[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.054 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
_Anvil_ schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:56:
[...]

mooi. Wellicht kun je deze gast even helpen..

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb zojuist de slechtste WoT speler ooit in mn 16k battles ontmoet...

Trok mn aandacht toen ik hem in een tier 10 zag met 38 wn8...

Ruim 14k battles, 60 avg damage.. average damege in zn tier 10: 25.

Bot programma, ok, maar waarom op tier 10? Hoewel, een bot zou meer dmg doen. hij lijkt gewoon elke pot afk te zijn... dit is echt zo bizar..
Ronny, je weet toch dat bots helemaal niet bestaan. WG zegt het zelf :+ 8)7 8)7
Laat maar raden, dikke 2 - 15 walk-over ?

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-10 16:35
het ging me niet eens om die pot, maar deze speler..

ik vermoed dat zn 60 average damage puur is van de keren dat ie geramd wordt.. dus hij zit al 14,5k battles in game omdat hij graag toeschouwer is oid? the mind boggles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 00:28
Dat je nog screenshots maakt van mensen die puur met bot spelen. Bewonderingswaardig ;-)

- Ruud

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-10 18:50
_Anvil_ schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:35:
het ging me niet eens om die pot, maar deze speler..

ik vermoed dat zn 60 average damage puur is van de keren dat ie geramd wordt.. dus hij zit al 14,5k battles in game omdat hij graag toeschouwer is oid? the mind boggles!
Een pacifist die wel met tanks wil spelen maar geen schade wil berokkenen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Zaagmans schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:40:
Dat je nog screenshots maakt van mensen die puur met bot spelen. Bewonderingswaardig ;-)
Ow dat doe ik niet, maar dit is vrij uniek... dit is geen bot program of slechte speler, dit is iemand die schijnbaar bewust niets doet in games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-10 21:53

_Z3

_Anvil_ schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:02:
[...]

Ow dat doe ik niet, maar dit is vrij uniek... dit is geen bot program of slechte speler, dit is iemand die schijnbaar bewust niets doet in games.
Maar wat ik dan weer niet snap, hoe kom je aan credits om zo'n tank te kopen en dan ammo te kopen, te repairen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Goeie vraag, hij heeft alleen een paar low tier gift tanks. Als je een paar duizend potjes 0 dmg doet op hoge tiers, koop je schijnbaar credits?

Echt fascinerend dit, lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
_Anvil_ schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:18:
Goeie vraag, hij heeft alleen een paar low tier gift tanks. Als je een paar duizend potjes 0 dmg doet op hoge tiers, koop je schijnbaar credits?

Best bijzonder inderdaad. Moet je wel gebruik maken van Premium Account en de rest met gold tanks bij elkaar botten.

Afgezien van dat verpest je het spel, als toptier heavy, voor de rest van je team. Snap ook niet waarom dit soort mensen niet per direct worden verbannen van WoT. (Ja dat snap ik wel, want het levert WG centjes op. Waarom je klanten weren?)

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
_Anvil_ schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:18:

De Perfecte klant voor WG, iemand die gewoon niet speelt maar wel betaalt voor alles. Jammer genoeg kunnen we niet zien of hij een premium account heeft maar daar moeten we dan maar van uit gaan.

Wel jammer dat hij niet elke premium tank in de game heeft, normaal hebben die bots dat namelijk ook nog.

Ik moet zeggen dat zijn winrate nog helemaal niet verkeerd is met 44%. Ik kom soms mensen tegen die 38%-42% winrate hebben. En die ook daadwerkelijk nog bewegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Klopt, maar die hinderen ook actief hun eigen team he, om aan die fraaie WR te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Ja dat zijn die spelers die je net op het verkeerde moment uit je camo tikken of experts zijn in het dienen als variabele cover voor de enemie

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
@Post

Is er al een update naar de nieuwe versie uit van u modpack ?

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-07 07:54
nvidia666 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:55:
@Post

Is er al een update naar de nieuwe versie uit van u modpack ?
Die is al uit, V2 ondertussen.

http://forum.worldoftanks...s-v2-clean-minimal-16-09/

Bedankt Post!! d:)b

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:56

Roozzz

Plus ultra

Iemand die nieuwe modus al geprobeerd?
Ik wilde zojuist een poging doen, maar de client crasht zodra het laadscherm verschijnt naar de desktop.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik gisteren (zonder mods actief) en de meeste (incl. mij de eerste 2 rondes) weten niet waar het nu eigenlijk om gaat. Toch maar even de tekst op www.worldoftanks.eu gelezen, is wel een aanrader voor iedereen.
Dus als defense team zorgen dat de Mark 1 gerepareerd wordt, door de repairkit op te halen en naar de tank te brengen. En probeer te voorkomen dat de bom bij de tank komt.
Als attack team moet je de bom op halen en naar de tank brengen, heb je dat 5 keer gedaan: win want dan is de tank kapot.
Het afschieten van andere spelers is niet echt nodig, behalve dus degene met de bom/repairkit.
Verder spawnen er een paar powerups (geel vraagteken op de minimap), waardoor je of een paar schoten (3 uit m'n hoofd) one shots kan doen of je hebt opeens een mitrailleur gun (1 clip zeg maar).

De map is op zich zelf best leuk, genoeg schansen om leuke jumps te maken met het autootje dat snel omvalt en magisch weer op z'n wielen terecht komt.

