[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.046 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-10 08:48
jantje 2 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:30:
[...]

Komt waarschijnlijk ook omdat de game gewoon zo unfair is tegen goede spelers, dat ik daar ook wel een beetje klaar mee ben. Ze proberen alles maar te doen om de slechtere spelers on par te krijgen met de betere.
Misschien ligt het eraan dat de slechte spelers iets beter beginnen te worden? Of jij iets slechter? ;)
Ik merk er niets van dat de slechteren meer kans maken tegen de beteren, mijn stats zijn nog steeds drama }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-10 16:11
2crashandburn schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 01:49:
[...]

Ik ben langs de JP II gegaan dus heb zelf de Ferdi niet gepeeld, maar als ik ze tegen kom vind ik het altijd van die xp pinatas. Traag, groot, zeer beperkt armour en je spot ze vanaf de andere kant van de map.
JP II daarentegen is redelijk snel, wordt niet zo snel gespot en als je goed hull down staat is ie best moeilijk te pennen vanwegen de sloped superstructure.
GreenEye schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 03:09:
[...]

Na het schieten moet je de Ferdi gewoon een beetje schuin zetten. veel bounces.
Nou weet ik nog niet wat ik moet kiezen! :'( |:(
Meer mensen tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Het is vrij algemeen bekend dat de JP II de betere keus is hoor ;) Je bent gewoon veel flexibeler met die tank terwijl je dezelfde gun hebt als de Ferdi. Een echte no brainer wat mij betreft.

[ Voor 48% gewijzigd door Mr_Size op 08-07-2016 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Mr_Size schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 08:17:
Het is vrij algemeen bekend dat de JP II de betere keus is hoor ;) Je bent gewoon veel flexibeler met die tank terwijl je dezelfde gun hebt als de Ferdi. Een echte no brainer wat mij betreft.
Maar... Ferdi is meer bouncy/betere armor.
Heeft alvast een extra crewmember (hoef je niet op tier IX nog eentje helemaal te trainen).
Ferdi heeft meer HP, kan net een schot schelen zo te zien.

Voordeel van de JPII is dat hij mobieler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:38
mkliko schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 08:30:
[...]
Maar... Ferdi is meer bouncy/betere armor.
Heeft alvast een extra crewmember (hoef je niet op tier IX nog eentje helemaal te trainen).
Ferdi heeft meer HP, kan net een schot schelen zo te zien.

Voordeel van de JPII is dat hij mobieler is.
Die armor merk je bar weinig van, veel meer bounced ie niet en zeker als de tegenstander omschakelt naar premium schieten ze overal dwars door je heen en ben je beter af met een hulldown JP2. Het enige echte voordeel dat de Ferdi nog heeft is die extra crewmember maar voor de rest is de JP2 simpelweg beter.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 20:39

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Hoewel ik back in the days compleet verliefd was op mijn ferdi, zou ik nu toch adviseren voor de JP II te gaan. Enige echt noemenswaardig nadeel eraan is, zoals redwing zegt, dat je een crewmember minder hebt. Die 200mm armor van de ferdi is zo onbetrouwbaar dat de JP II zn sloped armor en grote mantlet het even goed doen. Ferdi is een klassiek "Tiger" gevalletje, mooier qua naam en reputatie dan zn stats hier ingame.
Grootste voordeel is zonder enig twijfel de mobiliteit. Speelt als een medium die JP II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Thanks voor de info.
JPII it is. Misschien trek ik wel een crewlid uit mn Lowe of mn Pz IV S... Die zijn tegen die tijd ook beide wel klaar met minimaal twee skills...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 19:07
Roozzz schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 17:41:
Na geruime tijd niet naar lights gekeken te hebben, vandaag maar weer eens de bulldog afgestoft. Wat blijft dat toch een uiterst leuke tank om mee te spelen.
Heb je geen onwijze last van het ammorack.
Ik schiet nog wel eens een turret van deze tanks af. Gisteren nog een fulltime health bulldog terwijl ik in mijn centurion 7/1 een one shot voor hem was. Ik was net eerder en hij was redelijk salty in chat

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-10 08:24
Gadgeteer schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 07:31:
[...]

Misschien ligt het eraan dat de slechte spelers iets beter beginnen te worden? Of jij iets slechter? ;)
Ik merk er niets van dat de slechteren meer kans maken tegen de beteren, mijn stats zijn nog steeds drama }:O
Haha, ik denk eerder dat ik wat slechter wordt, aangezien ik toch minder speel en ook minder geduld heb om situaties uit te spelen :+ Maar slechtere spelers die beter worden is niet het geval, het lijkt eerder of het niveau steeds slechter wordt, maar dat is meer een gevoel 3 jaar geleden was het niet veel anders maar keek je er zelf anders tegen aan omdat je eigen niveau ook anders lag.

Nee dat is ook iets dat je denk ik pas merkt zodra je echt alles in de game door- en door kent. Ik weet vaak zat wanneer RNG mij tegen zit of wanneer het meewerkt. De meeste casual spelers weten dat niet. Ze zien niet hoeveel damage een schot doet of waar hun schot daadwerkelijk uitkomt, vaak ook omdat ze toch minder goed aimen en leaden en gewoon maar wat rondrijden zonder te denken aan de volgende stap.
mkliko schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:38:
Thanks voor de info.
JPII it is. Misschien trek ik wel een crewlid uit mn Lowe of mn Pz IV S... Die zijn tegen die tijd ook beide wel klaar met minimaal twee skills...
Moet je niet denken dat die JP II alles zal bouncen als je niet hulldown staat, de hull is namelijk echt trash. JPII shined door zijn mobiliteit en hulldown casemate armor. Dus probeer zoveel mogelijk alleen de casemate te laten zien. Echter heeft de mantle een paar plekjes waar je doorheen gepenned kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:45

Roozzz

Plus ultra

GerGio schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:02:
[...]

Heb je geen onwijze last van het ammorack.
Ik schiet nog wel eens een turret van deze tanks af. Gisteren nog een fulltime health bulldog terwijl ik in mijn centurion 7/1 een one shot voor hem was. Ik was net eerder en hij was redelijk salty in chat
Gisteren toevallig niet. Maar er zijn zat potjes waar je ammorack geraakt wordt (dus alleen je repairkit gebruiken voor andere zaken als het echt noodzakelijk is ;) ) en ammoracks is gewoon een fact of life in een bulldog. De kunst is dus vooral om zo min mogelijk hits te pakken en wel voldoende dmg te doen. Voor mijn gevoel is de kans 5-10% per hit dat je direct in de garage staat. Traden wil je dus zo min mogelijk, zeker niet tegen serieuze guns (zoals de centurion heeft).

