Ik heb er anders al een paar keer op gebounced met m'n T30, stond wel een beetje achterover ge-angled (standaard choke punt El-Halluf), dus dan is de effectieve bepantsering nog groter. Maar dat een Obj140 moeite heeft om een tier 8 premium frontal te pennen, is mij ook al overkomen, gaat wel richting pay-to-win.mhindrik schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:32:
T30 penned dat ding als boter. Maakt niet uit hoe die staat ge-angled. Zo sterk is dan ook weer niet.
Iedereen hemelt dat AMX T8 helemaal de hoogte in maar ik ben niet onder de indruk. Als je dat ding tegen komt met welke tier 8,9 of 10 geen problemen. Alleen met lagere tier heb je een probleem.jantje 2 schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:05:
[...]
nee inderdaad want een T9 TD met 278 pen is natuurlijk ook totaal in lijn met de gemiddelde pen waar die tank tegen staat.... #logics... een T30 pent een Tortoise ook als boter en die heeft minder armor dan de AMX en is een tier hoger en gaat door het leven als " armoured TD"
Die AMX T8 is momenteel denk ik een van de betere T8 tanks in de game. -10 gun depression, goede gun, goede armor, redelijke mobility goede turret traverse. Geen side of rear armor maar dat heb je toch niet echt nodig. Wat wil je nog meer in een frontline heavy tank...?
Maar het kan ook liggen aan de kwaliteit bestuurders die ik tegen kom.
Alle vragen hebben een antwoord
Volgens mij zag ik zojuist Zycrom totaal geraped worden door Circon en co. op Ensk
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Verwijderd
Shit, ik hoopte nog zo dat niemand het zagRianata schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:10:
Volgens mij zag ik zojuist Zycrom totaal geraped worden door Circon en co. op Ensk
NIeuwste geldklopperij van WG: Black Friday Black Edition tanks voor de console...
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Prima avond gehad, weer een LT missie gehaald. Tevens Best aan zijn 3 mark gehaald in zijn grafchat.
Jammer dat ik te weinig tijd en veel te weinig RNG-meevallers had; geen missie gehaald. 
Het gaat echt slecht de afgelopen twee week. Heel enkele keer een uitschieter maar het is bar en boos met het spel. Ik denk dat ik maar weer even een pauze ga inlassen.
Het gaat echt slecht de afgelopen twee week. Heel enkele keer een uitschieter maar het is bar en boos met het spel. Ik denk dat ik maar weer even een pauze ga inlassen.
Als je in je AMX 50 100 in je eentje andere tanks tegenkomt, speel je hem niet bepaald handig (kom je 1 andere tegen dan is het gewoon zorgen dat je 1 schot overleeft om daarna je clip te legen en je tegenstander te voorzien van veel pijn)mhindrik schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:09:
[...]
Iedereen hemelt dat AMX T8 helemaal de hoogte in maar ik ben niet onder de indruk. Als je dat ding tegen komt met welke tier 8,9 of 10 geen problemen. Alleen met lagere tier heb je een probleem.
Maar het kan ook liggen aan de kwaliteit bestuurders die ik tegen kom.
Ik gebruikte hem vooral in SH. Bleef iets achter op onze IS3's en zodra er gevochten werd, kwam ik achter de rijdende muur van IS3's weg om heerlijk mijn clip te legen en daarna weer uit het zicht te verdwijnen, zo doe je vaak de meeste damage van je team. Voor SH is het een heerlijke tank zolang je niet in de voorste linie hoeft te rijden.
Voor YOLO standaard gevechten zonder platoon vind ik hem wat minder geschikt, hij kostte me dan meer dan dat hij me opleverde meestal.
Ben ik even blij dat die niet naar de PC komen...Rianata schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:47:
NIeuwste geldklopperij van WG: Black Friday Black Edition tanks voor de console...
[video]
Het gaat om die nieuwe AMX die AMX l49 Liberté, niet de 50 100
Ik vond het gisteren maar een rare avond... begonnen met wat T8s.... 2/3 games full health oneshotted door arty. Daarna de grafchat gespeeld, die eigenlijk best wel redelijk goed ging, 11 games gespeeld 100% winrate en inderdaad eindelijk die hoeren 3de mark op die tank gehaald.......Kepro schreef op maandag 21 november 2016 @ 21:38:
Prima avond gehad, weer een LT missie gehaald. Tevens Best aan zijn 3 mark gehaald in zijn grafchat.
Toen besloten om nog wat WZ-11111111114 games te spelen, is het volgende 3de mark project.
1ste game op 100hp geraped door 2 arties, game erna 1 hit arty en in de fik. Daarna geraped door enemy yolo team en nog meer arty fest. Dus dat was niet zo'n succes. arta to gud.
Uiteindelijk dacht ik dus slecht geëindigd te zijn, check ik net ff me stats toch nog 4,5k wn8 gespeeld
Haha ja dat had je dan een aardig zakcentje gekost als je alle prem tanks wil blijven behoudenUser schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:26:
[...]
Ben ik even blij dat die niet naar de PC komen...
[ Voor 14% gewijzigd door jantje 2 op 22-11-2016 10:49 ]
Ach... ja die... had dat ding al uit mijn geheugen verdrongen. Had over het woordje "nieuwe" heen gelezen denk ikjantje 2 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:48:
[...]
Het gaat om die nieuwe AMX die AMX l49 Liberté, niet de 50 100
Ik heb gisteren de T26E5 ontmaagd
Typisch dat Wargaming in 9.17 het rijtje slechtste tier 8 premiums een buff geeft, schijnbaar beseffen ze zich maar al te goed hoeveel powercreep de 2 nieuwe tier 8 premiums met zich meebrengen..
Zelf had ik echter net de FCM 50t aangeschaft, o.a. op basis van de mega positieve review van QB.. Niet zo slim wellicht, zo geeft Foch in zn recente HD review een veel genuanceerder beeld. Powercreep heeft ook hier zn werk gedaan, de aimtime/dispersion is slechter dan die van de IS3 volgens foch, dat geeft wel zo'n beetje aan hoe of wat.
QB speelt de FCM graag in platoon met unicum vriendjes, icm de pref matchmaking heb je dan een supertank... dat geloof ik direct. Sowieso is mobiliteit plus een goede gun het enige dat iemand met het spelinzicht van QB nodig heeft..
