[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.065 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:23
Juist em :F

Fail

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 00:51
Meer kills maken?

Wat doe jij met 300k free xp??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Razorbite schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:17:
[...]

Meer kills maken?

Wat doe jij met 300k free xp??
Voor als ik akelige stock tanks tegen kom. Ik heb nu wat opgespaard om te gebruiken voor 1 van de 2 Zweedse lijnen. Denk dat ik de TD lijn ga vrijspelen maar volgens mij is die tank op zijn armor na niet heel goed ivm de 'siege modus'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-10 19:25
Kepro schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:46:
[...]

Voor als ik akelige stock tanks tegen kom. Ik heb nu wat opgespaard om te gebruiken voor 1 van de 2 Zweedse lijnen. Denk dat ik de TD lijn ga vrijspelen maar volgens mij is die tank op zijn armor na niet heel goed ivm de 'siege modus'
"niet heel goed"

De upper glacis van de Strv 103B is immuun vs zo'n beetje alles. Voor zover ik weet hebben ze speciaal voor de Strvs de nieuwe overmatch mechanic geïntroduceerd. Maar zelfs zonder die nieuwe mechanics is de hele voorkant zo'n beetje autobounce vs 120mm en lager.

"niet heel goed" indeed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Bedoel het kanon eigenlijk en de gun handling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kepro schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:21:
Bedoel het kanon eigenlijk en de gun handling.
Ah ik las over een woordje heen, whoops.

Maar de gun stats (exclusief pen) die laatst geleaked werden waren placeholder stats volgens renhanxue, dus die zullen op live anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:32
User schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:17:
[...]
"niet heel goed"

De upper glacis van de Strv 103B is immuun vs zo'n beetje alles. Voor zover ik weet hebben ze speciaal voor de Strvs de nieuwe overmatch mechanic geïntroduceerd. Maar zelfs zonder die nieuwe mechanics is de hele voorkant zo'n beetje autobounce vs 120mm en lager.

"niet heel goed" indeed. :+
Het dan nog niet eens hebben over het feit dat hij een special heat defense hek heeft op de voorkant. Dus heat komt niet eens in de buurt

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Help. Ik overweeg de aanschaf van de Liberace... Heb een aantal revews gezien en wat een sterk apparaat is dat. Zou een goede crewtrainer voor mn nog op te starten Franse hevy lijn zijn. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Edmin schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:10:
Help. Ik overweeg de aanschaf van de Liberace... Heb een aantal revews gezien en wat een sterk apparaat is dat. Zou een goede crewtrainer voor mn nog op te starten Franse hevy lijn zijn. :/
Is de FCM 50t nog een optie? Die heeft dan weliswaar geen armor, maar is mobieler, heeft een betere viewrange en heeft preferential matchmaking.

edit: je kunt ze ook allebei kopen voor nog meer crewtraining natuurlijk. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Gaius op 16-11-2016 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-10 07:22
Edmin schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:10:
En wat is nu de vraag? JE geeft zelf al aan dat het een sterke tank is en een goede crewtrainer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gaius schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:28:
[...]

Is de FCM 50t nog een optie? Die heeft dan weliswaar geen armor, maar is mobieler, heeft een betere viewrange en heeft preferential matchmaking.
Daar heb ik de afgelopen weken aan zitten denken, juist omdat hij pref MM heeft. Maar na de hernieuwde review van SirFoch heb ik hem eigenlijk uit mijn lijstje geschrapt. Slechte gun handling en veel mobieler lijkt hij me niet echt:

jantje 2 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:28:
[...]

En wat is nu de vraag? JE geeft zelf al aan dat het een sterke tank is en een goede crewtrainer :+
Ik verwacht eigenlijk dat één van jullie me nu hard op mijn hoofd slaat en me toeschreeuwt dat ik nu wel genoeg geld aan WoT heb uitgegeven. Mijn vriendin vertouw ik niet qua oordeel op dit vlak :+ :+

[ Voor 27% gewijzigd door Edmin op 16-11-2016 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 12:04
Edmin schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:32:
[...]

Daar heb ik de afgelopen weken aan zitten denken, juist omdat hij pref MM heeft. Maar na de hernieuwde review van SirFoch heb ik hem eigenlijk uit mijn lijstje geschrapt. Slechte gun handling en veel mobieler lijkt hij me niet echt:
[video]

[...]

Ik verwacht eigenlijk dat één van jullie me nu hard op mijn hoofd slaat en me toeschreeuwt dat ik nu wel genoeg geld aan WoT heb uitgegeven. Mijn vriendin vertouw ik niet qua oordeel op dit vlak :+ :+
Ik zou zelf helemaal geen tier 8 premiums met normale MM meer kopen als je het doel hebt om er alleen randoms mee te gaan spelen, enige uitzondering op dit moment lijkt de Skorp G te zijn.

De rest zijn gewoon allemaal xp pinata's voor tier 9 en 10. Ook de liberte, dat ligt niet zozeer aan de tank als wel aan de tier en hoe de MM je games beinvloedt.

Maar ALS je toch perse een tier 8 heavy wil halen, dan is de liberte best een goede keuze samen met de nieuwe t26e5.

edit: fcm50t is veel mobieler dan de liberte. armour is veel beter op de liberte natuurlijk, maar het zal niet lang duren voordat iedereen je 60mm cupola weet te vinden. Ook is de zijkant/achterkant te pennen met HE. FCM50t is ondanks matige gunhandling etc gewoon de betere random tank, dit ivm de mm.

[ Voor 11% gewijzigd door gotfurrr op 16-11-2016 11:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ik ben het eens met Tiegul en Gaius. FCM is de veel betere keuze wegens pref MM. Mjah hij is niet meer zo sterk als vroeger, maar iig zie je nooit T10 tanks. Tevens is het een prima money maker en uiteraard net zo'n goede crew trainer als de Liberté. De Liberté zou ik uit principe niet kopen, de zoveelste bs tank voor een shitload aan geld..

Anyway, hier mijn LT 15.4 game:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Van Armored patrol;

DISCLAIMER: THIS IS NOT OUR INSIDER SO I CANNOT VOUCH FOR THE INFORMATION LISTED BELOW.

-WG has apparently problems with modelling the suspensions of the new Swede vehicles (tree might get postponed to next year).

-9.17 has at first glance only Swedish TDs. When it comes to heavies, it is not known whether they will come in 9.18 or later.

-the „collision model” is troublesome, and the tank weights were not fully tested and balanced yet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Als het allemaal niet zou werken, waarom lijkt het in de filmpjes dan allemaal wel prima te werken? En waarom heeft de supertest client dan gewoon twee volledige lijnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
deze had ik nog niet gezien (niet heel veel nieuws, behalve dan dat zoom out weer legaal lijkt te zijn)

https://www.reddit.com/r/...r_play_questions_answers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

gotfurrr schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:32:
deze had ik nog niet gezien (niet heel veel nieuws, behalve dan dat zoom out weer legaal lijkt te zijn)

Question: What about the function that shows and calculates Camo and detectability rating in-game?
Answer: This is currently under consideration
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
gotfurrr schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:32:

Ik vind zoom out echt een foute mod. Het geeft me zo'n voordeel omdat ik veel vaker kan kijken hoe een tank bijvoorbeeld geaimd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

gotfurrr schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:50:
[...]

