[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.054 views

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-10 13:14
Ik vond het echt een prima tank. Zelfs de tier 8 TVP.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-10 09:27
Hmm ik zie net dat ik gisteren een WN8 van 1988 heb gehaald gedurende de avond. Dat is weer eens 1000 boven mijn gemiddelde. Helpt wel als je wat vaker speelt in de tanks waar je wat beter mee bent.

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

ThomasG schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:12:
Wat is de T-34/100 toch een graf tank. Er is werkelijk waar helemaal niets goed aan dat ding, niets..
Ik kan er meestal ook niet mee uit de voeten, maar toch werkt hij soms nog best lekker.
Zat laatst in platoon te klagen dat het een rot tank was en dat potje gelijk 1ste met xp en dmg en een ace tanker :P

Blijf tanks met weinig gun depression maar niks vinden, zelfde heb ik met de Chi-Nu (Kai)

[ Voor 9% gewijzigd door brid op 08-09-2016 16:20 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-10 13:18
Voor een wat mindere speler, hier een leuke pot waar zelfs ik alles goed lijk te doen.

http://wotreplays.com/sit..._region-christiaan73-e_75

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

ThomasG schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:12:
Wat is de T-34/100 toch een graf tank. Er is werkelijk waar helemaal niets goed aan dat ding, niets..
Wees gerust. De TVP is nog erger. :P

Kepro schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:15:
Ik vond het echt een prima tank. Zelfs de tier 8 TVP.
Nee.

Nee, nee, nee, nee. Jij betaalt WG of je bent SerB's prodigal son, maar jouw mening telt hier niet! O-)

[ Voor 36% gewijzigd door Edmin op 08-09-2016 20:35 ]

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Wat een klote avond. Niks wil lukken. Teams die gigantisch tegenwerken, RNG die gigantisch tegenwerkt. Ja het gaat weer lekker. En het begon weer net iets beter te gaan naar een gigantische schijt periode. Fijn.

Stichting Hobbyserver

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:27
Hier wil het juist wel lukken. Zit op mn laptop wat een garantie is voor mindere resultaten dan op mijn pc, maar ik heb er nu 8 battles op zitten en een gemiddelde WN8 van 2263 (normaal 1240). Geen idee waarom het zo wil lukken, maar mij hoor je niet klagen :D

WoT stats

• Kepro
wsLy schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:15:
Wat een klote avond. Niks wil lukken. Teams die gigantisch tegenwerken, RNG die gigantisch tegenwerkt. Ja het gaat weer lekker. En het begon weer net iets beter te gaan naar een gigantische schijt periode. Fijn.
Ik had gister een wat mindere avons voor mijn doen maar vanavond was weer heer-lijk! Ook weet amper arta te bekennen.

• BolleBeer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-10 17:36
wsLy schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:15:
Inderdaad, wat een RNG en team ellende. Elke 2e shot met de Rmh- Borsing wordt de shell opgevreten zonder damage te doen. KV-3s lusten mijn shells rauw. Zo draag ik zelf ook weining bij aan een overwinning. :(
Zal wel aan mij liggen, maar voordat de Grille in Top of the Tree kwam, ging damage doen een stuk beter (volgens mijn normen dan, hehe)

WoT/WoWs name: Onarf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Iemand al de 9.16 common test geprobeerd? Even een paar potjes gedaan en op het eerste oog lijkt het wel een verbetering. Beter damage panel. Betere spottings mechanisme (qua snelhied van verversen dan... :-) )

Alleen jammer dat ik het niet aan het werk kreeg met mijn (betere) EU account en het moest doen met mijn 0-skill US account... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gisteravond weer fijn geplatoond. Uiteindelijk 10 potten gespeeld en 9 gewonnen met 2400WN8. Heerlijk! Afgesloten met 2 KV-2 derpgames met 5 GoT leden in 1 game! Hilarisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Kepro schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:52:
[...]

Ik had gister een wat mindere avons voor mijn doen maar vanavond was weer heer-lijk! Ook weet amper arta te bekennen.
Nja niks wilde lukken. Frustrerend is dat, behoorlijk frustrerend.

Hoop dat het weer beter gaat vandaag, eventjes focussen op de 50 kills missie mrt mijn Type 59 denk ik.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Even over je filmpje, je maakt een fout bij de uitleg van de minimap cirkels volgens mij. Je zegt dat geel de maximale spottingrange is, wit de spottingrange van jdb en groen de standaard spotrange van de cromwell maar dit klopt niet.
De gele cirkel is de maximale rendering range van 550 m, wit de maximale spotrange van 445m en groen de maximale spottingrange van je tank. De groene cirkel is afhankelijk van je equipment/crew skills en kan variëren ingame als bv je bino's geactiveerd worden.
Alle tanks tussen de witte en de gele cirkel kan je beschieten zonder dat die tank jou kan spotten. Echter kan je natuurlijk wel gespot worden door een enemy tank die zich (ongespot) binnen jouw witte cirkel bevindt, bv een passieve scout.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Edmin schreef op donderdag 08 september 2016 @ 20:34:
[...]

Wees gerust. De TVP is nog erger. :P

[...]

Nee.

