Alsof hij daar nog last van had, 2 seconden later word hij al afgeknald.jantje 2 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:17:
[...]
Vergeet niet dat die E4 ook nog eens met5 critical modules door mag. Leuk zeg
Als je zo een potje hebt, dan heb je denk meer reden tot klagen... you can't win them all 

Nice, maar je weet ook dat je gewoon op printscreen kan drukken en in je C:\Games\World_of_Tanks\screenshots weer terug kan vinden ipv een 'foto' te maken van je beeldscherm ?Arjant2 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:47:
Als je zo een potje hebt, dan heb je denk meer reden tot klagen... you can't win them all
[afbeelding]
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
hehe, ja wilde deze ff appen naar een maat, dus had foto op mijn foon er van staan.
[ Voor 7% gewijzigd door Arjant2 op 28-09-2016 15:51 ]
Ik maak ook altijd foto's van me beeldscherm, kan ik ze tenminste snel via whatsapp door sturenBreezers schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:50:
[...]
Nice, maar je weet ook dat je gewoon op printscreen kan drukken en in je C:\Games\World_of_Tanks\screenshots weer terug kan vinden ipv een 'foto' te maken van je beeldscherm ?
dat dusjantje 2 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:51:
[...]
Ik maak ook altijd foto's van me beeldscherm, kan ik ze tenminste snel via whatsapp door sturen
Mmm, zuur verlies, maar rare uitkomst. Je zit in een snelle tank (Cromwell), je overleeft, je hebt maar liefst 9 kills gemaakt! Hoe kun je dan op cap verliezen!!!Arjant2 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:47:
[afbeelding]

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Of je verstuurt de screenshot gewoon via web.whatsapp.com.jantje 2 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:51:
[...]
Ik maak ook altijd foto's van me beeldscherm, kan ik ze tenminste snel via whatsapp door sturen
En er is zelfs een desktop app voor, zowel MS als Apple:User schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:15:
[...]
Of je verstuurt de screenshot gewoon via web.whatsapp.com.
https://www.whatsapp.com/faq/en/web/26000010
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Mooi hoor Size, "Fantastisch hoe Russian meds zijn als ze samen werken en zo'n IS3 killen", net nadat ik TWEE keer bounce, en eigenlijk alleen Henkie hem dus damaged
Anyway, toen je de free cam ging gebruiken liet je hem vaak staan op een plek waar niets gebeurde
Die 1v1 op die 140 was spannend trouwens, ik had nog 1 APCR shell, en toen hij mij probeerde te cirkelen dacht ik dat hij zijn tracks wilden laten blijven zien om misschien mijn heat te bouncen, dus na al 2 seconden bezig te zijn met reloaden switch ik voor de kill shot toch naar APCR. Scrub fake unicum dat het is draait op dat moment zijn front naar me toe. Dus daar moest ik echt even rustig aimen, wetende dat ik reload op hem had
Nog mensen die actief op de console spelen? Daar heb ik wellicht iets voor.
Ook nog WoWs en WoT invite codes over