Misschien helpt het dat ik de laatste tijd veel in de T-44 gespeeld heb... daar zijn ammoracks nog vaker voorkomend :P

Na hem al geruime tijd unlocked te hebben, sta ik op het punt om de T-54 aan te schaffen. Zijn er nog suggesties wat de "betere" keuze is tussen de Obj 140 en de T-62a? Dit ivm de gun die ik ga unlocken. Op dit moment neig ik naar de T-62a, simpelgezegd omdat ik die lastiger vind als ik ze tegenkom. Die extra armour lijkt handig, maar de extra snelheid en ridge fighting van de obj140 spreekt me dan ook wel weer aan.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Roozzz schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:15:
[...]

Gisteren toevallig niet. Maar er zijn zat potjes waar je ammorack geraakt wordt (dus alleen je repairkit gebruiken voor andere zaken als het echt noodzakelijk is ;) ) en ammoracks is gewoon een fact of life in een bulldog. De kunst is dus vooral om zo min mogelijk hits te pakken en wel voldoende dmg te doen. Voor mijn gevoel is de kans 5-10% per hit dat je direct in de garage staat. Traden wil je dus zo min mogelijk, zeker niet tegen serieuze guns (zoals de centurion heeft).

Misschien helpt het dat ik de laatste tijd veel in de T-44 gespeeld heb... daar zijn ammoracks nog vaker voorkomend :P

Na hem al geruime tijd unlocked te hebben, sta ik op het punt om de T-54 aan te schaffen. Zijn er nog suggesties wat de "betere" keuze is tussen de Obj 140 en de T-62a? Dit ivm de gun die ik ga unlocken. Op dit moment neig ik naar de T-62a, simpelgezegd omdat ik die lastiger vind als ik ze tegenkom. Die extra armour lijkt handig, maar de extra snelheid en ridge fighting van de obj140 spreekt me dan ook wel weer aan.
T62a lastiger? 140 is allround de betere keuze. meer hull armor, meer mobility, betere gun depression en redelijk vergelijkbare gun. Hulldown T62a of 140 tegen normale 390/400 alpha guns vergelijkbaar en tegen T10 td guns bounced die t62a ook niet reliable.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Leuke tank die 140:

[ Voor 69% gewijzigd door Frentik op 08-07-2016 12:33 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Roozzz schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:15:
[...]

Ja mijn centurion heeft er ook last van nu helpt save storage well. Alleen had ik die gerolen voor bia dus nu maar even crew trainen to skill 3 en de centurion ax natuurlijk

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:34

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

140 vind ik een prima tank echter die armor is wel weird. Pak liever de T-54... die is echt super. Leuker brawlen en scheuren. :+

Moet nog 100k xp voor de T-62A.
De winrate van de T-54 gaat langzaam weer omhoog, richting de 49%. En dat na bijna 700 potjes. oei.

[ Voor 34% gewijzigd door Harmen op 08-07-2016 12:38 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:26
Tja, ik vind de T62a weer fijner spelen. Gewoon allebei vrijspelen. Wel eerst naar de 140 ivm de gun op de T54.

[ Voor 5% gewijzigd door Kepro op 08-07-2016 12:36 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Bedankt voor alle input!
Beide unlocken is inderdaad het plan, maar ik ga me in eerste instantie richten op de 140 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 12:04
jantje 2 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:06:
[...]

Haha, ik denk eerder dat ik wat slechter wordt, aangezien ik toch minder speel en ook minder geduld heb om situaties uit te spelen :+ Maar slechtere spelers die beter worden is niet het geval, het lijkt eerder of het niveau steeds slechter wordt, maar dat is meer een gevoel 3 jaar geleden was het niet veel anders maar keek je er zelf anders tegen aan omdat je eigen niveau ook anders lag.

Nee dat is ook iets dat je denk ik pas merkt zodra je echt alles in de game door- en door kent. Ik weet vaak zat wanneer RNG mij tegen zit of wanneer het meewerkt. De meeste casual spelers weten dat niet. Ze zien niet hoeveel damage een schot doet of waar hun schot daadwerkelijk uitkomt, vaak ook omdat ze toch minder goed aimen en leaden en gewoon maar wat rondrijden zonder te denken aan de volgende stap.

[...]
ik heb de game ook al een paar weken niet meer gespeeld, en ik vermoed dat mijn break wel even gaat duren. Werd helemaal gek van de rng en arty in de game.Bovendien laat de sandbox zien waar ze naar toe willen gaan met de game, en dat is imho het nog meer noob friendly maken van de game -> ja ik weet dat het de sandbox is en dat er nog veel verandert kan worden, mocht het zo zijn dat wg er opeens wel weer een leuke game van maakt dan ben ik ook zo weer terug :)

back to games met minder rng en geen arta O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
gotfurrr schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:48:
[...]

....
mocht het zo zijn dat wg er opeens wel weer een leuke game van maakt dan ben ik ook zo weer terug :)

...
Als je niet blijft spelen, weet je niet of / wanneer WG er weer een leuke game van maakt O-)
PS! wat is er nu niet leuk aan? Het speelt anders dan men gewend is maar dat geldt toch ook voor de starters en de mensen met infinite noob status (zoals ik)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Gadgeteer schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:06:
[...]

Als je niet blijft spelen, weet je niet of / wanneer WG er weer een leuke game van maakt O-)
PS! wat is er nu niet leuk aan? Het speelt anders dan men gewend is maar dat geldt toch ook voor de starters en de mensen met infinite noob status (zoals ik)?
Naarmate je beter wordt in het spel ga je merken hoeveel zaken buiten je invloed liggen waardoor je vaak dingen niet kan bepalen zoals je zou willen. En daaarnaast is de perceptie tussen de goede en slechte spelers anders. Voor mij is een 2,5k damage game in een T9 med onwijs slecht en frusterend terwijl een slechte speler hier onwijs blij mee is. Voor mij is een 3,7k game mijn average en voor een slechte speler een monster pot.

Accucary wordt momenteel alleen negatief beinvloed door RNG van 0 naar -25% en penetration kan ook varieren van -25% naar + 25% hezelfde geldt voor de damage die je doet. Bijvoorbeeld de gun van de E5

Min roll pen 193 high roll pen 322
Min roll damage 300 high roll damage 500

Dat betekent dat als je pech hebt je een T8 tank frontaal niet kan pennen terwijl je aimed op de weakspot ( bijvoorbeeld angled ufp van een IS3. En met je damage kan het zijn dat een 340-360hp target die eigenlijk in 70% van de gevallen oneshot is alsnog overleefd.

Door al deze random dingen is heel het schieten heel moeilijk te bepalen en kan je hierin niet de invloed uitoefenen die je wilt. Waarom denk je dat alle 5k WN8 spelers als decha/x3n4 full heat schieten? Om die onzin RNG tegen te gaan, niet omdat ze niet weten hoe ze moeten mikken.

Het enige waarvoor je skill nut heeft in deze game is map aweneress en inschattingsvermogen. Echter worden de meeste maps zo gemaakt dat het een brawlfest is gemaakt voor mensen zonder hersens. Zodat dit stukje steeds meer wordt tegengegaan en alles wat overblijft het random schieten op elkaar is.

