[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.051 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-10 17:43
Tnx,

Ik wil je wel mijn handtas lenen, maar ja dat bloemetjespatroon he..
Ik ben gewoon nog steeds geïnteresseerd in het leger en tanks, dus ga het forum gewoon afstruinen.
Heb op mijn leeftijd niet zoveel vragen meer. :-)
Alleen een boekenkast vol met boeken over leger, politie, tanks en wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nog waarschijnlijk dat die Scorpion G een nerf krijgt? Of krijgen premium tanks die nooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Ik was ook van plan om dit weekend naar soesterberg te gaan met mijn broertje. Helaas te laat met bestellen :|

Ik had beter moeten weten dan me broertje het te laten regelen, met Tankfest was hij ook te laat met bestellen >:)

Vandaag nog een clan genoot in de training room laten zien hoe arty en tracers werken. Zaten samen in platoon en hij snapte niet hoe de enemy arty zijn arty killde met een blind shot :+

Nu snapt ie het :D

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-10 20:45
Fiesta1958 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:44:
Tnx,

Ik wil je wel mijn handtas lenen, maar ja dat bloemetjespatroon he..
Ik ben gewoon nog steeds geïnteresseerd in het leger en tanks, dus ga het forum gewoon afstruinen.
Heb op mijn leeftijd niet zoveel vragen meer. :-)
Alleen een boekenkast vol met boeken over leger, politie, tanks en wapens.
Oh geen probleem, iedereen is welkom. :)
Iedereen is ook welkom om kennis/informatie te delen. :) (Maar zorg er wel voor dat het correct is, anders moet je een brandwerend pak aan doen. :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:15
Mr_Size schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:21:
[...]

[...]

:w Ik neem mijn videocamera mee. Ben wel benieuwd hoe het gaat zijn, weet niet zo heel goed wat te verwachten tbh. Het wordt iig erg lekker weer 8)
Krijgen we nu een Mr_Size tank event video zoals Jingles ze doet :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
p0st schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:16:

Offtopic: Gaan er zaterdag nog meer mensen naar NMM in Soesterberg? Ik ga samen met Quantor, Size en Floris :)
Ik ga zaterdag met twee vrienden. Ben benieuwd, het zal Tankfest niet evenaren, maar het gaat om tanks dus dan ben ik snel tevreden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:40
1e MOE op m'n pz T25, 2e MOE die ik uberhaubt heb :P

Ik twijfel nog over zaterdag overigens... -edit- uitverkocht :D

[ Voor 10% gewijzigd door douwe.nl op 24-08-2016 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-10 14:31
Ik ben er ook bij a.s. zaterdag. Ga met een hele groep maten en mn pa.
Ben er benieuwd, weet ook niet echt wat ik ervan moet verwachten.

Verwacht wel een pokkedrukte!
Museum al eens van binnen gezien, echt een aanrader.
Qua tassen/fototas ga ik nog even over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Mopper. Lees ik dit nu pas? ;(

Volgende keer dan maar :'(

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-10 20:06
Gister een vervelende situatie in game.
Battle begint, ik rijd weg en een arty rijdt achteruit tegen me aan.
Ik rij verder en krijg vervolgens een shell van die arty in mijn reet.
Ik zeg op chat: wtf? why?
En wordt vervolgens verrot gescholden. Prompt begint zijn platoonmaat in een andere arty ook op me te schieten.
Ik besluit beide maar te killen, wat moet ik anders, mezelf weg laten schieten?
Nou was mijn potje sowieso naar de knoppen want ik had amper nog HP.

Mijn team natuurlijk niet blij en scholden mij verrot omdat ik 2 teamkills deed, dus ik zal ook wel flink wat reports om mijn oren gekregen hebben. Wat zouden jullie doen in zo een situatie?

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-10 14:31
Negeren en hopen op geen ban. :)
Of je team proberen te motiveren om die arty te reporten. Ik spam dat dan de hele tijd in het potje in de chat. :)

• User
Als mensen het grappig vinden om mijn potje te vernaggelen, vernaggel ik hun potje ook.

Ik word nogal eens per ongeluk beschoten vanwege mijn full yolo is best yolo mentaliteit en dan zal het mij een rotzorg zijn. Maar als iemand mij opzettelijk beschiet krijgt ie de granaat met dezelfde snelheid weer terug.

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:10
User schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:57:
Als mensen het grappig vinden om mijn potje te vernaggelen, vernaggel ik hun potje ook.

Ik word nogal eens per ongeluk beschoten vanwege mijn full yolo is best yolo mentaliteit en dan zal het mij een rotzorg zijn. Maar als iemand mij opzettelijk beschiet krijgt ie de granaat met dezelfde snelheid weer terug.
Lies... je schiet minimaal twee keer terug mocht hij de clue van de eerste shell in zijn gezicht niet snappen... :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-10 18:50
Arjant2 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:48:
En wordt vervolgens verrot gescholden. Prompt begint zijn platoonmaat in een andere arty ook op me te schieten.

Mijn team natuurlijk niet blij en scholden mij verrot omdat ik 2 teamkills deed, dus ik zal ook wel flink wat reports om mijn oren gekregen hebben. Wat zouden jullie doen in zo een situatie?
Uiteindelijk heb je vaak alleen jezelf ermee om terug te schieten en laat het meestal gebeuren. Zeker als het per ongeluk gaat of om een domme rede. Mochten ze platoonen is het sowieso vaak onverstandig. Die ene hit (naja arty hit is net wat anders ) kan je vaak nog wel hebben in een game.

Doordat het automated systeem meestal pas na 2-3 hits een ban uitdeelt is het vaak zonde om terug te schieten omdat je bijna altijd wel weer een extra schot kan terug verwachten. Voor mij is die HP vaak te belangrijk om zomaar weg te gooien als ik een goede game wil spelen.

Wat ik vroeger wel vaak deed bij de spelers die het echt express op mij gemunt hebben dat ik wacht tot midgame voordat ik wat terug deed. Vaak zijn ze dan oneshot en maak ze dan af zodat ze de endgame missen.Hun game verpest en ik kan lekker door gaan met me farm. GG was close.

