[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.046 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 23:23
Dan moeten ze die maar iets sneller maken.
Nu is de gehele light tank lijn eigenlijk nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Wat nog zou kunnen, is de penetratiewaarden koppelen aan afstand, net als bij War Thunder. In dat geval is er weinig bezwaar tegen trage (maar superzwaar bewapende) tanks.

De RNG voor zuiverheid van het schot dient dan trouwens wel te verdwijnen. Het zijn tankkanonnen, geen musketten.

[ Voor 8% gewijzigd door Okars op 14-07-2016 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-10 16:52

Poekie McPurrr

Mreoww~

redwing schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:50:
[...]

Ik ook nog steeds en vanmorgen vroeg toch ook al een paar keer geprobeerd.
Not valid = max is uitgegeven. Helaas.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:05
Poekie McPurrr schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:15:
[...]
Not valid = max is uitgegeven. Helaas.
Wel apart aangezien ik hem probeerde op een tijd dat anderen hier in het topic nog wel een code kregen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Okars schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:13:
Wat nog zou kunnen, is de penetratiewaarden koppelen aan afstand, net als bij War Thunder. In dat geval is er weinig bezwaar tegen trage (maar superzwaar bewapende) tanks.

De RNG voor zuiverheid van het schot dient dan trouwens wel te verdwijnen. Het zijn tankkanonnen, geen musketten.
Penetration drop is dus ook wat ze aan het doen zijn op de sandbox. Echter wordt dit niet toegepast op heat (want russian meds moet OP zijn) en bovendien kan 90% van de playerbase ineens niet meer een heavy pennen op 300+m en weten ze niet meer wat ze moeten doen. Dus als gevolg wordt gun handling van armoured (non-ruski) heavies de grond in getrapt.

'Mooi' voorbeeld: Maus. The vehicle has become a lot more effective and is starting to gain popularity among players. The main objective of the vehicle is to serve as the team’s shield. We have retained this role of the vehicle, but are decreasing its gun’s effectiveness, at the same time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-10 08:24
2crashandburn schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:24:
[...]

Penetration drop is dus ook wat ze aan het doen zijn op de sandbox. Echter wordt dit niet toegepast op heat (want russian meds moet OP zijn) en bovendien kan 90% van de playerbase ineens niet meer een heavy pennen op 300+m en weten ze niet meer wat ze moeten doen. Dus als gevolg wordt gun handling van armoured (non-ruski) heavies de grond in getrapt.

'Mooi' voorbeeld: Maus. The vehicle has become a lot more effective and is starting to gain popularity among players. The main objective of the vehicle is to serve as the team’s shield. We have retained this role of the vehicle, but are decreasing its gun’s effectiveness, at the same time.
Terwijl deze juist op de public server net gebuffed is om hem meer in line te brengen met de overige heavies. WG is echt één grote joke.... :? gasten kunnen niet logisch nadenken. In plaats van dat ze iets opbouwen, breken ze het eerst tot de grond af gaan dan weer opbouwen om halverwege er achter te komen dat het gebouw scheef staat om het dan maar weer om te gooien.

Hoe moeilijk kan het zijn om deze game te balancen... |:(

In plaats van tanks balancen kunnen ze beter kijken naar de core van de mechanics. Wat hebben we?

- 5 tank classes, 1
-10000 miljard tanks
- RNG
- Maps van 800-1000m.
- Spotting system

Wat is de prio om hierin te verbeteren, waar zeurt iedereen over, zie die ene poll van een tijdje geleden.

RNG en arties. Dus wat moeten we als eerst fixen voordat we andere zaken fixen....yep RNG en arty. Daarna kan je je verleggen op tank balancing en aanpassing van spotting system.

Maps moeten niet groter en zijn fine op 800-1000m. Huidige aanpassing op Murovanka is het beste voorbeeld. Helft van de nieuwe ruimte wordt niet gebruikt alleen om te redlinen door bots in TDs = slechte mechanic.

Eerst de core aanpakken voordat je begint dingen te balancen die er totaal niet te doen. maar nee laten we alles in één keer doen en dan gelijk zo rigirious dat we een andere game spelen... WG logic best logic.

Hoelang heb ik hier over nagedacht 5 min.....hoelang is WG er al meebezig 6 jaar. 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door jantje 2 op 14-07-2016 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ben benieuwd hoeveel mensen de Maus nog gaan spelen als je nauwelijks terug kunt schieten.

Het is allemaal nog subject to change natuurlijk en ik ben ook van nature altijd bang voor dit soort rigoureuze balance-aanpassingen, maar ik ben nog niet overtuigd van de verhalen die ik hoor over de sandbox-wijzigingen. Ik vrees voor de game eigenlijk, al verwacht ik dat het uiteindelijk best goed komt. Ik verwacht niet dat ze hun kip met de gouden eieren de nek omdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Eens met de aanpak van kleine dingetjes tegelijk. Alles in één keer omgooien vervreemdt je publiek.

Als ze nou eens beginnen met de 37mm op de Lee/Grant te activeren, en de 75mm houwitser op de Churchill etc :P

[ Voor 31% gewijzigd door Okars op 14-07-2016 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-10 16:11
redwing schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:17:
[...]