[ Voor 5% gewijzigd door Titus op 28-09-2016 18:41 ]
Tja in je eentje overblijven, meerdere tanks op de cap en niet de tijd krijgen om de cap te beschieten. Ik maakte vast een verkeerde keuze ergens.Rianata schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:59:
[...]
Mmm, zuur verlies, maar rare uitkomst. Je zit in een snelle tank (Cromwell), je overleeft, je hebt maar liefst 9 kills gemaakt! Hoe kun je dan op cap verliezen!!!Misschien een potje voor Mr_Size om te becommentariëren?
Hoe krijg ik een replay bij Mr_Size?
Wellicht wil hij hem inderdaad eens bekijken.
Edit: even een PM gestuurd met een link naar wotreplay
[ Voor 23% gewijzigd door Arjant2 op 28-09-2016 19:47 ]
Twee potten gespeeld.
In de eerste pot besloot onze O-I dat hij mijn sidescrapende IS-6 als levend schild kon gebruiken en duwde hij me de hoek om, tot groot plezier van de vijandelijke Lowe, IS-3 en Super Pershing.
In de tweede pot ging ik op Fisherman's Bay op zoek naar de laatste arty. Die stond op K0 en daar kan je alleen komen door een stukje door de waterkant te rijden. Een andere 'friendly' leek het een goed idee om mij te drownen zodat hij de kill kon pakken.
༼ノಠل͟ಠ༽ノ-︵-┻━┻
In de eerste pot besloot onze O-I dat hij mijn sidescrapende IS-6 als levend schild kon gebruiken en duwde hij me de hoek om, tot groot plezier van de vijandelijke Lowe, IS-3 en Super Pershing.
In de tweede pot ging ik op Fisherman's Bay op zoek naar de laatste arty. Die stond op K0 en daar kan je alleen komen door een stukje door de waterkant te rijden. Een andere 'friendly' leek het een goed idee om mij te drownen zodat hij de kill kon pakken.
༼ノಠل͟ಠ༽ノ-︵-┻━┻
[ Voor 6% gewijzigd door Edmin op 28-09-2016 21:35 ]
OMG wat voor een a-hole ik nu weer tegen kom:
Saiyajin_Alpha, 3400 WN8
PXA clan, anyone?
Lekker onderweg in mijn Leopard 1, uiteindelijk 4(ons) vs 2(enemy).
Resterende 2 enemy's waren 2 dikke unicums, een TVP en een 113
De 113 had na afloop zelfs 7750dmg gedaan.
Wat blijkt, ik heb met met mijn 1e schot(van de 2) die ik gedaan had, dat ik zijn ammorack eruit schoot.
Meneer was een beetje pissed of omdat ie alsnog verloor.
AppieHeijn (22:28:37) nice dmg
Saiyajin_Alpha (22:28:40) fuck off
AppieHeijn (22:28:56) sometimes you win sometimes you loose
Saiyajin_Alpha (22:29:03) fuck off
AppieHeijn (22:29:05) i just killed you, whats wrong with that?
Saiyajin_Alpha (22:29:18) amoracked me with first show
Saiyajin_Alpha (22:29:19) shot
AppieHeijn (22:29:22) ah ok
Saiyajin_Alpha (22:29:25) that was 100% rng
AppieHeijn (22:29:27) didn't know that
Saiyajin_Alpha (22:29:34) u won cuz of that
AppieHeijn (22:29:49) haha don't know, leo with prem ammo is quite a hard one
Saiyajin_Alpha (22:29:57) when u were standing like a retard in open field i would of killed u if not ammorack
AppieHeijn (22:30:31) maybe retard, but better than the rest of my camper team
Saiyajin_Alpha (22:30:37) i dont care
Saiyajin_Alpha (22:30:41) welcome to blacklist
AppieHeijn (22:30:53) haha omg, dont take this game to hard man
Saiyajin_Alpha, 3400 WN8
PXA clan, anyone?
Wat blijkt, ik heb met met mijn 1e schot(van de 2) die ik gedaan had, dat ik zijn ammorack eruit schoot.
Saiyajin_Alpha (22:29:57) when u were standing like a retard in open field i would of killed u if not ammorack
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
lol Appie, why you bully? 
Ik heb vanavond EIN-DE-LIJK LT 9.4: Hawk Eyed gehaald.
Verder geen bijzondere game qua resultaat, maar heb hem wel echt zelf gehaald door goed op te letten. Was op Live Oaks, eerst naar de bekende flank gereden bij het spoor en daar 1 van de bekende bosjes gepakt. Ons hele team ging echter die kant op en we hadden letterlijk niemand in de stad. Toen heb ik de kritieke beslissing genomen om terug te gaan en vanaf spawn bij 1 van die bosjes rond C7/C8 te gaan spotten. Exact op het juiste moment, want 2/3 van hun team kwam richting onze cap ge yolo-ed, waardoor ik uiteindelijk 8 spots heb kunnen doen voordat ik zelf gespot werd
Ik heb vanavond EIN-DE-LIJK LT 9.4: Hawk Eyed gehaald.

Echt balen, heb de replay nog niet bekeken.. maar denk dat ik 2 shells over had op het laatst, laat ik me gewoon afknallen als een noob door die t150.. dag Fadins medal 
Wel 23k wn8, personal record for me.
http://wotreplays.com/sit...akeville-ronny555-type_64
"Wonderful lakeville game where I get to harvest the enemy hp from a bush. I usually don't say that much in chat but the red friends in my team seemed to listen
I did not expect the t150 in the end to turn his turret back to me so quickly ... cost me a real chance on a Fadins medal..

Wn8 was 22.999 according to WoT numbers though :)"
Wel 23k wn8, personal record for me.
http://wotreplays.com/sit...akeville-ronny555-type_64
"Wonderful lakeville game where I get to harvest the enemy hp from a bush. I usually don't say that much in chat but the red friends in my team seemed to listen
I did not expect the t150 in the end to turn his turret back to me so quickly ... cost me a real chance on a Fadins medal..
Wn8 was 22.999 according to WoT numbers though :)"
I feel the unicum, beetje overdreven reactie van hem dat wel, alsof jij er wat aan kan doen dat je hem ammorackedAppie Heijn schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:39:
OMG wat voor een a-hole ik nu weer tegen kom:
Saiyajin_Alpha, 3400 WN8
PXA clan, anyone?
Meestal als ik nice dmg

Titus, ik heb de replay niet helemaal gezien, maar ik zat zomaar eens te denken...misschien moet je in de game minder nadenken en meer op gevoel spelen. Soms lijkt het wel of je alles over analiseert waardoor het allemaal net niet is, als je je game wil verbeteren moet je proberen het allemaal iets meer automatisch te laten gaanTitus schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:59:
[...]
Mooi hoor Size, "Fantastisch hoe Russian meds zijn als ze samen werken en zo'n IS3 killen", net nadat ik TWEE keer bounce, en eigenlijk alleen Henkie hem dus damagedTroll gun is troll.
Anyway, toen je de free cam ging gebruiken liet je hem vaak staan op een plek waar niets gebeurdeMisschien kan je iets actiever mee kijken dan(lastig tegelijk praten en freecammen lijkt me though).
Die 1v1 op die 140 was spannend trouwens, ik had nog 1 APCR shell, en toen hij mij probeerde te cirkelen dacht ik dat hij zijn tracks wilden laten blijven zien om misschien mijn heat te bouncen, dus na al 2 seconden bezig te zijn met reloaden switch ik voor de kill shot toch naar APCR. Scrub fake unicum dat het is draait op dat moment zijn front naar me toe. Dus daar moest ik echt even rustig aimen, wetende dat ik reload op hem hadGelukkig mist arta daar, anders was het over geweest.
Nog mensen die actief op de console spelen? Daar heb ik wellicht iets voor.
Ook nog WoWs en WoT invite codes over
#positive thinking

