[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.051 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 23:21:
Zijn er nog nieuwe maps uitgekomen de laatste tijd? Of zitten er nog een paar aan te komen? Ben al een hele tijd niet meer in staat geweest om te spelen/op de hoogte te blijven.
Nieuwste map is Pilsen denk ik? Maar is wel al een paar patches oud.

Vanavond Quickybaby tegen gekomen bij de enemy. Zat ie lekker te bushwanken en casual 4K te schieten in zijn Skorpion G. Jammer dat 2 IS-7s en een E5 uit ons team opgeteld 1K dmg hadden gedaan, anders hadden we die game gewonnen. Had wel de eer om mr QB uit te schakelen, jammer dat ik in de Obj 140 zat en niet in de E50M :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Mr_Size schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 23:28:
[...]

Vanavond Quickybaby tegen gekomen bij de enemy. Zat ie lekker te bushwanken en casual 4K te schieten in zijn Skorpion G. Jammer dat 2 IS-7s en een E5 uit ons team opgeteld 1K dmg hadden gedaan, anders hadden we die game gewonnen. Had wel de eer om mr QB uit te schakelen, jammer dat ik in de Obj 140 zat en niet in de E50M :+
Tja sorry mr_size maar zo speel ik, en mensen die ik ken, de Skorpion G ook... Wat moet je anders? Frontline vechten met een 10+ sec reload en geen armor?
Vergeet niet dat het een TD is en waar zijn TDs goed in..? Juist.

Ik had trouwens speciaal de stream aangeslingerd om te kijken of je gerekt zou worden door qqbaby. Dat zou ik heeeeeeeel lang tegen je hebben gebruikt namelijk })

Maar nu heb ik een ander slachtoffer hehe })

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mr_Size schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 23:28:
[...]

Ik zag het live gebeuren. Of tenminste, ik zag dat QB in de fik werd geschoten door een Obj 140 en zag toen pas dat jij het was. :P

Toch een goeie pot, met op zich een leuk platoon resultaat. 9 kills geloof ik? Jammer van de loss inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-10 09:27
Mr_Size schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:36:
[...]

Mwah, ik vind de ST-I nogal tegenvallen om eerlijk te zijn. Erg traag en de armor wordt echt belachelijk veel gepenned door snapshottende tomaten. De hull lijkt af en toe wel van papier, terwijl het op papier toch echt een goed bepantserde tank heet te zijn. Alleen als je echt hull down kan gaan dan bounce je bijna alles. Maar dan moet je mazzel hebben dat erg geen arty is... Nee, ik vond de KV-3 en de KV-4 uiteindelijk lekkerder spelen, vooral de KV-3 was echt easy mode. KV-4 is totdat hij full ops is nagenoeg onspeelbaar, vooral door de walgelijk lage track traverse.
Ik kan de ST-I niet met andere Tier 9 tanks vergelijken (heb (nog) geen andere..) maar toch vind ik hem best meevallen. Het grootste bezwaar is echter dat ik vaak als campernoob wordt bestempelt omdat ik niet vooraan sta in het gevecht (ding is zo traag dat ik nog onderweg ben als mijn team al dood is door het braindead rushen richting .. god mag weten waar). Als je wel in battle weet te komen dan is het wel een apparaat waarmee je je team aardig wat support kunt geven, hull down is het een beest met een leuke gun om goed wat klappen uit te delen, een E75 ga ik er echt niet mee uit de weg (wil niet zeggen dat ik zo'n duel altijd win :+ )

Heb hem al een aantal weken niet gebruikt omdat ik de crew in een andere tank heb gezet maar zal eerdaags weer eens een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Mr_Size schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:36:
[...]

Mwah, ik vind de ST-I nogal tegenvallen om eerlijk te zijn. Erg traag en de armor wordt echt belachelijk veel gepenned door snapshottende tomaten. De hull lijkt af en toe wel van papier, terwijl het op papier toch echt een goed bepantserde tank heet te zijn. Alleen als je echt hull down kan gaan dan bounce je bijna alles. Maar dan moet je mazzel hebben dat erg geen arty is... Nee, ik vond de KV-3 en de KV-4 uiteindelijk lekkerder spelen, vooral de KV-3 was echt easy mode. KV-4 is totdat hij full ops is nagenoeg onspeelbaar, vooral door de walgelijk lage track traverse.
Nooooo! Daar gaat m'n motivatie. ;)
Eigenlijk hoor ik echt super veel positieve dingen over de ST-I. Nou ja uiteindelijk speel ik ook de lijn voor de IS-4. Ik hoop stiekem dat het de tier 10 versie van de IS-6 is. Een goed armor model, met veel mensen die niet weten waar te schieten. :P

De KV-4 heb ik nagenoeg volledig gefreexp'd qua gun & motor. Er zijn veel te veel parameters die in orde moeten zijn om de KV-4 te laten shinen. Geen arty, geen open maps, dichte stadskern. Imho wel één van de beste tanks om mee te sidescrapen, al kon de turretarmor beter.

Al bij al verkies ik nog wel de KV-4 boven de T-32.

Frank Lenaerts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-10 08:10
wsLy schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 07:01:
[...]

Tja sorry mr_size maar zo speel ik, en mensen die ik ken, de Skorpion G ook... Wat moet je anders? Frontline vechten met een 10+ sec reload en geen armor?

Ik had trouwens speciaal de stream aangeslingerd om te kijken of je gerekt zou worden door qqbaby. Dat zou ik heeeeeeeel lang tegen je hebben gebruikt namelijk })

#28-8NeverForget! :+ :P

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Gadgeteer schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 08:24:
[...]

Ik kan de ST-I niet met andere Tier 9 tanks vergelijken (heb (nog) geen andere..) maar toch vind ik hem best meevallen. Het grootste bezwaar is echter dat ik vaak als campernoob wordt bestempelt omdat ik niet vooraan sta in het gevecht (ding is zo traag dat ik nog onderweg ben als mijn team al dood is door het braindead rushen richting .. god mag weten waar). Als je wel in battle weet te komen dan is het wel een apparaat waarmee je je team aardig wat support kunt geven, hull down is het een beest met een leuke gun om goed wat klappen uit te delen, een E75 ga ik er echt niet mee uit de weg (wil niet zeggen dat ik zo'n duel altijd win :+ )

Heb hem al een aantal weken niet gebruikt omdat ik de crew in een andere tank heb gezet maar zal eerdaags weer eens een poging wagen.
Een ST-I is anders helemaal niet zo traag. Z'n mobiliteit is wat beperkt, maar in een rechte lijn gaat het gewoon 40 km/h hoor. En het is een armoured heavy dus die hoor je in de frontline te spelen. Ik zelf heb echter nooit veel van dat armour gemerkt toen ik er doorheen grinde. Werd verschrikkelijk vaak in de turret gepenned, heeft zelfs een IS-3 met AP door mijn mantlet heen geschoten. En dat heb ik het nog niet eens over die commanders cupola waar vrijwel iedereen met 200+ pen doorheen komt.

