jantje 2 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:17:
[...]
Nee hoor, mijn realiteit zijn mijn gemiddelde, wat een andere speler in WoT doet moet hij weten.
Maar als ik onder mijn gemiddelde speel is dat frustrerend
Zeker als RNG zich er dan ook nog even in gaat mengen.
45% super P 4x bouncen op z'n cupola terwijl je hoger staat, 2x een grille bouncen 1x missen in 1 clip.
Je kan onwijs goed zijn in WoT maar als RNG anders beslist heb je geen kans meer
Vroeger had ik altijd een mooi egaal lijntje die linear omhoog liep voor me stats, maar tegenwoordig zitten daar echt veel meer hobbels in. Al komt dat gedeeltelijk denk ik ook door me grinds van de laatste tijd, maar het valt me wel op dat het niet meer so "smooth" loopt als het eigenlijk altijd heeft gedaan.
rng zat niet mee inderdaad bij jou gisteren, terwijl het voor mij gewoon easy mode e50 was

wat een belachelijk makkelijke tank blijft dat. Zelfs niet eens full gold geschoten dit keer
minder damage doen heeft meestal, bij mij iig, ook te maken met platoonen. In platoon ben ik meestal al blij als ik 3k wn8 haal, terwijl solo altijd een stuk beter gaat in de juiste tanks. (gisteren is denk ik mijn eerste platoon sessie ooit geweest die rond of boven de 5k wn8 lag, daarvoor ook nog een flink aantal vrij matige solo games gespeeld en ben de dag geeindigd op 4.1k wn8)
Eindelijk de 2700 wn8 gepasseerd op wotlabs inmiddels
Moraal van het verhaal, ga solo spelen als het kut gaat
@kepro, de m46 is inderdaad een van de beste statspoetspadder tanks. Heb em zelf alleen weer verkocht omdat ik de e50 stijl leuker vind, maar de m46 is denk ik een nog makkelijkere tank om te statspadden.Vind de e50 wel leuker omdat je er gewoon beter mee kan pushen.
[
Voor 7% gewijzigd door
gotfurrr op 19-10-2016 12:26
]