijne verkocht heb. Toch eens kijken of ik heb weer terug kan halen. Ondanks de trage mobiliteit heb je wel het voordeel van een turret. Als je gaat kijken naar de AT-2 lijn, dan heb je daar wellicht wel het voordeel van de armor (die trouwens geen extra WN8, xp of credits oplevert), maar ik mis die turret wel!

105mm werkt trouwens wel aardig, 120mm is echt een heerlijk apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
ElPaco schreef op donderdag 29 december 2016 @ 22:49:

Eerst grinden naar de T25 AT om daar de 105MM gun te unlocken zodat je deze niet meer op de Proto hoeft te doen en hierdoor free XP uitspaart. TD lijn naar de T25 AT is redelijk, op de M36 slugger na en de T25AT is op zichzelf een heerlijke TD. En met de proto ondertussen de x2s halen om net wat extra xp te fixen.

Gisteren de grind op de Emil 1 afgerond, 2,7k average damage 80% winrate en maar second mastery badge :+ Heb geen idee of dit goed of slecht is?Die aces op die dingen slaan echt nergens op, helemaal om dat het geen eens een goede tank is. Ik weet nog steeds niet wat ik van de Emil 1 moet vinden. Turret armor wat bij mij niet werkt, en frontal altijd door tracks gepenned worden en een meh gun.

Had gisteren sinds jaren weer eens encounter/ assault aangezet. Maar letterlijk heel de avond encounter en assault gespeeld. Het lijkt of de normale mode dan ineens niet meer bestaat. WG kan echt totaal niet balancen |:( Je merkt wel dat de gemiddelde speler daar een stuk slechter is zeg.

[ Voor 26% gewijzigd door jantje 2 op 30-12-2016 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
jantje 2 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:31:
[...]

Eerst grinden naar de T25 AT om daar de 105MM gun te unlocken zodat je deze niet meer op de Proto hoeft te doen en hierdoor free XP uitspaart. TD lijn naar de T25 AT is redelijk, op de M36 slugger na en de T25AT is op zichzelf een heerlijke TD.

En met de proto ondertussen de x2s halen om net wat extra xp te fixen
Thx, ga ik denk ik doen. Alternatief is nu gewoon even wat free xp er tegenaan gooien voor de 105 mm. Die valt met 18K nog best mee.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

[...]

Had gisteren sinds jaren weer eens encounter/ assault aangezet. Maar letterlijk heel de avond encounter en assault gespeeld. Het lijkt of de normale mode dan ineens niet meer bestaat. WG kan echt totaal niet balancen |:( Je merkt wel dat de gemiddelde speler daar een stuk slechter is zeg.
Ik denk dat ik encounter maar weer eens uit zet. Ben er wel klaar mee dat je op Murovanka uitgecapped wordt omdat het hele team besluit de magic forest niet meer uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
[...]
Je merkt wel dat de gemiddelde speler daar een stuk slechter is zeg.
Volgens mij beseft het merendeel van de spelers niet eens dat je dat kan uitzetten waardoor je zo al een schifting krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Gaius schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 09:13:
[...]

Ik zit er nog steeds over te denken om de t95 een keer te halen lijkt me namelijk wel een mooie tank. Ik had er laatst een tegen met een full repair crew en een toolbox ( had het hem even gevraagt) die had zijn tracks sneller terug dan ik ze er met mijn cdc af kon schieten 8)7

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Super heavy spall liner mee en je lacht je een breuk, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Edmin schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:05:
Super heavy spall liner mee en je lacht je een breuk, lijkt me.
Lijkt me dikke fun. je hoeft niet te stressen. het is gewoon dubbel R en gaan

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
GerGio schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 11:45:
[...]