Deze gewone sterveling heeft echter moeite om echt goeie potten te spelen... ik vind de tank leuk en win meestal, maar meer dan 1200 dmg oid doen lukt me vaak niet. De tank is gewoon te kwetsbaar, ammorack en turret ring gaan contant kapot.. dus ik speel hem heel voorzichtig.. en besteed te veel tijd in dekking..
In mn IS-6 is het zo veel makkelijker serieus damage te doen, al snap ik waarom... iemand nog tips?
Zelf had ik echter net de FCM 50t aangeschaft, o.a. op basis van de mega positieve review van QB.. Niet zo slim wellicht, zo geeft Foch in zn recente HD review een veel genuanceerder beeld. Powercreep heeft ook hier zn werk gedaan, de aimtime/dispersion is slechter dan die van de IS3 volgens foch, dat geeft wel zo'n beetje aan hoe of wat.
QB speelt de FCM graag in platoon met unicum vriendjes, icm de pref matchmaking heb je dan een supertank... dat geloof ik direct. Sowieso is mobiliteit plus een goede gun het enige dat iemand met het spelinzicht van QB nodig heeft..
Deze gewone sterveling heeft echter moeite om echt goeie potten te spelen... ik vind de tank leuk en win meestal, maar meer dan 1200 dmg oid doen lukt me vaak niet. De tank is gewoon te kwetsbaar, ammorack en turret ring gaan contant kapot.. dus ik speel hem heel voorzichtig.. en besteed te veel tijd in dekking..
In mn IS-6 is het zo veel makkelijker serieus damage te doen, al snap ik waarom... iemand nog tips?
50T is helemaal niet zo slecht als die lijkt, maar hij is niet zo vergevingsgezind als de IS-6 is. Heb zelf de review niet gekeken maar de gunstats van de 50T zijn inderdaad niet super. Je moet over het algemeen fully aimen. Je krijgt hiervoor wel een heavy HP pool voor terug en goede mobility._Anvil_ schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:06:
Typisch dat Wargaming in 9.17 het rijtje slechtste tier 8 premiums een buff geeft, schijnbaar beseffen ze zich maar al te goed hoeveel powercreep de 2 nieuwe tier 8 premiums met zich meebrengen..
Deze gewone sterveling heeft echter moeite om echt goeie potten te spelen... ik vind de tank leuk en win meestal, maar meer dan 1200 dmg oid doen lukt me niet. De tank is gewoon te kwetsbaar, ammorack en turret ring gaan contant kapot.. dus ik speel hem heel voorzichtig.. en besteed te veel tijd in dekking..
In mn IS-6 is het zo veel makkelijker serieus damage te doen... iemand nog tips?
Het is eigenlijk een grote medium die geen camo heeft je moet dus eigenlijk net achter je mediums spelen die voor jou het spot werk doen. En in een medium brawl kan je meedoen aangezien je de HP hebt om eventueel een hit te pakken. Probeer dan gelijk de 1ste te rammen
EDIT: zoals Kepro aangeeft heeft hij ook 400m viewrange dat is een stuk meer dan een IS-3/6 met 360m ( ff uit me hoofd ) en alle lager tier spul zit ook rond dat getal. Dit betekent, zeker endgame dat je vaak het voordeel hebt en mensen eerder spot dan ze jou zien. ( ook al is je camo slecht ) zeker als je nog wat bushes gebruikt om je camo waarde wat te verbeteren.
Kijk eens hoeveel damage je doet op een normale T8 medium tank ( Cent 1, pershing, sta1 etc. ) en vergelijk dit met je damage van de 50T als deze ook rond de 1,2k ligt doe je het in verhouding met je T8 meds niet slecht. Je hebt wel pref MM wat zou betekenen dat je iets beter zou moeten presteren dan je gemiddelde T8 med om op je eigen niveau te spelen.
Ik had nog ergens een replay van FCM 50T met 6,5k liggen maar blijkbaar ben ik die vergeten op WoT replays te zetten
[ Voor 10% gewijzigd door jantje 2 op 22-11-2016 14:43 ]
dank voor de input, qua average damage doet de tannk het inderdaad niet heel slecht als ik kijk naar andere tier 8's.. wellicht vaker in platoon met andere fcm's spelen en vaker proberen in damage farming posities te komen.
Ik speel te vaak in brawling tanks momenteel denk ik.. onbewust vlieg je er dan te vaak in met de fcm, laatst nog bijna gekilled door een tier 7 med.. die schakelde up close direct mn turret ring en ammo rack uit
Ik speel te vaak in brawling tanks momenteel denk ik.. onbewust vlieg je er dan te vaak in met de fcm, laatst nog bijna gekilled door een tier 7 med.. die schakelde up close direct mn turret ring en ammo rack uit
[ Voor 29% gewijzigd door _Anvil_ op 22-11-2016 14:31 ]
.
[ Voor 94% gewijzigd door Kepro op 22-11-2016 14:31 ]
Kepro schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:31:
En de FCM heeft 400 meter viewrange...
Dat ìcm de mobiliteit maakt hem end game vele malen beter dan een is6, snap ik. nu nog zo lang in leven blijven
Sommige tannks hebben direct alle lopen op zich gericht zodra ze gespot worden, het amx 50 100 effect zeg maar... bij een IS tank is dit uiteraard omgekeerd, men probeert het vaak niet eens.
Dat is natuurlijk ook de grote grap bij de amx 49 premium, het duurt maanden voor de n00bs doorhebben dat ze hem niet kunnen pennen.
Deze gast reed net in mijn team rond in een ST-I.... hoe dan?
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Free XP'd naar KV-1 na een hoop Excelsior potten en daarna alleen die lijn tanks gespeeld.
"Oh je bent bezig met een light 3 marken?"
- Mines
- Stalingrad
- Serene Coast
- Stalingrad
etc etc

Edit:
- Paris
The triggering is real.
- Mines
- Stalingrad
- Serene Coast
- Stalingrad
etc etc
Edit:
- Paris
The triggering is real.
[ Voor 16% gewijzigd door User op 22-11-2016 21:37 ]
Überhaupt zijn lights cursed. Ik probeer al een week lt14 te halen, simpelweg alleen maar city maps en max 2k spotting dmg.
Zodra ik een trage td oid pak sta ik gegarandeerd op prok of malinovka.
