[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.069 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-10 21:36

Caveman

whahoehaha

Tot nu toe niet echt onder de indruk van de zweedse tanks... Had wat experience gespaard, de UDES 03 geunlockt en de LEO. Heb nu al spijt van die Leo, wat een waardeloze tank. Als je de tier 7 gun pakt zit je opgescheept met een reload van 10 sec (met 100% crew, gun rammer en ventilation)... tjees dat verwacht je van een Heavy en als die nu een beetje impact had, was het misschien nog wat geweest. Dus maar terug naar de tier 6 gun, 3,5 sec reload maare zero penetration. En nu die UDES, papieren armor en in siege mode achter een heuveltje wordt je nog naar de andere wereld geblazen. Had beter mijn duur verzamelde exp kunnen gebruiken voor tanks waarnaar toe ik aan het grinden ben.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Eerste battle van de dag

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BvnmnxL.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-10 09:09

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Caveman schreef op woensdag 14 december 2016 @ 19:35:
Tot nu toe niet echt onder de indruk van de zweedse tanks... Had wat experience gespaard, de UDES 03 geunlockt en de LEO. Heb nu al spijt van die Leo, wat een waardeloze tank. Als je de tier 7 gun pakt zit je opgescheept met een reload van 10 sec (met 100% crew, gun rammer en ventilation)... tjees dat verwacht je van een Heavy en als die nu een beetje impact had, was het misschien nog wat geweest. Dus maar terug naar de tier 6 gun, 3,5 sec reload maare zero penetration. En nu die UDES, papieren armor en in siege mode achter een heuveltje wordt je nog naar de andere wereld geblazen. Had beter mijn duur verzamelde exp kunnen gebruiken voor tanks waarnaar toe ik aan het grinden ben.
Die Emil I lijkt me anders prima. Ben er al eens door gekilled :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-10 13:06
sh attaaaaack O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regulerkil
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-01-2023
Zojuist de AMX12t unlocked, deze is ook in de aanbieding. Iemand enig idee of dit een goeie light tank is? en hoe de line verder is? twijfel of ik hem ga kopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-10 17:59

Geckoo

Good news, everyone!

Regulerkil schreef op woensdag 14 december 2016 @ 22:12:
Zojuist de AMX12t unlocked, deze is ook in de aanbieding. Iemand enig idee of dit een goeie light tank is? en hoe de line verder is? twijfel of ik hem ga kopen :/
ik vind een leuke lijn, helemaal omdat hij uiteindelijk bij de batchat komt...
amx 1390 is ook erg leuk .

btw nieuwe patch betekende toch nieuw topic?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• wsLy
We hebben CTRL- in de campaign en SH al meerdere keren verslagen. Maar hun SH gaan we volgende week aanvallen. Jammer dat all chat niet meer is, kan een leuke battle gaan worden.

Stichting Hobbyserver

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

En vandaag de T-44-100 in/op de advent kalender... wanneer komen die Berlin modellen :(

Less = more

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:24
IWriteCode schreef op donderdag 15 december 2016 @ 07:26:
En vandaag de T-44-100 in/op de advent kalender... wanneer komen die Berlin modellen :(
Als je eens een paar pagina's had teruggelezen had dan had je het kunnen weten. 8)7

This is based on previous years. Started on December 1st.

Pz.Kpfw. III Ausf. K
AC 4 Experimental
Type 62
M46 Patton KR
VK 45.03
A years Premium account
KV-220-2
?
ISU-122s Berlin
AMX 13 57 GF
KV-5
M56 Scorpion
Jagdtiger 8.8
IS-3A
?
IS-2 Berlin
?
?
Cromwell Berlin
?
?
M 41 90 GF
Rudy
Apparently a new Premium Tank.

oftewel, de 16e en de 19e.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-10 09:09

Edmin

Crew Council

get on my horse!

IWriteCode schreef op donderdag 15 december 2016 @ 07:26:
LOL, dus de reward tank waar je je hele leven voor moest opgeven of 80 euro voor moest betalen is nu in een bundel voor 6 tientjes te koop?

Oh WG, je leert het ook nooit! _/-\o_

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-10 23:31
Edmin schreef op donderdag 15 december 2016 @ 07:53:
[...]

LOL, dus de reward tank waar je je hele leven voor moest opgeven of 80 euro voor moest betalen is nu in een bundel voor 6 tientjes te koop?

Oh WG, je leert het ook nooit! _/-\o_
Nou het is eigenlijk nog erger hij is ook gewoon los te koop zonder bundel voor 45 euro

https://eu.wargaming.net/shop/wot/main/5349/

Ik moet zeggen dat ik dat wel kapot veel geld vind voor een medium tank. Daar kun je twee pz 58 mutz tanks voor kopen. Dat is duurder dan welke andere premium tank die nu zo te koop is in de garage inclusief heavy tanks.

Nickname KasPlantje.

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

GreenEye schreef op donderdag 15 december 2016 @ 07:30:
Als je eens een paar pagina's had teruggelezen had dan had je het kunnen weten. 8)7

... <-- witte lijst!

oftewel, de 16e en de 19e.
Ja, maar die ISU-122s Berlin is ook niet gekomen... en de lijst matcht niet helemaal met de lijst van vorig jaar :-) En op basis van die lijst had ik juist al n Berlin model verwacht... vandaar mijn opmerking...

