Ik heb mijn Ace Tankers op dat ding zonder de autoloader gehaald. De reload is toch dik in orde. Zit nu bij de Bulldog een beetje met een zelfde dilemma.
Bulldog autoloader.Edmin schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 19:14:
[...]
Ik heb mijn Ace Tankers op dat ding zonder de autoloader gehaald. De reload is toch dik in orde. Zit nu bij de Bulldog een beetje met een zelfde dilemma.
t37 single shot.
Die buldog is met 10 granaten in de autolader geweldig.
De reload van 34 seconden is daarna wat minder, maar dat hoort erbij.
Probeer ze gewoon allebei, en dan kiezen wat je het beste ligt.
En daarna de T49. Die heeft maar 1 schot nodig. :-)
De reload van 34 seconden is daarna wat minder, maar dat hoort erbij.
Probeer ze gewoon allebei, en dan kiezen wat je het beste ligt.
En daarna de T49. Die heeft maar 1 schot nodig. :-)
Whoah, dit is mij nog niet eerder opgevallen.
Zodra ik ingelogd ben en in mijn garage ben word er zeer veel data overgepompt via het netwerk naar hun servers. Mijn switch ging flink knipperen over de porten heen.
Een constante stroom van data die over en weer gaat en dan zit ik niet eens op een server maar gewoon niets te doen in de garage. Zodra ik de game sluit is het voorbij.
Ik speel wot sinds het eerste uur vanaf de eerste beta maar dit was mij nog nooit opgevallen
Zodra ik ingelogd ben en in mijn garage ben word er zeer veel data overgepompt via het netwerk naar hun servers. Mijn switch ging flink knipperen over de porten heen.
Een constante stroom van data die over en weer gaat en dan zit ik niet eens op een server maar gewoon niets te doen in de garage. Zodra ik de game sluit is het voorbij.
Ik speel wot sinds het eerste uur vanaf de eerste beta maar dit was mij nog nooit opgevallen
P2P aanstaan in je launcher ? Anders kan het zijn dat jij updates deelt met andere gebruikers via P2P protocoltoro schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:01:
Whoah, dit is mij nog niet eerder opgevallen.

[ Voor 10% gewijzigd door Breezers op 10-10-2016 20:24 ]
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
LP
Nee dat is het niet. Dat staat allemaal uitBreezers schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:15:
[...]
P2P aanstaan in je launcher ? Anders kan het zijn dat jij updates deelt met andere gebruikers via P2P protocol
[afbeelding]

Waarom ben ik alleen nog maar bottom-tier zodra ik 90+% voor de moe kom in een tank? Is dit een "feature" of gewoon domme pech? Die laatste 2% vallen niet bepaald mee op deze manier 
-edit-
De T28 concept staat in de garage
Eerste potje van de avond met de ISU-152 meteen 5k dmg en 7 kills (in een loss uiteraard), was ruim voldoende om td15.2 met honours te halen
-edit-
De T28 concept staat in de garage
[ Voor 34% gewijzigd door Roozzz op 10-10-2016 21:41 ]
If you can see, look. If you can look, observe
Meer damage om te jatten dus gaat je Mark sneller.Roozzz schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:17:
Waarom ben ik alleen nog maar bottom-tier zodra ik 90+% voor de moe kom in een tank? Is dit een "feature" of gewoon domme pech? Die laatste 2% vallen niet bepaald mee op deze manier
In theorie wel jaUser schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:57:
[...]
Meer damage om te jatten dus gaat je Mark sneller.
If you can see, look. If you can look, observe
Pfff, lang genoeg geduurd en gehaald met een tank waar ik het niet in had verwacht. HT15.2 in de T29... 
Nadat ik was afgeschoten was het nog spannend of we zouden winnen, maar door mijn 'vriend' RNG en een stommiteit van de tegenstander wonnen we toch nog.... Hierdoor HT 15.2 met honours.
T29 Ridge Line Warrior
Nadat ik was afgeschoten was het nog spannend of we zouden winnen, maar door mijn 'vriend' RNG en een stommiteit van de tegenstander wonnen we toch nog.... Hierdoor HT 15.2 met honours.
T29 Ridge Line Warrior
Na een klein weekje na de update nog steeds geen enkele goede sessie gehad. Er is echt iets kapot gemaakt met deze update, voor zover de game al 'heel' was of course. De 2 dingen die me het meest opvallen:
-ik word nog sneller gespot, met name in lights. En dat SS dan later opkomt helpt natuurlijk niet echt, maar dat is niet eens waar ik veel last van heb. Het lijkt wel of het spot systeem een factor 3 meer broken is dan eerst, bizar gewoon.
-er is een accuracy nerf geweest ofzo. Ik mag gewoon niets meer raken. Had een game in de FV215b, toch 1 van de meer accurate guns in de game, en ik mis en/of bounce gewoon 5-6 shells op rij op meds zonder armor zoals STA-1 en Patton. En ik stond 50m bij ze verwijderd...
-ik word nog sneller gespot, met name in lights. En dat SS dan later opkomt helpt natuurlijk niet echt, maar dat is niet eens waar ik veel last van heb. Het lijkt wel of het spot systeem een factor 3 meer broken is dan eerst, bizar gewoon.
-er is een accuracy nerf geweest ofzo. Ik mag gewoon niets meer raken. Had een game in de FV215b, toch 1 van de meer accurate guns in de game, en ik mis en/of bounce gewoon 5-6 shells op rij op meds zonder armor zoals STA-1 en Patton. En ik stond 50m bij ze verwijderd...

