[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.059 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:30
IWriteCode schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:51:
Wat schiet je nu precies op met een premium tank? Want als je een level 9+ wil, zal je toch moeten grinden...
Tja, maar als je bijvoorbeeld een Tier 10 wilt heb je al snel 6 miljoen credits nodig die je waarschijnlijk sneller bij elkaar hebt in een goede premium tank (zo'n 50% meer credits per game). Ook is het leuk om je crew sneller te kunnen trainen.

Lees de link die Zaagmans hierboven geeft maar eens door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
Hoe is de clan van tweakers eigenlijk met WoT? Ik zit nu in een clan, maar ik wil graag meedoen aan de campaign voor een tank. Lijkt mij echt machtig, maar hoe kom je daar een beetje voor in aanmerking?

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:22

Rianata

Have you played Atari today?

Sharfer schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:05:
Hoe is de clan van tweakers eigenlijk met WoT? Ik zit nu in een clan, maar ik wil graag meedoen aan de campaign voor een tank. Lijkt mij echt machtig, maar hoe kom je daar een beetje voor in aanmerking?
GOT is op het moment een 100% fun clan, d.w.z. dat we spelen voor het plezier, elkaar treffen op onze TS server en platonen. In het verleden hebben we wel deelgenomen aan campaigns en ook SH een tijd fanatiek gespeeld, maar we missen op het moment een vaste kern van spelers, die groot genoeg is om dit structureel te spelen en ook in te groeien. Je hebt echt denk ik wel 30 spelers nodig die minimaal 2 tot 3 keer per wek SH willen spelen gedurende een avond en tijdens een campaign moet je dan iedere avond vanaf 20.00 tot 24.00 vol aan de bak.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
Rianata schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:18:
[...]

GOT is op het moment een 100% fun clan, d.w.z. dat we spelen voor het plezier, elkaar treffen op onze TS server en platonen. In het verleden hebben we wel deelgenomen aan campaigns en ook SH een tijd fanatiek gespeeld, maar we missen op het moment een vaste kern van spelers, die groot genoeg is om dit structureel te spelen en ook in te groeien. Je hebt echt denk ik wel 30 spelers nodig die minimaal 2 tot 3 keer per wek SH willen spelen gedurende een avond en tijdens een campaign moet je dan iedere avond vanaf 20.00 tot 24.00 vol aan de bak.
Oke buiten het feit dat ik moet toegeven dat dat aardig hardcore is, kan ik het ook goed begrijpen dat daar niet iedereen op zit te wachten.

Ik vind het voornamelijk leuk om platoons te spelen. Vooral nu ik bij mijn laatste missie's ben voor de T 62-a (correct me if I'm wrong) en het gewoon maar niet wilt lukken.

Het feit met de campaign blijft dat ik echt mijn rechter been zou afstaan voor een VK 45.02 G :|

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Sharfer schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:26:
[...]

Oke buiten het feit dat ik moet toegeven dat dat aardig hardcore is, kan ik het ook goed begrijpen dat daar niet iedereen op zit te wachten.

Ik vind het voornamelijk leuk om platoons te spelen. Vooral nu ik bij mijn laatste missie's ben voor de T 62-a T55a (correct me if I'm wrong) en het gewoon maar niet wilt lukken.

Het feit met de campaign blijft dat ik echt mijn rechter been zou afstaan voor een VK 45.02 G :|
VK45.02 G??
Five Tier X vehicles are to be selected from; top players will be able to choose one of the following, provided they do not have the same vehicle in their Garages at the end of the Fifth Campaign:
  • Chinese medium tank 121B that will be awarded for the first time on the Global Map.
  • American medium tank Т95Е6
  • Soviet medium tank Obj. 907
  • German heavy tank VK 72.01(K)
  • American medium tank М60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
De VK K dus

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 12:04
Je zal een clan moeten joinen die actief en goed genoeg is. Zolang je maar genoeg battles kan spelen en niet alles verliest haal je de tank wel. Het is wel echt die hard no-life modus.

Of je kan de tank kopen voor een paar honderd euro, sommige clans bieden die service lel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
gotfurrr schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:40:
[...]

Je zal een clan moeten joinen die actief en goed genoeg is. Zolang je maar genoeg battles kan spelen en niet alles verliest haal je de tank wel. Het is wel echt die hard no-life modus.

Of je kan de tank kopen voor een paar honderd euro, sommige clans bieden die service lel.
Oke duidelijk verhaal van jullie beiden, dan vrees ik dat het hem niet gaat worden. Dan maar gaan voor de missie's :)

Sharfer#2586

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Sharfer schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:26:
gotfurrr schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:40:
Sharfer schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:46:
Oke duidelijk verhaal van jullie beiden, dan vrees ik dat het hem niet gaat worden. Dan maar gaan voor de missie's :)
Jouw rechter been is je blijkbaar niet zo veel waard :o

[ Voor 21% gewijzigd door IWriteCode op 27-10-2016 19:13 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het begon zo goed en toen was het weer een dikke middelvinger mijn kant op. Gelukkig wel weer een aantal missies gehaald en de ace op de skorpion gehaald.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Gisteren na wat rondkijken toch besloten de Type 64 te kopen. Heb er nu een paar rondes solo mee gespeeld, nog geen crewskills enzo. Toch een winrate van 62.5%. Wel leuk als je in je eerste potje in een light direct 3 kills kunt doen tijdens het scouten terwijl je 0,0% invloed kunt uitoefenen op wat je team doet, jammer dat ik er geen rekening mee hield dat die arty zoveel zwaarder was toen ik hem ramde (hij had nog minder dan 10% over :(), anders had ik nog 2 arties kunnen afmaken ook .

Ondanks het slechts een Tier 6 is, levert hij toch ook nog best winst op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gaius schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:02:
Maar ik heb gisteren 2 of 3 keer gehad dat zodra de countdown op 0 kwam en de battle begon, dat de countdown op 0 blijft staan en dat ik niet kan bewegen. Ik zie voor de rest iedereen wegrijden, maar ik kan niks anders doen dan alt-f4 en de game herstarten.

