Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Haha. Wij S3AL's zijn een stuk beter in het teamkillen van platoongenoten, vraag maar aan GJP, User en 2crashandburnMr_Size schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 22:52:
Gelukkig was vanavond een stuk leuker om te spelen. Wel een hoop staatsmongolen weer tegen gekomen (zowel bij enemies als bij eigen team), maar goed daar is een ignore lijst voor
Maar de grootste staatsmongool is wel bestofbest in zijn arty, probeert hij mij in zijn arty nog even te teamkillen aan het einde van de game, gelukkig is hij slecht en splashte hij me slechtsBleek achteraf dat ik mijn missie LT 10.4 had gehaald: top XP van beide teams en surviven. Had hij me gekilled was het RIP missie, want overleven is een primary
![]()
Sinds wanneer telt GJP als een platoon'genoot'?wsLy schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 03:36:
[...]
Haha. Wij S3AL's zijn een stuk beter in het teamkillen van platoongenoten, vraag maar aan GJP, User en 2crashandburn

Ik durf trouwens haast niet meer naar me stats te kijken...recent, 7 days alles is gewoon rood... iam so bad at this game * cries every time*
[ Voor 20% gewijzigd door jantje 2 op 04-10-2016 09:47 ]
Lijkt me een bug, maar het valt me sowieso op dat wn8 verschillend is bij de meeste sites. Zijn de waardes van de skorp g al definitief? Zijn de expected waardes sowieso veranderd? Gisteren 3700dmg average op obj140 en m48 - 3200wn8. Dat was eerder toch iets hoger voor 3700 dmg average dacht ikjantje 2 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:46:
Weet iemand waarom dit is bij noobmeter ? Ben ineens 200 wn8 setbacked en als ik kijk welke tanks ik heb gespeeld laat hij al mijn gespeelde tanks zien sinds ik ben begonnen.
[afbeelding]
Ik durf trouwens haast niet meer naar me stats te kijken...recent, 7 days alles is gewoon rood... iam so bad at this game * cries every time*

Niet erg bedankt voor de tip zal dan wat credits grinden om de batmobile met een mooie korting te kopen.Edmin schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:36:
Het heeft er alle schijn van dat de volgende Top of the Tree de Batchat gaat worden. Jammerdebammer, beetje saaie keuze.
Thx
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
oh well.
Probleem van T6 lights is momenteel de +3 matchmaking.nvidia666 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 00:17:
Met T21 moet je het FYS strategie toepassen...
Full Yolo Spot voor meer dient dat ding niet
Ik ben 59-16 aan het grinden 45% van de games zijn tier 9 (55 games gespeeld en 25 tier 9 games volgens wotnumbers) dus je wordt constant outspotted door tier 9 tanks en tier 8 scouts en geoneshot omdat je geen hp pool hebt in je tier 6 scout.
Vergeet het broken spotting system niet. (Grille 15 stilstaand in het open op 100-150m, wist ik niet te spotten voordat hij schoot, al bushcampend met bino's in de bulldog en een 3-4 skill crew)KeiFront schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:29:
[...]
Probleem van T6 lights is momenteel de +3 matchmaking.
Ik ben 59-16 aan het grinden 45% van de games zijn tier 9 (55 games gespeeld en 25 tier 9 games volgens wotnumbers) dus je wordt constant outspotted door tier 9 tanks en tier 8 scouts en geoneshot omdat je geen hp pool hebt in je tier 6 scout.
Het zou leuk zijn als lights weer een echte plek in de game krijgen...
Daarnaast denk ik dat een deel van het probleem ook zit in de steile leercurve en andere gameplay tussen t6 en t9. Helemaal omdat je geen kans hebt om een foutje te maken en het te overleven. Meer ervaren spelers weten meestal nog redelijke resultaten te halen, terwijl de grindende tomaten dramatische resultaten boeken. Ik snap werkelijk niet hoe je als dieprode speler het kan blijven volhouden om lights te spelen...
[ Voor 7% gewijzigd door Roozzz op 04-10-2016 13:44 ]
If you can see, look. If you can look, observe
Op een gegeven moment spot ik met de bulldog (full view range) een AFK AT15 op +- 300m
Ik begin er op te schieten en de spot verdwijnt gewoon

Nu blijven T7 en T8 Lights nog wel leuk, zeker als je af en toe wat kan flanken of tanks met zwakke armor tegenkomt, Lager is het inderdaad af en toe echt een drama. Ben nu bezig met de 59-16 (VI) en dat is met pen af en toe echt een drama, je bounched zelfs van GW Panthers.
[ Voor 3% gewijzigd door brid op 04-10-2016 14:43 ]
Enkel de Batmobile kopen en die grind is voorbij.
Wou eigenlijk voor de 50B gaan maar als er zo marathon missie zijn dacht ik zal eens een ander land grinden.
