Het nadeel van bino's is dat ze alleen werken als je stil staat. Dan moet je dus altijd passief spotten als je effectief wilt zijn. Ik speel veel lights als een halve med, dus met rammer, v stab/vents en optics. De tanks waar ik wel bino's op heb zijn de Type 64 en de 13 90, bij die laatste vooral omdat de gun erg slecht is en je base camo al hoog aka een tank om passief te spelen imho.PRR schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:52:
Ik gebruik de WZ-131 ook voor al mijn LT missies. Vind het een erg fijn tankje daarvoor. Nu kan ik je configuratie van deze tank niet zien, maar je hebt er geen Bino's op. Dat voegt m.i. toch wel wat toe omdat je spotting range flink toeneemt (komt dan halverwege die twee cirkels te liggen). Zoals in deze game zie je dan net wel bijvoorbeel die Chi-Ri het veld kruisen.
En je hebt ook de topgun er niet op zitten. Vind je die niet fijn of moet je hem nog grinden? Voor deze missie voor de T55a heb ik een tijdje de autoloader erop gezet. Alleen het probleem is dan wanneer matchmaking geen arties geeft, je ook geen ene ruk kan doen met die proppenschieter erop.
Voor de LT missies voor de T-55a ook net de spot en damage 3 arties voltooid. Het vervelende eraan vind ik dat je zo afhankelijk bent van de matchmaking. Altijd als je zo'n missie wil doen, dan zijn er niet genoeg arties. En heb je dan een keer dat geluk, dan spot iemand anders wel een van die arties.
Deze missie is dan ook de reden dat ik er een 2e lightlijn naast ben gaan grinden. Ben nu in de T37 op weg naar de Bulldog.
Wat de top gun betreft: ik vind die 85 mm prima passen bij de WZ-131, je hebt hogere dpm, betere aim tijd en betere dispersion. Enige nadeel is de vrij lage 159 AP pen, maar de HEAT is dan weer 230, wat prima is voor een T7 light