Zelfde geld overigens voor de IS-4. Dat ding zou onpenbaar moeten zijn als je em goed angled. Mijn ervaring is echter dat elke tomaten rukker gewoon door de ufp heen knalt en dan vergeet ik nog even dat e100's je dak snapshotten alsof die zo groot als een maus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

ElPaco schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 14:38:
In mijn beste game heb ik 6 van de 9 schoten geraakt. Toegegeven, mijn crew is niet 100% (80% nu) maar dan, ik wacht juist daarom tot de aiming circle helemaal klein is voor ik schiet. Op dit moment voelt de gun op mijn T34 accurater, en dat is hij echt niet. Zouden de crew skills daarin zo gigantisch veel verschil maken?
Heb je eigenlijk wel een andere duitse Tankdestroyer? Zo ja, waarom train je die crew dan niet in de Skorpion. Zo nee, waarom koop je zo'n premium dan?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Frentik schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:27:
[...]
Heb je eigenlijk wel een andere duitse Tankdestroyer? Zo ja, waarom train je die crew dan niet in de Skorpion. Zo nee, waarom koop je zo'n premium dan?
Om credits te farmen? Of gewoon omdat het je een leuke tank lijkt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Gaius schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:30:
Om credits te farmen? Of gewoon omdat het je een leuke tank lijkt? :)
Snap ik maar ik vroeg me gewoon af wat zijn beweegredenen waren.

Want als je credits wil farmen, kan je volgens mij het geld beter aan een premium account uitgeven...want 16.5k voor een win zoals hij aangeeft is ook niet echt is nou ook niet "farmen". Voor 7 euro meer bv had ie een half jaar een premium account kunnen kopen waarmee hij elke game 50% meer credits farmt dan in een incidentele Skorpion game.

Wat betreft leuke tank; Vanaf tier 8 is een "goede" crew toch wel onontbeerlijk volgens mij en wil je bv niet zonder 6th sense rond rijden. Zeker als je in zo'n licht OP tank als de Skorpion rijdt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-10 18:50
wsLy schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 07:01:
[...]

Naja...ik heb die game ook bekeken( toevallig :+ ) maar hij was wel uber bushwank. Early camp is oke aangezien de game nog ff op gang moet komen. Maar halverwege gaat die ineens verder naar achteren bij de huisjes staan en gaat die daar een uur wachten. En eigenlijk op het moment dat de game gespeeld is komt die casual naar voren rijden om nog ff wat schoten te doen en dood te gaan.

Ik had veel eerder gepushed, ongeacht welke tank ik had gespeeld, ik heb het geduld niet om zo lang te wachten en ik ben graag actief bezig om games te winnen. Het voordeel is dat hij alleen hoefde te farmen. Hij is niet actief bezig geweest die game te winnen.

Met wie doel je op dat andere slachtoffer... 8)7

Wel altijd grappig om tegen QB te spelen moet ik zeggen, kans is toch niet zo heel groot dat je iemand tegenkomt. Heb het zelf nog maar een paar keer gehad.
Catscratch schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 08:48:
[...]
Nooooo! Daar gaat m'n motivatie. ;)
Eigenlijk hoor ik echt super veel positieve dingen over de ST-I. Nou ja uiteindelijk speel ik ook de lijn voor de IS-4. Ik hoop stiekem dat het de tier 10 versie van de IS-6 is. Een goed armor model, met veel mensen die niet weten waar te schieten. :P

De KV-4 heb ik nagenoeg volledig gefreexp'd qua gun & motor. Er zijn veel te veel parameters die in orde moeten zijn om de KV-4 te laten shinen. Geen arty, geen open maps, dichte stadskern. Imho wel één van de beste tanks om mee te sidescrapen, al kon de turretarmor beter.
Dan zal ik je motivatie nog meer verpesten. de IS-4 is de meest waardeloze T10 heavy in de game op dit moment. Tank heeft geen noemswaardig armor, geen goede gun en geen mobility. Gisteren zelf nog full health geammoracked in shot door een 183 :+ Het is een tank die alleen werkt als noob zijnde. Lage skill ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
jantje 2 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:44:
[...]

Naja...ik heb die game ook bekeken( toevallig :+ ) maar hij was wel uber bushwank. Early camp is oke aangezien de game nog ff op gang moet komen. Maar halverwege gaat die ineens verder naar achteren bij de huisjes staan en gaat die daar een uur wachten. En eigenlijk op het moment dat de game gespeeld is komt die casual naar voren rijden om nog ff wat schoten te doen en dood te gaan.

Ik had veel eerder gepushed, ongeacht welke tank ik had gespeeld, ik heb het geduld niet om zo lang te wachten en ik ben graag actief bezig om games te winnen. Het voordeel is dat hij alleen hoefde te farmen. Hij is niet actief bezig geweest die game te winnen.
Ook als je bottom tier bent? Al zal hij, als goede speler, daar natuurlijk minder last van hebben. En ter (overbodige) verdediging; QB was ziek gisteren, dus dat kan impact hebben gehad op z'n gameplay.

lol @ nieuwe week missie trouwens: 50k dmg blocken. Lijkt veel, maar volgens mij moet dat goed te doen zijn met de KV-220-2, IS-6 en Super Pershing. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Gaius op 29-08-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-10 14:15
Frentik schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:27:
[...]
Ik ben bezig met de Duitse tank lijn, maar nu pas bij de Nashorn. Idee is om naar de Grille 15 te gaan. Vandaar ook de Skorpion, leek me que gameplay nog het meest op de Grille lijken. Punt is dus dat ik nog geen degelijke crew heb.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Gaius schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:56:
[...]

Ook als je bottom tier bent? Al zal hij, als goede speler, daar natuurlijk minder last van hebben. En ter (overbodige) verdediging; QB was ziek gisteren, dus dat kan impact hebben gehad op z'n gameplay.

lol @ nieuwe week missie trouwens: 50k dmg blocken. Lijkt veel, maar volgens mij moet dat goed te doen zijn met de KV-220-2, IS-6 en Super Pershing. :P
Yep, ook als bottom tier...ik probeer met elke tank eigenlijk wel vooraan te staan of net achter de 1ste lijn. Actief deelnemen om gevechten te winnen is vaak het beste dan passief ergens snipen. Naja het kan leuk zijn voor de farm maar te weinig geduld atm. Gisteren stuk FV4202 games gespeeld in T10 en ook stond ik vaak voorin of net achter de 1ste lijn, wil niet zeggen dat het altijd werkt natuurlijk :+

Helemaal niet als alle T10s op je gefocussed zijn, cause FV4202 vely dengelus |:(

QB is sowieso soms te over aggresief en soms te over passief. Komt denk ook omdat het meeste in T6- T8 speelt waar je dat ook meer kan zijn dan in T9-10 games. Aha, vandaar dat hij inderdaad er een beetje als een dooie bijzat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
2crashandburn schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:25:
[...]

Een ST-I is anders helemaal niet zo traag. Z'n mobiliteit is wat beperkt, maar in een rechte lijn gaat het gewoon 40 km/h hoor. En het is een armoured heavy dus die hoor je in de frontline te spelen. Ik zelf heb echter nooit veel van dat armour gemerkt toen ik er doorheen grinde. Werd verschrikkelijk vaak in de turret gepenned, heeft zelfs een IS-3 met AP door mijn mantlet heen geschoten. En dat heb ik het nog niet eens over die commanders cupola waar vrijwel iedereen met 200+ pen doorheen komt.