En T57 H lijkt er best op met geluk dat het top of three is.
Denk vanaf T69 dat het leuker spelen is , wat mij opvalt vroeger zag je die super veel en nu mag je al blij zijn dat je eentje ziet , is daar een verklaring voor ?
ja daar is een verklaring voor, vroeger had de t69 ruim 300 gold pen. full gold was deze tank redelijk op. daarna is het volgens mij richting de 250 generfed en toen zag je ze opeens niet meer zo veelnvidia666 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:38:
Met T71 zal het wel iets beter gaan gezien je een autoloader hebt
Enkel de Batmobile kopen en die grind is voorbij.
Wou eigenlijk voor de 50B gaan maar als er zo marathon missie zijn dacht ik zal eens een ander land grinden.
En T57 H lijkt er best op met geluk dat het top of three is.
Denk vanaf T69 dat het leuker spelen is , wat mij opvalt vroeger zag je die super veel en nu mag je al blij zijn dat je eentje ziet , is daar een verklaring voor ?
niet slecht in 6 minuten 3 clips kunnen legen en allemaal damage doen. 14.10 reloaded - 15 sec clip 13.50. 13.00. 12.45. 11.55. 11.40. 10.50.
Dat is wel heel effectief je clip legen, bijne elke keer dat je reloaded was kon je je clip bijna instant legen en ook alles raken en volgens mij zitten er ook ram kills bij omdat het anders niet klopt met je shells?
Die tank is echt een graf apparaat ik heb al moeite om 3k uit dat ding te pompen omdat je altijd op die reload staat te wachten en als je reloaded bent mis je vaak de helft.

Jep full Hp ram kill op die crusaderjantje 2 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:01:
[...]
niet slecht in 6 minuten 3 clips kunnen legen en allemaal damage doen. 14.10 reloaded - 15 sec clip 13.50. 13.00. 12.45. 11.55. 11.40. 10.50.
Dat is wel heel effectief je clip legen, bijne elke keer dat je reloaded was kon je je clip bijna instant legen en ook alles raken en volgens mij zitten er ook ram kills bij omdat het anders niet klopt met je shells?![]()
Die tank is echt een graf apparaat ik heb al moeite om 3k uit dat ding te pompen omdat je altijd op die reload staat te wachten en als je reloaded bent mis je vaak de helft.
En dan kamikaze op die BC55 wist niet dat hij zoveel woog

Net toen ik op 94.9% zat werd ik gerushed door 3 vijanden en had ik maar 400 damage kunnen doen... Dus behoorlijk wat gedropped, maar met deze battle werd dat weer gecompenseerd

Tier 10 TD 3. Tier 8 en 9 waarschijnlijk ook.Kepro schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:17:
Weet iemand al hoeveel crew members de Zweedse tanks gaan hebben?
Mag nu een uurtje rust gaan houden, maar was toch al het laatste potje van de dag
De Zweedse premium 3, rest was dacht ik nog onbekend
Als het goed is komt 9.16 morgen, hopelijk werken de mods een beetje snel
[ Voor 23% gewijzigd door brid op 04-10-2016 21:03 ]

Victory
Swamp
Tiger II
Experience received:1.457 Credits earned 51.902
Battle achievements 3 Marks of Excellence, Mastery Badge: "I Class"
Repairs: -4 213
Ammunition: -20 600
Total: 27 089 WN8: 4 236 (100)
[ Voor 82% gewijzigd door Quantor op 04-10-2016 21:07 ]
En maar 3 games gehad waar in arty zat
Verwijderd
Ik zie het probleem niet. Vanaf de VKM is de lijn echt dikke prima.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:14:
Wat een hel van een grind die Duitse mediums. Heb die DoucheWagon en VK erna bijna volledig unlocked met free xp. Al was die VK nog wel te spelen met die top gun. Maar wat een tergend trage hokken. Heb nu (eindelijk) de VK 3002M die op zich nog best wel lekker speelt. Maar straks de Panthers.....
Wait wut???? 28 van de 31 games ZONDER arty?? Daar geloof ik geen hol van, dat kan haast niet...Kepro schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:50:
Poe wat een heer-lijke avond. Zou zomaar eens de beste avond ooit qua WN8 kunnen zijn(31 games 4639 wn8). Nog 5 LT missies en dan heb ik de T28 concept.
En maar 3 games gehad waar in arty zat
Zo kan ik ook WN8 farmen
Had je mijn stream maar moeten bekijken.Mr_Size schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:20:
[...]
Wait wut???? 28 van de 31 games ZONDER arty?? Daar geloof ik geen hol van, dat kan haast niet...
Zo kan ik ook WN8 farmen
Ik heb de arta gekregen in mijn games denk ik haha. 3 keer geoneshot en verder games waarbij bc arta me de hele map volgde. Geeefuckinggeee wg.Mr_Size schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:20:
[...]