Ik zit er nog steeds over te denken om de t95 een keer te halen lijkt me namelijk wel een mooie tank. Ik had er laatst een tegen met een full repair crew en een toolbox ( had het hem even gevraagt) die had zijn tracks sneller terug dan ik ze er met mijn cdc af kon schieten 8)7
Ik zal je zeggen dat T95 best wel een geinige tank is om te spelen, als dat ding gewoon sneller ging was het gewoon een prima tank. Enige andere nadeel is dat die echt heeeel laag is, dus je moeilijk soms kan schieten.

Speelde hem zelf met dubbel repair exinstgh en idd toolbox. Gebruikte alleen bijna nooit mijn repair kits omdat de game vaak al voorbij was voordat je ergens was, of je als enige over bent en omsingeld was. Repair speed is ongeveer 4-5 seconden denk ik.

Ik campte ook nooit met T95 ik ging altijd lekker rijden, want 15 minuten op dezelfde plek zitten is niet aan mij besteed. Ik zou je wel aanraden nooit meer dan 5 games per dag in dat ding te spelen, anders ga je dood aan saaiheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Sinds een weekje begonnen aan de Skoda T25. Best een leuk tankje tegen de tijd dat je alles modules unlocked hebt. Eenmaal de autoloader aangeschaft wordt ie een heel stuk leuker...
Zojuist na 65 potjes de eerste MoE binnen. Niet verkeerd gezien ik er een 80% crew in gegooid heb en geen freexp gebruikt heb om dingen te unlocken.
Helaas nog geen ace tanker ondanks enkele potjes met 1200+ base exp. Dus ik vermoed dat deze vrij goed gespeeld wordt door goede spelers :P

Teams zijn wel om te janken in t6.

[ Voor 11% gewijzigd door Roozzz op 30-12-2016 15:17 ]

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wsLy
Wat een pot was dit!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MiKcMqj.jpg

Mr_size gaat er waarschijnlijk nog een filmpje over maken met commentaar.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
wsLy schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 18:31:
Wat een pot was dit!
[afbeelding]

Geen twijfel mogelijk , ik sta al klaar om te kijken.
Ik speel ook graag in de batmobiel :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik ben trouwens net van naam verandert ingame, het is niet meer S3ALpack_BOT_exe_h4xXx maar SneakySchnitzel :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• User
http://vocaroo.com/i/s13gtww7SNTm
?

[ Voor 4% gewijzigd door User op 30-12-2016 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Er is weer het een en ander in de aanbieding tot 1 januari.

Afbeeldingslocatie: https://static-ptl-eu.gcdn.co/dcont/fb/image/wot_specials_happy_new_year_banner_684x280.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Kepro op 30-12-2016 19:42 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr_Size
wsLy schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 18:31:
Wat een pot was dit!
[afbeelding]

Die gaat absoluut komen, over 1,5 week ;) Nu eerste deze:

Kepro schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 19:42:
Er is weer het een en ander in de aanbieding tot 1 januari.

[afbeelding]
Eindelijk crew skill reset in de bonus :D
En de aanbieding loopt t/m het eind van 1 januari btw!

[ Voor 43% gewijzigd door Mr_Size op 31-12-2016 13:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

De Ace op de Skoda t25 is nu dan toch een feit. 3k dmg in een bottom tier potje leverde ruim 1370 basexp op.
Hele potje geen seconde onder druk gestaan en achteraf gezien had ik misschien iets eerder agressief door moeten rijden om misschien nog wat spotting dmg op te pakken.
http://wotreplays.com/site/3210261#redshire-numbed-koda_t_25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:41
jantje 2 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 13:38:
[...]

Ik zal je zeggen dat T95 best wel een geinige tank is om te spelen, als dat ding gewoon sneller ging was het gewoon een prima tank. Enige andere nadeel is dat die echt heeeel laag is, dus je moeilijk soms kan schieten.

Speelde hem zelf met dubbel repair exinstgh en idd toolbox. Gebruikte alleen bijna nooit mijn repair kits omdat de game vaak al voorbij was voordat je ergens was, of je als enige over bent en omsingeld was. Repair speed is ongeveer 4-5 seconden denk ik.

