[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.040 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BolleBeer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-10 13:30
Raar, hebben jullie ineens ook matches met 4 arties per kant? Vandaag al 4 keer.
Spel wordt er niet beter op. :(

WoT/WoWs name: Onarf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:23
BolleBeer schreef op zondag 05 juni 2016 @ 03:13:
Raar, hebben jullie ineens ook matches met 4 arties per kant? Vandaag al 4 keer.
Helemaal niet raar.

http://worldoftanks.eu/en...er/44/top-tree-t92-jun16/

Top of the Tree: T92 :+

Nu is het wel heel ZUUR dat die Photomorti gebanned is voor 3 maanden.
Dan had hij nu helemaal gek geworden.

[ Voor 14% gewijzigd door GreenEye op 05-06-2016 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BolleBeer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-10 13:30
Ik dacht dat de MM zo geconfigureerd was dat je maximaal 3 per kant zou hebben.
Jammer :(

WoT/WoWs name: Onarf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
BolleBeer schreef op zondag 05 juni 2016 @ 03:21:
Ik dacht dat de MM zo geconfigureerd was dat je maximaal 3 per kant zou hebben.
Jammer :(
5 per kant..

Waar is de tijd dat je er 10 per kant kreeg. Dat waren nog eens tijden voor de lights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
GreenEye schreef op zondag 05 juni 2016 @ 03:19:
[...]

Helemaal niet raar.

http://worldoftanks.eu/en...er/44/top-tree-t92-jun16/

Top of the Tree: T92 :+

Nu is het wel heel ZUUR dat die Photomorti gebanned is voor 3 maanden.
Dan had hij nu helemaal gek geworden.
Ik heb IEDERE battle minimaal 3 arty per kant.. en niet alleen Amerikaanse... Meer franse en russische arty...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Vorst8 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 09:34:
5 per kant..

Waar is de tijd dat je er 10 per kant kreeg. Dat waren nog eens tijden voor de lights.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nU8HMks.jpg

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die update is nog niet live. Zodra dat het geval is, zullen we het heel snel merken aan een stortvloed van rage denk ik ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:43

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
Oké jammer had nu eens een deftige pot voor een rode tomaat als ik.
Wou hem graag eens doorsturen naar Size om wie weet een video van te maken met commentaar van een kenner :)
Maar helaas als noob had ik bewaar video's nog niet aangezet :/
Was nu zo blij dat ik eens een waardige replay kon sturen :/ ...

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-07 18:30

G3n3t!cs

U Mad Bro?

Van een 0 dmg game naar 5414 dmg

al hielpen de full hp ammo racked centurion en de afgebrande Qonqueror ook wel een beetje :D

Defeat
Battle: Swamp
Vehicles: KV-5
Experience received: 2.632
Credits earned: 140.589
Battle achievements: High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Repairs: -9 549
Ammunition: -5 940
Total: 125 100 WN8: 11 756 (100)

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-10 17:46
G3n3t!cs schreef op maandag 06 juni 2016 @ 07:21:
Van een 0 dmg game naar 5414 dmg
Joke's on you, je begint elk potje met 0 damage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
BolleBeer schreef op zondag 05 juni 2016 @ 03:13:
Het is verschrikkelijk. Maar het is dan wel weer leuk om de hele pot lang direct vanaf dat je wordt gespot beschoten te worden door arty, 0x geraakt te worden en er uiteindelijk nog een paar af te schieten. :+

Nog 18k in de T25/2. Wat zal ik blij zijn als ik met dat puinding klaar ben zeg. Ik zit trouwens te denken om de crew uit de T25/2 weer terug te zetten in de Hellcat en dan een nieuwe crew te pakken voor de T28 Prot. Alleen zit ik dan natuurlijk weer een zooi potten zonder 6th sense. Ga je dat missen op de T28 Prot? Volgens mij is dat ding namelijk toch te traag om snel te reageren op gespot te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Damn, gisteren was het echt huilen met de pet op. Denk dat ik een combi x3 en weekend maar in vervolg oversla. De eerste 8 potjes waren allen een loss, uiteindelijk uit gekomen op een winrate van 25%. (15 potjes)
Was ook voortdurend doelwit van arty. :/

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Gaius schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:49:
[...]

Nog 18k in de T25/2. Wat zal ik blij zijn als ik met dat puinding klaar ben zeg. Ik zit trouwens te denken om de crew uit de T25/2 weer terug te zetten in de Hellcat en dan een nieuwe crew te pakken voor de T28 Prot. Alleen zit ik dan natuurlijk weer een zooi potten zonder 6th sense. Ga je dat missen op de T28 Prot? Volgens mij is dat ding namelijk toch te traag om snel te reageren op gespot te worden.
Begint de T28 prot niet met dezelfde gun als de t25/2? Ik ben met je eens dat dat echt geen fijne TD is, maar vergis je niet. Als je met de prot de verkeerde kant op rijdt, dan ben je ook niet blij. Dat ding heeft niet bepaald snelheid...(wel een leuke gun).

Na langs nadenken heb ik hem gisteren weg gedaan, ik moet nog ongeveer 70k XP voor de volgende, maar ik zag mezelf dat echt niet meer doen..wat een hok van een ding..

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 12:04
zo, gisteren even de andere helft van de replays gereviewed van etitus. Heb wat andere software gebruikt om te renderen, maar het moraal van het verhaal blijft toch wel dat youtube heel hard compressed en dus de videokwaliteit hard achteruit gaat. Geen idee hoe andere youtubers 1080p@60fps zo mooi op youtube krijgen (op mijn pc ziet het er gewoon supergoed uit).

Af en toe klinkt het alsof het slechte games zijn, maar over 10 games 3500 dmg doen gemiddeld is natuurlijk erg goed. Maarja, je moet toch wat te zeuren hebben 8) Ook twijfel ik nog een beetje over de lengte van de video en of het niet leuker is om ipv een 30 minuten filmpje te posten er elke dag 1 te releasen van 5 ;)

[YouTube: https://youtu.be/uDmPUMzh68E]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ZTeeVeR schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:08:
[...]

Begint de T28 prot niet met dezelfde gun als de t25/2? Ik ben met je eens dat dat echt geen fijne TD is, maar vergis je niet. Als je met de prot de verkeerde kant op rijdt, dan ben je ook niet blij. Dat ding heeft niet bepaald snelheid...(wel een leuke gun).
Klopt, stock heeft de T28 Prot dezelfde gun als de T25/2. Maar daar hebben we free xp voor. Ik ga echt niet nog een tank met die proppenschieter rondrijden.

En ach, het geeft ook wel een bepaalde berusting natuurlijk als je één flank moet kiezen en het daarbij moet houden. Ik vind het frustrerender om een mobielere tank te hebben en overal net te laat te komen, zoals me meer dan eens is overkomen met de T25/2. En als de tank dan nog andere kwaliteiten heeft om dat goed te praten... maar dat heeft de T25/2 ook niet.

