[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.046 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
Nou, van je eigen team moet je het hebben zeg, stelletje kloteviolen.
Met nog geen 3 min. te gaan (kill all of cap) 1 tegen 4 en gaat m'n eigen team tegen me lopen te schelden en m'n positie aan de enemy vertellen :(

Alsnog gewonnen, incl. radley walters' :)
Dikke pot zo met dikke 3.5K damage, 3K spotting/assist damage en kleine 2K XP :*)

Afbeeldingslocatie: http://hirzo.com/img/foto/fora/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://hirzo.com/img/foto/fora/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://hirzo.com/img/foto/fora/1.jpg

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:33
HirzoSchuurman schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:23:
Nou, van je eigen team moet je het hebben zeg, stelletje kloteviolen.
Met nog geen 3 min. te gaan (kill all of cap) 1 tegen 4 en gaat m'n eigen team tegen me lopen te schelden en m'n positie aan de enemy vertellen :(

Alsnog gewonnen, incl. radley walters' :)
Dikke pot zo met dikke 3.5K damage, 3K spotting/assist damage en kleine 2K XP :*)
Lekker hoor. Ik heb gisteren met veel plezier in platoon gespeeld met froekie in onze comets om de tankfest missie te halen. We hadden een pot een brothers in arm en beide een Ace tanker. Ging echt als een trein. 9 kils tussen ons tweeen wat in een tier 8 pot niet slecht is.
we bounceste alle twee nog een t28 8)7

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/9xh8ldwPr3mECS1z5gDe8cJE/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/KoOoVfRnstvndRMq8ttKQd86/full.jpg

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 23:23
Zojuist een Ace tanker behaald met de FV304.
En 1 van mijn slachtoffers was een KV-5. Ik heb bij hem behoorlijk wat modules gesloopt die er op een tank zit.
Uiteindelijk is hij door brand vernietigd. })
Ik denk dat hij uit frustratie zijn muis door zijn monitor heeft gegooid. _O-

Afbeeldingslocatie: http://www.image-share.com/upload/3269/230.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreenEye schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 02:48:
Zojuist een Ace tanker behaald met de FV304.
En 1 van mijn slachtoffers was een KV-5. Ik heb bij hem behoorlijk wat modules gesloopt die er op een tank zit.
Uiteindelijk is hij door brand vernietigd. })
Ik denk dat hij uit frustratie zijn muis door zijn monitor heeft gegooid. _O-

[afbeelding]
Nice, de frustratie die je beschrijft zou zo mij kunnen zijn. God wat heb ik een hekel aan arty.

Hoe heet die mod van dat battle result scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die 107mm gun voor de KV2 geen betere optie? Ik begin een beetje gek te worden van die de-tracks only met de 152mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-10 08:41

Rianata

Have you played Atari today?

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:53:
Is die 107mm gun voor de KV2 geen betere optie? Ik begin een beetje gek te worden van die de-tracks only met de 152mm.
Dan moet je geen KV-2 meer spelen maar een KV-85 of T-150! :| De KV-2 is gewoon de derpgun, anders is hij in alle opzichten slechter dan de KV-85 of T-150.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Schiet gewoon HE, doet altijd damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
2crashandburn schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:35:
[...]

Schiet gewoon HE, doet altijd damage.
Ik heb de KV-2 wel in mijn garage staan, maar niet meer dan 10 battles gedaan met niet zo uitstekende resultaten.

Maar ik geloof dat die 152mm gun dezelfde is als op de SU-152? Dat vond ik toch wel één van de leukste tank destroyers met die gun, en maar knallen met HE. En dat is dan een tier 7 tank. ;)

Frank Lenaerts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-10 08:48
Je moet alleen HE laden, geen andere meenemen.
HE lijkt op papier niet de juiste maar voor de lol moet je eens proberen })

Ik heb mijn KV2 laatst verkocht. Koop hem eerdaags toch weer al is het alleen voor de lol. Deed geregeld 4 of 5 kills met die tank. Het maakt gewoon niet uit waar je je tegenstander raakt met HE, let wel op dat je na je eerste hit direct prefered arty target wordt.

Vaak rondgereden met het motto 1 shot, 1 kill.
Voorkeur is om achter je overige heavies te blijven of een nestje Cromwells om je heen te houden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Catscratch
Het vakantiegeld moet dra uitbetaald worden bij Wargaming:

https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/1212/

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha idd wie gaat daar nou 100 euro voor betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:22:
[...]
Hoe heet die mod van dat battle result scherm?
Die zit in het OMC modpack.

De mod heet : Sexy Battle Stats Window by Hetumoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:14:
[...]

Haha idd wie gaat daar nou 100 euro voor betalen?
Ik denk dat als je de premium tijd en gold enzo mee telt, dat de kostprijs van de tank nog redelijk is ...

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-10 16:11
Afbeeldingslocatie: https://vignette1.wikia.nocookie.net/adventuretimewithfinnandjake/images/e/e2/How-about-no-bear.jpg/revision/latest?cb=20130313092258

Wie gaat dit nou kopen... jeez... 8)7 |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Kliko op 28-06-2016 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:01
Catscratch schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:37:
[...]

Ik denk dat als je de premium tijd en gold enzo mee telt, dat de kostprijs van de tank nog redelijk is ...
je krijgt alleen een tank erbij, geen premium dagen ;)
Eigenlijk is de tank dus het enige voordeel boven op het normale pakket van 30.500 gold voor 100 euro.

Ik moet zeggen dat ik zo een pakket ooit een keer gekocht heb ;) wilde toch goud inslaan en kreeg er toen inderdaad ook deze tank bij. Weet niet meer of er toen nog meer bij zat of niet.
Voor de tank hoef je het niet te doen.
Leuk als je top tier bent, dan bounce je enorm veel. Echter je eigen gun is zo dramatisch dat als je geen top tier bent je net zo goed van een klif kan rijden want dat is de enige damage die je dan gaat doen.

[ Voor 36% gewijzigd door Arjant2 op 28-06-2016 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Arjant2 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:26:
[...]

je krijgt alleen een tank erbij, geen premium dagen ;)
Eigenlijk is de tank dus het enige voordeel boven op het normale pakket van 30.500 gold voor 100 euro.

