Iemand nog een invite code nodig? Zat bij mijn Intel processor, is voor nieuwe spelers.....en dat ben ik niet....
Hallo
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hallo
Verwijderd
In een city map met een lt naar voren rijden, alle heavy's blijven achterin hangen en BOOOOM one shot door een TD, next game. Leuk dat spotten joh!!Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:50:
Heb weer veel plezier met het spel.
MAAR god wat erger ik me aan Light/Scout tanks die niet gaan spotten maar gewoon lekker rond eigen spawn blijven campen..
Ik rij met de T32 rond, maar ik ben 9 van de 10 keer de persoon in ons team met de meeste spots.
En ik zeg niet dat mensen MOETEN gaan spotten, maar als je een Light/Scout tank kiest, doe dan gewoon je taak
In dat geval doe jij toch echt iets verkeerd._Z3 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:07:
[...]
In een city map met een lt naar voren rijden, alle heavy's blijven achterin hangen en BOOOOM one shot door een TD, next game. Leuk dat spotten joh!!
Suicide scout, best scout. Toch?XBladee schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:11:
[...]
In dat geval doe jij toch echt iets verkeerd.
Gewoon binocs op al je heavies gooien. Werkt fantastisch.Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:50:
Heb weer veel plezier met het spel.
MAAR god wat erger ik me aan Light/Scout tanks die niet gaan spotten maar gewoon lekker rond eigen spawn blijven campen..
Ik rij met de T32 rond, maar ik ben 9 van de 10 keer de persoon in ons team met de meeste spots.
En ik zeg niet dat mensen MOETEN gaan spotten, maar als je een Light/Scout tank kiest, doe dan gewoon je taak
Verwijderd
Dat heb ik ook.2crashandburn schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:38:
[...]
Gewoon binocs op al je heavies gooien. Werkt fantastisch.
Nouja dat zit er bij jou ook niet in met die equipment setup op een heavy tank. Sorry dat ik het zeg..Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:57:
[...]
Op mijn T32 heb ik
-Camo net (toch handig voor die grotere open maps waarin je wat meer moet afwachten).
-Coated Optics.
-Binocular Telescope.
Het samenspel en het logisch nadenken van sommige mensen...
[ Voor 68% gewijzigd door wsLy op 20-08-2016 13:15 ]
Verwijderd
Bedankt, nu mag ik mijn bureau opkuisen.[b][message=48038349,noline]
Op mijn T32 heb ik
-Camo net (toch handig voor die grotere open maps waarin je wat meer moet afwachten).
-Coated Optics.
-Binocular Telescope.
Pics or it didn't happen!Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:28:
[...]
Bedankt, nu mag ik mijn bureau opkuisen.
Zei "W...T...F?!" terwijl ik yoghurt aan het opvreten was.
Nu lijk ik op een Thaise ladyboy na een zware nacht uit.
Verwijderd
Leuk dat je dit dan zegt, maar kan je ook zeggen waarom dan?wsLy schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:14:
[...]
Nouja dat zit er bij jou ook niet in met die equipment setup op een heavy tank. Sorry dat ik het zeg..
Verwijderd
Als ik een heavy tank rijd dan sta ik meestal aan de frontlines. Dus ik wil zoveel mogelijk bonus op mijn mobiliteit, gun handling en dpm. Zodat ik maar kort uit m'n cover hoef te komen om op de enemy te schieten. Op die manier ben ik naar beste mogelijkheid een damage dealer en soaker.Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:33:
[...]
Leuk dat je dit dan zegt, maar kan je ook zeggen waarom dan?
Ik gebruik die Camo-net omdat je af en toe wel eens moet stilstaan met een tank, en zo'n net helpt dan wel een beetje. (toch?)
En die 2 optics heb ik omdat er genoeg potjes zijn waar er door niemand word gespot en ik zelf dan naar voren moet rijden...Deze helpen dan bij deze taak....
Dus er zit zeker wel een logische gedachte achter, het is niet de beste set-up voor deze tank..... Daar ben ik het 100% mee eens
Maar als de Lights 9 van de 10 keer rond eigen spawn blijven rond hangen, dan moet ik toch wat improviseren... Heb elk potje wel zo'n 20 tot 30 spotted hits met mijn heavy..
Als ik met mijn Duitse Light tank speel, dan rij ik rots voor rots(of gebouw na gebouw) naar de overkant tot ik bij de enemy ben en blijf iedereen spotten tot mijn team ze van een afstandje eraf kan knallen.
