Vanwege een erg drukke week weinig gespeeld en ook geen tijd gehad voor een midweeks filmpje. Maar hier is er dan weer een:
Ziehier het nut om aantal HE shells mee te nemenMr_Size schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:12:
Vanwege een erg drukke week weinig gespeeld en ook geen tijd gehad voor een midweeks filmpje. Maar hier is er dan weer een:
[video]
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Advies opgevolgd en God was was dat lekker.Gaius schreef op zondag 27 november 2016 @ 10:09:
[...]
Neem een korte WoT-pauze, of grijp terug op een tank waar je altijd wel lol in kunt hebben. Voor mij zijn dat bijv de KV-220-2 en de Bromwell.
Toevallig is er een vriend van me net begonnen met WoT en dus speel ik nu ook weer wat lower tiers, en die snelle gameplay is ook wel weer erg leuk. Ook leuk dat niet elke fout keihard wordt afgestraft.
Gisteren de Pz IVH weer eens gespeeld. Nieuwe 100% crew erin gegooid. Howitzer erop gezet en gaan. Erg veel lol gehad. Vroeger vond ik 'm verschrikkelijk, maar dat gaat nu een stuk beter.
Fijn! Direct Teamspeak geïnstalleerd eeeennnn toen bleek ik geen microfoon meer te hebben.Rianata schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 21:23:
[...]
Zeker, je kunt altijd terecht op ts3.gatheringoftanks.nl en als je dan in de Lobby komt moet je even proberen iemand te poken om rechten te krijgen om verder te komen. Kijk even of Quantor of ik online zijn om je die rechten te geven.
Okay, ik zal de vrouw even lief aankijken; er moet dus even een nieuwe koptelefoon komen. Heb er net met de iBood Hunt ongeveer 1000 zien voorbij komen en gedacht van "ach"...
Verwijderd
KV1S met derp ook zeker een aanrader.Gaius schreef op zondag 27 november 2016 @ 10:09:
[...]
Neem een korte WoT-pauze, of grijp terug op een tank waar je altijd wel lol in kunt hebben. Voor mij zijn dat bijv de KV-220-2 en de Bromwell.
Toevallig is er een vriend van me net begonnen met WoT en dus speel ik nu ook weer wat lower tiers, en die snelle gameplay is ook wel weer erg leuk. Ook leuk dat niet elke fout keihard wordt afgestraft.
Gisteren de Pz IVH weer eens gespeeld. Nieuwe 100% crew erin gegooid. Howitzer erop gezet en gaan. Erg veel lol gehad. Vroeger vond ik 'm verschrikkelijk, maar dat gaat nu een stuk beter.
Verwijderd
Oeff, die gun ook hè! Verschrikkelijke aimtijd en dan vliegen de helft van je shells ook nog eens waar je ze niet wilt hebben. Het is wat dat betreft of ik naar mezelf in de T-44 zit te kijken (heb daarop pas de 1e 100mm gun met gelijkwaardige stats, nog niet de LB-1). Gelukkig belette dat je niet om er toch nog een heerlijke pot uit te slepenMr_Size schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:12:
[video]
Ik vond het overigens wel grappig dat ik in de eerste battle van vanavond hetzelfde platoon in mijn team had:
Helaas kan ik melden dat ze niets van jouw potje hebben geleerd: ondanks dat de Leopard wederom een hoop schade deed, zouden we dit verloren hebben als de T-54 mod. 1 niet terug naar de basis was gereden om te decappen
Speciaal voor Size, hier de screenshot van de 3de mark in de WZ1111111111-4. Nadat we gestopt waren met platoontje nog 3 games nodig gehad. 94.84% -94,72% en 95,27. Viel uiteindelijk gelukkig mee en niet de BS die ik daarvoor had. Toen ik van 94,5% weer lekker terug mocht naar 92,90% omdat randoms af en toe onspeelbaar zijn
Ik denk voor de rest wel een redelijke sessie gespeeld, geen idee wat de winrate ed. was maar zal wel weer hoog geweest zijn
Ik denk voor de rest wel een redelijke sessie gespeeld, geen idee wat de winrate ed. was maar zal wel weer hoog geweest zijn
ah nice, ik heb ook net de wz111 1-4 grind afgemaakt en heb sinds vrijdag de 113 in de garage. Ik vond de wz verassend accuraat voor zijn gun stats. Ik zag nogal op tegen .4 accuracy maar dat viel toch aardig mee. Had aan et eind van de grind ook bijna de 3de gun mark zat op 93% ofzo. Maar had alleen geen zin om door te gaan aangezien de 113 zat te lurkenjantje 2 schreef op zondag 27 november 2016 @ 23:12:
Speciaal voor Size, hier de screenshot van de 3de mark in de WZ1111111111-4. Nadat we gestopt waren met platoontje nog 3 games nodig gehad. 94.84% -94,72% en 95,27. Viel uiteindelijk gelukkig mee en niet de BS die ik daarvoor had. Toen ik van 94,5% weer lekker terug mocht naar 92,90% omdat randoms af en toe onspeelbaar zijn![]()
Ik denk voor de rest wel een redelijke sessie gespeeld, geen idee wat de winrate ed. was maar zal wel weer hoog geweest zijn![]()
[afbeelding]
Het leuke vind ik ook dat WoT 'vertekend' wat groottes betreft. Een Tiger I of Tiger II voelt in het spel niet als enorm groot. Een JagdPanther oogt zelfs klein. Tot je ernaast staat in een museum, dan besef je wat een bakbeesten het zijn.
Ye inderdaad, die gun voelt over het algemeen totaal niet chinees aanXBladee schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:37:
[...]
ah nice, ik heb ook net de wz111 1-4 grind afgemaakt en heb sinds vrijdag de 113 in de garage. Ik vond de wz verassend accuraat voor zijn gun stats. Ik zag nogal op tegen .4 accuracy maar dat viel toch aardig mee. Had aan et eind van de grind ook bijna de 3de gun mark zat op 93% ofzo. Maar had alleen geen zin om door te gaan aangezien de 113 zat te lurken.
de 113 is sinds die gebuffed is wel een leuke tank om te spelen, en de 440 alpha is opzich ook wel lekker. Al vind ik de WZ111-4 gun met 490 toch fijner. Die 500+ rolls geven altijd een goed gevoel
Je gaat er iig wel op voorruit qua armor want de WZ111-4 is gewoon papier maché al werkt de 113 bij mij ook niet echt heel goed maarja, als een random hem speelt blijkt dit nog veel te bouncen
Dat is een Ardelt Waffentrager met 88mm kanon.Kepro schreef op maandag 28 november 2016 @ 07:54:
Wat een beest. Welke tank staat er naast?
http://www.achtungpanzer....eries-standard-series.htm
[ Voor 15% gewijzigd door Edmin op 28-11-2016 10:38 ]
Verwijderd
Klopt. Gigantisch.Gaius schreef op maandag 28 november 2016 @ 07:56:
Het leuke vind ik ook dat WoT 'vertekend' wat groottes betreft. Een Tiger I of Tiger II voelt in het spel niet als enorm groot. Een JagdPanther oogt zelfs klein. Tot je ernaast staat in een museum, dan besef je wat een bakbeesten het zijn.
