[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.069 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-10 07:22
Verwijderd schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:18:
[...]

Het is dus de IS6B aanbieding gecombineerd met de Gold aanbieding. Dan krijg je als bonus de 30 Rations erbij. Weet niet, klinkt niet geheel overtuigend.

Zie nu ook dat je voor 62,90 (vage bedragen) de IS6 en de IS6B samen kan krijgen. Door de x2 momenten kun je dan sneller XP en credits binnen harken. Dat klinkt op de lange termijn als een goede investering.

Dat de tank Pen tekort komt is op cruciale momenten op te lossen met prammo?

Maar net zoals in Blitz is de IS6 dus gewoon een goede tank voor een noob en een potentiele game changer in de handen van een redelijke tot goede speler? Een veilige koop dus.

(In Blitz heb je ook dezelfde bemanningsleden alleen train je Skills los van de bemanning. Sterven door goed geplaatste schoten doen ze dus ook in Blitz)
Ik speel zelf af en toe ook wel eens Blitz. Maar het crew systeem is niet echt te vergelijken. Je traint hier echt los per crew member skills en niet op de commander en met de beperking van type tanks. Ja in de tanks kunnen ze doodgaan maar dat staat los van het trainen van skills.

Edit : Crew gaat trouwens nooit dood, ze worden alleen "knocked out" O-) anders mogen ze de mooie ratings niet behouden

Naja die rations zijn meer een extratje en zijn leuk maar niet echt noodzakelijk, de tank is standaard € 43.00 en de ultimate krijg je extra 5,5k gold ( gelijk aan € 20,00 ) en als bonus nog die rations. Je kan ook altijd later het gold los kopen als je die rations nog niet interresant vindt.

Ik weet niet in hoeverre je het leuk vindt om 2 identieke tanks naast elkaar te spelen, anders is het wel redelijke deal, je krijgt de IS-6 met 50% korting als je de black edition koopt ( of andersom :+ )

Prem ammo is 217 pen dus nog steeds niet super veel maar voor de meeste tanks voldoende, behalve de Japanese heavies en duitse heavies kunnen lastig zijn ( ff uit me hoofd ) Maar voor de rest is het inderdaad een redelijke goede noob proof tank.. because russiah 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 08-12-2016 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jantje 2 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:33:
[...]
Edit : Crew gaat trouwens nooit dood, ze worden alleen "knocked out" O-) anders mogen ze de mooie ratings niet behouden

Naja die rations zijn meer een extratje en zijn leuk maar niet echt noodzakelijk, de tank is standaard € 43.00 en de ultimate krijg je extra 5,5k gold ( gelijk aan € 20,00 ) en als bonus nog die rations. Je kan ook altijd later het gold los kopen als je die rations nog niet interresant vindt.

Ik weet niet in hoeverre je het leuk vindt om 2 identieke tanks naast elkaar te spelen, anders is het wel redelijke deal, je krijgt de IS-6 met 50% korting als je de black edition koopt ( of andersom :+ )

Prem ammo is 217 pen dus nog steeds niet super veel maar voor de meeste tanks voldoende, behalve de Japanese heavies en duitse heavies kunnen lastig zijn ( ff uit me hoofd ) Maar voor de rest is het inderdaad een redelijke goede noob proof tank.. because russiah 8)7
Ah, KO only, gelukkig, zat al te twijfelen. Gelukkig geen X-COM taferelen.

Tsja, 2 identieke tanks spelen is niet echt heel leuk, maar als je credits nodig hebt is het wel lekker. Zo heb je ook niet gauw een tank met heel veel battles. Ik speel weinig tanks nog heel veel zodra ik de opvolger heb aangeschaft. Vindt het grinden wel leuk. Daardoor lukt het mij ook niet om een Tier X te kopen. Voordat ik dat grote bedrag bijeen heb gespaard zijn er te veel verleiding in andere nieuwe lijnen.

Ik weet niet hoe het met WOT zit, maar in Blitz zijn er geen Prem tanks in T9-10. Het gaat mij voornamelijk om de credit opbrengsten, vandaar liefst een Tier 8 tank.

Because Soviet...dat is idd wel erg jammer van WoT. Al zijn de Rhm en WT niet mis (in Blitz iig). Schiet al graag om de heerlijke dreun te horen :)

Maar dank voor de hulp! Ik denk dat ik voor de combo ga tenzij nog iemand met een beter idee komt. Die 60 Euro is best veel, maar zal de vrouw tussen al de rekeningen in December vast niet opvallen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-10 12:01
jantje 2 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:08:
[...]

ze hebben het dan ook over topclans he.... O-)
S3al staat in de top 25, Kazna... not so much. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:12
Hatsaflats, 2 x try harden en LT 15.3 is gehaald, kleine vermelding naat Best :)

T.55 staat in de garage, op naar de 260.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kepro schreef op donderdag 8 december 2016 @ 21:08:
Hatsaflats, 2 x try harden en LT 15.3 is gehaald, kleine vermelding naat Best :)

Netjes hoor, ben nog maar bezig met de T28 HTC en die zijn al aardig lastig. Heb ook niet echt goede tanks voor de missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:47

Roozzz

Plus ultra

Kepro schreef op donderdag 8 december 2016 @ 21:08:

Lekker bezig.
Ik zit al een tijdje vast met lt 15.2. Vandaag nog meerdere malen vlak bij die 5k gekomen, maar iedere keer net te kort. Misschien toch maar eens in platoon proberen :P

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-10 23:31
Zo de aanbieding is inderdaad de ISU 122s

https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/3210/

Maar er is ook een SchwarzPanzer 58. De zwarte versie van de Panzer 58 mutz. Ik vind hem wel echt mooi. Nu wordt de verleiding wel heel groot om er een te kopen.

https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/5301/

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:43

Rianata

Have you played Atari today?

GerGio schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 06:33:

Maar er is ook een SchwarzPanzer 58. De zwarte versie van de Panzer 58 mutz. Ik vind hem wel echt mooi. Nu wordt de verleiding wel heel groot om er een te kopen.

https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/5301/
"Continuing the effort of giving tanks a makeover, the Swiss bear is reborn in glorious black!"