En dan hebben we daarna nog een counter voor goede spelers, arties. Iets wat dynamische gameplay tegengaat en zoveel RNG brengt dat je soms na 1 schot al game over bent ( crew / module damage )

XVM heeft hier natuurlijk ook zijn steentje in bijgedragen, door het verschil te laten zien.

Het spel is en blijft leuk om te spelen, als ik een goede avond heb haal ik onwijs veel plezier uit het tactische stukje van dit spel wat echt diep zit. Maar ik kan me ook onwijs frustreren aan schijt RNG waardoor ik niet de games kan hebben die ik wil hebben. En pak daarbij nog een paar annoying xvm hoertjes in arty en je avond is al snel verpest.

[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 08-07-2016 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
jantje 2 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:42:
[...]

Naarmate je beter wordt in het spel ga je merken hoeveel zaken buiten je invloed liggen waardoor je vaak dingen niet kan bepalen zoals je zou willen. En daaarnaast is de perceptie tussen de goede en slechte spelers anders. Voor mij is een 2,5k damage game in een T9 med onwijs slecht en frusterend terwijl een slechte speler hier onwijs blij mee is. Voor mij is een 3,7k game mijn average en voor een slechte speler een monster pot.

Accucary wordt momenteel alleen negatief beinvloed door RNG van 0 naar -25% en penetration kan ook varieren van -25% naar + 25% hezelfde geldt voor de damage die je doet. Bijvoorbeeld de gun van de E5

Min roll pen 193 high roll pen 322
Min roll damage 300 high roll damage 500

Dat betekent dat als je pech hebt je een T8 tank frontaal niet kan pennen terwijl je aimed op de weakspot ( bijvoorbeeld angled ufp van een IS3. En met je damage kan het zijn dat een 340-360hp target die eigenlijk in 70% van de gevallen oneshot is alsnog overleefd.

Door al deze random dingen is heel het schieten heel moeilijk te bepalen en kan je hierin niet de invloed uitoefenen die je wilt. Waarom denk je dat alle 5k WN8 spelers als decha/x3n4 full heat schieten? Om die onzin RNG tegen te gaan, niet omdat ze niet weten hoe ze moeten mikken.

Het enige waarvoor je skill nut heeft in deze game is map aweneress en inschattingsvermogen. Echter worden de meeste maps zo gemaakt dat het een brawlfest is gemaakt voor mensen zonder hersens. Zodat dit stukje steeds meer wordt tegengegaan en alles wat overblijft het random schieten op elkaar is.

En dan hebben we daarna nog een counter voor goede spelers, arties. Iets wat dynamische gameplay tegengaat en zoveel RNG brengt dat je soms na 1 schot al game over bent ( crew / module damage )

XVM heeft hier natuurlijk ook zijn steentje in bijgedragen, door het verschil te laten zien.

Het spel is en blijft leuk om te spelen, als ik een goede avond heb haal ik onwijs veel plezier uit het tactische stukje van dit spel wat echt diep zit. Maar ik kan me ook onwijs frustreren aan schijt RNG waardoor ik niet de games kan hebben die ik wil hebben. En pak daarbij nog een paar annoying xvm hoertjes in arty en je avond is al snel verpest.
Ik ben een typische casual speler denk ik. Ik slik iedere verandering voor zoete koek en blijf het een lollig spel vinden (hoewel ik me soms ook wel laat gaan in de chat maar dat is vooral voor de lol). Stats boeien me echt geen reet, ik verdien er toch niets mee.
Die XVM junkies lach ik ook altijd om. "Another team of tomatoes" hoor ik aan het begin van iedere match, vervolgens is die persoon dan als een van de eersten dood omdat hij door een gebrek aan skills niet weet hoe hij met het team moet omgaan en de rest van het team wint dan geregeld zonder moeite de match.

Mijn kleur zal ook knalrood zijn denk ik. Toch scoor ik (als ik een heavy rij of TD) vaak best wat kills. Omdat ik rood ben ingame, denken de andere kleurtjes vaak dat ik een easy kill ben. Echter is dat vertrouwen in XVM ongelovelijk dom, er wordt namelijk niet aangegeven waarom stats zo laag zijn (rondracen in een light bijvoorbeeld, ben er niet goed in maar het blijft leuk... Locust ftw). Een rode speler in een ST-I.. easy kill zullen ze vaak denken, speel ik echter een tijd alleen heavies/TD's dan zouden mijn stats er ook anders uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:59
Pff, het wilde maar half vandaag. Vanmorgen net bij elkaar 7 potjes kunnen doen. Gemiddelde WN8 van 2430 (ongeveer 2x zo hoog als wat ik gemiddeld haal) maar ik heb slechts 2 van die potjes gewonnen.

Nu die WN8 vasthouden en de WR weer naar mijn gebruikelijke 53% ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:11
Echt verschrikkelijk vandaag.
Stop er ook mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Gisteren in het begin ging het wel goed alleen aan het einde was drama, de avond toch nog redelijk afgesloten vind ik zelf alleen een lage winrate dus nu moet ik nog beter mijn best doen om mijn centurion 7/1 positief te krijgen

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
'Nog even de M44 tripelen en dan lekker naar bed'
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RKuQDjv.png

1 uur later.. Veel potjes in de T25/2 om de 2e gunmark te halen, maar krijg hem maar niet boven de 82,50%, zwaar frustrerend!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Gisteren avond nog redelijk gespeeld al leek het in het begin echt een drama te worden ik had 5 van de 6 potjes verloren. Echt om te huilen. Uiteindelijk toch nog afgesloten met een 50% win en 2200 wn8 Het diepte punt was denk ik wel deze tier 9 pot. Waarin ik de enige was met meer dan 1000 damage.

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/GocGijhcTGVqIpgtGTPEpeAV/full.jpg

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Heb ik een pot van 5000dmg in de T32 ... denk je dat je een Ace hebt? Nah ... 1st mastery. Grmbl!

Ondertussen staat de M103 in de garage te wachten op zijn crew.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
Volgens mij speelt de assisted damage ook een grote in het behalen van een Ace ?

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
nvidia666 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 19:47:
Volgens mij speelt de assisted damage ook een grote in het behalen van een Ace ?
et gaat om de base exp van een pot. Deze wordt bepaalt d.m.v dmg op x tier tanks (is de tier hoger dan jouw tank is de exp ook hoger) assist dmg, spots, cap def/att. misschien mis ik wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Oh M44, wat ben je toch een troll. 3 shotgun acties en een blindfire... :P
http://wotreplays.com/site/2806496#windstorm-mazlov-m44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jze7c7y627oh93XgMlA1nD1P/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sOTKc6EmPr1Ik8JEZGWeuU5d/thumb.jpg

Je zou denken dat 8 kills je toch ook wel een Ace tanker moet opleveren gecombineerd met 1800 dmg... maar nee hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Arjant2 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:50:
[afbeelding]
[afbeelding]

Je zou denken dat 8 kills je toch ook wel een Ace tanker moet opleveren gecombineerd met 1800 dmg... maar nee hoor....
Volgens VBAddict ligt de grens voor een Ace tanker bij de Cromwell rond de 1200 base xp. Je hebt wel lekker lopen killstealen, 8 kills met 16 hits :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Bij de Cromwell ligt de lat aardig hoog. 8 kills is natuurlijk leuk, maar dat zul je voor de ace ook moeten combineren met wat meer schade.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Wat ik me nu bedenk (aan de hand van je screenshot) is dat je vooral op low tier targets hebt geschoten (aangezien het een T6 pot was). De XP gaat natuurlijk pas hard als je hogere tier tanks af schiet.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Klopt zeker, de lat ligt qua damage inderdaad hoger. Had alleen toch wel verwacht dat de kills iets meer zouden meetellen. Had ook gehoopt wat meer spotting dmg te doen, ik speelde er agressief genoeg voor, maar dat viel helaas tegen.