Een Konigstiger is 70 ton, geladen:
Vind je?Gaius schreef op maandag 28 november 2016 @ 07:56:
Ik deel de mening dat je het gevoel hebt dat alles zo klein is.
Maar ga eens naast een huisje of boom staan, en bedenk er even een poppetje naast. Dan zijn de tanks toch wel flink hoor. Ik denk dat de verhouding tank ten opzichte van zijn omgeving best klopt.
Wat ik minder realistisch vind zijn de heuvels en ridges in het spel. Maar dat is natuurlijk puur voor de gameplay gedaan.
@Jadiela, vette foto!
Waar staat die tank?
[ Voor 3% gewijzigd door Kliko op 28-11-2016 15:42 ]
Wat vind je van de verhouding op Paris? In vergelijking met de huizen lijkt het wel of je met minitanks speelt. Ik heb het gevoel dat heel die map buiten verhouding ligt.mkliko schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:42:
[...]
Vind je?
Maar ga eens naast een huisje of boom staan, en bedenk er even een poppetje naast. Dan zijn de tanks toch wel flink hoor. Ik denk dat de verhouding tank ten opzichte van zijn omgeving best klopt.
Wat ik minder realistisch vind zijn de heuvels en ridges in het spel. Maar dat is natuurlijk puur voor de gameplay gedaan.
@Jadiela, vette foto!
Waar staat die tank?
Ik heb die map nog niets gespeeld.jantje 2 schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:00:
[...]
Wat vind je van de verhouding op Paris? In vergelijking met de huizen lijkt het wel of je met minitanks speelt. Ik heb het gevoel dat heel die map buiten verhouding ligt.
Speel de laatste tijd weinig. En als ik een paar potjes speel komt die niet in de rotatie voor.
Het zijn die verdomde struiken. Die zijn zo groot als een huis in WoTmkliko schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:42:
[...]
Vind je?
La Gleize, BelgieWat ik minder realistisch vind zijn de heuvels en ridges in het spel. Maar dat is natuurlijk puur voor de gameplay gedaan.
@Jadiela, vette foto!
Waar staat die tank?
Haha, inderdaad. Struikjes zijn ook wat groot. Maarja, ook ten behoeve van de gameplay natuurlijk.Edmin schreef op maandag 28 november 2016 @ 20:53:
[...]
Het zijn die verdomde struiken. Die zijn zo groot als een huis in WoT
[...]
La Gleize, Belgie
Thanks! Ga het in de gaten houden mocht in ik de buurt zijn.
Nou ja, zolang ze niet te nuttig zijn, want dan worden ze gesnoeid.mkliko schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:01:
[...]
Haha, inderdaad. Struikjes zijn ook wat groot. Maarja, ook ten behoeve van de gameplay natuurlijk.![]()
Ging gisteren weer dramatisch. De matchmaker had geen zin om me te matsen, vaak bottom tier en ongebalanceerde teams. En als je dan vervolgens ook zelf nog regelmatig de kant op rijdt waar je de helft van de tegenstanders tegenkomt kunnen het frustrerende battles worden. Gelukkig nog wat credits kunnen grinden om nog wat equipment te kopen en nog een paar leuke potten gehad. Volgende sessie hopelijk meer leuke potten.
Even afkloppen, maar het lijkt er wel op dat m'n niet-startende battles "opgelost" zijn. WoT starten, vervolgens even alt-tabben en een flushdns doen, en met die methode de afgelopen dagen geen last meer gehad.
[ Voor 12% gewijzigd door Gaius op 29-11-2016 08:11 ]
Pff, ElPaco heeft wat leuke potten gehad vorige week en nu prem time gekocht, dus bij WG gaat de vlag uit en wordt RNG nog even wat bijgesteld. Hoe in de wereld kan je de platte zijkant van een T-34/100 bouncen in een T34? Idem met 2 schoten op de platte zijkant van een AMX M4 45 turret.
Als dat helpt, ben ik eerlijk gezegd erg benieuwd naar je netwerkconfiguratie...Gaius schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:08:
[...]
Nou ja, zolang ze niet te nuttig zijn, want dan worden ze gesnoeid.
Ging gisteren weer dramatisch. De matchmaker had geen zin om me te matsen, vaak bottom tier en ongebalanceerde teams. En als je dan vervolgens ook zelf nog regelmatig de kant op rijdt waar je de helft van de tegenstanders tegenkomt kunnen het frustrerende battles worden. Gelukkig nog wat credits kunnen grinden om nog wat equipment te kopen en nog een paar leuke potten gehad. Volgende sessie hopelijk meer leuke potten.
Even afkloppen, maar het lijkt er wel op dat m'n niet-startende battles "opgelost" zijn. WoT starten, vervolgens even alt-tabben en een flushdns doen, en met die methode de afgelopen dagen geen last meer gehad.
KPN glasvezel, zit nu direct op de router. Overigens is WoT het enige wat issues geeft. En alleen bij het starten van een battle.Okars schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 09:21:
[...]
Als dat helpt, ben ik eerlijk gezegd erg benieuwd naar je netwerkconfiguratie...
Misschien is het ook wel weer 's tijd om Windows opnieuw te installeren, alleen heb ik er geen zin in.
Omdat mijn team toch hard faalt besluit ons team M55 mij te teamkillen voor camping...
Ik speel solo om niet achter 1 minuut terug in de garage te staan maar om zoveel mogelijk damage te doen met faalteams.
Seems legit...
Ik speel solo om niet achter 1 minuut terug in de garage te staan maar om zoveel mogelijk damage te doen met faalteams.
Seems legit...
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Als je in die omgeving bent, kun je er prima een dagje van maken. Ik heb zelf een aantal jaren lessen commandovoering aan startende officieren gegeven in die omgeving, met de route van Kampfgruppe Peiper als hoofdlijn. Vanuit La Gleize zijn de laatste uitbraakpogingen gedaan om vervolgens het offensief te stoppen en te voet naar Duitsland af te breken. Achter die tank vind je een leuk museum. Je komt ook langs het veldje waar Wikipedia: Bloedbad van Malmedy heeft plaatsgevonden dat je misschien ook kent vanuit de film IMDB: Saints and Soldiers (2003) en je begrijpt ook beter waarom de Panther/M10 in de game zitmkliko schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:01:
[...]
Herkenbaar. Het was echt zwoegen. Ik had twee personal reserves ingezet voor twee uur, omdat ik nu echt werk wilde maken van de bijna stock Pershing en Cent7/1. Heb met het mes tussen de tanden moeten spelen om 56%WR en 1400 WN8 te halen. Bijna elke pot zaten er wel 3 Tier 9 en 10 stukken arty in de game en ik ben echt vaak voor 700 - 1000 dmg gepakt.Gaius schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:08:
[...]
Hoef nu iig voor de Pershing alleen nog de turret en voor de 7/1 de turret en de top gun. Wie weet wordt het dan nog wat
[ Voor 35% gewijzigd door Edmin op 29-11-2016 10:07 ]
1400 wn8. Ik heb het gisteren niet gehaald.Edmin schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:00:
[...]