-edit- Zelfs 13! Spots op een map mocht niet voldoende zijn. Grmbl
Zodra ik een trage td oid pak sta ik gegarandeerd op prok of malinovka.
-edit- Zelfs 13! Spots op een map mocht niet voldoende zijn. Grmbl
[ Voor 15% gewijzigd door Roozzz op 22-11-2016 22:15 ]
If you can see, look. If you can look, observe

Kijk, daar zat ik dus op te wachten, 8.9k combined.
Nice ik heb HT 12.3 op 0.25 geblokte damage na niet gehaald.
500m viewrange.. alles boven de 445m zorgt er toch voor dat je de tanks binnen die 445 sneller spot? Dat wil volgens mij niet zeggen dat je ze ook door de bushbush kunt spotten.gotfurrr schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:44:
[...]
ik gebruikte op eigenlijk al mijn meds vents/rammer/stabs (wel met bia crew + food allemaal).
mijn idee was altijd dat je op de huidige mappen en op tier X weinig hebt aan viewrange hoger dan 430 meter. de t62a heb ik wel ge3marked met optics (468m), maar heb dus niet echt het idee gehad dat ik heel veel meer spotting damage deed, meeste assisted damage is gekomen van het tracken van tanks en niet door spotting damage.
Meeste mappen zijn ook zo ingedeeld dat je meestal niks hebt aan 430+ meter viewrange, maar soms is het wel handig hoor (zoals het prok voorbeeld). En wellicht dat het endgame ook handig is, maar ik red de endgame toch meestal niet![]()
ik gebruik nu weer gewoon vents, omdat dit icm bia en food invloed heeft op camo, accuracy, reload etc. en optics alleen invloed heeft op een imho erg situationele ehhh mechanic.
[...]
ik weet hoe het spotting systeem werkt, maar in de praktijk merk ik gewoon erg weinig van 500m viewrange tov 430. bovendien spot je ook met 500 meter niet iemand die achter een bush staat te fappen. op lagere tiers kan ik me wel voorstellen dat viewrange veel belangrijker is, omdat je daar echt mensen hebt die met kutcrews spelen en hele slechte viewrange hebben, maar op tier X heeft iedereen wel rond de 400-450m
edit: komt misschien ook wel door mijn speelstijl, ik sta het liefst heavies te farmen op 20 meter(wat niet altijd goed gaat
)
edit2: maar als ik het helemaal verkeerd heb, dan gooi ik vents er zo weer af
Spotting is eigenlijk allemaal wat vreemd. Speelden gisteren wat T8 SH en een van de teams waartegen we speelden waren met hun heavies niet te spotten al stonden we er nagenoeg bovenop, sta je dan met al je crewskills te wachten tot het voorbij is. Op afstanden van minder dan 100 meter wisten ze nog uit het zicht te verdwijnen terwijl je ze in je vizier had
Zo veel gelezen over dat hele spot gebeuren maar blijkbaar snap ik er nog niets van
Ik ook niet meer.Gadgeteer schreef op woensdag 23 november 2016 @ 07:17:
[...]
Spotting is eigenlijk allemaal wat vreemd. Speelden gisteren wat T8 SH en een van de teams waartegen we speelden waren met hun heavies niet te spotten al stonden we er nagenoeg bovenop, sta je dan met al je crewskills te wachten tot het voorbij is. Op afstanden van minder dan 100 meter wisten ze nog uit het zicht te verdwijnen terwijl je ze in je vizier had.
Zo veel gelezen over dat hele spot gebeuren maar blijkbaar snap ik er nog niets van
Gisteravond eindelijk(!) een potje op Malinovka in een light (helaas encounter, maar toch). Ik parkeer mijn Bulldog in een typisch bosje en denk bij mezelf let the spotting commence. Vervolgens parkeert er een dieprode amx 12t naast me. En krijgt hij het overgrote deel van de spots en assissting dmg. Kennelijk was mijn Bulldog met een 4 (of al 5?) skill crew, met BiA, Vents en Bino's niet genoeg om hem te outspotten
Vanavond maar een paar keer failplatoonen om MT 15.3 te halen.
Hoeveel moet je daarvoor? Ik zit al 3 maanden vast om MT15.2 te halen.. Heb nu eindelijk de Obj-140, maar krijg nu nooit meer dan 3 TD's in die matches.... Daarentegen wel 6 TD's als ik de IS-7 pak... Thnx WG! :-)
Ik moet 2k damage doen, overleven en 2 TD vernietigen die 1 tier hoger zijn. Zit hier 2/3 weken vast net zoals TD 15.3. Nog 2 HT en LT missies en dan heb ik de T55.
Kepro schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 22:42:
Nice ik heb HT 12.3 op 0.25 geblokte damage na niet gehaald.![]()
Met welke tank heb je het geprobeerd?
De IS-6. Een rode tomaat in een IS met de 122mm bleef maar schieten maar mijn team ging cappen. Volgens mij haal je de blockmissie easy peasy met de Franse nieuwe M4 liberty.
Meh, het zijn altijd die cap botsKepro schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:18:
[...]
De IS-6. Een rode tomaat in een IS met de 122mm bleef maar schieten maar mijn team ging cappen. Volgens mij haal je de blockmissie easy peasy met de Franse nieuwe M4 liberty.
Ja die franse tank is echt een soort God mode in een T8 MM, frontal is alleen de cupola te raken en dat ding is nog best wel klein ook. Nadeel is dat je dan 40 euries betaalt om alleen een missie te halen
In combinatie met gold een prima dealjantje 2 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:26:
[...]
Meh, het zijn altijd die cap botsWel lachen om het zelf ook te doen als het dan een keer uitkomt. Paar keer met tortoise gehad. NO CAP KILL ALL * pings 100x de cap* ik nope i need my kep points!
![]()
Ja die franse tank is echt een soort God mode in een T8 MM, frontal is alleen de cupola te raken en dat ding is nog best wel klein ook. Nadeel is dat je dan 40 euries betaalt om alleen een missie te halen![]()
Ok, T-54... vert stabs... rammer en... ??
En ik heb net de t-54 light weight unlocked, zie dat daar de t-54 modules op passen.. fijn. maar welke equipment? en speeltips? vind alleen stokoude reviews op youtube.
En ik heb net de t-54 light weight unlocked, zie dat daar de t-54 modules op passen.. fijn. maar welke equipment? en speeltips? vind alleen stokoude reviews op youtube.