Mijn oordeel is dat ik het voetbal leuker vond. Helft van je team probeert alleen het ander team af te knallen of rammen zich dood op de Mark 1, wat dus helemaal geen zin heeft. Heeft toevallig een noob de bom/repair kit dan is de kans groot dat hij niet weet wat er mee te doen. Bij het voetballen was het doel duidelijk, die bal moet in de goal van de tegenstander, dat weet bijna elke noob uit zich zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-10 09:27
Quantor schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:00:
Ik gisteren (zonder mods actief) en de meeste (incl. mij de eerste 2 rondes) weten niet waar het nu eigenlijk om gaat. Toch maar even de tekst op www.worldoftanks.eu gelezen, is wel een aanrader voor iedereen.
Dus als defense team zorgen dat de Mark 1 gerepareerd wordt, door de repairkit op te halen en naar de tank te brengen. En probeer te voorkomen dat de bom bij de tank komt.
Als attack team moet je de bom op halen en naar de tank brengen, heb je dat 5 keer gedaan: win want dan is de tank kapot.
Het afschieten van andere spelers is niet echt nodig, behalve dus degene met de bom/repairkit.
Verder spawnen er een paar powerups (geel vraagteken op de minimap), waardoor je of een paar schoten (3 uit m'n hoofd) one shots kan doen of je hebt opeens een mitrailleur gun (1 clip zeg maar).

De map is op zich zelf best leuk, genoeg schansen om leuke jumps te maken met het autootje dat snel omvalt en magisch weer op z'n wielen terecht komt.

Mijn oordeel is dat ik het voetbal leuker vond. Helft van je team probeert alleen het ander team af te knallen of rammen zich dood op de Mark 1, wat dus helemaal geen zin heeft. Heeft toevallig een noob de bom/repair kit dan is de kans groot dat hij niet weet wat er mee te doen. Bij het voetballen was het doel duidelijk, die bal moet in de goal van de tegenstander, dat weet bijna elke noob uit zich zelf.
De bedoeling van de vage nieuwe modus is voor iedereen wel duidelijk na 1 of 2 rondjes spelen lijkt me?
Ik vraag me af of er verder nog een voordeel zit in het spelen ervan, in de vorm van rewards ofzo? Heb er niets over gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-10 23:27
Gadgeteer schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:23:
[...]

De bedoeling van de vage nieuwe modus is voor iedereen wel duidelijk na 1 of 2 rondjes spelen lijkt me?
Ik vraag me af of er verder nog een voordeel zit in het spelen ervan, in de vorm van rewards ofzo? Heb er niets over gevonden.
Je hebt iets te veel vertrouwen in de gemiddelde WoT speler denk ik :P

Je krijgt wat personal reserves als je 10x die missies haalt (tank verdedigen of basis verdedigen). Verder die ribbons die je kan halen als je de tank verdedigd of de basis verdedigd.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
ElPaco schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:35:
[...]

Je hebt iets te veel vertrouwen in de gemiddelde WoT speler denk ik :P

Je krijgt wat personal reserves als je 10x die missies haalt (tank verdedigen of basis verdedigen). Verder die ribbons die je kan halen als je de tank verdedigd of de basis verdedigd.
Hmm.. dan zal ik me vanavond nog eens proberen te motiveren. Begon me na een aantal rondes namelijk al erg te vervelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik ben al een eeuw af en toe bezig met LT15.1 (met honors). Gisteravond haalde ik hem... en ging in de laatste 5 seconden alsnog dood. Direct daarna haalde ik hem weer... en werd ik door de laatste arty geshotgunned.

Nog 1 poging dan. En ja hoor!:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ITfjhvWlnUWJ43nq8rWxl6r4/full.png
Tadaaaaa!

Maar wacht * Edmin waarom geen notificatie? Nou, omdat ik de missie niet had geactiveerd! WTF! *^%$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Edmin schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:48:
Ik ben al een eeuw af en toe bezig met LT15.1 (met honors). Gisteravond haalde ik hem... en ging in de laatste 5 seconden alsnog dood. Direct daarna haalde ik hem weer... en werd ik door de laatste arty geshotgunned.

Nog 1 poging dan. En ja hoor!:
[afbeelding]
Tadaaaaa!

Maar wacht * Edmin waarom geen notificatie? Nou, omdat ik de missie niet had geactiveerd! WTF! *^%$
RIP :'(

Lekker met je AMX 13 75 in een tier 10 pot.
Fair & Balanced 8)7

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Bertvdk schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:51:
[...]

Lekker met je AMX 13 75 in een tier 10 pot.
Fair & Balanced 8)7
Scout Matchmaking is +3 tiers he... geen probleem. Meer HP in de pool is alleen maar beter. ;)

Voor de AMX experts hier: Heeft de 13 90 meer of minder camo dan de 75?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:40
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1KBD9Iz.png
Alleen schieten maakt dus uit. Check hier btw:
http://www.wotinfo.net/en/camouflage?
Is niet helemaal up to date though, is volgens mij tot 9.14 en Blackdog staat er niet in.

[ Voor 24% gewijzigd door Titus op 16-09-2016 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

thx. Tank-compare gaf geen uitsluitsel. Ga ik nog geen parma camo op de 75 zetten. Grind is toch bijna klaar.

[ Voor 47% gewijzigd door Edmin op 16-09-2016 14:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bertvdk
Edmin schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:56:
[...]

Scout Matchmaking is +3 tiers he... geen probleem. Meer HP in de pool is alleen maar beter. ;)

Voor de AMX experts hier: Heeft de 13 90 meer of minder camo dan de 75?
Met bijna 2.000 potjes in de T-71 was ik op de hoogte van de tierspread, maar vindt het nog steeds heel bijzonder. De meeste maps hebben wel scout mogelijkheden, dus iets kun je altijd doen, maar op het moment dat je bent ingedeeld bij team tomaat die binnen 2 minuten wordt opgeveegd, heb je bijna niets in te brengen als -3 tier scout.
Anderzijds, als je team naar behoren druk zet, kun je (in ieder geval in de T-71) lekker meedoen met je overdreven accurate 175 penn gun en aan het einde van een potje lekker opruimen 8)

Noobmeter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Best game ever.
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/otnol1.jpg
6 enemy tanks die op erlenberg encounter per direct in de cap gingen staan. Iets meer dan een minuut en we waren alweer klaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Roozzz op 16-09-2016 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Blikbaar moet er nog een v3 komen, met v2 crashed de Mark Battle

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

StarWing

Huh ?!?

zijn er nog mensen waarbij de 6th sense totaal niet werkt ? met of zonder mods, ding werkt totaal niet..:(

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
StarWing schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 18:02:
zijn er nog mensen waarbij de 6th sense totaal niet werkt ? met of zonder mods, ding werkt totaal niet..:(
Heb je wel 6th sense op je commander? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

StarWing

Huh ?!?