Zelfde geld overigens voor de IS-4. Dat ding zou onpenbaar moeten zijn als je em goed angled. Mijn ervaring is echter dat elke tomaten rukker gewoon door de ufp heen knalt en dan vergeet ik nog even dat e100's je dak snapshotten alsof die zo groot als een maus is.
Traag genoeg om altijd ver achterop te raken wanneer de heavies gaan pushen. En dat je in de frontlinie kunt spelen snap ik, ik doe niet anders (als ik de tijd krijg om in de front te komen)
Wanneer je de ST-I angled bounced hij een hoop, toch wordt je er wel geregeld mee gepend op een manier waarvan ik denk dat het onmogelijk moet zijn (vaak zelfs door lights/meds van 1 of 2 tiers lager en vanaf een enorme afstand in de turret, terwijl een andere Tier 9 heavy van de andere kant dan van vlakbij met geen enkel schot schade doet 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
jantje 2 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:18:
[...]

Yep, ook als bottom tier...ik probeer met elke tank eigenlijk wel vooraan te staan of net achter de 1ste lijn. Actief deelnemen om gevechten te winnen is vaak het beste dan passief ergens snipen. Naja het kan leuk zijn voor de farm maar te weinig geduld atm. Gisteren stuk FV4202 games gespeeld in T10 en ook stond ik vaak voorin of net achter de 1ste lijn, wil niet zeggen dat het altijd werkt natuurlijk :+
[...]

Ik heb die game niet gezien, maar vaak is het zo dat als je niet alleen op een flank staat durven tegenstanders veel minder snel te pushen. Als je als bottom tier dus wel een klein beetje zichtbaar hulp biedt aan je toptier teamgenoot de tegenstander niet verder gaat. Zo kan je eenvoudiger een deel van de kaart houden en wachten tot je teamgenoten hun flank hebben gewonnen. De tegenstander wordt dan van achteren ook aangevallen en dan kan je lekker farmen.

Punt is wel dat je teamgenoten wel een push durven te maken als ze met meer tanks zijn, en daar wringt het nogal :+

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gadgeteer schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:29:
[...]

Traag genoeg om altijd ver achterop te raken wanneer de heavies gaan pushen. En dat je in de frontlinie kunt spelen snap ik, ik doe niet anders (als ik de tijd krijg om in de front te komen)
Wanneer je de ST-I angled bounced hij een hoop, toch wordt je er wel geregeld mee gepend op een manier waarvan ik denk dat het onmogelijk moet zijn (vaak zelfs door lights/meds van 1 of 2 tiers lager en vanaf een enorme afstand in de turret, terwijl een andere Tier 9 heavy van de andere kant dan van vlakbij met geen enkel schot schade doet 8)7 )
Als je met een ST-I andere heavies niet bij kan houden doe je toch echt iets verkeerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
[...]
Dan zal ik je motivatie nog meer verpesten. de IS-4 is de meest waardeloze T10 heavy in de game op dit moment. Tank heeft geen noemswaardig armor, geen goede gun en geen mobility. Gisteren zelf nog full health geammoracked in shot door een 183 :+ Het is een tank die alleen werkt als noob zijnde. Lage skill ceiling.
Meh ...
Ik vraag me af wat dan tegenwoordig wel een goede tier 10 heavy is buiten de T011E05?
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:40:
[...]

Als je met een ST-I andere heavies niet bij kan houden doe je toch echt iets verkeerd. ;)
In vergelijking met de KV-4 is de ST-I een Ferrari.

[ Voor 20% gewijzigd door Catscratch op 29-08-2016 11:59 ]

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

ElPaco schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:00:
Ik ben bezig met de Duitse tank lijn, maar nu pas bij de Nashorn. Idee is om naar de Grille 15 te gaan. Vandaar ook de Skorpion, leek me que gameplay nog het meest op de Grille lijken. Punt is dus dat ik nog geen degelijke crew heb.
Klopt hij lijkt inderaad erg op de Grille qua gameplay, dus dat komt goed. Gewoon elke dag je Nashorn crew ook de x2(3/5) ook in de Skorpion te laten halen, dan zit je zo op 100% en kan je met de 1ste skill beginnen (6th sense voor de commander, rest cammo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:40:
[...]

Ik doe toch echt mijn best hoor O-) . In maps waarbij de gevechten niet te ver vanaf spawn worden beslecht, sta ik zo ver mogelijk vooraan maar wanneer de afstand groter wordt, ben ik vaak als laatste aanwezig, vooral als ik ook nog een heuvel op/over moet.
Ik vind het echter wel een leuke tank om mee te spelen (jammer dat de repairs nogal kosten op deze tiers }:O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Catscratch schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:59:
[...]

Meh ...
Ik vraag me af wat dan tegenwoordig wel een goede tier 10 heavy is buiten de T011E05?
De meeste heavies zijn nog goed te gebruiken hoor. Ik denk alleen dat de IS-4 en de Maus momenteel de slechtse T10 heavies zijn met de minste flexibiliteit.

de FV215b/ E100 / 113 zijn alle drie normale heavies die allemaal goed zijn. Waarbij de IS7 de easymode is. Daarnaast heb je nog de AMX 50b en T57 als autoloader heavies die erg goed zijn.

Heavies zijn nooit slechts in de game geweest en de meeste maps maken ze nog beter dan ze zijn. Het nadeel is alleen vaak dat je de endgame clean up niet mee kan maken ( uitgezonderd 113 / 50b ) omdat je niet mobile genoeg bent om mee te trekken met de meds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Wauw, net nog ff de live play van QB's broadcast van gisteren gekeken waar wij hem tegen kwamen. Eerste paar schoten gratis n00b farm shots op clueless idioten. Je ziet ook heel goed hoe nuttig onze IS-7s en E5 waren in de city...

Maar mijn meest bijzondere moment is toch wel dat ik hem op een gegeven moment hoor zeggen: 'statpadder 140 is looking for the E3 now' :F

Farmed zelf eerst dik 2K dmg door te bushwanken en noemt anderen dan statpadders, seems legit.. Als er 1 tank niet mijn statpad tank is dan is het wel de Obj 140, in die tank heb ik nog niet eens blauwe stats volgens mij.

Toch weer het vooroordeel blijkbaar dat als je een paars kleurtje hebt je automatisch een statpadder bent, zelfs een ervaren streamer trapt in die valkuil blijkbaar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Damn.. camgain en bijna gelijk aansluitend een marathon missie..ze weten wel hoe ze spelers moeten lokken :)

http://worldoftanks.eu/en.../44/marathon-t44100-2016/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:11
xD Je kan hem ook gewoon kopen zoals vorige keren dus, zelfs in een extra delux bundel deze keer.

"
As was the case for past marathons, this time there will also be a fail-safe option you can use in case you can’t complete any of the missions. In addition to this, the tank will be also made available for purchase in the Premium Shop in a special bundle.
"

[ Voor 9% gewijzigd door Titus op 29-08-2016 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Iemand gezien hoe de vrouw van QB hem trouwens enorm trollt door zijn IS4 de mindere gun te geven en full HE te laden? Best wel meesterlijk om te zien wanneer hij doorheeft dat hij beetgenomen is.

Linkje naar video
Frentik schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 12:01:
[...]
Klopt hij lijkt inderaad erg op de Grille qua gameplay, dus dat komt goed. Gewoon elke dag je Nashorn crew ook de x2(3/5) ook in de Skorpion te laten halen, dan zit je zo op 100% en kan je met de 1ste skill beginnen (6th sense voor de commander, rest cammo).
Ik heb ook nog die speciale x5 missies voor de Skorpion, dus het idee is om zo snel mogelijk 1 of 2 crews in ieder geval op 100% te hebben, en als het even kan met 6th sense. Misschien dat ik er nog wat free xp tegenaan gooi, heb in ieder geval afgelopen weekend mijn overschot aan xp omgezet naar free xp.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-10 14:23
[...]