Ik moet zeggen dat ik zo een pakket ooit een keer gekocht heb ;) wilde toch goud inslaan en kreeg er toen inderdaad ook deze tank bij. Weet niet meer of er toen nog meer bij zat of niet.
Voor de tank hoef je het niet te doen.
Leuk als je top tier bent, dan bounce je enorm veel. Echter je eigen gun is zo dramatisch dat als je geen top tier bent je net zo goed van een klif kan rijden want dat is de enige damage die je dan gaat doen.
Oops mislezen. Ik weet nog toen ik m'n PZ2J (en BT-SV) kocht dat er een half jaar premium bij zat. Maar dat was nog via ebay via een code.

De PZ2J is enkel leuk eigenlijk als top tier op een kleine map waar je niet veel afstand moet afleggen. Bijvoorbeeld Ensk. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-10 10:08

Mojo

The Power Within

Faith in Humanity restored... Ik pakte een Jagdpanzer E100 (welke pende in de upper glacis van de T110E5 nota bene) shell voor de T30 omdat die anders dood ging. Kreeg dit berichtje:

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/vJb5emvkYQl7jmI2u0jYHNIX/full.png

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Het was niet helemaal mijn avond.

Toppunt was mijn laatste potje in een centurion 7/1

Vang ik een shell van een t110e5 om hem vervolgens af te maken. Perfect houd de t110e5 tussen mijn en een object 140 in zodat die mijn niet kan aanvallen. trekt de object terug achter de heuvel. ik denk mooi ik rijden kan wordt ik voor de rest van mijn punten geraakt door een arty shell toen had ik wel zoiets van oke dit was genoeg

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Vanavond 5 potjes in de nieuw aangeschafte AC4 Exp. gespeeld. Ja, ik blijf WG sponsoren :) Ik zie hem weinig rijden tot nu toe en ook nog niet echt reviews voorbij zien komen, dus een beetje een blinde aankoop (niet mijn eerste >:) ). Het 5e potje was het raak en ge-ace'd. Maar hij verdwijnt nu niet onder stof in de garage. Hij is niet zo goed als een Bromwell of Rudy, maar wel verdienstelijk en ik zal hem vaker spelen!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pc0U8bQ.jpg

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:34

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren weer een paar leuke potjes gedaan, ging weer wat beter na een aantal dagen rust.
Ben er ook pardoes achter gekomen dat ik door de wn8 correctie groen ben geworden. (1413 > 1430)
Eerste 5k potjes was ik een echte yolo noob. :z

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Hoeveel tijd heb je eigenlijk voor die missies? Ben nog bezig met de eerste reeks voor de Stug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Nee, de KV-2 hoort gespeeld te worden met de 152mm gun. Dan gewoon alleen maar HE laden en een paar AP/prem AP shells, die laatste shells zijn leuk tegen tier 6 of 7 tanks die net teveel armor hebben voor je HE shells te laten pennen :p

Tevens met HE vaak genoeg 2000+ damage in tier 8 battles gedaan.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
wsLy schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:24:
[...]

Nee, de KV-2 hoort gespeeld te worden met de 152mm gun. Dan gewoon alleen maar HE laden en een paar AP/prem AP shells, die laatste shells zijn leuk tegen tier 6 of 7 tanks die net teveel armor hebben voor je HE shells te laten pennen :p

Tevens met HE vaak genoeg 2000+ damage in tier 8 battles gedaan.
Ugh, KV-2's. Op de één of andere manier kom ik die meestal tegen in licht gepantserde maar niet bijster snelle tanks, zoals een Panther. :(
Leuke pot! Wat die Tiger bezielde snap ik ook niet zo goed. Tegen een tier 7 light tank met autoloader het open veld in rijden. What's the worst that could happen. :P

De agressiviteit bevalt me ook wel. Ik merk dat ik dat de laatste tijd niet meer zo goed durf. Iets te vaak het deksel op de neus gehad denk ik. En dat is dan weer niet handig als je LT15.1 nog moet halen, waarbij je toch lekker in de frontlinie moet kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
Gaius schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 16:00:
[...]
De agressiviteit bevalt me ook wel. Ik merk dat ik dat de laatste tijd niet meer zo goed durf. Iets te vaak het deksel op de neus gehad denk ik. En dat is dan weer niet handig als je LT15.1 nog moet halen, waarbij je toch lekker in de frontlinie moet kloten.
LT 15.1 is eigenlijk best makkelijk. :)

Gewoon je zenuwen in bedwang houden en je vinger van de vuurknop. :+

http://wotreplays.com/sit...eye_nl-m41_walker_bulldog

Afbeeldingslocatie: http://www.image-share.com/upload/3270/248.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
GreenEye schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:19:
[...]

LT 15.1 is eigenlijk best makkelijk. :)

Gewoon je zenuwen in bedwang houden en je vinger van de vuurknop. :+

http://wotreplays.com/sit...eye_nl-m41_walker_bulldog

[afbeelding]
Nice, en dan als bonus nog die 1e mark of excellence is altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Pfff, begin langzaam aan de fun weer te verliezen in WoT. Laatste 2 weken waren behoorlijk mager. Nagenoeg elke fucking game is of een 15-4 win of een 15-2 loss. En in beide games krijg ik het voor elkaar om weinig te doen. In de losses is het team zó slecht dat er geen dmg te doen valt (game in ST-I op Overlord waar je T10 tanks beach gaan en jij ge swarmed wordt door 8 meds bijv). En in de wins gaat het allemaal zo snel dat ik zo fucking hard moet werken om dmg uit de game te halen, waar ik meestal grotendeels in faal.

Op die manier zijn zowel de wins als de losses geen hol aan. Kan me van de 25 games wel geteld 2 games herinneren die wel enigszins ok-ish waren en waarbij ons platoon goed kon samen werken. Rest was allemaal saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai :O

edit: oh ja, vergeet uiteraard te melden dat elke game momenteel minstens 2 arties bevat. Heel vaak zelfs 3 en af en toe zelfs 4. Leuk man, dynamische gameplay levert het op ook!! :F

[ Voor 10% gewijzigd door Mr_Size op 29-06-2016 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:24:
Pfff, begin langzaam aan de fun weer te verliezen in WoT. Laatste 2 weken waren behoorlijk mager. Nagenoeg elke fucking game is of een 15-4 win of een 15-2 loss. En in beide games krijg ik het voor elkaar om weinig te doen. In de losses is het team zó slecht dat er geen dmg te doen valt (game in ST-I op Overlord waar je T10 tanks beach gaan en jij ge swarmed wordt door 8 meds bijv). En in de wins gaat het allemaal zo snel dat ik zo fucking hard moet werken om dmg uit de game te halen, waar ik meestal grotendeels in faal.