Herkenbaar. Het was echt zwoegen. Ik had twee personal reserves ingezet voor twee uur, omdat ik nu echt werk wilde maken van de bijna stock Pershing en Cent7/1. Heb met het mes tussen de tanden moeten spelen om 56%WR en 1400 WN8 te halen. Bijna elke pot zaten er wel 3 Tier 9 en 10 stukken arty in de game en ik ben echt vaak voor 700 - 1000 dmg gepakt.
Hoef nu iig voor de Pershing alleen nog de turret en voor de 7/1 de turret en de top gun. Wie weet wordt het dan nog wat
Ook nog deze walletwarrior tegengekomen. Begon direct met klagen, dus geef hem een bijdehand antwoord. Dat werd beantwoord met een trackingshot waardoor ik niet meer op tijd op m'n beoogde locatie kon komen. Maar geluk bij een ongeluk werd ik vastgezet op een plek waar ik prima kon sidescrappen naar twee kanten en ook naar beide kanten kon schieten vanaf een afstand. Mooie plek om te zijn met een Tiger II. Prima pot gehad daardoor.
Pff, vanmorgen zei ik nog als grap dat ik nu wel slechte RNG zou hebben door die prem time, maar het lijkt gewoon echt zo te zijn. De hoeveelheid non-tracking, non-damaging schoten die ik vandaag al op zijkanten van tanks heb weten te doen is meer als in de rest van mijn WOT carrière bij elkaar. En dan gaat het om redelijk grote kanonnen waarbij je wel mag verwachten dat je minimaal tracked, ipv oranje track damage bij je tegenstander.
Thanks voor de info.Edmin schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:00:
[...]
Als je in die omgeving bent, kun je er prima een dagje van maken. Ik heb zelf een aantal jaren lessen commandovoering aan startende officieren gegeven in die omgeving, met de route van Kampfgruppe Peiper als hoofdlijn. Vanuit La Gleize zijn de laatste uitbraakpogingen gedaan om vervolgens het offensief te stoppen en te voet naar Duitsland af te breken. Achter die tank vind je een leuk museum. Je komt ook langs het veldje waar Wikipedia: Bloedbad van Malmedy heeft plaatsgevonden dat je misschien ook kent vanuit de film IMDB: Saints and Soldiers (2003) en je begrijpt ook beter waarom de Panther/M10 in de game zit
[...]
Of er nu nog meer films in de maak zijn durf ik niet te zeggen.
Ja, het laatste deel is the Void. Draait om de crews van 2 Hellcats idd. Die dingen heb ik in voormalig Joegoslavië overigens nog echt vaak gezien. In de jaren '90 is daar gewoon nog mee gevochten.
Nooit geweten dat ze nog zo laat gebruikt zijn.Edmin schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:14:
Ja, het laatste deel is the Void. Draait om de crews van 2 Hellcats idd. Die dingen heb ik in voormalig Joegoslavië overigens nog echt vaak gezien. In de jaren '90 is daar gewoon nog mee gevochten.
Zie trouwens ook dat er in 2015 nog een nieuw deel is uitgekomen: SAS: Warpigs. Ondanks dat de films niet van giga hoge kwaliteit zijn (volgens mij 100% budgetkwestie), zijn ze wel leuk om te zien. En je ziet dat er moeite in is gestoken om het historisch accuraat te maken (die indruk heb ik, historische kenners zullen de film wel afschieten). Al blijft het eerste deel wel het beste.
Bedoel je die film met Mickey Rourke en Dolph Lundgren? Die is hilarisch slecht omdat je het idee krijgt dat de acteurs denken dat ze in een topfilm de performance van hun leven aan het geven zijn. Ik denk dat het de slechtste oorlogsfilm is die ik ooit gezien heb.mkliko schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:45:
[...]
Nooit geweten dat ze nog zo laat gebruikt zijn.
Zie trouwens ook dat er in 2015 nog een nieuw deel is uitgekomen: SAS: Warpigs. Ondanks dat de films niet van giga hoge kwaliteit zijn (volgens mij 100% budgetkwestie), zijn ze wel leuk om te zien. En je ziet dat er moeite in is gestoken om het historisch accuraat te maken (die indruk heb ik, historische kenners zullen de film wel afschieten). Al blijft het eerste deel wel het beste.
Er is vorig jaar nog een ongeluk gebeurd met een Hellcat trouwens. Op een firing range ging er blijkbaar iets mis met het kanon of de munitie waardoor er een explosie plaatsvond in de tank. Twee doden. Geeft je ook wel weer gelijk te denken hoe gevaarlijk dat spul is.
https://tankandafvnews.co...-in-m18-hellcat-accident/
Fijn dat jullie alle onzin voor de kiezen kregen; ik had vrijwel nergens last vanEdmin schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:00:
[...]
Herkenbaar. Het was echt zwoegen. Ik had twee personal reserves ingezet voor twee uur, omdat ik nu echt werk wilde maken van de bijna stock Pershing en Cent7/1. Heb met het mes tussen de tanden moeten spelen om 56%WR en 1400 WN8 te halen. Bijna elke pot zaten er wel 3 Tier 9 en 10 stukken arty in de game en ik ben echt vaak voor 700 - 1000 dmg gepakt.
Oh en heb inmiddels de Object 140 unlocked
If you can see, look. If you can look, observe
Balans is de laatste dagen een beetje zoek inderdaad, ben ook vaak bottom tier. Je hele speelstijl moet je veranderen. Neem nu maar ff een paar dagen rust.....
Whatever.
Mwah, het was niet per sé onzin en RNG falen hoor... Ik liep gewoon tegen de beperkingen van MM aan. Bijna allemaal tier X potten met veel arty. En dan is het in een stock medium gewoon erg moeilijk om goed mee te komen. Je hebt dan nog niet de mobiliteit en de vuurkracht om mee te gaan met een push en niet de armor om een goede verdediging te draaien. Die grinds zijn gewoon best pittig.Roozzz schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 13:24:
[...]
Fijn dat jullie alle onzin voor de kiezen kregen; ik had vrijwel nergens last van. 10/13 winst, met een hele berg 1st class medailles in de T54. Alleen met de Isu-152 had ik 3 pogingen nodig voor de tripple. Maar gezien het allemaal potjes waren tussen de 3,5 en 5,5k hoorde je me niet klagen.
Het is dat het gewoon niet leuk spelen is (tenminste, voor mij). Zolang dat soort potten worden afgewisseld met leuke potten kan ik er wel mee leven. Positief gezien is het wel een manier om aan je XVM-camo te werken natuurlijk.
Is de game nog steeds P2W? (lees zonder premium-shells/consumbles/gold-crews heb je een te significante achterstand in (met name) de hogere tiers).
Ben rond 8.7 oid gestopt (net na physics implementatie)
[ Voor 29% gewijzigd door eL_Jay op 29-11-2016 14:48 ]
Sinds 8.1 kun je premium ammo e.d. kopen voor credits en heb je geen gold nodig. Het is Pay2GrindFaster. Niet Pay2Win.eL_Jay schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:47:
Is de game nog steeds P2W? (lees zonder premium-shells/consumbles/gold-crews heb je een te significante achterstand in (met name) de hogere tiers).
