[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.063 views

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Gaius schreef op donderdag 10 november 2016 @ 07:56:
[...]

Erm, bedoel je dat je 'm de hele tijd zonder equipment gespeeld hebt? :P

[...]

T20 heb ik net unlocked. Moet nog even wat credits grinden. Ben er wel benieuwd naar, lijkt me best een prima tank. Goeie gun, prima gun depression, aardig mobiel.
Misschien is de T20 wel mijn favoriete medium ever. Geen pantser, maar heerlijk mobiel en goed kanon. Zij het een beetje een trage reload. Je moet er wel mee leren spelen, maar als je het eenmaal doorhebt...

Ik bedenk me net dat ik een Amerikaanse medium-crew over heb. Sterker nog, het is Wardaddy en z'n Fury crew. Ik denk dat ik 'm vanavond opnieuw ga aanschaffen. O+

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Okars schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:28:
[...]
Ik bedenk me net dat ik een Amerikaanse medium-crew over heb. Sterker nog, het is Wardaddy en z'n Fury crew. Ik denk dat ik 'm vanavond opnieuw ga aanschaffen. O+
Geh, dat is precies de crew die ik er ook in ga zetten. Zodra de crew retraining weer in de aanbieding is dan. :P

• Okars
  • Niet online
Gaius schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:47:
[...]

Geh, dat is precies de crew die ik er ook in ga zetten. Zodra de crew retraining weer in de aanbieding is dan. :P
Wat ik altijd doe, is crews voor credits retrainen en vervolgens in een premium het tekort er weer bij trainen. Dat is maar tien procent dus dat is in no-time gebeurd. Als je al twee of drie skills hebt op je crew, is dat een eitje.

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:05
Lekker leesvoer voor bij de lunch Jantje _/-\o_

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:28
jantje 2 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:28:

[...]

Haha welcome to mark grinding.... van 92-95% begint alle BS die je maar kan bedenken. Van arty oneshots tot fires en wat extra BS teams om het af te maken 8)7

Als ik mark grind ga ik gewoon net zolang door totdat ik hem heb ongeacht of ik weer terugval, heb ik heel erg met die Grille gehad. Als je telkens maar 1-2 games speelt gaat het helemaal niet hard. Het is dan beter om de tank een paar dagen of een week links te laten liggen en daarna weer een sessie op te starten. Dat is eigenlijk de beste manier als een mark niet wil lukken. Gewoon ff stoppen en een andere week pas opnieuw beginnen.

Moet ik je comet mark anders ff afgrinden, avondje heb ik hem, 1k gold storten is voldoende :+ >:)
Oké dat bevestigt de regel wel weer

Overigens bedankt voor het aanbod maar ik doe het liever zelf. Dan héb ik het gehaald. Dan haal ik die voldoening er tenminste uit

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:25
auto-aim zit standaard in het spel, alleen zorgt die van p0st er voor dat je makkelijker kunt locken. Voor zover ik begrepen had is dat ook nu nog steeds toegestaan.

[removed]

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:11
Gaius schreef op donderdag 10 november 2016 @ 07:56:
T20 heb ik net unlocked. Moet nog even wat credits grinden. Ben er wel benieuwd naar, lijkt me best een prima tank. Goeie gun, prima gun depression, aardig mobiel.
Die gaat je wel bevallen als hij bij je speelstijl past. Samen met de T43 mijn favoriete T7. Ook alle tanks daarna zijn erg fijn, sinds gisteren heb ik de M48 Patton, hoop dat deze net zo goed bevalt!

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
gotfurrr schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:01:
Gisteren me weer vooral even vermaakt in tier x sh's. Blijf ook daar de babyrage mooi vinden. "Why dont u fucking pen your shots!??". Ehhh nou point blank onderplaat e5 missen, e5 cupola onpenbaar etc etc. Maar verder zijn tier x stronholds wel erg leuk, vooral tegen de betere clans.

Verder maar een paar randoms gespeeld. 1e game na 1 minuut full health geoneshot in mn 113 door arta (stond ook niet echt safe, maar toch...)

Daarna zelf ook niet echt goed gespeeld, maar ook keihard getrolled door wg in mn bc. Nog wel boven de 3k geeindigd, maar het is lang geleden dat ik een 4k+ sessie heb gespeeld op tier x. ligt ook een beetje aan de tanks die ik speel en niet goed in ben, maar de wg bs is alom aanwezig (en mijn botspeelstijl ook, maar het voelt altijd goed om wg de schuld te geven lel)

Heb je nog een bc replaypack voor me jantje? Ik krijg dat ding maar niet werkend, terwijl het toch een goede tank is
Ik kan je eventueel wel wat games sturen. Speel de bc de laatste tijd rond de 4k dpg.

• Kepro
Batchat is gewoon een ruk tank sinds de TVP.

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Nieuw record voor mij, 1747 base xp als bottom tier LT

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/k9G2KtJ.png

http://wotreplays.com/site/3080945

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 12:04
XBladee schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:19:
[...]