Ik heb maar één mod (autoaim+), verder stock. Ook geen lag issues verder. Heb het probleem al langer, maar dan is het om de paar avonden misschien een keertje dat het gebeurt. Gisteren was het 2-3 keer in 7 potjes.
Goed, dit gebeurde gisteren dus letterlijk iedere battle. Pas na een server-switch kon ik een battle normaal spelen. De enige mod die ik heb is up-to-date, dus daar zal het niet aan liggen verwacht ik. Bovendien meen ik me te herinneren dat ik dit probleem ook had zonder mods een tijdje terug. Heb nu de client maar volledig opnieuw gedownload en geïnstalleerd. -O-
Gadgeteer schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 07:11:
Gisteren na wat rondkijken toch besloten de Type 64 te kopen. <knip>
Kwam er gisteren achter dat die dingen nog best armor hebben. Met de Panther II een shell op mogen bouncen. Volgens mij als je alle armordiktes van die tank bij elkaar optelt kom je nog niet eens aan de 203mm, maar okay. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Gaius schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:01:
[...]

Goed, dit gebeurde gisteren dus letterlijk iedere battle. Pas na een server-switch kon ik een battle normaal spelen. De enige mod die ik heb is up-to-date, dus daar zal het niet aan liggen verwacht ik. Bovendien meen ik me te herinneren dat ik dit probleem ook had zonder mods een tijdje terug. Heb nu de client maar volledig opnieuw gedownload en geïnstalleerd. -O-

[...]

Kwam er gisteren achter dat die dingen nog best armor hebben. Met de Panther II een shell op mogen bouncen. Volgens mij als je alle armordiktes van die tank bij elkaar optelt kom je nog niet eens aan de 203mm, maar okay. :+
Zal dit weekend even wat credits binnenhalen om equipment erop te zetten. Het ding is echt funny, je racet met hoge snelheid voorbij en terwijl je full speed door de map zoeft, kun je redelijk wat raken. Dit is de eerste tank waarbij ik tijdens het rijden ook nog wat mag raken _/-\o_ .
Armor.. de tank is nog enigzins vergevingsgezind dus je hoort me niet klagen. In battles met Tier 8 heavies is de nodige voorzichtigheid wel vereist merkte ik }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het moet toch niet gekker worden: Wachtofficier medaille in m'n T32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-02 08:52
hmm, dit weekend is de SPECIAL: SPG Focus. Denk dat ik dit weekend maar eens geen WOT ga spelen.
Wel benieuwd of er dan nog arty vrije games gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
Xeodopel schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:24:
hmm, dit weekend is de SPECIAL: SPG Focus. Denk dat ik dit weekend maar eens geen WOT ga spelen.
Als dat waar is, wat ik geloof, dan ben ik oprecht blij dat ik het hele weekend werk.

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-10 21:09
If you can't beat them, join them!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
ik geef iedereen 1k gold per geteamkillde arta dit weekend. hopla. doe dit slim, splash ze dood met HE O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chill. Ben nu bij de missie dat ik 3 arties moet spotten en beschadigen. Enige nadeel is dat ik misschien morgen middag alleen online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
Kepro schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 15:53:
[...]

Chill. Ben nu bij de missie dat ik 3 arties moet spotten en beschadigen. Enige nadeel is dat ik misschien morgen middag alleen online ben.
Dat is dan wel handig als je arties moet killen/spotten voor je missie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Klinkt goed, arta kost me minder ammo dan een heavy om af te schieten = meer profit.
Heb ik veel in mijn team dan lekker veel spotting damage.
Moet alleen niet vergeten in beweging te blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Heerlijk Battlefield 1 en Overwatch spelen dit weekend, misschien ook nog een beetje Polandball: Can into space.

Geen zin in die SPG special.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
Ik vind het zo grappig hoe 90% van de community tegen arties is en de gigantische dmg die ze doen. Terwijl er helemaal niks aan wordt gedaan. Ik ben er ook wel klaar mee, nu ik graag in mijn E100 rijdt (dat en goud door je koepel heen)

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
Ik hoef me zelf ook geen zorgen te maken dat ik de missie ga halen. Heb helemaal geen Tier VIII SPG in mij garage staan. Kom maar tot Tier VII. En al weer een hele tijd niet gespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
Sharfer schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 16:32:
Ik vind het zo grappig hoe 90% van de community tegen arties is en de gigantische dmg die ze doen. Terwijl er helemaal niks aan wordt gedaan. Ik ben er ook wel klaar mee, nu ik graag in mijn E100 rijdt (dat en goud door je koepel heen)
Je weet dat je de e100 turret aardig goed kan angle'en tegen gold shells?

[ Voor 8% gewijzigd door XBladee op 28-10-2016 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd om de lights weer aan te slingeren dit weekend. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
XBladee schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 17:07:
[...]

Je weet dat je de e100 turret aardig goed kan angle'en tegen gold shells?
Ja, daar heb je inderdaad gelijk in, moet gewoon nog flink oefenen met dat bakbeest.

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
Enige voordeel van dit weekend is wel dat de SPG Focus gecombineerd is met weer een Equipment discount. Dus mochten er nog mensen Equipment nodig hebben. Grijp dit weekend je kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me net even te binnen schoot: een groot nadeel van die S-Tank zou zijn gun depression/traverse worden. De gun zit namelijk altijd in een vaste positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 19:00:
Wat me net even te binnen schoot: een groot nadeel van die S-Tank zou zijn gun depression/traverse worden. De gun zit namelijk altijd in een vaste positie.
Ik kan prima leven met de Obj 263. De S-Tank zal voor mij dus wel meevallen. Heb er 3 vrouwtjes voor klaar staan. Is de TD niets dan gaan ze regelrecht de HT van de Zweden in.

