E ZOverwinning!
Gevecht: Vissersbaai
Voertuigen: Strv m/42-57 Alt A.2
Ervaring ontvangen: 4.685 (x2 voor de eerste overwinning)
Credits ontvangen: 73.884
Gevechtsprestaties: Zwaar kaliber, Huzaar-scherpschutter, Meesterschutter, Scherpschutter, Meesterschapsbadge: "Tank-aas"
https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/3902/
Mezelf een cadeau gekocht in tijden van crisis
Was een koopje
Mijn gold was toch zo goed als op
Mezelf een cadeau gekocht in tijden van crisis
Was een koopje
Mijn gold was toch zo goed als op
[ Voor 13% gewijzigd door nvidia666 op 06-10-2016 08:46 ]
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Enige waar ik aan stoor zijn de nieuwe hitmarkers en de chat.wsLy schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 06:13:
Gisteren een sessie gespeeld, even een aantal dingen die ik goed of slecht vind.
+ Spotting; erg fijn dat de vijanden nu direct zichtbaar zijn waardoor bepaalde schoten nu dus wel raak gaan.
+ Damage panel; ik ben er tevreden over hoe het werkt en hoe het eruit zien.
+ Garage; de carrousel aanpassingen zijn wel ok. Verder zijn de extra features zoals de missies die beschikbaar zijn voor je tank en het notification gedeelte rechtsonder is ook wel goed aangepast.
- battle chat; jammer dat de chat all is weggehaald... Je krijgt nu steeds meer het gevoel dat je tegen bots speelt, lol.
- minimap; wat hebben ze gedaan met de kleuren/contrast??? De eerste paar test verdies waren in orde maar deze versies zijn echt slecht... Veel dingen zijn gewoon niet duidelijk oo de minimap.
- accurate damage indicator; laten we het nog iets makkelijker maken om neneen te blindshotten...
Dit zijn even een paar dingen die mij invallen.
Hier ook de eerste battles er opzitten.
DMG log met spot log is wel relaxed, alleen de ram dmg die je doet als je de bij de ram dood gaat pakt hij niet mee
De nieuwe dmg indicators zijn nog ff wennen, vind die in P0st zijn mod pack fijner. Niet zo in your face zeg maar
Weet niet of het aan mij lag, maar won zowat geen potje.
Gelukkig zie ik nu dat P0st zijn eerste versie klaar heeft, snel deze weer installeren en hopen dat OMC vanavond ook is bijgewerkt
Hmm zie ook de zweedse lijn, maar 60 euro met 100% BIA crew en 11,500 gold en hele berg andere aardige dingen.
Heb nog iets van 6k gold en zou dus met deze berg erbij nog makkelijk de T34(12000 Gold) aan kunnen schaffen
DMG log met spot log is wel relaxed, alleen de ram dmg die je doet als je de bij de ram dood gaat pakt hij niet mee
De nieuwe dmg indicators zijn nog ff wennen, vind die in P0st zijn mod pack fijner. Niet zo in your face zeg maar
Weet niet of het aan mij lag, maar won zowat geen potje.
Gelukkig zie ik nu dat P0st zijn eerste versie klaar heeft, snel deze weer installeren en hopen dat OMC vanavond ook is bijgewerkt
Hmm zie ook de zweedse lijn, maar 60 euro met 100% BIA crew en 11,500 gold en hele berg andere aardige dingen.
Heb nog iets van 6k gold en zou dus met deze berg erbij nog makkelijk de T34(12000 Gold) aan kunnen schaffen
[ Voor 19% gewijzigd door brid op 06-10-2016 10:17 ]
Nou ik heb gisteren ook de nieuwe patch gespeeld en ook voor de verandering weer eens fatsoenlijke tanks gespeeld om te zien of ik de game nog een beetje onder de knie heb
Ff de AMX 50B / Skoda T50 / obj 140 gespeeld en 2 klote games in de IS-5. Maar eindelijk weer ff een lekkere 5k wn8 sessie kunnen neerzetten.
Een paar dingetjes vallen mij vooral op na de patch.
- Minimap grootte is weer mee geschoemeld, zet ik hem op de grootste stand raakt hij weer de tank line-up aan en gaat de tanks destroyed log door alles heen, ik moet hem dus weer een standje kleiner zetten. De HD minimaps vind ik persoonlijk wel duidelijk en overzichtelijk, niets over te klagen.
- Damage indicator is fubar, ik heb letterlijk geen idee hoe dit ding werkt. De strepen zijn te lang het is onoverzichtelijk wie je raakt en van waar. Het lijkt wel of de indicator point of impact op je tank aangeeft en niet zo zeer waar vandaan je geschoten wordt. Als meerdere tanks op je schieten is het helemaal niet te volgen. Zeker als jij zelf ook damage doet en een hit pakt weet je niet waar je moet kijken wat er gebeurd.
Misschien is het een stukje gewenning en wordt het straks duidelijker, maar het leek op de testserver makkelijker te zien dan nu op de live ( al heb ik alleen streams van de test gezien )
- Damage logs zijn ook fubar, je kan letterlijk 100000 dingen kiezen die niet boeiend zijn. Het blijft te kort in beeld en de kleur vind ik persoonlijk ook niet fijn. Ik speel naast de standaard WG dingen nog met XVM logs en die voelen zo veel fijner aan dan hetgeen WG heeft gedaan. Misschien allemaal heel fancy maar niet praktisch. Alsof iemand het interesseert hoeveel cap punten/decap punten die haalt etc.
Ik hoef geen damage log onderin beeld die uitgebreid laat zien welke hit ik doe op een tank en hoe vaak ik een tank raak. Wat boeit dit serieus... ik hoef ook niet te zien hoeveel assist ik op en bepaalde tank doe en ik hoef niet te zien hoeveel damage ik block van een shot.
De totale counters zijn daarentegen wel nice en die voegen ook daadwerkelijk wat toe, die uitgebreide log is gewoon nutteloos. Het enige wat ze daar hadden moeten doen is een received damage log neerzetten waarbij je kan zien welke tanks jou raken en voor hoeveel damage. Dat is het enige wat ik vraag en wat ik nu alsnog extern uit een andere mod moet gaan halen. Duidelijk niet nagedacht bij WG.
Spotting checks heb ik persoonlijk nog weinig van gemerkt, dus dat is waarschijnlijk goed. Als het beter is geworden maar je merkt het niet dan betekent dat het goed werkt
-Tank carousel is voor de meeste mensen een goede aanwinst, valt niets over te klagen. Gebruikte het nooit maar het is wel makkelijk dat je nu dubbel aantal tanks kan zien.
- Battle chat off, de grootste ziekte in de game naast arty
Ik heb zo vaak gehad ff chatten naar de enemy, kaaaaaaaaaaaaaaaaaak kan niet
Uiteindelijk voelt de game hierdoor wel een beetje dood aan. Het lijkt wel of nu ineens niemand meer aan het chatten is en inderdaad 15 vs 15 bots is en nu zet ik arties nog sneller op me ignore
Al met al is de patch geen fiasco en heeft WG wel geprobeerd er iets van te maken, maarja zoals altijd bij WG is dat niet voor hun weggelegd en maken ze het allemaal weer te ingewikkeld met dingen die niemand wat interesseert. De basic dingen hadden ze over moeten nemen en dit ook gewoon basic houden.
De meeste spelers kunnen die shitload aan informatie op hun scherm echt niet aan, ze kunnen nog geen eens fatsoenlijk tanks besturen. Zelfs voor mij moet ik telkens kijken wat er nu daadwerkelijk gebeurd. Ik heb zeker als meerdere tanks mij schieten dat ik echt ff moet kijken hoe en wat.
TLDR : patch is over het algemeen geslaagd. damage logs is niet goed over nagedacht en battle chat off is