Wait wut???? 28 van de 31 games ZONDER arty?? Daar geloof ik geen hol van, dat kan haast niet...
Zo kan ik ook WN8 farmen
Ah well, gelukkig is vrijwel alleen mijn XVM config nog nodig vanaf 9.16
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Heb je dan een link naar je stream?
De Panther en Panther II waren allebei leuk om te spelen. Je moet alleen niet ermee naar de frontlinie rijden maar meer gebruik maken van je accuracy en reload tijd.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:14:
Wat een hel van een grind die Duitse mediums. Heb die DoucheWagon en VK erna bijna volledig unlocked met free xp. Al was die VK nog wel te spelen met die top gun. Maar wat een tergend trage hokken. Heb nu (eindelijk) de VK 3002M die op zich nog best wel lekker speelt. Maar straks de Panthers.....
Ik ken bepaalde mensen die full yolo gingen met dat ding en dan iedere keer doodgingen met weinig damage en dan de tank de schuld gaven... Als je je speelstijl niet wilt aanpassen aan de tank dan moet je hem niet spelen tbh
Edit
Alsof je het over de duivel hebt. Supertest Panther II aanpassingen waaronder een nieuwe gun; 8.8cm kwk l/100
http://www.listeningpost....r-ii-changes-and.html?m=1
[ Voor 11% gewijzigd door wsLy op 05-10-2016 08:44 ]
Ik ga/ging zelf ook full yolo met de Panther en Panther II en dat werkte prima. Misschien moet je ze gewoon niet spelen als je niet kan spelen.wsLy schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 07:35:
[...]
De Panther en Panther II waren allebei leuk om te spelen. Je moet alleen niet ermee naar de frontlinie rijden maar meer gebruik maken van je accuracy en reload tijd.
Ik ken bepaalde mensen die full yolo gingen met dat ding en dan iedere keer doodgingen met weinig damage en dan de tank de schuld gaven... Als je je speelstijl niet wilt aanpassen aan de tank dan moet je hem niet spelen tbh
Of dat jaUser schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:46:
[...]
Ik ga/ging zelf ook full yolo met de Panther en Panther II en dat werkte prima. Misschien moet je ze gewoon niet spelen als je niet kan spelen.
Of ze moeten het nog leren spelen?User schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:46:
[...]
Ik ga/ging zelf ook full yolo met de Panther en Panther II en dat werkte prima. Misschien moet je ze gewoon niet spelen als je niet kan spelen.
Ik ben zo'n tomaat btw. Men spelletjes beginnen eindelijk te beteren (in mijn ogen dan) in jullie ogen zal dat waarschijnlijk nog verschrikkelijk lijken.
Hebben jullie tips over hoe beter worden? Misschien een youtuber die uitlegt waarom hij sommige handelingen doet? of is de beste tip, gewoon veel spelletjes spelen.
Ik denk wat ik nu voor mezelf doe is een beetje afwachtender starten in het spel, zodat ik niet als eerste de frontlinie bereik, want als ik er als eerste ben dan loopt het meestal slecht af.
voor de volledigheid linkje naar mijn profiel http://www.noobmeter.com/player/eu/nyzeke/538237251/
Ik had gisteren ineens een 'tinkeling spider sense' en ben gisteren avond nog maar even wat resterende filmpjes gaan recorden. En toen las ik jouw opmerking over de release van 9.16 pasp0st schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 23:10:
Käck, morgen release van 9.16 en ik heb een teamuitje dat tot in de avond duurt.
Ah well, gelukkig is vrijwel alleen mijn XVM config nog nodig vanaf 9.16
Damn, dat zijn idd niet al te hoge waardennYzEkE schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:20:
Of ze moeten het nog leren spelen?![]()
Ik ben zo'n tomaat btw. Men spelletjes beginnen eindelijk te beteren (in mijn ogen dan) in jullie ogen zal dat waarschijnlijk nog verschrikkelijk lijken.
Hebben jullie tips over hoe beter worden? Misschien een youtuber die uitlegt waarom hij sommige handelingen doet? of is de beste tip, gewoon veel spelletjes spelen.
Ik denk wat ik nu voor mezelf doe is een beetje afwachtender starten in het spel, zodat ik niet als eerste de frontlinie bereik, want als ik er als eerste ben dan loopt het meestal slecht af.
voor de volledigheid linkje naar mijn profiel http://www.noobmeter.com/player/eu/nyzeke/538237251/
Kijk inderdaad wat YT filmpjes (mag van ondergetekende, maar er zijn zat anderen uiteraard
Kunnen we de modpack update hier zien passeren als die klaar is ?
