[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.057 views

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:22
Mr_Size schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:47:
Heeft iemand nog tips voor het werkend krijgen van 9.15.1.1 replays?
Want ja, geheel in WG stijl werken die replays dus niet met DE EERSTVOLGENDE patch, zijnde 9.15.2 |:( |:( |:( |:(

Die site waar je oude clients kan downloaden, http://wot.djgappa.com/, is nog niet bijgewerkt zo te zien. En ik vraag me af of dat überhaupt nog gaat gebeuren, want de laatste gezipte volledige versie van een oude client is 0.9.13, alweer bijna driekwart jaar oud..

Tot nader order dus ff geen YT filmpjes van mijn kant :'(
Iemand fluisterde mij in dat je nog een jagdpanther filmpje voor je beschikbaar was O-)
Kepro schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:20:
Gisteren eindelijk weer een redelijke avond gehad. Kijken of dat vanavond ook weer zo is.
Ik ben niet verder gekomen dan 2 games... die Bchat 25 AP is gewoon onspeelbaar in huidige meta. Meer dan 2,5k damage is gewoon niet haalbaar omdat je of alles mist of heel de tijd aan het reloaden ben.

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
jantje 2 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:22:
Ik ben niet verder gekomen dan 2 games... die Bchat 25 AP is gewoon onspeelbaar in huidige meta. Meer dan 2,5k damage is gewoon niet haalbaar omdat je of alles mist of heel de tijd aan het reloaden ben.
Is het zo erg? Heb de 25 AP inmiddels wel vrij gespeeld, maar nog niet gekocht. Heb Circon er af en toe in zien spelen, maar die loopt zich ook dood te ergeren/vervelen aan de overdreven lange reload en/of ammo capaciteit.

Noobmeter

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-10 20:45
[...]

Iemand fluisterde mij in dat je nog een jagdpanther filmpje voor je beschikbaar was O-)
Is het misschien ook nog eens een Malinovka filmpje?

• jantje 2
Bertvdk schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:27:
[...]

Is het zo erg? Heb de 25 AP inmiddels wel vrij gespeeld, maar nog niet gekocht. Heb Circon er af en toe in zien spelen, maar die loopt zich ook dood te ergeren/vervelen aan de overdreven lange reload en/of ammo capaciteit.
Yep, je staat 9/10 gewoon te wachten totdat je reloaded bent. als een game ongeveer 4 minuten duurt kan je effectief maximaal 2 clips legen en in het meest gunstige geval is dat 3,6k damage. Alleen mis/bounce je minimaal wel 2 shells per clip. waardoor er effectief 2400 damage overblijft.

Daarnaast wordt ik ook helemaal gestoord van die engine/detrack damage die je elke game kriijgt met 1 schot. Ben maar overgeschakeld naar big repair om dit enigszins te voorkomen nu.

De tank verder is wel grappig om te spelen zolang je tevreden bent met 2k gemiddeld, dat is namelijk makkelijk haalbaar per game. Wil je naar 3-4k gemiddeld is dit een frustrerend ding om te spelen.

• jantje 2
User schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:33:
[...]
Is het misschien ook nog eens een Malinovka filmpje?
Nee het is een Ell Halluf filmpje ;)

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Yep, heb nu p0st mods nieuwste versie erop, maar de eerste paar dagen was het allemaal vanilla en toen deden oude replays het ook al niet.
I know, maar om nou constant van 1 persoon video's te laten zien (behalve als ik het zelf ben ofc :P) is ook weer zoiets :+

• User
Mr_Size schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:37:
[...]

I know, maar om nou constant van 1 persoon video's te laten zien (behalve als ik het zelf ben ofc :P) is ook weer zoiets :+
Nou, pak dan het Jagdpanther filmpje van de account die je nog nooit hebt laten zien. :+

• jantje 2
Mr_Size schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:37:
[...]

Yep, heb nu p0st mods nieuwste versie erop, maar de eerste paar dagen was het allemaal vanilla en toen deden oude replays het ook al niet.

[...]

haha true :o Streep je gewoon ff de naam weg en maak je je eigen naam van, niemand die het ziet ;)

• Bertvdk
jantje 2 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:36:
[...]

Yep, je staat 9/10 gewoon te wachten totdat je reloaded bent. als een game ongeveer 4 minuten duurt kan je effectief maximaal 2 clips legen en in het meest gunstige geval is dat 3,6k damage. Alleen mis/bounce je minimaal wel 2 shells per clip. waardoor er effectief 2400 damage overblijft.

Daarnaast wordt ik ook helemaal gestoord van die engine/detrack damage die je elke game kriijgt met 1 schot. Ben maar overgeschakeld naar big repair om dit enigszins te voorkomen nu.