Ff de AMX 50B / Skoda T50 / obj 140 gespeeld en 2 klote games in de IS-5. Maar eindelijk weer ff een lekkere 5k wn8 sessie kunnen neerzetten.
Een paar dingetjes vallen mij vooral op na de patch.
- Minimap grootte is weer mee geschoemeld, zet ik hem op de grootste stand raakt hij weer de tank line-up aan en gaat de tanks destroyed log door alles heen, ik moet hem dus weer een standje kleiner zetten. De HD minimaps vind ik persoonlijk wel duidelijk en overzichtelijk, niets over te klagen.
- Damage indicator is fubar, ik heb letterlijk geen idee hoe dit ding werkt. De strepen zijn te lang het is onoverzichtelijk wie je raakt en van waar. Het lijkt wel of de indicator point of impact op je tank aangeeft en niet zo zeer waar vandaan je geschoten wordt. Als meerdere tanks op je schieten is het helemaal niet te volgen. Zeker als jij zelf ook damage doet en een hit pakt weet je niet waar je moet kijken wat er gebeurd.
Misschien is het een stukje gewenning en wordt het straks duidelijker, maar het leek op de testserver makkelijker te zien dan nu op de live ( al heb ik alleen streams van de test gezien )
- Damage logs zijn ook fubar, je kan letterlijk 100000 dingen kiezen die niet boeiend zijn. Het blijft te kort in beeld en de kleur vind ik persoonlijk ook niet fijn. Ik speel naast de standaard WG dingen nog met XVM logs en die voelen zo veel fijner aan dan hetgeen WG heeft gedaan. Misschien allemaal heel fancy maar niet praktisch. Alsof iemand het interesseert hoeveel cap punten/decap punten die haalt etc.
Ik hoef geen damage log onderin beeld die uitgebreid laat zien welke hit ik doe op een tank en hoe vaak ik een tank raak. Wat boeit dit serieus... ik hoef ook niet te zien hoeveel assist ik op en bepaalde tank doe en ik hoef niet te zien hoeveel damage ik block van een shot.
De totale counters zijn daarentegen wel nice en die voegen ook daadwerkelijk wat toe, die uitgebreide log is gewoon nutteloos. Het enige wat ze daar hadden moeten doen is een received damage log neerzetten waarbij je kan zien welke tanks jou raken en voor hoeveel damage. Dat is het enige wat ik vraag en wat ik nu alsnog extern uit een andere mod moet gaan halen. Duidelijk niet nagedacht bij WG.
Spotting checks heb ik persoonlijk nog weinig van gemerkt, dus dat is waarschijnlijk goed. Als het beter is geworden maar je merkt het niet dan betekent dat het goed werkt
-Tank carousel is voor de meeste mensen een goede aanwinst, valt niets over te klagen. Gebruikte het nooit maar het is wel makkelijk dat je nu dubbel aantal tanks kan zien.
- Battle chat off, de grootste ziekte in de game naast arty

Al met al is de patch geen fiasco en heeft WG wel geprobeerd er iets van te maken, maarja zoals altijd bij WG is dat niet voor hun weggelegd en maken ze het allemaal weer te ingewikkeld met dingen die niemand wat interesseert. De basic dingen hadden ze over moeten nemen en dit ook gewoon basic houden.
De meeste spelers kunnen die shitload aan informatie op hun scherm echt niet aan, ze kunnen nog geen eens fatsoenlijk tanks besturen. Zelfs voor mij moet ik telkens kijken wat er nu daadwerkelijk gebeurd. Ik heb zeker als meerdere tanks mij schieten dat ik echt ff moet kijken hoe en wat.
TLDR : patch is over het algemeen geslaagd. damage logs is niet goed over nagedacht en battle chat off is
Mijn eerste in de Strv (overigens is de behaalde missie een 'inhaalmissie' om alles met honors te halen
):

Je moet hem lijkt het wel voorzichtig spelen, hij heeft geen armour, is relatief traag en ook even wat premium ammo meenemen (maar wie doet dat niet)! Cromwells blijven wel koning als tier 6 medium.
Ik heb het goedkoopste pakketje gehaald, al 2 Zweedse dames erin en een 3e lucky bastard Zweedse koning, die later hopelijk nog door een 3e dame vervangen wordt.

