[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.058 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:04

StarWing

Huh ?!?

Lol, RNG is toch fucked....
http://www.vbaddict.net/b...efh18b2-47874889528529597
Kijk naar de replay, rekening houdende met de innacurate gun van de leffe.

Afbeeldingslocatie: http://www.vbaddict.net/battleimage/starwing01/redshire-france-105_lefh18b2-47874889528529597.png

2de radley walters vandaag. De eerste met de T67.

[ Voor 9% gewijzigd door StarWing op 15-10-2016 18:14 ]

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Waarom heeft WG (of mod makers) op de EU servers niet iets van Google translate ingebouwd dat alle ingevoerde talen naar het Engels worden omgezet ? (en cyrillisch tekens gedisabled) Op bepaalde momenten betrap ik mijzelf erop dat ik gewoon hele stukken Pools, Tsjechisch, oostblokistaans etc begin te begrijpen door al die Klingon gesprekken....

Afbeeldingslocatie: http://en.memgenerator.pl/mem-image/european-server-that-means-everybody-must-understand-polish-en-ffffff

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Breezers schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:14:
Waarom heeft WG (of mod makers) op de EU servers niet iets van Google translate ingebouwd dat alle ingevoerde talen naar het Engels worden omgezet ? (en cyrillisch tekens gedisabled) Op bepaalde momenten betrap ik mijzelf erop dat ik gewoon hele stukken Pools, Tsjechisch, oostblokistaans etc begin te begrijpen door al die Klingon gesprekken....

[afbeelding]
Wees blij, zo leer je nog eens wat bij.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:11
Ondanks ontiegelijk veel faal teams, wat yolo mongolen die naar me toe reden toch qua wn8 en missies een goede dag gehad.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PTfme6m.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OPy1FBr.png

Legit...

Probeer de laatste paar dagen de fv215b te 3 marken. Dit is 1 van de pens die de laatste paar dagen gewoon dwars door de mantle heen gaan..... Ik weet dat er kleine plekjes in de mantle zitten waar je doorheen kan komen (met een erg lage kans, maar et kan) Maar deze zou dus echt nooit een pen kunnen zijn. Dit was volgens mij een schot van de is-4 met heat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdomme zie ik net dat die Lefffeffeff in de shop is geweest. Maar die heb ik natuurlijk weer gemist. Zal met de kerst wel weer in de kalender zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-10 08:12
that normal FE tough 8)7 get gud scrub O-)

wel gelijk je average damage binnen met 3 shots :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 12:04
De m46 is denk ik de ultieme statspad tank, goede dpm, relatief lage expected dmg, redelijke turret armour vs lagere tiers, 10 gun depr. Alleen zijn veel tier ix meds pas echt goed met full gold en food O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
Doe dan PR aan voor extra grind resultaat 2 winst matchen op 2 uur...

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Nog steeds sinds de update geen enkele speelsessie boven mijn avg WN8 gespeeld. Lijkt wel of ik het hele spel verleerd ben.. Vanavond met best en Dalarian geplatooned, dus met de WR zat het wel snor en op zich had ik ook een aantal prima games, maar op de een of andere manier kom ik niet meer boven de 3K WN8 uit.. Vind het echt jammer, want ik keek wel uit naar deze update, omdat ik het gevoel had dat de game wat beter in balans zou komen met het vernieuwde spot systeem. Maar het lijkt erop dat goede spelers er juist keihard door geraakt worden en dat de balans juist nog verder te zoeken is..

Meer mensen last van dit fenomeen? Of ben ik de enige en moet ik toch maar weer mijn p0stwarpack installen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Mr_Size schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 23:07:
Nog steeds sinds de update geen enkele speelsessie boven mijn avg WN8 gespeeld. Lijkt wel of ik het hele spel verleerd ben.. Vanavond met best en Dalarian geplatooned, dus met de WR zat het wel snor en op zich had ik ook een aantal prima games, maar op de een of andere manier kom ik niet meer boven de 3K WN8 uit.. Vind het echt jammer, want ik keek wel uit naar deze update, omdat ik het gevoel had dat de game wat beter in balans zou komen met het vernieuwde spot systeem. Maar het lijkt erop dat goede spelers er juist keihard door geraakt worden en dat de balans juist nog verder te zoeken is..

Meer mensen last van dit fenomeen? Of ben ik de enige en moet ik toch maar weer mijn p0stwarpack installen :+
het spotting systeem zelf vind ik wel ok, alleen duurt het nu veel langer voordat 6th sense af gaat. Er zat al een delay in, en nu is dat dus alleen maar langer. het zou ok zijn als ze die delay verkorten, heb nu het idee dat het erg lang is waardoor je 3x zoveel hits pakt dan in de patch hiervoor.

WN8 heb ik weinig van gemerkt, tier X gaat nog ruim boven de 3k, tier 9 3.5-5k en tier 8 is huilen met wn8 van 2200-3k max.

Oh ja, nog wel 7.5k damage geklikt in de skorpion. Alles mocht raak zijn en pennen, games daarna hebben dat weer mooi gecompenseerd ;w

edit:

Skorp G dus, 7.5k damage, game waarin van WG alles mag en kan.

http://wotreplays.com/sit...fadd430116bd06ed2447ee325

[ Voor 10% gewijzigd door gotfurrr op 17-10-2016 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 21:30
Tja zo'n moment had ik gisteren ook in mijn AMX 30 ook ruim 1300 base exp en ook een 1st class.
Beetje vergelijkbare game. Dan zit je echt achter je pc van wat heb ik dan nodig om op dit ding een ace te halen.

Nou dat antwoord kwam gisteren later die dag met 5600 damage en 2000 spotting damage en een aantal kills goed voor 1425 base exp. Toch nog een Ace

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:50
Ben ik serieus de enige speler die praktisch nergens last van heeft met het nieuwe spotting systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
User schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:23:
Ben ik serieus de enige speler die praktisch nergens last van heeft met het nieuwe spotting systeem?
Ik ondervind ook geen problemen. Ik vind deze update op alle vlakken een verbetering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-10 12:43
gotfurrr schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 23:53:
[...]

het spotting systeem zelf vind ik wel ok, alleen duurt het nu veel langer voordat 6th sense af gaat. Er zat al een delay in, en nu is dat dus alleen maar langer. het zou ok zijn als ze die delay verkorten, heb nu het idee dat het erg lang is waardoor je 3x zoveel hits pakt dan in de patch hiervoor.
Het spotting systeem wel ok?
Als LT kun je niet eens meer in een bosje stil staan met je camo aan om te spotten. Je wordt continu zelf gespot door van alles en nog wat.
Ik heb meer het idee dat iemand de camo werking voor HT en LT heeft omgedraaid.