Correct me if i'm wrong.... Maar is dat is toch DE taak van een Light tank?
[ Voor 14% gewijzigd door Breezers op 20-08-2016 13:48 ]
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Verwijderd
Verwijderd
Gelieve orzanels raad aan jou niet zomaar afdoen alsof het idee van jou komt, aub.Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:34:
Ik raad aan vstabs/rammer/vents of optics.
De setup van just_jan lijkt mij anders perfect voor jouw redline-snipe-wn8-pad speelstijlVerwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:34:
Op de T32 moet je echt geen camonet gebruiken is gewoon doodzonde.
Ik raad aan vstabs/rammer/vents of optics.
Verwijderd
Ik ben een unicum ik weet zelf prima hoe ik moet spelenVerwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:37:
[...]
Gelieve orzanels raad aan jou niet zomaar afdoen alsof het idee van jou komt, aub.
Verwijderd
Ja want met redline snipen haal je ook wel 3800 recents in tier 10's ja jij snapt duidelijk hoe het spel werkt2crashandburn schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:38:
[...]
De setup van just_jan lijkt mij anders perfect voor jouw redline-snipe-wn8-pad speelstijl
Verwijderd
Miljaar, mijn broek mag dus ook in de was...Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:48:
[...]
Ik ben een unicum ik weet zelf prima hoe ik moet spelen
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:55:
[...]
Miljaar, mijn broek mag dus ook in de was...
Toch bijzonder dat ik van de 5 games vandaag geen enkele arta ben tegen gekomen.Mr_Size schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:44:
[...]
![]()
Wel weer redelijke x5 dag gehad, hoewel gisteren nog beter ging. Vandaag toch wat meer last van arrrrrrrtaaa en gare teamgenoten. Het weekend is nu echt losgebarsten
Iets wegkomen bij de red-line en zelfs U komt arta tegenKepro schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 16:26:
[...]
Toch bijzonder dat ik van de 5 games vandaag geen enkele arta ben tegen gekomen.
Fixed.Ramasha schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:47:
[...]
Iets wegkomen bij de red-line en zelfs U komt arta van het andere team tegen
Unbanned worden komt eerst.Ramasha schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:47:
[...]
Iets wegkomen bij de red-line en zelfs U komt arta tegen
I did. Top tank. speelt heel erg als de grille. snel, goeie gun. en in de huidige meta snelheid>dpm komt hij dus helemaal tot zen recht.Kepro schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:42:
Heeft iemand de Rhm skorpion al gekocht?
Mwah, meeste spelers spelen nu deze td als een soort forward T67 maar zijn na een schot snel gespot en in ca 2 schoten kapot omdat ze niet snel kunnen wegkomen en papieren armour hebben. De Grille 15 spelers spelen meer 3e lijn en lijken betere cammo te hebbenXBladee schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:03:
[...]
I did. Top tank. speelt heel erg als de grille. snel, goeie gun. en in de huidige meta snelheid>dpm komt hij dus helemaal tot zen recht.
Alleen die Fiery Salient game was echt WTF.. met die verdwijnende shells waar we allemaal last van hadden en het hoge aantal bounces...Mr_Size schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:44:
[...]
![]()
Wel weer redelijke x5 dag gehad, hoewel gisteren nog beter ging. Vandaag toch wat meer last van arrrrrrrtaaa en gare teamgenoten. Het weekend is nu echt losgebarsten
[ Voor 9% gewijzigd door wsLy op 20-08-2016 23:29 ]
Ik val niet echt onder de meeste spelersBreezers schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:47:
[...]
Mwah, meeste spelers spelen nu deze td als een soort forward T67 maar zijn na een schot snel gespot en in ca 2 schoten kapot omdat ze niet snel kunnen wegkomen en papieren armour hebben. De Grille 15 spelers spelen meer 3e lijn en lijken betere cammo te hebben
Ik probeer alleen aan te geven dat kennelijk door de karakteristieken van die tank, dat deze TD "anders" wordt gespeeld dan een klassieke TD. Meer vooruitgeschoven, vaker in eerste lijn en daardoor sneller gespot en gekilled. In de potjes dat ik deze tank ben tegengekomen zie ik dat andere spelers (zowel eigen team als vijand) in 9/10 gevallen deze tank zo spelen. Het is op zich een prima tank, maar door dat men deze op een bepaalde manier inzet en vaak vroeg wordt gespot/gekilled, is de damage die gedaan wordt relatief laag en de toegevoegde waarde voor het team ook minder tov TD die op de laatste lijn spelen.XBladee schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 00:34:
[...]
