[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.050 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:45
Leuk om te zien interessante tank ook. Omdat hij zo weinig rond rijd weten veel mensen hem niet te pennen

Toch nog even ter verdediging van die Foch 155 hij schoot echt op 3 verschillende plekken.

Daar in tegen is het wel echt een XVM focus hij had ook gewoon die object 140 kunnen killen die onder een hoek voor hem getracked stond.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
p0st schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 18:47:
[...]

Whoop! Foutje bedankt :) fix in v3.1

[afbeelding]

Oh en die Churchill III icon zal ik op de lijst zetten, helaas is het aanpassen van icoontjes een stuk lastiger geworden dus kan het niet 1/2/3 fixen, komt later dus!
Top! Het ziet er weer uit zoals het hoort! _/-\o_

• Okars
  • Niet online
Okars schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 21:58:
[...]

Top! Het ziet er weer uit zoals het hoort! _/-\o_
... Aaand it's gone. Na de mini-update van vanochtend doen de mods het niet meer.

Heb net alles gekopieerd naar de map \0.9.15.1.1 (extra ééntje) en nu lijkt alles het weer te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Pfff, wat een drama gisteren zeg. Zaadpot na zaadpot. En een zaadpot vind ik niet erg. Verliezen vind ik ook niet erg. Maar meerdere potten op rij waarbij je ik het gevoel krijg dat je niets kunt doen zijn erg frustrerend. Nou ja, uiteindelijk dus een goede sessie geweest voor m'n xvm-arty-camo.

Gelukkig aan het einde van m'n sessie nog een paar fijnere potten gehad. En gestopt na een pot in de Centurion 7/1 waarbij ik uitgemaakt werd voor cheater en gereport moest worden, toch altijd een indicatie dat je het goed doet. O+ Thanks, I needed that. :)

Iemand trouwens tips voor de Tiger II? Heb er nu 70 potten in gespeeld, moet nog 100k tot de E 75, en ik ga het er steeds slechter in doen. Je hebt geen mobiliteit, geen armor, wel een hele goede gun, maar geen fantastische gun depression om te misbruiken. Ik snap gewoon niet goed hoe ik deze tank moet spelen. Top tier probeer ik mee te brawlen (wel de IS-3's ontwijken), maar ze schieten dwars door je heen. Tier 9 en tier 10 potten probeer ik maar wat achteraf te blijven, maar zodra je gespot wordt ben je alleen nog maar een xp-pinata en aangezien je geen camo hebt, is dat meestal vrij snel. Fantastische tank om te zien, ook de historie maakt 'm cool, maar alleen daarvoor ga ik 'm niet spelen natuurlijk.

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-10 13:09

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Haha, heb dezelfde problemen met de Tiger II

Leuke lamp, overigens !!

• PRR
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 13:35

PRR

Had die problemen ook met mijn Tiger II. Kon er mijn weg niet in vinden. Uit frustratie dat ding vervolgens verkocht, Tiger I terug aangeschaft en de Russian Heavy lijn gaan grinden. Ben nu bij IS-3 die ik voorlopig even hou. Vind al die Tier IX en X potten niet zo leuk, speel liever Tier VIII. En met IS-3 ben je verbazend vaak top tier. Dus dat houd hem ook leuk.

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Twee/drie jaar geleden kon je aardig de beest uithangen door vlak achter de 1e linie te blijven en veel te sidescrapen, maar geen idee of dat nu nog steeds mogelijk is.

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:55
Kan me niet herinneren hoe ik hem precies speelde, maar zijn gun is vrij accuraat, dus je kan 2e line spelen in tier X potten. Side scrapen kan prima in tier 9, 80mm side armor is nice. Daarnaast is zijn frontal armor prima voor in tier 8 potten: gewoon agressief spelen, hier en daar side scrapen, gun over drivesprocket angelen. Kijk anders even hier http://tanks.gg/wot/tank/tiger-ii#tab:model

• Gaius
  • Niet online
Titus schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:28:
Kan me niet herinneren hoe ik hem precies speelde, maar zijn gun is vrij accuraat, dus je kan 2e line spelen in tier X potten. Side scrapen kan prima in tier 9, 80mm side armor is nice. Daarnaast is zijn frontal armor prima voor in tier 8 potten: gewoon agressief spelen, hier en daar side scrapen, gun over drivesprocket angelen. Kijk anders even hier http://tanks.gg/wot/tank/tiger-ii#tab:model
De armor models zou ik sowieso vaker moeten bekijken, goeie tip, thanks. Ook in tier 8 potten krijg ik de armor niet goed werkend, zal wellicht wat beter moeten letten op het anglen tijdens het sidescrapen.
PRR schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:26:
Had die problemen ook met mijn Tiger II. Kon er mijn weg niet in vinden. Uit frustratie dat ding vervolgens verkocht, Tiger I terug aangeschaft en de Russian Heavy lijn gaan grinden. Ben nu bij IS-3 die ik voorlopig even hou. Vind al die Tier IX en X potten niet zo leuk, speel liever Tier VIII. En met IS-3 ben je verbazend vaak top tier. Dus dat houdt hem ook leuk.
IS-3 heb ik ook, maar dat gaat ook nog niet echt lekker. Moet nog 's goed nakijken hoe dat nu precies werkt met z'n armor. Niet anglen okay, maar niet-geangled de hoek omkomen is moeilijk. :+ En qua sidescrapen zal ik het ook nog niet helemaal lekker doen. Maar goed, daar heb ik pas 20 potjes in, en dat gaat nu al beter dan de Tiger II, dus dat komt helemaal goed en ga ik zeker nog lol aan beleven.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-10 21:36

Caveman

whahoehaha

Orandajin schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:42:
Voeg me maar toe als je wilt, ik speel best wel veel maar eigenlijk alleen maar solo momenteel maar platoonen is ook weleens leuk. Ben geen superspeler hoor maar heb mijn momenten.