Wat voor codes heb je voor Wot console? alleen invites? Als het ook andere codes(PS4) zijn ken ik wel iemand die er blij mee zal zijn
[ Voor 28% gewijzigd door jantje 2 op 29-09-2016 11:02 ]
Ik heb eventueel ook nog een code:
Wargaming code voor de xbox versie van World of Tanks.
Geeft het volgende:
- 3 dagen premium account
- de t-15 (tier 3 tank met garage plek)
- 300 gold
En gezien ik geen xbox heb kan ik er weinig mee...
Wargaming code voor de xbox versie van World of Tanks.
Geeft het volgende:
- 3 dagen premium account
- de t-15 (tier 3 tank met garage plek)
- 300 gold
En gezien ik geen xbox heb kan ik er weinig mee...
wie wel? PC MASTER RACE!!!
Ow en groetjes aan de GoT clan van Hayfork[PRANK]. Helaas vond ie t nodig net mn aandacht te trekken door me te one shotten in mn Bulldog, ik stond lang genoeg stil voor zn Franse **** arty schijnbaar
Ow en groetjes aan de GoT clan van Hayfork[PRANK]. Helaas vond ie t nodig net mn aandacht te trekken door me te one shotten in mn Bulldog, ik stond lang genoeg stil voor zn Franse **** arty schijnbaar
@Jantje, dat is wellicht een hele interessante. Ik herken de beschrijving van het analyseren heel erg ja.
Het is overigens voor alle consoles, en het is een FCM pak 40
Ik pm hem wel een keer
Het is overigens voor alle consoles, en het is een FCM pak 40
ik zou het analyseren vooral bewaren voor na de game en in de 30 seconden wachten voor dat de game start. daarna is het gewoon press 2 - pewpewpewpewpew.Titus schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:23:
@Jantje, dat is wellicht een hele interessante. Ik herken de beschrijving van het analyseren heel erg ja.
Het is overigens voor alle consoles, en het is een FCM pak 40Ik pm hem wel een keer
in de replay zou ik trouwens de 140 hebben gefacehugged/geramd (je tracked em dan sowieso), dan heb je nog meer kans om iets te bouncen dan er voor gaan staan, - onder die hoek waar je in stond penned sowieso alles, als je facehugged heb je nog de kans dat hij matig aimed.
Nog nooit meegemaakt
Op Lakeville met met batchat AP sta ik op dat kleine heuveltje in de midden voor dingen te spotten.
Eerst schiet een STB-1 mij en 2 minuten later schiet een Death Star mij gewoon af

Ik ben geen scout maar een gevaarlijke medium in mid-end game...
Op Lakeville met met batchat AP sta ik op dat kleine heuveltje in de midden voor dingen te spotten.
Eerst schiet een STB-1 mij en 2 minuten later schiet een Death Star mij gewoon af

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Ik probeer nog altijd LT 15.3 te halen (7k spotting damage).Mr_Size schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:46:
lol Appie, why you bully?
Ik heb vanavond EIN-DE-LIJK LT 9.4: Hawk Eyed gehaald.Verder geen bijzondere game qua resultaat, maar heb hem wel echt zelf gehaald door goed op te letten. Was op Live Oaks, eerst naar de bekende flank gereden bij het spoor en daar 1 van de bekende bosjes gepakt. Ons hele team ging echter die kant op en we hadden letterlijk niemand in de stad. Toen heb ik de kritieke beslissing genomen om terug te gaan en vanaf spawn bij 1 van die bosjes rond C7/C8 te gaan spotten. Exact op het juiste moment, want 2/3 van hun team kwam richting onze cap ge yolo-ed, waardoor ik uiteindelijk 8 spots heb kunnen doen voordat ik zelf gespot werd
Laatste 2 dagen 70 potjes met amx 13 90 en T-54 lwt gespeeld maar de missie nog altijd niet gehaald wel 68% winrate. Wel mooie game op Artic Region waarin ik 6183 spot, de missie net niet gehaald op Siegfried line 3.8k damage en 3k spotting damage 198 damage tekort
Mijn stukje klopt natuurlijk niet he
. Je bent ingame continue aan het analyseren. Kan ik hier hull down staan,kan je die tank raken, hoeveel tanks staan er waar etc etc. Maar op een gegeven moment denk je hier niet meer bewust over na, het wordt een soort muscle memory.
Ik denk dat dat is wat jantje bedoeld, maar spelen op gevoel kan pas als je veel dingen op de automatische piloot kan zeg maar
Ik denk dat dat is wat jantje bedoeld, maar spelen op gevoel kan pas als je veel dingen op de automatische piloot kan zeg maar
Yep, het is net als autorijden, dan hoef je ook niet meer na te denken hoe je moet schakelen ( tenzij je een automaat hebtgotfurrr schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:06:
Mijn stukje klopt natuurlijk niet he. Je bent ingame continue aan het analyseren. Kan ik hier hull down staan,kan je die tank raken, hoeveel tanks staan er waar etc etc. Maar op een gegeven moment denk je hier niet meer bewust over na, het wordt een soort muscle memory.
Als deze vergelijking een beetje opgaat
Uiteindelijk missie gehaald maar zonder secondary omdat we kansloos verlorenKeiFront schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:03:
[...]
Ik probeer nog altijd LT 15.3 te halen (7k spotting damage).
Laatste 2 dagen 70 potjes met amx 13 90 en T-54 lwt gespeeld maar de missie nog altijd niet gehaald wel 68% winrate. Wel mooie game op Artic Region waarin ik 6183 spot, de missie net niet gehaald op Siegfried line 3.8k damage en 3k spotting damage 198 damage tekort. Voor de rest alleen maar city maps Himmelsdorf 5 maal, Overlord 5 maal, Ensk 4 maal geen 1 keer Malinovka, Lakeville, Fiery Sailent of Prokhorovka deze missie is zo map afhankelijk
.
Prokorovka 5321 spotting en zelf 1110 damage gedaan. Secondary niet gehaald omdat mijn team om het zacht uit drukken nergens op trok

