Deze 13 90 killde mij zojuist vanuit dat bosje, zonder gespot te worden. Had hij 2 schoten voor nodig.. En ik spot hem niet. Hoe ver sta ik er van af? 50m ofzo??? WTF SPOTSYSTEEM???
Gelukkig wonnen we die game wel. Had 5,6K spot dmg, patrol duty. Een 13 90 uit mijn team vond dat ik wot moest uninstallen omdat ik aan het campen was. Heb hem nog in vriendelijke bewoordingen proberen uit te leggen dat ik al 3K spot dmg had op dat moment, maar blijkbaar had ik te maken met een hersendode.
Na de battle: blijkt ie 19 dmg te hebben gedaan en een super account te hebben van welgeteld 777 avg dmg.
Doet 19 dmg
Vertelt anderen dat ze WoT moeten uninstallen
edit:
En die verdomde SPG missie zojuist gehaald
Ik dacht met die SPG special dat er wel veel arty zo zijn, dus ik heb lekker de hele avond lights gespeeld. Maar het viel nogal tegen (of mee juist

), heb maar 2 games gehad met 3 arty erin. En dit was de 2e game, net aan gelukt overigens. Vroeg of ik de SU-14-2 mocht killen, maar er werd natuurlijk niet gereageerd. En 1 arty van mijn team killde hem ook bijna, maar hij schoot mis en toen maakte ik hem snel af.
Bizar moeilijke missie overigens:
-Er moeten 3 arties by de enemy zijn en dat is dus vrij weinig het geval
-Je moet de arties zelf initieel spotten
-Je moet
elke arty minimaal 1x dmg doen of critical hit
-Je moet ook nog, omdat bovenstaande blijkbaar nog niet moeilijk genoeg is, 1 arty killen die 1 tier hoger is. Wat dus met al dat ge kill steal nogal lastig is en dus nog bijna door mijn vingers glipte ook.
Deze missie is als je er over nadenkt schier onmogelijk eigenlijk, en ik haal hem bij de 2e poging. Ik denk niet dat ik in 3,5 jaar WoT ooit zo lucky ben geweest
[
Voor 43% gewijzigd door
Mr_Size op 29-10-2016 23:24
]