Spelernaam: Orandajin

http://wotlabs.net/eu/player/orandajin
Heb je ook toegevoegd :)

Misschien is dit oud nieuws, maar het viel me gisteren pas op, het lijkt erop dat er een zweedse lijn van tanks komt, iig zit er een filter voor :)

Een paar zweedse tanks vanuit mijn bezoek aan een bijzonder tankmuseum:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lYvcJ6Ka2r2prs7rvmsaxibb/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZDB1auqSfkVEJUeEo25L8PEx/full.jpg

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:11

p0st

Dutch Reefer

Okars schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 07:24:
[...]

... Aaand it's gone. Na de mini-update van vanochtend doen de mods het niet meer.

Heb net alles gekopieerd naar de map \0.9.15.1.1 (extra ééntje) en nu lijkt alles het weer te doen.
Lol WG y u do dis :)

idd, "just move all content from folder 0.9.5.1 to 0.9.5.1.1 and it will work"

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Caveman schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:06:
[...]
Misschien is dit oud nieuws, maar het viel me gisteren pas op, het lijkt erop dat er een zweedse lijn van tanks komt, iig zit er een filter voor :)
Je kan trouwens ook al Zweedse crewleden aanwerven moest je willen...

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Okars schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:04:
[...]
Allesbehalve! Moet je kijken wat er net gebeurde!

[afbeelding]

LT15.1 gepakt met 11.414 assisted damage _O- 7(8)7
Impressief _/-\o_
Ik probeer al een jaar LT15.1 te doen..... nog steeds niet gelukt :(

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:31
Okars schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:04:
[...]
Allesbehalve! Moet je kijken wat er net gebeurde!

[afbeelding]

LT15.1 gepakt met 11.414 assisted damage _O- 7(8)7
Ik had op dezelfde map ook die missie gehaald. En dan in de RU. (alleen dan 4400 total dmg ofzo :+ )
Heb hetzelfde trucje nog vaker geprobeerd, maar meestal kom je een andere scout tegen die hetzelfde wilt doen en dan ben je gewoon zwaar de sjaak. |:(
Je moet dus een keertje mazzel hebben en net in een goed bosje terecht komen en daar blijven zitten. :9

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:49
p0st schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:08:
[...]

Lol WG y u do dis :)

idd, "just move all content from folder 0.9.5.1 to 0.9.5.1.1 and it will work"
Volgens mij staat het pijl streepje op de mini map nu verkeerd om.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• GerGio
Kepro schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:28:
[...]

Inderdaad dat was mij nu ook opgevallen

Nickname KasPlantje.

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 13:27
Titus schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:28:
Zolang je de lower hull maar iets afschermt kan je veel plezier hebben met de tiger2. Tegen de tank(destroyer)s met wat meer pen zal je ook je turret af en toe iets moeten anglen, aangezien ze daar frontaal ook gewoon doorheen knallen.

Afbeeldingslocatie: http://oi64.tinypic.com/29wlo48.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door TukkerT op 12-08-2016 08:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Soms heb je van die teams....
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jbyLkaI.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door 2crashandburn op 11-08-2016 22:05 ]

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-10 17:55
Was de laatste game van de avond, vooral het einde was erg onverwacht... _/-\o_
Ik had niet verwacht dat we dat nog zouden winnen... :9~

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Kepro schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:28:
[...]

Download v4
  • Updated XVM to latest stable version
  • Fixed the folder structure according to micropatch
  • v3 - Fixed Multi-lined carousel and added Battle Tier and Gun Mark details
  • v3 - Fixed Hitlog relocation to the bottom of the screen

• InGen10
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:00
... ik ben serieus gechatbanned tot zondag.. Naar mijn weten de eerste keer en dan al zo lang? dacht dat de eerste keer altijd 24u was..

er staat: banned for offensive insults of derogatory comments based on nationality or sexual preference by ender_wiggins

Kan mij weinig voorstellen dat ik mensen beledigt heb, al ben ik wel behoorlijk boos geworden op enkele polen in de general chat die geen Engels spraken.. misschien dat dat het is?

Fujifilm X-T5 | XF16mm f1.4 | XF35mm f2.0 | XF18-55 f2.8-4 | Helios 44-2 58mm f2.0 | Nikon Z5 | Nikon Z5ii | Z 40 f2.0 | Z 50 f1.8 S | Z 85 f1.8 S | Z 105 MC f2.8 | Tamron 28-70 F2.8 v2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
InGen10 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 23:34:
... ik ben serieus gechatbanned tot zondag.. Naar mijn weten de eerste keer en dan al zo lang? dacht dat de eerste keer altijd 24u was..

er staat: banned for offensive insults of derogatory comments based on nationality or sexual preference by ender_wiggins

Kan mij weinig voorstellen dat ik mensen beledigt heb, al ben ik wel behoorlijk boos geworden op enkele polen in de general chat die geen Engels spraken.. misschien dat dat het is?
Welkom bij de club d:)b
Chatbans worden opgelegd door de moderators zelf, die bepalen dan de duur van de chatban.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kepro
p0st schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:58:
[...]

Download v4
Je bent een held.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rare vraag misschien: ik kan die duitse bulldog niet vinden. welke tier is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-10 21:36
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:02:
rare vraag misschien: ik kan die duitse bulldog niet vinden. welke tier is het?
Tier 8
http://wiki.wargaming.net/en/Tank:G120_M41_90_GrandFinal

[ Voor 12% gewijzigd door VorCha op 12-08-2016 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat dan alleen op de PS versie ofzo 8)7 . Ik zit op mijn PC te kijken en daar staat ie echt niet tussen. (wel bijvoorbeeld Tiger II, Panther II en Lowe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:14

Roozzz

Plus ultra

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:20:
[...]

is dat dan alleen op de PS versie ofzo 8)7 . Ik zit op mijn PC te kijken en daar staat ie echt niet tussen. (wel bijvoorbeeld Tiger II, Panther II en Lowe)
Het is een premium tank he? En niet constant te koop

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roozzz schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:27:
[...]

