Page intentionally left blank.
Verwijderd
Cynd3r heeft op het forum gezegd van wel (http://forum.worldoftanks...d__13530655#entry13530655)StarWing schreef op zondag 18 december 2016 @ 17:33:
Blijven die discounts die je kan verdienen met de kerstboom-ding eigenlijk oneindig geldig ? Ik kan niet direct vinden of daar een einddatum opstaat.
ik mis wat inhoud van bulletins die ik gewoon weggeklikt had en waarvan het vinkje openen nog niet aangevinkt was.
blijkbaar toch niet...
[ Voor 8% gewijzigd door Beetlejuise op 18-12-2016 22:21 ]
- Cromwell B
- 100% crew met BIA
- 1 garage slot
- 3000 goud
€25,-
https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/3198/
Whatever.
Ik heb er uiteindelijk een super pershing van gekocht.Verwijderd schreef op zondag 18 december 2016 @ 15:33:
Bijna die mep goud vergeten bij de E-25. Wellicht koop ik de Panther 88 van dat goud. Hebben jullie nog suggesties?
Dat zou mooi zijn, zit al op tier IX.Verwijderd schreef op zondag 18 december 2016 @ 17:38:
[...]
Cynd3r heeft op het forum gezegd van wel (http://forum.worldoftanks...d__13530655#entry13530655)
Vind trouwens die kerstboom en die sneeuw-tank echt dikke pret... hahaha... mafketels daar @ wargaming haha
[ Voor 38% gewijzigd door IWriteCode op 19-12-2016 14:28 ]
Less = more
Ik vind het echt een hele goede actie. Je krijgt echt veel met normaal spelen. Food, kortingen op tanks, gratis crew, shitload aan personal missions. Dat ze daar ook nog een payding aanhangen vind ik totaal niet erg.IWriteCode schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:27:
Ondanks een verliespot toch m'n tweede ace tanker gepakt... deze keer met de VK36.01
Vind trouwens die kerstboom en die sneeuw-tank echt dikke pret... hahaha... mafketels daar @ wargaming haha
Heb ik het payding volledig gemist?Razorbite schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:31:
[...]
Ik vind het echt een hele goede actie. Je krijgt echt veel met normaal spelen. Food, kortingen op tanks, gratis crew, shitload aan personal missions. Dat ze daar ook nog een payding aanhangen vind ik totaal niet erg.
Ik word af en toe wel helemaal simpel van de hoeveelheid voltooide missies in beeld na een potje
If you can see, look. If you can look, observe
Voor slechts 50 euro koop je alle 16 level V decorations. Met 12.500 goud en een kans op tonks of meer goud/prem.Roozzz schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:36:
[...]
Heb ik het payding volledig gemist?
Ik word af en toe wel helemaal simpel van de hoeveelheid voltooide missies in beeld na een potje
Je hebt er ook van 1€ héRazorbite schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:40:
[...]
Voor slechts 50 euro koop je alle 16 level V decorations. Met 12.500 goud en een kans op tonks of meer goud/prem.
Duidelijk gemist. Anderzijds zou ik nooit hier €50,- aan uitgevenRazorbite schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:40:
[...]
Voor slechts 50 euro koop je alle 16 level V decorations. Met 12.500 goud en een kans op tonks of meer goud/prem.
12,5k gold is eigenlijk wel € 50,00 dus die premium tank extra is leuk meegenomen als je hem krijgt als drop. maar het is toch een kans 2 op 6 dat je poep krijgt.
Die kerstboom heb je binnen 2 dagen op lvl 9 zonder veel moeite te doen, en dan heb je al een volledige girl crew en eigenlijk is lvl 10 ook niet boeiend die 30% discount op T10 is 2m credits die je ook met een prem tank kan verdienen maar is leuk meegenomen als je het toch haalt.
Less = more
Thanks WG, dat wordt dus een refund.
--------------------------------------------------------------------------------
Alles staat gepland vanaf 2017.
Nieuwe heavy tank lijn.

----------------------------------------------------------------------------------
World of Tanks added a new interesting article about the future ahead to the main page. You can read the full article here, I picked out the most interesting future changes.
Matchmaker Improvements
Over the past year, we’ve been working hard to address your feedback on the matchmaker and fix well-known issues, including, for instance, getting ranked in the top/middle/bottom of the list an uneven number of times. We won’t just be tweaking matching—we’ll be overhauling its very core and the template system, so that it fits better with the game as it is today.
The improved matchmaker design will balance teams according to a number of templates (e.g., 3/5/7: three vehicles at the top of the list, five in the middle, and seven at the bottom). And one important factor comes to the forefront here: with a vehicle roster as diverse as that in World of Tanks, you are free to choose any tank in your Garage. We wouldn’t want to limit your choice. Therefore, the variety of vehicles waiting to get in a battle is different in prime time and periods when fewer players are online. To prevent excruciatingly long queues, the matchmaker may sometimes create two-tier or even single-tier battles.
No Platoons with vehicles that are more than three tiers apart:The improved matchmaker simply won’t let players create them. The system of XP Bonuses & Penalties will be updated accordingly: there will be no penalties because creating a +/-3 Platoon will be technically impossible.
Fewer easy wins and quick losses (these are usually caused by the uneven distribution of vehicle types between teams): In the future, the matchmaker will spread vehicles types across two teams more evenly.