Please WG, don't make us laugh... |:(

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Rianata schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:08:
[...]

"Continuing the effort of giving tanks a makeover, the Swiss bear is reborn in glorious black!"

Nu is het wachten op een zwarte Type 59 :')

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 00:51
Rianata schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:08:
[...]

"Continuing the struggle of giving tanks a makeover, the Swiss bear is reborn in glorious black!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:00
Geen 50% korting als je al een Mutz hebt? GG WG.

Edit: 50% korting komt er aan.

[ Voor 26% gewijzigd door User op 09-12-2016 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de crew-layout niet overeen komt met de E-50 anders had ik hem zeker gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-10 21:36
Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:30:
Jammer dat de crew-layout niet overeen komt met de E-50 anders had ik hem zeker gekocht.
Maar wel met de andere medium line :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blegh, gister wat potjes gespeeld, maar werd erg misselijk na een tijdje. Had dat vroeger ook wel eens met Doom. Ben nu al een beetje ziek, kan dus ook daaraan liggen, maar laat WoT even voor wat het is tot na nieuwjaar. Vaag dat ik dat in Blitz niet heb (speel beide op PC).

Hartelijk dank voor de hulp jantje2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-10 13:06
Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 12:10:
Blegh, gister wat potjes gespeeld, maar werd erg misselijk na een tijdje. Had dat vroeger ook wel eens met Doom. Ben nu al een beetje ziek, kan dus ook daaraan liggen, maar laat WoT even voor wat het is tot na nieuwjaar. Vaag dat ik dat in Blitz niet heb (speel beide op PC).

misselijk worden van games heeft in 99% van de gevallen te maken met een te lage FOV.

Zet de FOV in de wot options eens op 120 en kijk dan of je er nog steeds last van heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 12:10:

Er is een setting waarmee bewegingsonscherpte uitgezet kan worden (even uit m'n hoofd), probeer die eens als je weer beter bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gotfurrr schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 12:19:
[...]
misselijk worden van games heeft in 99% van de gevallen te maken met een te lage FOV.

Zet de FOV in de wot options eens op 120 en kijk dan of je er nog steeds last van heb
Ik had de window size veranderd naar 120%. Ik had moeite met het lezen van oa de chat. Ik speel op een 15,6 inch laptop.

Ik ga dat zeker zometeen aanpassen voor een volgende speelronde. Ik heb ook moeite met de muis. Die beweegt langzaam/stroef. Daardoor is mikken lastig. Heb de Graphics lager gezet wat hielp, maar ook daar moet ik eens naar kijken. Ik speelde met de Jagdpanzer I waardoor je al wat sneller door turretbeperkingen blokkerig beweegt. Zal allemaal wel wat invloed hebben gehad. En....heb al een griepje.

edit:

Mooi artikel over de waarschijnlijke oorzaken van gaming nausea en wat je tegen de misselijkheid kunt doen:

http://www.howtogeek.com/...what-you-can-do-about-it/

- FOV 90-100
- Turn off camera shake (bobbing in shooters)
- Speel niet in het donker, je frame of reference wordt hierdoor aangetast
- Kijk af en toe naar real life objecten om je heen
- Increase FPS om je on-screen actie ge-synced te krijgen met je input. Verlaag bv de Graphic settings.
- Bij split screen games enkel op je eigen scherm conentreren
- Afspraak bij de opticien

Ook mogelijk maar niet echt te adviseren:

- Neem een antie-zeeziekte pil
- Probeer over de gaming misselijkheid heen te komen net zoals met zeeziekte.....zit het uit. Sommigen komen eroverheem door het vaak te ervaren.
Quantor schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 12:20:
[...]
Er is een setting waarmee bewegingsonscherpte uitgezet kan worden (even uit m'n hoofd), probeer die eens als je weer beter bent.
Anti-Aliasing? Staat in principe aan. Is denk ik

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2016 13:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Dacht niet de Ace snel te halen nu Jan(tje) en alleman die tank speelt (op hoog niveau)... maar op een draw is het wel zuur. Uiteraard weer campy teams op deze map met arty |:(

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yhcNA1K.jpg

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
VorCha schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 12:08:
[...]

Maar wel met de andere medium line :)
Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:30:
De e50 lijn heeft de panther 8.8 als premium medium tank

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Rianata schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 12:44:
Dacht niet de Ace snel te halen nu Jan(tje) en alleman die tank speelt (op hoog niveau)... maar op een draw is het wel zuur. Uiteraard weer campy teams op deze map met arty |:(

[afbeelding]
Is dat een verwijzing naar mij? :+ Ik speel geen premium tanks ( iig koop ik er nooit één ) over het algemeen, dus dont worry die kan je altijd pakken hoor 8)7

Lekker potje! wel jammer dat het inderdaad een draw was, gebeurt helaas wel vaker op malinovka terwijl die map best leuk is als er niet te veel arty aanwezig is. Of campende JAGD E100s op K1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

jantje 2 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:35:
[...]
Is dat een verwijzing naar mij? :+
Als synoniem voor unicums :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Hidden dragon aka JgdPz E100 style, best play ever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
[...]

Is dat een verwijzing naar mij? :+ Ik speel geen premium tanks ( iig koop ik er nooit één ) over het algemeen, dus dont worry die kan je altijd pakken hoor 8)7

Lekker potje! wel jammer dat het inderdaad een draw was, gebeurt helaas wel vaker op malinovka terwijl die map best leuk is als er niet te veel arty aanwezig is. Of campende JAGD E100s op K1 :+
Leukste was nog dat hij van kemp 1 plek maar K1 was gereden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hebben ze de FCM 50 T dan ook een keer weggegeven dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:03:
[...]

Hebben ze de FCM 50 T dan ook een keer weggegeven dan? :?
Was inderdaad een keer te verdienen met Clan wars, met zo'n 1 week durende campaign als ik me niet vergis. Toevallig heb ik die een keer gehad van iemand. Heb de T34 ooit gekocht toen er nog maar
3 prem tanks waren in de game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
jantje 2 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:17:
[...]