Berekenen doet hij nooit, hij heeft altijd genoeg gold staan om extra XP te converten....Quantor schreef op donderdag 29 september 2016 @ 18:44:
Damn, kun je daar in 1x naar tier 10? Kom op, dat heb je waarschijnlijk allang berekend
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Lijnen zijn gemiddeld iets van 800k om te unlocken, dus daar werkte ik een beetje naartoe. De free XP die ik bij patch 9.17 over heb gaat in de Zweedse crew.Quantor schreef op donderdag 29 september 2016 @ 18:44:
Damn, kun je daar in 1x naar tier 10? Kom op, dat heb je waarschijnlijk allang berekend
Ssssst.GJP80 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:54:
[...]
Berekenen doet hij nooit, hij heeft altijd genoeg gold staan om extra XP te converten....
Pff, die T44-100 missie, ik ben nu over de helft, maar manmanman, waarom heb ik me weer laten verleiden 

respect voor je doorzettingsvermogen hoor, ik heb me nog helemaal niet tot deze missie kunnen zetten. Ik heb vaak de damage best snel gedaan en zit dan pas op de helft van de kills... Ik laat hem denk ik maar aan me voorbij gaan. Heb 2 landen pas bijna en sommige nog helemaal niets.Rianata schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:52:
Pff, die T44-100 missie, ik ben nu over de helft, maar manmanman, waarom heb ik me weer laten verleiden
[afbeelding]
Vind het ook niet echt een spannende tank, het is gewoon een T-44 met prem credit making.

Dat had ik dus ook, maar de Russen en Duitsers had ik binnen een paar dagen al klaar, dus ik dacht ik probeer het gewoon en dat betekent bij mij direct commitment en uiteindelijk frustratiejantje 2 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:03:
[...]
Vind het ook niet echt een spannende tank, het is gewoon een T-44 met prem credit making.

33 games in M40/M43 om te proberen SPG 15.3 te halen met als resultaat 27,3% winrate yup kwalitatief uitermate teleurstellende teams vandaag. Winrate op M40/M43 is gezakt van 58% naar 47%
.
Als hoogtepunt vandaag deze 2 teamkillende top tiers
15 vs 3 verloren zoals de meeste games vandaag. En dit was niet het enige team vandaag met teamkillende top tiers
. En over de -25% rng iedere game zal ik me maar niet uitspreken.

Als hoogtepunt vandaag deze 2 teamkillende top tiers

15 vs 3 verloren zoals de meeste games vandaag. En dit was niet het enige team vandaag met teamkillende top tiers
[ Voor 7% gewijzigd door KeiFront op 30-09-2016 16:10 ]
Nadat het een hele tijd niet mee zat met TD15.3 heb ik hem nu in mijn eerste battle van de dag al behaald :P!

Nu aan de Obj 260 missies beginnen

Nu aan de Obj 260 missies beginnen
Ik snap hier echt niks van, ben vast niet de enige. What exactly are you trying to tell us dude?nvidia666 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:51:
Nog nooit meegemaakt
Eerst schiet een STB-1 mij en 2 minuten later schiet een Death Star mij gewoon af![]()
![]()
Nu ik het terug zie versta ik het een beetje._Anvil_ schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:35:
[...]
Ik snap hier echt niks van, ben vast niet de enige. What exactly are you trying to tell us dude?
Ik bedoelde dat beiden door mijn eigen team gedaan werden achter mij