Ik zou zelf helemaal geen tier 8 premiums met normale MM meer kopen als je het doel hebt om er alleen randoms mee te gaan spelen, enige uitzondering op dit moment lijkt de Skorp G te zijn.
Dat was ook een beetje mijn insteek. In principe heb ik tier 8 Prems genoeg als het om credit making in randoms gaat (IS-6, JT8.8, Patton KR), maar als crewtrainer zou het prima zijn. De scorp valt af, want ik heb voldoende goede crews voor mijn JP2 en Grille15.
De rest zijn gewoon allemaal xp pinata's voor tier 9 en 10. Ook de liberte, dat ligt niet zozeer aan de tank als wel aan de tier en hoe de MM je games beinvloedt.
Ding is nog 2 weken in de shop. Ik zal eens kijken hoe de rest er tegen speelt. Ben ze nog niet 1 op 1 tegen gekomen.
Maar ALS je toch perse een tier 8 heavy wil halen, dan is de liberte best een goede keuze samen met de nieuwe t26e5.
QuickyBaby is voorlopig de enige bron die ik heb gezien die de Patriot ook voor de EU servers voorspelt. Weet jij meer?
edit: fcm50t is veel mobieler dan de liberte. armour is veel beter op de liberte natuurlijk, maar het zal niet lang duren voordat iedereen je 60mm cupola weet te vinden. Ook is de zijkant/achterkant te pennen met HE. FCM50t is ondanks matige gunhandling etc gewoon de betere random tank, dit ivm de mm.
Dank voor je input :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
* Quantor slaat met een groot stuk tonijn op het hoofd van Ed met de mededeling dat je al genoeg geld in dat stomme spel van je gestoken hebt.

(zoiets wou je toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Edmin schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:02:
[...]

Dat was ook een beetje mijn insteek. In principe heb ik tier 8 Prems genoeg als het om credit making in randoms gaat (IS-6, JT8.8, Patton KR), maar als crewtrainer zou het prima zijn. De scorp valt af, want ik heb voldoende goede crews voor mijn JP2 en Grille15.

[...]

Ding is nog 2 weken in de shop. Ik zal eens kijken hoe de rest er tegen speelt. Ben ze nog niet 1 op 1 tegen gekomen.

[...]

QuickyBaby is voorlopig de enige bron die ik heb gezien die de Patriot ook voor de EU servers voorspelt. Weet jij meer?

[...]

Dank voor je input :)
Ik weet niet meer dan qb uiteraard haha, maar wg wil gewoon geld verdienen dus de patriot of t26e5 (liever de laatste, ik weet dat het beide dezelfde tanks zijn, ookal mist de patriot een stukje track armour op de turret lol) komt ook wel naar de eu.

de liberte is wel erg fijn als crewtrainer in tier 8 strongholds, omdat je dan niet zo moeilijk hoeft te doen tegen is3's vergeleken met de fcm en de armour op tier 8 is gewoon op.

Als je de tier x mm niet erg vind dan is de liberte wel de makkelijkere en misschien ook wel betere tank. Ik vermoed alleen dat ze het ding een hogere mm weight gaan geven waardoor je vaker in bs mm terecht gaat komen (maar dit laatste is puur mijn eigen beperkte mening/verwachting ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Quantor schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:02:
* Quantor slaat met een groot stuk tonijn op het hoofd van Ed met de mededeling dat je al genoeg geld in dat stomme spel van je gestoken hebt.

(zoiets wou je toch?)
En zeker nadat ik gisteravond in alle toonaarden gezweerd heb niet in die baguette geinteresseerd te zijn!

gotfurrr schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:11:
[...]

Ik vermoed alleen dat ze het ding een hogere mm weight gaan geven waardoor je vaker in bs mm terecht gaat komen (maar dit laatste is puur mijn eigen beperkte mening/verwachting ;))
Bestaat er zoiets als een zwaardere MM weging dan? Dat je in de ene tank vaker in hogere tiers terecht komt dan in andere?
edit:
oh.....
http://ftr.wot-news.com/2013/06/20/0-8-6-mm-weight-table/

[ Voor 39% gewijzigd door Edmin op 16-11-2016 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Edmin schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:11:
[...]

En zeker nadat ik gisteravond in alle toonaarden gezweerd heb niet in die baguette geinteresseerd te zijn!

[...]

Bestaat er zoiets als een zwaardere MM weging dan? Dat je in de ene tank vaker in hogere tiers terecht komt dan in andere?
yes, je hebt tier, soort tank (heavy, med etc) en tank specifieke weging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Iklees dat inderdaad hier: http://wiki.wargaming.net/en/Matchmaker_(WoT)#Vehicle_Weight
Echter, met zwaardere weging kom je niet vaker in hogere tiers terecht, volgens de wiki kan het wel betekenen dat je tegen een hogere tier gematched wordt in de teamsamenstelling, maar het telt niet mee in de battle tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:17
Gebruiken jullie de T32 met de 90mm of de 105mm?

Ik speelde eerst enkel met de 105, maar dat kanon is niet echt betrouwbaar. Laatst een paar potten met de 90mm gespeeld. In een tier 10 pot is het vooral goldspam (maar wel met hogere pen dan de 105mm) maar zeker als je toptier bent maakt het kwa pen niet zo veel uit. Wat me vooral opvalt is dat mensen niet verwacht dat je zo snel herladen bent als je tegenover ze staat.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

I lolled:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Laatst online: 07-09 20:49
T-44-100 best scout tank, lol 8)

Afbeeldingslocatie: https://hirzo.com/img/foto/fora/shot_158.jpg

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

• ElPaco
Ja gvd, heb ik ff een van de betere games ooit in een Skorpion G, nog geen Ace... Blijkbaar is er meer dan 1388 base XP nodig om dat ding te acen...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RbFTojA.png

Oh ja, intussen wel lekker TD15.2 gehaald *O* *O*

WoT stats

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

ElPaco schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:00:
Ja gvd, heb ik ff een van de betere games ooit in een Skorpion G, nog geen Ace... Blijkbaar is er meer dan 1388 base XP nodig om dat ding te acen...
[afbeelding]

Oh ja, intussen wel lekker TD15.2 gehaald *O* *O*
Tja, soms valt dat bepaald niet mee. Zeker in de fotm tanks zoals de skorpion :P Maar congrats met de missie d:)b
Ik stond gisteren ook een beetje raar te kijken toen ik ook geen ace had met 5k dmg (waarvan ~de helft zelf gespot) en ruim 1,5k dmg assisted in de ISU-152. Zeker gezien ik hem eerder ge'aced heb met, volgens mij, minder dmg.

Ik was gisteren ook erg gelukkig met lt13.2 (2k spotten, 1,5k doen); om de een of andere reden wilde dat echt niet lukken de afgelopen tijd. Het was of veel spotten, of zelf veel dmg doen. Beetje onhandig. Die nieuwe Pilsen map kan trouwens prima zijn voor een (passive) scout. In de bosjes rond het plein scoorde ik zowaar 8,5k spotting dmg in een T10 pot :)

[ Voor 22% gewijzigd door Roozzz op 17-11-2016 09:07 ]

If you can see, look. If you can look, observe

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:35
Net een hele leuke t57 hvy pot gehad...

http://wotreplays.com/sit...t-ronny555-t57_heavy_tank

En dan niet mega damage in een city map, maar in een spannende pot op het juiste moment de kills maken en gewoon stronk scouting in een heavy zonder viewrange :)

• gotfurrr
tussen de campaign door ook nog ff mn 3e mark proberen te halen op de t62a. Optics erop, tracks schieten, ging allemaal lekker. Bij 94% werd echter de doomswitch door serb aangezet en was het over met het feest. van 94 terug naar 89. uiteindelijk wel weer geëindigd op 93%, het moet relatief makkelijk zijn want 4.5k combined zorgt idd voor een stijging :(

ben blij als ik eindelijk die fucking 3 mark heb, want ik speel veel liever andere tier X tanks
ElPaco schreef op woensdag 16 november 2016 @ 16:32:
Gebruiken jullie de T32 met de 90mm of de 105mm?

