[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.040 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:18
Misschien een goed begin om dan toch maar eens aan de arty missies te beginnen, want ik heb inderdaad ook al goede verhalen over de m44 gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-10 11:44
bal130 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:20:
Misschien een goed begin om dan toch maar eens aan de arty missies te beginnen, want ik heb inderdaad ook al goede verhalen over de m44 gehoord.

bah bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:50
Dweebus schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:30:
[...]

De T20?
Die is juist zo fijn. Lekker snel, fijne gun, goede gun depression.
Alleen qua armour is het natuurlijk 3 keer niks.

Succes met de ACE. Volgens mij ligt ie ergens rond de 1300-1400 base XP.
Zo'n pot heb ik helaas nog niet gehad met de T20 :(
T-43 en Comet zijn zoveel beter. :)

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:51
Kepro schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:35:
[...]

Oneens. Ik vind de T-20 fijner spelen dan de T-43. Comet heb ik nog niet gekocht, maar lijkt me een Crommie met testosteron injectie dus misschien dat die fijner is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-09 13:10
[...]

Ik heb de Comet al een tijdje maar t.o.v. de Cromwell vind ik het maar een matige tank.
De pen van de Comet is op aardig wat momenten gewoon te weinig waardoor ik APCR moet gebruiken. Verder voelt hij voor mij ook een beetje raar aan, waarschijnlijk omdat hij minder mobiel is (lees: ~50km/h).

Wanneer ik eenmaal bij een bergje kan komen vind ik het wel weer een heerlijke tank met z'n 13 graden gun depression :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
[...]

Ik denk toch echt dat het een gevalletje speelstijl is. Ik zelf vind de t20 echt geniaal De hoge alpha gecombineerd met de 10 graden gun dep, laag profiel en snelheid maakt deze tank. En met die RoF valt prima te werken. Pen is opzich voldoende ik raad alleen wel aan gold te laden tegen heavy targets, de gold pen is ook vrij hoog meende ik. Heb deze tank afgesloten met een 2k gemiddelde dmg uit me hoofd. Wat dacht ik vrij hoog is voor een tier 7 medium tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:26
De M41 is in principe het zelfde, alleen wat minder accurate, minder tof, maar zelfde shells! En je moet nog meer faal platonen om te zorgen dat er genoeg damage in de game zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Normaliter niet mn gewoonte, maar dit ventje ging zo los in de chat tegen onze tegenstanders dat ik een ticket heb ingediend. zowaar met een antwoord. Vraag me wel af welke maatregel ze gebruikt hebben, bans kun je alleen zien in een clan listing toch?

"Ticket #1522368

Category:World of TanksSub-category:Reporting a rule Violation
A player in our team (BeSmooth in the m41 90) made very extreme and racist comments in game chat ("cancer, jew, faggot": etc.). This was also unprovoked.

Replay file included.
replay_last_battle.wotreplay
Answered

Please explain why the solution wasn't helpful (minimum 10 characters required).
REOPEN
CLOSE
Replies
Elżbieta Orłowska 1 June 2016 11:26
Hello Ronny555!

Thank you for contacting us.

We would of course like our players to use in-game reporting system. As the name suggest they were made in order so you, the tankers, are able to notify us about rule violation. Whether they are verbal insults, unsportsmanlike conduct etc. There is also an option to do so after the battle. You just need to go to after battle report.

However, I cannot just ignore the situation that you have presented me with. This type of insulting is not only mean, but also against our rules we will of course take appropriate measures regarding that player.

Hope you will find this answer reassuring.

Good luck in the next battle and I hope you will not encounter such "delinquents" again :).

If you have additional questions, and me and my team are at your disposal.

Regards,

Elżbieta Orłowska"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 12:04
Ik vermoed een ban van een dag, aangezien ik ooit een keer zo'n ban heb gekregen omdat ik iemand het randje over duwde richting ehhh het zwembad.

