Ik gisteren (zonder mods actief) en de meeste (incl. mij de eerste 2 rondes) weten niet waar het nu eigenlijk om gaat. Toch maar even de tekst op
www.worldoftanks.eu gelezen, is wel een aanrader voor iedereen.
Dus als defense team zorgen dat de Mark 1 gerepareerd wordt, door de repairkit op te halen en naar de tank te brengen. En probeer te voorkomen dat de bom bij de tank komt.
Als attack team moet je de bom op halen en naar de tank brengen, heb je dat 5 keer gedaan: win want dan is de tank kapot.
Het afschieten van andere spelers is niet echt nodig, behalve dus degene met de bom/repairkit.
Verder spawnen er een paar powerups (geel vraagteken op de minimap), waardoor je of een paar schoten (3 uit m'n hoofd) one shots kan doen of je hebt opeens een mitrailleur gun (1 clip zeg maar).
De map is op zich zelf best leuk, genoeg schansen om leuke jumps te maken met het autootje dat snel omvalt en magisch weer op z'n wielen terecht komt.
Mijn oordeel is dat ik het voetbal leuker vond. Helft van je team probeert alleen het ander team af te knallen of rammen zich dood op de Mark 1, wat dus helemaal geen zin heeft. Heeft toevallig een noob de bom/repair kit dan is de kans groot dat hij niet weet wat er mee te doen. Bij het voetballen was het doel duidelijk, die bal moet in de goal van de tegenstander, dat weet bijna elke noob uit zich zelf.