Op die manier zijn zowel de wins als de losses geen hol aan. Kan me van de 25 games wel geteld 2 games herinneren die wel enigszins ok-ish waren en waarbij ons platoon goed kon samen werken. Rest was allemaal saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai :O

edit: oh ja, vergeet uiteraard te melden dat elke game momenteel minstens 2 arties bevat. Heel vaak zelfs 3 en af en toe zelfs 4. Leuk man, dynamische gameplay levert het op ook!! :F
Ga met Lights/Mediums spelen dan heb je tenminste de mogelijkheid om jezelf snel te verplaatsen naar de actie (of ervandoor te gaan wanneer nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Mijn avond begon bagger. Silly me dacht een paar pogingen voor LT15.1 te doen. Volkomen kansloos, matige teams en ik in een tank waarin ik het nog moet leren. Maar de tweede helft van de avond ging een stuk beter. Ace in de Tiger P (waarbij ik spijt heb dat ik de battle niet heb afgekeken, het was nog een Bert tegen een T54 mod1 en een Rudy, en de Bert won :D ), een Ace in de T-43 en een pot met 1295 base xp in de IS-6, wat nog niet goed genoeg was voor een Ace.

Zalig, ken je die potten waarbij je halve team wordt opgehouden door één tank en niet durft te pushen? In die pot was ik die ene tank en dat voelt dan toch wel erg lekker. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:43:
Ga met Lights/Mediums spelen dan heb je tenminste de mogelijkheid om jezelf snel te verplaatsen naar de actie (of ervandoor te gaan wanneer nodig).
Mjah, valt tegen. Met lights kom ik op maps als Tundra met 3 arties en 6 miljard TD's. Vervolgens lijkt er een opening te zijn, maar er staat altijd 1 rukker precies op de verkeerde plek en die derpt me in de face. Werd net ge one shot door een Grille omdat de game het nodig vond dat ik ge ammo rackt moest worden..

Meds is idd over het algemeen de way to go, maar de games gingen zo snel dat ik nog te laat kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Kliko in TD-er laten rijden is geen succes. (Jagdpanzer tier VII)
Gisteren afgesloten met 46% winrate. :'(
Maar ik moet die verdomde TD15.1 nu eens halen verdorie!
Dan kan ik die stug binnenslepen en met de tweede reeks beginnen. *zucht*

[ Voor 4% gewijzigd door Kliko op 30-06-2016 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Mr_Size schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:24:
Pfff, begin langzaam aan de fun weer te verliezen in WoT. Laatste 2 weken waren behoorlijk mager. Nagenoeg elke fucking game is of een 15-4 win of een 15-2 loss.
Echt he...Je weet niet wat je ziet soms.
Ben soms nog amper begonnen, 2 min. in de game, en 3/4 van je team dood, duszz...

'k had net nog een grappig momentje.
We wonnen 't potje dik, maar een verdwaalde O-Ho van 't vijandelijke team dacht nog even arty af te gaan schieten, dacht het niet, dodge this! 8) lol :)

Afbeeldingslocatie: http://hirzo.com/img/foto/fora/dodgethis.jpg

(probeer deze missie te halen:
Afbeeldingslocatie: http://hirzo.com/img/foto/fora/spg5t28.jpg
)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Die missie is toch niet zo moeilijk te halen?
Beetje redelijk arty met BIA + rammer + driveline en food en je moet er toch bij in de buurt kunnen komen.
Zeker met bv de GW Panther

Wel grappig dat de PZ II J, weer eens te koop is.
Die berg goud kun je dan gelijk gebruiken voor APCR

Altijd leuk als QB of 06wallst er mee speelt, kost ze meestal 100k-200k credits :P

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
brid schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 12:13:
Die missie is toch niet zo moeilijk te halen?
Beetje redelijk arty met BIA + rammer + driveline en food en je moet er toch bij in de buurt kunnen komen.
Zeker met bv de GW Panther
Zou inderdaad mee moeten vallen, maar 'k heb qua arty's alleen bertje (FV304) op tier 6 en de scumbus (SU14-2) op tier 8 en dan moet 't wel een beetje meezitten met de huidige arty RNG, een reload van (uit m'n hoofd) net geen 40 sec. en potjes die vaak in 5 min. al klaar zijn.

In de SU14-2 heb 'k op zich wel 'n goede crew zitten(zie screenshot), maar food gebruik ik niet.
Is me te duur (speel in principe altijd gratis, heb ook geen premium tanks buiten een paar -lage tiers- die je met missies kon winnen), want zonder premium account credits sparen valt niet mee als je ook de wat hogere tiers wilt spelen.

Maar een paar potjes na die van het screenshot met de O-Ho had ik em, binnen 40 sec. een ISU-152 one-shotten helpt dan al flink 8)
(viel me nog mee dat ik geen lading scheldwoorden naar m'n kop geslingerd kreeg (zie screenshot))
Moet alleen nog een keer |:( , want 'k ga pas door naar de volgende missie als ik de missie incl. sec. voorwaarden heb gehaald.

Afbeeldingslocatie: http://hirzo.com/img/foto/fora/su142.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Ze zijn wel correct:

During the day of 25-06-2016, 05:10 until 25-06-2016, 17:00 (UTC times) you made purchases of consumables. As you may be aware, we had planned to have a 50% discount for your consumable purchases on that day. Due to an error on our side you were not able to benefit from the mentioned discount on your purchased consumable’s. We were able to identify the affected accounts including yours and are now happy to refund you 50% of your purchased consumables during that period both in gold and credits.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-10 22:08
Catscratch schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 19:31:
Ze zijn wel correct:

During the day of 25-06-2016, 05:10 until 25-06-2016, 17:00 (UTC times) you made purchases of consumables. As you may be aware, we had planned to have a 50% discount for your consumable purchases on that day. Due to an error on our side you were not able to benefit from the mentioned discount on your purchased consumable’s. We were able to identify the affected accounts including yours and are now happy to refund you 50% of your purchased consumables during that period both in gold and credits.
Wat whut? Ik heb van het weekend 1100 consumables gekocht omdat ik dacht dat het 50% was. Toen ik ook food wilde kopen kwam ik er pas achter dat het helemaal niet in de aanbieding was.