De tank verder is wel grappig om te spelen zolang je tevreden bent met 2k gemiddeld, dat is namelijk makkelijk haalbaar per game. Wil je naar 3-4k gemiddeld is dit een frustrerend ding om te spelen.
Bedankt voor de feedback ;). Denk dat ik deze tank maar even oversla. Sta nou niet bekend om mijn geduld.
Mr_Size schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:37:I know, maar om nou constant van 1 persoon video's te laten zien (behalve als ik het zelf ben ofc :P) is ook weer zoiets :+
Staat nog wel een leuke replay van een cromwell op steppes een paar pages terug, maar voor het gemak: http://wotreplays.com/site/2963103#steppes-debanus-cromwell

Ik moet zeggen dat bij het terugkijken, mijn lage FPS af en toe tot vreemd gerichte schoten leidt. Misschien toch maar eens nadenken over een high-end PC, ipv een school laptopje.

Noobmeter

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Hehe alleen de eerste zin gelezen, oops :+ .

Stichting Hobbyserver

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bertvdk schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:27:
[...]

Circon ergert zich overal aan in WoT. Heb het idee dat hij het alleen nog speelt omdat het geld oplevert. :P

• Bertvdk
Gaius schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:18:
[...]

Circon ergert zich overal aan in WoT. Heb het idee dat hij het alleen nog speelt omdat het geld oplevert. :P
Haha, zit wat in. Moest wel weer hard lachen om zijn laatste filmpje waarin hij (0:52 van YouTube: ^^| Week of Circon Highlights #6 Funny Moments Het gemiddelde niveau van Heavy Tank spelers verbaal "verwoord" en bij het zien van de battle results er sarcastisch voor klapt :+

Noobmeter

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-10 09:27
Roozzz schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:08:
Dat is exact mijn grootste frustratie met arty spelen: of je raakt alles, of je raakt helemaal niks.

...
Fixed that for you :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:10

Rianata

Have you played Atari today?

Gaius schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:18:
[...]

Ach ja, hij heeft (nu) een vriendin, dus dan moet er wellicht ook meer geld in het laadje komen :+ Afgelopen dagen speelde hij vanuit haar huis... ik kan me voorstellen dat je dan af en toe liever iets anders aait dan uren achter elkaar een muis en toetsenbord...

Inmiddels het eerste land klaar voor de T44-100 missie:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8Q1C08q.jpg

EDIT
We zijn een dag verder... en Russia is completed as well 8)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iU9QEvV.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Rianata op 22-09-2016 20:36 ]

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-10 13:18
Ik zou willen dat ik zover zou kunnen komen. De potjes die ik treft zijn ofwel een dikke winst waar je amper schade kan doen ofwel worden we weggevaagd. Zal wel aan mijn te lage nivo liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Rianata schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:24:
[...]

Ach ja, hij heeft (nu) een vriendin, dus dan moet er wellicht ook meer geld in het laadje komen :+ Afgelopen dagen speelde hij vanuit haar huis... ik kan me voorstellen dat je dan af en toe liever iets anders aait dan uren achter elkaar een muis en toetsenbord...

Inmiddels het eerste land klaar voor de T44-100 missie:

[afbeelding]

EDIT
We zijn een dag verder... en Russia is completed as well 8)

[afbeelding]
Volgens mij is er iemand zijn vrije dagen aan het opnemen :P

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Bertvdk schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 01:06:
[...]

Volgens mij is er iemand zijn vrije dagen aan het opnemen :P
Dacht het niet, die zijn in mijn geval vele malen kostbaarder dan een premium tank a EUR 40,- / EUR 50,- !
StugIII schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:26:
Ik zou willen dat ik zover zou kunnen komen. De potjes die ik treft zijn ofwel een dikke winst waar je amper schade kan doen ofwel worden we weggevaagd. Zal wel aan mijn te lage nivo liggen.
Je moet de goede mix hanteren en uiteraard de juiste tanks van de juiste naties hebben op de juiste tiers. Germany bijvoorbeeld: damage in Grille 15, kills in Panther (II). Russia: damage in ISU 152/Object 704, kills in Rudy/KV-85.

En nee, niet alle potjes gaan altijd even lekker _O-

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PEqLAep.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Rianata op 23-09-2016 02:13 ]

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:15
Je hebt in ieder geval damage gedaan :+ Ziet er uit als een behoorlijke killsteal :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23:45
Rianata schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 02:12:

En nee, niet alle potjes gaan altijd even lekker _O-

[afbeelding]
Beter iets dan niets aan damage

game pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Met mijn MT-25 heb ik altijd een haat-liefde verhouding maar zojuist toch wel een heerlijk potje gehad met bijna 6k damage gescout (helaas geen missie actief), 10 vehicles gespot, Ace Tanker, Spotter, Scout, Patrol Duty, dubbel XP voor eerste potje, survived en dat al rijdend met bijna 70 km per uur ipv statisch spotten :P

Afbeeldingslocatie: https://img.photobucket.com/albums/v688/fotosoep/2016-09-23_0922.png

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren en eergisteren is mij wederom td15.3 verpest door een teammate...
Eergisteren had ik 3 kills en 5200 damage, nog 2 hits en dan had ik de missie.. nja ik sta te aimen op een Ferdinand en op het moment dat ik schiet komt er een IS van mijn team voor mij langs rijden... 500hp team damage... Ernaar ga ik op 2 vijanden af en wordt ik ineens voor een dikke 400+ geraakt door een teammate... Nja ik had toen nog 120hp ofzo... En toen kon een comet mij afschieten...
FYI die teammate was aan het autoaimen en die vijand stond in cover.