Dan vind ik de delay op Sixth Sense nog wel het minste probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
de problemen zijn er alleen als je zeg maar high risk / high reward posities pakt, in de oude situatie had je nog een paar seconden extra om weg te komen, nu staan er gelijk al 3 guns fully aimed op je. Tenminste, dat is mijn gevoel bij deze patch, soms zie ik ook een scout staan in een of ander bekend bosje en die gewoon helemaal weggefarmed wordt in 2 seconden, dat kan niet anders dan een vertraagde 6th sense zijn (zie het te vaak)
Dweebus schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:01:
[...]

Het spotting systeem wel ok?
Als LT kun je niet eens meer in een bosje stil staan met je camo aan om te spotten. Je wordt continu zelf gespot door van alles en nog wat.
Ik heb meer het idee dat iemand de camo werking voor HT en LT heeft omgedraaid.

Dan vind ik de delay op Sixth Sense nog wel het minste probleem.
Ik heb niet het idee dat het spotting systeem zelf is veranderd, er was wel eerst een bug met bosjes maar die is inmiddels gefixed. Dat scouts nu worden kapot gemaakt is doordat ze te lang in een bosje blijven staan terwijl ze al gespot zijn O-) (ja open deur, maar komt dus door die 6th sense, in de oude situatie scheelde het gewoon een seconde of 2 vermoed ik, misschien zelfs 3)

[ Voor 48% gewijzigd door gotfurrr op 17-10-2016 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
gotfurrr schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:01:
de problemen zijn er alleen als je zeg maar high risk / high reward posities pakt, in de oude situatie had je nog een paar seconden extra om weg te komen, nu staan er gelijk al 3 guns fully aimed op je. Tenminste, dat is mijn gevoel bij deze patch, soms zie ik ook een scout staan in een of ander bekend bosje en die gewoon helemaal weggefarmed wordt in 2 seconden, dat kan niet anders dan een vertraagde 6th sense zijn (zie het te vaak)

[...]

Ik heb niet het idee dat het spotting systeem zelf is veranderd, er was wel eerst een bug met bosjes maar die is inmiddels gefixed. Dat scouts nu worden kapot gemaakt is doordat ze te lang in een bosje blijven staan terwijl ze al gespot zijn O-) (ja open deur, maar komt dus door die 6th sense, in de oude situatie scheelde het gewoon een seconde of 2 vermoed ik, misschien zelfs 3)
Hmm, zal het eens proberen vanavond. Had de lights maar even op zij geschoven vanwege dat probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:23:
Dat komt omdat al jouw crews geen eens SS hebben user....logisch dat jij geen problemen ondervind 8)7
En mocht je dan eens SS rijden sta je toch altijd zo ver naar voren dat je weet dat je gespot bent :+

Ik begin me wel een beetje te irriteren aan het nieuwe spotting system, gisteren echt weer een paar momentjes gehad dat ik echt :( :( :( :( :( :( zat. Plekken waar ik normaal kan staan zonder gespot te worden of als je gespot wordt terug kan rijden pak je nu gewoon hits voordat SS opkomt.

Zeker op Phrovoka is het bijna onmogelijk om die rigde meer effectief te peeken, normaal gesproken kon daar altijd me shots doen nu krijg ik er minimaal 3 terug voordat ik zelf überhaupt kan schieten.

Gisteren echt zoveel momenten gehad dat ik dacht dit gebeurde voorheen nooit. Het lijkt soms ook of je langer gespot blijft dan normaal. Iets zit er in ieder geval niet helemaal lekker.

Iig het aanpassen van SS delay zal het probleem grotendeels fixen. Ik wordt nu namelijk te vaak geschoten voordat SS upkomt en vroeger was dat echt zelden en alleen maar als iemand full try hard 3 minuten preaimed tot ik zou peeken.

[ Voor 9% gewijzigd door jantje 2 op 17-10-2016 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
gotfurrr schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:01:

[...]
Ja zo heeft SS ook niet echt nu want na de eerste shell in je tank is het vrij duidelijk dat je al gespot bent.
Dat van die scouts valt me ook wel op ja. De gene die blijven rijden leven meestal wel wat langer maar de gene die in een bosje staan zijn meestal geen lang leven beschonken.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:39:
[...]

Dat komt omdat al jouw crews geen eens SS hebben user....logisch dat jij geen problemen ondervind 8)7
En mocht je dan eens SS rijden sta je toch altijd zo ver naar voren dat je weet dat je gespot bent :+
Inderdaad, als je tegen de vijand aan staat hoef je helemaal niet te weten dat je gespot bent!

Ik ben eerder een koeievanger op mijn tank nodig dan Sixth Sense. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

SS is nu inderdaad waardeloos, zeker als je al ergens zit waar de focus is.
Meestal ben je al dood voor de SS afgaat 7(8)7
Delay van de SS is nu gewoon te kort, hij gaat +- 3s na de spot, maar door het nieuwe systeem ben je dan dus al 3s zichtbaar, terwijl vroeger dit 2s was door de spot delay en WG maar roepen "Works as designed" :(

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Dus feitelijk hebben ze Sixth Sense net zo... marginaal nuttig gemaakt als de andere skills/perks? ;)

Tenminste, ik vind niet zoveel skills/perks echt nuttig. BIA, Camo en Repair wel, maar al de andere maken niet écht heel veel verschil volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Okars schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:30:
Dus feitelijk hebben ze Sixth Sense net zo... marginaal nuttig gemaakt als de andere skills/perks? ;)

Tenminste, ik vind niet zoveel skills/perks echt nuttig. BIA, Camo en Repair wel, maar al de andere maken niet écht heel veel verschil volgens mij.
Ja je zou het ook net als bij World of Warships gewoon standaard kunnen maken.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okars schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:30:

Perks als Smooth Ride e.d. zijn anders ook best handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 18:59:
[...]

Perks als Smooth Ride e.d. zijn anders ook best handig.
Eigenlijk zijn alle skills en perks wel handig :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XBladee schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 19:36:
[...]