Dus ze hebben het wel ooit aangekondigd? En daarna weggehaald?
Waar stond dit bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

op de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Laatst online: 13-10 16:40
Zowaar een leuke solo avond gehad. :)

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Titus schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 20:59:
[...]

Wat whut? Ik heb van het weekend 1100 consumables gekocht omdat ik dacht dat het 50% was. Toen ik ook food wilde kopen kwam ik er pas achter dat het helemaal niet in de aanbieding was.

Dus ze hebben het wel ooit aangekondigd? En daarna weggehaald?
Waar stond dit bericht?
Ik heb dit bericht in mijn mail gehad deze avond.

Volledig bericht:

Dear Commander,

This refund should be apparent on your account as you read these lines. We are sorry for any inconvenience this may have caused and please rest assured that we will do our best to avoid similar issues in the future.

Thank you for your understanding.

Your customer service team.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het soms al bijna weekend zijn? De teams zijn iig al donkerrood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:07:
Zou het soms al bijna weekend zijn? De teams zijn iig al donkerrood.
In mijn WN8 versie is alles onder de 1950 wn8 donkerrood :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kepro schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:36:
[...]

In mijn WN8 versie is alles onder de 1950 wn8 donkerrood :+
Dan heb je de verkeerde te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-10 20:31
Huh, dat was onverwacht!

Ff kijken. :)

Edit: Ging inderdaad voor fueltanks, vooral omdat ik de fire missie aan had staan. Anders was ik voor het ammorack gegaan, zoals ook bij die Caern.

[ Voor 26% gewijzigd door User op 01-07-2016 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Facepalm 1:
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/ZtgszVkqizxUbjMyPpA6UvEd/thumb.jpg

:') :F

Facepalm 2:
Kom ik Hirzo in game tegen in zijn clickert, IS HIJ AFK... was El Halluf encounter, maar hij werd toch wel vrij snel gerushed door lights. Gelukkig wonnen we die game wel :+ Wat gebeurde er Hirzo? Disconnect?

Yeey 1:
Voor het eerst in 2 maanden weer eens een missie gehaald. *O*

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/WRLW9b3IFQVQxgBG1IcBkNOO/thumb.jpg

Ik vind die Grille toch wel errug lekker wegspelen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Catscratch schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:04:
[...]

Ik heb dit bericht in mijn mail gehad deze avond.
RIP Credits:
I am very sorry to read that you did mistakenly purchase consumables without a discount despite there having been no discount displayed in the game. Regretfully I have to inform you that it is not possible for us to refund you 50% of the credits spent on the consumables as you purchased them after we did accordingly change the article and open a topic on the forums informing our players about this issue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Mr_Size schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 14:41:
Facepalm 2:
Kom ik Hirzo in game tegen in zijn clickert, IS HIJ AFK... was El Halluf encounter, maar hij werd toch wel vrij snel gerushed door lights. Gelukkig wonnen we die game wel :+ Wat gebeurde er Hirzo? Disconnect?
Oh my gosh...ernstig, dat verzin je niet, dat ik dan net jou tegenkom 8)7 |:(
Was niet disconnect, werd terug gebeld door de gemeente (toen 't potje net begon) i.v.m. een door mij ingediende klacht + bezwaarschrift dus dat moest even voorrang krijgen.

Zo denkt iedereen hier straks nog dat ik alleen maar clickers speel O-)
'k was bezig met diezelfde missie, spg5 voor de T28.
Heb em nu wel gehaald trouwens, en hoe _/-\o_
3 kills met 2 blindshots, en de tanks/spg's die ik te pakken had waren nog helemaal niet gespot geweest :*)
Wel kansloos pokke schijtteam (eeeeerruug frustrerend die korte potjes waardoor je niet aan je missie toekomt), maar dat maakte me voor deze keer even niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
(whoops, filmpje stond eerst op prive, nu op openbaar dus moet het nu doen als 't goed is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-10 12:46
Ik heb vandaag zelfs een mailtje gehad terwijl ik niet eens super veel had gekocht :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
Net een leuk potje gedaan en de Fadin's Medal gekregen.
Had het niet eens door dat het de laatste shell was. :P
Maar ja... die E-25 heeft ook zo'n mega snelle reload hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
In principe ben ik klaar met het grinden van mijn T-150 en zou ik naar de KV-3 kunnen gaan. Hoe speelt die eigenlijk?

Ben aan het twijfelen of ik met de T-150 zou verder spelen tot ik BIA als 2e skill op mijn crew heb vooraleer ik naar de KV-3 ga. Ik hoor heel veel verdeelde meningen over deze laatste ...

Frank Lenaerts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
Catscratch schreef op zondag 03 juli 2016 @ 10:00:
In principe ben ik klaar met het grinden van mijn T-150 en zou ik naar de KV-3 kunnen gaan. Hoe speelt die eigenlijk?

Ben aan het twijfelen of ik met de T-150 zou verder spelen tot ik BIA als 2e skill op mijn crew heb vooraleer ik naar de KV-3 ga. Ik hoor heel veel verdeelde meningen over deze laatste ...
Ik zou gewoon door stomen. Persoonlijk vind ik dat BIA een tank niet echt veel beter maakt, dat je er op moet gaan wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
'k had nog wat kleingeld en de Luchs is goedkoper dit weekend, dus ik dacht die moet ik toch eens geprobeerd hebben. Grappig ding. Iets sneller qua magazijn laden zou fijn zijn, maar je kan er wel lol mee hebben.
'k moet nog wel even aan de wegligging wennen :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Vijfde potje met 't ding *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8Ths4qJ38s1N809PXc8nd3Um/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
mkliko schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:06:
Kliko in TD-er laten rijden is geen succes. (Jagdpanzer tier VII)
Gisteren afgesloten met 46% winrate. :'(
Maar ik moet die verdomde TD15.1 nu eens halen verdorie!
Dan kan ik die stug binnenslepen en met de tweede reeks beginnen. *zucht*
Die TD reeks (en de heavy) waren dus net de enige die ik enigzins haalbaar vond :)
Probeer anders eens een andere TD? Ik heb hem zelfs kunnen halen met een Hellcat.

Ik hang meer op de light, medium en arty missies :s. Voor de lights moet ik nog een stuk of 3, voor de meds denk ik een stuk of 5 en voor de arty heb ik er 1 of 2 weten te halen (ben nu bij die missie dat ik 500 damage moet doen en ongezien moet blijven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-10 17:51

StarWing

Huh ?!?