Optics. En met een T-54 is het gewoon frontlinie knallen en regelmatig de 2 toets indrukken._Anvil_ schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:53:
En ik heb net de t-54 light unlocked, zie dat daar de t-54 modules op passen.. fijn. maar welke equipment? en speeltips? vind alleen stokoude reviews op youtube.
Mits je daar HE zetKepro schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:56:
[...]
Optics. En met een T-54 is het gewoon frontlinie knallen en regelmatig de 2 toets indrukken.
Op de T-54 ltw is prem ammo wel een must imho. T-54 is leuk om een Maus te slopen met gold ammo
Vert stab, rammer, vents als je full firefighting crew, BIA, food en jack off al trades op de commander hebt. drop med kit voor FE._Anvil_ schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:53:
En ik heb net de t-54 light unlocked, zie dat daar de t-54 modules op passen.. fijn. maar welke equipment? en speeltips? vind alleen stokoude reviews op youtube.
Standaard ammo op de T 54 (c)heat is de 2 knop... het is heel af en toe de 1 toets indrukkenKepro schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:56:
[...]
Optics. En met een T-54 is het gewoon frontlinie knallen en regelmatig de 2 toets indrukken.
Nah ik speel die tanks meestal met een 25-25 loadout. of een 25-23-2 load out.
[ Voor 27% gewijzigd door jantje 2 op 23-11-2016 13:34 ]
Ik heb nu dus de T26E5 Patriot en de AMX CDC twee dagen mogen proberen. Beide wel leuk om te spelen maar ben nog niet tevreden over de equipment.
Patriot voorzien van:
1. Gunrammer: prima keuze denk ik
2. Vertical Stabilizer Mk 2: lijkt ook te kloppen
3. Bino's: beetje gevoel dat deze niet veel toevoegt
Crew: Oude Hellcat crew, bijna 3 skills vooral op reload, spot en camo (had niets anders voor amerikaanse tanks)
AMX CDC voorzien van:
2. Bino's: Twijfel gevalletje. de tank is te kwetsbaar voor de frontlinie.
3. Nog niets Geen idee wat als 3e te gebruiken.
Crew Niets bijzonders, verzameling uit overgebleven crewleden.
Ik merk dat ik redelijk mag meedoen in beide tanks (uitzonderingen daar gelaten). Credits lopen ook lekker binnen maar wil ze graag optimaal gebruiken met de juiste equipment. Crew trainig gaat redelijk vlot met wat persoonlijke reserves geactiveerd af en toe.
Patriot voorzien van:
Crew: Oude Hellcat crew, bijna 3 skills vooral op reload, spot en camo (had niets anders voor amerikaanse tanks)
AMX CDC voorzien van:
Ik merk dat ik redelijk mag meedoen in beide tanks (uitzonderingen daar gelaten). Credits lopen ook lekker binnen maar wil ze graag optimaal gebruiken met de juiste equipment. Crew trainig gaat redelijk vlot met wat persoonlijke reserves geactiveerd af en toe.
gewoon nooit, op tier 8 en hoger, normale tanks spelen met bino's. de keuze is eigenlijk altijd vents of optics en soms optics of GLD als je geen rammer kan equippen.Gadgeteer schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:28:
Ik heb nu dus de T26E5 Patriot en de AMX CDC twee dagen mogen proberen. Beide wel leuk om te spelen maar ben nog niet tevreden over de equipment.
Patriot voorzien van:
AMX CDC voorzien van:
Het maakt verder niet zo veel uit, ik zou liever vents + rammer + stab spelen, maar dan wel met een bia crew en food. (die laatste 2 dingen zijn overigens niet super belangrijk). Maar een prem heavy met optics, het kan allemaal, spotting damage krijg je ook credits voor
Je crew heeft verder weinig aan camo op die e5, train in volgorde van belangrijkheid: sixth sense, repairs, clutch braking, designated target, off road driving, ammorackdingskill, BIA, pas als laatste eventueel gun skills. (imho)
wat betreft de cdc, bijna zelde verhaal, alleen train je op die crew al sowieso camo gelet op de normale franse lijn.
designated target wat is dit?gotfurrr schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:43:
[...]
gewoon nooit, op tier 8 en hoger, normale tanks spelen met bino's. de keuze is eigenlijk altijd vents of optics en soms optics of GLD als je geen rammer kan equippen.
Het maakt verder niet zo veel uit, ik zou liever vents + rammer + stab spelen, maar dan wel met een bia crew en food. (die laatste 2 dingen zijn overigens niet super belangrijk). Maar een prem heavy met optics, het kan allemaal, spotting damage krijg je ook credits voor
Je crew heeft verder weinig aan camo op die e5, train in volgorde van belangrijkheid: sixth sense, repairs, clutch braking, designated target, off road driving, ammorackdingskill, BIA, pas als laatste eventueel gun skills. (imho)
wat betreft de cdc, bijna zelde verhaal, alleen train je op die crew al sowieso camo gelet op de normale franse lijn.
Mijn persoonlijke lijstje met crew skills voor heavies.
1ste Crew skill SS en repairs boven alles.
2de crew skill Snapshot, Offroad driving ( boven clutch braking ) safe stowage, Situational aweneress ( Boven recon )
3de crew skill : BIA of FA en restant perks
4de crew skill : Bia of FA en restant perks
Eigenlijk is alleen 1ste crew skill heel belangrijk naast BIA de rest ga je niet heel veel van merken.
Ik kies altijd pas na de 3de crew skill BIA omdat ik mijn crew niet wil retrainen voor credits of gold. En het komt anders niet uit omdat je commander altijd eerst SS heeft en daarna repairs.
[ Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 23-11-2016 16:04 ]
Verwijderd
@Jantje: designated Target is interessant als je meer spotting damage wil halen, bijvoorbeeld in een light als je personal missions speelt waarbij spotting damage vereist is.
designated target is imho vooral handig bij autoloaders en tanks met snelle reloads, het kan net een extra schot zijn wat je niet blind hoeft te doen.jantje 2 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:02:
[...]
designated target wat is dit?Dit heb ik volgens mij nog nooit op een van mijn crews getrained. Is dat je kan zien wat voor modules je hebt vernietigd bij tanks? Lel ff opgezocht nooit echt bij stilgestaan dat deze perk bestaat...2 seconden is best lang. Maar zie niet echt het voordeel boven 4% betere turret bloom
2de crew skill Snapshot, Offroad driving ( boven clutch braking ) safe stowage, Situational aweneress ( Boven recon )
Eigenlijk is alleen 1ste crew skill heel belangrijk naast BIA de rest ga je niet heel veel van merken.