Less = more

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:12
Die isu is er wel geweest, namelijk op 9 december.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Kepro schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:51:
Die isu is er wel geweest, namelijk op 9 december.
Haha! Ik dacht dat de Berlin toevoeging ook expliciet in de naamgeving zou staan 8)7 8)7 8)7

Less = more

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
De ISU-122s is een vreemde. In EU is die nooit als Berlin verkocht en heeft nooit in een pakket met de andere drie gezeten, waarschijnlijk heeft die daarom niet de Berlin extensie. In EU was toentertijd ook de Berlin trio, niet kwartet. :D In NA was het idd een kwartet.

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
JRacer schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:26:
De ISU-122s is een vreemde. In EU is die nooit als Berlin verkocht en heeft nooit in een pakket met de andere drie gezeten, waarschijnlijk heeft die daarom niet de Berlin extensie. In EU was toentertijd ook de Berlin trio, niet kwartet. :D In NA was het idd een kwartet.
Hij leek me wel heel gaaf om te hebben, maar het is een lompgroot ding. Ik heb dan ook liever de IS-122-44, die trouwens sinds gisteren een mitrailleur op het dak heeft staan. Ben benieuwd of je daardoor ook eerder gespot wordt, of dat de mitrailleur niet "meetelt". Met de ISU-122-44 maakt het ook niet zóveel uit; hij is niet bedoeld als sniper of om in de bosjes te staan.

[ Voor 8% gewijzigd door Okars op 15-12-2016 11:25 ]

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-10 07:22
Gisteren ook begonnen met de zweden en 75k free XP gebruikt om naar de T6 heavy vrij te spelen. Tank is opzich een prima tank, helemaal leuk met de -12 gun depression. Helaas is de turret best hoog waardoor je vaak al geschoten kan worden voordat je gun over het richeltje is. Wel kan je veel richeltjes gebruiken om op te peeken nu >:)

Qua crew was het beginnen met 80% zonder SS, dus 1ste game was ik dat ff vergeten en was ik dood voordat ik het door had. Ohja..geen SS dat is waar :+

Uiteindelijk stuk of 25 games gespeeld waarvan veel T8 games en je niet echt nuttig bent, helemaal niet zonder viewrange en zonder SS dus het was een beetje alles of niets. Wel 3-4x ace tanker al gehaald dus er waren wel wat redelijke potjes tussen.

Uiteindelijk afgesloten met 1,3k average damage en 70% winrate. ( normaal zit ik zo rond de 1,6k denk ik op T6 ) maar op noobmeter geeft hij aan 1,5k WN8 gehaald te hebben 8)7 Ik weet niet of die stats al kloppen of dat ik onwijs slecht ben :P

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:00
jantje 2 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 12:24:
Gisteren ook begonnen met de zweden en 75k free XP gebruikt om naar de T6 heavy vrij te spelen. Tank is opzich een prima tank, helemaal leuk met de -12 gun depression. Helaas is de turret best hoog waardoor je vaak al geschoten kan worden voordat je gun over het richeltje is. Wel kan je veel richeltjes gebruiken om op te peeken nu >:)

Qua crew was het beginnen met 80% zonder SS, dus 1ste game was ik dat ff vergeten en was ik dood voordat ik het door had. Ohja..geen SS dat is waar :+

Uiteindelijk stuk of 25 games gespeeld waarvan veel T8 games en je niet echt nuttig bent, helemaal niet zonder viewrange en zonder SS dus het was een beetje alles of niets. Wel 3-4x ace tanker al gehaald dus er waren wel wat redelijke potjes tussen.

Uiteindelijk afgesloten met 1,3k average damage en 70% winrate. ( normaal zit ik zo rond de 1,6k denk ik op T6 ) maar op noobmeter geeft hij aan 1,5k WN8 gehaald te hebben 8)7 Ik weet niet of die stats al kloppen of dat ik onwijs slecht ben :P
De tier 6 is een medium.

En dit zit dan in FAME. :N

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 00:51
User schreef op donderdag 15 december 2016 @ 12:26:
[...]
De tier 6 is een medium.

De FAME is naar zn hoofd gestegen..

• jantje 2
User schreef op donderdag 15 december 2016 @ 12:26:
[...]
De tier 6 is een medium.

Ik heb me letterlijk totaal niet verdiept in maar iets van de lijn, ik heb geen idee wat alles is en wat alles kan. ik ben een filthy casual in WoT geworden, heb geen geduld meer om te try harden.....en te lui om me in alles in te lezen. Ik zie het wel als ik het speel of het wat is :+

En me WN8 is overeenkomstig mijn status momenteel 8)7 1,5k WN8 is een nieuw diepterecord ( maar ik heb het gevoel dat dat niet juist kan zijn :X )

[ Voor 14% gewijzigd door jantje 2 op 15-12-2016 13:48 ]

• Dweebus
  • Laatst online: 23-10 14:00
Regulerkil schreef op woensdag 14 december 2016 @ 22:12:
12t en 13 75 zijn 'zo zo'. Niet spectaculair. Ben de 13 75 nu aan het afronden voor de 13 90 om uiteindelijk, ooit, bij de BatChat uit te komen.

