[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.048 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

adminappelgebak schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:00:
[...]

Haha nou ander spel weet ik niet xD Maar speel op EU servers en ja veel gaat snel dood en aantal games zijn werkelijk waar te triest voor woorden op de hogere tiers, maar mij gaat het even om het vergelijk met de lagere tiers... ;) Ik heb zelfs Arty keer op keer dezelfde fout zien maken door te schieten en niet te verplaatsen. Ja, dan ga je dood en die fout wordt ook op de hoge tiers veelvuldig gemaakt... Domme arty's soms haha
In arty ben ik meestal ook gewoon lui met relocaten, als de vijandelijke arty graag lang naar me op zoek is en geen allies raakt vind ik het prima. Ik heb iets 5.52.5k potjes in een arty gespeeld en in minder dan 1% ben ik geblindshot door de vijandige arty. Nu was het wel allemaal ongeveer T5-T7 misschien dat in de hogere tiers het vaker gebeurd.
In arty platoon is het meestal wel leuke om vijandige arty te hunten :+

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adminappelgebak
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-07 16:45
brid schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:29:
[...]

In arty ben ik meestal ook gewoon lui met relocaten, als de vijandelijke arty graag lang naar me op zoek is en geen allies raakt vind ik het prima. Ik heb iets 5.5k potjes in een arty gespeeld en in minder dan 1% ben ik geblindshot door de vijandige arty. Nu was het wel allemaal ongeveer T5-T7 misschien dat in de hogere tiers het vaker gebeurd.
In arty platoon is het meestal wel leuke om vijandige arty te hunten :+
Ken het en in lagere tiers kom je er meestal nog wel mee weg, maar in hogere tiers dan meestal niet (uit mijn ervaring dan...). soms pre-aimen ze zelfs al op de meest logische arty spots juist om de vijandige arty te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
adminappelgebak schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:31:
[...]

Ken het en in lagere tiers kom je er meestal nog wel mee weg, maar in hogere tiers dan meestal niet (uit mijn ervaring dan...). soms pre-aimen ze zelfs al op de meest logische arty spots juist om de vijandige arty te vinden.
Ben een week of twee geleden ook met arty begonnen, heb nu pak 'm beet 80 potten gespeeld. Ben nog 0 keer gecounterartied (nieuw scrabblewoord), dus dan word je ook wel lui met relocaten. En het scheelt wellicht ook weer met welke arty je speelt. Met de LeFH18B2 schiet het niet op. Je reloadt zo snel, en de SPG zelf is traag als dikke stront. Oftewel, ik laat het relocaten zitten en ik zie wel hoe vaak ze me daardoor gaan beschieten. Gebeurt het erg vaak, dan ga ik m'n speelstijl wel aanpassen.

Gisteren nog de Ace gepakt in m'n M41 HMC, met een hilarisch einde: http://wotreplays.eu/site/2847366

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Dit was een leuke, goede teamplay :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/G2DzycobxCI5hA5TBykS8mLF/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:50
Aan alleen een screenshot is weinig te zien he qua teamplay, en qua prestaties is het ook niet onwijs super. Gewoon een average game in een T6 tank als ik het zo even snel bekijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Nu online
jantje 2 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:41:
[...]

Aan alleen een screenshot is weinig te zien he qua teamplay, en qua prestaties is het ook niet onwijs super. Gewoon een average game in een T6 tank als ik het zo even snel bekijk. :+
Voor deze average speler was 't een leuke pot :p

Teamplay moet je maar ff geloven haha, maak zelden mee dat er in een random battle flankerende bewegingen gecoördineerd uitgevoerd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:11

p0st

Dutch Reefer

XVM is lekker aan het falen met hun laatste release, was er al bang voor....

* removed option "hitLog"/"direction" - not required
* Minimap is not ready. Some functionality may work incorrectly or may not work at all. (will be fixed in future releases)
* Option "carousel"/"rows" does not implemented. (postponed because it may be implemented by WG)
* removed parameters (not required): "battle"/"allowSpottedStatus"

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 17:45
(jarig!)
Gisteren op een of andere wonderbaarlijke wijze in een battle platoon een aantal potjes gespeeld en gewonnen. We hadden een game een battle platoon gemaakt een AMX50B 8 kills moest hebben en ik moest mijn 4000 damage mission en 4 kills nog halen ( MT14.2) . Dus die had ik maar we kwamen een kill te kort voor die 8 kills. De volgende pot haal ik mijn 2000 TD damage en dus mijn MT 15.2 met honors. Zo dat was een mooie afsluiting

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:52

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Van de week ook dramatische teams mee gemaakt, lijkt inderdaad wel weekend. Neem nu even een paar dagen 'rust'. Resultaten worden er niet beter op. Platoon met Reyesinc verzachte enigszins de pijn. :+

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
p0st schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 23:22:
* Option "carousel"/"rows" does not implemented. (postponed because it may be implemented by WG)
oh no...
WG kennende zal het wel zoiets worden: expected release date: SoonTM |:(
RIP carousel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Harmen schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 08:33:
Van de week ook dramatische teams mee gemaakt, lijkt inderdaad wel weekend. Neem nu even een paar dagen 'rust'. Resultaten worden er niet beter op. Platoon met Reyesinc verzachte enigszins de pijn. :+
Ja het is echt erg op het moment, gisteravond moest ik de neiging om met mijn toetsenbord te gaan meppen onderdrukken. Zelfs sealclubbing wilde niet :(