Het is een premium tank he? En niet constant te koop
aha. dat zal het zijn dan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Speel al jaren zonder mods maar ik zie hier het een en ander voorbijkomen en dacht zal die van p0st eens erop zetten. Erg mooi maar tjeemig wat een drukte op je scherm. Heb gisteren en vandaag er mee gespeeld, maar ik kan er niet aan wennen, wordt er zelfs lichtelijk nerveus van... mooi werk van p0st, maar niets voor mij. Alhoewel er een paar handige dingen inzitten, de dubbele carousel is mooi en de gedetailleerde info na de battle.
Toch een pluim voor p0st, ik kan me voorstellen dat "die hard" spelers alle info opslurpen, maar als casual speler voor mij iets teveel.

[ Voor 13% gewijzigd door Caveman op 12-08-2016 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p0st schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:58:
[...]

Download v4
heb deze gedownload. prima mod. 1 ding vind ik niet handig. tijdens de game is de lijst met spelers niet zoals ik deze wil hebben (Ik wil alleen tanknaam en spelernaam) . Ik moet nu telkens dit aanpassen als ik speel. kan ik dit ergens permanent aanpassen? thx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 21:23:
[...]

heb deze gedownload. prima mod. 1 ding vind ik niet handig. tijdens de game is de lijst met spelers niet zoals ik deze wil hebben (Ik wil alleen tanknaam en spelernaam) . Ik moet nu telkens dit aanpassen als ik speel. kan ik dit ergens permanent aanpassen? thx! _/-\o_
Hmm ja ergens in de playerpanel config kun je de default aanpassen (staat nu op large) welke wil je graag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil graag de medium panel (playername en tanknaam&icoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Caveman schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 17:39:
Speel al jaren zonder mods maar ik zie hier het een en ander voorbijkomen en dacht zal die van p0st eens erop zetten. Erg mooi maar tjeemig wat een drukte op je scherm. Heb gisteren en vandaag er mee gespeeld, maar ik kan er niet aan wennen, wordt er zelfs lichtelijk nerveus van... mooi werk van p0st, maar niets voor mij. Alhoewel er een paar handige dingen inzitten, de dubbele carousel is mooi en de gedetailleerde info na de battle.
Toch een pluim voor p0st, ik kan me voorstellen dat "die hard" spelers alle info opslurpen, maar als casual speler voor mij iets teveel.
Voor mij precies hetzelfde :)

Ik heb in het begin wel gespeeld met mods die nu standaard functionaliteit zijn. Ik heb ook even gespeeld met hitzones, maar dat heb je op een gegeven moment ook niet meer nodig.

en die laatste mod hier, werkt bij mij niet. Zie geen tanks in de garage etc :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik word niet goed van LT 15.1. Geen enkele keer in de buurt gekomen van 4k spotting damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Kepro schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 11:16:
Ik word niet goed van LT 15.1. Geen enkele keer in de buurt gekomen van 4k spotting damage.
Ik deel je frustratie, je moet die missie met een hoge tier scout doen anders kom je niet in de buurt van de spotting damage die je nodig hebt. Maar dan zit je meestal in tier 10/9 battles en wordt je afgeknald als kannonenvoer op de plekken waar je de meeste spots kan doen.....

Ben aan het grinden naar de E-50, maar wat een pruttanks kom je in die lijn tegen. Die hele VK 30 serie, slechte armor en een proppenschieter als kanon :(, je komt in allemaal battles die eigenlijk iets te hoog zijn voor die tanks en dan is het pas echt grinden......

[ Voor 21% gewijzigd door Caveman op 13-08-2016 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Kepro schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 11:16:
Ik dacht dat jij geen missies deed? :+

Maar die LT 15 missies moet je een berg geluk voor hebben. Eigenlijk alleen te doen op Prokhorovka en Malinovka en dan nog heb je dikke luck nodig. Meestal haal je de missie zonder het door te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Mr_Size schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 12:06:
[...]

Ik dacht dat jij geen missies deed? :+

Maar die LT 15 missies moet je een berg geluk voor hebben. Eigenlijk alleen te doen op Prokhorovka en Malinovka en dan nog heb je dikke luck nodig. Meestal haal je de missie zonder het door te hebben ;)
Ja dit is de laatste, dan heb ik de Stug en 4 vrouwtjes om de grind naar de Grille te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRR
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 13:35

PRR

LT 15.1 heb ik gehaald op Sand River met een 59-16. Door vanaf noord spawn naar het midden te gaan en daar steeds te peaken. Mijn teamgenoten waren eens niet useless en schoten op al mijn spots.

LT 15.2 heb ik gehaald op Erlenberg met de WZ-131. Door vanaf zuid spawn naar de TD-berg naast het kasteel te rijden en vanaf daar alles rond dat huisje te spotten. En ook hier schoten mijn teamgenoten weer mooi op mijn spots. Verder heb ik bij deze missie ook 2k dmg zelf gedaan.

Het is dus wel mogelijk om ook op andere maps deze missies te halen.

Ik ben zelf nog heel erg aan het worstelen met MT15.2 Dit is nog de enige missie die ik moet halen om de T28 HTC vrij te spelen (of de 'Met honors' van de HT15.2 Tempered Steel) Ik krijg het maar niet voor elkaar om 2k dmg te doen op TD's. Mijn hoogste tier medium is een Tier 8 T-44. Ik begin haast te geloven dat ik toch echt een Tier X med moet hebben om deze missie te halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
lol, tijdje terug de commander van de Hellcat overgezet naar m'n T37 omdat ik aan het focussen was op LT15.1 en m'n commander van de T37 geen 6th sense had, en die van de Hellcat wel. Dus ik dacht vandaag, laat ik weer 's een potje doen in de Hellcat, toch een leuke tank tenslotte.