Het is toch bekend dat bosje stuk zijn. Tijdens een potje denk je daar wss niet over na wat niet helpt. Je bent nu instant spotted en daardoor lijkt 6th sense pas later aan te gaan.Mr_Size schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 22:59:
De 2 dingen die me het meest opvallen:
Vraagje ,
Krijg je meer exp als je damage doet op hogere tier dan je tank ?
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Ja en minder xp als je op lagere tiers schiet. Daarom krijg je met tier 10's vaak ook lagere XP als je best veel damage hebt gedaan maar dit voornamelijk op bijv. tier 8's is.nvidia666 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 00:22:
Vraagje ,
Je krijgt ook meer xp als je de damage doet binnen 300m afstand (close combat bonus ofzo). Daarom zie je dat ook in de after battle results.
Daarnaast krijg je volle xp als je damage doet binnen je vieuw range. Buiten je vieuw range gaat een deel van de xp naar de mensen die voor je spotten daarom krijg je vaak minder xp als arty speler.wsLy schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 06:43:
[...]
Ja en minder xp als je op lagere tiers schiet. Daarom krijg je met tier 10's vaak ook lagere XP als je best veel damage hebt gedaan maar dit voornamelijk op bijv. tier 8's is.
Je krijgt ook meer xp als je de damage doet binnen 300m afstand (close combat bonus ofzo). Daarom zie je dat ook in de after battle results.
Nickname KasPlantje.
Die zijn gefixt in een minor patch.ElPaco schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 23:01:
[...]
Het is toch bekend dat bosje stuk zijn. Tijdens een potje denk je daar wss niet over na wat niet helpt. Je bent nu instant spotted en daardoor lijkt 6th sense pas later aan te gaan.
Ik heb eventueel nog wel een invitecard voor je. Zit een prem. tankje, prem. account en wat gold geloof ik.gotfurrr schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 17:22:
[...]
ik zoek een account waar ik gewoon een beetje lol mee kan hebben, wat nieuwe dingen uitproberen etc of als ik gebanned ben zoals nu ik toch kan spelenliefst wel met 1 tier x...
Wil er best wat voor geven uiteraard
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als jou. Normaal heb ik een hit percentage van in de 70%.Mr_Size schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 22:59:
Na een klein weekje na de update nog steeds geen enkele goede sessie gehad. Er is echt iets kapot gemaakt met deze update, voor zover de game al 'heel' was of course. De 2 dingen die me het meest opvallen:
Sinds deze patch lijkt het gedaald te zijn naar onder de 50%...
Echt heel apart hoeveel shells niet lijken te gaan naar de plek waar ik schiet.. Heel veel shells die niet een meter voor de tank de grond in duiken etc.
Spotting is momenteel echt broken, zo vaak wordt ik al beschoten voordat SS opkomt, het is gewoon onmogelijk om meer te spelen zoals je voorheen speelde. Soms wordt ik al geraakt door tanks die ik zelf nog niet zie op 100-150m doordat de checks zo snel zijn. Opzich vind ik het wel goed dat het aangepast is maar dan moeten ze ook echt de delay op SS verminderen. Je wordt nu soms gespot terwijl je normaal gesproken niet denkt dat je gespot zou worden en voordat SS je waarschuwt ben je meestal al dood.Mr_Size schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 22:59:
Gisteren perfecte voorbeeld ik was links op de map laatst gespot, ik rijd daarna na het midden. Peek een keer en schiet. krijg bijna instant 3-4 shells terug rijd terug in dekking en toen ging me SS pas op.. no shit sherlock
Ik merkte gisteren met mijn 50B wel dat ik letterlijk niets deadcenter kon raken, fully aimed shots belande allemaal aan de rand van de crosshair Beetje net als de dag ervoor dat ook alles letterlijk mis ging
Daarna russiah 140 gepakt en die werkte opzich best wel redelijk en weinig BS gehad.
Heb zelfs de Paris map gehad en dit keer de andere kant opgegaan en ook daar hebben ze weer een geniale chokepoint gemaakt waar we niet uitkwamen. 2x deze map gespeeld, 2x een graf game gehad. Momenteel heb ik het gevoel dat dit weer een gevalletje bad map design gaat worden.
Six sense icoontje kwam toch altijd 3 seconden later op dan je gespot was?
Ja klopt, maar doordat je nu sneller spotted bent lijkt de delay langer te zijn dan normaal. Ik wordt nu veel vaker beschoten voordat SS opkomt, dus mensen zien mij eerder en kunnen eerder aimen. Normaal gesproken kan je in dekking rijden als SS opkomt en wordt je niet beschoten, tenzij iemand echt fully pre aimed staat. Nu is het meer regel dan uitzondering dat ik al wordt beschoten voordat ik SS überhaupt op zie komen.Kepro schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:31:
Six sense icoontje kwam toch altijd 3 seconden later op dan je gespot was?
Ik kan er niet precies de hand op leggen hoe of waar dit nu precies door komt, gisteren ook een stream gezien stond iemand in een bosje in zijn T49, die zag een IS4 naar hem toe komen naar hem draaien. Normaal gesproken wordt je daar ongeveer gespot. De IS4 schoot hij rijdt weg naar beneden en toen kwam SS pas op.
Je hebt zelf een bepaald gevoel ontwikkeld wanneer je up bent en wanneer je niet meer gespot bent.
Maar ik kan totaal niet meer op dit gevoel vertrouwen waardoor het gewoon raar speelt soms.
Mijn ervaring is ook dat SS later komt dan vorige patch 
Zoals je zegt kon je dan nog wegrijden nu wordt je al geraakt...