[ Voor 7% gewijzigd door Kepro op 28-10-2016 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2016 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Die missie loopt een week, net als de light,HT en MT versie die al zijn geweest. Zal de lorr 155 50 weer eens los laten (2 MoE) })
En proberen met de lights er 3 te spotten en te damagen *O*

Oeh hamster weekend, weer ff food en repair kits inslaan d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door brid op 28-10-2016 22:53 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer een prima avond gehad. Weer 2 missies gehaald. Ook de bulldog vrijgespeeld. Ik had nog een loader met 2 skills ergens, die maar omgetraind naar een commander voor de bulldog. Heb ik in ieder geval six sense. Mn crew van de t37 behoud ik lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Kepro schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 23:52:
Weer een prima avond gehad. Weer 2 missies gehaald. Ook de bulldog vrijgespeeld. Ik had nog een loader met 2 skills ergens, die maar omgetraind naar een commander voor de bulldog. Heb ik in ieder geval six sense. Mn crew van de t37 behoud ik lekker.
hier ook een prima avond, weer eens wat tier 8 sh's gedaan en dat was gewoon easy mode roflfarm. Verder na 1 game in een light weer bevestigd dat ik geen lights kan spelen, en mn stb1 van 3087 naar 3107 wn8 geschoten :z :z :z in een ruime 4k wn8 op tier X sessie. was ook al weer een poosje geleden, verder veel arta shells gekopt maar geen oneshots dit keer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:01
Na 10 potjes, 3 arty oneshots en faalteams (meestal de onze, soms ook de tegenstander) hou ik het voor voor gezien.

Wanneer gaat WG nou eindelijk iets doen aan die super leuke en balanced arty klasse :(

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Misschien toch maar eens een poging wagen om iets met dat Top Tankers event te doen. Mijn 1e keus is de Hellcat, de enige tank waar ik 100% MoE op heb gehaald. Wellicht zou de E-25 ook wel een goeie zijn, dat is volgens mij de tank waarin ik de meeste aces haal.
Verder misschien de E50M of de T57 Heavy proberen, zo'n beetje de meest easy mode T10 tanks voor mij..

[ Voor 8% gewijzigd door Mr_Size op 29-10-2016 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander0506_1
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-10-2017
Ik speelde net een potje, zegt onze sporkion G voordat het potje begint: Ik ga onze arty teamkillen. Dat doet hij ook meteen. Hij vond ze niet nuttig.
Sommige mensen zijn niet te redden. 7(8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Alexander0506_1 op 29-10-2016 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:29

StarWing

Huh ?!?

Soms he....
Afbeeldingslocatie: http://www.vbaddict.net/battleimage/starwing01/arctic_region-usa-m40_m43-129129669509662.png

But... SPG 15.3 :)

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer alles gedubbeld vandaag. Nog een stuk of 5/7 HT en LT missies. Voor de MT en TD ben ik nu bij de laatste missie. (T-55)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 19:00:
niet echt:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja daar ga je al: nieuwe mechanics.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KWQ1W1NFKjkGKEZnUvc7p8jZ/thumb.jpg

Deze 13 90 killde mij zojuist vanuit dat bosje, zonder gespot te worden. Had hij 2 schoten voor nodig.. En ik spot hem niet. Hoe ver sta ik er van af? 50m ofzo??? WTF SPOTSYSTEEM??? 8)7

Gelukkig wonnen we die game wel. Had 5,6K spot dmg, patrol duty. Een 13 90 uit mijn team vond dat ik wot moest uninstallen omdat ik aan het campen was. Heb hem nog in vriendelijke bewoordingen proberen uit te leggen dat ik al 3K spot dmg had op dat moment, maar blijkbaar had ik te maken met een hersendode.

Na de battle: blijkt ie 19 dmg te hebben gedaan en een super account te hebben van welgeteld 777 avg dmg.

Doet 19 dmg
Vertelt anderen dat ze WoT moeten uninstallen
:F

edit:

En die verdomde SPG missie zojuist gehaald *O* *O* _/-\o_ _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pe7b4j3GO9h629OouW696kAk/thumb.jpg

Ik dacht met die SPG special dat er wel veel arty zo zijn, dus ik heb lekker de hele avond lights gespeeld. Maar het viel nogal tegen (of mee juist :+), heb maar 2 games gehad met 3 arty erin. En dit was de 2e game, net aan gelukt overigens. Vroeg of ik de SU-14-2 mocht killen, maar er werd natuurlijk niet gereageerd. En 1 arty van mijn team killde hem ook bijna, maar hij schoot mis en toen maakte ik hem snel af.

Bizar moeilijke missie overigens:
-Er moeten 3 arties by de enemy zijn en dat is dus vrij weinig het geval
-Je moet de arties zelf initieel spotten
-Je moet elke arty minimaal 1x dmg doen of critical hit
-Je moet ook nog, omdat bovenstaande blijkbaar nog niet moeilijk genoeg is, 1 arty killen die 1 tier hoger is. Wat dus met al dat ge kill steal nogal lastig is en dus nog bijna door mijn vingers glipte ook.

Deze missie is als je er over nadenkt schier onmogelijk eigenlijk, en ik haal hem bij de 2e poging. Ik denk niet dat ik in 3,5 jaar WoT ooit zo lucky ben geweest oOo

[ Voor 43% gewijzigd door Mr_Size op 29-10-2016 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hah, ik ben bij dezelfde missie voor de t55. Hoef alleen geen arts te vernietigen. Ook ik had amper last van arta en op highway voelde ik dat ik de missie kon/ging halen maar nee. De gw E100 vond mijn bulldog belangrijker dan tier 10 meds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 22:58:

Ik dacht met die SPG special dat er wel veel arty zo zijn, dus ik heb lekker de hele avond lights gespeeld. Maar het viel nogal tegen (of mee juist :+), heb maar 2 games gehad met 3 arty erin. En dit was de 2e game, net aan gelukt overigens. Vroeg of ik de SU-14-2 mocht killen, maar er werd natuurlijk niet gereageerd. En 1 arty van mijn team killde hem ook bijna, maar hij schoot mis en toen maakte ik hem snel af.