Zal nog een prestatie worden. Heb alleen tijd in het weekend.
De spotting missie ook niet gehaald daardoor :(

Kwam er elke keer op neer dat ik zelf volle bak moest draaien in mijn SP1C... Dan heb je wel veel assisted dmg, maar blijft er niet veel spotting dmg over helaas..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy

Met wie doel je op dat andere slachtoffer... 8)7

Wel altijd grappig om tegen QB te spelen moet ik zeggen, kans is toch niet zo heel groot dat je iemand tegenkomt. Heb het zelf nog maar een paar keer gehad.
Bestofbest, weet niet of je hem toevallig kent? Heb een paar keer met hem in platoon gespeeld, maar afgeschoten worden door qqbaby kan ik echt niet toestaan. })

Ik heb qqbaby 2x gezien in 25k battles.. de eerste keer toen zat ik in WHO volgens mij, was ik mijn t-54 aan het grinden.. maak ik jingles en qqbaby af en ikz0r had geluk. Bleek qqbaby mij die battle aan zijn ignore lijst te hebben toegevoegd omdat ik blijkbaar hun aan het focussen was :') zag pas dat 't hem was nadat ik hem had afgemaakt lol.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-10 10:02
p0st, kan ik in jouw modpack de minimap groter maken op een simpele wijze? Hij vergroot ook niet als ik op ctrl druk, en ik vind em nogal klein :(

En meteen een future request, kan je please een auto bino/camo loader toevoegen? _/-\o_

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
T-44-100 marathon is bekend gemaakt. 8 tokens nodig, met iedere nation 150k damage doen en 150 kills maken

[ Voor 25% gewijzigd door wsLy op 29-08-2016 14:03 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-10 20:45
Maardiweb schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:53:
[...]

p0st, kan ik in jouw modpack de minimap groter maken op een simpele wijze? Hij vergroot ook niet als ik op ctrl druk, en ik vind em nogal klein :(

En meteen een future request, kan je please een auto bino/camo loader toevoegen? _/-\o_
+

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AWitteveen
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-10 21:15
wsLy schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:02:
T-44-100 marathon is bekend gemaakt. 8 tokens nodig, met iedere nation 150k damage doen en 150 kills maken

Damn, dat is pittig. Ik zou sowieso een Franse, Chinese en Japanse token moeten kopen, aangezien ik daar geen tanks van heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
AWitteveen schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:31:
[...]

Damn, dat is pittig. Ik zou sowieso een Franse, Chinese en Japanse token moeten kopen, aangezien ik daar geen tanks van heb :'(
Japan heb ik ook niks van, denk dat ik wel ga beginnen met de mediums ervan.

Gaat wel pittig worden. 1,2 miljoen damage en 1200 kills in een maand tijd.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
AWitteveen schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:31:
[...]

Ik zou ook de Tjechische moeten kopen. Dus dan zit ik al aan 4 tokens, dat is 28 euro. Daar heb je ook de T-54 mod1 voor als ie in de aanbieding is. En dan vraag ik me af welke tank beter is. Al lijkt de T-44-100 me een leuke tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Hmm laatste maand zit ik op 600 kills en 800k damage... Dus kills moeten x2 en damage x1,5. Wel toegeven dat afgelopen 30 dagen incl LT, arty en dramatische sessies was en 4 weken met weinig speeluren door mijn werk.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Als jij al zo 'weinig' kills en damage doet dan ga ik er niet eens aan beginnen, nog los van het feit dat ik maar een van een paar naties tanks heb. Ik mis ook nog een groot deel skill :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb tier 10's van alle naties, maar met zulke eisen ga ik er niet aan beginnen. Er is een land bijgekomen, maar alsnog even het aantal kills/damage per land verhogen vergeleken met de vorige keer? Zeker toen te weinig tokens verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Quantor schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:56:
Ik heb tier 10's van alle naties, maar met zulke eisen ga ik er niet aan beginnen. Er is een land bijgekomen, maar alsnog even het aantal kills/damage per land verhogen vergeleken met de vorige keer? Zeker toen te weinig tokens verkocht.
De 150k is er al een keer eerder geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Wat is de weekly 50k Bounce -O-
Hmmm dat wordt veel BP en O-I rijden of ik moet de duck terug kopen. Verder heb ik niet echt bouncy tanks.
Meest is MT of turreted TD

Die lande missie laat ik denk gewoon liggen. te veel werk in een maand tijd.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
wsLy schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:18:
[...]

Bestofbest, weet niet of je hem toevallig kent? Heb een paar keer met hem in platoon gespeeld, maar afgeschoten worden door qqbaby kan ik echt niet toestaan. })

Ik heb qqbaby 2x gezien in 25k battles.. de eerste keer toen zat ik in WHO volgens mij, was ik mijn t-54 aan het grinden.. maak ik jingles en qqbaby af en ikz0r had geluk. Bleek qqbaby mij die battle aan zijn ignore lijst te hebben toegevoegd omdat ik blijkbaar hun aan het focussen was :') zag pas dat 't hem was nadat ik hem had afgemaakt lol.
Dat is opzich ook wel iets waard op de ignorelist van QB toch? :z

Ja die ken ik wel :X
Die werd gisteren door QB keihard outplayed zag ik op stream....hij probeerde nog zn turret te draaien
( terwijl die z'n laatste clip aan het laden was ) en zag QB en toen peeewwww deaded. Helaas. :+

Jammer dat die een arty hit moest vangen voor 40% van de hitpoints. Die tikte wel aan.

Heb zelf ook zoiets in het verleden gehad, oude-oude redshire zat ik met IS-7 in het water en hij boven me. Hij kon door mij niet pushen omdat ik die kant locked had. Platoon zat toen tegen Jingles en denk ook Ik. Hij was daarna ook super salty dat arty mij niet afmaakte in het water en ragequitte 2 games later 8)7

Game wel gewonnen omdat ze niet langs mijn flank kwamen. Ik belande toen iig niet op z'n ignore :+

Ook een keer bij hem in het team gezeten dik bovenaan in de VK4502A, en hij had het gevoel een super goede game gehad te hebben. kijkt hij de stats... so lets look at the stats..wooah that VK4502 had a good game :+

Always looking good on stream 8)

Net ff mijn stats van afgelopen 4 weken bekeken, op de website van WoT. Wordt inderdaad best wel een pittige missie. Zeker aangezien ik eigenlijk de Tsjechen en Japan niet wil spelen. ( TVP 50/51 en STB1 )

320 games - 684 kills en - 1.080.000 damage. En dat is tussen T8 en T10 qua tanks gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-10 17:33
Geen TVP? Lekker OP tanks spelen.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:54:
Geen TVP? Lekker OP tanks spelen.
TVP 50/51 is gewoon vies om te spelen, en vind me stats erop wel best. Eigenlijk vind ik bchat25t. en AMX 50b ook niet leuk om te spelen. Ik weet niet ik speel autoloaders nu niet echt voor me plezier. Ze zijn onwijs goed en misschien een beetje te makkelijk soms. Maar vaak ook zo random RNG. STB1 vind ik heel leuk als die werkt maar dat doet die meestal niet dus loop ik alleen maar te ragen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
jantje 2 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:27:
[...]

Dat is opzich ook wel iets waard op de ignorelist van QB toch? :z

Ja die ken ik wel :X
Die werd gisteren door QB keihard outplayed zag ik op stream....hij probeerde nog zn turret te draaien
( terwijl die z'n laatste clip aan het laden was ) en zag QB en toen peeewwww deaded. Helaas. :+

Jammer dat die een arty hit moest vangen voor 40% van de hitpoints. Die tikte wel aan.