Waar ik wel een bloedhekel aan heb is dat iemand je blocked terwijl je weg wil rijden en je daardoor 3 hits terugpakt, als ik dan enigszins al tilt ben dan mag je wat mij betreft best even delen in de ontvangen damage en krijg je een schot van mij terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AWitteveen
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-10 21:15
Wat ik vaak doe met teamgenoten die op mij vuren is ze later even het hoekje om duwen. Kan de vijand ze afstraffen en heb ik een mooi object voor cover :)

• Arjant2
In dit geval waren t arty's dus waren al oneshots.
Dit geval ook bewust, aangezien de game nog geen minuut oud was, ik nog in de buurt van onze eigen cap reed.
Natuurlijk iemand die je bewust blocked is heel vervelend, zeker als je niet achteruit kan om in veiligheid te komen doordat een teamgenoot achter je gaat staan. In dit geval begin game dat alle tanks wegrijden en hij besluit achteruit te rijden tegen mij aan, ik kon geen kant op, kan niet in het niks verdwijnen.
Anyway ik stond na 1 minuut dus op < 20% HP, dan is mijn game eigenlijk al over en gun ik het hun niet om wel een normale game te hebben. Echter benadeel je dan wel rest van het team. Dilemma.

• Titus
Wat zouden jullie doen in zo een situatie?
Niet terugschieten.

• Arjant2
dus je game volledig laten verknallen door 2 idioten? Mijn game was immers eigenlijk al over, was een oneshot voor elke tank aan de overkant.
Helemaal niets doen vind ik geen optie.

Werkt überhaupt die report knop? Ik heb eigenlijk nooit gehoord dat iemand daadwerkelijk een ban kreeg door reports.

[ Voor 30% gewijzigd door Arjant2 op 25-08-2016 10:55 ]

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:00

jdh009

FP ProMod

In het geval de speler die me overduidelijk beschiet een tank is dan detrack ik hem vaak in het open waarna hij door de tegenstander verrot word geschoten. Van teamkillende arties heb ik zelf gelukkig nooit zo veel last van maar zou mijn potje er zeker niet door laten verknallen. Ik heb wel als regel dat ik zeker moet zijn dat ze mij anders kapot zouden maken. Tevens doe ik nooit meer dan 2 schoten om te voorkomen dat ik een ban krijg. Wanneer een medespeler blauw word door op mij te schieten dan is hij/zij sowieso ten doden opgeschreven.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• Titus
Arjant2 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:53:
[...]

dus je game volledig laten verknallen door 2 idioten? Mijn game was immers eigenlijk al over, was een oneshot voor elke tank aan de overkant.

Werkt überhaupt die report knop? Ik heb eigenlijk nooit gehoord dat iemand daadwerkelijk een ban kreeg door reports.
Yup, je snapt het niet hé. Liever dat zij geband worden en ik een nieuw potje start dan dat je terug schiet en zelf geband wordt.

Of je schiet er een dood en een random teamgenoot wordt boos en schiet jou af. Je schiet er niets mee op. Integendeel zelfs, je team heeft nu 2 arties minder en krijgt het moeilijk, dus omdat jou ego krenkt is moet je team verliezen? Uiteraard zijn er andere dingen aan de hand, maar je helpt niet mee.

In game reports zijn volgens mij alleen voor chatbans etc goed werkend.

• jantje 2
Arjant2 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:53:
[...]

In welke tier was dit?? Denk dat dat ook wel uitmaakt. Als arties oneshot zijn denk ik zo rond de T5-7?
Daar spelen mensen over het algemeen minder serieus en is de kans groter dat zoiets voorkomt.

Het blijft lastig, als jij mijn 2 arties kapot schiet voor je eigen gain zou ik ook boos zijn op je. Zeker omdat je dan effectief al 3-0 achter staat. Al kan ik jouw gevoel goed begrijpen en zou ze waarschijnlijk zelf ook afschieten zeker als het zonder enige aanleiding is.

Maar een ban is het zeker niet waard zoals Titus aangeeft, dat is zonde van je eigen tijd en plezier.

Het is ook lastig de situatie beoordelen op basis van alleen jouw verhaal, wij weten niet precies hoe het daadwerkelijk is gegaan. Uiteindelijk kan beide opties en is voor beide iets te zeggen.

[ Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 25-08-2016 11:33 ]

• Arjant2
Ik tier 8, arty tier 8 (lor 155 51) en tier 6 (wespe).

Ik kreeg ook geen ban, 1 van de 2 arties was wel blauw na het 2x op mij schieten.

@Jantje2
Ik snap ook wel dat team boos is op mij, zou zelf ook pissig zijn. Daarom vraag ik ook inderdaad wat jullie zouden doen.
Je geeft echter ook zelf aan dat je waarschijnlijk hetzelfde zou doen. Dat geeft dus mijn dilemma weer.

[ Voor 54% gewijzigd door Arjant2 op 25-08-2016 11:41 ]

• Dweebus
  • Laatst online: 14:23
Had het afgelopen weekend ook. Reed in mijn O-I weg op Himmelsdorf, rijdt er een SU-100 in mijn zijkant. Mja, gewoon doorrijden natuurlijk.

Vervolgens schiet hij mij 1 keer. Nog een keer. Om ook nog maar op een andere teamgenoot te gaan schieten. Toen heb ik hem ook maar opgeblazen.
Potje was sowieso al naar de kloten. Half HP, trage paper tank, succes... :'(

Vervolgens krijg je het deksel op de neus, want het bleek juist de 5x pot te zijn :(

[ Voor 10% gewijzigd door Dweebus op 25-08-2016 12:02 ]

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 13:27
User schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:57:

Dit dus.

Als ik zo dom ben om voor een schot te rijden dan bied ik mijn verontschuldiging aan. Maar als iemand een schot probeert te maken terwijl er geen mogelijkheid is, dan krijgt diegene wel wat opmerkingen naar zijn kop geslingerd. Laatst bijvoorbeeld een Grille 15 die vanaf 400 meter een E100 wilde afknallen, terwijl ik de E100 hug in mijn E50M. Dus ik krijg vol de shell op de achterkant van mijn turret... en kort daarop krijg ik een tweede hit van de E100 (die me eerder ook al had geraakt), dus ik dood. Als die knuppel in die Grille 15 dat schot niet had genomen had ik de E100 af kunnen maken, maar ja...retards will be retards

En laatst een OBJ140 die vooraf een punt pingde waar ik niet naar toe ging. Dus ik kreeg 5 seconden na de start een schot in mijn zij. In dat soort situaties is het bij mij oog om oog, dus elk schot wat ik ontving kreeg hij retour, tot het moment dat ik een ban van een uur kreeg. Maar dat kan me dan vrij weinig schelen.