Eigenlijk zijn alle skills en perks wel handig :+ .
Oneens, lang niet allemaal. Ik reageerde op de stelling dat enkel BiA, camo en repair handig zouden zijn. Dat zijn er dus wel degelijk meer maar zeker niet allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Het valt mij op dat nu mensen niet meer op enemy kunnen zeuren dat er veel meer tegen het eigen team aan wordt gezeurd.... Zal wel komen omdat er altijd mensen zijn die wat moeten zeggen... :D

Nog twee leuke ace tanker replays.

Cromwell B defense switch: Switch!

T-34 (Rus Tier V) camper? Defend and Attack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:36
Prima als het zo gaat :(

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TCLTswf.png

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Troost je het is bij mij niet anders...
Probeer zoveel mogelijk damage te halen en je team als meatshield te gebruiken...
Uitermate frustrerend als je PS aanstaan :/

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ja lekker die top tiers die niks doen. Gisteren ook weer een paar van zulke figuren gehad... En met een t-34-2 is het nogal lastig om een tier 9 of 10 game te dragen!
Vandaag proberen de laatste 15k op die tank te grinden en dan binnenkort de wz-120 kopen als ook de XP to free XP in de aanbieding is.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
JRacer schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 22:20:
Het valt mij op dat nu mensen niet meer op enemy kunnen zeuren dat er veel meer tegen het eigen team aan wordt gezeurd.... Zal wel komen omdat er altijd mensen zijn die wat moeten zeggen... :D
* voelt zich aangesproken* :+ Alleen praat ik altijd meer random dingen, dan echt op het team, tenzij het zulke bots zijn 8)7

Gisteren dacht ik even "snel" arty triple te halen met obj. 212.... dan merk je pas hoe slecht de teams zijn. Uiteraard bijna alles verloren terwijl je als arty voldoende damage heb gedaan. Ook wel grappig dat het lijkt alsof batchats niet te oneshotten zijn. Ik heb gisteren 4x een batchat direct geraakt en 0x gepenned.

2x recht op zn turret nope, 1x recht in zn zijkant. en 1x kwam een batchat met 700hp me halen...direct ik hem op 25m... nope 566 damage... |:(

En dan krijg je daarna himmelsdorf en dan win je zonder iets te kunnen doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-10 09:27
jantje 2 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:09:
[...]

En dan krijg je daarna himmelsdorf en dan win je zonder iets te kunnen doen 8)7
Ach, niet zeuren.. je hebt hem dus toch getrippeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Wat een drama... sta ik te peeken over een ridge, besluit een friendly SuperPershing mij te teamdamagen, omdat hij er zin in had. Echt... 4 losses op rij omdat we teamkillers hebben of binnen 2 minuten 0-9 achter staan. Zelden zulke teams gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Kan je dat geloven :

Blind weggeschoten door een 140 op +- 100 meter !
Ergste van al is dat mijn viewrange in T69 459 meter is !
Fu spotting system...
Zelfs in real life zou ik nog een haas met een bazooka zien staan hebben op die afstand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
nvidia666 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:20:
Kan je dat geloven :

Fu spotting system...
Zelfs in real life zou ik nog een haas met een bazooka zien staan hebben op die afstand...
Ik kan dat geloven ja... double bush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Laatst online: 07-09 20:49
Man, wat is die chat er op vooruit gegaan |:(
(En ja, idd. Want mooi blauw is niet lelijk 8) )

Afbeeldingslocatie: https://hirzo.com/img/foto/fora/shot_116.jpg

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
nvidia666 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:20:
Kan je dat geloven :

Fu spotting system...
Heb het net ook weer hoor. Ik word door alles gespot in mijn T71, maar spot zelf niks. Of ik nou achter bushes sta of 400 meter verderop rijd. Maakt allemaal geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren de grind op de t-34-2 afgerond, niet echt een van mijn favoriete tanks... Over een tijd maar eens XP converten zodat ik een aantal dingen kan unlocken op de wz-120.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
wsLy schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 05:25:
Gisteren de grind op de t-34-2 afgerond, niet echt een van mijn favoriete tanks... Over een tijd maar eens XP converten zodat ik een aantal dingen kan unlocken op de wz-120.
Doe dat. De stock WZ-120 is echt een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
User schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:36:
[...]
Doe dat. De stock WZ-120 is echt een ramp.
Ja daarom koop ik hem nog niet... Moet die eerste gun en dan pas de turret unlocken... Ffs.. de topgun heb ik al via de heavy lijn.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
wsLy schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:42:
[...]

Ja daarom koop ik hem nog niet... Moet die eerste gun en dan pas de turret unlocken... Ffs.. de topgun heb ik al via de heavy lijn.
Lucky you, ik had helemaal niets toen ik er mee begon. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
wsLy schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 05:25:
Ik heb sinds eergisteren een stock m46 Patton ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Kepro schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:47:
[...]

Die heeft tenminste nog de Pershing gun met degelijke pen...
Ik mag even 100.000 free xp gaan gebruiken voor tracks, gun en turret. Maarja veel strongholds spelen en random battles als ik Free XP bonus heb geactiveerd. Heb nog 30k staan dacht ik.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
wsLy schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:53:
[...]

Die heeft tenminste nog de Pershing gun met degelijke pen...
Ik mag even 100.000 free xp gaan gebruiken voor tracks, gun en turret. Maarja veel strongholds spelen en random battles als ik Free XP bonus heb geactiveerd. Heb nog 30k staan dacht ik.
Met gold wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:47:
[...]

Ohjee another statpedder has been born... /3

Mijn stetpad skills waren gisteren ondermaats dus ben gisteren maar semi-geragequit niets mocht :|
Skoda T-50 liep me te veel te trollen...weer 99, nog wat % mark en dan weer faal games :+

Niet dat die mark me interesseert maar telkens 2k schieten in een T9 med is gewoon frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 00:51
jantje 2 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:05:
[...]

Ohjee another statpedder has been born... /3

Mijn stetpad skills waren gisteren ondermaats dus ben gisteren maar semi-geragequit niets mocht :|
Skoda T-50 liep me te veel te trollen...weer 99, nog wat % mark en dan weer faal games :+

Niet dat die mark me interesseert maar telkens 2k schieten in een T9 med is gewoon frustrerend.
Jij bent echt compleet vervreemd van de realiteit in WoT he? >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Razorbite schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:11:
[...]