Ik val niet echt onder de meeste spelers. camo is "ok" niet super zoals de rhm. gun is beter dan de rhm imo. Je ruilt een klein beetje dpm tegen .3 accuracy inplaats van .35. Maar zoals ik al zei in de huidige meta snelheid>dpm en eigenlijk ook camo.
En als je een discussie wil starten met de meeste spelers zullen deze tank niet waarderen omdat ze "slecht" zijn. Dan zijn ze "slecht" in elke tank....
Alsof die setup van photo zon mindblown iets is wat alleen unicums weten? Dat is toch eigenlijk de standaard setup die voor elke tank wordt gebruikt? Die orzanel en zn optic love is soms ook wat overdreven bijv. En photo...unicum? Ik dacht dat je een blauwe bob was?Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:37:
[...]
Gelieve orzanels raad aan jou niet zomaar afdoen alsof het idee van jou komt, aub.
[ Voor 5% gewijzigd door Okars op 21-08-2016 11:02 ]
Ja dat is meestal het geval... als je een tijdje alleen maar bepaalde tanks gaat spelen dan raak je eraan gewend en leer je hun voordelen en nadelen kennen. Hierdoor leer je dus hoe je die tank moet spelen en wat je er wel en niet mee moet doen.Okars schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 10:58:
Bijkomend voordeel: als je dedicated met een tank speelt, gaat direct je WN8 en je winrate omhoog.
Zou dat de truc zijn om het spel en de tanks écht te leren spelen? Gewoon je op één (of twee) tanks concentreren?
B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070
Maar is dat ook niet met de grille het geval? Persoonlijk rij ik aan het begin van de match gewoon naar mijn favoriete medium spot op de map. Spot wat tanks en verkoop 1 750 alpha schot en rij daarna weer weg en zoek een andere spot. Het leuke van deze TD's is juist dat je zo af en toe naar de 1ste lijn kan rijden en weer weg kan komen omdat de mobiliteit en de turret het toelaat. En omdat je camo "ok" is spotten ze je meestal pas als je schiet. Dus je punt van deze TD hoort niet op de eerste lijn thuis ben ik met je eens, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat het wel mogelijk is met deze TD's.Breezers schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 08:22:
[...]
Ik probeer alleen aan te geven dat kennelijk door de karakteristieken van die tank, dat deze TD "anders" wordt gespeeld dan een klassieke TD. Meer vooruitgeschoven, vaker in eerste lijn en daardoor sneller gespot en gekilled. In de potjes dat ik deze tank ben tegengekomen zie ik dat andere spelers (zowel eigen team als vijand) in 9/10 gevallen deze tank zo spelen. Het is op zich een prima tank, maar door dat men deze op een bepaalde manier inzet en vaak vroeg wordt gespot/gekilled, is de damage die gedaan wordt relatief laag en de toegevoegde waarde voor het team ook minder tov TD die op de laatste lijn spelen.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Verwijderd
Nice man, had je je zakgeld weer binnen?Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 14:44:
Zo eerste 100 games in m48 patton afgerond. Probeerde nog om 4K+ te halen maar ben gewoon net niet helemaal in vorm nog na mijn 4 maanden break.
Echt een geweldige tank die gun is heerlijk bijna geen aimtijd.
[afbeelding]
Is het gelukt om 100 games te spelen zonder weer gebanned te worden. Dat is op zichzelf al een hele prestatieVerwijderd schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 14:44:
Zo eerste 100 games in m48 patton afgerond. Probeerde nog om 4K+ te halen maar ben gewoon net niet helemaal in vorm nog na mijn 4 maanden break.
Echt een geweldige tank die gun is heerlijk bijna geen aimtijd.
[afbeelding]
[ Voor 36% gewijzigd door jantje 2 op 21-08-2016 17:26 ]
Verwijderd
Wat de T20 al zei in de chat. Je was iets te afwachtend net als de rest van de tanks op jouw flank. Die cromwell was niet echt een bedreiging. Als je eerder had gefocust op de heavy tanks dan had je die flank waarschijnlijk ook eerder gewonnen. Nu stond je best een tijdje niets te doen.Alexander0506_1 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:57:
Wat heb je soms pech: https://replays.quickybaby.com/result.php?id=257019
Kunnen jullie mij wat tips geven hoe ik misschien had kunnen win?