[ Voor 31% gewijzigd door Arjant2 op 11-07-2016 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een geweldig spel maar ben zo slecht, iemand tips?:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Ik zou eens beginnen met wat youtube filmpjes bekijken met sterke en zwakke punten van de tanks waar je mee speelt. Ook wat filmpjes met bepaalde mappen, zodat je weet welk type tank waar het beste op bepaalde maps heen kunnen gaan. Probeer dan ook in je rol te blijven. Ga dus niet in een TD met je neus vooraan staan bijvoorbeeld.
Zit je in een clan? Je zou met een wat meer ervaren speler in platoon kunnen gaan zodat je wat kan leren.

Wat is je ingame naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:18:
Als je de gouden tip hebt gevonden... deel hem met me :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:18:
Kijk filmpjes met uitleg b.v. sir havoc's Wot university YouTube: World of Tanks | Beginner Series | Stay Alive, Do Damage, Get Kills,...
Kijk replays, bedenk wel dat dit meestal met een top crew is en jouw 80% crew dat niet gaat reden :P
Installeer P0st's modpack :P
Leer de mappen en tanks kennen.
Leer hoe de bushes werken, 15m afstand en double bushes(struiken niet die andere, die leiden af :+ )
Weet wanneer je moet pushen en wanneer je terug moet trekken, helaas werd vanochtend weer duidelijk dat niet iedere mede speler terug trekken kan waarderen. Onze arty vond dat ik hun moest verdedigen en toen ik een ander besluit nam werd ik getrakteerd op een shell :(

Verder heeft iedereen natuurlijk zijn eigen plafon. Ik blijf helaas hangen op ~1100 WN8 en 51-52 winrate( opzich niet slecht, above avarege player)
Zit wel in een clan, maar de hoogste zit daar op ~1300 wn8. Mijn niveau zal dus niet veel stijgen door met de clan members te gaan platonen

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Probeer ook vooral een tank goed onder de knie te krijgen voor je door gaat naar de volgende tier.
Die fout maakte ik zelf, door zo snel mogelijk hogerop te willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:13
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik had de mijne met 9 kills (redelijk wat steals) en 2400 dmg, alleen wel een loss 8)7

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Arjant2 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:34:
Probeer ook vooral een tank goed onder de knie te krijgen voor je door gaat naar de volgende tier.
Die fout maakte ik zelf, door zo snel mogelijk hogerop te willen.
Dat merk ik bij mij nu vooral doordat ik geen echte specifieke grind meer aan het doen ben. Ik speel dus waar ik zin in heb en meestal is dat nogal divers. Je merkt dan gewoon dat je stats dat niet leuk vinden en de echte progressie een stuk minder is.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik heb een aantal ace tankers gehaald op mijn cromwell en cromwell B maar de lat ligt daar ergens rond de 3000 damage. Ik geloof dat mijn eerste 3200 damage was.

Ik weet trouwens niet waar de Ace ligt van een Centurion 7/1 maar die had ik met bijna 6000 damage nog steeds niet.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 23:23
GerGio schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:08:
[...]

Ik heb een aantal ace tankers gehaald op mijn cromwell en cromwell B maar de lat ligt daar ergens rond de 3000 damage. Ik geloof dat mijn eerste 3200 damage was.

Ik weet trouwens niet waar de Ace ligt van een Centurion 7/1 maar die had ik met bijna 6000 damage nog steeds niet.
7250 damage en 5 kills in een Grille 15 en ook geen Ace. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

GreenEye schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:28:
[...]

7250 damage en 5 kills in een Grille 15 en ook geen Ace. 8)7
Vraag is dan, hoeveel van die damage/kills heb je zelf gespot/binnen 300m?
dat heeft namelijk erg veel invloed op de xp die je krijgt en daarnaast zoals eerder aangegeven lager tier = minder xp

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
[...]

Kan ook rond de 2000, maar dan moet je er wel aardig spotting bij hebben.
Had gehoopt dat kills ook flink zouden opleveren, maar ja tier 6 potje tellen de kills blijkbaar niet hard genoeg.
Gaat allemaal op base xp, maar hoe die precies bepaald wordt blijft af en toe toch wel een grote blackbox.

[ Voor 8% gewijzigd door Arjant2 op 11-07-2016 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Laatst online: 12-10 11:44
Edmin schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:34:
Oh M44, wat ben je toch een troll. 3 shotgun acties en een blindfire... :P
http://wotreplays.com/site/2806496#windstorm-mazlov-m44
Vanmorgen alsnog de 2e set arty missies afgerond dankzij de M44 (HEAT schieten in een tier 8 pot = War gods missie halen), wat een fijn apparaat.

Kan hem elke arty hater aanraden, vergeet die voor de hand liggende s-51. haatte elke van de 200 potjes in dat kreng.

Nu dus 2 complete female crews, de laatste dame zit nu in mn type 64.. binnenkort weer es T6 stronghold met de GoT clannies doen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Ik rekende gisteren ook op een ace: T-54, dik 5000 dmg en bijna 2500 dmg gespot, wel slechts 1 kill werd een 1st class :P

Erg fijne tank trouwens met de topgun (obj140) erop :) Tweede potje met de topgun leverde me meteen mt15.2 op, de damage per schot ligt zoveel hoger dan op T8. Nu nog even de engine en tracks researchen en laat de grinds naar beide t10s maar beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
brid schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:23:
[...]

Vraag is dan, hoeveel van die damage/kills heb je zelf gespot/binnen 300m?
dat heeft namelijk erg veel invloed op de xp die je krijgt en daarnaast zoals eerder aangegeven lager tier = minder xp
Voornamelijk als een echte TD gedragen en dus niet veel zelf gespot. Pas op het laatst ging ik spelen als een snelle medium tank, met die snelheid die hij heeft is het dan echt een voordeel ten opzichte van de trage jongens zoals de Maus. (zelfs light tanks worden verrast als je over een heuveltje komt sjeezen en kiezen dan voor het ultieme zoals rammen) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

[...]

Op de Cent 1 haalde ik mijn Ace met 3K damage... ik was er zelf ook verbaasd over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Edmin schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:19:
[...]

