[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.060 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
PRR schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:52:
Ik gebruik de WZ-131 ook voor al mijn LT missies. Vind het een erg fijn tankje daarvoor. Nu kan ik je configuratie van deze tank niet zien, maar je hebt er geen Bino's op. Dat voegt m.i. toch wel wat toe omdat je spotting range flink toeneemt (komt dan halverwege die twee cirkels te liggen). Zoals in deze game zie je dan net wel bijvoorbeel die Chi-Ri het veld kruisen.

En je hebt ook de topgun er niet op zitten. Vind je die niet fijn of moet je hem nog grinden? Voor deze missie voor de T55a heb ik een tijdje de autoloader erop gezet. Alleen het probleem is dan wanneer matchmaking geen arties geeft, je ook geen ene ruk kan doen met die proppenschieter erop.

Voor de LT missies voor de T-55a ook net de spot en damage 3 arties voltooid. Het vervelende eraan vind ik dat je zo afhankelijk bent van de matchmaking. Altijd als je zo'n missie wil doen, dan zijn er niet genoeg arties. En heb je dan een keer dat geluk, dan spot iemand anders wel een van die arties.

Deze missie is dan ook de reden dat ik er een 2e lightlijn naast ben gaan grinden. Ben nu in de T37 op weg naar de Bulldog.
Het nadeel van bino's is dat ze alleen werken als je stil staat. Dan moet je dus altijd passief spotten als je effectief wilt zijn. Ik speel veel lights als een halve med, dus met rammer, v stab/vents en optics. De tanks waar ik wel bino's op heb zijn de Type 64 en de 13 90, bij die laatste vooral omdat de gun erg slecht is en je base camo al hoog aka een tank om passief te spelen imho.

Wat de top gun betreft: ik vind die 85 mm prima passen bij de WZ-131, je hebt hogere dpm, betere aim tijd en betere dispersion. Enige nadeel is de vrij lage 159 AP pen, maar de HEAT is dan weer 230, wat prima is voor een T7 light ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-10 16:13

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Jemig, winrate zit mij niet mee vandaag... 10 potjes gespeeld en slechts 3 gewonnen. Ben alweer afgekickt. :/

Whatever.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:33

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Wat blijft dit leuk om te doen:

[YouTube: https://youtu.be/6MJUdnzZhjw]

En dit was ook best leuk:

[YouTube: https://youtu.be/P96vfZQI8AI]

[ Voor 32% gewijzigd door Nemean op 02-11-2016 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:20
Het begon zo mooi vanavond, ook weer een missie gehaald op uiteraard de light tanks na... Toen platoonen met best maar de game zei NEE tegen ons. Toen de M46 maar gepakt om de WN8 maar weer echt te trekken :+ en in het laatste potje van de avond de ace erop gehaald.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
Nemean schreef op woensdag 02 november 2016 @ 22:00:
Wat blijft dit leuk om te doen:

En dit was ook best leuk:
Dat is echt een smerige kill om die Obj. Ik dacht dat ik vandaag een smerige maakte, maar die was erg lekker.

Heeft btw iemand tips als je de 'beste' van je team bent? Ik zit nu op 1500 wn8 totaal en ben samen met een recruit low tier aant grinden, hier vind ik mij vaak als 'beste' maar het is dan moeilijk ook het voortouw te nemen. Heb samen met hem gigantische lol hoor en door mijn 'tips' heeft hij de eerste female crew member al in vrij weinig games, maar toch.

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Sharfer schreef op woensdag 02 november 2016 @ 23:36:
[...]

Dat is echt een smerige kill om die Obj. Ik dacht dat ik vandaag een smerige maakte, maar die was erg lekker.
Ik moet eerlijk bekennen er ook aardig verbaasd over te zijn. Maar dit krijg je dus door die indicators.
[...]
Heeft btw iemand tips als je de 'beste' van je team bent? Ik zit nu op 1500 wn8 totaal en ben samen met een recruit low tier aant grinden, hier vind ik mij vaak als 'beste' maar het is dan moeilijk ook het voortouw te nemen. Heb samen met hem gigantische lol hoor en door mijn 'tips' heeft hij de eerste female crew member al in vrij weinig games, maar toch.
Ik raad aan de 'scrubs' in je voordeel te gebruiken. Laat hun de klappen vangen zodat jij de damage kunt farmen, probeer desnoods de kills te jatten. Een gun minder is sowieso een zorg minder. Ik zelf moet eerlijk bekennen nu vaker achter een lemmingtrain aan te rijden i.p.v. in mijn uppie of met platoon genoten een flank te gaan verdedigen. Je verpest daar je eigen potje zo glashard mee. Als je uiteraard ziet dat je artybobs dood gaan kun (niet moeten) je ze verdedigen, of als je cap onder druk staat terug gaan en wederom verdedigen. Maar probeer te snipen in plaats van als een wilde er in te duiken. My 2 cents, ieders speelstijl is anders. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:15
Ik had gister weer eens een balansdag.
Waar eergister helemaal niets mocht en alles fout ging met een WN8 van 900, ging gister ineens alles goed, WR wel vrij laag, maar dat lag iig niet aan mij, afgesloten met een WN8 van bijna 2600.
Het blijft een raar spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-10 08:12
Kepro schreef op woensdag 02 november 2016 @ 22:11:
Het begon zo mooi vanavond, ook weer een missie gehaald op uiteraard de light tanks na... Toen platoonen met best maar de game zei NEE tegen ons. Toen de M46 maar gepakt om de WN8 maar weer echt te trekken :+ en in het laatste potje van de avond de ace erop gehaald.
Nice! De Grille is momenteel echt cursed bij mij. Als ik een game met die tank op start veranderd alles in een dikke hoop stront. Niets gaat raak, alles bounced. Ik denk de meest makkelijke tank om te spelen en veel damage in te doen. Ik dacht die 3de mark ook echt zo te halen. Zit nu al bijna op de 200 games en ik heb het gewoon nog niet... zo onwijs bizar. Denk de enige T10 waar ik zoveel games voor nodig heb.

Weet iemand of je shells van dode tanks kunnen richochetten? IK aimde gisteren op een een tank van achteren een wrak, maar 0,24 accuacry dus raakte ik het wrak en teamkilde ik daarna iemand van mijn eigen team. ( iig zo voelde het voor mij ) Ik weet alleen niet of dit überhaupt mogelijk is? Moet nog ff die replay kijken, maar gisteren was het ALT +F4 dus had er ff geen zin meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 12:04
Nemean schreef op donderdag 03 november 2016 @ 00:19:
[...]

Ik moet eerlijk bekennen er ook aardig verbaasd over te zijn. Maar dit krijg je dus door die indicators.

[...]

Ik raad aan de 'scrubs' in je voordeel te gebruiken. Laat hun de klappen vangen zodat jij de damage kunt farmen, probeer desnoods de kills te jatten. Een gun minder is sowieso een zorg minder. Ik zelf moet eerlijk bekennen nu vaker achter een lemmingtrain aan te rijden i.p.v. in mijn uppie of met platoon genoten een flank te gaan verdedigen. Je verpest daar je eigen potje zo glashard mee. Als je uiteraard ziet dat je artybobs dood gaan kun (niet moeten) je ze verdedigen, of als je cap onder druk staat terug gaan en wederom verdedigen. Maar probeer te snipen in plaats van als een wilde er in te duiken. My 2 cents, ieders speelstijl is anders. ;)
het lijkt mij vooral dat het ligt aan tank, map en mm. het gebruiken van je teamgenoten om bewust damage te vangen vind ik nogal lame en hiermee leer je ook een stijl die nogal kut is op de hogere tiers. natuurlijk hoef je niet in een fireline te rijden als bottom tier, maar als je als top tier ergens staat de redlinen dan doe je toch imho iets verkeerd. je moet jezelf ook niet isoleren, maar als regel zou je kunnen aanhouden dat je minstens 3 tanks in de buurt wil hebben, dat voorkomt dat je gerushed wordt.

Een van de meest irritante dingen vind ik als je op hogere tiers spelers hebt die ergens passief staan te redlinen of geen druk durven te zetten en ergens passief achter andere tanks blijven staan.

je hebt gewoon heel erg zwart-wit 2 dingen, dpm en hp. je wil je dpm gebruiken en je hp niet ongelukkig traden.als je achter tanks blijft hangen kan je je dpm niet gebruiken, als je yolo'ed heb je geen hp meer. meeste impact heb je op de game door al je damage zo vroeg mogelijk te doen, imho. maar ik ben ook maar een scrub tegenwoordig, dus wellicht dat ik de plank volledig mis sla. :+
jantje 2 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:50:
[...]