De T28 Prot heeft dan tenminste nog een lekkere gun en armor (wat toch niet goed werkt tegen goede spelers, dus hopen op veel beginners maar :P ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
gotfurrr schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:12:
zo, gisteren even de andere helft van de replays gereviewed van etitus. Heb wat andere software gebruikt om te renderen, maar het moraal van het verhaal blijft toch wel dat youtube heel hard compressed en dus de videokwaliteit hard achteruit gaat. Geen idee hoe andere youtubers 1080p@60fps zo mooi op youtube krijgen (op mijn pc ziet het er gewoon supergoed uit).

Af en toe klinkt het alsof het slechte games zijn, maar over 10 games 3500 dmg doen gemiddeld is natuurlijk erg goed. Maarja, je moet toch wat te zeuren hebben 8) Ook twijfel ik nog een beetje over de lengte van de video en of het niet leuker is om ipv een 30 minuten filmpje te posten er elke dag 1 te releasen van 5 ;)

[video]
Tiegul, ram aan het begin van de replay even op 'C', dan heb je niet meer van die irritante dubbele chatberichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
User schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:50:
[...]
Tiegul, ram aan het begin van de replay even op 'C', dan heb je niet meer van die irritante dubbele chatberichten.
lel, ik vond het al zo'n irritante "bug".

Overigens bedoel ik op het einde het reviewfilmpje wat je (eventueel) gaat maken, niet je wot skills ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-10 08:24

[video]
Ff snel door alle replays heen gekeken, maar het is eigenlijk te veel om alles te benoemen. Kort zou ik vooral letten op keuzes maken entimingss. Je gaat soms te vroeg, soms te laat en eigenlijk nooit op tijd :+

Ook de keuze voor welke tank ga ik is soms een beetje raar, laatste game ontwijk je die E100 terwijl het een 1 vs 3 had kunnen zijn. Om je te exposen voor iedereen onderaan de hill en die T30. Had eigenlijk death moeten zijn daar. Beter eerst met het team E100 farmen en daarna weer verder.

Game op abbey, switch je ineens naar AP op die Type 5 Heavy en schiet je eigenlijk random op een andere plek. Of full heat farmen of wegrijden is het advies daar. Op het laatst op de cap hard doorrijden terwijl je na de spot terug had kunnen rijden en hulldown had kunnen schieten.

Game op Mountain pass ben je veel te passive je laat hun het gevecht domineren terwijl je aggresive hoekje had kunnen doen en druk op die T54 kunnen leggen, die andere lette niet op jou en was waste of time. Naar beneden rijden terwijl back aan het verliezen is, is eigenlijk standaard suicide. Helemaal als er nog 5 tanks in het midden staan.

Game op Lakeville, Rij je richting die jagdtiger gewoon over de hoogste berg in de buurt, theoretisch had je daar door 3 tanks geraakt kunnen worden en dood. Weer een rare keuze, zeker als je die hit van de jagd sowieso had willen pakken, had je beter lower road kunnen gaan.

Ff een paar dingetjes eruit gehaald die me opvielen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Wederom dank voor de review! Ik merk dat je reviewt vanuit je eigen perspectief, wat jij gedaan had, of waar jij gestaan had en minder vanuit mijn perspectief. Dan klinkt het eerder alsof het slechte games zijn, maar als je vertelt wat je zou doen, en je benadrukt het als de speler het vervolgens ook doet, dan klinkt het al een stuk beter ;)

Wat ik uit deze sessie meeneem is de constante planning, niet zo zeer kijkend waar de tegenstander is, maar echt plannen waar ik hierna heen ga om terug te vallen/meer damage te doen.

Karelia was tunnelvisie tot de max ja.

Mountain pass vind ik echter lastig, want als je naar een van die twee posities gaat die jij aan stipt, dan ben je in principe recht tegenover super veel meds aan het peeken en wellicht traden(en daar ben ik niet zo goed in). Maar ik zal eens in gedachte houden dat als een plek niet werkt ik sneller een andere opzoek.

Abbey, ja gewoon meer heat door de goldsink schieten. En die yolo was een beetje vanuit SH perspectief. De route had ook anders gemoeten. Overigens dacht ik dat de Type5 dezelfde weakspots had als de OI, maar dat is echt 1 pixel kwam ik achter. Dus dan indd beter de vlakke kantjes.

Fishermans bay, "het bosje". Ik rij er iedere keer heen, maar weet nooit welke het is. "Het bosje" lijkt namelijk zo ver naar achteren te staan. Volgende keer toch proberen. En dat peeken, ja, dat is een voorbeeld van een typisch Titus fout: "Hoezo geen 15 graden gun depression? Hoe moet ik anders damage doen"

Wederom Malinovka. Ik kan misschien langer peeken en damage doen, maar ik heb het idee dat ik dan te veel trade, o.a. tegen E100 en T30 leek dat me geen strak plan. Waarom ik het lage gedeelte pak, is om hun team in 2en te snijden, 2 tanks boven kunnen dan worden opgevangen door mijn team, en hun team is door mij afgeleid en rijdt niet door.

Zodra die E100 naar beneden komt zeg je dat ik die maar moet farmen, maar voordat ik 2500hp heb weggeschoten (al dan niet met hulp), heeft die gast mij vast ge 2shot met heat. Ik probeer weg te komen en die T30 weg te tikken(en vang helaas 2 schoten). Hoe zou jij die E100 engagen dan?

Dit was wel echt een goede sessie, super gefocussed, in de eerste 8 games ook niet op TS dacht ik. Dit heb ik sindsdien niet echt kunnen doen meer, maar dan speel ik ook tanks door elkaar. Ben benieuwd wat een heavy pack(ben M103 aan het grinden, hull down fails guaranteed) oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
iTitus schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:06:
[...]

Zodra die E100 naar beneden komt zeg je dat ik die maar moet farmen, maar voordat ik 2500hp heb weggeschoten (al dan niet met hulp), heeft die gast mij vast ge 2shot met heat. Ik probeer weg te komen en die T30 weg te tikken(en vang helaas 2 schoten). Hoe zou jij die E100 engagen dan?
je kan denk ik in 90% van de gevallen een e100 solo'en zonder zelf damage te ontvangen, de 10% van de gevallen dat het niet kan is omdat er dan toevallig een 4kwn8 speler in zit ;) Dit kan overigens alleen als je echt solo 1v1 zit, en dat was zo in dit geval, sterker nog, het was een 1v3 zoals edit: jantje :+ ook al zei.

How to solo een e100:
- laad heat
- rij naar de e100
- sidehug de e100
- spam w en s, en blijf wel min of meer naast EN tegen de e100 rijden
- lellerfleplol autoaim heat pen hem terwijl de e100 alles mis schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Nu online
jantje 2 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:00:
[...]