Op de Cent 1 haalde ik mijn Ace met 3K damage... ik was er zelf ook verbaasd over.
Ja ik haalde er zelf een met 2200 damage en een schampere 4600 spotting damage.

Vanavond ga ik maar weer een poging wagen om mijn tweede mark of excellence op mijn 7/1 te halen dat word dan met een beetje geluk de eerste keer dat ik een tweede mark op mijn tank haal. Ik was een aantal keer zo kort bij op andere tanks maar dan zat zo ongeveer alles tegen.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-02 08:52
Hehe, eindelijk heeft deze noob LT15.1 gehaald in de M41 Bulldog op Malinovka in Encounter mode.
Iets meer dan 4k spotting, 0 damage. Helaas niet meer honours. Mag ik dus nog een keer aan de bak. :-(

Maar ach ben maar een oranje noob en doe gewoon me best en heb lol. MT15.1 en HT15.1 heb ik wel met honours.
TD15.1 moet ik nu maar eens gaan proberen in de Jagdpanther en dan ook weer LT15.1 proberen met honours.
Die arty missies zijn niet echt mijn ding. Moet daar nog zeker de helft van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
Xeodopel schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:55:
Hehe, eindelijk heeft deze noob LT15.1 gehaald in de M41 Bulldog op Malinovka in Encounter mode.
Iets meer dan 4k spotting, 0 damage. Helaas niet meer honours. Mag ik dus nog een keer aan de bak. :-(

Maar ach ben maar een oranje noob en doe gewoon me best en heb lol. MT15.1 en HT15.1 heb ik wel met honours.
TD15.1 moet ik nu maar eens gaan proberen in de Jagdpanther en dan ook weer LT15.1 proberen met honours.
Je moet je daar niet teveel op focussen.
Dan ga je jezelf teveel pushen en dan lukt het vaak niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
GreenEye schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:00:
[...]

Je moet je daar niet teveel op focussen.
Dan ga je jezelf teveel pushen en dan lukt het vaak niet.
Ik was inderdaad daar ook niet echt mee bezig. Was het team aan het helpen door tanks te spotten. Bleek toen meer als 4K te zijn. Jammer dat ik gekilled werd dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Xeodopel schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:55:

Kijk dat is grappig, mij is lt15.2 gisteren gelukt met M41 Bulldog op Malinovka standaard battle.
Heerlijk als je south spwan hebt en de tegenstander blijft links "hangen" terwijl je op het kleine heuveltje in de bosjes staat en het team rushed niet gelijk de hill op. Met nog 600 dmg zelf doen tijdens de clean up netjes op 5.1k en overleefd :)

Nu nog HT of MT met honours en de T28 HTC is van mij })

[ Voor 5% gewijzigd door brid op 11-07-2016 16:05 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
brid schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:03:
[...]

Kijk dat is grappig, mij is lt15.2 gisteren gelukt met M41 Bulldog op Malinovka standaard battle.
Heerlijk als je south spwan hebt en de tegenstander blijft links "hangen" terwijl je op het kleine heuveltje in de bosjes staat en het team rushed niet gelijk de hill op. Met nog 600 dmg zelf doen tijdens de clean up netjes op 5.1k en overleefd :)
Netjes gedaan. ik zal vanavond weer eens een paar potjes proberen. Ik leer steeds bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Xeodopel schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:08:
[...]

Netjes gedaan. ik zal vanavond weer eens een paar potjes proberen. Ik leer steeds bij.
North spawn is nog beter, als je heel veel geluk hebt kun je bosjes in het midden van het veld halen(G3), wel mega cammo nodig. Anders is er altijd nog het bosje op E4 wat erg goed werkt. Wel goed parkeren zodat je aan drie kant wordt bedekt.

O ja heuveltje wat ik bedoel is op K3

[ Voor 4% gewijzigd door brid op 11-07-2016 16:20 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Wow grind je met veel pijn en moeite naar een 82% procent voor je mark of excellence weet war gaming het echt in een avond te verstieren. WT auf pz4 die je hit voor een wonderbaarlijke 938 damage en je in de fik zet waardoor je 1000 hitpoints in een keer weg zijn. Bat Chats die om een of andere reden vol yolo moeten gaan om je in een keer te clippen midden in je eigen base. waardoor je gewoon potjes hebt met 0 damage dag 82%. ik kan weer lekker overnieuw beginnen

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Als je moeite hebt met de light missies, een tip om te kijken ;) : Een redelijk perfecte spot game in mijn WZ-132 al zeg ik het zelf. Als ik hem zo terug kijk misschien iets te lang passief in het bosje op G5/6 gestaan en ik had langer moeten wachten nadat ik door die T49 gespot was want hij had mij makkelijk kunnen uitschakelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Frentik op 12-07-2016 11:07 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Heren ff een vraagje wat hier denk niet helemaal thuis hoort, maar aangezien jullie vast ook twitch gebruiken en misschien een chromecast hebben.

Ik heb de afgelopen tijd bij de betere streams (06wallst/quickybaby/Circon) het beeld af en toe enkele seconden bevriest en daarna weer verder gaat. Het geluid blijft wel doorlopen.
Was gisteren met de stream van Circon met ShipTheNutz(Dezgames) weer zeer frustrerend :/

In het begin werkte dit prima. Pak ik 1 of andere russische muts met 50 viewers dan werkt het allemaal prima.

Heb de chromecast al verplaatst zodat deze een betere verbinding zou moeten hebben, maar geen resultaat(Zat achter receiver, nu zijkant tv)

O ja natuurlijk vanavond QB+Jingles stream met bonus code

[ Voor 6% gewijzigd door brid op 12-07-2016 12:04 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

brid schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:59:
Heren ff een vraagje wat hier denk niet helemaal thuis hoort,
Nee, dat doet het inderdaad niet ;)

edit:
Sinds een week weer gewoon mediums aan het spelen in plaats van die fucking lights:
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/j80Z6FnRo7W1BIER1ZD5NGxe/full.png
62% WR over de afgelopen week :P

[ Voor 34% gewijzigd door Edmin op 12-07-2016 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
brid schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:59:
Heren ff een vraagje wat hier denk niet helemaal thuis hoort, maar aangezien jullie vast ook twitch gebruiken en misschien een chromecast hebben.

Ik heb de afgelopen tijd bij de betere streams (06wallst/quickybaby/Circon) het beeld af en toe enkele seconden bevriest en daarna weer verder gaat. Het geluid blijft wel doorlopen.
Was gisteren met de stream van Circon met ShipTheNutz(Dezgames) weer zeer frustrerend :/

In het begin werkte dit prima. Pak ik 1 of andere russische muts met 50 viewers dan werkt het allemaal prima.