Nice! De Grille is momenteel echt cursed bij mij. Als ik een game met die tank op start veranderd alles in een dikke hoop stront. Niets gaat raak, alles bounced. Ik denk de meest makkelijke tank om te spelen en veel damage in te doen. Ik dacht die 3de mark ook echt zo te halen. Zit nu al bijna op de 200 games en ik heb het gewoon nog niet... zo onwijs bizar. Denk de enige T10 waar ik zoveel games voor nodig heb.

Weet iemand of je shells van dode tanks kunnen richochetten? IK aimde gisteren op een een tank van achteren een wrak, maar 0,24 accuacry dus raakte ik het wrak en teamkilde ik daarna iemand van mijn eigen team. ( iig zo voelde het voor mij ) Ik weet alleen niet of dit überhaupt mogelijk is? Moet nog ff die replay kijken, maar gisteren was het ALT +F4 dus had er ff geen zin meer in.
volgens mij kan dat niet (aanname), wat ik me er van herinner is dat een wrak alles absorbed, dus ook bijv arta shells en krijg je ook geen splash damage als je er naast staat (ik ga met arta in game daarom altijd zo dicht mogelijk bij een wrak staan als dat kan :z ). maar zeker weet ik het ook niet, ben ook wel benieuwd.

[ Voor 23% gewijzigd door gotfurrr op 03-11-2016 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:26

Roozzz

Plus ultra

[...]

Het hangt een beetje af van de map, maar in het algemeen probeer ik zo snel mogelijk een van de keypoints te bezetten (medium/heavy). Dan geef ik in ieder geval het goede voorbeeld waar ze naar toe moeten rijden ;) en kan ik meestal een impact hebben op de game (spotten, tracken, dpm etc). In die positie ben ik wel zuinig op mijn hp; goed opletten wat je teamgenoten doen en wanneer je gratis dmg kan doen is key.
Mocht blijken dat de lemingtrain de andere kant op gaat, dan heb ik geen enkele twijfel om mijn initiele positie op te geven. (Of je moet echt in een heel goed positie staan; sidescrapende IS-3 en geen flankopties bijv.)
Ik ben natuurlijk ook nog maar blauwe smurf, dus ja... :+

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Zo, ben wel blij dat ik ff een weekend niet speel. Ben helemaal klaar met de game. Zowel 's middags als 's avonds fulltime RNG tegen. Het ene ongelooflijke bs moment volgt op het andere onmogelijk snap shot van een tegestander. Probeerde wat HT12 te doen met de Maus, maar elke yolo scrub snap gewoon frontaal shots door me heen, dus helaas. Maus armor confirmed..

Grille mocht ook niet, alleen maar ongein. En lights zijn even useless as ever, zelfs wat Malinovka games brachten me niet genoeg spotting voor LT 15.

Even een break is zo gek nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
Mr_Size schreef op donderdag 03 november 2016 @ 23:01:

Dat is ook gewoon waarheid. Soms moet je even niet spelen om je hoofd weer in de game te krijgen en weer de lol terug te vinden.

Had het zelf ook even gedaan en sindsdien is alles een stijgende lijn qua games, de lol erin en mijn speelstyle.

Ook al is met iemand van jouw kwaliteit beter worden niet echt snel iets wat je flikt, maar goed.

Weet jij, of een van de andere helden hier wat die mod is zodat je je actieve missie kan zien?

Dat ik bijvoorbeeld in game mn LT 15 kan inzien of mn HT 15.. Vooral bij de laatste is het wat handig, mijn hoofdrekenen is wat slecht en heb hem nu al 4 x gemist op 500 hp/dmg/block >.<

Dat kwam niet allemaal door fout rekenen, maar ook door gewoon net niet goed genoeg spelen.

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 23:23
Sharfer schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 00:42:
[...]

Weet jij, of een van de andere helden hier wat die mod is zodat je je actieve missie kan zien?
Als je XVM hebt draaien dan kan je je actieve missie zien door op ALT te drukken. Dan zie je dat redelijk onderaan staan.
Ook kan je het zien bij je laadscherm voordat je in je tank zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
GreenEye schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 00:59:
[...]

Als je XVM hebt draaien dan kan je je actieve missie zien door op ALT te drukken. Dan zie je dat redelijk onderaan staan.
Ook kan je het zien bij je laadscherm voordat je in je tank zit.
Dat klopt, maar je hebt er ook een in je ui. Die heb ik nu net gevonden volgens mij. Ik test het eventjes, hold on.

EDIT: NVM doesnt work, it tab wel en reken maar een eind weg.

[ Voor 7% gewijzigd door Sharfer op 04-11-2016 01:11 ]

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Zo, ben wel blij dat ik ff een weekend niet speel. Ben helemaal klaar met de game. Zowel 's middags als 's avonds fulltime RNG tegen. Het ene ongelooflijke bs moment volgt op het andere onmogelijk snap shot van een tegestander. Probeerde wat HT12 te doen met de Maus, maar elke yolo scrub snap gewoon frontaal shots door me heen, dus helaas. Maus armor confirmed..

Grille mocht ook niet, alleen maar ongein. En lights zijn even useless as ever, zelfs wat Malinovka games brachten me niet genoeg spotting voor LT 15.

Af en toe een pauze zorgt er wel voor dat wg je een positieve balansdag gaat geven ;)

Gisteren heb ik echt als een bot gespeeld in platoon. Niet door hebben dat een t57 je staat te clippen, shots traden met een grille, heat schieten in tracks, 1.5k dmg games in m48 etc etc. Ging echt kut. Kijk ik vanochtend naar mn wn8, 3298... 8)7 8)7 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-10 16:30
gotfurrr schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:43:
[...]

Af en toe een pauze zorgt er wel voor dat wg je een positieve balansdag gaat geven ;)

Gisteren heb ik echt als een bot gespeeld in platoon. Niet door hebben dat een t57 je staat te clippen, shots traden met een grille, heat schieten in tracks, 1.5k dmg games in m48 etc etc. Ging echt kut. Kijk ik vanochtend naar mn wn8, 3298... 8)7 8)7 7(8)7
Komt me zo bekend voor. Stond op puntje van ragequit gisteren en toen zag ik een popup dat ik een reward kon claimen.. had weer een vrouwtje gewonnen. Had zonder het te weten met mijn Cromwell MT15 gehaald (ja ja.. nog steeds voor de stug die ik wss nooit zal afronden :S)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jantje 2
[...]

Haha ja ik het ook, AMX 30B sessie was echt ubertrash met 300 average xp op 5 games. Including arty oneshot, FV4005 II oneshot, 1k damage games etc. maar toch nog 4,2k gespeeld.

Maar het kersje op de taart, gelukkig toch nog onder de 200 games gered...199 to be exact :+ Ik was eergisteren onder de 4k average geëindigd en op 91%. De sessie lekker kunnen door spelen en in 9 games naar 95% kunnen brengen en de average weer boven de 4k gebracht. Ik mocht eindelijk zonder RNG spelen. Ik werd zelfs af en toe beloond met enkele high rolls en 1 bs pen schot op een Jagd e100 :o.

grile 3de mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Eindelijk jantje *O* ik had gisteren een heerlijke avond. Ook eindelijk van die *** missie af waar je 3 arta moet spotten en beschadigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
jantje 2 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:18:
[...]

Haha ja ik het ook, AMX 30B sessie was echt ubertrash met 300 average xp op 5 games. Including arty oneshot, FV4005 II oneshot, 1k damage games etc. maar toch nog 4,2k gespeeld.

Maar het kersje op de taart, gelukkig toch nog onder de 200 games gered...199 to be exact :+ Ik was eergisteren onder de 4k average geëindigd en op 91%. De sessie lekker kunnen door spelen en in 9 games naar 95% kunnen brengen en de average weer boven de 4k gebracht. Ik mocht eindelijk zonder RNG spelen. Ik werd zelfs af en toe beloond met enkele high rolls en 1 bs pen schot op een Jagd e100 :o.