Ik speelde eerst enkel met de 105, maar dat kanon is niet echt betrouwbaar. Laatst een paar potten met de 90mm gespeeld. In een tier 10 pot is het vooral goldspam (maar wel met hogere pen dan de 105mm) maar zeker als je toptier bent maakt het kwa pen niet zo veel uit. Wat me vooral opvalt is dat mensen niet verwacht dat je zo snel herladen bent als je tegenover ze staat.
De 90mm is zeker goed, als je het niet erg vind om gold te spammen. In het verleden in tier 8 cw's wel met de 90mm gespeeld omdat die VEEEEEEEL beter zou zijn, gunhandling en precisie is wel beter, maar dpm scheelt echt niet heel veel. Uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat het heel weinig uit maakt en namen de meesten gewoon de 105 mee vanwege de alpha. ergo, beide opties is wat voor te zeggen - maar de 90mm gaat je de meeste credits kosten iig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
gotfurrr schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:41:
tussen de campaign door ook nog ff mn 3e mark proberen te halen op de t62a. Optics erop, tracks schieten, ging allemaal lekker. Bij 94% werd echter de doomswitch door serb aangezet en was het over met het feest. van 94 terug naar 89. uiteindelijk wel weer geëindigd op 93%, het moet relatief makkelijk zijn want 4.5k combined zorgt idd voor een stijging :(

ben blij als ik eindelijk die fucking 3 mark heb, want ik speel veel liever andere tier X tanks
Don't worry, be happy oOo Die mark haal je uiteindelijk wel zeker als je al 94% haalt gaat dat andere procentje ook wel leuk lukken. Het is gewoon ff een kwestie van een goede streak hebben en weinig bs. Marken is niet moeilijk je moet gewoon net ff het geluk hebben dat je 3 goede games achter elkaar hebt als je op 93-94% zit en niet zo'n graf team die letterlijk hun eigen tank nog niet kunnen bewegen.

Ik heb gisteren ook voor het eerst in de graf batchat altijd pech ( batchat AP ) een goede sessie gehad. 5k WN8 geëindigd. Van 1 shotted door 183 met 0 damage naar 6,5k damage weer naar 1,6k damage en dan weer 6k damage. Die tank is echt mijn meest gehate tank ooit die ik heb gespeeld.

Zit nu op 90,5% op de mark... hoop snel klaar te zijn met dit ding. Een van de weinige tanks die ik gewoon niet leuk vindt om te spelen. Oké de tortoise is ook niet echt een pareltje...eergisteren denk ik wel 3-4 geoneshot in één sessie frontal door arty en overal gepenned. Dat ding hoort gewoon niet thuis in T9.

De grind is dus vooral, verstand op 0. 100% extra EXP booster en hersenloos grinden. 55k te gaan :z

• ElPaco

De 90mm is zeker goed, als je het niet erg vind om gold te spammen. In het verleden in tier 8 cw's wel met de 90mm gespeeld omdat die VEEEEEEEL beter zou zijn, gunhandling en precisie is wel beter, maar dpm scheelt echt niet heel veel. Uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat het heel weinig uit maakt en namen de meesten gewoon de 105 mee vanwege de alpha. ergo, beide opties is wat voor te zeggen - maar de 90mm gaat je de meeste credits kosten iig :)
Vanmorgen nog een tier 10 pot gehad met de 90mm. Het is echt heel afhankelijk van wat je tegen komt, in die pot geen gold hoeven schieten. Een Grille is ook met AP makkelijk te pennen, idem met de FV215b 183. Verder vooral zijkanten van tanks gezien.

Wanneer je een IS-7 ofzo ziet dan is het wel gold spam inderdaad, maar dat is met de 105 ook.

WoT stats

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
De 90mm wordt vooral gebruikt op mappen waar veel full lights set ups worden gebruikt (fiery salient, sand river bijv.). In city maps heb je juist die alpha nodig, want je wil niet continue ergens peaken om je 90mm te laten schieten. Conclusie de 90mm is theoretisch de betere gun maar praktisch is dit dus niet altijd het geval. Voor randoms raad ik gewoon de 105mm of de 100mm(geen idee wat et caliber was) aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Size
lel, ik sta momenteel 8e als top tanker voor de Chi-To. Krijg je nog best veel voor ook: 40 personal reserves, waarvan 20x 100% XP voor 2 uur en 20x 300% crew XP voor 2 uur.

Pretty good comrade! :Y

• gotfurrr
Mr_Size schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:26:
lel, ik sta momenteel 8e als top tanker voor de Chi-To. Krijg je nog best veel voor ook: 40 personal reserves, waarvan 20x 100% XP voor 2 uur en 20x 300% crew XP voor 2 uur.

Pretty good comrade! :Y
Vieze low tier padder;) die 300% crew xp is wel erg nice, helemaal als je die combineert met die 200% en een tott tank O-)

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:36

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Stel een tank kost 6.000.000 maar is nu in de aanbieding voor 4.800.000 silver. (20% korting). Als ik de tank nu koop en verkoop als de korting niet meer geldig is, krijg ik dan 3 miljoen terug of 2.4 miljoen? :P Ik gok het laatste maar wie weet ;)

vraag 2: is de E-100 het waard om aan te schaffen? Of silver beter te besteden aan andere tanks?

• jantje 2
Shadow_Agent schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:40:
Stel een tank kost 6.000.000 maar is nu in de aanbieding voor 4.800.000 silver. (20% korting). Als ik de tank nu koop en verkoop als de korting niet meer geldig is, krijg ik dan 3 miljoen terug of 2.4 miljoen? :P Ik gok het laatste maar wie weet ;)

vraag 2: is de E-100 het waard om aan te schaffen? Of silver beter te besteden aan andere tanks?
Je krijgt het bedrag terug wat de tank op dat moment waard is. Koop je hem voor 4.8m en verkoop je hem later na de korting krijg je 3m terug.. de helft van de dan geldende prijs.

E-100 kan leuk zijn als je bereid bent wat premium shells mee te nemen. Of het het waard is ligt eraan wat je naast de E-100 nog kan aanschaffen of wil gaan kopen. Moeilijk zo aan te geven wat te doen :+

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:50
Soms is is effe knallen met een Tier 3 TD wel eens leuk. :P

Afbeeldingslocatie: https://www.image-share.com/upload/3373/163.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreenEye schreef op donderdag 17 november 2016 @ 22:29:
Soms is is effe knallen met een Tier 3 TD wel eens leuk. :P

[afbeelding]
Dirty padstatter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

En ja hoor... daar ie 'ie dan:
https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/4086/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
ben ik de enige die vind dat WG nu pay to win tanks aan het uitrollen is? Gaan we de laatste product fase in, 2 jaar uitmelken nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mja, WG kan ook eigenlijk niet anders. Als je al een premium Tier8 US heavy in de shop hebt staan (de T34), is het lastig om mensen te overtuigen een andere tier 8 US heavy ook te kopen (de Patriot). Enige optie die ze hebben is de nieuwe tank wat beter maken -> power creep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-10 12:22
Wat staat er nou op die loop? Ik kan er niks van maken. En wat ik lees zou een beetje racistisch, dus dat lijkt me sterk... :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:25
mkliko schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:00:
[...]