Zijn er manieren om WOT achter een proxy te starten ? Zit op hotel en heb enkel poort 80&443 open, maar kan wel een SSH tunnel starten naar mijn server.
Heb al wat zitten stoeien met proxifier enzo. Alle verkeer gaat over de SSH tunnel, maar WoT niet :/

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Wat een absolute grafavond, zo'n beetje de ergste ooit. Begon eigenlijk best prima, zat steeds ronds de 60% WR en wel redelijke games. En ineens was daar weer zo'n knip met de vinger moment van WG, en mocht er ineens HELEMAAL NIETS meer. Teams werden steeds dramatischer, schoten die alle kanten op gaan. Alles werd weer uit de kast gehaald om mij vooral een kutavond te bezorgen. Na 7 losses op rij was het duidelijk: vanavond is het totaal verboden om fun te hebben. Sterf toch af, schijtgame :r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Mr_Size schreef op maandag 04 juli 2016 @ 22:55:
Wat een absolute grafavond, zo'n beetje de ergste ooit. Begon eigenlijk best prima, zat steeds ronds de 60% WR en wel redelijke games. En ineens was daar weer zo'n knip met de vinger moment van WG, en mocht er ineens HELEMAAL NIETS meer. Teams werden steeds dramatischer, schoten die alle kanten op gaan. Alles werd weer uit de kast gehaald om mij vooral een kutavond te bezorgen. Na 7 losses op rij was het duidelijk: vanavond is het totaal verboden om fun te hebben. Sterf toch af, schijtgame :r
lol.... been there done that. Op een gegeven moment maar mijn T67 gepakt, nog een paar potje lol gehad.... voor de rest dramatisch! :F

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
Valt vandaag wel mee.
Op dit moment sta ik op 69% winrate.
Dat is wel eens anders geweest.
Blijkbaar heb ik vandaag de "gunfactor" gekregen van Wargaming. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
GreenEye schreef op maandag 04 juli 2016 @ 23:25:
Valt vandaag wel mee.
Op dit moment sta ik op 69% winrate.
Dat is wel eens anders geweest.
Blijkbaar heb ik vandaag de "gunfactor" gekregen van Wargaming. O-)
Wat kost dat nou? zo'n gunfactor? ;)
Ik heb ook snel de PC weer afgesloten.. ik gooi het erop dat de griep nog niet uit mijn lijf is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
Gadgeteer schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 07:20:
[...]

Wat kost dat nou? zo'n gunfactor? ;)
Ik heb ook snel de PC weer afgesloten.. ik gooi het erop dat de griep nog niet uit mijn lijf is :)
Ik heb deze week weer 3 maanden premium gekocht.
Dus krijg je automatisch een tijdje een voordeeltje denk ik. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Ik denk dat ze het een beetje verdelen, jij een rot avond, de rest van ons een prima avond ;)
Ging bij mij best aardig, winrate van ruim 68% (voor mijn doen top)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Even iets anders. We zitten met ons BOLT voetbal team "H3AT HuggerzPL" bij de beste 64 van de EU server en vanavond spelen we om een plekje in de "Super Final" die a.s. zaterdag gespeeld worden. Ik zal de wedstrijden live streamen @ https://www.twitch.tv/oreh75 vanaf ongeveer 18:45, de eerste match is om 19:00 uur.

De wedstrijden uit de play offs van gisteren, vooral de tweede pot was zenuwslopend en werd pas in de verlenging beslist.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-10 11:44
cool! volgens mij een behoorlijk succes, dat hele tank football gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Dat eerste potje had je wel geluk zeg dat er 1 AFK was halverwege de pot voor de 1-0 ;)
Maar zonder geluk kom je nergens, zeker niet bij dat voetbal.

[ Voor 26% gewijzigd door Arjant2 op 05-07-2016 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik heb iets langer dan een uur gespeeld maar ik heb een heer-lijke avond gehad. Ik heb nog 2 weken om 30.000 xp te halen tot de E5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht het niet hoor, maar heeft iemand toevallig een invite code die toch niet gebruikt wordt of zijn ze ergens beschikbaar? Ik weet dat Alienware regelmatig acties heeft, maar op dit moment zijn er geen invite codes meer over, en ik kon via Google geen acties vinden die op dit moment lopen.

Ik heb een vriend van me, die nu klaar is met zijn studie en niets te doen heeft, eindelijk zo ver gekregen om WoT eens te proberen. Het 'recruit a friend'-programma i.c.m. een invite code met een tier 3 premium lijkt me ideaal voor hem. Zo kunnen we lekker snel grinden en kan hij de eerste paar potjes falen en leren terwijl hij ook nog eens wat credits binennharkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 14:46:
Ik verwacht het niet hoor, maar heeft iemand toevallig een invite code die toch niet gebruikt wordt of zijn ze ergens beschikbaar? Ik weet dat Alienware regelmatig acties heeft, maar op dit moment zijn er geen invite codes meer over, en ik kon via Google geen acties vinden die op dit moment lopen.

Ik heb een vriend van me, die nu klaar is met zijn studie en niets te doen heeft, eindelijk zo ver gekregen om WoT eens te proberen. Het 'recruit a friend'-programma i.c.m. een invite code met een tier 3 premium lijkt me ideaal voor hem. Zo kunnen we lekker snel grinden en kan hij de eerste paar potjes falen en leren terwijl hij ook nog eens wat credits binennharkt :)
Rita Gamer had een paar dagen geleden nog een paar invitecodes.
Misschien is er nog 1 vrij te gebruiken.

https://ritastatusreport....1/half-of-a-half-century/

Of misschien werkt deze ook nog :
http://worldoftanks-wot.c...ode-for-na-and-eu-servers

Op het WoT forum is een post waar je om codes kan vragen :
http://forum.worldoftanks...es/page__st__2180#topmost

[ Voor 12% gewijzigd door GreenEye op 05-07-2016 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreenEye schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 15:25:
[...]

Rita Gamer had een paar dagen geleden nog een paar invitecodes.
Misschien is er nog 1 vrij te gebruiken.

https://ritastatusreport....1/half-of-a-half-century/

Of misschien werkt deze ook nog :
http://worldoftanks-wot.c...ode-for-na-and-eu-servers

Op het WoT forum is een post waar je om codes kan vragen :
http://forum.worldoftanks...es/page__st__2180#topmost
Rita's codes worden weggegeven d.m.v. een verloting, en ik heb nog nooit wat gewonnen in een loterij, zelfs als er weinig mensen meedoen :P Die andere vond ik al via Google, maar werkt niet meer. Toch bedankt voor je poging.