Heb zelf ook zoiets in het verleden gehad, oude-oude redshire zat ik met IS-7 in het water en hij boven me. Hij kon door mij niet pushen omdat ik die kant locked had. Platoon zat toen tegen Jingles en denk ook Ik. Hij was daarna ook super salty dat arty mij niet afmaakte in het water en ragequitte 2 games later 8)7

Game wel gewonnen omdat ze niet langs mijn flank kwamen. Ik belande toen iig niet op z'n ignore :+

Ook een keer bij hem in het team gezeten dik bovenaan in de VK4502A, en hij had het gevoel een super goede game gehad te hebben. kijkt hij de stats... so lets look at the stats..wooah that VK4502 had a good game :+

Always looking good on stream 8)

Net ff mijn stats van afgelopen 4 weken bekeken, op de website van WoT. Wordt inderdaad best wel een pittige missie. Zeker aangezien ik eigenlijk de Tsjechen en Japan niet wil spelen. ( TVP 50/51 en STB1 )

320 games - 684 kills en - 1.080.000 damage. En dat is tussen T8 en T10 qua tanks gespeeld.
Ik ben de Great God QB ook twee keer tegen gekomen. Eerste keer was op de oude Live Oaks toen je nog bij de brug aan beide kanten een kemp bush had. Ik stond in de noord bush in m'n pre-nerf hellcat met coldzer0, hij stond in de zuidbush met z'n KV-2. Hij was super verbaasd dat wij hem konden spotten en hij ons niet. 8)7
Uiteindelijk waren we beiden als laatste over met elk iets van 150 hp. Dus we zijn gaan cappen omdat QB met nog 4 andere tanks over was met te veel hp. Vervolgens waren we scumbags omdat we gingen cappen....

Tweede keer dat ik em tegen kwam was op Ruinberg. Hij reed in z'n Panther vanuit de noord spawn via de stad naar E5 en werd vervolgens helemaal lek geschoten door de enemy meds vanuit het dorpje omdat daar niemand van ons heen gereden was. Het team kreeg de schuld omdat zij niet voor meneer aan het spotten waren terwijl in de eerste 30s van de game duidelijk was dat iedereen de stad in reed. Ik was met mijn SU-101 de stad in gereden omdat ik top tier was, hetgeen meneer niet beviel wat ik had moeten kempen in base om op het dorpje te schieten. Game verloren omdat hij dood was na iets van een minuut. |:(
Kijkt ie later naar de stats: So let's look at how little my team did on Ruinberg. Oh wow, that SU had a great game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 13:27
brid schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:08:
Wat is de weekly 50k Bounce -O-
Hmmm dat wordt veel BP en O-I rijden of ik moet de duck terug kopen. Verder heb ik niet echt bouncy tanks.
Meest is MT of turreted TD

Die lande missie laat ik denk gewoon liggen. te veel werk in een maand tijd.
Ik denk dat ik de komende tijd dus maar wat meters ga maken in de VK 45.02 (P) Ausf. B.

En die landen missie ga ik ook niet redden. Het aantal kills en damage zou ik in totaal wel kunnen halen. Maar niet onderverdeeld naar Japan, China en Tsjechië, aangezien ik van die landen geen tank hoger dan tier 6 heb (ok, misschien nog 1 tier 7).

[ Voor 4% gewijzigd door TukkerT op 29-08-2016 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
TukkerT schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:49:
[...]

Ik denk dat ik de komende tijd dus maar wat meters ga maken in de VK 45.02 (P) Ausf. B.

En die landen missie ga ik ook niet redden. Het aantal kills en damage zou ik in totaal wel kunnen halen. Maar niet onderverdeeld naar Japan, China en Tsjechië, aangezien ik van die landen geen tank hoger dan tier 6 heb (ok, misschien nog 1 tier 7).
Eigenlijk is deze missie ten opzichte van vorige keer ook moeilijker geworden. Je moet nu ineens 150 kills en 150k damage meer doen in dezelfde tijd. Ik vind eigenlijk dat ze moeten doen dat je van 5 van de 7 landen de missie moet halen. Zodat je zelf ook de vrijheid hebt om te kiezen met welke landen jij de missie wilt halen.

Nu ben je eigenlijk verplicht van elk land een top tier tank te hebben, en dan nog eens redelijk veel spelen ook. Het is natuurlijk wel endgame content, dus men verwacht ook dat je veel tanks hebt. Maar toch is het wel meer tijd intensief dan vorige keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
jantje 2 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 17:21:
[...]

Eigenlijk is deze missie ten opzichte van vorige keer ook moeilijker geworden. Je moet nu ineens 150 kills en 150k damage meer doen in dezelfde tijd. Ik vind eigenlijk dat ze moeten doen dat je van 5 van de 7 landen de missie moet halen. Zodat je zelf ook de vrijheid hebt om te kiezen met welke landen jij de missie wilt halen.

Nu ben je eigenlijk verplicht van elk land een top tier tank te hebben, en dan nog eens redelijk veel spelen ook. Het is natuurlijk wel endgame content, dus men verwacht ook dat je veel tanks hebt. Maar toch is het wel meer tijd intensief dan vorige keer.
8 landen zelfs...
Ze zouden het zo moeten doen;
Voltooi de missie met 6 landen en je krijgt de tank.
Optioneel: voltooi de missie met de overige 2 landen voor een exclusieve paint job en emblem.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
De tokens zijn ook goedkoper geworden #nosarcasm #greedyWG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Anders krijg je die Kolobanov's even in je schoot geworpen :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DGZ5H9nEM2bMuoEsHklMNiXo/full.jpg
http://wotreplays.com/site/2914622#ensk-mazlov-t29

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Titus schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:23:
De tokens zijn ook goedkoper geworden #nosarcasm #greedyWG
Wil je dat ze weer even duur als de WZ-111 tokens zijn? Die kostten in totaal iets van €65.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
jantje 2 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 17:21:
[...]

Als weekend-warrior ga ik hem ook niet halen vrees ik.
Lukte al niet met de spotting dmg afgelopen week. Bounce mission kan ik misschien komend weekend wel halen. Toch iets dat je veel meer zelf in de hand hebt, T-29 en T-32 hulldown of de VK45B van stal halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Dweebus schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:00:
[...]

Als weekend-warrior ga ik hem ook niet halen vrees ik.
Lukte al niet met de spotting dmg afgelopen week. Bounce mission kan ik misschien komend weekend wel halen. Toch iets dat je veel meer zelf in de hand hebt, T-29 en T-32 hulldown of de VK45B van stal halen.
Helaas moet je eerst 30k xp behalen voordat je de bounce missie kunt doen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-10 20:06
Die 30k XP is nog wel te doen, aangezien x3 en premium ook meetellen. Had hem gister in een potje of 20 wel gehaald en dan was t echt nog een zaad-avond.

Dat bouncen moet je inderdaad wel beetje de juiste tanks voor hebben, dan gaat t vrij snel.
T32/T34/T29 hull down. Of IS-6 ook altijd leuk.