Ik start de pot en denk.... ffffuuuu, camonet en binocs vergeten... Oh well, Redshire encounter zuidspawn, als ik iets onder het kasteeltje ga staan dan komt er vast wel één en ander langs m'n gun. Dat werd dus gelijk m'n eerste Ace in de Hellcat. Ruim 2x zoveel damage gedaan als de nummer 2 in m'n team en 5 kills. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-10 17:51

StarWing

Huh ?!?

Getver... Mooie manier van spelen :/
http://www.vbaddict.net/d...ny-pz_kpfw__iv-1471185266

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-10 13:09

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Kan me wel voorstellen dat die gasten in de FCM's die opdringerige Panther een beetje zat waren. Teamwerk is weer eens ver te zoeken zoals zo vaak.

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
World of Tanks op zijn best....

http://i.imgur.com/C5h5E5X.gifv

Bekijk die gif maar eens...

*hint; let op de Hellcat.

[ Voor 35% gewijzigd door wsLy op 14-08-2016 20:02 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
Wat moeten we hier zien? Je rijd als de gemiddelde vrouw op de openbare weg, dus ik snap die fcm's wel.
wsLy schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 20:01:
World of Tanks op zijn best....

http://i.imgur.com/C5h5E5X.gifv

Bekijk die gif maar eens...

*hint; let op de Hellcat.
Cap'n, they hit our cloakin device!!

[ Voor 26% gewijzigd door 2crashandburn op 14-08-2016 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
2crashandburn schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 21:18:
[...]

Wat moeten we hier zien? Je rijd als de gemiddelde vrouw op de openbare weg, dus ik snap die fcm's wel.

[...]

Cap'n, they hit our cloakin device!!
Gezien dat het zijn teammate was :p?
Ik zit mij echt af te vragen hoe die in godsnaam niet zichtbaar was...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2crashandburn schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 21:18:
[...]

:?

Dat gedrag van die FCM slaat toch nergens op. Hij tikt hem één keer per ongeluk aan. Zijn reactie is gewoon buitenproportioneel en arrogant. Dit soort gedrag valt gewoon niet goed te praten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Laatst online: 13:17
Domme ikke :(

Had problemen met de WoT-client. Opstarten vertoonde kuren (als in niet willen opstarten) en ingame deed de battle start timer ook moeilijk (zonder mods overigens). Dus na 4 jaar dacht ik dat het wel eens kon helpen om een fresh install te doen...

Uninstall. Alle replays weg die in een sub foldertje stonden. Doh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Ik heb er hier ook nog 1 met aso gedrag....

https://dl.dropboxusercon...2_29_el_hallouf.wotreplay

Met het risico dat het allemaal mijn schuld is.... :)

[ Voor 28% gewijzigd door Caveman op 15-08-2016 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Dweebus schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 08:49:
Domme ikke :(

Had problemen met de WoT-client. Opstarten vertoonde kuren (als in niet willen opstarten) en ingame deed de battle start timer ook moeilijk (zonder mods overigens). Dus na 4 jaar dacht ik dat het wel eens kon helpen om een fresh install te doen...

Uninstall. Alle replays weg die in een sub foldertje stonden. Doh!
Je toch wel dat er een repair mechanisme in de WoT client zit ipv alles opnieuw installeren ?

WoTLauncher.exe -integrity_SDcontent
of
WoTLauncher.exe -integrity_HDcontent

achter je snelkoppeling zetten.

p.s; ik heb ook het gevoel dat er hier en daar nog enkele "bugjes" in het spel zitten na de laatse update (draai ook vanilla momenteel)

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Laatst online: 13:17
Breezers schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:04:
[...]

Je toch wel dat er een repair mechanisme in de WoT client zit ipv alles opnieuw installeren ?

WoTLauncher.exe -integrity_SDcontent
of
WoTLauncher.exe -integrity_HDcontent

achter je snelkoppeling zetten.

p.s; ik heb ook het gevoel dat er hier en daar nog enkele "bugjes" in het spel zitten na de laatse update (draai ook vanilla momenteel)
Ook niet aan gedacht :p
Maar sowieso beetje onverwacht dat een uninstall ook echt alles weghaalt.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Denk dat een clean install op zich verder niet een slecht idee was. Misschien wel beter dan een repair.

Gisteren trouwens nog meer mensen last gehad van een onverklaarbare lag?
Zat in een potje en alles ging langzaam. Hele team had er last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dweebus schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:53:
[...]
Gisteren trouwens nog meer mensen last gehad van een onverklaarbare lag?
Zat in een potje en alles ging langzaam. Hele team had er last van..
Ja idd dit gebeurt af en toe sinds de laatste update.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:50
Van het weekend de E-75 teruggekocht omdat ik goede herinneringen aan de tank heb. Daarnaast zag ik dat hij vorige patch HD gemaakt is en wel leuk om die dan ff te spelen om 3 marks te halen.

Maar man,man,man. De gloriedagen van de E-75 zijn wel echt over. Armor lijkt wel nerfed. alles met 220-230 pen gaat door de lfp heen zelfs met een angle. de UFP wordt penned door heat en de turret wordt ook regelmatig penned en dan begin ik geen eens over de arty hits... En die engine crit in de LFP is helemaal bizar.

MM was ook echt een ziekte van het weekend. Letterlijk elke T9 game dubbel RR geen seconde stilgestaan en max 1,5k-2k damage kunnen doen omdat het zo makkelijk was. In T10 iets voorzichtiger maar of een keiharde rape of keiharde loss altijd te laat in die tank.