Ff snel door alle replays heen gekeken, maar het is eigenlijk te veel om alles te benoemen. Kort zou ik vooral letten op keuzes maken en timings. Je gaat soms te vroeg, soms te laat en eigenlijk nooit op tijd :+
:'( True.
Ook de keuze voor welke tank ga ik is soms een beetje raar, laatste game ontwijk je die E100 terwijl het een 1 vs 3 had kunnen zijn. Om je te exposen voor iedereen onderaan de hill en die T30. Had eigenlijk death moeten zijn daar. Beter eerst met het team E100 farmen en daarna weer verder.
Zie vorige post
Game op abbey, switch je ineens naar AP op die Type 5 Heavy en schiet je eigenlijk random op een andere plek. Of full heat farmen of wegrijden is het advies daar.
Full heat ja, ik was bang dat ik te weinig zou hebben/ te veel uit zou geven. Stom.
Op het laatst op de cap hard doorrijden terwijl je na de spot terug had kunnen rijden en hulldown had kunnen schieten.
Hulldown staan is echt een van mijn grootste flaws nog.
Game op Lakeville, Rij je richting die jagdtiger gewoon over de hoogste berg in de buurt, theoretisch had je daar door 3 tanks geraakt kunnen worden en dood. Weer een rare keuze, zeker als je die hit van de jagd sowieso had willen pakken, had je beter lower road kunnen gaan.
Bedoel je op 3:52? Die grille? Dan zijn er toch nog maar 3 tanks, waarvan 2 de 2lijn op rijden? En vanuit de lage road kan je de grille toch helemaal niet raken?
Ff een paar dingetjes eruit gehaald die me opvielen.
Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
gotfurrr schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:11:
[...]

je kan denk ik in 90% van de gevallen een e100 solo'en zonder zelf damage te ontvangen, de 10% van de gevallen dat het niet kan is omdat er dan toevallig een 4kwn8 speler in zit ;) Dit kan overigens alleen als je echt solo 1v1 zit, en dat was zo in dit geval, sterker nog, het was een 1v3 zoals edit: jantje :+ ook al zei.

How to solo een e100:
- laad heat
- rij naar de e100
- sidehug de e100
- spam w en s, en blijf wel min of meer naast EN tegen de e100 rijden
- lellerfleplol autoaim heat pen hem terwijl de e100 alles mis schiet.
Lol Gotfurr, heb weer zonder geluid gekeken maar zo te lezen ( had reactie van Titus hierboven ff niet gezien ) hadden we blijkbaar dezelfde punten op te merken uit de replays 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
jantje 2 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:17:
[...]

Lol Gotfurr, heb weer zonder geluid gekeken maar zo te lezen ( had reactie van Titus hierboven ff niet gezien ) hadden we blijkbaar dezelfde punten op te merken uit de replays 8)7
yes, klopt helemaal :) ben iig blij dat ik niet constant totale onzin uit loop te kramen tijdens mn reviews :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
iTitus schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:12:

Bedoel je op 3:52? Die grille? Dan zijn er toch nog maar 3 tanks, waarvan 2 de 2lijn op rijden? En vanuit de lage road kan je de grille toch helemaal niet raken?

[...]

Thanks!
3.15 eigenlijk, die WTF schiet eig net op de tank naast je, die LEO pta stond naast het huis en die jagdtiger. 3 tanks die je op dat moment konden raken. Uiteindelijk "mist" die waffle en pak je 1 hit van die jagd( wat niet verkeerd was ) maar als je lower road was gegaan.

Had je 100% uitgesloten dat de waffle en pta je niet zouden schieten, nu gok je eigenlijk er maar op dat niemand je raakt wat altijd de verkeerde move is. Calculeren en anticiperen :+

En ook al doe je dat elke game keer op keer nagenoeg perfect, blijft RNG toch nog aanwezig en wordt je nog 100x outplayed door elke bot in de game, maar dat is een andere verhaal |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Titus, ik wil even 1 kleine opmerking maken.

Zou je alsjeblieft je S- en W-toets willen omdraaien?

Thank you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Nu online
jantje 2 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:21:
3.15 eigenlijk, die WTF schiet eig net op de tank naast je, die LEO pta stond naast het huis en die jagdtiger. 3 tanks die je op dat moment konden raken. Uiteindelijk "mist" die waffle en pak je 1 hit van die jagd( wat niet verkeerd was ) maar als je lower road was gegaan.
Ah, niet lakeville maar Fishermans!
23:15. Ik dacht al, Leo, WTF, jagdtiger? Allemaal niet gezien.

Maaruh, ja. Ik gok dat ik dacht: ik wil asap naar die Jgdtiger, 30b rijdt rechts van me in de weg, dan maar vooruit.
User schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:23:
Titus, ik wil even 1 kleine opmerking maken.

Zou je alsjeblieft je S- en W-toets willen omdraaien?

Thank you.
1) Had ik al gedaan voor reverse sidescrapen in mijn T22sr. Vandaar dat het soms mis gaat 8)7
2) Bedoel je niet gewoon beide toetsen op W binden?

[ Voor 3% gewijzigd door Titus op 06-06-2016 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
iTitus schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:30:
[...]

1) Had ik al gedaan voor reverse sidescrapen in mijn T22sr.
2) Bedoel je niet gewoon beide toetsen op W binden?
Ik bedoel dat je niet elke keer als een watje moet terugrijden als er iets op je af komt rijden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Nu online
User schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:31:
[...]
Ik bedoel dat je niet elke keer als een watje moet terugrijden als er iets op je af komt rijden. :+
Da! Order No. 227 comrade!

Ik had vroeger het ene uiterste, zie jouw review van mijn comet game, full yolo! Nu is het beter, maar nog iets te voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
iTitus schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:33:
[...]

Da! Order No. 227 comrade!

Ik had vroeger het ene uiterste, zie jouw review van mijn comet game, full yolo! Nu is het beter, maar nog iets te voorzichtig
Ik zag je een paar keer bij teammates wegrijden terwijl ze jou toch echt nodig hadden, of zoals bij dat Mountain Pass potje een eindje achter die gast in de geul kamperen. Je zorgt er dan simpelweg voor dat ze het einde van het potje niet meer levend halen. Meatshields gebruiken vind ik helemaal prima, maar gebruik ze dan ook, in plaats van dat je ze nutteloos de dood in helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Nu online
User schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:37:
[...]
Ik zag je een paar keer bij teammates wegrijden terwijl ze jou toch echt nodig hadden, of zoals bij dat Mountain Pass potje een eindje achter die gast in de geul kamperen. Je zorgt er dan simpelweg voor dat ze het einde van het potje niet meer levend halen. Meatshields gebruiken vind ik helemaal prima, maar gebruik ze dan ook, in plaats van dat je ze nutteloos de dood in helpt.
Bedoel je die Wt auf Pz IV? Ik dacht juist slim te zijn en mij ongespot achter hem te zetten zodat die patton kwam rushen en wij hem zouden two shotten om vervolgens op te rukken. Maar toen kwam er meer en stond ik vast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
iTitus schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:26:
[...]

Bedoel je die Wt auf Pz IV? Ik dacht juist slim te zijn en mij ongespot achter hem te zetten zodat die patton kwam rushen en wij hem zouden two shotten om vervolgens op te rukken. Maar toen kwam er meer en stond ik vast :(
Onder andere. Maar dan wil je dat die gast gerushed wordt. Als hij niet gerushed wordt, ben je compleet nutteloos. En als hij wel gerushed wordt maken ze eerst hem af en yolo'en ze vervolgens naar jouw. Als je met z'n tweeën naast elkaar staat zijn ze veel minder geneigd om naar voren te yolo'en.