[ Voor 32% gewijzigd door Arjant2 op 30-08-2016 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
User schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 21:47:
[...]
Wil je dat ze weer even duur als de WZ-111 tokens zijn? Die kostten in totaal iets van €65.
Google had mij verteld dat ze toen 10 per stuk kosten (kan me niet herinneren of er een combinatie prijs was maar volgens mij niet)

Dus waar mensen hem misschien nog wel te doen vonden vorige keer, is hij dat nu misschien niet meer. Maar om het "fair" te houden hebben ze de token prijs verlaagd.
10*7 vs nu 7*8
De grap is alleen dat ik denk dat mensen die er de vorige keer 1 nodig hadden A 10 er misschien nu 2 nodig hebben A 14

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr_Size
Hier is dan mijn compilatie van het Tank Event. Toch nog wel een behoorlijk lange video geworden, ik had meer dan 1 uur filmmateriaal ;)

De video is expres in het Engels, omdat het wellicht ook anderen interesseert, zeker als ik het aanprijs als 'Dutch Tank Fest' ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Mr_Size schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:05:
Hier is dan mijn compilatie van het Tank Event. Toch nog wel een behoorlijk lange video geworden, ik had meer dan 1 uur filmmateriaal ;)

[video]

De video is expres in het Engels, omdat het wellicht ook anderen interesseert, zeker als ik het aanprijs als 'Dutch Tank Fest' ;)
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/qTExp/a8fd51ded0.pngJa, tanks die de kijkers van het filmpje zo niet kunnen zien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
User schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:07:
[...]
[afbeelding]Ja, tanks die de kijkers van het filmpje zo niet kunnen zien. :+
Ach ja, het is geen foutloze video dan wel super mooi ge-edit :) Was wel blij verrast door de kwaliteit van mijn handcamera, zowel beeld als geluid zijn prima imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
wsLy schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:01:
[...]

Helaas moet je eerst 30k xp behalen voordat je de bounce missie kunt doen.
Op zich is dat wel te halen op vrijdagavond. Paar goede 2X potjes, dan ben je er nog wel een keer..
En dan met die bounce missions hopen op een paar chokepoint / camp maps. Himmelsdorf steegje of Lakeville swamp bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:07:
[...]
[afbeelding]Ja, tanks die de kijkers van het filmpje zo niet kunnen zien. :+
Ik moest even 2x kijken of die meneer onder in beeld een mogelijke facecam was met een greenscreen haha
Arjant2 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:46:
Die 30k XP is nog wel te doen, aangezien x3 en premium ook meetellen. Had hem gister in een potje of 20 wel gehaald en dan was t echt nog een zaad-avond.

Dat bouncen moet je inderdaad wel beetje de juiste tanks voor hebben, dan gaat t vrij snel.
T32/T34/T29 hull down. Of IS-6 ook altijd leuk.
Ik heb volgens mij die spotting missie al niet gehaald en die bounce missie ga ik waarschijnlijk ook niet halen. Enige wat je krijgt is toch een of andere nutteloze decal die je alleen ziet als niemand met zn neus boven op je zit toch?? :+

[ Voor 48% gewijzigd door jantje 2 op 30-08-2016 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-10 20:06
De spotting missie heb ik ook niet gehaald, heb vorige week eigenlijk weinig gewot met dat hete weer ;)
Zonder de pc aan was het al warm genoeg (afgezien van zonde van binnen zitten).
De bouncemissie haal ik vanzelf wel, speel veel in IS-6 laatste tijd, en in tier 8 games bounce je best veel.

[ Voor 23% gewijzigd door Arjant2 op 30-08-2016 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:53

[video]

Wel leuk dat als de M4 sherman voorbij rijd een van jullie zegt dat hij een derp gun heeft vanwege de houwitzer.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Redeta schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:49:
[...]

Wel leuk dat als de M4 sherman voorbij rijd een van jullie zegt dat hij een derp gun heeft vanwege de houwitzer.
Dat was ik zelf idd :+

Ik heb een unicum te pakken trouwens (althans voor mij): 10 games gespeeld in de WZ-131, 10 wins!! *O*
Beetje jammer alleen dat ik LT 7.4 nog steeds niet heb, want ja 2x Himmelsdorf, 2x Ruinberg, etc etc.. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:48

Rianata

Have you played Atari today?

Iemand nog een tank kopen? M4 Sherman bijvoorbeeld :)

http://www.warhistoryonli...on-is-up-for-auction.html

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Op troostwijk veilingen staat een Comet uit 1944 te koop

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-10 08:39
Redeta schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:57:
[...]

Op troostwijk veilingen staat een Comet uit 1944 te koop
Slecht 120.000 credits ;)

https://www.troostwijkauc...k/03-22698-28126-3783725/

[ Voor 19% gewijzigd door pns333 op 30-08-2016 15:03 . Reden: linkje erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Voor dat geld zou ik toch liever een appartement of goedkoop huisje kopen

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro

[video]

De Leo _/-\o_ <3 Dat Stalin plaatje _/-\o_ 8)

De panzer 61 lijkt wel een speelgoed tank vergelijken bij de T72.

[ Voor 9% gewijzigd door Kepro op 30-08-2016 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Kepro schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:09:
[...]

De Leo _/-\o_ <3 Dat Stalin plaatje _/-\o_ 8)

De panzer 61 lijkt wel een speelgoed tank vergelijken bij de T72.
Mutz is ook tier 8 he, T72 tier 11 gok ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Het was wel een rewardpremium tier9 Mutz, want 105mm kanon :)

Snap geen hol van die missies momenteel. Zag net dat ik nu bij de bounce missie ben. Speel momenteel best wat T29 en komende maand IS-6 voor credits, dus komt ongetwijfeld goed.

[ Voor 61% gewijzigd door Edmin op 30-08-2016 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:54
Edmin schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:07:
Het was wel een rewardpremium tier9 Mutz, want 105mm kanon :)

Snap geen hol van die missies momenteel. Zag net dat ik nu bij de bounce missie ben. Speel momenteel best wat T29 en komende maand IS-6 voor credits, dus komt ongetwijfeld goed.
Bounce missies is alleen nog deze week (tot maandag 7:00).

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hmm.. da's wel veel bouncen dan. Jammerdebammer. Missiemarathon gaat hem ook niet worden in verband met IRL. Dan maar gewoon op de grinds richten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
De worst T8 medium premium tank ook eindelijk 3 MoE op gehaald, duurde helaas best wel lang 116 games voor nodig gehad. Gelukkig gingen laatste paar procentjes deze keer juist wel hard in plaats van andersom^^

Meeste dit ding solo gespeeld wanneer er creditbonus was om wat extra credits binnen te harken, dat werkte wel lekker. Zonder credit bonus lijkt het wel geen nut te hebben om prems te spelen :+

FV4202 mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Ik zat toevallig op de NA server site van WG te kijken( had het ff niet door ) en die gasten kunnen gewoon door in platoon te spelen bijna elke T6 premium in de game vrijspelen door een aantal dagen achter elkaar te spelen. Dit is nog naast de T44-100 marathon. Volgens mij hebben wij dit niet op de EU toch?

http://worldoftanks.com/e...ser/18/tank-rewards-sept/

Die T44-100 is trouwens niet echt de moeite waard denk ik zo? 160pk mindere engine en voor derest identiek aan de T44... lekker nutteloze premium tank.

[ Voor 6% gewijzigd door jantje 2 op 31-08-2016 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-10 11:10

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

jantje 2 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:00:
Ik zat toevallig op de NA server site van WG te kijken( had het ff niet door ) en die gasten kunnen gewoon door in platoon te spelen bijna elke T6 premium in de game vrijspelen door een aantal dagen achter elkaar te spelen.
en de E25 als je geluk hebt. 8)7

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:00:
Ik zat toevallig op de NA server site van WG te kijken( had het ff niet door ) en die gasten kunnen gewoon door in platoon te spelen bijna elke T6 premium in de game vrijspelen door een aantal dagen achter elkaar te spelen. Dit is nog naast de T44-100 marathon. Volgens mij hebben wij dit niet op de EU toch?