Ik campte ook nooit met T95 ik ging altijd lekker rijden, want 15 minuten op dezelfde plek zitten is niet aan mij besteed. Ik zou je wel aanraden nooit meer dan 5 games per dag in dat ding te spelen, anders ga je dood aan saaiheid.
Het probleem van de T95 was niet eens de snelheid. Ze moeten dat ding gewoon iets meer PK geven, zodat je niet meteen stilstaan als je over een struikje of hekje rijdt. Als hij gewoon constant 12 km/h kon rijden, is het een prima tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Zo, Stug IIIG afgerond met een mooie 39% winrate. Wat een fijne tank, echt van genoten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-10 21:36
Gaius schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 14:50:
Zo, Stug IIIG afgerond met een mooie 39% winrate. Wat een fijne tank, echt van genoten. :+
Tja, duitse turretless TD's moet je leuk vinden. Mijn winrate was wel iets hoger in de Stug IIIG 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

World of Tanks, specials in a nutshell.. met andere woorden.. dit soort mensen zitten dus ook in jouw team.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oikjFEeLF8A]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nemean schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 15:21:
World of Tanks, specials in a nutshell.. met andere woorden.. dit soort mensen zitten dus ook in jouw team.

[video]
Ja, idd.Belache;ijk hoe the_Maxter zich af laat slachten door die CDC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nYzEkE
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-09-2024
Een vraagje,

als ik mijn crew wil hertrainen, 100% + 1ste skill actief, en ik zou bevoorbeeld de 90% nemen, wordt dat dan 90% +1ste skill (maar dan niet meer actief) en de eerste potjes worden dan van 90% naar 100% gaan waarna de 1ste skill weer actief wordt?

ik versta het hertrainen niet zo goed :s, voor gold is natuurlijk makkelijk.

alvast een gelukkig nieuwjaar iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Edmin schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 16:56:
[...]

Ja die Maxter eh.. altijd maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
nYzEkE schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 17:35:
Een vraagje,

als ik mijn crew wil hertrainen, 100% + 1ste skill actief, en ik zou bevoorbeeld de 90% nemen, wordt dat dan 90% +1ste skill (maar dan niet meer actief) en de eerste potjes worden dan van 90% naar 100% gaan waarna de 1ste skill weer actief wordt?

ik versta het hertrainen niet zo goed :s, voor gold is natuurlijk makkelijk.

alvast een gelukkig nieuwjaar iedereen :)
Je primary skill wordt dan 90% en de 1ste skill blijft onaangetast. Alle XP gaat dan eerst naar de primary skill totdat deze weer op 100% is.
Van 90% tot 100% in primary skills is ongeveer 40.000 XP.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-10 21:08

themaxter

Bugged..

Edmin schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 16:56:
[...]

Haha yup, maar was telkens die Fv304 aan het koppen (zie je ook in de video), die kill ik net daarvoor nog, mar was toen die cdc even vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Man Man Man ik heb echt mega last van Crashes to desktop. Ik had het vandaag gewoon meerdere keren per game. Echt niet grappig ook gewoon zonder mods. Iemand een idee wat het kan zijn?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

GerGio schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 20:26:
Man Man Man ik heb echt mega last van Crashes to desktop. Ik had het vandaag gewoon meerdere keren per game. Echt niet grappig ook gewoon zonder mods. Iemand een idee wat het kan zijn?
Wat zijn je specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
mss dit ? Alienware 17, 4710mq, 880m, 120hz
zie onderaan zijn comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

nvidia666 schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 23:20:
[...]

mss dit ? Alienware 17, 4710mq, 880m, 120hz
zie onderaan zijn comment
Die zie ik dus niet, want sigs staan bij mij uit... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Edmin schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 23:31:
[...]