Voor mijn gevoel zijn ze net niet mobiel genoeg om actief te scouten.
Proberen in het begin een paar spots te krijgen en vervolgens met je auto-loader hit and run toepassen.
Werkt voor mij het beste.

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:47

Roozzz

Plus ultra

Pff wat een dag vandaag. Mijn artymagneet staat weer goed aan in t8-9-10 potjes. Ondertussen al een keer 5 ge-oneshot, dus dat gaat soepel.
Daarnaast nog wat gegrind in t5, maar die lagere tiers zijn ronduit eng om te spelen. Niemand lijkt daar enig idee te hebben wat ze aan het doen zijn... potjes zijn veelal in 15-2 of 2-15.
Tevens ook nog tot 3x toe gehad dat een gespotte speler bedacht dat ie prima achter mijn light of td kan hiden... dus ongespot volledig naar de klote geschoten. Oh en zojuist geteamkilled. Kortom, doorsnee dagje wot :(

[ Voor 23% gewijzigd door Roozzz op 15-12-2016 16:33 ]

If you can see, look. If you can look, observe

Verwijderd

Oh wat doe ik mezelf toch weer aan met die Zweedse tanks. Aangezien ik het zonde vind om er free XP voor te gebruiken (dat moet al naar de Patton en ook de AMX 50 120 lust wel wat), ben ik vanaf tier 1 begonnen en nu bezig met de stock tier 5 medium. Heerlijk, totaal geen invloed hebben op de outcome van een battle...

Aanvankelijk wilde ik ook een begin maken met de TD's, maar daar wacht ik nog maar even mee. Het nieuwsbericht over die Holiday Ops missies klinkt nog een beetje vaag, maar je kunt die TD's met korting kopen en er nog vrouwtjes mee winnen ook (en Bad Ace Tanker awards, yeaaah)! Daar ben ik wel in geïnteresseerd :)

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-10 19:29
jantje 2 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:47:
[...]

Ik heb me letterlijk totaal niet verdiept in maar iets van de lijn, ik heb geen idee wat alles is en wat alles kan. ik ben een filthy casual in WoT geworden, heb geen geduld meer om te try harden.....en te lui om me in alles in te lezen. Ik zie het wel als ik het speel of het wat is :+

En me WN8 is overeenkomstig mijn status momenteel 8)7 1,5k WN8 is een nieuw diepterecord ( maar ik heb het gevoel dat dat niet juist kan zijn :X )
wotnumbers registreert de zweedse tanks bij mij op 0 wn8, maar dat ligt aan het feit dat het de 9.,16 plugin is neem ik aan? Weet niet hoe snel de globale wn8 scores up to date zijn voor nieuwe tanks..

EDIT: op wot-life is mn wn8 voor vanmorgen ook erg laag voor mijn doen (1088).
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:20:
Oh wat doe ik mezelf toch weer aan met die Zweedse tanks. Aangezien ik het zonde vind om er free XP voor te gebruiken (dat moet al naar de Patton en ook de AMX 50 120 lust wel wat), ben ik vanaf tier 1 begonnen en nu bezig met de stock tier 5 medium. Heerlijk, totaal geen invloed hebben op de outcome van een battle...
Serieus? je bent dus echt 4 keer van tank, crew etc. gewisseld? Lijkt me gruwelijk inefficiënt, zeker als je zoals ik meestal voor credits omtraint..

Zelf train ik de 100% crew in de t1 een tijdje op, om dan vervolgens met een beetje free xp naar t 4 te springen.

[ Voor 34% gewijzigd door _Anvil_ op 15-12-2016 17:37 ]

Verwijderd

_Anvil_ schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:33:
Serieus? je bent dus echt 4 keer van tank, crew etc. gewisseld? Lijkt me gruwelijk inefficiënt, zeker als je zoals ik meestal voor credits omtraint..

Zelf train ik de 100% crew in de t1 een tijdje op, om dan vervolgens met een beetje free xp naar t 4 te springen.
Nee nee, ik heb gewoon de tier 1 crew in de tier 2 en tier 3 gezet. Dan krijg je een penalty van 25%, dus effectief heb je gewoon een gratis 75% crew. Verder had ik al een crew van de Zweedse premium medium tank, dus ook die ging ongetraind in de tier 4 :P

Vanaf tier 5 heb ik mijn Zweeds crew wel omgetraind (ook voor credits uiteraard), want op die tier behaal je doorgaans genoeg crew XP om weer op 100% te zitten als je de tier 6 hebt unlocked :)

• Kepro
Jeee E-25 komt in de kalander. Must buy :P

https://thearmoredpatrol....g-in-the-advent-calendar/

[ Voor 48% gewijzigd door Kepro op 15-12-2016 18:50 ]

• Rhitik
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-10 22:53
Weet iemand of p0st nog een mod pack maakt? Of heb ik iets gemist? Eigenlijk wel bizar hoe luxe dat was, elke keer direct als er een nieuwe versie uitkwam had hij een nieuw mod pack klaar staan...