Oftwel te veel grinden om naast een baan en andere games lekker mee te kunnen doen in tier 8 t/m 10.(want 25% minder pen maak je moeilijk goed met skill). Helder.Edmin schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:55:
[...]
Sinds 8.1 kun je premium ammo e.d. kopen voor credits en heb je geen gold nodig. Het is Pay2GrindFaster. Niet Pay2Win.
Jammer want het begint wel weer te jeuken om met een bt-2, t-50-2 en 1390 rond te racen, lekker te derpen met een VK28, KV of e100, te snipen met een KT/e75 of te tanken met een IS-x en t29.
Toen ik stopte zag je erg veel premium-shells in toptier randoms (en in alles wat geen random was, leek het zelfs standaard). Ik had (en heb) daar niet de tijd/zin/geld voor om veel met premium-shells te kunnen knallenjantje 2 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:05:
[...]
Meer dan 90% van de server speelt zoals jij wil spelen dus zal je nooit een significante achterstand hebben of ooit gehad hebben. Als jij dat gevoel al had bij 8.7 ligt meer aan jou als speler ligt dan aan de game zelf. Ik raad je dan ook aan om niet op te starten.
Daarnaast is WoT is niet P2W alleen to progess faster zoals eerder aangekaart. Maar die discussie heb ik geen zin in om ook maar op te starten. Hetzelfde met premium shells mimimimi
offtopic:
zeker toen er ineens >50 premium-shells van mijn e100 uit mijn inventory verdwenen
zeker toen er ineens >50 premium-shells van mijn e100 uit mijn inventory verdwenen
Maar ik lees in je reactie ook dat het dus nog verder is gegaan dan dat het vroegah was.
Heeft de game nog steeds de grootste actieve playerbase of bloed het langzaamaan leeg?
[ Voor 61% gewijzigd door eL_Jay op 29-11-2016 15:13 ]
Tjah wat is veel, als je E-100 speelt kan je prem shells verwachten. Maar over het algemeen is het aantal prem shells niet significant gestegen of minder geworden. Ik speel zelf alleen maar T8 T/M 10 maar ik kan niet zeggen dat ik enig verschil merk in de kwaniteit van prem shell spam. Ik vind het allemaal aardig meevallen. Ik denk dat RNG en Arty een groter probleem is dan heel het premium shell gebeuren.eL_Jay schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:59:
[...]
Jammer want het begint wel weer te jeuken om met een bt-2, t-50-2 en 1390 rond te racen, lekker te derpen met een VK28, KV of e100, te snipen met een KT/e75 of te tanken met een IS-x en t29.
[...]
Toen ik stopte zag je erg veel premium-shells in toptier randoms (en in alles wat geen random was, leek het zelfs standaard). Ik had (en heb) daar niet de tijd/zin/geld voor om veel met premium-shells te kunnen knallenofftopic:
Maar ik lees in je reactie ook dat het dus nog verder is gegaan dan dat het vroegah was.
Heeft de game nog steeds de grootste actieve playerbase of bloed het langzaamaan leeg?
En het is logisch dat in CW, Strongholds etc. full prem gespammed wordt. Daar gaat het om competitive te zijn natuurlijk. Al moet ik zeggen dat ik vaak gewoon normal shells schiet omdat ik geen zin heb om geld te wasten. Tenzij je tegen een andere topclan speelt dan kan het handig zijn.
Daarnaast hoef je totaal geen premium shells te spammen om mee te kunnen komen. Als je er 5 op een tank hebt voor noodgevallen heb je er meer dan genoeg. De rest kan makkelijk met AP/APCR afgedaan worden.
Game is verder nog onwijs actief dagelijks ongeveer 150k+ mensen online dus qua games hoef je nooit lang te wachten.
[ Voor 71% gewijzigd door jantje 2 op 29-11-2016 15:25 ]
Pay to win ervaar ik ook niet echt. Pay to advance wel uiteraard (daarom heb ik na al dir jaren nog geen Tier 10
)
Ik heb me tegenwoordig ingesteld op play to amuse en dat bevalt me prima. Zijn de RNG goden me ongunstig gestemd dan ragequit ik gewoon om de volgende dag opnieuw te proberen. De missies laat ik maar voor wat ze zijn, die lukken me blijkbaar niet.
Stats in een grafiek = soort hartmonitor waarbij de arts zich ernstige zorgen maakt om de aangekoppelde patient
Ik heb me tegenwoordig ingesteld op play to amuse en dat bevalt me prima. Zijn de RNG goden me ongunstig gestemd dan ragequit ik gewoon om de volgende dag opnieuw te proberen. De missies laat ik maar voor wat ze zijn, die lukken me blijkbaar niet.
Stats in een grafiek = soort hartmonitor waarbij de arts zich ernstige zorgen maakt om de aangekoppelde patient
Ik heb net een hele rits offtopic-reacties moeten verwijderen. Graag alleen WoT-gerelateerd posten, dat is namelijk het onderwerp van dit topic.
Na enkele jaren spelen, heb ik 2 tier 8 tanks. Tier 5 / 6 vind ik persoonlijk het leukst.Gadgeteer schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:37:
Pay to win ervaar ik ook niet echt. Pay to advance wel uiteraard (daarom heb ik na al dir jaren nog geen Tier 10)
<knip>
Inderdaad, ben ermee bezig. Reageer er maar niet op verder
Inderdaad, ben ermee bezig. Reageer er maar niet op verder
[ Voor 84% gewijzigd door Grotman op 29-11-2016 19:35 ]
Beste lading XP ook.Mr_Size schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:12:
[video]
<knip> Houd het aub ontopic hier
[ Voor 94% gewijzigd door Grotman op 29-11-2016 21:47 ]
Verwijderd
Voor een avondje double xp grinden toch nog een (voor mij) nette 1600 wn8 gehaald.
Nog 3000xp voor mijn eerste Tier 9, de Jagdtiger. Nu de credits nog.
Nog 3000xp voor mijn eerste Tier 9, de Jagdtiger. Nu de credits nog.
Hele middag zitten try harden voor sturdy armor (t55) maar helaas, kom maximaal tot 4k blocked. (IS-6)
Gisteren een paar potjes SH gespeeld. Met een prem Tier 8 best rendabel avondje van weten te maken.
Vooral de Patriot levert me over het algemeen best wat credits op.
Op deze manier kan ik mijn garage weer een beetje aanvullen, heb meer vrije slots dan tanks.
Vooral de Patriot levert me over het algemeen best wat credits op.
Op deze manier kan ik mijn garage weer een beetje aanvullen, heb meer vrije slots dan tanks.
In other news, de nieuwe overmatch mechanics zijn gecanceld:
http://forum.worldoftanks...28-11-16-micropatch-info/
Goed nieuws voor de bestaande balans denk ik. Al ben ik wel benieuwd wat de consequenties hiervan zijn voor de nieuwe Zweedse TD's.
Goed nieuws voor de bestaande balans denk ik. Al ben ik wel benieuwd wat de consequenties hiervan zijn voor de nieuwe Zweedse TD's.
Wie iemand wat de top of three is voor de maand december ?
