Of gewoon een muisklik.
Muur van staal verkrijgen op een T69 lol
Knap staaltje angleing noem ik dat
Knap staaltje angleing noem ik dat
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Wauw, ik had gisteren zowaar voor het eerst sinds de update een echt goede speelsessie. Hielp ook wel dat we van de 19 T8 battles er iets van 15 top tier waren. Ik speel altijd op EU2, maar blijkbaar is EU1 de server waar je moet zijn als je aan het grinden bent.
Also, ben gisteren door de grens van de 20K battles gegaan...
Had gisteren bijna de jackpot der matchmaking te pakken. Ik was de enige tier 7 tank in een tier 7 pot. De enige manier waarop de matchmaking beter had gekund was als ik in een tank had gezeten die daar gruwelijk misbruik van had kunnen maken (T-43). Zoals bij de tegenpartij wel het geval was, die hadden een SU-122-44. Gelukkig wist hij/zij er geen gebruik van te maken. 
Niet dat de T-43 een slechte tank is overigens. Het is een comfortabele grind, het is een goeie allround tank zonder echte zwakheden. Alleen heeft ie daardoor m.i. ook geen echte sterke punten (zoals gun depression en dpm als de Comet). Ben bijna bij de T-44. En als ik die door ben, het doel van de grind: de T-54. Zin an!
Niet dat de T-43 een slechte tank is overigens. Het is een comfortabele grind, het is een goeie allround tank zonder echte zwakheden. Alleen heeft ie daardoor m.i. ook geen echte sterke punten (zoals gun depression en dpm als de Comet). Ben bijna bij de T-44. En als ik die door ben, het doel van de grind: de T-54. Zin an!
En nog steeds een noobjeMr_Size schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 08:11:

Dit weekend maar een paar battles gedaan omdat ik op een LAN party was en eigenlijk alleen maar bf1 heb gespeeld
15 games top tier? Daaamn, wie heb je omgekocht bij wg?Mr_Size schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 08:11:
Wauw, ik had gisteren zowaar voor het eerst sinds de update een echt goede speelsessie. Hielp ook wel dat we van de 19 T8 battles er iets van 15 top tier waren. Ik speel altijd op EU2, maar blijkbaar is EU1 de server waar je moet zijn als je aan het grinden bent.![]()
Gisteren was bij mij ook wel ok, we begonnen met wat games op tier ix, - wat belachelijke easy mode games zijn in een e50. Rrrrrr en pewpew gold spam. Daarna op tier x ging het bij mij een stuk minder.
Verder pas de 113 gekocht, ook een belachelijke op tank
Verwijderd
Wat is hier aan de hand? 4600 damage in de Skorpion G en slechts een 3e Klasse medaille? Het potje ging weliswaar verloren maar kom op zeg.
ik moest 7.5k damage doen voor een ace....Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:39:
Wat is hier aan de hand? 4600 damage in de Skorpion G en slechts een 3e Klasse medaille? Het potje ging weliswaar verloren maar kom op zeg.

Minder snipen, meer hogere tiers schieten ed. alleen damage zegt letterlijk helemaal niets. Er zijn zoveel factoren die met XP te maken hebben dat je aan 1 factor niets kan afleiden.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:39:
Vaak is het simpel, kijk naar je XP meestal rond de 2k( met prem account ) is ace tanker, alles hoger is een tank die boven de verwachting presteert en alles eronder presteert onder de verwachting.
T10 is hierop uitgezonderd omdat die altijd top tier zijn, xp ligt hier vaak iets lager.
Die gast is niet bij te houden in E-50, naja damage wise dangotfurrr schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:59:
[...]
15 games top tier? Daaamn, wie heb je omgekocht bij wg?
Gisteren was bij mij ook wel ok, we begonnen met wat games op tier ix, - wat belachelijke easy mode games zijn in een e50. Rrrrrr en pewpew gold spam. Daarna op tier x ging het bij mij een stuk minder.
Verder pas de 113 gekocht, ook een belachelijke op tank
T10 Grille was weer een gevalletje alles of niets en maar lekker gestopt voordat ik echt geïrriteerd raakte

