[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.046 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-10 12:46
GJP80 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:13:
[...]

Tja... iedereen schiet meteen gold ammo als ze je zien. De oplossing? Zelf HEAT spammen, alhoewel die HE shells ook erg grappig kunnen zijn. 8)
Zelfs met HEAT faal ik nogal eens... :+ :F :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Gisteren met Ramasha even tier 9 gedaan. Hij in de vk4502b en ik in de t95.

Mijn HE shell raakt een SP I C voor 880hp op zijn front armor. Nice. Volgende HE shell was voor een grille 15... ik raak zijn 'turret' en doe een whopping 400 damage.. ok wtf.. Ramasha schiet hem in de achterkant van zijn turret met HE en doet een whopping 271 damage...

Echt WTF..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-10 08:24
wsLy schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:28:
Gisteren met Ramasha even tier 9 gedaan. Hij in de vk4502b en ik in de t95.

Mijn HE shell raakt een SP I C voor 880hp op zijn front armor. Nice. Volgende HE shell was voor een grille 15... ik raak zijn 'turret' en doe een whopping 400 damage.. ok wtf.. Ramasha schiet hem in de achterkant van zijn turret met HE en doet een whopping 271 damage...

Echt WTF..
Die grilles met HE raken is inderdaad niet zo reliable als het was met de WTF E100s. Gunshield is eigenlijk zo klein dat als je shells maar iets naar het midden gaat je ze niet pent met HE of de gun raakt.
Had gisteren hetzelfde enkele keren. De hull is volgens mij alleen met high caliber HE te pennen en met T10 meds calibers(100-105) is het mij nog niet echt gelukt.

Gisteren de 3de mark grind afgerond voor Type 61, heb het in precies 100 games 70% winrate gehaald 8)7 Helaas wel iets boven me gemiddelde voor T9 meds, had echt een klote streak met dat ding.

[ Voor 10% gewijzigd door jantje 2 op 09-06-2016 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aminam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-10 19:42
Ik kom steeds meer van die potjes tegen die vanaf het begin gedoemd zijn, 2 scenario's;

- 4 toptier tanks, wij mediums/mobiele destroyers zij heavys en zware tankdestroyers
- 4 toptier tanks, alles met pantser gaat op 1 flank zitten, andere flank terugtrekken wil niet dus alles wordt afgeslacht terwil de heavys geen tegenstand krijgen en met een slakkengang het veld over kachelen.

Dit gebeurde met gisteravond gewoon meer dan 6 keer op rij elke keer hetzelfde scenario, ik heb het idee dat de hoeveelheid potjes waarbij een team in 3 minuten totaal instort enorm is toegenomen.

B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jantje 2 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:40:
Iemand die hier trouwens wat af weet van die sandbox test server, ik las net wat leaks maar wat willen ze nu eigenlijk gaan bereiken? Het lijkt wel een overhaul van alles wat ooit bestaan heeft in WoT.
Wat me ook opvalt aan de leaks is dat premium ammo minder alpha heeft dan reguliere ammo. Het zou me niet verbazen als dat iets is wat in de game komt, aangezien er zó veel mensen zijn die klagen over gold ammo.

Persoonlijk zou ik het wel fair vinden als premium ammo ong. 70-80% van de alpha/DPM heeft van normale shells. Op die manier wordt het wel of niet premium schieten wellicht iets meer een strategische afweging i.p.v. een monetaire afweging. Het zou naar mijn mening helemaal perfect zijn als dan ook de RNG voor penetratie naar beneden gaat, maar ik ben bang dat dat dan weer niet gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:46
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:42:
[...]
Wat me ook opvalt aan de leaks is dat premium ammo minder alpha heeft dan reguliere ammo. Het zou me niet verbazen als dat iets is wat in de game komt, aangezien er zó veel mensen zijn die klagen over gold ammo.

Persoonlijk zou ik het wel fair vinden als premium ammo ong. 70-80% van de alpha/DPM heeft van normale shells. Op die manier wordt het wel of niet premium schieten wellicht iets meer een strategische afweging i.p.v. een monetaire afweging. Het zou naar mijn mening helemaal perfect zijn als dan ook de RNG voor penetratie naar beneden gaat, maar ik ben bang dat dat dan weer niet gaat gebeuren.
Dat zou ik zelf ook een zeer goede aanpassing vinden. Premium mag best een voordeel hebben maar het moet niet standaard in elke situatie beter zijn. Meer alpha en minder pen of minder alpha en meer pen zijn dan dus goede opties. Verder zou die RNG ook eerder richting de 10% mogen gaan maar dat zie ik inderdaad niet snel gaan gebeuren.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:08
jantje 2 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:39:
[...]

Die grilles met HE raken is inderdaad niet zo reliable als het was met de WTF E100s. Gunshield is eigenlijk zo klein dat als je shells maar iets naar het midden gaat je ze niet pent met HE of de gun raakt.
Had gisteren hetzelfde enkele keren. De hull is volgens mij alleen met high caliber HE te pennen en met T10 meds calibers(100-105) is het mij nog niet echt gelukt.

Gisteren de 3de mark grind afgerond voor Type 61, heb het in precies 100 games 70% winrate gehaald 8)7 Helaas wel iets boven me gemiddelde voor T9 meds, had echt een klote streak met dat ding.
Dit. Zelfs met FV215b shells met 120mm zou ik het tricky vinden omdat je net zo goed de gun kan raken en maar een paar damage doet. Waffel was daarentegen prijs schieten op die mooie gunshields.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-10 11:44
Gadgeteer schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 07:15:
[...]