Maar vanochtend was het een stuk beter, 9 potjes met de bulldog gespeelt en 8 gewonnen en netjes iedere keer in de top 3 van XP/top 5 dmg en zelfs een ace tanker(mag ook wel met 5.5k combined dmg) :+

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:31
gisteravond was drama. Ik speelde zelf alleen ook niet goed.
Maar soms was het ook het team wat totaal passief was. (iedereen stilstaan vanaf begin vd pot bij de startplek)
Ik ben soms 5-10 seconden later, maar niet 5 minuten. *zucht*

Hopelijk gaat het vanavond beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
(jarig!)
Ik ben sinds dit weekend een verwoede poging aan het doen om mensen een compliment aan het geven als ze mijn hebben gekild doordat ze simpel weg beter speelde. Een beetje positiviteit inplaats van elkaar verrot schelden. Ik moet zeggen het is verdomt lastig maar goed. Het is voor een groter goed. Daarnaast ook gewoon starten met Good Luck and Have Fun. Waarbij overigens opvalt dat juist de slechte spelers het terug wensen en de goede spelers altijd zwijgen.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:51

Roozzz

Plus ultra

Pfff, wat gaat er hier verkeerd? Altijd fijn als jij de enige bent die de cap verdedigt.
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/zlexsp.jpg
Uiteraard verliezen we hier op cap doordat 2 tomaten niet doorhebben dat er een andere tomaat in de cap staat. Gewoon lekker in het midden blijven snipen op lakeville.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Roozzz schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:29:
Pfff, wat gaat er hier verkeerd? Altijd fijn als jij de enige bent die de cap verdedigt.
[afbeelding]
Uiteraard verliezen we hier op cap doordat 2 tomaten niet doorhebben dat er een andere tomaat in de cap staat. Gewoon lekker in het midden blijven snipen op lakeville.
Aha, Lakeville normal dus. Met Encounter zouden ze namelijk in de valley gestaan hebben. |:(

Laatst ook weer, top tier T34 (de heavy dus) zegt nog "Defend the base!" en rijdt vervolgens zelf met alle andere heavies en nog wat meuk naar de valley. Gaat vervolgens mij lopen pingen dat ik moet decappen. :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kliko
GerGio schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:29:
Ik ben sinds dit weekend een verwoede poging aan het doen om mensen een compliment aan het geven als ze mijn hebben gekild doordat ze simpel weg beter speelde. Een beetje positiviteit inplaats van elkaar verrot schelden. Ik moet zeggen het is verdomt lastig maar goed. Het is voor een groter goed. Daarnaast ook gewoon starten met Good Luck and Have Fun. Waarbij overigens opvalt dat juist de slechte spelers het terug wensen en de goede spelers altijd zwijgen.
Doe ik meestal ook.
Of als ik uitkom op een 2 vs. 2 en de andere persoon communiceert goed en daardoor winnen we uiteindelijk. Dan meestal achteraf even in de chat bedanken voor de goede samenwerken in de mooie win.
Levert vaak ook leuke reacties op.

Daarnaast als ik "help" ping of iemand hulp vraag (of probeer te sturen) en uiteindelijk ben ik daardoor uit een benarde positie geholpen dan ping ik meestal even "positive". Met in de hoop dat ze het opvatten als een bedankje. O-)

GL & HF aan t begin boeit mij niet zo. Misschien kan ik daar wat mee mee doen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ik wilde dit spel weer oppakken. Alleen ik krijg elk potje al halverwege het potje de videokaart crash (kernel zoveel, Nvidea videokaart). Heeft hier iemand toevallig een oplossing voor?

Tevens ben ik uit de clan geschopt. :( KAAP WAT IS DIT. :D

[ Voor 14% gewijzigd door hexta op 04-08-2016 16:10 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
hexta schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:09:
Ik wilde dit spel weer oppakken. Alleen ik krijg elk potje al halverwege het potje de videokaart crash (kernel zoveel, Nvidea videokaart). Heeft hier iemand toevallig een oplossing voor?

1* Tevens ben ik uit de clan geschopt. :( 2* KAAP WAT IS DIT. :D
1* Dat zal door je lange inactiviteit komen
2* Kaap is niet echt actief meer en al heeeeeeeeel lang niet meer in GOT.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
wsLy schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:43:
[...]

1* Dat zal door je lange inactiviteit komen
2* Kaap is niet echt actief meer en al heeeeeeeeel lang niet meer in GOT.
Ik had onschendbaarheid omdat ik de clan had opgericht. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:55
Geen idee, waarschijnlijk overbodige vraag, maar drivers geupdate? Game op nieuw geinstalleerd, of geupdate van tijden geleden? Ook in WOT safe mode?

Kort onderzoek in de administratie laat zien dat je als inactief lid gekickt bent vorig jaar toen GOT en GOT2 samen gingen om plek te maken voor de merge :)

Edit:nvm

[ Voor 11% gewijzigd door Titus op 04-08-2016 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Daarnaast ook gewoon starten met Good Luck and Have Fun. Waarbij overigens opvalt dat juist de slechte spelers het terug wensen en de goede spelers altijd zwijgen.
Ik vind het gewoon irritant als iedereen het elke pot maar blijft doen en zeker tegen de roden.. Ik heb dan de neiging om daarop in te haken met een Good fail and have lag of een Have lag and sink soon.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:29
Gister voor het eerst in maanden weer eens een paar potjes gespeeld. Helaas nog steeds geen arty fix. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
PcDealer schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 03:08:
[...]