Bizar moeilijke missie overigens:
-Er moeten 3 arties by de enemy zijn en dat is dus vrij weinig het geval
-Je moet de arties zelf initieel spotten
-Je moet elke arty minimaal 1x dmg doen of critical hit
-Je moet ook nog, omdat bovenstaande blijkbaar nog niet moeilijk genoeg is, 1 arty killen die 1 tier hoger is. Wat dus met al dat ge kill steal nogal lastig is en dus nog bijna door mijn vingers glipte ook.

Deze missie is als je er over nadenkt schier onmogelijk eigenlijk, en ik haal hem bij de 2e poging. Ik denk niet dat ik in 3,5 jaar WoT ooit zo lucky ben geweest oOo
Ik had dezelfde gedachtegang gistermiddag en heb diezelfde missie voor de T-55A gehaald. In de middag had ik om de 3 potjes 3 arties, dus dat was in 3 potjes gefixed ('s avonds werd dat overigens minder). Aangezien ik light tanks haat en een verschrikkelijk slechte scout ben, dacht ik dat ik misschien in een flow zou komen als ik de hele middag light tanks zou spelen, en eindelijk eens wat meer missies kon halen... Nope! 3 uur lights gespeeld, geen missie meer gehaald :'(

Uiteraard had ik ook ook precies de cap/decap missie aanstaan toen ik 3k vanuit een bosje op Cliff spotte (was genoeg geweest voor The Ghost), en toen ik 40 decap punten haalde had ik net The Ghost aangezet. Maar ja, ik zal de light missies toch moeten doen, want 3x mijn eigen HP blocken gaat me nooit van mijn leven lukken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:22

Rianata

Have you played Atari today?

Zondag ochtend... het is koud buiten. Je start je PC op om jezelf aan op te warmen. Als de lampjes van je toetsen speels oplichten log je in. Je weet het... dit is het moment waarop je hebt gewacht. Het is x3 weekend, arty special... tijd om potentiële klote-tanks te gaan spelen.

Eindelijk is equipment weer in de aanbieding en struin je je garage af naar tanks, die nog niet voorzien zijn van de juiste setup. Je filter verplaats je van tier 4 naar tier 5 tanks en dan begint je netvlies te branden... De Turan III PT! In een waas van verstandsverbijstering heb je deze tank nog niet zo lang geleden met je zuurverdiende centjes gekocht, je hebt je weer laten inpakken door WG. Wie verzint dan ook de Paypal integratie waarmee je met twee klikken een tank hebt gekocht!

Maar niet getreurd, de eerste potjes in een gekochte premium tank krijg je altijd gunstige matchmaking en welke idioten spelen op zondagochtend vroeg op die n00b tiers? Juist :9

Zonder een enkele verwachtig druk je op de 'Battle' knop en beland je op Sand River encounter mode. Iets meer dan 4m.30s later een Kepro'tje rijker :Y *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/L1oVIrW.jpg

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha lekker verhaal Ria:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 11:42:
[...]

Ik had dezelfde gedachtegang gistermiddag en heb diezelfde missie voor de T-55A gehaald. In de middag had ik om de 3 potjes 3 arties, dus dat was in 3 potjes gefixed ('s avonds werd dat overigens minder). Aangezien ik light tanks haat en een verschrikkelijk slechte scout ben, dacht ik dat ik misschien in een flow zou komen als ik de hele middag light tanks zou spelen, en eindelijk eens wat meer missies kon halen... Nope! 3 uur lights gespeeld, geen missie meer gehaald :'(

Uiteraard had ik ook ook precies de cap/decap missie aanstaan toen ik 3k vanuit een bosje op Cliff spotte (was genoeg geweest voor The Ghost), en toen ik 40 decap punten haalde had ik net The Ghost aangezet. Maar ja, ik zal de light missies toch moeten doen, want 3x mijn eigen HP blocken gaat me nooit van mijn leven lukken.
Gewoon de E100 met gold laden en dan moet je de 12.000 wel kunnen aantikken. Blokken zal lastig worden maar damage doen en incasseren niet en... gewoon veel geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Kan iemand me nog een leuke tier x aanraden? Heb alle tier x's die ik wil hebben, maar heb wel zin om een nieuwe lijn te grinden. (Obj140,t62a,is4,is7,e50m,e100,m48,e5,bc,tvp,b50,907,t57,stb,113,215b)

Zit te denken so far aan e4, grille of 215b183

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Paar dingen die mij op zijn gevallen met het spel dit weekend:

- De 110 komt pas tot leven als heavy, als de 100mm D10T erop zit. Daarvóór loont het de moeite om hem als medium tank te beschouwen. Flankeren kan het ding namelijk wel. Eigenlijk is het een IS-2 met een betere turret en een tier te hoog
- Eerlijk gezegd: ik heb weinig gemerkt van een 'arty event' dit weekend. Ja, er waren veel potjes met 3 artillerie per zijde, maar eigenlijk net zoveel potjes met helemáál geen artillerie...

En tenslotte:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tUIhmyQQSDCLRn6EYlhT5fvZ/full.jpg
- De gunner van mijn VK30.01(D) heet Feuerstein _O-
- Hildebrand Feuerstein _O- :D

[ Voor 18% gewijzigd door Okars op 30-10-2016 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okars schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 15:21:
Paar dingen die mij op zijn gevallen met het spel dit weekend:

- De 110 komt pas tot leven als heavy, als de 100mm D10T erop zit. Daarvóór loont het de moeite om hem als medium tank te beschouwen. Flankeren kan het ding namelijk wel. Eigenlijk is het een IS-2 met een betere turret en een tier te hoog
- Eerlijk gezegd: ik heb weinig gemerkt van een 'arty event' dit weekend. Ja, er waren veel potjes met 3 artillerie per zijde, maar eigenlijk net zoveel potjes met helemáál geen artillerie...