^^duh.... :)

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

StarWing schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 18:02:
Lijkt bij mij ook regelmatig niet te werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-10 23:27
Roozzz schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 17:30:
Best game ever.
[afbeelding]
6 enemy tanks die op erlenberg encounter per direct in de cap gingen staan. Iets meer dan een minuut en we waren alweer klaar.
Enige wat je hier over kan zeggen is dat je blij moet zijn dat je niet hebt gewonnen, het zal je double maar wezen...

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-10 15:00
voor de laatste update kon je met rechtermuis de auto-aim aanzetten. dat lukt mij nu niet meer. Is dit aangepast in de laatste update?
;w

ff nog een keer getest: je moet hem vol in het vizier nu hebben, dan lukt het. is dit aangepast?

ik kon trouwens met mijn vorig mod heel erg ver uitzoomen. dat kan nu niet meer. wie weet welke optie dat is?

[ Voor 43% gewijzigd door kuwerti op 16-09-2016 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Laatst online: 14-10 21:36

Caveman

whahoehaha

kuwerti schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 20:24:
voor de laatste update kon je met rechtermuis de auto-aim aanzetten. dat lukt mij nu niet meer. Is dit aangepast in de laatste update?
;w

ff nog een keer getest: je moet hem vol in het vizier nu hebben, dan lukt het. is dit aangepast?
Dat is altijd zo geweest....... Misschien komt dat omdat je aimbot niet meer werkt na de laatste update 8) 8) 8)
ik kon trouwens met mijn vorig mod heel erg ver uitzoomen. dat kan nu niet meer. wie weet welke optie dat is?
Gewoon bij de settings 16x en 25x

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06-2024
brid schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 17:49:
[...]

Inderdaad, ik heb ook constant crashes met de mark battle. Net de V2 geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-10 13:14
Op deze korte avond en laat staan de match eindelijk de ace tanker voor de E5 behaald.

[ Voor 53% gewijzigd door Kepro op 16-09-2016 23:51 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ik had echt een rare avond. V2 van p0st zijn modpack werkt idd niet met die Convoy mode, dus die heb ik er weer afgehaald. Volledig vanilla gespeeld dus, maar toch 2 crashes gehad, 1-tje waarbij m'n pc echt nergens meer op reageerde, maar ik wel gewoon op TS kon blijven leuteren :S Dus de good old reset butten maar weer eens gebruikt...

En gamewise was het ook weird. Die Convoy mode is wel geinig, no pressure, gewoon een beetje mario-karten en auto aimen :+
Verder paar echte dieptepunten gehad (0 dmg game op de FV 215b) en toch ook wel wat hoogtepunten (ace tanker op diezelfde FV, de game erna 8)7, ace op de GirfFriend). Die dubbele FV game komt nog op YT btw, want beide games waren een giga carry van ons platoon (en ja, dus ondanks dat ik 1 game 0 dmg deed, kun je nagaan ;))

[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Size op 17-09-2016 00:09 ]

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
kuwerti schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 20:24:
;w
In de vanilla game moest je dit altijd al doen. De persoonlijk vind ik die moesten verbieden mod autoaim+ zorgt ervoor dat dat dus niet hoeft. Ik zou deze mod dus ook nooit willen gebruiken omdat het je erg lui maakt. ikzelf hoover altijd over targets heen om de outline te zien om te kijken waar de enemy naar kijkt. En basis daarop evt een peak met of zonder auto aim doe of helemaal geen peak.

zoek een random outzoom mod voor wot in google op en je hebt em. Geen idee waarom je et nodig hebt, maarja misschien komt dat omdat ik al een tijdje modloos speel 8)7 .

• BeetjeVreemd
  • Laatst online: 07-09 20:49
Yee *O* , record meeste gekillde "tanks" in één potje verbeterd :P
klik

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

• kuwerti
HirzoSchuurman schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 08:56:
Yee *O* , record meeste gekillde "tanks" in één potje verbeterd :P
klik
lekker bezig!!

• Eve182
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-08 15:18
Hoi allemaal,

even een vraagje.
Ik heb die wot numbers eens geïnstalleerd. De allereerste keer startte die op, ging die gegevens uitlezen. Maar de volgende keren dat ik die probeerde op te starten zie ik even een icoontje in mijn system tray verschijnen, maar is snel weer weg.
Heb al uninstall en opnieuw geïnstalleerd, maar blijft dat fenomeen.
Nog iemand dit voorgehad en enig idee van oplossing? (windows 10)

Alvast bedankt

Groetjes,

Yves

• BeetjeVreemd
Telt alleen niet mee voor de algemene stats helaas 8)

• Joindry
  • Laatst online: 09:06

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

brid schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 17:49:
[...]

Ben ik de enige die problemen heeft met de geluiden met deze versie van de modpack? Veel geluiden komen niet meer door.

• BeetjeVreemd
Joindry schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:43:
[...]

Ben ik de enige die problemen heeft met de geluiden met deze versie van de modpack? Veel geluiden komen niet meer door.
Ík gebruik zelf QB's modpack, ook problemen met (gun)sounds.

• Joindry
  • Laatst online: 09:06

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

HirzoSchuurman schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:54:
[...]