Wel apart aangezien ik hem probeerde op een tijd dat anderen hier in het topic nog wel een code kregen.
Jup, same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-10 14:35

jdh009

FP ProMod
Gaius schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:40:
Ben benieuwd hoeveel mensen de Maus nog gaan spelen als je nauwelijks terug kunt schieten.

Het is allemaal nog subject to change natuurlijk en ik ben ook van nature altijd bang voor dit soort rigoureuze balance-aanpassingen, maar ik ben nog niet overtuigd van de verhalen die ik hoor over de sandbox-wijzigingen. Ik vrees voor de game eigenlijk, al verwacht ik dat het uiteindelijk best goed komt. Ik verwacht niet dat ze hun kip met de gouden eieren de nek omdraaien.
Niets doen is ook geen optie, gezien ze spelers toch op een of andere manier moeten boeien. Daarnaast heb ik het gevoel dat de balans steeds verder weg lijkt te gaan. Net even gekeken in mijn historie qua games en het lijkt er bij mij op dat er steeds meer games zijn die eindigen in de richting van 15 - 0 dan nu. Dan moet er toch wat in de balans gedaan worden. Gelukkig nemen de draws bij mij wel af, die waren vroeger nog veel vervelender.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
jdh009 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:24:
[...]

Niets doen is ook geen optie, gezien ze spelers toch op een of andere manier moeten boeien. Daarnaast heb ik het gevoel dat de balans steeds verder weg lijkt te gaan. Net even gekeken in mijn historie qua games en het lijkt er bij mij op dat er steeds meer games zijn die eindigen in de richting van 15 - 0 dan nu. Dan moet er toch wat in de balans gedaan worden. Gelukkig nemen de draws bij mij wel af, die waren vroeger nog veel vervelender.
Maar potjes die eindigen richting 15-0 hebben meer te maken met ongebalanceerde player-skill-verdeling over de teams dan de tanks. Om dat op te lossen hoef je niet alle tanks overhoop te gooien, gewoon even de 30 spelers die de matchmaker verzamelt voor een pot evenredig adhv winrate verdelen over de teams zou al veel doen dan denk ik (al zal het vast een stuk complexer liggen dan dat).

Waar ik eigenlijk vooral bang voor ben is dat het spel uitgehold wordt, dat alle diepte en mechanics die het interessant maken (en dus ook lastiger voor spelers die alleen af en toe een potje tanks willen knallen en er verder geen moeite in willen steken) er langzaamaan uitgehaald worden om het toegankelijker te maken. Dat zou zakelijk een goede beslissing kunnen zijn, als je daarmee miljoenen nieuwe spelers aan kunt trekken. Maar tegelijkertijd riskeer je daarmee dat je de oude playerbase wegjaagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 12:04
blizzard heeft pas een leuke post geplaatst over matchmaking van overwatch, toch komen een aantal dingen overeen met wot.

http://us.battle.net/foru.../topic/20745504371#post-3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Laatste filmpje voor eventjes, ik ga een weekje met vakantie. Eerstvolgende op zijn vroegst zaterdag 23 juli ;)

Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 23:23
Jezus, een hele week zonder Mr_Size.... Hoe komen we nu in godsnaam de week door. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Laatst online: 08-10 10:22
Gewoon niet spelen.
Heb het ook wel weer gezien voor vandaag. Niks dan goldspammers en oostblokkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

goldspam best spam

gewoon meedoe, dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 14-10 19:07
Dweebus schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:48:
Gewoon niet spelen.
Heb het ook wel weer gezien voor vandaag. Niks dan goldspammers en oostblokkers.
O ik had een geweldige avond eigenlijk. Ik sloot af met een zeer respectievelijke 1900 wn8. wat iets hoger light dan mijn huidige wn8 van 1050 en een 62.5% winrate.

Ik zie overigens dat ze eindelijk in sandbox de foch 155 aan het veranderen zijn met een 120mm autoloader. ik zeg laat maar komen. Ik zal het stof er weer eens afblazen om wat td missies te gaan doen.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-10 14:03

p0st

Dutch Reefer

Zo ik had even een kleine nerdgasm toen ik deze gisteren tegenkwam bij de lokale modelbouwshop :W

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EkWb9trl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Q29YCeZl.jpg

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
p0st schreef op zondag 17 juli 2016 @ 18:01:
Zo ik had even een kleine nerdgasm toen ik deze gisteren tegenkwam bij de lokale modelbouwshop :W

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb z'n broertje. :)

Tiger 131

Hier verkrijgbaar voor de mede-nerds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-10 13:09

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

p0st schreef op zondag 17 juli 2016 @ 18:01:

[afbeelding]

[afbeelding]
Haha, ik heb er al 5 staan:
Tiger 1
Tiger 2
T34-85
Pershing
Cromwell

Lego heeft dit soort dingen nooit gedaan om pacifistsche redenen? (Terwijl SF spul wel uitgebreid met wapens is uitgerust). Cobi heeft ze gelukkig wel. Hartstikke leuke sets :)

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
smallblock schreef op maandag 18 juli 2016 @ 19:22:
[...]

Haha, ik heb er al 5 staan:
Tiger 1
Tiger 2
T34-85
Pershing
Cromwell

Lego heeft dit soort dingen nooit gedaan om pacifistsche redenen? (Terwijl SF spul wel uitgebreid met wapens is uitgerust). Cobi heeft ze gelukkig wel. Hartstikke leuke sets :)
Showen die handel zou ik zeggen ;)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:06
Zag net via WG dat ze nieuwe hadden:
http://cobi.pl/en/toys/world-of-tanks/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-10 13:09

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

nvidia666 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 20:38:
[...]