En tenslotte:
[afbeelding]
- De gunner van mijn VK30.01(D) heet Feuerstein _O-
- Hildebrand Feuerstein _O- :D
Haha, ik heb ergens een schutter Smirnov zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 23:23
Zo heb ik ergens een radioman in een tank zitten met de naam J. Bieber.
Die word zo vaak voor zijn donder geschoten dat ik niet eens meer de moeite neem om hem een EHBO kit aan te bieden.
Zonde van de credits.
Gelukkig heb ik een commander die zijn taak prima kan overnemen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Vanmiddag geprobeerd LT 8 te halen, de cap of decap missie, minimaal 60 punten. Had 1 game 58 cap points, feels good :+
Andere game had ik hem kunnen halen, ik moest kiezen tussen 2 cappers om te decappen, geen idee welke er het langst in stond.. En uiteraard kies ik de verkeerde :+

Maar zojuist alsnog gehaald, Assault Erlenberg. 80 cap points verdiend, Invader medal en de missie. Nu alleen nog LT 15 zien te halen...

Bij mij werkt het top tankers event trouwens niet, meer mensen last van? Heb vanmiddag heel veel potjes op rij de BlackDog gespeeld, maar ik kreeg geen stats te zien. Dacht dat hij misschien uitgesloten was van deelname, maar nee.. Mis ik iets? Moet ik nog iets activeren?
De info omtrent het event zegt van niet: Five battles in a row with the same vehicle automatically get you in the running for a Top Tanker title and the awards that come with it. :S

[ Voor 35% gewijzigd door Mr_Size op 30-10-2016 18:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GreenEye
Mr_Size schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 18:38:

Bij mij werkt het top tankers event trouwens niet, meer mensen last van? Heb vanmiddag heel veel potjes op rij de BlackDog gespeeld, maar ik kreeg geen stats te zien. Dacht dat hij misschien uitgesloten was van deelname, maar nee.. Mis ik iets? Moet ik nog iets activeren?
De info omtrent het event zegt van niet: Five battles in a row with the same vehicle automatically get you in the running for a Top Tanker title and the awards that come with it. :S
Heb je de mod niet geinstalleerd ?

http://worldoftanks.eu/en/content/soft/top-tankers-mod/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
Vanmiddag geprobeerd LT 8 te halen, de cap of decap missie, minimaal 60 punten. Had 1 game 58 cap points, feels good :+
Andere game had ik hem kunnen halen, ik moest kiezen tussen 2 cappers om te decappen, geen idee welke er het langst in stond.. En uiteraard kies ik de verkeerde :+

Maar zojuist alsnog gehaald, Assault Erlenberg. 80 cap points verdiend, Invader medal en de missie. Nu alleen nog LT 15 zien te halen...

Het wordt elke dag in de morgen gerefresht. Het is dus niet realtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Telt de Blackdog wel mee? Bepaalde tanks werden niet meegerekend namelijk. Volgens mij kun je met de Top Tankers Mod ook een filter aanklikken zodat hij alleen tanks laat zien die meetellen voor het event.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 17:43
Ik had van het weekend niet helemaal mijn weekend maar ik heb het redelijk afgesloten met een wn8 van 1500. Maar een hoop dingen wilde gewoon niet. RNG zat ook niet mee. ik kreeg dingen niet lekker geraakt en de kapotte modules bij het leven. Het toppunt was denk dat een M103 in een keer 3 crewmembers uit mijn tank schoot. ik heb geen idee hoe maar toch.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Vanmiddag even een sessie van 2 uur in de VK A gespeeld. Een personal reserve aangezet, dus daar gaat je WR :P
bijna 2K avg damage, 1940 WN8 en 43%WR. mijn god, wat een drama... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
De type 64 was een top aankoop.
Ondanks mijn crew niet 100% is (deed niets met de Chinese lijn) en ik nog niet alle equipment erop heb, gaat het lekker in die tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer

Zit ook een enorme vertraging in (op de website) van een x aantal uur, 24 volgens mij. Ik wil je toch vriendelijk verzoeken niet mee te doen. Ik ben je laatste tijd wat actiever in de gaten aan het houden, voornamelijk om beter te worden. Door spelers als jou maak ik echt geen kans haha.

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Sharfer schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:40:
Zit ook een enorme vertraging in (op de website) van een x aantal uur, 24 volgens mij. Ik wil je toch vriendelijk verzoeken niet mee te doen. Ik ben je laatste tijd wat actiever in de gaten aan het houden, voornamelijk om beter te worden. Door spelers als jou maak ik echt geen kans haha.
Haha, alsof ik enige kans maak. Je moet eigenlijk de 5 potjes van je leven OP RIJ hebben, anders wordt het hem niet hoor. En na een goede pot volgt bij mij op zijn best een middelmatige pot, dus het valt allemaal vies tegen. Beste ranking is nu plaats 218 met de Black Dog, dus mjah. Maar goed heb de Hellcat en E-25 nog niet geprobeerd, dus wie weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
Mr_Size schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:53:
[...]

Haha, alsof ik enige kans maak. Je moet eigenlijk de 5 potjes van je leven OP RIJ hebben, anders wordt het hem niet hoor. En na een goede pot volgt bij mij op zijn best een middelmatige pot, dus het valt allemaal vies tegen. Beste ranking is nu plaats 218 met de Black Dog, dus mjah. Maar goed heb de Hellcat en E-25 nog niet geprobeerd, dus wie weet ;)
Ja, daar heb je een goed punt. Maar iemand met jouw kwaliteit kan makkelijk met twee goede spelers zo veel impact hebben.

Succes in ieder geval ik sta 400 ofzo met een Obj 416

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ook na het volledig herinstallen van WoT nog dat gezeik dat zodra de battle countdown op 0 staat ik niets kan doen en de game opnieuw moet starten om ook daadwerkelijk aan de battle te kunnen meedoen. Heb wel het idee dat het bij EU1 een stuk minder voorkomt dan bij EU2.