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
aka teamkilled?nvidia666 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:50:
[...]
Nu ik het terug zie versta ik het een beetje.
Ik bedoelde dat beiden door mijn eigen team gedaan werden achter mij
jep eerst een shot van een STB-1 en dan teamkilled by deathstar
Toch de Skorpion gekocht en wat een fantastische tank
Zou zomaar eens 1 van de leukste premiums tanks kunnen zijn. Leuke afwisseling nu, borsig met de grote gun en Skorpion met de 128mm.
[ Voor 56% gewijzigd door Kepro op 30-09-2016 22:33 ]
De skorpion bounced nu eens niet zoveel als ik heb met met andere td's. :-)
En per schot tenminste schiet je tenminste heel veel hp weg.
Ik moet alleen nog leren nog meer achteraan te blijven.staan.
Wat heb je erop gezet als equipment. Ik heb nu nog rammer, camouflage net en telescope.
Maar ik denk nog aan egld en coated optics.
Wat heb je erop gezet als equipment. Ik heb nu nog rammer, camouflage net en telescope.
Rammer, binos en camonetje. Skorpion kan je early game vrij agressief zijn door je snelheid. Edit: gld erop kan ookFiesta1958 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:38:
[ Voor 9% gewijzigd door Kepro op 01-10-2016 11:17 ]
Gisteren een lekkere dag.
Kwam er achter dat ik de T28 HTC al had unlocked
Tijdens het platonen haalde mijn platoon genootje me over om nog 1 potje te doen, met als resultaat mijn eerste ace tanker op de Bromwell en voor mij een zeer spannende 1 vs 4 die ik uiteindelijk won.
Zouden de goden een keer naar de replay willen kijken en eventueel wat tips kunnen geven.
2 heb ik er zelf al ram niet de cromwell in de cap en kijk uit voor stenen
En ja ik ben lui en heb af en toe wat last van trillende handjes en gebruik daarom vaak de auto-aim
Tijdens het platonen haalde mijn platoon genootje me over om nog 1 potje te doen, met als resultaat mijn eerste ace tanker op de Bromwell en voor mij een zeer spannende 1 vs 4 die ik uiteindelijk won.
Zouden de goden een keer naar de replay willen kijken en eventueel wat tips kunnen geven.
En ja ik ben lui en heb af en toe wat last van trillende handjes en gebruik daarom vaak de auto-aim
Heb je replay ff snel door gekeken. Aangezien ik het ook wel intressant vind hoe andere mensen spelen. Ten eerste valt me die uitzoom mod erg op. ik zelf gebruik altijd de camera boven op de tank als ik rij, of 1 tikje achter de tank. Wat naar mijn mening voor een betere tank management zorgt. Maar als je liever die mod gebruikt moet je dat gewoon blijven doen.brid schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 08:59:
Gisteren een lekkere dag.
Dan wat meer gameplay dingen:
- Je begin positie is opzich prima. Ik had zelf voor G5 gegaan zodat je de IS en de t29 in de kont kan schieten als ze naar het westen gaan. Maar denk er wel om bij die G5 spot dat je niet te lang blijft hangen als er niemand de K lijn oprijdt. Want snellere tanks spot je niet optijd.
- Dan sta je tegenover een IS en een t29 die beiden hull down staan. Dan vraag ik aan jou Hoe verstandig het is om daar te gaan peaken? Ik had daar helemaal niet meer willen peaken. Laat de IS en de T29 maar wat komen en neem eventueel wat sideshots mee op dezelfde ridge maar dan wat meer oostelijk voordat je weg rijdt. Want head on ga je gewoon verliezen.
- Je killt wat arties jpanther netjes weg gewerkt maar dan komt er een IS. Welke je perfect kon farmen op de ridge op A3, A4. dit waren makkelijk 3-4 schoten geweest op de onderplaat aangezien de view range van de IS waardeloos is.
- Daarna yolo je de cromwell waar ik liever boven een ridge lijntje continue peak om hem te killen (jij ziet dan zijn complete tank terwijl jij alleen je turret laat zien, dus jij raakt meer dan hem). Had je eventueel je hp kunnen besparen om nog een hit van de IS te kunnen pakken.
- Dan weet je dat de IS in de cap staat. Je hebt 4 minuten dus genoeg tijd om een plek te kiezen. Pak dan de mid ridge, waar je van alle kanten de IS kunt belagen (F4,5,6). Mocht ie dan alsnog cover vinden kan je bijvoorbeeld naar jouwn decap positie rijden G2 of K5.
- Dan aan het eind besluit er gwn yolo in te gaan en met erg veel geluk de IS te killen. Ik had je deze win niet gegunt met zon actie.
G5 is inderdaad meestal een positie die ik overweg, Dit keer met mijn platoonmaat meegegaanXBladee schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 10:40:
[...]
Dan wat meer gameplay dingen:
- Je begin positie is opzich prima. Ik had zelf voor G5 gegaan zodat je de IS en de t29 in de kont kan schieten als ze naar het westen gaan. Maar denk er wel om bij die G5 spot dat je niet te lang blijft hangen als er niemand de K lijn oprijdt. Want snellere tanks spot je niet optijd.
Was een commander aan het trainen en had geen sixth sence had geen idee of iemand mij had gespot- Je killt wat arties jpanther netjes weg gewerkt maar dan komt er een IS. Welke je perfect kon farmen op de ridge op A3, A4. dit waren makkelijk 3-4 schoten geweest op de onderplaat aangezien de view range van de IS waardeloos is.
helemaal mee eens- Daarna yolo je de cromwell waar ik liever boven een ridge lijntje continue peak om hem te killen (jij ziet dan zijn complete tank terwijl jij alleen je turret laat zien, dus jij raakt meer dan hem). Had je eventueel je hp kunnen besparen om nog een hit van de IS te kunnen pakken.
Had de midridge inderdaad ook overwogen, geen idee waarom ik dat had gedaan. De laatste yolo was geinspireerd door de spanning en de drang om te willen winnen. Ik weet dat ik (te veel) geluk heb gehad.- Dan weet je dat de IS in de cap staat. Je hebt 4 minuten dus genoeg tijd om een plek te kiezen. Pak dan de mid ridge, waar je van alle kanten de IS kunt belagen (F4,5,6). Mocht ie dan alsnog cover vinden kan je bijvoorbeeld naar jouwn decap positie rijden G2 of K5.
- Dan aan het eind besluit er gwn yolo in te gaan en met erg veel geluk de IS te killen. Ik had je deze win niet gegunt met zon actie.
Thx voor je feedback
Ik vind rammer, coated optics en gld met een redelijke crew en food het best, zit rond de 430 viewrange, genoeg imho omdat je toch constant aan het bewegen bent (ik wel tenminste. Als je in een bosje wil redline campen dan zou ik idd voor camo en bino gaanFiesta1958 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:38:
Dat ding gaat met > 900PK net zo hard voor- als achteruit!
Mission completed! Reward:
Vehicles added: T 55A (crew 100% sent to Barracks)
Slots added: 1
Vehicles added: T 55A (crew 100% sent to Barracks)
Slots added: 1
De Strv 103B heeft 730 pk?Rianata schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:36:
[...]
Dat ding gaat met > 900PK net zo hard voor- als achteruit!
Het grootste nadeel aan WoT blijft toch wel je medespelers, ik kan niet wachten tot de chatfunctie uit de game wordt gesloopt.
Oh nee, alweer een moskee mensen zijn gemeen op het internet.
Mama iemand was gemeen tegen mij in World of Tanks