Je moet hem lijkt het wel voorzichtig spelen, hij heeft geen armour, is relatief traag en ook even wat premium ammo meenemen (maar wie doet dat niet)! Cromwells blijven wel koning als tier 6 medium.
Ik heb het goedkoopste pakketje gehaald, al 2 Zweedse dames erin en een 3e lucky bastard Zweedse koning, die later hopelijk nog door een 3e dame vervangen wordt.
[ Voor 18% gewijzigd door Rianata op 06-10-2016 10:25 ]
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Geen armor maar wel cool headed en spartanRianata schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:23:
Mijn eerste in de Strv (overigens is de behaalde missie een 'inhaalmissie' om alles met honors te halen):
[afbeelding]
Spotting is inderdaad fors verbeterd in die paar potjes die ik gisteravond speelde. Tanks zijn aanzienlijk sneller zichtbaar. Wel viel me op dat het regelmaat gebeurde dat een tank unspotted raakte op het moment dat ik aimde en schoot; en een paar tienden van een seconde later weer (door mij) gespot werd.
Het lijkt erop dat de check niet klopt: hij checkt alleen of de tank gespot is als hij unspotted is. Niet als hij permanent gespot is.
Beetje vreemde gewaarwording als je een soort knipperlicht kv4 bestookt vanaf de ridge bij prokhorovka
Die damage indicators zijn een drama imo. Te groot en lomp. Ik vind het erg lastig om snel te bepalen wie of wat me nu eigenlijk beschoot en hoeveel dmg ik ving. Misschien went het en anders ga ik opzoek naar een manier om dit uit te zetten...
Het lijkt erop dat de check niet klopt: hij checkt alleen of de tank gespot is als hij unspotted is. Niet als hij permanent gespot is.
Beetje vreemde gewaarwording als je een soort knipperlicht kv4 bestookt vanaf de ridge bij prokhorovka
Die damage indicators zijn een drama imo. Te groot en lomp. Ik vind het erg lastig om snel te bepalen wie of wat me nu eigenlijk beschoot en hoeveel dmg ik ving. Misschien went het en anders ga ik opzoek naar een manier om dit uit te zetten...
If you can see, look. If you can look, observe
Ik kan dit spel niet meer, ik ga niet eens meer naar mn wn8 kijken. Alles games die ik speel zijn roflstomps, of te snel winnen en 3k dmg doen op tier x. Of in 2 minuten alles kapot en 2k dmg. Einde rant. Verder blijf ik het wel een leuk spel vinden, vind dat wg ook wel goed bezig is om te werken aan nuttige zaken. Dat de uitvoering nog niet helemaal ok is vind ik nog niet eens zo heel erg (die received damage pijlen zijn idd nogal verwarrend).
Leopardjejantje 2 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:36:
[...]
Geen armor maar wel cool headed en spartanZeker zo'n low tier autoloader gun die op je unload heeft?

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Je kan in de instellingen kiezen om de oude indicators te houden, die halve strepen laat maar zeggen. Ik probeer het ook nog een paar dagen en switch anders weer lekker naar die oude toe. Daar wist ik tenminste precies hoe en wat.Roozzz schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:39:
Spotting is inderdaad fors verbeterd in die paar potjes die ik gisteravond speelde. Tanks zijn aanzienlijk sneller zichtbaar. Wel viel me op dat het regelmaat gebeurde dat een tank unspotted raakte op het moment dat ik aimde en schoot; en een paar tienden van een seconde later weer (door mij) gespot werd.
Thanks voor de tip!jantje 2 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:03:
[...]
Je kan in de instellingen kiezen om de oude indicators te houden, die halve strepen laat maar zeggen. Ik probeer het ook nog een paar dagen en switch anders weer lekker naar die oude toe. Daar wist ik tenminste precies hoe en wat.
Ik heb ook laatst 2 drama weken gehad. Zit nu weer een stijgende lijn in. Mijn speelstijl is ook wat veranderd.gotfurrr schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:39:
Ik kan dit spel niet meer, ik ga niet eens meer naar mn wn8 kijken. Alles games die ik speel zijn roflstomps, of te snel winnen en 3k dmg doen op tier x. Of in 2 minuten alles kapot en 2k dmg. Einde rant. Verder blijf ik het wel een leuk spel vinden, vind dat wg ook wel goed bezig is om te werken aan nuttige zaken. Dat de uitvoering nog niet helemaal ok is vind ik nog niet eens zo heel erg (die received damage pijlen zijn idd nogal verwarrend).
Hoe vinden we Paris als map? Ik heb er nu 3 potten op gespeeld en ben eigenlijk wel enthousiast. Brede lanen die wat minder chokepoints vormen. Als light heb ik hem nog niet gespeeld, maar er zijn zat bosjes om in te duiken, lijkt me.
Ik krijg er nog nachtmerries van, omdat ik er zoveel met Titus op heb gespeeld in Rampage mode om die T22 voor hem te halenEdmin schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:25:
Hoe vinden we Paris als map? Ik heb er nu 3 potten op gespeeld en ben eigenlijk wel enthousiast. Brede lanen die wat minder chokepoints vormen. Als light heb ik hem nog niet gespeeld, maar er zijn zat bosjes om in te duiken, lijkt me.

Maar idd vind ik het een goede aanvulling op de bestaande maps. Zelf vind ik het wel relaxt om op de trapjes te gaan staan en hulldown damage uit te delen en zelf te bouncen
Rianata schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:31:
[...]
Ik krijg er nog nachtmerries van, omdat ik er zoveel met Titus op heb gespeeld gerigged in Rampage mode om die T22 voor hem te halen
j/k. Hij schijnt wel wat aangepast te zijn. Ik ben iig blij dat ze die gifgasring van destijds eruit hebben gesloopt!
Maak Titus niet boos, want hij schuift zonder genade alle replays door je bakkes om te bewijzen dat er niet 1 keer is gerigged in alle missie-onderdelen die hij gehaald heeft

maar..... alle T-22s zijn rigged....Rianata schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:57:
[...]
Maak Titus niet boos, want hij schuift zonder genade alle replays door je bakkes om te bewijzen dat er niet 1 keer is gerigged in alle missie-onderdelen die hij gehaald heeft![]()
![]()
Ik vind het niet erg dat ik die Paris map nog niet gespeeld hebt, weet niet wat er precies is gewijzigd ten opzichte van de rampage variant. Maar die map hoort in die variant iig niet randoms thuis.
[ Voor 22% gewijzigd door jantje 2 op 06-10-2016 12:02 ]
Gelijk heeft ' ie. Ik hoorde ook dat zijn T-22 de enige is die niet is generfed naderhandRianata schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:57:
[...]
Maak Titus niet boos, want hij schuift zonder genade alle replays door je bakkes om te bewijzen dat er niet 1 keer is gerigged in alle missie-onderdelen die hij gehaald heeft![]()
![]()
Precies, daarom speelt hij hem ook zo graag en hoor je hem er nooit over klagenEdmin schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:01:
[...]
Gelijk heeft ' ie. Ik hoorde ook dat zijn T-22 de enige is die niet is generfed naderhand