Misschien binnenkort maar 's Windows opnieuw installeren, das ook alweer een aardige tijd geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gebruik je mods? Dat was bij mij een tijdje gelden het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Edmin schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:27:
Gebruik je mods? Dat was bij mij een tijdje gelden het probleem.
Ééntje. Die wel al geüpdate. Ga het ook nog 's zonder proberen. Kan me wel herinneren dat ik dit probleem ook stock had, alleen toen minder vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-10 13:01
Sharfer schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:56:
[...]

Ja, daar heb je een goed punt. Maar iemand met jouw kwaliteit kan makkelijk met twee goede spelers zo veel impact hebben.

Succes in ieder geval ik sta 400 ofzo met een Obj 416
Moet je een kijken bij de T54E1. Met middelmatige potjes kom je dan rond de 1000. Er hoeft maar een hele goede tussen de zitten en je komt er overheen. Ik denk namelijk zelf dat je deze event vooral met tanks moet proberen die weinig worden gespeeld.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
Redeta schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:03:
[...]

Moet je een kijken bij de T54E1. Met middelmatige potjes kom je dan rond de 1000. Er hoeft maar een hele goede tussen de zitten en je komt er overheen. Ik denk namelijk zelf dat je deze event vooral met tanks moet proberen die weinig worden gespeeld.
Verklaard waarom ik relatief hoog sta met de Obj 416. Moet ook wel toegeven dat die tank echt next level fun is, op z'n armor na dan.

Heeft iemand nog toevallig tips voor de HT 15.3? Moet 12 K hebben, maar mijn E100 en VK45.02 B lukt het maar niet. Is die missie een stuk makkelijker met de maus? If so dan moet ik even credits gaan farmen.

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:53:
[...]

Niet alleen de 5 potjes van je leven, je moet ze ook nog eens winnen......
Ik had de Hellcat terug gekocht voor obj260 missies. Zondagavond een sessie van 7 potjes (solo) en MOE naar 92,5%, WR 85%, diverse ACE tankers, WN8 tegen 4000 en een average XP van 1140.
Over 7 potjes dus.....maar kennelijk zat dat verliespotje precies in het midden want ik sta op plaats 204
Met die average XP van 1140 (over 7) had ik gisteren zo ongeveer bovenaan gestaan meen ik mij te herinneren.
Sharfer schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:03:
[...]

Heeft iemand nog toevallig tips voor de HT 15.3? Moet 12 K hebben, maar mijn E100 en VK45.02 B lukt het maar niet. Is die missie een stuk makkelijker met de maus? If so dan moet ik even credits gaan farmen.
15.3 moet eiglk wel te doen zijn in E100 of VKb of E5. Heb 'm zelf ooit gehaald met de FV215B (zonder op te letten). En anders toch de Maus proberen.

Als je tips zou willen, Quicky Baby heeft een aardige review op You Yube staan over HT15.4.
Check ook even of eigen opgelopen damage nog meetelt, anders kun je op t eind (als je 'm bijna zou hebben), nog altijd van een clif duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
[...]

Verklaard waarom ik relatief hoog sta met de Obj 416. Moet ook wel toegeven dat die tank echt next level fun is, op z'n armor na dan.

e5 of een e100 hebben de meeste potentie om deze missie te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
HT 15.3 heb ik met de Maus gehaald, maar een stuk makkelijker dan met andere tanks?? Neuh.. Blijft een hele lastige missie, waarbij je heel veel geluk moet hebben. Je moet ultra domme tegenstanders hebben bijvoorbeeld die constant op je willen blijven schieten.

Meestal zitten dat soort gasten echter in je eigen team..
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:23:
Niet alleen de 5 potjes van je leven, je moet ze ook nog eens winnen......
Ik had de Hellcat terug gekocht voor obj260 missies. Zondagavond een sessie van 7 potjes (solo) en MOE naar 92,5%, WR 85%, diverse ACE tankers, WN8 tegen 4000 en een average XP van 1140.
Over 7 potjes dus.....maar kennelijk zat dat verliespotje precies in het midden want ik sta op plaats 204
Met die average XP van 1140 (over 7) had ik gisteren zo ongeveer bovenaan gestaan meen ik mij te herinneren.
Ja idd, bijna niet te doen dus ;) 1 verlies pot tussen die 5 potjes en je kunt fluiten naar een hoge ranking..

[ Voor 35% gewijzigd door Mr_Size op 01-11-2016 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:25
Speaking of HT15...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cpZuqJK.jpg
Met de Maus op Proho zonder arty. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De light tanks missies mogen gewoon niet. Normaal vergaggel je arta en nu heb je het een keer nodig is er werkelijk amper arta vanavond. Zit nu wel bij de laatste MT en TD missie. Nu nog de blockmissie voor HT (iemand tips qua tanks?) en dan nog 6 LT missies ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-10 21:09
Kepro schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:48:
De light tanks missies mogen gewoon niet. Normaal vergaggel je arta en nu heb je het een keer nodig is er werkelijk amper arta vanavond. Zit nu wel bij de laatste MT en TD missie. Nu nog de blockmissie voor HT (iemand tips qua tanks?) en dan nog 6 LT missies ongeveer.
Dat komt door Wargaming's stronk artificial game prolongation algoritme. Net zoals dat je ineens 10 battle's achter elkaar top tier bent, wanneer je de missies aanzet om tanks van 1 of 2 tiers hoger te killen aanzet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_Size schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:49:
[...]

HT 15.3 heb ik met de Maus gehaald, maar een stuk makkelijker dan met andere tanks?? Neuh.. Blijft een hele lastige missie, waarbij je heel veel geluk moet hebben. Je moet ultra domme tegenstanders hebben bijvoorbeeld die constant op je willen blijven schieten.

Meestal zitten dat soort gasten echter in je eigen team..

[...]