Ik kan je eventueel wel wat games sturen. Speel de bc de laatste tijd rond de 4k dpg.
Stuur maar d:)b

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
XBladee schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:19:
[...]

Als je dan toch aan het sturen bent, kan je die naar mij ook sturen? Ik ga binnen enkele dagen de batchat ook aanschaffen en alle hulp is welkom :+

Verwijderd

Jezus wat een mm daarnet. Ieder team één Tier 8 tank en voor de rest enkel Tier 6/5 tanks.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XBladee
Kepro schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:58:
Batchat is gewoon een ruk tank sinds de TVP.
Nou... nee :+

Edit:

Hier is de link met een stuk of 15 replays:
https://www.dropbox.com/s...bat_chat_XBladee.rar?dl=0

Kan niks zeggen over de kwaliteit van de replays en de eventuele chatmomenten met het team (mochten die er zijn). Ik heb gewoon mijn badchat games van de afgelopen 3 dagen gepakt en die in een rar bestand gegooit.

[ Voor 50% gewijzigd door XBladee op 10-11-2016 17:21 ]

• gotfurrr
XBladee schreef op donderdag 10 november 2016 @ 17:17:
[...]

Edit:

Kan niks zeggen over de kwaliteit van de replays en de eventuele chatmomenten met het team (mochten die er zijn). Ik heb gewoon mijn badchat games van de afgelopen 3 dagen gepakt en die in een rar bestand gegooit.
thanks, ik zal ze vanavond eens bekijken. d:)b

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:35

Rianata

Have you played Atari today?

Iedereen voorbereid op mogelijk nog meer BS in 0.9.17? Nog meer onmogelijke bounces :) Overmatching revised!

[YouTube: https://youtu.be/S779ZaEWiPU]

Wargaming bron: http://worldoftanks.eu/en/news/pc-browser/46/supertest_9_17/

[ Voor 20% gewijzigd door Rianata op 10-11-2016 22:54 ]

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• gotfurrr
XBladee schreef op donderdag 10 november 2016 @ 17:17:
[...]

Edit:

very, very nice games _/-\o_ :) leuke aggro speelstijl ook, ik was voordat ik de replays zag even bang dat het een redline eerste 5 minuten campende pack zou zijn (wist ook niet wat je stats waren O-) ). wat een beest van een tank als die zo gespeeld wordt. Heb er wel eea van geleerd, thx _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XBladee
gotfurrr schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:03:
[...]

very, very nice games _/-\o_ :) leuke aggro speelstijl ook, ik was voordat ik de replays zag even bang dat het een redline eerste 5 minuten campende pack zou zijn (wist ook niet wat je stats waren O-) ). wat een beest van een tank als die zo gespeeld wordt. Heb er wel eea van geleerd, thx _/-\o_
No problem ;). tja de batchat is nu niet eenmaal de beste redline sniper in de game 8)7 . Ik probeer meestal met de eerste clip meteen al de toon te zetten in de battle. zover mogelijk naar voren zodat je bijna altijd wel 5 schoten kan raken (uiteraard dit niet te letterlijk nemen en yolo te gaan door de enemies...). En daarmee spot je meestal ook al wat enemies uit voor je team wat weer zorgt voor wat extra assist dmg wat uiteraard weer lekker helpt bij het 3 marken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Team-RiNo schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:16:
[...]

Die gaat je wel bevallen als hij bij je speelstijl past. Samen met de T43 mijn favoriete T7. Ook alle tanks daarna zijn erg fijn, sinds gisteren heb ik de M48 Patton, hoop dat deze net zo goed bevalt!
Is de T-43 zo goed? Dat is toch niet meer dan een T-34-85 die in Tier 7 is geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Okars schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:17:
[...]

Is de T-43 zo goed? Dat is toch niet meer dan een T-34-85 die in Tier 7 is geplaatst?
Nou, goed niet. M.i. is het wel een allround tank die nergens slecht in is. Ik heb er best lol in gehad en voor mijn doen bovengemiddeld in gepresteerd.

Wat me wel verraste net was dat in een vergelijking met de VK3002D op tanks.gg beide tanks heel erg op elkaar lijken. Even mobiel, gun characteristics vergelijkbaar (alpha wat hoger op de VK), meer viewrange en topsnelheid op de VK. Dus eigenlijk zou de VK zelfs iets beter zijn, maar die heb ik na 50 battles frustratie verder geskipt met free xp. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De T20 is ruk door zijn reload. T43 is hartstikke leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-10 19:25
Hmm, de Liberté lijkt een goeie tank te zijn voor HT12 missies. 4k damage blocked in de eerste match, terwijl je 4.5k moet blocken voor HT12.3/4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:44

Roozzz

Plus ultra

Okars schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:17:
[...]

De T-43 is een prima tankje. En zeker een upgrade tov de T-34-85. Ik heb in beide een hoop lol gehad :) Bottom tier is iets minder grappig, maar dat is een probleem voor alle T7 tanks denk ik.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
T20 is in mijn ogen gewoon stukken beter dan de T-43, heb de T20 met plezier gespeeld, de T-43 daarentegen beviel mij niet echt. Kan aan mijn speelstijl liggen, maar de T20 speelde gewoon veel fijner.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:46

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Rianata schreef op donderdag 10 november 2016 @ 22:52:
Iedereen voorbereid op mogelijk nog meer BS in 0.9.17? Nog meer onmogelijke bounces :) Overmatching revised!