EXAMPLE: The current system might balance two teams with five TDs against six heavy tanks. The enhanced system spreads vehicles across the teams so that both have TDs and heavy tanks. Though this doesn’t necessarily mean there’ll always be equal numbers of identical classes (e.g., a team with three TDs/two heavy tanks against a team with three TDs and three heavy tanks).
Artillery: The improvement will limit these to a maximum of three per team.
Light tanks: To ensure the new system works, we’ll be stretching light tank branches to Tier X. The addition of tier IX–X vehicles will let the matchmaker assemble diverse teams, and faster. As for gameplay, this could kill two birds with one stone: light tanks gain power and get a chance to contribute meaningfully. The combination of decent view range, compact size, great speed and solid firepower (with guns being just a little less powerful than those of medium tanks) will transform them into small and swift predators. When positioned well, they will pose a threat to the enemy.
Sandbox Server: Second Iteration
Global rebalancing is hard to implement and get right, but we are committed to moving forward on this front. This past summer, players and developers tested a few different balance setups on the special Sandbox server. We can’t thank you enough for answering the call and helping us with feedback and suggestions!
The second Sandbox kicks off in 2017. Unlike the first, which featured massive changes to vehicle roles, and more, stage two will be divided into two phases, each introducing selective changes for you to test. This time, we’ll continue fine-tuning features that showed good results during summer testing.
PHASE 1 AGENDA:
Changes to accuracy, penetration loss over distance, and the revised overmatch/ricochet rule that was first revealed during the 9.17 Common Test.
Currently, the penetration stats and great accuracy of top-tier TDs and medium tanks allow them to hit and penetrate well-armored frontal projection, even at long range. We’ll be tweaking their penetration stats and penetration loss over distance mechanic, as well as accuracy stats for all other tanks, to raise the role of armor and make it more fun to play heavily-armored vehicles.
PHASE 2 AGENDA:
Changes to artillery; new consumables that could be used several times per battle.
For artillery, we’ll continue testing the “stun/shellshock” feature. We improved it a lot since the first Sandbox, so it’s different from what some of you saw this summer. Also on the docket in this phase are aiming improvements, including the introduction of an alternative aim similar to Battle Assistant. The UI will undergo a few improvements as well and will provide you with important information about the stun: duration, radius, etc.
--------------------------------------------------------------------------------
– Artillery will be limited to 3 pieces per team in 2017;
– Sandbox will test multiple use of medipacks/repair kits;
– Sandbox will also test the new matchmaker (3-5-7 model);
– WG intends to continue cooperations with Rostelekom on RU cluster;
– Tier 10 light tanks will come in 2017 for USA, Germany, USSR;

New Chinese tanks were unveiled at WG Fest. I believe the top one is a Type 59 or Type 69/79 with a licensed 105mm L7 while the bottom one is reminiscent of the real life WZ-132 with a gun that looks similar to the Type 62G’s gun. Lastly, I have a sneaking suspicion that the Type 79-ish tank might be a 121 replacement since the tank, as far as I know, might be a Kongzhong fake.
Edit: I now believe that this is the WZ-120 with an HD model, however, the 122mm gun is now exchanged for a 105mm L7.
2nd Edit: The top picture has strangely thin tracks for a Chinese MBT. This is probably a late Type 62 with a 105mm L7 which also means that this could be a Chinese tier 10 light.

New Stats of Tier X Lights (Partial)
WZ-132-1
Tier: LT-10
HP: 1400
Max speed: 64 / -23 km / h
Turret turning speed 40 °/s
Hull turning speed: 50 °/s
View range: 410 m
Alpha Damage: 390 / 390 / 480
Penetration: 246 / 280 / 53 mm
Reload time: 9 s
Accuracy at 100 m: 0,42
Aiming time: 2,0 s

AMX 13 105
Max speed: 68 / -25 km / h
Turret turning speed: 38 °/s
Hull turning speed: 40 °/s
View range: 420 m
Penetration: 234 / 280 / 53 mm
Reload time: 40,0 s
Reload time between magazine rounds: 2,5 s
Rounds in magazine: 3
Accuracy at 100 m: 0,4

XM551 Sheridan
Max speed: 65 / -22 km / h
Turret turning speed: 40 °/s
Hull turning speed: 50 °/s
View range: 410 m
Alpha Damage: 910 / 700 / 910
Penetration: 76 / 152 / 85 mm
Reload time: 23 s
Accuracy at 100 m: 0,6
Aiming time: 3,6 s

T-100
HP: 1500
Max speed: 72 / -25 km / h
Turret turning speed: 53 °/s
Hull turning speed: 56 °/s
View range: 420 m
Alpha Damage: 320 / 320 / 420
Penetration: 230 / 248 / 50 mm
Reload time: 7,65 s
Accuracy at 100 m: 0,44
Aiming time: 2,0 s

Rheinmetall Panzerwagen
HP: 1600
Max speed: 72 / -25 km / h
Turret turning speed: 44 °/s
Hull turning speed: 54 °/s
View range: 440 m
Penetration: 242 / 280 / 53 mm
Reload time: 9 s
Accuracy at 100 m: 0,36
Aiming time: 1,9 s
En 3 arty per team limit, really WG?? 1 arty per team is vaak al onspeelbaar, want XVM. Doe gvd nou eens wat aan die bs (high dmg) schoten en laser accuracy..