[ Voor 34% gewijzigd door jantje 2 op 24-10-2016 12:06 ]
Verwijderd
Ik was inderdaad net van plan te gaan brawlen met dat ding.jantje 2 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:03:
[...]
Minder snipen, meer hogere tiers schieten ed. alleen damage zegt letterlijk helemaal niets. Er zijn zoveel factoren die met XP te maken hebben dat je aan 1 factor niets kan afleiden.
Vaak is het simpel, kijk naar je XP meestal rond de 2k( met prem account ) is ace tanker, alles hoger is een tank die boven de verwachting presteert en alles eronder presteert onder de verwachting.
T10 is hierop uitgezonderd omdat die altijd top tier zijn, xp ligt hier vaak iets lager.
[...]
Die gast is niet bij te houden in E-50, naja damage wise dan![]()
T10 Grille was weer een gevalletje alles of niets en maar lekker gestopt voordat ik echt geïrriteerd raakteBlijf maar heen en weer hobbelen met die mark...niet ff zo'n streak die je nodig hebt. Must camp more with Grille
Ik ben absoluut geen goede td speler, maar ik speel de skorpion gewoon als medium. Je krijgt ook veel meer xp als je zelf je targets spot en dmg doet binnen max spotting range (laatste weet ik niet 100% zeker)Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:26:
[...]
Ik was inderdaad net van plan te gaan brawlen met dat ding.
Op sommige maps camp ik ook, maar heb gewoon weinig zin om de eerste paar minuten niks bij te dragen en pas als een flank valt tanks te kunnen raken
Zou je misschien eens moeten doen, dan haal je straks ineens met 3k damage al je ace. En dan niet komen klagen dat de ace zo makkelijk is met weinig damage heVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:26:
[...]
Ik was inderdaad net van plan te gaan brawlen met dat ding.
Elke tank kan je in brawlen, ik ben nu bezig met de Grille en daar sta ik ook altijd lekker 1ste lijn te schieten. niet dat het altijd een succes is, maar je bent tenminste actief bezig. Ik kan niet begrijpen hoe 10 minuten passief achterin de map staan leuk kan zijn voor mensen.
Je hebt de perfecte trade tank. Dikke alpha, draaiende turret en mobility. Door te campen doe je eigenlijk alles wat die skorpion maakt te niet. In T10 kan ik het me voorstellen dat je iets naar achteren staat en niet elke map is gemaakt om effectief te brawlen. Maar als je 2/3de van tijd achterin je bosje staat te wanken dan moet je ook niet zeuren dat je nooit ace haalt.
[ Voor 9% gewijzigd door jantje 2 op 24-10-2016 13:53 ]
Verwijderd
Ik hou die HE shells liever buiten mijn tank.jantje 2 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:51:
[...]
Zou je misschien eens moeten doen, dan haal je straks ineens met 3k damage al je ace. En dan niet komen klagen dat de ace zo makkelijk is met weinig damage he![]()
Elke tank kan je in brawlen, ik ben nu bezig met de Grille en daar sta ik ook altijd lekker 1ste lijn te schieten. niet dat het altijd een succes is, maar je bent tenminste actief bezig. Ik kan niet begrijpen hoe 10 minuten passief achterin de map staan leuk kan zijn voor mensen.![]()
Je hebt de perfecte trade tank. Dikke alpha, draaiende turret en mobility. Door te campen doe je eigenlijk alles wat die skorpion maakt te niet. In T10 kan ik het me voorstellen dat je iets naar achteren staat en niet elke map is gemaakt om effectief te brawlen. Maar als je 2/3de van tijd achterin je bosje staat te wanken dan moet je ook niet zeuren dat je nooit ace haalt.
Als je op een hoekje staat te peaken met wat andere tanks uit je team, gaat niemand HE laden van de tegenstander. Gewoon omdat ze dan weinig dmg doen op andere tanks. Ze gaan pas HE schieten in een 1v1 situatie. Verder kan ik weinig zeggen eigenlijk want mijn winrate is volgens mij minder dan 50% op deze tank lolVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:10:
[...]
Ik hou die HE shells liever buiten mijn tank.
Die dingen zijn zo vreselijk goed als je er handig mee speelt. Afgelopen weekend een wonderbaarlijk staaltje teamplay gehad waar dit duidelijk naar voren kwam:
Derpenberg assault, wij defence. Westflank valt vrij snel, oost eenvoudig gewonnen en arty opgeruimd voordat het ridgecampen echt begon (10-6 achter oid). Vervolgens ontstond al snel de taakverdeling dat ik (T-54) spot/schoten bait, zodra er op mij geschoten werd peaken de 2 grilles uit mijn rug en focussen de enemy weg. De tegenpartij was al 5 tanks verder voordat men bedacht dat ze niet yolo alleen of in tweetallen naar voren moesten rijden
De yolo E5 die een omtrekkende beweging maakte en uit het zuiden omhoog kwam rijden was ook erg snel weggeschoten toen hij door ons gerusht werd. Ik ving welgeteld 1 schot.
Soms, als het dan een keertje voorkomt in Wot, is de teamplay ook wel erg fijn!
Aanhakend op bovenstaande discussie: volgens mij zijn deze tanks veel waardevoller in de buurt van de frontlinie ipv bushcampend. Die gun + mobiliteit zie ik soms echt heel goed uitgebuit worden. (Misschien moet ik zelf ook maar eens de grind die kant op beginnen...)
-edit-
In platoon zie ik ze dan weer weinig, is daar een reden voor?
Derpenberg assault, wij defence. Westflank valt vrij snel, oost eenvoudig gewonnen en arty opgeruimd voordat het ridgecampen echt begon (10-6 achter oid). Vervolgens ontstond al snel de taakverdeling dat ik (T-54) spot/schoten bait, zodra er op mij geschoten werd peaken de 2 grilles uit mijn rug en focussen de enemy weg. De tegenpartij was al 5 tanks verder voordat men bedacht dat ze niet yolo alleen of in tweetallen naar voren moesten rijden
De yolo E5 die een omtrekkende beweging maakte en uit het zuiden omhoog kwam rijden was ook erg snel weggeschoten toen hij door ons gerusht werd. Ik ving welgeteld 1 schot.
Soms, als het dan een keertje voorkomt in Wot, is de teamplay ook wel erg fijn!
Aanhakend op bovenstaande discussie: volgens mij zijn deze tanks veel waardevoller in de buurt van de frontlinie ipv bushcampend. Die gun + mobiliteit zie ik soms echt heel goed uitgebuit worden. (Misschien moet ik zelf ook maar eens de grind die kant op beginnen...)
-edit-
[ Voor 3% gewijzigd door Roozzz op 24-10-2016 14:42 ]
If you can see, look. If you can look, observe
Als je niet wilt leren, is dat helemaal niet erg hoor. Je hoeft mijn advies ook echt niet aan te nemen. Maar kom dan niet aan dat je geen ace tanker kan halen omdat je niet op de juiste manier speelt om ace tankers te halen. ( Naja die ene keer dat alles een keer goed gaat zal je die ace vast wel halen )Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:10:
[...]
in ieder geval zal ik niet meer inhoudelijk op je reageren, als er ook geen inhoudelijke antwoorden terug
komen.
Naja paper TD's in platoon is meestal niet zo'n slim idee zeker met 3 td's in je team is 1/5de van het team al gelijk veroordeeld voor passive play. Je kan niet all out brawlen alsof je een heavy tank bent. Hetzelfde geldt voor 3 batchats of 3 amx CDC. Tuurlijk heb je games waarin het werkt maar meestal nietRoozzz schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:41:
-edit-
De balans van het team wordt door zulke platoons gewoon vaak verstoord waardoor je snel in het nadeel bent.
Helderjantje 2 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:52:
[...]
Naja paper TD's in platoon is meestal niet zo'n slim idee zeker met 3 td's in je team is 1/5de van het team al gelijk veroordeeld voor passive play. Je kan niet all out brawlen alsof je een heavy tank bent. Hetzelfde geldt voor 3 batchats of 3 amx CDC. Tuurlijk heb je games waarin het werkt maar meestal niet![]()
De balans van het team wordt door zulke platoons gewoon vaak verstoord waardoor je snel in het nadeel bent.
Naar mijn smaak wel een leuk event: http://worldoftanks.eu/en...ser/46/top_tankers_event/
Fight for Honor, Glory, and Trophies in “Top Tankers” Event
Commanders,
Professional gamers aren’t the only ones capable of daredevilry and nail-biting maneuvers. We know you all have a competitive side, a few time-tested tactics, and plenty of epic victories in Random Battles on your record. Now's the time to show off those sweet skills in the new and first of its kind “Top Tankers” event!
This event, open to all players, begins October 27 at 05:30 CEST (UTC +2) and will run for a month, inviting you to choose any Tier VI–X tank or tank destroyer and show your prowess in fan-favourite Random Battles. Fame, complete with special awards like rare vehicles, including the iconic Type 59, and more, will be assured to each player that makes it on the top tankers list by the event’s end, on November 28, 06:30 CET (UTC +1). On top of that, exclusive medals will be awarded to those of you who earn exceptionally good scores and rank in the TOP 3, TOP 100 or TOP 1000 in any vehicle fit for the event.
Heel benieuwd of en met welke tank iemand hier op het forum een prijs in de wacht kan slepen!
EDIT
Kijk wat ik in de laatste patchnotes van Aslain's modpack lees:
9.16 build 22 (24-10-2016):
- removed the Minimap Tankview Extended (has become illegal)
Volgens mij ken ik een aantal spelers die hier altijd gebruik van maken/maakten
Geen idee trouwens of er een officiele bron is die dit kan bevestigen.
EDIT 2
Een aantal dagen niet gespeeld (CIV VI
) en dus met nog 9 uurtjes op de klok kon ik het Tsjechische gedeelte niet meer halen voor de T44-100 en dus maar EUR 7,= uitgegeven voor het token. De tijd niet meegerekend een goedkope tier 8
Fight for Honor, Glory, and Trophies in “Top Tankers” Event
Commanders,
Professional gamers aren’t the only ones capable of daredevilry and nail-biting maneuvers. We know you all have a competitive side, a few time-tested tactics, and plenty of epic victories in Random Battles on your record. Now's the time to show off those sweet skills in the new and first of its kind “Top Tankers” event!
This event, open to all players, begins October 27 at 05:30 CEST (UTC +2) and will run for a month, inviting you to choose any Tier VI–X tank or tank destroyer and show your prowess in fan-favourite Random Battles. Fame, complete with special awards like rare vehicles, including the iconic Type 59, and more, will be assured to each player that makes it on the top tankers list by the event’s end, on November 28, 06:30 CET (UTC +1). On top of that, exclusive medals will be awarded to those of you who earn exceptionally good scores and rank in the TOP 3, TOP 100 or TOP 1000 in any vehicle fit for the event.
Heel benieuwd of en met welke tank iemand hier op het forum een prijs in de wacht kan slepen!
EDIT
Kijk wat ik in de laatste patchnotes van Aslain's modpack lees:
9.16 build 22 (24-10-2016):
- removed the Minimap Tankview Extended (has become illegal)
Volgens mij ken ik een aantal spelers die hier altijd gebruik van maken/maakten
EDIT 2
Een aantal dagen niet gespeeld (CIV VI

