XBladee schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:01:
[...]
De M103 lijkt erg op de m48 patton vind ik. Het lijkt alsof je turret armor hebt maar eigenlijk toch niet. de gun is daarin tegen wel erg lekker. Wat dan weer een hoop goed maakt. Maar je kan niet zoals met de t32 vertrouwen op je turret.
Ik vond de M103 best leuk. Je speelt em inderdaad best als een trage medium vind ik, centurion... Reken nooit op je pantser en het zal je ook nooit teleurstellen dan.
Van op afstand zal het je nog verbazen hoe vaak je zaken bounced.
Grootste hekelpunt aan die M103 waren voor mij de armor die eigenlijk te slecht is om te brawlen, terwijl je daar een uitstekende gun voor hebt. En die koepel op je toren die vele malen groter is dan die van de T32. Het dak is ook erg zwak en heb je met grote kalibers regelmatig een overmatch op.
de cheeks zijn ook heel snel zwak van zodra ze +10° gedraaid zijn. Het is echt een tank waarbij je moet blijven draaien en twitchen met je tank.
M103 is een upgrade tov de T32 op gebied van kanon en mobiliteit. Niet qua bepantsering.
Best een goede winrate/WN8 aan overgehouden, aan die gehele heavy lijn trouwens.