Hehe, ik had iets meer geluk zojuistUser schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:01:
Dus, merk je dat de non-Liberté versie van de AMX M4 mle. 49 in die Holiday Ops packages zitten dus koop je er een zooi. En wat voor extras krijg je? Alleen maar 30 dagen premium en 2500 goud bonussen. Geen non-Liberté, geen andere premium tanks, alleen meuk.

Edit: Hmm 1.7 miljoen credits klinkt ook wel aantrekkelijk aangezien ik toch de Super Pershing ook al heb
[ Voor 9% gewijzigd door p0st op 19-12-2016 23:10 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Dit betekend dat je weer actief gaat spelen op de pc?p0st schreef op maandag 19 december 2016 @ 23:03:
[...]
Hehe, ik had iets meer geluk zojuist
[afbeelding]
Edit: Hmm 1.7 miljoen credits klinkt ook wel aantrekkelijk aangezien ik toch de Super Pershing ook al heb
Nou in ieder geval weer casualRazorbite schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 07:30:
[...]
Dit betekend dat je weer actief gaat spelen op de pc?
Gisteren weer een ouderwetsch pluton gedaan met Size en Kepro
Less = more
Ik heb weer weer flink gelachen.p0st schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 08:31:
[...]
Nou in ieder geval weer casual
Gisteren weer een ouderwetsch pluton gedaan met Size en Kepro
Veel geluk daarmee User, er zijn er al die dat geprobeerd hebben:User schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:01:
Dus, merk je dat de non-Liberté versie van de AMX M4 mle. 49 in die Holiday Ops packages zitten dus koop je er een zooi. En wat voor extras krijg je? Alleen maar 30 dagen premium en 2500 goud bonussen. Geen non-Liberté, geen andere premium tanks, alleen meuk.
Het punt is dat ik extreem unlucky was, of dat hun zooi gebugged is. D'r zijn gasten die 3 bundels kochten en 2 premium tanks kregen, of 4 bundels en 2 premium tanks. Ik heb er... iets meer gekocht en kreeg alleen maar die goedkope bonussen. Dat is simpelweg super onwaarschijnlijk.kreezjie schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:05:
[...]
Veel geluk daarmee User, er zijn er al die dat geprobeerd hebben:
[afbeelding]
Ik vermoed zelf dat er een systeempje ingebouwd zit dat je geen premium tanks kan krijgen die je al hebt. Ja, ik weet dat met de el cheapo versie van €1 dat wel mogelijk is, maar daar zit maar 1 tank in. Zal me niet verbazen dat het spel dacht: Oh, hij heeft een AMX M4 mle. 49 Liberté, dus hij hoeft de non-Liberté versie niet. Also, de 30 dagen premium en 2500 goud hadden precies een 50/50 split. Iets zegt me dat de bonus rerolled wordt als hij op een tank uitkomt die je al hebt, zoals bij World of Warships het geval is.
# never LuckyUser schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:01:
Ik heb nochthans op het forum iemand gezien die een Liberté gewonnen had en vervolgens nòg een keer en toen de goldprijs heeft gekregen, uiteraard, of dit echt gebeurd is zullen we nooit wetenUser schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:13:
[...]
Het punt is dat ik extreem unlucky was, of dat hun zooi gebugged is. D'r zijn gasten die 3 bundels kochten en 2 premium tanks kregen, of 4 bundels en 2 premium tanks. Ik heb er... iets meer gekocht en kreeg alleen maar die goedkope bonussen. Dat is simpelweg super onwaarschijnlijk.
Ik vermoed zelf dat er een systeempje ingebouwd zit dat je geen premium tanks kan krijgen die je al hebt. Ja, ik weet dat met de el cheapo versie van €1 dat wel mogelijk is, maar daar zit maar 1 tank in. Zal me niet verbazen dat het spel dacht: Oh, hij heeft een AMX M4 mle. 49 Liberté, dus hij hoeft de non-Liberté versie niet. Also, de 30 dagen premium en 2500 goud hadden precies een 50/50 split. Iets zegt me dat de bonus rerolled wordt als hij op een tank uitkomt die je al hebt, zoals bij World of Warships het geval is.
Naja, ik kap nu iig wel met het verzamelen van premium tanks, dus uiteindelijk is het hun loss.
Also, hun opmerking dat ze geen dingen van je account af kunnen halen is geleuter, ik heb zelf de tekst vertaald waarin staat dat het wél kan.
Dan ga je ineens wel een hoop geld overhouden aan het eind van het jaar als je stopt met je verzamelingUser schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:23:
[...]
Naja, ik kap nu iig wel met het verzamelen van premium tanks, dus uiteindelijk is het hun loss.![]()
Also, hun opmerking dat ze geen dingen van je account af kunnen halen is geleuter, ik heb zelf de tekst vertaald waarin staat dat het wél kan.
Ye WG kan in principe alles op je account, maar daar hebben ze gewoon geen zin in.
Dat is dus ook het nadeel met die bundel, dat ze nu al RNG gooien in hun bundels. Vindt het ook een totaal onlogische keus dat je of een prem tank van ongeveer 8k gold of iets van 2,5k gold kan krijgen. Een prem tank had gewoon een standaard een extra reward moeten zijn. ( ook al zou het dan een goedkope optie geweest zijn )
Naja, ik hoef voorlopig in ieder geval geen goud of premium meer te kopen.jantje 2 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:29:
[...]
Dan ga je ineens wel een hoop geld overhouden aan het eind van het jaar als je stopt met je verzameling![]()
Ye WG kan in principe alles op je account, maar daar hebben ze gewoon geen zin in.