Ik kies altijd pas na de 3de crew skill BIA omdat ik mijn crew niet wil retrainen voor credits of gold. En het komt anders niet uit omdat je commander altijd eerst SS heeft en daarna repairs.
verder neem ik zelf clutch breaking want ik wil makkelijk kunnen sidescrapen, offroad driving is misschien wel beter als eerste skill idd.
gotfurrr schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:43:
[...]
gewoon nooit, op tier 8 en hoger, normale tanks spelen met bino's. de keuze is eigenlijk altijd vents of optics en soms optics of GLD als je geen rammer kan equippen.
Zoals ik al aangaf, die skills komen van mijn Hellcat. Had die verkocht en de crew nog in barracks. SS is uiteraard aanwezig. Zou deze nu ook niet gekozen hebben maar dacht, beter alvast iets dan helemaal op 0 beginnen.jantje 2 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:02:
[...]
designated target wat is dit?Dit heb ik volgens mij nog nooit op een van mijn crews getrained. Is dat je kan zien wat voor modules je hebt vernietigd bij tanks? Lel ff opgezocht nooit echt bij stilgestaan dat deze perk bestaat...2 seconden is best lang. Maar zie niet echt het voordeel boven 4% betere turret bloom
Verwijderd
Zie ik daar alvast iets moois in het verschiet voor de Russische TD lijn: 152mm op de SU 152 met 700 damage en 250mm pen premium shells.
Een heerlijke avond dankzij Ria en Quantor
TD 15.3 (Obj 263)
en MT 15.3 gehaald.
Heerlijke alles of niets tank, de gun is maximaal trollVerwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:20:
Zie ik daar alvast iets moois in het verschiet voor de Russische TD lijn: 152mm op de SU 152 met 700 damage en 250mm pen premium shells.
De opvolger, isu152 met de bl10, is nog leuker imho. Daarmee kan je vrij constant dmg doen.
Congrats!Kepro schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:46:
Een heerlijke avond dankzij Ria en Quantor![]()
TD 15.3 (Obj 263)
en MT 15.3 gehaald.
[ Voor 19% gewijzigd door Roozzz op 23-11-2016 22:14 ]
Gisteren wat WZ-11111114 gespeeld om de mark verder te grinden. Maar het was niet echt een avondje voor de marks. De games waren letterlijk zo simpel dat er gewoon geen damage te halen viel.
Uiteindelijk over 24 games 96% winrate en hadden geven moment een win streak van 15-0 15-0 15-1 15-2. Dus bijna elke game eindigde in een dubbel RR yolo rush om maar wat damage te doen. Was opzich wel grappig maar de games waren eigenlijk dikke drama.
Daarnaast ook veel games met arty gehad en batchats tegengekomen. En de nodige dosis RNG mag ook niet ontbreken. Eerst een oranje bot in zn VK4502B 2x cupola geraakt 2x observation device, daarna (c)heat door zijn turret cheek bounced 2x. En nog een mighty tortoise, die gast bounced 2x een 130mm shell op zn cupola.. Dat is mijn tortoise nog nooit gelukt >.< legit game is legit.
Uiteindelijk over 24 games 96% winrate en hadden geven moment een win streak van 15-0 15-0 15-1 15-2. Dus bijna elke game eindigde in een dubbel RR yolo rush om maar wat damage te doen. Was opzich wel grappig maar de games waren eigenlijk dikke drama.
Daarnaast ook veel games met arty gehad en batchats tegengekomen. En de nodige dosis RNG mag ook niet ontbreken. Eerst een oranje bot in zn VK4502B 2x cupola geraakt 2x observation device, daarna (c)heat door zijn turret cheek bounced 2x. En nog een mighty tortoise, die gast bounced 2x een 130mm shell op zn cupola.. Dat is mijn tortoise nog nooit gelukt >.< legit game is legit.
Gisteren een rampzalig slechte speeldag afgesloten met mn grappigste IS-6 pot in tijden:
http://wotreplays.com/site/3112333#steppes-ronny555-is-6
This was my last game of the evening and I was playing quite sloppy, but boy was it fun.
Getting jumped bij a platoon of 3 tier 6 tanks and realizing that 59-16's are completely useless against an IS-6 and getting out of that without taking damage.. hilarious!
Winning a 3 vs 1 (or was it 4) in the end, although I cursed at my platoon mate that he did not tell me sooner the Patriot was on only 7hp health.
I realize I made several bad calls, like not focusing the Hellcat first when the platoon of 3 jumped me, or not using HE sooner against the Patriot tank in the end etc. but the outcome put a smile on my face.
http://wotreplays.com/site/3112333#steppes-ronny555-is-6
This was my last game of the evening and I was playing quite sloppy, but boy was it fun.
Getting jumped bij a platoon of 3 tier 6 tanks and realizing that 59-16's are completely useless against an IS-6 and getting out of that without taking damage.. hilarious!
Winning a 3 vs 1 (or was it 4) in the end, although I cursed at my platoon mate that he did not tell me sooner the Patriot was on only 7hp health.
I realize I made several bad calls, like not focusing the Hellcat first when the platoon of 3 jumped me, or not using HE sooner against the Patriot tank in the end etc. but the outcome put a smile on my face.
Ik heb de laatste tijd wel last dat die batchats een of ander magisch schild hebben want het aantal critical hits of bounces op dat ding is echt niet normaal meer.jantje 2 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:46:
RNG was gisteren ook wel lekker bezig. Eerst aim je op een grille op 445 meter weet hij de shell er precies onder te landen. Vervolgens schiet je nog een keer. Doe je 320 damage op zijn hull. Dank je RNG jongen
Nickname KasPlantje.
Verwijderd
Gefeli met je missies....Kepro schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:46:
Een heerlijke avond dankzij Ria en Quantor![]()
TD 15.3 (Obj 263)
en MT 15.3 gehaald.
Ik kwam jullie nog tegen op Ruinberg, echter geen reactie in chat.