• _Anvil_
xvm of QB mod is zat man, zeker met de nieuwe client. Gewoon zonder stumperhulpjes spelen, zo wordt je een betere speler.

Kan me trouwens bijna niet voorstellen dat de e25 verkocht wordt, die valt toch in de categorie Type59? WG had volgens mij letterlijk gezegd dat hij OP was en niet meer verkocht werd.

Zo ja, dan wed ik op een pakket van 79 euro.

• Rhitik
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-10 22:53
_Anvil_ schreef op donderdag 15 december 2016 @ 19:46:
xvm of QB mod is zat man, zeker met de nieuwe client. Gewoon zonder stumperhulpjes spelen, zo wordt je een betere speler.
Was gewoon fijn dat je mod kon gebruiken van een mede-tweaker :)F
De enige tool (you call it 'stumperhulpjes') die ik veel gebruikte in snelle light/mediums was de 'lock-target'. In de standaard game moet je exact left-clicken op de vijandelijke tank, bij p0st was 'iets eromheen' ook prima. Maar wellicht mag dat niet meer? of...? weet iemand dat?

• _Anvil_
wat mij betreft is dat een oneerlijk voordeel, dus nee, lijkt me stug dat dat legaal is.

Want je kunt ook door rotsen heen locken, in een snelle tank een vet voordeel om te snapshotten zodra je de hoek om raced.. tov de ander die dat niet heeft.

[ Voor 63% gewijzigd door _Anvil_ op 15-12-2016 20:10 ]

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
Rhitik schreef op donderdag 15 december 2016 @ 19:58:
[...]

Was gewoon fijn dat je mod kon gebruiken van een mede-tweaker :)F
De enige tool (you call it 'stumperhulpjes') die ik veel gebruikte in snelle light/mediums was de 'lock-target'. In de standaard game moet je exact left-clicken op de vijandelijke tank, bij p0st was 'iets eromheen' ook prima. Maar wellicht mag dat niet meer? of...? weet iemand dat?
Die mod is inderdaad illegaal verklaard.

• wsLy
Autoaim+ geeft teveel voordeel tegenover mensen die het niet gebruiken, daarom is het illegaal.
Je kon namelijk al op tanks locken die achter een heuveltje of muur waren of makkelijker op een tank locken als je hem aan het cirkelen was.

Er is een Nederlandse streamer die deze mod nog steeds gebruikt. Even wachten op de 2e ban wave :p

Stichting Hobbyserver

• Distael
  • Laatst online: 25-06 16:59
Hmmm....volgens mij was dat een mod die niet alleen auto aimde maar ook berekende hoever hij moest leaden om de tank te raken die bewoog.....die van p0st is alleen autoaim net als de gewone autoaim...maar dan iets ruimer om de tank heen.

• _Anvil_
Distael schreef op donderdag 15 december 2016 @ 21:44:
Hmmm....volgens mij was dat een mod die niet alleen auto aimde maar ook berekende hoever hij moest leaden om de tank te raken die bewoog.....die van p0st is alleen autoaim net als de gewone autoaim...maar dan iets ruimer om de tank heen.
en dwars door rotsen heen, maar goed.. als ik jou tegenkom zonder rots ertussen en we rijden allebei 60 km/h heb jij een dik voordeel!

valt voor mij in dezelfde categorie, als die gekleurde waarschuwingen wanneer iemand Los op je heeft etc. Bottom line wordt je er een slechtere speler van, want in vanilla voel je de pijn direct. Dan moet je weer je minimap gebruiken...

[ Voor 19% gewijzigd door _Anvil_ op 15-12-2016 22:04 ]

• Okars
  • Niet online
Weet niet of ik daar nou zo blij mee ben. Als er één TD is waar ik echt een hekel aan heb is het die wel. Te onzichtbaar, te zuiver, te hoge vuursnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:43

Rianata

Have you played Atari today?

Okars schreef op donderdag 15 december 2016 @ 22:20:
[...]
Weet niet of ik daar nou zo blij mee ben. Als er één TD is waar ik echt een hekel aan heb is het die wel. Te onzichtbaar, te zuiver, te hoge vuursnelheid.
Je bedoelt dit soort potjes :9

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/A6ZvDJJ.png

http://wotreplays.com/site/3164119

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag het hopen maar ik denk eerder aan een grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Distael schreef op donderdag 15 december 2016 @ 21:44:
Even een quote van iemand van WG op het officiële forum
As for autoaim, our "forbidden" list includes mods that allow players to enable built-in auto-aim/target lock without having the enemy tank highlighted by the crosshair.
Dus illegaal ;)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
WotNumbers update is binnen, hij registreert nu de Zweedse tanks, maar toont hier nog steeds 0 wn8..

hoe werkt wn8 nu met de Zweedse tanks? Er staat nu nog 0, wordt mn wn8 later gecorrigeerd?

[ Voor 37% gewijzigd door _Anvil_ op 16-12-2016 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
_Anvil_ schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 08:13:
hoe werkt wn8 nu met de Zweedse tanks? Er staat nu nog 0, wordt mn wn8 later gecorrigeerd?
Ja.. zoals gewoonlijk met nieuwe tanks. Er moet eerst een flinke sample base zijn om te kijken hoe mensen erin presteren.