Dat is dus ook het nadeel met die bundel, dat ze nu al RNG gooien in hun bundels. Vindt het ook een totaal onlogische keus dat je of een prem tank van ongeveer 8k gold of iets van 2,5k gold kan krijgen. Een prem tank had gewoon een standaard een extra reward moeten zijn. ( ook al zou het dan een goedkope optie geweest zijn )
Refund vragen via WG = 100% afwijzingUser schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:01:
Refund vragen via Paypall = 100% WG blokkeert je account
Kortom... je kan niks doen
Hoeft niet. Mijn vader (die speelt ook) zag een bundel van 5k (2,5k + 2,5k bonus) gold voor 10 euro. Opzich al raar aangezien niemand anders die bundel had maar goed. De eerste keer was er iets fout gegaan en kreeg hij maar 2,5k. Na een aantal berichten heen en weer met Wargaming netjes een refund gekregen zodat hij alsnog, na het opnieuw kopen van dezelfde bundel, wel zijn 5k kreeg.Vedrano schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:46:
[...]
Refund vragen via WG = 100% afwijzing
Refund vragen via Paypall = 100% WG blokkeert je account
Kortom... je kan niks doen
welke bundel is dat dan juist?Kingsanity schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:04:
[...]
Hoeft niet. Mijn vader (die speelt ook) zag een bundel van 5k (2,5k + 2,5k bonus) gold voor 10 euro. Opzich al raar aangezien niemand anders die bundel had maar goed. De eerste keer was er iets fout gegaan en kreeg hij maar 2,5k. Na een aantal berichten heen en weer met Wargaming netjes een refund gekregen zodat hij alsnog, na het opnieuw kopen van dezelfde bundel, wel zijn 5k kreeg.
Hij krijgt te zien 5k gold (2.5k + 2.5k) voor 10 euro.
Snap echter niet hoe het kan aangezien niemand die ik ken die bundel ook heeft.
Edit: Deze bundel:
[ Voor 13% gewijzigd door Kingsanity op 20-12-2016 12:04 ]
Wat een schijtzooi.... complete game verneukt door artillary. Bah!!
Do { Ping } while ( LOL )
De eerste keer kreeg ik 1.650 gold, de tweede keer 1.500 gold en gisteren dus 1.250 gold en een Patton KR. Mijn gold was sowieso op dus eigenlijk helemaal geen slechte deal, ongeveer 1.500 gold average voor 5 euro, met best een redelijke kan dat je er een Tier VIII premium bij krijgt...
Ik zie alleen pakketten van 1 en 50 euro.
Edit: Nevermind, je kan bij die van 1 euro aanklikken dat je er 5 wil
[ Voor 31% gewijzigd door Arjant2 op 20-12-2016 12:18 ]
Shadow_Agent schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:04:
FUCK FUCK FUCK YOU ARTY!!!
Wat een schijtzooi.... complete game verneukt door artillary. Bah!!

Als ik een bericht moet plaatsen voor iedere keer dat ik gefocust wordt door artillery... Man man man... Dan ben ik wel even bezig.
[ Voor 17% gewijzigd door wsLy op 20-12-2016 12:26 ]
Huh dat zal dan wel een bijzondere promotie zijn o.i.d., die gold/€ rate zie je namelijk nooitKingsanity schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:32:
[...]
Hij krijgt te zien 5k gold (2.5k + 2.5k) voor 10 euro.
Snap echter niet hoe het kan aangezien niemand die ik ken die bundel ook heeft.
Edit: Deze bundel:
[afbeelding]
Ben van plan mn huidige Zweedse crew vanaf de t1 (waar ze nu wat skill optrainen, ook in die t2 premium uiteraard) over te zetten in de t5 med (free xp) en zo de t6 te grinden.
De 4 zweedse dames wou ik dan in de t6 med zetten , dan mis ik uiteraard weer een gunner (WTF is up with that?) .. maar die verwacht ik tegen die tijd uit een t55a eindmissie te kunnen halen...
Wat denken jullie hiervan? en wat ik ik met die TD discounts doen, is het de moeite de tanks tot 60% discount te kopen en dan direct met winst weer te verkopen? (mits de free xp er is)
# truly Luckyp0st schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:12:
Ik heb zelf 3x een pakketje van 5 pakketjes gekocht, totaal €15 dus
De eerste keer kreeg ik 1.650 gold, de tweede keer 1.500 gold en gisteren dus 1.250 gold en een Patton KR. Mijn gold was sowieso op dus eigenlijk helemaal geen slechte deal, ongeveer 1.500 gold average voor 5 euro, met best een redelijke kan dat je er een Tier VIII premium bij krijgt...
standaard is 1.250 gold. Hoe je 1.650 krijgt is me een raadsel alleen. ( of ik kan niet tellen ) maar die patton is toch wel een Lucky roll of the dice denk ik zo? want 1 op 5 zal het niet zijn.
Gebaseerd op de beschikbare gegevens in ieder geval 1 op 15.jantje 2 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:06:
[...]
# truly Lucky
standaard is 1.250 gold. Hoe je 1.650 krijgt is me een raadsel alleen. ( of ik kan niet tellen ) maar die patton is toch wel een Lucky roll of the dice denk ik zo? want 1 op 5 zal het niet zijn.
ik kan WoT niet starten op mijn laptop. heb alle 3 de opties geprobeerd maar elke keer sluit het spel af.