Credits grotendeels weg omdat hij vanalles kocht en verkocht om uit te proberen.
Heeft gelukkig mijn ST-I niet verkocht, wel vaak in gespeeld -> dure repairs ;)
Maar je probeert nu dus credits te grinden met die 4 resterende tanks? Een churchill 3 of Mathilda BP kost 3 euro in de aanbieding ofzo, werkt een stuk beter :)

EDIT: tier 5 Premium tanks 50% korting vanaf vandaag, voor iedereen die een credit grinder mist en niet veel kan/wil uitgeven: je koopt er nu 1 voor de prijs van een speciaal biertje in de kroeg...

[ Voor 18% gewijzigd door _Anvil_ op 10-06-2016 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Hee P0st, zou je in de modpack kunnen verwerken dat we gewoon de standaard garage krijgen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Tank football update rolt nu naar binnen bij mij, gaat er nog iemand een team opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

P0st, je mod pack is een beetje stuk met de nieuwe update ;)

Is het weer een gevalletje xvm vervangen?

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
brid schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:31:
P0st, je mod pack is een beetje stuk met de nieuwe update ;)

Is het weer een gevalletje xvm vervangen?
Aangezien alleen die football mode is toegevoegd zal waarschijnlijk de map onder res_mods zijn aangepast van 0.9.15 naar 0.9.15.1 ofzo? Moet je eens proberen om die eerste te renamen en kijken of het dan werkt.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
wsLy schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 09:18:
[...]

Aangezien alleen die football mode is toegevoegd zal waarschijnlijk de map onder res_mods zijn aangepast van 0.9.15 naar 0.9.15.1 ofzo? Moet je eens proberen om die eerste te renamen en kijken of het dan werkt.
Nope werkt niet. M'n garage blijft hangen op synchronizing discounts.

En de VK45.03 staat in de shop.

Frank Lenaerts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Voor 3 tientjes is het een dure premium op Tier7. De duurste zelfs. De bundel is dan wel weer een goede deal. Voor 2 tientjes extra krijg je 6,5K gold, een BIA crew en... een sticker!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-10 08:48
Ben al even snel aan kijken, zie in de premiumshop nog geen 50% korting vermeld helaas. Of is dat in-game? Daar kan ik nu niet kijken helaas.

Probeer alvast te ontdekken welke een beetje zal voldoen:

Iets in deze soort:
- Matilda Black Prince
- Matilda IV
- Churchill III
- Excelsior

Of wellicht iets anders:
- PZ.KPFW. T 25
- TYPE 3 CHI-NU KAI

[ Voor 3% gewijzigd door Gadgeteer op 10-06-2016 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
http://nightly.modxvm.com/
deze xvm werkt met de laatste patch (bij mij dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha die nieuwe voetbalmodus is wel geinig, gewoon continu die tracks eraf schieten en laat m'n teammates maar scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Gadgeteer schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 10:57:
Ben al even snel aan kijken, zie in de premiumshop nog geen 50% korting vermeld helaas. Of is dat in-game? Daar kan ik nu niet kijken helaas.

Probeer alvast te ontdekken welke een beetje zal voldoen:

Iets in deze soort:
- Matilda Black Prince
- Matilda IV
- Churchill III
- Excelsior

Of wellicht iets anders:
- PZ.KPFW. T 25
- TYPE 3 CHI-NU KAI
Ik weet niet wat je budget is, maar hoe hoger de tier hoe meer credits hij maakt. Dit weekend zijn tier 3-5 50% en 6-7 30% dacht ik.

Zit je in een clan die Strongholds speelt zou ik Type 64 kopen en die meenemen in SH. Jammer dat je geen Rudy/Cromwell B meer kan kopen nu.

De SU-122-44 is een goede TD die nog goed verdiend omdat hij tier 7 is. Idealiter koop je natuurlijk een tier 8, maar het kan zijn dat die wat prijzig is(goedkoopste is nu de M4A1 Rev voor 28 euro).

Maar het hangt natuurlijk ook weer af van het land waarvoor je evt crews wil trainen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-10 08:41

Rianata

Have you played Atari today?

De M4A1 Rev is inderdaad een relatief goedkope tier 8 premium (EUR 23,79), maar dan moet je al wel een (goede) Franse crew hebben. SirFoch heeft onlangs een review gedaan: YouTube: M4A1 Revalorisé goes ham!

De VK45.03 is nu ook op EU te koop (EUR 29,15 in naakt pakket), tier 7 premium Duitse tank.

Er zijn zoveel opties en zoals Titus al aangeeft is het heel erg afhankelijk welke lijn(en) je wilt volgen met welke crew en uiteraard wat eventueel je budget is.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Budget is er eigenlijk niet, vandaar dat ik zoek in T5, mochten dit weekend inderdaad nog wat aanbiedingen komen, dan overweeg ik wellicht een T6 welke ik dan ook in SH kan gaan gebruiken, dat zal een Type64 worden denk ik dan... :(

"The Type 64 is not particularly good at generating credits – if that is your goal you are better off with other tanks. It’s far from the perfect crew trainer due to having a Radio Operator in the crew (none of the other Chinese lights have this). More on that in the next section."
bron WOTLABS

[ Voor 46% gewijzigd door Gadgeteer op 10-06-2016 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Skoda T40 geen optie voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Edmin schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:05:
Skoda T40 geen optie voor je?
Twijfel ik nog wat over. Ik lees dat niet iedereen even blij is met die tank, vooral wanneer hij gekocht wordt om credits te grinden. Ik denk dat ik een Tier5 neem en dan wacht tot er weer een leuke Tier6 in de aanbieding komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:27

p0st

Dutch Reefer

Ik zal vanavond even kijken naar het modpack, nu aan het werk, vanavond uit eten. Oh en onze jongste kat is vanmorgen dood gereden, dat komt er ook nog ff tussendoor :')

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:31
Gadgeteer schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:16:
[...]
Ik denk dat ik een Tier5 neem en dan wacht tot er weer een leuke Tier6 in de aanbieding komt.
Je zou eens met vbaddict kunnen zoeken welke t5 premium goede credits genereren.

http://www.vbaddict.net/s...ieldname=creditsn&server=

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Anvil_
T40 is fijn, maar de AP pen blijft magertjes. HEAT shells kosten 5k oid!