Wat staat er nou op die loop? Ik kan er niks van maken. En wat ik lees zou een beetje racistisch, dus dat lijkt me sterk... :X
"We the People"
(begin van de Constitution)

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:36

Shadow_Agent

jantje 2 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:43:
[...]

Je krijgt het bedrag terug wat de tank op dat moment waard is. Koop je hem voor 4.8m en verkoop je hem later na de korting krijg je 3m terug.. de helft van de dan geldende prijs.

E-100 kan leuk zijn als je bereid bent wat premium shells mee te nemen. Of het het waard is ligt eraan wat je naast de E-100 nog kan aanschaffen of wil gaan kopen. Moeilijk zo aan te geven wat te doen :+
Dank je :) Ik ga hem kopen :) Nog een kleine 60.000 XP nodig en nog wat silver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Oh, wij gaan hele goede vriendjes worden....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JA85tDYZ5k3zx4LstQGHS9mJ/full.png
50% crew, geen equipment erop. Slechts 1600 damage gedaan en 70K credits binnen harken.

I like

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn WG, eerst de Skorpion en nu deze tank, hoe kan ik nu geen geld meer uitgeven aan deze game als ze zo'n leuke premium tanks in de verkoop doen (alleen een beetje jammer van de camo) :P
_Anvil_ schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:23:
ben ik de enige die vind dat WG nu pay to win tanks aan het uitrollen is? Gaan we de laatste product fase in, 2 jaar uitmelken nog?
Maar hier ben ik het wel mee eens ja. Of de game er echt mee op houdt over 2 jaar weet ik niet (vergeleken met vorig jaar daalt het spelersaantal niet heel drastisch), maar het is duidelijk dat WG de policy van premium tanks die iets zwakker moeten zijn dan full-ops tanks van dezelfde tier overboord heeft gegooid om nog zoveel mogelijk geld uit deze game te kunnen slaan. En het werkt, ik doe er ook aan mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Ik wil een premium Yankee TD. ;(
Welke hebben ze eigenlijk, naast de Scorpion?

Dat is zo'n beetje het enige waar ik nog echt geld aan wil uitgeven qua premium tanks. De rest heb ik al, hoewel ik nog zit te denken over de T34 en de AT-15A van de Britten. Misschien volgende maand. :)

[ Voor 79% gewijzigd door Okars op 18-11-2016 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Okars schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:24:
Ik wil een premium Yankee TD. ;(
Welke hebben ze eigenlijk, naast de Scorpion?
Je hebt die T28 HTC ofzo vanuit de missies, verder geen dacht ik.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:11

Rianata

Have you played Atari today?

Zitten wel wat pareltjes tussen!

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:16:

Maar hier ben ik het wel mee eens ja. Of de game er echt mee op houdt over 2 jaar weet ik niet (vergeleken met vorig jaar daalt het spelersaantal niet heel drastisch), maar het is duidelijk dat WG de policy van premium tanks die iets zwakker moeten zijn dan full-ops tanks van dezelfde tier overboord heeft gegooid om nog zoveel mogelijk geld uit deze game te kunnen slaan. En het werkt, ik doe er ook aan mee :P
Dit principe is al sinds het verlies van premium MM overboord gegooid. Tegenwoordig zijn premium tanks vergelijkbaar aan hun normale counterparts. En in true WG fashion, sommige per ongeluk express ietsje beter.

Ik vind premium tanks totaal niet interresant meer om te spelen, ik irriteer me dood om in me T8 in T10 gedropt te worden met tanks die eigenlijk helemaal niet leuk zijn om te spelen. ( IS-5 / Chieftain T95 / FV4202 ) misschien is een mutz ed. nog leuk omdat de tank wel ok is.

Maar geen premium MM is wel echt een rede om gewoon nooit een premium tank te kopen.
Heb vroeger alleen de T34 gekocht toen het 1 of the big tree was. Maar that's it. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:16
Net een encounter op red shire, staat een heavy te campen achterin de map, bij aanmoedigen om met de rest mee te doen zegt ie: "no noobs, I'm playing on view range". Blijkt dat ie serieus was 8)7

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is weer zo'n avond waarop ik ook gewoon niets mag winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
MerijnB schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 18:21:
Net een encounter op red shire, staat een heavy te campen achterin de map, bij aanmoedigen om met de rest mee te doen zegt ie: "no noobs, I'm playing on view range". Blijkt dat ie serieus was 8)7
Waarschijnlijk een van het soort dat enkel HE spamt omdat dat meer damage doet ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 19:47:
Nou dan kunnen wij elkaar een hand geven wat een absolute ramp. Met als top van de avond even voor 850 geraakt door een teammate die een e75 miste op 15 meter afstand in zijn t110e4 en niet denken dat hij iets zegt nee hoor is doodnormaal dat je bijna iemand zijn tank sloopt.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
GerGio schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 06:30:
[...]

Nou dan kunnen wij elkaar een hand geven wat een absolute ramp. Met als top van de avond even voor 850 geraakt door een teammate die een e75 miste op 15 meter afstand in zijn t110e4 en niet denken dat hij iets zegt nee hoor is doodnormaal dat je bijna iemand zijn tank sloopt.
Hangt van de situatie af. Als iemand continue voor mijn neus zit te heen en weer bewegen (wat sommige mensen om een of andere reden heel leuk vinden) en ik hem raak inplaats van de enemy. Dan is het eigen schuld dikke bult. Ga dan peaken of niet....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gotfurrr
Afbeeldingslocatie: https://i.imgsafe.org/03782ef7d5.jpg

EINDELIJK. fucking bs games/teams/mm/zelf slecht spelen etc, maar eindelijk mn eerste tier X ge3marked.

Heb er een week over gedaan lol, en heb toch wel redelijk ver boven mn average wn8 moeten spelen om die 3marks te halen.

Alles solo gedaan, valt me wel op dat de winrate ondanks dat het helemaal niet mijn focus was toch redelijk hoog is. Ben voorlopig wel ff klaar met de t62a ;w

Afbeeldingslocatie: https://i.imgsafe.org/037baeec20.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
XBladee schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 12:28:
[...]

Hangt van de situatie af. Als iemand continue voor mijn neus zit te heen en weer bewegen (wat sommige mensen om een of andere reden heel leuk vinden) en ik hem raak inplaats van de enemy. Dan is het eigen schuld dikke bult. Ga dan peaken of niet....
Nou nee dan had ik niet geklaagt. Maar ik stond aan de andere kant van de e75 te voorkomen dat de schout zou ontsnappen
en die snugger schiet on de move op een e75 mist zijn shell en hit mij.
gotfurrr schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 12:31:
[afbeelding]

EINDELIJK. fucking bs games/teams/mm/zelf slecht spelen etc, maar eindelijk mn eerste tier X ge3marked.
Gefeliciteerd. super vet

Ik ga van het weekend weer een poging wagen met een comet

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
ElPaco schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:49:
[...]