[ Voor 20% gewijzigd door Rianata op 24-10-2016 21:37 ]
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Ongelooflijk, hoe krijg je het voor elkaar Ria. Teh dedication.... 
Ik sta ook weer met beide benen op de grond. Ab-so-lu-te graf avond, letterlijk 0 seconden fun gehad, niets mocht. Eigenlijk weet je na de 1e game al genoeg (4 bounces op rij op een Leo Pta bijvoorbeeld) en zou je eigenlijk ALT+F4 moeten doen, maar je denkt: 'ach een paar kut games zitten er altijd tussen'. En 3 uur later concludeer je dat je feitelijk alleen maar graf games hebt gespeeld. De shells vlogen alle kanten op, maar niet waar ik ze aimede. Welke tank ik ook speelde: #accuracy matters

Ik sta ook weer met beide benen op de grond. Ab-so-lu-te graf avond, letterlijk 0 seconden fun gehad, niets mocht. Eigenlijk weet je na de 1e game al genoeg (4 bounces op rij op een Leo Pta bijvoorbeeld) en zou je eigenlijk ALT+F4 moeten doen, maar je denkt: 'ach een paar kut games zitten er altijd tussen'. En 3 uur later concludeer je dat je feitelijk alleen maar graf games hebt gespeeld. De shells vlogen alle kanten op, maar niet waar ik ze aimede. Welke tank ik ook speelde: #accuracy matters

Bestaat er een site waar je de benodigde damage voor de marks kan zien ?
zit nu op 65% op T69 en wil weten hoeveel damage ik moet doen voor die te verbeteren.
zit nu op 65% op T69 en wil weten hoeveel damage ik moet doen voor die te verbeteren.
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
nvidia666 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 23:09:

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Euh calculator please
Btw heat kan frustrerend zijn damm 3 heat shells absorbed in track van T10 4 beetje hoger gemikt wel raak

T69. : 1e mark 1,479 2e mark 1,910 3e mark 2,456nvidia666 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 23:09:
Bron: http://www.vbaddict.net/moe-marks-of-excellence
[ Voor 8% gewijzigd door Vorst8 op 25-10-2016 02:51 ]
Gisteren avond lekker in platoon gespeeld met Heavy Panzer. Ik ben weer verder gegaan met de grind van mijn 50 100 naar de 50 120. Hij stond al heel lang stof te vangen in de garage. Maar nu heb ik meer ervaring met het spelen van mediums en autoladers dus het ging eigenlijk wel lekker ik had wel een paar 1 class games nog geen ace maar die ligt denk ik ook wel vrij hoog.
Nog bezig met de mark op mijn comet ik blijf een beetje steken op 92% dan zak ik weer terug naar 90% als ik daar eenmaal ben krijg ik me een partij klote games voor mijn kiezen. Ik ga het vanavond nog een keer proberen om die derde mark te halen zal wel weer geld gaan kosten om full gold te spelen.
Iemand nog tips voor het halen van 3 marks het zal mijn eerste tank zijn waar ik ze op haal dan.
Nog bezig met de mark op mijn comet ik blijf een beetje steken op 92% dan zak ik weer terug naar 90% als ik daar eenmaal ben krijg ik me een partij klote games voor mijn kiezen. Ik ga het vanavond nog een keer proberen om die derde mark te halen zal wel weer geld gaan kosten om full gold te spelen.
Iemand nog tips voor het halen van 3 marks het zal mijn eerste tank zijn waar ik ze op haal dan.
Nickname KasPlantje.
Hoe vervoer jij je ammo dan?Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:10:
[...]
Uniscum only. Een speler als ik is daar kansloos in, imho.Rianata schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:48:
Naar mijn smaak wel een leuk event: http://worldoftanks.eu/en...ser/46/top_tankers_event/

Hoor hele slechte verhalen over de Churchill VII... durf 'm niet te kopen eerlijk gezegdEcoR schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:44:
Vandaag geheel onverwachts een Mark of excellence behaald op m'n Churchill vii. Heb er pas 70 potjes mee gespeeld, maar het ging ineens wel heel lekker met ook een paar T8 kills. Ondanks dat dat ding traag en lomp is vind ik m wel leuk om te spelen
Zie jij nadelen aan de Church VII die de Church I niet had? (Behalve het zien van Tier 8 tanks)
Verwijderd
Bye bye +/- 7 miljoen credits: grinds naar T32 en Centurion I nagenoeg tegelijkertijd afgerond. En dan komt de Jagdtiger binnenkort ook nog.....
Oh, maar de Cent I kan best een aardige tank zijn. Heeft af en toe wel last van de Tier 8 ziekte, maar als MM je goedgezind is kun je hier leuke potten in beleven!
Verwijderd
Eerste pot viel me inderdaad niet tegen. Wel top tracks + gun geunlocked met free xp. Verder al best mobiel met de stock engine, had het ding logger verwacht.Edmin schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:33:
Oh, maar de Cent I kan best een aardige tank zijn. Heeft af en toe wel last van de Tier 8 ziekte, maar als MM je goedgezind is kun je hier leuke potten in beleven!
Na de Crommie en de Comet is de Cent echt een stuk trager. Best mobiel, maar een lage topsnelheid. De speelstijl komt verder best overeen.
edit:
De Cent is mijn op-één-na best tank o.b.v. WN8 na de E 50 en de laatste 50 games gingen bij mij echt heel, heel slecht:

Alleen mijn WN8 op de Stug IIIB is beter, maar 4,5K WN8 na 2 battles is niet echt representatief
edit:
De Cent is mijn op-één-na best tank o.b.v. WN8 na de E 50 en de laatste 50 games gingen bij mij echt heel, heel slecht:

Alleen mijn WN8 op de Stug IIIB is beter, maar 4,5K WN8 na 2 battles is niet echt representatief
[ Voor 54% gewijzigd door Edmin op 25-10-2016 10:58 ]
De Cent 1 is de enige tier 8+ tank waarin ik een Ace heb gehaald.Edmin schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:51:
Na de Crommie en de Comet is de Cent echt een stuk trager. Best mobiel, maar een lage topsnelheid. De speelstijl komt verder best overeen.
edit:

Ik heb echt spijt dat ik uberhaupt de UK meds heb afgegrind. Heb de cent AX nog niet gekocht, dus dat kan eventueel nog een leuke tank worden. Maar alles wat daarvoor zat behalve de cromwell was gewoon niet leuk om te spelen. Ik dacht dat de centurions (tier 8/9) goeie turrets hadden, echt bijna alles pent gewoon. Gunhandling is shit en dan hebben we het nog niet eens over de waardelose dpm. Ok, ze hebben goede accuracy maar dat maakt blijkbaar ook niks uit...
Ik ben nu bij de Comet, maar ik probeer zo snel mogelijk naar de Cent te komen. Nu hoor ik dat dat ook eigenlijk niks is, bah. Hopelijk is het wel leuker dan de Comet, ik kan daar niet echt veel mee.
Verwijderd
Comet is geweldig, 12 graden gun depression! Die moet je misbruiken.ElPaco schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:31:
Ik ben nu bij de Comet, maar ik probeer zo snel mogelijk naar de Cent te komen. Nu hoor ik dat dat ook eigenlijk niks is, bah. Hopelijk is het wel leuker dan de Comet, ik kan daar niet echt veel mee.
Is lastig als je continu tegen tanks staat die je niet of nauwelijks kan pennen. En tegenwoordig lijkt iedere snapshot naar mij toe raak te zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:34:
[...]
Comet is geweldig, 12 graden gun depression! Die moet je misbruiken.
Ik dacht ooit ook dat je nog wel eens wat kon bouncen op je turret front, maar dat is me ook nog nooit overkomen. Leuk die 12 graden, maar als je dan alsnog overal op je turret gepenned wordt dan heb je er zo weinig aan.
Wat is dat, de Tier 8 ziekte?Edmin schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:33:
Verwijderd
Pure alpha damage is een wapen op zich. Daarnet even de helft van het enemy team op de berg in Himmelsdorf op kunnen houden. Een voor een waagde men een poging maar werden al snel slachtoffer van 390 damage van de machtige 122 op de IS2.
Velen (en ik ben er één van) vinden dat tier 8 tonks nogal underpowered zijn voor de matchmaking die je krijgt. Je komt voor het gevoel zo vaak als bottom tier tegenover Tier X uit, dat je je constant overklast voelt.
De discussie vlamt eens in de zoveel tijd altijd wel weer eens op in de WoT fora, zoals hier: http://forum.worldoftanks...-for-tier-8-tanks-broken/
http://forum.worldoftanks...remiums-matchmake-broken/
[ Voor 29% gewijzigd door Edmin op 25-10-2016 12:10 ]
De CAX staat hoog op mijn lijstje van favoriete medium tanks. Hesh