Gezien ik je autoaim zeer hard nodig heb anders ben ik nog meer een rode tomaat dan ik al ben
Als p0st überhaupt nog mods erin doet had gelezen dat het misschien alleen de xvm config gaat worden. Veel mods zitten al in WoT en een aantal mods zijn discontinued.nvidia666 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:51:
@Post
Kunnen we de modpack update hier zien passeren als die klaar is ?
Gezien ik je autoaim zeer hard nodig heb anders ben ik nog meer een rode tomaat dan ik al ben
Je kunt dus ook gewoon zoeken naar AutoAim+
net een van je filmpjes bekeken, ik moet zeggen dat het een leerrijk filmpje was, waarin je je handelingen uitlegt zoiets zal me waarschijnlijk goed helpen, waarvoor dank!Mr_Size schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:46:
[...]
Kijk inderdaad wat YT filmpjes (mag van ondergetekende, maar er zijn zat anderen uiteraard) en zoek ook eens op bijvoorbeeld http://wiki.wargaming.net/en/World_of_Tanks wat de sterke en zwakke punten van de tanks zijn die je speelt. Hier kan je ook zien wat meestal de aanbevolen equipment is van een tank.
en ik keek inderdaad al op de wiki, om te zien wat de speelstijl van de tank is waarmee ik zelf speel, en hoe die gespeeld zou moeten zijn. Misschien is een van de grootste progressies die ik kan maken six sense hebben? of is dat wat overroepen? Ik heb namelijk nog geen enkele crew die een eerste skill/perk heeft. 85% is waar we zitten daarvoor.
De KV-1s komt ook weer terug op tier 7.wsLy schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 07:35:
[...]
De Panther en Panther II waren allebei leuk om te spelen. Je moet alleen niet ermee naar de frontlinie rijden maar meer gebruik maken van je accuracy en reload tijd.
Edit
Alsof je het over de duivel hebt. Supertest Panther II aanpassingen waaronder een nieuwe gun; 8.8cm kwk l/100
http://www.listeningpost....r-ii-changes-and.html?m=1
https://thearmoredpatrol....2complete-stats-pictures/
Sixth Sense kan helpen, maar remt je af en toe ook. Dat iemand je spot hoeft niet in te houden dat hij op je gaat schieten(Sta regelmatig met een T49 achter een enemy tank, zonder dat deze het door heeft)nYzEkE schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:17:
[...]
net een van je filmpjes bekeken, ik moet zeggen dat het een leerrijk filmpje was, waarin je je handelingen uitlegt zoiets zal me waarschijnlijk goed helpen, waarvoor dank!
en ik keek inderdaad al op de wiki, om te zien wat de speelstijl van de tank is waarmee ik zelf speel, en hoe die gespeeld zou moeten zijn. Misschien is een van de grootste progressies die ik kan maken six sense hebben? of is dat wat overroepen? Ik heb namelijk nog geen enkele crew die een eerste skill/perk heeft. 85% is waar we zitten daarvoor.
Het is meestal ook handig om niet als eerste gespot te worden
Blijf niet proberen een flank die aan het vallen is te verdedigen, meestal kun je beter relocaten naar de andere flank en daar met de andere spelers de enemie opvangen(Mits je een mobiele tank hebt)
Leer de weakspots van je eigen tanks en de andere belangrijke tanks die je kan tegen komen.
BV een super persing op zijn mantle shield blijven schieten heeft meestal geen nut, die moet je net missen of de machinegun port in de hull pakken
Side and booty shots eerst doen, tenzij je zeker weet dat je front kan pennen.
Probeer indien mogelijk de enemy te de-tracken door op de front en rear trackwheel te schieten
[ Voor 9% gewijzigd door brid op 05-10-2016 10:46 ]
Gezien de stats is het denk ik belangrijk dat je weet hoe je een tegenstander moet aanpakken. Wat zijn de zwakke punten van tanks? Wat zijn de sterke punten van tanks? Kan tank X mijn tank penetreren op plek Y? etc etc. Ik kan je aanraden om op www.tanks.gg naar tanks te kijken. Je kan daar alle stats, bepantsering, modellen etc zien. Heel handig om te kijken waarom je wel/niet penetreerde.nYzEkE schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:20:
[...]
Of ze moeten het nog leren spelen?![]()
Bij het bepantseringsmodel van een tank kan je een vergelijkingstank toevoegen en je kan dan 'live' zien of je een tank wel of niet kan penetreren. Voorbeeld, de T-150 vs de VK 3601H (even links bovenin "Collision" op "Live" zetten). Als je met je muis over het model beweegt kan je zien hoe sterk de bepantsering is en de kans op penetratie.
Als je het aanpakken van individuele tegenstanders onder de knie hebt kan je wat meer gaan kijken naar het maken van strategische beslissingen enzo.