Ík gebruik zelf QB's modpack, ook problemen met (gun)sounds.
Onder andere gunsounds, maar ook bvb in base door de standaard kratten rijden geeft ook geen geluid meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bertvdk
Even mijn RNG en geluk voor het hele jaar opgebruikt in een monsterpot in de cromwell
Replay: http://wotreplays.com/site/2963103#steppes-debanus-cromwell

Afbeeldingslocatie: https://s17.postimg.org/x8cguk9yn/shot_002.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Bertvdk op 17-09-2016 15:21 ]

Noobmeter

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Ik speel niet al te veel arty meer, maar wou de M53/M55 even tripelen. Meteen ook de eerste pot van de dag, en een ACE en hoe lachwekkend.
* Appie Heijn vs een 65% Tiger2 + nagenoeg volle Jagtiger. Toch weten te winnen, iets van geluk maar toch.

http://wotreplays.com/site/2963118#pilsen-appieheijn-m53_m55
PS kan ik de replay nog simpel omzetten naar youtube?

[ Voor 9% gewijzigd door Appie Heijn op 17-09-2016 15:29 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Size
Bij deze de dubbele carry van ons platoon van gisteren ;)

• Kepro
Wat een drama weer. 50-120 is bijna vrijgespeeld en kan die dan mooi volgende maand tijdens totr kopen.

[ Voor 68% gewijzigd door Kepro op 17-09-2016 17:49 ]

• kuwerti
Mr_Size schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:56:
Bij deze de dubbele carry van ons platoon van gisteren ;)

[video]
helemaal gekeken. leuk om te zien !

Dat wisselen met shells moet ik toch maar eens gaan bestuderen. is toch wel handig zo te zien .

Is er een simpele regel voor welke shell je moet gebruiken?
:+

• Bertvdk
kuwerti schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 19:53:
[...]

helemaal gekeken. leuk om te zien !

Dat wisselen met shells moet ik toch maar eens gaan bestuderen. is toch wel handig zo te zien .

Is er een simpele regel voor welke shell je moet gebruiken?
:+
Ligt aan de tank, maar in het geval van de Grille kom je relatief eenvoudig door de meeste tanks heen met normale AP en gebruik je HE shells op tanks zonder armor (voor maximale damage en het slopen van zoveel mogelijk modules/crewleden). HEAT ammo gebruik je tegen zwaar gearmorde tanks en wanneer je niet meer de speling hebt om te mogen bouncen. (Let op, HEAT en tracks zijn een slechte combinatie!)

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Bertvdk schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:53:
[...]

Ligt aan de tank, maar in het geval van de Grille kom je relatief eenvoudig door de meeste tanks heen met normale AP en gebruik je HE shells op tanks zonder armor (voor maximale damage en het slopen van zoveel mogelijk modules/crewleden). HEAT ammo gebruik je tegen zwaar gearmorde tanks en wanneer je niet meer de speling hebt om te mogen bouncen. (Let op, HEAT en tracks zijn een slechte combinatie!)
ok, thanks. ik ga iig een paar Heat Shells meenemen volgende keer! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Ik had drie keer in korte tijd wel een errug lekker eerste schot van't potje, filmpje waard dacht ik 8) (geklooi met movie maker/aspect ratio)
1: stalin at work
2: i tried, maar dacht niet dat ie raak zou zijn _/-\o_
3: stalin again (en "skond" betekend vast iets van "ik vind jou aardig" :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Damn, ik was na 7 potjes spelen echt heel dicht bij een ALT F4... Niet te harden wat een grafgames. 893 WN8 had ik, geen enkel leuk of goed potje gehad. Toen maar ff met best en Dalarian geplatooned en nog geëindigd op 2,5 WN8. Nog steeds onder average, maar damn dat toonde maar weer eens aan hoe onspeelbaar deze game is als je solo speelt..

De arty ziekte is ook weer aardig toegeslagen. Had een tijdje wat minder last van arty, maar vandaag was ons platoon weer top prio voor alles en iedereen in arty. Gelukkig schoten ze voornamelijk op best en Dalarian, dat dan weer wel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Vandaag weer 80% winrate met een battle of 40. WN8 wel maar ronde de 2700 ofzo... Had 6 of 7 bullshit rng potjes met mijn m40/m43 op rij.... Shells die buiten de reticle vliegen.. shells die tussen gun en hull doorgaan etc. .. en dan natuurlijk <700 wn8 scrubs die alles raken en bijv. Nog eens 2 one-shots doen...

Maar gelukkig wel de 62,5% overall winrate gepasseerd vandaag :) op naar de 63%!

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BolleBeer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-10 17:36
wsLy schreef op zondag 18 september 2016 @ 23:03:

Maar gelukkig wel de 62,5% overall winrate gepasseerd vandaag :) op naar de 63%!
wow, gefeliciteerd. :)
Succes met je weg naar de 63%.

WoT/WoWs name: Onarf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
Vraagje :
Wat zouden jullie doen ?

Highway J5 - J7

Batmobile AP 65% samen met GWE100 en T34
Tegen Grille 15 ? en Jagd E100 51%

E100 gaat Yolo vooruit en de goedmikkende Grille 15 op J8

Ik doe die E100 zoveel mogelijk damage maar raakt gekilled door Grille 15.
E100 killed door arty.
Natuurlijk in chat moron kill grille 15.

Wat gebeurd er grillie gaat naar onze base spot die afk/bot T34 en GWE100 killed hem.
Dusja zouden jullie beter kunnen ?

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zorgen dat je niet gespot wordt door TD's in je medium....?

Afstand nemen, spotten en arty het werk laten doen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Die grille zou mijn top prio zijn. Veel gevaarlijker dan die E100 door zijn snelheid. Spotten en zorgen dat jij geen schoten vangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
[b][message=48401201,noline]De arty ziekte is ook weer aardig toegeslagen. Had een tijdje wat minder last van arty, maar vandaag was ons platoon weer top prio voor alles en iedereen in arty. Gelukkig schoten ze voornamelijk op best en Dalarian, dat dan weer wel :+
Ik ben bijna door m'n grind van de KV-4. Zwijg me over arty ... :(

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Catscratch schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:04:
[...]