Also:
Mijn usual Mountain Pass plek:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BYqjjeS.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door User op 06-06-2016 15:31 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 09:12
User schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:30:
[...]
Onder andere. Maar dan wil je dat die gast gerushed wordt. Als hij niet gerushed wordt, ben je compleet nutteloos. En als hij wel gerushed wordt maken ze eerst hem af en yolo'en ze vervolgens naar jouw. Als je met z'n tweeën naast elkaar staat zijn ze veel minder geneigd om naar voren te yolo'en.

Also:
Mijn usual Mountain Pass plek:
[afbeelding]
Ziet ammo layout en consumables...

Zeg User, het idee van een premium tank spelen is toch om netto credits te verdienen? :+ O+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
iTitus schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:06:
[...]

Wederom Malinovka. Ik kan misschien langer peeken en damage doen, maar ik heb het idee dat ik dan te veel trade, o.a. tegen E100 en T30 leek dat me geen strak plan
Imho is een trade een situatie waarbij je bewust een schot ontvangt, maar dat al van tevoren ok vind.

In deze situatie zou ik zelf altijd voor de damage gaan, omdat je snel hulldown kan snapshotten en de tanks die de heuvel op komen geen accurate guns hebben. Ze moeten of schieten met een hoop negatieve rng of gaan stil staan. Beide situaties zijn ok, ze kunnen je maar heel even raken op je turret en als ze stil staan hou je de controle over de molen tot je eigen team er ook is.

Het is gewoon imho een ideale situatie om damage te farmen. Veel safer dan tanks omhoog te laten rijden tot aan de molen en ze daar te beschieten.

Natuurlijk zijn het hoge tier heavies, maar daar hoef je helemaal niet te bang voor te zijn. Zeker als je hun schoten kan "baiten" betekent dit dat je in hun reload safe damage kan doen. Tier verschil maakt imgo in deze situatie weinig uit, je hebt prima dpm en 330 heatpen en een redelijke turret + laag profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
GJP80 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:44:
[...]

Ziet ammo layout en consumables...

Zeg User, het idee van een premium tank spelen is toch om netto credits te verdienen? :+ O+
met sh bonus maak je ook winst O-) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Apply to Participate Now!

http://worldoftanks.eu/en/sandbox/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-10 13:13

p0st

Dutch Reefer

Vanavond maar weer eens wat potjes met Size en Kepro in pluton gespeeld, was weer even gezellig en vooral leuk qua winrate, 7 van de 8 potjes gewonnen :)

Maar de MM soms, echt waarom...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PXFiZ71.png

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
p0st schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:59:
Vanavond maar weer eens wat potjes met Size en Kepro in pluton gespeeld, was weer even gezellig en vooral leuk qua winrate, 7 van de 8 potjes gewonnen :)

Maar de MM soms, echt waarom...

[afbeelding]
Was zeker gezellig, paar leuke games _/-\o_

Die pot van dat screenshot bleek uiteindelijk mijn enige loss van de avond :+ Nog wat potjes met Ghenkie en daarna nog wat pubbies ge rofl stomped met Best en Tiegul. Echt bijna elke game een steamroll van 15-2 ofzo, niet normaal 8)7

25 games played, 24 wins. Vandaag mocht het blijkbaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:23
Soms moet je echt op het laatst alles zelf doen.

Schieten, vluchten, scouten... 3 vs 1. :+ afijn, je maakt wat mee in een arty.
Gelukkig hebben we gewonnen en gelijk SPG 13 kunnen voltooien. :P

Soms lukt dan ook alles.
Zelfs met een 90% crew in je 12e battle met deze arty.

3 kills in shotgun mode is epic. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.image-share.com/upload/3256/109m.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.image-share.com/upload/3256/110m.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:48
Mr_Size schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:46:
[...]

Die pot van dat screenshot bleek uiteindelijk mijn enige loss van de avond :+ Nog wat potjes met Ghenkie en daarna nog wat pubbies ge rofl stomped met Best en Tiegul. Echt bijna elke game een steamroll van 15-2 ofzo, niet normaal 8)7

Zat ik zeker constant in de teams tegen jou? 8)7 Ik mocht echt bijna niets winnen.
Hoe snel ik ook was, ik miste bijna in iedere pot de lemmingtrain (waardoor ik meestal als enige over bleef :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 19:18
[...]

In be4 balance day...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-10 19:58
[...]
Manmanman, bij mij dus totaal niet... 6 van de 18 gewonnen ;(

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-10 11:44
solo zeker? In Stronk 3-man goT platoon stuk makkelijker he ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
[...]

Aan de screenshot te zien hadden jullie statisch het betere team toch, die winchance gaf waarschijnlijk aan dat jullie gewoon hadden moeten winnen, slecht hoor dat je die T10's niet kan carryen O-)

Ja ik had gisteren voor de verandering ook eindelijk weer eens een avond op niveau, eigenlijk zelfs iets boven me eigen niveau. had 4,1k avg damage over 15 games. Normaal aim ik voor 3,7k average. Me mark op type 61 ook gelijk van 86% naar 93,6% gestegen. Zal je zien dat het laatste dan net weer niet wil 8)7

Zelf nog 1 game verloren omdat iemand de internetkabel eruit trok, kwam 5 min later in de game en stond het nog 13-13 maar toch mis je de early game om een goed overzicht te hebben en het oranje botteam hielp ook niet mee :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
Ik zit al sinds 25 mei ofzo in een shit streak. RNG die gigantisch hard tegenwerkt (met hoge pen guns bouncen op superzwak armor etc.) en vaak ook de teams zelf (top tiers die 0 damage doen bijv.).
Als mijn berekeningen juist zijn dan zou ik deze week weer een goede streak moeten gaan krijgen... dat is al zovaak gebeurd de afgelopen maanden dat het gewoon opvalt.

*Doet aluminium hoedje opzetten*

[ Voor 7% gewijzigd door wsLy op 07-06-2016 12:15 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:48
Even snel een uurtje kunnen spelen en heb de zoom veranderd tot 8x ipv 16x. Even wennen en kijken of ik er voordeel uit haal.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Kepro schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:45:
Even snel een uurtje kunnen spelen en heb de zoom veranderd tot 8x ipv 16x. Even wennen en kijken of ik er voordeel uit haal.
Waarom zou je minder max zoom willen hebben, of bedoel je het precies andersom? Vind het zelf wel fijn dat je in vanilla gewoon wat verder kan zoomen af en toe (waarna wg sowieso besluit om je shell ergens 2 meter voor je in de grond te laten verdwijnen, maar dat is weer een ander verhaal :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
gotfurrr schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:55:
[...]

Waarom zou je minder max zoom willen hebben, of bedoel je het precies andersom? Vind het zelf wel fijn dat je in vanilla gewoon wat verder kan zoomen af en toe (waarna wg sowieso besluit om je shell ergens 2 meter voor je in de grond te laten verdwijnen, maar dat is weer een ander verhaal :+ )
De beruchte acute zwaartekracht.... Altijd lastig.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
[...]

Misschien dat het wat makkelijker is met leiden van schoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zoom je nooit met je scrollwheel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Ik zit nog steeds in een loosing streak :( Dat wil maar niet voorbij gaan.