[afbeelding]
de eerste games waren echt nice, highroll.highroll.highroll. ennnnnn point blank bounce zijkant is7 :+

WrnG zou het bedrijf moeten heten. maar wat een harde stomps waren dat met die grille zeg, gewoon ook vooraan staan en alles wegfarmen, ik denk dat dat mn volgende tier X wordt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
gotfurrr schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:50:
[...]

de eerste games waren echt nice, highroll.highroll.highroll. ennnnnn point blank bounce zijkant is7 :+

WrnG zou het bedrijf moeten heten. maar wat een harde stomps waren dat met die grille zeg, gewoon ook vooraan staan en alles wegfarmen, ik denk dat dat mn volgende tier X wordt _/-\o_
Ik ben ook een van de weinige grille spelers die hem aan de frontlinie speelt volgens mij, meestal vind je ze ergens achterin de map, waar die eigenlijk beter tot zijn recht komt :+

Ik zag dat ik nu 19de ofso stond met dat top tanker event voor de grille. Eigenlijk is ook dit event weer semi luck based. Eigenlijk moet je 1 ace tanker game hebben, of beter. en daarna 4 games die average liggen. Dan zit je rond de 1-1.1k gemiddelde xp en dan maak je pas kans.

Ik ga denk ik het proberen met de AMX 30B, Foch 155 en M60. XP hiervoor ligt rond de 1k dus dat moet te doen zijn. Zeker voor die meds ligt mijn overall average xp rond de 1.1k + Gisteren was het begin met de AMX 30b alleen niet zo'n succes, 300 avg xp op 5 games :+ Liep wat te stoeien met de -8 gun depression 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik wilde gisteren eens kijken of ik wat arty missies kon halen (credits FTW), maar kreeg Battle Assistant niet aan het werk. Ik dacht dat deze altijd gewoon in p0st zijn modpack zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren eindelijk MT-13 gehaald, nu op naar MT-14.
Had een monsterpotje met mn T-54, 4500 damage.

Ging gisteren alweer stukken beter, verschilt van dag tot dag helaas.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:45

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Geen filmpjes meer dus? Waardeer ze zeer, ook voor mij als PS4 speler erg leerzaam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander0506_1
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-10-2017
Ik zat net in een potje met een AMX M4 49 L.
Replay: http://wotreplays.com/site/3068367#stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
User schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:24:
Speaking of HT15...

[afbeelding]
Met de Maus op Proho zonder arty. :9
Heb je deze replay toevallig nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
In sommige russische replays zie ik dat er een mod is om de vanilla crosshair kleur aan te passen van reload en health (in diagonal heb je die oa). Ik ben nogal kleurenblind en de standaard kleur is rood, die ik lastig zie. In die replays zijn ze geel (volgens mij dan).

Weet iemand welke mod dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
gotfurrr schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 19:04:
In sommige russische replays zie ik dat er een mod is om de vanilla crosshair kleur aan te passen van reload en health (in diagonal heb je die oa). Ik ben nogal kleurenblind en de standaard kleur is rood, die ik lastig zie. In die replays zijn ze geel (volgens mij dan).

Weet iemand welke mod dit is?
Dat ligt niet persé aan jou hoor, de rode kleur is gewoon slecht te zien tegen sommige achtergronden. Denk dat je met geel er ook last van gaat krijgen.

Is het misschien een mogelijkheid om het in colorblind mode te zetten, volgens mij was die optie er. Persoonlijk vind ik dat bij sommige games erg lekker spelen.

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:30
Grr, die dagen dat niks mag.. Sowieso natuurlijk een keer of 3 ge-oneshot in mijn heavy tanks, cause reasons. Verder gewoon poep RNG, zelf super low rollen en de tegenstander super high rollen, dat soort ongein. Ik ben er weer ff klaar mee voor vandaag :(

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTH-34
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-10 12:34
jantje 2 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:50:
Toevallig gisteren dit tegen gekomen. Dus ja je kan richochetten op een dode tank:

Check de kill op 2.30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Wow! die richochet op KV-4 en dan ammorackje op de KV-85 _O_ Geniaal gewoon :D

Ik speel zelf PS4, maar die KV-2 (laatste fragment) is daar iets aan de hand wat met cheating te maken heeft? Of is dat echt puur geluk, eens in de 100 schoten geluk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
Shadow_Agent schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:57:
Wow! die richochet op KV-4 en dan ammorackje op de KV-85 _O_ Geniaal gewoon :D

Ik speel zelf PS4, maar die KV-2 (laatste fragment) is daar iets aan de hand wat met cheating te maken heeft? Of is dat echt puur geluk, eens in de 100 schoten geluk?
Niet geschoten = altijd mis ;)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

nvidia666 schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:59:
[...]

Niet geschoten = altijd mis ;)
Ik realiseer mij nu pas, nu ik het nogmaals kijk, dat dit ook console footage is 8)7 Fragment van de KV-2 is PS4. Het is nog vroeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Sharfer schreef op zondag 06 november 2016 @ 01:23:
[...]

Dat ligt niet persé aan jou hoor, de rode kleur is gewoon slecht te zien tegen sommige achtergronden. Denk dat je met geel er ook last van gaat krijgen.

Is het misschien een mogelijkheid om het in colorblind mode te zetten, volgens mij was die optie er. Persoonlijk vind ik dat bij sommige games erg lekker spelen.
colorblind mode heb ik al aan staan, maar die veranderd niet de kleuren van de reticle. heb inmiddels de mod gevonden (zayaz), alleen zou ik de reload timer (cijfer) nog in het geel willen hebben ipv rood. moet denk ik zelf maar een keer het script in duiken. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
@user ik heb je replay eens bekeken en ik heb hier wel een vraagje bij.
Op het laatste draai je je tank naar links terwijl de meeste tanks voor je gespot waren en de IS3 rechts van je was waardoor die IS3 je uiteindelijk ook heeft weten te pennen.
Is hier een speciale reden voor of was dit een foutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:25
kreezjie schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:29:
@user ik heb je replay eens bekeken en ik heb hier wel een vraagje bij.
Op het laatste draai je je tank naar links terwijl de meeste tanks voor je gespot waren en de IS3 rechts van je was waardoor die IS3 je uiteindelijk ook heeft weten te pennen.
Is hier een speciale reden voor of was dit een foutje?
Timestamp?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Size
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MoZJHkgly0m1n8rJN2fmciSH/thumb.jpg

*O* *O* *O* *O* *O*

Ook bijna HT 12 gehaald, had 9,5K blocked in de Maus, kom ik 224 dmg te kort -O-

[ Voor 19% gewijzigd door Mr_Size op 07-11-2016 15:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• User
Mijn kant van de battle:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/l4RT5Wf.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zx9iZvj.jpg
Laatste schot op de arty was mis, anders had ik TD15 gehad. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:20:
Mijn kant van de battle:
[afbeelding]
[afbeelding]
Laatste schot op de arty was mis, anders had ik TD15 gehad. -O-
Mr_Size schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:01:
[afbeelding]

*O* *O* *O* *O* *O*

Ook bijna HT 12 gehaald, had 9,5K blocked in de Maus, kom ik 224 dmg te kort -O-
Lol, User heeft dus eigenlijk in zijn eentje ff LT-15 voor je gefixed, deze heb je wel echt snel gehaald zo! Alle sterren stonden deze keer je kant op size :P

Wel super zuur dat User dan net niet zijn TD-15 haalt, al kom je nog wel 3 kills te kort als je honors ook nog wilde hebben }:O

Ik heb van het weekend AT-15 / Tortoise gespeeld. Was ik eindelijk gedeeld 2de in de Top tanker event qua xp, waarbij ik dacht hoe groot is de kans dat iemand in 2 games ace tanker haalt en daarnaast 3 above average games...ik dus de rest van de AT-15 maar free xped om me xp te behouden. Dag later door 4 mensen ingehaald...... |:( 8)7 Met de tortoise sta ik nu 7de....

Ik ga dat event geen eens meer proberen, weer een te luck based event waarbij je eigenlijk minimaal 2 ace tanker games moet halen en 3 above average games..

[ Voor 22% gewijzigd door jantje 2 op 07-11-2016 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
MT-15 halen in een light is best nice idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:46:
MT-15 halen in een light is best nice idd.
Niet zo bijdehand he :+ Kijk me tekst maar eens door staat gewoon LT-15.. ( niets geen edits ofso hoor O-) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
[afbeelding]

*O* *O* *O* *O* *O*

I called it!
[...]

Nice om zo snel die missies te halen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
+-9:20
Gebeurde eigenlijk vlak voor die IS3 je afschoot, ik denk dat je daar iets te ver naar links geangled was ofwel dat je niet naar voren had mogen rijden.
Wel mooi gedaan overigens ;)
Heb je daar HT15 mee gehaald?

*O* *O* *O* *O* *O*

Gratz!