Ik denk dat de Mathilda BP de beste/fijnste credit grinder is, ziet alleen t5 en 6 en heeft toch prima AP pen. Hij is traag, maar zolang je dingen kapot kunt DPM-en verdien je prima. Geldt ook voor de church3.

Mathilda IV (Ruski t5) niet nemen, zelfs full apcr bounced dat ding nog veel, superslechte pen.

Overigens, volgens mij is statistisch gezien de Japanse t5 (ch-nun-kai oid?) de beste credit earner van die tier. Dat is overigens een echte sniper medium, goede gun, matige gun depression en giga profiel. Dan prefereer ik de Duitse T-25.

Ik bezit overigens al deze tanks. Ofwel gekocht voor 50% minder of via missies of bonus codes, vrij makkelijk aan te komen.
p0st schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:21:
Ik zal vanavond even kijken naar het modpack, nu aan het werk, vanavond uit eten. Oh en onze jongste kat is vanmorgen dood gereden, dat komt er ook nog ff tussendoor :')
Wat onzettend klote P0st! Zou er doodziek van zijn.

[ Voor 51% gewijzigd door _Anvil_ op 10-06-2016 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
_Anvil_ schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:22:
...

Ik bezit overigens al deze tanks. Ofwel gekocht voor 50% minder of via missies of bonus codes, vrij makkelijk aan te komen.

...
Ik heb nog nooit een premium gewonnen in een missie (af en toe wat consumables of een dagje premium die direct ingaat.... zo rond bedtijd ofzo). Bonuscodes ook nog niet gevonden helaas.
Ik denk dat ik voor het grinden van credits dan in eerste instantie voor de Churchill III zal gaan.

Als het allemaal een beetje helpt, later wel een keer een Tier 7 of 8 kopen.

Iemand ook een linkje naar het bericht waarin staat dat dit weekend 50% korting op de T3-T5 tanks zit?

[ Voor 7% gewijzigd door Gadgeteer op 10-06-2016 14:01 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
p0st schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:21:
Bah, kut... Sterkte ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gadgeteer schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:38:
[...]

Ik heb nog nooit een premium gewonnen in een missie (af en toe wat consumables of een dagje premium die direct ingaat.... zo rond bedtijd ofzo). Bonuscodes ook nog niet gevonden helaas.
Ik denk dat ik voor het grinden van credits dan in eerste instantie voor de Churchill III zal gaan.

Als het allemaal een beetje helpt, later wel een keer een Tier 7 of 8 kopen.
Churchill III was ook mijn eerste premium tank, en het is in principe een prima keuze. Een bijkomend voordeel is dat de Churchill III enorm veel crew XP genereert. Maar na een tijdje wordt de Churchill wel errug saai om te spelen. Hij is natuurlijk bijzonder traag, en andere tier 5 heavies zijn echt een stuk beter en schieten je dus zo aan puin (met name KV-1's en O-I Exp's).

De Skoda T40 is ook nog wel een goede tip. Daar heb ik zelf ruim 300 potjes in gespeeld en was zeker niet teleurgesteld in de hoeveelheid credits die hij verdiende. 220 alpha is erg fijn: 5 schoten en je zit al boven de 1,000 schade, wat neerkomt op 25k winst. _Anvil_ heeft wel gelijk dat de HEAT-ammunitie erg duur is (en het kanon is ook nog eens behoorlijk inaccuraat), maar in principe is 150 pen genoeg om door zo'n beetje elke tier 6 en 7 tank heen te komen, en bovendien vecht je meestal tegen mediums :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:11:
[...]

Churchill III was ook mijn eerste premium tank, en het is in principe een prima keuze. Een bijkomend voordeel is dat de Churchill III enorm veel crew XP genereert. Maar na een tijdje wordt de Churchill wel errug saai om te spelen. Hij is natuurlijk bijzonder traag, en andere tier 5 heavies zijn echt een stuk beter en schieten je dus zo aan puin (met name KV-1's en O-I Exp's).

De Skoda T40 is ook nog wel een goede tip. Daar heb ik zelf ruim 300 potjes in gespeeld en was zeker niet teleurgesteld in de hoeveelheid credits die hij verdiende. 220 alpha is erg fijn: 5 schoten en je zit al boven de 1,000 schade, wat neerkomt op 25k winst. _Anvil_ heeft wel gelijk dat de HEAT-ammunitie erg duur is (en het kanon is ook nog eens behoorlijk inaccuraat), maar in principe is 150 pen genoeg om door zo'n beetje elke tier 6 en 7 tank heen te komen, en bovendien vecht je meestal tegen mediums :)
Hmm waarom hebben ze niet gewoon de Cromwell B momenteel? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gadgeteer schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:52:
[...]

Die is net geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Gadgeteer schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:52:
[...]

Sommige tanks moet je exclusief houden zodat meer mensen hem kopen tijdens de sale. Also, als je het hele jaar door goede crews kon kopen door die tanks in te slaan zou ook niet balanced zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Als ik die Churchill III neem, kan ik dus zonder penalty en zonder kosten voor retrainen mijn crew uit mijn ST-I daarin verder trainen (momenteel bezig met 3e skill)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:31
Gadgeteer schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:30:
Als ik die Churchill III neem, kan ik dus zonder penalty en zonder kosten voor retrainen mijn crew uit mijn ST-I daarin verder trainen (momenteel bezig met 3e skill)?
Ja, zelfde land en zelfde klasse (heavy) dus zonder kosten/penalty uitwisselbaar.