Gisteren 4.8k damage en 3 kills, komt een 12t naar mij toe die ik klem zet en op t moment dat ik wil schieten ga ik dood, wtf? 12t ammoracked mij? Nee... Arty van mijn team raakt mij en 12t schoot mij dood. GG arty.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:10

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Kwam gisteren deze statspadder tegen.
Check welke tiers hij speelt, tier 2,3 en 6 arty. :X

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Harmen schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:49:
Kwam gisteren deze statspadder tegen.
Check welke tiers hij speelt, tier 2,3 en 6 arty. :X
Nouja 'statspadder'... Hij speelt veel lage tiers, ofja alleen maar, maar het is niet aan het statspadden.. zijn stats droppen zelfs, zijn recents liggen nogal flink onder zijn overall stats ook.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

De nieuwe sound addities vind ik trouwens wel goed klinken, zoals ze hier worden voorgesteld!

http://worldoftanks.eu/en...46/ver-916-sound-changes/

• Bertvdk
Rianata schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 22:59:
De nieuwe sound addities vind ik trouwens wel goed klinken, zoals ze hier worden voorgesteld!

http://worldoftanks.eu/en...46/ver-916-sound-changes/
Omg dat nieuwe geluid van de T62A en IS7 O+

Noobmeter

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-10 16:35
Breezers schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:29:
Met mijn MT-25 heb ik altijd een haat-liefde verhouding maar zojuist toch wel een heerlijk potje gehad met bijna 6k damage gescout (helaas geen missie actief), 10 vehicles gespot, Ace Tanker, Spotter, Scout, Patrol Duty, dubbel XP voor eerste potje, survived en dat al rijdend met bijna 70 km per uur ipv statisch spotten :P

[afbeelding]
wat is er te haten? Heb hem ook net, wat een stetpadding monster! Prima gun, belachelijk mobiel en hij ken dwars :p (ex BMW 540i rijder hier sorry)

• Breezers
_Anvil_ schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 08:33:
[...]

wat is er te haten? Heb hem ook net, wat een stetpadding monster! Prima gun, belachelijk mobiel en hij ken dwars :p (ex BMW 540i rijder hier sorry)
Voor een tier 6 light mis ik net een stukje viewrange tov andere light tanks, alpha is iets te laag als je 1:1 tegen een andere light vecht. De snelheid is idd prima , maar hierdoor is het af en toe te verleidelijk om lekker te gaan racen met die bak (wat niet altijd de meest handige actie is), je tracks knallen er nog al eens door de snelheid en bochten/afgronden af. Om tier 7/8 tanks beetje damage te doen moet je deze in de zijkant raken om voordeel te hebben van die 189 mm pen (bounce 99/100 op front armour), maar met een alpha van 85 moet je zelfs op een arty te vaak schieten wil je deze killen. De haat liefde verhouding komt bij mij dat ik te snel geneigd ben om te gaan racen met die bak, eerder gespot wordt door andere lights, ondanks veel schoten niet echt damage toe breng aan andere tanks, teamspelers vaak de spots missen en uiteindelijk niet veel XP/credits overhoudt aan de einde van het potje.

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:00

p0st

Dutch Reefer

Ik ben er al weer helemaal klaar mee dit weekend... Ben nu sinds gisteravond al 1 keer geteamkilled, en 3x zoveel teamdamage dat mijn game gelijk helemaal klaar was. Je mag blij zijn als je dan een "sry" krijgt, waar je natuurlijk helemaal geen fuck aan hebt :(

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:46
p0st schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 11:51:
Ik ben er al weer helemaal klaar mee dit weekend... Ben nu sinds gisteravond al 1 keer geteamkilled, en 3x zoveel teamdamage dat mijn game gelijk helemaal klaar was. Je mag blij zijn als je dan een "sry" krijgt, waar je natuurlijk helemaal geen fuck aan hebt :(
Het ging met mij gister avond echt _/-\o_

Edit: Is er al bekend hoeveel crew leden de nieuwe Zweedse T10 tanks hebben? (ivm vrouwelijke crew)

[ Voor 10% gewijzigd door Kepro op 24-09-2016 13:17 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Kepro schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 12:35:
[...]

Het ging met mij gister avond echt _/-\o_

Edit: Is er al bekend hoeveel crew leden de nieuwe Zweedse T10 tanks hebben? (ivm vrouwelijke crew)
Het zijn niet zulke hele grote tanks, zoals de Japanse heavies, dus een paar mooie Zweedse goedgevulde blondines erin en het wordt lekker krap :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Laatst online: 07-09 20:49
:)

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

• Kepro
p0st schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 11:51:
Je had gelijk. 2 keer geoneshot in de E5. Ben er weer klaar mee.

• Mr_Size
Met dank aan Keifront een oplossing gevonden voor het afspelen van 'oude' replays:

https://cloud.mail.ru/pub....9.X/2016-07-26_0.9.15.1/

Is een Russische site, maar wel met de 9.15.1.1 client.