[ Voor 24% gewijzigd door kreezjie op 07-11-2016 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
dubbel :(

[ Voor 94% gewijzigd door kreezjie op 07-11-2016 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
kreezjie schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:14:
[...]

+-9:20
Gebeurde eigenlijk vlak voor die IS3 je afschoot, ik denk dat je daar iets te ver naar links geangled was ofwel dat je niet naar voren had mogen rijden.
Wel mooi gedaan overigens ;)
Heb je daar HT15 mee gehaald?
Op dat moment had ik HT15 al ruim gehaald, en de vijanden in die hoek moesten gespot worden om snel een einde te make aan het potje, dus yolo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
gotfurrr schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:48:

I called it!

Nice om zo snel die missies te halen _/-\o_
Mwah, ben natuurlijk heel blij dat deze missie is gelukt ;), maar voor de rest was RNGsus wel weer heel hard aan het trollen hoor. Er zaten echt een paar hele rare games tussen met de Maus en de E5, die hebben af en toe geen armor, elke pleb snapshot gewoon frontaal dwars door je heen. Mooiste was nog een JPZ E100 die mijn E5 op Ensk door de raampjes heen schiet, niet op mijn commander hatch, maar op mijn turret roof en me voor 1160 pent 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Bah, speel de laatste week echt als een krant. De Patton en 50B grinds lopen ook op hun eind. Grind naar de Maus gestart en nog even wachten tot de Zweedse tanks worden vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Niet dat ik de missie LT15.4 aan had staan, maar had afgelopen weekend in een RU op fiery salient 6,4 K assisted damage en 1,5K damage, zou minder dan 100 damage te kort zijn gekomen.

Dat was dan ook m'n enige top game....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Mr_Size schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:46:
[...]

Mwah, ben natuurlijk heel blij dat deze missie is gelukt ;), maar voor de rest was RNGsus wel weer heel hard aan het trollen hoor. Er zaten echt een paar hele rare games tussen met de Maus en de E5, die hebben af en toe geen armor, elke pleb snapshot gewoon frontaal dwars door je heen. Mooiste was nog een JPZ E100 die mijn E5 op Ensk door de raampjes heen schiet, niet op mijn commander hatch, maar op mijn turret roof en me voor 1160 pent 8)7
:+ herkenbaar ja, laatste paar dagen speel ik weer even met xvm/mods en soms zijn het gewoon de bots die alles mogen raken en high rollen. Ik vind tier x strongholds inmiddels een goed medicijn tegen alle wg onzin, full gold spam en per game nog 40k winst maken en bijna alles winnen. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Ik speel momenteel de tortoise om de grind naar de FV183 af te ronden en alle tanks van de britten te hebben.. maar wat is dat een slechte tank zeg, ik snap niet wat de tortoise in T9 doet. Zet de tortoise op T8 en de tank is redelijk denk ik maar in T9 hoor je eigenlijk niet thuis.

Die tank heeft letterlijk geen armor, ik word overal gepenned door elke tank behalve in me machineport cq. cupola. Niemand neemt de moeite om te aimen en pent je toch wel. Zelfs T7 tanks hebben 0 moeite om je af te vlammen. Ik kwam een Oni tegen in het open en dacht yes free farm! ( stock gun 190 pen ) en hij pent me gewoon 3 uit de 3 shots overal behalve machineport. T29 zelfde verhaal.

De tank werkt alleen als je ergens achterin de map kan DPMEN en niemand op je schiet want dat is het enige wat er is en wat je maar zelden kan doen doordat je onwijs traag bent. Of dat je gewoon HP gaat traden omdat je een betere reload hebt.

Opzich is hij wel leuk om te spelen als je dan een keer kan DPMEN omdat het dan wel onwijs hard gaat, detrack repair, detrack, gf. Dat voelt altijd wel bevredigend aan :+

Daarnaast lekker arty aan het spelen, 261 komt steeds dichterbij nog 25k xp te gaan. Denk dat ik al bijna 1-2 jaar aan het grinden ben van de 212A naar 261 toe^^

[ Voor 7% gewijzigd door jantje 2 op 08-11-2016 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 23:23
jantje 2 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:02:
Ik speel momenteel de tortoise om de grind naar de FV183 af te ronden en alle tanks van de britten te hebben.. maar wat is dat een slechte tank zeg, ik snap niet wat de tortoise in T9 doet. Zet de tortoise op T8 en de tank is redelijk denk ik maar in T9 hoor je eigenlijk niet thuis.
LOL. Rita Gamer denk dat heel anders over. :)
Bekijk dit YT filmpje even.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WhIRVQQ56wc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
GreenEye schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:34:
[...]

LOL. Rita Gamer denk dat heel anders over. :)
Bekijk dit YT filmpje even.

[video]
haha wat een facepalm filmpje.. 8)7 . ik heb letterlijk nog nooit een shell gebounced met 280+ pen, dus het was wel heel knap dat die E4 het voor elkaar kreeg :+ ( eerste pende hij on the move dat dan weer weer wel ) En over die arties zullen we maar helemaal niet beginnen |:( rita en haar tortwuass...... }:O

[ Voor 8% gewijzigd door jantje 2 op 08-11-2016 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
jantje 2 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:02:

Die tank heeft letterlijk geen armor, ik word overal gepenned door elke tank behalve in me machineport cq. cupola. Niemand neemt de moeite om te aimen en pent je toch wel. Zelfs T7 tanks hebben 0 moeite om je af te vlammen. Ik kwam een Oni tegen in het open en dacht yes free farm! ( stock gun 190 pen ) en hij pent me gewoon 3 uit de 3 shots overal behalve machineport. T29 zelfde verhaal.

De tank werkt alleen als je ergens achterin de map kan DPMEN en niemand op je schiet want dat is het enige wat er is en wat je maar zelden kan doen doordat je onwijs traag bent. Of dat je gewoon HP gaat traden omdat je een betere reload hebt.

Opzich is hij wel leuk om te spelen als je dan een keer kan DPMEN omdat het dan wel onwijs hard gaat, detrack repair, detrack, gf. Dat voelt altijd wel bevredigend aan :+

Daarnaast lekker arty aan het spelen, 261 komt steeds dichterbij nog 25k xp te gaan. Denk dat ik al bijna 1-2 jaar aan het grinden ben van de 212A naar 261 toe^^
"Lekker art aan het spelen". Fu. Fu. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
gotfurrr schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:23:
[...]

Inderdaad :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
gotfurrr schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:23:
[...]

pas maar op met wat je zegt, als ik nu tegen je zit zal je eens voelen wat XVM focus is 8)7 :+
Arty is skill based en kost heel wat oefening om er goed mee te zijn. :X

gisteren gewoon uit principe een perfecte skillshot op een E5 gedaan, oneshot 1993 HP cause E5 balanced O-)

Wil die grind nu eindelijk wel eens afronden en zien of een mobiele arty nog wat voordelen oplevert.
Waarschijnlijk blijft het net zo RNG based als normaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die accuracy op m'n IS2 Berlin is echt troll. Schoten 'on the move' gaan er verassend vaak in en fully aimed willen ze nog wel eens alle kanten behalve de goede op gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 22:38
Vandaag een pot gespeeld tegen QB.

Daarna maar even terug gekeken om te kijken te kijken wat hij vond. Ik moet zeggen het is leerzaam mijn team wilde niet echt puchen op die flank dus we kregen hem er niet onder in zijn t57 heavy. Daardoor kon hij gewoon damage blijven doen. Ik had wel een momentje van weet ik weet dat hij eraan kwam en ik was net op tijd terug

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-02 08:52
Wargaming gaat eindelijk in de aanval tegen forbidden mods.

http://worldoftanks.eu/en...wser/46/fair_play_policy/

Hoewel ze zeggen met een lijst te komen, komen ze uiteindelijk alleen maar een categorisering.

Er was op het WOT forum nog veel onduidelijkheid over bepaalde mods. Maar zonder goede uitleg van WG is het maar hopen dat je niet toevallig een forbidden Mod gebruikt.

Ik ga vanavond ook nog maar even kijken welke mods ik nou geinstalleerd heb via Aslain. Gebruik er niet veel, maar soms staat er wel eens wat aan. Maar better safe that sorry. Eerst maar eens WoT vanilla weer spelen en dan langzaam aan kijken welke mods ik graag zou willen en dan eerst uitzoeken of die niet forbidden is.