Edit. Wacht wel ff met kopen tot morgenvroeg.
Dan is er 50% korting op die premium tank.
3x Crew XP
50% discount on all Premium vehicles Tier II-V
30% discount on all Premium vehicles Tier VI-VII
50% discount on crew training/retraining
50% discount on camouflage, emblems and inscriptions
15% discount on M4A1 Revalorisé
Mission Let's Win This!: Win a total of 15 random battles in a Platoon and be in the top 10 players on your team by base experience earned for 5 x Large Repair Kit, 5 x Large First Aid Kit, 5 x Automatic Fire Extinguisher

[ Voor 45% gewijzigd door JulesvH op 10-06-2016 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
JulesvH schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:50:
[...]

Ja, zelfde land en zelfde klasse (heavy) dus zonder kosten/penalty uitwisselbaar.

Edit. Wacht wel ff met kopen tot morgenvroeg.
Dan is er 50% korting op die premium tank.

[...]
Ik wacht tot morgen. Wellicht bedenk ik me nog over welke het moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
Een vraagje tussendoor :)

Wie van jullie gaat een 1070/1080 aanschaffen ? :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
nvidia666 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 17:24:

Lol misschien even aangeven waarom je dat hier plaatst i.c.m. WoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Gewoon uit interesse en ik hier het meest actief ben en als je een 4K scherm hebt toch gpu power nodig hebt.
En gewoon voor te weten wie regelmatig vernieuwt of op de hoogte is op gpu gebied :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

nvidia666 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 17:24:

Modbreak::/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Voor degenen die, net als ik, heel kleinzerig niets met het EK te maken willen hebben :') , is hier nog een goede garage-mod: http://www.goofy67-wot.de/hangman-english.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Gadgeteer schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 17:28:
[...]

Lol misschien even aangeven waarom je dat hier plaatst i.c.m. WoT?
Omdat World of Tanks een spel is wat ongeacht de hardware slechte prestaties heeft :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-10 16:40
Het bloed kwam weer onder mijn nagels vandaan in een match. Blauw wn8 platoon met E5's. Hoppetee rechts naar het strand op overlord. Ik typ niet eens meer in de chat helpt toch niet en wat komen ze tegen... 2 jagdpanzers. Met z'n 3en nog geen 1000 damage en een los. Sturen ze een berichtje waarom ik de andere vlank in mijn 263 niet heb kunnen houden :')

[ Voor 15% gewijzigd door Kepro op 11-06-2016 01:04 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de crew van de VK 45.03 in de Weltmeister Bundle een crew is met BiA als 0-skill perk zoals de crews in de Berlin tanks of dat het gewoon een crew is met BiA als eerste skill?
Alleen in het eerste geval zou ik overwegen die tank aan te schaffen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 13:46:
Weet iemand of de crew van de VK 45.03 in de Weltmeister Bundle een crew is met BiA als 0-skill perk zoals de crews in de Berlin tanks of dat het gewoon een crew is met BiA als eerste skill?
Alleen in het eerste geval zou ik overwegen die tank aan te schaffen :P
Een "normale" crew..
Important: When you purchase this bundle, the included Crew will be placed in your Barracks. Also, please note that this Crew is not the same as those that come with the Berlin tanks (Cromwell B, IS-2, Rudy and ISU-122S) - here, the Brothers in Arms perk is not an "extra bonus" that does not affect the XP amounts needed to train further skills, but works as if it was trained in a standard fashion.
https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/3254/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, overal gezocht op forums en het artikel over de VK 45.03, maar niet in de premium shop gekeken :P Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-10 17:55
Victory
Malinovka
Type 59
Experience received:2.683 Credits earned 137.379
Battle achievements High Caliber, Confederate, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Repairs: -5 129
Ammunition: -17 232
Total: 115 018 WN8: 10 213 (100)

Snel langs het water op gereden om hun hele base te spotten terwijl mijn platoon vuursteun gaf.
Die spot is echt zo broken als je daar eenmaal hulldown zit, potje duurde net 5 minuten.

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Omg, ben helemaal verslaafd aan die Football mode. :+ Het is ontspannend, grappig en de potjes gaan lekker snel en het levert ook nog eens crew training op en credits (als je niet constant de turbo charge gebruikt). Heb de 1e set van personal reserves al binnen, nu op jacht naar nog een set.

In platoon is het wel iets lastiger, omdat de tegenstand wat beter is, maar solo is het echt snoepjes van kleine kindjes afpakken :P Mooiste pot was met Henkie en Vosky, potje was na 54 sec. afgelopen, had Vosky een hattrick gescoord _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Haha die Football mode is idd wel geinig ja! Beetje Rocket League, maar dan 10x trager haha... Overigens ook het modpackje weer een update gegeven aangezien de teksten in Football modus een beetje krenkt waren en de tank filter het niet deed sinds de micropatch :9

Release Notes v7
- Updated XVM to latest nightly - this fixes carousel tank filter
- Updated ingame_gui to latest version, this was long overdue, fixes football matches

Download: http://p0st.nl/mods/p0st91501v7.zip

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CJ0mVLBl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/x6r83Vll.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HJD7r0dl.jpg

Oh en trouwens een hilarische eerste match in de nieuwe VK premium, een heus Kepro'tje want de eerste match gelijk een Ace Tanker gehaald op Lakevill in een T7 match :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EDlB2UH.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door p0st op 11-06-2016 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
In ben nog steeds in overweging om die tank te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Filmpje van vandaag wat later dan gebruikelijk:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Kepro schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 18:37:
In ben nog steeds in overweging om die tank te kopen.
ik ook. Ik zou hem als crewtrainer voor de Duitse heavies willen gebruiken. Zijn de crews compatible?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
Edmin schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:28:
[...]

ik ook. Ik zou hem als crewtrainer voor de Duitse heavies willen gebruiken. Zijn de crews compatible?
het is een duitse premium heavy .... dus JA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Je begrijpt me niet goed, denk ik. Het gaat me om de crew layout. Dat ik ze over kan zetten snap ik, maar ik zou het nogal jammer vinden als ik net een loader te kort kwam, bijvoorbeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-10 08:41

Rianata

Have you played Atari today?