Ik ben bijna door m'n grind van de KV-4. Zwijg me over arty ... :(
Splashdamage van Arty is gewoon veel te hoog. Werd in mijn T-29 bijna ge-oneshot door een M40/M43 door een splash 8)7.

Because reasons....

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Mr_Size schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:38:
Damn, ik was na 7 potjes spelen echt heel dicht bij een ALT F4... Niet te harden wat een grafgames. 893 WN8 had ik, geen enkel leuk of goed potje gehad. Toen maar ff met best en Dalarian geplatooned en nog geëindigd op 2,5 WN8. Nog steeds onder average, maar damn dat toonde maar weer eens aan hoe onspeelbaar deze game is als je solo speelt..

De arty ziekte is ook weer aardig toegeslagen. Had een tijdje wat minder last van arty, maar vandaag was ons platoon weer top prio voor alles en iedereen in arty. Gelukkig schoten ze voornamelijk op best en Dalarian, dat dan weer wel :+
Was drama gisteren als je het mij vraagt :+ uiteindelijk 81% winrate met een trieste 3k wn8 en slechte average damage gehaald. Was gisteren inderdaad een arty galore dag. Leek wel of geen enkele tank mocht werken gisteren |:(

Ik zie wel dat ik nu op 65,50% winrate sta, dus in xvm afgerond naar 66% yeey... 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 19-09-2016 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-10 17:55
triest ja. zou ik ook mijn bed niet voor uitkomen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:38:
Zou dat te maken kunnen hebben met die T-44/100 missie? Ik zag dit weekend niet alleen meer arty (maar liefst 3/30 potjes met 5 arty gehad gisteren), maar voor mijn gevoel ook veel meer TDs. Een aantal spelers speelt nu toch tanks waarin ze het meeste schade doen.

Wel hét moment om MT-15 te halen geloof ik. Ik zat al 3 maanden vast op MT-15.3 (moet wel zeggen dat ik niet actief voor missies speel, dat is te frustrerend), maar gisteren heb ik hem zelfs 2 keer gehaald. Wel zonder honors, want de eerste keer wonnen we niet en de tweede keer was ik zo stom om arty te gaan hunten... En ja, dan krijg ik natuurlijk een AP shell vol in mijn gezicht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Kepro schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:48:
Wat een drama weer. 50-120 is bijna vrijgespeeld en kan die dan mooi volgende maand tijdens totr kopen.
Als je alle talen bij mekaar telt is niet de AMX50B de volgende TotT maar wel de T57Heavy.
Zie hier
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:58:
[...]maar gisteren heb ik hem zelfs 2 keer gehaald.
Met welke tank heb je dit gedaan? Ik zit er ook al een tijdje mee (hoewel ik er niet actief voor speel)

[ Voor 24% gewijzigd door kreezjie op 19-09-2016 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Arjant2 schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:08:
triest ja. zou ik ook mijn bed niet voor uitkomen 8)7
Iedereen zijn eigen standaards he ;)

Als jij dik onder je eigen average WN8/ Damage speelt ben je ook niet tevreden denk ik toch? :+

[ Voor 19% gewijzigd door jantje 2 op 19-09-2016 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
jantje 2 schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:26:
[...]

Als jij dik onder je eigen average WN8/ Damage speelt ben je ook niet tevreden denk ik toch? :+
Als ik op m'n average speel ben ik al niet tevreden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kreezjie schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:15:
[...]

Met welke tank heb je dit gedaan? Ik zit er ook al een tijdje mee (hoewel ik er niet actief voor speel)
Ik heb gisteren vooral premium tanks gespeeld, en het waren de STA-2 en de M46 KR. Normaal is tier 8 niet de meeste ideale tier voor deze missie (met tier 9 haal je het makkelijkst 2k damage en op tier 7 zie je de meeste TDs van een tier hoger, voornamelijk makkelijk te pennen targets als RHM's, Skorpions en ISU's).

Maar gisteren heb ik een lading Waffels gezien en kunnen killen, en ook Jagdtigers en 704s waren volop van de partij. Zelfs wat Foch's, die volgens mij een behoorlijke zeldzaamheid aan het worden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
jantje 2 schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:26:
[...]

tussen triest en niet tevreden zit nog wel een verschil ;)
Zeker als je dan met 3000 WN8 nog beter speelt dan 99,999% van de spelers.
Maar het ligt inderdaad aan je referentiekader.

[ Voor 5% gewijzigd door Arjant2 op 19-09-2016 12:47 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ein-de-lijk!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/t5dJvlRQ6Gt9pQ61dUB9tm9n/full.png

LT15.1 gehaald op Fjords. Meer damage gedaan dan gespot en dat met de stock gun op de 13 90. Manmanmanmanman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Hier in afwachten van wg support. De T-44-100 gisteren aangeschaft. Nu staat in het how to play artikel van de tank dat er een 100% + BIA crew bij zit.

Dit klopt natuurlijk niet aangezien dit een 50% crew is. Nu wel een ticket ingeschoten dat ik zwaar teleurgesteld ben dat er een 50% crew bij zit, want op de site staat BIA crew :+

Eens kijken wat er uit komt. Waarschijnlijk bedankt voor het melden we passen de how to play aan

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
brid schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:05:
Hier in afwachten van wg support. De T-44-100 gisteren aangeschaft. Nu staat in het how to play artikel van de tank dat er een 100% + BIA crew bij zit.

Dit klopt natuurlijk niet aangezien dit een 50% crew is. Nu wel een ticket ingeschoten dat ik zwaar teleurgesteld ben dat er een 50% crew bij zit, want op de site staat BIA crew :+

Eens kijken wat er uit komt. Waarschijnlijk bedankt voor het melden we passen de how to play aan
'k was ook nog aan het twijfelen om de T-44-100 aan te schaffen. Als werkende mens met kind en gezin is die marathon gewoon niet doenbaar. Maar 99 EUR is echt wel teveel van het goede ... zo schitterend gaat die tank nog niet zijn?