1. download WoT25_0.9.15.1.7z
2. WoT_0.9.15.1#183_update_0.9.15.1.1#194.7z

Eventueel kan je tussen stap 1 en 2 nog de WoT_0.9.15.1_Update_HD.7z versie downloaden.
Maar aangezien het downloaden errug lang duurde bij mij (heeft zowat de hele dag aan gestaan) heb ik de HD versie maar laten zitten...

Pak de zip uit in een map naar je keuze en pak de zip van de update #194 uit in de map waar je zojuist Wot25 hebt uitgepakt. Er worden dan wat files overschreven.

De client is in het Russisch, maar je kan hem in het Engels zetten door het volgende te doen:
kopieer de folder res\text\LC_MESSAGES van je huidige 9.15.2 client naar de oude 0.9.15.1.1 client.

Ik kan nu 9.15.1(.1) replays bekijken. *O*

Persoonlijk ben ik er echter nog niet, want met een nieuwe Windows update die ik vanochtend heb uitgevoerd werkt mijn shadowplay ineens niet meer :') :') :') :') :') :') -O-
edit: blijkbaar moet je na een major update van Windows zelf het Media Feature Pack bijwerken :') Anyway, I'm back, morgen weer een filmpje :D

Thanks Keifront voor de hulp!

[ Voor 14% gewijzigd door Mr_Size op 24-09-2016 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Je weet weer dat mm dronken is als de vijand 2 tier 8 light tanks krijgt en jij 2 tier 6 light tanks. En nee, zij hadden dus geen enkele tier 6.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Damn you wargaming. Heb ik tóch weer mijn creditcard getrokken, hoe krijgen ze het toch weer voor elkaar. :+

Heb gold nodig, dus ik dacht: wat is de mooiste aanbieding voor gold? Hm, voor 30 euro 6000 gold en een maand prem. Meh, heb prem niet echt nodig. En stiekem wil ik de Rhm Skorpion ook wel hebben. Maar die kost weer 40 euries, wat ik echt heel duur vind tbfh voor een tank..
En dan is daar de 59,99 bundel van de Skorpion, daarbij krijg je nog eens 6750 gold en nog wat personal reserves en missies. Maar ja, feitelijk heb ik de Skorpion er dan bij voor iets minder dan 30 euro (vergeleken met de eerder genoemde aanbieding voor gold en 1 maand prem) en heb ik ook mijn gold binnen. Dus die 59,99 bundel maar aangeschaft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Mr_Size schreef op zondag 25 september 2016 @ 11:01:
Damn you wargaming. Heb ik tóch weer mijn creditcard getrokken, hoe krijgen ze het toch weer voor elkaar. :+

Heb gold nodig, dus ik dacht: wat is de mooiste aanbieding voor gold? Hm, voor 30 euro 6000 gold en een maand prem. Meh, heb prem niet echt nodig. En stiekem wil ik de Rhm Skorpion ook wel hebben. Maar die kost weer 40 euries, wat ik echt heel duur vind tbfh voor een tank..
En dan is daar de 59,99 bundel van de Skorpion, daarbij krijg je nog eens 6750 gold en nog wat personal reserves en missies. Maar ja, feitelijk heb ik de Skorpion er dan bij voor iets minder dan 30 euro (vergeleken met de eerder genoemde aanbieding voor gold en 1 maand prem) en heb ik ook mijn gold binnen. Dus die 59,99 bundel maar aangeschaft 8)7
En toen gingen over een tijd de servers definitief uit... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro

Mag je de tank voor me testen. Ik zei gisteren nog tegen Titus en ria, wat is nog de toegevoegde waarde nog van de borsig op de camo na. De skorpion is in alle opzichte beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Kepro schreef op zondag 25 september 2016 @ 12:15:
Mag je de tank voor me testen. Ik zei gisteren nog tegen Titus en ria, wat is nog de toegevoegde waarde nog van de borsig op de camo na. De skorpion is in alle opzichte beter.
Ga ik vanavond zeker doen ;)

Back in business:

edit:
Nou Kepro, de Skorpion G speelt heerlijk :*) Nog niet echt epische games in gehad, max 2nd class, maar dat had voornamelijk met RNG te maken. We wonnen veel te makkelijk onze games, dus dmg doen was lastig. En de games die we niet wonnen en/of geen dmg deden was giga rng. Voorbeeld: T34 vol in zijn side, 90 graden angle, loodrecht dus. Ik zie de shell in zijn tank gaan. Geen dmg, geen bounce, geen dust, geen info van de commander, NIETS. Vervolgens rij ik op hem af, schiet van 5m in zijn voorkant, gebeurt er EXACT hetzelfde 8)7 8)7
Maar man man, wat is die gun verder lekker. Speelt heerlijk weg. Wel zuur dat je een radio operator hebt, wat de Rhm Borsig en de E25 niet hebben. Ik kan dus niet 1op1 mijn Borsig crew erin zetten, moest mijn radio operator uit de Grille halen. Wg logic...