Heb de chromecast al verplaatst zodat deze een betere verbinding zou moeten hebben, maar geen resultaat(Zat achter receiver, nu zijkant tv)

O ja natuurlijk vanavond QB+Jingles stream met bonus code
De bekende streamers als QB etc. hebben een hogere bitrate dus de kwaliteit van hun streams is hoger wat er dan weer voor zorgt dat de chromecast het niet bij kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Zoiets had ik ook algevonden, helaas kan ik nergens een manier vinden om de Android Twitch app te laten casten op een andere kwaliteit. Kan natuurlijk altijd eenTab casten vanaf mijn pc.

Kwam ook dit tegen als mogelijke oplossing https://nightdev.com/twitchcast/#, vanavond maar eens kijken wat dat is.

Gisteren trouwens de t-34/100 vrijgespeelt, eerste paar potjes stock waren echt een drama. Eerste drie potjes lost en in totaal 2 schoten damage -O-
Zit nu wel op 50% wr voor de tank, maar echt damage doen zit er nog niet in. Komt denk wel goed als de crew herstelt is van de transfer en de topgun er op zit.

[ Voor 7% gewijzigd door brid op 12-07-2016 13:49 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:34

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Net een monster pot gehad in mn T-54. :)
6k damage, nieuw record, oude was 5,5k. Kon de enemy verrassen, eerst een dansje met een AT-15, daarna een Centurion en vervolgens een IS-3 van achter genomen. :+

Experience received: 2.976 (x2 for the first victory each day)
Credits earned: 62.110
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"
WN8: 11 268 (100)

Replay

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Omfg al die fucking morons op QB's stream die helemaal de chat zitten vol te spammen en te huilen om een bonus code. Echt het meeste zielige ooit. Bizar gewoon :r

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Laatst online: 16:52

Poekie McPurrr

Mreoww~

Code is trouwens: QB6M6CRZGSALJ
Als je error krijgt bij invoeren, check ingame (mss opnieuw inloggen) of de missie erbij staat :)

Le Meow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
Poekie McPurrr schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 23:27:
Code is trouwens: QB6M6CRZGSALJ
Als je error krijgt bij invoeren, check ingame (mss opnieuw inloggen) of de missie erbij staat :)
nvidia666 aka stigabest dank u :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:26
En wat krijg je dan?

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Code is not valid

Wellicht al op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06-2024
Kijk eens ingame bij de missies. Staat er een QB-missie?
Ik had gisteren ook een foutboodschap, maar het staat wel bij mijn missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Laatst online: 05-10 21:36
Mr_Size schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 23:04:
Omfg al die fucking morons op QB's stream die helemaal de chat zitten vol te spammen en te huilen om een bonus code. Echt het meeste zielige ooit. Bizar gewoon :r
Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/21/44/71/214471639fd8b23f8f5ce5fd2510cb5d.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Leukste tijdens de stream was nog dat QB helemaal een meltdown kreeg van alle donaties :)

Ook leuk om de rush met de mediums op Prokhorovka te zien (Jingles Top Gun), wat nou campen :+

Blijkbaar was het me gisteren gelukt om de code in te voeren, had vanochtend de extra missie. De code zou minimaal 10.000 usages hebben, geen idee hoeveel het uiteindelijk is geworden
#BreakingtheRedeempage

[ Voor 36% gewijzigd door brid op 13-07-2016 09:39 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
brid schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:36:
Leukste tijdens de stream was nog dat QB helemaal een meltdown kreeg van alle donaties :)
Leuk? Ik ging een beetje dood van binnen, wat een sneue bende man ;w Vanaf het moment dat de mededeling kwam dat de code zou worden vrijgegeven was het 1 grote mongolen show met 17.000 randdebielen die allemaal kwijlend boven hun toetsenbord de chat zaten vol te spammen. Mijn respect voor humanity heeft er weer wat flinke deuken bij ;(

En die code werkt idd wel, ook al zegt de website wellicht van niet. Ingame zie je hem staan bij de specials. Hij werkt alleen op tanks waar je je daily double al op gehaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Mr_Size schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:40:
[...]

Leuk? Ik ging een beetje dood van binnen, wat een sneue bende man ;w Vanaf het moment dat de mededeling kwam dat de code zou worden vrijgegeven was het 1 grote mongolen show met 17.000 randdebielen die allemaal kwijlend boven hun toetsenbord de chat zaten vol te spammen. Mijn respect voor humanity heeft er weer wat flinke deuken bij ;(

En die code werkt idd wel, ook al zegt de website wellicht van niet. Ingame zie je hem staan bij de specials. Hij werkt alleen op tanks waar je je daily double al op gehaald hebt.
Ik heb het toch niet over de chat :?
De donaties bleven maar binnen stromen en QB maar roepen "I don't deserve this", nu zal die van €400,- wel nep zijn, maar toch

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ik snap na 27k nog steeds een ding niet met de crew en re-training. Verschil tussen premium/normaal snap ik nog wel, maar als ik 1 crew wil gebruiken in me Russische TD's, voor OBJ704 & SU-100, waarom moet ik ze dan steeds her-trainen als ik van tank switch?

Hoort toch een x retrain te zijn en dat je dan normaal op beide kan gebruiken? Bij de een heb ik er geen problemen mee en ander reeks dus wel, al me USA med's werken prima op 1 crew, maar soms moet je sommige constant her-trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Vedrano schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 12:50:
Ik snap na 27k nog steeds een ding niet met de crew en re-training. Verschil tussen premium/normaal snap ik nog wel, maar als ik 1 crew wil gebruiken in me Russische TD's, voor OBJ704 & SU-100, waarom moet ik ze dan steeds her-trainen als ik van tank switch?

Hoort toch een x retrain te zijn en dat je dan normaal op beide kan gebruiken? Bij de een heb ik er geen problemen mee en ander reeks dus wel, al me USA med's werken prima op 1 crew, maar soms moet je sommige constant her-trainen?
Een tank crew is maar gecertificeerd op 1 type tank. Als je ze op een andere tank wil gebruiken moet je ze retrainen.

Enige waarvoor dit niet geld is voor premiums (maar dat wist je al). Bij je US mediums werkt dit principe ook gewoon dus wat je daar zegt is onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye

OBJ704 & SU-100 zijn geen premium tanks dus als je daar de crew wisseld moet je dus betalen.
Als je een crew omzet van een OBJ704 naar een premium TD dan is dat kosteloos. (ook als je de crew na een battle weer terug zet in de tank waar ze vandaan komen.
Als je een vaste crew heb in een premium tank en die omzet naar een niet premium tank tank dan moet je er wel weer voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 00:51
GreenEye schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:07:
[...]

OBJ704 & SU-100 zijn geen premium tanks dus als je daar de crew wisseld moet je dus betalen.
Als je een crew omzet van een OBJ704 naar een premium TD dan is dat kosteloos. (ook als je de crew na een battle weer terug zet in de tank waar ze vandaan komen.
Als je een vaste crew heb in een premium tank en die omzet naar een niet premium tank tank dan moet je er wel weer voor betalen.
Kosteloos in de zin van: je hoeft niet te retrainen want de penalty geldt niet op de premium tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

al me USA med's werken prima op 1 crew,
Dat wil ik wel eens zien. Welke tanks gaat het precies om? Zoals gezegd: training werkt slechts op 1 reguliere tank + alle same class premiums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Laatst online: 12-10 11:44
Mr_Size schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:40:
[...]