Azo dus jij ziet niet met welk gamingmonster ik speel ;( ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
(even de forumregels negeren }) )

Aan iedereen een goed nieuwjaar gewenst :)

Alvast vele ammorack en brandschoten gewenst :)

Vooral blijven plezier hebben in dit spelletje :)

Cheers nvidia666 aka stigabest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:24
De beste wensen allemaal en een fijn 2017 toegewenst !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Edmin schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 23:31:
[...]

Enig idee

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Dus dit is de laptop waarop je de game speelt ?
Niets overgeclocked ?
Probeer anders de gpu clock eens wat te verlagen via msi afterburner en hou eens de temperatuur in de gaten via dat programma.
Evt kijken of er geen drivers conflicten geven...

Mss wat vergezocht maar probeer te helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nYzEkE
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik speel ook op men laptop Dell m6800 en als ik game moet ik ervoor zorgen dat er genoeg lucht binnengenomen kan worden. Ik zet hiervoor de laptop op een gesloten cd spindel.

Het word echt tijd voor een nieuwe pc.

Misschien weten jullie ook de oplossing voor volgend probleem: in de hangar word gpu losgelaten waardoor ventilators op volle bak gaan draaien. Genoeg mensen met dit probleem maar geen oplossingen gevonden.
wsLy schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 18:25:
[...]

Je primary skill wordt dan 90% en de 1ste skill blijft onaangetast. Alle XP gaat dan eerst naar de primary skill totdat deze weer op 100% is.
Van 90% tot 100% in primary skills is ongeveer 40.000 XP.
En als ik nu 100% + 1skill + 30% 2de skill heb neemt hij dan nog altijd van de eerste 100%?

[ Voor 32% gewijzigd door nYzEkE op 01-01-2017 07:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
nYzEkE schreef op zondag 1 januari 2017 @ 07:52:
En als ik nu 100% + 1skill + 30% 2de skill heb neemt hij dan nog altijd van de eerste 100%?
Dan wordt het 90% + 1 skill + 30%. Dan gaat hij eerst naar 100% + 1 skill + 30% en dan normaal verder. 6th sense werkt dus gewoon op deze crew.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ubcSYWU.png

[ Voor 8% gewijzigd door ElPaco op 01-01-2017 10:53 ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Beste wensen voor 2017 tankers! Dat het maar een frag-vol jaar mag worden voor een ieder :-)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Je GPU zou het eerste zijn waar ik naar zou kijken. Zijn je drivers wel up-to-date? Al eens geprobeerd met de in-game grafische instellingen te spelen? Monitor de temperaturen van je hardware tijdens het gamen. Misschien geeft dat wat aanwijzingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:08
Ben zelf ook weer begonnen met world of tanks. Heb er nu 4 op tier 7 zitten, maar vraag me eigenlijk af wat nou het beste is om te doen. Is het slim om gewoon voor 1 line te gaan tot tier 10 ? of is het beter om gewoon van alles wat te gaan doen (wat ik nu voornamelijk doe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Focus je op 1, max 2 lijnen. Amerikaanse en Russische heavies zijn goed om de game onder de knie te krijgen. Zeker in het begin is 4 lijnen tegelijk spelen slecht voor je leercurve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Ik zou niet keihard doorpushen naar tier 10. Beter doe je eerst wat meer ervaring op in andere lijnen en tanksoorten. Vanaf T8 veranderd het spelletje een beetje, dus probeer eerst dat onder de knie te krijgen.