Was inderdaad een keer te verdienen met Clan wars, met zo'n 1 week durende campaign als ik me niet vergis. Toevallig heb ik die een keer gehad van iemand. Heb de T34 ooit gekocht toen er nog maar
3 prem tanks waren in de game :+
Ah ja dat was Operation Safari
1000 licensies voor FCM 50t en 9000 voor T23e3, ik ben toen voor de t23e3 gegaan omdat ik de FCM al had :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerGio schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:14:
[...]

[...]

Ja maar die Panther is ook niet bepaald om over naar huis te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-10 21:36
GerGio schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:14:
[...]

[...]

Weet ik, die heb ik ook ;).

En voor mij is het een van mijn favoriete premiums.

[ Voor 11% gewijzigd door VorCha op 09-12-2016 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm twijfel nog even of die AMX m'n eerste aankoop van de kalender gaat worden. Heb de Franse light line wel maar de AMX 12t was toch wel erg saai na die ELC en grind die line eigenlijk alleen nog in de weekenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:42

StarWing

Huh ?!?

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 17:49:
Hmmm twijfel nog even of die AMX m'n eerste aankoop van de kalender gaat worden. Heb de Franse light line wel maar de AMX 12t was toch wel erg saai na die ELC en grind die line eigenlijk alleen nog in de weekenden.
De Bat AP is nog veuuuul slechter.....Wat een k*tding... Gaat een lange grind richting de batchat worden.

Page intentionally left blank.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• wsLy
Damn die ISU-152 en IS-3 zijn toch 2 beesten, wat een geluid komt er ook vanaf :P Vandaag deze alle twee zien rijden toen ik in Bastogne was voor het NUTS! evenement.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Iemand nog aan het kijken naar de 'fearsome trio' (MisterCroo, Orzanel en SirFoch)? Wel grappig om naar te kijken. :-)
Meteen proberen om een prijsje mee te pakken... :P

[ Voor 18% gewijzigd door JRacer op 10-12-2016 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een Russchisch beest: de KV-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2016 @ 12:36:
Vandaag een Russchisch beest: de KV-5
hilarische tank, je kan er full gold in spammen en nog steeds credits grinden. rrr en 22 = win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd wanneer je de missie niet hebt geselecteerd haal je hem. Daarnet 5k damage geblocked in m'n T32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Grrrr, gisteren missie MT15.2 gehaald, maar helaas zonder honors... Wel een vrouwtje, maar nog geen T28 Concept.. :-( Het potje erna direct SPG15.1 gehaald met honors, maar daar telt dus niets van voor de T28.. Nog meer balen! Wel nog een vrouwtje. :)
Dan maar verder gaan voor MT15.2 met honors.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
KV-5 Gekocht : heerlijk ding :) (zelfs met 75% crew :p )
Full gold is zelfs niets eens nodig :)
Ikke blij :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvidia666 schreef op zondag 11 december 2016 @ 17:26:
KV-5 Gekocht : heerlijk ding :) (zelfs met 75% crew :p )
Full gold is zelfs niets eens nodig :)
Ikke blij :)
Maar dat ding heeft toch een gigantische weakspot voorop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:43
Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 12:38:
[...]
- Probeer over de gaming misselijkheid heen te komen net zoals met zeeziekte.....zit het uit. Sommigen komen eroverheem door het vaak te ervaren
Dat heeft bij mij niet plaatsgevonden. 3 jaar varende geweest bij de marine. Elke 1e dag als wij weer op zee waren. Hartstikke zeeziek. Na die dag kon het niet gek genoeg.

Om je nou aan te raden om eerst 24 uur te gamen.... >:)

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2016 @ 18:01:
[...]

Maar dat ding heeft toch een gigantische weakspot voorop?
Klopt maar de kunst is die altijd proberen te verbergen :)

Om maar een voorbeeld te geven een skorpion G sniped mij van de zijkant alleen oranje track damage :)
Achteraan 2 bounces van tier 8 tanks :)

leuk ding :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
KV-5 + reverse sidescrapen = win

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
wsLy schreef op zondag 11 december 2016 @ 19:09:
KV-5 + reverse sidescrapen = win
Weet ik maar ben zo skilled niet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerGio
Yes mijn ace op mijn eerste tier 10 tank ook binnen. Dat was een foch 155.
Wat ik nog steeds bijzonder blijf vinden is dat het niet eens een potje was met mijn hoogste damage in die tank

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LJASK0Ecw6du4ti1lkabxff9/full.jpg

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-10 09:09

Edmin

Crew Council

get on my horse!

GerGio schreef op zondag 11 december 2016 @ 20:00:
Yes mijn ace op mijn eerste tier 10 tank ook binnen. Dat was een foch 155.
Wat ik nog steeds bijzonder blijf vinden is dat het niet eens een potje was met mijn hoogste damage in die tank
Je doet wel bijna 2,5K spotting he. Dat helpt enorm. Ik heb de Aces in de Comet, Cent en 7/1 ook allemaal gehaald door belachelijke spotting totals.

HT15.4 halen? Try the Patriot!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BsTfeXtaVO0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
KV-5 is bru nice :)
6250 blokked damage en 2000 done :) wel loss :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
nvidia666 schreef op zondag 11 december 2016 @ 19:54:
[...]

Weet ik maar ben zo skilled niet ;)
Het is gewoon simpel om te doen en het kan met meerdere tanks gedaan worden, waaronder bijvoorbeeld ook de is-3. Moet je eventjes op YouTube een filmpje erover opzoeken hoe het moet en dit pas je dan toe tijdens het gamen.

Niets is heerlijker dan vijanden die shells verspillen omdat ze niet door je heen komen :p

Gisteren trouwens flinke last gehad van ghost shells... Vaak genoeg 2-3 shells in een battle die dwars door een tank heen gingen zonder hit notification... Servers lijken een beetje te trippen, in clan wars ook meerdere spelers die last hadden van lagspikes.