E75 voelt een beetje als IS-4 net zo nutteloos atm. Alleen goed in een stalemate waarbij je op hersenloze mensen kan schieten die netjes staan te wachten totdat je gereloaded bent. Op het moment dat je veel moet rijden kan je net zo goed stoppen. En als je engine eruit ligt hoef je het ook niet meer te proberen 8)7

Normaal gesproken schiet je makkelijk 3k avg in een T9 heavy nu was ik gewoon blij met 2k...... |:(
Uiteindelijk op de mark grind niet verder dan 91,5% gekomen toen ik het zat was.

Van de week maar eens zien of ik meer geluk kan hebben om het af te ronden. Kan die gelijk weer in de verkoop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-10 17:51

StarWing

Huh ?!?

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

jantje 2 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:11:

MM was ook echt een ziekte van het weekend. Letterlijk elke T9 game dubbel RR geen seconde stilgestaan en max 1,5k-2k damage kunnen doen omdat het zo makkelijk was. In T10 iets voorzichtiger maar of een keiharde rape of keiharde loss altijd te laat in die tank.
Oh, was jij dat... Ik heb een dag lang Tier 8 tanks zitten grinden en kwam bijna zonder uitzondering in Tier X terecht. Heb me daar een partij moeten tryharden...
Normaal gesproken schiet je makkelijk 3k avg in een T9 heavy nu was ik gewoon blij met 2k...... |:(
Uiteindelijk op de mark grind niet verder dan 91,5% gekomen toen ik het zat was.
Gelukkig is die mark afhankelijk van hoe anderen het in dezelfde tank doen, dus als de E-75 nu nutteloos is, is hij dat voor iedereen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

[Ja de MM was dit weekend weer drama of je team was binnen 5 minuten weg of je moest racen om damage te doen.

Dit weekend goed bezig geweest:
  1. Met de LeFH de lorr 155 51 crew weer 100% en de nieuwe loader 100%+bia (41 Battles veel smeltende teams)
  2. ISU-152 unlocked en aangeschaf, dat worden weer wat su-100Y potjes
  3. T110E4 unlocked na 269 potjes in de T30, nu wachten tot dat platoon/clan maat ook een Tier X heeft
WN8 technisch ging het wel lekker voor mijn doen, alleen de winrate was bedroevend met +-45%

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Edmin schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:54:
[...]

Gelukkig is die mark afhankelijk van hoe anderen het in dezelfde tank doen, dus als de E-75 nu nutteloos is, is hij dat voor iedereen :P
Dat inderdaad, ik zit al op 91,5% en daar heb ik alleen maar slechte games voor gespeeld. Ik denk als ik 5 3-4k games speel ik zo op de 95% zal zitten..Maarja een 3k game was al een hoge uitzondering 8)7

Het maakte gisteren bij mij echt niet uit of je nu 1500 wn8 of 6000 wn8 had er viel gewoon letterlijk niets te halen. Harder dan dubbel RR en alleen stoppen om te schieten is er gewoon niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Fixed :o https://dl.dropboxusercon...2_29_el_hallouf.wotreplay

Hebben jullie nu hier ook last van:
Het hele weekeinde 3x exp, 1ste potje met mijn T-10 4 kills en een shitload aan damage... team verliest. 2de potje in de eerste minuut uitgeschakeld door arty en team wint....hoppa 200 x3 xp :X

[ Voor 55% gewijzigd door Caveman op 15-08-2016 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nee joh, hoe kom je erbij.

Vanochtend gewoon uit 11 games 2 gewonnen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Caveman schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:31:
[...]

Fixed :o https://dl.dropboxusercon...2_29_el_hallouf.wotreplay

Hebben jullie nu hier ook last van:
Het hele weekeinde 3x exp, 1ste potje met mijn T-10 4 kills en een shitload aan damage... team verliest. 2de potje in de eerste minuut uitgeschakeld door arty en team wint....hoppa 200 x3 xp :X
Dat is standaard, toch? :P

Gisteren de 110 aangeschaft. Wat een fijne tank zeg *O* alleen duurt het nog wel een maand voor ik de 100mm heb unlocked. Had net genoeg free xp voor de motor en de tracks. En dan merk je dat de 122mm toch wel tekort schiet met zijn 175 pen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:31
En ik maar denken dat ik de enige was met verschrikkelijke potjes.
Gelukkig kunnen we hier allemaal even afkoelen.

Afgelopen weekend naar 3x een half uurtje gespeeld te hebben maar gestopt. Ben maar wat anders gaan doen want de potjes waren niet leuk, of sloegen helemaal nergens op. Denk dat ik maar even een maandje pauze inlas nadat ik de 110e5 missie heb gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Purchased:
'113' successfully purchased. Spent credits: 6.100.000.

Zo weer een tier 10 erbij :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

mkliko schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:45:
Afgelopen weekend naar 3x een half uurtje gespeeld te hebben maar gestopt. Ben maar wat anders gaan doen want de potjes waren niet leuk, of sloegen helemaal nergens op. Denk dat ik maar even een maandje pauze inlas nadat ik de 110e5 missie heb gehaald...
Zou het niet doen, mis je weer wat missies voor coole emblemen en medailles ;)

http://worldoftanks.eu/en...al-100-years-tanks-part1/

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:45
wsLy schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:58:
Purchased:
'113' successfully purchased. Spent credits: 6.100.000.

Zo weer een tier 10 erbij :)
Cold, ik hoorde dat je vandaag nog wat hebt gekregen in WoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
User schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 17:29:
[...]
Cold, ik hoorde dat je vandaag nog wat hebt gekregen in WoT?
Ja 4.5k wn8 na 14 battles.