EDIT: heb het forum doorzocht en random codes geprobeerd die bijna 3 maanden geleden gepost waren. En zowaar had ik op een gegeven moment beet (een T2 Light en 7 dagen premium)! Vanavond eens kijken of ik een geheel nieuwe speler kan interesseren voor de game :D

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2016 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Interessante analyse van de Sandbox tot nu toe:

Die stun van arty blijft dus waarschijnlijk, maar het is afwachten hoe ze dit balanceren t.o.v. duur, damage. Belangrijker vind ik nog of ze de cap op arty veranderen. Op de Sandbox kan het gebeuren dat dat je met 4 arties tegenover je gewoon perma-stunned wordt en tegelijkertijd afgemaakt. Dan kun je de tanks wel weer specifieke rollen geven, zoals de heavy tank weer een brawler wordt, maar dat leer je snel af wanneer je gefocussed wordt en perma-stunned...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Laatst online: 17:36

Roozzz

Plus ultra

Vreemde avond vandaag qua spel. Ikzelf speel best aardig, maar mijn teams weten over het algemeen binnen 5 minuten tot 0 gereduceerd te zijn... Met dit als voorlopig hoogtepunt: welgeteld 3 minuten in een T9 pot.
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2edctwp.jpg
Beetje jammer van die 35% winrate.

Toevallig wel SPG 14.2 en 15.2 gehaald, dus ik ben voorlopig weer even klaar met klikken :P

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Vandaag juist weer andersom als gisteren, alle potjes gingen erg goed. Vooral die 6 rondjes in mn T-54. :)

WN8: 2 334
WIN: 7 / 9 (77.78%)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een heerlijke tank die AC4 Experimental. Die gun is echt fijn voor tier 6 en verbaas me erover hoe makkelijk je soms nog tier 8 heavy's kunt pennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:59
Welke 3 gebruikers mogen we niet zien in het filmpje? :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Ik gok dat het om 1 player gaat in Platoon, die zal gezien de damage wel geen goede game gehad hebben.
Of hij loopt een beetje te ragen in chat natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:38
Het ziet er toch altijd zo simpel uit he :D Mooie pot weer !

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

_Anvil_ schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:04:
cool! volgens mij een behoorlijk succes, dat hele tank football gebeuren.
Helaas niet verder gekomen :X
ElPaco schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:17:
Als je het filmpje kijkt zijn alle namen gewoon te lezen aan de rechterkant boven de minimap als een tank vernietigd wordt. Ook zijn er verschillende namen verstopt; in het begin zijn de spelersnamen van de IS-3 en jagdtiger zwartgemaakt maar in het resultaatscherm op het einde weer een paar anderen.... even vergelijken en je weet wie er onleesbaar gemaakt zijn.. of je zoekt gewoon op wotreplays.com de replay zelf op....

Waarschijnlijk mochten we niet zien dat de speler op het WG account 0 damage heeft geschoten ;)

[ Voor 63% gewijzigd door Frentik op 06-07-2016 14:53 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

ElPaco schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:17:
Ah ik ben niet de enige met die zwarte blokjes. Gokte dat het aan mijn mobiel lag ofzo :P

Ik blijf het toch grappig vinden met dit soort potjes. In mijn ogen doet best hier niets echt bijzonders en zou ik dit in theorie ook moeten kunnen. Maar in de praktijk doe ik nooit zoveel dmg :P
Heeft er vast iets mee te maken dat ik nog vaak het idee heb iets te moeten doen. Zoals best hier enige tijd pal in het midden van de map op die ridge staat, zou ik niet snel doen. Deze tomaat was waarschijnlijk meer richting die wz gereden om daar goede schoten op te krijgen, om vervolgens vermoedelijk afgeschoten te worden door die td.
Dat stukje rust en vertrouwen in wat te doen ben ik misschien nog wel het meest jaloers op bij dit soort spelers/potjes/filmpjes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:48

TTLCrazy

Listen to Frankie

Roozzz schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 21:50:
Toevallig wel SPG 14.2 en 15.2 gehaald, dus ik ben voorlopig weer even klaar met klikken :P
Want zonder arty hoef je niet te klikken om te schieten ;)

Nee zonder gekheid, ik vind dat zo'n rare belediging, Net alsof een arty speler alleen maar stilstaat en verder niet hoeft op te letten. Toegegeven, sommige spelen hem zo, maar dat overleef je vaak niet lang. het is hetzelfde met gewone tanks, de betere spelers weten wat te doen en bewegen naar de juiste plekken, de minder goede spelers worden vaak snel afgeschoten.
Roozzz schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:47:
Ik blijf het toch grappig vinden met dit soort potjes. In mijn ogen doet best hier niets echt bijzonders en zou ik dit in theorie ook moeten kunnen. Maar in de praktijk doe ik nooit zoveel dmg :P
Heeft er vast iets mee te maken dat ik nog vaak het idee heb iets te moeten doen. Zoals best hier enige tijd pal in het midden van de map op die ridge staat, zou ik niet snel doen. Deze tomaat was waarschijnlijk meer richting die wz gereden om daar goede schoten op te krijgen, om vervolgens vermoedelijk afgeschoten te worden door die td.
Dat stukje rust en vertrouwen in wat te doen ben ik misschien nog wel het meest jaloers op bij dit soort spelers/potjes/filmpjes _/-\o_
Ik weet wat je bedoelt, langzaamaan gaat mijn score wel omhoog, maar als ik dan een goeie herhaling zie van een top speler zie je toch weer dingen die anders gaan. Ze weten gewoon meestal wat ze moeten doen en waar ze moeten zijn. Nou ja, blijven oefenen...

[ Voor 50% gewijzigd door TTLCrazy op 06-07-2016 14:57 ]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roozzz schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:47:
[...]
Maar in de praktijk doe ik nooit zoveel dmg :P
Ja schiet waarschijnlijk ook niet full gold......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:59
Frentik schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:19:

[...]
Als je het filmpje kijkt zijn alle namen gewoon te lezen aan de rechterkant boven de minimap als een tank vernietigd wordt. Ook zijn er verschillende namen verstopt; in het begin zijn de spelersnamen van de IS-3 en jagdtiger zwartgemaakt maar in het resultaatscherm op het einde weer een paar anderen.... even vergelijken en je weet wie er onleesbaar gemaakt zijn.. of je zoekt gewoon op wotreplays.com de replay zelf op....