Nee hoor, mijn realiteit zijn mijn gemiddelde, wat een andere speler in WoT doet moet hij weten.
Maar als ik onder mijn gemiddelde speel is dat frustrerend ;)

Zeker als RNG zich er dan ook nog even in gaat mengen.

45% super P 4x bouncen op z'n cupola terwijl je hoger staat, 2x een grille bouncen 1x missen in 1 clip.
Je kan onwijs goed zijn in WoT maar als RNG anders beslist heb je geen kans meer |:(

Vroeger had ik altijd een mooi egaal lijntje die linear omhoog liep voor me stats, maar tegenwoordig zitten daar echt veel meer hobbels in. Al komt dat gedeeltelijk denk ik ook door me grinds van de laatste tijd, maar het valt me wel op dat het niet meer so "smooth" loopt als het eigenlijk altijd heeft gedaan.

[ Voor 20% gewijzigd door jantje 2 op 19-10-2016 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:19

Roozzz

Plus ultra

Razorbite schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:11:
[...]

Ik ben een totale noob in verhouding tot jantje 2, en zie een 2k dmg potje in een t9 medium ook gewoon als een matig potje. Dus in zijn referentiekader is dat waarschijnlijk ronduit slecht :P

Rare potjes gisteren trouwens. Legio sideshots die absoluut niet mochten pennen, maar cupola snipen van 300m mocht dan wel weer lukken.

Spotting systeem voelt voor mij een beetje als alles of niets. Het ene potje lijkt het prima, het volgende potje mag ik helemaal niets spotten (lt/mt) terwijl ik door alles gespot wordt.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
jantje 2 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:17:
[...]

Nee hoor, mijn realiteit zijn mijn gemiddelde, wat een andere speler in WoT doet moet hij weten.
Maar als ik onder mijn gemiddelde speel is dat frustrerend ;)

Zeker als RNG zich er dan ook nog even in gaat mengen.

45% super P 4x bouncen op z'n cupola terwijl je hoger staat, 2x een grille bouncen 1x missen in 1 clip.
Je kan onwijs goed zijn in WoT maar als RNG anders beslist heb je geen kans meer |:(

Vroeger had ik altijd een mooi egaal lijntje die linear omhoog liep voor me stats, maar tegenwoordig zitten daar echt veel meer hobbels in. Al komt dat gedeeltelijk denk ik ook door me grinds van de laatste tijd, maar het valt me wel op dat het niet meer so "smooth" loopt als het eigenlijk altijd heeft gedaan.
rng zat niet mee inderdaad bij jou gisteren, terwijl het voor mij gewoon easy mode e50 was :+ wat een belachelijk makkelijke tank blijft dat. Zelfs niet eens full gold geschoten dit keer :+

minder damage doen heeft meestal, bij mij iig, ook te maken met platoonen. In platoon ben ik meestal al blij als ik 3k wn8 haal, terwijl solo altijd een stuk beter gaat in de juiste tanks. (gisteren is denk ik mijn eerste platoon sessie ooit geweest die rond of boven de 5k wn8 lag, daarvoor ook nog een flink aantal vrij matige solo games gespeeld en ben de dag geeindigd op 4.1k wn8)

Eindelijk de 2700 wn8 gepasseerd op wotlabs inmiddels O-)

Moraal van het verhaal, ga solo spelen als het kut gaat ;)

@kepro, de m46 is inderdaad een van de beste statspoetspadder tanks. Heb em zelf alleen weer verkocht omdat ik de e50 stijl leuker vind, maar de m46 is denk ik een nog makkelijkere tank om te statspadden.Vind de e50 wel leuker omdat je er gewoon beter mee kan pushen.

[ Voor 7% gewijzigd door gotfurrr op 19-10-2016 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
gotfurrr schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:23:
[...]

rng zat niet mee inderdaad bij jou gisteren, terwijl het voor mij gewoon easy mode e50 was :+ wat een belachelijk makkelijke tank blijft dat. Zelfs niet eens full gold geschoten dit keer :+

minder damage doen heeft meestal, bij mij iig, ook te maken met platoonen. In platoon ben ik meestal al blij als ik 3k wn8 haal, terwijl solo altijd een stuk beter gaat in de juiste tanks. (gisteren is denk ik mijn eerste platoon sessie ooit geweest die rond of boven de 5k wn8 lag, daarvoor ook nog een flink aantal vrij matige solo games gespeeld en ben de dag geeindigd op 4.1k wn8)

Eindelijk de 2700 wn8 gepasseerd op wotlabs inmiddels O-)

Moraal van het verhaal, ga solo spelen als het kut gaat ;)
Gratz almost purple volgens mijn XVM :+

Normaal gesproken maakt platoon voor mij niets uit, ik schiet net zo makkelijk me damage over het algemeen. ( Ik speel dus bijna nooit solo, alleen lower tiers meestal ) Ik vind solo vaak minder leuk om te spelen waardoor mijn games dan ook minder zijn. Solo ben ik het na 5 games meestal alweer zat.

Met platoon kan je altijd nog een kantje yoloen en gewoon zien hoe het gaat. Solo moet je zo op je team spelen, daar heb ik vaak geen zin in. Ik wil namelijk gewoon doen waar ik zin in heb i.p.v. van naar het team te kijken en op basis daarvan een positie kiezen #lazy

[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 19-10-2016 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
jantje 2 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:27:
[...]

Gratz almost purple volgens mijn XVM :+

Normaal gesproken maakt platoon voor mij niets uit, ik schiet net zo makkelijk me damage over het algemeen. ( Ik speel dus bijna nooit solo, alleen lower tiers meestal ) Ik vind solo vaak minder leuk om te spelen waardoor mijn games dan ook minder zijn. Solo ben ik het na 5 games meestal alweer zat.

Met platoon kan je altijd nog een kantje yoloen en gewoon zien hoe het gaat. Solo moet je zo op je team spelen, daar heb ik vaak geen zin in. Ik wil namelijk gewoon doen waar ik zin in heb i.p.v. van naar het team te kijken en op basis daarvan een positie kiezen #lazy
damn, nog steeds blauw dus 8)7 O-) dacht dat 2700 de magische grens was :+

platoon is inderdaad ook leuker, en je wint gewoon veel meer games - wat ook leuk is. alleen met goede spelers in platoon is het soms/vaak toch racen voor de damage - wat ook leuk is, maar er bij mij soms voor zorgt dat ik binnen 4 minuten geen hp meer heb O-)

maar op jouw niveau is 1 kutgame al killing natuurlijk, en als dat door factoren wordt bepaald waar je zelf geen invloed op hebt dan is het spel al snel erg frustrerend lijkt me. ik vind het zelf al mega irritant af en toe, fully aimed point blank shots bouncen op achterkant tanks, arta die je mag oneshotten, teamgenoten die in de weg rijden of staan, shells die alle kanten op vliegen, shells die de juiste kant op gaan maar op magische wijze alleen crits veroorzaken etc etc etc.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-10 13:42
3e filmpje (op 2:09) betreft een IS-3 alleen tegen 5 tegenstanders... 1 daarvan is echter Horst... die schijnbaar een tier 8 premium heeft gekocht om op tier 3 en 4 full gold te kunnen schieten...