Nu inmiddles ook door al het verliezen een credit probleem. Het wordt echt tijd dat ik weer een beetje geluk krijg :s Had ik laatst nog een WN8 van 1600, is het nu inmiddels gezakt naar ruim onder de 1K, WG must hate me for some reason.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Edmin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:49:
Zoom je nooit met je scrollwheel dan?
Soms of via shift key.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Gadgeteer schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 07:19:
Ik zit nog steeds in een loosing streak :( Dat wil maar niet voorbij gaan.

Nu inmiddles ook door al het verliezen een credit probleem. Het wordt echt tijd dat ik weer een beetje geluk krijg :s Had ik laatst nog een WN8 van 1600, is het nu inmiddels gezakt naar ruim onder de 1K, WG must hate me for some reason.
Ik heb zelf altijd het idee dat het tóch aan mezelf ligt als het een paar weken op rij slecht gaat. Hangt ook een beetje af van hoe het IRL gaat denk ik. Als je er met je kop niet (genoeg) bij bent, verlies je plotseling alles.

Zelf val ik dan altijd terug op de Shermans. De M4, de M4A3E2 en -E8, de Sherman III, de Firefly en Fury. Die tanks heb ik wel zo godsgruwelijk veel gespeeld allemaal, dat daar weinig fout mee kan gaan. Daarmee tank ik dan weer zelfvertrouwen, so to speak, en prompt gaan dan de potjes weer een stuk beter. Als ik dan weer in de andere tanks stap, gaat dat ook direct weer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Okars schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 08:46:
[...]
Ik heb zelf altijd het idee dat het tóch aan mezelf ligt als het een paar weken op rij slecht gaat. Hangt ook een beetje af van hoe het IRL gaat denk ik. Als je er met je kop niet (genoeg) bij bent, verlies je plotseling alles.

Zelf val ik dan altijd terug op de Shermans. De M4, de M4A3E2 en -E8, de Sherman III, de Firefly en Fury. Die tanks heb ik wel zo godsgruwelijk veel gespeeld allemaal, dat daar weinig fout mee kan gaan. Daarmee tank ik dan weer zelfvertrouwen, so to speak, en prompt gaan dan de potjes weer een stuk beter. Als ik dan weer in de andere tanks stap, gaat dat ook direct weer beter.
Ik verwacht ook dat het bij mezelf ligt, echter heb ik ook de pech dat de teams waar ik in kom, allemaal met dezelfde problemen lijken te zitten. Als ik niets presteer, dan hoop ik altijd dat mijn team wel nog wat doet. Daarnaast heb ik de pech dat ik nog met de nasleep zit van mijn account wat een tijd is misbruikt door mijn zoon :s, hij heeft nogal wat tanks verkocht voor me, netjes de crews ontslagen die daarbij zaten. Ik merk nu echt dat het veel langer lijkt te duren voordat ik e.e.a. weer bijelkaar verdiend heb.

Ik heb nu welgeteld 4 tanks, waarbij mijn ST-I credits mist voor repairs, een AMX 50 100, een Hellcat en een PZ.Kpfw Ausf C.... geen echte credit makers, vooral niet als het bijna onmogelijk ljkt nog een pot te winnen.

Ik hoop dat deze WoT dip bijna over is en ik weer wat credits kan verdienen om tanks te kopen.

Het kopen van een premium tank voor het binnenhalen van credits zit er niet in helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-10 09:49
damned 4 tanks maar en geen credits om nieuwe te kopen?
Wat is daar gebeurd dan. Tanks verkocht door je zoon oke, maar waar zijn de credits gebleven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Pijnlijk verhaal ...
Mental note: nooit account informatie delen met m'n dochter als ze wat ouder is.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
RIP tanks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Catscratch schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:21:
Pijnlijk verhaal ...
Mental note: nooit account informatie delen met m'n dochter als ze wat ouder is.
Aiiii...... Ik kan me geen enkel scenario bedenken waar dit verhaal een leuk einde krijgt..

- RIP Tanks (zoals User al zegt)
- RIP Gold
- RIP Credits
- RIP Stats :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
p0st schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:34:
[...]

Aiiii...... Ik kan me geen enkel scenario bedenken waar dit verhaal een leuk einde krijgt..

- RIP Tanks (zoals User al zegt)
- RIP Gold
- RIP Credits
- RIP Stats :9
RIP crews kan ook nog. Is dakillzor een keer overkomen. Die had iemand boos gemaakt die toegang had tot zijn account, gast heeft alle crews weggeflikkerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

User schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:37:
[...]
RIP crews kan ook nog. Is dakillzor een keer overkomen. Die had iemand boos gemaakt die toegang had tot zijn account, gast heeft alle crews weggeflikkerd.
Whahaha dat is zuur, misschien nog wel het erste wat er kan gebeuren... Dat is gewoon een levenswerk om je crews te levellen, helemaal op 0 beginnen is echt... zuur :Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
[...]
Haha ja die drama was echt geniaal, was nog in oude PTS hoeveel butthurt daar uitkwam toen dat gebeurde was echt ongelooflijk 8)7
[...]

Eerste wat ik nieuwe patch gedaan heb is die achterlijke zoom uitgezet, waarom zou je een nog verdere zoom willen hebben? Je geeft jezelf alleen maar een valse perceptie dat je makkelijker dingen kan raken. Uiteindelijk beslist RNG toch wat je wel of niet raakt. Daarnaast als je een keer vergist met te ver inzoomen weet je geen eens meer waar je bent :+

Toevallig gisteren die replay van QB gekeken van die obj 430 II met die 10k game. ( Waardeloze game trouwens, dat zulke spelers het überhaupt voor elkaar krijgen om 10k damage te schieten zegt wel wat over hoe skilled WoT wel niet is |:( ) Die game was precies how not to play as top tier......

Maar daar zat die vent heel de tijd in X16 pixels te snipen die je never nooit gaat raken en je ziet die shells ook echt op een lompe slome manier naar de targets vliegen. Geeft een beetje het gevoel van vertraging.

Tuurlijk zal het soms handig zijn om iets beter te kunnen zien wat je shell doet, maar geef mij maar het betere overzicht met de max x8. Moet zeggen dat ik überhaupt nooit met zoom in of zoom out mods heb gespeeld.
Okars schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 08:46:
[...]
Ik heb meestal het gevoel dat het niet aan mezelf ligt 8)7 Ik kan er niets aan doen dat de game 15-2 rapes zijn en dat er niets te halen valt. Of dat je oranje bot het voor elkaar krijgt dat 10 tanks 0 damage doen. Of dat RNG weer besluit alle papieren tanks in de game te bouncen of te detracken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
jantje 2 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:47:
[...]