Ik vind het gewoon irritant als iedereen het elke pot maar blijft doen en zeker tegen de roden.. Ik heb dan de neiging om daarop in te haken met een Good fail and have lag of een Have lag and sink soon.
Niet aanmelden bij XVM, dan zie je ook de kleur van de spelers niet.
Echt een verademing toen ik daar mee gestopt ben.

In het begin een beetje onwennig en onzeker, "hoe goed is die speler"?

Maar uiteindelijk maakt t je geen bal uit... (voor mij)

Gisteravond geplatooned met een maat van me.
Ik in de 100e5 en hij in de E50m, voor de toptree-missies natuurlijk. 8)
Ging als een trein. >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Kliko op 05-08-2016 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren wist de arty mij weer goed te vinden... 3x een one-shot in 7 battles tijd terwijl ik 50-60 reed... Ga je kijken nav de battle wat voor stats die gasten hadden.. alledrie 46-47% winrate en een wn8 van <500. Achja..

Voor de rest was het best een trieste avond, vooral de laatste paar teams.. wat je ook deed je verloor gewoon. Maarja battles die in 3 minuten tijd voorbij zijn zegt ook wel genoeg.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
(jarig!)
hexta schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:44:
[...]

Ik had onschendbaarheid omdat ik de clan had opgericht. :+
Ach je kunt ook gewoon vragen of je in de Clan mag en er dan nooit meer iets van horen.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Titus schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:48:
Geen idee, waarschijnlijk overbodige vraag, maar drivers geupdate? Game op nieuw geinstalleerd, of geupdate van tijden geleden? Ook in WOT safe mode?
ik heb hem geupdate van tijden geleden, misschien zou een fresh install nog iets kunnen doen ja, bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

mkliko schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 08:05:
[...]

Niet aanmelden bij XVM, dan zie je ook de kleur van de spelers niet.
Echt een verademing toen ik daar mee gestopt ben.
Ik doelde op de vijand ;)

De xvm kleur is niet bindend voor de acties van die speler op dat moment, maar is wel een goede indicatie.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 00:28
PcDealer schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 03:08:
[...]

Misschien nog beter: gewoon niks zeggen.

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zaagmans schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 08:59:
[...]

Misschien nog beter: gewoon niks zeggen.
Of gewoon kijken hoe hoog het Polen gehalte is door 'Siemka PL' te typen. Of hoeveel Turken er in de battle zitten door 'sa' te typen.

Gisteren nog een Turkse clan afgemaakt met 10-0 in CW. 3200 damage gedaan met mn is-3 en maar 1 hit ontvangen die damage deed :p reversed sidescraping ftw!

[ Voor 21% gewijzigd door wsLy op 05-08-2016 09:06 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Nu online
Ik zeg nooit iets, tenzij iemand echt goed bezig is, friend or foe.

Gisteren in platoon de top gun van de T150 vrij gespeeld, wat een verademing zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
GerGio schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 08:48:
[...]

Ach je kunt ook gewoon vragen of je in de Clan mag en er dan nooit meer iets van horen.
Kunnen we daaruit opmaken dat jij in dit geval zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Is die Duitse Bulldog het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
(jarig!)
kreezjie schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:46:
[...]

Kunnen we daaruit opmaken dat jij in dit geval zit?
Ja dat kan je daaruit opmaken ja. :P

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
GerGio schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:45:
Ja dat kan je daaruit opmaken ja. :P
En heb je via http://gatheringoftanks.nl/recruitment/ een aanvraag ingediend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
(jarig!)
Jeb onder de naam KasPlantje

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:07
Okars schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:04:
Is die Duitse Bulldog het waard?
Ik vind van wel, maar mijn voorkeur gaat momenteel wel uit naar snelle lights.

Het is de allerbeste tier 8 premium light..... ;)

Het is de tier8 premium die ik het liefste speel. Er zijn wel wat filmpjes op YouTube te vinden die een indicatie geven van de speelstijl en credit potentieel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
JulesvH schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:01:
[...]

Ik vind van wel, maar mijn voorkeur gaat momenteel wel uit naar snelle lights.

Het is de enigste tier 8 premium light..... ;)

Het is de tier8 premium die ik het liefste speel. Er zijn wel wat filmpjes op YouTube te vinden die een indicatie geven van de speelstijl en credit potentieel.
fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10 10:43
Ik heb sinds de update het gevoel dat na de laatste update mijn premiums minder credits opbrengen.
Meer mensen hier op gelet =

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:50
enige

fixed O-)

ps. tenzij jij het ook de enigste tank vind dat kan natuurlijk ook :+

[ Voor 18% gewijzigd door jantje 2 op 05-08-2016 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

jantje 2 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:41:
[...]

enige

fixed O-)

Ik zat er al te denk om hem te fixen >:)
Maar wie weet vindt hij het wel de schattigste T8 light :+ :P

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
jantje 2 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:41:
[...]

enige

fixed O-)

brid schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:44:
[...]