De laatste keer da'k zo'n sommen heb betaald was voor de BT-SV en PZ2J. Beiden toch wel erg unieke tanks met een erg aparte speelstijl. De T-44-100 tegenover een ordinaire T44, is precies wat de Cromwell B is tegenover de gewone Cromwell ...

Soit hou ons op de hoogte, benieuwd of ze je crew gaan pimpen. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Catscratch schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:42:
[...]

'k was ook nog aan het twijfelen om de T-44-100 aan te schaffen. Als werkende mens met kind en gezin is die marathon gewoon niet doenbaar. Maar 99 EUR is echt wel teveel van het goede ... zo schitterend gaat die tank nog niet zijn?

De laatste keer da'k zo'n sommen heb betaald was voor de BT-SV en PZ2J. Beiden toch wel erg unieke tanks met een erg aparte speelstijl. De T-44-100 tegenover een ordinaire T44, is precies wat de Cromwell B is tegenover de gewone Cromwell ...

Je kan natuurlijk ook de tokens kopen. Hele pakket is iets van €44,-

Ik ben jarig en mezelf op een supreme pakket getrakteerd :+
Met het goud kun je nog een t8 van +- €40 kopen en je krijgt dan nog de nodige meuk bij wat ook wel weer €16 waard is

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:58:
[...]

Zou dat te maken kunnen hebben met die T-44/100 missie? Ik zag dit weekend niet alleen meer arty (maar liefst 3/30 potjes met 5 arty gehad gisteren), maar voor mijn gevoel ook veel meer TDs. Een aantal spelers speelt nu toch tanks waarin ze het meeste schade doen.

Wel hét moment om MT-15 te halen geloof ik. Ik zat al 3 maanden vast op MT-15.3 (moet wel zeggen dat ik niet actief voor missies speel, dat is te frustrerend), maar gisteren heb ik hem zelfs 2 keer gehaald. Wel zonder honors, want de eerste keer wonnen we niet en de tweede keer was ik zo stom om arty te gaan hunten... En ja, dan krijg ik natuurlijk een AP shell vol in mijn gezicht :'(
Ja, zou kunnen... Idd wat meer TD's dan gebruikelijk gezien gisteren. Ik zit ook vast op MT 15, maar dan voor de Obj 260. Vind 4K dmg alleen op TD's toch wel echt zeer zeer moeilijk hoor, de sterren moeten wel heel erg aligned zijn:
  • Je team moet niet té n00b zijn, maar ook niet te goed
  • Er moeten überhaupt genoeg TD's in de game zijn
  • Je moet ze maar net tegen komen in je medium, meestval vecht je toch eerst tegen de meds en heavies.. En stel, je komt dan nog 3 TD's tegen, dan zijn ze vaak al de helft van hun HP kwijt..
  • RNG moet je heel gunstig gezind zijn
  • Een game zonder arty is ook wel handig, als je wat meer tijd wilt nemen om 'rustig' (lees langer dan 1 sec) te aimen op de vitale tanks
  • etc, etc etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Bertvdk schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:10:
[...]

Splashdamage van Arty is gewoon veel te hoog. Werd in mijn T-29 bijna ge-oneshot door een M40/M43 door een splash 8)7.

Because reasons....
Splashdamage? Die moet ik nog kopen voor mijn arty :+
Ik schiet fully aimed op stilstaande tanks bijna nooit raak en als ik een keer vlakbij schiet (echt zo'n beetje tegen de tank aan de grond in) dan doe ik geen damage. Ik speel overigens in een Tier 6 franse arty, wellicht dat dat het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-10 13:18
Yep, franse arty heeft bijna geen splash damage. Maar ze zijn wel heel mobiel en schieten ook redelijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Pff het begon zo lekker gister. Na 5 potjes dikke 3500 WN8, 100% WR.
En dan natuurlijk besluit WG dat het genoeg is en alleen nog maar zaad teams en low tier, shells die onverklaarbaar ongeveer een km naast tanks belanden, lights die als het 3-3 staat al gaan staan cappen, mijn T30 die tot 2x toe bounced op de zijkant van een light tank... gewoon omdat het kan... dus dan eindig je alsnog op een magere 1600 WN8 met een winrate van 47% 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Arjant2 op 20-09-2016 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Gadgeteer schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:21:
[...]

Splashdamage? Die moet ik nog kopen voor mijn arty :+
Ik schiet fully aimed op stilstaande tanks bijna nooit raak en als ik een keer vlakbij schiet (echt zo'n beetje tegen de tank aan de grond in) dan doe ik geen damage. Ik speel overigens in een Tier 6 franse arty, wellicht dat dat het probleem is?
Wat Stug zegt ;)
Die USA arties hebben overdreven veel splash zo nu en dan.

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Bertvdk schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:59:
[...]

Wat Stug zegt ;)
Die USA arties hebben overdreven veel splash zo nu en dan.
Zo nu en dan? 8)7 Typisch antwoord wat bij het spel past. Zal daar ook een RNG achtig iets voor komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-10 16:16

p0st

Dutch Reefer

Gadgeteer schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:10:
[...]

Zo nu en dan? 8)7 Typisch antwoord wat bij het spel past. Zal daar ook een RNG achtig iets voor komen ;)
Most def, alles, iedereen en z'n moeder is binnen WoT "gezegend" met een -25%/+25% RNG "bonus". Dus je penetration, damage, splash, accuracy, alles is overgegeven aan de RNG goden.