Maar als ik mijn laptop in een dock heb (met dezelfde lader) met 2x een dvi scherm eraan start hij wel op.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Whatever.
Oneensch! Ik heb gisteren in 2 uur tijd 25k exp op mn M46 gegrind met: 200% free XP, 200% XP en 200% crew XP aan. Heerlijk!Harmen schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:33:
Heb een hekel aan die xp boosters voor een x aantal uren, heb het gevoel dat ik dan hard word afgestraft door RNG. Gisteren ging het redelijk, 10 potjes met 100% winrate (2000wn8), daarna helaas minder, na 21 potjes kwam ik uit op 1200wn8.
Probeer wot eens windowed te starten (alt + enter combinatie)Geckoo schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:12:
iemand een suggestie?
ik kan WoT niet starten op mijn laptop. heb alle 3 de opties geprobeerd maar elke keer sluit het spel af.
Maar als ik mijn laptop in een dock heb (met dezelfde lader) met 2x een dvi scherm eraan start hij wel op.
Page intentionally left blank.
Ik doe verder niks op mn pc behalve een beetje surfen op een 50mb glas lijn dus daar kan het niet aan liggen lijkt me....
Iemand hier ervaring mee ?
Ik heb hier last van met de NA client, maar bij mij helpt het om de launcher gewoon af te sluiten en weer overnieuw op te starten. Ik verlies dan een paar MB aan gedownloade data maar hij download daarna gewoon weer op volle snelheid totdat ie klaar is.douwe.nl schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 20:11:
Ik probeer nu al 2 dagen WoT te installeren maar de download schiet gewoon niet op... blijft steeds haken op 2 Gig of gaat met 50kb/sec...
Ik doe verder niks op mn pc behalve een beetje surfen op een 50mb glas lijn dus daar kan het niet aan liggen lijkt me....
Iemand hier ervaring mee ?
Wat bedoel je met de NA client ?User schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 20:21:
[...]
Ik heb hier last van met de NA client, maar bij mij helpt het om de launcher gewoon af te sluiten en weer overnieuw op te starten. Ik verlies dan een paar MB aan gedownloade data maar hij download daarna gewoon weer op volle snelheid totdat ie klaar is.
Ik heb de SD en de HD variant al geprobeerd, op dit moment is hij al 8 minuten aan het proberen uberhaubt een verbinding te krijgen.....
Client voor de Amerikaanse server.douwe.nl schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 20:25:
[...]
Wat bedoel je met de NA client ?
Ik heb de SD en de HD variant al geprobeerd, op dit moment is hij al 8 minuten aan het proberen uberhaubt een verbinding te krijgen.....
Probeer eens het seeden uit te schakelen, misschien dat dat helpt.
User schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 20:26:
[...]
Client voor de Amerikaanse server.
Probeer eens het seeden uit te schakelen, misschien dat dat helpt.
Maarja een tier 7 premium Russische heavy is niks voor mij, ik heb namelijk een is-5 voor credits te grinden en crew te trainen.
Ergens heb ik wel een beetje de irritatie van een nieuwe (waardeloze) premium tank.Gaius schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:31:
Als ik een Russische tier 7 heavy premium had willen hebben met crappy gun handling had ik de IS-2 Berlin wel gekocht. Die heeft nog iets van armor. Als ik zo het armor model op tanks.gg bekijk kun je gewoon Auto Aim aanzetten als je deze tegenkomt. Dit ding lijkt één grote weakspot.
Bedoel hadden we niet gewoon in plaats van een AMX M4 49 premium tank gewoon een hele nieuwe heavy lijn van de Fransen kunnen krijgen. Hij was zo ongeveer al af maar of neem nu de krupp styer en de Scorpion G hadden die niet gewoon als extra´s bij de lijn van de duitse TD kunnen worden toegevoegd. Hadden we niet gewoon een pz58 mutz lijn kunnen krijgen die door gaar naar de pz 61 en door naar de pz 68.
Ik zie gewoon een hele hoop premiums rijden die ook steeds sterker schijnen te worden terwijl de lol hem volgens mij hoort te zitten in het door grinden van lijnen naar tier 10. Maar dat kan ik natuurlijk verkeerd zien.
Nickname KasPlantje.
Op zich is het wel fijn om credits te grinden in een tank die leuk speelt natuurlijk. Alleen maak ik me wel een beetje zorgen over de recente premiums. De Liberté, Patriot en Skorpion G zijn simpelweg beter dan veel normale tier 8 tanks. En nu zijn er nog een hele rits oude tier 8 premiums gebuffed. Hoewel ik blij ben dat een paar tanks die ik heb gebuffed zijn en dus prettiger spelen, maak ik me wel zorgen over de powercreep.GerGio schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:21:
[...]
Ik zie gewoon een hele hoop premiums rijden die ook steeds sterker schijnen te worden terwijl de lol hem volgens mij hoort te zitten in het door grinden van lijnen naar tier 10. Maar dat kan ik natuurlijk verkeerd zien.
Premiums worden niet zomaar generfed. Dus wat gebeurt er straks met de normale tanks die niet meer mee kunnen komen tegen de nieuwe en gebuffde premiums? Ook maar buffen? En de tiers die daar vlak onder zitten, die krijgen het dan weer moeilijker. Ook maar buffen? Etc etc. Als je die lijn vergenoeg doortrekt rijdt iedereen in een standaardtank voor die tier (beetje hoe Blizzard de classes in WoW heeft gebalanced over de jaren heen, gewoon iedereen dezelfde abilities geven en al het unieke van classes eruit slopen).