Nee, nee, nee, nee. Jij betaalt WG of je bent SerB's prodigal son, maar jouw mening telt hier niet! O-)
De TVP VTU is best wel een aardige tank hoor. Het skill niveau ligt alleen vrij hoog dus het grootste deel van de server populatie zuigt er keihard in. Je kunt hem ook het beste niet full-ops spelen, maar met de stock turret en de 2e 8.8 gun. Meer gun depression en dpm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Gisteravond :r

Ik kon met mijn kromwiel niet een schot raken. Sta vlak naast een AMX ELC Bis (10 meter ongeveer) heb hem vol in mijn vizier en schiet er gewoon overheen 7(8)7

Hoop dat het vanavond iets beter gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2crashandburn
Gadgeteer schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 11:45:
Gisteravond :r

Ik kon met mijn kromwiel ...
^ There's your problem. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Helaas was het vanavond compensatieavond :( Sowieso minimaal 3 arty per pot, en minimaal 1 die mij aantrekkelijk vond. Totaal niet leuk om te spelen en voor de stats helemaal dramatisch. Vooral die 1 shits (no pun intended) zijn rete irritant. Gelukkig weten we allemaal dat die game mechnic niet broken is en scouts die met een kilometer of 60 over de battlefield rijden moeten laten stoppen met campen in base. *Zucht*

WoT stats

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-10 20:37

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

wsLy schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:53:
Aangezien WG EU hier geen bericht over plaatst...
Een nieuwsbericht van de US site over de supertest voor Patch 9.16. Dit gaat een mooie patch worden!

Update 9.16 and the Supertest

World of Tanks developers continuously work to bring more updates and improvements to the game. Here's a sneak peek at what our selected Supertesters are trying out.

Stay tuned for your chance to try them out in the forthcoming Public Test.

What's the Supertest?
The Supertest happens at the early stages of development, and involves checking the changes of a new update, searching for the most critical issues before releasing it to the public. World of Tanks Supertests are divided into production tests (new maps, balancing vehicles, etc.), and version tests. These tests usually happen about 60 days before a release.

Once Supertests are complete, public tests become available to anyone interested in trying out the new features.

Update 9.16

We've prepared the first Swedish vehicle for release, reworked the Paris map for Random Battles, made a number of changes to address player toxicity in game, and implemented several new game interface features.

This is preliminary update content. The final set of update features will be revealed just before release.

The First Swedish Tank

At gamescom this year, we revealed the Swedish tech tree. The first Swedish tank introduced is the Strv m/42-57 Alt A2, a Premium tier VI medium tank.

It's got the French AMX 13's oscillating turret mounted on a Strv m/42 suspension, making it the game's first tier VI autoloader medium tank.

[afbeelding]

Its three-member Crew includes a Commander (who can also serve as a Radio Operator and Loader), a Gunner (can also perform as a Loader), and a Driver.

New Paris Map

The Paris-based map, originally developed for Rampage mode, is being reworked for Random battles. It'll be easily recognizable with real-world structures like the Eiffel Tower, Seine River Bank and the Theatre National de Chaillot.

The map's main engagement areas:

Urban area for heavily armored vehicles
[afbeelding]
Open area for fast vehicles
[afbeelding]
Center with clear view and good firing positions
(but not great cover)
[afbeelding]

"Battle Chat" Modifications

We have received quite a bit of community feedback that "Battle Chat" between the teams during a battle has been a source not only of abusive language, but also of "griefing" and cheating. The cross-team chat often becomes too emotional and provocative, or is used to reveal your team's position to the opponents. To prevent this, we’ve decided to disable the cross-team "Battle Chat" in all battle types except Team Training.

In addition, same-team Battle Chat can also be a source of toxicity, and so that chat will also receive a new feature: when hovering over another player’s nickname or a message from that player, the player will not only have the option to complain about another player or blacklist that player, but also to block messages from that player during the battle (or "muting”). This option will be recipient-based; the muted player can type messages, but the player who muted them won't see them. This allows players to ignore or not receive messages from players they find offensive in battle. The complaint system will also allow players to register a complaint about players using offensive language, but muting them will also mean they don’t have to continue reading it.

Restoring Vehicles and Crew

Right now, the only way to get back a tank or Crew that you've accidentally sold or dismissed is to contact Customer Service. With Update 9.16, you can get tanks and Crew back right from the Garage!

Vehicles
[afbeelding]
[afbeelding]
Crew
[afbeelding]
[afbeelding]

Improved Spotting

In a continuing effort to optimize our server code performance, we've greatly improved the time it takes to display a vehicle that's been spotted. For more info on the difference between spotting mechanics in Updates 9.15.1 and 9.16, watch the video:
[video]

Vehicle Comparison in Garage

The long-awaited ability to compare vehicles directly in the game is coming with Update 9.16. Compare vehicles, and see the effects of different modules, Crew Skills and equipment.

[afbeelding]

Adding Popular Mods

Single/Double Vehicle Carousel - allows the game to display more vehicles in the carousel. Useful for players that own a lot of vehicles
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Battle Indicators - extra combat infromation in battle
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

New Minimaps

In 9.15.1 we started reworking the minimaps into a new format. We're aware there were display bugs in this feature on initial release and have addressed them. In this update, we are adding 14 more minimaps into the game:Bron: http://worldoftanks.com/e...owser/17/super-test-9-16/
Oh oh, er worden modjes toegevoegd aan wot. :') Kunnen jullie dat wel handelen?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-10 20:45
Afbeeldingslocatie: https://ih0.redbubble.net/image.100279342.7148/sticker,375x360.u1.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wsLy
Frozen schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 00:44:
[...]

Oh oh, er worden modjes toegevoegd aan wot. :') Kunnen jullie dat wel handelen?
Jij en vorst zullen wel balen dat de destructable objects mod er niet standaard inkomt zeker.

Stichting Hobbyserver

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-10 20:37

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

wsLy schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 11:39:
[...]