Over filmpjes gesproken:
Ik zal dan ook proberen mijn gevechten wat langer te doen duren, en kan tank X mijn tank penetereren op plek Y, antwoord: ik denk dat dat altijd ja is op dit moment
Wat misschien nu wel nog een nadeel is dat bijna alle filmpjes van hogere tiers zijn, en ik nog maar aan t6 zit. Of is de speelstijl niet echt verschillend naarmate de tiers verhogen?
Allemaal bedankt voor de tips (ik had hier eerder moeten komen kijken
Je kunt ervoor kiezen om eerst een skill te selecteren die meteen (procentueel) actief is en dan later de commander skill te resetten voor de sixth sense perk, maar houd rekening dat dit of goud kost (200) om het niveau van de commander gelijk te houden, of als je voor 20k credits de skill/perk reset je 90% ervan terug krijgt.
Dit houdt in dat je op 40% van de tweede skill/perk moet zitten om na resetten de 1ste skill/perk op 100% terug te krijgen.
Ik heb toen ik begon heel veel geleerd van youtube videos kijken van spelers die dingen uitleggen. Ik neem aan dat je (naast natuurlijk 'Rian ata' en Mr_Size) filmpjes van anderen kijkt? Bijv: (kleine selectie...) 'The Mighty Jingles', QuickyBaby, SirCircon, Dezgamez, 'Dreadshells gaming', 'Honest Gaming', AgingJedi, PointyHairedJedi, TheFochYou, orzanel, Anfield, SirHavocTV, Zeven
Vooral de laatste twee hebben leerzame videos waarbij ze dingen uitleggen.
[ Voor 3% gewijzigd door JRacer op 05-10-2016 10:55 ]
Fuck off, missies.
Volgens mij zijn hitzone skin mods illegaal. En ook totaal niet nodig. De meeste weakspots zijn vrij obvious en naarmate je meer ervaren bent begin je ze vanzelf wel te leren/kennen/onthouden.nYzEkE schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:50:
Die tanks.gg link is echt wel een hele mooie toevoeging om bij te leren. Maar zou zo'n hitzone mod dan niet makkelijk zijn aangezien dat ook effectief ingame zichtbaar wordt? natuurlijk zijn die niet afhankelijk van met welke tank ik speel, en dat is met die live collision wel het geval.
Ik zal dan ook proberen mijn gevechten wat langer te doen duren, en kan tank X mijn tank penetereren op plek Y, antwoord: ik denk dat dat altijd ja is op dit moment
Wat misschien nu wel nog een nadeel is dat bijna alle filmpjes van hogere tiers zijn, en ik nog maar aan t6 zit. Of is de speelstijl niet echt verschillend naarmate de tiers verhogen?
Allemaal bedankt voor de tips (ik had hier eerder moeten komen kijken)
Op mijn YT kanaal staan een hoop filmpjes van verschillende tiers. Meeste zijn idd wel Tier8 en hoger, maar er staan ook flink wat Tier6 en 7 filmpjes bij en zelfs af en toe wat Tier5
Voor nieuwe spelers is het kanaal van Quickybaby ook zeker een aanrader, hij legt vaak vrij goed uit hoe hij 'denkt' tijdens de game en neemt soms echt even de tijd een bepaalde mechanic uit te leggen. Een voorbeeld is de 'bush mechanic', waarbij je kunt leren hoe je effectief gebruikt maakt van bosjes om niet gespot te worden. Ik ga het hier nu niet helemaal uitleggen, maar deze handigheid wordt regelmatig door hem toegelicht.
nice game! ik zou alleen veeeeeeeel meer heat meenemen in een obj 140. er zijn echt zoveel tanks die je niet betrouwbaar kan pennen met de apcr shells. IPV 10 heat shells zou ik er echt minstens 20 meenemen.Mr_Size schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:47:
Sixth Sense hebben scheelt wel wat inderdaad, maar het zorgt er niet automatisch voor dat je meer schade doet in een game. In het begin is het inderdaad lastig omdat je nog geen goede crews hebt, maar dan nog rechtvaardigt dat geen 300 average damageWat User aangeeft kan ook helpen, leer de weakspots van de tanks waar je tegenover staat kennen en het zal al beter gaan. En verder: gebruik je gezond verstand en speel gewoon veel, dan moet er uiteindelijk (een hoop) progressie te boeken zijn
![]()
Over filmpjes gesproken:
[video]
Ik zou ook maar 2 of 3 he shells meenemen ipv 5, natuurlijk is het leuk om he in bv een grille te schieten, maar betrouwbaar is het niet over lange afstand en het komt best vaak voor dat je liever apcr had gehad dan he shells (ammo is wel genoeg in obj, maar het komt best vaak voor dat je toch bijna door je shells heen bent).