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
helaas zit er nog een bug in de mini-map als een voertuig unspotted raakt gaat het symbool naar de oude locatie en de naam blijft op de last spotted locatie staanp0st schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 00:29:
http://p0st.nl/mods/p0st_m0ds_9.16_v1.zip
Release Notes v1
First release after 9.16 update
Missing: YasenKrasen (no update yet)
Bugs: Some new in-game icons are now red squares, Minimap circles are strange colors
Met een bult free xp de BL-10 op de isu 152 gezet in de hoop daarmee TD 15.2 te halen. Dat is de laatste die ik nodig heb voor de 2e missie serie, maar ik speel nagenoeg geen td's dus dat is een uitdaging 
Gelukkig in die paar potjes van vanavond al meerdere keren bijna de 4000 dmg gehaald. Dus dit gaat vast goedkomen.
Bizar trouwens hoe slecht je viewrange in die tank is. Ik word regelmatig outspot door heavies, terwijl ik stationary ben
Gelukkig in die paar potjes van vanavond al meerdere keren bijna de 4000 dmg gehaald. Dus dit gaat vast goedkomen.
Bizar trouwens hoe slecht je viewrange in die tank is. Ik word regelmatig outspot door heavies, terwijl ik stationary ben
Het lijkt wel of niet alleen de bosjes, maar het hele spotting system buggy is geworden. Vandaag werd ik meerdere keren door onzichtbare TD's en meiums beschoten die binnen mijn view range zonder cover stil stonden. Ook door hun schoten raakten ze niet gespot.
Yes, ook ik heb de T28 concept. Had ik LT 15.2 al eerder op de avond gehaald, was ik vergeten dat overleven een must was. Nu in het aller laatste potje toch de missie gehaald. Op naar de T-55.
Oh spotting is gewoon helemaal fucked up hoor.Roozzz schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 21:29:
Met een bult free xp de BL-10 op de isu 152 gezet in de hoop daarmee TD 15.2 te halen. Dat is de laatste die ik nodig heb voor de 2e missie serie, maar ik speel nagenoeg geen td's dus dat is een uitdaging
Ik zat afgelopen week met een T71 achter een bosje.. Wedden dat die T110E5 mij van 300 meter spot en ik hem niet
Edit:
Probeer nu de game te updaten. Krijg een critical error "Unable to extract updates."
Repair lukt ook niet. Verse install dan maar weer...
Meer mensen die er last van hebben?
[ Voor 11% gewijzigd door Dweebus op 06-10-2016 22:25 ]
Dit verklaart een hoop! Hert spotten voelde niet hetzelfde als daarvoor (ja,ja spotting checks zijn sneller). Maar meer als huh, ik word beschoten maar ik ben niet gespot? aka laatste post van mij is sixth sense broken? Ik krijg dan toch het vermoeden dat ik perma gespot werd doordat ik achter een bosje reed...
Verwijderd
Hopen dat ze dat wel fixen want wil wel misbruik blijven maken van de camo values van de ELC AMX. Heel wat 'zweterige handen' momentjes gehad door mezelf eigenlijk net iets te dicht bij de enemy in een bosje te positioneren.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2016 05:37 ]
YouTube: PATCH 9.16 BUSH/CAMO BUG Mooi filmpje wat precies laat zien wat er mis is.
Ah, gelukkig, ik begon al te twijfelen door al die onverklaarbare spots van meds en lights die ontzichtbaar bleven, terwijl ze vaak een mindere spottingrange en cammovalue hadden en ik echt achter bosjes stondXBladee schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 23:14:
[...]
Dit verklaart een hoop! Hert spotten voelde niet hetzelfde als daarvoor (ja,ja spotting checks zijn sneller). Maar meer als huh, ik word beschoten maar ik ben niet gespot? aka laatste post van mij is sixth sense broken? Ik krijg dan toch het vermoeden dat ik perma gespot werd doordat ik achter een bosje reed...
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ik zie al wat er gebeurd als ik niet kan typen naar de vijand, kan mijn frustatie over deze bs game niet kwijt en dan suïcide ik maar liever om uit die game te zijn
Gisteren door een T62a op 400m on the move geraakt terwijl ik half op een slope stond, detrack + damage daarna rijd hij nog verder weg ong 450m en raakt me weer engine eruit. hoppakee dubbel RR naar voren en suiciden.
Game erna WZ1111111111111111-4 eerste hit detrack +ammorack 2de hit gun eruit door campende apen
( en idd het spotting system is veel sneller dan vroeger ik werd geraakt en echt een uur later kwam SS pas op ) daarna alt +F4 gud game is gud yes.
Het is dat ik daarvoor nog 2 potjes M46 statped heb gespeeld voor een urgent order, maar de game is soms zo onspeelbaar en luck based.