Een mooie duidelijk lijst had wel mooi geweest van WG, maar nu blijft het een beetje gissen. Vele mensen hebben andere meningen over wel of niet bepaalde mods te mogen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Xeodopel schreef op woensdag 09 november 2016 @ 09:49:
Wargaming gaat eindelijk in de aanval tegen forbidden mods.

http://worldoftanks.eu/en...wser/46/fair_play_policy/

Hoewel ze zeggen met een lijst te komen, komen ze uiteindelijk alleen maar een categorisering.

Er was op het WOT forum nog veel onduidelijkheid over bepaalde mods. Maar zonder goede uitleg van WG is het maar hopen dat je niet toevallig een forbidden Mod gebruikt.

Ik ga vanavond ook nog maar even kijken welke mods ik nou geinstalleerd heb via Aslain. Gebruik er niet veel, maar soms staat er wel eens wat aan. Maar better safe that sorry. Eerst maar eens WoT vanilla weer spelen en dan langzaam aan kijken welke mods ik graag zou willen en dan eerst uitzoeken of die niet forbidden is.

Een mooie duidelijk lijst had wel mooi geweest van WG, maar nu blijft het een beetje gissen. Vele mensen hebben andere meningen over wel of niet bepaalde mods te mogen gebruiken.
Ik zit ff het lijstje te lezen van mods. Maar één ding zit gewoon weer in de laatste versie van de standaard XVM die je van de website kan downloaden....

- Modifications that alert you when spotted vehicles are reloading or show enemy vehicles’ reloading timers.

Maar voor de rest is het toch wel Obvious alles wat een voordeel geeft is gewoon banned. Ik hoop ook dat ze zoomout en extra zoom in mods verbieden. Dat geeft ook zeker een advantage over andere spelers. Dat is het enige grijze gebied denk ik wat er momenteel, naast die reload timers, is. Ohja... en de mod der mods....autoaim plus..... please delete WG.

EDIT :

mmmmm, volgens mij denkt WG er toch heel anders over zo te lezen........

"2. Mods that do provide a gameplay advantage, but one that we believe contributes to the game in a positive way. In the short term, we’ll treat these as good mods, and we will look to implement them into the vanilla client in the future"

Oftewel gameplay advantages die positive zijn, hoe kunnen die postief zijn als de één ze wel heeft en de ander niet? Zijn wel allowed totdat ze zijn ingevoerd door WG. oftewel geen level playing field tussen de verschillende spelers.... WG sense, best sense.

[ Voor 29% gewijzigd door jantje 2 op 09-11-2016 10:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Die live ingame armour viewer die toegestaan is is fucking retarded. Dat is imo een keiharde cheat. Met die mod kan je exact zien hoeveel effective armour op een plek zit. Je hebt die tanks.gg live armour viewer gewoon ingame....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
jantje 2 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:04:
[...]

Maar voor de rest is het toch wel Obvious alles wat een voordeel geeft is gewoon banned. Ik hoop ook dat ze zoomout en extra zoom in mods verbieden. Dat geeft ook zeker een advantage over andere spelers. Dat is het enige grijze gebied denk ik wat er momenteel, naast die reload timers, is. Ohja... en de mod der mods....autoaim plus..... please delete WG.
Ik zou het makkelijker maken; gewoon geen meer toestaan/laden in de game. Iedereen vanilla, klaar. Alles wat je er dan nog naast draait is een cheat.

Deze hele statement is zo vaag als wat. Ik bedoel:
Mods that do provide a gameplay advantage, but one that we believe contributes to the game in a positive way.
Wat moet je daar mee? "we believe" is vaag en "positive way" is subjectief. Voor mij draagt autoaim+ op een positieve manier bij aan de game, dus ik zou het niet als cheat zien. En volgens de beschrijving in het nieuwsbericht is het ook geen cheat aangezien het de autoaim-functie niet aanpast, maar alleen makkelijker aanzet. Echter, op het EU-forum wordt door een WG-employee dan opeens gezegd:
As for autoaim, our "forbidden" list includes mods that allow players to enable built-in auto-aim/target lock without having the enemy tank highlighted by the crosshair.
Als ik dit lees, is autoaim+ wel een cheat. Maar waarom staat dit statement dan niet in het nieuwsbericht?

En aangezien er nog steeds geen lijst met verboden mods is (ik verwacht ook niet dat die er ooit komt), blijft het gewoon vaag. Net als voor dit bericht. En is er dus feitelijk niets veranderd en hadden ze dit bericht net zo goed niet kunnen plaatsen. Leuk idee, jammer van de uitvoering.

Ter verduidelijking over autoaim+, ik vind het positief bijdragen aan de game, omdat het nu meer geluk dan wijsheid is om autoaim te activeren in een snelle tank op volle snelheid. Het zou fijn zijn als dat in de vanilla client niet pixelperfect hoeft te gebeuren, maar dat je er ook iets naast mag clicken om te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Afaik kan je met autoaim+ ook autoaimen op dingen die achter hard cover zitten, wat gezien kan worden als shady.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

User schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:47:
Die live ingame armour viewer die toegestaan is is fucking retarded. Dat is imo een keiharde cheat. Met die mod kan je exact zien hoeveel effective armour op een plek zit. Je hebt die tanks.gg live armour viewer gewoon ingame....
Die onderbouwing ook... :')
Since we didn’t treat it as a cheat in the past, we are not adding it to the Forbidden Mods List for now.
whut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Edmin schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:57:
[...]

Die onderbouwingcook... :')

[...]

whut?
Ja echt, wtf.

Kan je ook dit zeggen: "Wij hadden geen lijst met verboden mods dus deze nieuwe lijst met verboden mods is leeg"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
WG zou gewoon naast een algemeen statement ook een lijst met mods uit moeten brengen imho die toegestaan of verboden zijn. anders blijven er vage situaties.

wat ik het meest opvallend vond was dit:

"Mods that actually alter the physical properties, performance characteristics, or effects of any vehicle or object in the game, or subvert the game rules"

dus. wg. alles was serverside? niet dus? en wat kan er op dit moment aangepast worden dan? heb hier nog nooit wat over gehoord eerder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-10 12:43
[...]

Ik zit ff het lijstje te lezen van mods. Maar één ding zit gewoon weer in de laatste versie van de standaard XVM die je van de website kan downloaden....

- Modifications that alert you when spotted vehicles are reloading or show enemy vehicles’ reloading timers.
Die countdown in XVM is er toch alleen zodra iemand op je heeft geschoten?
Toch wat anders dan een countdown te geven voor alle tanks in zicht...

Of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
[...]

Oftewel gameplay advantages die positive zijn, hoe kunnen die postief zijn als de één ze wel heeft en de ander niet? Zijn wel allowed totdat ze zijn ingevoerd door WG. oftewel geen level playing field tussen de verschillende spelers.... WG sense, best sense.
WG denkt volgens mij andersom:

Is het niet net als met XVM aan iedere speler zelf om te bepalen of hij deze mods wil gebruiken of niet? Ze zijn nog niet verboden dus ook jij mag ze gebruiken.

Ben blij dat ik gewend ben te spelen zonder mods. Gebruik sinds kort XVM voor stats enzo. Misschien dat mijn stats ook een beetje meer op pijl komen wanneer ik minder ge***** wordt door al die lui met een kermis aan mods.

Een lijst maken met wel/niet toegestane mods lijkt me onbegonnen werk zolang men nog naar hartelust eigen mods kan fabriceren. Wat je niet kent, kun je niet in een lijst zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door Gadgeteer op 09-11-2016 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-02 08:52
gotfurrr schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:32:
WG zou gewoon naast een algemeen statement ook een lijst met mods uit moeten brengen imho die toegestaan of verboden zijn. anders blijven er vage situaties.

...
Dat is mis ik dus ook, nu is nog afhankelijk van ieders interpretatie van de regels. En zeker Rule 2 is ruim interpreteerbaar. En ook die opmerking die een WG member maakt op het forum open AutoAim+ had inderdaad wel gewoon in duidelijk bij de rules mogen staan.
Gadgeteer schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:56:
[...]

Een lijst maken met wel/niet toegestane mods lijkt me onbegonnen werk zolang men nog naar hartelust eigen mods kan fabriceren. Wat je niet kent, kun je niet in een lijst zetten.
Volgens mij is er best voor veel gebruikte mods gewoon voor eens en voor altijd een duidelijke lijst te maken.

En wat met Battle Assistant. Geeft toch ook een redelijk voordeel maar is wel ooit door WG benoemd als goede mod.