Die IS-2 vindt ik eigenlijks wel lekker spelen ...Gaius schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:31:
Als ik een Russische tier 7 heavy premium had willen hebben met crappy gun handling had ik de IS-2 Berlin wel gekocht.
Zit je achter een proxy, of in een domein of ander netwerk o.i.d.? Is er iets wat het tegen kan houden? Een firewall of IDS ergens?
Hmm vind je 'm fijn spelen dan, de IS-5? Ik vind 'm echt veel minder leuk spelen dan de IS-3, en daardoor pak ik 'm eigenlijk vrijwel nooit omdat ik met de Rhm Skorpion G of Type59 ook (nog beter zelfs) credits kan grinden...wsLy schreef op woensdag 21 december 2016 @ 06:48:
Kv-122 is inderdaad een nieuwe premium tank.
Maarja een tier 7 premium Russische heavy is niks voor mij, ik heb namelijk een is-5 voor credits te grinden en crew te trainen.
Daarom: IS-6. Speelt als een IS-3, m.u.v. de pen. En dat wordt gecompenseerd door de match making. Ik merk dat ik de IS-6 blijf spelen, waar ik andere prems al lang aan de zijkant heb gemikt.p0st schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:37:
[...]
Hmm vind je 'm fijn spelen dan, de IS-5? Ik vind 'm echt veel minder leuk spelen dan de IS-3, en daardoor pak ik 'm eigenlijk vrijwel nooit omdat ik met de Rhm Skorpion G of Type59 ook (nog beter zelfs) credits kan grinden...
Volgens WG wordt er het komende jaar flink gerebalanced. Er komt een extra Duitse heavy lijn, extra tier 9 en 10 lights, etc. Wel vind ik dat er te veel prems worden geintroduceerd. Volgens mij komen de Somua SM, Lrr 40t en nog een Franse heavy er binnenkort ook nog aan. Dat vind ik echt wel overkill.Gaius schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:32:
[...]
Op zich is het wel fijn om credits te grinden in een tank die leuk speelt natuurlijk. Alleen maak ik me wel een beetje zorgen over de recente premiums. De Liberté, Patriot en Skorpion G zijn simpelweg beter dan veel normale tier 8 tanks. En nu zijn er nog een hele rits oude tier 8 premiums gebuffed. Hoewel ik blij ben dat een paar tanks die ik heb gebuffed zijn en dus prettiger spelen, maak ik me wel zorgen over de powercreep.
Premiums worden niet zomaar generfed. Dus wat gebeurt er straks met de normale tanks die niet meer mee kunnen komen tegen de nieuwe en gebuffde premiums? Ook maar buffen? En de tiers die daar vlak onder zitten, die krijgen het dan weer moeilijker. Ook maar buffen? Etc etc. Als je die lijn vergenoeg doortrekt rijdt iedereen in een standaardtank voor die tier (beetje hoe Blizzard de classes in WoW heeft gebalanced over de jaren heen, gewoon iedereen dezelfde abilities geven en al het unieke van classes eruit slopen).
[ Voor 56% gewijzigd door Edmin op 21-12-2016 11:25 ]
Ik ben heel benieuwd hoe het rebalancen van de premiums gaan aanpakken.Edmin schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:21:
[...]
Volgens WG wordt er het komende jaar flink gerebalanced. Er komt een extra Duitse heavy lijn, extra tier 9 en 10 lights, etc. Wel vind ik dat er te veel prems worden geintroduceerd. Volgens mij komen de Somua SM, Lrr 40t en nog een Franse heavy er binnenkort ook nog aan. Dat vind ik echt wel overkill.
Ik las op reddit nog een gerucht dat je in de toekomst premiums zou kunnen gebruiken als betaalmiddel voor premiums. Dus dat als je je T 34 zat bent, dat je 'm kunt gebruiken om een Löwe mee te kopen. Klinkt interessant, maar er zit natuurlijk wel (for some reason) een klein verschil in prijs tussen de premiums, dus ben benieuwd hoe ze daarmee omgaan (mocht het gerucht kloppen natuurlijk).
Nee niks in die zin, het is gisteren gelukt. Na uren wachten...Okars schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:35:
[...]
Zit je achter een proxy, of in een domein of ander netwerk o.i.d.? Is er iets wat het tegen kan houden? Een firewall of IDS ergens?
Ben benieuwd wat er vanavond gebeurt haha
Ik kan niet meer inloggen via mijn pc. Alle browsers geprobeerd en op mijn telefoon via wifi.
Via de website en de WoT client wordt vermeld dat mijn inlog niet goed is. Als ik een reset wil doen wordt aagegeven dat mijn email niet bekent is bij hun..
Maar als ik via mijn telefoon via 4G (kpn) inlog, kom ik wel op mijn account.. Dus hij werkt wel.
Meer mensen met Ziggo die hier een probleem mee hebben?
Vind het maar een raar probleem.
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Ganes waren gisteren sowieso niet al te goed qua MM veel T9 en dan als enige T7 aan beide kanten alsnog top damage staan van je team
Maar ik vind de WN8 die je krijgt wel erg laag, en de aces liggen voor deze lijn atm volgens mij ook onwijs hoog. Heb het gevoel dat ze met die WN8 toch iets verkeerds hebben lopen doen of dat deze nog niet goed lijkt ingeregeld. In verhouding met andere T7s zou dit eigenlijk rond de 3,5k - 4k Wn8 horen te zijn.