In December is er geen TotT en vermoedelijk Januari ook niet.nvidia666 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:34:
Wie iemand wat de top of three is voor de maand december ?
Vandaar ik die niet vond wsskreezjie schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:23:
[...]
In December is er geen TotT en vermoedelijk Januari ook niet.
toch de liberte kopen dan maar ?Kepro schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 22:04:
Hele middag zitten try harden voor sturdy armor (t55) maar helaas, kom maximaal tot 4k blocked. (IS-6)
ik heb gisteren in 1 game serieus alle ammo van mn rhm op 2 liberte's verspild, je moet met dat ding gewoon bij een hoekje gaan staan en het liefst een klein beetje omhoog + angling. kwam er ook niet met gold door heen (ja cupola snipen gg not.), meeste damage kwam van mijn 3 he shells
zelf ook al wel een aantal 4.5k+ dmg blocked games gehad in de liberte, dus met die tank is het sowieso te doen. Verder weet ik verdomd weinig van missies, maar volgens mij is de maus toch nog wel steeds een tank die wordt gebruikt voor dit soort missies? Een is4 op de juiste map moet ook wel te doen zijn. Of anders een OI?
Ik zat ook aan een OI te denken maar 2k damage op tier 6 met een derp? Alleen die reload is volgens mij al 20 seconden.gotfurrr schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:48:
[...]
toch de liberte kopen dan maar ?![]()
ik heb gisteren in 1 game serieus alle ammo van mn rhm op 2 liberte's verspild, je moet met dat ding gewoon bij een hoekje gaan staan en het liefst een klein beetje omhoog + angling. kwam er ook niet met gold door heen (ja cupola snipen gg not.), meeste damage kwam van mijn 3 he shells![]()
zelf ook al wel een aantal 4.5k+ dmg blocked games gehad in de liberte, dus met die tank is het sowieso te doen. Verder weet ik verdomd weinig van missies, maar volgens mij is de maus toch nog wel steeds een tank die wordt gebruikt voor dit soort missies? Een is4 op de juiste map moet ook wel te doen zijn. Of anders een OI?
En hulldown in een IS-7? beetje schoten uitlokken enzo?Kepro schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:49:
[...]
Ik zat ook aan een OI te denken maar 2k damage op tier 6 met een derp? Alleen die reload is volgens mij al 20 seconden.
T29 als je geen geld wil besteden. T7-T8 MM zonder arty. hulldown/sidescrape. Well stock turret nemen ( minder HP ) moet je iets van 3,5k blocken. genoeg 122MM guns dus gaat lekker snel.Kepro schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:49:
[...]
Ik zat ook aan een OI te denken maar 2k damage op tier 6 met een derp? Alleen die reload is volgens mij al 20 seconden.
nadeel is alleen dat je turret overmatched kan worden volgens mij als ze Lucky schieten.
Laat maar.. verkeerd gelezenKepro schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:49:
[...]
[ Voor 17% gewijzigd door Gadgeteer op 30-11-2016 13:56 ]
Maar je moet dus ook 3 X je eigen HP aan damage blocken hé...
Ik vermoed dat 9.17 (of iig de Zweedse tree) hiermee wel flink vertraging oploopt. Zonder de overmatch rework zal de boel flink gerebalanced moeten worden.Gaius schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:39:
In other news, de nieuwe overmatch mechanics zijn gecanceld:
RNGus in je T1...kreezjie schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:23:
[...]
Maar je moet dus ook 3 X je eigen HP aan damage blocken hé...
Of met geluk op prok/fiery salient zonder arty in een is-7/113. Zo heb ik recentelijk de bounce missie voor de 260 in mijn 113 gehaaldjantje 2 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:52:
[...]
T29 als je geen geld wil besteden. T7-T8 MM zonder arty. hulldown/sidescrape. Well stock turret nemen ( minder HP ) moet je iets van 3,5k blocken. genoeg 122MM guns dus gaat lekker snel.
nadeel is alleen dat je turret overmatched kan worden volgens mij als ze Lucky schieten.
disclaimer voor bestofbest: je gaat salty worden als je dit ziet :+:+
Voorlopig even mijn laatste filmpje, morgen krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en moet er 1,5-2 weken geklust worden. Even geen tijd voor YT dus
[ Voor 37% gewijzigd door Mr_Size op 30-11-2016 16:19 ]
Waarschijnlijk betekent het dat je veel damage doet die niets oplevert. Bijvoorbeeld damage die je doet aan tanks op het moment dat je team al 7-0 achter staat.
Nee, dat betekent dat je een vuile gore redline statpadder bent.VorCha schreef op woensdag 30 november 2016 @ 19:02:
[afbeelding]
Ik snap wn8, en ook weer niet. Wat betekent dit? Dat ik goed ben in verliezen?![]()
![]()
Just kidding, WN8 is min of meer een indicatie van je persoonlijke skill. Van deze super kleine sample size valt af te leiden dat je wel damage weet te doen, maar dat je niet weet hoe je moet winnen.
Ook dit inderdaad. Helaas valt niet te zien wanneer de damage gedaan is. Redline damage kan mooi zijn voor je stats, maar niet voor de win.Edmin schreef op woensdag 30 november 2016 @ 19:22:
Waarschijnlijk betekent het dat je veel damage doet die niets oplevert. Bijvoorbeeld damage die je doet aan tanks op het moment dat je team al 7-0 achter staat.
Mijn winrate is wel aan het stijgen, dus ergens heb ik het gevoel dat ook dat winnen wel beter gaat. Het was mij echter al eerder opgevallen dat er avonden waren dat ik meer verloor dan won en het mijn wn8 niet negatief beinvloede. Maar dit vond ik wel heel opvallend.User schreef op woensdag 30 november 2016 @ 19:24:
[...]
Just kidding, WN8 is min of meer een indicatie van je persoonlijke skill. Van deze super kleine sample size valt af te leiden dat je wel damage weet te doen, maar dat je niet weet hoe je moet winnen
Gisteravond deed ik het persoonlijk voor mijn gevoel niet slecht, redelijk tot veel damage en veel top van m'n team. Maar na 5 losses had ik gisteren zoiets van 'ik ga minecraften'.
Uitgezondert 1 Kolobanov die ik gehaald heb met cappen (en cappen is wat mij betreft nog steeds winnen) en misschien wat ondersteuning op de juiste momenten aan een unicum player, heb ik nog nooit een team geleid naar een overwinning. Dus mijn persoonlijke skill over het algemeen is gewoon gemiddeld en wordt telkens een beetje beter, ben er prima tevreden mee voorlopig.
Ik kies meestal een flank op basis van m'n eigen voorkeur en wat past mij de tank en mijn speelstijl. Tenzij ik alleen ben en er een lemmingtrain over de andere flank gaat. In mijn eentje een flank vast houden is mij nog nooit gelukt en eindigt meestal binnen de eerste minuten met 5-6 pens soms zelfs zonder dat ik meer dan 1 schot heb kunnen lossen.[...]
Ook dit inderdaad. Helaas valt niet te zien wanneer de damage gedaan is. Redline damage kan mooi zijn voor je stats, maar niet voor de win.