Of hij krijgt alleen een chatban lel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:46
_Anvil_ schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:33:
Normaliter niet mn gewoonte, maar dit ventje ging zo los in de chat tegen onze tegenstanders dat ik een ticket heb ingediend. zowaar met een antwoord. Vraag me wel af welke maatregel ze gebruikt hebben, bans kun je alleen zien in een clan listing toch?

"Ticket #1522368

Category:World of TanksSub-category:Reporting a rule Violation
A player in our team (BeSmooth in the m41 90) made very extreme and racist comments in game chat ("cancer, jew, faggot": etc.). This was also unprovoked.

Replay file included.
replay_last_battle.wotreplay
Answered

Please explain why the solution wasn't helpful (minimum 10 characters required).
REOPEN
CLOSE
Replies
Elżbieta Orłowska 1 June 2016 11:26
Hello Ronny555!

Thank you for contacting us.

We would of course like our players to use in-game reporting system. As the name suggest they were made in order so you, the tankers, are able to notify us about rule violation. Whether they are verbal insults, unsportsmanlike conduct etc. There is also an option to do so after the battle. You just need to go to after battle report.

However, I cannot just ignore the situation that you have presented me with. This type of insulting is not only mean, but also against our rules we will of course take appropriate measures regarding that player.

Hope you will find this answer reassuring.

Good luck in the next battle and I hope you will not encounter such "delinquents" again :).

If you have additional questions, and me and my team are at your disposal.

Regards,

Elżbieta Orłowska"
Volgens mijn Chrome WoT plugin heeft ie geen ban. Maar het kan zijn dat de plugin over de zeik gaat omdat ie niet in een clan zit.

Tis een Nederlander trouwens, wie had dat gedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:51
User schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:43:
[...]
Volgens mijn Chrome WoT plugin heeft ie geen ban. Maar het kan zijn dat de plugin over de zeik gaat omdat ie niet in een clan zit.

Tis een Nederlander trouwens, wie had dat gedacht?
Fatsoenlijke Nederlanders altijd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, nu dan ook maar aangemeld voor GOT2, hopen dat er daar nog genoeg mensen aktief zijn :) ( en dat ik geaccepteerd word :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
Heeft iemand trouwens wat tips voor de M103?

Ik heb gisteren het laatste beetje XP weten te halen en hoef alleen nog wat credits te grinden om hem te kunnen halen. Dit zal trouwens mijn eerste tier 9 worden en de rest van de lijn vond ik tot nu toe heerlijk om te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Kingsanity schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:09:

Ik heb gisteren het laatste beetje XP weten te halen en hoef alleen nog wat credits te grinden om hem te kunnen halen. Dit zal trouwens mijn eerste tier 9 worden en de rest van de lijn vond ik tot nu toe heerlijk om te spelen.
Als je de rest van de lijn al lekker vond spelen dan is mijn tip: ga zo door ;) De T29, T32 en M103 verschillen niet veel van elkaar qua speelstijl. Veel hull down staan blijft het devies.

De T110E5 daarentegen speelt sinds de buff een paar patches geleden wel anders, die tank kan veel meer hits vangen en is dus meer een front line brawler geworden, ook als je niet perfect hull down kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
ik zoom inderdaad als een complete retard, de enige momenten dat ik er op let om dat niet te doen is als ik stream :+ - met het gevolg dat ik slechter speel :o

verder schiet ik best vaak heat op t57's, het zou een makkelijk te pennen tank moeten zijn, maar je wil niet weten hoe vaak ik daar op bounce met normale ammo (ik ken de weakspots O-) ). Switchen zou ik idd vaker moeten doen, maar meestal doe ik het niet omdat ik niet zeker weet welke target als eerste beschikbaar is EN omdat ik geen probleem heb met heatspam :>

edit: maar je hebt natuurlijk wel een punt omdat je af en toe te vroeg door je heat heen bent :)

[ Voor 8% gewijzigd door gotfurrr op 01-06-2016 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
Mr_Size schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:16:
[...]