Waarschuwing: schokkende beelden

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QyXIz0lQiVs]

https://wot-life.com/eu/player/horst_51/

[ Voor 14% gewijzigd door _Anvil_ op 19-10-2016 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Wat, dat was geen bot wou je zeggen? Damn, ik dacht toen ik dat filmpje gister zag echt dat het een bot moest zijn...

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
well played :) skorpion vind ik lastig om een beetje betrouwbaar goede games te hebben, maar als alles dan een beetje mee zit dan kan je als geen andere premium damage farmen. Speelstijl vind ik ook leuk om te zien, beter dan ergens in een bosje te zitten campen, ik zou overigens gewoon optics nemen - bino's zijn volgens mij alleen handig als je wel in een bosje gaat staan.
_Anvil_ schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:50:
3e filmpje (op 2:09) betreft een IS-3 alleen tegen 5 tegenstanders... 1 daarvan is echter Horst... die schijnbaar een tier 8 premium heeft gekocht om op tier 3 en 4 full gold te kunnen schieten...

[video]

lol dat soort spelers... maar wel goed dat die er zijn, meer farm mogelijkheden :+

[ Voor 33% gewijzigd door gotfurrr op 19-10-2016 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-10 14:31
_Anvil_ schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:50:

[video]

euw mai gawd...
Ik heb er niet meer woorden voor dan dit. |:( 8)7 :|

Afbeeldingslocatie: http://i2.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/698/489/2f7.png

Kijkend naar zijn profiel...
Hoe krijg je het voor elkaar om in 66 potjes gemiddeld 7.07 WN8 te halen? Het is gewoon bijna knap dat dit kan. Zelf altijd naar voren knallen en nutteloos spotten geeft al meer WN8!

[ Voor 21% gewijzigd door Kliko op 19-10-2016 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Wow, impressive rondje skorpion..

Inderdaad wat geluk momenten, maar dan wel geluk afgedwongen met een lading skill en inzicht die ik nimmer zal halen met dit spel _/-\o_

Ow en weer leuk commentaar, mrSize.. inclusief de termen uit voetballerij.. ik zie opeens Cruyf WoT commentaar geven :P

Sidenote: ik wordt wel een beetje moe van de stortvloed aan Skorpion en Grille 15 rijders opeens, in tegenstelling tot de OI is er wel skill voor nodig.. maar de heren die dat daadwerkelijk kunnen "misbruiken" deze TD's als een soort OP medium met oversized gun.

Gisteravond op El Halluf in mn E100 de halve kaart een Grille15 achtervolgt.. werkelijk elk hoekje kon hij peaken en me met een snapshot raken terwijl ik weer mis schoot. Dan kun je zeggen, dat kan een med of light ook.. maar die heeft geen verbeterde e100 gun aan boord he..

Uiteindelijk wel goed gekomen met wat geduld en voorzichtigheid, zeker toen ik een collega Grille met een HE shell pende :P

[ Voor 47% gewijzigd door _Anvil_ op 19-10-2016 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk om te zien dat je de replay goed genoeg vond voor een 'doing everything right' :)
Je hebt helemaal gelijk dat in dit potje alles meezat en alles mocht. Normaal gesproken wordt je direct geyolo'd als je in een Skorpion zit en gespot wordt (niet geheel onterecht), maar hier kon ik lekker mijn gang gaan. En dat schot op de Hummel was compleet belachelijk ja :P
gotfurrr schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:08:
well played :) skorpion vind ik lastig om een beetje betrouwbaar goede games te hebben, maar als alles dan een beetje mee zit dan kan je als geen andere premium damage farmen. Speelstijl vind ik ook leuk om te zien beter dan ergens in een bosje te zitten campen, ik zou overigens gewoon optics nemen - bino's zijn volgens mij alleen handig als je wel in een bosje gaat staan.
Thanks! Heb hetzelfde probleem in de Skorpion: in de ene sessie mag alles en haal je 3k avg dmg, de andere keer mis je al je shells en wordt agressief spel direct afgestraft.
Overigens heb ik zowel Optics als Binos (i.p.v. GLD). Ik heb een behoorlijk slechte crew (1 skill) en heb dus Optics nodig om uberhaupt wat te zien. Binos zijn erg situationeel, maar handig voor enkele end-game situaties of op een map als Malinovka, zeker omdat de viewrange met Optics met mijn crew maar iets van 415 meter is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Dit vat de avond wel aardig samen... wat een teams :(
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2lc5vu1.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Vergeten ingame een screenshot te maken, dus dan maar zo:
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/rOC4a/5bd627ce1b.png
Vandaag ff wat low tiers zitten paddspelen. Al een beste poos niet meer zo'n lol gehad in platoon. :9

Of deze:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hiHMel8.jpg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
B2 platoons... ranzig... gewoon ranzig..

Ik ben nu al een jaar gestopt, maar schaam me nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:43

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Jemig, ben het spel echt verleerd.... kom niet eens meer boven mijn gemiddelde van 1400 wn8 uit..... :X
Over de team maar te zwijgen.... ben er wel een beetje klaar mee....

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-10 21:36
Harmen schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:54:
Jemig, ben het spel echt verleerd.... kom niet eens meer boven mijn gemiddelde van 1400 wn8 uit..... :X
Over de team maar te zwijgen.... ben er wel een beetje klaar mee....
Mijn WN8 is 635... en ik ben nog lang niet klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
_Anvil_ schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:27:
B2 platoons... ranzig... gewoon ranzig..

Ik ben nu al een jaar gestopt, maar schaam me nog...
UE 57 spelen die kunnen die dingen makkelijk hebben

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kepro
Ik had gisteren een heerlijke avond. In 1 klap 10 missies (waaronder de platoon) verder met dank aan quantor en best. (T-55)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
GerGio schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 06:49:
[...]