Zoals je zegt kon je dan nog wegrijden nu wordt je al geraakt...
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Sinds de patch zie ik niet meer bij het selecteren van een tank in platoon boven aan het platoon venster tegen welke tiers je uit gaat komen
Mijn buddies zien het gewoon wel nog na de update.

Mijn buddies zien het gewoon wel nog na de update.
Moet je jouw mods weer installeren. Voor zover ik weet is het geen standaard feature van WoT.
Heb die SS problemen ook al ervaren, sta je zoomed iemand af te schieten zie je opeens zijn loop op jou gericht worden, was dan net op tijd weg en ging een paar secondes later SS af. 
Hopelijk vanavond beter.

Hopelijk vanavond beter.
Whatever.
WG logicjantje 2 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:37:
[...]
Ja klopt, maar doordat je nu sneller spotted bent lijkt de delay langer te zijn dan normaal. Ik wordt nu veel vaker beschoten voordat SS opkomt, dus mensen zien mij eerder en kunnen eerder aimen. Normaal gesproken kan je in dekking rijden als SS opkomt en wordt je niet beschoten, tenzij iemand echt fully pre aimed staat. Nu is het meer regel dan uitzondering dat ik al wordt beschoten voordat ik SS überhaupt op zie komen.
Ik kan er niet precies de hand op leggen hoe of waar dit nu precies door komt, gisteren ook een stream gezien stond iemand in een bosje in zijn T49, die zag een IS4 naar hem toe komen naar hem draaien. Normaal gesproken wordt je daar ongeveer gespot. De IS4 schoot hij rijdt weg naar beneden en toen kwam SS pas op.
Je hebt zelf een bepaald gevoel ontwikkeld wanneer je up bent en wanneer je niet meer gespot bent.
Maar ik kan totaal niet meer op dit gevoel vertrouwen waardoor het gewoon raar speelt soms.