Als je de rest van de lijn al lekker vond spelen dan is mijn tip: ga zo door ;) De T29, T32 en M103 verschillen niet veel van elkaar qua speelstijl. Veel hull down staan blijft het devies.

De T110E5 daarentegen speelt sinds de buff een paar patches geleden wel anders, die tank kan veel meer hits vangen en is dus meer een front line brawler geworden, ook als je niet perfect hull down kan.
Bedankt, dat is mooi om te horen! Dat betekent dat ik dus nog heel veel plezier ga hebben met deze lijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Lol, nogal een increase in reward opeens in de het voetbal toernooi :P
http://worldoftanks.eu/en...r/esport/football-cup-16/
van 3 dagen naar een jaar+type59 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:23
Nog een paar battles en ik kan een keuze maken tussen de Ru-251 en de Indien-Panzer.
Ik heb geen trek om met die SPIC nog eens 100.000 XP te grinden.

Wie van jullie heeft beide en kan mij een advies geven ?
Het maakt mij niet uit of het een light of een medium tank is.
Beide hebben sterke en minder sterke kanten.
Kanon, armor, snelheid, ik zie het verschil wel maar wat is nou voor jullie de doorslag gevende factor om voor een bepaalde tank te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-10 16:11
Kingsanity schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:09:

Het duurde bij mij erg lang voordat ik de M103 ging waarderen. Topgun is zeker aan te raden.
Verder had ik geloof ik eens de video van quicky baby gekeken, daar werd goed uitgelegd wat de sterke en zwakke punten zijn van de tank. Als je de sterke punten goed weet te benutten, dan kun je echt leuk meedraaien op tier 9. Een favoriet is het nooit echt geworden van mij.

T110E5 is echt een feest! *O*

Edit:
Nu ik even snel kijk was de video niet van quicky baby denk ik. Kan ook even niet zo snel vinden welke het wel was...
Het was in ieder geval een video die eerst uitgebreid de tank bespreek en vervolgens 1 of 2 potjes laat zien. Dat was vaak de vaste setup van zijn video's. Misschien weet iemand anders welke ik nu bedoel. O-)

[ Voor 17% gewijzigd door Kliko op 01-06-2016 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 19:31
E5 vind ik sinds de LFP armor fix/nerf totaal bagger. Alles gaat er doorheen en zelfs nog relatief grote kans op ammo rack. Ik heb dat ding al tijdje niet meer aangeraakt daardoor. In sommige battles 2x achter elkaar ammo racked door LFP. Enige pluspunt qua armor aan E5 is frontal armor... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
GreenEye schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:42:
Nog een paar battles en ik kan een keuze maken tussen de Ru-251 en de Indien-Panzer.
Ik heb geen trek om met die SPIC nog eens 100.000 XP te grinden.

Wie van jullie heeft beide en kan mij een advies geven ?
Het maakt mij niet uit of het een light of een medium tank is.
Beide hebben sterke en minder sterke kanten.
Kanon, armor, snelheid, ik zie het verschil wel maar wat is nou voor jullie de doorslag gevende factor om voor een bepaalde tank te kiezen.
'T is een beetje appels met peren vergelijken. Beide tanks leiden naar de Leo1, dus als dat je einddoel is maakt het niet zoveel uit. Ik ben zelf gegaan voor de RU-251, omdat ik die tank graag wilde hebben. De Indien Panzer is een beetje nutteloos geworden imho, omdat de RU nu dus ook naar de Leo1 gaat. En de Indien Panzer is een vrij middelmatige tank. Nergens echt goed in, maar ook niet slecht.

De RU-251 heeft veel potentie, maar het is wel een 'difficult to master' tank, vanwege zijn paper armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
huh? is de e5 generfd? Hij was toch juist per ongelluk gebuffed door HD change?