Eerste wat ik nieuwe patch gedaan heb is die achterlijke zoom uitgezet, waarom zou je een nog verdere zoom willen hebben? Je geeft jezelf alleen maar een valse perceptie dat je makkelijker dingen kan raken. Uiteindelijk beslist RNG toch wat je wel of niet raakt. Daarnaast als je een keer vergist met te ver inzoomen weet je geen eens meer waar je bent :+

Tuurlijk zal het soms handig zijn om iets beter te kunnen zien wat je shell doet, maar geef mij maar het betere overzicht met de max x8. Moet zeggen dat ik überhaupt nooit met zoom in of zoom out mods heb gespeeld.
Ik vind de extra zoom soms handig omdat je soms net iets beter kan zien hoe een tank staat, het wel of niet raak schieten heeft er weinig mee te maken idd. Maar mijn eerste scroll actie is toch altijd max 8x en ik ga altijd terug naar normale view met scroll dus sowieso start ik altijd met minimale zoom. Wg zou eigenlijk een default zoomlevel optie moeten toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik speel op 1080p met 120 FOV en dan kan x16 toch best handig zijn omdat op lange afstand de tank toch wel erg klein kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Ik vind toch dat kanarie heel veel geluk heeft gehad :)

Bounce van Jad E100 en 2-3 van panzer 4 als ik dat heb mag ik van heel veel geluk spreken :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
ik begrijp dat soort start posities niet helemaal, of helemaal niet in tier X meds op die map, aan de andere kant is hun spawn de slechte kant imho, omdat als je in de dip zit net voor de brug (niet die in het water zelf) - je met wat pech compleet wordt gestomped vanuit alle hoeken als je wordt vastgezet. dus er is wel iets voor te zeggen om in het begin even ergens anders te staan, en vanaf de positie die kanarie later inneemt te schieten.

maar dan nog, in tier X meds hoor je imho wat agressiever choke points te pakken - zeker in platoon (maar goed, in platoons ga ik tegenwoordig vaak met 2k dmg dood, dus wellicht dat ik het verkeerd zie). De game verloopt verder natuurlijk goed, 14 kills is gewoon erg nice.

Is het tegenwoordig niet BOLT trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
gotfurrr schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:08:
[...]

ik begrijp dat soort start posities niet helemaal, of helemaal niet in tier X meds op die map, aan de andere kant is hun spawn de slechte kant imho, omdat als je in de dip zit net voor de brug (niet die in het water zelf) - je met wat pech compleet wordt gestomped vanuit alle hoeken als je wordt vastgezet. dus er is wel iets voor te zeggen om in het begin even ergens anders te staan, en vanaf de positie die kanarie later inneemt te schieten.

maar dan nog, in tier X meds hoor je imho wat agressiever choke points te pakken - zeker in platoon (maar goed, in platoons ga ik tegenwoordig vaak met 2k dmg dood, dus wellicht dat ik het verkeerd zie). De game verloopt verder natuurlijk goed, 14 kills is gewoon erg nice.

Is het tegenwoordig niet BOLT trouwens?
3 object 140s in platoon en je campt mid........ |:( Juist door zo te spelen kunnen ze uiteindelijk 14 kills maken, als ze gelijk early game die kant hadden gepushed had dat perfect gekund en had de game 5 min eerder gewonnen kunnen zijn. Wellicht wat minder damage en kills omdat al die tanks op die flank nog hadden geleefd maar iig wel gespeeld zoals je zou moeten spelen.

Op zulke manieren gooi je eigenlijk games weg en als ze niet in 140s hadden gezeten hadden ze die game waarschijnlijk ook niet meer gewonnen.

Edit : Wel eens dat in huidige meta je eigenlijk niet meer kan pushen het water in, maar gezien deze MM en hun tanks had dat in dit geval denk ik wel gekund.

[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 08-06-2016 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
jantje 2 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:18:
[...]

3 object 140s in platoon en je campt mid........ |:( Juist door zo te spelen kunnen ze uiteindelijk 14 kills maken, als ze gelijk early game die kant hadden gepushed had dat perfect gekund en had de game 5 min eerder gewonnen kunnen zijn. Wellicht wat minder damage en kills omdat al die tanks op die flank nog hadden geleefd maar iig wel gespeeld zoals je zou moeten spelen.

Op zulke manieren gooi je eigenlijk games weg en als ze niet in 140s hadden gezeten hadden ze die game waarschijnlijk ook niet meer gewonnen.

Edit : Wel eens dat in huidige meta je eigenlijk niet meer kan pushen het water in, maar gezien deze MM en hun tanks had dat in dit geval denk ik wel gekund.
dit zijn ook altijd de momenten dat ik wordt gebanned O-) ik rage niet snel, maar als ik rage dan is het niet om arta of rng, maar om top tiers die op verschrikkelijke plekken campen. 8)7 O-) :z

wil niet zeggen dat dat in dit geval zo is, omdat ze toch nog "redelijk" snel switchen, maar wat ik al zei; imho hoor je daar idd niet te staan in obj 140's.

edit @ jantje:

18 games in ons platoon, 2400 wn8 en iets van 80-90% winrate? (ook nog in een e50 8)7 |:( |:( |:( |:( )
daarna 13 games gespeeld solo 4k wn8 met 77% winrate. (tier x meds)

Ik denk dat iemand een keer mijn platoongames moet reviewen, ik ben echt een complete retard in platoons. (wellicht solo ook :+ ) :+

[ Voor 12% gewijzigd door gotfurrr op 08-06-2016 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
  • Nu online
gotfurrr schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:30:
Ik denk dat iemand een keer mijn platoongames moet reviewen, ik ben echt een complete retard in platoons. (wellicht solo ook :+ ) :+
Ik review het wel 8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
gotfurrr schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:30:
[...]

dit zijn ook altijd de momenten dat ik wordt gebanned O-) ik rage niet snel, maar als ik rage dan is het niet om arta of rng, maar om top tiers die op verschrikkelijke plekken campen. 8)7 O-) :z

wil niet zeggen dat dat in dit geval zo is, omdat ze toch nog "redelijk" snel switchen, maar wat ik al zei; imho hoor je daar idd niet te staan in obj 140's.

edit @ jantje:

18 games in ons platoon, 2400 wn8 en iets van 80-90% winrate? (ook nog in een e50 8)7 |:( |:( |:( |:( )
daarna 13 games gespeeld solo 4k wn8 met 77% winrate. (tier x meds)

Dan moet je het toch wel heel bont maken haha, ik ben eigenlijk 1x banned voor unsportmanlike conduct toen bijna iedereen er dagelijks voor gebanned werd. Terwijl ik eigenlijk altijd aan het typen ben in de chat O-)

Maar idd, ik ga ook altijd helemaal los tegen zulke snuiters, laatst nog een T62a/140 platoon die precies hetzelfde deden. Op ruinberg naar mid city rijden terwijl het hele enemy team kleine stad stond. Hadden ze daar gestaan was het easy win geweest maar ze zijn liever nutteloos en snipen wat.

Ja dat is wel een flink verschil haha, ik wil je platoon games wel eens bekijken hoor. In game kon ik bij de meeste games niet zo snel major issues zien, maar dan ben je ook met je eigen spelletje bezig. Als het echt iets game losing is dan hoor je het over algemeen wel van me O-) Of misschien liep ik wel alle damage te stealen >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Thx Size, had hem eerlijk gezegd niet meer verwacht anders had ik wel ff laten weten dat we een andere naam hadden intussen, zoals gotfurr ook aangeeft is het inmiddels BOLT. Maar ik heb hem bij ons op het forum gegooid dus die duimpjes zullen toch wel komen.