Gast, kijk eens een stream van Ritagamer, 2000 kwijlende nerds die nog nooit een vrouw hebben gezien die minder op een aquatisch zoogdier lijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-10 10:08

Mojo

The Power Within

brid schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:51:
[...]

Ik heb het toch niet over de chat :?
De donaties bleven maar binnen stromen en QB maar roepen "I don't deserve this", nu zal die van €400,- wel nep zijn, maar toch
Mwoah, heb QB op tankfest even een paar minuten gesproken en ik vond het oprecht nette kerel. :)

Ik geloof wel dat hij meent wat hij zegt. Veel mensen doneren omdat ze denken anders die code mis te lopen.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Mojo schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 15:59:
[...]

Mwoah, heb QB op tankfest even een paar minuten gesproken en ik vond het oprecht nette kerel. :)

Ik geloof wel dat hij meent wat hij zegt. Veel mensen doneren omdat ze denken anders die code mis te lopen.
Nep is denk het verkeerde woordkeus, bedoelde meer van een foutje van iemand.
Hij komt in de stream zeker over als een oprechte kerel, helaas was tankfest al uit verkocht voordat ik en mijn broer hadden geregeld dat we echt zouden gaan. Volgend jaar beter, binnen kort is er een event bij NMM in Soesterberg, gaan dan ff kijken. Helaas geen wargaming sponsoring.
Jammer dat de vliegtuigbasis niet meer operationeel is. Was altijd wel tof die opstijgende straaljagers

En over RitaGamer, daar ga ik echt niet van kwijlen. Is op zich niks mis met de dame.
Heeft die oude jingles wel goed gehusseld _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door brid op 13-07-2016 16:19 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Laatst online: 16:52

Poekie McPurrr

Mreoww~

Er zouden 2x 10k codes zijn, 10k voor EU en 10k voor US (code was op beide servers te gebruiken dus feitelijk 20k in totaal) . Door een foutje bij WG bleek echter dat NA de code niet pikte (QB pissig, chat pissig).
Dik half uur na de bekendmaking van de codes warten er al 17k geregged dus de rest zal inderdaad vrij snel opgegaan zijn.
Die 400 donatie was legit, paar andere grote ook. Wel grappig dat hij het na een tijdje spuugzat was en de donateurs voor morons uitmaakte en dat het geen monopoly geld was hehe.Ben wel benieuwd of Jingles en Zaelot (sp?) een deel krijgen gezien hun medewerking.
Al met al, leuke streamavond gehad en die code, ach ja, mooi meegenomen. Nu nog een heel goed 2x potje om ze te verzilveren haha.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Laatst online: 05-10 21:36
Poekie McPurrr schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 17:12:
Er zouden 2x 10k codes zijn, 10k voor EU en 10k voor US (code was op beide servers te gebruiken dus feitelijk 20k in totaal) . Door een foutje bij WG bleek echter dat NA de code niet pikte (QB pissig, chat pissig).
Dik half uur na de bekendmaking van de codes warten er al 17k geregged dus de rest zal inderdaad vrij snel opgegaan zijn.
Ik heb de code vanochtend om ongeveer kwart voor acht ingevoerd en deze is geaccepteerd. Je zou haast denken dat iemand bij WG heeft zitten slapen en 2 x 10k actief heeft gemaakt op de EU server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gisteren weer 's een paar potjes gespeeld (druk ivm klusjes, verjaardagen, verhuizingmeuk :'( ) en het was aparte matchmaking. Vrijwel constant bottom tier en 3 arties. Het was qua potten ook óf gewoon een solide pot, óf helemaal ruk, niets ertussenin. Gelukkig wel een aantal potten waarbij ik goed kon beredeneren wat ik fout deed, zodat ik ervan kan leren.

Ook wel aardig om te zien dat een pot in de Bromwell met High Caliber en een Top Gun nog maar een 2nd class was. Die Ace ga ik dus nooit halen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Ha, zo lukt het je drie maanden niet om LT-missies te doen (nog steeds voor de StuG IV :') ), zo haal je LT13.1 en LT14.1 in twee respectievelijke potjes. *O*

Nou LT15.1. 4000 damage (spotted en zelf gedaan) met de T37, een LT die 114 damage per schot doet ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Gaius schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:37:
Gisteren weer 's een paar potjes gespeeld (druk ivm klusjes, verjaardagen, verhuizingmeuk :'( ) en het was aparte matchmaking. Vrijwel constant bottom tier en 3 arties. Het was qua potten ook óf gewoon een solide pot, óf helemaal ruk, niets ertussenin. Gelukkig wel een aantal potten waarbij ik goed kon beredeneren wat ik fout deed, zodat ik ervan kan leren.

Ook wel aardig om te zien dat een pot in de Bromwell met High Caliber en een Top Gun nog maar een 2nd class was. Die Ace ga ik dus nooit halen. :D
Dat dacht ik dus ook, maar mooi dat ik 'm laatst toch heb binnengesleept! En ik ben een 1150 WN8-speler, dus als ik het kan kan iedereen het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Okars schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:36:
[...]

Dat dacht ik dus ook, maar mooi dat ik 'm laatst toch heb binnengesleept! En ik ben een 1150 WN8-speler, dus als ik het kan kan iedereen het. :)
Ik ben er nu een van 1050 en ik heb hem al 5 keer gehaald ofzo. Alleen mijn mk.7/1 wil nog niet lukken 6500 damage nog steeds geen succes
Okars schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:34:
Ha, zo lukt het je drie maanden niet om LT-missies te doen (nog steeds voor de StuG IV :') ), zo haal je LT13.1 en LT14.1 in twee respectievelijke potjes. *O*

Nou LT15.1. 4000 damage (spotted en zelf gedaan) met de T37, een LT die 114 damage per schot doet ;w
Ik heb ze gehaald in mijn amx 13 75 maar dan met name spotting damage dus ergens in een bosje gaan staan en dan begint de ondankbare taak om te wachten op het punt dat je team damage doet..
Ik moet wel zeggen dat filmpjes bekijken van quickybaby of mr_size als ze in hun light tanks spelen helpt bij het kijken waar je moet gaan staan. wat je wel en wat je niet moet doen.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
VorCha schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:13:
[...]