Oke, bedankt!Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 20:44:
[...]
Wat de T20 al zei in de chat. Je was iets te afwachtend net als de rest van de tanks op jouw flank. Die cromwell was niet echt een bedreiging. Als je eerder had gefocust op de heavy tanks dan had je die flank waarschijnlijk ook eerder gewonnen. Nu stond je best een tijdje niets te doen.
Soon™Kepro schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:28:
Is er al bekend wanneer de Zweedse lijn beschikbaar komt? Of is dit nig steeds 'einde van het jaar'?
Als ik mij niet vergis is het een tier 6.. en zo duur zijn tier 6 premiums niet.RagingPenguin schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:22:
WG kennende zullen we eerst idd wel een overpricede Zweedse prenium krijgen 'voor crewtraining' (lees: om de goed geld te verdienen aan de Zweedse tankfans)
In de hoop dat er dan ook echt wel leuke tanks tussen zitten... (ik heb alle stats niet nagekeken maar heb toch nog niets speciaals gehoord)wsLy schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:33:
[...]
Als ik mij niet vergis is het een tier 6.. en zo duur zijn tier 6 premiums niet.
Tevens ben ik een female crew aan t sparen om in een Zweedse tank te plaatsen.
https://thearmoredpatrol.com/2016/08/17/swedish-tree-leaked/Dreekenkorin schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:49:
ik heb nog niks van de zweedse lijn gezien behalve het filmpje met de geschiedenis op WoT-pagina. Is er al een tree gelekt?
Ik las dat de premium niet zo super zou zijn voor crew training. Het is wat ik begreep een medium en de 2 zweedse tank-lines die in het spel komen eindigen met TD's en Heavy's. Maar goed dat betekend niet dat WG er geen geld mee wil (en gaat) verdienen.RagingPenguin schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:22:
WG kennende zullen we eerst idd wel een overpricede Zweedse prenium krijgen 'voor crewtraining' (lees: om de goed geld te verdienen aan de Zweedse tankfans)
Daar had ik ook last van ja. Gelukkig was het vooral bij het begin van een match, en maar zelden gedurende de pot. Ook leuk dat op het moment dat het in de pot gebeurt weer een self-proclamed Erwin Rommel m'n positie gaat pingen dat ik moet bewegen. Ik wil wel, maar ik mag niet!Edmin schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:00:
Overigens merk ik afgelopen weekend en vanochtend een enorme lag op EU1. In de chat blijkt dat ik niet alleen ben; het lijkt af en toe wel stop motion video. Ping is prima, maar toch bevriest het beeld. Op EU2 lijkt er niets aan de hand.
WG is en blijft een bedrijf en als jij je spelletje wil blijven spelen hebben ze nou eenmaal geld nodig... En persoonlijk vind ik dat wot het je niet door de neusboord met een belachelijk pay2win systeem zoals in andere games....RagingPenguin schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:22:
Had het ook, gisteravond helemaal extreem. Echt extreem, kon niet eens normaal rijden.Edmin schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:00:
Overigens merk ik afgelopen weekend en vanochtend een enorme lag op EU1. In de chat blijkt dat ik niet alleen ben; het lijkt af en toe wel stop motion video. Ping is prima, maar toch bevriest het beeld. Op EU2 lijkt er niets aan de hand.
B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik heb hard gelachen om de reacties(BesiX, fantastisch!), en er zijn meerdere antwoorden gekomen van setups die aangeraden worden, maar zo snel zag ik geen enkele die uitlegt waarom camo/bino op een T32 een slecht idee is.Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:57:
Op mijn T32 heb ik
-Coated Optics.
-Binocular Telescope.
Je weet in welk draadje je dit post neem ik aan. De mensen die reageerden hebben geen flauw wat je bedoelt met 'jezelf', laat staan kritisch.Titus schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 20:23:
[...]
Altijd eerst kritisch naar jezelf kijken voor je gaat ragen op anderen.
[ Voor 11% gewijzigd door Derby op 22-08-2016 21:11 ]
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Op naar de derde mark. Deze kostte zo'n 3k combined.Overwinning!