Tja en over de beginpositie valt natuurlijk te twisten en ik weet ook niet meer wat destijds exact de reden was om daarheen te gaan wsl verwachtte wij dat de rest van onze mediums hun mediums wel aan zouden kunnen en wilden wij de optie openhouden om eventueel te kunnen bijspringen bij een push in de stad, je hebt tenslotte de mobiliteit daarvoor met een 140.
En je kan, zoals Jantje aangeeft, gelijk met zijn 3-en die ditch induiken maar dan ben je snel klaar als er een enemy lemmingtrain ook die hoek induikt (wat regelmatig gebeurd op deze map).

En dan heb ik gelijk een volgende ;P http://wotreplays.com/site/2742850#teams Tier 9 meds, El-halluf, niet snipen maar eerst de heavy kant clearen, terug naar basis om enemy meds op te ruimen en vervolgens als 3 one shots nog 6 tanks opruimen.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
nvidia666 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 11:51:
[...]

Ik vind toch dat kanarie heel veel geluk heeft gehad :)

Bounce van Jad E100 en 2-3 van panzer 4 als ik dat heb mag ik van heel veel geluk spreken :)
aka noob protection :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nvidia666
Als hij al noobprotection krijg mag mijn CDC ook alles bouncen met een tomaat als ik :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

[...]
En dan is er nog RIP Users omdat een zielig persoon vermoedelijk een beef had met de council van de clan: iedereen zonder rechten uit de clan gegooid.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
PcDealer schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:11:
[...]

En dan is er nog RIP Users omdat een zielig persoon vermoedelijk een beef had met de council van de clan: iedereen zonder rechten uit de clan gegooid.
Waar de neuk heb jij het nu ineens over?

Edit: Ik weet waar je heen wil, maar ik weet niet of het wel zo'n slim idee is.

[ Voor 11% gewijzigd door User op 08-06-2016 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

User schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:32:
[...]
Edit: Ik weet waar je heen wil, maar ik weet niet of het wel zo'n slim idee is.
Waarheen is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
<knip>Mod: Of via PM toelichten, maar liever laten rusten

[ Voor 26% gewijzigd door Grotman op 08-06-2016 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Oorlog voeren doe je op het battlefield (wot) als er problemen zijn gelieve dit in PM te doen.

Ik wil het graag aangenaam houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
nvidia666 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:54:
Oorlog voeren doe je op het battlefield (wot) als er problemen zijn gelieve dit in PM te doen.

Ik wil het graag aangenaam houden :)
Oh ik ook, maar als mensen spelletjes dit soort spelletjes willen gaan spelen mag dat van mij, ik speel wel mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

<knip>

[ Voor 97% gewijzigd door Grotman op 08-06-2016 19:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Mensen, er is een 'rapporteer' knop... Graag niet ingaan op troll posts..

In other news: ik moet wel enigszins boeten voor die 96% wr sessie van 2 dagen geleden. Vooral de Leo1 is vervloekt vandaag. 0,28 dispersion, dikke snikkel. De shells gaan werkelijk alle kanten op en als ik een keer een target raak is het vaak direct een bounce. 3 op rij op een T28 Prot, say what? Zelfs maar HEAT geladen, want 268 apcr pen is blijkbaar niet genoeg om door de front van een T28 Prot te gaan, BOUNCE IK ALSNOG!!! 8)7 In dezelfde game ook nog casual 2x een T57 Hvy gebounced. Volgende game, precies 90 graden zijkant E5, ik sta echt 20m van hem vandaan. Bounce, geen dmg, tracks niet kapot, NIETS... |:(

World of RNG, gotta love it :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Wat Mr_Size en nvidia666 hierboven zeggen dus. Graag niet dit forum gebruiken voor onderling bekvechten. Of in PM, maar liever helemaal niet, is voor jullie beiden beter :)

[ Voor 5% gewijzigd door Grotman op 08-06-2016 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Grotman schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:19:
Wat Mr_Size en nvidia666 hierboven zeggen dus. Graag niet dit forum gebruiken voor onderling bekvechten. Of in PM, maar liever helemaal niet, is voor jullie beiden beter :)
Hihi ik moet toch even off-topic gaan :P Wat is Grotman toch een toepasselijke naam voor een moderator we hadden het met een paar S3AL's nog over de moderators op het WoT forum, wanneer die uit hun grot en/of winterslaap zouden komen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mr_Size schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:18:
Mensen, er is een 'rapporteer' knop... Graag niet ingaan op troll posts..
Modbreak:Dit.
De Topic reportknmop is er voor een reden... Gebruik hem ajb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Arjant2 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:16:
damned 4 tanks maar en geen credits om nieuwe te kopen?
Wat is daar gebeurd dan. Tanks verkocht door je zoon oke, maar waar zijn de credits gebleven?
Credits grotendeels weg omdat hij vanalles kocht en verkocht om uit te proberen.
Heeft gelukkig mijn ST-I niet verkocht, wel vaak in gespeeld -> dure repairs ;)

Het zal me gewoon wat tijd kosten om mijn lege garage slots weer een beetje te vullen.
Heb hem, toen ik het zag direct een eigen account gegeven... vindt hij het spel opeens niet meer leuk.

Maar wellicht een goed leermoment geweest, ik speelde een poosje niet meer en had het automagisch inloggen denk ik beter uit kunnen zetten :X. Dit alles was wel voor mij weer het moment om weer te gaan spelen na een lange stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aminam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-10 19:42
Gadgeteer schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 07:15:
[...]

Credits grotendeels weg omdat hij vanalles kocht en verkocht om uit te proberen.
Heeft gelukkig mijn ST-I niet verkocht, wel vaak in gespeeld -> dure repairs ;)

Het zal me gewoon wat tijd kosten om mijn lege garage slots weer een beetje te vullen.
Heb hem, toen ik het zag direct een eigen account gegeven... vindt hij het spel opeens niet meer leuk.

Maar wellicht een goed leermoment geweest, ik speelde een poosje niet meer en had het automagisch inloggen denk ik beter uit kunnen zetten :X. Dit alles was wel voor mij weer het moment om weer te gaan spelen na een lange stop.
Herkenbaar, liet mijn neefjes op een zondagverjaardag een middagje spelen om ze in bedwang te houden. Was ik toch mooi 5m lichter in die paar uur..

B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Dit is wel een goeie, trouwens. Ik heb ook neefjes die de leeftijd gaan bereiken dat ze dit soort spelletjes mogen doen.

Ik denk dat ik even een nieuw account ga maken en daar een paar tankjes op ga ontwikkelen (tot aan Tier IV of V of zo). Daar mogen ze dan alles mee doen wat ze willen en blijven ze mooi van Ome Okars' echte tanks af. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-09 13:10
Okars schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:26:
Dit is wel een goeie, trouwens. Ik heb ook neefjes die de leeftijd gaan bereiken dat ze dit soort spelletjes mogen doen.