Je hebt die T28 HTC ofzo vanuit de missies, verder geen dacht ik.
Prima tankje voor training .. en gratis. Verder niks bijzonders, al is ie ook nog een wn8 stetpedder.. wordt vrij slecht in gespeeld klaarblijkelijk 8)7
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 19:47:
Heb hier zelf totaal geen last meer van, heb nog niet of nauwelijks actieve grinds.. inmiddels bijna 60 tanks, is zat voor een leuke avond spelen/platoonen.

Verder ben ik gewoon tevreden met mn winrate van 52,nogwat%, het enige dat me boeit in een potje is mn persoonlijke prestaties. Speelt heerlijk ontspannen, want slechte matchmaking boeit me ook niet meer.

[ Voor 44% gewijzigd door _Anvil_ op 19-11-2016 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander0506_1
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-10-2017
Ik ben net verzopen door een team genoot, zonder reden. 7(8)7
Sommige mensen zijn echt niet te redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo deze avond maakt die slechte reeks van gisteren meer dan goed. Snel m'n x2 experience voor de lopende grinds binnen kunnen slepen. Maar die stock IS is wel een van de zwaarste stock grinds tot nog toe. Probleem is dat je niet onder die tracks (~ 17000xp) uit kan. Die 85mm is echt een lachertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gotfurrr schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 12:31:
[afbeelding]

Heb er een week over gedaan lol, en heb toch wel redelijk ver boven mn average wn8 moeten spelen om die 3marks te halen.

Alles solo gedaan, valt me wel op dat de winrate ondanks dat het helemaal niet mijn focus was toch redelijk hoog is. Ben voorlopig wel ff klaar met de t62a ;w

[afbeelding]
Netjes hoor! Ben al blij als met de 2 MoE op enkele van mijn tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17:40
Voor de mensen die ervaring hebben met de Batchat 25 t ap en de AMX 30.

Ik heb bijna de mogelijkheid om de Batchat 25 t of de amx 30 te kiezen. Zover ik zit te zoeken lijkt de amx 30 goed, maar de tank er na de amx 30 b is tegenover de Batchat 25 t slechter.
Zelf vind ik de amx 13 90 steeds leuker worden naarmate je er meer in speelt. Ik heb al de t54e1 alleen als je die vergelijkt met de batchat 25 t ap is het al een andere speelstijl

Mijn vraag is dan ook. Moet ik voor de batchat 25 t ap gaan of de amx 30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Redeta schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 19:20:

Ik heb bijna de mogelijkheid om de Batchat 25 t of de amx 30 te kiezen. Zover ik zit te zoeken lijkt de amx 30 goed, maar de tank er na de amx 30 b is tegenover de Batchat 25 t slechter.
Zelf vind ik de amx 13 90 steeds leuker worden naarmate je er meer in speelt. Ik heb al de t54e1 alleen als je die vergelijkt met de batchat 25 t ap is het al een andere speelstijl

Zijn twee heel verschillende tanks. Batchat is zeker leuk, vooral in platoon gaat de tank shinen. Wel wat ondergesneeuwd door de TVP. De kracht van de Batchat is natuurlijk de clip potentie en hoe langer de game duurt hoe gevaarlijker een batchat wordt.

De 30b is een Leo met iets betere armor en bloom stats maar je levert wat mobiliteit in.

[ Voor 4% gewijzigd door Kepro op 19-11-2016 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Kepro schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 19:45:
[...]

Zijn twee heel verschillende tanks. Batchat is zeker leuk, vooral in platoon gaat de tank shinen. Wel wat ondergesneeuwd door de TVP. De kracht van de Batchat is natuurlijk de clip potentie en hoe langer de game duurt hoe gevaarlijker een batchat wordt.

De 30b is een Leo met iets betere armor en bloom stats maar je levert wat mobiliteit in.
En heeft de amx 30b dan ook zo zijn voordelen of als je hem vergelijkt met de leopard 1 is de leopard 1 beter?
Niet dat ik de leopard 1 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Redeta schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 19:48:
[...]

En heeft de amx 30b dan ook zo zijn voordelen of als je hem vergelijkt met de leopard 1 is de leopard 1 beter?
Niet dat ik de leopard 1 heb.
Je kan beter snapshotten. Leo is altijd een favoriete tank van mij. Size vergaggeld de tank, naja beide de laatste tijd. Zou zelf eerder de Batchat nemen omdat je daar die hele grind voor hebt gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
De 30B is idd vergelijkbaar met de Leopard 1. Heeft wel iets betere armor, maar nog steeds niet best. Voornamelijk een support tank dus, net als de Leo. De batchat speelt compleet anders, dus daar kan je de 30B niet mee vergelijk vind ik.

@Kepro: vergaggeld? :+ Dat woord ken ik niet :P
Maar ik ben van beide tanks (Leo en 30B) geen fan nee, de gun handling valt me vies tegen, hoewel die op papier best goed zou moeten zijn. Ik heb in beide tanks veel last van vage crits en shelldrops, meer dan ik in andere tanks heb. Heb in beide tanks ook mijn ace nog niet..

[ Voor 40% gewijzigd door Mr_Size op 19-11-2016 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Mr_Size schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 19:50:
De 30B is idd vergelijkbaar met de Leopard 1. Heeft wel iets betere armor, maar nog steeds niet best. Voornamelijk een support tank dus, net als de Leo. De batchat speelt compleet anders, dus daar kan je de 30B niet mee vergelijk vind ik.

@Kepro: vergaggeld? :+ Dat woord ken ik niet :P
Maar ik ben van beide tanks (Leo en 30B) geen fan nee, de gun handling valt me vies tegen, hoewel die op papier best goed zou moeten zijn. Ik heb in beide tanks veel last van vage crits en shelldrops, meer dan ik in andere tanks heb. Heb in beide tanks ook mijn ace nog niet..
Ik heb de T54e1 ook. Persoonlijk vind ik dat ding na de T49 geniaal. Het is alleen dat ik niet weet of de batchat daar mee te vergelijken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De E1 is meer een heavy dan een MT. Dus niet vergelijkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog suggestie voor de derde crew skill van de loader voor m'n T67? Zit te twijfelen tussen repair en adrenaline rush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:31

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Rage quit.... het is mij vandaag niet gegund. RNG vol tegen, 12 potjes met een winrate van 30%.
Morgen weer een dag, deze week kom ik niet eens meer boven de 1200wn8. :/

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Harmen schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 21:28:
Rage quit.... het is mij vandaag niet gegund. RNG vol tegen, 12 potjes met een winrate van 30%.
Morgen weer een dag, deze week kom ik niet eens meer boven de 1200wn8. :/
Ja het ging idd dramatisch vanavond. Hele avond geen 1 normale game gehad. Toen EINDELIJK een goede game (met de bat chat) en gelijk maar gestopt. Ik wist dat ik dat echt niet meer ging overtreffen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Mr_Size schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 22:35:
[...]