Die T44-100 is trouwens niet echt de moeite waard denk ik zo? 160pk mindere engine en voor derest identiek aan de T44... lekker nutteloze premium tank.
Een tier 8 medium met mobiliteit tussen de T-62A en de Object 140 in? Yes please.
Hij heeft dan misschien wel een zwakkere motor, maar de ground resistance is belachelijk laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:03:
[...]
Een tier 8 medium met mobiliteit tussen de T-62A en de Object 140 in? Yes please.
Hij heeft dan misschien wel een zwakkere motor, maar de ground resistance is belachelijk laag.
Die stats heb ik nog niet bekeken maar is het nu dan gewoon een T44 of wat is het voordeel/verschil ten opzichte van de T44 ik kon het zo snel niet vinden. Niet echt in de soft stats verder gekeken. Enige verschil wat ik zag was 0,1 sec aimtime... :+

T44 is zowiezo al een meh T8 medium wat ik me kan herinneren. Rijdend ammorack 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik vond het een heerlijke tank itt iedereen met de ammoracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:12:
[...]

Die stats heb ik nog niet bekeken maar is het nu dan gewoon een T44 of wat is het voordeel/verschil ten opzichte van de T44 ik kon het zo snel niet vinden. Niet echt in de soft stats verder gekeken. Enige verschil wat ik zag was 0,1 sec aimtime... :+

T44 is zowiezo al een meh T8 medium wat ik me kan herinneren. Rijdend ammorack 8)7
Clicketyclick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Maar wat is dan de "Get your Dicker Max" missie die je 13x moet vervullen :?

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
brid schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:41:
[...]

Maar wat is dan de "Get your Dicker Max" missie die je 13x moet vervullen :?
Staat er onder (klik op 'Expand' bij sub missions.

Conditions: Earn a total of 20,000 XP over any number of battles
Be in the top 10 players on your team by base experience earned (bonuses for the first victory, Premium Account, etc., will not be counted to determine the rankings)

Je hebt dus 15 dagen om 13x die missie te halen, en je mag hem 1x per dag halen. Je hebt dus maar 2 rustdagen :P

[ Voor 10% gewijzigd door ElPaco op 31-08-2016 16:44 ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

ElPaco schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:43:
[...]

Be in the top 10 players on your team by base experience earned (bonuses for the first victory, Premium Account, etc., will not be counted to determine the rankings)

Je hebt dus 15 dagen om 13x die missie te halen, en je mag hem 1x per dag halen. Je hebt dus maar 2 rustdagen :P
Ahh die zag ik niet zo snel op de mobiel. gelukkig is het maar 20k met premium + x2 en eventueel een reserve heb je dat zo gehaald >:)

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
brid schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:48:
[...]

Ahh die zag ik niet zo snel op de mobiel. gelukkig is het maar 20k met premium + x2 en eventueel een reserve heb je dat zo gehaald >:)
Maar je moet dat dus wel 13 van de komende 15 dagen doen. Ik kan helaas niet zo vaak spelen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElPaco schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:43:
[...]

Komt er dus op neer dat je 260 k xp moet halen voor een Dicker Max? :? Ik heb hem vorig jaar al gehaald toen was die missie volgens mij een stuk eenvoudiger. Nu zou ik dan dus 1.2 miljoen credits krijgen en een garageslot. Volgens mij heb ik die credits met een tier 8 premium veel sneller bij elkaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:51:
[...]

Komt er dus op neer dat je 260 k xp moet halen voor een Dicker Max? :? Ik heb hem vorig jaar al gehaald toen was die missie volgens mij een stuk eenvoudiger. Nu zou ik dan dus 1.2 miljoen credits krijgen en een garageslot. Volgens mij heb ik die credits met een tier 8 premium veel sneller bij elkaar....
Yep in een avond heb je die credits al minimaal en met credit bonus zowiezo het dubbele. Als je de tank al hebt is de missie het dus niet echt waard als ik het zo lees. Weet niet of je nog andere dingen krijgt voor het completen van die 20k? Maar zo te horen zal ik het niet gaan doen, heb hem vorige keer ook al gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Laatst online: 05-10 21:36
Ik heb de Dicker Max al (gekocht) en ga zondag op vakantie zonder Gaming Rig. Toevallig vervalt/verloopt m'n premium account ook op zaterdag.

• ElPaco
jantje 2 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 17:16:
[...]

Yep in een avond heb je die credits al minimaal en met credit bonus zowiezo het dubbele. Als je de tank al hebt is de missie het dus niet echt waard als ik het zo lees. Weet niet of je nog andere dingen krijgt voor het completen van die 20k? Maar zo te horen zal ik het niet gaan doen, heb hem vorige keer ook al gehaald.
Je krijgt 1 grote repair kit per keer dat je hem haalt. Voor 5x en 10x krijgt je ook nog wat dingen, maar niet heel spannend allemaal.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wsLy
Aangezien WG EU hier geen bericht over plaatst...
Een nieuwsbericht van de US site over de supertest voor Patch 9.16. Dit gaat een mooie patch worden!

Update 9.16 and the Supertest

World of Tanks developers continuously work to bring more updates and improvements to the game. Here's a sneak peek at what our selected Supertesters are trying out.

Stay tuned for your chance to try them out in the forthcoming Public Test.

What's the Supertest?
The Supertest happens at the early stages of development, and involves checking the changes of a new update, searching for the most critical issues before releasing it to the public. World of Tanks Supertests are divided into production tests (new maps, balancing vehicles, etc.), and version tests. These tests usually happen about 60 days before a release.

Once Supertests are complete, public tests become available to anyone interested in trying out the new features.

Update 9.16

We've prepared the first Swedish vehicle for release, reworked the Paris map for Random Battles, made a number of changes to address player toxicity in game, and implemented several new game interface features.

This is preliminary update content. The final set of update features will be revealed just before release.

The First Swedish Tank

At gamescom this year, we revealed the Swedish tech tree. The first Swedish tank introduced is the Strv m/42-57 Alt A2, a Premium tier VI medium tank.

It's got the French AMX 13's oscillating turret mounted on a Strv m/42 suspension, making it the game's first tier VI autoloader medium tank.

Afbeeldingslocatie: https://static-ptl-us.gcdn.co/dcont/fb/image/strv_m42-57_alt_a2_2.jpg

Its three-member Crew includes a Commander (who can also serve as a Radio Operator and Loader), a Gunner (can also perform as a Loader), and a Driver.

New Paris Map

The Paris-based map, originally developed for Rampage mode, is being reworked for Random battles. It'll be easily recognizable with real-world structures like the Eiffel Tower, Seine River Bank and the Theatre National de Chaillot.

The map's main engagement areas:

Urban area for heavily armored vehicles
Afbeeldingslocatie: https://static-ptl-us.gcdn.co/dcont/fb/image/paris1.jpg
Open area for fast vehicles
Afbeeldingslocatie: https://static-ptl-us.gcdn.co/dcont/fb/image/paris2.jpg
Center with clear view and good firing positions
(but not great cover)
Afbeeldingslocatie: https://static-ptl-us.gcdn.co/dcont/fb/image/paris3.jpg

"Battle Chat" Modifications

We have received quite a bit of community feedback that "Battle Chat" between the teams during a battle has been a source not only of abusive language, but also of "griefing" and cheating. The cross-team chat often becomes too emotional and provocative, or is used to reveal your team's position to the opponents. To prevent this, we’ve decided to disable the cross-team "Battle Chat" in all battle types except Team Training.