Maar die 0wn8 is alleen in wot numbers. Meestal krijgen nieuwe tanks ongeveer dezelfde wn8 als vergelijkbare tanks.

[ Voor 15% gewijzigd door wsLy op 16-12-2016 08:18 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Even een tipje voor wie nog gaat spelen: even je mods kopieren naar de nieuwe folder, versie nummer is opgehoogd ivm de holiday decoration missions die vandaag actief zijn geworden...

Tip 2: in die kerstpakket missies zitten Zweedse 100% crew members en discounts op Zweedse tanks.Ik heb alleen de t1 gespeeld, dus blij dat ik ff gewacht heb :)

Ow en je krijgt een t2 Zweeds crew trainertje... waar je een gunner voor nodig hebt.. en die zit niet in de tier1 :(

[ Voor 43% gewijzigd door _Anvil_ op 16-12-2016 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Tja... ik vind die E25 zo irritant... dat ik em geheid ga kopen als ie in de kalender valt... mits geen 100 euro... :)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Tot nu toe klopt het lijstje perfect, heb ff de vraagtekens ingevuld.
Als het verhaal van de E-25 klopt ben ik toch wel heel erg benieuwd wat voor invloed dat heeft op de game, want volgens mij zitten 1000de tankers te wachten totdat die weer eens voorbij komt...

Pz.Kpfw. III Ausf. K
AC 4 Experimental
Type 62
M46 Patton KR
VK 45.03
A years Premium account
KV-220-2
59-Patton
ISU-122s Berlin
AMX 13 57 GF
KV-5
M56 Scorpion
Jagdtiger 8.8
IS-3A
T-44-100
IS-2 Berlin
?
?
Cromwell Berlin
?
?
M 41 90 GF
Rudy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Caveman schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:56:
Tot nu toe klopt het lijstje perfect, heb ff de vraagtekens ingevuld.
Best wel saai eigenlijk... ze hadden de boel ook wat door elkaar kunnen gooien... zouden ze deze voorspelbaarheid hanteren om maar zo veel mogelijk $$$ binnen te halen?

Less = more

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• nYzEkE
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-09-2024
Voor de mensen die p0st zijn modpack gebruikten heb ik een aangepaste versie gemaakt:

0.9.17.0.1

Aanwezige mods
  • XVM - configuratie van p0st
  • Battle Assistant
  • Unofficial YasenKrasen Coloured Messages + session statistics [ENG]
  • Colored Contour Icons by riskynet’s & colt87
  • Damagelog - mijn eigen voorkeur
Veranderingen
  • Geen extende zoom meer
  • een ander icon countour pack
  • geen autoaim
  • geen speciale minimaps
  • geen safeshot
https://nyze.stackstorage.com/s/aLCqvU5BTqoeg6v

ps: als er iemand is die dit probeert en arty heeft, zou je kunnen laten weten als battleassistance werkt?
ik heb namelijk zelf geen arty

[ Voor 14% gewijzigd door nYzEkE op 16-12-2016 15:36 . Reden: Correctie naam mod ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madbwr
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-10 19:00
hoop dat de TOG II weer is in de verkoop gaat met een speciale actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

De tog 2 hebben ze op het eind aan iedereen weggegeven. Die zal wel niet meer terugkomen.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
digifun schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:48:
De tog 2 hebben ze op het eind aan iedereen weggegeven. Die zal wel niet meer terugkomen.
Waarom heb ik dan geen tog 2

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Dan speel je nog niet lang genoeg of was je toen net niet ingelogd.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Ik was toen niet online denk ik. Jammer genoeg

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
digifun schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:48:
Er was wel een missie hoor, echt weggeven hebben ze niet gedaan. Volgens mij was het een aantal dagen een X aantal XP of dergelijke net zoals met de Dicker Max missie toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nYzEkE
Kleine fix: moesten er mensen zijn die mijn pack gedownload hebben
sorry hiervoor, maar het is de eerste keer dat ik zoiets publiek maak, en een foutje zit nooit veraf :)

/res_mods/configs/wotstat/config.json
moet vervangen worden door:
https://nyze.stackstorage.com/s/DJKWI03Q7hnka96

Ik heb ook de link naar het modpack aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

IWriteCode schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:05:
[...]

Best wel saai eigenlijk... ze hadden de boel ook wat door elkaar kunnen gooien... zouden ze deze voorspelbaarheid hanteren om maar zo veel mogelijk $$$ binnen te halen?
Mja, dat doe ze zowiezo :) Maar er staan nog 4 vraagtekens en een nieuwe premium oOo

Ik hoop dat ze de laatste dag alles nog een keer voorbij laten komen, ik heb er een beetje spijt van dat ik de KV-5 niet gekocht heb.

[ Voor 15% gewijzigd door Caveman op 16-12-2016 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Voor vandaag is het de e25 geworden, niet verwacht dat die nog te koop zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ja hoor daar is ie dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
Best wel aardig aan de prijs voor €50.
Ik dacht hem ooit voor minder dan de helft te hebben gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerGio
GreenEye schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 06:55:
Nou ik heb nog gold nodig en er zit voor 28 euro aan gold bij dus dat betekend dat de tank zelf nog maar 22 euro is dat is dan wel weer goedkoper dan de standaard tier 7 premium tanks en je hebt premium matchmaking. Dus ik zit hard te denken om er een te kopen.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GreenEye
Dan moet je hem gewoon halen.
Geloof mij maar, dit is echt een fun tankje.
Crew met 6the sense, brrothers in arms en camo and het is een juweeltje.
En als je dan ook nog bijv een gun rammer en vents erop zet met chocolade dan heb je een DPM monster in handen.

Nu ik zit zeg, ik ga hem meteen weer effe uit de stal halen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
E25 is mine :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik twijfel nog. Voorlopig wil je toch geen tier 7 spelen denk ik. En ja, de dpm is wel okay, maar het is nog geen SU-122-44. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GreenEye
Gaius schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 08:26:
Ik twijfel nog. Voorlopig wil je toch geen tier 7 spelen denk ik. En ja, de dpm is wel okay, maar het is nog geen SU-122-44. :+
Als je alles raak schiet is dat een topper ja, maar met de nauwkeurigheid van de gun op de e25 is dat veel makkelijker. (al pen je niet altijd alles maar dat geeft niet, 2,5 seconden later ben je dat schot alweer vergeten. :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-10 13:33

p0st

Dutch Reefer

E25 toch weer in de sale,,, cheeky bastards :9
Wordt het trouwens niet eens tijd voor deeltje 53 na de update?
Modpack is in the works, ergens dit weekend :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-10 00:13
Tnx, P0st,

Jouw modpack is nog steeds de beste.
Jammer van autoaim, maar naast jouw modpack heb ik alleen nog Jim0's crosshair nodig.

@Greeneye,
Voor de E25 heb je geen gunrammer nodig. 10% van weinig is niets :-)
Behalve ventilatie, heb ik alleen camo en telescoop. Dat is meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Bundle you purchased: "Day 17: E 25"
w00t w00t! Ben nog wel niet helemaal toe aan tier VII... maar kon em niet laten lopen...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Eindelijk *O*
Zit al bijna 3 jaar te wachten op de E-25, toen ik net begon met WoT had ik geen idee wat voor tankje dat was en er nog lang niet aan toe.....
Ik kan trouwens geen "standaard" editie vinden, wil hem aan iemand giften maar de bundle vind ik wat duur om zomaar weg te geven.

Het lijstje maar weer even bijgewerkt:

Pz.Kpfw. III Ausf. K
AC 4 Experimental
Type 62
M46 Patton KR
VK 45.03
A years Premium account
KV-220-2
59-Patton
ISU-122s Berlin
AMX 13 57 GF
KV-5
M56 Scorpion
Jagdtiger 8.8
IS-3A
T-44-100
IS-2 Berlin
E 25
?
Cromwell Berlin
?
?
M 41 90 GF
Rudy

Ben benieuwd wat we morgen krijgen...

[ Voor 41% gewijzigd door Caveman op 17-12-2016 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
:N

En ik ga 'm ook niet kopen.

Wat dat betreft heb ik aan de Scorpion (m56) genoeg. Wat een lollig dingetje is dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nYzEkE
Ik ben zo hard aan het twijfelen over die e25 aangezien de cromwell b er nog zit aan te komen. Past natuurlijk wel in de speelstijl van de stug 3 (een favorietje)denk ik maar dan nog mobieler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-10 15:09

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Vond die E-25 altijd maar een kak tank, uiteindelijk verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
In heb nog altijd spijt dat ik de E-25 twee jaar geleden niet gekocht heb. Instant buy vanavond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Nemean schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 12:05:
Vond die E-25 altijd maar een kak tank, uiteindelijk verkocht.
Je verkoopt toch geen premium tanks ? Das toch eeuwig zonde, voor het zelfde geld verkoop je iets wat nooit meer terug komt. Het enige wat het in beslag neemt is een garage slot, de crew kun je meestal wel in iets anders zetten (en weer terug :) )
nYzEkE schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 11:42:
Ik ben zo hard aan het twijfelen over die e25 aangezien de cromwell b er nog zit aan te komen. Past natuurlijk wel in de speelstijl van de stug 3 (een favorietje)denk ik maar dan nog mobieler
Gewoon doen, de cromwell kun je gewoon naartoe, de berlin versie is niets beter. Heb net wat potjes achter de rug met de E 25, SUPER _/-\o_ Hij is niet te vergelijken met de stug, het is gewoon een supersnel snipertje, met de crew op 100%, BiA en een rammer zit je op 2,4 sec reload. oOo

[ Voor 40% gewijzigd door Caveman op 17-12-2016 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-10 15:09

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Caveman schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 12:26:
[...]

Je verkoopt toch geen premium tanks ? Das toch eeuwig zonde, voor het zelfde geld verkoop je iets wat nooit meer terug komt. Het enige wat het in beslag neemt is een garage slot, de crew kun je meestal wel in iets anders zetten (en weer terug :) )
Ik heb zoveel premium tanks verkocht. Alles onder tier 6 bijv. Paar tier 7 premiums, Chineze heavy prem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nYzEkE
Caveman schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 12:26:

[...]

Gewoon doen, de cromwell kun je gewoon naartoe, de berlin versie is niets beter. Heb net wat potjes achter de rug met de E 25, SUPER _/-\o_ Hij is niet te vergelijken met de stug, het is gewoon een supersnel snipertje, met de crew op 100%, BiA en een rammer zit je op 2,4 sec reload. oOo
Ik dacht net dat de cromwell B de enige premium was die beter is dan de normale versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ik snap echt de ballen van de hele Snowitzer en kerstboom, wat moet je in gods naam doen bij die snowitzer? Hoe kom je aan die medailles daar? Ik zit daar met III V En IV dingen maar gebeurt niks.

Bij de kerstboom doe ik ook maar wat, maar zit ik al op Festive Atmosphere VIII, boom vol met I II III IV spulletjes.. soms gebeurt er iets en krijg je pakketje om te openen, vaak niks, Heel bizar en elk uitleg die ik tegenkom maakt het nog vager..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Vedrano schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 15:22:
Ik snap echt de ballen van de hele Snowitzer en kerstboom, wat moet je in gods naam doen bij die snowitzer? Hoe kom je aan die medailles daar? Ik zit daar met III V En IV dingen maar gebeurt niks.

Bij de kerstboom doe ik ook maar wat, maar zit ik al op Festive Atmosphere VIII, boom vol met I II III IV spulletjes.. soms gebeurt er iets en krijg je pakketje om te openen, vaak niks, Heel bizar en elk uitleg die ik tegenkom maakt het nog vager..
De Snowitzer en de kerstboom zijn gekoppeld, ze tellen beide mee voor de Festive Atmosphere tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zeggen dat ik het wel een leuke actie vind van WG. Geen tijdrovende grindmissies, maar gewoon makkelijke missies die je in no-time haalt. Erg leuk om op die manier een vrouwelijke Zweedse crew te krijgen (wel een beetje jammer dat er geen Gunner bijzit, maar oké) plus wat goodies die je kunt verkopen of gebruiken.

Met de verkoop van de E 25 ben ik minder blij. Die dingen zijn bijna net zo verschrikkelijk als arty, zeker nu ik de Zweedse tanks op tier 5-7 aan het spelen ben. Net 6 E 25s in het vijandelijke team. Hoe snel je dan geraped wordt als je even verkeerd staat is niet fijn! :P

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2016 17:57 . Reden: Er zit wel een Loader bij, geen Gunner ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 19:39

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Je kan je ene crewlid nog altijd hertrainen naar een andere specialisatie. Kost wel 500 goud, ... . Is wat mij betreft wel een nadeel aan de hele eindejaarsactie.
Die snowitzer gaat inderdaad samen met de boom. Gewoon items inhangen met zo hoog mogelijke waarde. Maximum is 80 en dat is gelijk aan niveau 10. NIveau 10 geeft 30% korting is op Zweedse niveau 10 TD en nog wat extra's.
Alles niveau's ervoor geven wat uitrusting en korting op andere zweedse TD's.

Na iets meer dan een dag zit ik op niveau IX. Dan heb ik mijn 4 crewleden en das meer dan genoeg voor mij. De TD lijn zegt me niks, maar de heavies dan wel weer.
Nadelen imho, niveau IX iets te makkelijk te bereiken. Niveau X is dan veel meer werk, en nauwelijks nuttig. En laatste nadeel is dat WG je duidelijk in de richting van nieuwe Zweedse TD's wil, die crewleden hadden vrij te kiezen moeten zijn qua vaardigheid imho.
Female crew om een grind te beginnen is altijd leuk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Morgen komt de SU-76I, kijken wat ze voor dat vragen hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Vedrano schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 17:47:
Wat was er ook al weer met die tank vroeger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
En dat, dames en heren, is het einde van tier 3.

Ik zal je niet missen omdat ik toch nooit op die tier speel, ookal heb ik een SU-76i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreenEye schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 06:55:
Vergeet niet dat er ook nog aardig wat goud bij zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

omfg zal ik dan toch weer een tankje gaan kopen morgen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Maar de vraag is of die pref-MM is, op WG wiki staat van niet maar op google zegt men van wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-10 22:52

PcDealer

HP ftw \o/

Kepro schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 17:53:
[...]

Wat was er ook al weer met die tank vroeger.
Die was toch daags na verkoop uit de shop gehaald vanwege op? Ik wilde het toen kopen...

[ Voor 9% gewijzigd door PcDealer op 17-12-2016 19:41 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu de leFH nog en dan heb ik alles wel wat ik wou hebben.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Zo, de kerstboom en de tank beginnen er aardig uitgedost uit te zien, can't complain :9

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KSMuZHVl.png

Verder heb ik vanavond weer een paar uurtjes zitten knutselen/tryharden en is mijn modpackje weer geüpdate!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sMF6RXQ.pngAfbeeldingslocatie: http://antn.nl/wp-content/uploads/2013/09/download_button.png

Edit: Oh ik kwam psycho z'n retarded broertje ook nog tegen :9

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lnazCol.png

[ Voor 25% gewijzigd door p0st op 18-12-2016 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nYzEkE
Het is de Rhm. Skorpion G geworden en niet de su-67i.

En wauw ik weet dat ik slecht ben, maar die speler is toch nog heel wat slechter

[ Voor 44% gewijzigd door nYzEkE op 18-12-2016 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snapt iemand iets van die kerstboom/snowitzer? Heb ze beide bijna volhangen met IV-spul maar nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
p0st schreef op zondag 18 december 2016 @ 01:07:
Zo, de kerstboom en de tank beginnen er aardig uitgedost uit te zien, can't complain :9

[afbeelding]

Verder heb ik vanavond weer een paar uurtjes zitten knutselen/tryharden en is mijn modpackje weer geüpdate!

[afbeelding][afbeelding]

[afbeelding]
Waarvoor dank _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
p0st schreef op zondag 18 december 2016 @ 01:07:

[afbeelding]

[afbeelding][afbeelding]

[afbeelding]
Welke veranderingen heb je doorgevoerd post? Geen hitlog etc meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nYzEkE
van de post op het wot forum

http://forum.worldoftanks...s-v1-clean-minimal-18-12/
Release Notes v1

First release, since it's been a while since release, expect a stable release
Contents
Latest XVM version
Tweaked Colors & Stats
Tweaked Damage Panel & Hitlog
Multi-lined Tank Carousel
Deadshot Mod (Prevents you from firing at a destroyed tank within 2 sec after it’s death)
Yasen Krasen Messenger & Statistics Mod - EN Only
Improved Original Crosshairs
Minimap based on XVM & Locastan’s HD Minimaps
Jackhammer Contour Mod
Subtle ‘Damage Indicator’ with timer counting up from last shot
Zoom: Sniper 24x + Zoomout Mod + Sniper Borders removed
HD Icons for: Shells, Consumables & Modules
Train Carriage model with better visibility
Er zou dus nog een hitlog moeten inzitten

[ Voor 8% gewijzigd door nYzEkE op 18-12-2016 11:19 . Reden: bijvoegen van link wot forum ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:13:
Snapt iemand iets van die kerstboom/snowitzer? Heb ze beide bijna volhangen met IV-spul maar nu?
Echt moeilijk is het niet, je moet het uiteindelijk volhangen met V-spul dan unlock je niveau X.
Uitleg: http://worldoftanks.eu/en...ar-marathon-announcement/

Als je op "Festive Atmosfere" klikt kun je zien hoeveel je nodig hebt voor het volgende niveau.

en het bijgewerkte lijstje :)

Pz.Kpfw. III Ausf. K
AC 4 Experimental
Type 62
M46 Patton KR
VK 45.03
A years Premium account
KV-220-2
59-Patton
ISU-122s Berlin
AMX 13 57 GF
KV-5
M56 Scorpion
Jagdtiger 8.8
IS-3A
T-44-100
IS-2 Berlin
E 25
Rheinmetall Skorpion G
Cromwell Berlin
?
?
M 41 90 GF
Rudy

[ Voor 81% gewijzigd door Caveman op 18-12-2016 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

nYzEkE schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 13:39:
[...]

Ik dacht net dat de cromwell B de enige premium was die beter is dan de normale versie
In de compare maakt het nagenoeg niets uit, iets betere terrain vaardigheden, maar dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

nYzEkE schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:00:
van de post op het wot forum

http://forum.worldoftanks...s-v1-clean-minimal-18-12/

[...]

Er zou dus nog een hitlog moeten inzitten
Yup hitlog zit er idd nog in, alleen auto-aim assistant zit er niet meer in, verder gewoon zoals vanouds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
p0st schreef op zondag 18 december 2016 @ 12:59:
[...]

Yup hitlog zit er idd nog in, alleen auto-aim assistant zit er niet meer in, verder gewoon zoals vanouds :P
Ik heb de vorige keer geprobeerd de hitlig eruit te slopen zonder succes. Hoe heet het betreffende mapje/bestand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Kepro schreef op zondag 18 december 2016 @ 13:15:
[...]

Ik heb de vorige keer geprobeerd de hitlig eruit te slopen zonder succes. Hoe heet het betreffende mapje/bestand?
\res_mods\0.9.17.0.1\gui\flash\mod_battleflash.swf
\res_mods\0.9.17.0.1\scripts\client\gui\mods\mod_battleflash.pyc
\res_mods\0.9.17.0.1\scripts\client\gui\mods\mod_damagelog.pyc
\res_mods\0.9.17.0.1\scripts\client\gui\mods\mod_damagelog.swf

En de andere log:
\res_mods\configs\xvm\p0st\hitLog.xc
"enabled": false,

[ Voor 7% gewijzigd door p0st op 18-12-2016 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha de E-25 valt toch niets tegen. Als je de goede maps hebt is het puur genieten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna die mep goud vergeten bij de E-25. Wellicht koop ik de Panther 88 van dat goud. Hebben jullie nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Die Ikv 65 II speelt best lekker, vaak genoeg boven de 2k damage gezeten, totdat je gewoon een shit streak krijgt en alleen maar in tier 8 battles terecht komt en je team verdampt als sneeuw voor de zon.

Stichting Hobbyserver

Pagina: 1 ... 66 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).