Vanavond gewoon maar Vanilla WoT totdat er meer duidelijkheid is. Heb niet zo zin om nu ineens uit onwetendheid ineens een ban van 7 dagen te krijgen en het volgende vergrijp is dan een permanente ban. Of vervalt die eerste ban na een jaar "goed gedrag". Want een foutje tijdens de installatie is zo gemaakt met al die modpack installlers( OMC, Aslain, P0st, QuickBaby) Of als hun door een foutje toch even een forbidden mod installeren, ben je lekker de sjaak.

Ben ook wel benieuwd hoe ze de mods gaan detecteren

[ Voor 20% gewijzigd door Xeodopel op 09-11-2016 13:56 . Reden: Enhancements ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Gadgeteer schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:56:
[...]

WG denkt volgens mij andersom:

Is het niet net als met XVM aan iedere speler zelf om te bepalen of hij deze mods wil gebruiken of niet? Ze zijn nog niet verboden dus ook jij mag ze gebruiken.

Ben blij dat ik gewend ben te spelen zonder mods. Gebruik sinds kort XVM voor stats enzo. Misschien dat mijn stats ook een beetje meer op pijl komen wanneer ik minder ge***** wordt door al die lui met een kermis aan mods.

Ze kunnen inderdaad beter zeggen, alles is vanaf 1 januari 2017 verboden. Daarna gaan we kijken wat we wel en niet toestaan. Dan kan je eenduidig je modlijst uitbouwen inplaats van nu het grijze gebied moeten afzoeken.

Maar WG zou WG niet zijn als ze weer zoals altijd voor de meest onlogische en moeilijke optie gaan.
Ik blijf dan ook gewoon met me mods spelen doordat ze wat eenlijniger zijn. Zou wel heel raar moeten lopen als ze gaan bannen voor XVM, de mod die ze eigenlijk zelf ondersteunen.

Ik heb zelf helemaal geen problemen als mensen met mods spelen, een rode bot blijft een rode bot ongeacht of hij met een volledige modded client speelt of vanilla. Die gasten kunnen al die info toch niet verwerken. Ze kunnen net hun tank besturen...en dat vinden ze al lastig.

Maar het is beter om alleen maar quality of life mods in de game te brengen en al de andere ongein mogen ze wat mij betreft buiten de deur laten. Damage panel, received damage ( ja die zijn ze vergeten die oelewappers bij WG |:( ) Wellicht wat variatie in de overtargetmarkers.

Persoonlijk zou XVM stats ook de deur uit mogen, maar ach ik gebruik het zelf ook en vind het eigenlijk wel prettig. Ongeacht elke yolo mongool die je komt halen, gisteren weer een paar games dat 2-3 T10 tanks letterlijk op me suiciden om me te killen... leuk man. :( Snap niet wat mensen hier leuk aan vinden... 400-1k damage doen en doodgaan om maar een tank van het andere team te kunnen raken...maar dat is een ander verhaal 8)7

Wat is het eigenlijk wat we nog meer in de standaard vanilla client willen? Enige wat ik kan bedenken is die received damage, dat is eigenlijk de enige mod die ik echt belangrijk vind.

[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 09-11-2016 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:30
jantje 2 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:01:

Wat is het eigenlijk wat we nog meer in de standaard vanilla client willen? Enige wat ik kan bedenken is die received damage, dat is eigenlijk de enige mod die ik echt belangrijk vind.
Sowieso een die de equipment in mijn garage van tank naar tank meezeult. Speel op nogal wat tanks met een camonet of binocs, maar heb van beide maar 2.

Verder iets wat persoonlijke voorkeur is, maar ik heb altijd de HP van tanks als cirkel op de minimap staan. Zo zie ik snel of een 3 tegen 4 situatie 3 full hp tegen 4 bijna dood tanks is, of juist andersom. Kan soms helpen bij het maken van beslissingen waar heen te gaan.

Zijn volgens mij de enige 2 mods die ik nu nog gebruik.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
[...]

Ik heb zelf helemaal geen problemen als mensen met mods spelen, een rode bot blijft een rode bot ongeacht of hij met een volledige modded client speelt of vanilla. Die gasten kunnen al die info toch niet verwerken. Ze kunnen net hun tank besturen...en dat vinden ze al lastig.
Dit ben ik deels met je eens. Mijn grootste ergernis is, dat deze lui vaak makkelijk credits harken en dat ik als goedwillende met een zeer klein gaming budget (en niet gehinderd door enige skills) eeuwen bezig ben om mijn garage te vullen. Als ik dan weer door zo'n persoon met 60K games en een winrate van 40% wordt geraakt, dan wil ik nog wel eens de boel vervloeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
[...]

- goede kleurenblind opties (nu is er wel een colourblind optie, maar die is niet uitgebreid genoeg - dit is voor mij de meest belangrijke optie)
- gewoon normale damage indicators, ik snap geen flying fuck van deze vanilla dingen
- received damage log uiteraard
- zoomout mod (gaat er alleen nooit komen, performance issues etc)
- standaard start zoom level

rest mis ik allemaal niet.
Gadgeteer schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:09:
[...]

Dit ben ik deels met je eens. Mijn grootste ergernis is, dat deze lui vaak makkelijk credits harken en dat ik als goedwillende met een zeer klein gaming budget (en niet gehinderd door enige skills) eeuwen bezig ben om mijn garage te vullen. Als ik dan weer door zo'n persoon met 60K games en een winrate van 40% wordt geraakt, dan wil ik nog wel eens de boel vervloeken.
mods etc maken je geen betere speler (in het algemeen dan). stel dat je een perfect weakspot-schietende-en-leadende aimbot hebt, dan zou een 200wn8 speler zeker meer damage doen - maar in wot is het nou eenmaal zo dat de meeste damage komt vanuit beslissingen die je neemt (en positieve WG rng uiteraard ;) ) en niet omdat je alles perfect raak schiet.

Natuurlijk geven mods je meer info, waardoor je wellicht beter beslissingen zou kunnen nemen, maar daar hebben die gasten toch niks aan - sterker nog, waarschijnlijk werkt het alleen maar averechts teveel info.

[ Voor 43% gewijzigd door gotfurrr op 09-11-2016 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
Autoaim + heb ik hard nodig in snelle tanks :)
Als ik manueel moet aimen ben ik de helft van mn hp kwijt en heb ik nog niet eens raak geschoten :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-10 13:42
tja, ik gebruik het dus niet en ben dus dik in het nadeel als ik jou tegenkom in mn light :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
_Anvil_ schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:53:
tja, ik gebruik het dus niet en ben dus dik in het nadeel als ik jou tegenkom in mn light :)
Omdat je te lui bent om op een tank te aimen? Hoezo is dat een dik nadeel?

Het enigste nadeel wat je zou kunnen hebben is dat hij door gebouwen heen zijn auto aim kan aanzetten en jij niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-10 13:42
Dat is al een dik voordeel op zich bij snelle tanks, ja. Autoaim zonder eerst te moeten peeken achter een rots oid.

Verder kost het mij veel meer moeite hem als target te slecteren terwijl we met 50 km/h op elkaar af rijden dan andersom.

Lijkt me nogal een simpel verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
gotfurrr schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:28:

mods etc maken je geen betere speler (in het algemeen dan). stel dat je een perfect weakspot-schietende-en-leadende aimbot hebt, dan zou een 200wn8 speler zeker meer damage doen - maar in wot is het nou eenmaal zo dat de meeste damage komt vanuit beslissingen die je neemt (en positieve WG rng uiteraard ;) ) en niet omdat je alles perfect raak schiet.

Natuurlijk geven mods je meer info, waardoor je wellicht beter beslissingen zou kunnen nemen, maar daar hebben die gasten toch niks aan - sterker nog, waarschijnlijk werkt het alleen maar averechts teveel info.
Beter maakt het ze niet inderdaad, dan zouden ze wel paars zijn lijkt me.

Wat wel gebeurt is dat die gasten vaak precies weten waar ik zit zonder me te hebben gespot. Ondanks dat ik mijn best doe niets om te rijden, ga ik ook wel eens te hard waardoor ontwijken niet lukt... kom ik met volle snelheid in mijn Type 64 de hoek om, ongespot, heb ik toch een schot te pakken van flinke afstand (lastig als je in een Tier9 battle zit waar je voor velen in 1 of 2 schoten bent te vernietigen).
Ook de peek-a-boo lui die na een schot van mij precies weten hoelang ik nog aan het reloaden ben :(.
Laatst een battle in mijn AMX 50 100. Ik ben met een reload bezig (40+ seconden) probeer zsm uit de buurt van de frontlinie te komen en wordt niet gevolgd. Kom aan de andere kant een tegenstander tegen in een medium die eerst recht op me af komt, schiet 2 keer op me en wanneer ik nog een seconde of 4/5 te gaan heb in mijn reload draait hij om en smeert hem, Hij kan niet gezien hebben dat ik mijn clip geleegd had.
Dat zijn voordeeltjes die van mij uit het spel gehaald mogen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Laatst online: 07-09 20:49
_Anvil_ schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 08:53:
[...]