Ja idd, bijna niet te doen dus ;) 1 verlies pot tussen die 5 potjes en je kunt fluiten naar een hoge ranking..
Ik zal die game dat jij die missie haalde in de Maus nooit vergeten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Bedoel je met blockmissie HT12 of HT15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
User schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:08:
[...]
Bedoel je met blockmissie HT12 of HT15?
HT 12 voor de T55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Die heb ik met de T32 gedaan. Kwam op Himmelsdorf heavy street twee Jagd 88s tegen. Was een kwestie van achter een hoop puin staan en heen en weer rijden. Was een kwestie van blocked damage farmen en daarna die twee slopen. Maar dit is natuurlijk redelijk situationeel.

'Beste' tip die ik je zo kan meegeven is: Bait.
Je hoeft niet elke keer als je schiet helemaal in cover terug te gaan. Als ze een stukje van je tank kunnen zien schieten ze er wel op, ookal komen ze er sowieso niet doorheen. Of je peekt een klein beetje terwijl je nog niet een herladen bent. Heb ik net met HT15.4 ook gedaan. Lekker gaan baiten met een stukje armour dat meer dan dik genoeg is. Bijvoorbeeld met de E-100 gaan sidescrapen maar alleen de zijkant van je koepel laten zien en zelf niet schieten. Gegarandeerd dat ze gewoon op de zijkant koepel schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Het fijnste is het natuurlijk als je een idioot tomaat kunt vinden die niet snapt wat sidescrapen is en je lekker op je side armor blijft knallen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:45:
[...]
Bijvoorbeeld met de E-100 gaan sidescrapen maar alleen de zijkant van je koepel laten zien en zelf niet schieten. Gegarandeerd dat ze gewoon op de zijkant koepel schieten.
Nog een tip: zet je turret vast zodat ie in lijn met je tank is maar jij zelf wel richting tegenstander kunt kijken

Zelf mis ik net de missie "doe 5x damage van je eigen HP". Ik kwam 2 HP tekort :X
2848 damage in een Hellcat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:31
User schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:45:
[...]
Bijvoorbeeld met de E-100 gaan sidescrapen maar alleen de zijkant van je koepel laten zien en zelf niet schieten. Gegarandeerd dat ze gewoon op de zijkant koepel schieten.
Zo doe ik ook altijd mijn bounce missies/events. Laatst meer dan 11k aan dmg gebounced met mijn E100. Sommigen snappen t gewoon niet en blijven maar schieten.

[ Voor 5% gewijzigd door Arjant2 op 02-11-2016 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nog 40K XP en dan ben ik van de VK A af... wat een feest zal dat zijn! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
Edmin schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:56:
Nog 40K XP en dan ben ik van de VK A af... wat een feest zal dat zijn! :D
Hoezo dan ?
Het is best een aardig tankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

GreenEye schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:02:
[...]

Hoezo dan ?
Het is best een aardig tankje.
Het ligt ongetwijfeld aan mij, maar voor mij werkt het ding helemaal niet. Voor een tank die armor inruilt voor mobiliteit is hij traag. Omdat het een Duitser is ligt mijn ammorack er voortdurend uit. De gun is redelijk accuraat, maar de pen trollt me te vaak en de ROF is middelmatig en de depression is het ook niet.

Het is in alles een middelmatige tank (m.u.v. de armor; die is gewoon slecht) en dat maakt dat mijn games er ook middelmatig in zijn. Het lukt me niet om erin te carryen, tenzij ik top tier ben en de rest van mijn team de heavies uitschakelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-10 08:12
Ik dacht gisteren..laat ik mijn Grille 15 mark maar weer eens proberen. Volgens mij is die tank echt cursed voor 3de mark. was laatste keer op 93,5% gestopt en gisteren begon het goed. in 3 games doorgestoomd naar 94,6% en dan moet je natuurlijk nog 1 normale game...

Krijg je eerst Highway 1 team meds andere team heavies, 3 min game gewonnen op cap. ( top damage met 3k ) daarna overlord met 3 arties en 100x RNG 1 hit gedaan. arty hit en T49 hit dood. Daarna Paris met alleen maar meds. waarbij ik 2x een batchat bounce 1x een TVP bounce 1x een T49 track en 1x een batchat track en weer terug naar 92%.....

Daarna heel de avond lopen schommelen, 7k damage 2k damage, 6k damage, 3k damage. uiteindelijk op 92,5% maar gestopt want ik was er weer klaar mee. Grille is ook gewoon echt alles of niets....

Daarna E5 gepakt om easymode ff 5 games te spelen om te zien hoeveel xp ik kon halen. Gemiddeld iets meer dan 1k xp gehaald. Maar dat is nog maar 50ste plaats ofso. Je bent gewoon verplicht 1 super goede game te hebben, en 4 goede games en alles winnen. Anders maak je sowieso geen kans.

Ik denk dat ik mijn tijd er ook niet aan ga verdoen, ik win toch nooit wat met zulke contests

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Edmin schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:11:
[...]
<knip> Het lukt me niet om erin te carryen, tenzij ik top tier ben en de rest van mijn team de heavies uitschakelt.
Is ie erger of beter dan de Tiger II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
Voor mij zijn VK A en Tiger II hapklare brokken :)
T32/T34 daarintegen...

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-10 08:12
Gaius schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:13:
[...]

erger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Dat is een prestatie op zichzelf. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik vond de TigerII best fijn.
Dat zegt alles, denk ik.

BTW, ik sta op plek 430 met het top tanker event in de VK A. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
nvidia666 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:16:
Voor mij zijn VK A en Tiger II hapklare brokken :)
T32/T34 daarintegen...
Ik heb beiden vrij recentelijk gespeeld. De VK A is leuk als die top tier is en waar je meds kan pesten. De tijger 2 is hetzelfde als de VK B en de E75 voor mij, ik krijg alles door mn turret. Heb overigens alleen de VK a verkocht, de andere tanks speel ik nog wel vaak eigenlijk.