Ik zat er al te denk om hem te fixen >:)
Maar wie weet vindt hij het wel de schattigste T8 light :+ :P
Dammit :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ermergerd! LT15.1 eindelijk gehaald, en de pot nog overleefd ook! Lekkere pot in de Blackdog op Prokhorovka, lekker rondjes surfen in het midden en later iets doorgereden om alle chai-snipers nog te spotten. Zelf een whopping 485 damage gedaan, en daarbij 5368 spotting. Ruim voldoende dus. :)

Volle female crew nu in de Indien Panzer, morgen in de sale de equipment ervoor kopen. Zin an. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BolleBeer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 20:03
JPvdB schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:27:
Ik heb sinds de update het gevoel dat na de laatste update mijn premiums minder credits opbrengen.
Meer mensen hier op gelet =
Klopt, sinds kort lukt het me niet meer om maar ook een wedstrijd in mijn premiums te winnen.

Wat een zieke kl*te week. Mijn wn8 is met 300 omhoog gegaan, maar WR is nu rond de 40%. Maakt geen kl**t uit wat ik doe met mijn premiums.

WoT/WoWs name: Onarf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me ingeschreven voor deze reis, en dat is geen reclame:
http://www.4aviation.nl/programma2016/russia-2.html

Mijn plan is om ter plekke in mijn eentje een auto te huren en o.a. de storage lines van Kubinka te doen en het leger museum. Dat is open. En dan wordt ik gevraagt is Monino al open. Heb ik al gedaan.

Maar het leger museum is open, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word mooi.

[ Voor 154% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2016 03:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aATTRB4.png

Eerste potje vandaag... Laten we hopen dat het niet hetzelfde gaat worden als gisteravond.
Wat moet je met dit soort teams? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Laatst online: 14-10 21:36

Caveman

whahoehaha

Ik ga meedoen ! en stug volhouden, want alle potjes (25) van vanochtend is er niemand die het terugwenst.
Dus alle tankers; GL & HF :)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:51

Roozzz

Plus ultra

mkliko schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 10:26:
[afbeelding]

Eerste potje vandaag... Laten we hopen dat het niet hetzelfde gaat worden als gisteravond.
Wat moet je met dit soort teams? :(
Uhh teams? Ik zie alleen maar lemmingtrains die altijd 1 of meerdere flanken open laten. Na 4 pogingen nog steeds bezig om te dubbelen (structureel top dmg natuurlijk... :'( )

-edit-
T6 pot: 9! teamgenoten die niets geraakt hebben... ;w

-edit2-
T6 pot: 6 teamgenoten die niets geraakt hebben. Toch 15-2 winst, leuk die teams vandaag...

[ Voor 14% gewijzigd door Roozzz op 06-08-2016 12:24 ]

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Roozzz schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 12:17:
-edit2-
T6 pot: 6 teamgenoten die niets geraakt hebben. Toch 15-2 winst, leuk die teams vandaag elke dag weer...
Fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:49
Ik kom terug van vakantie en zowaar al 2 dagen geen last gehad van mensen die met hun linkerhand zitten te rukken en met rechts klikken.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Kepro schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 00:00:
Ik kom terug van vakantie en zowaar al 2 dagen geen last gehad van mensen die met hun linkerhand zitten te rukken en met rechts klikken.
Waar in godsnaam ben je dan op vakantie geweest...... ;)

Maar ik get your point

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Lekkere vakantie gehad Kepro? Hier nog een potje van voor jouw vakantie ;)

#plzbuffIS-6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Gaius schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 22:49:
Ermergerd! LT15.1 eindelijk gehaald, en de pot nog overleefd ook! Lekkere pot in de Blackdog op Prokhorovka, lekker rondjes surfen in het midden en later iets doorgereden om alle chai-snipers nog te spotten. Zelf een whopping 485 damage gedaan, en daarbij 5368 spotting. Ruim voldoende dus. :)

Volle female crew nu in de Indien Panzer, morgen in de sale de equipment ervoor kopen. Zin an. :)
Okee, je hebt me overtuigd. Aanschaffende... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Mr_Size schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 11:41:

[video]

#plzbuffIS-6
Goeie pot, jammer van het einde. Wat voor equipment gebruik je hier Kepro? Voor m'n gevoel aimed ie erg traag. Gebruik er zelf een GLD en Vert Stab in namelijk.

Even een snel potje in de Bromwell. 6 kills, 1177xp, weer geen Ace. Dit keer wel een 1st class, ipv de vorige keer dat ik een Top Gun haalde in dat ding, toen had ik maar een 2nd class. Volgende Top Gun een Ace erbij? :P

Jammer dat een medespeler net nog een arty-kill "jatte". Hij stond al in de fik en was bijna dood (en ik was ook bijna gereload) en toen werd ie nog even afgeschoten. Kostte mij m'n Pascucci's. Altijd mooi om een medal te krijgen voor het afschieten van pigs. Helaas deze keer net niet.

Okars schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:31:
[...]
Okee, je hebt me overtuigd. Aanschaffende... :P
Als je het me maar niet kwalijk neemt als ie tegenvalt. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Gaius op 07-08-2016 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-10 19:43

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Al een tijdje WoT niet meer serieus gespeeld (zelfs maar uit mijn clan gestapt om plaatst te maken) en mis het ook niet echt, even gekeken op de portal en er is ook niks nieuws op de horizon, spel staat al twee jaar stil. Blijkbaar doen WT en AW het niet goed en kan WG gewoon doorcashen met wat ze hebben. Af en toe een nieuwe HD model of een nieuwe experiment met geluiden maar echt nieuwe maps of gamemodes, nope.