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
TukkerT schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:26:
[...]

Dit dus.

Als ik zo dom ben om voor een schot te rijden dan bied ik mijn verontschuldiging aan. Maar als iemand een schot probeert te maken terwijl er geen mogelijkheid is, dan krijgt diegene wel wat opmerkingen naar zijn kop geslingerd. Laatst bijvoorbeeld een Grille 15 die vanaf 400 meter een E100 wilde afknallen, terwijl ik de E100 hug in mijn E50M. Dus ik krijg vol de shell op de achterkant van mijn turret... en kort daarop krijg ik een tweede hit van de E100 (die me eerder ook al had geraakt), dus ik dood. Als die knuppel in die Grille 15 dat schoot niet had genomen had ik de E100 af kunnen maken, maar ja...retards will be retards

En laatst een OBJ140 die vooraf een punt pingde waar ik niet naar toe ging. Dus ik kreeg 5 seconden na de start een schot in mijn zij. In dat soort situaties is het bij mij oog om oog, dus elk schot wat ik ontving kreeg hij retour, tot het moment dat ik een ban van een uur kreeg. Maar dat kan me dan vrij weinig schelen.
Maar wacht even, als je oog om oog schiet doe die 140 eerder teamdamage dan jij. Oftewel, als hij met het 3e schot blauw wordt, schiet jij je 3e shot op een blauwe speler wat niet telt als teamdamage, hoe ben jij dan alsnog gebanned geraakt. Dan moet jij al blauw zijn geworden na het eerste schot.
Blijkbaar had je daarvoor dus ook al meerdere keren teamdamage gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:10
2crashandburn schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:36:
[...]

Maar wacht even, als je oog om oog schiet doe die 140 eerder teamdamage dan jij. Oftewel, als hij met het 3e schot blauw wordt, schiet jij je 3e shot op een blauwe speler wat niet telt als teamdamage, hoe ben jij dan alsnog gebanned geraakt. Dan moet jij al blauw zijn geworden na het eerste schot.
Paging Photomorti voor een mogelijke verklaring... Hij is tenslotte onze teamdamage/ban expert... :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

• TukkerT
[...]

Geen idee, hij schoot op mij waarna ik hem detrack. Daarna schoot hij weer een keer, maar dat schot bouncede. En toen was ik er wel klaar mee. Dus daarna was het nog 3 damaging hits van mij en 2 van hem.

• jantje 2
[...]

Ligt eraan...hij onthoudt van vorige games. Als je geen teamdamage heb gedaan kan je soms tot 3 schoten schieten voordat je blauw bent. En sommige gevallen ben je het al na 1-2. Als dit in de capcircle gebeurd is vaak zelfs al na 1 schot maar kan het ook voorkomen dat het pas het 2de schot is.

Zijn meerdere factoren

edit : bounce hits tellen niet mee als team damage volgens mij, aangezien je geen damage doet. :+

[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 25-08-2016 13:43 ]

• dick53
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-08 07:26
Hallo WOT spelers. Ik speel ook graag WOT (een beetje) maar ik heb een probleem.
M'n oude laptop waar ik op speel met een beeldratio van 1280*960 heeft eindelijk de geest gegeven. Ik kon daar op spelen met alle instellinge minimaal.
Nu leen ik er 1 met een beedratio van 1920*1080 full hd.
Echter na het installeren van WOT zie ik ontzettend veel details die ik nooit zag maar heb ook een ontzettende trilmuis. Of beter ik krijg het vizier gewoon niet stil op het doel.
Nu heb ik een sensei raw muis dus die ben ik aan het bijstellen. Omhoog of omlaag weet k nog niet.
Maar ik heb ook geen idee van de juiste grafische instellingen bij 1920*1080. Kan iemand mij wat tips geven/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

dick53 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:08:
Hallo WOT spelers. Ik speel ook graag WOT (een beetje) maar ik heb een probleem.
M'n oude laptop waar ik op speel met een beeldratio van 1280*960 heeft eindelijk de geest gegeven. Ik kon daar op spelen met alle instellinge minimaal.
Echter na het installeren van WOT zie ik ontzettend veel details die ik nooit zag maar heb ook een ontzettende trilmuis. Of beter ik krijg het vizier gewoon niet stil op het doel.
Nu heb ik een sensei raw muis dus die ben ik aan het bijstellen. Omhoog of omlaag weet k nog niet.
Maar ik heb ook geen idee van de juiste grafische instellingen bij 1920*1080. Kan iemand mij wat tips geven/
Ik zou de grafische instellingen zo proberen te zetten dat je minimaal 60 fps (beeldjes per seconde haalt). Wat betreft je muis klinkt het alsof de gevoeligheid voor jou te hoog staat. Je kan dit aanpassen in WoT zelf of met de instellingen van je muis.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Gaius
  • Niet online
TukkerT schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:26:
[...]
Ik ga er pas op schieten als zij blauw zijn geworden. Anders kost het me credits. :P

• dick53
Hee bedankt. Op m'n oude laptop met lage instelling had ik iets van 70 FPs. Met de full HD alles hoog had ik 27 FPS. Ik heb de instelling in Full HD naar op 1 na laagste nivo gezet en heb nu ruim 80 FPS tot zelfs 110 FPS. Ik heb nu ook m'n muisvizier weer stil op het doel en haalde gelijk een M (7 kills) met mn Valentine AT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TukkerT
dick53 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:08:
De default settings die WoT hanteert zijn volgens mij vrij aardig. Ik zou in ieder geval de flora density uitzetten/zo laag mogelijk. Heb je alleen maar last van.

En als je hiermee onder de 50-60 fps uitkomt, dan zou je enhanced shadows en water simulation uit kunnen zetten. Daarna shadow en water quality. Foliage quality zou ik zelf zo hoog mogelijk houden. En draw distance maximaal :)

• dick53
Frentik schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:15:
[...]
Ik zou de grafische instellingen zo proberen te zetten dat je minimaal 60 fps (beeldjes per seconde haalt). Wat betreft je muis klinkt het alsof de gevoeligheid voor jou te hoog staat. Je kan dit aanpassen in WoT zelf of met de instellingen van je muis.
Hee bedankt. Op m'n oude laptop met lage instelling had ik iets van 70 FPs. Met de full HD alles hoog had ik 27 FPS. Ik heb de instelling in Full HD naar op 1 na laagste nivo gezet en heb nu ruim 80 FPS tot zelfs 110 FPS. Ik heb nu ook m'n muisvizier weer stil op het doel en haalde gelijk een M (7 kills) met mn Valentine AT.