* Roozzz heeft na 10k battles nog geen tier 10 in de garage staan... (wel enkele unlocked).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-10 21:36

Caveman

whahoehaha

Daradius schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:09:
Ben zelf ook weer begonnen met world of tanks. Heb er nu 4 op tier 7 zitten, maar vraag me eigenlijk af wat nou het beste is om te doen. Is het slim om gewoon voor 1 line te gaan tot tier 10 ? of is het beter om gewoon van alles wat te gaan doen (wat ik nu voornamelijk doe).
Ik zou voor een Heavy, Medium en een Light gaan, optioneel een SPG.
Heavy: de lijn naar de IS7
Medium: de lijn naar de E50 of de T-54
Light: de lijn naar de RU 251
en de USA SPG lijn vond ik wel fijn. Dit is natuurlijk allemaal open voor discussie, maar dit is mijn keuze :)

En hou er rekening mee dat tier 10 battles gewoon duur zijn, als je verliest kost het je credits. Terwijl dat in tier 8 niet zo hoeft te zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Caveman op 02-01-2017 11:06 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Caveman schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:03:
[...]

Ik zou voor een Heavy, Medium en een Light gaan, optioneel een SPG.
Heavy: de lijn naar de IS7
Medium: de lijn naar de E50 of de T-54
Light: de lijn naar de RU 251
en de USA SPG lijn vond ik wel fijn. Dit is natuurlijk allemaal open voor discussie, maar dit is mijn keuze :)

En hou er rekening mee dat tier 10 battles gewoon duur zijn, als je verliest kost het je credits. Terwijl dat in tier 8 niet zo hoeft te zijn.
hmm goed om te weten, de heavy was ik al onderweg naar de IS7, alleen de rest heb ik wat andere gepakt :P. Zit met medium bij de russen tier7 onderweg naar de obj 140 & de chinezen. met light was ik voor de fransen gegaan omdat ik de b-c gwn een vette tank vind. was nu ook weer begonnen aan de duitse tank destroyers en de duitse heavy's :P, misschien heb ik het voor mezelf een beetje moeilijk gemaakt kwa keuze.

Vind light tanks overigens ook redelijk moeilijk, omdat je natuurlijk tegen 3 tiers hoger kan komen. word 9/10x ge oneshot :-(

[ Voor 6% gewijzigd door Daradius op 02-01-2017 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier ervaringen met een RX480 en World of Tanks en eventueel Freesync? Wil binnenkort nog eens een pc bouwen en twijfel nog tussen een AMD of nVidia chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:44
Roozzz schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:01:
Ik zou niet keihard doorpushen naar tier 10. Beter doe je eerst wat meer ervaring op in andere lijnen en tanksoorten. Vanaf T8 veranderd het spelletje een beetje, dus probeer eerst dat onder de knie te krijgen.

* Roozzz heeft na 10k battles nog geen tier 10 in de garage staan... (wel enkele unlocked).
Dat is jammer! Je hebt vast genoeg ervaring qua gameplay.

Zelf zit ik na 6k games op 4 x tier 10 en het valt me niets tegen. (T110E5, IS7, obj 140 en M48)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
thx voor de tips :) ga dan maar gewoon op 2 of 3 lines focus leggen. ga verder met me russische heavy en medium (naar IS7 en obj. 140) en ik denk toch de duitse tank destroyers af en toe tussendoor. artillery vind ik persoonlijk te zaai om te spelen, dus die sla ik voor nu nog even over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Razorbite schreef op maandag 2 januari 2017 @ 12:22:
[...]

Dat is jammer! Je hebt vast genoeg ervaring qua gameplay.

Zelf zit ik na 6k games op 4 x tier 10 en het valt me niets tegen. (T110E5, IS7, obj 140 en M48)
Twijfel ik ook niet aan. Ik doe best leuk mee met tier 9 tanks (blauwe smurf inmiddels :+ ), maar heb nu vooral een credit probleempje :+ Die x aantal miljoen heb ik gewoon zo even niet bij elkaar.