Ja het ging idd dramatisch vanavond. Hele avond geen 1 normale game gehad. Toen EINDELIJK een goede game (met de bat chat) en gelijk maar gestopt. Ik wist dat ik dat echt niet meer ging overtreffen :P
Ik was dus niet de enige. Wou even snel alles dubbelen maar in het 3e potje werd ik al geoneshot in mijn 50-120 door een 212. Ipv een tier 10 tank te schieten wacht die klikker tot een unicum het hoekje om komt. Alt f4 en klaar voor Vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
De reden dat ik de Comet maar een lastige tank vind:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ACStzPd.png

Soms heb je van die sessies dat alles mag, meestal heb je van die sessies dat niks mag. Nog een potje of 3 te gaan voordat ik de Cent 1 unlocked heb. Verder op 81,6% met marks, dus mogelijk dat ik nog probeer de 2e mark te halen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Redeta schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 19:20:

de T9 batchat is 1 grote hoop stront, dus in T9 zou ik 100% kiezen voor de AMX 30 die tier voor tier een van de sterkere T9s is. Als je doel uiteindelijk de T10 is...dan is de batchat 25T wel de betere ten opzichte van de AMX 30b. Dus afhankelijk van je wat je uiteindelijk wil bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:49

StarWing

Huh ?!?

Yay, LT15.3 met 8k spotting :D
Afbeeldingslocatie: https://photos-1.dropbox.com/t/2/AABF2nIo3Jtk3fYN9R9h_3IxrQZyjBvzDKsZND8YG3fgAw/12/41497024/jpeg/32x32/1/_/1/2/shot_002.jpg/EIST2B8YsPwBIAIoAg/yAPY3p4YT9cMu6uysrT2rRIntefZyCnHHHq8vp2EOHQ?size=2048x1536&size_mode=3

[ Voor 87% gewijzigd door StarWing op 20-11-2016 10:21 ]

Page intentionally left blank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Uiteindelijk een super sesie gehad! Normaal zit ik rond de 53% winrate en 1250 WN8, dus ik ben tevreden!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YkPHgoC.png

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
jantje 2 schreef op zondag 20 november 2016 @ 10:19:
[...]

de T9 batchat is 1 grote hoop stront, dus in T9 zou ik 100% kiezen voor de AMX 30 die tier voor tier een van de sterkere T9s is. Als je doel uiteindelijk de T10 is...dan is de batchat 25T wel de betere ten opzichte van de AMX 30b. Dus afhankelijk van je wat je uiteindelijk wil bereiken.
Heb toch voor de Batchat gekozen. En ik wist al dat die tier 9 batchat stront is op zijn momenten, maar daar moet ik dan mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
ElPaco schreef op zondag 20 november 2016 @ 10:30:
Uiteindelijk een super sesie gehad! Normaal zit ik rond de 53% winrate en 1250 WN8, dus ik ben tevreden!
[afbeelding]
Nice! En ook nog credits gegrind, spam je wel genoeg gold? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 18:37:
Zo deze avond maakt die slechte reeks van gisteren meer dan goed. Snel m'n x2 experience voor de lopende grinds binnen kunnen slepen. Maar die stock IS is wel een van de zwaarste stock grinds tot nog toe. Probleem is dat je niet onder die tracks (~ 17000xp) uit kan. Die 85mm is echt een lachertje.
Tja, ik doe dat dan dus gewoon niet. Een spel moet leuk blijven, dus dan speel ik voornamelijk andere dingen tot ik genoeg free xp heb.. of je koopt gewoon voor credits de suspension upgrade.

De IS grind was voor mij een feest, paarse stats in dat ding (en ben amper groen overall).. maar ik klooi niet met stock tanks, waarom zou ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Anvil_ schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:39:
[...]

Tja, ik doe dat dan dus gewoon niet. Een spel moet leuk blijven, dus dan speel ik voornamelijk andere dingen tot ik genoeg free xp heb.. of je koopt gewoon voor credits de suspension upgrade.

De IS grind was voor mij een feest, paarse stats in dat ding (en ben amper groen overall).. maar ik klooi niet met stock tanks, waarom zou ik?
Ja heb die luxe niet, heb nog niet zo lang geleden bijna al mijn free xp aan de T32 en Centurion uitgegeven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
RNG en clanwars... Het blijven 2 dingen die niet samengaan. Gisteren wederom 2 battles verloren door bs RNG.. wij veel low-rolls en de tegenstander bijna alleen maar high rolls. Veel bounces op T37's en Cromwells.
Zo win je met 7-0 van FAME en zo verlies je met 1-7 van een of andere tomatenclan.

Klote RNG en klote tier 6 stage. Tijd voor t8 en t10.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
gotfurrr schreef op zondag 20 november 2016 @ 14:19:
[...]

Nice! En ook nog credits gegrind, spam je wel genoeg gold? ;)
Daar ben ik nog niet paars genoeg voor ;) Credits komen vooral van de Skorpion G en CDC. Die apparaten printen credits.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:25
Keuzeprobleempje...

Na een meevallertje de mogelijkheid een bundeltje te nemen maar ik twijfel:

T26E5 Ultimate bundel nemen, volgens mij een goede Tier 8 premium tank.

of

STRV M/42-57 ALT A.2 - SUPREME
Waarbij 11.5K goud zit zodat ik alsnog mijn eerste Tier 8 premium tank erbij kan kopen in game.

Ik heb momenteel nog geen Tier 8 premium tanks en wil graag een gaan gebruiken om wat meer credits te verdienen en een beetje crewtraining te doen.

Op tier 6 speel ik momenteel veel met mijn Type 64, veel noodzaak voor een extra tier 6 premium is er niet maar met de 11,5K goud bij de Zweed kan ik evt. een T8 erbij aanschaffen, vraag is dan alleen of die even goed(?) is als de Patriot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
wsLy schreef op maandag 21 november 2016 @ 07:40:
RNG en clanwars... Het blijven 2 dingen die niet samengaan. Gisteren wederom 2 battles verloren door bs RNG.. wij veel low-rolls en de tegenstander bijna alleen maar high rolls. Veel bounces op T37's en Cromwells.
Zo win je met 7-0 van FAME en zo verlies je met 1-7 van een of andere tomatenclan.

Klote RNG en klote tier 6 stage. Tijd voor t8 en t10.
7-0 van FAME :o stelletje bots daar :+ Ik heb van het weekend maar ff clanwars overgeslagen, had geen zin in T6 onzin en wilde liever zelf wat tanks spelen in plaats van allemaal in queue hangen. Van de week maar weer ff wat T6 try harden.

Ik heb gisteren mijn IS-4 3 marked en daarna nog ff wat E-50M games gespeeld. Middag geëindigd met 5k WN8. Uiteraard is dat veel te hoog omdat dit niet in lijn ligt met mijn recent averages.

Dus ik heb gisteren avond eerst maar wat arty gespeeld en daarna grafbat AP in een T10 platoon om me zelf eens goed te verwennen. En dat had succes graf games en frustaties :+

Toen nog ff wat T110E3 in de flavour gemikt en telkens tegen 3 arties uitkomen, op sand river dubbel RR door midden gegaan stonden we na 3 minuten in enemy base terwijl heeeeeel het enemy team op ons aan schieten was. En toch was magisch heel ons team doodgegaan tegen onzichtbare tanks. 8)7

Daarna maar T62A gepakt om crew te trainen en om nog iets te redden van WN8 ( 2k eindigen is ook weer zo wat 8)7 ) Maar dat was ook een beetje 6k damage of 2k damage :+

Had nog wel een game in T62A die eigenlijk 100% verloren had moeten zijn nog om kunnen draaien in een win, waarbij ik achteraf echt dacht hoe is het mogelijk dat het enemy team dat zo hard gethrowed had.
( waren allemaal nog blauwe bobs ook 8)7 )

[ Voor 7% gewijzigd door jantje 2 op 21-11-2016 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
jantje 2 schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:21:
[...]