Jij en vorst zullen wel balen dat de destructable objects mod er niet standaard inkomt zeker.
Neehoor, we balen meer van de aimbot.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Lvm8uV4ESlg]

[ Voor 3% gewijzigd door Frozen op 10-09-2016 11:57 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• wsLy
Zo.. even een sessie Type 59 gedaan met GJP samen. Maar even de 50 kills missie afgerond voor deze week. Komende week nog even die 150 voertuigen damagen en dan heb ik ze allemaal gedaan :)
21 battles ~3800 WN8, ging stukken beter weer dan gisteren.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

[ Voor 40% gewijzigd door Mr_Size op 10-09-2016 14:37 ]

• ElPaco
Vandaag weer meer van hetzelfde, niks mocht of wilde lukken. Is niet goed voor m'n humeur zo :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik begin serieus te denken dat Wargaming in het schademodel gewoon de motor van de E50 voorin heeft geplaats om te trollen. 80% van de hits op de front plate krijg ik een engine crit damage van, maakt niet uit onder wat voor hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Laatst online: 07-09 20:49
_Anvil_ schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 08:53:
[...]

1 keer in de aanbieding voor 20 euro een t8 tank kopen lijkt me juist een prima investering om credits te grinden. Zeker icm een dagje premium kun je dan zeer efficiënt credits maken, heb je permanent plezier van.

Togtober is al 2 jaar geleden, toen was ik net een paar maanden bezig. Was de laatste keer dat we op EU zo makkelijk een premium konden verdienen, 3 wins per dag oid? 19 vd 25 dagen ofzo?
Wow, TOGtober was alweer 2 jaar geleden? :o
't is maar net hoe je 't bekijkt i guess. Ik zie echte centjes uitgeven en er dan in-game meer credits mee kunnen verdienen niet echt als een goede investering als je ook gewoon (nagenoeg) gratis kan spelen.
Je moet alleen wel veeeeeeeeel meer geduld hebben, en hoge tiers (met premium consumables) spelen is beetjuh lastig.

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-10 16:35
Propane schreef op zondag 11 september 2016 @ 11:55:
Ik begin serieus te denken dat Wargaming in het schademodel gewoon de motor van de E50 voorin heeft geplaats om te trollen. 80% van de hits op de front plate krijg ik een engine crit damage van, maakt niet uit onder wat voor hoek.
geen last van, je hebt gewoon dikke pech. had ik met de A44, maar die staat er bekend om volgens mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

kHeb hem te pakken dit weekend:
Afbeeldingslocatie: https://i307.photobucket.com/albums/nn281/pluggie2/Maus.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Is dat een Maus? Die dingen zijn groot :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Maus@Kubinka?

Meer foto's aub! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 13:27
Propane schreef op zondag 11 september 2016 @ 11:55:
Als ik het goed heb zit de transmissie voorin. Wees blij dat ze een (hele) tijd terug al hebben aangepast dat de tank bij dergelijke hits niet in de brand vliegt. Wat dat betreft kan je beter de E50M nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Ik heb sinds kort de E50m en de tank bevalt prima... maar toch vraag ik me de meerwaarde tov de E50 af:

-zelfde armor (ok, de LFP angle is iets gunstiger, verder 1 op 1 toch?)
-zelfde gun (mits je genoeg apcr meeneemt in de e50)

Blijft over meer mobiliteit en een beetje hitpoints. Daarmee zit je dan wel een tier hoger.

disclaimer: ik ben een 1250 wn8 scrub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Was wel een lekker weekend, paar hele goede potjes gehad met het platoon, helaas net geen crucial contribution.

Wel handig als je Platoon genoten je de laatste arty feeden zodat je 8 kills hebt :)
En af en toe met de cromwells, push hard or die trying op Sigfried Line tijdens een Standaard Battle op de 1-2 lijn.
Zeker in het weekend werkt dit met enige regelmaat, met z'n 3en focus/circle je die paar tanks die niet naar de stad zijn gegaan en de arty wel weg })

Clan heeft ook voor het eerst stronghold(Medium) gespeeld, we werden echt afgeslacht -O-
Opzich niet gek als 3/7 TS en 2/7 wn1100+ en 50+ winrate hebben :+

Ook eindelijk 2 T9's erbij, T54E1 en de Leopard PTA nu nog deze naar een full upgrade grinden

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
brid schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:22:
Was wel een lekker weekend, paar hele goede potjes gehad met het platoon, helaas net geen crucial contribution.

Wel handig als je Platoon genoten je de laatste arty feeden zodat je 8 kills hebt :)
En af en toe met de cromwells, push hard or die trying op Sigfried Line tijdens een Standaard Battle op de 1-2 lijn.
Zeker in het weekend werkt dit met enige regelmaat, met z'n 3en focus/circle je die paar tanks die niet naar de stad zijn gegaan en de arty wel weg })

Clan heeft ook voor het eerst stronghold(Medium) gespeeld, we werden echt afgeslacht -O-
Opzich niet gek als 3/7 TS en 2/7 wn1100+ en 50+ winrate hebben :+

Ook eindelijk 2 T9's erbij, T54E1 en de Leopard PTA nu nog deze naar een full upgrade grinden
Gewoon met z'n allen campen in base. Werkt 5 van de 7 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:35
2crashandburn schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:57:
[...]

Gewoon met z'n allen campen in base. Werkt 5 van de 7 keer.
S3al tactic best tactic... Dus gewoon redline camp doen :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Ik ben te vaak die speler die boos alleen op een flank gaat staan, terwijl alle andere top tiers in de basis lekker tomato mode gaan... moet echt leren dan mn eigen ding te doen (harvesten wat er te halen valt) en weg te wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
_Anvil_ schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:32:
Ik ben te vaak die speler die boos alleen op een flank gaat staan, terwijl alle andere top tiers in de basis lekker tomato mode gaan... moet echt leren dan mn eigen ding te doen (harvesten wat er te halen valt) en weg te wezen.
Ik zou gewoon mee rijden met de rest. Dit levert meer op dan toch die flank op te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik heb daar vanavond ook echt last van gehad. Ofwel ik moest een flank 1 vs. 4 houden, ofwel tegen de tijd dat ik mijn eerste enemy spotte stonden we al met 0-4 achter. Waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Edmin schreef op maandag 12 september 2016 @ 21:58:
Ik heb daar vanavond ook echt last van gehad. Ofwel ik moest een flank 1 vs. 4 houden, ofwel tegen de tijd dat ik mijn eerste enemy spotte stonden we al met 0-4 achter. Waardeloos.
Dat is normaal toch? Ik weet niet beter dan dat. Ga je samen naar 1 kant en als je met je ogen knippert staat de hele lemmintrein alsnog aan de andere kant en wordt je door 5 / 6 tanks volledig aan gort geschoten om vervolgens te zien hoe de lemmings 1 voor 1 worden verpulverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Edmin schreef op maandag 12 september 2016 @ 21:58:
Ik heb dat altijd als ik in arty speel. Ja ja, dat zal m'n straf zijn en ik verdien het volledig. Maar het valt me ontzettend op dat ik dat soort potten met name in arty heb. Kun je net 2-3 schoten doen (die allemaal missen natuurlijk) en vervolgens sta je met 5-0 achter en wordt de flank waar ik sta volledig overlopen en kom ik niet meer weg (hou dan je minimap in de gaten lul :+). Oh well, dan maar hopen op het shotgunnen van een scout of andere licht gepantserde tank. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestux
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-09 23:10
Speel dit nu al een tijdje, kom er nu pas achter dat er ook een tweakers community is. Hebben jullie een TS waar ik eens mee kan spelen? (Ben zelf member bij de reddit clan van wot maar platoonen is altijd leuk). Gister eindelijk die campaign afgerond... manmanman dat waren 2 weken minder, en een paar jaar van m'n leven aan onze campaign stress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Gaius schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 07:58:
[...]

Ik heb dat altijd als ik in arty speel. Ja ja, dat zal m'n straf zijn en ik verdien het volledig. Maar het valt me ontzettend op dat ik dat soort potten met name in arty heb. Kun je net 2-3 schoten doen (die allemaal missen natuurlijk) en vervolgens sta je met 5-0 achter en wordt de flank waar ik sta volledig overlopen en kom ik niet meer weg (hou dan je minimap in de gaten lul :+). Oh well, dan maar hopen op het shotgunnen van een scout of andere licht gepantserde tank. :P
Daarom franse arty, whoet whoet. wegwezen met 55km/u 8)
Met de meeste arty is het meestal zo als je denkt "ik kan nog net een reload doen en dan weg" dan is het al te laat

Wat een drama potten vanochtend. Of bottum tier of top en de rest van het team doet rare dingen.
Bv T9 pot op sand river, comet die alleen op op G1 staat ipv van dat hij netjes op G5-6 staat om te spotten en zijn gun depression te gebruiken.
Zelf maar op G5-6 gaan staan maar met een stock leopard PTA is dat niet zo'n succes(sloom) :+

Denk je ga ik ff lekker met me cromwell B aan de slag. Deze keer Mid Tier en prokhorovka.
Dan kun je zeker nuttig zijn, t37 weet netjes tha Bush te bereiken door dat ik de enemie VK 28.01 spot voor dat deze de T37 spot.
Ben ik lekker aan het ridge racen, denkt een 'vriendelijke' Kv-1s de VK die grotendeels achter de ridge zit te kunnen snippen met z'n derp gun, Bye Bye zwaai zwaai 400+ HP :F
Die kwam ik later in het potje natuurlijk te kort :P
Daarna speelde drive angry Bad Habit van The Offspring in mijn hoofd >:)

[ Voor 19% gewijzigd door brid op 13-09-2016 11:40 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
brid schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:25:
[...]

Daarom franse arty, whoet whoet. wegwezen met 55km/u 8)
Met de meeste arty is het meestal zo als je denkt "ik kan nog net een reload doen en dan weg" dan is het al te laat
Andere artillery was ooit sneller. Maar omdat iedereen altijd zat de janken op de arty zijn die helemaal kapot generfed. Maar de Franse natuurlijk niet, terwijl die makkelijk 10 km/h minder snel zouden kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:42
Derlux schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:46:
Speel dit nu al een tijdje, kom er nu pas achter dat er ook een tweakers community is. Hebben jullie een TS waar ik eens mee kan spelen? (Ben zelf member bij de reddit clan van wot maar platoonen is altijd leuk). Gister eindelijk die campaign afgerond... manmanman dat waren 2 weken minder, en een paar jaar van m'n leven aan onze campaign stress.
En, tank verdiend?
Kom eens langs op ts3.gatheringoftanks.nl
Dat is de ts van de GoT clan, altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestux
Titus schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:50:
[...]

En, tank verdiend?
Yuup was een lange stroeve sessie van 2 weken. http://wotevent.guildity.com/clans/RDDT/

Puntjes die je nodig had begonnen leuk met 150 per dag, en de laatste dag was dit ineens rond de 540. We hebben een aantal mensen onderweg eruit moeten laten vallen, maar uiteindelijk toch de 19 die over waren hebben hem allemaal verdiend. Ik zal zeker eens langshoppen op jullie TS :) Zit nog beetje te twijfelen tussen de Chieftain/T95 (dat apparaat is zo sexy) of de IS-5. Denk dat ik toch voor de chieftain ga want ik ben helemaal niet zo dol op de IS-3 spelen in pubbies, en heb al een IS-6 eens gekocht in een opwelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Titus schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:50:
[...]

En, tank verdiend?
Zal volgende week tijdens mijn vakantie ook ff langs hoppen, vaste platoon maatjes zijn dan aan het werk.
Kijken of ik nog wat bij kan leren. Trek me platoon genoten redelijk omhoog, alleen ik blijf hangen op 1140-1150 WN8 en de winrate begint ook langzaam te zakken

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-10 18:50
Derlux schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:14:
[...]

Yuup was een lange stroeve sessie van 2 weken. http://wotevent.guildity.com/clans/RDDT/

Puntjes die je nodig had begonnen leuk met 150 per dag, en de laatste dag was dit ineens rond de 540. We hebben een aantal mensen onderweg eruit moeten laten vallen, maar uiteindelijk toch de 19 die over waren hebben hem allemaal verdiend. Ik zal zeker eens langshoppen op jullie TS :) Zit nog beetje te twijfelen tussen de Chieftain/T95 (dat apparaat is zo sexy) of de IS-5. Denk dat ik toch voor de chieftain ga want ik ben helemaal niet zo dol op de IS-3 spelen in pubbies, en heb al een IS-6 eens gekocht in een opwelling.
voor SH is de IS-5 wel nice om te hebben, kan je lekker credits farmen in T8 met een tank die on par is met de IS3 als heavy zijnde. Heb zelf de chieftain al van vorige campgain maar had de IS-5 gemist dus ik ga waarschijnlijk voor die, die KV4 look-alike is volgens mij echt bagger 1ste klasse.

Heb gelukkig maar 2 dagen hoeven "investeren" al dat gewacht tijdens CW is zo dodelijk saai en zonde van de tijd |:(

[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 13-09-2016 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestux
jantje 2 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:26:
[...]

voor SH is de IS-5 wel nice om te hebben, kan je lekker credits farmen in T8 met een tank die on par is met de IS3 als heavy zijnde. Heb zelf de chieftain al van vorige campgain maar had de IS-5 gemist dus ik ga waarschijnlijk voor die, die KV4 look-alike is volgens mij echt bagger 1ste klasse.

Heb gelukkig maar 2 dagen hoeven "investeren" al dat gewacht tijdens CW is zo dodelijk saai en zonde van de tijd |:(
Oohw dat klinkt niet verkeerd als investering voor een IS-5 ;) Bij welke clan zit je? In stronks overigens speel ik vrijwel altijd de blackdog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nja ik was voorheen de is-5 misgelopen. Daar ga ik dus ook voor, die kv-4 kresjshrgdjsuahdbd nja.... Die kan mij niet echt overtuigen.

@derlux, ik ben ook veel op Reddit te vinden en af en toe ook op redd ts. Reddit username is wsLyNL

[ Voor 27% gewijzigd door wsLy op 13-09-2016 12:57 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestux
wsLy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:53:
Nja ik was voorheen de is-5 misgelopen. Daar ga ik dus ook voor, die kv-4 kresjshrgdjsuahdbd nja.... Die kan mij niet echt overtuigen.

@derlux, ik ben ook veel op Reddit te vinden en af en toe ook op redd ts. Reddit username is wsLyNL
Ahh ik heb je wel eens langs zien vliegen inderdaad ;) Ik ga ook gewoon op reddit door als "Derlux". Zat je niet bij S3AL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Derlux schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:10:
[...]

Ahh ik heb je wel eens langs zien vliegen inderdaad ;) Ik ga ook gewoon op reddit door als "Derlux". Zat je niet bij S3AL?
Ja ik zit in S3AL, sinds begin 2014 met een uitstapje naar Kazna Kru en de gezamenlijke clan van S3AL en IDEAL genaamd PTS-D

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Zo, ging beter dan gisteren en meteen wat missies gehaald. Ben nu alleen op zoek naar een goede lager tier scout.

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Kepro schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:02:
Zo, ging beter dan gisteren en meteen wat missies gehaald. Ben nu alleen op zoek naar een goede lager tier scout.
Voor welke missie? :)

Noobmeter

• wsLy
Kepro schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:02:
Iets specifieker misschien? Tier 7? Tier 6? Tier 5?

[ Voor 8% gewijzigd door wsLy op 14-09-2016 07:18 ]

Stichting Hobbyserver

• Kepro
Ik moet 2 arta vernietigen. Ik heb een RU al maar deze missie lijkt me makkelijker op low tier

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Chaffee voor Tier V.
En voor de Tier VI en VII de Chinese lights.

[ Voor 81% gewijzigd door JRacer op 14-09-2016 08:47 ]

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-10 16:07

Fordox

00101010

Een mt-25 is ook wel handig, je crosst zo door de linies heen en met je snelle reload is het afschieten van arty ook niet echt een probleem.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• jantje 2
Kepro schreef op woensdag 14 september 2016 @ 07:51:
Ik moet 2 arta vernietigen. Ik heb een RU al maar deze missie lijkt me makkelijker op low tier
T37 easy mode T6 scout. Beter scout op T6 is er denk ik niet. of de M41 Bulldog als je 1 tier hoger wil.

• Dreekenkorin
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06-2024
t-71 vind ik ook wel schitterend, hiermee heb ik al mijn scout missies gedaan voor de stug. Voor de volgende reeks heb ik de amx'en gebruikt.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:52

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Wat blijft die T-54 toch een beest van een tank. Gisteren weer mooie potjes gehad, je kan er op sommige momenten lekker mee brawlen.
Of lekker hull down. Wel jammer dat hij zo weinig credits opbrengt. Daarvoor pak ik de T54-mod 1, helaas is deze tank stukken trager en speelt minder fijn.

Wat zijn jullie ervaringen met de T54-mod 1? Het is eigenlijk een heavy tank met z'n top van 44km/u.

Whatever.

• VorCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-10 21:36
Harmen schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:09:
Wat zijn jullie ervaringen met de T54-mod 1? Het is eigenlijk een heavy tank met z'n top van 44km/u.
Zeker een aardige credit maker, ik ben nog lang niet toe aan de T54, de crew zit nu in de T43.

Ik vind het zelf een aardige alround tank, beetje medium, beetje heavy. Hoe hoger de MM is, hoe meer ik hem als een medium speel eigenlijk. Als ik top tier ben, speel ik hem zeker als frontline brawler. Maar het blijft een beetje afhankelijk van wat de MM is en wat mijn team gaat doen. Maar dat is wel het fijne aan deze tank wat mij betreft, hij is redelijk veelzijdig.

Ik ben zeker geen specialist in russische tanks, ik heb hem gekocht naar aanleiding van wat goede reviews en een leuke aanbieding. Pas toen ben ik deze tree gaan waarderen eigenlijk. Desondanks staat deze tank bij mij vrij hoog in m'n WN8 score, 98 games played, 58%winrate en WN8 895 (mn overal is 634)

• jantje 2
Wat blijft die T-54 toch een beest van een tank. Gisteren weer mooie potjes gehad, je kan er op sommige momenten lekker mee brawlen.
Of lekker hull down. Wel jammer dat hij zo weinig credits opbrengt. Daarvoor pak ik de T54-mod 1, helaas is deze tank stukken trager en speelt minder fijn.

Het is een T54 in T8 ( what where you thinking WG |:( ) met een mindere gun en mindere mobilitiy.
Nadeel is weinig shells maar dat ding is echt schijt irritant om tegen te staan als je geen 200+ pen hebt.

• 2crashandburn
jantje 2 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:31:
[...]

Het is een T54 in T8 ( what where you thinking WG |:( ) met een mindere gun en mindere mobilitiy.
Nadeel is weinig shells maar dat ding is echt schijt irritant om tegen te staan als je geen 200+ pen hebt.
Ken ook iemand die al maximaal salty is als hij een mod 1 in het enemy team ziet tijdens de countdown. Echter heb ik zelf eigenlijk vrij weinig problemen met die mod 1. Misschien dat ik alleen maar shitlords tegen kom in die tank of dat het gewoon komt omdat ik hem vooral tegen kom in m'n IS-6 met z'n 0.04 accuracy. O-)

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-10 10:02
jantje 2 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:31:
[...]

Hmm dat verklaart mijn frustratie toen ik gisteren een top tier driekoppig T-54-mod 1 platoon trof. Ik kende die tank nog niet. Tevergeefs alle hoeken en gaten geprobeerd te pennen met mn hellcat ;w

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Eindelijk de credits gegrind om de Grille 15 als TotT te kopen. Dus direct aangeschaft zonder crew, want ik had nog wel een samengestelde crew uit o.a. mijn Wafflepanzer4... toch? TOCH? Waar is die crew dan! Heb ik waarschijnlijk een keer gedumpt toen ik ruimte nodig had. Sh*t. Uiteindelijk toch maar de crew uit mijn Ferdi omgetraind.

Op naar de volgende TotT! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Wat blijft die T-54 toch een beest van een tank.
Klopt, zie hier ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:52

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Whatever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Als Size hier zometeen komt klagen over de teams van vanavond: hij heeft gelijk :P

Wat een zeldzaam clubje bots bijelkaar zeg. Normaalgesproken is een platoon van 2 goede spelers en 1 redelijke ( ;) ) wel genoeg om dikke winstpotten te pakken. Nu was het echt niet te doen.

• Mr_Size
Edmin schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:12:
Als Size hier zometeen komt klagen over de teams van vanavond: hij heeft gelijk :P

Wat een zeldzaam clubje bots bijelkaar zeg. Normaalgesproken is een platoon van 2 goede spelers en 1 redelijke ( ;) ) wel genoeg om dikke winstpotten te pakken. Nu was het echt niet te doen.
Alleen..maar..bots.. gezien vandaag in ons team. Nadat jij weg was zijn p0st en ik nog doorgegaan en is onze wr nog onder de 50% gedaald :')

Wel een geniaal derp shot gedaan met de KV-2 die naar Jingles en/of Dezgamez gaat en mijn 1e Fadins medaille ooit gehaald. Dus het was niet allemaal drama vanavond :+

• wsLy
Mr_Size schreef op woensdag 14 september 2016 @ 23:32:
[...]

Alleen..maar..bots.. gezien vandaag in ons team. Nadat jij weg was zijn p0st en ik nog doorgegaan en is onze wr nog onder de 50% gedaald :')

Wel een geniaal derp shot gedaan met de KV-2 die naar Jingles en/of Dezgamez gaat en mijn 1e Fadins medaille ooit gehaald. Dus het was niet allemaal drama vanavond :+
Teams waren freaking drama gisteren, zit ook rond de 50% gisteren.. het helpt natuurlijk ook niet echt als 5 tier 10's van je team 0 damage dorn of gewoon helemaal niet schieten.. terwijl ze een paar minuten in de frontlinie staan...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:35
IMPORTANT:

EU server update today is bugged as fuck. Gold ammo you replace won't carry with you into battle, so either do x2s or simply play without gold. (Your ammo loadout will stay except for the gold shells you load.. I for example load 25/25/0 in the 140 and when I got into my 2nd battle I only had 25 APCR shells total.

Spam E 100/Maus/E5 today to for farm blocked damage mission :D

WG krijgt het altijd wel voor elkaar om wat te slopen met een patch...

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-10 14:23
wsLy schreef op donderdag 15 september 2016 @ 04:07:
[...]

Teams waren freaking drama gisteren, zit ook rond de 50% gisteren.. het helpt natuurlijk ook niet echt als 5 tier 10's van je team 0 damage dorn of gewoon helemaal niet schieten.. terwijl ze een paar minuten in de frontlinie staan...
Mooi he?
Ik had afgelopen weekend op Himmelsdorf een E100 die zich bij de arties bij het spoor ging verstoppen.
Vervolgens schiet ie ook nog eens 3 keer mis als de tegenstanders bijna voor z'n neus staan. (En ja, echt mis... niet bouncen of critten). Uiteindelijk heeft hij de pot afgesloten met 0 damage. Zo frustrerend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Weet iemand al of je gewoon je oude mod files kunt overzetten? EDIT: nee dus, garage blijf hangen bij mij.

Gisteren pakte ik in mn T29 schoten van een Tiger H... 80 dmg,.. 40 dmg .. huh?

Die gast schoot HE... dus ik na de game hem het vriendelijk advies gegeven eens ap of apcr te proberen. Dan kom je wellicht eens boven de 400 avg damage. Hij bedankte me nog.. dat weer wel.. hij had dus al 1500 games in de Tiger H zag ik later :s

[ Voor 5% gewijzigd door _Anvil_ op 15-09-2016 10:04 ]

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:57

Roozzz

Plus ultra

_Anvil_ schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:20:
Weet iemand al of je gewoon je oude mod files kunt overzetten?

Die gast schoot HE... dus ik na de game hem het vriendelijk advies gegeven eens ap of apcr te proberen. Dan kom je wellicht eens boven de 400 avg damage. Hij bedankte me nog.. dat weer wel.. hij had dus al 1500 games in de Tiger H zag ik later :s
De aanhouder wint (of niet in dit geval :P )

Maar ik begrijp dat ik helemaal niks mis; de laatste tijd ben ik veel te druk, dus wot al een paar weken niet opgestart.

If you can see, look. If you can look, observe

• User
HE granaten doen meer schade!

Altijd HE schieten dus.

• jantje 2
Mr_Size schreef op woensdag 14 september 2016 @ 23:32:
[...]

wuuttt, zo te lezen was het gisteren dus faalavond voor iedereen. 9 Games gespeeld 44% winrate 22% survival 2,5k wn8 gehaald. ALT +F4 GG was close, wat een stelletje graf teams waren dat zeg.

en enemy teams die ook letterlijk alles kunnen maken, de raarste peeks zonder afgestraft te worden. Ook een game op scared valley waarin top tier platoon grilles in die hoge bergen achter hun cap waren gereden en daar heel de game hebben gecamped ubertriest. |:(

Toppunt van die game was een WTF auf V met grote gun. Ik stond achter hem in mijn grille 15 150m fully aimed. Schiet mijn shell onder zijn hull en turret door. ik rijd naar achteren kom daarna weer aangereden hij draait bij "snapshot" en mist mij waarna ik hem kill. en daarna sprak hij de legendarische woorden :

Woww so Lucky that my snapshot missed... :F :F :F :F :F :F |:( |:( |:( |:(

Je had echt letterlijk daarvoor al dood moeten zijn en dan mij Lucky noemen omdat je random clickt en misschiet.....heb hem daarna nog geprobeerd iets aan zijn verstand te brengen. Het was al heel wat dat hij kon typen...

Lesson learned.... don't argue with 46% bots..... |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:03:
[...]

wuuttt, zo te lezen was het gisteren dus faalavond voor iedereen.
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/rbSYx/645c76f10e.png :>

• Kepro
GJP80 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:15:
IMPORTANT:

EU server update today is bugged as fuck. Gold ammo you replace won't carry with you into battle, so either do x2s or simply play without gold. (Your ammo loadout will stay except for the gold shells you load.. I for example load 25/25/0 in the 140 and when I got into my 2nd battle I only had 25 APCR shells total.

Spam E 100/Maus/E5 today to for farm blocked damage mission :D

WG krijgt het altijd wel voor elkaar om wat te slopen met een patch...
Dat is mooi. Ben bij de block missie voor de T28. Nu kan ik misschien vanavond net 3 games spelen. :(

Misscien toch maar alvast de grind naar de Maus beginnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Kepro op 15-09-2016 10:17 ]

• ElPaco
Hmm, ik had gisteren juist een goede dag! Winrate van bijna 70% en WN8 van minimaal 1500 (1250 average normaal). Blijkbaar snapt VBAddict nog niet helemaal hoe die Skorpion G werkt. Bijna 3K damage geeft een WN8 van 145 :S Als ik de Skorpion games niet meetel kom ik op WN8 van 1765 voor de avond.

WoT stats

• jantje 2
Moet ik nu echt me eigen stats gaan aantonen bob :+ Wotlabs pakt niet de games van gisteren, 42 games is volgens mij 3 dagen geweest ( ja eergisteren ging het ook al drama, T7 roflstomp dag )

nvm ik zie average tier is 6,5 dat betekent dus dat je je eigen stats heb geupload, die waren bijna gelijk aan mijn stats van afgelopen dagen was ff in de war, excuus meh 8)7

stats 14-9-2016

[ Voor 19% gewijzigd door jantje 2 op 15-09-2016 10:30 ]

• User
jantje 2 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:22:
[...]

Moet ik nu echt me eigen stats gaan aantonen bob :+ Wotlabs pakt niet de games van gisteren, 42 games is volgens mij 3 dagen geweest ( ja eergisteren ging het ook al drama, T7 roflstomp dag )

nvm ik zie average tier is 6,5 dat betekent dus dat je je eigen stats heb geupload, die waren bijna gelijk aan mijn stats van afgelopen dagen was ff in de war, excuus meh 8)7

[afbeelding]
Nu snap ik ook waarom je gister een baggerdag had, je weet je eigen stats niet eens. :+

Ik krijg trouwens een 404 bij jouw plaatje.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:17
Ik ben er gisteren na 2 potjes weer mee opgehouden. 2 keer gekilled zonder gespot te zijn (6th sense) dus ergens is er iets weer erg buggy :(

[removed]

• jantje 2
User schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:26:
[...]
Nu snap ik ook waarom je gister een baggerdag had, je weet je eigen stats niet eens. :+

Ik krijg trouwens een 404 bij jouw plaatje.
oh ik weet al waarom, had hem delete uit de map..dat werkt dus blijkbaar niet. ff opnieuw.

Edit : moet nu weer werken volgens mij.

[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 15-09-2016 10:30 ]

• Bertvdk
_Anvil_ schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:20:
Weet iemand al of je gewoon je oude mod files kunt overzetten? EDIT: nee dus, garage blijf hangen bij mij.

Heeft deze persoon ook gereageerd op je feedback? Klinkt als een AFK-Bot.

Noobmeter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Bertvdk schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:45:
[...]

Heeft deze persoon ook gereageerd op je feedback? Klinkt als een AFK-Bot.
Hij bedankte me nog.
Lijkt me wel... :P

• Bertvdk
Moet tijdens mijn afstudeeronderzoek ook niet rondneuzen op fora :+

Noobmeter

• brid

brid

Yeah er is weer een update en alles gaat weer stuk :'(

Draai nu zonder XVM(eerste keer starten is de speciale tank geselecteerd en blijft hij op updating garage hangen), maar hij bugt nog aardig met de overige mods.
De Mark game, loopt bij mij gewoon vast als ik gekilled wordt ipv een respawn. Moet wachten tot de game over is.
APCR/Heat is niet meer bij te laden, zodra als deze nul is blijft deze op nul ook al geef je in het service menu 10 aan.

Hoop dat OMC vanavond een update heeft voor 9.15.2, zet namelijk alles nog in de map 9.15.1.1

Voor de rest goede ochtend. Weer eens ouderwets lekker met de Hellcat gespeeld. Gelijk weer een paar ace games te pakken met als topper 3.5k dmg in een T7 pot schieten en nog verliezen door een wolverine die net 1 shell te kort kwam om de laatste O-I exp af te schieten :P

[ Voor 6% gewijzigd door brid op 15-09-2016 11:52 ]

DIY NAS, Hoofd PC

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:55
is dat na het installeren van de hotfix?
Er zou namelijk een hotfix uitkomen vanmorgen om het probleem met de gold shells op te lossen.

• brid

brid

Geen idee, hotfix is om 11:00 door gevoerd. Ik ben om 9:30 gestopt met spelen

DIY NAS, Hoofd PC

• User
EU2 is gefixed.

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:55
mooi, kan ik vanavond nog ff flink aan de slag om die 2 missies te halen.
Deze week nog amper tijd gehad.

[ Voor 18% gewijzigd door Arjant2 op 15-09-2016 12:05 ]

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
redwing schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:28:
Ik ben er gisteren na 2 potjes weer mee opgehouden. 2 keer gekilled zonder gespot te zijn (6th sense) dus ergens is er iets weer erg buggy :(
Sixth Sense komt pas tevoorschijn na een seconde of twee nadat je eigenlijk al gespot bent. Niet noodzakelijk buggy als ze maar snel genoeg schieten :P.

• Gadgeteer
redwing schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:28:
Moet je ook niet iedre keer op het zelfde plekje gaan staan :+

• redwing
Propane schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:04:
[...]
Sixth Sense komt pas tevoorschijn na een seconde of twee nadat je eigenlijk al gespot bent. Niet noodzakelijk buggy als ze maar snel genoeg schieten :P.
Klopt, maar dan zou ik na die 2 seconden alsnog mijn 6th sense verwachten. Wat er nu gebeurde was dat ik over de map reed, geraakt werd zonder dat mijn 6th sense af ging en dat een keer of 3 achter elkaar op verschillende plekken. En ja, het was een tank waar ik 6th sense op had zitten :)

[removed]

• jantje 2
redwing schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:23:
[...]

Klopt, maar dan zou ik na die 2 seconden alsnog mijn 6th sense verwachten. Wat er nu gebeurde was dat ik over de map reed, geraakt werd zonder dat mijn 6th sense af ging en dat een keer of 3 achter elkaar op verschillende plekken. En ja, het was een tank waar ik 6th sense op had zitten :)
Dooie commander toevallig ? :+ Maar heb ook wel 2x gehad dat ik een game had waarbij SS niet werkte. Maar dat is echt alweer tijden geleden. Wellicht komt het wel eens voor dat het bugged is, dunno?

Edit : Gefeliciteerd trouwens *O*

[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 15-09-2016 15:38 ]

• redwing
jantje 2 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:37:
[...]
Dooie commander toevallig ? :+ Maar heb ook wel 2x gehad dat ik een game had waarbij SS niet werkte. Maar dat is echt alweer tijden geleden. Wellicht komt het wel eens voor dat het bugged is, dunno?
Ik heb het wel vaker gehad maar nog geen andere oplossing gevonden dan om een dagje te wachten. Opnieuw installeren werkt iig niet.
Edit : Gefeliciteerd trouwens *O*
Thanks !

[removed]

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

XVM heeft gelukkig al een goed werkende 1.15.2 versie :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• User
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fY3vTHR.jpgHeeft even geduurd, maar ik zit op 60% wins. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Kan geen 'oude' (9.15.1) replay files meer afspelen in versie 9.15.2

Hoe moeilijk kan het zijn om eens een patch te maken die NIET alles sloopt |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Mr_Size op 16-09-2016 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
User schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:14:
[afbeelding]Heeft even geduurd, maar ik zit op 60% wins. :)
mooi. Wellicht kun je deze gast even helpen..

Afbeeldingslocatie: https://s9.postimg.org/pbd8wxoaz/shot_255.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s10.postimg.org/cim3lkomt/shot_256.jpg

Ik heb zojuist de slechtste WoT speler ooit in mn 16k battles ontmoet...

Trok mn aandacht toen ik hem in een tier 10 zag met 38 wn8...

Ruim 14k battles, 60 avg damage.. average damege in zn tier 10: 25.

Bot programma, ok, maar waarom op tier 10? Hoewel, een bot zou meer dmg doen. hij lijkt gewoon elke pot afk te zijn... dit is echt zo bizar..

[ Voor 6% gewijzigd door _Anvil_ op 16-09-2016 08:58 ]

Pagina: 1 ... 49 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).