rgras schreef op maandag 26 december 2016 @ 21:13:
[...]
Thanks, klinkt alsof ik mij wat meer moet verdiepen in de Grille 15 en Obj. 140. Overigens kost het maar 50K extra om voor de T62a te gaan, welke is vermakelijker en 'invloedrijker' voor een redelijke speler (2.000WN8 in de laatste 6.600 potjes)? Op de Cent was ik snel uitgekeken, voornamelijk vanwege het gebrek aan snelheid.
[...]
Thanks. Ergens heb ik wel spijt dat ik de IS-3 heb verkocht en die lijn niet heb voortgezet, maar voor mijn gevoel is iets wat ik alleen zou doen wanner ik voldoende credits zou hebben (wat nooit het geval is

).
Het verbaast mij overigens dat niemand de Skoda's vermeldt, is de grind naar de T50/51 zo teleurstellend?
er is een eindeloze discussie mogelijk of de obj140 beter/slechter is dan de t62. Zelf vind ik de obj140 beter omdat de hull armour layout beter is en je hebt net iets meer gun depr. Ook is de obj iets sneller. Je moet gewoon beide unlocken
Zelf vind ik de meeste grinds pas leuk worden bij de tier ix tanks, dat ligt nog niet eens echt aan de tanks zelf. De mm is op tier ix gewoon het best.
Imho de leukste tanks op tier ix:
1. E50, meest op tank tier voor tier. De tier x is niet echt een upgrade, maar nog steeds ok in randoms. Er zijn wel betere tier x meds.
2. T50, misschien nog wel meer op dan de e50, maar meer afhankelijk van map en setup. De tier x is een van de beste tier x meds. Autoloader met supersnelle reload en intra clip reload. Gg wg
3. M46, idem als de t50, de tier x is een hele leuke tank om in randoms te spelen
4. T54, niet zo op als de rest, maar nog steeds erg goed mits je veel heat spammed. Obj140 en t62a behoren tot de beste tier x meds
Het enig nadeel is dat de games te makkelijk worden en je je wn8 aan het padden bent (deze tier ix meds printen wn8, behalve de skoda misschien omdat daar de exp dmg best hoog van is)
Misschien niet evht een antwoord op je vraag, maar als ik opnieuw zou moeten beginnen dan zou ik die edit: 4 lijnen pakken.
[
Voor 3% gewijzigd door
gotfurrr op 27-12-2016 12:29
]