Ik gebruik zelf HE meer om in 1 keer een huisje weg te schieten dan dat ik op tanks schiet met he
Verder zou ik op de obj als je een goede crew hebt (en dat hebben de meeste wel) geen med pack meenemen, maar food gebruiken. Bovendien geen optics maar vents, incl food en wat skills zit je rond de 450 viewrange en volgens mij is dat genoeg, vents + food maakt de tank gewoon net iets beter imho (is natuurlijk niet perse nodig, maar alle kleine beetjes helpen) Crewskill jack of all trades is dan wel nodig
daar heb je heat voorKepro schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:05:
Of een HE Shell om de cap te resetten
oh man, wat een ellende gisteren nu je het over noob hebt. Ik rage niet snel, maar ik heb gisteren zeker een 15 games in rage modus gespeeld. was he-le-maal klaar met de fucking arty onzin, ben gewoon naar een chokepoint gereden - geen zin om te relocaten, gewoon beetje schieten en gerushed worden. daaaag wn8Mr_Size schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:06:
Niet iedereen is een gold noob zoals jij Tiegul

edit: wat trouwens wel het bewijs is dat als je gewoon naar een plek rijdt en een beetje pewpew doet, je boven 2kwn8 kan spelen

[ Voor 12% gewijzigd door gotfurrr op 05-10-2016 11:11 ]
...of je reset gewoon met een AP shell in de tracks.Kepro schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:05:
Of een HE Shell om de cap te resetten
Dit inderdaad!wsLy schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:08:
Maar waar ik mij aan erger is gewoon het feit dat heel veel mensen alleen maar spelen om kills te maken ivm de marathon... Heb een paar keren gehad dat ik aan het vechten was met vijanden en gewoon geen hulp kreeg van mijn teammates die gewoon konden schieten... Die schoten pas als de vijanden one-shot waren... Nja lekker is dat als je tier 9 of tier 10 3 kills heeft en een whopping 900-1000 damage, goed bezig yo.
Mensen hebben alleen nog de opdrachten voor ogen en vergeten het eigenlijke doel van het spel.
De skins zijn gewoon legaal. Maar imo niet echt handig omdat ze niet de weakspots leren maar alleen maar de positie van de modules en crew.Mr_Size schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:00:
[...]
Volgens mij zijn hitzone skin mods illegaal. En ook totaal niet nodig. De meeste weakspots zijn vrij obvious en naarmate je meer ervaren bent begin je ze vanzelf wel te leren/kennen/onthouden.
zijn premium tanks hun geld waard? En dan bedoel ik brengen ze genoeg bij aan het levelen van crew dat het een aankoop van een tank waard zou kunnen zijn.
Aangezien ik op het moment liefst met TD's speel en deze toevallig ook in afslag staan zou ik er kunnen aanschaffen, tenzij het wel een voordeel biedt maar niet navenant genoeg om te kopen.
Protip: Koop geen premium tanks van een tier die je zelf nog niet fatsoenlijk gespeeld hebt. Ze zal afgeslacht worden en je teammates zullen je haten.nYzEkE schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:33:
Nog een vraagje, voor interpretatie vatbaar natuurlijk:
zijn premium tanks hun geld waard? En dan bedoel ik brengen ze genoeg bij aan het levelen van crew dat het een aankoop van een tank waard zou kunnen zijn.
Aangezien ik op het moment liefst met TD's speel en deze toevallig ook in afslag staan zou ik er kunnen aanschaffen, tenzij het wel een voordeel biedt maar niet navenant genoeg om te kopen.
Ik was niet van plan een T8 ofzo te kopenUser schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:38:
[...]
Protip: Koop geen premium tanks van een tier die je zelf nog niet fatsoenlijk gespeeld hebt. Ze zal afgeslacht worden en je teammates zullen je haten.
Nee ik dacht eerder aan de Dicker Max of SU-100Y dat zijn T6, maar aangezien ik nog geen enkele tier fatsoenlijk speel zou ik volgens jou geen enkele mogen kopen
Kijk eventueel ook naar reviews van de tanks op Youtube. Zo kan je misschien ook makkelijker bepalen of de tank aansluit bij jouw manier van spelen. Niet elke premium is zijn geld waard. Sommige kunnen mits slecht gespeeld ook goed geld verspillen (dure ammo). Ik ben zelf begonnen met een SU100-Y. Moeilijk te spelen tank met een flink kanon. Eigenlijk een rijdende flat met kanon.. en die heeft me echt het nodige geld gekost. Ondertussen heb ik er minder last van en weet ik wel hoe ik er een stuk beter mee moet omgaan maar een moneymaker zal het nooit echt zijn.nYzEkE schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:33:
Nog een vraagje, voor interpretatie vatbaar natuurlijk:
Mijn tip is en blijft dus Youtube. Kijk of Quickybaby een review van de tank heeft gemaakt.