7-0 van FAME :o stelletje bots daar :+ Ik heb van het weekend maar ff clanwars overgeslagen, had geen zin in T6 onzin en wilde liever zelf wat tanks spelen in plaats van allemaal in queue hangen. Van de week maar weer ff wat T6 try harden.

Ik heb gisteren mijn IS-4 3 marked en daarna nog ff wat E-50M games gespeeld. Middag geëindigd met 5k WN8. Uiteraard is dat veel te hoog omdat dit niet in lijn ligt met mijn recent averages.

Dus ik heb gisteren avond eerst maar wat arty gespeeld en daarna grafbat AP in een T10 platoon om me zelf eens goed te verwennen. En dat had succes graf games en frustaties :+

Toen nog ff wat T110E3 in de flavour gemikt en telkens tegen 3 arties uitkomen, op sand river dubbel RR door midden gegaan stonden we na 3 minuten in enemy base terwijl heeeeeel het enemy team op ons aan schieten was. En toch was magisch heel ons team doodgegaan tegen onzichtbare tanks. 8)7

Daarna maar T62A gepakt om crew te trainen en om nog iets te redden van WN8 ( 2k eindigen is ook weer zo wat 8)7 ) Maar dat was ook een beetje 6k damage of 2k damage :+

Had nog wel een game in T62A die eigenlijk 100% verloren had moeten zijn nog om kunnen draaien in een win, waarbij ik achteraf echt dacht hoe is het mogelijk dat het enemy team dat zo hard gethrowed had.
( waren allemaal nog blauwe bobs ook 8)7 )
Het gemak waarmee jij tier x tanks 3 marked... fu ;) wat vind je inmiddels van de is4?

Gisteren heb ik geprobeerd de bc te leren/spelen, dikke fail. Speel dat ding nu op 2500 wn8 :( ik denk dat ik de bc maar voorlopig niet meer speel lol.

Nu eerst maar de obj140 3 marken en daarna de m48. Ben er nog steeds niet uit of optics nou echt beter is, de enige keer dat ik echt verschil merk is op de noord spawan op prok, dan kan je vanaf de heuvel de spoorovergang spotten bij de zuid spawn, verder zelden het gevoel gehad dat optics nou echt veel verschil maakt (450m vs bijna 500 of zoiets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
gotfurrr schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:35:
[...]

Het gemak waarmee jij tier x tanks 3 marked... fu ;) wat vind je inmiddels van de is4?

Gisteren heb ik geprobeerd de bc te leren/spelen, dikke fail. Speel dat ding nu op 2500 wn8 :( ik denk dat ik de bc maar voorlopig niet meer speel lol.

Nu eerst maar de obj140 3 marken en daarna de m48. Ben er nog steeds niet uit of optics nou echt beter is, de enige keer dat ik echt verschil merk is op de noord spawan op prok, dan kan je vanaf de heuvel de spoorovergang spotten bij de zuid spawn, verder zelden het gevoel gehad dat optics nou echt veel verschil maakt (450m vs bijna 500 of zoiets)
Wat zouden je opstellingen dan zijn? Rammer/vents/optics? Of Rammer/vents/vert stab misschien? Ik ben ook naar de M48 toe aan het grinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
[...]

Meer viewrange helpt zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Razorbite schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:39:
[...]

Wat zouden je opstellingen dan zijn? Rammer/vents/optics? Of Rammer/vents/vert stab misschien? Ik ben ook naar de M48 toe aan het grinden namelijk.
ik gebruikte op eigenlijk al mijn meds vents/rammer/stabs (wel met bia crew + food allemaal).

mijn idee was altijd dat je op de huidige mappen en op tier X weinig hebt aan viewrange hoger dan 430 meter. de t62a heb ik wel ge3marked met optics (468m), maar heb dus niet echt het idee gehad dat ik heel veel meer spotting damage deed, meeste assisted damage is gekomen van het tracken van tanks en niet door spotting damage.

Meeste mappen zijn ook zo ingedeeld dat je meestal niks hebt aan 430+ meter viewrange, maar soms is het wel handig hoor (zoals het prok voorbeeld). En wellicht dat het endgame ook handig is, maar ik red de endgame toch meestal niet :z

ik gebruik nu weer gewoon vents, omdat dit icm bia en food invloed heeft op camo, accuracy, reload etc. en optics alleen invloed heeft op een imho erg situationele ehhh mechanic.
Kepro schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:43:
[...]

Meer viewrange helpt zeker.

[video]
ik weet hoe het spotting systeem werkt, maar in de praktijk merk ik gewoon erg weinig van 500m viewrange tov 430. bovendien spot je ook met 500 meter niet iemand die achter een bush staat te fappen. op lagere tiers kan ik me wel voorstellen dat viewrange veel belangrijker is, omdat je daar echt mensen hebt die met kutcrews spelen en hele slechte viewrange hebben, maar op tier X heeft iedereen wel rond de 400-450m

edit: komt misschien ook wel door mijn speelstijl, ik sta het liefst heavies te farmen op 20 meter O-) (wat niet altijd goed gaat :z )

edit2: maar als ik het helemaal verkeerd heb, dan gooi ik vents er zo weer af :)

[ Voor 26% gewijzigd door gotfurrr op 21-11-2016 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
gotfurrr schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:44:
[...]

ik gebruikte op eigenlijk al mijn meds vents/rammer/stabs (wel met bia crew + food allemaal).

mijn idee was altijd dat je op de huidige mappen en op tier X weinig hebt aan viewrange hoger dan 430 meter. de t62a heb ik wel ge3marked met optics (468m), maar heb dus niet echt het idee gehad dat ik heel veel meer spotting damage deed, meeste assisted damage is gekomen van het tracken van tanks en niet door spotting damage.

Meeste mappen zijn ook zo ingedeeld dat je meestal niks hebt aan 430+ meter viewrange, maar soms is het wel handig hoor (zoals het prok voorbeeld). En wellicht dat het endgame ook handig is, maar ik red de endgame toch meestal niet :z

ik gebruik nu weer gewoon vents, omdat dit icm bia en food invloed heeft op camo, accuracy, reload etc. en optics alleen invloed heeft op een imho erg situationele ehhh mechanic.

[...]

ik weet hoe het spotting systeem werkt, maar in de praktijk merk ik gewoon erg weinig van 500m viewrange tov 430. bovendien spot je ook met 500 meter niet iemand die achter een bush staat te fappen. op lagere tiers kan ik me wel voorstellen dat viewrange veel belangrijker is, omdat je daar echt mensen hebt die met kutcrews spelen en hele slechte viewrange hebben, maar op tier X heeft iedereen wel rond de 400-450m

edit: komt misschien ook wel door mijn speelstijl, ik sta het liefst heavies te farmen op 20 meter O-) (wat niet altijd goed gaat :z )

edit2: maar als ik het helemaal verkeerd heb, dan gooi ik vents er zo weer af :)
Ik sta altijd te redline snipen met mijn binos. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
[...]