UE 57 spelen die kunnen die dingen makkelijk hebben
Ow, in de B2 is er een hele lijst van bedreigingen:

- andere B2's en valentine II's (al pennen die je moeilijk, vooral als ze niet weten waar het kan)
- mathilda's (pennen je altijd en jij hen amper)
- elke TD die de laatste 2 jaar is uit gekomen met hoge pen (powercreep in motion)
- derp hetzers

de rest is echter fodder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kepro schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:30:
Ik had gisteren een heerlijke avond. In 1 klap 10 missies (waaronder de platoon) verder met dank aan quantor en best. (T-55)
Ging voor mij ook best aardig, zelf ook twee missies voor de Obj 260 gehaald. Ook weer een les gehad in niet te vroeg yolo gaan, maar echt leren doe ik er niet van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gisteren weer eens een paar potjes gespeeld, voor het eerst in een krappe maand denk ik. Potjes an sich gingen wel lekker. Lekker aan het kill securen geweest. Het kwam zo uit, maar ik vind het wel grappig om op tier 8 na 2 schoten 100 dmg gedaan te hebben en 2 kills te hebben. Ook nog enkele potjes duidelijk het verschil kunnen maken (samen met m'n platoonmaat), feels good.

Maar ik heb gisteren 2 of 3 keer gehad dat zodra de countdown op 0 kwam en de battle begon, dat de countdown op 0 blijft staan en dat ik niet kan bewegen. Ik zie voor de rest iedereen wegrijden, maar ik kan niks anders doen dan alt-f4 en de game herstarten. Nu gaat dat best vlot, maar bijv. in een Super Pershing heb je iedere seconde nodig aan het begin van de pot om op tijd in positie te komen. Heeft iemand anders dat ook (gehad) en/of weet iemand een oplossing?

Ik heb maar één mod (autoaim+), verder stock. Ook geen lag issues verder. Heb het probleem al langer, maar dan is het om de paar avonden misschien een keertje dat het gebeurt. Gisteren was het 2-3 keer in 7 potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Gaius schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:02:
Gisteren weer eens een paar potjes gespeeld, voor het eerst in een krappe maand denk ik. Potjes an sich gingen wel lekker. Lekker aan het kill securen geweest. Het kwam zo uit, maar ik vind het wel grappig om op tier 8 na 2 schoten 100 dmg gedaan te hebben en 2 kills te hebben. Ook nog enkele potjes duidelijk het verschil kunnen maken (samen met m'n platoonmaat), feels good.

Maar ik heb gisteren 2 of 3 keer gehad dat zodra de countdown op 0 kwam en de battle begon, dat de countdown op 0 blijft staan en dat ik niet kan bewegen. Ik zie voor de rest iedereen wegrijden, maar ik kan niks anders doen dan alt-f4 en de game herstarten. Nu gaat dat best vlot, maar bijv. in een Super Pershing heb je iedere seconde nodig aan het begin van de pot om op tijd in positie te komen. Heeft iemand anders dat ook (gehad) en/of weet iemand een oplossing?

Ik heb maar één mod (autoaim+), verder stock. Ook geen lag issues verder. Heb het probleem al langer, maar dan is het om de paar avonden misschien een keertje dat het gebeurt. Gisteren was het 2-3 keer in 7 potjes.
ik zou eerst checken of het een bekend probleem is met die mod, of ff vanilla spelen en kijken of je dan het probleem nog hebt. Speel je via wifi? misschien dat het ook iets te maken kan hebben met een brakke verbinding (packetloss of iets dergelijks)
Quantor schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:55:
[...]

Ging voor mij ook best aardig, zelf ook twee missies voor de Obj 260 gehaald. Ook weer een les gehad in niet te vroeg yolo gaan, maar echt leren doe ik er niet van :)
beter te vroeg yolo dan te laat yolo :+

Ik had gisteren een goed begin in platoon met size, zat denk ik rond de 3500-4000 dmg average, daarna nog even solo kennis gemaakt met de meest belachelijke WG MM rigging. gg. uiteindelijk geëindigd nog rond 3300 wn8, maar mijn laatste games waren allemaal rond de 1500 dmg 8)7 (misschien ook wel deels mijn eigen schuld, omdat ik in een skorpion G weiger om ergens achter in een bosje 10 minuten te campen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-10 09:27
HirzoSchuurman schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 21:46:
Man, wat is die chat er op vooruit gegaan |:(
(En ja, idd. Want mooi blauw is niet lelijk 8) )

[afbeelding]
Ach soms moet je gewoon even "schoonmaken" en dan is er Blue Wonder
Roozzz schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:22:
[...]

Ik ben een totale noob in verhouding tot jantje 2, en zie een 2k dmg potje in een t9 medium ook gewoon als een matig potje. Dus in zijn referentiekader is dat waarschijnlijk ronduit slecht :P

Rare potjes gisteren trouwens. Legio sideshots die absoluut niet mochten pennen, maar cupola snipen van 300m mocht dan wel weer lukken.

Spotting systeem voelt voor mij een beetje als alles of niets. Het ene potje lijkt het prima, het volgende potje mag ik helemaal niets spotten (lt/mt) terwijl ik door alles gespot wordt.
Het kan erger.. minder dan 2K damage schieten in je ST-I en dan na afloop constateren dat je de meeste damage hebt geschoten van je team :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaius schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:02:
Die beschrijving komt me bekend voor! Tot voor kort gebeurde dat bij mij vaak tijdens het eerste potje van een sessie en af en toe ook random.

Bij mij was het echter wel een probleem met mods. Ik gebruik ook niet meer dan XVM, Session Statistics en AutoAim+, en hoewel ik dacht dat ze up-to-date waren heb ik voor de zekerheid toch nog maar eens de laatste versies gedownload. En sinds dat moment nergens last meer van gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Bugje waar ik gisteren tegenaan liep was dat ik niet meer kon typen in chat. De cursor verschijnt wel in het chatvenster, maar wat ik verder tik niet. Door 2x op esc te rammen en dan opnieuw proberen werkt het wel weer. Ik gebruik de laatste versie van post's modpack trouwens.
In principe vrij irritant, maar het geeft wel een paar seconden extra bedenktijd voordat ik op mijn teamgenoten ga ragen. Dus in dat opzicht ook wel weer ok en dus niet de moeite genomen om uit te zoeken waar de bug vandaan komt :P
Gadgeteer schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:18:
[...]