[ Voor 21% gewijzigd door wsLy op 12-12-2016 03:50 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
O, die moet ik hebben. Een Amerikaanse TD-trainer. *O*

Goed voor de grind naar de T-30.

[ Voor 4% gewijzigd door Okars op 12-12-2016 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kepro schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:16:
[...]

Kan je straks beter de mini waffel kopen denk ik.
Waarom denk je dat? De M56 is veel mobieler, heeft betere gun depression en veel hogere pen. Het enige echt grote voordeel (naast wat minor dingetjes) wat ik me kan voorstellen is de turret. Maar is een turret zoveel verschil in mobiliteit waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okars schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:58:
[...]

O, die moet ik hebben. Een Amerikaanse TD-trainer. *O*

Goed voor de grind naar de T-30.
Goede crew trainer valt wel tegen, je hebt namelijk maar 4 crew members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 17:13:
[...]

Goede crew trainer valt wel tegen, je hebt namelijk maar 4 crew members.
Tja, dat is dan maar zo. Er is geen andere TD-crewtrainer voor de Amerikanen en sowieso is mijn doeltank, de T30, een vreemde eend in de bijt met twee gunners laders, inderdaad.

[ Voor 3% gewijzigd door Okars op 12-12-2016 22:18 . Reden: Geen gunners dus ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-10 00:13
Volgens mij heeft de T30 2 laders. Maar dat hebben meer tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okars schreef op maandag 12 december 2016 @ 21:26:
[...]

Tja, dat is dan maar zo. Er is geen andere TD-crewtrainer voor de Amerikanen en sowieso is mijn doeltank, de T30, een vreemde eend in de bijt met twee gunners.
Ben die lijn gestopt na de Hellcat. T25/2 nog wel even geprobeerd maar voelt niet echt als een upgrade. De Hellcat met wat meer hitpoints was een betere Tier 7 geweest. En in die eeuwig trage Prototype daarna had ik al helemaal geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 22:05:
[...]

Ben die lijn gestopt na de Hellcat. T25/2 nog wel even geprobeerd maar voelt niet echt als een upgrade. De Hellcat met wat meer hitpoints was een betere Tier 7 geweest. En in die eeuwig trage Prototype daarna had ik al helemaal geen zin in.
Die schijnt dan wel weer een kanon te hebben waarmee je planeten kapot kan schieten. :)

En traagheid kan ik wel mee omgaan, ben ook fan van de Churchills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 22:05:
[...]

Jammer dat je gestopt ben aan de T25/2.

Hellcat : zeer leuk wel lange reload.
T25/2 : waardeloos.
T28 P : oertraag , wel goede turretarmor , reload en alpha.
T30 : zeer leuk , redelijk mobiel , 750 alpha , en machtige gun depression.
E4 : geen upgrade van T30 naar mijn gevoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

nvidia666 schreef op maandag 12 december 2016 @ 22:18:
[...]

Jammer dat je gestopt ben aan de T25/2.

Hellcat : zeer leuk wel lange reload.
T25/2 : waardeloos.
T28 P : oertraag , wel goede turretarmor , reload en alpha.
T30 : zeer leuk , redelijk mobiel , 750 alpha , en machtige gun depression.
E4 : geen upgrade van T30 naar mijn gevoel.
T67 is wel de parel van die lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Drama avond en de tiger P is nog veel erger dan verwacht. Speel nog liever de VKP in een tiet 8 match dan die tank als top tier zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyOne
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-10 23:21
Vond zelf de T25/2 de parel in de lijn. WR van 61% over +-200 potjes. Werkt uitstekend als 2nd line sniper. Vindt de E4 ook niet echt een vooruitgang tov de T30. Ja je hebt wat betere armour, maar verder niks beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Kepro schreef op maandag 12 december 2016 @ 23:08:
Drama avond en de tiger P is nog veel erger dan verwacht. Speel nog liever de VKP in een tiet 8 match dan die tank als top tier zijnde.
Gisteren was ook bij mij een drama dag. Slechte teams en slechte rng. 25% winrate, de dag ervoor rond de 90% met meer dan 2x zoveel battles... Wn8 rond de 2300, mede dankzij 2 one-shots... Met je 50b 3 van de 4 shells bouncen op de zijkant van een t110e5...
On the move niks raken terwijl de tegenstander alles leek te raken én te pennen on the move..

Fijna als je zo een bullshit hebt een hele freaking dag...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Advent van vandaag: 8,8 cm Pak 43 Jagdtiger...

Ik wacht zelf eigenlijk op een berlin uitvoering...

Less = more

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Leuke Ace op mijn 13 90. Lekker kunnen cirkelen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GgvxMx5PP2T1rDrMniuF63Ut/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op maandag 12 december 2016 @ 23:08:
Ik had gisteren sinds tijden weer eens een avond waarbij de game werkt zoals die hoort te werken. Wat RNG, wat slechte games, maar over het algemeen gewoon redelijk consistent de damage kunnen doen met een paar goede uitschieters. Lang geleden dat ik me niet echt aan WoT geïrriteerd hebt >.<

Dag ervoor was dan wel weer zwaar RNG fest, dus wss was dit de compensatiedag en mag ik vandaag weer alle BS ontvangen.

Heb ook eindelijk weer een stijgende lijn in WN8, na wat drama grinds niet echt veel meer kunnen stijgen en beetje op hetzelfde niveau blijven hangen. Wel lekker om nu weer wat "voortgang" te hebben. Al boeit het me vrij weinig verder daar ik niet echt een WN8 goal meer heb

[ Voor 17% gewijzigd door jantje 2 op 13-12-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
CrazyOne schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 03:49:
Vond zelf de T25/2 de parel in de lijn. WR van 61% over +-200 potjes. Werkt uitstekend als 2nd line sniper. Vindt de E4 ook niet echt een vooruitgang tov de T30. Ja je hebt wat betere armour, maar verder niks beter.
Ik snap niet echt wat ik ermee moet doen.