Fijn om te zien dat jij je gebruikelijke niveau niet ontstijgt.User schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:59:
Oh nee, alweer een moskee mensen zijn gemeen op het internet.
Nee, in nagenoeg elk potje vandaag zie ik lui helemaal los op elkaar gaan vanwege de meest onzinnige redenen. Hoogtepunt was nog wel dat iemand de tegenstander feliciteerde met een indrukwekkende actie waarna hij te horen kreeg dat zijn moeder een hoer was.

Welkom terug!rgras schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:06:
[...]
Fijn om te zien dat jij je gebruikelijke niveau niet ontstijgt.

De S103 had een meebrandstofmotor van 240 PK en een Boeing 553 gasturbine van 490 PKDe Strv 103B heeft 730 pk?
Samen 730 PK
Wel een leuk ding met die tweede bestuurder.
Je weet bij User in ieder geval waar je aan toe bent en wat je aan hem hebtrgras schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:06:
[...]
Fijn om te zien dat jij je gebruikelijke niveau niet ontstijgt.
Nee, in nagenoeg elk potje vandaag zie ik lui helemaal los op elkaar gaan vanwege de meest onzinnige redenen. Hoogtepunt was nog wel dat iemand de tegenstander feliciteerde met een indrukwekkende actie waarna hij te horen kreeg dat zijn moeder een hoer was.

Iemand had z'n camonetje niet bij zich.
Heb er toch echt een cammo op ziiten2crashandburn schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:14:
[afbeelding]
Iemand had z'n camonetje niet bij zich.
Zit nog geen 100% crew op, heb dus soms niet door dat ik gespot word
[ Voor 12% gewijzigd door brid op 01-10-2016 23:24 ]
Leuk om terug te zien!
"helaas had p0st niet zo'n goede match"

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
lol p0st 
Vanavond low tiers gespeeld met best en Dalarian. In tijden niet zoveel fun gehad
5 Ace tankers gehaald, normaal mag ik al blij zijn als ik 1x per avond ergens ace in haal. Natuurlijk zijn lower tiers makkelijker, maar toch. 1 game met Hellcat: gelijk ace, 1 game gespeeld in Cromwell: meteen ace.
Maar het mooiste was nog het onvervalste Keprootje:

Ace tanker op de Chi-To in de allereerste game met een 80% crew
Vanavond low tiers gespeeld met best en Dalarian. In tijden niet zoveel fun gehad
Maar het mooiste was nog het onvervalste Keprootje:

Ace tanker op de Chi-To in de allereerste game met een 80% crew
[ Voor 23% gewijzigd door Mr_Size op 01-10-2016 23:59 ]
Size wil het wel eerlijk houden in de lagere tiers, dus speelt hij met een zelfgemaakte penalty.Kepro schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:23:
Je crew staat niet goed Size.
Dat ik ooit zo lief zou zijn voor arty eh, wie had dat gedacht.
https://www.twitch.tv/mave_maverick/v/62435038
Zo leren ze het nooit af he, de boefjes.Nemean schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:53:
Dat ik ooit zo lief zou zijn voor arty eh, wie had dat gedacht.

Heb ook de Skorpion TD gekocht, heerlijke tank. Maar volgens mij hoort dat ding een bepaalde camo te hebben, helaas is hij bij mij alleen maar grijs en mag ik er ook niks opdoen. Iemand enig idee hoe dat kan?
Die tekening erop is de camo. Zelfde geldt voor de Mutz, bijvoorbeeld.
Maar ik zie die niet. Op de rest van de tanks kan ik de camo wel zien en aanpassen. Vreemd, maar neemt niks aan het plezier af.
Je kunt de camo ook niet aanpassen. Op de zijkant van de toren staat een rode schorpioen. Die zie je toch wel?
Camo op Skorpion is door de mod verdwenen.
Heb ik ook last van. Maar maakt voor het spelen niet uit.
Heb ik ook last van. Maar maakt voor het spelen niet uit.
Eeeeen de fun duurde 1 dag.
Vandaag was de game niet-te-spelen. Alleen maar full camp teams tegenover je, of van die xvm yolo autoloaders, de hele avond dat soort grappen. En dan speel ik dus samen met best in platoon he, maar ja die had exact hetzelfde. Niets mocht.. toch wel weer bizar om mee te maken, aangezien gisteren zo makkelijk ging..