Edmin schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 23:27:
Je begrijpt me niet goed, denk ik. Het gaat me om de crew layout. Dat ik ze over kan zetten snap ik, maar ik zou het nogal jammer vinden als ik net een loader te kort kwam, bijvoorbeld.
Komt prima overheen met de Tiger II / E75, zie:

Tank compare

Commander
Driver
Gunner
Radio Operator
Loader

[ Voor 5% gewijzigd door Rianata op 12-06-2016 00:31 ]

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Mr_Size schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:01:

[video]
Oh wow, die pot was al weer even geleden. Rond 7:50 met die JT en E-50 werd ik dus echt niet gespot. Weet nog dat Nemean en ik toen beide zaten van: WTFBBQ?!

Reden dat ik aan het einde in de cap ging staan was omdat ik dacht dat die arty óf op de heuvel stond óf langs het water naar onze arty reed.
In geen van beide gevallen had ik em op tijd kunnen halen dus ik koos er toen voor in de cap te gaan staan in een poging hem to lokken.

Gelukkig was onze arty nuttig en heeft ie de pot nog voor ons gewonnen met een balanced shotgun. *crash gaat nu z'n mond wassen met zeep....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Mr_Size schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:01:

[video]
Leuk taalgebruik van Nemean...

2crash is wel een baas :)

[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 12-06-2016 13:14 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Die Jagdtiger had echt nooit mogen winnen. Na 5 min geen damage, enemy arty die hem niet focussed, wordt niet getracked en afgeslacht door die mediums, ....

Daar zou ik iig nooit mee weg komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
PcDealer schreef op zondag 12 juni 2016 @ 12:32:
[...]

Leuk taalgebruik van Nemean...
Heeft iedereen last van, helemaal met arty.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-10 17:55
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2016 @ 12:42:
Die Jagdtiger had echt nooit mogen winnen. Na 5 min geen damage, enemy arty die hem niet focussed, wordt niet getracked en afgeslacht door die mediums, ....

Daar zou ik iig nooit mee weg komen. :)
Voor dit soort geluk moet je eerst een unicum offeren aan rngezus.
Dan kom je echt met alles weg!
Waarom denk je anders dat Crash platooned met Nemean? >:) :>

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gadgeteer
ThomasG schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 19:57:
[...]
Omdat World of Tanks een spel is wat ongeacht de hardware slechte prestaties heeft :+
Is dat zo? Met mijn oude hardware nog rond de 125 fps. Als dat slecht is, wat zou dan goed moeten zijn?
De enige slechte prestaties in het spel, zijn mijn eigen prestaties ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Mocht iemand nog een account op de NA server willen:

"New to World of Tanks? If you download using YOGSCAST from this link you get €15 of free stuff: "
This video was made in association with Wargaming, publishers of World of Tanks.

7 premium days
1000 Gold
Premium Heavy Tank (T5) : EXCELSIOR
Garage slot"

YouTube: World Of Tanks - Oops

Overigens wel vrij erg dat ze accounts met tier 10 unlocked aan totale n00bs geven, puur voor marketing doeleinden... echt tenenkrommend om te zien, je zal die gasten maar in je team hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Na 2 jaar ben ik ook weer terug. Op de een of andere manier lijkt het spel en de mm nu wel beter te werken voor een gele paprika zoals ik....eens kijken hoe snel we wat kunnen verbeteren. Mijn avonden bestaan uit hele goede potjes en hele beroerde potjes. Nog geen een keer gehad van : meh...was ok

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-10 09:49
_Anvil_ schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:48:
Mocht iemand nog een account op de NA server willen:

"New to World of Tanks? If you download using YOGSCAST from this link you get €15 of free stuff: "
This video was made in association with Wargaming, publishers of World of Tanks.

7 premium days
1000 Gold
Premium Heavy Tank (T5) : EXCELSIOR
Garage slot"

YouTube: World Of Tanks - Oops

Overigens wel vrij erg dat ze accounts met tier 10 unlocked aan totale n00bs geven, puur voor marketing doeleinden... echt tenenkrommend om te zien, je zal die gasten maar in je team hebben.
Tier 10? je zegt een T5 Excelsior? of mis ik nog wat ;)
ZTeeVeR schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:18:
Na 2 jaar ben ik ook weer terug. Op de een of andere manier lijkt het spel en de mm nu wel beter te werken voor een gele paprika zoals ik....eens kijken hoe snel we wat kunnen verbeteren. Mijn avonden bestaan uit hele goede potjes en hele beroerde potjes. Nog geen een keer gehad van : meh...was ok
Zo gaan al mijn avonden...

[ Voor 22% gewijzigd door Arjant2 op 13-06-2016 11:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:41
Arjant2 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:36:
[...]

Tier 10? je zegt een T5 Excelsior? of mis ik nog wat ;)
Het filmpje wat hij linkt gaat over 2 Youtubers die duidelijk niet langer dan 3 minuten WoT hebben gespeeld, maar wel allerlei tier 10's mochten uitproberen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-10 09:49
ah zo, heb het filmpje niet gekeken, gaat wat lastig op werk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:41
Ik zou het ook niet gaan kijken, het is pijnlijk slecht hoe ze spelen :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
ElPaco schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:37:
[...]