Gisteren door een T62a op 400m on the move geraakt terwijl ik half op een slope stond, detrack + damage daarna rijd hij nog verder weg ong 450m en raakt me weer engine eruit. hoppakee dubbel RR naar voren en suiciden.
Game erna WZ1111111111111111-4 eerste hit detrack +ammorack 2de hit gun eruit door campende apen
( en idd het spotting system is veel sneller dan vroeger ik werd geraakt en echt een uur later kwam SS pas op ) daarna alt +F4 gud game is gud yes.
Het is dat ik daarvoor nog 2 potjes M46 statped heb gespeeld voor een urgent order, maar de game is soms zo onspeelbaar en luck based.
ElPaco schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 07:39:
YouTube: PATCH 9.16 BUSH/CAMO BUG Mooi filmpje wat precies laat zien wat er mis is.
Ah, dat bied nog hoop. Kijken hoe lang het duurt voordat dit gefixed wordt.XBladee schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 23:14:
Verklaart misschien ook meteen de gigantische hoeveelheid heavies gisteren ingame. Potjes met 10 heavies waren eerder regel dan uitzondering.
Wauw, die spot bug is wel bizar zeg. Het blijft toch bizar hoe WG het elke fucking patch toch weer voor elkaar krijgt een mechanic te slopen die helemaal niet aangepast zou moeten zijn. Wat een develop team werkt daar zegElPaco schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 07:39:

De dingen die mij het meest storen:
-Skorpion G is van leukste tank om te spelen naar minst leuke tank om te spelen gegaan. Het lijkt wel of die gun -200% accuracy heeft gekregen. Is niets meer mee te raken. Woe avond nog 2 games met de Skorp met best gespeeld, 2x bottom tier op Himmelsdorf, 2x uiteraard mongol Tier10's in ons team, 2x kansloos geraped. Iets van 6 games gespeeld woensdag in de Skorp, geen 1 kwam ook maar in de buurt van redelijk. Met als uitschieter mijn 1e game van de patch (die 18 shots, 2 hits bullshit

-battle chat all is uit. Ik heb hetzelfde als Jantje: ik wil de enemy yolo fucktards beledigen en meer van dat soort dingen
-Wat WG nog steeds niet heeft ingebouwd is dat je crew automatisch terugkeert in je tank. Dus als ik switch van de Skorp naar de Grille moet ik elke keer 1 crewmember (want, andere ergernis, om 1 of andere reden is de rhm borsig crew niet compatibel met de Skorpion, die laatste heeft een radio operator. Die moet ik nu uit de Grille halen.

-vernieuwd spot systeem heb ik nog geen reet van gemerkt, maar zoals Jantje al opmerkt geeft dat waarschijnlijk aan dat het werkt
Positief vind ik:
-dmg panel, Jantje is denk ik de enige die daarover rant
-multi row tank caroussel, had 2 jaar geleden al geïmplementeerd moeten zijn in de game. Is gewoon super handig.
-nieuwe gun sounds. Vind de T62a en Obj 140 echt vet klinken. Centurion AX klinkt ook wel bruut.
[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Size op 07-10-2016 10:22 ]
Ik had gisteren een $%^* in het team zitten die de positie van onze laatste tank aan de vijand door wilde geven. Dus hij in chat: F0, G0, E9....Mr_Size schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:20:
[...]
-battle chat all is uit. Ik heb hetzelfde als Jantje: ik wil de enemy yolo fucktards beledigen en meer van dat soort dingen
Ohja die gun sounds..... M46 patton is nu een E5 geworden en de cent AX is ook een E5 geworden maar de E5 klinkt volgens mij nog hetzelfde? 105mm guns en 120mm guns klinken hetzelfde ?Mr_Size schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:20:
[...]
-nieuwe gun sounds. Vind de T62a en Obj 140 echt vet klinken. Centurion AX klinkt ook wel bruut.
de 100mm zijn nu proppenschieters geworden, maar die 130mm klinkt wel lekker ( WZ111111111-4 )
en als autoloaders een nieuwe shell erin laden lijkt het net of ze een krakende deur dicht doen, super weird
Gisteren wat vestingsgevechten gespeeld
Echt het hele spot gebeuren in de game is bezopen.
Zo zie je verderop een staan, je schiet en puff verdwenen om ergens anders weer op te duiken. En dan sta je ongeveer 200 meter van hem af met een teammate vlak naast hem... zo een hoort toch niet opeens te verdwijnen? Leek wel of ik teveel gezopen had.
Zal wel weer een paar weken wennen worden vrees ik.
Zo zie je verderop een staan, je schiet en puff verdwenen om ergens anders weer op te duiken. En dan sta je ongeveer 200 meter van hem af met een teammate vlak naast hem... zo een hoort toch niet opeens te verdwijnen? Leek wel of ik teveel gezopen had.
Zal wel weer een paar weken wennen worden vrees ik.
Gisterenavond meerdere potjes gedaan, accuracy is echt gaar. Soms schiet je meters over, zelfs met m’n panther kon ik haast niets raken. (fully aimed)
Half aimed lukte het wel, had gisteren ook nog last van mini-lags. Helaas gisteren veel lemmingteams gehad die met z’n allen via 1 flank gaan ipv een goede verdeling, sommige potjes waren dus na 3min al over.
Moet wel wennen aan de nieuwe features, moet elke keer weer wennen.
Half aimed lukte het wel, had gisteren ook nog last van mini-lags. Helaas gisteren veel lemmingteams gehad die met z’n allen via 1 flank gaan ipv een goede verdeling, sommige potjes waren dus na 3min al over.
Moet wel wennen aan de nieuwe features, moet elke keer weer wennen.