Showen die handel zou ik zeggen ;)
TADA !!!

Afbeeldingslocatie: http://www.metalmiauws.com/smallblock/Tanks.jpg

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ik heb nog een Tokyo Marui RC Tiger I die 6mm plastic balletjes schiet, telt dat ook? 8)

Gisteren de M41 Bulldog unlocked. Klaar met de T37. Ik heb me kostelijk vermaakt in de Chaffee, maar de T37 vond ik vaak vervelend spelen. Anyway, klaar ermee, gauw vergeten en door. :)

Gisteren begonnen met een arty-lijn. Ik weet het, ik schaam me diep. Maar ik wil m'n 4e dame voor in de Indien Panzer (en later de Leo PTA en Leo 1) en ik word niet vrolijk van LT15.1 (al blijf ik het proberen). Anyway, gekozen voor de Amerikaanse lijn, aangezien ik hier goede verhalen gehoord heb over de M44 met HEAT-shells. :+

Ingestapt in tier 3 (M7 Priest), aangezien ik er zo min mogelijk free xp aan uit wil geven. Een paar dingetjes die me opvielen:
- Veel spelers die daar al full premium schieten. :')
- De chat, waarin ze het over tomatoes en potatoes hebben. Wat verwacht je op tier 3, 30 unicums? :')
- Gadverdamme wat speelt arty kut. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:56
Gaius schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:49:
Ik heb nog een Tokyo Marui RC Tiger I die 6mm plastic balletjes schiet, telt dat ook? 8)

Gisteren de M41 Bulldog unlocked. Klaar met de T37. Ik heb me kostelijk vermaakt in de Chaffee, maar de T37 vond ik vaak vervelend spelen. Anyway, klaar ermee, gauw vergeten en door. :)

Gisteren begonnen met een arty-lijn. Ik weet het, ik schaam me diep. Maar ik wil m'n 4e dame voor in de Indien Panzer (en later de Leo PTA en Leo 1) en ik word niet vrolijk van LT15.1 (al blijf ik het proberen). Anyway, gekozen voor de Amerikaanse lijn, aangezien ik hier goede verhalen gehoord heb over de M44 met HEAT-shells. :+

Ingestapt in tier 3 (M7 Priest), aangezien ik er zo min mogelijk free xp aan uit wil geven. Een paar dingetjes die me opvielen:
- Veel spelers die daar al full premium schieten. :')
- De chat, waarin ze het over tomatoes en potatoes hebben. Wat verwacht je op tier 3, 30 unicums? :')
- Gadverdamme wat speelt arty kut. :P
Heb je de bert wel eens gespeeld? Die speelt nog best leuk, ik heb meeste SPG missies voor de stug en de HTC met de bert gedaan.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
MerijnB schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:09:
[...]

Heb je de bert wel eens gespeeld? Die speelt nog best leuk, ik heb meeste SPG missies voor de stug en de HTC met de bert gedaan.
Nee, de enige andere arty die ik heb is de Lefefefeehhefee. Maar die heeft natuurlijk 0 splash, dus mede vandaar dat ik niet de Franse arty-lijn gekozen heb, maar de Amerikaanse (ondanks crew-train-mogelijkheden). Heb wel getwijfeld over de Britse lijn, maar overall lijkt men toch wat positiever over de Amerikaanse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Gaius schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:25:
[...]

Nee, de enige andere arty die ik heb is de Lefefefeehhefee. Maar die heeft natuurlijk 0 splash, dus mede vandaar dat ik niet de Franse arty-lijn gekozen heb, maar de Amerikaanse (ondanks crew-train-mogelijkheden). Heb wel getwijfeld over de Britse lijn, maar overall lijkt men toch wat positiever over de Amerikaanse.
M44 is de juiste keuze, maar de M41 die er voor dit heeft al dezelfde shells, iets langzamer en minder accuraat, maar daar kan je de eerste twee arty sets al wel mee halen. Overigens in de LeFefefefe ook denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
Gaius schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:25:
[...]

Ik heb 3 arties (gespeeld), de M44, de lefH en de Bert.

M44 is nog steeds niet geweldig hoor. HEAT is leuk, als je raakt... en pent. Daarbij is het waanzinnig duur spelen. Bert en lefH hebben idd geen splash, maar een M44 met HEAT ook niet ;) Splash bij M44 met HE is trouwens ook meh.

Bert is dan misschien toch wel een tip (ws naast de M44). Door de korte range en de snelheid van de Bert speelt het nl heel anders dan de andere arties. Je bent veel meer betrokken en je kan ook veel meer als het gevecht kanteld. Ben het met je eens dat arty super saai is, maar ik vind dit niet voor de Bert, die speel ik regelmatig voor de lol.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Noobquestion here: ;w
Welke arty is de Bert? :X :?