Waarschijnlijk mochten we niet zien dat de speler op het WG account 0 damage heeft geschoten ;)
Ah dat zou goed kunnen ja, klinkt logisch :)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-10 08:24
TTLCrazy schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:51:
[...]

Want zonder arty hoef je niet te klikken om te schieten ;)

Nee zonder gekheid, ik vind dat zo'n rare belediging, Net alsof een arty speler alleen maar stilstaat en verder niet hoeft op te letten. Toegegeven, sommige spelen hem zo, maar dat overleef je vaak niet lang. het is hetzelfde met gewone tanks, de betere spelers weten wat te doen en bewegen naar de juiste plekken, de minder goede spelers worden vaak snel afgeschoten.
Arty goed spelen is niet echt een bestaand iets, tuurlijk relocaten en bewegen is vaak wat een betere speler doet in arty. Maar het schieten is gewoon puur RNG en 0 skill. Je kan een game 10 volledig aimed klikken op de achterkant van een tank en hem nooit raken. Of soms met de grooste bloom iemand met 60 km/h on the move oneshotten. Skill levert niets extra's op wanneer je arty speelt. Een 5k Wn8 unicum zal nooit 5k wn8 in arty kunnen doen doordat de ceiling onwijs laag ligt. Als je blauw haalt met arty is het al heel wat.
[...]
TTLCrazy schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:51:
[...]
Ik weet wat je bedoelt, langzaamaan gaat mijn score wel omhoog, maar als ik dan een goeie herhaling zie van een top speler zie je toch weer dingen die anders gaan. Ze weten gewoon meestal wat ze moeten doen en waar ze moeten zijn. Nou ja, blijven oefenen...
Grappige is ook dat in de replay er zonder sixth sense gespeeld wordt en met een een crew die net 100% heeft. Uiteraard zit er ook wat luck in zo'n game uiteindelijk was het een beetje dom double RR naar voren. Maar wel door hebben waar alle tanks zich bevinden en waar je moet staan om voor het grootste gedeelte safe moet staan.

Over het spoor bijv bij het huisje wat er staat en bij de WZ-120 bijvoorbeeld achter het wrak van die dooie M6 en bij die AMX 1357 bij die berg in middle rigde om niet geraakt te worden door die ST. emil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Russisch gescheld gecensureerd door Mr_Size. Past wel mooi bij elkaar. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
De balkjes had ik beter weg kunnen laten geloof ik, nu gaat juist iedereen er op letten :+
Het is niet zo bijzonder hoor jongens, no big deal.

Vanavond iig de drama WR van maandag een beetje weggepoetst. Maar WN8 wise was het echt drama, ben gewoon 1,2 punt gedaald. Dat is volgnes mij serieus de hardste daling ever voor mij 8)7 Heb 1 echt goede game gehad waar ik (we) kon carry-en, in de E5 ofc ;) Rest van de games gingen allemaal zo snel dat het weer racen was om dmg te doen. En dan moet je veel snap shotten om op tijd te zijn en dat mocht helaas niet van de game. Zowat al mijn snaps vielen buiten de aim circle, bizar gewoon..

[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Size op 06-07-2016 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
jantje 2 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:36:
[...]

Arty goed spelen is niet echt een bestaand iets, tuurlijk relocaten en bewegen is vaak wat een betere speler doet in arty. Maar het schieten is gewoon puur RNG en 0 skill. Je kan een game 10 volledig aimed klikken op de achterkant van een tank en hem nooit raken. Of soms met de grooste bloom iemand met 60 km/h on the move oneshotten. Skill levert niets extra's op wanneer je arty speelt. Een 5k Wn8 unicum zal nooit 5k wn8 in arty kunnen doen doordat de ceiling onwijs laag ligt. Als je blauw haalt met arty is het al heel wat.
Is het ook niet zo dat de WN8 voor arty's uitgaan van expected values van voor de arty-nerf van 8.6 omdat de cijfers anders te hoog zouden worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-10 20:31
Gaius schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 08:36:
[...]

Is het ook niet zo dat de WN8 voor arty's uitgaan van expected values van voor de arty-nerf van 8.6 omdat de cijfers anders te hoog zouden worden?
Nee. Alle expected values worden geupdate aan de hand van alle huidige resultaten. Arty waarden worden dus gewoon geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-10 08:24
Mr_Size schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 22:04:

Zowat al mijn snaps vielen buiten de aim circle, bizar gewoon..
Zo hoort het eigenlijk ook te zijn size :+ Was het maar waar dat elke bot die snapshot ook eens buiten de aimcircle zou komen, maar die raken altijd deadcenter + ammorack.

Heb eigenlijk al weer een tijdje niet gespeeld en nog niet echt de behoefte gehad om het weer op te starten, Mijn stats zijn de laatste tijd ook meer gedaald dan gestegen. Speelde ik normaal met 2 vingers in me neus dik 4,5k mag ik nu blij wezen als ik überhaupt 3,5k aan tik.

Gedeeltelijk omdat het me niet echt meer interesseert, en gedeeltelijk omdat de games gewoon minder aanvoelen. en de meeste maps ook niet leuk meer zijn om te spelen. Heb vaak geen zin meer om de moeite te nemen en wil liever gewoon tanks schieten :+ Het is erg maar ik heb laatst War thunder eens geinstalleerd en dat voelt soms nog meer fair dan WoT 8)7.

Komt waarschijnlijk ook omdat de game gewoon zo unfair is tegen goede spelers, dat ik daar ook wel een beetje klaar mee ben. Ze proberen alles maar te doen om de slechtere spelers on par te krijgen met de betere.

Misschien vanavond of morgen het maar weer eens aanslingeren om te zien of ik weer eens normale games kan hebben waar je meer dan 2,5k-3k damage mag doen zonder dat je moet rennen als een aap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Gisteren prima dagje gehad.
75% winrate overall (avg is 50.6% :) ).

Veel TD gespeeld (jagdpanzer).
Begin het aardig onder de knie te krijgen en de topgun helpt ook wel.
Gevoelsmatig ga ik alleen niet snel 3k damage (TD15.1) doen met deze tank, toch maar proberen door te stomen naar de Ferdi en hopen dat het daar enigzins mee te doen is.