Gevecht: Steppe
Voertuigen: ISU-130
Ervaring ontvangen: 2.188
Credits ontvangen: 168.195
Gevechtsprestaties: 2 Markeringen van uitmuntendheid, Top Gun, Spartaan, Meesterschaps badge: "Tank-aas"
Dat was een leuke pot, ik heb heel wat kilometers gemaakt met zijn te heet gewassen type 59.User schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 21:47:
[...]
Op naar de derde mark. Deze kostte zo'n 3k combined.
3MoE gaat nog een uitdaging worden. Zal wel iets van 4-4.5k combined zijn.
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Pot, meet ketel.Derby schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 20:57:
Eindelijk iemand die de tijd neemt om inhoudelijk te reageren op de t32 setup. Hulde.
[...]
Je weet in welk draadje je dit post neem ik aan. De mensen die reageerden hebben geen flauw wat je bedoelt met 'jezelf', laat staan kritisch.
[ Voor 10% gewijzigd door User op 22-08-2016 22:10 ]
Ja ging lekker vanavond, beter dan gedacht eerlijk gezegd. Maar ik had niet gedacht dat ik alsnog zo'n 21 potjes nodig was om mijn MoE met 5% omhoog te krikken. Maar twee dikke TDs en een scout in platoon is echt evil. Alles wat gespot wordt raakt gewoon in 1 klap 1000 HP kwijt.GJP80 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 21:56:
[...]
Dat was een leuke pot, ik heb heel wat kilometers gemaakt met zijn te heet gewassen type 59.
Ik heb ook maar eens een singleshot light geregeld voor de missies.
Men gaat met twee RHM Scorpion s3als in een platoon en vraagt in wel bosje moet ik nu eigenlijk staan?![]()
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door User op 22-08-2016 23:18 ]
Wauw, 7 1/2 skill crew.... Respect!Dat was een leuke pot, ik heb heel wat kilometers gemaakt met zijn te heet gewassen type 59.
Men gaat met twee RHM Scorpion s3als in een platoon en vraagt in wel bosje moet ik nu eigenlijk staan?![]()
"plaatje"
Ja was een lekkere sessie, alleen jammer van de potjes dat ik gerushed werd of weinig damage kon doen.GJP80 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 21:56:
[...]
Dat was een leuke pot, ik heb heel wat kilometers gemaakt met zijn te heet gewassen type 59.
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door GerGio op 23-08-2016 09:30 ]
Nickname KasPlantje.
Dat is het nadeel van een tank spelen die bijna niemand heeft, kleine sample size is altijd klote om marks mee te halen....User schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 21:47:
[...]
Op naar de derde mark. Deze kostte zo'n 3k combined.
3MoE gaat nog een uitdaging worden. Zal wel iets van 4-4.5k combined zijn.
De M6A2E1 is inderdaad ook een enorme ramp om te halen. Net een potje met 4.3k combined, steeg van 81.23% naar 81.25%...jantje 2 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:33:
[...]
Dat is het nadeel van een tank spelen die bijna niemand heeft, kleine sample size is altijd klote om marks mee te halen....
Al dacht ik gisteren ff T57 heavy mark te baggen. Begon op 92% dus ach die paar procentjes. Avond geëindigd op 91,9%. Schiet je bijna heel de avond 3,8-4k gemiddeld met 1 300 damage game... en dan heb je heel je avond weer voor niets gespeeld. Waarschijnlijk ben ik vooral bezig geweest goede games weg te poetsen ofso want slaat nergens op dat ik gewoon niets gestegen ben. Max wat ik gezien had was 93%.
Sowieso vind ik dat systeem van marks wazig, omdat niemand precies weet hoe of wat het nu precies inhoudt. Rolling average over de laatste 100 games over de beste games van de hele server volgens mij?
Dat komt mij bekend voor... Mijn MoE dropte maar 1,5% erdoor.
Ja daar ben ik ook bang voor ik ben bezig voor mijn eerste Markt op mijn Foch 155. Die zal nog wel te doen zijn maar die tweede gaat lastig worden.jantje 2 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:33:
[...]
Dat is het nadeel van een tank spelen die bijna niemand heeft, kleine sample size is altijd klote om marks mee te halen....
Nickname KasPlantje.
Bedoel je niet "zuur" in plaats van "zout"?wsLy schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:13:
[...]