"– Sixth sense is working correctly, there was a bug which was fixed literally in 1 day, thanks for the bug reports;
– No plans to decrease sixth sense delay, if it would function instantly, everybody would just stand still;"
Bron: https://thearmoredpatrol..../10/qa-10th-october-2016/
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Zo moeilijk is de oplossing toch niet? Zet gewoon geen Sixth Sense op je commander, wordt je ook niet gespot.
Dat heb ik geprobeerd maar ze blijven gewoon op me schieten...volgens mij gebruikt het enemy team altijd unfair plane haxUser schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:14:
Zo moeilijk is de oplossing toch niet? Zet gewoon geen Sixth Sense op je commander, wordt je ook niet gespot.
T110E5 had a rise in statistics, but not critical, no changes planned yet.... well played WGRianata schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:02:
[...]
WG logic:
"– Sixth sense is working correctly, there was a bug which was fixed literally in 1 day, thanks for the bug reports;
– No plans to decrease sixth sense delay, if it would function instantly, everybody would just stand still;"
Bron: https://thearmoredpatrol..../10/qa-10th-october-2016/
[ Voor 45% gewijzigd door jantje 2 op 11-10-2016 13:42 ]
Lol soms is het wel eens leuk om af en toe een lage tier te pakken om kills te maken, maar als je dan ook nog eens een dikke game erin hebt dat is helemaal leuk 
Victory!
Battle: Malinovka
Vehicles: Valentine II
Experience received: 5.248 (x2 for the first victory each day)
Credits earned: 55.847
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Kolobanov's Medal, Pascucci's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Victory!
Battle: Malinovka
Vehicles: Valentine II
Experience received: 5.248 (x2 for the first victory each day)
Credits earned: 55.847
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Kolobanov's Medal, Pascucci's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Je doet je naam eer aanwsLy schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 18:37:
Lol soms is het wel eens leuk om af en toe een lage tier te pakken om kills te maken, maar als je dan ook nog eens een dikke game erin hebt dat is helemaal leuk
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Nieuwe Duitse mini branch vanaf Tier 6 naar de Maus komt eraan.
https://thearmoredpatrol.com/2016/10/11/supertest-mauschen/
Spotting system is inderdaad broken...
Spotting op zich is niet interessant meer want ze zien u uren eerder dan jij hun.
Dus laat het spotting werk over aan een idioot want als jij het doet sta binnen 30 seconde terug in de garage.
En hou er rekening mee dat je in de combat zone altijd zichtbaar bent voor de tegenstander.
Oja SS (die uberhaupt nog meerwaarde heeft) komt altijd te laat zeker een seconde of 2,3 ...
Spotting op zich is niet interessant meer want ze zien u uren eerder dan jij hun.
Dus laat het spotting werk over aan een idioot want als jij het doet sta binnen 30 seconde terug in de garage.
En hou er rekening mee dat je in de combat zone altijd zichtbaar bent voor de tegenstander.
Oja SS (die uberhaupt nog meerwaarde heeft) komt altijd te laat zeker een seconde of 2,3 ...
Naast het spotting systeem dat kapot is, is de experience die je er voor haalt ook kapot. Had gisteren een spelleke waar ik meer dan 4K spotting damage behaalde in een tierX game (gans de match passief zitten spotten) en ik kreeg amper 200 xp met mijn amx 13-57f3
Volgens de logica van WG is er niets mis met het spel na de updateDreekenkorin schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:59:
Naast het spotting systeem dat kapot is, is de experience die je er voor haalt ook kapot. Had gisteren een spelleke waar ik meer dan 4K spotting damage behaalde in een tierX game (gans de match passief zitten spotten) en ik kreeg amper 200 xp met mijn amx 13-57f3

interessant, heb all 100.000 xp op de tiger p. vergeten crew training aan te zettenKepro schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:28:
Nieuwe Duitse mini branch vanaf Tier 6 naar de Maus komt eraan.
Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX
Ik had gisteren nog een vriendschappelijk vijandelijk peloton in een game

(is feature, not bug
)

(is feature, not bug
[ Voor 9% gewijzigd door BeetjeVreemd op 12-10-2016 13:32 ]
B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070
Gisteren de map Paris een stuk of 4x mogen proberen. WG was kind met de map rotation, dus kwam letterlijk vaak voorbij.
Zoals mijn vermoeden al was is het eigenlijk maar een graf map. Straten zijn te groot zonder enige dekking, alles is 1 grote killzone. Het beste is om achterin de straten te staan en te wachten totdat iemand halverwege is dan kan hij niets meer. Het midden is niet speelbaar omdat elke straat naar het midden uitkomt en je van elke kant geraakt kan worden. Het veld is een campfest waarbij je heen en weer aan het schieten bent. En de onderkant is alleen een open straat met een brug zonder dat er enkele dekking of dergelijke is.
Daarnaast heb ik het gevoel dat heel die map buiten propertie is, de straten lijken te groot de huizen te hoog of de tanks te klein.
Er is buiten wat huizen en straten gewoon helemaal niets qua dekking, ik vraag me soms echt af hoe ze zulke mappen testen. Ik heb de map letterlijk 2x gespeeld en had toen al deze conclusie getrokken.
Zoals mijn vermoeden al was is het eigenlijk maar een graf map. Straten zijn te groot zonder enige dekking, alles is 1 grote killzone. Het beste is om achterin de straten te staan en te wachten totdat iemand halverwege is dan kan hij niets meer. Het midden is niet speelbaar omdat elke straat naar het midden uitkomt en je van elke kant geraakt kan worden. Het veld is een campfest waarbij je heen en weer aan het schieten bent. En de onderkant is alleen een open straat met een brug zonder dat er enkele dekking of dergelijke is.
Daarnaast heb ik het gevoel dat heel die map buiten propertie is, de straten lijken te groot de huizen te hoog of de tanks te klein.
Er is buiten wat huizen en straten gewoon helemaal niets qua dekking, ik vraag me soms echt af hoe ze zulke mappen testen. Ik heb de map letterlijk 2x gespeeld en had toen al deze conclusie getrokken.
Ik heb me tot nu toe anders wel goed vermaakt met MT/TD op deze map. Met de MT ga ik juist naar het open veld, je hebt behoorlijk wat control daarover als je met enige backup achter je achter de kleine heuvels gaat zitten.jantje 2 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:48:
Gisteren de map Paris een stuk of 4x mogen proberen. WG was kind met de map rotation, dus kwam letterlijk vaak voorbij.
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Interessante bug idd!HirzoSchuurman schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:32:
Ik had gisteren nog een vriendschappelijk vijandelijk peloton in een game![]()
[afbeelding]
(is feature, not bug)
Waren ze ook oranje zodra ze gespot waren, of bleven ze wel rood?
Zat gisteren naar een stream te kijken van Decha, waarin hij een t95 farmed en op mysterieuze de t95 wijze ineens ongespot raakt. Ik dacht dat meer mensen het hier al over hadden. Ikzelf heb dit nog niet mee gemaakt.
hier is de video van de laatste broadcast : https://www.twitch.tv/dechapl/v/94333457. Op 2 uur en 24 minuten ongeveer.
hier is de video van de laatste broadcast : https://www.twitch.tv/dechapl/v/94333457. Op 2 uur en 24 minuten ongeveer.
Door de nieuwe hitmarkers weet je precies waar iemand staat ook al ben je niet gespot.
T95 best cammoXBladee schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:15:
Zat gisteren naar een stream te kijken van Decha, waarin hij een t95 farmed en op mysterieuze de t95 wijze ineens ongespot raakt. Ik dacht dat meer mensen het hier al over hadden. Ikzelf heb dit nog niet mee gemaakt.