:9 :9 :9 :9

[ Voor 4% gewijzigd door wsLy op 15-08-2016 17:30 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Alles zat tegen vanavond en ook wat mega domme acties van mijn kant. Snel vergeten deze avond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik zat net bij jullie in de ronde. Eerste pot op de laptop ooit en door het typen locked mijn keyboard en drown ik mezelf bijna op Derpenberg :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Kepro schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:47:
Alles zat tegen vanavond en ook wat mega domme acties van mijn kant. Snel vergeten deze avond.
Ja, het was me het avondje wel zeg.. Bijna standaard 3 arties per team, zelfs 2 potjes gehad met 4 per team.. Levert erg leuke gameplay op, goede feature!!! |:(

En de paar potten waar er dan geen arty is weten je 12-13 randdebielen in je team wel hoe een game te verliezen. Ik bedoel tja, El Halluf, je zit in je E5 en er is geen arty in de game. Dus wat doe je dan? Basecampen ofc!!!! En vervolgens worden wij geroflstomped door hun E5's die net 2 hersencellen meer bezitten en wel de goede kant op zijn gereden... 8)7
Bovenstaande potje onze teamgenoten in een notendop vanavond. En dan geef je zelf ook nog 2 a 3 games gratis weg en speel je dik onder de 50% WR :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:52

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

x3 special..... kan nooit goed zijn....
Been there done that, na 10 potjes maar snel gestopt. :+

[ Voor 24% gewijzigd door Harmen op 15-08-2016 22:27 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Ging eigenlijk best lekker van avond. Eerste weekly al binnen. Heerlijk premium account + reserve + x3 paar potjes winnen en klaar. Nog ff wat arty en t30 potjes en de 50k dmg is ook zo gedaan

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:11
Aangeland bij de KV-3.

Wat begon als een drol op tracks eindigt nu in een WR 69% over 26 games met de koepel, tracks en 100mm vrijgespeeld

crew is nog niet volledig 100%, commander, lader en gunner wel. eerste perk 96%

Denk dat dit best een leuke tank kan zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GerGio
Gisteren na lang het geprobeerd te hebben eindelijk mijn eerste tweede Mark of Excellence binnen op een tank in WoT. Op de Comet wel eens waar. Ik was er een aantal keer zo kort bij maar dan haalde ik het net niet.

Maar goed ik stond op 84.8% dus ik moest nog een goede game. Nou dacht RNG laten we het hem een lastig maken. Dus ik ze schoten er even mijn gun uit, Daarna mijn gunner, Daarna mijn Ammorack en als laatste mijn driver. Lekker hoor uiteindelijk wel mijn mark gehaald maar ik had liever een hele goede game gezien waarin ik dat heb gehaald. 3 Marks zal wel ongelooflijk lastig zijn maar ik ga toch een poging wagen.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Net mijn nieuwe 21:9 monitor geinstalleerd.... Wow, wat een beeld, kan het iedereen aanbevelen ! Het speelt zowiezo een stuk fijner :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
Caveman schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:51:
Net mijn nieuwe 21:9 monitor geinstalleerd.... Wow, wat een beeld, kan het iedereen aanbevelen ! Het speelt zowiezo een stuk fijner :)
Een 40 inch 4K scherm helpt ook :7 :7 :7

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size

• Gaius
  • Niet online
Tikje vervelende sessie gisteren. Tegenstander mocht alles, kostte me weer een paar automatic fire extinguishers, andersom mocht ik met 203 pen bouncen op een Hellcat :'). Uiteindelijk bleek de winrate en survival rate (normaal m'n slechtste stat) best okay, alleen wn8 was wat beneden het gemiddelde. Uiteindelijk dus niet eens een hele slechte sessie, maar m'n perceptie zei iets anders...

Gelukkig nog een paar missies gehaald en de sessie afgesloten met een ouderwets heerlijk potje in de KV-220-2. Wat blijft toch een heerlijke tank, zolang je maar genoeg newbies (of de spelers die het nooit leren) tegenkomt. :+

Oh, en de T29 komt dichtbij. Lijkt me een leuke tank. De M6 blijkt uiteindelijk ook best okay. Geen idee hoe, maar ik doe het er voor mijn doen fantastisch in. :)

• wsLy
Toen hij stil bleef staan om die 2e t29 uit te schakelen waa hij volgens mij veilig voor hun arty ivm de gun arc. Althans sowieso voor de m12, alleen de bishop weet ik niet zeker.

Maar ik ga het niet uit proberen om daar stil te staan :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
wsLy schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:19:
[...]

Toen hij stil bleef staan om die 2e t29 uit te schakelen waa hij volgens mij veilig voor hun arty ivm de gun arc. Althans sowieso voor de m12, alleen de bishop weet ik niet zeker.

Maar ik ga het niet uit proberen om daar stil te staan :p
Je verbaast je nog over hoe stijl een arty kan schieten...ik denk dat die M12 hem misschien nog wel kon raken ook daar. Maar ze waren vast met iets anders bezig omdat die T29 en co via mid aan het doorrijden waren. Op het einde was het wel ff billen knijpen tegen die KV-3 scheelde een seconde of hij zou nog doodgaan :+

Wel apart om te zien hoe die spelers (KV3) al rijdend zijn schoten kan plaatsen en ook nog deadcenter komen. Die gasten moeten nog een flinke bloom hebben. Vol gas aan, semi half rem, schiet, gelijk naar achteren. Gisteren ook paar keer gehad tegen mijn E-75 ik moet toch altijd wel ff mikken....

Die E-75 is wel weer dodelijk saai, gisteren 12 games dubbel RR gedaan 92% gewonnen en haast geen damage kunnen doen. Je yoloed een kant cleared het en bent dan te traag voor de clean up 8)7 Zo schiet die mark niet echt op.