[video]

Wargaming bron: http://worldoftanks.eu/en/news/pc-browser/46/supertest_9_17/
Zag het gisteren ook op het kanaal van DezGames, ben benieuwd. :/

...Changes to Premium Tanks
Jammer dat de ze T54 First Proto niet aanpassen, het is haast een medium heavy tank kwa mobiliteit.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

User schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:40:
Hmm, de Liberté lijkt een goeie tank te zijn voor HT12 missies. 4k damage blocked in de eerste match, terwijl je 4.5k moet blocken voor HT12.3/4. :)
Niet verkrijgbaar zonder lelijke paint job? :'(

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Rianata schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:21:
[...]

Nyet comrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:22
Rianata schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:21:
[...]

So far voor historical accurate camo patterns en zooi.. HELLO WELCOME MONEY MILKING! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Alleen die gun blijkt toch niet zo goed te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-10 13:01
Kepro schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:06:
[...]

Alleen die gun blijkt toch niet zo goed te zijn?
De gun is op zich prima. Alleen de pen is voor tegen tier 9 gegarandeerd te laag. Heb hem namelijk zelf en tegen tier 8 en de meeste tier 9 is de gun goed. Alleen tegen de zware tanks en td's van de tier 10 moet je bijna wel premium ammo schieten.

game pc

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Laatst online: 07-09 20:49
Zo dan, ik ben even flink aan het editten geweest, kolere wat een tijd gaat daarin zitten zeg!
Maar 'k vind em wel leuk geworden al zeg ik het zelf.
Had het er laatst al over dat ik dacht een serie filmpjes te gaan maken met allemaal toffe/rare/rng first shots of the game, maar dat gebeurt niet vaak genoeg.
Dit is't geworden:

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:23
HirzoSchuurman schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:31:
Zo dan, ik ben even flink aan het editten geweest, kolere wat een tijd gaat daarin zitten zeg!
Maar 'k vind em wel leuk geworden al zeg ik het zelf.
Had het er laatst al over dat ik dacht een serie filmpjes te gaan maken met allemaal toffe/rare/rng first shots of the game, maar dat gebeurt niet vaak genoeg.
Dit is't geworden:

[video]
grappig en goed gemaakt hoor. Top. Bedankt voor het delen. Hoe stel je trouwens in dat je de tank-mensen in hun eigen taal hoort praten? of is dat een mod? (welke?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
kuwerti schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:17:
[...]

grappig en goed gemaakt hoor. Top. Bedankt voor het delen. Hoe stel je trouwens in dat je de tank-mensen in hun eigen taal hoort praten? of is dat een mod? (welke?)
Thnx!
En wat betreft je vraag, dat kan je hier instellen:

Afbeeldingslocatie: https://hirzo.com/img/foto/fora/voice.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuwerti
HirzoSchuurman schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:44:
[...]

Thnx!
En wat betreft je vraag, dat kan je hier instellen:

[afbeelding]
super. dank je wel. vind dat wel lachen die andere talen :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:45
Leuk filmpje, Hirzo. Leuk al die geintjes en geluidjes erbij :D

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beide servers vol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Zo gisteren avond wel een relaxe avond gehad.In platoon gespeeld met wat vrienden. Was erg gezellig.
Daar gaat het dan toch uiteindelijk om gewoon weg lol hebben met elkaar
AMX 30 is echt een beest van een tank. Daarom ligt de ace ook echt hoog. Ik had gisteren een 5000 damage game en dat was een 1ste class. Gelukkig heb ik er al een ace op. De centurion 7/1 was echt huilen. Ik had een game 20 schoten 7 raak 1 pen voor 2 damage en die zou dan meer accuratie dan de amx 30 waarmee ik echt alles raak schoot.

Maar goed lol gehad en dat blijft het doel.

Vandaag denk ik even die nieuwe amx halen voor mijn france tank verzameling. Ik vind hem er wel vet uitzien

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Gisteren maar weinig games kunnen spelen, maar ging wel ok. Sessie richting de 5k wn8 in t62. was leuk op weg voor de contest (als die er nog is) met 3 aces op een rij en xp per game boven de 1100. 4e game wordt ik de hele game met opzet door een e50m geblokt gg 2500dmg. 5e game wordt ik geraakt door een eigen grille en daarna verlies ik de 1v1 die ik anders had gewonnen. Gg was close.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alexander0506_1
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-10-2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hmmm, ik zit juist met interesse naar de PAtriot te kijken. Zo veel nieuwe prems is niet goed voor mijn creditcard... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Edmin schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 22:54:
[...]

Hmmm, ik zit juist met interesse naar de PAtriot te kijken. Zo veel nieuwe prems is niet goed voor mijn creditcard... :/
Komt die naar EU dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Volgens QB zou hij mogelijk later deze maand komen. Ik hoop het wel. Zit ook al te wachten op de T92 Light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 22:54:
[...]