Fatsoenlijk in de zin van ~100-200 potjes op die tier.nYzEkE schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:44:
[...]
Ik was niet van plan een T8 ofzo te kopen
Nee ik dacht eerder aan de Dicker Max of SU-100Y dat zijn T6, maar aangezien ik nog geen enkele tier fatsoenlijk speel zou ik volgens jou geen enkele mogen kopen
Ik heb gister mijn 140 ge 3 marked en ik moet zeggen dat 20 heat shells genoeg is. Tenzij je een triple maus platoon tegenkomt ofzogotfurrr schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:04:
[...]
nice game! ik zou alleen veeeeeeeel meer heat meenemen in een obj 140. er zijn echt zoveel tanks die je niet betrouwbaar kan pennen met de apcr shells. IPV 10 heat shells zou ik er echt minstens 20 meenemen.
Ik zou ook maar 2 of 3 he shells meenemen ipv 5, natuurlijk is het leuk om he in bv een grille te schieten, maar betrouwbaar is het niet over lange afstand en het komt best vaak voor dat je liever apcr had gehad dan he shells (ammo is wel genoeg in obj, maar het komt best vaak voor dat je toch bijna door je shells heen bent).
Ik gebruik zelf HE meer om in 1 keer een huisje weg te schieten dan dat ik op tanks schiet met he![]()
Verder zou ik op de obj als je een goede crew hebt (en dat hebben de meeste wel) geen med pack meenemen, maar food gebruiken. Bovendien geen optics maar vents, incl food en wat skills zit je rond de 450 viewrange en volgens mij is dat genoeg, vents + food maakt de tank gewoon net iets beter imho (is natuurlijk niet perse nodig, maar alle kleine beetjes helpen) Crewskill jack of all trades is dan wel nodig
Battle Chat Modifications:
At its core, World of Tanks is a game of skill and teamwork. However, this focal point is oftentimes blurred with mean, salty messages in Battle Chat. Many of you reported that it's still a major issue even with the chat banning system in place. By taking on your feedback, we implemented a few changes to Battle Chat, which are designed to prevent toxic behaviour, abusive language, and cheating. Cross-team chat in all battle types except for Team Training was disabled, and you can now instantly mute players that are getting on your nerves in the same-team chat.
I cry everytime
Nu kan ik niet meer mijn rage los laten op het enemy team en mooie discussies voeren als ik weer in de 1ste minuut ben geoneshot door arty...

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAjantje 2 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:21:
At its core, World of Tanks is a game of skill and teamwork.
Eerrrrm, no? *KUCH* RNG *KUCH*
ooohhhh ze bedoelen dus wel een hele andere game, skill en teamplay is niet aanwezig in WoT.Mr_Size schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:32:
Persoonlijk viel mij dit nogal op
[...]
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
Eerrrrm, no? *KUCH* RNG *KUCH*
Dus dan kan ik nog wel gewoon chatten met de tegenstander
Was mij nog niet opgevallen dat ze dat daar zo durven te vermelden.....weer een bewijs dat ze vergeten hun eigen game te spelen alles maar random aan het aanpassen zijn zonder de gevolgen te zien
Ik ook, elke dagUser schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:45:
Soms vraag ik me af waarom jullie nog WoT spelen.
En helemaal als dit de 1e game is in 9.16:

Ninja accuracy nerf ofzo? Werkelijk geen 1 shell belandde waar ik aimede.

Dat vraag ik me letterlijk elke weer af als ik weer door de game wordt denied....User schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:45:
Soms vraag ik me af waarom jullie nog WoT spelen.
Je blijft de game spelen doordat je telkens beloont wil worden door een goede game te hebben. Hiervoor neem je eigenlijk 10 slechte games voor rekening zolang je maar die ene goede game hebt, die spannend is en waar je het echt gevoel hebt dat jou invloed van waarde is.
Die ene game waar je met knikkende knietjes het laatste schot doet en daarna VICTORY in beeld ziet.
Daarnaast is de drijfveer vooral het grinden van marks en tanks en zo andere voertuigen te spelen. Aangezien een goede game (4k+ ) leidt tot een hogere mark is het "leuk" je wordt beloond want je percentage gaat omhoog en een slechte game ( mede mogelijk gemaakt door RNG 9/10x ) een klote game.
Maar er moet wel een gevoel van progessie zijn, als ik marks grind van de 907 of de 260 kan ik een sessie 5k combined spelen maar dan stijg ik max 1%. Niet echt de moeite en duurt mij te lang waardoor ik daar alweer mee gestopt ben
Het is weer duidelijk wennen voor een aantal spelers na een update... waarschijnlijk mist men een aantal cruciale modsMr_Size schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:58:
[...]