Ja idd heel weird inderdaad, de tank verdwijnt gewoon, net alsof er geen spotting checks meer zijn. En als die dan weer rijdt wordt hij ineens weer gespot. was 318m met 435m viewrange en niets in de weg. Dus die had gespot moeten blijven.XBladee schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:15:
ff statistieken erbij gepakt en hij zou theoretisch op 248m gespot moeten worden als hij met 100% camo en camo net staat. Het zou dus kunnen dat hij hem niet spotten >.< Zelfs zonder camonet wordt hij pas op 310m gespot....what game?

wat was die game trouwens easy mode farm zeg ongelooflijk.....
[ Voor 27% gewijzigd door jantje 2 op 12-10-2016 15:28 ]
Daar heb ik eerlijk gezegd verder niet meer naar gekeken.mkliko schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:52:
[...]
Interessante bug idd!
Waren ze ook oranje zodra ze gespot waren, of bleven ze wel rood?
Was meer @the start even van "huh wat? > screenshot" en weer door
B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070
The more you knowjantje 2 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:23:
[...]
Ja idd heel weird inderdaad, de tank verdwijnt gewoon, net alsof er geen spotting checks meer zijn. En als die dan weer rijdt wordt hij ineens weer gespot. was 318m met 435m viewrange en niets in de weg. Dus die had gespot moeten blijven.
ff statistieken erbij gepakt en hij zou theoretisch op 248m gespot moeten worden als hij met 100% camo en camo net staat. Het zou dus kunnen dat hij hem niet spotten >.< Zelfs zonder camonet wordt hij pas op 310m gespot....what game?![]()
wat was die game trouwens easy mode farm zeg ongelooflijk.....

Heb gisteren wel meer het gevoel gekregen dat het meer World of Bots wordt.... vaak iedereen via 1 flank.
Kwam onderstaande filmpje vandaag tegen, gare platoons af en toe.
Kwam onderstaande filmpje vandaag tegen, gare platoons af en toe.

[ Voor 13% gewijzigd door Harmen op 12-10-2016 21:06 . Reden: Edit ]
Whatever.
Waarom denk jij dat ? En wat heeft dit niets zeggend YT filmpje dat je post daar mee te maken ?Harmen schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 20:34:
Heb gisteren wel meer het gevoel gekregen dat het meer World of Bots wordt.... vaak iedereen via 1 flank.
Check onderstaande:
[video]
Er was lekker weinig arta vandaag>:)
[ Voor 12% gewijzigd door Kepro op 12-10-2016 22:12 ]
En bedankt, dan had ik dus jouw arta....
Had vandaag in de meeste potten 3+ arta en in iets van 14 games 5 keer geonshot...

En dat was dus allemaal in medium tanks terwijl ik op 1 keer na allemaal on the move was...
Owja ik werd gisteren ook volledig geclipt op een t57 heavy die op de helft van mijn spotting range stond (bleek achteraf) in het open en ik kon hem echt niet zien. Ik was wel lichtelijk verbaast. blijkbaar kan ik in mijn bosje wel gespot worden maar hij kan gewoon in het open blijven staan. Je zou zeggen dat die AMX 30 genoeg spotting moet hebbenRianata schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:22:
[...]
T95 best cammogast zal wel 100% cammo crew en cammo net hebben op zijn T95
Nickname KasPlantje.
Ik heb zo altijd het gevoel dat de tegenstander altijd een dubbele viewrange en camorating heeft dan mij