In addition, same-team Battle Chat can also be a source of toxicity, and so that chat will also receive a new feature: when hovering over another player’s nickname or a message from that player, the player will not only have the option to complain about another player or blacklist that player, but also to block messages from that player during the battle (or "muting”). This option will be recipient-based; the muted player can type messages, but the player who muted them won't see them. This allows players to ignore or not receive messages from players they find offensive in battle. The complaint system will also allow players to register a complaint about players using offensive language, but muting them will also mean they don’t have to continue reading it.

Restoring Vehicles and Crew

Right now, the only way to get back a tank or Crew that you've accidentally sold or dismissed is to contact Customer Service. With Update 9.16, you can get tanks and Crew back right from the Garage!

Vehicles
Afbeeldingslocatie: https://static-ptl-us.gcdn.co/dcont/fb/image/vehicle_recovery.jpg
Afbeeldingslocatie: https://static-ptl-us.gcdn.co/dcont/fb/image/vehicle_recovery_2.jpg
Crew
Afbeeldingslocatie: https://static-ptl-us.gcdn.co/dcont/fb/image/crew_recovery.jpg
Afbeeldingslocatie: https://static-ptl-us.gcdn.co/dcont/fb/image/crew_recovery_2.jpg

Improved Spotting

In a continuing effort to optimize our server code performance, we've greatly improved the time it takes to display a vehicle that's been spotted. For more info on the difference between spotting mechanics in Updates 9.15.1 and 9.16, watch the video:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kbeod_gPNRQ]

Vehicle Comparison in Garage

The long-awaited ability to compare vehicles directly in the game is coming with Update 9.16. Compare vehicles, and see the effects of different modules, Crew Skills and equipment.

Afbeeldingslocatie: https://static-ptl-us.gcdn.co/dcont/fb/image/vehicle_comparison.jpg

Adding Popular Mods

Single/Double Vehicle Carousel - allows the game to display more vehicles in the carousel. Useful for players that own a lot of vehicles
Afbeeldingslocatie: https://static-ptl-us.gcdn.co/dcont/fb/image/standard_selector.jpg
Afbeeldingslocatie: https://static-ptl-us.gcdn.co/dcont/fb/image/minimalistic_two-level_selector.jpg
Afbeeldingslocatie: https://static-ptl-us.gcdn.co/dcont/fb/image/two-level_selector.jpg

Battle Indicators - extra combat infromation in battle
Afbeeldingslocatie: https://static-ptl-us.gcdn.co/dcont/fb/image/bi1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://static-ptl-us.gcdn.co/dcont/fb/image/bi2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://static-ptl-us.gcdn.co/dcont/fb/image/bi3.jpg

New Minimaps

In 9.15.1 we started reworking the minimaps into a new format. We're aware there were display bugs in this feature on initial release and have addressed them. In this update, we are adding 14 more minimaps into the game:Bron: http://worldoftanks.com/e...owser/17/super-test-9-16/

Stichting Hobbyserver

• KeiFront
  • Laatst online: 29-09 19:44
Battle Indicators - extra combat infromation in battle
Afbeeldingslocatie: https://static-ptl-us.gcdn.co/dcont/fb/image/bi1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://static-ptl-us.gcdn.co/dcont/fb/image/bi2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://static-ptl-us.gcdn.co/dcont/fb/image/bi3.jpg
Finally :*), uiteindelijk spotting damage ingame, etc nuttige feature.

[ Voor 13% gewijzigd door KeiFront op 01-09-2016 17:07 ]

• Mr_Size
Ach ja, leuk hoor al die updates. Maar de game gaat er niet beter van spelen als je EEN HELE MIDDAG LANG dit soort teams krijgt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ivaEyqmq30s3uygAKYNgmwx6/thumb.jpg

Uiteindelijk na 5/17 gestopt uit pure frustratie, murw geslagen door de game en vlak voordat ik dreigde rituele zelfmoord te gaan plegen. Dit was de meest verschrikkelijke middag ooit. The things I've seen, teh horror. Wat is solo spelen in deze game toch een farce geworden en light tanks zijn compleet maar dan ook compleet overbodig in deze game. Uiteraard ook geen missie gehaald, ondanks 2x Malinovka en een keer Prokhorovka. :r

• Emryte
Mr_Size schreef op donderdag 01 september 2016 @ 18:15:
Ach ja, leuk hoor al die updates. Maar de game gaat er niet beter van spelen als je EEN HELE MIDDAG LANG dit soort teams krijgt:

[afbeelding]

Uiteindelijk na 5/17 gestopt uit pure frustratie, murw geslagen door de game en vlak voordat ik dreigde rituele zelfmoord te gaan plegen. Dit was de meest verschrikkelijke middag ooit. The things I've seen, teh horror. Wat is solo spelen in deze game toch een farce geworden en light tanks zijn compleet maar dan ook compleet overbodig in deze game. Uiteraard ook geen missie gehaald, ondanks 2x Malinovka en een keer Prokhorovka. :r
Ze zijn gelukkig bezig met die matchmaking fixing in Sandbox mode. Jammer genoeg duurt het alleen even voordat het uitkomt

game pc

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:46
Vooral dat eerder spotten ziet er goed uit. Het gebeurt nu nog veel te vaak dat een tank die jij zeker als eerste had moeten zien alsnog jou als eerste kan raken. Maar ook voor de rest ziet het er uit als een leuke patch :)

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-10 14:13

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Goh, heb altijd het idee als ik de xp bonus inschakel RNG mij afstraft... wat een graf potjes vanavond zeg.... :X

Whatever.

• Kepro
Wat ik zojuist heb ervaren met Size, op de map mines is werkelijk onbeschrijfbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2crashandburn
Kepro schreef op donderdag 01 september 2016 @ 23:12:
Wat ik zojuist heb ervaren met Size, op de map mines is werkelijk onbeschrijfbaar.
Je werd gespot terwijl je bij de rode lijn op A1 stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:48

Rianata

Have you played Atari today?

Ik zit al bijna 1,5 uur op het puntje van mijn stoel te wachten op het hele verhaal! :Y :/ :| :-(

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 23:23
Na 25 seconden was je al kapotgeschoten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vertel anders ook even direct wat je dan hebt meegemaakt........

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 03:44:
[...]

Vertel anders ook even direct wat je dan hebt meegemaakt........
Hij zegt toch dat het onbeschrijfbaar was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-10 15:00
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 07:24:
[...]

Misschien even kleine audio-boodschap doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 07:24:
[...]

Fair enough.

Gisteren 5 CW battles gedaan en in totaal 876 Fame Points daarmee behaald :+ User zat ook in dat team, dus wij hebben goede zaken gedaan gisteren :p
Laatste battle tegen de owner was wel een pittige.. laatste 30 seconden werd hij pas beslist.. vijand was goed ingegraven. A2/B2 camp op Fishermans Bay is altijd wel lastig te breken, aangezien de vijand lastig te spotten is en ze hoger liggend terrein hebben én cover voor arty..

[ Voor 14% gewijzigd door wsLy op 02-09-2016 07:28 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Misschien dat Size de replay nog heeft.

Pagina: 1 ... 47 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).