1 keer in de aanbieding voor 20 euro een t8 tank kopen lijkt me juist een prima investering om credits te grinden. Zeker icm een dagje premium kun je dan zeer efficiënt credits maken, heb je permanent plezier van.

Togtober is al 2 jaar geelden, toen was ik net een paar maanden bezig. Was de laatste keer dat we op EU zo makkelijk een premium konden verdienen, 3 wins per dag oid? 19 vd 25 dagen ofzo?
Nou, het is gebeurd hoor, na een jaartje of 3 1/2 WoT toch maar m'n eerste premium tank gekocht; de T44-100.
Missie niet af kunnen krijgen helaas, moest op het laatste nog drie landen. Als ik meer op één land had gefocussed had ik de tank voor 2 tokens kunnen kopen, zijn er uiteindelijk 3 geworden.

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
_Anvil_ schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:18:
Dat is al een dik voordeel op zich bij snelle tanks, ja. Autoaim zonder eerst te moeten peeken achter een rots oid.

Verder kost het mij veel meer moeite hem als target te slecteren terwijl we met 50 km/h op elkaar af rijden dan andersom.

Lijkt me nogal een simpel verhaal.
Tsja misschien heb ik mezelf er al teveel op getraint om gewoon op een tank te aimen. Waardoor het makkelijker wordt om de auto aim evt aan te zetten.

Waardoor in mijn mening die mod een beetje useless is. Aangezien wanneer je op een tank aimt ook de contouren ziet en "makkelijker" kan zien welke kant die op aimt, en daar weer evt op kan anticiperen. Iets wat bijvoorbeeld handig kan zijn in bosjes etc.

[ Voor 19% gewijzigd door XBladee op 09-11-2016 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
XBladee schreef op woensdag 09 november 2016 @ 17:03:
[...]

Tsja misschien heb ik mezelf er al teveel op getraint om gewoon op een tank te aimen. Waardoor het makkelijker wordt om de auto aim evt aan te zetten.

Waardoor in mijn mening die mod een beetje useless is. Aangezien wanneer je op een tank aimt ook de contouren ziet en "makkelijker" kan zien welke kant die op aimt, en daar weer evt op kan anticiperen. Iets wat bijvoorbeeld handig kan zijn in bosjes etc.
de mod heeft zeker voordelen, niet dat je beter aimed, maar dat je minder makkelijk in een tunnel visie situatie terechtkomt. situational awareness etc.

ik vraag me sowieso af of je in bijvoorbeeld een 1v1 wel uberhaupt autoaim zou willen gebruiken (ik niet iig). of in een ridgefight (ik ook niet). Heb autoaim+ maanden geleden wel een poos gebruikt, maar mis het niet omdat het vooral een extra handig dingetje is wat je ook prima kan missen als je al weinig auto-aimed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:22

Rianata

Have you played Atari today?

Daarom raad ik spelers toch altijd Aslain aan, hij probeert zijn installer uptodate te houden conform de regels van WG (zou van mij nog wel wat strakker mogen):

9.16 #37 (09-11-2016):
- removed following mods due to the new Fair Play Policy from WG:
- Direction Indicator (both versions), ATAC!, BalCalcMod
- removed Zoom-out in arcade mode [giving unfair adventage, regular tank are not suppose to see what is happening behind obstacles and buildings, only arty can]
- removed reload indicator from Elkano's received damage announcer
- updated default XVM damage log config
- added AutoAim Indication+ [without snapping feature] (legit version)

9.16 #36 (08-11-2016):
- removed following mods due to the new Fair Play Policy from WG:
- reload indicator in Damage Log Gambiter, and XVM's damage log
- OTM Reloads redone by Bosomi and OTM Reloads by ZJ
- AutoAim Indication+
- Master Ambush [until WG clarifies the status of this mod]

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zo, de VK A grind is klaar. Op de laatste battle nog even mijn tweede mark of excellence opgehaald en ondertussen sta ik op 58 in de top tanker lijst. Bij het verkopen kwam ik erachter dat ik geen equipment had geplaatst... :P Met rammer, v-stab en vents was het ongetwijfeld wat beter gegaan.

Ding verkocht, T 20 verkocht en de Pershing en de Cent 7/1 gekocht. Ben benieuwd!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr_Size
Vergeten mijn video te publiceren vanmiddag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

B*llshit dag nummer 2, echt niks wou lukken vanavond. Zware balansdag, kwam na 14 potjes uit op een schamele 1000 wn8. :/

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik had weer een prima avond. Nog 5 LT missies voor de t55. Misschien mezelf maar eens zetten om MT en TD 15.3 halen. En die blockmissie is een verschrikkking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Voor mij bs dag nummer 127962356782356067823t785623576823.
Vanochtend gespeeld, dat ging nog redelijk. Hele middag gespeeld, drama. 's Avonds gespeeld: nog meer drama. Eigenlijk moet ik dan gewoon eerder stoppen, maar ja ik wil zo graag die gore tering missies eens afronden, maar het is me echt totaal niet gegund. Zo bizar verschrikkelijk veel RNG tegen vandaag, ik denk dat ik het op zo'n grote schaal nog niet heb meegemaakt. Je blijft spelen in de hoop op die ene goede game, maar nee. En leuke games dan? Geen 1 van gespeeld. Weer een dag dag naar de klote...

Laatste game van de avond is compleet exemplarisch: tegenstander heeft nog een bot E-100 over die ik eens lekker kan farmen. Ik detrack hem eerst, helaas zonder dmg. Vervolgens repaired hij zijn tracks, waarna hij voor 1,8K wordt ge-ammorackt door een YOLO batchat zonder aim. Oftewel: de dmg is me niet gegund, en de assist dmg ook niet aangezien hij net een fractie daarvoor repairde.

Dit soort situaties, maar dan in andere vorm, de hele freaking dag tegen gehad. Niets zat mee, en dat in 59 battles. Het is weer een nieuw dieptepunt, ik wist niet dat het nog erger kon eigenlijk. Maar WoT bewijst vrijwel dagelijks het tegendeel.. Het is om moedeloos van te worden gewoon ;( ;(

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Edmin schreef op woensdag 09 november 2016 @ 20:37:
Zo, de VK A grind is klaar. Op de laatste battle nog even mijn tweede mark of excellence opgehaald en ondertussen sta ik op 58 in de top tanker lijst. Bij het verkopen kwam ik erachter dat ik geen equipment had geplaatst... :P Met rammer, v-stab en vents was het ongetwijfeld wat beter gegaan.
Erm, bedoel je dat je 'm de hele tijd zonder equipment gespeeld hebt? :P
Ding verkocht, T 20 verkocht en de Pershing en de Cent 7/1 gekocht. Ben benieuwd!
T20 heb ik net unlocked. Moet nog even wat credits grinden. Ben er wel benieuwd naar, lijkt me best een prima tank. Goeie gun, prima gun depression, aardig mobiel.

• Gadgeteer
Mr_Size schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:40:
Voor mij bs dag nummer 127962356782356067823t785623576823.
Vanochtend gespeeld, dat ging nog redelijk. Hele middag gespeeld, drama. 's Avonds gespeeld: nog meer drama. Eigenlijk moet ik dan gewoon eerder stoppen, maar ja ik wil zo graag die gore tering missies eens afronden, maar het is me echt totaal niet gegund. Zo bizar verschrikkelijk veel RNG tegen vandaag, ik denk dat ik het op zo'n grote schaal nog niet heb meegemaakt. Je blijft spelen in de hoop op die ene goede game, maar nee. En leuke games dan? Geen 1 van gespeeld. Weer een dag dag naar de klote...

Laatste game van de avond is compleet exemplarisch: tegenstander heeft nog een bot E-100 over die ik eens lekker kan farmen. Ik detrack hem eerst, helaas zonder dmg. Vervolgens repaired hij zijn tracks, waarna hij voor 1,8K wordt ge-ammorackt door een YOLO batchat zonder aim. Oftewel: de dmg is me niet gegund, en de assist dmg ook niet aangezien hij net een fractie daarvoor repairde.