[ Voor 13% gewijzigd door Kliko op 19-07-2016 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
mkliko schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:51:
Noobquestion here: ;w
Welke arty is de Bert? :X :?
De Britse FV304. :)
http://wiki.wargaming.net/en/Tank:GB77_FV304
MerijnB schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:50:
[...]
Bert is dan misschien toch wel een tip (ws naast de M44). Door de korte range en de snelheid van de Bert speelt het nl heel anders dan de andere arties. Je bent veel meer betrokken en je kan ook veel meer als het gevecht kanteld. Ben het met je eens dat arty super saai is, maar ik vind dit niet voor de Bert, die speel ik regelmatig voor de lol.
Goed punt, dat houdt wellicht de lol er wat meer in ja. :)

[ Voor 53% gewijzigd door Gaius op 19-07-2016 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Gaius schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:49:
Ik heb me kostelijk vermaakt in de Chaffee...
...
Ingestapt in tier 3 (M7 Priest), aangezien ik er zo min mogelijk free xp aan uit wil geven.
...
Waarom ben je dan niet via de Chaffee naar de M41 gegaan? Of maak je je tanks niet elite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
kreezjie schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:05:
[...]

Waarom ben je dan niet via de Chaffee naar de M41 gegaan? Of maak je je tanks niet elite?
Normaal wel, maar ik dacht niet dat ik ooit arty zou spelen. :+
En qua benodigde xp is het nu dus goedkoper om via de arty-lijn te gaan dan via de Chaffee. Dus dan maar arty, met als 'voordeel' dat ik vanuit de lage tiers alvast wat meer ervaring met arty krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
MerijnB schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:50:
[...]

Ik heb 3 arties (gespeeld), de M44, de lefH en de Bert.

M44 is nog steeds niet geweldig hoor. HEAT is leuk, als je raakt... en pent. Daarbij is het waanzinnig duur spelen. Bert en lefH hebben idd geen splash, maar een M44 met HEAT ook niet ;) Splash bij M44 met HE is trouwens ook meh.

Bert is inderdaad leuk maar makkelijker of beter voor missies ben ik niet met je eens. Dan nog eerder de bishop.

Waarom? Bert effectief spelen = engine decks pennen. Hoe verder je schiet hoe beter de angle van impact voor zo'n pen, dus eigenlijk constant max range schieten van 500 meter. De maar dat is wel 3.4 s C flight time ofzo. Dus als je geen arty speelt is dat best taai.

M41 /M44 heat pent een stuk makkelijker tanks, door flight time en je hoeft geen engine decks te schieten en op hogere tier is er meer damage te doen(ipv half hp tier 5 tanks schieten) , krijg je sneller xp etc.

2 M44 en een Maus op mines, we hadden top damage en xp in de arties, 3,5 K damage. Was het moeilijk om E100s te pennen? Niet echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-10 14:59
Titus schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:16:
[...]

2 M44 en een Maus op mines, we hadden top damage en xp in de arties, 3,5 K damage. Was het moeilijk om E100s te pennen? Niet echt :P
Heb je daar toevallig een replay/filmpje van? :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
Titus schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:16:
[...]

Bert is inderdaad leuk maar makkelijker of beter voor missies ben ik niet met je eens. Dan nog eerder de bishop.

Waarom? Bert effectief spelen = engine decks pennen. Hoe verder je schiet hoe beter de angle van impact voor zo'n pen, dus eigenlijk constant max range schieten van 500 meter. De maar dat is wel 3.4 s C flight time ofzo. Dus als je geen arty speelt is dat best taai.

M41 /M44 heat pent een stuk makkelijker tanks, door flight time en je hoeft geen engine decks te schieten en op hogere tier is er meer damage te doen(ipv half hp tier 5 tanks schieten) , krijg je sneller xp etc.

Jij bent dan ook een speler van een iets ander caliber. For me as mere mortal (:P) werkte de Bert voor de meeste missies het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Wel ergens een screenshot shot ooit op ons forum geplaatst, maar kon hem laatst ook al niet vinden.

Ik vind arty wel leuk, maar ben geen ster speler ofzo. De rede dat ik het zo zeg is omdat ik denk dat met de battle assistent arty view mod de M44 het meest op een td/tank lijkt en daardoor makkelijker in te stappen is. Als mensen een keer samen arty willen spelen of er moeite mee hebben roep maar. Er zijn hier ook nog een aantal echt goede arty spelers die vast ook bereid zijn te helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Titus schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:08:
Als mensen een keer samen arty willen spelen of er moeite mee hebben roep maar.
Ik heb nog wel een aantal SPG platoonmissies liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Titus schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:08:
Wel ergens een screenshot shot ooit op ons forum geplaatst, maar kon hem laatst ook al niet vinden.

Ik vind arty wel leuk, maar ben geen ster speler ofzo. De rede dat ik het zo zeg is omdat ik denk dat met de battle assistent arty view mod de M44 het meest op een td/tank lijkt en daardoor makkelijker in te stappen is. Als mensen een keer samen arty willen spelen of er moeite mee hebben roep maar. Er zijn hier ook nog een aantal echt goede arty spelers die vast ook bereid zijn te helpen
goede arty spelers kappa 8)7 #provoke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
kreezjie schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:33:
[...]

je kan gewoon in een spg gaan zitten en de andere platoon genootjes in een tier 10 td/medium, dat mag ook gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Titus schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 14:13:
[...]

je kan gewoon in een spg gaan zitten en de andere platoon genootjes in een tier 10 td/medium, dat mag ook gewoon :)
True! In praktijk denk ik daar echter altijd te laat aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 00:28
kreezjie schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:33:
[...]