Ik heb ook zoiets gehad (site laadde super traag of niet). Wat ik heb gedaan is de DNS server aangepast in Windows. Stond op automatisch kiezen, heb er manueel in ingevuld. Sindsdien geen probleem meer gehad.Renegade666 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:16:
Ik wou vandaag weer eens beginnen met WoT. Maar kom tegen een vaag probleem aan.
Ik kan niet meer inloggen via mijn pc. Alle browsers geprobeerd en op mijn telefoon via wifi.
Via de website en de WoT client wordt vermeld dat mijn inlog niet goed is. Als ik een reset wil doen wordt aagegeven dat mijn email niet bekent is bij hun..
Maar als ik via mijn telefoon via 4G (kpn) inlog, kom ik wel op mijn account.. Dus hij werkt wel.
Meer mensen met Ziggo die hier een probleem mee hebben?
Vind het maar een raar probleem.
Dat dus...User schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:22:
Zit je wel op de juiste website? .eu vs .com
Toen ik naar de site ging van straks vroeg hij het wel, maar blijkbaar niet goed klikt..
Maar om eerlijk gezegt wat een onzin dat dit uitmaakt.
Het is zelfde game.
En het mooie is, moet nu de client opnieuw downloaden en installeren vanaf de eu servers..
Maar nu gaat het maar met 16MB/s, en vanaf de andere was dit 36 MB/s, full speed van mijn lijn..
Maar bedankt voor de headsup
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Ja no shit dat je rare WN8 waarden krijgt. Ze hebben nog geen expected values.jantje 2 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:24:
Nu heb ik gisteren weer wat games gespeeld in de Leo ( T7 zweedse MT ) en ongeveer 1,9k average damage gedaan, niet super maar ook niet al te slecht. Toch maar besloten die girl crew erin te gooien, scheelt een hoopeindelijk weer zo'n raar lampje boven de tank als je gespot bent.
Ganes waren gisteren sowieso niet al te goed qua MM veel T9 en dan als enige T7 aan beide kanten alsnog top damage staan van je team![]()
Maar ik vind de WN8 die je krijgt wel erg laag, en de aces liggen voor deze lijn atm volgens mij ook onwijs hoog. Heb het gevoel dat ze met die WN8 toch iets verkeerds hebben lopen doen of dat deze nog niet goed lijkt ingeregeld. In verhouding met andere T7s zou dit eigenlijk rond de 3,5k - 4k Wn8 horen te zijn.
er zijn volgens mij nog helemaal geen expected damage waardes bekend voor de zweedse lijn (zie http://www.wnefficiency.net/wnexpected/ )jantje 2 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:24:
Nu heb ik gisteren weer wat games gespeeld in de Leo ( T7 zweedse MT ) en ongeveer 1,9k average damage gedaan, niet super maar ook niet al te slecht. Toch maar besloten die girl crew erin te gooien, scheelt een hoopeindelijk weer zo'n raar lampje boven de tank als je gespot bent.
Ganes waren gisteren sowieso niet al te goed qua MM veel T9 en dan als enige T7 aan beide kanten alsnog top damage staan van je team![]()
op wotlabs worden de games dan niet eens meegerekend volgens mij, op andere sites krijg je rare recents te zien omdat ze als 0 wn8 worden geteld vermoed ik en op wotstats zie ik recents bij mij voorbij komen van 32k en dat soort onzin
Viel toch wel mee? Vooral toen ik de t37 pakte.jantje 2 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:24:
Top punt was wel de tier 9 match zonder arta waar wij in onze tier 6 en 7 tank top damage hadden.
Noobmeter: http://www.noobmeter.com/player/eu/Stormtip/543159295/
WoTLabs: http://wotlabs.net/eu/player/Stormtip
Signature
Zo zijn we allemaal begonnenMitch377 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:47:
Ben sinds zondag begonnen met World of Tanks (na de zoveelste video van DevilDogGamer te hebben gezien) en wat een geweldig spel is het toch. Ben nogal een newb, maar vermaak me prima.
Maar have fun en welkom
Ja met jou hadden we inderdaad goede MM, maar daar werd ik alleen maar oneshotted door artyKepro schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:34:
[...]
Viel toch wel mee? Vooral toen ik de t37 pakte.
Top punt was wel de tier 9 match zonder arta waar wij in onze tier 6 en 7 tank top damage hadden.
ik heb nog uurtje solo gespeeld en dat was zowat alleen maar bottom tier
Normaal pakken ze toch altijd expected values van tanks die vergelijkbaar zijn aan de nieuwe tanks. Iig dat was altijd met vorige lijnen wel zo en die lieten wel gelijk stats zien. Dus bijv T7 met de Comet T8 met de AMX 50-100 T9 met T54e1/50120 en de T10 met de 50b/ T57 of zie ik dat verkeerd?User schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:32:
[...]
Ja no shit dat je rare WN8 waarden krijgt. Ze hebben nog geen expected values.
Je winrate is in iedergeval al een stuk beter dan 60% van de serverMitch377 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:47:
Ben sinds zondag begonnen met World of Tanks (na de zoveelste video van DevilDogGamer te hebben gezien) en wat een geweldig spel is het toch. Ben nogal een newb, maar vermaak me prima.
[ Voor 19% gewijzigd door jantje 2 op 21-12-2016 14:10 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Arjant2 op 21-12-2016 14:27 ]
Dat gaan ze dus ook doen, ze zijn er alleen nog niet aan toe gekomen.jantje 2 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:08:
[...]