Also:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qugl6MHoUtpf0Hjcf5NqGBQD/thumb.jpg

4,8K dmg, 1,8K assist, 6 kills, full dubbel r gedaan, 1331 base XP, gegarandeerde ace toch?? Nope, 1st class comrade da!!! |:(

[ Voor 57% gewijzigd door Mr_Size op 25-09-2016 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Het begon echt drama maar dankzij Jantje toch nog mijn average avond gehad van 3200 wn8. :)

Edit. Correctie :+

[ Voor 11% gewijzigd door Kepro op 25-09-2016 22:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:00

p0st

Dutch Reefer

Kepro schreef op zondag 25 september 2016 @ 22:16:
Het begon echt drama maar dankzij Jantje toch nog mijn average avond gehad van 3200k wn8. :)
Whuuuuut 3.200.000 WN8, welke tank speel jij :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Heb vanavond ook nog wel redelijk gespeeld. Was wel de dag van de "fuck you, jij krijgt geen aces". 3K dmg in een WZ-131? Nope, geen ace. 2,1K dmg in een Type 64?? Grapjas, slechts 1st class.

Wel weer een aantal mooie multi clicks gedaan, lukt dan toch best vaak om bij elkaar in de pot te komen. O.a. met T8 pref mm en de E25 gelukt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 12:04

Heb em ook gehaald, by far de leukste tier 8 premium die ik heb. Haal er geen hoge wn8 in, zelfs onder mn average, maar credits grinden is met dat ding gewoon te grappig. Wat voor equipment gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 25 september 2016 @ 08:58:
Je weet weer dat mm dronken is als de vijand 2 tier 8 light tanks krijgt en jij 2 tier 6 light tanks. En nee, zij hadden dus geen enkele tier 6.
Qua tank-balance zaten de teams afgelopen weekend bij mij best goed in elkaar eigenlijk. Qua player-skills on the other hand... Helaas heb ik daar hard aan mee gedaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Weekend was qua teams gewoon drama.
Ze werden zo weg geschoten, Vijand word in 1 keer weg gerushed of er wordt gewoon een flank of belangrijke positie vergeten waardoor je na 5 minuten in de tang zit

Zelfs nog een heus GOT platoon tegen gekomen Rinata(FCM 50) en nog iemand(IS-6) op Karelia.
Zij waren helaas zo'n beetje de enige die naar de Hill gingen. Heb ze wel een beetje kunnen helpen met mijn arty, maar Rinata werd in brand geschoten en zelfs met een IS-6 hou je niet 6 tanks tegen.
Potje werd helaas wel verloren, maar toch nog 3700dmg met de Lorr 155 51 kunnen doen :P
Vanochtend eindelijk de 2nd MoS(Mark of Scumbaggery) op deze tank arty gehaald :+

Voor de rest lekker de t-44-100 en de nieuw aangeschafte IS-6 gespeelt, wat een lekkere tanks :)

[ Voor 5% gewijzigd door brid op 26-09-2016 11:29 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/rohTk/a707a08cd3.png
Well, leuke tijd gehad in S3AL...

RIP S3AL

:'( ;w

Zoekt een goeie clan nog een goeie speler?

[ Voor 22% gewijzigd door User op 26-09-2016 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Bonzo zoekt altijd nog niewe leden (avg wr 47.5, wn8 543) enige toelatings eis is Nederlands spreken :+

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Inderdaad, kan ik weer gaan renamen :(

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
User schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:59:
[afbeelding]
Well, leuke tijd gehad in S3AL...

RIP S3AL

:'( ;w

Zoekt een goeie clan nog een goeie speler?
what happenenenend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-10 21:35
Afbeeldingslocatie: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/10/16/article-0-0E667EAE00000578-790_634x372.jpg

#neverforget :'(

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nieuwe clan oprichten met de naam 0RC4 of is dat te voor de hand liggend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-10 14:31
@User en GJP80
Jammer voor je/jullie clan. Hopelijk vind je snel een leuke vervangende clan!

Verder over dit onderwerp:
Misschien een heel grappig antwoord met een plaatje zo, maar waarom niet even gewoon antwoord geven?

Altijd dat stiekeme mysterieuze gedoe... Zeg dan niks. :F

Hetzelfde als een tijdje geleden. Wel vertellen dat er allerlei shit gaande is, maar nou niet inhoudelijk vertellen wat er speelt/loopt.

