Van het weekend de E-75 teruggekocht omdat ik goede herinneringen aan de tank heb. Daarnaast zag ik dat hij vorige patch HD gemaakt is en wel leuk om die dan ff te spelen om 3 marks te halen.
Maar man,man,man. De gloriedagen van de E-75 zijn wel echt over. Armor lijkt wel nerfed. alles met 220-230 pen gaat door de lfp heen zelfs met een angle. de UFP wordt penned door heat en de turret wordt ook regelmatig penned en dan begin ik geen eens over de arty hits... En die engine crit in de LFP is helemaal bizar.
MM was ook echt een ziekte van het weekend. Letterlijk elke T9 game dubbel RR geen seconde stilgestaan en max 1,5k-2k damage kunnen doen omdat het zo makkelijk was. In T10 iets voorzichtiger maar of een keiharde rape of keiharde loss altijd te laat in die tank.
E75 voelt een beetje als IS-4 net zo nutteloos atm. Alleen goed in een stalemate waarbij je op hersenloze mensen kan schieten die netjes staan te wachten totdat je gereloaded bent. Op het moment dat je veel moet rijden kan je net zo goed stoppen. En als je engine eruit ligt hoef je het ook niet meer te proberen
Normaal gesproken schiet je makkelijk 3k avg in een T9 heavy nu was ik gewoon blij met 2k......
Uiteindelijk op de mark grind niet verder dan 91,5% gekomen toen ik het zat was.
Van de week maar eens zien of ik meer geluk kan hebben om het af te ronden. Kan die gelijk weer in de verkoop