Wij krijgen die Liberte en NA de Patriot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 09:10:
[...]

beide tanks zijn de moeite wel waard, patriot lijkt me wel beter omdat deze wat mobieler is en geen obvious weakspot heeft op de turret. De liberte heeft wel hele goede frontal armour tot nu toe, standaard tier x ammo kan je gewoon bouncen als je goed staat en de vervelende onpenbare is3's in tier 8 sh's zijn opeens helemaal niet meer zo op. Volgens mij kan een is3 zonder gold te spammen alleen de cupola reliable pennen lol (60mm geloof ik)

Gisteren 30 games in platoon gespeeld op tier x, ging af en toe best ok. Daarna echt een fucking irritante serie aan games helemaal kaput geschoten door arta. Gewoon elke game. Fu wg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
gotfurrr schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:05:
Gisteren 30 games in platoon gespeeld op tier x, ging af en toe best ok. Daarna echt een fucking irritante serie aan games helemaal kaput geschoten door arta. Gewoon elke game. Fu wg.
Ja we werden goed gefocust gisteren zeg :X Die game op Overlord dat een 261 ons alle drie killt en Quantor de rest van zijn HP al kwijt was geraakt aan een Bat arty.. Leuk man, Overlord spelen met je trage tanks met 3 arty per team, top idee WG!!! :F :F

Ondanks de must...kill..unicum... *Beep*.. focus was het verder helemaal niet zo'n slechte avond overigens, we speelden over het algemeen vrij goed samen en dat heeft zeker 5 'zekere' losses tot een win omgetoverd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Mr_Size schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:10:
[...]

Ja we werden goed gefocust gisteren zeg :X Die game op Overlord dat een 261 ons alle drie killt en Quantor de rest van zijn HP al kwijt was geraakt aan een Bat arty.. Leuk man, Overlord spelen met je trage tanks met 3 arty per team, top idee WG!!! :F :F

Ondanks de must...kill..unicum... *Beep*.. focus was het verder helemaal niet zo'n slechte avond overigens, we speelden over het algemeen vrij goed samen en dat heeft zeker 5 'zekere' losses tot een win omgetoverd ;)
Dat klopt, maar de zure games blijven altijd langer in mijn geheugen zitten dan de goede haha. Sessie was voor mij geeindigd op 3.9k wn8, dus wat dat betreft niet veel te klagen, maar er zat gewoon meer in;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 09:10:
[...]

Heb je daar een bron voor? Het zou best kunnne,m aar ik kan die info niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
gotfurrr schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:28:
[...]

Dat klopt, maar de zure games blijven altijd langer in mijn geheugen zitten dan de goede haha. Sessie was voor mij geeindigd op 3.9k wn8, dus wat dat betreft niet veel te klagen, maar er zat gewoon meer in;)
Ik platoonte vrijdag nog met best, even snel alles x5'en maar het was drama.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Size

Also, het onmogelijke is gebeurd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mjJ4Bzi8CU0Pu0tFHWUEWtjV/thumb.jpg

*O* *O*

Ik had er net geen 500 games voor nodig :+

[ Voor 10% gewijzigd door Mr_Size op 13-11-2016 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Soort van topmoment net. M'n tweede Ace in een tier 8 tank ooit. Okay, toegegeven, het was met 1171 base xp niet eens een top pot, maar blijkbaar is dat in de Indien Panzer genoeg voor een Ace. Happy mee. :)

Ook nog een paar fatsoenlijke potten in de Tiger II gehad voor de x5's. Nog maar 24k xp tot de E75. En de T-44 en T20 in de aanbieding kunnen kopen. Productief weekendje weer voor mij dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Mr_Size schreef op zondag 13 november 2016 @ 16:38:

[afbeelding]

*O* *O*

Top Gefeliciteerd.

Goed weekend gehad overal 1800 wn8 en een geweldige hoeveelheid credts binnen gesleept en een 50 120 gekocht. Nu de SU101 een nog kopen en dan kunnen we weer verder grinden

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Dit weekend een winrate gehaald van... 12%.

De potjes gingen eigenlijk best wel goed, had ook flink wat XP meestal (courageous resistance) en zelfs de RNG werkte niet eens zo hard tegen. Maar ja, je kunt het echt niet alleen, zelfs niet als je in potentiële carry-tanks rijdt. Wel de Ace op de M18 Hellcat gehaald :) (na in totaal maar 20 potjes of zo!) en gisteravond zelfs nog eens. Wat een heerlijke TD is dat.

Vanochtend was wel het toppunt: in Rudy (0! potjes mee gewonnen dit weekend) besloot RNG om niet meer mee te doen en van de 21 schoten waren er 10 raak en 7 pens. Op Tier V en Tier IV tanks...

Nu snap ik wat vaste spelers tegen x5 weekenden hebben. :P ik denk dat ik ze ook maar ga vermijden.

[ Voor 5% gewijzigd door Okars op 14-11-2016 10:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
Na bijna 8000 potjes (8032), kan ik mezelf dan toch eindelijk een (troste) eigenaar noemen van een T 55 A. Helemaal mooi!

Die laatste Light Tank missie is voor mij altijd gelukt met een Tier 7, op een of andere reden heb ik daar gewoon meer spotting damage mee.

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Heb jij echt pas 8K potten gespeeld joh?

Ik zit met mijn 12K nog niet eens aan de T28 HTC! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Van het weekend MT-14 gehaald, net kantje boord met mn T54. 4 kills en 4k damage. :)
Vind de arty missies wel lastig, had gewoon 4x achter elkaar een citymap. (heb niet het geduld om volledig te focussen :+ )

[ Voor 16% gewijzigd door Harmen op 14-11-2016 11:52 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Harmen schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:23:
Van het weekend MT-14 gehaald, net kantje boord met mn T54. 4 kills en 4k damage. :)
Vind de arty missies wel lastig, had gewoon 4x achter elkaar een citymap. (heb ook van niet het geduld om volledig te focussen :+ )
De enige focus die je nodig hebt in arty is unicum-focus toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gaius schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:33:
[...]
De enige focus die je nodig hebt in arty is unicum-focus toch? :+
Lol, nee die bewegen mij teveel. Pak vooral de rode en oranje, die blijven lekker stil staan. :+

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Edmin schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:16:

Ik heb dik 15k aan battles en moet nog 7 missies tot de t55. Ik ben sinds 3/4 maanden pas weer begonnen vanaf de stug. Aantal battles etc zegt helemaal niets. Ik gaf er niets om tot van de zomer. Misschien staat de 260 ooit in de garage.

[ Voor 15% gewijzigd door Kepro op 14-11-2016 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Kepro schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:42:
[...]

Ik heb dik 15k aan battles en moet nog 7 missies tot de t55. Ik ben sinds 3/4 maanden pas weer begonnen vanaf de stug. Aantal battles etc zegt helemaal niets. Ik gaf er niets om tot van de zomer. Misschien staat de 260 ooit in de garage.
Ik werk ook niet actief aan die missies. Vind het best leuk, maar mijn focus ligt op de normale grinds. Die heb ik nog zat! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 00:51
Kepro schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:42:
[...]

Je moet ook wel heel veel geluk hebben bij sommige missies. Het is echt niet zo dat ik er speciaal voor ga spelen.

Bijvoorbeeld: kill 2 arty in een medium. Hoe vaak lukt dat nou? Ik speel gewoon mn game en als ik 2 arty pak is dat mooi meegenomen.

Ben zelf met 5k games aan de T28 reeks bezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
Mr_Size schreef op zondag 13 november 2016 @ 16:38:
[video]

[afbeelding]

*O* *O*

lel 500 games _/-\o_ ach ja, soms heb je dat met een tank dat het niet klikt. Maar de obj140 is wel de beste tier X med (imho dan he), dus aan de tank zou het niet moeten liggen ;) Misschien dat je wel te weinig gold hebt gespammed O-)

ennn mn eerste 4k week sinds ik wot speel op tier X (maar nog steeds geen 3 mark op een tier X. fail |:( )

Afbeeldingslocatie: https://i.imgsafe.org/9b20b0f282.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door gotfurrr op 14-11-2016 13:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Zo zet je je tegenstanders op scherp _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Rianata schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:49:
Zo zet je je tegenstanders op scherp _O-

[video]
op tier 6 vermoed ik dat ze nog best wat verliezen, tier 8 al wat minder, en op tier X roflstompen ze gewoon iedereen. gg was close idd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
gotfurrr schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:55:
[...]

op tier 6 vermoed ik dat ze nog best wat verliezen, tier 8 al wat minder, en op tier X roflstompen ze gewoon iedereen. gg was close idd O-)
t6....... :F :F :F :F So looking forward to campaign.... |:(

Maar heb de T37 al afgestoft en in randoms 20% winrate...so far so gud :+
gotfurrr schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:41:
[...]

lel 500 games _/-\o_ ach ja, soms heb je dat met een tank dat het niet klikt. Maar de obj140 is wel de beste tier X med (imho dan he), dus aan de tank zou het niet moeten liggen ;) Misschien dat je wel te weinig gold hebt gespammed O-)

ennn mn eerste 4k week sinds ik wot speel op tier X (maar nog steeds geen 3 mark op een tier X. fail |:( )

[afbeelding]
Nice nice! voor 3de mark moet je denk iets meer average damage hebben? 3,4k. ligt een beetje welke tank je aan het proberen bent? En hoeveel assisttance je er nog bij tovert.

mijn stats zijn de afgelopen tijd echt drama, alles lekker rood :+

[ Voor 48% gewijzigd door jantje 2 op 14-11-2016 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
jantje 2 schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:48:
[...]

t6....... :F :F :F :F So looking forward to campaign.... |:(

Maar heb de T37 al afgestoft en in randoms 20% winrate...so far so gud :+

[...]

Nice nice! voor 3de mark moet je denk iets meer average damage hebben? 3,4k. ligt een beetje welke tank je aan het proberen bent? En hoeveel assisttance je er nog bij tovert.

ik speel gewoon niet consistent genoeg (t62a) (games zijn ook niet alleen t62 geweest, met de t62 heb ik meer geschoten dan 3.4k average, maar ook niet ruim boven de 4k ofzo), genoeg echt hoge damage games, maar teveel 0-1k dmg onzin en ook te weinig assisted dmg. misschien dat ik optics erop moet gooien en vaker tracks moet schieten.

Ik vermoed dat ik consistent rond de 5.5k combined moet spelen, om van 90 -> 95 te gaan (hoogste was volgens mij 94.7 uit mn hoofd, maar kan ook de obj140 zijn geweest).

[ Voor 6% gewijzigd door gotfurrr op 14-11-2016 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 00:51
jantje 2 schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:48:
[...]
Niet liegen. Je K/D is wel groen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
gotfurrr schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:58:
[...]

ik speel gewoon niet consistent genoeg (t62a) (games zijn ook niet alleen t62 geweest, met de t62 heb ik meer geschoten dan 3.4k average, maar ook niet ruim boven de 4k ofzo), genoeg echt hoge damage games, maar teveel 0-1k dmg onzin en ook te weinig assisted dmg. misschien dat ik optics erop moet gooien en vaker tracks moet schieten.

Ik vermoed dat ik consistent rond de 5.5k combined moet spelen, om van 90 -> 95 te gaan (hoogste was volgens mij 94.7 uit mn hoofd, maar kan ook de obj140 zijn geweest).
Wil je ooit een tier 10 3 marken, zal je toch echt 4k dpg sessions neer moeten zetten. De assistance komt dan meestal vanzelf wel mee om het te halen(dat is mijn ervaring tenminste).

Over optics. Met de t62a heb ik de 3 mark gehaald zonder optics en met de 140 met optics. Gewoon om te testen of et nou moeilijker/makkelijker ging. Ik merkte zelf in de games weinig verschil tussen beide set ups. Heb van beide set ups nou ook weer niet echt harde bewijzen dat de 140 nou ook meer assistance dmg had of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
488 om precies te zijn :+

Maar hier zitten ook wel aardig wat CW battles tegen die vroegâh nog meetelden voor je overall stats. Toch is dit met een giga afstand mijn langst uitgebleven ace ooit :P

En btw 3 marken gaat me echt never nooit lukken. Zelfs 2 marks ga ik me afvragen of dat ooit lukt. In de T62a recent wel de 2e mark gehaald, daar doe ik het toch vrij significant beter in. Maar daar heb ik ook niet de slechte CW bagage in, dat scheelt dan ook wel weer.

[ Voor 28% gewijzigd door Mr_Size op 14-11-2016 18:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Arty implemented pretty good, ya! >2.000 damage with HE... on tier X heavy tank, dah.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YO3PzLp.jpg
http://imgur.com/YO3PzLp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
een vraag: ik ben op zoek naar de instelling van het spelerpaneel in de game (linksboven)
Ik wil graag dat mijn eigen tank/naam duidelijker een kleur krijgt. Het is nu heel lastig te zien.

Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Yee, got it, nice emblem 8)
De OP (kuch!) VIC had ik al dus mooi 300.000 credits erbij :)
Afbeeldingslocatie: https://hirzo.com/img/foto/fora/emblem.jpg

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• GerGio
Yeeeeh *O* *O* *O* *O*

Ik heb mijn eerste tier X ace tanker binnen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Qukcp1vB4okhm4xiciGXXuqv/full.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door GerGio op 14-11-2016 21:55 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/A3mrUcTRuSvJ86q6xKkaZlYS/thumb.jpg

Dit was echt de ace avond, ongekend zeg! Alleen die op de Chi-To had ik al, rest is nieuw. Eindelijk dus ook de ace op de M46 Patton gehaald. Mooi moment om afscheid van die tank te nemen :+ Dit weekend met korting de M48Patton aangekocht, dus die staat alvast klaar.
Was echt een topavond in het begin, alles lukte en dus erg goede games. Dat bleef zo tot ongeveer half10, daarna draaide het 180 graden de andere kant. We kregen ineens 3 bot teams op rij en toen was het over met de pret. Blijft toch bizar hoe dat ineens kan omkeren. Gewoon echt letterlijk 3 games op rij alle teammaten binnen 3 minuten dood 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:51
Kan iemand mij tips geven hoe goed te kunnen spelen met de E 75. Het lukt me maar niet om daar een fatsoenlijke pot mee te spelen, ik vind de gun verschrikkelijk en het lijkt wel of ik er niks mee mag raken. En als ik dan eindelijk wat raak, heb ik meestal een bounce te pakken.
Met de T-10 kan ik dus wel prima potjes spelen, de E 75 en mij gaan niet samen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
En heeft iemand tips voor de T25/2? Heb 'm net aangeschaft maar wil er zo snel mogelijk doorheen, want die TD erna lijkt mij veel leuker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Okars schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:42:
En heeft iemand tips voor de T25/2? Heb 'm net aangeschaft maar wil er zo snel mogelijk doorheen, want die TD erna lijkt mij veel leuker. :)
weet het ff niet uit mijn hoofd, maar is de opvolger de T28-prot? die is echt poep-traag. drama tank wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
gotfurrr schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:58:
[...]

Nee, 5,5k combined is maar voor enkele tanks...zoals de M60 patton/ obj 260 / obj 907 en in het begin de TVP 50/51. Voor de huidige T10s ben je eigenlijk al klaar met ongeveer 4,2-4,5k combined. Beetje afhankelijk van de tanks.

Het valt dus allemaal wel mee. Minimaal 3,5k-4k damage schieten en de rest assist is voldoende voor 3de mark.
Rianata schreef op maandag 14 november 2016 @ 20:51:
Arty implemented pretty good, ya! >2.000 damage with HE... on tier X heavy tank, dah.

[afbeelding]
http://imgur.com/YO3PzLp
Haha, dat werkt alleen met yellow bobs. Ik heb gisteren na ik denk minimaal anderhalf jaar grinden eindelijk de OBJ 261 unlocked en gekocht. Ik dacht eindelijk hardcore te clicken....1ste game letterlijk 3x een Type 4 heavy gedetracked met AP |:( Recht in zijn zijkant, turret ed. en daarna alles gemist :+

Dus dat was eigenlijk een beetje een anti-climax na zo lange tijd. Misschien moet ik eerst weer "one met de clicker" worden. }:O Op mijn OBJ 212 had ik al gewoon 2 MoE gefixed namelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
kuwerti schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:49:
[...]

weet het ff niet uit mijn hoofd, maar is de opvolger de T28-prot? die is echt poep-traag. drama tank wat dat betreft.
Nee, die van de Hellcat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
kuwerti schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:49:
[...]

Nee het is Hellcat -> T25/2 -> T28 prot

Die T25/2 wordt pas full ops leuk. Het is een beetje hetzelde spelen als een Hellcat. Zorg maar dat niemand je ziet en blijf op afstand damage doen. Het is een papieren tank. In het begin ben je nog traag maar dat wordt beter naarmate hij full ops wordt. Ik zou eerst focus leggen op motor en tracks en turret en dan pas de gun die heeft namelijk alleen maar wat meer pen.

T28 prot is erg langsaam maar je hebt wel veel meer armour.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Lol. De turret is best goed. Kan prima in de front linie mee maar goed zo speel ik bijna elke tank.

Oja de M4 heeft bizar goede frontal armor. Huldown niet te pennen in een T10 tank en ik bounce 2 op de upper plate in m'n E5. Volgens mij hoorde ik Ria er gisteren ook al over klagen in platoon.

[ Voor 50% gewijzigd door Kepro op 15-11-2016 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander0506_1
Ik heb sinds kort de Leopart PTA. Ik vraag me nu af wat ik eerst moet unlocken, de koepel of de motor. Kan je ook zeggen waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerGio
Alexander0506_1 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 11:45:
Ik heb sinds kort de Leopart PTA. Ik vraag me nu af wat ik eerst moet unlocken, de koepel of de motor. Kan je ook zeggen waarom?
Voor zo'n snelle tank met geen armour zou ik gaan voor de motor. Dit omdat ik mobiliteit best belangrijk vindt bij dit soort tanks. Om weg te komen mocht dat nodig zijn en om vijanden te flanken

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander0506_1
GerGio schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:03:
[...]

Voor zo'n snelle tank met geen armour zou ik gaan voor de motor. Dit omdat ik mobiliteit best belangrijk vindt bij dit soort tanks. Om weg te komen mocht dat nodig zijn en om vijanden te flanken
Oke, bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 11:31:
Lol. De turret is best goed. Kan prima in de front linie mee maar goed zo speel ik bijna elke tank.

Oja de M4 heeft bizar goede frontal armor. Huldown niet te pennen in een T10 tank en ik bounce 2 op de upper plate in m'n E5. Volgens mij hoorde ik Ria er gisteren ook al over klagen in platoon.
(c)heat ammo nemen al je zorgen weg O-) of aimen voor de cupola :+
Alexander0506_1 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 11:45:
Ik zou daarna focussen op de koepel, misschien wel belangrijker dan de motor. de Koepel zorgt namelijk voor een flinke boost op je gun stats. Je krijgt betere aimtime/accucary reload viewrange ed. Dat is bij de Leo PTA echt bizar

Dit is misschien nog wel belangrijker dan 200pk meer op je engine, ik weet niet meer precies hoe hij speelt met stock engine. Maar als je dit acceptabel vindt zou ik eerst voor de koepel gaan.

[ Voor 41% gewijzigd door jantje 2 op 15-11-2016 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander0506_1
jantje 2 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:16:
[...]
Ik zou daarna focussen op de koepel, misschien wel belangrijker dan de motor. de Koepel zorgt namelijk voor een flinke boost op je gun stats. Je krijgt betere aimtime/accucary reload viewrange ed. Dat is bij de Leo PTA echt bizar

Dit is misschien nog wel belangrijker dan 200pk meer op je engine, ik weet niet meer precies hoe hij speelt met stock engine. Maar als je dit acceptabel vindt zou ik eerst voor de koepel gaan.
Oke bedankt voor je tips. Ik vind hem erg traag met stock motor dus de motor ga ik als eerste unlocken. En ik heb de AMX 40 na 5 potjes ge-aced *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
jantje 2 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:16:
[...]

(c)heat ammo nemen al je zorgen weg O-) of aimen voor de cupola :+

[...]

PTA is traag als dikke stront met stock engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-10 16:30
Edmin schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:16:

9K gespeeld hier... lukt me niet eens om de Stug binnen te halen :s
Heb nogal wat problemen met de arty missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:32
Gadgeteer schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:39:
[...]

9K gespeeld hier... lukt me niet eens om de Stug binnen te halen :s
Heb nogal wat problemen met de arty missies.
De rest met honours halen, dan hoeven die niet ;)

Met welke arty probeer je ze te halen?

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-10 16:30
ElPaco schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:41:
[...]

Met welke arty probeer je ze te halen?
Heb mijn laatste arty verkocht.. was de tier 6 franse. Beetje een rage-sale ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Gadgeteer schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:09:
[...]

Ik heb mijn Stug gehaald met de M44 voor de meeste arty missies. Die HEAT is wel prettig als je damage aan heavy tanks wil doen.

Als je de KV2 hebt kan je ook vanuit daar door naar die Russische, zit je gelijk op tier 7, dan moeten die missies voor de stug goed te doen zijn.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

ElPaco schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:41:
[...]

Correctie: de overige laatste missies (HT15, MT15, etc) met honours halen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Gadgeteer schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:09:
[...]

Arty missies voor Stug IV en T28HTC zijn best te doen met tier 6 UK SPG, de FV304. Als je echt geld wilt uitgeven kun je het ook doen met de LefH...(tier 5 Franse SPG).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Edmin schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:14:
[...]

Correctie: de overige laatste missies (HT15, MT15, etc) met honours halen. ;)
Dat bedoelde ik ja.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Rianata schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:15:
[...]

Arty missies voor Stug IV en T28HTC zijn best te doen met tier 6 UK SPG, de FV304. Als je echt geld wilt uitgeven kun je het ook doen met de LefH...(tier 5 Franse SPG).
M44 is baas voor 90% van de missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

User schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:24:
[...]
M44 is baas voor 90% van de missies.
Eens, maar juist de rate of fire van de 304 en LefH maakt het voor minder-geoefende spelers vergeeflijker spelen en de kans op het succesvol halen van een missie voor de eerste twee tanks groter. Specifieke missies daargelaten (zoals spash damage missies bijv.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Probleem met die missies blijft toch dat er een aantal bij zitten die meer met RNG / MM te maken hebben dan met skill. 'Kill 2 tanks in 1 shot', 'Doe 6K damage op TD's'. Dat werk.

De rest is echt wel leuk, maar dit soort missies maakt de frustratie groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
jantje 2 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:17:
[...]

Nee, 5,5k combined is maar voor enkele tanks...zoals de M60 patton/ obj 260 / obj 907 en in het begin de TVP 50/51. Voor de huidige T10s ben je eigenlijk al klaar met ongeveer 4,2-4,5k combined. Beetje afhankelijk van de tanks.

Het valt dus allemaal wel mee. Minimaal 3,5k-4k damage schieten en de rest assist is voldoende voor 3de mark.

[...]

Haha, dat werkt alleen met yellow bobs. Ik heb gisteren na ik denk minimaal anderhalf jaar grinden eindelijk de OBJ 261 unlocked en gekocht. Ik dacht eindelijk hardcore te clicken....1ste game letterlijk 3x een Type 4 heavy gedetracked met AP |:( Recht in zijn zijkant, turret ed. en daarna alles gemist :+

Dus dat was eigenlijk een beetje een anti-climax na zo lange tijd. Misschien moet ik eerst weer "one met de clicker" worden. }:O Op mijn OBJ 212 had ik al gewoon 2 MoE gefixed namelijk :+
Vieze clicker ;) Een goede obj261 is zo fucking irritant.

Heb net nog wat games gespeeld in mn t62a, met rond de 4,5k combined gaat het percentage wel elke keer iets omhoog. Denk toch dat ik ff een mod installeer die per tank de dmg etc kan loggen, want tussendoor moet ik ook nog ff de rhm grinden lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

gotfurrr schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:37:
[...]
Denk toch dat ik ff een mod installeer die per tank de dmg etc kan loggen, want tussendoor moet ik ook nog ff de rhm grinden lol
Kan ik je deze adviseren: http://wotnumbers.com/Art...1&_Welcome_to_Wot_Numbers

Geen mod, losse executable en zeer gebruiksvriendelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-10 13:42
Rianata schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:41:
[...]

Kan ik je deze adviseren: http://wotnumbers.com/Art...1&_Welcome_to_Wot_Numbers

Geen mod, losse executable en zeer gebruiksvriendelijk
Eensch, zeer fijn programma.
Pagina: 1 ... 60 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).