Je zult je missie daar niet gehaald hebben (in WTPZ4) ik had daar een topgun, acetanker in mijn Grille
Helaas haalde ik daarmee mijn missie TD12.4 (kill 3 heavies en 4k damage) net niet, zojuist echter wel:
Cliff, met mijn Grille naar een mooie snipe spot in het midden waar ik vaak met een medium heenga om van daaruit het gebied onder de vuurtoren te snipen. Tot mijn verrassing bleef ik erg lang unspotted en kon van alles wegknallen.
Resultaat: acetanker, 9 kills, 7.7k damage (en mijn missie uiteraard)
Voor de geinteresseerden: http://wotreplays.com/site/3112572#cliff-edraket31-grille_15
Tenzij ze in hetzelfde team zaten kan dat ook niet meer in 9.16 he, chatten.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:53:
[...]
Gefeli met je missies....
Ik kwam jullie nog tegen op Ruinberg, echter geen reactie in chat.
Weet iemand wat er in de minipatch van vandaag zat?
[ Voor 8% gewijzigd door _Anvil_ op 24-11-2016 15:39 ]
Zwarte tonks_Anvil_ schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:37:
[...]
Tenzij ze in hetzelfde team zaten kan dat ook niet meer in 9.16 he, chatten.
Weet iemand wat er in de minipatch van vandaag zat?
https://thearmoredpatrol.com/2016/11/24/black-friday-in-wot/
[ Voor 10% gewijzigd door Razorbite op 24-11-2016 15:44 ]
Verwijderd
Joh!_Anvil_ schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:37:
[...]
Tenzij ze in hetzelfde team zaten kan dat ook niet meer in 9.16 he, chatten.
Nuf said
Klopt wel een beetje ja. Maar nu wordt een Panzer 58 mutz kopen wel heel verleidelijk. Die stond nog op mijn verlanglijstje en ik vind hem in het zwart wel echt vet. Die IS6 en die t34 vind ik niet echt mooi in het zwart om eerlijk te zijn
Nickname KasPlantje.
Oeh, ik zat toch al een beetje te wachten op de Mutz. Als ie inderdaad matzwart wordt vind ik dat wel okay.
Nou, vanaf vandaag kunnen we een zwarte T34 kopen... in pakketjes van 60 of 90 euro.. lol..
Ze beseffen dat ze de gewone t34 nooit meer gaan slijten nu de e5 P(owercreep) er is om tomaten op tier 8 te laten winnen...Wargaming = evil
Ze beseffen dat ze de gewone t34 nooit meer gaan slijten nu de e5 P(owercreep) er is om tomaten op tier 8 te laten winnen...Wargaming = evil
Sowieso fijn dat veel T8 prems buffs krijgen en de T34 totaal geen liefde krijgt van WG. Ja hij heeft zieke turret armour en goeie pen, maar verder is het gewoon een slechte tank. Steeds meer tanks krijgen sterkere armour, de T34 blijft op hetzelfde niveau, buh, niet eerlijk.
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:52:
Alsof iemand die zwarte T34 gaat kopen. Krijgen we straks die adventkalender nog?
U riep?
Omdat ik nu 109 premiums heb in plaats van 108.ElPaco schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:55:
[...]
Maar waarom? Op bijna alle vlakken is die T26E5 beter. Gewoon voor de heb?
Heb je ook de andere zwarte gehaald? Dus heb je er dus 109 ipv 106User schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:55:
[...]
Omdat ik nu 109 premiums heb in plaats van 108.
Kan me niet voorstellen dat de T34 geen buff krijgt binnen niet al te lange tijd, nu de Löwe een buff krijgt. Het ding is al niet eens OP in tier 8 battles. Heb er zelf geen één, maar kan niet zeggen dat ik er bang van wordt als ik er één tegenkom.ElPaco schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:50:
Sowieso fijn dat veel T8 prems buffs krijgen en de T34 totaal geen liefde krijgt van WG. Ja hij heeft zieke turret armour en goeie pen, maar verder is het gewoon een slechte tank. Steeds meer tanks krijgen sterkere armour, de T34 blijft op hetzelfde niveau, buh, niet eerlijk.
Die zijn nog niet te koop toch?ElPaco schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:57:
[...]
Heb je ook de andere zwarte gehaald? Dus heb je er dus 109 ipv 106
Geen idee of die al te koop zijn, maar ik hoorde iedereen over 3 zwarte tanks praten. Heb zelf al een gewone T34 en hoef die andere 2 niet echt. Heb het dus niet heel nauwlettend in de gaten gehouden.
Gaius schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:01:
[...]
Kan me niet voorstellen dat de T34 geen buff krijgt binnen niet al te lange tijd, nu de Löwe een buff krijgt. Het ding is al niet eens OP in tier 8 battles. Heb er zelf geen één, maar kan niet zeggen dat ik er bang van wordt als ik er één tegenkom.
Ik vind de T34 een absolute baggertank en zal er niet snel vrijwillig in gaan rijden....en toch doe ik met twee vingers in de neus 3.6k damage in een tier 8 pot terwijl de helft van mijn schoten niet pent.
Weet je zeker dat ie niet OP is in tier 8 matches?
Mooi resultaat. Maar één goede battle van één goede speler maakt zo'n tank nog niet OP natuurlijk.User schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:12:
[...]
[afbeelding]Ik vind de T34 een absolute baggertank en zal er niet snel vrijwillig in gaan rijden.
...en toch doe ik met twee vingers in de neus 3.6k damage in een tier 8 pot terwijl de helft van mijn schoten niet pent.
Weet je zeker dat ie niet OP is in tier 8 matches?
Maar de ervaringen van één slechte speler maakt zo'n tank nog niet slecht natuurlijk.Gaius schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:18:
[...]
Mooi resultaat. Maar één goede battle van één goede speler maakt zo'n tank nog niet OP natuurlijk.
Replay hier. Ik kop aan het begin van het potje iets van 600 schade door een stommiteit van mij zonder dat ik iets terug kan doen, en toch haal ik uiteindelijk nog 3.6k damage uit de pot door gewoon slim gebruik te maken van de koepel. En natuurlijk door slim gebruik te maken van achterlijke tegenstanders.
kan je ook het tabje met details laten zien? ben benieuwd of je die 75% bonus xp krijgt met dat dingUser schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:12:
.. de T34 B ..