Ik moet LT15.2 nog halen. Dus neem Titus mee en we gaan tryharden! 8)7

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
The derpiest derp is mine known as the dead star :)
Lets hesh the whole battlefield mhuahaha }) }) })

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Zaagmans schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:01:
[...]

Ik moet LT15.2 nog halen. Dus neem Titus mee en we gaan tryharden! 8)7
Mijn hoogste arty is tier 8 dus ideaal is dat niet maar als je het ziet zitten om die missie te tryharden, voor mij geen enkel probleem hoor. Ik heb toch nog SPG missies te doen ook... (TD15.3 ook nog trouwens dus die kan ik dan ook proberen te halen)

[ Voor 8% gewijzigd door kreezjie op 20-07-2016 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Haha leuk toch een grille 15 full hp oneshotten met een normale heat shell _O- }) :7 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-10 17:59
En anders heb ik overdag wel even tijd
Obj261
GWP
GWE100
FV3805
ConqGC
M44
M50-55

Als je het mij vraagt, ik scoor het best met FV3805 op tier 9 en GWE op tier 10

Meeste arty missies heb ik met M44 gedaan, en de splash missies gek genoeg met GWE. Mede omdat ik de ConqGC nog niet had.

[ Voor 26% gewijzigd door Appie Heijn op 20-07-2016 17:45 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VorCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-10 21:36
In vergelijking met andere posts is het vast niets, maar volgens wotlabs is mn WN8 van de afgelopen 24u, 1052 *O* oOo 8) . Ikke blij want het was al nooit meer dan gemiddeld, maar de afgelopen dagen werd het alleen maar slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:22

Rianata

Have you played Atari today?

VorCha schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 20:58:
In vergelijking met andere posts is het vast niets, maar volgens wotlabs is mn WN8 van de afgelopen 24u, 1052 *O* oOo 8) . Ikke blij want het was al nooit meer dan gemiddeld, maar de afgelopen dagen werd het alleen maar slechter.
Grats, een ieder heeft zijn eigen doelstelling en performance cap. Als je die evenaart of overschrijdt dan is dat toch prima! Vervolgens moet je dat niveau vasthouden, ook proberen te analyseren waardoor je nu beter bent gaan spelen en nieuwe ambitieuze doelstelling stellen en je performance cap daarmee verleggen.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
ik ben van +- 950 overall wn8 naar 1050 wn8 gegaan op basis van 8000 battles dusja ik ben ook redelijk goed bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Nice hoor! Ik bungel ook al een tijdje rond de 900-1000. Toch maar eens gaan bedenken hoe we dat naar 1100-1200 gaan krijgen ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:20
Ik mag maar niet winnen vandaag.
9 kills in mijn cromwell, 1 tegen 4 over en dan uitgecapped worden... really?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-10 17:59
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19524644/WOT/t713mark.jpg
Het was even een dingetje die laatste 2% maar daar is ie eindelijk.
3de gunmark

Dikke statspad tank is het volgens mij.
46 battles
68% Winrate
3300 WN8

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06-2024
Wanneer komt de nieuwe update uit? Heb wel zin om de nieuwe batchat 25T AP te gebruiken ipv. de Lorrie. Alhoewel ik de Lorrie ook wel heel goed vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
mkliko schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:58:
Nice hoor! Ik bungel ook al een tijdje rond de 900-1000. Toch maar eens gaan bedenken hoe we dat naar 1100-1200 gaan krijgen ofzo!
In platoon spelen met betere spelers. Ik heb al geleerd dat je daardoor soms net optijd omdraait waardoor je net niet overrun wordt. Daarvan leer je meer inzicht te krijgen in de goede plekken van de map en welke tanks je het beste waar kunt gebruiken
Arjant2 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 19:31:
Ik had vandaag het artykruis weer op mijn dak staan en daarnaast was RNG aan het testen wat de maximum afwijking van mijn gun kon zijn. Even geprobeerd wat credits te maken met mijn FMC 50T maar ik kreeg gewoon niks geraakt. Ik werd daarnaast nog gewoon 3 van de 3 games in de fik gezet. Na de laatste keer had ik het echt gehad. Krijg ik een hit van 938 van een ISU 152 (max van die tank) en daarnaast vliegt ik in de fik 1000 punten in een keer weg.

Dus gisteren was niet echt mijn avond

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02:29
Arjant2 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 19:31:
Tijdje geleden echt precies hetzelfde in de Cromwell, 8 kills, 4k damage en dan vervolgens 1 tegen 5, zitten ze met z'n drieen in de cap en ik weet dat een mij aan het zoeken is en de ander nog aan het snipen is, dus de cap in gaan wordt he niet, weet ik er twee in de cap te doden maar ja, de laatste kan ik niet meer spotten...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/F6FiKLI.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik ben weer thuis ;)

edit: ging best aardig vanavond solo, bijna iedereen is op vakantie dus weinig clan- en platoongenoten online ;)

(onverwacht) hoogtepuntje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GA6MqdN23FRl8Smq578X3ofL/thumb.jpg

Altijd fijn om missies te halen zonder dat je het in de gaten hebt _/-\o_

[ Voor 69% gewijzigd door Mr_Size op 23-07-2016 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iddbbi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 31-07 20:16
Ligt het aan mij of is de Cromwell B op ?