Laat ik nog maar tot kerst wachten maar eigenlijk vind ik het een stuk minder geworden sinds de nieuwe map design route en anti bushfire fixen. De dagen van troll spotting en alles unspotted neermaaien zit er niet meer in. De laatste keer dat ik echt plezier had was toen ik met EmbryonicJourney en iemand anders tot vroeg in morgen alles kapotknalde in de E-25, en dan niet camp-gameplay maar echt pushen. Als je Komarin nog kent gingen van de zuidelijke spawn via de linkerkant meteen in het vijandelijk basis tot in het bos en nadat we dood waren was bijna meer dan de helft van hun team kapot en de rest werd vanuit het midden genuked, geweldig was dat. Zelf op Himmelsdorf was niemand veilig, als een gek alles permatracken en als een racecar rechtdoor de heavies die op de berg kwamen rijden man man man, die sukkels draaien zich dan ook om maar dan waren wij al de arties aan het ass-fucken en weer iemand anders aan het gang-bangen. :D :9 Nu staat alles stof te rapen, toch kriebelt het wel nog eens om met 3x215b of e5's gewoon noskill een flank te mollen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
JulesvH schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 01:14:
[...]

Waar in godsnaam ben je dan op vakantie geweest...... ;)

Maar ik get your point
Karpathos, Griekenland.
Mr_Size schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 11:41:

[video]

#plzbuffIS-6
Heer-lijk, zal van de week wat foto's uploaden op het GoT forum.
Gaius schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:44:
[...]

Goeie pot, jammer van het einde. Wat voor equipment gebruik je hier Kepro? Voor m'n gevoel aimed ie erg traag. Gebruik er zelf een GLD en Vert Stab in namelijk.

Ik heb even gekeken, normale heavy set-up. Vert stab, rammer en GLD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
TweakJerommeke schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:29:
Al een tijdje WoT niet meer serieus gespeeld (zelfs maar uit mijn clan gestapt om plaatst te maken) en mis het ook niet echt, even gekeken op de portal en er is ook niks nieuws op de horizon, spel staat al twee jaar stil. Blijkbaar doen WT en AW het niet goed en kan WG gewoon doorcashen met wat ze hebben. Af en toe een nieuwe HD model of een nieuwe experiment met geluiden maar echt nieuwe maps of gamemodes, nope.

Laat ik nog maar tot kerst wachten maar eigenlijk vind ik het een stuk minder geworden sinds de nieuwe map design route en anti bushfire fixen. De dagen van troll spotting en alles unspotted neermaaien zit er niet meer in. De laatste keer dat ik echt plezier had was toen ik met EmbryonicJourney en iemand anders tot vroeg in morgen alles kapotknalde in de E-25, en dan niet camp-gameplay maar echt pushen. Als je Komarin nog kent gingen van de zuidelijke spawn via de linkerkant meteen in het vijandelijk basis tot in het bos en nadat we dood waren was bijna meer dan de helft van hun team kapot en de rest werd vanuit het midden genuked, geweldig was dat. Zelf op Himmelsdorf was niemand veilig, als een gek alles permatracken en als een racecar rechtdoor de heavies die op de berg kwamen rijden man man man, die sukkels draaien zich dan ook om maar dan waren wij al de arties aan het ass-fucken en weer iemand anders aan het gang-bangen. :D :9 Nu staat alles stof te rapen, toch kriebelt het wel nog eens om met 3x215b of e5's gewoon noskill een flank te mollen. 8)7
Met de E-25 noem je ook wel een tank zeg :P Camo is nog steeds broken, dus in de E-25 kan je, op de juiste map en positie, nog steeds wel behoorlijk onzichtbaar alles wegsnipen.

Ik vind vooral solo spelen steeds kutter worden. Nou grind ik momenteel ook niet echt carry tanks (Obj 704, ST-I, Patton nog half stock en de afgrijselijke T-34-1) maar toch. In platoon kan je gewoon nog wel games omturnen door goed samen te spelen en op het juiste moment een push te maken. Solo kan dat gewoon niet omdat minstens 2/3 van je team maar wat aan staat te klootviolen en vaak de w knop niet eens kan vinden. En de linker muisknop is vaak ook een lastig verhaal.
Alleen light tanks zijn solo leuker om te spelen, omdat je in platoon met 2, en zeker 3, lights wel vaak echt te weinig kan doen om de game te carry-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Ik merk ook dat ik in platoon veel meer invloed kan hebben op de game dan wanneer solo. Op zich ook best logisch. Maar ik zat laatst ook al te spelen en had het idee dat het tijdens platoonen ook beter ging.

Mijn T110E5 missies gaan veel beter/sneller dan wanneer ik alleen speel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
(jarig!)
mkliko schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:18:
Ik merk ook dat ik in platoon veel meer invloed kan hebben op de game dan wanneer solo. Op zich ook best logisch. Maar ik zat laatst ook al te spelen en had het idee dat het tijdens platoonen ook beter ging.

Mijn T110E5 missies gaan veel beter/sneller dan wanneer ik alleen speel. :/
Klopt soms doe je er in je eentje echt alles aan maar is het gewoon weg niet haalbaar om een flank te houden. Dan is focus fire in een platoon echt veel beter.

Ik had eigenlijk best een goed weekend. Ik ben weer 8 punten in wn8 gestegen sta nu bijna op 1100. Ik wil eigenlijk door naar groene stats omdat ik dat gezever over Tomato helemaal heb gehad.

Daarnaast mijn max damage twee keer verbetert. Eerste keer in een Foch 155 waarin ik toch wel wat lekkere potjes had. Dat was 6350 damage. Toen een potje in een Centurion AX met 6460 met een high Caliber en een tank sniper.

Alleen een Ace tanker in een Centurion AX of een 7/1 is nog wel wat teveel van het goede. ik was dicht in de buurt van het weekend maar het mocht niet zo zijn.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/N5S6KEjWzsoJIIisczTK96v2/thumb.jpg

:F :F :F

Dit is dus precies wat ik gisteren bedoelde. Solo is gewoon te kut voor woorden. Had ik 1 team/clan/platoongenoot gehad die geen complete randdebiel was dan had ik deze game gewoon kunnen winnen. Maar nee, WG stopt me in teams met 14 kwijlende fucktards. Much joy, much fun, is not bug, is feature, vodka, da

7(8)7 7(8)7

edit: zo de T57 Hvy heeft ff een E5 buff gehad. Turret niet meer te pennen. Ik bounce hem 5x, p0st ook. Een random Type 61 kreeg hem ook niet gepenned. Gozer bouncte 3,6K, seems legit |:(

[ Voor 18% gewijzigd door Mr_Size op 08-08-2016 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
(jarig!)
Mr_Size schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 20:16:
[afbeelding]

Dit is dus precies wat ik gisteren bedoelde. Solo is gewoon te kut voor woorden. Had ik 1 team/clan/platoongenoot gehad die geen complete randdebiel was dan had ik deze game gewoon kunnen winnen. Maar nee, WG stopt me in teams met 14 kwijlende fucktards. Much joy, much fun, is not bug, is feature, vodka, da
Ik zat gisteren in platoon met Noil en Heavy_Panzer en het was echt fun. Vooral toen we tier 6 lights gingen spelen. We hadden echt een dikke carry te pakken en alle drie top in XP. Alleen een T28 HTC had meer damage te pakken maar met een paar man een flank op rollen was niet zo'n probleem.

Het meest grappige was misschien nog wel mijn ace tanker op mijn UE 57 wat een OP tank is dat ook al weer. Ik heb hem om af en toe wat fun te hebben op een lage tier. Ik haalde dus in een tier 3 game 900 damage omdat de vijand twee full gold B2 tanks reed en ik die bijna compleet weg kon farmen standaard 110 pen en 180 pen met apcr. Al moet ik zeggen dat ik die laatste niet heb verschoten die game.
edit: zo de T57 Hvy heeft ff een E5 buff gehad. Turret niet meer te pennen. Ik bounce hem 5x, p0st ook. Een random Type 61 kreeg hem ook niet gepenned. Gozer bouncte 3,6K, seems legit |:(
Ja dat heb ik ook gezien gisteren een E5 en een T57 heavy die elkaar staan te face huggen en elkaar gewoon niet gepenned krijgen. Ik kwam met mijn Centurion AX ook niet door de top van de turret heen alleen de ring onder de turret lukte het om hem twee keer te pennen

[ Voor 13% gewijzigd door GerGio op 09-08-2016 10:33 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
T-57 in HD is sexy <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:35
ik had de credits klaarliggen voor de t57, maar heb in een opwelling de e50M gekocht (fijn ding trouwens)..

zonder prem account wordt dat lang farmen weer. heb nu 1M

[ Voor 6% gewijzigd door _Anvil_ op 09-08-2016 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Caveman schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 11:44:
[...]

Ik ga meedoen ! en stug volhouden, want alle potjes (25) van vanochtend is er niemand die het terugwenst.
Dus alle tankers; GL & HF :)
QB heeft zojuist recent ook een positieve video over slechte spelers geplaatst.
Grappig omdat wij het ook over een vergelijkbaar iets hadden (meer positiviteit in de game).

YouTube: World of Tanks || Everyone Matters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-10 13:09

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Dat is idd wel een hele goede van QB. Ik vind het spel op zich hartstikke leuk en mooi maar ik ben een matige solo tomaat. Noodgedwongen zet je dan de battlechat maar uit om al het gezeik en gekanker niet te hoeven lezen. En zoals Mr_Size al zegt: solo is het spel vaak een drama door het volkomen gebrek aan coordinatie en egoistische gedrag van de meeste spelers. Toen ik in 2011 begon en in een clan zat was het veel leuker maar na mijn pauze van 3 jaar is niemand van mijn vriendenlijst over. Die zijn er allemaal al mee gekapt.

[ Voor 8% gewijzigd door smallblock op 09-08-2016 12:35 ]

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-07 07:54
Voeg me maar toe als je wilt, ik speel best wel veel maar eigenlijk alleen maar solo momenteel maar platoonen is ook weleens leuk. Ben geen superspeler hoor maar heb mijn momenten.

Spelernaam: Orandajin

http://wotlabs.net/eu/player/orandajin

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
smallblock schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:34:
Dat is idd wel een hele goede van QB. Ik vind het spel op zich hartstikke leuk en mooi maar ik ben een matige solo tomaat. Noodgedwongen zet je dan de battlechat maar uit om al het gezeik en gekanker niet te hoeven lezen. En zoals Mr_Size al zegt: solo is het spel vaak een drama door het volkomen gebrek aan coordinatie en egoistische gedrag van de meeste spelers. Toen ik in 2011 begon en in een clan zat was het veel leuker maar na mijn pauze van 3 jaar is niemand van mijn vriendenlijst over. Die zijn er allemaal al mee gekapt.
Volgens mij is iedereen welkom op de GoT teamspeak, daar vind je wel platoon maatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
(jarig!)
Orandajin schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:42:
Voeg me maar toe als je wilt, ik speel best wel veel maar eigenlijk alleen maar solo momenteel maar platoonen is ook weleens leuk. Ben geen superspeler hoor maar heb mijn momenten.