• Dweebus
  • Laatst online: 14:23
TukkerT schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:38:
[...]
De default settings die WoT hanteert zijn volgens mij vrij aardig. Ik zou in ieder geval de flora density uitzetten/zo laag mogelijk. Heb je alleen maar last van.

En als je hiermee onder de 50-60 fps uitkomt, dan zou je enhanced shadows en water simulation uit kunnen zetten. Daarna shadow en water quality. Foliage quality zou ik zelf zo hoog mogelijk houden. En draw distance maximaal :)
50-60 fps... *zucht* Ik wil ook meer dan 30 gemiddeld....
Mocht je morgenavond een HD5850 in je systeem vinden, dan heb ik het niet gedaan :+

• Okars
  • Niet online

Tja, niets denk ik. Gewoon rapporteren voor unsportsmanlike conduct.

Het potje is dan toch al vernaggeld. Niet alleen doen twee arties teamdamage, maar tegelijkertijd schieten ze ook niet op de vijand en benadelen het team dus dubbel zo hard.

• jantje 2
Gaius schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:32:
[...]

Ik ga er pas op schieten als zij blauw zijn geworden. Anders kost het me credits. :P
Ook hier moet je soms mee oppassen. Ik schiet eigenlijk nooit spelers die blauw zijn geworden tenzij ik zelf heb gezien wat er daadwerkelijk is gebeurd en die kerel ook gewoon niet wil spelen. Dit kan theoretisch ook de beste speler uit je team zijn die iemand moest teamkillen omdat hij zijn game aan het verpesten was, en daarbij ook jouw game.

Zomaar je teammaat schieten omdat hij een kleurtje heeft is een teken van zwakzinningheid en levert je letterlijk helemaal niets op behalve een slechtere kans om te winnen. Niet doen dus. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:16

p0st

Dutch Reefer

jantje 2 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:57:
[...]

Zomaar je teammaat schieten omdat hij een kleurtje heeft is een teken van zwakzinningheid en levert je letterlijk helemaal niets op behalve een slechtere kans om te winnen. Niet doen dus. :+
Ik schiet altijd op paarse spelers, die hebben regelmatig de vervelende eigenschap om tegen de rode lijnen op het veld aan te blijven plakken, dus dan kun je ze beter snel uit hun lijden verlossen 8)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
p0st schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 16:16:
[...]

Ik schiet altijd op paarse spelers, die hebben regelmatig de vervelende eigenschap om tegen de rode lijnen op het veld aan te blijven plakken, dus dan kun je ze beter snel uit hun lijden verlossen 8)
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Gelukkig ben ik lila 8) hail QB xvm O-)

[ Voor 13% gewijzigd door jantje 2 op 25-08-2016 16:20 ]

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
p0st schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 16:16:
[...]

Was jij niet achter mij en mr_size aan het campen toen we samen in platoon zaten? :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

wsLy schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 17:23:
[...]

Was jij niet achter mij en mr_size aan het campen toen we samen in platoon zaten? :P
Hap O-) :9 en btw ik camp zelden, ik ben #yolo als user maar met de skills van een banaan }:O

[ Voor 16% gewijzigd door p0st op 25-08-2016 19:07 ]

Verwijderd

Dweebus schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:51:
[...]

50-60 fps... *zucht* Ik wil ook meer dan 30 gemiddeld....
Mocht je morgenavond een HD5850 in je systeem vinden, dan heb ik het niet gedaan :+
Gewoon SD cliënt draaien, doe soms wel 100+ fps met mijn Intel HD 4000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

jantje 2 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:43:
[...]

Ligt eraan...hij onthoudt van vorige games. Als je geen teamdamage heb gedaan kan je soms tot 3 schoten schieten voordat je blauw bent. En sommige gevallen ben je het al na 1-2. Als dit in de capcircle gebeurd is vaak zelfs al na 1 schot maar kan het ook voorkomen dat het pas het 2de schot is.

Zijn meerdere factoren

edit : bounce hits tellen niet mee als team damage volgens mij, aangezien je geen damage doet. :+
Bounces tellen dacht ik uit eindelijk ook, kan me een potje herinneren waar een Luchs zijn clip leegde op mijn platoon maat zonder schade te doen en blauw werd. De daar op volgende shoten van 2 hellcat's overleefde hij niet })

Never bully a platoon :+

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
jantje 2 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:57:
[...]

Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat je doet in WoT om uitgemaakt te worden voor retard. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:29
Gaius schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:26:
[...]

Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat je doet in WoT om uitgemaakt te worden voor retard. :+
Nou ik merk wel dat mensen achteraf in je nog even een berichtje sturen on je te vertellen.
Wat een ongelooflijke slechte speler je bent en dat je maar beter met barbies kunt gaan spelen of iets.

Meestal is het grappige daaraan dat blijkt dat ze het zelf nog veel slechter hebben gedaan.

Ik weet ik ben geen super goede speler maar om nu te zeggen dat ik er niks van kan is ook wat kort door de bocht. Ik heb gewoon nog wat te leren en Dat gaat tot dus ver prima

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
GerGio schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:34:
[...]

Nou ik merk wel dat mensen achteraf in je nog even een berichtje sturen on je te vertellen.
Wat een ongelooflijke slechte speler je bent en dat je maar beter met barbies kunt gaan spelen of iets.

Meestal is het grappige daaraan dat blijkt dat ze het zelf nog veel slechter hebben gedaan.

Ik weet ik ben geen super goede speler maar om nu te zeggen dat ik er niks van kan is ook wat kort door de bocht. Ik heb gewoon nog wat te leren en Dat gaat tot dus ver prima
Het een sluit het ander niet uit.
Door een fout die jij maakt kan een ander een slechte game hebben.
Maar dat is natuurlijk altijd situatie afhankelijk.
Stel je zit in een scout en staat achteraan te campen (het gebeurd...). Een heavy uit je team wordt gespot door enemy scout en helemaal weggeschoten zonder iets te hebben gezien. In zo een geval kan ik me voorstellen dat een heavy flink de balen zou hebben en zou zeggen dat je beter moet leren spelen ;)

Maar nomaliter negeer ik zulke opmerkingen ook hoor als ik ze krijg. Soms denk ik zelf al van pff dat had ik beter anders kunnen aanpakken. Leermomentje om zo maar te zeggen ;)
Daarom ben ik tenslotte ook nog lang niet paars ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
GerGio schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:34:
[...]