Dit soort situaties, maar dan in andere vorm, de hele freaking dag tegen gehad. Niets zat mee, en dat in 59 battles. Het is weer een nieuw dieptepunt, ik wist niet dat het nog erger kon eigenlijk. Maar WoT bewijst vrijwel dagelijks het tegendeel.. Het is om moedeloos van te worden gewoon ;( ;(
Wtf? 's Morgens, 's middags en 's avonds spelen? Nu snap ik het geheim voor een goede WN8 en een paarse naam 8) ... moet dus keuzes maken tussen WoT en werk... lastig lastig. WoT = frustraties door teams en RNG , werk = frustraties door collega's en toevalligheden ...hmm bijna hetzelfde dus :+ .

• gotfurrr
Mr_Size schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:06:
Vergeten mijn video te publiceren vanmiddag 8)7

[video]
Nice game, mid en endgame gewoon perfect gespeeld! reload is volgens mij met bia food en vents iets hoger dan 19 sec.

T50 vond ik echt een leuke tank, sinds de intro er van is wel de mm weight verzwaart en wat betreft wn8 is de expected dmg een stuk hoger volgens mij (voor mn break ruim boven de 4k wn8, toen ik een paar weken weer keek was dat 3600)

In deze tank zie je tegenwoordig volgens mij vooral heel veel bs mm, maar het blijft wel een van de betere tier ix meds uiteraard

• GerGio
  • Laatst online: 22:38
Deze gemiddelde speler is een poging aan het wagen voor zijn derde mark op zijn comet. (dat zal dan de eerste derde mark worden) Had hier ook als eerste mijn tweede mark op. maar echt jongens waarom krijg je zulke games als je ook maar probeert dit te doen. Twee keer in de fik aan het begin van een game door een FV304 Geen probleem we branden gewoon helemaal weg. Game daarna twee schoten geammoracked. Oke dat zijn twee games van 0 damage dan gaan we dus van de 92.5% in een keer terug naar de 90% waar we aan het begin van de avond mee zijn begonnen. Lekker is dat. Ik denk dat ik elke avond maar gewoon een of twee games in dat ding ga spelen om de mark langsaam te halen of hebben mensen nog tips?

Nickname KasPlantje.

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gaius schreef op donderdag 10 november 2016 @ 07:56:
[...]

Erm, bedoel je dat je 'm de hele tijd zonder equipment gespeeld hebt? :P
Yup. Ik had makkelijk wat zut voor 30 gold van een andere tonk af kunnen trekken, maar was te dom :S
[...]

T20 heb ik net unlocked. Moet nog even wat credits grinden. Ben er wel benieuwd naar, lijkt me best een prima tank. Goeie gun, prima gun depression, aardig mobiel.
Is ecxht een fijn ding. Denk de fijnste Tier 7 medium die ik tot nu toe gespeeld heb :) (2x Duitser, 1x Rus, 1x Eng, dus incl. de Comet)

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Kepro schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:34:
Ik had weer een prima avond. Nog 5 LT missies voor de t55. Misschien mezelf maar eens zetten om MT en TD 15.3 halen. En die blockmissie is een verschrikkking.
Jij dus wel? ;) Had een vervelende loss streak. Nu maar ff afkicken de komende dagen. ;w

Whatever.

• jantje 2
Ik dacht gisteren ook ff wat te spelen met wat prem tanks omdat ik toch wat centjes te kort kom. Eerst ff begonnen met arty natuurlijk. Lekker easy mode mensen klikken, geeft altijd een voldaan gevoel.

Daarna Chieftain T95 geprobeerd uiteraard 3 games in T10.....1ste game bounce ik batchat, T57 en 50B en wordt ik keihard snapshotted door iedereen.. 0 damage gedaan GG was close.

2de game T10 met 3 arties op live Oaks....heel enemy team kwam vanuit de stad onze base pushen en niemand wilde defenden. Dus moest ik me weer opofferen voor de schone zaak. Uiteindelijk alles lopen uitspotten met poep viewrange en T10 tanks lopen tracken zodat arty ze kon raken. Met 238 pen kon ik toch niets. Game geëindigd met 6,5k assist en 2k damage... carry them T10 scrublords. Want al onze T10 heavies zaten nog aan hun ****** te trekken bij de enemy cap achter de gebouwtjes. Want waarom zou je spelen en naar een map kijken als je ook belangerijke zaken kunt doen.

Een van de weinige keren dat ik ook daadwerkelijk iets aan arty support had, iedereen werd letterlijk weg genuked.
Haha welcome to mark grinding.... van 92-95% begint alle BS die je maar kan bedenken. Van arty oneshots tot fires en wat extra BS teams om het af te maken 8)7

Als ik mark grind ga ik gewoon net zolang door totdat ik hem heb ongeacht of ik weer terugval, heb ik heel erg met die Grille gehad. Als je telkens maar 1-2 games speelt gaat het helemaal niet hard. Het is dan beter om de tank een paar dagen of een week links te laten liggen en daarna weer een sessie op te starten. Dat is eigenlijk de beste manier als een mark niet wil lukken. Gewoon ff stoppen en een andere week pas opnieuw beginnen.

Moet ik je comet mark anders ff afgrinden, avondje heb ik hem, 1k gold storten is voldoende :+ >:)

[ Voor 28% gewijzigd door jantje 2 op 10-11-2016 10:36 ]

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:40

Geckoo

Good news, everyone!

is het modpack van p0st al geupdate naar de nieuwe regels van WG? ivm cheating etc.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Daar zit toch niets in wat de regels breekt?

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:26

Roozzz

Plus ultra

jantje 2 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:28:
[...]

Daarna Chieftain T95 geprobeerd uiteraard 3 games in T10.....1ste game bounce ik batchat, T57 en 50B en wordt ik keihard snapshotted door iedereen.. 0 damage gedaan GG was close.
Klinkt zo bekend. Gisteren heb ik met mijn T-54 mogen bouncen op:
- Een T37, gevolgd door nog 2 crits zonder dmg.
- Een M41 Bulldog.
- Een Amx 13 75 (om hem met het volgende schot te ammoracken :+ )
- 2x op een Batchat 155
- Met gold op de achterkant van een Tiger2 (geladen voor een IS7, maar ja als je eenvoudig dmg kan doen/killen dan doe je dat).
- Een Grille
- Nog tig andere tanks waar het iets minder BS was.
Haha welcome to mark grinding.... van 92-95% begint alle BS die je maar kan bedenken. Van arty oneshots tot fires en wat extra BS teams om het af te maken 8)7
Story of my life :X Die laatste %-jes zijn hopeloos }:| Ik focus me er in ieder geval niet op; is voor mij alleen maar frustrerend. Die paar tanks met 90+% stijgen hopelijk vanzelf wel :P

If you can see, look. If you can look, observe

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:25
Geckoo schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:37:
is het modpack van p0st al geupdate naar de nieuwe regels van WG? ivm cheating etc.
Voor zover ik weet zit p0st altijd al heel ruim binnen de regels en is dat niet verandert met de nieuwe regels.

[removed]

• gotfurrr
Gisteren me weer vooral even vermaakt in tier x sh's. Blijf ook daar de babyrage mooi vinden. "Why dont u fucking pen your shots!??". Ehhh nou point blank onderplaat e5 missen, e5 cupola onpenbaar etc etc. Maar verder zijn tier x stronholds wel erg leuk, vooral tegen de betere clans.

Verder maar een paar randoms gespeeld. 1e game na 1 minuut full health geoneshot in mn 113 door arta (stond ook niet echt safe, maar toch...)

Daarna zelf ook niet echt goed gespeeld, maar ook keihard getrolled door wg in mn bc. Nog wel boven de 3k geeindigd, maar het is lang geleden dat ik een 4k+ sessie heb gespeeld op tier x. ligt ook een beetje aan de tanks die ik speel en niet goed in ben, maar de wg bs is alom aanwezig (en mijn botspeelstijl ook, maar het voelt altijd goed om wg de schuld te geven lel)

Heb je nog een bc replaypack voor me jantje? Ik krijg dat ding maar niet werkend, terwijl het toch een goede tank is

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:40

Geckoo

Good news, everyone!

redwing schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:52:
[...]

Voor zover ik weet zit p0st altijd al heel ruim binnen de regels en is dat niet verandert met de nieuwe regels.
auto-aim? ;)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Pagina: 1 ... 59 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).