[Video: https://www.jist.tv/watch?v=E9XCERcu3ihZoflM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

iddbbi schreef op zondag 24 juli 2016 @ 18:28:
Ligt het aan mij of is de Cromwell B op ?

[video]
Enige wat ik zie is iemand die goed gebruik maakt van de redelijke spotting rang en mobiliteit van de tank. Verder speelt de vijand niet slim,permatracked HT in de cap bv daar zin de andere 2 in de buurt en ze helpen niet. En zoekt hij iedere keer een nieuwe aanvals hoek. En ik heb het gevoel dat er hier daar ook wat geluk in het spel is.

[ Voor 12% gewijzigd door brid op 24-07-2016 20:09 . Reden: Autowreck ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Mr_Size schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:37:
Ik ben weer thuis ;)

[video]

edit: ging best aardig vanavond solo, bijna iedereen is op vakantie dus weinig clan- en platoongenoten online ;)

(onverwacht) hoogtepuntje:

[afbeelding]

Altijd fijn om missies te halen zonder dat je het in de gaten hebt _/-\o_
1 tip.... FIX NOOIT JE RADIO MET EEN REPAIR KIT }:O Al lijkt het eerder een replay bug......wat hoe kan die M103 no damage doen en je radio slopen..... :?

[ Voor 8% gewijzigd door jantje 2 op 24-07-2016 21:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Gisteren weer een paar pareltjes van teams gehad... Ga je met de mediums een flank rushen (7 man sterk) en dan ineens keren 5 van je mediums om als er tanks gespot worden... Ik en een teammate werden gerushed door de vijand en die andere 5 mediums deden niet eens de moeite om te schieten.. bleven gewoon terugrijden naar de basis.. die 5 mediums samen hebben nog niet eens 2500 damage gedaan...
Altijd zonde om op zo een manier een pot te moeten verliezen.

Vorige week was ik op een feestje in Oost-Duitsland en daar kwam ik iemand tegen met een Kazna Kru t-shirt. Dus ik even met hem praten, blijkt hij nu in subklanu IDEAL te zitten :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Fuck, had ik bijna LT15.1 gehaald, zie ik een Borsig net te laat. En dan treedt de wetmatigheid "hoe groter het voordeel, hoe kleiner de RNG in jouw voordeel" in werking, dus boem. Ben inmiddels wel weer een stukje verder met de arty missies als backup plan.

Ook wel weer een hoop kneuzenteams gezien (ik kan het weten, ben er zelf één :+), en als arty-speler is het dan nog frustrerender, je kunt zo goed als niks doen. En zeker in die potjes zie je dan dat als een doelwit blijft staan, dat de shell een paar naast je mikpunt valt, en als het doelwit net wegrijdt komt de shell wel waar je 'm mikt.

TL;DR: gief Stug IV zodat ik verder kan met leuke missies! :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
jantje 2 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 21:33:
1 tip.... FIX NOOIT JE RADIO MET EEN REPAIR KIT }:O Al lijkt het eerder een replay bug......wat hoe kan die M103 no damage doen en je radio slopen..... :?
lol, was mij nog niet eens opgevallen.

Volgens mij is het idd een replay bug en werd hij getracked en repaired hij dus feitelijk zijn tracks ipv zijn radio. Kan het niet meer nagaan, want heb de replay file al verwijderd...

Maar idd moet je nooit je radio repairen, dat moge duidelijk zijn :+

Ik ben nog een paar daagjes vrij, dus waarom niet een extra filmpje maken ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Mr_Size op 25-07-2016 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-10 14:59
Mr_Size schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:18:
[...]

Ik ben nog een paar daagjes vrij, dus waarom niet een extra filmpje maken ;)

[video]
Doe mij maar een avondje zulke potjes :P Het was misschien een walkover, maar wat je zelf zei, je moet wel op de goede plek staan steeds om de damage daadwerkelijk te farmen, en ik denk dat daar het verschil zit tussen een geel/groene speler en een groen/blauwe/paarse speler. In dit potje zal dat het verschil zijn tussen 3/3,5K WN8 of 8+K WN8 lijkt me zo.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-10 08:48
wsLy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 06:58:
Gisteren weer een paar pareltjes van teams gehad... Ga je met de mediums een flank rushen (7 man sterk) en dan ineens keren 5 van je mediums om als er tanks gespot worden... Ik en een teammate werden gerushed door de vijand en die andere 5 mediums deden niet eens de moeite om te schieten.. bleven gewoon terugrijden naar de basis.. die 5 mediums samen hebben nog niet eens 2500 damage gedaan...
Altijd zonde om op zo een manier een pot te moeten verliezen.
2.5K is best veel voor 5 Tier3 meds :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
Gadgeteer schreef op maandag 25 juli 2016 @ 15:00:
[...]

2.5K is best veel voor 5 Tier3 meds :+
Ja voor tier 3 meds wel ja :+ helaas waren dit tier 10 meds..

Ik kwam weer iets geweldigs tegen op Reddit, dit is echt puur goud gewoon :P
'WoT OP complains about cheats, gets banned for cheating'
http://imgur.com/a/J8OTf

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Woensdagmorgen wordt WoT gepatched: https://thearmoredpatrol....-1-patch-release-date-eu/

Let op dat je geen mods kopieert naar de nieuwe versie, want men is overgestapt naar een nieuwe scriptversie, die onderling niet compatibel zijn en een hoop problemen kan geven!