Het kanon is schokkend slecht voor tier VII. Ik meende dat TD's goed geschut hadden; deze niet. En daar snap ik ook niets van. Waarom heeft deze TD niet het kanon van de Pershing?

En het profiel is nogal lomp groot, dat helpt ook niet echt. Ik doe het nog wel vrij goed, 2000+ WN8 gemiddeld, maar momenteel sta ik op een 32% winrate. (Nog wel minder dan 100 potjes gedaan dus dat zegt niet zoveel allemaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Okars schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:54:
[...]
Ik snap niet echt wat ik ermee moet doen.

Het kanon is schokkend slecht voor tier VII. Ik meende dat TD's goed geschut hadden; deze niet. En daar snap ik ook niets van. Waarom heeft deze TD niet het kanon van de Pershing?

En het profiel is nogal lomp groot, dat helpt ook niet echt. Ik doe het nog wel vrij goed, 2000+ WN8 gemiddeld, maar momenteel sta ik op een 32% winrate. (Nog wel minder dan 100 potjes gedaan dus dat zegt niet zoveel allemaal).
T25/2 is een lastige tank, zeker als je tegen +2 speelt. De gun heeft een goede ROF en is redelijk accuraat, maar de pen waardes zijn niet heel erg best. premium ammo maakt het er niet heel veel beter mee.

Zelf heb ik WoT al bijna een jaar niet aangeraakt, maar ik ben halverwege de T28 prot. Is ongeveer alles wat de T25/22 niet is in volledig geupgrade uitvoering. Hij is traag, als je verkeerd gokt aan het begin van de match, dan doe je geen damage. Maar die gun :)

Dus, hou vol, de beloning is er wel met de T28 prot

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fkng RNG, bounce ik gewoon 2 shots op de achterkant van een AMX 13 90 met m'n Panther II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zo. De grind voor de Zweden is begonnen! Update was snel binnen en op een foutje in de release note na geen problemen gezien. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• User
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hWBB6AP.jpgLets go boys!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Gisteren na 10 games, 10 gewonnen samen met Ria en Kreezjie, geëindigd met 13 van de 16 gewonnen en voor mij een dikke 3K wn8.
Eindelijk weer echte grinds om te gaan doen, go Sweden!

User: goed bezig :) Ben je eigenlijk nog wel van plan de lagere tiers te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:45

TTLCrazy

Listen to Frankie

ZTeeVeR schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:38:
[...]

T25/2 is een lastige tank, zeker als je tegen +2 speelt. De gun heeft een goede ROF en is redelijk accuraat, maar de pen waardes zijn niet heel erg best. premium ammo maakt het er niet heel veel beter mee.
Sorry? Pen waarde met premium ammo gaat van 170 naar 258! Als je daar mee niet penetreert doe je echt iets fout.

edit: Advent van vandaag: IS-3A in een bundel voor slechts EUR 59.99 -.-

[ Voor 7% gewijzigd door TTLCrazy op 14-12-2016 09:34 ]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
@post

Laat maar weten wanneer je modpack weer up to date is.
Want ik mis die autoaim enorm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
TTLCrazy schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:32:
[...]

Sorry? Pen waarde met premium ammo gaat van 170 naar 258! Als je daar mee niet penetreert doe je echt iets fout.
Ik hou niet van tanks die het van hun gold shells moeten hebben, tenzij er enkele aspecten aan die tank echt goed of leuk zijn. Met de T25/2 is dat niet het geval, armor is vrijwel nutteloos, mobiliteit is okay maar niet speciaal, gun is okay-ish, camo is ook niet bijzonder, gun depression is wel okay. Toch, het had erger kunnen zijn, m.i. is het een leukere medium tank dan de VK3002D (al heb ik die voor z'n buff gespeeld). :P
Er is ook een goedkopere dure bundel:
https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/3105/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
but...but...but... how can you grind that fast :o en kan je al 4 skilled crew hebben... je moet echt eens stoppen met al die cheats en hacks gebruiken.. dat kan nooit 8)7

bevalt die T10 een beetje of is het beter om eerst voor de heavies te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Quantor schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:19:
User: goed bezig :) Ben je eigenlijk nog wel van plan de lagere tiers te spelen?
Misschien dat ik de heavies vanaf de Emil ga spelen, maar van de TDs raak ik alleen de 103B aan. UDES heeft echt 0,0 armour omdat alles kan overmatchen en de 103-0 heeft meh gun stats.
jantje 2 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:09:
[...]

but...but...but... how can you grind that fast :o en kan je al 4 skilled crew hebben... je moet echt eens stoppen met al die cheats en hacks gebruiken.. dat kan nooit 8)7

bevalt die T10 een beetje of is het beter om eerst voor de heavies te gaan?
Hij bevalt prima, maar je kan er NIET mee carryen. Als je moet verdedigen in endgame ben je gewoon kansloos. Zodra je gespot wordt vang je direct alle shells. En omdat het overmatchen nog niet is aangepast, pent ook alles.

Aan de andere kant: http://wotreplays.com/sit...linovka-usertmp-strv_103b

Ik zou eerst voor de heavies gaan, tenzij je genoeg free XP hebt om direct naar de tier 10 te gaan. Anders zou ik voor de heavies gaan, die zijn veel all-rounder dan de S-tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
TTLCrazy schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:32:
[...]

zit ik er zo naast? kennelijk wel....

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
User schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:40:
[...]
Misschien dat ik de heavies vanaf de Emil ga spelen, maar van de TDs raak ik alleen de 103B aan. UDES heeft echt 0,0 armour omdat alles kan overmatchen en de 103-0 heeft meh gun stats.

[...]
Hij bevalt prima, maar je kan er NIET mee carryen. Als je moet verdedigen in endgame ben je gewoon kansloos. Zodra je gespot wordt vang je direct alle shells. En omdat het overmatchen nog niet is aangepast, pent ook alles.