Dit wordt zoveel naar de beste als de slechtse spelers gestuurd. Had eergisteren nog een super leuke kerel. Die begon early game al te huilen dat ons platoon full gold zou spammen blabalbla. Uiteindelijk kom ik hem tegen en wat schiet hij......heat shells in zn m103. Wat schiet ik T57 AP clip.

Daarna echt 20 minuten met die vent gepraat om hem iets duidelijk te maken, ben dan altijd heel serieus. Maar uiteindelijk kwam die niet verder dat skill luck is en allemaal andere ongein. Oftewel hopeloos persoon die niet te redden valt. orange gonna be orange ( of was die geel.... :F )

Vind het altijd leuk om te zien als iemand het snapt wat ik bedoel en daar ook van wil leren, daar kan je altijd een goed gesprek mee hebben. Een gedeelte is dan ook best wel redelijk als je eenmaal een gesprek hebt. Maarja er zijn er ook genoeg die niet verder komen dan hun beperkte woordenschat en te dom zijn om überhaupt maar te willen leren.

Kan me ook gewoon niet voorstellen hoe kortzichtig iedereen is in WoT. Alles is luck, niets is skill( true het schieten is ook gewoon luck |:( ) Unicums hacken alleen maar. Als je iets niet snapt is het gelijk cheats etc. Er zou eens iemand beter zijn dan jou....stel je voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Met de 25% RNG in T9 en T10 wordt het natuurlijk meer luck en het hebben van skill help natuurlijk wel veel.
BV T30 met ap op een e100 heeft 42% kans om de front turret te pennen (64% apcr) en je zal altijd zien dat op het moment dat het nodig is het net tijd is voor de non pen shots :P

tenzij je natuurlijk een Russische tank rijdt :+

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Gaius schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:01:
[...]

Ik ga zaterdag met twee vrienden. Ben benieuwd, het zal Tankfest niet evenaren, maar het gaat om tanks dus dan ben ik snel tevreden. :)
Ik heb een afzegger en dus een kaartje over voor zaterdag. Dus mocht er nog iemand interesse hebben, voor 25 euro ken ie voor jou zijn. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Een verlaat woensdag filmpje :+

Vanwege tankevent komt het weekend filmpje waarschijnlijk zondag, wellicht maandag aangezien ik 2 weken vrij ben en tijd zat heb :D 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:50

Roozzz

Plus ultra

Carry much? 8)
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/14wqh37.jpg

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:15
Die Skorpion G is echt een rare tank, zou heel accuraat moeten zijn, maar ik merk er echt absoluut niks van. Schoten die volledig geaimed zijn vliegen gewoon compleet mis enzo. vindt het vooralsnog een beetje een waardeloos ding..

Edit: Inmiddels 7 potjes verder, wacht nog steeds op de eerste winst in dat ding, beetje jammer van het geld wat ik er aan heb uitgegeven zo, had er echt veel meer van verwacht.

[ Voor 28% gewijzigd door ElPaco op 27-08-2016 10:21 ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

ElPaco schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 09:34:

Edit: Inmiddels 7 potjes verder, wacht nog steeds op de eerste winst in dat ding, beetje jammer van het geld wat ik er aan heb uitgegeven zo, had er echt veel meer van verwacht.
Hoe zijn de credits en XP?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Met spijt heb ik afscheid genomen van de KV-3. Wat een lekker ding was me dat :)

De KV-4 valt me toch wat tegen. Zo'n traag krel en in tier 9 en 10 is de armor bijna niet meer te vertrouwen. Owh en de damage is ook al niet te vet. Even doorbijten tot de leukere ST-I dan maar?

Frank Lenaerts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:54
Die Skorpion G is echt een rare tank, zou heel accuraat moeten zijn, maar ik merk er echt absoluut niks van. Schoten die volledig geaimed zijn vliegen gewoon compleet mis enzo. vindt het vooralsnog een beetje een waardeloos ding..

Grappig, ik kan me hier totaal niet in vinden en ik voel me enorme stat padder in dat ding. Speel gemiddeld zo 400 / 500 boven m'n normale wn8. Uit m'n hoofd boven de 60% win rate (normaal 56% geloof ik), zonder prem account ook veel winst.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Gaius schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:15:
[...]

Ik heb een afzegger en dus een kaartje over voor zaterdag. Dus mocht er nog iemand interesse hebben, voor 25 euro ken ie voor jou zijn. :P
Heb je m nog?

-edit- voorzien :)

[ Voor 3% gewijzigd door douwe.nl op 27-08-2016 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:24
Catscratch schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:11:
Met spijt heb ik afscheid genomen van de KV-3. Wat een lekker ding was me dat :)

De KV-4 valt me toch wat tegen. Zo'n traag krel en in tier 9 en 10 is de armor bijna niet meer te vertrouwen. Owh en de damage is ook al niet te vet. Even doorbijten tot de leukere ST-I dan maar?
KV-4 is tegenwoordig teleurstellend had ik begrepen. KV-3 vind ik ook nog altijd de beste van dat rijtje.
Als de ST-I niet generfd is dan is het heerlijke moordmachine als ie volledig geupgrade is. Heb hem zelf nog met de 122mm van de KV-3/IS moeten spelen omdat ik de IS-3 lijn nog niet had gespeeld voor de BL-9 :9

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020

De skorpion vind ik juist 1 van de accuraatse guns in de game hebben, wat het theoretisch ook is. Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je ook een 100% hit ratio van zon gun kan verwachten. RNG kan soms gewoon even leuk nee zeggen en je shell gaat mis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Als je wint zonder iets te doen krijg je iets van 3,5 K. Als je verliest en rond de 2K damage doet (met 2/3 van de schoten raak) verdien je 16,5K credits. (Beide zonder premium account) Een lekker pot winnen kan ik je niet vertellen, dat is me nog niet gelukt.
MerijnB schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:58:
[...]