Moet zeggen dat IS-4 tijdens mijn eedere sessies ( 65-85% ) mark echt onwijs bagger vond. Maar de laatste sessie van 85-95% vond ik hem wel iets fijner speler. De tank heeft enigszins armor en kan wat bouncen. In principe heb je tegen 258-268 ( normale penrange ) 50% chance om te bouncen en hulldown op afstand is het best een redelijke tank. Op het moment dat mensen heat schieten is het eigenlijk over en ben je insta pen voor iedereen. Zelfde geldt voor T10 TD's. ( iig mensen die een klein beetje verstand hebben ofc )

Vind de Alpha van 440 en reload opzich wel fijn spelen maar de gunstats zijn meh. Acc en aimtime vallen tegen. En hij is natuurlijk onwijs traag waardoor je gewoon niet flexibel genoeg ben om sommige games te winnen of je tank juist te anglen. Nog steeds het gevoel dat he één van de slechtste T10 heavies is, maar iig iets beter dan mijn eerdere mening :+

Ik speel eigenlijk al mijn meds met Vents, Rammer, Stabs. Meestal sta ik toch vooraan te brawlen en heb ik liever betere gunhandling, en reload dan meer viewrange. ( Of juist zo ver achteraan dat ik ze toch nooit kan spotten :z )Soms is het wel een handicap en merk je wel dat als je geen max viewrange hebt je outspotted wordt. ( bijv mijn T62a heeft iets van 425-430m maar )

Maar het nut dat je iemand sneller door een bush spot op grote maps is toch totaal random( naja zo voelt het ) en dan maakt het weinig uit of je nu met 500m view speelt of 460m. Want de enemy spot jou toch wel eerder omdat hij achter het bosje staat :+

Uiteindelijk heb ik dit een beetje van de filosofie van X3N4 overgenomen. Juist door meer viewrange spot je voor je team waardoor zij damage kunnen doen en effectief jou damage stelen O-) Daarnaast speel ik meestal platoon en heeft platoonmaat vast wel max viewrange, dus hoef ik niet te spotten 8)7

Ik zou voor de meds het volgende zeggen :

Russian meds : Optics of vents. Wat je zelf wilt
American meds : Vents want standaard zieke viewrange
E-50m : Vents want poep camo
Leopard : Optics want sneaky sneaky
Batchat : optics schijt gun die niet te redden is en sneaky sneaky
STB1 : Vents om die gun nog enigszins speelbaar te maken
TVP : Vents : want de gun is alles op de tank
AMx 30b : Geen idee wat je leuk vindt
121 : Vents want brawl tank en gun handling

Dat is een beetje wat mij handig lijkt, uiteindelijk moet je het allemaal lekker zelf weten. Missn een med vergeten maar deze zijn ff uit me hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Gadgeteer schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:20:
Keuzeprobleempje...

of

Waarbij 11.5K goud zit zodat ik alsnog mijn eerste Tier 8 premium tank erbij kan kopen in game.

Ik heb momenteel nog geen Tier 8 premium tanks en wil graag een gaan gebruiken om wat meer credits te verdienen en een beetje crewtraining te doen.

Op tier 6 speel ik momenteel veel met mijn Type 64, veel noodzaak voor een extra tier 6 premium is er niet maar met de 11,5K goud bij de Zweed kan ik evt. een T8 erbij aanschaffen, vraag is dan alleen of die even goed(?) is als de Patriot?
Impulsief geweest... heb de T26E5 Ultimate bundel genomen. Met 8K goud uit die bundel misschien nog een Tier 8 premium med kopen eerdaags. Volgens mij kan deze T26E5 prima meedoen in CW en SH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De nieuwe Franse M4 liberte vind ik zelf de betere keus omdat die tank met 268 pen nog steeds niet frontaal te pennen is.

[ Voor 8% gewijzigd door Kepro op 21-11-2016 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:23:
De nieuwe Franse M4 liberte vind ik zelf de betere keus omdat die tank met 268 pen nog steeds niet frontaal te pennen is.
Lijkt wel de nieuwe premium spam sink van WG....tank heeft volgens mij behalve cupola geen weakspots frontally. Soort VK4502B in T8 met te goede mobility en turret traverse ....... :?

Als ik op tanks.GG kijk is de ufp zonder angle ongeveer 230mm armor...maar ik kan dat ding met T10 tanks niet frontal pennen als er geen angle in zit. Dus volgens mij klopt dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Laatst online: 22-10 13:33
T30 penned dat ding als boter. Maakt niet uit hoe die staat ge-angled. Zo sterk is dan ook weer niet.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gadgeteer schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:20:
Keuzeprobleempje...

of

Ik vind de Patriot een erg fijne en vergevingsgezinde tank, maar...

Als je nog geen Tier 8 prem hebt, kun je wellicht beter iets anders kiezen. Een tank met premium MM bijvoorbeeld: IS-6 of FCM 50t. JT8.8 vind ik ook prettig, maar die moet je liggen. Super Pershing maakt volgens mij iets minder credits als 'budget premium'.

Mocht je pref. MM niet boeien dan is de Patriot echt wel leuk. Ik zou hem zelf alleen nooit in de ultimate bundel kopen, maar dat is een keuze :)

edit: let wel op dat de 15×MISSIONS - X5 XP FOR A VICTORY. maar tot 15 december geldig blijven en alleen voor de Patriot werken.

edit2: Oh snap, ik was al te laat :P

[ Voor 5% gewijzigd door Edmin op 21-11-2016 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
mhindrik schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:32:
T30 penned dat ding als boter. Maakt niet uit hoe die staat ge-angled. Zo sterk is dan ook weer niet.
nee inderdaad want een T9 TD met 278 pen is natuurlijk ook totaal in lijn met de gemiddelde pen waar die tank tegen staat.... #logics... een T30 pent een Tortoise ook als boter en die heeft minder armor dan de AMX en is een tier hoger en gaat door het leven als " armoured TD"

Die AMX T8 is momenteel denk ik een van de betere T8 tanks in de game. -10 gun depression, goede gun, goede armor, redelijke mobility goede turret traverse. Geen side of rear armor maar dat heb je toch niet echt nodig. Wat wil je nog meer in een frontline heavy tank...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Edmin schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:46:
[...]

Ik vind de Patriot een erg fijne en vergevingsgezinde tank, maar...

Als je nog geen Tier 8 prem hebt, kun je wellicht beter iets anders kiezen. Een tank met premium MM bijvoorbeeld: IS-6 of FCM 50t. JT8.8 vind ik ook prettig, maar die moet je liggen. Super Pershing maakt volgens mij iets minder credits als 'budget premium'.

Mocht je pref. MM niet boeien dan is de Patriot echt wel leuk. Ik zou hem zelf alleen nooit in de ultimate bundel kopen, maar dat is een keuze :)

edit: let wel op dat de 15×MISSIONS - X5 XP FOR A VICTORY. maar tot 15 december geldig blijven en alleen voor de Patriot werken.

edit2: Oh snap, ik was al te laat :P
Prefered MM maakt me niet zo veel uit. Ben gewend om met tier 8 tanks in Tier 10 battles te zitten, houdt je alert en het helpt me om af en toe eens na te denken voordat ik yolo terwijl mijn team honderden meters achter mij rustig een voor een de vijand uitschakelt 8)7
Pagina: 1 ... 61 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).