Misschien binnenkort maar beginnen aan de 3e serie missies; dat levert weer een hoop credits op. Maar eigenlijk wil ik ze gewoon allemaal met honours (en lt 15.2 wil nog steeds niet... :X )

[ Voor 6% gewijzigd door Roozzz op 02-01-2017 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 26-10 19:39

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Weet iemand wat het icoontje van een medaille wil zeggen naast mijn naam en die van de Leo 1? Komt wss uit mn modpack, maar geen idee wat het net is. Het staat niet altijd naast mijn naam, soms ook niet bij anderen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IyvXUZXa4L7PO5DqjvRXJ1Kf/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Mark of exellence ? (of hoe je het schrijft :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:24
6th sense ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Joindry schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:07:
Weet iemand wat het icoontje van een medaille wil zeggen naast mijn naam en die van de Leo 1? Komt wss uit mn modpack, maar geen idee wat het net is. Het staat niet altijd naast mijn naam, soms ook niet bij anderen.

[afbeelding]
+1, dit vraag ik me dus ook al een tijdje af... Het is vaak 1 andere speler naast jou of alleen jou in de game.

Sommige zeiden tegen mij dat ze in de lijst met top tankers voorkwamen. Maar dat moeten er toch wel meer zijn dan 1 per game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Kijk misschien eens in de folders van je modpack en kijk waarbij dit icoontje hoort?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• User
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dsVcDuF.jpg
Met dank aan Cold-"Ik help je wel weer overeind"-Zero. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
User schreef op maandag 2 januari 2017 @ 17:04:
[afbeelding]
Met dank aan Cold-"Ik help je wel weer overeind"-Zero. :)
Geen dank ik help graag platoongenoten :) :+

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
wsLy schreef op maandag 2 januari 2017 @ 17:05:
[...]

Geen dank ik help graag platoongenoten :) :+
Jah, van de wal in de sloot.

In dit geval, van de zijkant naar het dak.

Cold, je kan het dak op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xVJ
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-02-2023

xVJ

krijg je als je met die tank in de top 100 zat tijdens het toptankers event van een poosje terug. Is nieuw dingetje van xvm, blijkbaar staat dat ergens opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 26-10 19:39

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

xVJ schreef op maandag 2 januari 2017 @ 18:04:
[...]

krijg je als je met die tank in de top 100 zat tijdens het toptankers event van een poosje terug. Is nieuw dingetje van xvm, blijkbaar staat dat ergens opgeslagen.
Thx, in mijn geval was dat niet moeilijk. Ik denk niet dat er 100 man rondrijdt in een FV4004. Wat een K*ttank ook... Die hele lijn stelt niet voor. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XmFuuoZ.jpg
Check mijn nieuwe vliegtuig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
Je bent er vandaag wel ondersteboven van he :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is die IS toch ronduit waardeloos in Tier 9 games. 175 pen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Verwijderd schreef op maandag 2 januari 2017 @ 22:39:
Wat is die IS toch ronduit waardeloos in Tier 9 games. 175 pen....
Gewoon gold laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
wow, ik heb echt nog nooit zo'n slechte serie gespeeld. Ben al niet heel goed in WoT, maar dit sloeg wel alles. Ik raakte gewoon helemaal niets...stond steeds op de verkeerde plek en stomme fouten zorgen voor een WN8 van minder dan 200 geloof ik (over de laatste 35 battles).

Ik was met de KV-85 begonnen, had de 122m gun al, heeft verdorie 4 potjes geduurd voordat ik een keertje raakschoot...het potje daarna snapshot ik wel al rijdend een t21 die zigzaggend langsraasde....Stalin is not very kind to me
Snel die 100mm unlocken...

Tevens ben ik onderweg naar de Archer, maar die valentine krijg ik maar niet onder de knie...

Tot overmaat van ramp dismiss ik mijn German medium tank crew die normaliter in mijn T-25 zit...

pfffff.....slechte dag dus....hopelijk kan ik een en ander vanavond weer opkrikken....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
ZTeeVeR schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 08:43:
Tot overmaat van ramp dismiss ik mijn German medium tank crew die normaliter in mijn T-25 zit...
Dit kan je tegenwoordig toch terugdraaien?
Pagina: 1 ... 69 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).