Het kan erger.. minder dan 2K damage schieten in je ST-I en dan na afloop constateren dat je de meeste damage hebt geschoten van je team :(
Zo herkenbaar, zelf een zeer matig potje hebben en toch ruimschoots bovenaan staan. :X

[ Voor 26% gewijzigd door Roozzz op 20-10-2016 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Weet iemand of de consumables binnenkort weer in de aanbieding zijn? Ben door mijn repair kits heen en 20K kwijtraken per kapotte track etc is best veel :P Net besloten niet te repairen omdat ik toch wel dood ging, en mijn tank repareren goedkoper zou zijn dan repair kit gebruiken. Game stonden trouwens keurig 13-2 voor, dus het was niet alsof de game er van af hing ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
als je er zo over denkt, wellicht toch maar small repair kit gebruiken voorlopig? (ik gebruik eigenlijk alleen op mn t10's een large kit)

Recent 2 x een consumable aanbieding gehad, denk dus voorlopig niet.

[ Voor 20% gewijzigd door _Anvil_ op 20-10-2016 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Ja zal ik gaan doen, maar ook die zijn bijna op. Had de vorige keer niet goed opgelet en allemaal fire extinguishers gekocht ipv repair kits 8)7

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Ook maar weer begonnen. Maar de Chinese 110 is moeilijk om mee te spelen tot je de 100mm hebt zeg... en die is 58000 XP :{

Tot die tijd met de 122mm die 175mm pen heeft ;w

Maar Tier 8 potjes zijn wel leuk. Bounce, bounce, bounce, bounce, bounce :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Okars schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:17:
Ook maar weer begonnen. Maar de Chinese 110 is moeilijk om mee te spelen tot je de 100mm hebt zeg... en die is 58000 XP :{

Tot die tijd met de 122mm die 175mm pen heeft ;w

Maar Tier 8 potjes zijn wel leuk. Bounce, bounce, bounce, bounce, bounce :D
Zie het als een IS-6 zonder pref MM :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
Daarnet een lekkere battle gehad op Tundra in de WZ-131 :)

Victory!
Battle: Tundra
Vehicles: WZ-131
Experience received: 2.541
Credits earned: 55.955 (compensation for damage caused by allies: 388)
Battle achievements: Confederate, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XaVAXHq.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Het begon gisteren zo goed totdat de teams begonnen de failen. Ik maar spotten in m'n ru en niemand die erop schiet. Een batchat die staat te rukken/campen in onze cap. Ik word outspotted door een heuze type 4 heavy... 3 potjes alleen maar last van arta gehad en toen... (geen idee hoe de map heet) maar er was deze keer geen arta. In de in CAX en een andere NL in een 113. Droom mm, hij heeft 1900 wn8 dus je zou verwachten dat hij het spelletje wel snapt, nou nee hoor. 8)7 mijn rage was fijn.

Toen de E5 met cola uitgerust en 50% aan gold geladen en toch nog op een redelijk 3100 wn8 beland.

Edit: ook nog een paar missies gehaald zit nu op de achterlijke HT missie 3000 schade toen en cappen. Wie verzint zoiets. |:( ;(

[ Voor 18% gewijzigd door Kepro op 21-10-2016 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:42:
Het begon gisteren zo goed totdat de teams begonnen de failen. Ik maar spotten in m'n ru en niemand die erop schiet. Een batchat die staat te rukken/campen in onze cap. Ik word outspotted door een heuze type 4 heavy... 3 potjes alleen maar last van arta gehad en toen... (geen idee hoe de map heet) maar er was deze keer geen arta. In de in CAX en een andere NL in een 113. Droom mm, hij heeft 1900 wn8 dus je zou verwachten dat hij het spelletje wel snapt, nou nee hoor. 8)7 mijn rage was fijn.

Toen de E5 met cola uitgerust en 50% aan gold geladen en toch nog op een redelijk 3100 wn8 beland.

Edit: ook nog een paar missies gehaald zit nu op de achterlijke HT missie 3000 schade toen en cappen. Wie verzint zoiets. |:( ;(
Ach die capmissie was hiervoor nog leuker toen moest je nog een x aantal cap punten halen. Je hoeft nu alleen maar in de cap te staan. Dus flank roflstompen 3k damage doen.. KEP OR LOSE roepen en je hebt je missie :+

Of 3k damage doen eigen base campen totdat de andere flank gaat cappen 1x decappen = profit.

Gisteren alleen absolute supremacy toernooi gespeeld, uiteraard tegen RSOP.( Denk naast Animals wel een van de betere teams ) begonnen lekker 2-0 voor. Krijgen we het voor elkaar nog naar 2-2 te spelen. Gelukkig laatste game gewonnen dus met 3-2 door 8)

Vanavond tegen een statisch gezien een iets minder team, dus hopelijk winnen we dit ook, dan zitten we volgens mij al in "the money" al is het niet veel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
wat gaat dat credits grinden langzaam als je niet in een clan zit zeg. Damn. Ben al een paar dagen bezig om genoeg credits te grinden om de 113 te kunnen kopen, gelukkig is de skorpion in randoms erg leuk om te spelen. Maar mis de sh's met credit bonus wel lol.

Helaas een hoop matige games, toch nog rond de 3300 wn8 geeindigd met een superdeluxe 47% winrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-10 11:30
Was je al van plan 30500 gold te kopen?Nu krijg je daar de Pz 2J gratis bij >> https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/1212/

Of was je van plan Pz 2J te kopen? dan krijg je daar 30500 gold bij

[ Voor 22% gewijzigd door SpamLame op 21-10-2016 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

En dan kom je ineens een BW'er (Bekende WOT'er) tegen: Orzanel in een Tiger 2.
Vervolgens alle 2 ons potje een beetje verneukt omdat we vooral met elkaar in de clinch lagen (tomaten teams dus tja...). Maar goed uiteindelijk hem wel helemaal weggeschoten :P
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/x0s31d.png

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander0506_1
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-10-2017
Wat had ik kunnen doen om op het einde om te winnen?
http://wotreplays.com/sit..._1-rheinmetall_skorpion_g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Nice game!!! Maar ben het niet met je eens dat de de tier x zwaar op is, zo makkelijk is het niet om die tank op tier x te spelen.