Zeg gewoon wat er is gebeurd, of zeg niks.
Quantor schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:12:
Nieuwe clan oprichten met de naam 0RC4 of is dat te voor de hand liggend?
Ghehe, dat zou wel vet zijn :9 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Kliko op 26-09-2016 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:33
Gewoon inactieve leden die gekicked zijn? allemaal 30 dagen geen games volgens wot-life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Arjant2 schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:36:
Gewoon inactieve leden die gekicked zijn? allemaal 30 dagen geen games volgens wot-life.
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) ¯\_(ツ)_/¯

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Arjant2 schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:36:
Ssssssst

:+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

OK, mijn dag is goed, MT15.4 gehaald met honors! *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Gi8uYSv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Rianata schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:46:
OK, mijn dag is goed, MT15.4 gehaald met honors! *O*

[afbeelding]
d:)b *O* Feli ! (ik moet die ook nog doen, maar kans dat ik met meds zoveel damage op TD's doe is heel klein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Breezers schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:49:
[...]

d:)b *O* Feli ! (ik moet die ook nog doen, maar kans dat ik met meds zoveel damage op TD's doe is heel klein)
Het is inderdaad Lotto! Maar dit was de perfecte match, veel TD's op Prokhorovka en mijn reloads goed kunnen plannen om de juiste damage op de juiste tanks te doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 00:28
Kepro schreef op zondag 25 september 2016 @ 12:15:
[...]

Zit ook zwaar te twijfelen om de Borsig te verkopen. Heb 'm wel met de DERP, dus dat wil nog wel eens leuke potjes opleveren >:)

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Rianata schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:52:
[...]

Het is inderdaad Lotto! Maar dit was de perfecte match, veel TD's op Prokhorovka en mijn reloads goed kunnen plannen om de juiste damage op de juiste tanks te doen 8)
Gefeliciteerd! Kan je de replay daarvan online gooien? Ben wel benieuwd hoe zo'n perfecte pot er dan uitziet, waarbij alles goed samen komt :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

ElPaco schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:03:
[...]

Gefeliciteerd! Kan je de replay daarvan online gooien? Ben wel benieuwd hoe zo'n perfecte pot er dan uitziet, waarbij alles goed samen komt :P
Ik zal er wer eens een replay van maken. Dit is wel een momentje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Rianata schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:04:
[...]

Ik zal er wer eens een replay van maken. Dit is wel een momentje :9
Nog beter, ben volgens mij al geabonneerd op JijBuis, dus zie hem dan wel voorbij komen!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Zaagmans schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:58:
[...]

Zit ook zwaar te twijfelen om de Borsig te verkopen. Heb 'm wel met de DERP, dus dat wil nog wel eens leuke potjes opleveren >:)
Ik heb sinds kort de derp gun vrijgespeeld. Hilarisch om LT te one shotten. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Een hoop SCHIJT! |:( potjes vandaag, maar op zo'n manier de SPG 10.2 missie (kill 2 arty's, 3 kills for honors) halen maakt veel goed _/-\o_ :)
Ook direct maar gestopt daarna 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
gotfurrr schreef op maandag 26 september 2016 @ 01:21:
Heb em ook gehaald, by far de leukste tier 8 premium die ik heb. Haal er geen hoge wn8 in, zelfs onder mn average, maar credits grinden is met dat ding gewoon te grappig. Wat voor equipment gebruik je?
Het is idd geen WN8 farmer, maar dat hoeft ook niet. Is eindelijk weer eens een tank die echt leuk is om te spelen, elke hit is gewoon een dikke grijns op je smoel vanwege de dikke alpha. Té geinig tegen T7 en T8 tanks, :w HP :D

Ik gebruik 'gewoon' de standaard TD fap setup: rammer, camonet, binocs. Kemp boeshhh ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
gotfurrr schreef op maandag 26 september 2016 @ 01:21:
[...]

Ik speel em met rammer, optics en GLD. Dat en chocola+ situational awareness zorgen volgens mij voor bijna max view range. Maar dat is meer mijn speelstijl. Ik hou er niet van om in een bosje te gaan zitten, speel em meer als een med.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
HirzoSchuurman schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:35:
Een hoop SCHIJT! |:( potjes vandaag, maar op zo'n manier de SPG 10.2 missie (kill 2 arty's, 3 kills for honors) halen maakt veel goed _/-\o_ :)
Ook direct maar gestopt daarna 8)

[video]
Nice

Waar is de tijd dat je met een Grille of Hummel shotgun kon spelen :/
Maarja ik denk dat niemand wakker ligt van die zware arty nerf ; O-)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk je iets exclusiefs te hebben met die Skorpion doen ze hem nogmaals in de verkoop.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 03:19:
Denk je iets exclusiefs te hebben met die Skorpion doen ze hem nogmaals in de verkoop.....
Had je, gezien het afgelopen jaar met al die "aanbiedingen", echt iets anders verwacht dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
nvidia666 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 00:17:
[...]
Nice

Waar is de tijd dat je met een Grille of Hummel shotgun kon spelen :/
Maarja ik denk dat niemand wakker ligt van die zware arty nerf ; O-)
Thnx. Kort voor de start van 't filmpje was het van "schijtteam, shit, wegwezen hier", gevolgd door "wait a sec. Wat is m'n huidige arty missie>check>kill 2 arty's>opportunity :) >Gaan met die banaan! 8) "

Dit is m'n 3e arty. (heb ook scumbus want snel daar via KV2 en bertje (FV304))
Crew van deze fransoos is nog maar op 85%.
'k wilde eigenlijk uiteindelijk 1 tier 10 arty ook hebben, dacht eerst verder te gaan met de russische arty,
maar denk nu dat ik voor de franse arty ga (nog wel een jaar zoet mee ofzo LoL).
Speelt veel leuker omdat je zo mobiel bent, veel meer mogelijkheden, cross regelmatig de hele map over en dat kan erg effectief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Gaius schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:15:
[...]