• AWitteveen
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:15
Gaius schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:13:
Tikje vervelende sessie gisteren. Tegenstander mocht alles, kostte me weer een paar automatic fire extinguishers, andersom mocht ik met 203 pen bouncen op een Hellcat :'). Uiteindelijk bleek de winrate en survival rate (normaal m'n slechtste stat) best okay, alleen wn8 was wat beneden het gemiddelde. Uiteindelijk dus niet eens een hele slechte sessie, maar m'n perceptie zei iets anders...
Same here, gister echt een bagger avond. Op een gegeven moment een winrate van 12%, gelukkig nog op kunnen krikken naar 42%. wn8 van de avond was 1500+ dus dat was niet verkeerd maar o mijn god wat een tomaten weer in mijn team.
Oh, en de T29 komt dichtbij. Lijkt me een leuke tank. De M6 blijkt uiteindelijk ook best okay. Geen idee hoe, maar ik doe het er voor mijn doen fantastisch in. :)
Ik heb die tank nu 2 weken en ik ben verliefd op dat ding, hull down is het een BEEST! Laatst in een chokepoint samen met nog een andere tank 5 vijandige heavys tegen gehouden waarbij al hun schoten afketsten op mijn turret. Heerlijk gewoon! Was ook de tank waarbij ik het snelste een Ace had.

• wsLy
jantje 2 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:51:
[...]

Je verbaast je nog over hoe stijl een arty kan schieten...ik denk dat die M12 hem misschien nog wel kon raken ook daar. Maar ze waren vast met iets anders bezig omdat die T29 en co via mid aan het doorrijden waren. Op het einde was het wel ff billen knijpen tegen die KV-3 scheelde een seconde of hij zou nog doodgaan :+

Wel apart om te zien hoe die spelers (KV3) al rijdend zijn schoten kan plaatsen en ook nog deadcenter komen. Die gasten moeten nog een flinke bloom hebben. Vol gas aan, semi half rem, schiet, gelijk naar achteren. Gisteren ook paar keer gehad tegen mijn E-75 ik moet toch altijd wel ff mikken....

Die E-75 is wel weer dodelijk saai, gisteren 12 games dubbel RR gedaan 92% gewonnen en haast geen damage kunnen doen. Je yoloed een kant cleared het en bent dan te traag voor de clean up 8)7 Zo schiet die mark niet echt op.
Hmm ja now you mention it. Ik moet nog een training room openen om te kijken hoe wij 2 directe hits kregen op b9, op Himmelsdorf, door een vijandelijke su-14...
Straks maar even 2 mensen zoeken die even mee een trainingroom ingingen.

Stichting Hobbyserver

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Laatste paar dagen random crashes gehad ingame, kon daarna niet inloggen op EU2 server.. Dit heb ik sinds de update, meer mensen last van?

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
Frank1973 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:10:
Laatste paar dagen random crashes gehad ingame, kon daarna niet inloggen op EU2 server.. Dit heb ik sinds de update, meer mensen last van?
Ik crash juist een stuk minder..

[ Voor 6% gewijzigd door XBladee op 18-08-2016 12:24 ]

• Kepro
jantje 2 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:51:
[...]

Gisteren faalde de E-75 ook bij mij, werd door jan alleman gepent en het leukste... 2 keer de achterkant van een IS-3 (T10 tank voortaan) niet gepent!!! Naja, nog 3.5% en ik heb 3 moe erop.

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Okars schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:48:
[...]
Dat is standaard, toch? :P

Gisteren de 110 aangeschaft. Wat een fijne tank zeg *O* alleen duurt het nog wel een maand voor ik de 100mm heb unlocked. Had net genoeg free xp voor de motor en de tracks. En dan merk je dat de 122mm toch wel tekort schiet met zijn 175 pen.
Had laatst nog even de Jingles review van dat ding gekeken. Lijkt me een leuke machine. Wel Gold spam FTW met de D-25T. De 100mm is veel beter.

• jantje 2
Kepro schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:53:
[...]

Gisteren faalde de E-75 ook bij mij, werd door jan alleman gepent en het leukste... 2 keer de achterkant van een IS-3 (T10 tank voortaan) niet gepent!!! Naja, nog 3.5% en ik heb 3 moe erop.
Ook bezig 3de MoE te halen? 8)7 ik zat gisteren op 92,73% maar het gaat gewoon te snel om meer dan 3k te kunnen schieten. Heb 1 game alles gebounced en 5k kunnen schieten. De rest hangt tussen de 1,5-2,5k meestal en dan zit er ook gewoon niet meer in. |:(

Volgens mij is armor sinds HD ook generfed. Vroeger werd ik bijna nooit LFP gepenned door 225 pen en nu is het eigenlijk standaard.

[ Voor 10% gewijzigd door jantje 2 op 18-08-2016 13:52 ]

• Kepro
jantje 2 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:51:
[...]

Ook bezig 3de MoE te halen? 8)7 ik zat gisteren op 92,73% maar het gaat gewoon te snel om meer dan 3k te kunnen schieten. Heb 1 game alles gebounced en 5k kunnen schieten. De rest hangt tussen de 1,5-2,5k meestal en dan zit er ook gewoon niet meer in. |:(

Volgens mij is armor sinds HD ook generfed. Vroeger werd ik bijna nooit LFP gepenned door 225 pen en nu is het eigenlijk standaard.
Nee ben er niet voor bezig maar ik zag dat ik nog maar 3.5 % hoeft.

• brid

brid

Leuk die nieuwe gamescon missies 75k XP halen en dit dan 3 keer voor permium en een garage slot -O-

Denk niet dat het gaat lukken om de komende dagen 225k XP bij elkaar te knallen, nu help de x5 voor 1st victory natuurlijk wel en kan een booster helpen.