Aan de andere kant: http://wotreplays.com/sit...linovka-usertmp-strv_103b

Ik zou eerst voor de heavies gaan, tenzij je genoeg free XP hebt om direct naar de tier 10 te gaan. Anders zou ik voor de heavies gaan, die zijn veel all-rounder dan de S-tank.
Heb net de 50b vrijgespeeld. Wil best voor de heavies gaan maar alleen als de kraanwagen nog van die OP armor heeft. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
jantje 2 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:09:
[...]

but...but...but... how can you grind that fast :o en kan je al 4 skilled crew hebben...
3 dames zo te zien en waarschijnlijk in de premium zweedse tank getrained?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kepro schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:05:
[...]

Heb net de 50b vrijgespeeld. Wil best voor de heavies gaan maar alleen als de kraanwagen nog van die OP armor heeft. :+
Dat heeft ie.
Quantor schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:09:
[...]

3 dames zo te zien en waarschijnlijk in de premium zweedse tank getrained?
Correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:45

TTLCrazy

Listen to Frankie

Gaius schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:46:
[...]

Ik hou niet van tanks die het van hun gold shells moeten hebben, tenzij er enkele aspecten aan die tank echt goed of leuk zijn. Met de T25/2 is dat niet het geval, armor is vrijwel nutteloos, mobiliteit is okay maar niet speciaal, gun is okay-ish, camo is ook niet bijzonder, gun depression is wel okay. Toch, het had erger kunnen zijn, m.i. is het een leukere medium tank dan de VK3002D (al heb ik die voor z'n buff gespeeld). :P
Ik ben het volledig met je eens. Ik weiger om standaard premium ammo te schieten (behalve wanneer je een E100 hebt, dat ding vraagt er gewoon om :) ) Ik vond de T25/2 ook geen fijne tank om te spelen. Daarentegen de T110E4 weer wel. Hoewel de nauwkeurigheid van die gun eigenlijk te slecht is voor T10, maar daarom heeft hij ook een turret wat de boel een beetje in evenwicht houd.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 00:51
TTLCrazy schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:32:
[...]

Ik ben het volledig met je eens. Ik weiger om standaard premium ammo te schieten (behalve wanneer je een E100 hebt, dat ding vraagt er gewoon om :) )
Maandag nog een E-100 in mn IS-7 gesloopt. Gewoon onder zn gun duiken en frontaal in zn turret met AP. 5500 damage blocked omdat hij bleef schieten. (helaas niet de damage block missie aan staant) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
nvidia666 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:38:
@post

Laat maar weten wanneer je modpack weer up to date is.
Want ik mis die autoaim enorm :)
Uhm... Autoaim+ / autoaim extended is een illegale mod afaik. Dus die zal er niet meer in gaan komen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Razorbite schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:34:
[...]

Maandag nog een E-100 in mn IS-7 gesloopt. Gewoon onder zn gun duiken en frontaal in zn turret met AP. 5500 damage blocked omdat hij bleef schieten. (helaas niet de damage block missie aan staant) _/-\o_
Wacht ffuh.. ben wel benieuwd hoe jij met 250 pen frontaal een e100 turrent pent en dan heb ik het niet over de viewport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Kepro schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:10:
[...]

Wacht ffuh.. ben wel benieuwd hoe jij met 250 pen frontaal een e100 turrent pent en dan heb ik het niet over de viewport.
de turret ring is 250, de balk bovenop 150, maar HET antwoord is natuurlijk: 250 x 1.25 = 312,5 O-)

ik ben de laatste dagen weer wat randoms aan het spelen en mijn wn8 flink aan het verzieken met de meest belachelijke klote tier IX med die ik ooit gespeeld heb, de cent 7/1. Vooral de zeer matige wendbaarheid/topsnelheid en de belachelijk lage dpm zorgen er voor dat ik bijna de AX ga ragefreexp'en.

met vents, food en bia een reload van 9.5 sec. en een dpm van rond de 2400. het past gewoon niet bij mijn yolo stijl die goed te doen is met de e50 en m46.

rip wn8. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

pak dan de 20 pounder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
gotfurrr schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:36:
[...]

de turret ring is 250, de balk bovenop 150, maar HET antwoord is natuurlijk: 250 x 1.25 = 312,5 O-)

ik ben de laatste dagen weer wat randoms aan het spelen en mijn wn8 flink aan het verzieken met de meest belachelijke klote tier IX med die ik ooit gespeeld heb, de cent 7/1. Vooral de zeer matige wendbaarheid/topsnelheid en de belachelijk lage dpm zorgen er voor dat ik bijna de AX ga ragefreexp'en.

met vents, food en bia een reload van 9.5 sec. en een dpm van rond de 2400. het past gewoon niet bij mijn yolo stijl die goed te doen is met de e50 en m46.

Ik herken je reactie. Ik vond de tier 8 vele malen beter maar na een tijdje vond ik de 7/1 niet zo dramatisch. De 50-120 kan ik nu ook wel waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Leer premium HESH schieten in de Cent 7, plots is ie een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
gotfurrr schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:36:
[...]

Ik vond hem niet zo erg eigenlijk. Ik heb hem nog steeds. Al moet ik mezelf wel inprinten dat je ergens second line sniper moet gaan staan en die plek goed uitkiezen anders mis je een deel van de actie.

Maar ik merkte wel het verschil met de enorme flex die de amx 30 dan weer heeft. Je bent overal sneller en je schiet echt meer gaten in vijanden sneller en nauwkeuriger. ik blijf bij die britten toch steeds houden dat de shell er net voor in de grond duikt ondanks dat je vol geaimed staat.

Even goed gaan sparen de komende dagen voor de AMX 30B en dan kunnen we verder gaan grinden naar een Leopard 1 vanaf tier 5

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
226 pen of 258 pen met apcr op een trage medium wordt ofwel veel bouncen of heel duur volgens mij. Ik zit nu ook bij de Centurion 7/1 (m'n eerste tier 9, jawel) en nu met de top gun vind ik 'm toch een heel stuk beter spelen dan met de Type B barrel.