Sharfer#2586

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size

Komend weekend helaas geen filmpje, ben het hele weekend weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Mr_Size schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:24:
[video]

Mooi potje en goede tip over je tegenstander tussen de max view distance en render distance houden! Als je zeker(der) wilt weten dat je arty tegenkomt kan je platoonen met iemand in een arty.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Gaius schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:18:
[...]

Dat is een prestatie op zichzelf. -O-
de vk a is gewoon een xp pinata, als ik er een zie dan heb ik een beetje hetzelfde gevoel als wanneer je een solo full hp maus of e100 tegenkomt - kwijl. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-10 12:43
Gaius schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:13:
[...]

Mijn ervaring heeft geleerd dat de Tiger 2 een droom machine is vergeleken met de VK A.
Ik heb dat kreng nooit onder de knie kunnen krijgen. Meteen verkocht toen ik de VK B vrij had gespeeld. En ook die vind ik lastig te spelen met zijn gebrek aan gun depression.

Het enige nadeel aan de Tiger 2 vind ik de damage output. Ik heb vrijwel altijd low rolls, wat een grote impact heeft op de credits :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:24:
[video]

Altijd een heerlijk gevoel als je speelt voor een lastige missie en die dan ook daadwerkelijk haalt. En nog een bijzonder goed potje ook. Wel geluk dat één van de scumbags die SU-14-2 niet killt, want naar jouw verzoek werd blijkbaar niet geluisterd.

Zelf ben ik nu bij LT-14.3 waarbij ik 5k moet spotten (in platoon), en die heb ik toch behoorlijk onderschat. Bij LT-15 mag je i.i.g. nog zelf schade doen of een tank de-tracken, hier gaat het echt om pure spotting damage. En laat ik daar nou net verschrikkelijk slecht in zijn. Ik speel mijn lights, na een initiële spot, meer als medium... Sterker nog, ik speel eigenlijk elke tank als medium :*)

Verder nog een vraag. Kent iemand het probleem dat je niet op de minimap kan pingen? Heb ik al een half jaar last van. In randoms gebruik ik het toch niet, maar nu we met een groep vrienden een clan gestart zijn en gisteren eens SH hebben geprobeerd, is het wel handig als je exacte locaties kunt pingen. Zou natuurlijk een XVM-addon kunnen zijn, maar aangezien spelers met dezelfde mod er geen last van hebben vraag ik me af of het iets simpels is, zoals op CTRL drukken als je niet in de chat kunt typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De light tanks missies mogen gewoon niet. Normaal vergaggel je arta en nu heb je het een keer nodig is er werkelijk amper arta vanavond.
Ja, dit is echt belachelijk.
Vanochtend telkens hele volkstammen in arty gezien (zelfs 2 battles met 2x5 arty), schakel ik een medium missie in om 3 arty te killen (want het is immers arty week)......krijg ik amper nog arty in de battles!!
1, hooguit 2...zelfs een battle helemaal zonder arty.

En uiteraard schiet ik nu 2x een tank in de fik, missie die ik later nog wil/moet spelen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRR
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 13:35

PRR

Ik gebruik de WZ-131 ook voor al mijn LT missies. Vind het een erg fijn tankje daarvoor. Nu kan ik je configuratie van deze tank niet zien, maar je hebt er geen Bino's op. Dat voegt m.i. toch wel wat toe omdat je spotting range flink toeneemt (komt dan halverwege die twee cirkels te liggen). Zoals in deze game zie je dan net wel bijvoorbeel die Chi-Ri het veld kruisen.

En je hebt ook de topgun er niet op zitten. Vind je die niet fijn of moet je hem nog grinden? Voor deze missie voor de T55a heb ik een tijdje de autoloader erop gezet. Alleen het probleem is dan wanneer matchmaking geen arties geeft, je ook geen ene ruk kan doen met die proppenschieter erop.

Voor de LT missies voor de T-55a ook net de spot en damage 3 arties voltooid. Het vervelende eraan vind ik dat je zo afhankelijk bent van de matchmaking. Altijd als je zo'n missie wil doen, dan zijn er niet genoeg arties. En heb je dan een keer dat geluk, dan spot iemand anders wel een van die arties.

Deze missie is dan ook de reden dat ik er een 2e lightlijn naast ben gaan grinden. Ben nu in de T37 op weg naar de Bulldog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-10 13:01
PRR schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:52:
[...]

[..]
Deze missie is dan ook de reden dat ik er een 2e lightlijn naast ben gaan grinden. Ben nu in de T37 op weg naar de Bulldog.
Bulldog is een leuke tank. Zelf heb ik hem nog terwijl ik al bij de T54e1 ben. De t49 die erna komt is leuk, maar pas als hij is uitgebouwd. Dit komt doordat de stock gun bagger slecht is.

Zelf ben ik nog bij de T28 concept. Heb de lights en td missies al een half jaar af, maar liep telkens vast met de medium en heavy missies. De reden voor de mediums was dat mijn hoogste toen der tijd een tier 7 was. En de heavy missies vooral door die cap missies en slechte matchmaking. Bij de mediums ben ik nu bij de laatste, maar 2k damage op tds is niet makkelijk met bijna geen td matchmaking op tier 8. De heavy missies zijn er nog 4 en daar ben ik ook niet echt mee bezig.

Speel het spel liever voor de lol dan dat ik met die missies bezig ben. Graag zou ik nog wel die T28 Concept willen, omdat ik anders alleen de Stug IV heb gehaald. :+

game pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Goed, als het gaat, gaat het dan ook prima deluxe:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oTRe7oPnxkXhfQejpdfRvHJl/medium.png
http://wotreplays.com/sit...-mazlov-vk_45_02_p_ausf_a

Maar goed, deze aflevering werd mede mogelijk gemaakt door een enorm tomatenplatoonL
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tY0Gn6lOJuBxL0kAaRvEZy44/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Edmin schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:15:

Maar goed, deze aflevering werd mede mogelijk gemaakt door een enorm tomatenplatoonL
[afbeelding]
In tomatoes we trust :+

Congrats met je Ace en missie ;)

WoT stats

Pagina: 1 ... 58 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).