Ik heb de code vanochtend om ongeveer kwart voor acht ingevoerd en deze is geaccepteerd. Je zou haast denken dat iemand bij WG heeft zitten slapen en 2 x 10k actief heeft gemaakt op de EU server.
Ik krijg nog steeds: The WG code is not valid. Please try again. |:(
GerGio schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:01:

Ik heb ze gehaald in mijn amx 13 75 maar dan met name spotting damage dus ergens in een bosje gaan staan en dan begint de ondankbare taak om te wachten op het punt dat je team damage doet..
Ik moet wel zeggen dat filmpjes bekijken van quickybaby of mr_size als ze in hun light tanks spelen helpt bij het kijken waar je moet gaan staan. wat je wel en wat je niet moet doen.
Ik heb ze met de RU gehaald. En ja. Kijk even wat video's wat goede spotplekken zijn.
Dan is het hopen op een potje dat je die spotplek ongespot kan halen, zonder dat een andere light tank jou spot. Anders ga je waarschijnlijk nooit op die spotplek komen. Daarnaast moet je natuurlijk een team hebben die wat met de spots doet. Veel 'pingen' met z-control wil wel eens helpen. (Requesting fire on ...)

[ Voor 53% gewijzigd door Kliko op 14-07-2016 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06-2024
mkliko schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:52:

Ik heb ze met de RU gehaald. En ja. Kijk even wat video's wat goede spotplekken zijn.
Dan is het hopen op een potje dat je die spotplek ongespot kan halen, zonder dat een andere light tank jou spot. Anders ga je waarschijnlijk nooit op die spotplek komen. Daarnaast moet je natuurlijk een team hebben die wat met de spots doet. Veel 'pingen' met z-control wil wel eens helpen. (Requesting fire on ...)
Ik heb ze heel gemakkelijk met de AMX13-90 en AMX13-57F gehaald.

Dit heel bekende spotplekken beginnen nu wel een gevaar te vormen. Gisteren een arty die in het begin van het spel alle gekende spots afging en zo mijn ongespotte Bat als eerste met één shot wegknalt... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Dreekenkorin schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:18:
[...]

Ik heb ze heel gemakkelijk met de AMX13-90 en AMX13-57F gehaald.

Dit heel bekende spotplekken beginnen nu wel een gevaar te vormen. Gisteren een arty die in het begin van het spel alle gekende spots afging en zo mijn ongespotte Bat als eerste met één shot wegknalt... :'(
Ergens wordt het tijd voor een sloot nieuwe maps. zodat we dit allemaal weer moeten ontdekken

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
mkliko schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:52:
[...]
Ik krijg nog steeds: The WG code is not valid. Please try again. |:(
Ik ook nog steeds en vanmorgen vroeg toch ook al een paar keer geprobeerd.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
GerGio schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:39:
[...]

Ergens wordt het tijd voor een sloot nieuwe maps. zodat we dit allemaal weer moeten ontdekken
Of ze zouden variabele vegetatie moeten doen.
Best cool om een dichter, dunner bos te hebben. Of dat een paar bosjes ineens wegzijn.
Geeft wel meer speldynamiek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-10 17:55
mkliko schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:56:
[...]

Of ze zouden variabele vegetatie moeten doen.
Best cool om een dichter, dunner bos te hebben. Of dat een paar bosjes ineens wegzijn.
Geeft wel meer speldynamiek!
Dat lijkt me niets... Ik heb het idee dat de gemiddelde wot speler totaal niet overweg kan met dynamische dingen. :+ Ze kunnen maar 1 ding, en dat is wat ze altijd doen. Bijvoorbeeld het strand pushen op overlord met slome heavys :'(

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
GJP80 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:59:
[...]

Dat lijkt me niets... Ik heb het idee dat de gemiddelde wot speler totaal niet overweg kan met dynamische dingen. :+ Ze kunnen maar 1 ding, en dat is wat ze altijd doen. Bijvoorbeeld het strand pushen op overlord met slome heavys :'(
Strand pushen op Overlord staat los van vegetatie. :9
En het feit dat de gemiddelde wot-speler daar niet mee overweg kan hoeft voor jou toch niets te betekenen?

Ik denk dat het best een cool iets kan zijn, als is map balance dan wel wat lastiger te realiseren. Maar daar is vast wat voor te verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
mkliko schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:07:
[...]

Strand pushen op Overlord staat los van vegetatie. :9
En het feit dat de gemiddelde wot-speler daar niet mee overweg kan hoeft voor jou toch niets te betekenen?

Ik denk dat het best een cool iets kan zijn, als is map balance dan wel wat lastiger te realiseren. Maar daar is vast wat voor te verzinnen.
Nee klopt, voor mij persoonlijk maakt het weinig uit. Maar je zit over het algemeen met minimaal 12 "gemiddelde" spelers in een team. Die hebben naar mijn idee nu al te vaak moeite om een nuttige bijdrage te leveren aan de overwinning. Een extra dynamisch component maakt dat alleen maar lastiger.

De chat zal hilarisch zijn met OMG CHEATER als iedereen ineens gespot is doordat er een scout staat in een nieuw random magisch bosje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
GJP80 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:59:
[...]

Gisteren weer een pot op Lakeville encounter, alle andere heavies naar de valley. :'(
Gelukkig had de tegenpartij hetzelfde probleem. :+

Ik had gisteren ook nog een paar potjes in de T37. Ik weet dat veel mensen het de beste tier 6 scout vinden, maar ik kan er echt helemaal niks mee. Nog 9k xp en dan kan ik de bulldog kopen. Ik hoop dat die beter bevalt (als ie maar mobieler is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Gaius schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:14:
[...]

Gisteren weer een pot op Lakeville encounter, alle andere heavies naar de valley. :'(
Gelukkig had de tegenpartij hetzelfde probleem. :+

Ik had gisteren ook nog een paar potjes in de T37. Ik weet dat veel mensen het de beste tier 6 scout vinden, maar ik kan er echt helemaal niks mee. Nog 9k xp en dan kan ik de bulldog kopen. Ik hoop dat die beter bevalt (als ie maar mobieler is).
Het is een hele goede medium tank, maar als scout stelt hij niet zoveel voor. Het ding is veel te groot...

Het kanon is echter heel erg goed, behalve natuurlijk als je ermee op een Tier IX moet gaan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
Light tanks zijn op dit moment niet echt super om te spelen.
Maar ze kunnen ze maar niet belangrijker maken.

Ik denk dat ik wel de oplossing heb en dat is de mappen 2x zo groot maken zodat de viewrange van de scout weer belangrijk wordt.
neem nou bijv Malinovka, Murovanka, Prokhorovka, Serene Coast of El Halluf, die zouden gewoon veel interessanter worden als die 2x zo groot worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
GreenEye schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:41:
Light tanks zijn op dit moment niet echt super om te spelen.
Maar ze kunnen ze maar niet belangrijker maken.

Ik denk dat ik wel de oplossing heb en dat is de mappen 2x zo groot maken zodat de viewrange van de scout weer belangrijk wordt.
neem nou bijv Malinovka, Murovanka, Prokhorovka, Serene Coast of El Halluf, die zouden gewoon veel interessanter worden als die 2x zo groot worden.
Dat zullen ze nooit gaan doen, hele langzame voertuigen kunnen dan echt helemaal niets meer.
Denk bijvoorbeeld aan de T95/Lowe etc.

Pagina: 1 ... 40 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).