Normaal pakken ze toch altijd expected values van tanks die vergelijkbaar zijn aan de nieuwe tanks. Iig dat was altijd met vorige lijnen wel zo en die lieten wel gelijk stats zien. Dus bijv T7 met de Comet T8 met de AMX 50-100 T9 met T54e1/50120 en de T10 met de 50b/ T57 of zie ik dat verkeerd?
Vanochtend om 1AM de Hetzer gekocht en wat een leuke tank is dat (mits men tegen mijn voorkant schiet).
Signature
Dat gevoel heb ik nu ook. Bedoel is leuk maar als we nu eens gaan tellen hebben de Franse alleen 2 tier 8 premium medium tanks daar komt dadelijk een 3 de bij. dan hebben ze dus alleen maar tier 8 premium tanks. Ik hoop stilletjes dat ze een oversteek maken van de light tanks naar de medium tank lijn en daar de lorraine 40t neerzettenEdmin schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:21:
Volgens WG wordt er het komende jaar flink gerebalanced. Er komt een extra Duitse heavy lijn, extra tier 9 en 10 lights, etc. Wel vind ik dat er te veel prems worden geintroduceerd. Volgens mij komen de Somua SM, Lrr 40t en nog een Franse heavy er binnenkort ook nog aan. Dat vind ik echt wel overkill.
Nickname KasPlantje.
Hetzer is inderdaad dikke pret... vooral met de Derp gun dr op... zo veel plezier in gehad... speel hem de laatste tijd wat minder...Mitch377 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:06:
Ik ben zelf ook verbaasd over mijn win rate, maar volgens mij word ik gewoon heel veel geholpen door de teams waar ik telkens in zit (of de rest zuigt gewoon echt heel hard). Was al super trots op mezelf toen ik 4 tanks in 1 game had vernietigd. Net als de paar mastery badges die ik heb.
Vanochtend om 1AM de Hetzer gekocht en wat een leuke tank is dat (mits men tegen mijn voorkant schiet).
En over die winrate... mn winrate zit de laatste tijd boven de 50% ... maar gemiddeld nog steeds dik onder de 50%
Less = more
En het bijgewerkte lijstje:
Pz.Kpfw. III Ausf. K
AC 4 Experimental
Type 62
M46 Patton KR
VK 45.03
A years Premium account
KV-220-2
59-Patton
ISU-122s Berlin
AMX 13 57 GF
KV-5
M56 Scorpion
Jagdtiger 8.8
IS-3A
T-44-100
IS-2 Berlin
E 25
Rheinmetall Skorpion G
Cromwell Berlin
Fury
KV-122
M 41 90 GF
Rudy
Apparently a new Premium Tank.
[ Voor 4% gewijzigd door Caveman op 21-12-2016 21:50 ]
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Overigens kom ik er pas net achter dat je de prems ook zonder bundel kunt kopen... Weet niet of ik blij moet zijn dat ik het geld in mijn zak heb gehouden of sip omdat ik geen Skorp G heb gekocht.
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Niet allemaal hoor, ik heb niet helemaal opgelet maar bv. de E 25 en de Fury kon je niet "los" krijgen. Of dat bij de Scorpion G zo was weet ik niet meer...Edmin schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:17:
Zet op die laatste regel maar tussen haakjes de Krupp Steyer Waffentraeger.
Overigens kom ik er pas net achter dat je de prems ook zonder bundel kunt kopen... Weet niet of ik blij moet zijn dat ik het geld in mijn zak heb gehouden of sip omdat ik geen Skorp G heb gekocht.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
gisteren de emil I grind afgerond, laatste 25k of zo maar in strongholds gedaan. 217 apcr vs is3's = fail, maar in sh's boeit het toch niet zo veel of je iets raakt of niet
Over de emil II hoor ik alleen maar goede verhalen, dus ben benieuwd.
Staat me iets bij van een bundel van €59,99 en los €39,99 voor de Skorpion G. Maar hij zal vast nog wel een keertje langskomen.Caveman schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:13:
[...]
Niet allemaal hoor, ik heb niet helemaal opgelet maar bv. de E 25 en de Fury kon je niet "los" krijgen. Of dat bij de Scorpion G zo was weet ik niet meer...
[ Voor 6% gewijzigd door Gaius op 22-12-2016 11:26 ]
Als die nieuwe premium net zo slecht is als de KV-122 dan mogen ze hem houdenCaveman schreef op woensdag 21 december 2016 @ 21:47:
Ben met de E 25 en de Fury wel door mijn kerstkadotjes heen, misschien nog de nieuwe premium....
En het bijgewerkte lijstje:
Pz.Kpfw. III Ausf. K
AC 4 Experimental
Type 62
M46 Patton KR
VK 45.03
A years Premium account
KV-220-2
59-Patton
ISU-122s Berlin
AMX 13 57 GF
KV-5
M56 Scorpion
Jagdtiger 8.8
IS-3A
T-44-100
IS-2 Berlin
E 25
Rheinmetall Skorpion G
Cromwell Berlin
Fury
KV-122
M 41 90 GF
Rudy
Apparently a new Premium Tank.
Ja, dat issie ook, maar de KV-122 was dus de laatste aankoop.
Tenzij er nog een interessante premium langskomt, die koop ik wel, maar voor de rest is het verzamelen afgelopen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).