Dus de ene keer pen je de cupola van een Tortoise die achter een steen staat met je M40/43: https://gfycat.com/WellinformedMiserlyAsianlion

En de andere keer raak je Tank Y die 5 meter verderop staat, terwijl je op Tank X ge-aimd bent +)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gadgeteer schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:21:
Ik speel overigens in een Tier 6 franse arty, wellicht dat dat het probleem is?
Ik heb die laatst ook gekocht omdat ik dacht dat sommige missies iets makkelijker waren met een low-tier arty dan de M40/M43, en de AMX F3 had ik toch al unlocked via de AMX 12t. Ik moet zeggen: ik vind het best een leuke arty :9

De shells gaan zowaar naar de plek waar je ze mikt, en vergeleken met de andere tier 6 arties heeft deze iig nog een klein beetje splash damage. Nu moet ik wel zeggen dat ik M40/M43-accuracy gewend ben, dus misschien voelt het meer accuraat dan hij eigenlijk is.

Daarmee spelen vind ik trouwens echt niks aan, dat is zoals p0st beschrijft net een loterij. Het is dat ik ermee moet spelen omdat 3x je eigen HP blokkeren in een heavy onmogelijk is. Maar die AMX-arty is de enige arty tot nu toe waar ik wel lol in heb >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeiFront
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 19:44
p0st schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:54:
[...]

Most def, alles, iedereen en z'n moeder is binnen WoT "gezegend" met een -25%/+25% RNG "bonus". Dus je penetration, damage, splash, accuracy, alles is overgegeven aan de RNG goden.

Dus de ene keer pen je de cupola van een Tortoise die achter een steen staat met je M40/43: https://gfycat.com/WellinformedMiserlyAsianlion

En de andere keer raak je Tank Y die 5 meter verderop staat, terwijl je op Tank X ge-aimd bent +)
Voorbeelden van RNG, Rheinmetall Skorpion raken met 152 mm gun HE shell 181 damage, vandaag Rheimdahl raken met 152 mm gun HE shell 64 damage. En nee ik raakte niet de gun maar in beide gevallen absorbeerden de tracks alle damage :(.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 12:04
KeiFront schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:47:
[...]

Voorbeelden van RNG, Rheinmetall Skorpion raken met 152 mm gun HE shell 181 damage, vandaag Rheimdahl raken met 152 mm gun HE shell 64 damage. En nee ik raakte niet de gun maar in beide gevallen absorbeerden de tracks alle damage :(.
ik speel weer eens een paar potjes world of random shit, ik krijg het oa voor elkaar om vanaf een metertje of 20 een HE shell the bouncen op het schild van een grille 15. wooptiefuckingdoo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:15:
[...]

Ik heb die laatst ook gekocht omdat ik dacht dat sommige missies iets makkelijker waren met een low-tier arty dan de M40/M43, en de AMX F3 had ik toch al unlocked via de AMX 12t. Ik moet zeggen: ik vind het best een leuke arty :9

De shells gaan zowaar naar de plek waar je ze mikt, en vergeleken met de andere tier 6 arties heeft deze iig nog een klein beetje splash damage. Nu moet ik wel zeggen dat ik M40/M43-accuracy gewend ben, dus misschien voelt het meer accuraat dan hij eigenlijk is.

Daarmee spelen vind ik trouwens echt niks aan, dat is zoals p0st beschrijft net een loterij. Het is dat ik ermee moet spelen omdat 3x je eigen HP blokkeren in een heavy onmogelijk is. Maar die AMX-arty is de enige arty tot nu toe waar ik wel lol in heb >:) Gisteren nog met een AT2 achter me aa rondjes om een steen gereden. Ik zat al vrij vlot achter hem, helaas was mijn teammate me voor met schieten.
Hmm dan heb ik de maandagochtend variant gekregen vrees ik :+
Accuracy van de mijne is alleen in negatieve cijfers uit te drukken.

Heb er gisteren wel voor het eerst een shell van eem medium mee gebounced, dat was best lachen.

Ik wil overigens niet zeggen dat ik er geen lol mee heb, hij is snel en af en toe een tank stiekem achterna rijden om hem vervolgens als een soort TD van achteren af te schieten is best grappig (dat zijn vaak mijn YOLO acties in maps met stadjes, lukt vaker dan ik verwacht had)

[ Voor 4% gewijzigd door Gadgeteer op 20-09-2016 14:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-10 20:45
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9oZ2eEG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dikke pot en als extraatje de 3 MoE, nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

[...]

Er is nog weinig te melden, ticket staat na een dag nog steeds in Queue :?
Wel is de missie nu met 100% crew en is de BIA crew regel uit het "how to play" artiekel

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
[...]

Je kan um ook voor €48 euro halen.

Tank is best okay als crew trainer. Mobiliteit is best nice, maar de gun valt tegen op een mobiele medium.

Ja, degene die hem voor vandaag gekocht hebben krijgen een crew, de rest niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

En er is een officiele reactie:

Dear Commander,

The special crew and personalisation items initially advertised in this article as part of the tank bundles were not intended to be featured in the offers. As compensation for the confusion, every player who obtained the T-44-100 tank between 17 September at 07:00 and 19 September at 18:00 CEST (UTC+2) will receive the following:
• A crew with 100% Major Qualification
• 3 days of Premium Account
• 5 Personal Reserves: +100% Crew XP for 2 hours
In addition, everyone who obtains the tank following the compensation time frame will receive a crew with 100% Major Qualification as well.
We sincerely apologise for any inconvenience this might have caused and wish you many great battles in your brand new T-44-100!

En inderdaad 100% crew en een paar dagen premium binnen :)

Nu nog bedenken welke HT er van het goud gaat komen, een T34 of een IS-6

[ Voor 7% gewijzigd door brid op 20-09-2016 18:47 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Laatst online: 14-10 21:36

Caveman

whahoehaha

De T44-100 is helemaal niet zo speciaal en ik denk dat het helemaal niet de moeite waard is van alle missie's die je moet doen. Mja, hij is lekker mobiel maar een waardeloos kanon met een damage van ongeveer 200 a 250 en een reload tijd van bijna 7 sec, leg je het af tegen de gemiddelde light tank. Daarbij komt dat ik tot nu toe bijna alleen maar tier 10 battles heb gezien, zelden is het 8 of 9. En dat schiet niet op met deze tank... Heb er een beetje spijt van dat ik hem gekocht heb. Quickybaby heeft een schema gemaakt hoeveel uur je per dag moet spelen om het te halen en dat kwam voor een gemiddelde speler op 5 a 6 uur per dag (vandaar dat ik hem gekocht heb, want dat red ik gewoon niet). Dat was welliswaar voordat ze de missie verlengd hebben, maar toch. En dat is deze tank niet waard.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-10 16:16

p0st

Dutch Reefer

Nog even een laat platoontje gedaan met Ria en Henkie vanavond, was even gezellig! Afgesloten met een aantal potjes KV-2, blijft toch echt leuk zo'n troll platoon :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Kepro
Gisteren eindelijk weer een redelijke avond gehad. Kijken of dat vanavond ook weer zo is.

• wsLy
Gisteren even met de m40/m43 gespeeld, maar echt de eerste 2 battles was de rng zo gigantisch slecht... Geen enkele shell kwam ook maar in de buurt van een tank, bijna alles kwam buiten de reticle terecht... En dan een battle ernaar ben je alles aan het snipen in de city op Ruinberg...

Stichting Hobbyserver

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Dat is exact mijn grootste frustratie met arty spelen: of je raakt alles, of je raakt helemaal niks.

Met betrekking tot rng had ik gisteren ook een paar momentjes.
- 4 fully aimed schoten op een stilstaande arty met een t34-85. De arty is bijna 2x zo groot als de aiming circle... 3 schoten eindigen ergens ver buiten de aiming circle, de 4e bounced op de upper structure. 0 dmg. De gun is niet fantastisch qua accuracy maar dit was belachelijk.

- Paar potjes later: t-54 bounced met AP op achtereenvolgens een T37, M41 bulldog, de zijkanten van een panther en tvp en nog legio bounces op hogere tier tanks. Uiteindelijk 2 pens uit 11 schoten. Game said no.

- Anderzijds in een volgend potje ook twee autoaim schoten on the move met mijn t-54 welke twee lights ammorackten...

Het hele rng verhaal is in mijn ogen het grootste probleem van deze game. Arty, balanced teams etc is allemaal rekening mee te houden. Hier heb je gewoon 0 invloed op en het kan je potjes ontzettend verkloten.

• Mr_Size
Heeft iemand nog tips voor het werkend krijgen van 9.15.1.1 replays?
Want ja, geheel in WG stijl werken die replays dus niet met DE EERSTVOLGENDE patch, zijnde 9.15.2 |:( |:( |:( |:(

Die site waar je oude clients kan downloaden, http://wot.djgappa.com/, is nog niet bijgewerkt zo te zien. En ik vraag me af of dat überhaupt nog gaat gebeuren, want de laatste gezipte volledige versie van een oude client is 0.9.13, alweer bijna driekwart jaar oud..

Tot nader order dus ff geen YT filmpjes van mijn kant :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Mr_Size op 21-09-2016 09:47 ]

• User
Mr_Size schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:47:
Heeft iemand nog tips voor het werkend krijgen van 9.15.1.1 replays?
Want ja, geheel in WG stijl werken die replays dus niet met DE EERSTVOLGENDE patch, zijnde 9.15.2 |:( |:( |:( |:(

Die site waar je oude clients kan downloaden, http://wot.djgappa.com/, is nog niet bijgewerkt zo te zien. En ik vraag me af of dat überhaupt nog gaat gebeuren, want de laatste gezipte volledige versie van een oude client is 0.9.13, alweer bijna driekwart jaar oud..

Tot nader order dus ff geen YT filmpjes van mijn kant :'(
Ik heb hier 9.15.1 NA nog liggen, maar dat is 23 GB om te uploaden. :+
Ff kijken wat rarren met de grootte doet.

Of als je weet welke bestanden je moet hebben om 9.15.1 van 9.15.2 te maken kan ik die uploaden.

• Mr_Size
User schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:57:
Ik heb hier 9.15.1 NA nog liggen, maar dat is 23 GB om te uploaden. :+
Ff kijken wat rarren met de grootte doet.

Of als je weet welke bestanden je moet hebben om 9.15.1 van 9.15.2 te maken kan ik die uploaden.
Tja, dat weet ik dus niet, vandaar hier de vraag :+ Je kan van die site die ik linkte ook .wgpkg bestanden downloaden, maar ik weet niet precies wat dat doet. En het 9.15.1.1 wgpkg bestand heb ik zelf nog wel liggen in mijn updates folder van WoT. Dus als iemand weet of je daar iets mee kan hou ik me aanbevolen.

• User
Mr_Size schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:06:
[...]

Tja, dat weet ik dus niet, vandaar hier de vraag :+ Je kan van die site die ik linkte ook .wgpkg bestanden downloaden, maar ik weet niet precies wat dat doet. En het 9.15.1.1 wgpkg bestand heb ik zelf nog wel liggen in mijn updates folder van WoT. Dus als iemand weet of je daar iets mee kan hou ik me aanbevolen.
Download en installeer die 9.13 versie en check na elke gedownloade update op welke versie je zit?

Anyway, rarren is nog niet klaar, maar lijkt er op dat ie ~10 GB wordt. Gaat leuk worden om dat met 400 kb/s te uploaden. B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
http://wot.djgappa.com/

Alle versies tot 0.7.0

Stichting Hobbyserver

• User
Cold, jij retard. Lees.

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:40
Mr_Size schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:47:

Cold...
Wat user zei zou kunnen werken.

Crasht ie ook zonder mods size?
Pagina: 1 ... 50 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).