Ja speciale teams dit weekend. Veel moeite moeten doen om 50% van mijn battles te winnen!!
Had een battle in mijm t57 heavy met 5200 damage die we verloren, ging kijken naar de rest van het team.... 2e in damage was net 1700, de rest zal ik maar geen uitspraak over doen.
Probeerde een aantal tanks te dubbelen, maar dat was gewoon niet te doen.
Tevens was de XVM yolo inderdaad erg hoog, gasten die hun top tier gewoon weggooien om te proberen een goede speler uit te schakelen...
Maar waar ik mij aan erger is gewoon het feit dat heel veel mensen alleen maar spelen om kills te maken ivm de marathon... Heb een paar keren gehad dat ik aan het vechten was met vijanden en gewoon geen hulp kreeg van mijn teammates die gewoon konden schieten... Die schoten pas als de vijanden one-shot waren... Nja lekker is dat als je tier 9 of tier 10 3 kills heeft en een whopping 900-1000 damage, goed bezig yo.
Had een battle in mijm t57 heavy met 5200 damage die we verloren, ging kijken naar de rest van het team.... 2e in damage was net 1700, de rest zal ik maar geen uitspraak over doen.
Probeerde een aantal tanks te dubbelen, maar dat was gewoon niet te doen.
Tevens was de XVM yolo inderdaad erg hoog, gasten die hun top tier gewoon weggooien om te proberen een goede speler uit te schakelen...
Maar waar ik mij aan erger is gewoon het feit dat heel veel mensen alleen maar spelen om kills te maken ivm de marathon... Heb een paar keren gehad dat ik aan het vechten was met vijanden en gewoon geen hulp kreeg van mijn teammates die gewoon konden schieten... Die schoten pas als de vijanden one-shot waren... Nja lekker is dat als je tier 9 of tier 10 3 kills heeft en een whopping 900-1000 damage, goed bezig yo.
Wat denken jullie van de nieuwe zweedse premium medium tank?
Oh, dan speelde ik zeker tegen jullie... Dik zitten farmen in mijn IS-6. No problem! Wel na een faalavond op vrijdag, dus ik had het nodig om mijn WR weer recht te trekken. Ik had de fout gemaakt om mijn personal reserves aan te zetten vrijdag. Dan weet je dus zeker dat je ook met 2x je eigen hitpoints aan damage je niets wint.
p0st modpack in gebruik? die veranderd namelijk de camo van de scorpion en de black bulldogStugIII schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 19:43:
Heb ook de Skorpion TD gekocht, heerlijke tank. Maar volgens mij hoort dat ding een bepaalde camo te hebben, helaas is hij bij mij alleen maar grijs en mag ik er ook niks opdoen. Iemand enig idee hoe dat kan?
World_of_Tanks\res_mods\0.9.15.2\scripts\item_defs\vehicles\germanyStugIII schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:24:
Yep, p0st modpack in gebruik.
Als ik me niet vergis zijn daar de skins te vinden en te verwijderen zodat ze weer orgineel zijn .
[ Voor 5% gewijzigd door SNEAK-NL op 03-10-2016 09:40 ]
Ja de teams waren gisteren vrij "speciaal" dit was eerder regel dan uitzondering:

Die t8's met 0 damage.... Speel dan gewoon niet.themaxter schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:19:
Ja de teams waren gisteren vrij "speciaal" dit was eerder regel dan uitzondering:
[afbeelding]
Hoe krijg je het voor elkaar om in een T34 0 dmg te halen. Zelf in een Lowe moet dat nog mogelijk zijn, ookal is die minder dan de T34.wsLy schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:33:
[...]
Die t8's met 0 damage.... Speel dan gewoon niet.

kan best hoor, gisteren nog een t32 geoneshot in mijn t50/51 op himmelsdorf. ik start in het zuiden, hij rijdt naar het spoor, ik schiet er 4 shells in (nog terwijl hij aan het oversteken is naar het poortje waar vaak tds achter gaan staan, dus 30 seconden ingame of zo) -> ammorack gg.mkliko schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:38:
[...]
Hoe krijg je het voor elkaar om in een T34 0 dmg te halen. Zelf in een Lowe moet dat nog mogelijk zijn, ookal is die minder dan de T34.
[ Voor 11% gewijzigd door gotfurrr op 03-10-2016 10:45 ]
De kans dat dit een T34 EN een Loewe overkomt in 1 game is best laag schat ik zo in.gotfurrr schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:42:
[...]
kan best hoor, gisteren nog een t32 geoneshot in mijn t50/51 op himmelsdorf. ik start in het zuiden, hij rijdt naar het spoor, ik schiet er 4 shells in (nog terwijl hij aan het oversteken is naar het poortje waar vaak tds achter gaan staan, dus 30 seconden ingame of zo) -> ammorack gg.
Heb trouwens al een maand geen wot meer gespeeld. Was er even helemaal klaar mee. Waarschijnlijk als het buiten slechter/kouder weer wordt zal ik het weer meer gaan spelen.
Vergeet niet dat in het plaatje de T34 en Lowe top tier waren en niet bottom tier tegen T10 tanks.gotfurrr schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:42:
[...]
kan best hoor, gisteren nog een t32 geoneshot in mijn t50/51 op himmelsdorf. ik start in het zuiden, hij rijdt naar het spoor, ik schiet er 4 shells in (nog terwijl hij aan het oversteken is naar het poortje waar vaak tds achter gaan staan, dus 30 seconden ingame of zo) -> ammorack gg.
Ik heb gisteren ook nog 0 damage gedaan in mijn BC25 AP ( grootste schijt naast de AT8 ) 1ste hit t62a on de move engine eruit. 2de hit grille uit stealth engine eruit. 3de hit arty dood.
0 damage doen is helemaal niet moeilijk hoor
Dit was op Phrokorovka trouwens. Hele team is de spawn niet uit geweest zo ongeveer.
Klopt mij is gisteren ook gelukt om een paar keer 0 damage te doen. Shit happens.
Waar ik meer van baal is dat ik met m'n eerste pot van de dag in de Tiger II, Ace game met ruim 4K damage, naar 94.6% MoE ga en in de 3 games daarna, als bottom tier, het weer verkloot en terug naar 93.0%.
Waar ik meer van baal is dat ik met m'n eerste pot van de dag in de Tiger II, Ace game met ruim 4K damage, naar 94.6% MoE ga en in de 3 games daarna, als bottom tier, het weer verkloot en terug naar 93.0%.
Van de week ook een toptier potje met 0 dmg; <30 sec in de t-54. Vanaf de spawn opweg naar een positie gerushed door 2 yolo autoladers (die 10 seconden later ook dood waren...) zucht.
Dus shit happens. Doe je niks aan. Maar een toptier T34 en Loewe met 0 dmg is wel tamelijk triestig...
Dus shit happens. Doe je niks aan. Maar een toptier T34 en Loewe met 0 dmg is wel tamelijk triestig...
If you can see, look. If you can look, observe
het was gisteren vooral racen om nog damage te kunnen farmen in ons 3 man platoon, en wat is de stb1 een vreselijk onbetrouwbaar stuk troll metaal. Fully aimed? NOPE zegt wg en shell verdwijnt in de grond, in de lucht, gras, tak, wrak. etcetc. af en toe kan je volgens mij beter opzettelijk naast een tank aimen met die gunQuantor schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:25:
Klopt mij is gisteren ook gelukt om een paar keer 0 damage te doen. Shit happens.