Whatever.
Ik had een lading zout besteld, er is mij verteld dat ik die hier kon komen ophalen?
Ik hoop dat je genoeg vrachtauto's hebt meegenomen, want er is genoeg voor iedereenwsLy schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:18:
Ik had een lading zout besteld, er is mij verteld dat ik die hier kon komen ophalen?
Scheer je weg. We hebben het zelf hard genoeg nodig!wsLy schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:18:
Ik kan 36 ton laden in mijn bulkwagen, is dat voldoende?jantje 2 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:21:
[...]
Ik hoop dat je genoeg vrachtauto's hebt meegenomen, want er is genoeg voor iedereen
Dan ga ik zometeen even een lading cement lossen en dan kom ik het zout ophalen
[ Voor 13% gewijzigd door wsLy op 07-10-2016 11:41 ]
Ik had vanochtend 3 keer op rij een crash to desktop binnen 1 minuut. Raar geen melding of iets. Hij wilde gewoon niet. Nog niet eerder gehad deze patch
Nickname KasPlantje.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
modjes?GerGio schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:52:
Ik had vanochtend 3 keer op rij een crash to desktop binnen 1 minuut. Raar geen melding of iets. Hij wilde gewoon niet. Nog niet eerder gehad deze patch
Had laatst al een filmpje gemaakt nadat ik 3x een wel lekker eerste schot van 't potje had.
Als het vaker gaat gebeuren kan ik er wel een serie van maken
Had gisteren weer zo'n mooie, totally legit
Als het vaker gaat gebeuren kan ik er wel een serie van maken
Had gisteren weer zo'n mooie, totally legit
B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070
Overclock GPU ?GerGio schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:52:
Ik had ook een paar crashes, na de overclock een paar standjes teruggezet te hebben, stabiel.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Meer mensen die niet kunnen inloggen? Krijg na ongeveer een minuut de melding dat player details niet geladen kunnen worden... Ik kon gister ofzo wel gewoon spelen. Heb verder geen mods draaien.
Stel prutsers, beide servers zijn 'too busy'...
Stel prutsers, beide servers zijn 'too busy'...
[ Voor 11% gewijzigd door ElPaco op 07-10-2016 17:28 ]
Ben zelf niet aan het spelen, maar zit Circon zijn stream te kijken en daar klagen mensen er ook over. Blijkbaar zijn de servers vol
Wot zegt ook dat Eu1 vol zit. Zal wel weer iets mis zijn met de servers. Sta zelf nu op nummer 18 op eu2Mr_Size schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:31:
Ben zelf niet aan het spelen, maar zit Circon zijn stream te kijken en daar klagen mensen er ook over. Blijkbaar zijn de servers vol
[ Voor 5% gewijzigd door Emryte op 07-10-2016 17:36 ]
Caveman schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:47:
[...]
Overclock GPU ?
Ik had ook een paar crashes, na de overclock een paar standjes teruggezet te hebben, stabiel.
Jawel mods maar gisteren draaide die als een trein.
Gpu ook niet over geklokt alleen is mijn fps wel gehalveerd deze patch
Nickname KasPlantje.
Het zijn ook een stel koeke(n)bakkers bij WG. In je laatste patch de spotting waardes van vegetatie vernaggelen en dan vervolgens een special uitroepen: Light Tanks Focus!
http://worldoftanks.eu/en...special-light-focus-2016/
Commanders,
the time has come to take some light tanks for a spin! Lights are not the easiest class to play, but once mastered, they make the battles particularly satisfying. Just like last week, we have prepared a nice focused special with a lot of sweet, week-long discounts to get you set up for your light tank adventure!
As for the weekend itself, you will also be able to enjoy an x2 Crew XP bonus that will be active from 8 October at 07:00 until 11 October at 07:00 CEST (UTC+2).
http://worldoftanks.eu/en...special-light-focus-2016/
Commanders,
the time has come to take some light tanks for a spin! Lights are not the easiest class to play, but once mastered, they make the battles particularly satisfying. Just like last week, we have prepared a nice focused special with a lot of sweet, week-long discounts to get you set up for your light tank adventure!
As for the weekend itself, you will also be able to enjoy an x2 Crew XP bonus that will be active from 8 October at 07:00 until 11 October at 07:00 CEST (UTC+2).
Ok dit heb ik nog niet eerder meegemaakt...
Ik zat in een battle en had een platoon van een Tiger II en een ST-I in mijn team.. die Tiger II gaat dood en die ST-I gaat ineens stilstaan en beweegt gewoon niet meer... is die gast gewoon de battle uitgegaan omdat zijn platoon genoot dood is gegaan, wtf gast... Speel dan gewoon niet.
Ik zat in een battle en had een platoon van een Tiger II en een ST-I in mijn team.. die Tiger II gaat dood en die ST-I gaat ineens stilstaan en beweegt gewoon niet meer... is die gast gewoon de battle uitgegaan omdat zijn platoon genoot dood is gegaan, wtf gast... Speel dan gewoon niet.
Wat een bijzonder rare potjes op dit moment. Wat voor tier dan ook, alles 1 kant op en totaal geen team meer. Voor het eerst dat ik nu al 5 dagen op rij WN8 daal. Zelfs met Skorpion valt niks meer te winnen. Hopelijk is het na de marathon over.
Hier eigenlijk een prima avond: 9/9 winst. Allemaal 1st class of aces.StugIII schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 20:41:
Wat een bijzonder rare potjes op dit moment. Wat voor tier dan ook, alles 1 kant op en totaal geen team meer. Voor het eerst dat ik nu al 5 dagen op rij WN8 daal. Zelfs met Skorpion valt niks meer te winnen. Hopelijk is het na de marathon over.
Teams zijn dubieus ja, maar met een beetje handig positioneren kan je vaak een hoop compenseren
Verwijderd
Zo, eerste avondje gespeeld in de nieuwe patch en het was een leuke avond. Hele avond tier 8 gespeeld en maar liefst 16/20 potjes waren tier 8 battles en de rest tier 9. Ook nog eens veel potjes gehad zonder arty en 5 potjes met een score van 15 vs 14/13, dus was een van de leukste sessies in tijden
Even een vraagje tussendoor: Heeft er iemand de M56 Scorpion en zo ja wat vind je ervan?
Ik heb zoveel US TD's dat ik hem eigenlijk wel wil aanschaffen maar de gameplay lijkt me wel wat beperkt in die schoendoos met een loop erop...
Ik heb zoveel US TD's dat ik hem eigenlijk wel wil aanschaffen maar de gameplay lijkt me wel wat beperkt in die schoendoos met een loop erop...
http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon
Ik zit ook nog met de vraag of de Zweedse tank het waard is om te kopen.
Heb wel video's bekeken, maar daar wordt hij door Unicums gespeeld en zelf ben ik meer een middenmotor met maar 1000 wn8. En ik kan dus ook niet echt een goede conclusie trekken uit die video's
Zelf ben ik een TD, Light en Medium tank speler. Heb wel Heavys, maar speel ze niet extreem veel en ben daar dus nu ook niet echt mee bezig.
Net als de vraag hierboven weet ik ook niet of de Scorpion goed is of niet.
Heb wel video's bekeken, maar daar wordt hij door Unicums gespeeld en zelf ben ik meer een middenmotor met maar 1000 wn8. En ik kan dus ook niet echt een goede conclusie trekken uit die video's
Zelf ben ik een TD, Light en Medium tank speler. Heb wel Heavys, maar speel ze niet extreem veel en ben daar dus nu ook niet echt mee bezig.
Net als de vraag hierboven weet ik ook niet of de Scorpion goed is of niet.
Die bug met de camo is voor de LT special nog server-side opgelost.
Ja, gisteren stond op support pagina dat ze het server side hebben opgelost link werkt vandaag voor mij niet meer https://eu.wargaming.net/support/news/153TweakJerommeke schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 11:42:
Die bug met de camo is voor de LT special nog server-side opgelost.
Dit soort accounts is echt funnest voor je team, gelukkig zat hij bij de tegenstander
(en ja, mijn tank icons zijn mirrored, wordt gefixed
)