Het filmpje wat hij linkt gaat over 2 Youtubers die duidelijk niet langer dan 3 minuten WoT hebben gespeeld, maar wel allerlei tier 10's mochten uitproberen.
Damn, ik speel al een eeuwigheid en heb nog niet 1 Tier 10 :s... ben wel hard op weg, hoop alleen dat ik ooit wel de juiste richting ingeslagen ben, anders heb ik straks een waardeloze T10 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Gadgeteer schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:40:
[...]

Damn, ik speel al een eeuwigheid en heb nog niet 1 Tier 10 :s... ben wel hard op weg, hoop alleen dat ik ooit wel de juiste richting ingeslagen ben, anders heb ik straks een waardeloze T10 :X
Het heeft mij ook 4 jaar geduurd voordat ik een tier X tank had ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gadgeteer schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:40:
[...]

Met bijna 12K battles op mijn naam heb ik pas sinds een maand mijn eerste Tier X (IS-7) en sinds afgelopen week pas mijn tweede (Obj.140). Ik vond het nooit de moeite om de unlockte Tier X tanks te kopen, omdat ik de credits hard nodig heb/had voor mijn andere grinds. Daarom staan er nu nog een hele zwik open: E-100, Grille 15, E-50M, Leopard 1... allemaal te wachten op credits. Pas sinds ik Tier 8 premiums heb, komen deze een beetje in beeld. Mijn JT8.8, M46 KR en IS-6 zijn echte creditmachines. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Edmin schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:03:
[...]

Met bijna 12K battles op mijn naam heb ik pas sinds een maand mijn eerste Tier X (IS-7) en sinds afgelopen week pas mijn tweede (Obj.140). Ik vond het nooit de moeite om de unlockte Tier X tanks te kopen, omdat ik de credits hard nodig heb/had voor mijn andere grinds. Daarom staan er nu nog een hele zwik open: E-100, Grille 15, E-50M, Leopard 1... allemaal te wachten op credits. Pas sinds ik Tier 8 premiums heb, komen deze een beetje in beeld. Mijn JT8.8, M46 KR en IS-6 zijn echte creditmachines. :P
Oh Tier8 prems... mij te duur. Heb sinds zaterdag een Tier3 en een tier5 prem ;) daarvoor altijd zonder prem gespeeld. Misschien zo nu en dan eens een beetje gold kopen en bewaren om zo voor een hoger tier premium te sparen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Meh. De jt8.8 heb ik gekregen van een collega die een voucher had bij zijn nieuwe Intel cpu. De rest heb ik zelf gekocht. Sinds ik WoT speel, geef ik veel minder uit aan games dan daarvoor. Dan mag ik van mezelf best af en toe een mooie premium tonk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
CDC , Lowé , 57GF , 122S , IS3A , Type 64.

Niet mis maar kostelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Gadgeteer schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:23:
[...]

Oh Tier8 prems... mij te duur. Heb sinds zaterdag een Tier3 en een tier5 prem ;) daarvoor altijd zonder prem gespeeld. Misschien zo nu en dan eens een beetje gold kopen en bewaren om zo voor een hoger tier premium te sparen
Same here. Sporadisch wat aankopen. In het verleden iets gekker gedaan, en dus heb ik ook een T-25 (ja de Tier 5 duitse) en een SU-122-44 in de garage staan. Daarmee gaat het grinden ok..

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Edmin schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:32:
Meh. De jt8.8 heb ik gekregen van een collega die een voucher had bij zijn nieuwe Intel cpu. De rest heb ik zelf gekocht. Sinds ik WoT speel, geef ik veel minder uit aan games dan daarvoor. Dan mag ik van mezelf best af en toe een mooie premium tonk :)
Ben ik uiteraard wel met je eens. Als ik het budget had, had ik ook wel een T8 gekocht.Mijn budget verdampt altijd door de kids ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Die van mij krijgen gewoon kraanwater te drinken. "Papa wil een Pz4 Hydrostat kopen, meiden. Even geen frisdrank voor jullie!"

:P

nvidia666 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:39:
CDC , Lowé , 57GF , 122S , IS3A , Type 64.

Niet mis maar kostelijk :)
Pz.4S, JT8.8, E-25, M46KR, M4 Improved, IS-6, Rudy, T-28E F-30, M41 90 GF, IS-2, Cromwell B, Skoda T40... :S

Alleen van de IS-2 heb ik spijt. Die kocht ik omdat ik een IS-6 te duur vond. Vier maanden later toch die IS-6 gekocht. :/ De M4 Improved was meer een grapje dan wat anders, maar die speel ik eigenlijk ook nooit, net als de T28E.

[ Voor 67% gewijzigd door Edmin op 13-06-2016 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-10 21:36
Toegegeven ik koop premiums vrijwel alleen als ze in de aanbieding zijn, of in een pakketje dat ik in z'n geheel wel interressant vind.

Lijst tot nu toe; leKpz M 41 90 mm GF, Turán III prototípus, Pz.Kpfw. T 25, Pz.Kpfw. IV Schmalturm, Panther mit 8,8 cm L/71, Panzer 58 Mutz, Pz.Kpfw. B2 740 (f), VK 45.03, Löwe, Dicker Max, Kanonenjagdpanzer, 8,8 cm Pak 43 Jagdtiger. Tetrarch, Matilda IV, Rudy, T-54 first prototype, Churchill III, IS-2, KV-5, ISU-122S, SU-122-44. M46KR. Light Mk. VIC, Matilda Black Prince, Cromwell B, FV4202 (P), TOG II*. Ŝkoda T 40.