Spelernaam: Orandajin

http://wotlabs.net/eu/player/orandajin
Ik zal je vanavond even toevoegen als vriend.

Ik zie wel dat je tier 9 nog niet zo leuk vind om te spelen al heb je daar wel goede tanks op zoals een centurion 7/1 en een T10

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-07 07:54
Ja de Centurion 1 ging eigenlijk wel goed maar de Centurion 7/1 wil nog niet lukken...Hij is dan ook nog helemaal stock helaas.

De T10 begint nu beter te presteren met de top gun alleen de motor en de ge-upgrade turret moet er nog op. De stock turret wordt nu nog veel te gemakkelijk gepenned in T10 matches.

Ik ben heel lang op t5 & t6 blijven hangen en daarna weer op t8 eigenlijk...

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Zijn er trouwens nog mensen die de QB + jingles stream gaan kijken?
Er is weer een bonus code 20000 uses

Kijken of wargaming de rush nu wel aan kan☺

[ Voor 20% gewijzigd door brid op 09-08-2016 17:35 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Gaius schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:44:
[...]

Als je het me maar niet kwalijk neemt als ie tegenvalt. :+
Allesbehalve! Moet je kijken wat er net gebeurde!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pKxrALZ3C94017NFGRhNK6Tw/full.jpg

LT15.1 gepakt met 11.414 assisted damage _O- 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
brid schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:33:
Zijn er trouwens nog mensen die de QB + jingles stream gaan kijken?
Er is weer een bonus code 20000 uses

Kijken of wargaming de rush nu wel aan kan☺
Wat is dan die bonuscode? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Nice Okars! Zo zie je maar, dat was genoeg geweest voor LT15.4, by far :P

Solo spelen en heel veel base xp halen = mooie tanks!
http://worldoftanks.eu/en...5/18-anniversary-contest/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zo, na 2 weekjes vakantie maar weer eens de boel opgestart. Credits gronden voor de E-50M; ik had er pas 500K, inmiddels 2,5M. Waar een dagje rammen met de IS-6 en M46 al niet goed voor is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Titus schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 19:00:
Nice Okars! Zo zie je maar, dat was genoeg geweest voor LT15.4, by far :P

Solo spelen en heel veel base xp halen = mooie tanks!
http://worldoftanks.eu/en...5/18-anniversary-contest/
Helaas zijn premium voertuigen uitgesloten voor die wedstrijd, maar wel een mooi resultaat!

@Okars. Die code wordt vanavond in de live stream gegevens.
De vorige keer was het iets van x5 xp voor 3 of 5 matches bij een overwinning en als je in de top 10 eindigde of zoiets. Kan het nu even niet terugkijken omdat ik niet ingame zit.

Edit: ik was QB's nieuwe preview van de skorpion aan het bekijken en daar zegt ie dat de code van vanavond 15 premium consumables geeft.

[ Voor 9% gewijzigd door JulesvH op 09-08-2016 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Heeft er iemand ervaring met streamen van OBS/twitch? krijg het nog niet helemaal werkend. Stream blijft maar bufferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-10 17:43
Hier werkt de stream goed, maar beeld kwaliteit is slecht.

Edit, moet ik wel de beeldkwaliteit op hoog zetten. :-)

[ Voor 33% gewijzigd door Fiesta1958 op 09-08-2016 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Kepro schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 20:28:
Heeft er iemand ervaring met streamen van OBS/twitch? krijg het nog niet helemaal werkend. Stream blijft maar bufferen.
Zie got forum voor tutorial ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Okars schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:22:
[...]

Wat is dan die bonuscode? ;)
Die wordt rond 22:30-23:00 denk pas bekend. Gaat dacht ik om een aantal premium consumables(repair/heal/fire)

@23:06 2 minuten nadat de code bekend is redeem page weer stuk -O-

[ Voor 12% gewijzigd door brid op 09-08-2016 23:07 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:33

Poekie McPurrr

Mreoww~

brid schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 21:13:
[...]

Die wordt rond 22:30-23:00 denk pas bekend. Gaat dacht ik om een aantal premium consumables(repair/heal/fire)

@23:06 2 minuten nadat de code bekend is redeem page weer stuk -O-
Relog into game. Zelfde als vorige keer. Code is geactiveerd :)
Code: QB3WKNMP5ZR48

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Cannot redeem WG code due to technical issues.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Helaas werkt de code hier ook niet, zelfde error message en ook opnieuw inloggen helpt niet...

On the bright side: Update van mijn modpackje, nu met werkend multi-line carousel!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/f8GDLb6.png

Afbeeldingslocatie: http://antn.nl/wp-content/uploads/2013/09/download_button.png

Edit: Kleine ninjafix dus als je v3 voor vandaag 00:20 hebt gedownload, ff opnieuw :)
Edit2: Kleine ninjafix dus als je v3 voor vandaag 18:40 hebt gedownload, ff 3.1 dlden :)

[ Voor 23% gewijzigd door p0st op 10-08-2016 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

p0st schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 23:43:
Helaas werkt de code hier ook niet, zelfde error message en ook opnieuw inloggen helpt niet...

On the bright side: Update van mijn modpackje, nu met werkend multi-line carousel!