Had je, gezien het afgelopen jaar met al die "aanbiedingen", echt iets anders verwacht dan? :P
Wie weet is straks de E-25 weer in de verkoop :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Kepro schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:25:
[...]

In een mooie Ultimate-bundel met 50k gold, 3 maanden premium en een setje personal reserves voor slechts €199,95 zou me dat niets verbazen inderdaad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Mr_Size schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:35:
[...]

Het is idd geen WN8 farmer, maar dat hoeft ook niet. Is eindelijk weer eens een tank die echt leuk is om te spelen, elke hit is gewoon een dikke grijns op je smoel vanwege de dikke alpha. Té geinig tegen T7 en T8 tanks, :w HP :D

Ik gebruik 'gewoon' de standaard TD fap setup: rammer, camonet, binocs. Kemp boeshhh ftw
De dikke grijns is herkenbaar ja, heb nog niet eerder 2 mil gegrind met zoveel lol. Wel 38% winrate en maar 2400 wn8. Pijnlijk wel, waarom de winrate zo laag is weet ik niet, heb ook nooit td's echt veel gespeeld en speel teveel als een tier x yolo medium, wat dus niet echt werkt maar wel leuk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Stop nou... straks ga ik de skorpion nog kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Hier kriebelt het ook al :+

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Kepro schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:08:
Stop nou... straks ga ik de skorpion nog kopen..
WAT?! Hoezo heb je die nog niet gekocht dan? Is perfect voor jouw redline snipe stijl.

• Kepro
Ik had gisteren op het hoogte punt moeten stoppen. Dacht je de ergste grinds wel gehad te hebben kom je bij de 50-120 aan. Ik vermoed dat vanavond al mijn free xp opgaat aan die tank.

• gotfurrr
Kepro schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:36:
Ik had gisteren op het hoogte punt moeten stoppen. Dacht je de ergste grinds wel gehad te hebben kom je bij de 50-120 aan. Ik vermoed dat vanavond al mijn free xp opgaat aan die tank.
De 50 120, de tank waarbij je er voor het eerst achter komt dat er ook zoiets is als te weinig gun elevation :D ik zou em ook free xp'en. De 50b is wel erg ok uiteraard.

• Kepro
Naja, free xp om alle modules vrij te spelen. De Patton zal ook wel wat free xp lusten ben ik bang.

• GerGio
  • Laatst online: 20:40
O dat klinkt niet erg positief. Dan weet ik in elk geval wat me te wachten staat na mijn 50 100. Maar aangezien ik die lijn toch een keer moet afmaken zal ik hem toch maar moeten spelen

Ik ben gisteren uit frustratie gestopt. Twee keer bouncen op de lower plate van een e75 met een amx 30 met de 100 mm terwijl je er recht voor staat lijkt met wat raar maar goed. Een IS recht op de zijkant raken en 0 damage doen ook wel raar. En dan heb ik het nog niet eens op over die Ghost shells.

Nickname KasPlantje.

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ben zelf wel benieuwd naar de nieuwe patch en vooral naar de verbetering van de detectie berekeningen. In hoe verre zal dat game changing worden?

• gotfurrr
Quantor schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:26:
Ik ben zelf wel benieuwd naar de nieuwe patch en vooral naar de verbetering van de detectie berekeningen. In hoe verre zal dat game changing worden?
Bepaalde routes die nu relatief safe zijn early game worden nu gevaarlijker. Bovendien kom je denk ik minder makkelijk weg uit slechte posities. Vind het een goede verandering, nu moet je soms echt bizar afwijkend pre aimen omdat je weet dat er een kans is dat een tank pas wordt gespot als die al bijna bij het volgende hoekje is

• ElPaco
gotfurrr schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:45:
[...]

De 50 120, de tank waarbij je er voor het eerst achter komt dat er ook zoiets is als te weinig gun elevation :D ik zou em ook free xp'en. De 50b is wel erg ok uiteraard.
Die gun elevation kwam ik in de 12t al achter. Die moet echt compleet vlak staan met hetgeen waar je op schiet, anders lukt het niet

WoT stats

• Gaius
  • Niet online
gotfurrr schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:38:
[...]

Bepaalde routes die nu relatief safe zijn early game worden nu gevaarlijker. Bovendien kom je denk ik minder makkelijk weg uit slechte posities. Vind het een goede verandering, nu moet je soms echt bizar afwijkend pre aimen omdat je weet dat er een kans is dat een tank pas wordt gespot als die al bijna bij het volgende hoekje is
Ik ben wel benieuwd of hier nog maps door aangepast moeten worden. Mountain Pass bijvoorbeeld, ik denk dat met name de zuidelijke route vanuit de zuidelijke spawn niet meer te doen is voor tragere tanks en/of tanks met matige camo. De noordspawn heeft dat probleem volgens mij een stuk minder.