Dat is wel waar ja... ik ben dus wederom niet de enige die dat idee heeft.Edmin schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:08:
[...]
Velen (en ik ben er één van) vinden dat tier 8 tonks nogal underpowered zijn voor de matchmaking die je krijgt. Je komt voor het gevoel zo vaak als bottom tier tegenover Tier X uit, dat je je constant overklast voelt.
De discussie vlamt eens in de zoveel tijd altijd wel weer eens op in de WoT fora, zoals hier: http://forum.worldoftanks...-for-tier-8-tanks-broken/
Ik heb het ook met de 110; nauwelijks Tier 8 battles, wat heel vervelend is met slechts die 122mm. En in Tier 6 tanks zie ik niet zo heel erg veel Tier 8's, nu ik erover nadenk!
[ Voor 10% gewijzigd door Okars op 25-10-2016 12:54 ]
Met 'gevoel' kun je alleen niet zoveel. Ik heb eens een onderzoekje hiernaar gelezen, waaruit juist bleek dat van de tiers waar je +2 matchmaking krijgt, juist tier 8 de beste matchmaking krijgt, waarschijnlijk omdat er zoveel tier 8 premiums rondrijden.Edmin schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:08:
[...]
Hier een wat ouder onderzoekje: link. Niet degene die ik gelezen had, maar die kan ik zo gauw even niet vinden.
Alleen 'voelt' het waarschijnlijk niet zo, omdat je in je gemiddelde tier 8 tank tegen een tomaat in een tier 10 medium minder dan geen kans hebt als gemiddelde speler. Laat staan de autoloaders die je op de hogere tiers tegenkomt die je tier 8 van full health in een paar seconden kunnen weg clippen.
Eigenlijk is het gewoon een Church I die wat meer kan hebben. Redelijk snelle gun, maar niet idioot veel damage, prima armor waardoor je zeker de lagere tiers vaak kan bouncen met een beetje leuke sidescrapen en anglen. Traag als de ziekte, je komt meestal een paar minuten te laat ergens aan maar als je op de goede plek aankomt kun je nog behoorlijk wat damage doen of meerdere tanks in je eentje tegenhouden. Je wordt nog steeds om de haverklap getracked, maar zelfs een paar arty-shots zijn te overleven.Okars schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:26:
[...]
Hoor hele slechte verhalen over de Churchill VII... durf 'm niet te kopen eerlijk gezegd
Zie jij nadelen aan de Church VII die de Church I niet had? (Behalve het zien van Tier 8 tanks)
Als je dat allemaal in gedachten houdt wat mij betreft een prima heavy, hoewel ik niet kan wachten tot ik bij de Black Prince ben.
Welke meer van hetzelfde is. Vervolgens hoop je dat de Caernarvon dan toch echt "beter/anders" is, wat deels waar is. Helaas zijn andere heavy lijnen in mijn optiek zóveel leuker om te spelen dat ik nog steeds niet naar de conqueror ben aangekomen. Het gebrek aan serieuze alfa dmg is zo zonde... De caer komt eigenlijk alleen maar in x5 weekenden uit de garage... Terwijl ik de conqueror toch wel graag zou willen hebben.EcoR schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:30:
[...]
Eigenlijk is het gewoon een Church I die wat meer kan hebben. Redelijk snelle gun, maar niet idioot veel damage, prima armor waardoor je zeker de lagere tiers vaak kan bouncen met een beetje leuke sidescrapen en anglen. Traag als de ziekte, je komt meestal een paar minuten te laat ergens aan maar als je op de goede plek aankomt kun je nog behoorlijk wat damage doen of meerdere tanks in je eentje tegenhouden. Je wordt nog steeds om de haverklap getracked, maar zelfs een paar arty-shots zijn te overleven.
Als je dat allemaal in gedachten houdt wat mij betreft een prima heavy, hoewel ik niet kan wachten tot ik bij de Black Prince ben.
Dat zou natuurlijk ook zo kunnen zijn. De power creep van tier 8 naar 10 is behoorlijk. een TVP VTU t.o. een T50/51 of een T-44 t.o. een Obj. 140. Dat zijn enorme stappen. Terwijl ik laatst in de VTU merkte dat ik gelijkwaardig aan het traden was met een T40. Dat won ik wel op HP, maar verder was er weinig verschil.Gaius schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:21:
[...]
Alleen 'voelt' het waarschijnlijk niet zo, omdat je in je gemiddelde tier 8 tank tegen een tomaat in een tier 10 medium minder dan geen kans hebt als gemiddelde speler. Laat staan de autoloaders die je op de hogere tiers tegenkomt die je tier 8 van full health in een paar seconden kunnen weg clippen.
Ik heb eigenlijk meer het idee dat het probleem hem zit bij tier 7. Ik vind tier 7 tegen tier 9 een stuk groter probleem dan een tier 8 tegen een tier 10. Oke stock grind nagelaten. Want die comet gun is echt niet fijn op een centurion 1 in een tier 10 gameEdmin schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:57:
[...]
Dat zou natuurlijk ook zo kunnen zijn. De power creep van tier 8 naar 10 is behoorlijk. een TVP VTU t.o. een T50/51 of een T-44 t.o. een Obj. 140. Dat zijn enorme stappen. Terwijl ik laatst in de VTU merkte dat ik gelijkwaardig aan het traden was met een T40. Dat won ik wel op HP, maar verder was er weinig verschil.
Nickname KasPlantje.
Nergens last van hoor als ik mijn T9 of T8 arties zit hoor, ik oneshot net zo makkelijk een T10 als een T9 tank. Hoe meer T10 hoe beter zelfs, meer xp om te halen en de damage is toch hetzelfde ongeacht welke tank ik schiet.Edmin schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:57:
[...]
Dat zou natuurlijk ook zo kunnen zijn. De power creep van tier 8 naar 10 is behoorlijk. een TVP VTU t.o. een T50/51 of een T-44 t.o. een Obj. 140. Dat zijn enorme stappen. Terwijl ik laatst in de VTU merkte dat ik gelijkwaardig aan het traden was met een T40. Dat won ik wel op HP, maar verder was er weinig verschil.
Klopt idd wel, alhoewel misschien het verschil tussen tier 7 en 9 nog groter is. Vroeger dacht ik altijd dat tier x easy zou zijn toen ik nog max tier 8 speelde. Wat een vergissing was dat, op mijn eerste tier x heb ik 15games gespeeld op minder dan 200 wn8 average lol.Edmin schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:57:
[...]
En tegenwoordig kan ik niet meer goed spelen op tier 8 en lager. Alleen de kv5 en superpershing gaat nog redelijk, rest allemaal ver onder average.
Start vandaag WoT op en heb zo maar 5100 goud erbij.... stond bij completed mission
Ik heb geen idee welke, niet dat ik klaag ofzo
maar ben wel benieuwd wat dat nu zou kunnen zijn. Normaal heb ik niet zoveel mazzel.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Ik heb ook 7k ontvangen. Kon helaas niet de fransen voltooien, maarja laatste avond moest ik voor die lijn nog 45 kills en ik had niet veel tijd om te spelen... Dan komt er nog eens bij dat iedereen en z'n moeder aan t killstealen was...
Nja en een ban van een uur vanwege team damage helpt ook niet veel haha
Gisteren was ook weer nice... 4.8k wn8 sessie en 46% winrate... Altijd fijn als je 2 personal reserves aan hebt staan pffff... Net alsof het verbonden is aan elkaar.
Het blijft ook altijd triest als je een battle verliest met je tier 7 LT en dan 3k damage hebt gedaan in een tier 10 pot... En dan de nummer 2 niet eens 2000 damage heeft weten te doen..

Gisteren was ook weer nice... 4.8k wn8 sessie en 46% winrate... Altijd fijn als je 2 personal reserves aan hebt staan pffff... Net alsof het verbonden is aan elkaar.
Het blijft ook altijd triest als je een battle verliest met je tier 7 LT en dan 3k damage hebt gedaan in een tier 10 pot... En dan de nummer 2 niet eens 2000 damage heeft weten te doen..
Ik lees het alweer... mensen hier verdienen goud als water
Ik heb momenteel een enorme "loosing streak" volgens mij, ik lijk gewoon niet meer te kunnen winnen en mag in die potjes die ik speel ook steeds bijna niets doen waardoor mijn credits weer hard verdampen.
Hoop dat ik binnenkort weer aan de beurt ben voor wat geluk..
Ik heb momenteel een enorme "loosing streak" volgens mij, ik lijk gewoon niet meer te kunnen winnen en mag in die potjes die ik speel ook steeds bijna niets doen waardoor mijn credits weer hard verdampen.
Hoop dat ik binnenkort weer aan de beurt ben voor wat geluk..
Mijn LT missies mochten gisteren allemaal weer niet en dramatische wn8. Grootste team rage gehad als medespelers je missies cockclocken. Ik was de stock m46 Patton ook zat dus turret en top gun maar gefreed xp. alleen de top engine nog maar de tank is nu al fantastischwsLy schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 06:25:
Ik heb ook 7k ontvangen. Kon helaas niet de fransen voltooien, maarja laatste avond moest ik voor die lijn nog 45 kills en ik had niet veel tijd om te spelen... Dan komt er nog eens bij dat iedereen en z'n moeder aan t killstealen was...
[ Voor 3% gewijzigd door Kepro op 26-10-2016 08:33 ]
Was dat maar zo. Het goud dat wij krijgen is een compensatie voor het kopen van tokens en het alsnog voltooien van een aantal lijnen tijdens de marathon.Gadgeteer schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 08:21:
Ik lees het alweer... mensen hier verdienen goud als water
Hoe langer ik dit spel speel, hoe meer ik het idee krijg dat wg dit soort onzin in hun code heeft zitten:
If hitrate >80% giieieieeeb -25% trollolllol wg rng
If winrate >50% gieiieieiejeb losing mm template
If damage >3k giiieieiebbb roffollowrolls
If nothitbyartaforlongerthan10games giiieeeeb artamagnet
Dus. Gisteren was een ramp. Vandaag verwacht ik een wg balansdag. Een positieve in dit geval.
Dus. Gisteren was een ramp. Vandaag verwacht ik een wg balansdag. Een positieve in dit geval.
Daar heb ik dus in ieder geval nooit last van. Ze weten me altijd wel te vindengotfurrr schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:41:
En je mist nog MoE >90% -> all of the above.
Gisteren mocht ik zowaar meerdere malen met gold bouncen op de zijkant van een O-I. Dat ding mocht ik absoluut niet pennen met de T34-85. 5 sideshots: 0 dmg. (93,x%)