Ja ik ben nog steeds best wel NaCl erdooreikel
[ Voor 13% gewijzigd door Kliko op 23-08-2016 13:21 ]
De opmerking die ik erover maak zijn meer zout dan zuurmkliko schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:21:
[...]
Bedoel je niet "zuur" in plaats van "zout"?![]()
ik geloof dat dit m is, garantie tot de deur uiteraard. Maar het komt wel overeen met mijn ervaringen; gebruik nu een vk3002m (tott) om een paar crewmembers te trainen, maar de marks gaan verrassend traag. Had ik aanvankelijk niet verwacht voor zo'n matig populaire tank. Maar door die tott wordt hij nu veel gespeeld, dus ook gemiddelde spelers hebben dan uitschieters en juist tegen die uitschieters ben je aan het opboksen als je marks grind.jantje 2 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:33:
[...]
Rolling average over de laatste 100 games gewogen tegen de beste games per speler van de hele server in de laatste twee weken
tott?xVJ schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:06:
[...]
ik geloof dat dit m is, garantie tot de deur uiteraard. Maar het komt wel overeen met mijn ervaringen; gebruik nu een vk3002m (tott) om een paar crewmembers te trainen, maar de marks gaan verrassend traag. Had ik aanvankelijk niet verwacht voor zo'n matig populaire tank. Maar door die tott wordt hij nu veel gespeeld, dus ook gemiddelde spelers hebben dan uitschieters en juist tegen die uitschieters ben je aan het opboksen als je marks grind.
Wat ik dan zelf ook niet begrijp is waarom die gast van RSOP (in het voorbeeld van user) niet ff twee weken wacht totdat de resultaten van user meer dan twee weken oud zijn.
Top Of The TreeDweebus schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:15:
[...]
tott?
Ik heb iets gemist... Even geen idee wat die "tott" inhoudt. Please explain
[ Voor 16% gewijzigd door GJP80 op 23-08-2016 14:17 ]
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Dat wist toch iedereen?GJP80 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:16:
[...]
Top Of The Tree
Voor meer info:
http://worldoftanks.eu/en...er/44/top-tree-e50m-2016/
Ah ok. Dan wist ik het wel. Kende de afkorting nietGJP80 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:16:
[...]
Top Of The Tree
Voor meer info:
http://worldoftanks.eu/en...er/44/top-tree-e50m-2016/
Maar hij wordt wel pas echt leuk met de 10,5cm die tenminste een beetje fatsoenlijke alpha damage doetDweebus schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:15:
[...]
Ah ok. Dan wist ik het wel. Kende de afkorting niet
Had zelf de E50 gekocht inderdaad. Helaas nog met de 88, maar blijft zelfs in tier X games een goed presterende gun gelukkig.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik ga zaterdag met m'n pa (en een goeie camerap0st schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:16:
Offtopic: Gaan er zaterdag nog meer mensen naar NMM in Soesterberg? Ik ga samen met Quantor, Size en Floris
p0st schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:16:
Offtopic: Gaan er zaterdag nog meer mensen naar NMM in Soesterberg? Ik ga samen met Quantor, Size en Floris
User schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:09:
Ik ga zaterdag met m'n pa (en een goeie camera). Deze week ff een verlanglijstje klaarmaken voor de foto's die gemaakt moeten worden. Legerforum waar ik op zit heeft belang bij detailfoto's van de Panzer 61, dus dat moet dan maar even geregeld worden.
sturgeonshouse.ipbhost.com. Let op, de meeste leden zijn die-hard leger nerds.Fiesta1958 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:22:
Kijk uit met rugzakken daar. Ik had mijn fotorugzak mee, maar die mocht er niet mee naar binnen. Moest ik in een kluisje proppen. Was wel verder een leuke dag, maar moest veel heen en weer lopen voor foto spullen.
Zie melding
Is er een garderobe/zijn er kluisjes aanwezig?
Er is een gratis onbewaakte garderobe waar u ook uw tas of rugzak kunt achterlaten in een kluisje. Handtassen mogen wel mee het museum in. Er is geen mogelijkheid grote koffers mee te nemen.
En geen filtsers of statief, zonder eerst toestemming te vragen.
Kijk ook naar de M113 C&V. daar heb ik lang in gewoond :-)
En een fijne dag gewenst aan iedereen die gaat.
User. Url van het legerforum.......
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq