Voordeel van de QB mod is wel dat je crew en equipment mee verhuisd optanks. Ben er gister achter gekomen dat als je dat niet hebt en je premium met niet premium tanks afwisselt het nogal irritant werkt allemaal.brid schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 19:11:
Zit net 06wallst op twitch te kijken. Hij speelt met de QB mod en die werkt.
Nu is dat niet meer dan XVM met aangepaste setting en de battle assist mod en een QB sixth sense icon.
Zie op de OMC site helaas nog niks over 9.15.1
Aangezien je de fail pas eergisteren gemaakt hebt: DOE HET NIET en daarmee bedoel ik de japanse heavy lijn grinden. Die doe je pas als je echt alle andere lijnen gedaan hebt en dan alleen als je zeker weet geen latente zelfmoord neigingen te hebben. Ik ben waarschijnlijk 1 van de weinige spelers hier (misschien heeft UserTmp hem ook?) die de Type 5 Heavy heeft en dan echt gegrind, niet vrijgekocht met ladingen free exp's. Je kunt er gewoon helemaal NIETS mee en het is zeker NIET leuk spelen..douwe.nl schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:44:
Zo, ik check ook even in.
Ik speel nu een half jaar ongeveer, heb een aantal premium tanks gekocht en speel eigenlijk van alles wat... Resultaat is dus dat nergens schot in de zaak zit
Gisteren besloten de Jap heavy te grinden en afwisselend de Britse medium, ik zit nu op de O-NI / Comet.
Vanmorgen na de update zat ik al snel tegen een ragequit aan dus morgen doe ik weer een poging
Haha, arty finally got to QuantorQuantor schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:39:
[...]
....
Je kunt er gewoon helemaal NIETS mee en het is zeker NIET leuk spelen..
Ik verwacht vanavond een eerste versie van mijn modpackje overigens, gisteren was XVM nog behooorlijk fukt...
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik had gisteravond ook een slechte avond. Slechte matchmaking, bijna continu bottom tier. Pak je een tier 8 tank, kreeg je een tier 10 pot voor je kiezen. Pak je een tier 8 tank met preferential matchmaking, krijg je nog tier 9. Uiteindelijk maar in 1 van de 12 potten een Fire for Effect gehaald.douwe.nl schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:44:
Vanmorgen na de update zat ik al snel tegen een ragequit aan dus morgen doe ik weer een poging
Vervelender vind ik dan eigenlijk dat ik er geen plezier uit haal, en dat ik wat moeite heb om met de frustratie om te gaan. De irritatie over de game zelf zakt binnen 2 minuten nadat ik dan ben gestopt weg, de irritatie dat ik mezelf toch weer heb laten opnaaien door een fucking spelletje blijft nog een uurtje hangen. Ach ja, het is een leerproces.
Confirmed!Quantor schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:39:
[...]
Aangezien je de fail pas eergisteren gemaakt hebt: DOE HET NIET en daarmee bedoel ik de japanse heavy lijn grinden. Die doe je pas als je echt alle andere lijnen gedaan hebt en dan alleen als je zeker weet geen latente zelfmoord neigingen te hebben. Ik ben waarschijnlijk 1 van de weinige spelers hier (misschien heeft UserTmp hem ook?) die de Type 5 Heavy heeft en dan echt gegrind, niet vrijgekocht met ladingen free exp's. Je kunt er gewoon helemaal NIETS mee en het is zeker NIET leuk spelen..
Ik grind ook mijn weg door die Heavy lijn. Zit nu nog maar op de O-I (bijna O-Ni unlocked).
Qua armour stelt het bar weinig voor vreemd genoeg. En ze zijn extreem traag, waardoor vaak je RNG getest wordt, omdat je in situaties komt dat je met je derp gun moet gaan snipen. Drama tanks.
Ik heb idd de Type 5 free-XP'd.Quantor schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:39:
[...]
Aangezien je de fail pas eergisteren gemaakt hebt: DOE HET NIET en daarmee bedoel ik de japanse heavy lijn grinden. Die doe je pas als je echt alle andere lijnen gedaan hebt en dan alleen als je zeker weet geen latente zelfmoord neigingen te hebben. Ik ben waarschijnlijk 1 van de weinige spelers hier (misschien heeft UserTmp hem ook?) die de Type 5 Heavy heeft en dan echt gegrind, niet vrijgekocht met ladingen free exp's. Je kunt er gewoon helemaal NIETS mee en het is zeker NIET leuk spelen..
Slechtst gebruik van 800.000 XP ooit.
Als je een goed bepantserde heavy wil kan ik je aanraden om de E-100 of de IS-7 te grinden. De tier 8 en 9 van de Duitsers zijn goeie all-rounders. De tier 9 wordt over het algemeen gezien als 1 van de beste tier 9 heavies, zo niet de beste. De hele Russische lijn lijkt op elkaar dus je hoeft niet van speelstijl te wisselen en de tanks zijn over het algemeen redelijk vergevingsgezind. Je pantser kan je domme foutjes redelijk goed compenseren.
Also, 9.15.1...
DE ISU-130 HEEFT MARKS OF EXCELLENCE. BESTE PATCH OOIT.
En het komt mooi uit dat ie gebuffed is.
De O-HO is nog wel leuk spelen volgen een clan maatje van me ? ik free xp hem sowieso niet hoor, nog 30k dan heb ik 'm...Quantor schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:39:
[...]
Ik ben ook een redelijke emotie spelerGaius schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:50:
[...]
Ik had gisteravond ook een slechte avond. Slechte matchmaking, bijna continu bottom tier. Pak je een tier 8 tank, kreeg je een tier 10 pot voor je kiezen. Pak je een tier 8 tank met preferential matchmaking, krijg je nog tier 9. Uiteindelijk maar in 1 van de 12 potten een Fire for Effect gehaald.
Vervelender vind ik dan eigenlijk dat ik er geen plezier uit haal, en dat ik wat moeite heb om met de frustratie om te gaan. De irritatie over de game zelf zakt binnen 2 minuten nadat ik dan ben gestopt weg, de irritatie dat ik mezelf toch weer heb laten opnaaien door een fucking spelletje blijft nog een uurtje hangen. Ach ja, het is een leerproces.
Zodra ik er klaar mee ben, en dat kan na 1 pot zijn quit ik en ga ik wat anders doen, niet goed voor mijn bloeddruk dan...
Misschien de Russische lijn gaan spelen dan, stom eigenlijk, dat zijn de tanks waar ik me het meest aan erger als tegenstander....
Ik heb de Japanse heavy line gegrind, maar dat was geen pretje. Zo af en toe wel een goed potje als niet iedereen met goud schiet. Je bent alleen zo vaak te laat op sommige mappen dat het niet meer uitmaakt wat je doet. Het is dat het me laatste grind weer was...
Ik gebruik de O-I vaak in platoons met de KV-2's van mijn maten. Best geinig.
Ik heb meer pantser, maar ben trager.
Zij zijn mobieler, eenvoudige te pennen. Maar met zn drieen derpen kan best lache zijn.
Het enige echte nadeel is dat ze zo traag zijn en je soms achter de feiten aanloopt. En je hebt een veel groter profiel (grotere target) dan de KV-2's.
Ik heb meer pantser, maar ben trager.
Zij zijn mobieler, eenvoudige te pennen. Maar met zn drieen derpen kan best lache zijn.
Het enige echte nadeel is dat ze zo traag zijn en je soms achter de feiten aanloopt. En je hebt een veel groter profiel (grotere target) dan de KV-2's.
Ik heb sinds gisteren mijn laptop eindelijk weer zover dat ik er fatsoenlijk op kan spelen. Ik heb hiervoor wel mijn SSD er uit moeten knikkeren (controller in de laptop doet heel raar), maar wel het geheugen weer naar 8GB kunnen brengen (van 1GB......). Het is nog steeds tijd voor een nieuwe maar voorlopig werkt WoT iig weer, dus vanavond zal ik ook mijn ISU-130 eens van stal gaan halen en kijken hoe die nu isUser schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:40:
[...]
Also, 9.15.1...
DE ISU-130 HEEFT MARKS OF EXCELLENCE. BESTE PATCH OOIT.
En het komt mooi uit dat ie gebuffed is.Zit nog maar op 1 MoE, maar ik hoop dat 3MoE wel moet lukken.
[removed]
Over Duitse heavies gesproken...User schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:40:
[...]
Als je een goed bepantserde heavy wil kan ik je aanraden om de E-100 of de IS-7 te grinden. De tier 8 en 9 van de Duitsers zijn goeie all-rounders. De tier 9 wordt over het algemeen gezien als 1 van de beste tier 9 heavies, zo niet de beste. De hele Russische lijn lijkt op elkaar dus je hoeft niet van speelstijl te wisselen en de tanks zijn over het algemeen redelijk vergevingsgezind. Je pantser kan je domme foutjes redelijk goed compenseren.
De Tiger 2 vind ik inderdaad al een erg fijne tank. Het probleem bij mij is echter dat de damage rolls vaak heel laag uitvallen. De gemiddelde roll van 320 haal ik nauwelijks, laat staan dat het hoger is. Hierdoor verdien ik uiteindelijk vaak net niet of net wel credits.
Mijn gevoel is dat de Tiger II geen armor heeft , ik kan die overal gemakkelijk pennen.
Dus die zie ik graag als tegenstanders
Dus die zie ik graag als tegenstanders
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
De e75 voelt eerder als de echte King Tiger, super tank.
Mijn Russische heavy grind is begonnen, zit nu bijna op de T-28

-edit-
Raden jullie het aan de crew meteen 100 te maken en perks er bij te gaan lvl'n of wachten met 100 maken tot ik op een tier zit waar ik niet zomaar doorheen vlieg... scheelt een hoop munten natuurlijk...

-edit-
Raden jullie het aan de crew meteen 100 te maken en perks er bij te gaan lvl'n of wachten met 100 maken tot ik op een tier zit waar ik niet zomaar doorheen vlieg... scheelt een hoop munten natuurlijk...
[ Voor 60% gewijzigd door douwe.nl op 28-07-2016 23:29 ]
Ik ga me maar eens concentreren om de laatste 1.5m credits te verdienen voor de E5. Zodat ik eindelijk eens die grind kan afsluiten met een leuke korting.
Heb nog een paar daagjes.
Heb nog een paar daagjes.
WoT/WoWs name: Onarf
Modpack Update v2
Inmiddels op
Meer info over wat wel en niet werkt
Inmiddels op
Meer info over wat wel en niet werkt
[ Voor 30% gewijzigd door p0st op 29-07-2016 19:37 ]
Dank je voor al het harde werk. Wordt gewaardeerd.
WoT/WoWs name: Onarf
Thanks heren, dat motiveert weer om er mee door te blijven gaan
naast dat ik er zelf natuurlijk profijt aan heb is het ook fijn als het door andere mensen gebruikt kan worden
Bedankt p0st voor je werk. Ik vind het voor mij de prettigste mod om mee te spelen.
Dat hangt ervan af hoeveel geld je erin wilt stoppen. Ik vind 'tijd is geld', en met retrainen voor credits heb je weer een zooi battles nodig om de verloren xp terug te krijgen dus vanaf tier 4 ga ik gewoon voor 100% + skills, plus retraining voor gold op tier 5, 6, etc.douwe.nl schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 18:28:
Mijn Russische heavy grind is begonnen, zit nu bijna op de T-28![]()
-edit-
Maar goed, ik ben een casual speler, dus ik doe wellicht wat langer over tier 4 dan de meesten. Kan me voorstellen als je er in één keer doorheen grind, eventueel met een personal reserve, dat je het dan niet waard vindt om voor die 15 - 20k xp gold te gebruiken.
Ten eerste ik ben iemand die weinig gold uitgeeft aan iets anders dan premium account, maar ik zou de crew op lage tiers op 75% zetten, die crew pas op tier 6 aan de 1e skill laten beginnen, zodat je hopelijk zo snel mogelijk de basics op 100% hebt. Als je je tier 4/5 crew op 100% zet met gold is dat natuurlijk nog gemakkelijker, laat je dan de 1e skill unresearched kun je dat opgebouwde tegoed gebruiken om op de volgende tier je basics mee te researchen. Pas vanaf 6 zal je langer in de tank gaan spelen om met de 1e skill te beginnen. Gebruik je elke tier wissel gold om je crew te retrainen, dan vergeet bovenstaande.douwe.nl schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 18:28:
Mijn Russische heavy grind is begonnen, zit nu bijna op de T-28![]()
-edit-
Klasse P0st! Alle paniek om niks dus.
Nu ik toch zit te lezen... wat is de "Deadshot Mod"?
Is dat preventen van teamhits of een tank die net voor je neus is doodgeschoten?
Gaius, Quantor.
Thx voor de tips.
Ik heb de T-28 nu, crew 75%
Ik ben ook een casual speler, geen zin om veel geld uit te geven aan andere dingen dan premium en een tank heel af en toe...
Thx voor de tips.
Ik ben ook een casual speler, geen zin om veel geld uit te geven aan andere dingen dan premium en een tank heel af en toe...
Gewoon lekker doorspelen naar de volgende tank en elke keer voor credits de crew retrainen. Bij hogere tiers zit de crew weer mooi op 100% voordat je bij de volgende tank bent.douwe.nl schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:20:
Gaius, Quantor.
Thx voor de tips.
En als je crew skills hebt, die resetten niet als je de crew retrained.
Qua skills zou ik ook aanraden om op elke tank minimaal Sixth sense( Weet wanneer andere tanks je zien ) op de commander te trainen en daarnaast bij de andere repairs( tracks worden sneller gemaakt ) te nemen. Dit zal je uiteindelijk ook een hoop schelen.douwe.nl schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:20:
Gaius, Quantor.
Thx voor de tips.
Gisteren nog een potje T95 gespeeld in een lol MM en blijkbaar had arty XVM nog niet geïnstalleerd

Wel lache als je dan endgame hun winrates checked dat je eigenlijk atlijd wel goed gokt wat voor soort speler het is, daar heb je vaak geen XVM voor nodig

Dat zal ik dan vanaf tier 5 doen, hoop ik toch wel te halen vandaagjantje 2 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:55:
[...]
Qua skills zou ik ook aanraden om op elke tank minimaal Sixth sense( Weet wanneer andere tanks je zien ) op de commander te trainen en daarnaast bij de andere repairs( tracks worden sneller gemaakt ) te nemen. Dit zal je uiteindelijk ook een hoop schelen.
Gisteren nog een potje T95 gespeeld in een lol MM en blijkbaar had arty XVM nog niet geïnstalleerdHeel de game in het open kunnen staan en door 6 tanks beschoten. Constant detrack en zelfs me 3-4sec track repair speed ( full repair, toolbox, big repair ) konden niet op tegen het aantal schoten. Waren verder allemaal bots dus zelf nog wat kunnen schieten ook en een leuke dubbel
![]()
Wel lache als je dan endgame hun winrates checked dat je eigenlijk atlijd wel goed gokt wat voor soort speler het is, daar heb je vaak geen XVM voor nodig
-Edit-
Bij gods gratie een keer een battle gewonnen met de t28, ding lijkt wel van karton
[ Voor 4% gewijzigd door douwe.nl op 29-07-2016 10:26 ]
Ik blijf meestal rond tier 5/6 even hangen en ik zorg dat de crew met accelerated crewtraining (als de tank elite is natuurlijk) even naar de 100% knallen. Zo kun je in ieder geval alvast de eerste skill aanzetten voordat je doorgaat naar de volgende in de lijn. Op de volgende tank probeer ik dan altijd de eerste skill af te ronden voordat ik doorga naar de volgende. Kost soms een hoop tijd, maar wel waardevol voor de toekomst.
Tenzij de betreffende tank natuurlijk helemaal niet leuk is om mee te spelen.
Tenzij de betreffende tank natuurlijk helemaal niet leuk is om mee te spelen.
Komende top of the tree wordt hoogstwaarschijnlijk de batchat.
http://worldoftanks.eu/polls/
Dus als je haast bij de volgende tank in die lijn zit snel grinden en eventueel verkopen voordat de korting er overheen gaat en dan de volgende met korting kopen begin komende maand
PS. P0st, wederom bedankt voor je mod-update!
Dus als je haast bij de volgende tank in die lijn zit snel grinden en eventueel verkopen voordat de korting er overheen gaat en dan de volgende met korting kopen begin komende maand
PS. P0st, wederom bedankt voor je mod-update!
[ Voor 8% gewijzigd door JulesvH op 29-07-2016 10:44 ]
Ik heb al een rudy, dat speelt goed.
Ik vind tier 5/6 vaak wel erg leuk spelen, denk dat ik de crew in de 5 100 maak en dan de eerste skill mee pak.
Sixth sense en de rest repair of andere suggesties?
Ik vind tier 5/6 vaak wel erg leuk spelen, denk dat ik de crew in de 5 100 maak en dan de eerste skill mee pak.
Om dit op voorhand te bepalen moet je wel alle talen ook eens bekijken want iedere taal heeft zen eigen poll. Ik heb eens snel bij alle talen gekeken en het blijft toch een nek aan nek race met de E50M lijn.JulesvH schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:43:
Komende top of the tree wordt hoogstwaarschijnlijk de batchat.
En nee, ik heb niet de moeite genomen om alles bij mekaar op te tellen
Probleem is alleen dat de tier 5 van de heavy-line een *drumroll* heavy is en de Rudy is een medium. Dat betekent dat je de crew uit de KV-1 niet zonder penalty kunt gebruiken in de Rudy. De T-28 is een medium, dus die crew kun je wel (nou ja, 4 ervan) zonder problemen trainen in de Rudy. Overigens is de Rudy een goede keuze voor een premium, top tankje.douwe.nl schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:47:
Sixth sense en repair is in iedere heavy een goede keuze als eerste skill volgens mij.
Ligt er natuurlijk aan wat voor tank het is.douwe.nl schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:47:
Voor een HT lijkt sixth sense + repairs wel logisch eventueel snapshot(speel weinig HT, misschien snap shot).
Voor MT zou ik zeggen sixth sense, smooth ride, snap shot, situation awareness
Voor TD none turret: sixth sense, Clutch Braking, camo
Voor TD turreted: sixth sense, snap shot, situation awareness, camo of Off-Road Driving
Voor LT : Zie MT
Voor Arty: BIA, de rest maakt weinig uit behalve Deadeye en als je een turret hebt snap shot
[ Voor 5% gewijzigd door brid op 29-07-2016 11:29 ]
FTFYbrid schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:27:
Voor LT : Zie MT Camo, camo, camo, ....(eens commander 100% omtrainen naar sixth sense)
Is natuurlijk een beetje afhankelijk van de LT, sommige zijn meer MT dan LT.
Persoonlijk heb ik zelf meestal liever een LT die goed on the move shiet en een goede view range heeft, dan 1 die mega stealth is. Camo is meestal bij mij de 2de skill
Natuurlijk wel altijd gelijk camo en daarna repair op de Loader, aangezien die op de Safe Storage perk na totaal niet nuttig zijn
[ Voor 15% gewijzigd door brid op 29-07-2016 11:42 ]
Ah, dat verklaart waarom iemand anders hele andere waarden had toen ik het er gisteren met hem over had. Weer een mysterie opgelost.kreezjie schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:20:
[...]
Om dit op voorhand te bepalen moet je wel alle talen ook eens bekijken want iedere taal heeft zen eigen poll. Ik heb eens snel bij alle talen gekeken en het blijft toch een nek aan nek race met de E50M lijn.
En nee, ik heb niet de moeite genomen om alles bij mekaar op te tellen
Ik doe wel lekker m'n crew in de eigen tank trainen, sixth sense en repairs.
Tzt dan, die t28 is drama... Tenzij je op afstand een open veld kan bestrijken..
Tzt dan, die t28 is drama... Tenzij je op afstand een open veld kan bestrijken..
Ik vond die T28 juist briljant. Ruim voldoende snelheid om eenvoudig van positie te wisselen en flank acties uit te voeren. Én een prima gun waarmee je heel snel veel damage kan doen.douwe.nl schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:10:
[...]
Dat zal ik dan vanaf tier 5 doen, hoop ik toch wel te halen vandaag
-Edit-
Bij gods gratie een keer een battle gewonnen met de t28, ding lijkt wel van karton
Je moet wel proberen niet geraakt te worden, alles en iedereen pent je... zie het maar als een soort supersized light tank
If you can see, look. If you can look, observe
Daar ligt ook mijn eigen zwakte hoor, volle bak naar voren rammen 
Het kan wel..
Het kan wel..

[ Voor 55% gewijzigd door douwe.nl op 29-07-2016 12:02 ]
Mijn gebruikelijke combi is
MT: sixt , repairs, repairs...
HT: sixt , repairs, repairs...
Armored Td: sixt , repairs, repairs...
Stealth td: sixt , camo....
LT: sixt , camo....
MT: sixt , repairs, repairs...
HT: sixt , repairs, repairs...
Armored Td: sixt , repairs, repairs...
Stealth td: sixt , camo....
LT: sixt , camo....
Dit is natuurlijk ook waar, een goed startpunt is daarom volgend filmpjebrid schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:35:
Is natuurlijk een beetje afhankelijk van de LT, sommige zijn meer MT dan LT.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DgMmSUAuPFs]
Zulke games staan mij bij ja.douwe.nl schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:51:
Daar ligt ook mijn eigen zwakte hoor, volle bak naar voren rammen
Het kan wel..
[afbeelding]
Ff gecheckt: winrate van 73%
denk dat ik op 30% zit ofzo... echt om te janken. net wel een paar potjes lekker kunnen spelen gelukkig... nog 2k xp dan de KV-1Roozzz schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:38:
[...]
Zulke games staan mij bij ja.
Ff gecheckt: winrate van 73%
Ik neem aan dat jullie de t-28 MT bedoelen en niet de T28 TDRoozzz schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:50:
[...]
Ik vond die T28 juist briljant. Ruim voldoende snelheid om eenvoudig van positie te wisselen en flank acties uit te voeren. Én een prima gun waarmee je heel snel veel damage kan doen.
Je moet wel proberen niet geraakt te worden, alles en iedereen pent je... zie het maar als een soort supersized light tankIk heb me er in ieder geval prima in vermaakt (die paar uur althans die nodig waren om door te grinden
)
De laatste zou ik niet als mobiel en armor als papier beschrijven
Deadeye werkt enkel voor AP, APCR en HEAT shells (World of tanks wiki: "It does not work with HE shells.") en snap shot werkt ook voor turretless arties en td's (World of tanks wiki: "the Snap Shot Skill does apply to gun traverse movement on turret-less vehicles too").brid schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:27:
[...]
Voor Arty: BIA, de rest maakt weinig uit behalve Deadeye en als je een turret hebt snap shot
Kort samengevat snap shot is voor arties met en zonder turret een nuttige skill, deadeye is een totaal nutteloze crew skill tenzij je enkel AP shells afvuurt.
[ Voor 16% gewijzigd door KeiFront op 29-07-2016 16:29 ]
brid schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:06:
[...]
Ik neem aan dat jullie de t-28 MT bedoelen en niet de T28 TD![]()
De laatste zou ik niet als mobiel en armor als papier beschrijven
TDs zijn niet mijn sterkste kant, dus die negeer ik gewoon
Toch weer wat bij geleerdKeiFront schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:24:
[...]
Deadeye werkt enkel voor AP, APCR en HEAT shells (World of tanks wiki: "It does not work with HE shells.") en snap shot werkt ook voor turretless arties en td's (World of tanks wiki: "the Snap Shot Skill does apply to gun traverse movement on turret-less vehicles too").
Kort samengevat snap shot is voor arties met en zonder turret een nuttige skill, deadeye is een totaal nutteloze crew skill tenzij je enkel AP shells afvuurt.
Met arty wil je nog incidenteel weleens heat schieten. Maar dan heeft deadeye inderdaad weinig zin
Eerste paar potjes in de KV-1 gespeeld, ff wennen maar een lekkere tank denk ik... loop nu wel tegen de beperking van de standaard gun aan, dat is de volgende upgrade.
Crew 100 en sixth sense + repairs
Crew 100 en sixth sense + repairs
Omg, wat is het spel brak geworden na de laatste update. Heb het gevoel dat ik alles weer opnieuw moet leren. Kom dan wel net terug van vakantie maar goed, jammer dat de meeste mods niet meer werken. Vanilla crosshair is ook erg wennen als je promod bent gewend.
Teams werkte ook totaal niet mee T8+ potjes allemaal verloren.
[ Voor 10% gewijzigd door Harmen op 29-07-2016 22:45 ]
Whatever.
Wat is er dan brak aan geworden...? Want ik heb gisteren gewoon gespeeld en het voelt gewoon hetzelfde aan als altijd, of is dat misschien omdat ik gewoon vanilla speelHarmen schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:37:
Omg, wat is het spel brak geworden na de laatste update. Heb het gevoel dat ik alles weer opnieuw moet leren. Kom dan wel net terug van vakantie maar goed, jammer dat de meeste mods niet meer werken. Vanilla crosshair is ook erg wennen als je promod bent gewend.
Meneer mist zeker z'n laser pointers, aimbot en fallen trees mods.wsLy schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:27:
[...]
Wat is er dan brak aan geworden...? Want ik heb gisteren gewoon gespeeld en het voelt gewoon hetzelfde aan als altijd, of is dat misschien omdat ik gewoon vanilla speel?
Bij het maken van dit filmpje lag ik weer dubbel 
Loop toch tegen een paar kleine probleempjes aan:
16x en 24x zoom werkt niet, in de settings staat voor zoom "enable x4 and x8" kan maar max 8 zomen
De klok en de post mod melding verschijnt alleen bij het opstarten in de garage, na een battle is hij verdwenen
Yup, ik lig ook voor de 3e keer dubbel bij het zien weer. Fama est dat instellingen van ShadowPlay moeilijk zijn. Iets met push to talk op muis die hij niet accepteert.Mr_Size schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:26:
[video]
P0st, net even je mod getest. Alles lijkt stabiel te werken. Top!
Ik kon alleen niet die andere arty view krijgen (battle assistant mod?).
Hoe is deze te activeren of werkt deze nog niet?
Op "G" drukken als je in de standaard arty view zitmkliko schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:51:
P0st, net even je mod getest. Alles lijkt stabiel te werken. Top!
I know, maar t werkte nietbrid schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:45:
[...]
Op "G" drukken als je in de standaard arty view zit

Nog maar even een keertje proberen dan...
Edit: Nope... Not working
[ Voor 6% gewijzigd door Kliko op 30-07-2016 14:57 ]
probeer J eens, viel me op dat in de 9.15.1 versie van de config file de key_J gebind is.mkliko schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:50:
[...]
I know, maar t werkte niet![]()
*burp*
Hmm hier werkt G wel... versie v1, ahh ik zie dat er ondertussen v2 ismkliko schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:50:
[...]
I know, maar t werkte niet![]()
[ Voor 14% gewijzigd door brid op 30-07-2016 15:26 ]
Jep het is per ongeluk J geworden na een update van de mod, wordt in v3 weer G
Vieze mazzelaars, en wat klinkt m'n stem toch vreemd zoMr_Size schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:26:
[video]
haha, okido! J it is!p0st schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 15:31:
Jep het is per ongeluk J geworden na een update van de mod, wordt in v3 weer G
Zit dat ergens in een config file dat we het zelf om kunnen gooien?
Zo, weer beetje de scumbag uitgehangen vandaag. Ben inmiddels bij de tier 5 M41 MHC. Nog geen pens gehad.
Verrassend hoe snel de missies gingen. Nog 3 SPG missies voor de Stug, of 1 LT missie. Goeie kans dat als ik de ene haal, dat ik de andere ook nog ga doen, voor de female crewlid.
Overigens ben ik niet heel erg onder de indruk van de Lefh, kan ook schelen dat m'n crew nog met z'n eerste skill bezig is en ik overall niet ervaren ben met arty natuurlijk. Maar z'n viewrange van 390 meter + binocs heeft me wel een pot gewonnen.
Was alleen over tegen een low health OI-exp. Die had geen schijn van kans.
Overigens ben ik niet heel erg onder de indruk van de Lefh, kan ook schelen dat m'n crew nog met z'n eerste skill bezig is en ik overall niet ervaren ben met arty natuurlijk. Maar z'n viewrange van 390 meter + binocs heeft me wel een pot gewonnen.
Momenteel ben ik de Engelse Arty aan het leven, zit nu op Birch Gun.
Wat een drama ding is dat zeg, leuk die 360 rotation maar that's it.
Wat een drama ding is dat zeg, leuk die 360 rotation maar that's it.
Haha RNG at it's finest
Mjah het zat ook genoeg tegen vanavond, dus dit was een mooie meevaller
Ja, hier een screenshot.mkliko schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 15:40:
[...]
haha, okido! J it is!
Zit dat ergens in een config file dat we het zelf om kunnen gooien?

Nog iets leuks in die config is
alwaysFollowProjectile: true
Als je dat op true zet, standaard is false, dan volgt hij je shell als je hem schiet. De andere twee dingen zoals 'expert' en 'gunner' daar heb ik geen idee van wat die precies doen.
Echte Nederlandse 6jes cultuur
Thanks!wsLy schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:25:
[...]
Ja, hier een screenshot.
[afbeelding]
Nog iets leuks in die config is
alwaysFollowProjectile: true
Als je dat op true zet, standaard is false, dan volgt hij je shell als je hem schiet. De andere twee dingen zoals 'expert' en 'gunner' daar heb ik geen idee van wat die precies doen.
Kv-1 helemaal vrijgespeeld en de eerste skill op 50%
Ik vind 't leuk spelen, moet wel even wennen en vind de top gun eigenlijk wel tegenvallen... De Derp is wel geinig.
Ik speel met promod op 't moment, die is nog niet aangepast aan de laatse update, misschien die van p0st eens proberen
Ik vind 't leuk spelen, moet wel even wennen en vind de top gun eigenlijk wel tegenvallen... De Derp is wel geinig.
Ik speel met promod op 't moment, die is nog niet aangepast aan de laatse update, misschien die van p0st eens proberen
En zie, ik had zowaar gelijk...
De nieuwe Top of the Tree
Hey, das een Top of the Tree waar ik wat mee kan. Ik heb de Panther II al een paar maanden in de garage staan. Wellicht toch 's aan beginnen dan.kreezjie schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:15:
leuk om te zien en vooral te horen. Wat een lol moet dat geweest zijn.Mr_Size schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:26:
[video]
Ik zag alleen op 11:35 rechts onderin een telefoonnummer(?) langs komen. Is dat stiekeme reclame om iemand helemaal gek te maken met telefoontjes
Haha. Ja inderdaad. Ik zat helaas fout.kreezjie schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:15:
GG sir!
Kan iemand mij vertellen hoe een speler met 7840 battles en een avg. van 374 per battle een personel rating heeft van 7051 ?
Ik zit zelf met 12k battles nog niet eens aan de 4000, nu ben ik maar een gemiddelde speler, maar toch als ik zie hoe het berekend wordt kan dat gewoon niet met die stats....
Ik zit zelf met 12k battles nog niet eens aan de 4000, nu ben ik maar een gemiddelde speler, maar toch als ik zie hoe het berekend wordt kan dat gewoon niet met die stats....
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Link maar zijn account?Caveman schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:13:
Kan iemand mij vertellen hoe een speler met 7840 battles en een avg. van 374 per battle een personel rating heeft van 7051 ?
http://worldoftanks.eu/en...counts/510774209-Artick_/
Als ik een comparison doe op rating met mezelf bv. dan kom ik ver boven hem uit (op victory's na dan 51 tegen 47 %) , dus hoe die personel rating dan berekend wordt is me een raadsel

[ Voor 31% gewijzigd door Caveman op 01-08-2016 14:53 ]
Die gast heeft 1500 (!) battles in zen ISU152
Dat geeft wel redelijk damage maar is waarschijnlijk allemaal gesniped waardoor hij minder xp krijgt...
Trouwens, het aantal games in TD's en SPG's ten opzichte van zijn totaal is 'vrij' hoog.

Dat geeft wel redelijk damage maar is waarschijnlijk allemaal gesniped waardoor hij minder xp krijgt...
Trouwens, het aantal games in TD's en SPG's ten opzichte van zijn totaal is 'vrij' hoog.
XP wordt berekend op basis van een premium account. Het kan dus dat je gelijk bent aan iemand maar de helft minder XP hebt omdat je zonder premium account speelt. Beetje raar dat ze niet van base XP uitgaan maar dit is volgens mij altijd zo geweest.Caveman schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:45:
[...]
http://worldoftanks.eu/en...counts/510774209-Artick_/
Als ik een comparison doe op rating met mezelf bv. dan kom ik ver boven hem uit (op victory's na dan 51 tegen 47 %) , dus hoe die personel rating dan berekend wordt is me een raadsel
Daarnaast was het ook zo dat team battles ervoor zorgde dat je rating flink de lucht in kon schieten, ik dacht dat die enigszins gefixed is maar je kan niet in zn log zien of hij dit veel gespeeld heeft.
Ook geeft het spelen van higher tier tanks een hogere rating, dus als jij vooral low tiers speelt kan de ratings dus van elkaar afwijken.
Hij heeft 2700 teambattles gespeeld, kijk hier maarjantje 2 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:45:
[...]
XP wordt berekend op basis van een premium account. Het kan dus dat je gelijk bent aan iemand maar de helft minder XP hebt omdat je zonder premium account speelt. Beetje raar dat ze niet van base XP uitgaan maar dit is volgens mij altijd zo geweest.
Daarnaast was het ook zo dat team battles ervoor zorgde dat je rating flink de lucht in kon schieten, ik dacht dat die enigszins gefixed is maar je kan niet in zn log zien of hij dit veel gespeeld heeft.
Ook geeft het spelen van higher tier tanks een hogere rating, dus als jij vooral low tiers speelt kan de ratings dus van elkaar afwijken.
https://clantools.us/serv...s?id=510774209&stats=team
Overigens zijn is-3 stats zijn bedroevend... 52.87% winrate en maar 500 avg damage...
Dan zal het hem er daar inzitten, ik speel zelden teambattles.wsLy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 20:12:
[...]
Hij heeft 2700 teambattles gespeeld, kijk hier maar
https://clantools.us/serv...s?id=510774209&stats=team
Overigens zijn is-3 stats zijn bedroevend... 52.87% winrate en maar 500 avg damage...
Het is toch geen weekend vandaag? Wat een klapjosties zijn er aan het spelen zeg, ongelooflijk. Uiteraard zitten ze ook enkel in mijn team. Gelukkig nu naar werk, kan de bloeddruk weer wat zakken
Om te janken ook weer idd!ElPaco schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:21:
Het is toch geen weekend vandaag? Wat een klapjosties zijn er aan het spelen zeg, ongelooflijk. Uiteraard zitten ze ook enkel in mijn team. Gelukkig nu naar werk, kan de bloeddruk weer wat zakken
Stock T-150 helpt ook niet mee natuurlijk

Ja het is wat lastig. Ben nu zelf al een tijdje gestopt nadat ik op gegeven moment alleen nog maar high tier speelde in mn USA TD's (de Doom Turtle en de T110E3). Om dan ineens een nieuwe lijn te beginnen en vrijwel onderaan op tier 3, man man man wat een drama teams zeg... Lijkt wel alsof iedereen maar gewoon wat doet
Precies, nou ben ik niet meer dan een average speler maar als ik mensen volle bak een ravijn in zie rijden of op 400 meter met 40km/u op iemand zie schieten facepalm ik ook wel zeg maar...
Hoe is dat anders dan op de hoge tiers?adminappelgebak schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:01:
Ja het is wat lastig. Ben nu zelf al een tijdje gestopt nadat ik op gegeven moment alleen nog maar high tier speelde in mn USA TD's (de Doom Turtle en de T110E3). Om dan ineens een nieuwe lijn te beginnen en vrijwel onderaan op tier 3, man man man wat een drama teams zeg... Lijkt wel alsof iedereen maar gewoon wat doet
Nou in de hogere tiers is er toch wel enige afstemming/samenwerking. Men weet meer van de tanks en wat welke tank goed kan/waar die goed in is. Die informatie mist grotendeels in de onderste regionen en daardoor stemt het niet echt lekker op elkaar af krijg ik het gevoel...2crashandburn schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:56:
[...]
Hoe is dat anders dan op de hoge tiers?
Niet in Wot die ik speel hoor samenwerking en afstemming is er alleen in platoonsadminappelgebak schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:01:
[...]
Nou in de hogere tiers is er toch wel enige afstemming/samenwerking. Men weet meer van de tanks en wat welke tank goed kan/waar die goed in is. Die informatie mist grotendeels in de onderste regionen en daardoor stemt het niet echt lekker op elkaar af krijg ik het gevoel...

Ik zeg ook niet dat het vaak gebeurd, maar mensen zijn zich wel meer bewust van wat de mogelijkheden van de andere tanks zijn t.o.v. de lagere tiers...
Niet geschoten is altijd mis. Laatst nog een tier 4 scout geoneshot in m'n T-150 met 122mm (heb de top gun nog niet unlockt) door gewoon te proberen.douwe.nl schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:41:
Precies, nou ben ik niet meer dan een average speler maar als ik mensen volle bak een ravijn in zie rijden of op 400 meter met 40km/u op iemand zie schieten facepalm ik ook wel zeg maar...
True, maar als de schietende partij 40km/u doet op zo'n afstand is de kans apollo uit de lucht te knallen groter dan je doel op 400m te raken...Gaius schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:25:
[...]
Niet geschoten is altijd mis. Laatst nog een tier 4 scout geoneshot in m'n T-150 met 122mm (heb de top gun nog niet unlockt) door gewoon te proberen.
Die top gun lijkt me wel een moordenaar btw...
[ Voor 5% gewijzigd door douwe.nl op 02-08-2016 11:49 ]
Ik zou geen premium shells verschieten op die manier nee, dat wordt een beetje duurdouwe.nl schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:44:
[...]
True, maar als de schietende partij 40km/u doet op zo'n afstand is de kans apollo uit de lucht te knallen groter dan je doel op 400m te raken...
En het verschilt ook per tank natuurlijk. Met een Cromwell is de kans dat je iets raakt op die manier echt minimaal, maar met een M46 KR met Vertical Stabilizer en goede crew is er een best een kans dat je iets raakt.
Dan nog, als je genoeg ammo hebt gewoon doen. Zeker in een Russische tankdouwe.nl schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:44:
[...]
True, maar als de schietende partij 40km/u doet op zo'n afstand is de kans apollo uit de lucht te knallen groter dan je doel op 400m te raken...
Die top gun lijkt me wel een moordenaar btw...
Ok mannen, I stand corrected haha.
Schoot er gister wel een uit de lucht, op 50 meter en puur "mazzel" ik schoot op wat anders....
Tevens een t67 geoneshot, van mijn team.... 122MM en grote afstand, hij reed er precies in...
Schoot er gister wel een uit de lucht, op 50 meter en puur "mazzel" ik schoot op wat anders....
Tevens een t67 geoneshot, van mijn team.... 122MM en grote afstand, hij reed er precies in...
[ Voor 74% gewijzigd door douwe.nl op 02-08-2016 11:55 ]
Haha ik weet inderdaad nog wel dat ik mijn T29 HT zo'n scout raakte aan de andere kant van de map en hij volledig in rage mode ging omdat het werkelijk waar onmogelijk zou moeten zijn dat ik hem kon raken haha. Heb daar de replay van bewaard xD
Dan heb jij of extreem veel geluk met je teams of je speelt een ander spel dan de rest van ons. Op de hogere tiers weet dik 90% niet wat ze met hun tank moeten doen. Bijna elke battle zie ik minstens 3 mensen 1 shot lossen en dood gaan. Zelfs in tanks als E-100's.adminappelgebak schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:01:
[...]
Nou in de hogere tiers is er toch wel enige afstemming/samenwerking. Men weet meer van de tanks en wat welke tank goed kan/waar die goed in is. Die informatie mist grotendeels in de onderste regionen en daardoor stemt het niet echt lekker op elkaar af krijg ik het gevoel...
Haha nou ander spel weet ik niet xD Maar speel op EU servers en ja veel gaat snel dood en aantal games zijn werkelijk waar te triest voor woorden op de hogere tiers, maar mij gaat het even om het vergelijk met de lagere tiers...2crashandburn schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:58:
[...]
Dan heb jij of extreem veel geluk met je teams of je speelt een ander spel dan de rest van ons. Op de hogere tiers weet dik 90% niet wat ze met hun tank moeten doen. Bijna elke battle zie ik minstens 3 mensen 1 shot lossen en dood gaan. Zelfs in tanks als E-100's.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).