Ik denk dat ik even een nieuw account ga maken en daar een paar tankjes op ga ontwikkelen (tot aan Tier IV of V of zo). Daar mogen ze dan alles mee doen wat ze willen en blijven ze mooi van Ome Okars' echte tanks af. :)
Gewoon een keer laten spelen als de test-server live is. Daarop heb je toch zo veel gold, free-xp en credits dat je alle tanks kunt unlocken en uitproberen. Scheelt je tijd en moeite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Iemand die hier trouwens wat af weet van die sandbox test server, ik las net wat leaks maar wat willen ze nu eigenlijk gaan bereiken? Het lijkt wel een overhaul van alles wat ooit bestaan heeft in WoT.

Hier een paar tanks die worden aangepast. Hoe bedoel je laten we de meta helemaal kapot maken. Russian tenks needs more buffs. German tanks can go snipe in the corner and cry.

T-62A
– Penetration 264, is now 255
– Damage was 320, is now 300
– DPM was 3447, is now 4265.7
– Reload time was 5.57, is now 4.22
– Viewrange was 408.6, is now 306.4
– Precision was 0.319, is now 0.347
– Aim time was 1.88, is now 1.41
– Turret traverse was 51.2, is now 32
– Hull traverse was 56, is now 40
– HP was 1950, is now 2000

Leopard 1
– Penetration was 268, is now 330
– Damage was 390, is now 350
– DPM was 2804.9, is now 2433.3
– Reload time was 8.342, is now 6.952
– Precision was 0.288, is now 0.144
– Aim time was 1.82, is now 1.44
– Turret traverse was 37.5, is now 27.1
– Hull traverse was 54, is now 40
– HP was 1950, is now 1600

Tiger II
– Damage was 320, is now 290
– DPM was 2187.5, is now 1982.5
– Viewrange was 398.4, is now 367.7
– Turret traverse was 28.8, is now 12.8
– Hull traverse was 28, is now 24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Laatst online: 08-10 10:22
Serieus?
Maak de Tiger 2 helemaal dood... Sowieso al uitzonderlijk als je een roll van 300+ krijgt. Dat zal zometeen dus helemaal zeldzaam zijn..
En die turret traverse.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-09 13:10
jantje 2 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:40:
Iemand die hier trouwens wat af weet van die sandbox test server, ik las net wat leaks maar wat willen ze nu eigenlijk gaan bereiken? Het lijkt wel een overhaul van alles wat ooit bestaan heeft in WoT.

Hier een paar tanks die worden aangepast. Hoe bedoel je laten we de meta helemaal kapot maken. Russian tenks needs more buffs. German tanks can go snipe in the corner and cry.
Dit is de reactie van Ectar_ op reddit: Just want to remind everyone that when the sandbox is available, it's not restricted by NDA and people will be free to stream it, talk about it etc. We will also talk about our reasoning for any changes and what the plan is behind it.
A super important point to remember that what you see on the sandbox isn't what you'll see in the next patch. Please whatever you see, stay calm and remember it's a test environment. It's not a 100% guaranteed future update. TL:DR - Don't panic, sandbox isn't a preview of the next patch. And stop getting focused on "leaks" from unconfirmed, anonymous sources as that data can easily be altered just to cause a fuss.
Linkje naar de Reddit post

En hier een linkje naar een video met meer uitleg: https://www.youtube.com/watch?v=UiF2I3QZHUY

Er dus nog niks zeker en ze gaan met die Sandbox server gewoon een aantal dingen testen tot ze denken dat het goed is (wat, neem ik aan, maanden zal gaan duren). Ze beginnen met tier 10 en gaan vanuit daar iedere keer een tier omlaag als alle tanks goed gebalanceerd zijn. (Als ik het goed begrijp tenminste)

[ Voor 21% gewijzigd door Kingsanity op 09-06-2016 11:13 . Reden: Extra toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Viewrange van de T-62A met 100 omlaag? Zelfs de Tiger 2 heeft nog 60 meer. gg.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-10 21:28
Roozzz schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:10:
Viewrange van de T-62A met 100 omlaag? Zelfs de Tiger 2 heeft nog 60 meer. gg.
Maar die DPM... Gewoon zorgen dat je in de buurt van de ander bent..

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
ElPaco schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:11:
[...]

Maar die DPM... Gewoon zorgen dat je in de buurt van de ander bent..
Uiteindelijk willen ze terug naar land specifieke kenmerken wat ik zo kan zien.

Russen brawlers,
duitsers campers snipers
fransen snelheid/autoloaders
Amerikanen allround
chinezen russian namaak

en de rest heb ik geen idee wat hun idee ooit is geweest.

Maar waarom geleidelijk dingen aanpassen als je ook gelijk alles overhoop kan gooien is het motto van WoT. Zij testen altijd liever iets heeeeeel extreems om het daarna weer helemaal terug bij af te brengen. Als ze nu eens andersom zouden gaan en zien tot hoever ze kunnen gaan zijn ze waarschijnlijk sneller klaar |:(

[ Voor 25% gewijzigd door jantje 2 op 09-06-2016 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
jantje 2 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:37:
[...]

Uiteindelijk willen ze terug naar land specifieke kenmerken wat ik zo kan zien.

Russen brawlers,
duitsers campers snipers
fransen snelheid/autoloaders
Amerikanen allround
chinezen russian namaak

en de rest heb ik geen idee wat hun idee ooit is geweest.

Maar waarom geleidelijk dingen aanpassen als je ook gelijk alles overhoop kan gooien is het motto van WoT. Zij testen altijd liever iets heeeeeel extreems om het daarna weer helemaal terug bij af te brengen. Als ze nu eens andersom zouden gaan en zien tot hoever ze kunnen gaan zijn ze waarschijnlijk sneller klaar |:(
Britten: doe maar wat, maar maak het slechter dan de Amerikanen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Tiger 2 was al een waardeloze tank en ze maken hem nog slechter 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Soms heb je van die potjes. Is-3, top tier, Himmelsdorf, southspawn. Ik ben een van de weinige toptier heavies, dus rij direct naar de heavy alley en sta daar keurig hulldown en sidescrapend bij dat hoekje. Vervolgens weet zo ongeveer alles mijn turret te pennen, zelfs een SU-100 (waar ik uiteraard op bounce). Achteraf even gecheckt of ik geen fouten had gemaakt: geen pens op de hull of op de weakspot on top. Gewoon dwars erdoor geschoten.
Mijn volledige team is ondertussen via de 1-2 lijn naar hun cap gereden en wint uiteraard op cap. Was ik wonderbaarlijk genoeg top dmg met 4 hits...

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Laatst online: 12-10 19:18
Pfft van de 7 t10 tanks die ik nu heb, blijf ik toch het hardste falen met die klote E100... Ik vind m'n draai daar maar niet in. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
bal130 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:12:
Pfft van de 7 t10 tanks die ik nu heb, blijf ik toch het hardste falen met die klote E100... Ik vind m'n draai daar maar niet in. :'(
Tja... iedereen schiet meteen gold ammo als ze je zien. De oplossing? Zelf HEAT spammen, alhoewel die HE shells ook erg grappig kunnen zijn. 8)

Pagina: 1 ... 35 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).