[ Voor 24% gewijzigd door Rianata op 08-10-2016 15:03 ]
WoT_MediaMarkt_4? Is dat een account dat ze in de winkel hebben draaien om de klanten een beetje op te laten gamen oid?
edit:
OMG
edit:
OMG

[ Voor 28% gewijzigd door Edmin op 08-10-2016 18:29 ]
Stop camping behind arty

Probleempje met mods.
Ik gebruik Aslain voor een paar kleine wijzigingen, waaronder de vehicle contour icons: Contour Icons with roman tiers (Colourblind).
Overzichtelijk en qua kleur voor mij goed te onderscheiden.
Echter....
De icons worden wel getoond in de player panels, maar niet boven de tanks. Hier staat nu nog steeds het dulle standaard WoT icon. In het verleden was dit ook een custom icon.
Herkennen jullie dit probleem? Of weet iemand hoe dit op te lossen is?
Ik gebruik Aslain voor een paar kleine wijzigingen, waaronder de vehicle contour icons: Contour Icons with roman tiers (Colourblind).
Echter....
De icons worden wel getoond in de player panels, maar niet boven de tanks. Hier staat nu nog steeds het dulle standaard WoT icon. In het verleden was dit ook een custom icon.
Was een bugje in de config van Aslain, vandaag een nieuwe versie uitgekomen, maar die heeft de mirrored icons nog niet opgelost, maar misschien wel jou probleem?Dweebus schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:24:
Probleempje met mods.
Echter....
Kijk anders even hier of het een bekend probleem is en ander loggen
http://aslain.com/index.php?/forum/11-issues-bug-reporting/
Aanvulling: mirrored icons is een aparte optie voor in Aslain, dus even aanvinken als je ook gebruik maakt van XVM en de iconen staan goed! http://aslain.com/index.php?/topic/7049-webium-contour-icons-mirrored/&do=findComment&comment=36909
[ Voor 16% gewijzigd door Rianata op 09-10-2016 13:35 ]
Lol en damn dat best een fikse high roll. Een 59-16 heeft 550hp standaard of 590hp als ie de turret heeft.
yup, dacht dat het aan mij lagXBladee schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 17:15:
Zijn er bij meer mensen opgevallen dat sixth sense soms niet werkt?
Nee me commander leefde nog. Nee het waren geen blind shots. etc.
Mijn ochtend kan niet meer stuk :-)

Less = more
Pas 500 games en al zo'n resultaat? Netjes hoor!IWriteCode schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:08:
[afbeelding]
Mooie pot inderdaad, maar je moet nog wel even kijken naar de crew, die klopt niet helemaal. Je bent net begonnen en misschien snap je nog niet helemaal hoe de crew ((re)training) werkt?IWriteCode schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:08:
[afbeelding]
Helaas niet opgelost.Rianata schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:36:
[...]
Was een bugje in de config van Aslain, vandaag een nieuwe versie uitgekomen, maar die heeft de mirrored icons nog niet opgelost, maar misschien wel jou probleem?
Kijk anders even hier of het een bekend probleem is en ander loggen![]()
http://aslain.com/index.php?/forum/11-issues-bug-reporting/
Aanvulling: mirrored icons is een aparte optie voor in Aslain, dus even aanvinken als je ook gebruik maakt van XVM en de iconen staan goed! http://aslain.com/index.php?/topic/7049-webium-contour-icons-mirrored/&do=findComment&comment=36909
En om 1 of andere vage reden mag ik geen account maken op Aslain's forum. Dan zelf nog maar beetje puzzelen
ik schoot vandaag in mijn SU100M1 op wonderbaarlijke wijze een CDC dood die om de hoek stond. Ik bounce een shot op een Chruchill 7 en die ging zo recht die CDC in
Nickname KasPlantje.
Gelijk WOT afsluiten. Dit soort geluksdingetjes worden altijd later weer afgestraft in de game.GerGio schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 23:58:
ik schoot vandaag in mijn SU100M op wonderbaarlijke wijze een CDC dood die om de hoek stond. Ik bounce een shot op een Chruchill 7 en die ging zo recht die CDC in
Ja gelijk toen ik de replay terug wilde kijken weigerde die gelijk dienst.mkliko schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:11:
[...]
Gelijk WOT afsluiten. Dit soort geluksdingetjes worden altijd later weer afgestraft in de game.
Ik zat wel even achter mijn pc van HUH hoe deed ik dit.
Nickname KasPlantje.
Pffff het was een zwaar weekend. Was al niet zo in me hum en de teams werkte ook niet mee.
140 potjes inc vanochtend en een winrate van 45% en 874 WN8
Echt niks mocht in het weekend, best wel wat potjes met de bulldog gespeelt en wel 1 keer de light missie gehaald
Vanochtend had ik hem gelukkig alweer 5x te pakken
Dus het is nu: kut het weekend is voorbij, YES het weekend is voorbij
140 potjes inc vanochtend en een winrate van 45% en 874 WN8
Echt niks mocht in het weekend, best wel wat potjes met de bulldog gespeelt en wel 1 keer de light missie gehaald
Vanochtend had ik hem gelukkig alweer 5x te pakken
Dus het is nu: kut het weekend is voorbij, YES het weekend is voorbij
[ Voor 8% gewijzigd door brid op 10-10-2016 12:14 ]
Pff, die kills die zijn killing
Nu alleen de Tsjechen nog, maar daarvoor heb ik alleen de tier 8 Konstrukta en de tier 6 Skoda T40