Ik hoor wel eens dat tier 9 tanks het makkelijkst zijn qua matchmaking, aangezien je nog wel tier 7 tanks ziet, maar ook maximaal 1 tier boven je. Nu ben ik ook nog erg onervaren op tier 9, maar met de Centurion 7/1 krijg ik tot nog toe niet het idee dat het makkelijker is qua matchmaking dan bijv. tier 8 tanks. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
damn, niet eens naar gekeken, met de 20 pounder lijkt de dpm iets over de 3k zijn, wat prima is. Ga ik vanavond nog even proberen. 3k of 2.4k is wel een erg groot verschil, je kan met de 105 te weinig doen in 1v1 situaties vind ik so far
Kepro schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:41:
[...]

Ik herken je reactie. Ik vond de tier 8 vele malen beter maar na een tijdje vond ik de 7/1 niet zo dramatisch. De 50-120 kan ik nu ook wel waarderen.
de tier 8 heb ik niet eens gespeeld, want tier 8 med en geen tier 8 sh's vanwege campaign lol. Maar als je de 50-120 al kan waarderen, dan ben jij gewoon heel erg snel tevreden of goed in een tank (of beide ;) )
User schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:41:
Leer premium HESH schieten in de Cent 7, plots is ie een stuk beter.
ik heb om te testen ook in games redelijk veel gold hesh geschoten, maar ik vind het te onbetrouwbaar omdat je niet altijd raakt waarop je aimed.
GerGio schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:55:
[...]

Ik vond hem niet zo erg eigenlijk. Ik heb hem nog steeds. Al moet ik mezelf wel inprinten dat je ergens second line sniper moet gaan staan en die plek goed uitkiezen anders mis je een deel van de actie.

Maar ik merkte wel het verschil met de enorme flex die de amx 30 dan weer heeft. Je bent overal sneller en je schiet echt meer gaten in vijanden sneller en nauwkeuriger. ik blijf bij die britten toch steeds houden dat de shell er net voor in de grond duikt ondanks dat je vol geaimed staat.

Even goed gaan sparen de komende dagen voor de AMX 30B en dan kunnen we verder gaan grinden naar een Leopard 1 vanaf tier 5
de speelstijl is inderdaad zo, vind het vergelijkbaar met de type61, maar die is volgens mij nog wel wat sneller/wendbaarder. Met een e50 of m46 is de game als top tier gewoon super easy, in deze tank blijft het een beetje afwachtend snipen vanuit de 2e line en als je ff niet goed oplet dan ben je te traag om weg te komen. maar ach, met xp bonus gaat de grind wel erg snel, de AX lijkt me wel een prima medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Gaius schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:09:
[...]

226 pen of 258 pen met apcr op een trage medium wordt ofwel veel bouncen of heel duur volgens mij. Ik zit nu ook bij de Centurion 7/1 (m'n eerste tier 9, jawel) en nu met de top gun vind ik 'm toch een heel stuk beter spelen dan met de Type B barrel.

Ik hoor wel eens dat tier 9 tanks het makkelijkst zijn qua matchmaking, aangezien je nog wel tier 7 tanks ziet, maar ook maximaal 1 tier boven je. Nu ben ik ook nog erg onervaren op tier 9, maar met de Centurion 7/1 krijg ik tot nog toe niet het idee dat het makkelijker is qua matchmaking dan bijv. tier 8 tanks. :+
dat is het ding van de goede tier ix meds, je moet toch redelijk wat gold spammen of zelfs full gold. (hoeft niet, maar maakt het wel makkelijker).

de cent 7/1 is IMHO(!) helemaal niet vergelijkbaar met een goede tier IX medium, zoals een t50, e50 of m46. Al die tanks roflstompen gelijke tiers en lagere tiers zo ongeloofelijk hard, dat het de ultieme wn8 padders zijn (t50 inmiddels niet echt meer, omdat de expected damage erg hoog ligt - en terecht).

In een e50 win je eigenlijk alle 1v1's tegen lagere tiers, soms sta ik met een e50 tegen 4 tier 8 heavies te vechten frontaal en win je alsnog. dat kan met de cent helemaal niet, want je hebt geen dpm en geen armour en geen mobiliteit. of ik doe iets verkeerd natuurlijk, wellicht is dat de meest logische conclusie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
gotfurrr schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:15:
[...]

dat is het ding van de goede tier ix meds, je moet toch redelijk wat gold spammen of zelfs full gold. (hoeft niet, maar maakt het wel makkelijker).

de cent 7/1 is IMHO(!) helemaal niet vergelijkbaar met een goede tier IX medium, zoals een t50, e50 of m46. Al die tanks roflstompen gelijke tiers en lagere tiers zo ongeloofelijk hard, dat het de ultieme wn8 padders zijn (t50 inmiddels niet echt meer, omdat de expected damage erg hoog ligt - en terecht).

In een e50 win je eigenlijk alle 1v1's tegen lagere tiers, soms sta ik met een e50 tegen 4 tier 8 heavies te vechten frontaal en win je alsnog. dat kan met de cent helemaal niet, want je hebt geen dpm en geen armour en geen mobiliteit. of ik doe iets verkeerd natuurlijk, wellicht is dat de meest logische conclusie :+
Misschien is het daarom maar beter dat ik de Cent 7/1 als eerste tier 9 heb, dan valt het daarna alleen maar mee. :+

Moet volgens mij nog 100k xp op de Panther II grinden tot de E 50. Hoop goeie dingen over gehoord, ben er dan ook heel benieuwd naar. Zelfde geldt voor de T-54 trouwens. M46 gaat nog wel even duren, ben pas net aan de T20 begonnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8jpG7hf.png

ingame enquete World of Tanks over mods. Hij staat er tussen hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

gotfurrr schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:12:
[...]

damn, niet eens naar gekeken, met de 20 pounder lijkt de dpm iets over de 3k zijn, wat prima is. Ga ik vanavond nog even proberen. 3k of 2.4k is wel een erg groot verschil, je kan met de 105 te weinig doen in 1v1 situaties vind ik so far
[...]