Grappig, ik kan me hier totaal niet in vinden en ik voel me enorme stat padder in dat ding. Speel gemiddeld zo 400 / 500 boven m'n normale wn8. Uit m'n hoofd boven de 60% win rate (normaal 56% geloof ik), zonder prem account ook veel winst.
Mijn stats in dat ding: WN8: 548,58 WR: 35,29% terwijl ik gemiddels WN8: 1230 en WR: 53% heb.
XBladee schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 13:51:
[...]

De skorpion vind ik juist 1 van de accuraatse guns in de game hebben, wat het theoretisch ook is. Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je ook een 100% hit ratio van zon gun kan verwachten. RNG kan soms gewoon even leuk nee zeggen en je shell gaat mis....
In mijn beste game heb ik 6 van de 9 schoten geraakt. Toegegeven, mijn crew is niet 100% (80% nu) maar dan, ik wacht juist daarom tot de aiming circle helemaal klein is voor ik schiet. Op dit moment voelt de gun op mijn T34 accurater, en dat is hij echt niet. Zouden de crew skills daarin zo gigantisch veel verschil maken?

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Deze week een HD7950 overgenomen van een medetweaker.

Speel nu HD High met 60Fps, stukken beter dan SD low op 30Fps :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wsLy
ElPaco schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 14:38:

In mijn beste game heb ik 6 van de 9 schoten geraakt. Toegegeven, mijn crew is niet 100% (80% nu) maar dan, ik wacht juist daarom tot de aiming circle helemaal klein is voor ik schiet. Op dit moment voelt de gun op mijn T34 accurater, en dat is hij echt niet. Zouden de crew skills daarin zo gigantisch veel verschil maken?
Ik heb het even voor je opgezocht met een 80% crew, 100% crew en 100% crew met BIA en Food

80% crew:
Accuracy; 0,316
Aim time; 2,01
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eRv4rUg.jpg

100% crew:
Accuracy; 0,288
Aim time: 1,83
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/W1k5C4p.jpg

100% crew met bia en food:
Accuracy; 0,269
Aim time; 1,72
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jWMYXEL.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2crashandburn
douwe.nl schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:29:
Deze week een HD7950 overgenomen van een medetweaker.

Speel nu HD High met 60Fps, stukken beter dan SD low op 30Fps :D
Dan doe je iets verkeerd. Want ik zit met high setting rond de 100fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
M'n pc is al 5 jaar oud, wellicht heeft 't daar mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 23:23
douwe.nl schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:45:
M'n pc is al 5 jaar oud, wellicht heeft 't daar mee te maken?
Mijn pc is ruim 4 jaar oud en ik heb ook de HD 7950
Maar stel WoT eens zo in.

Zit je zo op 90-120 FPS

Afbeeldingslocatie: https://www.image-share.com/upload/3308/259m.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Beetje offtopic maar toch wel worth mentioning: Tank Event bij NMM was écht heel tof! Heel veel operationele tanks variërend van een MkIV Replica, WWII tanks tot de moderne(re) Leopard 2. Kers op de taart was wat mij betreft toch echt wel de IS-3, niet gedacht dat ik die ooit nog eens operationeel zou zien!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/V9KmG3cl.jpg

Hier een album met mijn (weinige) foto's: https://imgur.com/a/byIgZ

[ Voor 8% gewijzigd door p0st op 27-08-2016 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
p0st schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 18:28:
Beetje offtopic maar toch wel worth mentioning: Tank Event bij NMM was écht heel tof! Heel veel operationele tanks variërend van een MkIV Replica, WWII tanks tot de moderne(re) Leopard 2. Kers op de taart was wat mij betreft toch echt wel de IS-3, niet gedacht dat ik die ooit nog eens operationeel zou zien!

[afbeelding]
In Bastogne hebben ze ook nog een IS-3 die operationeel is

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Dat is dan ook dezelfde. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
GreenEye schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:56:
[...]

Mijn pc is ruim 4 jaar oud en ik heb ook de HD 7950
Maar stel WoT eens zo in.

Zit je zo op 90-120 FPS

[afbeelding]
Done.

Gaat beter inderdaad maar niet heel stabiel, alles tussen de 60 en 120 gezien... laat 't wel zo, speelt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Oh ja lol, niet opgelet op de nummers op de turret haha. Wist niet dat ze die naar Soesterberg hadden gebracht.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
wsLy schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 18:37:
[...]

Oh ja lol, niet opgelet op de nummers op de turret haha. Wist niet dat ze die naar Soesterberg hadden gebracht.
Jup, d'r waren ook een paar voertuigen uit Koblenz en Best.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caveman
  • Laatst online: 14-10 21:36

Caveman

whahoehaha

[afbeelding]
Ik dacht precies hetzelfde, een maandje terug in een voormalig oostblok land geweest waar een IS-3 op een sokkel stond maar gauw gefotografeerd, want ik dacht die zie ik nooit meer.... en dan nu komt die zomaar rijdend voorbij :)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

wsLy schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 18:37:
[...]

Dat had ik dus ook niet verwacht, blijkbaar hebben ze goede connecties bij NMM want er waren redelijk wat tanks uit het buitenland aanwezig. In ieder geval absoluut de moeite waard en hopelijk volgend jaar nog groter qua "assortiment" aan deelnemende tanks!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• User
p0st schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 20:22:
[...]

Dat had ik dus ook niet verwacht, blijkbaar hebben ze goede connecties bij NMM want er waren redelijk wat tanks uit het buitenland aanwezig. In ieder geval absoluut de moeite waard en hopelijk volgend jaar nog groter qua "assortiment" aan deelnemende tanks!
Dat verraste mij ook! Ze hadden ook een snuiter van Bovington voor extra commentaar, wat ik wel kon waarderen. Hele event was wat mij betreft prima opgezet en er was echt moeite in gestoken om alles goed te laten verlopen.