Wat gisteren vooral gebeurde was dat de andere flank viel en ik en mijn mede companen aan een flank vervolgens omsingeld werden. Shit happens en nog steeds geen spijt van mijn keuze perse.
Damage eigenlijk constant gedaan vanaf het begin totdat m'n hitpoints tot 0 werden gereduceerd.
Ik weet niet wat je hoogste tier tank is, maar ik zou zeggen: Doe ff 5 potjes achter elkaar in je hoogste tier heavy/med (whatever de hoogste tier voor je is), zip de replays en stuur me de link of post hem hier in het topic. Ik wil de replays wel bekijken en tips/opmerkingen geven en ik weet dat meer mensen hier in het topic dat wel eens doen. Persoonlijk wil ik graag niet de resultaten weten voordat ik ga kijken (vandaar dus ook geen wotreplays.com link).
Thanks, zal er morgen op reageren, als ik het niet al te druk heb.
heeft absoluut geen haast, en als je er geen tijd voor hebt dan wacht ik gewoon ff wat langer.User schreef op woensdag 30 november 2016 @ 23:08:
Thanks, zal er morgen op reageren, als ik het niet al te druk heb.
Ik ben van in 10 games gewoon weg 7 keer in een keer platgeschoten door arty. Sta je in Himmelsdorf op G3 redelijk arty save denk je schiet de arty gewoon door een raam in een schot je tank naar de kloten vanaf A0.
Dusss. Waarschijnlijk mee bewegen om artyshells te ontwijken.
Ik zit tijdelijk even vast aan minder leuke grinds. ik ben bezig met een SU101. Wat een slechte tank is dat ding stock. De firefly is daarnaast wel weer leuk. Al zou ik zeggen dat het meer speelt als een TD als dan als een Medium.
Dusss. Waarschijnlijk mee bewegen om artyshells te ontwijken.
Ik zit tijdelijk even vast aan minder leuke grinds. ik ben bezig met een SU101. Wat een slechte tank is dat ding stock. De firefly is daarnaast wel weer leuk. Al zou ik zeggen dat het meer speelt als een TD als dan als een Medium.
Nickname KasPlantje.
Eerste advent is bekend:
Pz IIIK + garageslot + 3500g voor slechts €19,99
Volgens mij was de consensus over deze tank dat je 'm nog niet eens wilt spelen als je geld toe krijgt. Morgen beter dus.
Volgens mij was de consensus over deze tank dat je 'm nog niet eens wilt spelen als je geld toe krijgt. Morgen beter dus.
Dan de krascode voor 25 chocola maar opschrijvenGaius schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:18:
Eerste advent is bekend:
KARELIAVorCha schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:47:
Wellicht ter lering, vooral ter vermaak.
http://www.mdkn.nl/20161130_germany-G73_E50_Ausf_M.zip
08:28
Positionering
Je had direct door moeten pushen naar die steen voor je, je hebt trash koepelbepantsering, maar je zijkanten zijn best sterk. Maak daar gebruik van, de meeste spelers weten niet dat je koepel trash is, of vergeten dat midden in een gevecht en gaan voor je onderplaat of zijkant. Je laat nu min of meer met opzet alleen het zwakste punt van de tank aan de vijand zien, en dat voel je. Also, achter die steen sta je iets safer dan midden in het open veld.
Schieten
...waarom schoot je op het machinegeweer van de M103? Die heeft geen hitbox (zoals je zelf ook al merkte
Volgende keer niet op de 'kanonmantel' van een T54E1 schieten. Je hebt een redelijke kans dat je granaat geabsorbeerd wordt door het kanon en geen schade doet, of op een autobounce-hoek terecht komt en ook geen schade doet.
Game sense
Waarom repareerde je de tracks niet toen die T54E1 je begon te clippen? Je gooide ~1800 HP weg om 20.000 credits te besparen? Die HP kan je later in het potje nog goed gebruiken, denk ik zo. Sure, je kan later nog een keer getracked en beschoten worden. Maar... je bent nu een one-shot. Elke volgende pen is een gegarandeerde kill voor 13 van de 15 tegenstanders (Tenzij ze stock guns hebben oid, of jij lucky RNG).
08:26
Positionering
Als je achter die steen had gestaan had je nu heel makkelijk de twee vijanden in kunnen pushen samen met de gasten die achter je staan. Als jij full yolo gaan, gaan er minstens 2 met je mee. Maar nu sta je achteraan met je 350 HP en kan je zelf niets beginnen, je moet maar afwachten of de gasten om je heen gaan kamperen of aanvallen.
08:02
Positionering
Je kopte een lucky bounce van een Batchat, maar je blijft recht achteruit rijden? Waarom draaide je de voorkant niet naar de Batchat zodat je *en* meer pantser aan hem toont *en* uit render range rijdt zodat ie uberhaupt niet goed op je kan richten.
07:58
L U C K Y
07:42
Game sense
Op dit moment moet die Lightweight in de basis je Prio #1 zijn. Die gast kan meerdere verdedigende tanks makkelijk spotten zonder dat die wat terug kunnen doen. Rij richting H5/6 zodat je *en* de Lightweight kan killen *en* je hun 'verdedigende' tanks kan spotten voor de Grille.
07:27
Game sense
Kans is extreem klein dat daar iemand loopt te kamperen. En ookal zou er 1 staan, lekker negeren en naar mid gaan.
Speaking of mid.
Misschien die Batchat een paar schoten verkopen, nu hij de 907 yolo'd?
07:00
Pro strats
Je mag in een gevecht maar drie dingen doen: Schieten, herladen en richten.
05:51
Goed schot!
Volgende keer direct op de Batchat arta richten, die heeft meer HP om te farmen.
Ps. Als je op mid had gereden had je meer schade kunnen doen.
Als iemand nog arty-vrij wil spelen vandaag, ik heb blijkbaar mijn 'Ik-wil-beschoten-worden-door-arty' pak aan, dus met mij platoonen staat garant voor geen arty shells hoeven te koppen
O ik miste hem vanochtend al in mijn kleding kast. Ik heb hem gisteren gedragen dus er kan nog een brand luchtje aan zitten en hier een daar een groen plekje van een bosje waarin ik heb gelegen.ElPaco schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:57:
Als iemand nog arty-vrij wil spelen vandaag, ik heb blijkbaar mijn 'Ik-wil-beschoten-worden-door-arty' pak aan, dus met mij platoonen staat garant voor geen arty shells hoeven te koppen
Nickname KasPlantje.
Dat was het dus! Zal hem even wassen voor ik hem terug hang, als er dan nog iets van over is.GerGio schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:19:
[...]
O ik miste hem vanochtend al in mijn kleding kast. Ik heb hem gisteren gedragen dus er kan nog een brand luchtje aan zitten en hier een daar een groen plekje van een bosje waarin ik heb gelegen.
Tuurlijk en dan zeker halverwege platoon battle in je nakie verder gaan zodat een ander de klappen vangt?ElPaco schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:57:
Ik zou niet durven
Hoewel de artyfocus nu al een stuk minder is. Waarschijnlijk zijn de betere spelers nu wakker en krijgen zij de focus.
