ElPaco schreef op donderdag 29 december 2016 @ 22:49:
Goed, stel je bent een arme ElPaco en hebt maar 30K free xp. Je hebt net de T28 prot gekocht en eigenlijk wil je er niet mee spelen. Dat ding is stock namelijk slechter dan de gemiddelde tier 6 TD. Hoe zou je dan te werk gaan?
Is er met die tank te spelen met de 105mm gun? (De 2e van de 3). Dan kan ik namelijk tracks, engine en die gun doen. Als er ook met die 105 niet met de tank te spelen is dan ga ik er ook geen free xp aan verbranden. Dan is het gewoon iedere dag de x2/x3/x5 doen en hopen dat ik er ooit voorbij ben.
Eerst grinden naar de T25 AT om daar de 105MM gun te unlocken zodat je deze niet meer op de Proto hoeft te doen en hierdoor free XP uitspaart. TD lijn naar de T25 AT is redelijk, op de M36 slugger na en de T25AT is op zichzelf een heerlijke TD. En met de proto ondertussen de x2s halen om net wat extra xp te fixen.
Gisteren de grind op de Emil 1 afgerond, 2,7k average damage 80% winrate en maar second mastery badge

Heb geen idee of dit goed of slecht is?Die aces op die dingen slaan echt nergens op, helemaal om dat het geen eens een goede tank is. Ik weet nog steeds niet wat ik van de Emil 1 moet vinden. Turret armor wat bij mij niet werkt, en frontal altijd door tracks gepenned worden en een meh gun.
Had gisteren sinds jaren weer eens encounter/ assault aangezet. Maar letterlijk heel de avond encounter en assault gespeeld. Het lijkt of de normale mode dan ineens niet meer bestaat. WG kan echt totaal niet balancen

Je merkt wel dat de gemiddelde speler daar een stuk slechter is zeg.
[
Voor 26% gewijzigd door
jantje 2 op 30-12-2016 10:35
]