Autoladers zijn erg afhankelijk van hoeveel ze kunnen pennen per clip, en daar heeft de tvp gewoon moeite mee op tier x vanwege wg troll rng.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Vandaag geheel onverwachts een Mark of excellence behaald op m'n Churchill vii. Heb er pas 70 potjes mee gespeeld, maar het ging ineens wel heel lekker met ook een paar T8 kills. Ondanks dat dat ding traag en lomp is vind ik m wel leuk om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
je wilde vooral de andere partij niet laten winnen lijkt me. Ik had zelf gewoon gepeaked, dan maar een "echte" loss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander0506_1
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-10-2017
gotfurrr schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:44:
[...]

je wilde vooral de andere partij niet laten winnen lijkt me. Ik had zelf gewoon gepeaked, dan maar een "echte" loss
Ja dat is zo, ik wilde niet dat de ander won.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EcoR schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:44:
Vandaag geheel onverwachts een Mark of excellence behaald op m'n Churchill vii. Heb er pas 70 potjes mee gespeeld, maar het ging ineens wel heel lekker met ook een paar T8 kills. Ondanks dat dat ding traag en lomp is vind ik m wel leuk om te spelen
Armor heeft dat ding wel, heb vaak genoeg moeite dat ding te pennen.

Weet niet wat er vanmiddag aan de hand was. Schiet ik met m'n VK3002M 7 keer op een Cromwell. 5 keer pent ie gewoon niet, 1 bounce en een treffer. Wat een ongelovelijk wisselvallige gun heeft dat ding. Het ene potje pen je tier 8 heavys en dan dit soort potjes.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Wat een enorme monsterpot zeg! Ging die laatste er in dan had je wel een mooie replay gehad voor je doing everything right series ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
gotfurrr schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:14:
[...]

Nice game!!! Maar ben het niet met je eens dat de de tier x zwaar op is, zo makkelijk is het niet om die tank op tier x te spelen.

Autoladers zijn erg afhankelijk van hoeveel ze kunnen pennen per clip, en daar heeft de tvp gewoon moeite mee op tier x vanwege wg troll rng.
Ur kidding right? De tvp is OP. Het enige wat ie mist is een beejte pen, maarjah dat kan je makkelijk compeseren.... Elke fout die de enemy maakt kan je kei en kei hard afstraffen met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
XBladee schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 00:29:
[...]

Ur kidding right? De tvp is OP. Het enige wat ie mist is een beejte pen, maarjah dat kan je makkelijk compeseren.... Elke fout die de enemy maakt kan je kei en kei hard afstraffen met dat ding.
ik zeg toch ook niet dat de tvp NIET op is? alleen is het imho echt niet zo dat iedereen ff makkelijk tientallen procenten meer average damage schiet in dat ding tov andere tier X meds.

games worden imho echt niet opeens easy mode met de tvp, het is geen e50 of m46 (of zelfs de t50, die ik zelf op tier IX wel zwaar op vond) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat blijft arty toch een waardeloze toevoeging aan het hele spel. Gelukkig is de wraak zoet als je er een paar mooie HE shells in kunt pompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Roozzz schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:41:
Bugje waar ik gisteren tegenaan liep was dat ik niet meer kon typen in chat. De cursor verschijnt wel in het chatvenster, maar wat ik verder tik niet. Door 2x op esc te rammen en dan opnieuw proberen werkt het wel weer. Ik gebruik de laatste versie van post's modpack trouwens.
In principe vrij irritant, maar het geeft wel een paar seconden extra bedenktijd voordat ik op mijn teamgenoten ga ragen. Dus in dat opzicht ook wel weer ok en dus niet de moeite genomen om uit te zoeken waar de bug vandaan komt :P

[...]

Zo herkenbaar, zelf een zeer matig potje hebben en toch ruimschoots bovenaan staan. :X
Die bug heb ik ook gemerkt. Een keer klikken in het chatvenster werkt ook om het op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
gotfurrr schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 01:22:
[...]

ik zeg toch ook niet dat de tvp NIET op is? alleen is het imho echt niet zo dat iedereen ff makkelijk tientallen procenten meer average damage schiet in dat ding tov andere tier X meds.

games worden imho echt niet opeens easy mode met de tvp, het is geen e50 of m46 (of zelfs de t50, die ik zelf op tier IX wel zwaar op vond) :+
Dat klopt. Daarvoor heb je een tank nodig die (bijna) niet te pennen is... Imo ik vind juist wel dat de tvp easy mode spelen is ten opzichte van bijvoorbeeld een m48 patton of t62a. Bijvoorbeeld: De meeste maps hebben voor mij een favoriete start positie waar je enemies makkelijk off guard kunt pakken. In de patton zou ik bijvoorbeeld maar 2 shoten kunnen doen. Maar met de tvp kan ik met gemak me hele clip legen aka 1280 dmg doen en weer weg rijden. Het is meer de ratio tussen de tijd dat je jezelf hoeft te laten zien aan de enemy, en de dmg die je in die tijd kan doen. Wat deze tank ongelooflijk sterkt maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Weeral typisch dat tomaten geen maptactics kennen...
Encounter op himmelsdorf op hill
Resultaat meer dan de helft rijd naar cap...
Hill overrompeld met mezelf erbij en 2 min later in de garage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Ik heb echt 10x het einde teruggekeken maar het lijkt erop dat de Grille 15 ongeveer 702hp had( maar moeilijk te lezen ) hij was dus 3 shot... :+

Jammer dat hij dat niet had ingezien en had eigenlijk die grille moeten focussen toen hij kwam aanrijden en die arty laten doen, die was eigenlijk geen prio. En na zijn 1ste shot( die dus wel damage deed, volgens mij? ) had hij moeten droppen...

Verder wel een hele zieke game natuurlijk, perfecte timings telkens, en volgens mij was die clip op die IS-4 niet helemaal fully aimed tussen de shells? maar wel apart dat hij hem van aimbot beschuldigd terwijl hij gewn in zn reet wordt gefarmed |:(

A.k.a installeer eens een echte modpack die al die nep unicums weer blauw maakt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
ah wat fijn een afk type 4 spotten en weggeschoten word door m'n team en de volle 2050 damage op mijn naam schrijven :)
Zo stond ik in een tier 10 pot op de mooie 2de plaats met m'n T69 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:55
Okars schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:05:
[...]

Die bug heb ik ook gemerkt. Een keer klikken in het chatvenster werkt ook om het op te lossen.
Of 2x F1
Pagina: 1 ... 56 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).