Blijkbaar.
Gisteren werd ik terug gespot in mijn AMX 13-57. Ik stond stil in een bosje en zag niemand in het veld voor mij. Blijkbaar werd ik gespot door een SuperPershing die midden in datzelfde veld naar me toe aan het rijden was. (gezien de rest van het vijandig team op dat moment zich allemaal aan de andere kant van de kaart bevonden).
Gisteren werd ik terug gespot in mijn AMX 13-57. Ik stond stil in een bosje en zag niemand in het veld voor mij. Blijkbaar werd ik gespot door een SuperPershing die midden in datzelfde veld naar me toe aan het rijden was. (gezien de rest van het vijandig team op dat moment zich allemaal aan de andere kant van de kaart bevonden).
Prokhorovka in mijn 13 90. Ik rijd over de 1 lijn naar het eerste spotting bosje op G1 en word een meter of 50 voor het bosje schijnbaar gespot. Nog voordat 6S afgaat vliegt er een IS-7 shell bij me binnen en 1 seconde daarna was het GG. Ik geloof er echt geen hol van dat dit klopt volgens hoe spotting zou moeten werken. Voor de patch kon ik altijd over de 1 lijn naar dat eerste bosje. Het bosje erna is alleen aan probleem als de vijand ook een light over die lijn stuurt. Na 9.16 kan dt gewoon helemaal niet meer. All 4 de lights in die game waren dan ook binnen een minuut weer in de garage.
Ik ben er al wel achter dat lights spelen om te spotten op dit moment weinig zin heeft. Gewoon spelen als damage dealer.Edmin schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:39:
Prokhorovka in mijn 13 90. Ik rijd over de 1 lijn naar het eerste spotting bosje op G1 en word een meter of 50 voor het bosje schijnbaar gespot. Nog voordat 6S afgaat vliegt er een IS-7 shell bij me binnen en 1 seconde daarna was het GG. Ik geloof er echt geen hol van dat dit klopt volgens hoe spotting zou moeten werken. Voor de patch kon ik altijd over de 1 lijn naar dat eerste bosje. Het bosje erna is alleen aan probleem als de vijand ook een light over die lijn stuurt. Na 9.16 kan dt gewoon helemaal niet meer. All 4 de lights in die game waren dan ook binnen een minuut weer in de garage.
Denk je veilig te zitten in een bosje, word je gespot door een heavy 300 meter verder op
Light tanks en spotten is compleet hopeloos in WoT na die patch,
elke tomaat met een medium/heavy tank kan je vervolgens spotten op 300+ meter, ongeacht bosjes, cammo, stilstaand/bewegend, het maakt allemaal geen klap uit.
Regelmatig kan ik de tegenstander op magische wijze niet eens spotten, zelfs niet als ik beschoten wordt/ben door ze en op 100-150 meter afstand van ze sta, terwijl zij rijden, geen cammo, hebben, geen skill en ze al vurend op mij afrijden, terwijl ik in bosjes stil sta, niet heb geschoten, niet ben gespot door een andere light tank, 100% cammo skill, en cammo net heb. En dit gebeurd 8/10 potjes, zeg het maar ...
Regelmatig kan ik de tegenstander op magische wijze niet eens spotten, zelfs niet als ik beschoten wordt/ben door ze en op 100-150 meter afstand van ze sta, terwijl zij rijden, geen cammo, hebben, geen skill en ze al vurend op mij afrijden, terwijl ik in bosjes stil sta, niet heb geschoten, niet ben gespot door een andere light tank, 100% cammo skill, en cammo net heb. En dit gebeurd 8/10 potjes, zeg het maar ...

Nog niet te hebben over de damage die je er dan voor krijgt. Ben je eindelijk aan het spotten zit je veilig achter je ridge een tank te proxi spotten krijg je er niet eens fatsoenlijke spotting damage voor.Breezers schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:30:
Light tanks en spotten is compleet hopeloos in WoT na die patch,elke tomaat met een medium/heavy tank kan je vervolgens spotten op 300+ meter, ongeacht bosjes, cammo, stilstaand/bewegend, het maakt allemaal geen klap uit.
Nickname KasPlantje.
Vanavond weer een QB en Jingles livestream met code voor xp mission:
Kan iemand de code hier aub posten? Goed kans dat ik nog met mn offspring bezig ben als de code getoond wordt
https://www.twitch.tv/quickybaby
Kan iemand de code hier aub posten? Goed kans dat ik nog met mn offspring bezig ben als de code getoond wordt
https://www.twitch.tv/quickybaby
[ Voor 21% gewijzigd door _Anvil_ op 13-10-2016 19:02 ]
Meestal wordt de code pas aan het einde van de stream getoond om zolang mogelijk kijkers vast te houden._Anvil_ schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 17:47:
Vanavond weer een QB en Jingles livestream met code voor xp mission:
ik kijk straks even of ik al Togs of KV2s zie
Oh LOL, het lijkt er nu op dat die code double XP oplevert voor 10 wins als top 5 speler na 1e win van de dag, maar dat een van de condities 'Tactical Unit: Platoon" is. QB denkt dat WG het weer fucked up heeft, net als de vorige keer toen de code niet werkte voor NA.
nope_Anvil_ schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:05:
is de code er al??
12,5K viewers en de code is 15K keer inwisselbaar. Jammer dat ik er niet bij kan zijn voor het einde
QB8FDRVXAJN9K / Cannot redeem WG code due to technical issues.Dweebus schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 23:08:
QB8FDRVXAJN9K
same here 
EDIT: ondanks de foutmeldingen verscheen hij na 15 min toch in mn game client in het mission overzicht, QB's winning streak.
EDIT: ondanks de foutmeldingen verscheen hij na 15 min toch in mn game client in het mission overzicht, QB's winning streak.
[ Voor 84% gewijzigd door _Anvil_ op 13-10-2016 23:33 ]
Code lijkt ook met foutmelding gewoon geactiveerd te zijn:

[ Voor 12% gewijzigd door Rianata op 13-10-2016 23:47 ]
Met dit statement is toch bewezen dat WG zijn eigen game niet speelt? Je hoeft maar 3 potjes in randoms te spelen en je weet gelijk dat het hele systeem van SS broken is. Simpele fix is simpel, maar nee, laten we met een BS statement komen dat kant noch wal raaktRianata schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:02:
WG logic:
– No plans to decrease sixth sense delay, if it would function instantly, everybody would just stand still

Ben gisterenavond terug gekomen van een beurs in Hamburg, dus was ff een paar dagen offline. Daarom woensdag ook geen filmpje. De QB code net ingevoerd en leek nog te werken, niet ingame getest tho..
verdomme wargaming, nu blijk ik ongemerkt al bijna 4 landen vd marathon missies zo goed als rond te hebben. Ga ik toch serieus overwegen te gaan grinden en dan een t44-100 voor 3 tokens te kopen...
evil marketing
EDIT: even wat rekenwerk gedaan, gelukkig is het afronden van die missies niet te combineren met het daadwerkelijk hebben van een leven, never mind
evil marketing
EDIT: even wat rekenwerk gedaan, gelukkig is het afronden van die missies niet te combineren met het daadwerkelijk hebben van een leven, never mind
[ Voor 26% gewijzigd door _Anvil_ op 14-10-2016 08:36 ]
Hmm code lijkt het nog steeds te doen. Net ingevoerd en direct accepted.
Na werk maar even kijken of hij het ingame ook doet maar dat zal haast wel.
Je moet inderdaad in platoon zitten, vind ik an sich best ok.. want zo heb je er zelf vat op wanneer de de missies activeert. Toch leuk powergrinden i.c.m. XP reserves, 10 keer x2 xpGadgeteer schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:42:
Code net ingevoerd, maar hij geeft aan dat de code invalid is..waarschijnlijk is hij dan gebruikt. Naja heb de exp toch niet nodig, maar was leuk geweest.Gadgeteer schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:42:
Met mijn gebrek aan tanks, xp, credits en gold heb ik dit soort codes hard nodigjantje 2 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:31:
[...]
Code net ingevoerd, maar hij geeft aan dat de code invalid is..waarschijnlijk is hij dan gebruikt. Naja heb de exp toch niet nodig, maar was leuk geweest.
Interessant stukje over een nieuwe mechanic die met de Zweedse tree wordt geintroduceerd. Ook wordt er gehint op verdere uitbreiding van de tree. Jeej!
Ik zag dat er in de premium shop er een bundel is van de M59-patton. En mijn vraag is of die tank redelijk geschikt is om te kopen. Hij is namelijk wel aantrekkelijk die bundel vanwege dat de light tanks op wot in de korting zijn. Hierdoor kan ik de type 64 goedkoper krijgen. Dus iemand die de M59-Patton aan raad of niet?
op zich is de M59 -Patton wel een redelijke tank, goed mobiel en goede penetratie. Maar die achterlijke bult op zijn turret is je zwakke punt, is snel te zien van achter een heuvel en is ook nog een keer je zwakke punt in je armor.Redeta schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:48:
Ik zag dat er in de premium shop er een bundel is van de M59-patton. En mijn vraag is of die tank redelijk geschikt is om te kopen. Hij is namelijk wel aantrekkelijk die bundel vanwege dat de light tanks op wot in de korting zijn. Hierdoor kan ik de type 64 goedkoper krijgen. Dus iemand die de M59-Patton aan raad of niet?
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Ligt er voornamelijk aan wat je doel is, blijkbaar geen crewtraining gezien je tussen een medium en een light twijfelt? Moet het per se de chinese lijn zijn?Redeta schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:48:
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Het hoeft niet de chinese lijn te zijn, maar het kwam eer door die bundel die nu in de premium shop is.Team-RiNo schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:41:
[...]
Ligt er voornamelijk aan wat je doel is, blijkbaar geen crewtraining gezien je tussen een medium en een light twijfelt? Moet het per se de chinese lijn zijn?
Ter verduidelijking. Ik heb al de T34, Duitse Bulldog, T25, Chi nu kai, e25 en Tog 2
Als ik zou moeten kiezen zou ik voor de T8 gaan i.v.m. credits en als je toch gold nodig hebt is het wat goedkoper in de bundel en je krijgt ook nog wat reserves. Ik heb zelf de M46KR welke erg goed bevalt, deze heb ik in een soortgelijke deal gekocht.Redeta schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 17:12:
[...]
Het hoeft niet de chinese lijn te zijn, maar het kwam eer door die bundel die nu in de premium shop is.
Ter verduidelijking. Ik heb al de T34, Duitse Bulldog, T25, Chi nu kai, e25 en Tog 2
Micropatch ontvangen vandaag... geen releasenotes kunnen zien, helaas.
Gisteren of eergisteren hetzelfde toch? Daar heb ik ook geen notes van gezienEdmin schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:51:
Micropatch ontvangen vandaag... geen releasenotes kunnen zien, helaas.
Dit is wat ik erover kon vinden.
OCTOBER 13TH SERVER MAINTENANCE
October 12, 2016
World of Tanks Russian portal has put up a notice that servers will be down from 06:00 to 06:45 GMT on October 13th to fix technical features and to increase the Strv m / 42-57 Alt A.2 radio range to 710m.
Thats all for now.
OCTOBER 13TH SERVER MAINTENANCE
October 12, 2016
World of Tanks Russian portal has put up a notice that servers will be down from 06:00 to 06:45 GMT on October 13th to fix technical features and to increase the Strv m / 42-57 Alt A.2 radio range to 710m.
Thats all for now.
http://wotreplays.com/sit...ery_salient-ronny555-lttb
After my platoon mates died, it was just me and a the most sorry group of campers I have ever seen... who refused to move out of their corner for several minutes..
which led to a pretty funny game in the end, with 2k damage and 6k assisted
After my platoon mates died, it was just me and a the most sorry group of campers I have ever seen... who refused to move out of their corner for several minutes..
which led to a pretty funny game in the end, with 2k damage and 6k assisted
Mijn balans, 11 potjes.... 2 gewonnen, de laatste 2. 
Gaat weer lekker, telkens allen via 1 flank valt mij op.