Ik heb van die dagen ook vaak, dan wordt er rubber geladen in plaats van premium ammo..Roozzz schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:15:
[...]
Daar heb ik dus in ieder geval nooit last van. Ze weten me altijd wel te vinden![]()
En je mist nog MoE >90% -> all of the above.
Gisteren mocht ik zowaar meerdere malen met gold bouncen op de zijkant van een O-I. Dat ding mocht ik absoluut niet pennen met de T34-85. 5 sideshots: 0 dmg. (93,x%)
Je vergeet die éne tank die je niet mag dubbelen op een dag. Pak je een willekeurige andere tank dan win je, maar zodra je dan weer die ene tank pakt, is het automatisch een loss. Al zou je 15 kills kunnen doen, zou je waarschijnlijk nog verliezen.gotfurrr schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:41:
Hoe langer ik dit spel speel, hoe meer ik het idee krijg dat wg dit soort onzin in hun code heeft zitten:
ik juist van die dagen dat ik last heb van kabouters. Die nemen gewoon de shell mee. Dan schiet je en dan is de shell nergens te bekennenGadgeteer schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:36:
[...]
Ik heb van die dagen ook vaak, dan wordt er rubber geladen in plaats van premium ammo..
Nickname KasPlantje.
Damn dat zuigt. Kun je geen muizenvallen zetten?GerGio schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:31:
[...]
ik juist van die dagen dat ik last heb van kabouters. Die nemen gewoon de shell mee. Dan schiet je en dan is de shell nergens te bekennen
Ik neem voor het afschrik effect een pan paddenstoelensoep mee.Gadgeteer schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:46:
[...]
Damn dat zuigt. Kun je geen muizenvallen zetten?
Maar goed ik had er gisteren in mijn amx 30 wel een aantal keer last van gisteren.
Gewoon goed geaimde schoten die gewoon nergens heen gaan.
Andere keren is het net een lazer kanon dan gaan alle schoten raak. Voorkant van een IS3 turret. Geen enkel probleem gaat er gewoon doorheen.
Nickname KasPlantje.
Ik heb inderdaad ook altijd wel 1 tank per sessie die ineens magisch verboden is verklaard door WG, heel apart. Is ook bijna altijd een andere tank..Gaius schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:37:
Je vergeet die éne tank die je niet mag dubbelen op een dag. Pak je een willekeurige andere tank dan win je, maar zodra je dan weer die ene tank pakt, is het automatisch een loss. Al zou je 15 kills kunnen doen, zou je waarschijnlijk nog verliezen.
Ik scoorde vandaag een single xp op mijn hellcat van 1675, volgens mij is dit één van de hoogste ooit van mij. Hoe zit dit bij jullie?
Had 4k dmg en 5 kills wat spotting e.d.
24 shots 22 hits 19 pens, hoezo dat ding is generved
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
4k dmg is erg netjes op tier vi, nice!Appie Heijn schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:16:
Ik scoorde vandaag een single xp op mijn hellcat van 1675, volgens mij is dit één van de hoogste ooit van mij. Hoe zit dit bij jullie?
Ik denk alleen dat het lastig vergelijken is, want wg slaat max xp op incl premium bonus. Mijn max xp is 2940 of zoiets, maar dat is incl premium dus.
Verwijderd
Zeer nette game, 3,5k dmg in dat apparaat is fors!Mr_Size schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:39:
[...]
Ik heb inderdaad ook altijd wel 1 tank per sessie die ineens magisch verboden is verklaard door WG, heel apart. Is ook bijna altijd een andere tank..
[video]
Zelf heb ik dat ding ook gekocht om alvast 2 crews met 6th Sense te trainen (waarvan de eerste nu klaar is), maar boven de 3k dmg ben ik nog nooit gekomen. Sowieso heb ik bijzonder veel faal-potjes in die tank, waar ik niet eens 1 clip aan schade doe.
Naast alles wat je ook al in de video opsomde, erger ik me ook aan het feit dat de aimtijd net iets langer is als de tijd tussen je schoten, en voor mijn gevoel worden de shells aangetrokken tot de grond als ik niet 100% ge-aimed ben. Heb de afgelopen tijd wel de IS-3 gegrind, dus misschien dat mijn referentiekader wat betreft niet volledig gemikte schoten enigszins scheef is
*zucht*
net slachtoffer geworden van een teamkill...
Ik was aan het spotten en wou dat onze VK36 camper zou oprukken.. Dus ik ping hem op de map, en vervolgens waar hij naar toe zou moeten volgens mij.
Komt hij naar me toe *boem* ik dood. Ja, of ik toch even niet zijn positie aan de tegenstander wou doorgeven met dat geklik op de map...
Ik was aan het spotten en wou dat onze VK36 camper zou oprukken.. Dus ik ping hem op de map, en vervolgens waar hij naar toe zou moeten volgens mij.
Komt hij naar me toe *boem* ik dood. Ja, of ik toch even niet zijn positie aan de tegenstander wou doorgeven met dat geklik op de map...

[ Voor 3% gewijzigd door Dweebus op 26-10-2016 15:58 ]
xp met premium / 1.5 = exp van battlegotfurrr schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:28:
[...]
4k dmg is erg netjes op tier vi, nice!
Ik denk alleen dat het lastig vergelijken is, want wg slaat max xp op incl premium bonus. Mijn max xp is 2940 of zoiets, maar dat is incl premium dus.
Tja soms gaat het ook nergens over. Ik had gisteren nog een kleine aanvaring me iemand die heilig beweerde dat ik aan het Cheaten was. Tja welke snugger gaat er dan ook in een strv m/45-57 een Amx 50 100 aanvallen die volledig herladen is. Dan duurt je game niet zo erg lang nee.Dweebus schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:57:
*zucht*
Nickname KasPlantje.
Verwijderd
Netjes, maar geen BiA op die tank?Mr_Size schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 17:36:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk een competent team en het nodige geluk voor deze missie. Uiteraard op Prokhorovka gehaald
4300 damage is de meeste damage die ik in een potje heb gedaan ermee, ook een potje met 10 kills gehad en mijn hoogste XP is 2619XP met premium dat komt neer op 1746 base XP. Heb een average damage van 1400 op de Hellcat.Appie Heijn schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:16:

[ Voor 4% gewijzigd door wsLy op 26-10-2016 19:08 ]
Ik dacht dat er iets was waardoor je het niet zo terug kon rekenen. Lekker vaag, ik weet het, maar waarschijnlijk heb je gewoon gelijk;)
Neuh, BIA doe ik meestal pas als de crew 4 skilled is.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 19:04:
Netjes, maar geen BiA op die tank?
Eerder is ook alleen maar nadelig. Je hebt veel meer aan 6th sense, camouflage en/or repair, ed. Brothers in Arms is meer voor erbij.Mr_Size schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 19:43:
[...]
Neuh, BIA doe ik meestal pas als de crew 4 skilled is.
Ik had weer eens een briljant idee... Alle tanks die ik vroeger heb gespeeld toen ik net was begonnen met WoT en waar ik dramatische stats op heb om die weer opnieuw te spelen en te verbeteren.
Dus vandaag de A-20 teruggekocht, wat een hel is dat ding
Waar ben ik aan begonnen hahahaha
Dit is het lijstje.. De a-20 stond op 56 wn8 ofzo... vandaag 8 battles gespeeld ermee aan 4.4k wn8
Dus vandaag de A-20 teruggekocht, wat een hel is dat ding
Dit is het lijstje.. De a-20 stond op 56 wn8 ofzo... vandaag 8 battles gespeeld ermee aan 4.4k wn8