En helemaal als dit de 1e game is in 9.16:
[afbeelding]
Ninja accuracy nerf ofzo? Werkelijk geen 1 shell belandde waar ik aimede.![]()

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
En de auto-aim+ modUser schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:22:
Ja idd, nu weet ik niet waar boompjes omvallen.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Toch weer opvallend dat WG elke keer opnieuw er in slaagt om bij zulke dingen compleet de mist in te gaan terwijl er toch een testserver geweest is!
in hun hoofd missen ze denk ik een aantal mods, daar gaan een paar computer technische dingetjes ze echt niet beter van makenRianata schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:21:
[...]
Het is weer duidelijk wennen voor een aantal spelers na een update... waarschijnlijk mist men een aantal cruciale mods![]()
[afbeelding]

Dit is een xvm bug.kreezjie schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:27:
Hebben jullie problemen met de minimap die bij elke battle opnieuw de kleinste maat heeft? Blijkbaar zijn er mensen die dat ondervinden...
Toch weer opvallend dat WG elke keer opnieuw er in slaagt om bij zulke dingen compleet de mist in te gaan terwijl er toch een testserver geweest is!
https://translate.google....D1%82%D1%8B%2F&edit-text=
[ Voor 27% gewijzigd door KeiFront op 05-10-2016 16:56 ]
Jep, inderdaad, ik zie het nu ook, thnxKeiFront schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:45:
[...]
Dit is een xvm bug.
https://translate.google....ization-mod%2F&edit-text=
+3
Nee me commander leefde nog. Nee het waren geen blind shots. etc.
Maar wat valt dat tegen zeg man man man man man man man man.
Lijken wel kauwgomballen waar je mee schiet.
1 voordeel is dat ik nu andere tankies leuk vind dan toen ik ermee stopte na een succesvolle is5 campaign
Moraal van het verhaal..
Moet ik nog even bedenken
Maar eigenlijk bedoeld WG "de premium komt eerst zodat ze er meer van verkopen dan als ze de premium tegelijkertijd met de lijn introduceren"nYzEkE schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:05:
De premium komt eerst zodat je al een crew kunt voorbereiden, dat is toch hun uitleg
gaat alleen niet op deze keer. De Zweedse tree is gemengd.nYzEkE schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:05:
De premium komt eerst zodat je al een crew kunt voorbereiden, dat is toch hun uitleg
probeer anders in kladblok te typen en doe alsof het de tegenstander is die niet antwoordKepro schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:27:
HET IS WERKELIJK TE ACHTERLIJK DAT JE NIET TEGEN HET VIJANDIGE TEAM KAN CHATTEN, FRUSTRATIE IS ZEER GROOT!!
Verwijderd
Wat wil je ze vertellen dan? Er werd meestal toch alleen maar gescholden.....Kepro schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:27:
HET IS WERKELIJK TE ACHTERLIJK DAT JE NIET TEGEN HET VIJANDIGE TEAM KAN CHATTEN, FRUSTRATIE IS ZEER GROOT!!
Ja, en nu schelden we dus tegen onze teamgenoten... wedden dat we na deze patch meer teamkills gaan zien?Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:40:
[...]
Wat wil je ze vertellen dan? Er werd meestal toch alleen maar gescholden.....
Release Notes v1
First release after 9.16 update
Missing: YasenKrasen (no update yet)
Bugs: Some new in-game icons are now red squares, Minimap circles are strange colors
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
+ Spotting; erg fijn dat de vijanden nu direct zichtbaar zijn waardoor bepaalde schoten nu dus wel raak gaan.
+ Damage panel; ik ben er tevreden over hoe het werkt en hoe het eruit zien.
+ Garage; de carrousel aanpassingen zijn wel ok. Verder zijn de extra features zoals de missies die beschikbaar zijn voor je tank en het notification gedeelte rechtsonder is ook wel goed aangepast.
- battle chat; jammer dat de chat all is weggehaald... Je krijgt nu steeds meer het gevoel dat je tegen bots speelt, lol.
- minimap; wat hebben ze gedaan met de kleuren/contrast??? De eerste paar test verdies waren in orde maar deze versies zijn echt slecht... Veel dingen zijn gewoon niet duidelijk oo de minimap.
- accurate damage indicator; laten we het nog iets makkelijker maken om neneen te blindshotten...
Dit zijn even een paar dingen die mij invallen.
Maar de minimaps zijn juist heel erg duidelijk.
De firma dankt jep0st schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 00:29:
http://p0st.nl/mods/p0st_m0ds_9.16_v1.zip
Release Notes v1
Bugs: Some new in-game icons are now red squares, Minimap circles are strange colors
alleen nog even de naam aanpassen in de post, daar staat nog 9.15.2p0st schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 00:29:
http://p0st.nl/mods/p0st_m0ds_9.16_v1.zip
Release Notes v1
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Dit topic is gesloten.
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).