[afbeelding]

[afbeelding]
dat zijn de goede berichten. Waarschijnlijk verschijnen de goodies morgen wel. Was vorige keer na een paar keer de error uit eindelijk ook zo. nu vallen 5 items niet echt op in de voorraad :+

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
code werkt nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Okars schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:04:
[...]
Allesbehalve! Moet je kijken wat er net gebeurde!

[afbeelding]

LT15.1 gepakt met 11.414 assisted damage _O- 7(8)7
:o

En dan nog maar een 1st class. :D
Grats iig! Heb je nu de Stug IV ook, of moet je nog meer missies daarvoor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kliko

[afbeelding]

[afbeelding]

Edit: Kleine ninjafix dus als je v3 voor vandaag 00:20 hebt gedownload, ff opnieuw :)
Klasse P0st! *O*

Code werkt bij mij niet. De vorige ook al niet... -O- :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
code werkt hier ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
De NDA met betrekking tot de nieuwe duitse t8 premium td, de Rheinmetal Skorpion is opgeheven en youtube stroomt vol met reviews.
Ik kijk wel naar deze tank uit moet ik zeggen. Snel, accuraat, flinke damage per schot. Daar tegenover staat wel groot en relatief slechte camo-rating.
Ik ben wel benieuwd naar jullie mening over deze tank.

[ Voor 10% gewijzigd door JulesvH op 10-08-2016 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
(jarig!)
JulesvH schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:47:
De NDA met betrekking tot de nieuwe duitse t8 premium td, de Rheinmetal Skorpion is opgeheven en youtube stroomt vol met reviews.
Ik kijk wel naar deze tank uit moet ik zeggen. Snel, accuraat, flinke damage per schot. Daar tegenover staat wel groot en relatief slechte camo-rating.
Ik ben wel benieuwd naar jullie mening over deze tank.
Tja wat zal ik zeggen. Ik ben niet zo'n fan van glass canons. Wel handig dat hij een erg slechte camo rathing heeft betekend weer iets nieuws om snel damage op te doen.

ik ga hem niet halen. ik ga waarschijnlijk eerst de normale Duitse TD lijn spelen

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
GerGio schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:13:
[...]

Tja wat zal ik zeggen. Ik ben niet zo'n fan van glass canons. Wel handig dat hij een erg slechte camo rathing heeft betekend weer iets nieuws om snel damage op te doen.

ik ga hem niet halen. ik ga waarschijnlijk eerst de normale Duitse TD lijn spelen
Ik had ook het idee dat met de corridor-mappen van tegenwoordig glass canons alleen voor goede spelers zijn. Aangezien ik dat niet ben laat ik 'm ook schieten en richt ik me liever op de TD's waar nog wat armor op zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro

[afbeelding]

[afbeelding]

Toppertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:29

Rianata

Have you played Atari today?

GerGio schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:13:
[...]

Ik heb de US prem TD Scorpion en die heb ik enkele maanden geleden gekocht uit verzamelaarsoogpunt, maar ik moet zeggen dat ik hem toch vaker speel dan gedacht en het een leuke TD is. Nog niets gezien van de Duitse, dus ik weet niet hoe ze zijn te vergelijken.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Vraag me ook af, nu de Rheinmetal Skorpion er is, zou de Krupp-Steyr Waffenträger ook nog komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Gaius schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:18:
[...]

:o

En dan nog maar een 1st class. :D
Grats iig! Heb je nu de Stug IV ook, of moet je nog meer missies daarvoor?
Nee, die staat nu in de garage. Eerste potje meteen Ace Tanker. Die TD bevalt me wel. :P

Nu geld aan het binnenharken met de missies voor de T28 Concept en dat tikt wel aan ineens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
(jarig!)
Rianata schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:19:
[...]

Ik heb de US prem TD Scorpion en die heb ik enkele maanden geleden gekocht uit verzamelaarsoogpunt, maar ik moet zeggen dat ik hem toch vaker speel dan gedacht en het een leuke TD is. Nog niets gezien van de Duitse, dus ik weet niet hoe ze zijn te vergelijken.
Speel de franse UE 57 dan eens ik weet zeker dat je een hoop fun gaat hebben.

Nou volgens mij is die US tank redelijk stealt en die nieuwe Duitse juist niet.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mr_Size schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 20:16:
[afbeelding]

Dit is dus precies wat ik gisteren bedoelde. Solo is gewoon te kut voor woorden.
Ik HAD 60% WR op mijn IS-6.

Vandaag win ik 8 van de 27 potten. Gewoon ongeacht of ik 1 of 4 K damage doe. :(

[ Voor 4% gewijzigd door Edmin op 10-08-2016 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online

[afbeelding]

[afbeelding]

Hee P0st,

Weer geen Churchill III icoon. ;(

En bovendien doet de laatste versie van je mod een beetje raar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4ZjQOqagw2CWDKgM8scPcH2w/full.png

[ Voor 11% gewijzigd door Okars op 10-08-2016 18:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Okars schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 17:09:
[...]

Hee P0st,

Weer geen Churchill III icoon. ;(

En bovendien doet de laatste versie van je mod een beetje raar:
Whoop! Foutje bedankt :) fix in v3.1

Afbeeldingslocatie: http://antn.nl/wp-content/uploads/2013/09/download_button.png

Oh en die Churchill III icon zal ik op de lijst zetten, helaas is het aanpassen van icoontjes een stuk lastiger geworden dus kan het niet 1/2/3 fixen, komt later dus!

Pagina: 1 ... 43 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).