Ik speel zelf af en toe ook wel eens Blitz. Maar het crew systeem is niet echt te vergelijken. Je traint hier echt los per crew member skills en niet op de commander en met de beperking van type tanks. Ja in de tanks kunnen ze doodgaan maar dat staat los van het trainen van skills.Verwijderd schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:18:
[...]
Het is dus de IS6B aanbieding gecombineerd met de Gold aanbieding. Dan krijg je als bonus de 30 Rations erbij. Weet niet, klinkt niet geheel overtuigend.
Zie nu ook dat je voor 62,90 (vage bedragen) de IS6 en de IS6B samen kan krijgen. Door de x2 momenten kun je dan sneller XP en credits binnen harken. Dat klinkt op de lange termijn als een goede investering.
Dat de tank Pen tekort komt is op cruciale momenten op te lossen met prammo?
Maar net zoals in Blitz is de IS6 dus gewoon een goede tank voor een noob en een potentiele game changer in de handen van een redelijke tot goede speler? Een veilige koop dus.
(In Blitz heb je ook dezelfde bemanningsleden alleen train je Skills los van de bemanning. Sterven door goed geplaatste schoten doen ze dus ook in Blitz)
Edit : Crew gaat trouwens nooit dood, ze worden alleen "knocked out"
Naja die rations zijn meer een extratje en zijn leuk maar niet echt noodzakelijk, de tank is standaard € 43.00 en de ultimate krijg je extra 5,5k gold ( gelijk aan € 20,00 ) en als bonus nog die rations. Je kan ook altijd later het gold los kopen als je die rations nog niet interresant vindt.
Ik weet niet in hoeverre je het leuk vindt om 2 identieke tanks naast elkaar te spelen, anders is het wel redelijke deal, je krijgt de IS-6 met 50% korting als je de black edition koopt ( of andersom
Prem ammo is 217 pen dus nog steeds niet super veel maar voor de meeste tanks voldoende, behalve de Japanese heavies en duitse heavies kunnen lastig zijn ( ff uit me hoofd ) Maar voor de rest is het inderdaad een redelijke goede noob proof tank.. because russiah
[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 08-12-2016 15:35 ]
Lets go boys!