Vrijwel allemaal hebben ze een techtree tegenhanger zodat ik crew kan trainen. Deels is het ook omdat ik verzamel.
Tier VIII heavy's vind ik vaak nog net iets te prijzig. En ik speel sowieso liever mediums of TD's

[ Voor 0% gewijzigd door VorCha op 13-06-2016 14:56 . Reden: ik was nog 2 tanks vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Die heb je niet allemaal gekocht, toch? De Dicker Max heb ik als reward tank, de tetrarch was een krijgertje destijds (heb ik verkocht) en de FV4202 heb je na de implementatie van de AX gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Andere optie als je er geen geld aan wilt/kunt uitgeven: ik heb zelf ook een stuk of 5 tanks voor mn verjaardag gehad, voordeel van WoT spelende vrienden, of gewoon je omgeving inlichten over je nerd hobbies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
Edmin schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:58:
Die heb je niet allemaal gekocht, toch? De Dicker Max heb ik als reward tank, de tetrarch was een krijgertje destijds (heb ik verkocht) en de FV4202 heb je na de implementatie van de AX gekregen?
Mijn eerste tetrach heb ik destijds verkocht. Later alsnog in een dealtje meegekregen. Iets met wat premium dagen en gold, zat de tank bij.
De Dicker Max en de FV4202 heb ik beide idd gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Mijn lijstje:

Churchill III en M22 Locust. Alles bij elkaar nog geen 6 euro waarde aan gold.
De Churchill voor credits en crewtrainen en de Locust voor de lol omdat ik wat gold overhad (50% korting) en omdat ik een 100% crew had in mijn barakken voor een chaffee (die ik nog niet eens heb onderzocht dus heb geen idee waar de crew vandaan komt)

[ Voor 6% gewijzigd door Gadgeteer op 13-06-2016 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Gadgeteer schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:24:
Mijn lijstje:

Churchill III en M22 Locust. Alles bij elkaar nog geen 6 euro waarde aan gold.
De Churchill voor credits en crewtrainen en de Locust voor de lol omdat ik wat gold overhad (50% korting) en omdat ik een 100% crew had in mijn barakken voor een chaffee (die ik nog niet eens heb onderzocht dus heb geen idee waar de crew vandaan komt)
Chaffee racing misschien?

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
brid schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:29:
[...]

Chaffee racing misschien?
[video]
Dat is het!!! dat vage gedoe was ik alweer vergeten ;)
Ach.. ik doe nu in die Locust min of meer hetzelfde. heb al heel wat airtime met dat ding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06-2024
VorCha schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:55:
Toegegeven ik koop premiums vrijwel alleen als ze in de aanbieding zijn, of in een pakketje dat ik in z'n geheel wel interressant vind.

Lijst tot nu toe; leKpz M 41 90 mm GF, Turán III prototípus, Pz.Kpfw. T 25, Pz.Kpfw. IV Schmalturm, Panther mit 8,8 cm L/71, Panzer 58 Mutz, Pz.Kpfw. B2 740 (f), VK 45.03, Löwe, Dicker Max, Kanonenjagdpanzer, 8,8 cm Pak 43 Jagdtiger. Tetrarch, Matilda IV, Rudy, T-54 first prototype, Churchill III, IS-2, KV-5, ISU-122S, SU-122-44. M46KR. Light Mk. VIC, Matilda Black Prince, Cromwell B, FV4202 (P), TOG II*. Ŝkoda T 40.

Vrijwel allemaal hebben ze een techtree tegenhanger zodat ik crew kan trainen. Deels is het ook omdat ik verzamel.
Tier VIII heavy's vind ik vaak nog net iets te prijzig. En ik speel sowieso liever mediums of TD's
Ik mis de E25 in je lijstje... Heb je die gemist? Is een zalige TD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Dreekenkorin schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:45:
[...]

En de BT-SV en Pz.Kpfw. II Ausf. J ;)
Wat ik toen gedronken had op het moment dat ik ze kocht ....

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Gadgeteer schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:22:
[...]

Ach.. ik doe nu in die Locust min of meer hetzelfde. heb al heel wat airtime met dat ding :+
Die chaffee racing lijkt mij leuker dan het voetbal game.

Die bal botst veel teveel vind ik.

ik had meer zoiets voor ogen :) YouTube: Car Rugby - Top Gear - Series 19 Episode 4 - BBC Two

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
nvidia666 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:22:
[...]

Die chaffee racing lijkt mij leuker dan het voetbal game.

Die bal botst veel teveel vind ik.

ik had meer zoiets voor ogen :) YouTube: Car Rugby - Top Gear - Series 19 Episode 4 - BBC Two
Een normale game joinen in die Locust is net zo lollig als dat racen destijds. Een pen van 0,0. Viewrange had ook beter gekund dus eigenlijk alleen maar geschikt om als kip zonder kop in het rond te racen (en hopen dat je team dichtbij is want de radio is het ook net niet) en hopen dat niemand naar je kijkt want alleen al daarvan vlieg je in de fik.

[ Voor 5% gewijzigd door Gadgeteer op 13-06-2016 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
Gadgeteer schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:22:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BDmGHlC.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
Dreekenkorin schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:45:
[...]

Klopt, die verdween net uit de store voordat mijn shopping avontuur begon. Duikt hij ooit weer op dan koop ik hem zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
Catscratch schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:48:
[...]

En de BT-SV en Pz.Kpfw. II Ausf. J ;)
Wat ik toen gedronken had op het moment dat ik ze kocht ....
Ik ben een beetje huiverig om tier 3 of lager te kopen, omdat vrijwel alle missies tier 4 of hoger vereisen. De 2 low tiers die ik heb, kwamen in een package deal (gold en/of premium account time) die ik interressant vond om er dan voor weinig (lees: totale package prijs <€5) een tank bij te hebben. Maar ik ben echt crap in het spelen van die low tier tanks, dus ze staan maar in de garage stof te vangen.