In mijn ogen is die tank vooral niet OP doordat er zo ontzettend veel tomaten mee rond rijden. Van die types die een T8 premium aanschaffen terwijl ze normaal op T4 spelen oid.
Zodra mensen gaan/kunnen nadenken over positionering en dergelijke wordt ie heel veel sterker. Ik draai gerust om/herpositioneer als een goede speler op een goede hulldown plek staat. The trouble isn't worth it.
Zodra mensen gaan/kunnen nadenken over positionering en dergelijke wordt ie heel veel sterker. Ik draai gerust om/herpositioneer als een goede speler op een goede hulldown plek staat. The trouble isn't worth it.
Nope, het is puur een T34 met een zwarte skin. Je bespaart alleen een whopping 600 goud op camouflage omdat ie de skin al heeft.xVJ schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:24:
[...]
kan je ook het tabje met details laten zien? ben benieuwd of je die 75% bonus xp krijgt met dat ding
Hey, volgens MrSize ben ik geen slechte speler. Dat heeft ie gezegd op z'n YouTube-kanaal. Daarmee staat het op internet en is het dus waar.User schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:23:
[...]
Maar de ervaringen van één slechte speler maakt zo'n tank nog niet slecht natuurlijk.
Op het internet staat ook dat WarGaming een geweldig bedrijf is...Gaius schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:28:
[...]
Hey, volgens MrSize ben ik geen slechte speler. Dat heeft ie gezegd op z'n YouTube-kanaal. Daarmee staat het op internet en is het dus waar.
roflUser schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:27:
[...]
Nope, het is puur een T34 met een zwarte skin. Je bespaart alleen een whopping 600 goud op camouflage omdat ie de skin al heeft.
Dan zal het wel waar zijn.Razorbite schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:30:
[...]
Op het internet staat ook dat WarGaming een geweldig bedrijf is...
Je hebt verzamelaars en je hebt goldn00b verzamelaars
Als ik de T34B zou kopen moeten de andere twee ook en in deze aankomende dure maand ga ik het echt niet over mijn hart verkrijgen, sorry WG
Gisteren voor het eerst met de Stug III B gespeeld... potverdikkie wat is dat een fijne tank destroyer :-)
* IWriteCode wordt daar wel vrolijk van
* IWriteCode wordt daar wel vrolijk van
Less = more
Zekers!
Hopen dat ik het winpercentage van >80% kan behouden
Sowieso liggen tank destroyers mij blijkbaar het beste
Less = more
Op de test server is het overmatchen gefixed. Je kan nu de meeste dingen wel weer overmatchen, maar niet meer onder echt belachelijke hoeken. En het lijkt er op dat er een minimum limiet is aan je pantserdikte. De Scorpion wordt nu ook door 76mm gepenned onder de meest onmogelijke hoeken. Maar IS-3 vs IS-3 op vlakke grond is een bouncefest, maar als de ene wat hoger staat kan je wel overmatchen omdat je angle wat beter is. Alles tussen ~85-90 graden is gegarandeerd bounce, daarboven kan je weer normaal overmatchen.
Goed om te horen dat ze het spel niet compleet anders gaan maken. Dat filmpje van Quickybaby dat hij met een FV215b 183 bounced op een Scorpion is echt te bizar.User schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:25:
Op de test server is het overmatchen gefixed. Je kan nu de meeste dingen wel weer overmatchen, maar niet meer onder echt belachelijke hoeken. En het lijkt er op dat er een minimum limiet is aan je pantserdikte. De Scorpion wordt nu ook door 76mm gepenned onder de meest onmogelijke hoeken. Maar IS-3 vs IS-3 op vlakke grond is een bouncefest, maar als de ene wat hoger staat kan je wel overmatchen omdat je angle wat beter is. Alles tussen ~85-90 graden is gegarandeerd bounce, daarboven kan je weer normaal overmatchen.
Jup, ik zag dat The_Chieftain op Reddit beweerde dat het een bug was en dat het gefixt zou worden. Vanmorgen was er een test server update dus DMminion en ik hebben wat zitten testen op de test server. Met een Fury kwamen we onder elke hoek door de Scorpion heen.ElPaco schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:45:
[...]
Goed om te horen dat ze het spel niet compleet anders gaan maken. Dat filmpje van Quickybaby dat hij met een FV215b 183 bounced op een Scorpion is echt te bizar.
Hier een link naar de stream. We hebben iets van 2 uur zitten testen.
Razorbite schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:30:
[...]
Op het internet staat ook dat WarGaming een geweldig bedrijf is...
Het is waar, jullie bevestigen het zelfs door het spelen van WoT, het kopen van Premium shit en het spenderen van tijd om erover te schrijven op een openbaar forum.
Dat doe je vast niet voor je schoonmoeder? en als dat antwoord nee is, staat WG in ieder geval al een plekje hoger op je ladder van waardering dan zij
Lees je ook wat er wordt geschreven over WG? Ik zou niet direct zeggen dat WG hoger gewaardeerd wordt dan de schoonmoeders. Tenzij je zo'n schoonmoeder waar alle grapjes over gemaakt worden, maar dan zal ze waarschijnlijk ook wel bij WG werken.Gadgeteer schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:01:
Het is waar, jullie bevestigen het zelfs door het spelen van WoT, het kopen van Premium shit en het spenderen van tijd om erover te schrijven op een openbaar forum.
Dat doe je vast niet voor je schoonmoeder? en als dat antwoord nee is, staat WG in ieder geval al een plekje hoger op je ladder van waardering dan zij
Even voor de leken onder ons, wat betekent dit nu praktisch gameplay wise? Kan ik nog gewoon frontal turret roof IS-3 schieten als ik er rechtvoor sta? Of kan dit alleen nog maar als ik hoger sta dan hem?User schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:54:
[...]
Jup, ik zag dat The_Chieftain op Reddit beweerde dat het een bug was en dat het gefixt zou worden. Vanmorgen was er een test server update dus DMminion en ik hebben wat zitten testen op de test server. Met een Fury kwamen we onder elke hoek door de Scorpion heen.
Hier een link naar de stream. We hebben iets van 2 uur zitten testen.
Heb je toevallig ook de Foch 155 gespeeld? Sidearmor van de Foch 155 kon namelijk in elke angle overmatched worden door 122MM shells ( bijv IS6 ) zelfde geldt volgens mij voor tortoise turret roof?