Maar wel jammer dat de Kodiak, Boxer etc niet aanwezig waren. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dick53
Welke eisen stel je aan een latop waar je ook WOT op wilt spelen?
De leenlaptop die ik nu gebruik heeft een GPU benchmark van 1381, Daarmee speel ik het op 1 laagste nivo om ca 100fps te hebben.
Voor een nieuwe laptop kom ik bij een kleine verbetering al minimaal op GTX 960M een tikje hoge prijsklasse voor een spelletje die dan nog steeds niet op de hoogste instellingen kan spelen. Kortom , hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:54

Mijn stats in dat ding: WN8: 548,58 WR: 35,29% terwijl ik gemiddels WN8: 1230 en WR: 53% heb.
Session stats van mijn laatste 25 potjes met de Skorpion: WN8 2318, WR: 16/25, mijn WN is gemiddeld 1512 ofzo.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:00

jdh009

FP ProMod
dick53 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 21:16:
De leenlaptop die ik nu gebruik heeft een GPU benchmark van 1381, Daarmee speel ik het op 1 laagste nivo om ca 100fps te hebben.
Voor een nieuwe laptop kom ik bij een kleine verbetering al minimaal op GTX 960M een tikje hoge prijsklasse voor een spelletje die dan nog steeds niet op de hoogste instellingen kan spelen. Kortom , hoe doen jullie dat?
Maakt het uit? Juist al die pracht en praal bij een shooter leid alleen maar af van het doel: Het tankje zien en er accuraat op kunnen mikken.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
Ja dat maakt naar mijn ervaring aardig wat uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Papa wordt heel bedroefd van de Tiger II en de Panther II. Zijn de E75 en de E50 het echt waard? :'(
Kostte me net 8 potten om de triple op de Panther II te halen en van de 10 potten die ik in de Tiger II gespeeld heb welgeteld één met >700 WN8. Wat een ontzettend droevige machine is dat zeg.

Het Tankevent was iig echt ontzettend gaaf. Veel groter opgezet dan ik had gedacht. Veel meer rijdende tanks dan ik dacht. En ook erg coole machines, zoals de al eerder genoemde IS-3, maar ook een rijdende Stug III en natuurlijk arty. :+
Volgende keer misschien een iets betere opzet bij de ingang, eettentjes en toepasselijke muziek, maar verder was het super. :) d:)b

[ Voor 12% gewijzigd door Gaius op 27-08-2016 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Gaius schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 22:19:
Papa wordt heel bedroefd van de Tiger II en de Panther II. Zijn de E75 en de E50 het echt waard? :'(
Kostte me net 8 potten om de triple op de Panther II te halen en van de 10 potten die ik in de Tiger II gespeeld heb welgeteld één met >700 WN8. Wat een ontzettend droevige machine is dat zeg.

Het Tankevent was iig echt ontzettend gaaf. Veel groter opgezet dan ik had gedacht. Volgende keer misschien een iets betere opzet bij de ingang, eettentjes en toepasselijke muziek, maar verder was het super. :) d:)b
De E 50 alleen al is alles waard :+ De E 75 trouwens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De E50 is een baas. Misschien wel de fijnste tank uit de game voor mij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
Na vandaag wat foto's van het Tank event gezien te hebben(zondag Hype!), kwam ik er achter dat ik deze foto's nog nooit online had gegooid, alleen op de GOT LAN hebben mensen ze gezien. Tijd voor wat foto's van vorig jaar in Poznań, Polen.

Het Citadel park, een fantastisch groen park op een heuvel is altijd een strategisch punt geweest voor een vestiging: Wikipedia: Poznań Fortress
Zo ook tijdens de Battle of Poznań: Wikipedia: Battle of Poznań (1945)
Het Fort Winiary maakte er onderdeel vanuit: Wikipedia: Fort Winiary

Daar hebben ze nu een museum van gemaakt met allerlei spullen opgegraven in het Citadel Park, van oude sabels tot wapens uit WO II. Buiten hebben ze een aantal mooie tanks staan. Op de heuvel staan nog wat oude howitzers en gevechtsvliegtuigen/bommenwerpers. Hier wat foto's van de 6 tanks, een heuse Katiusza, en een soort wtf wheeled armored vehicle mockup/prototype?
Mijn foto's: http://imgur.com/a/Xnjr2

Zie ook WG post: http://worldoftanks.eu/en...uzbrojenia-poznan-poland/

Het museum was een enorme opluchting, ik hoopte namelijk naar het Muzeum Broni Pancernej Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych te kunnen met een random groep: Wikipedia: Muzeum Broni Pancernej Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych
Maar aangezien het een prive collectie is op een Poolse legerbasis bleek het alleen toegankelijk voor Polen. De collectie is echt geweldig. Maar ze zijn nu bezig met kijken of ze het museum kunnen verplaatsen naar een deel van het vliegveld wat niet meer in gebruik was, zodat het publiekelijk open kan, ook voor buitenlanders dus. Daar gaan we dus nog een keertje heen :) Ze hebben daar namelijk ook DE originele Rudy die gebruikt is voor de opnames van Czterej pancerni i pies(4 tankers and a dog) in de tank, zie Wikipedia: Czterej pancerni i pies

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2crashandburn
dick53 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 21:16:
Geen, je gamed gewoon niet op een laptop. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

* PcDealer zegt niets met HP 650 (dual core Celeron, 6 GB, hdd en HD scherm)...

[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 27-08-2016 22:34 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Het maakt bij World of Tanks vrij weinig uit op welke hardware je draait. Het spel draait sowieso slecht. De CPU maakt daarbij nog het grootste verschil in frame-rate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
ThomasG schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 22:37:
Het maakt bij World of Tanks vrij weinig uit op welke hardware je draait. Het spel draait sowieso slecht. De CPU maakt daarbij nog het grootste verschil in frame-rate.
WoT loopt hier anders prima. Constant rond de 100fps en 20ms ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Titus schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 22:25:
Daar hebben ze nu een museum van gemaakt met allerlei spullen opgegraven in het Citadel Park, van oude sabels tot wapens uit WO II. Buiten hebben ze een aantal mooie tanks staan. Op de heuvel staan nog wat oude howitzers en gevechtsvliegtuigen/bommenwerpers. Hier wat foto's van de 6 tanks, een heuse Katiusza, en een soort wtf wheeled armored vehicle mockup/prototype?
Mijn foto's: http://imgur.com/a/Xnjr2

Zie ook WG post: http://worldoftanks.eu/en...uzbrojenia-poznan-poland/
Wauw da's nog een flinke collectie! De T-72 ga je morgen overigens ook zien rijden, echt heel tof! Wat vooral opvalt bij de russische tanks is dat ze enorm veel rook produceren! Iets met dieselmotoren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
2crashandburn schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 22:39:
[...]