Klopt, ging erg goed qua winrate totdat we te hard gingen racen om damage te doen en een paar keer lelijk verloren. Maar kan me niet meer herinneren dat jij in de STB1 hebt gespeeld, wel veel Obj140 en TVP 50/51 en die laatste krijg ik ook niet onder de knie. Je wordt gelijk gefocussed als je wordt gespot.
Ik ga vanavond weer eens bekijken hoe de teams zijn:)
Ik had vandaag iemand die aardig tegen mij was in WoT....... Hij bood mij aan te trainen en missions te halen. In plaats van me Idiot, Mongol, Noob en deinstall game te wensen. Dat gaf me zo'n raar gevoel, zou het dan toch kunnen zijn dat er iemand aardig is in WoT.
Gelukkig kwam de aap uit de mouw, als ik hem wat zou giften kwam alles in orde... Welcome to my blacklist ____Stifler____
Gelukkig kwam de aap uit de mouw, als ik hem wat zou giften kwam alles in orde... Welcome to my blacklist ____Stifler____

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
LoL en om nou te zeggen dat hij echt goed is....Caveman schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 19:22:
Ik had vandaag iemand die aardig tegen mij was in WoT....... Hij bood mij aan te trainen en missions te halen. In plaats van me Idiot, Mongol, Noob en deinstall game te wensen. Dat gaf me zo'n raar gevoel, zou het dan toch kunnen zijn dat er iemand aardig is in WoT.

@Caveman, voor niks gaat de zon op... maar inderdaad, het is wel een risico, eerst giften en dan het beloofde nalaten.
lol'd. Op reddit is iedere maand een 'Adopt a Tomato'-topic waarin mensen die het spel beter onder de knie willen krijgen zich kunnen inschrijven. Mensen die bereid zijn om anderen dingen te leren kunnen zich ook inschrijven. Meestal wordt dat een sticky topic met de naam 'Adopt a Tomato For the Month: <maand>', die van oktober staat nog niet online momenteel, zal waarschijnlijk wel binnen een paar dagen online komen. Misschien dat eens in de gaten houdenCaveman schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 19:22:
Daarnet even een sessie gedaan met de Hellcat, sowieso voor de damage en kills te doen van USA en ook om toch maar eens naar de 3e MoE te grinden. Moet zeggen dat het wel lekker ging, met uitzondering van 3 battles.

[ Voor 3% gewijzigd door wsLy op 03-10-2016 19:34 ]
Hij is in ieder geval beter dan ikMr_Size schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 19:33:
[...]
LoL en om nou te zeggen dat hij echt goed is....
Mja, ik heb altijd van mijn moeder geleerd niet met vreemde mannen praten...Rianata schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 19:33:
@Caveman, voor niks gaat de zon op... maar inderdaad, het is wel een risico, eerst giften en dan het beloofde nalaten.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Jaaaa, ik heb er een een Radley Walters. Zomaar onverwachts. Ik weet dat mischien heel veel andere goede spelers er al een hebben maar voor mij was het toch wel bijzonder om er een te halen. Overigens schakelde ik maar over na gold nadat iedereen in mijn flank besloot dat het een goed idee was om voor de vijand te rijden en dood te gaan
[ Voor 11% gewijzigd door GerGio op 03-10-2016 20:09 ]
Nickname KasPlantje.
Gelukkig was vanavond een stuk leuker om te spelen. Wel een hoop staatsmongolen weer tegen gekomen (zowel bij enemies als bij eigen team), maar goed daar is een ignore lijst voor 
Maar de grootste staatsmongool is wel bestofbest in zijn arty, probeert hij mij in zijn arty nog even te teamkillen aan het einde van de game, gelukkig is hij slecht en splashte hij me slechts
Bleek achteraf dat ik mijn missie LT 10.4 had gehaald: top XP van beide teams en surviven. Had hij me gekilled was het RIP missie, want overleven is een primary
Maar de grootste staatsmongool is wel bestofbest in zijn arty, probeert hij mij in zijn arty nog even te teamkillen aan het einde van de game, gelukkig is hij slecht en splashte hij me slechts

Dit topic is gesloten.
Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).