Nu alleen de Tsjechen nog, maar daarvoor heb ik alleen de tier 8 Konstrukta en de tier 6 Skoda T40

Ben nu een tijdje aan het spelen met de ST-I. Dunno wie me deze tank heeft afgeraden, maar persoonlijk vind ik het toch een toppertje. Ik vind deze tank veel makkelijker te spelen dan de IS-7 en allemaal omwille van de gun depression. En je kan er deftig mee sidescrapen.
Ik heb toch ook het gevoel dat de ST-I toch een typische underdog tank is en veel enemies hebben geen flauw idee waar te schieten. De helft schiet toch gewoon frontaal op de turret.
Ik vraag me nu wel af wat de meerwaarde is van de IS-4? Zelfde gun, zelfde armor, groot weakpoint in de turret. Anyways ...
Heeft er eigenlijk iemand tips om een M103 effectief te mollen? Volgens armor inspector is de lower plate de weak point, maar daar geraak ik met AP zelden door. Ik heb precies meer succes als ik vlak naast de loop schiet, maar durft toch ook wel wat trollen ...
Ik heb toch ook het gevoel dat de ST-I toch een typische underdog tank is en veel enemies hebben geen flauw idee waar te schieten. De helft schiet toch gewoon frontaal op de turret.
Ik vraag me nu wel af wat de meerwaarde is van de IS-4? Zelfde gun, zelfde armor, groot weakpoint in de turret. Anyways ...
Heeft er eigenlijk iemand tips om een M103 effectief te mollen? Volgens armor inspector is de lower plate de weak point, maar daar geraak ik met AP zelden door. Ik heb precies meer succes als ik vlak naast de loop schiet, maar durft toch ook wel wat trollen ...
Die tier 6 is toch de autolader? Kan er prima mee, die tankt neigt naar OP.Rianata schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:16:
Pff, die kills die zijn killing![]()
Nu alleen de Tsjechen nog, maar daarvoor heb ik alleen de tier 8 Konstrukta en de tier 6 Skoda T40![]()
[afbeelding]
Nee, sorry, het is de premium, geen autoloader... dus geen 3 kills met 1 clipKepro schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:51:
[...]
Die tier 6 is toch de autolader? Kan er prima mee, die tankt neigt naar OP.
Boven de gun/ bovenkant turret zou je redelijk doorheen moeten kunnen schieten. Aangezien je ST-I redelijk hoog is zou dat redelijk makkelijk moeten kunnen. Of zeg ik nu iets heel raarsCatscratch schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:47:

Nickname KasPlantje.
Lower plate vlak naast de tracks schieten. Het midden trollt nogal door de vorm.Catscratch schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:47:
Same voor de E5 en de T57Roozzz schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:27:
[...]
Lower plate vlak naast de tracks schieten. Het midden trollt nogal door de vorm.
Exact.
Gewoon snel terug kopen. Ik verkies die tier 6 over elke tier 6 med.Rianata schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:52:
[...]
Nee, sorry, het is de premium, geen autoloader... dus geen 3 kills met 1 clip
Heb de missie niet goed gelezen maar mag je trouwens ook in T1 kills halen? Dat is dan wel de beste manier eig. OP 4 skilled T1 heb je die kills binnen no time binnen. Daar haal je makkelijk 3-5 kills per game mee.Rianata schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:16:
Nu alleen de Tsjechen nog, maar daarvoor heb ik alleen de tier 8 Konstrukta en de tier 6 Skoda T40![]()
[afbeelding]
Minimaal tier 4 denk ik...jantje 2 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:39:
[...]
Heb de missie niet goed gelezen maar mag je trouwens ook in T1 kills halen? Dat is dan wel de beste manier eig. OP 4 skilled T1 heb je die kills binnen no time binnen. Daar haal je makkelijk 3-5 kills per game mee.
Had vandaag ook zoiets:GerGio schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 23:58:
ik schoot vandaag in mijn SU100M1 op wonderbaarlijke wijze een CDC dood die om de hoek stond. Ik bounce een shot op een Chruchill 7 en die ging zo recht die CDC in
http://wotreplays.com/site/3015642#fiery_salient-mazlov-t20
heeft iemand nog een wot accountje in de aanbieding:?
Dat was ik waarschijnlijkCatscratch schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:47:
Ben nu een tijdje aan het spelen met de ST-I. Dunno wie me deze tank heeft afgeraden, maar persoonlijk vind ik het toch een toppertje.
Mijn ervaring is namelijk dat iedereen en zijn moeder je pent, meestal totaal ongeaimed. Ik heb echt teveel games meegemaakt dat dieprode scrubs me gewoon on the move frontaal pennen. #F*ck armor and #F*ck aiming...Ik vind deze tank veel makkelijker te spelen dan de IS-7 en allemaal omwille van de gun depression. En je kan er deftig mee sidescrapen.
Ik heb toch ook het gevoel dat de ST-I toch een typische underdog tank is en veel enemies hebben geen flauw idee waar te schieten. De helft schiet toch gewoon frontaal op de turret.![]()

Wat versta je onder aanbieding?gotfurrr schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 17:13:
heeft iemand nog een wot accountje in de aanbieding:?
ik zoek een account waar ik gewoon een beetje lol mee kan hebben, wat nieuwe dingen uitproberen etc of als ik gebanned ben zoals nu ik toch kan spelen
Wil er best wat voor geven uiteraard

Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet. Aangezien kills en dmg met een tier 6-8 tank ongeveer gelijk oploopt. Ik heb deze missie van de chinezen met men type 64 gedaan. Nadat ik alle kills gedaan had moest ik ongeveer nog 20k dmg, dus dat viel reuze mee.Rianata schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:16:
Post, ik wil de zoom tot max x8, hoe kan ik de x24 eruit halen bij jou? (modpack)|
edit: autolader op de t37, ja of nee?
edit 2, zoom gevonden
edit 2, zoom gevonden
[ Voor 29% gewijzigd door Kepro op 10-10-2016 19:46 ]
Bij je settings x24 uitvinken?Kepro schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 19:00:
Post, ik wil de zoom tot max x8, hoe kan ik de x24 eruit halen bij jou? (modpack)|
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).