Natuurlijk zitten er ook nadelen aan. Je moet niet voor niets bijna 70K XP verstoken om van de type B barrel naar de 105mm te gaan :P
Nou weet ik niet hoe die 105 speelt; ik heb hem op de 7/1 nog niet unlocked, maar met de 20 pounder kun je prima support medium spelen. Spotten en permatracken met je hoge ROF. Je moet hem ook niet als de E50 willen spelen; dat ding is gewoon een beest.

Hieronder een staatje van al mijn resultaten in tier 9 mediums. Voor de referentie: ik heb 1370WN8 en 51% WR en ben daarmee slechts een iets betere speler dan gemiddeld. De E 50 is een WN8 monster (en mijn beste tank tot dusver) en hoewel mijn WN8 in de 7/1 nog laag is (zit midden in de grind) is mijn WR al 59% doordat ik een supportrol pak en niet probeer te 1 vs. 1'en.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pPoDwNixpxr1Oa3458DGBQWK/full.png

WTF, zit je lekker Zweden te grinden, mag ik vandaag geen tanks meer verkopen :? Heb geen garageslots meer over en ook geen gold meer. Morgen maar weer verder dan.

[ Voor 5% gewijzigd door Edmin op 14-12-2016 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Edmin schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:10:
[...]
Natuurlijk zitten er ook nadelen aan. Je moet niet voor niets bijna 70K XP verstoken om van de type B barrel naar de 105mm te gaan :P
Nou weet ik niet hoe die 105 speelt; ik heb hem op de 7/1 nog niet unlocked, maar met de 20 pounder kun je prima support medium spelen. Spotten en permatracken met je hoge ROF. Je moet hem ook niet als de E50 willen spelen; dat ding is gewoon een beest.
Zoals ik 'm speel is om de pak 'm beet 10 seconden over m'n heuveltje peaken en 390hp van de tegenstander af knallen. Voelt een stuk veiliger dan de langere exposure die je nodig hebt met de Type B Barrel om je schade te doen. Alleen voelt het ook een stuk rotter als je weer 's je schot vernaggeld, waar ik nog wel 's last van heb. :+

Ook heb ik eigenlijk geen idee waar ik het beste heen kan als er geen heuveltjes zijn om je gun depression mee te gebruiken. Het ding heeft vrijwel geen armor, en ik merk dat zodra ik word gespot alle guns mijn kant op draaien omdat het gegarandeerde schade is itt de 6 heavies die dan van de andere kant aan komen stormen...

Qua wn8 zit ie met 1319 ongeveer 200 onder m'n average. Vooralsnog doe ik meer dmg per game in de IS-6 dan in de Centurion 7/1, voor wat het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Edmin schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:10:
[...]

[...]

Hieronder een staatje van al mijn resultaten in tier 9 mediums. Voor de referentie: ik heb 1370WN8 en 51% WR en ben daarmee slechts een iets betere speler dan gemiddeld. De E 50 is een WN8 monster (en mijn beste tank tot dusver) en hoewel mijn WN8 in de 7/1 nog laag is (zit midden in de grind) is mijn WR al 59% doordat ik een supportrol pak en niet probeer te 1 vs. 1'en.

[afbeelding]

WTF, zit je lekker Zweden te grinden, mag ik vandaag geen tanks meer verkopen :? Heb geen garageslots meer over en ook geen gold meer. Morgen maar weer verder dan.
Ik speel elke tank in de "waarom moet ik altijd carryen en doet mijn team nooit wat rol" Dat is ook zo'n beetje de enige rol die ik kan spelen want anders is het verliezen of uitgescholden van " why u no kerry :( "

Uitzonderingen in de T95 en cohorten nagelaten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

jantje 2 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:43:
[...]

Ik speel elke tank in de "waarom moet ik altijd carryen en doet mijn team nooit wat rol" Dat is ook zo'n beetje de enige rol die ik kan spelen want anders is het verliezen of uitgescholden van " why u no kerry :( "

Uitzonderingen in de T95 en cohorten nagelaten :+
Kwestie van je WN8 laten zakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
[...]

Hehe het was mijn eerste tier 9 medium tank. Daarnaast was het mijn tweede tier 9 tank overal. Ik vind hem nog steeds wel leuk om te spelen. Als je hull down kunt blijven en je kunt afstand houden tot de vijand dan kun je lekker blijven spelen.

Ik vind de AX ook super relax al heb krijg ik af en toe net niet genoeg damage gedaan om hem tot zijn eerste mark te grinden. De ace heb ik er al wel op. Stond hull down in sand river defence in mijn eentje de 9 0 flank te houden. Dat ding is echt gruwelijk hull down en dan even pieken spotten en maar gaten in vijanden blijven schieten.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
En we zijn weer online ;)

Ben verhuisd en dan zal je altijd zien dat internet niet werkt. Vandaag eindelijk een monteur van Ziggo geweest en nu doet alles het weer. Hoewel m'n downloadsnelheid nogal tegenvalt (haal 10 met speedtest, da's wel erg weinig als je een 150 Mbit verbinding hebt... Moet nog ff kijken waar dat aan kan liggen.

Zal kijken of ik me vanavond weer gezellig door bots kan laten afmaken :+

[ Voor 21% gewijzigd door Mr_Size op 14-12-2016 16:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
Mr_Size schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:00:
En we zijn weer online ;)

Ben verhuisd en dan zal je altijd zien dat internet niet werkt. Vandaag eindelijk een monteur van Ziggo geweest en nu doet alles het weer. Hoewel m'n downloadsnelheid nogal tegenvalt (haal 10 met speedtest, da's wel erg weinig als je een 150 Mbit verbinding hebt... Moet nog ff kijken waar dat aan kan liggen.

[video]

Zal kijken of ik me vanavond weer gezellig door bots kan laten afmaken :+
ik wil je vanavond wel teamkillen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Oei, ik heb even gespeeld maar ik log onmiddellijk weer uit :o

De teams zijn TOTAAL verwrongen. Het is óf 2-15 of 15-2 en in beide gevallen kom je niet aan schieten toe. In mijn geval vliegen de shells trouwens ook ver buiten beeld de hele tijd. Patchdag, zeker...
Pagina: 1 ... 65 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).