Gaat weer lekker, telkens allen via 1 flank valt mij op.
Whatever.
Pfff vanochtend ff gespeeld. Het is echt weer weg gevaagd worden of achter de damage aan rennen.
Arties zijn ook weer leuk. 2 Zitten in het midden van de achterlijn. ik en een andere medium naar de rechterflank, de rest van het team gaat links. Nadat de andere medium sterft trek ik terug en geef de arty 3 minuten lang aan dat ze moesten relocaten Door de map te pingen. Toen ze dood gingen waren wij idioten
Arties zijn ook weer leuk. 2 Zitten in het midden van de achterlijn. ik en een andere medium naar de rechterflank, de rest van het team gaat links. Nadat de andere medium sterft trek ik terug en geef de arty 3 minuten lang aan dat ze moesten relocaten Door de map te pingen. Toen ze dood gingen waren wij idioten

Yes. Ben bezig met missies voor de T-55A. Eindelijk de eerste tank afgesloten. TD15.3 behaald met honors, Ace tanker en 1st mark. replay: http://wotreplays.com/sit...a-stealthforce-object_704
De lastigste vind ik op dit moment de light missies. Zit nu vast bij het spotten en damagen van 3 arties. Elke keer als ik met een lights (T6 en T7) het veld op ga zijn er maar twee of minder arties. Pak ik vervolgens mijn arty (T6 of T8) dan zijn er natuurlijk altijd 3 of meer
De lastigste vind ik op dit moment de light missies. Zit nu vast bij het spotten en damagen van 3 arties. Elke keer als ik met een lights (T6 en T7) het veld op ga zijn er maar twee of minder arties. Pak ik vervolgens mijn arty (T6 of T8) dan zijn er natuurlijk altijd 3 of meer
Had je die T95 eerder geflankt was het volgens mij een Ace.
Je had flankmogelijkheden en was nog full hp...
Die Light missie is inderdaad erg irritant. Zit er nu ook op vast en zijn er keer genoeg arties dan is die spots + dmg pakken erg lastig. Zelfde als van die cap missies in de heavies. Ook altijd irritant. Doe je de dmg reset je de cap niet. Reset je de cap doe je weer niet genoeg dmgPRR schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 15:50:
Yes. Ben bezig met missies voor de T-55A. Eindelijk de eerste tank afgesloten. TD15.3 behaald met honors, Ace tanker en 1st mark. replay: http://wotreplays.com/sit...a-stealthforce-object_704
Mooi gedaan Neo
Dat alu hoedje heeft niet echt geholpen 

[ Voor 28% gewijzigd door wsLy op 15-10-2016 17:51 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).