Ik heb bewust geen comments bijgevoegd omdat je ook de results niet van te voren wilde weten. Maar hierbij nog even wat gedachtes van mij erbij.
Mijn gedachte was om mijzelf niet te veel te overextenden, maar op die lijn te blijven om niet omsingelt te gaan worden.User schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:45:
[...]
KARELIA
08:28
Positionering
Je had direct door moeten pushen naar die steen voor je, je hebt trash koepelbepantsering, maar je zijkanten zijn best sterk. Maak daar gebruik van, de meeste spelers weten niet dat je koepel trash is, of vergeten dat midden in een gevecht en gaan voor je onderplaat of zijkant. Je laat nu min of meer met opzet alleen het zwakste punt van de tank aan de vijand zien, en dat voel je. Also, achter die steen sta je iets safer dan midden in het open veld.
Tja, dat kwam niet in mij op, misschien had ik beter voor z'n tracks kunnen gaan?Schieten
...waarom schoot je op het machinegeweer van de M103? Die heeft geen hitbox (zoals je zelf ook al merkte)
* VorCha note to self, T57 is NOT a french autoloaderVolgende keer niet op de 'kanonmantel' van een T54E1 schieten. Je hebt een redelijke kans dat je granaat geabsorbeerd wordt door het kanon en geen schade doet, of op een autobounce-hoek terecht komt en ook geen schade doet.
Ik vind het gebruiken van een repairkit voor m'n tracks vrijwel altijd zonde, maar dat is meer een gevoel dan ergens op gebaseerd. Vervolgens gebruik ik later alsnog mn kit, wat ik stom vond, maar ik had niet door dat het een Largekit was en ik wilde eigenlijk het als een kleine kit gebruiken om iets anders te repareren. En ja ik weet het, daar is een ander venster ook al voor. Gewoon dom van mij.Game sense
Waarom repareerde je de tracks niet toen die T54E1 je begon te clippen? Je gooide ~1800 HP weg om 20.000 credits te besparen? Die HP kan je later in het potje nog goed gebruiken, denk ik zo. Sure, je kan later nog een keer getracked en beschoten worden. Maar... je bent nu een one-shot. Elke volgende pen is een gegarandeerde kill voor 13 van de 15 tegenstanders (Tenzij ze stock guns hebben oid, of jij lucky RNG).
Ik heb al wel vaker geyolod om er volgens achter te komen dat ik volledig alleen ben, 3-5 pens voordat ik door heb wat er om me heen gebeurt en ik zit weer in de garage.08:26
Positionering
Als je achter die steen had gestaan had je nu heel makkelijk de twee vijanden in kunnen pushen samen met de gasten die achter je staan. Als jij full yolo gaan, gaan er minstens 2 met je mee. Maar nu sta je achteraan met je 350 HP en kan je zelf niets beginnen, je moet maar afwachten of de gasten om je heen gaan kamperen of aanvallen.
Heel erg bedankt voor de feedback!!!08:02
Positionering
Je kopte een lucky bounce van een Batchat, maar je blijft recht achteruit rijden? Waarom draaide je de voorkant niet naar de Batchat zodat je *en* meer pantser aan hem toont *en* uit render range rijdt zodat ie uberhaupt niet goed op je kan richten.
07:58
L U C K Y
07:42
Game sense
Op dit moment moet die Lightweight in de basis je Prio #1 zijn. Die gast kan meerdere verdedigende tanks makkelijk spotten zonder dat die wat terug kunnen doen. Rij richting H5/6 zodat je *en* de Lightweight kan killen *en* je hun 'verdedigende' tanks kan spotten voor de Grille.
07:27
Game sense
Kans is extreem klein dat daar iemand loopt te kamperen. En ookal zou er 1 staan, lekker negeren en naar mid gaan.
Speaking of mid.
Misschien die Batchat een paar schoten verkopen, nu hij de 907 yolo'd?
07:00
Pro strats
Je mag in een gevecht maar drie dingen doen: Schieten, herladen en richten.
05:51
Goed schot!
Volgende keer direct op de Batchat arta richten, die heeft meer HP om te farmen.
Ps. Als je op mid had gereden had je meer schade kunnen doen.
[ Voor 0% gewijzigd door VorCha op 01-12-2016 20:07 . Reden: Quote verkeerd en bedankje erbij ]
Dan zijn ze wel erg zeker over de changes op de Zweedse TD's.... tenzij ze de TD lijn optioneel eruit gooien als het niet werkt op de testserver.
Trouwens, dat is maandag op dinsdag, toch? Ik dacht dat het meestal dinsdag op woensdag was?
Trouwens, dat is maandag op dinsdag, toch? Ik dacht dat het meestal dinsdag op woensdag was?
Tijdens CW? of is dat toevallig net op de wijziging tussen T8 en T10? Meestal plannen ze dit na een campaign of er net tussen volgens mij?Kepro schreef op donderdag 1 december 2016 @ 15:50:
Patch 9.17 staat gepland voor 12/13 december
volgens mij is het net na de campaign, tier 8 eindigt vrijdag, dan een dag geen ellendejantje 2 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 16:07:
[...]
Tijdens CW? of is dat toevallig net op de wijziging tussen T8 en T10? Meestal plannen ze dit na een campaign of er net tussen volgens mij?
Oh dan eindigt de campaign vroeg, ik dacht dat het net voor kerst klaar was. Maar ik heb me er totaal niet in verdiept dus ik heb geen idee wat de precieze data is. Naja zo erg is het niet hoorgotfurrr schreef op donderdag 1 december 2016 @ 16:30:
[...]
volgens mij is het net na de campaign, tier 8 eindigt vrijdag, dan een dag geen ellendeen daarna een week tier X?
Over de campaign gesp[roken:
https://ritastatusreport....-to-a-bonfire/#more-25594
Ongelooflijk wat een stel incompetente lui er bij WG op alles zit dat zich met communicatie bemoeit.
https://ritastatusreport....-to-a-bonfire/#more-25594
Ongelooflijk wat een stel incompetente lui er bij WG op alles zit dat zich met communicatie bemoeit.
Ik ga bijna standaard heel agressief.VorCha schreef op donderdag 1 december 2016 @ 15:05:
Ik heb bewust geen comments bijgevoegd omdat je ook de results niet van te voren wilde weten. Maar hierbij nog even wat gedachtes van mij erbij.
[...]
Mijn gedachte was om mijzelf niet te veel te overextenden, maar op die lijn te blijven om niet omsingelt te gaan worden.
Die waren niet zichtbaar. Als alleen de koepel zichtbaar is, schiet dan op de cupola of de 'wangen' van de koepel (naast de kanonmantel)[...]
Tja, dat kwam niet in mij op, misschien had ik beter voor z'n tracks kunnen gaan?
Meestal repareer ik mijn tracks als ik nog een schot verwacht. Als ik er 2 of meer verwacht liggen mijn tracks er bijna direct weer op.[...]
* VorCha note to self, T57 is NOT a french autoloader
[...]