Ik dacht dat ook Tiger II roof overmatched werd door IS-3s die is sowieso een stuk hoger.
Je maakt mij niet wijs dat men liever meer tijd spendeert aan iets wat men minder leuk vindt/waardeert. En gezien de tijd die sommige in WG steken om vervolgens toch de boel af te zeiken, lijkt mij dat die lui hun keuze gemaakt hebbenGaius schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:17:
[...]
Lees je ook wat er wordt geschreven over WG? Ik zou niet direct zeggen dat WG hoger gewaardeerd wordt dan de schoonmoeders. Tenzij je zo'n schoonmoeder waar alle grapjes over gemaakt worden, maar dan zal ze waarschijnlijk ook wel bij WG werken.
1787 Hesh shell in een E5 gepompt ook eens plezant
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Nee, je moet echt hoger staan. Ik weet niet de exacte hoek, maar je moet er wel een beetje op neer kijken. De echte "schamp" overmatches werken niet meer, tenzij je echt super weinig armour hebt. Volgens mij kan de Leopard nog steeds de hull roof van de 430 overmatchen omdat die maar 16 mm is, maar hij kan de turret roof niet overmatchen als ie voor de 430 staat.jantje 2 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:24:
[...]
Even voor de leken onder ons, wat betekent dit nu praktisch gameplay wise? Kan ik nog gewoon frontal turret roof IS-3 schieten als ik er rechtvoor sta? Of kan dit alleen nog maar als ik hoger sta dan hem?
Nope, maar uit de andere tests blijkt dat je iets meer vrijheid hebt. Een hit op de zijkant van de Foch 155 is niet meer standaard een pen.Heb je toevallig ook de Foch 155 gespeeld? Sidearmor van de Foch 155 kon namelijk in elke angle overmatched worden door 122MM shells ( bijv IS6 ) zelfde geldt volgens mij voor tortoise turret roof?
Ik dacht dat ook Tiger II roof overmatched werd door IS-3s die is sowieso een stuk hoger.
Och u heeft een paar goede sessies gehad? Goed, hier zijn al uw bottom tier potten waarbij je toptiers minder hersencapaciteit hebben dan een zeeslak:

Ochtend-update:
's Ochtends gaat het toch beter blijkbaar, net 2e mark op mijn Comet in de wacht gesleept

Ochtend-update:
's Ochtends gaat het toch beter blijkbaar, net 2e mark op mijn Comet in de wacht gesleept
[ Voor 28% gewijzigd door ElPaco op 26-11-2016 10:34 . Reden: Ochtend update ]
Men zegt dat de T44 bekend staat om zijn ammoracks. Nu heb ik daar zelf vrij weinig last van gehad in die tank maar de bulldog spant de kroon zeg. Gister 4 games in de bulldog 2 x geammoracked.
[ Voor 75% gewijzigd door Kepro op 26-11-2016 11:56 ]
Ik heb mijn eigen reacties even nagelezen en ik kom erg negatief over de laatste tijd.
Maar ja...
Vandaag heb ik het spel weer eens aangezet na een weekje rust. Eén uurtje gespeeld, 13 potjes, 2 wins. Waarvan slechts één goed genoeg voor de missie. Wel een WN8 van 902. Gezien de vele +2 rondes met niet-volledig ontwikkelde tanks (T43, VK30.01D en T25/2), waarin ik écht niets heb kunnen doen, is dat niet eens zo slecht. Wel jammer van m'n laatste reserve.
Ik weet zeker dat het voor een groot gedeelte aan mezelf ligt, ondanks dat ik niet het gevoel heb dat ik hier veel aan kon doen. Hebben jullie een idee wat ik moet doen om het plezier weer terug te krijgen? Of een wat directere vraag: is het Teamspeak-kanaal van de GoT-clan ook toegankelijk voor niet-leden, zodat ik ook eens mee kan doen met de stronk plutons?
Maar ja...
Vandaag heb ik het spel weer eens aangezet na een weekje rust. Eén uurtje gespeeld, 13 potjes, 2 wins. Waarvan slechts één goed genoeg voor de missie. Wel een WN8 van 902. Gezien de vele +2 rondes met niet-volledig ontwikkelde tanks (T43, VK30.01D en T25/2), waarin ik écht niets heb kunnen doen, is dat niet eens zo slecht. Wel jammer van m'n laatste reserve.
Ik weet zeker dat het voor een groot gedeelte aan mezelf ligt, ondanks dat ik niet het gevoel heb dat ik hier veel aan kon doen. Hebben jullie een idee wat ik moet doen om het plezier weer terug te krijgen? Of een wat directere vraag: is het Teamspeak-kanaal van de GoT-clan ook toegankelijk voor niet-leden, zodat ik ook eens mee kan doen met de stronk plutons?
[ Voor 28% gewijzigd door Okars op 26-11-2016 13:37 ]
Zeker, je kunt altijd terecht op ts3.gatheringoftanks.nl en als je dan in de Lobby komt moet je even proberen iemand te poken om rechten te krijgen om verder te komen. Kijk even of Quantor of ik online zijn om je die rechten te geven.Okars schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:29:
Ik heb mijn eigen reacties even nagelezen en ik kom erg negatief over de laatste tijd.
Maar ja...
Neem een korte WoT-pauze, of grijp terug op een tank waar je altijd wel lol in kunt hebben. Voor mij zijn dat bijv de KV-220-2 en de Bromwell.Okars schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:29:
Ik weet zeker dat het voor een groot gedeelte aan mezelf ligt, ondanks dat ik niet het gevoel heb dat ik hier veel aan kon doen. Hebben jullie een idee wat ik moet doen om het plezier weer terug te krijgen?
Toevallig is er een vriend van me net begonnen met WoT en dus speel ik nu ook weer wat lower tiers, en die snelle gameplay is ook wel weer erg leuk. Ook leuk dat niet elke fout keihard wordt afgestraft.
Gisteren de Pz IVH weer eens gespeeld. Nieuwe 100% crew erin gegooid. Howitzer erop gezet en gaan. Erg veel lol gehad. Vroeger vond ik 'm verschrikkelijk, maar dat gaat nu een stuk beter.
Verwijderd
Jezus die mm blijft me maar als bottom tier in matches gooien, echt om gestoord van te worden.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).