• jantje 2
Ik had helemaal niet moeten spelen, wat een drama avond :+ Elke game minimaal 3 arties, teams die totaal niet wisten wat ze moesten doen. En alle RNG van de wereld tegen.

2,5k WN8, 57% winrate en 42% survival rate Is weer ff geleden dat ik een avond onder de 3k speelde.
En dan was ik in de meeste games ook gewoon nog top damage of minimaal top 3 |:(

Op één Grille game na dan 8)7 en een geniale IS-5 game... 3x een KV-2 gebounced een OI met heat.
Ik had toen eigenlijk al moeten stoppen

[ Voor 7% gewijzigd door jantje 2 op 28-09-2016 11:05 ]

Verwijderd

Kepro schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:25:
[...]

Laten we het hopen, staat wel op m'n must-buy lijstje.

• Gaius
  • Niet online
jantje 2 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:03:
[...]

2,5k WN8, 57% winrate en 42% survival rate Is weer ff geleden dat ik een avond onder de 3k speelde.
En dan was ik in de meeste games ook gewoon nog top damage of minimaal top 3 |:(
Zo ontzettend raar dat als je wn8 in de 99.90% percentile valt dat je in de meeste potten in de top 3 qua damage staat natuurlijk. 8)7

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:18:
[...]

Laten we het hopen, staat wel op m'n must-buy lijstje.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tbUCW3cu9Dg]

en mijn favoriet:

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 00:28
Kepro schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:06:
De Patton zal ook wel wat free xp lusten ben ik bang.
De M46 Patton? Ik speel dat ding erg graag. Maar misschien past hij niet goed bij jouw speelstijl, dat weet ik dan niet. Ik heb alleen free XP gebruikt voor het unlocken van de topgun, verder is het een prima tank, naar mijn mening.

- Ruud

• jantje 2
Gaius schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:30:
[...]

Zo ontzettend raar dat als je wn8 in de 99.90% percentile valt dat je in de meeste potten in de top 3 qua damage staat natuurlijk. 8)7
Ik vind het wel raar dat ik met 1.8k-2,8k damage top damage in een game sta ja :+ Dat wil wel zeggen hoe onwijs slecht het team was of hoe onwijs slecht het enemy team was. Normaal is er genoeg ruimte voor me om rond de 3,5k-4,5k damage te schieten.

• brid

brid

jantje 2 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:53:
[...]

Ik vind het wel raar dat ik met 1.8k-2,8k damage top damage in een game sta ja :+ Dat wil wel zeggen hoe onwijs slecht het team was of hoe onwijs slecht het enemy team was. Normaal is er genoeg ruimte voor me om rond de 3,5k-4,5k damage te schieten.
Neem aan dat je dan T8+ speelt :+

DIY NAS, Hoofd PC

• jantje 2
brid schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:00:
[...]

Neem aan dat je dan T8+ speelt :+
Was hoofdzakelijk T10 ja ;)

• Kepro
jantje 2 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:03:
[...]

Ik had helemaal niet moeten spelen, wat een drama avond :+ Elke game minimaal 3 arties, teams die totaal niet wisten wat ze moesten doen. En alle RNG van de wereld tegen.

Op één Grille game na dan 8)7 en een geniale IS-5 game... 3x een KV-2 gebounced een OI met heat.
Ik had toen eigenlijk al moeten stoppen
Die heat Shell was op zijn minst frappant inderdaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 23:23
Soms heb je nou net niet die mazzel. -O-

Afbeeldingslocatie: https://www.image-share.com/upload/3330/3m.jpg

• Rianata

Rianata

Je bedoelt dat je op 24HP een E4 one-shot? En dan durf je te klagen over zo'n *&%#@ hoge highroll? 8)7 Het is ook nooit goed...

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ey5tlcv.png
Daarom.

• Rianata

Rianata

Euhm, hij reed in zijn DeathStar...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mEOkPv6.jpg

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 23:23
Schade die je kan veroorzaken met HESH munitie: 1.313 - 2.188 HP.
Dus kan een T110E4 in 1 keer worden vernietigd.
Maar het mocht dus niet zo zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jantje 2
GreenEye schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:10:
Schade die je kan veroorzaken met HESH munitie: 1.313 - 2.188 HP.
Dus kan een T110E4 in 1 keer worden vernietigd.
Maar het mocht dus niet zo zijn.
Schade gemiddeld op HESH munitie 1.750. je rollt dus voor 13% hoger dan je gemiddeld doet op een schot en gaat dan huilen dat je iets niet oneshot. De kans dat je überhaupt rond de 2k schiet is niet zo groot en als je hier op loopt te hopen moet je maar eens opnieuw statistiek gaan leren. Duidelijk een gevalletje casual player gok ik zo :+ ( No offense ) de RNG goden zijn je al gunstig gesteld en nog is het niet goed 8)7

Vergeet niet dat die E4 ook nog eens met5 critical modules door mag. Leuk zeg -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Wel allemaal aardig blijven tegen elkaar, net als ik in mijn KV-2 deed O-)

Pagina: 1 ... 51 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).