Ik vind het gebruiken van een repairkit voor m'n tracks vrijwel altijd zonde, maar dat is meer een gevoel dan ergens op gebaseerd. Vervolgens gebruik ik later alsnog mn kit, wat ik stom vond, maar ik had niet door dat het een Largekit was en ik wilde eigenlijk het als een kleine kit gebruiken om iets anders te repareren. En ja ik weet het, daar is een ander venster ook al voor. Gewoon dom van mij.
Dan moet je naar plekken yoloen waar je óf weer weg kan komen, óf naar een plek waar de vijand je niet kan wegtrappen zonder zelf bakken HP te verliezen. Die steen voor je kan je niet makkelijk worden weggetrapt omdat de batchats achter je de peekers kunnen schieten. Granted, deze positie is een beetje risky.[...]
Ik heb al wel vaker geyolod om er volgens achter te komen dat ik volledig alleen ben, 3-5 pens voordat ik door heb wat er om me heen gebeurt en ik zit weer in de garage.
Np, andere replays doe ik later wel ff. Nu CW.[...]
Heel erg bedankt voor de feedback!!!
LAKEVILLE
wtf matchmaking
Start
Redelijk wat scouts, ik zou naar een plek rijden waar je schoten kan hebben op wat de lights spotten op de J/K-lijn. Schade die je kan uitdelen zonder dat de vijand wat terug kan doen is mooi, maar schade aan vijanden vóórdat ze uberhaupt het gevecht ingaan is nog mooier.
14:39
Positionering
Only noobs go valley. The end.
Je bent echt super lucky dat die half miljoen TDs van de vijand daar niet stonden te kijken. Echt serieus, wat was je denkende? Met een redelijk trage medium naar een plek gaan waar je nog trager bent. Met een medium met geen gun depression en turret armour naar een plek gaan waar je die twee nodig bent. Echt serieus.
DOE DIT NOOIT WEER.
wtf matchmaking
Start
Redelijk wat scouts, ik zou naar een plek rijden waar je schoten kan hebben op wat de lights spotten op de J/K-lijn. Schade die je kan uitdelen zonder dat de vijand wat terug kan doen is mooi, maar schade aan vijanden vóórdat ze uberhaupt het gevecht ingaan is nog mooier.
14:39
Positionering
Only noobs go valley. The end.
Je bent echt super lucky dat die half miljoen TDs van de vijand daar niet stonden te kijken. Echt serieus, wat was je denkende? Met een redelijk trage medium naar een plek gaan waar je nog trager bent. Met een medium met geen gun depression en turret armour naar een plek gaan waar je die twee nodig bent. Echt serieus.
DOE DIT NOOIT WEER.
He didn't RTFM
En toch zie je tegenwoordig vaker dat spelers weer over de 2 lijn gaan, maar ik ben volledig met je eens dat dit (zeker voor een E50) per definitie een slechte keus is. Niet alleen wordt je vaak opgewacht door TD's maar ook de eventuele arties hebben volledig vrij spel om je helemaal weg te blazen.
Een aantal mappen hebben gewoon een no-go zone, bijv.:
* Lakeville - 2 lijn a..k.a. swamp gedeelte
* Overlord - strand
* Karelia - middenweg (obvious!
* Paris - plein in het exacte midden
* Airfield - F-lijn
* Mountain Pass - de brug...
* Malinovka - dwars over het veld (enkele tanks in specifieke MM daargelaten
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
De T34 B Black Edition heeft nu ook een standard versie voor € 22.85 en er is ook een T34 B Black Edition standard voor € 42.69
Ook is er nu ook een IS-6 BLACK EDITION voor € 22.50 en er ook een IS-6 BLACK EDITION standaard voor € 42.69
Ik kan niet vinden wat de verschillen zijn tussen de tanks zijn.
Misschien is de goedkopere versie voor de mensen die de gewone tank (T34 en IS-60) al hebben. Ik kan het niet vinden.
Ook is er nu ook een IS-6 BLACK EDITION voor € 22.50 en er ook een IS-6 BLACK EDITION standaard voor € 42.69
Ik kan niet vinden wat de verschillen zijn tussen de tanks zijn.
Misschien is de goedkopere versie voor de mensen die de gewone tank (T34 en IS-60) al hebben. Ik kan het niet vinden.
Dat laatste ja, als je dus in bezit bent van een originele versie van een black tank dan kun je de zwarte versie met 50% korting aanschaffen. Overigens kun je een zwarte versie dus ook giften met 50% korting aan een vriendglorixjim schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 00:33:
Overigens toch de Pz III K nog gekocht, want ik kwam ivm bovenstaand verhaal in de premium shop en toen zag ik ook een kale bundel van de III K voor EUR 10
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Verwijderd
Briljant, daar had ik nog niet aan gedacht! Heb nu met een vriend afgesproken dat ik hem een IS-6 B koop in ruil voor een Panther 8.8 (tenzij de Mutz de komende dagen nog voor €30,- in de shop komt). Zo hebben we allebei een premium tank die we graag willen met wat korting. Bedankt voor de tip!Rianata schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 01:49:
[...]
Dat laatste ja, als je dus in bezit bent van een originele versie van een black tank dan kun je de zwarte versie met 50% korting aanschaffen. Overigens kun je een zwarte versie dus ook giften met 50% korting aan een vriend![]()
!
Ik mag daar met de M4A3E2 Jumbo graag komen anders. Lekker bouncen op de koepelRianata schreef op donderdag 1 december 2016 @ 23:52:
[...]
He didn't RTFM![]()
En toch zie je tegenwoordig vaker dat spelers weer over de 2 lijn gaan, maar ik ben volledig met je eens dat dit (zeker voor een E50) per definitie een slechte keus is. Niet alleen wordt je vaak opgewacht door TD's maar ook de eventuele arties hebben volledig vrij spel om je helemaal weg te blazen.
Ik vind mooi. Het is niet zozeer dat het de tank sterker maakt (iedereen schiet toch makkelijk APCR in die tank), maar het maakt de winstgevendheid wel een stuk beter natuurlijk.Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 20:25:
Wat vinden we van de pen buff op de SP?
Ben ook wel blij met de buff voor de M46 KR. Ik vond het al een fijne tank, maar nu met een sterkere turret wordt ie nog wat fijner met ridge fighting.
Called it.Gaius schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:01:
[...]
Kan me niet voorstellen dat de T34 geen buff krijgt binnen niet al te lange tijd, nu de Löwe een buff krijgt.
[ Voor 20% gewijzigd door Gaius op 02-12-2016 08:40 ]
Löwe krijgt een buff? Hoera!
[ Voor 8% gewijzigd door Kliko op 02-12-2016 09:33 ]
Waarom krijgt de IS-6 dan geen pen buff? Ook pref mm en beide 175 pen...
Super strak plan, Kepro, goed over nagedacht.Kepro schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:41:
Net zo goed als de liberte en de mini E-5.User schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:42:
[...]
Super strak plan, Kepro, goed over nagedacht.
De IS-6 heeft de 122mm...?! Goed dat je 't zegt, want dan hoef ik 'm nietKepro schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:41:
Die 122mm is fantastisch in VI (Matilda's en M10's oneshotten lel lel lel), goed in VII maar totaal ondermaats in VIII. Ik kreeg 'm op de 110 totaal niet aan de praat.
Of zie ik dat totaal verkeerd?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).