Ik heb uit interresse overwegingen een voorkeur voor duitse tanks en gelukkig blijken die ook wel bij mijn speelstijl te passen over het algemeen.
De Pz.Kpfw. II Ausf. J staat zeker bovenaan m'n wensenlijstje, de BT-SV not so much.

wat zou ik volgens jou klaar moeten zetten om te drinken als ik tot koop overga? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Eindelijk TD15.1 in de premium SU-122-44 (als we het toch over premiums hebben. :+ )

Op 2986 dmg en 0 kills krijg ik perfecte schoten op de zijkant van een Panther. Dus uiteraard: track, miss, ricochet achter elkaar. M'n teamgenoten hadden 'm inmiddels ook aardig toegetakeld, dus toen schot nr4 er uiteindelijk in ging was het ook de killshot. *O*

Nu LT15.1 nog. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
VorCha schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:12:
[...]
De Pz.Kpfw. II Ausf. J staat zeker bovenaan m'n wensenlijstje, de BT-SV not so much.
De Pz2J is eigenlijk enkel leuk als je een tier 3 game hebt en je team hard faalt. :)
De BT-SV vind ik persoonlijk veel geestiger om te spelen.
[...]
wat zou ik volgens jou klaar moeten zetten om te drinken als ik tot koop overga? :P
Ongetwijfeld een Westmalle trippel. Of 2 ... ;)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

[...]

Ik ben een beetje huiverig om tier 3 of lager te kopen, omdat vrijwel alle missies tier 4 of hoger vereisen.
Er zijn maar weinig premium tenks goed voor de missies. Die speel ik sowieso allemaal met normale tonks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
Edmin schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:16:
[...]

Er zijn maar weinig premium tenks goed voor de missies. Die speel ik sowieso allemaal met normale tonks.
Dat ben ik niet direct met je eens, veel TD missies heb ik weten te behalen in de Dicker Max. En ik ben bijna geslaagd voor voor LT.15 met de leKpz M 41 90 mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

VorCha schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:13:
[...]

Dat ben ik niet direct met je eens, veel TD missies heb ik weten te behalen in de Dicker Max. En ik ben bijna geslaagd voor voor LT.15 met de leKpz M 41 90 mm.
Dat weerlegt zijn bewering nog niet, met 2 Premium tanks van de vele.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VorCha
PcDealer schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:17:
[...]

Dat weerlegt zijn bewering nog niet, met 2 Premium tanks van de vele.
|:( 8)7 Heb je helemaal gelijk in

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• _Anvil_
Mocht iemand nog aan WoWs willen beginnen, of gewoon die week premium in WoT willen gebruiken, kreeg dit mailtje op mn alt account:

DISCOVER A NEW KIND OF BATTLE
FREE-TO-PLAY NAVAL WARFARE
Enjoy hours of strategy, tactical gameplay and pulse-pounding combat!
YOUR WELCOME GIFT
Get a head start by taking advantage of your special in-game goodies:
• Tier II Premium German cruiser Emden
• 7 days of Premium Account time
• 1,000,000 credits

REDEEM YOUR GIFT
http://worldofwarships.eu...HKNobZd_321002_604830_167

Ik snap niet exact hoe het werkt, op mn ALT account heb ik nooit WoWs gespeeld, en na het inloggen krijg ik "sorry commander, no bonuses available at the moment"?

Vervolgens zie ik dat mn main account ook dit mailtje heeft gehad, maar hier heb ik WoWs al op gespeeld in de Beta periode.. en hier werkt het linkje wel, heb dus lekker een week premium in WoT en een schip erbij voor als ik ooit nog aan WoWs toe kom :)

Ik zou dus jullie spam/reclame folders even checken, heren.

[ Voor 28% gewijzigd door _Anvil_ op 14-06-2016 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
_Anvil_ schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:33:
Mocht iemand nog aan WoWs willen beginnen, of gewoon die week premium in WoT willen gebruiken, kreeg dit mailtje op mn alt account:

YOUR WELCOME GIFT
• 1,000,000 credits

REDEEM YOUR GIFT

Ik snap niet exact hoe het werkt, op mn ALT account heb ik nooit WoWs gespeeld, en na het inloggen krijg ik "sorry commander, no bonuses available at the moment"?

Vervolgens zie ik dat mn main account ook dit mailtje heeft gehad, maar hier heb ik WoWs al op gespeeld in de Beta periode.. en hier werkt het linkje wel, heb dus lekker een week premium in WoT en een schip erbij voor als ik ooit nog aan WoWs toe kom :)

Hmm.. ook geen bonus voor mij. Had wel in de beta gespeeld. Grr :(
Weer zo'n bewijs dat alle bonussen en gifts altijd aan mijn account voorbij gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Gadgeteer op 14-06-2016 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Heel vreemd verhaal dit, lijkt er op dat het linkje random wel of niet werkt. Mn primaire account heeft al een WoWs account waar vroeger (Beta en kort erna) veel op gespeeld is, zou dat het wellicht zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Laatst online: 08-10 10:22
_Anvil_ schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:33:

YOUR WELCOME GIFT
• 1,000,000 credits

REDEEM YOUR GIFT

Had het linkje geklikt, ingelogd en bonus geaccepteerd.
Heb het nog niet gecontroleerd in WoT, zie ik donderdag wel.

Vervolgens zag ik dat ik ook een mail had ontvangen voor die bonus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-09 13:10
Dweebus schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:36:
[...]

Had het linkje geklikt, ingelogd en bonus geaccepteerd.
Heb het nog niet gecontroleerd in WoT, zie ik donderdag wel.

Vervolgens zag ik dat ik ook een mail had ontvangen voor die bonus :)
Bij mij werkte het ook gewoon. Beetje raar dat het zo random is dan (Ik heb er trouwens (nog) geen mail over gehad).

@_Anvil_, thanks voor het linkje :D
Pagina: 1 ... 36 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).