Voor de XVM-focus-victims: op de dag van de release lijkt er nog geen versie van XVM te zijn die zal werken :)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
Rianata schreef op maandag 25 juli 2016 @ 23:20:
Voor de XVM-focus-victims: op de dag van de release lijkt er nog geen versie van XVM te zijn die zal werken :)
WHOOOOO!!! YEAAA!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-10 17:13
Woensdagmorgen wordt WoT gepatched: https://thearmoredpatrol....-1-patch-release-date-eu/

Let op dat je geen mods kopieert naar de nieuwe versie, want men is overgestapt naar een nieuwe scriptversie, die onderling niet compatibel zijn en een hoop problemen kan geven!

Hoe bedoel je mods kopieren? Moet ik mn mods eerst helemaal verwijderen voor ik ga patchen? Of schakelen ze vanzelf uit?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Maardiweb schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 08:14:
[...]

Hoe bedoel je mods kopieren? Moet ik mn mods eerst helemaal verwijderen voor ik ga patchen? Of schakelen ze vanzelf uit?
Klopt, ze schakelen als het ware vanzelf uit, waarbij er technisch een nieuwe mods subfolder aangemaakt wordt en de game naar die nieuwe subfolder zal verwijzen. Echter zijn er veel spelers, die standaard de mods folder kopiëren van de voorgaande versie naar de nieuwe versie van de subfolder. Dat laatste is niet handig 🤔😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Weer een paar potjes met de Bulldog gedaan gisteren, niet allemaal een succes en het ding is nog half stock, maar wat is het een heerlijke tank zeg. 8)

En gisteren nog het nadeel gezien van een scout tank met goeie camo. Pot op Karelia, waren lekker bezig, pot was zo goed als gewonnen en toen vond ik eindelijk de T54 ltwt van de tegenpartij. Op z'n zijkant tegen een rotsblok, die daar dus al minutenlang stond te wachten tot ie eindelijk afgeschoten werd. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Laatst online: 21:36

Caveman

whahoehaha

XVM zorgt er alleen maar voor dat de helft van de spelers zich gaat gedragen naar de win-chance.....

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Caveman schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 13:21:
XVM zorgt er alleen maar voor dat de helft van de spelers zich gaat gedragen naar de win-chance.....
en xvm yolo ;( :F ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
Vergeet de arty niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

whuuuuut bye p0st m0ds ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerGio
p0st schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 18:39:
[...]

Betekend dit geen nieuwe p0st m0d? Want dat zou ik bijzonder jammer vinden

[ Voor 9% gewijzigd door GerGio op 27-07-2016 06:31 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
[...]

Weet je wel wat je de mensen hier op Tweakers aan doet??!??? Nu kunnen die arme mensen niet meer spelen omdat er geen p0st modpack meer komt, want dit spel is echt niet te spelen zonder het p0st modpack.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:56
wsLy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 07:45:
[...]

Weet je wel wat je de mensen hier op Tweakers aan doet??!??? Nu kunnen die arme mensen niet meer spelen omdat er geen p0st modpack meer komt, want dit spel is echt niet te spelen zonder het p0st modpack.
Waar ik van baal is dat mijn aimbotWG server hacks nu ook even niet meer werken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-10 17:55
[...]

User schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 08:58:
[...]
Waar ik van baal is dat mijn aimbotWG server hacks nu ook even niet meer werken. :(
Ik had begrepen dat Cold al bezig was om S3al pack om te zetten naar actionscript 3.0!
We zien die link wel verschijnen...

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
User schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 08:58:
[...]
Ja een aantal clangenoten zullen daar wel even van balen dat het tijdelijk niet werkt..

Ja GJP dit weekend ga ik er weer mee verder

[ Voor 7% gewijzigd door wsLy op 27-07-2016 09:03 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
GJP80 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:00:
[...]

[...]

Ik had begrepen dat Cold al bezig was om S3al pack om te zetten naar actionscript 3.0!
We zien die link wel verschijnen...
Verschil is dat die 'gewone' bots door WoT gedetecteerd kunnen worden. En uiteraard boeit het WoT niet als ik WG supplied mods gebruik. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
User schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:02:
[...]
Verschil is dat die 'gewone' bots door WoT gedetecteerd kunnen worden. En uiteraard boeit het WoT niet als ik WG supplied mods gebruik. :D
Ah, jij runt die Brutal AI die ze aan ontwikkelen waren voor PvE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ssshhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-10 11:44
Gaius schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 08:43:
Weer een paar potjes met de Bulldog gedaan gisteren, niet allemaal een succes en het ding is nog half stock, maar wat is het een heerlijke tank zeg. 8)
wat een monster is het he, echt de direct damage koning onder de scouts. Gister nog bijna mn hele clip in een IS6 gepropt...poor bastard :)

Wat die mods betreft, ik vind het prima vanilla te spelen (sinds we de enhanced minimap features hebben, ff aanzetten in de settings en klaar) .. maar betekent dit nieuwe script dat spotting/assisted dmg eindelijk in wn8 verwerkt kan worden??

en waar blijft de t10 discount? wil al 2 maanden de t57 hvy kopen!