Voor de 30k was ik 1.5u bezig, das ongeveer 11,5 uur knallen, denk niet dat ik de komende dagen zoveel tijd heb :+

DIY NAS, Hoofd PC

• wsLy
brid schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:57:
Leuk die nieuwe gamescon missies 75k XP halen en dit dan 3 keer voor permium en een garage slot -O-

Denk niet dat het gaat lukken om de komende dagen 225k XP bij elkaar te knallen, nu help de x5 voor 1st victory natuurlijk wel en kan een booster helpen.

Voor de 30k was ik 1.5u bezig, das ongeveer 11,5 uur knallen, denk niet dat ik de komende dagen zoveel tijd heb :+
Ik ga niet eens de moeite doen... 75k xp voor iets ter waarde van 400.000 credits.. en dat 3x voor een premium dag en garage slot. Wat een lachtertje!! Vorig jaar kreeg je de Dicker Max met die missie.

Stichting Hobbyserver

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Sweet!

uh... Swede!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OifZdR60ocnibBnzOuMQoiSr/full.jpg

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-10 17:43
leuk ding die strijdwagen. Maar ik ga niet nog een lijn volgen. Ik hou het nu al niet bij.
En dat ding is wel leuk laag, maar je richt met de hele tank, dus camo/telescoop heeft geen zin, je beweegt continue.
Wel leuk voor de heb :-)
Ook is de bestuurder de schutter en de radioman is de bestuurder bij het achteruit rijden.
Ben wel benieuwd wat het kanon doet. Die is 105 MM
Het is een autolader met 15 schoten per minuut.
Staat er al ergens WOT info?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
Let's go 2 line they said, we will win for sure they said.

/facepalm

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TRo0oe2.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door wsLy op 18-08-2016 18:49 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 2crashandburn
wsLy schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 18:47:
Let's go 2 line they said, we will win for sure they said.

/facepalm

[afbeelding]
Tja, lijkt me vrij duidelijk waarom die pot verloren is. Zie 3 tanks die niet hebben geluisterd en naar de verkeerde kant van de map zijn gereden waardoor ze het team niet konden helpen. Et zijn ook altijd die eigenwijze unicums die het verpesten.

• Kepro
Wat een heerlijke avond. Arty?? Nergens te bekennen _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-10 17:55
Tja als je light tank vooral wn8 aan het padden is... Dan moet je het maar zelf doen he?
Spotting doen is bijna net zo spannend als arty spelen... Gewoon rond racen terwijl je een biertje aan het drinken bent. :+

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2choyz4.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door GJP80 op 18-08-2016 23:03 ]

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
De Rheinmetall Skorpion G is een goede machine voor een premium, top !

[ Voor 13% gewijzigd door GlorixJim op 19-08-2016 00:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
GJP80 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 23:02:
Tja als je light tank vooral wn8 aan het padden is... Dan moet je het maar zelf doen he?
Spotting doen is bijna net zo spannend als arty spelen... Gewoon rond racen terwijl je een biertje aan het drinken bent. :+

[afbeelding]
Afgelopen weekend ook nog een 4k spotting battle gehad met de Type, die battle zelf niet veel damage gedaan aangezien die gun weer niet mee aan het werken was... Wat helaas iets te vaak voorkomt bij de Type.. en je hebt al zo weinig penetratie..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Hoera, tweede MoE op de Archer! *O*

De Archer, ja, die Ter 5 TD die niemand gebruikt. :P

Verder, wat is er in des hemelensnaam aan de hand? De potjes lijken totaal vernaggeld te zijn door die x5 en die damage-missies. 80% van de tijd gebeurt er één van twee dingen: OF de vijand komt met de hele meute, over elkaar heen buitelend om maar de eerste te zijn die damage doet, op je af, OF je eigen team doet dat bij de vijand. Scores zijn vrijwel altijd 4-15 of 15-4. Ik speel zelf vrij voorzichtig en heb in geen van beide gevallen de kans om zelf ook veel damage te doen. In het ene geval pak je één maar zwermt de rest gewoon over je heen, in het andere geval krijg je niet de mogelijkheid om ergens op te schieten. Ik weet echt niet hoe ik hiermee om moet gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Okars op 19-08-2016 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Okars schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:31:
Hoera, tweede MoE op de Archer! *O*

De Archer, ja, die Ter 5 TD die niemand gebruikt. :P

Verder, wat is er in des hemelensnaam aan de hand? De potjes lijken totaal vernaggeld te zijn door die x5 en die damage-missies. 80% van de tijd gebeurt er één van twee dingen: OF de vijand komt met de hele meute, over elkaar heen buitelend om maar de eerste te zijn die damage doet, op je af, OF je eigen team doet dat bij de vijand. Scores zijn vrijwel altijd 4-15 of 15-4. Ik speel zelf vrij voorzichtig en heb in geen van beide gevallen de kans om zelf ook veel damage te doen. In het ene geval pak je één maar zwermt de rest gewoon over je heen, in het andere geval krijg je niet de mogelijkheid om ergens op te schieten. Ik weet echt niet hoe ik hiermee om moet gaan.
Nou als je de gouden tip hebt hoor ik hem zeer graag. Ik heb namelijk al twee dagen hetzelfde probleem.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Welkom bij de x5 special. Je kunt er niks aan doen, hoe goed je ook speelt.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Daarom heb ik gisteren voor de x5 potjes ook een 100% extra xp personal reserve aangezet. Als ik dan een pot win waarin niks aan xp krijg, krijg ik in ieder geval nog 2x niks. :+

Levert leuke resultaten op in potten waar je het wel okay doet. Zo moet je nog 6000 xp voor de T29 en een pot later heb je 3k xp over op de M6. En dankzij de special ook gelijk de T29 kunnen kopen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:52

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Bekend probleem, potjes met veel damage verlies je.... vervolgens win je een pot maar dan heeft die x5 xp niet veel zin. :/
Wordt tijd dat ze die specials stoppen, wordt er niet leuker op.

Whatever.

Pagina: 1 ... 44 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).