WoT loopt hier anders prima. Constant rond de 100fps en 20ms ping.
Het gaat erom dat World of Tanks minder presteert dan het zou moeten, en zeer slecht schaalt met hardware. Het maakt daarbij vrij weinig uit of je een GTX 580 hebt of een GTX 1080. De grootste factor in World of Tanks qua frame-rate is single-core performance van de processor. Als jij 100 FPS gemiddeld haalt bij World of Tanks, dan haal jij 200 FPS gemiddeld in Battlefield 4 met alles op Ultra. Dat contrast klopt gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-10 21:36
ThomasG schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 23:05:
[...]
Het maakt daarbij vrij weinig uit of je een GTX 580 hebt of een GTX 1080. De grootste factor in World of Tanks qua frame-rate is single-core performance van de processor.
Dat ben ik niet met je eens. Ik ben van een GTX750 naar een GTX970 gegaan en dat scheelt op dezelfde settings ongeveer 80fps (40-60fps met de 750 tegen 120-130fps met de 970). Ik heb de settings nu wel verhoogd maar zit nog steeds op minstens 60fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
VorCha schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 23:25:
[...]

Dat ben ik niet met je eens. Ik ben van een GTX750 naar een GTX970 gegaan en dat scheelt op dezelfde settings ongeveer 80fps (40-60fps met de 750 tegen 120-130fps met de 970). Ik heb de settings nu wel verhoogd maar zit nog steeds op minstens 60fps
Dan hebben ze onlangs flink lopen werken aan performance. Ik heb al een paar maanden geen WoT meer gespeeld, maar dat was voorheen dus echt niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
wsLy schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:41:
[...]

Ik heb het even voor je opgezocht met een 80% crew, 100% crew en 100% crew met BIA en Food

80% crew:
Accuracy; 0,316
Aim time; 2,01

100% crew:
Accuracy; 0,288
Aim time: 1,83

100% crew met bia en food:
Accuracy; 0,269
Aim time; 1,72
Bedankt voor het uitzoeken, dat is nog een behoorlijk verschil. Nog even doorbijten met deze crew dus en dan kijken hoe het gaat.
MerijnB schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 21:22:
[...]

Session stats van mijn laatste 25 potjes met de Skorpion: WN8 2318, WR: 16/25, mijn WN is gemiddeld 1512 ofzo.
Wat voor een crew zit er bij jou in?

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:00
ThomasG schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 23:29:
[...]
Dan hebben ze onlangs flink lopen werken aan performance. Ik heb al een paar maanden geen WoT meer gespeeld, maar dat was voorheen dus echt niet het geval.
even een vraagje vwb performande van de grafische kaart. ik heb een 610m (nvidia) in een laptop zitten. Is het nu verstandig om via het Nvidia-control panel WOT te laten optimizen, of kun je dat beter zelf in WOT doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
kuwerti schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:35:
[...]

even een vraagje vwb performande van de grafische kaart. ik heb een 610m (nvidia) in een laptop zitten. Is het nu verstandig om via het Nvidia-control panel WOT te laten optimizen, of kun je dat beter zelf in WOT doen?
Gewoon met het handje doen ;)

NVIDIA zorgt ervoor dat je juist zoveel mogelijk toeters en bellen aan hebt staan bij een redelijke fps, maar handmatig kan je veel meer fps er uit halen door al die opsmuck juist uit te zetten

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Breezers schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:42:
[...]

Gewoon met het handje doen ;)

NVIDIA zorgt ervoor dat je juist zoveel mogelijk toeters en bellen aan hebt staan bij een redelijke fps, maar handmatig kan je veel meer fps er uit halen door al die opsmuck juist uit te zetten
ok, duidelijk. ik zal dat eens gaan doen. welke 'opsmuk' heeft het meest negatieve invloed op de performance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
kuwerti schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:44:
[...]

ok, duidelijk. ik zal dat eens gaan doen. welke 'opsmuk' heeft het meest negatieve invloed op de performance?
o.a. Lightning, shadow, extra effects, flora density, tracks etc gewoon helemaal uitzetten, dat alleen zal je al 30-40 fps schelen

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Breezers schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:47:
[...]

o.a. Lightning, shadow, extra effects, flora density, tracks etc gewoon helemaal uitzetten, dat alleen zal je al 30-40 fps schelen
top. ga ik doen. thanks!!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:33

[afbeelding]

Ik baal zo erg dat ik uitgerekend dit weekend geen enkele dag kan.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Catscratch schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:11:
Even doorbijten tot de leukere ST-I dan maar?
Mwah, ik vind de ST-I nogal tegenvallen om eerlijk te zijn. Erg traag en de armor wordt echt belachelijk veel gepenned door snapshottende tomaten. De hull lijkt af en toe wel van papier, terwijl het op papier toch echt een goed bepantserde tank heet te zijn. Alleen als je echt hull down kan gaan dan bounce je bijna alles. Maar dan moet je mazzel hebben dat erg geen arty is... Nee, ik vond de KV-3 en de KV-4 uiteindelijk lekkerder spelen, vooral de KV-3 was echt easy mode. KV-4 is totdat hij full ops is nagenoeg onspeelbaar, vooral door de walgelijk lage track traverse.

[afbeelding]

Die IS-3 was echt vet idd, vond de Centurion en de M4 Sherman met derp gun ook erg gaaf om te zien ;)

Ik heb een hoop footage geschoten met mijn videocamera, dus ik zal ergens deze week een YT video met alle bewegende beelden laten zien :D

Voor nu:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Zo crap als het gisteren ging, zo goed ging het vandaag. Nog een paar potten in de Tiger II gedaan, nu iets meer achter blijven hangen, geen idee of dat nu zoveel verschil maakte of dat de teams me wat beter lagen, maar het ging iig een stuk beter. Anyway, nog 50k xp tot de E75.

Vervolgens nog wat andere tankjes getrippeld. Met de pot van de T-43 als uitschieter. De pot was niet eens zo fantastisch, maar dat einde... _O-

http://wotreplays.eu/site/2911552#sacred_valley-gaius_m-t-43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
lol'd, nog geen 2 minuten en ik was dood door een counter scout en ernaar een blindshot. Dacht dat ik niet veel aan spotting damage had gedaan :P
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uYhWH5A.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog nieuwe maps uitgekomen de laatste tijd? Of zitten er nog een paar aan te komen? Ben al een hele tijd niet meer in staat geweest om te spelen/op de hoogte te blijven.
Pagina: 1 ... 46 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).