[ Voor 21% gewijzigd door wsLy op 26-10-2016 21:01 ]
Ik weet niet zeker of premium ook de medals 1.5x doet. in dat geval klopt het niet. Maar je komt er aardig mee in de buurt.gotfurrr schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 19:41:
[...]
Ik dacht dat er iets was waardoor je het niet zo terug kon rekenen. Lekker vaag, ik weet het, maar waarschijnlijk heb je gewoon gelijk;)
[ Voor 5% gewijzigd door XBladee op 26-10-2016 23:14 ]
Premium account is gewoon 1,5x xp en credits, meer niet..
Vroegah was het zo dat je een platoon van 3 man kon maken met een premium account en zonder maar 2 man.
Van de wiki:
Vroegah was het zo dat je een platoon van 3 man kon maken met een premium account en zonder maar 2 man.
Van de wiki:
http://wiki.wargaming.net/en/Gold_Economy#Premium_AccountPremium Account
Gold is used to buy time during which the user's account is upgraded to a premium account. A premium account yields 50% more credits and 50% more experience per battle, and changes the garage model to a cleaner, more appealing environment. Because the credit and experience bonuses of premium accounts are percent-based, the yields increase with good game outcomes. This can allow good players who are regularly able to do well in games to vastly shorten the time needed for them to earn new vehicles or modules or grind out credits.
Verwijderd
Hoezo zou het nadelig zijn, is juist enkel beter. Daarnaast heeft hij al meerdere skills en kun je Sixth Sense ernaast nog gebruiken.ThomasG schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 20:00:
[...]
Eerder is ook alleen maar nadelig. Je hebt veel meer aan 6th sense, camouflage en/or repair, ed. Brothers in Arms is meer voor erbij.
Begin nu pas die Skorpion G te waarderen. Heb eindelijk m'n high tier T67 gevonden, enkel de goede camo ontbreekt. Die accuracy is echt belachelijk goed. Enkel de cupola van een enemy tank op 350m in zicht? No problem!
Hmm ik zet hem meestal zo vroeg mogelijk in, Bij mijn tweede skill meestal daarna ga ik verder met de rest te trainen. Maar misschien is verandering daarin brengen nog niet eens een heel slecht ideeVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:32:
[...]
Hoezo zou het nadelig zijn, is juist enkel beter. Daarnaast heeft hij al meerdere skills en kun je Sixth Sense ernaast nog gebruiken.
Nickname KasPlantje.
Ik heb het over het algemeen. Er zijn genoeg spelers die als eerste skill meteen Brothers in Arms nemen. Dat is dus gewoon dom, omdat zeker voor heavies en mediums repair een must-have is. Ik kies repair en/of camouflage afhankelijk van de tank altijd boven Brothers in Arms.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:32:
[...]
Hoezo zou het nadelig zijn, is juist enkel beter. Daarnaast heeft hij al meerdere skills en kun je Sixth Sense ernaast nog gebruiken.
Ik zit juist een beetje te twijfelen of ik met al die tanks die ik vroegâh gespeeld heb niet alsnog een Ace wil halen. Lijkt me op zich wel een leuke uitdaging. Alleen zit ik nog niet op een skill niveau dat ik 'on demand' een Ace kan produceren, dus sommige tanks zal ik dan heul vaak moeten spelen. Waaronder de M3 Lee.wsLy schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 20:57:
Ik had weer eens een briljant idee... Alle tanks die ik vroeger heb gespeeld toen ik net was begonnen met WoT en waar ik dramatische stats op heb om die weer opnieuw te spelen en te verbeteren.
Dus vandaag de A-20 teruggekocht, wat een hel is dat dingWaar ben ik aan begonnen hahahaha
[afbeelding]
Eens, bia is in veel gevallen wel nice om te min/maxen icm vents en food. Op die manier kan je dus vaak optics droppen voor vents. Of dat echt nodig is, dat is nogal subjectief. Maar op veel tanks is bia mijn prio na ss en repairs. Alhoewel er hele goede argumenten te bedenken zijn om op veel tanks camo en repair eerst te trainen. Imho is bia niet zo zinvol als je zonder vents + food speelt.ThomasG schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:34:
[...]
Ik heb het over het algemeen. Er zijn genoeg spelers die als eerste skill meteen Brothers in Arms nemen. Dat is dus gewoon dom, omdat zeker voor heavies en mediums repair een must-have is. Ik kies repair en/of camouflage afhankelijk van de tank altijd boven Brothers in Arms.
Viewrange schijnt handig te zijn, maar ik rrrrr meestal toch naar voren dus dan is dat minder relevant. Mis het soms wel endgame, maar vaak haal ik de endgame toch niet
Verwijderd
Totdat ik twee skills volledig heb neem ik ook nog geen BiA. Als dat wel zo is neem ik: 1. BiA, 2. 6th Sense, 3. etc.ThomasG schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:34:
[...]
Ik heb het over het algemeen. Er zijn genoeg spelers die als eerste skill meteen Brothers in Arms nemen. Dat is dus gewoon dom, omdat zeker voor heavies en mediums repair een must-have is. Ik kies repair en/of camouflage afhankelijk van de tank altijd boven Brothers in Arms.
Vraagje. Maakt een Tier 6 light premium tank makkelijk/veel meer credits dan bijvoorbeeld een Tier 5 heavy premium tank?
Ik vraag dit omdat ik nog wat goud heb en eigenlijk nog wel een tank kan gebruiken die wat credits kan maken terwijl ik er crew in train. Bij de Tier 6 denk ik aan de Chinese Type 64 omdat ik die evt. ook kan gebruiken in SH maar als deze geen meerwaarde heeft tov een T5 heavy voor het maken van credits, dan heeft het geen nut om meer goud te spenderen (helaas geen budget voor T8 prem tank)
Ik vraag dit omdat ik nog wat goud heb en eigenlijk nog wel een tank kan gebruiken die wat credits kan maken terwijl ik er crew in train. Bij de Tier 6 denk ik aan de Chinese Type 64 omdat ik die evt. ook kan gebruiken in SH maar als deze geen meerwaarde heeft tov een T5 heavy voor het maken van credits, dan heeft het geen nut om meer goud te spenderen (helaas geen budget voor T8 prem tank)
Als je veel SH speelt is dat zeker een optie, nog beter is om dan eigenlijk de Bromwell te kopen...Gadgeteer schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:28:
Vraagje. Maakt een Tier 6 light premium tank makkelijk/veel meer credits dan bijvoorbeeld een Tier 5 heavy premium tank?
Tja, de non-premium Cromwell heb ik wel maar het is niet bepaald mijn beste tank, op een of andere manier wil me maar zelden iets lukken met dat ding.kreezjie schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:32:
[...]
Als je veel SH speelt is dat zeker een optie, nog beter is om dan eigenlijk de Bromwell te kopen...
Lights zijn nog moeilijker om te spelen dus pas daar ook mee opGadgeteer schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:35:
Tja, de non-premium Cromwell heb ik wel maar het is niet bepaald mijn beste tank, op een of andere manier wil me maar zelden iets lukken met dat ding.
In SH niet.kreezjie schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:40:
[...]
Lights zijn nog moeilijker om te spelen dus pas daar ook mee op
Type 64 is echt een heerlijke SH tank.
Ja, je hoort mij dat niet tegenspreken, maar de lights worden ook daar gewoonlijk eerst gefocust wat toch een beetje voorzichtigheid vraagtwsLy schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:43:
[...]
In SH niet.
Type 64 is echt een heerlijke SH tank.
Valt wel mee. Maaar meestal focussen wij de vijand eerst, dat dan weer welkreezjie schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:48:
[...]
Ja, je hoort mij dat niet tegenspreken, maar de lights worden ook daar gewoonlijk eerst gefocust wat toch een beetje voorzichtigheid vraagt
Het eerst gefocusd worden vind ik absoluut niet erg, zolang ze maar niet beginnen te schietenkreezjie schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:48:
[...]
Ja, je hoort mij dat niet tegenspreken, maar de lights worden ook daar gewoonlijk eerst gefocust wat toch een beetje voorzichtigheid vraagt
Ik vind de type64 een veel betere sh tank dan een bromwell, terwijl die laatste al meer dan prima is. De reden hiervoor is dat imho de bromwell 2 belangrijke dingen niet heeft (naast het hebben van minder camo tov lights)
1. Met de bromwell verlies je poke ridge fights tegen tryhard t37 setups
2. Je raakt niks on the move
De t64 doet beide dingen veel beter dan de bromwell. Bromwell heeft wel meer hp en hogere pen.
Voor sh speel ik zelf veel liever de type64 of de t40
1. Met de bromwell verlies je poke ridge fights tegen tryhard t37 setups
2. Je raakt niks on the move
De t64 doet beide dingen veel beter dan de bromwell. Bromwell heeft wel meer hp en hogere pen.
Voor sh speel ik zelf veel liever de type64 of de t40
De Type 64 staat op dit moment boven aan mijn verlanglijstje.
Ik heb zo'n 3700 gold uit te geven (zit nu op werk, kan niet in game kijken) iemand van jullie nog een aanrader naast de Type 64?
De skoda T40 zie ik ook geregeld rijden maar die lijkt me een stuk minder mobiel?
Moet hem wel ingame kunnen kopen tegen goud, wil geen extra geld uitgeven.
Ik heb zo'n 3700 gold uit te geven (zit nu op werk, kan niet in game kijken) iemand van jullie nog een aanrader naast de Type 64?
De skoda T40 zie ik ook geregeld rijden maar die lijkt me een stuk minder mobiel?
[ Voor 12% gewijzigd door Gadgeteer op 27-10-2016 13:18 ]
de type64 vind ik in randoms klote, omdat ik geen lights kan spelen. als je dat wel kan dan lijkt het me een prima tank, ook voor randoms. Voor SH is het gewoon een supergoede tank omdat je tegen tier VI tanks speelt (goede gunhandling, goede viewrange, goede camo, hoge dpm, matige pen (zelfs met gold heb je moeite OI's te pennen frontaal, laag hp)Gadgeteer schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:17:
De Type 64 staat op dit moment boven aan mijn verlanglijstje.
de T40 vind ik zelf leuk om te spelen vanwege de hoge alpha en goede gold pen, maar is imho wel een tank die niet speciaal goed is ofzo. bromwell en rudy zijn dan toch wel echt betere tanks.
om op je vraag terug te komen, op dit moment zou ik alleen de type64 aanraden.
[ Voor 3% gewijzigd door gotfurrr op 27-10-2016 13:27 ]
UIt mijn hoofd... de Rudy is niet te koop via de techtree toch? Ik hoorde al meer dat dat een fijne tank is.gotfurrr schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:25:
[...]
de type64 vind ik in randoms klote, omdat ik geen lights kan spelen. als je dat wel kan dan lijkt het me een prima tank, ook voor randoms. Voor SH is het gewoon een supergoede tank omdat je tegen tier VI tanks speelt (goede gunhandling, goede viewrange, goede camo, hoge dpm, matige pen (zelfs met gold heb je moeite OI's te pennen frontaal, laag hp)
de T40 vind ik zelf leuk om te spelen vanwege de hoge alpha en goede gold pen, maar is imho wel een tank die niet speciaal goed is ofzo. bromwell en rudy zijn dan toch wel echt betere tanks.
om op je vraag terug te komen, op dit moment zou ik alleen de type64 aanraden.
Ik denk dat ik vanavond eerst maar eens moet kijken wat er allemaal via techtree te koop is en voor welke prijs.
Je bent eigenlijk net te laat want de Type64 is net in aanbieding geweest..Gadgeteer schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:34:
[...]
UIt mijn hoofd... de Rudy is niet te koop via de techtree toch? Ik hoorde al meer dat dat een fijne tank is.
Ik denk dat ik vanavond eerst maar eens moet kijken wat er allemaal via techtree te koop is en voor welke prijs.
kreezjie schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:35:
[...]
Je bent eigenlijk net te laat want de Type64 is net in aanbieding geweest..
Keek net in de premiumshop.. zag dat nu de Skoda in de aanbieding is, zal ingame dan ook wel zijn denk ik. Das wel balen. Zal anders vanavond toch maar eens kijken hoeveel ik er aan goud bij zou moeten kopen als ik toch een tier 8 zou willen..
Wat schiet je nu precies op met een premium tank? Want als je een level 9+ wil, zal je toch moeten grinden...
Less = more
Leesvoer: http://wiki.wargaming.net/en/Premium_TanksIWriteCode schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:51:
Wat schiet je nu precies op met een premium tank? Want als je een level 9+ wil, zal je toch moeten grinden...
- Ruud
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).