EDIT: SERVER IS UP!!

[ Voor 6% gewijzigd door _Anvil_ op 27-07-2016 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
_Anvil_ schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:43:
[...]

en waar blijft de t10 discount? wil al 2 maanden de t57 hvy kopen!

EDIT: SERVER IS UP!!
Dan spaar je toch gewoon wat credits... In 2 maanden tijd had je meer dan genoeg credits kunnen sparen...
Maarja we blijven Nederlanders he ;)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
inderdaad, ik ga echt geen 6,1 uitgeven als het voor 5,5m kan.. en ik kom altijd te kort, geen prem account meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
_Anvil_ schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:04:
inderdaad, ik ga echt geen 6,1 uitgeven als het voor 5,5m kan.. en ik kom altijd te kort, geen prem account meer
Maar tier 10 korting komt volgens mij alleen met Top of the Tree.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Iets minder cynisme mag wel ;)

Dat jij er niet mee speelt wil niet zeggen dat niemand er mee speelt. Buiten dat hier op tweakers een hoop mensen zijn modpack gebruiken zijn er ook een hoop 'internationale' fans. Dus zouden idd een hoop mensen het jammer vinden als het verdwijnt, wat het spel uiteraard niet onspeelbaar maakt.

Anyway, het is weer woensdag dus ik pak mijn gebruikelijke routine weer op:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
wsLy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:59:
[...]

Maar tier 10 korting komt volgens mij alleen met Top of the Tree.
Ik meende dat het de beurt was aan de batmobile voor in augustus de top of the tree te zijn ?
Althans zag ik op de poll...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
top of the tree korting is een vrij unieke 30%, maar de reguliere 15% t10 korting vind ik ook best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-10 18:17
[...]

Zou jammer zijn, gebruik hem altijd. Moet zeggen dat ik het meest irritant vind aan vanilla dat ik mijn cammonet en dergelijke handmatig moet demounten van de tank waar het op dat moment op zit en moet mounten op de tank die ik wil gaan spelen.... :(

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Ik kan niet zonder p0st mod, hoe moet ik anders makkelijk de auto-aim aanzetten :X

Maar neem aan dat de meeste mods wel bijna klaar zijn. Er was toch een test server?

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
brid schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:06:
Ik kan niet zonder p0st mod, hoe moet ik anders makkelijk de auto-aim aanzetten :X

Maar neem aan dat de meeste mods wel bijna klaar zijn. Er was toch een test server?
En ook het ping naar request for fire was ook een stuk eenvoudiger. En ja, de auto aim is ook een stuk eenvoudiger, zeker in snelle scouts.

Hopelijk komt het toch nog goed met de mods, en hopelijk komt er anders een goed alternatief! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

GerGio schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 06:31:
[...]

Betekend dit geen nieuwe p0st m0d? Want dat zou ik bijzonder jammer vinden
Nee hoor, alleen dat het even kan duren voordat het weer klaar is :)
[...]

More sarcasm pl0x ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerGio
p0st schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:25:
[...]

O dat is niet erg. Ik hoef dan in elk geval geen hoekje te zoeken om in te gaan zitten :'(

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
[...]

Geen p0st mod meer...? :o

/me barst in hard blèren uit
[...]

Oef. :P

[ Voor 32% gewijzigd door Okars op 27-07-2016 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
brid schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:06:
Heb je wel de patch notes en sitegelezen?
Shit changed, bepaalde mods gaan gewoon niet meer werken:
http://worldoftanks.eu/en...te-9151-technical-aspect/

[ Voor 3% gewijzigd door Titus op 27-07-2016 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-10 18:26
[...]

[...]

More sarcasm pl0x ;)
Ik ben blij dat je weer aan de slag gaat. Doe maar rustig aan, ben tot 6 augustus op vakantie.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-10 13:56
Zo, ik check ook even in.

Ik speel nu een half jaar ongeveer, heb een aantal premium tanks gekocht en speel eigenlijk van alles wat... Resultaat is dus dat nergens schot in de zaak zit :P

Gisteren besloten de Jap heavy te grinden en afwisselend de Britse medium, ik zit nu op de O-NI / Comet.

Vanmorgen na de update zat ik al snel tegen een ragequit aan dus morgen doe ik weer een poging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Zit net 06wallst op twitch te kijken. Hij speelt met de QB mod en die werkt.

Nu is dat niet meer dan XVM met aangepaste setting en de battle assist mod en een QB sixth sense icon.

Zie op de OMC site helaas nog niks over 9.15.1

[ Voor 68% gewijzigd door brid op 27-07-2016 19:40 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

brid schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 19:11:
Zit net 06wallst op twitch te kijken. Hij speelt met de QB mod en die werkt.

Nu is dat niet meer dan XVM met aangepaste setting en de battle assist mod en een QB sixth sense icon.

Zie op de OMC site helaas nog niks over 9.15.1
Yup, zag ik ook. Toch weer sneller dan verwacht. Inmiddels heeft Aslain zijn eerste versie van zijn installer ook weer klaar. Maar ik heb de hele dag vanilla gespeeld en dat beviel me echt weer heel goed, eigenlijk steeds beter 8) Ik denk dat ik alleen nog wat mods installeer om de garage een beetje op te pimpen.

Pagina: 1 ... 41 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).