Of ik moet tot die tijd nog een keertje een uniek potje hebben waar alles goed valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
mkliko schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:08:

Gevoelsmatig ga ik alleen niet snel 3k damage (TD15.1) doen met deze tank, toch maar proberen door te stomen naar de Ferdi en hopen dat het daar enigzins mee te doen is.

Of ik moet tot die tijd nog een keertje een uniek potje hebben waar alles goed valt.
Belangrijker is het dat alles goed vliegt :P en dan met name die dingen uit je loop

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
GerGio schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:29:
[...]

Belangrijker is het dat alles goed vliegt :P en dan met name die dingen uit je loop
Da's altijd belangrijk toch? Ongeacht de tank?

Wil wel graag die TD15.1 halen. |:( (arty wil ik eigenlijk niet verder mee).
Dan kan ik eindelijk naar de volgende reeks..!

TD vind ik altijd relatief saai. Zit graag aan de frontlinie in plaats van campen en pesten vanaf een afstandje. :z De jagdpanzer heeft nou niet bepaald goede armor zodat je vooraan mee kunt pesten. De ferdi is dan alweer een stuk bouncier, toch? :)

[ Voor 11% gewijzigd door Kliko op 07-07-2016 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
mkliko schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:33:
[...]

Da's altijd belangrijk toch? Ongeacht de tank?

Wil wel graag die TD15.1 halen. |:( (arty wil ik eigenlijk niet verder mee).
Dan kan ik eindelijk naar de volgende reeks..!
Ken het probleem, zit nog met LT15.1. Of SPG3/4/5/6/7/8/9/10/11/12/13/14/15.1. :+
Eigenlijk wil ik gewoon lekker door met m'n mediums en heavies maar ik vind het zo zonde als er zoveel credits en andere meuk gratis ligt te wachten. Moet ik alleen LT15.1 maar even halen... :( En god, hoe vaker ik het probeer, hoe meer ik LT's begin te haten. Gehandicapte tanks zijn het (lees: ik suck er teveel in). :+
TD vind ik altijd relatief saai. Zit graag aan de frontlinie in plaats van campen en pesten vanaf een afstandje. :z De jagdpanzer heeft nou niet bepaald goede armor zodat je vooraan mee kunt pesten. De ferdi is dan alweer een stuk bouncier, toch? :)
Sowieso heb je in een tier 8 tank natuurlijk een betere gun dan op tier 6, en is er veel meer hp om weg te schieten, dus het zal een stuk makkelijker gaan op tier 8 dan op tier 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Gaius schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:45:
[...]

Ken het probleem, zit nog met LT15.1. Of SPG3/4/5/6/7/8/9/10/11/12/13/14/15.1. :+
Eigenlijk wil ik gewoon lekker door met m'n mediums en heavies maar ik vind het zo zonde als er zoveel credits en andere meuk gratis ligt te wachten. Moet ik alleen LT15.1 maar even halen... :( En god, hoe vaker ik het probeer, hoe meer ik LT's begin te haten. Gehandicapte tanks zijn het (lees: ik suck er teveel in). :+

[...]

Sowieso heb je in een tier 8 tank natuurlijk een betere gun dan op tier 6, en is er veel meer hp om weg te schieten, dus het zal een stuk makkelijker gaan op tier 8 dan op tier 6.
Ik was even verward omdat je het over tier 6 had.
Maar ik heb al de tier 7. De Jagdpanther dus. It's all in the name. O-)

Lights speel ik al vanaf het begin van de game. Maar ik was er vroeger nooit goed ik. Ik adviseer ook niemand om te beginnen met lights. Drama drama. (Mn stats hebben er nog last van :X )
maar inmiddels ben ik met de RU wel leuk bezig. Statistisch gezien nog steeds niet goed. Maar ik ben er niet constant genoeg mee. Toch heb ik regelmatig zeer leuke potjes gehad ermee tot nu toe. En zo geleidelijk aan haalde ik de missie wel een voor een zonder al teveel moeite. O-)

[ Voor 21% gewijzigd door Kliko op 07-07-2016 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Na geruime tijd niet naar lights gekeken te hebben, vandaag maar weer eens de bulldog afgestoft. Wat blijft dat toch een uiterst leuke tank om mee te spelen. Zeker als je een hele rij van dit soort potjes mag hebben: http://wotreplays.com/sit...numbed-m41_walker_bulldog
Niets echt bijzonders gedaan eigenlijk, maar gewoon alle potjes lekker gespeeld :)
Deze sessie gewoon afgesloten met een wn8 van 4995 en 85% winrate :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mkliko schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:08:

Ga voor de JP2 i.p.v. de Ferdi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:31:
[...]

Ga voor de JP2 i.p.v. de Ferdi.
Waarom? Ik hoor altijd dat Ferdi beter is. Omdat die ook al eerder een crewmember meer wil hebben. Anders krijg je op tier iX nog een nieuwe crewmember erbij (als ik het mij goed herriner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Wauw, zowaar een avond waarop het eens meezat. Het bestaat nog _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Mr_Size op 07-07-2016 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
mkliko schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:57:
[...]

Waarom? Ik hoor altijd dat Ferdi beter is. Omdat die ook al eerder een crewmember meer wil hebben. Anders krijg je op tier iX nog een nieuwe crewmember erbij (als ik het mij goed herriner).
Ik ben langs de JP II gegaan dus heb zelf de Ferdi niet gepeeld, maar als ik ze tegen kom vind ik het altijd van die xp pinatas. Traag, groot, zeer beperkt armour en je spot ze vanaf de andere kant van de map.
JP II daarentegen is redelijk snel, wordt niet zo snel gespot en als je goed hull down staat is ie best moeilijk te pennen vanwegen de sloped superstructure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
2crashandburn schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 01:49:
[...]

Ik ben langs de JP II gegaan dus heb zelf de Ferdi niet gepeeld, maar als ik ze tegen kom vind ik het altijd van die xp pinatas. Traag, groot, zeer beperkt armour en je spot ze vanaf de andere kant van de map.
JP II daarentegen is redelijk snel, wordt niet zo snel gespot en als je goed hull down staat is ie best moeilijk te pennen vanwegen de sloped superstructure.
Na het schieten moet je de Ferdi gewoon een beetje schuin zetten. veel bounces.
Pagina: 1 ... 39 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).