EDIT: ow je bedoelt de nerf uit 2015? Momenteel vind ik die LFP een zeer onbetrouwbare weakspot, net als de (door Hd remodeling per ongeluk gebuffte) cuppola...

[ Voor 50% gewijzigd door _Anvil_ op 01-06-2016 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 11-10 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

_Anvil_ schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 17:40:
huh? is de e5 generfd? Hij was toch juist per ongelluk gebuffed door HD change?

EDIT: ow je bedoelt de nerf uit 2015? Momenteel vind ik die LFP een zeer onbetrouwbare weakspot, net als de (door Hd remodeling per ongeluk gebuffte) cuppola...
En erna natuurlijk weer generfed :)

Maar imho is hij niet zwak, frontaal pantser is nog steeds zeer sterk. Alleen wanneer je bottom plate toch gepenetreerd wordt, is het inderdaad vaak ammorackcity...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
Mr_Size schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 17:40:
[...]

'T is een beetje appels met peren vergelijken. Beide tanks leiden naar de Leo1, dus als dat je einddoel is maakt het niet zoveel uit. Ik ben zelf gegaan voor de RU-251, omdat ik die tank graag wilde hebben. De Indien Panzer is een beetje nutteloos geworden imho, omdat de RU nu dus ook naar de Leo1 gaat. En de Indien Panzer is een vrij middelmatige tank. Nergens echt goed in, maar ook niet slecht.

De RU-251 heeft veel potentie, maar het is wel een 'difficult to master' tank, vanwege zijn paper armor.
Okee dan, dan ga ik voor de RU-251.
Maar als deze tank mij slecht bevalt... dan weet ik je te vinden op het slagveld jochie. Dan krijg je ervan langs. ;)

Maar ik kies hem ook vanwege de recente aanschaf van de LeKpz M 41 90 mm GF.
Kan ik natuurlijk goed gebruiken voor de crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Razorbite schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:40:
[...]

Oneens. Ik vind de T-20 fijner spelen dan de T-43. Comet heb ik nog niet gekocht, maar lijkt me een Crommie met testosteron injectie dus misschien dat die fijner is.
T20 is een t21 on steriods, een medium die je ook als light kunt spelen... Soort van, je hebt natuurlijk niet de camo voordelen van een light.

ACE zit op 1267, wat redelijk goed te doen is als je en damage en spotting weet te doen. 3e mark ligt op 1807.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
Die Ru-251 is stock nog erg log en traag.
En dat met een 75% crew... bah.

Kan niet wachten tot de crew weer 100% is.

Maar, hij zier er wel erg sexy en gestroomlijnd uit. :)

[ Voor 20% gewijzigd door GreenEye op 01-06-2016 20:39 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 14:41

ShockWave

Lost it somewhere

WOT500KYOUTUBE

voor wat gratis ingame spullen in wot voor de eerste 500.000 mensen die de code gebruiken.

[ Voor 54% gewijzigd door ShockWave op 01-06-2016 21:33 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:28
Vandaag was een best wel goeie dag, 2/3e van de potjes gewonnen, Ace in mijn T29, SPG15.1 gehaald, Stug IV unlocked en de Comet gekocht (en de dames daar in gezet). Comet is wel nog even wennen, zeker met die Cromwell turret en gun. Je doet zo weinig tegen een tier 9 dan.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Pfff, vandaag (vooral vanavond) was wel een beproeving weer zeg.

World..of..ARTIES!! Zoveel arties, echt de helft van de potjes 3 per kant. En zoveel XVM focus, bizar gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
Valt hier wel mee met arties. 25 battles,1 potje 3 arties gehad maar dat was het dan wel.
Normaal zijn het er 2 of zelfs minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
Mr_Size schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 23:19:
Pfff, vandaag (vooral vanavond) was wel een beproeving weer zeg.

World..of..ARTIES!! Zoveel arties, echt de helft van de potjes 3 per kant. En zoveel XVM focus, bizar gewoon.
Ik had m'n dagje vandaag ook niet... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
Nadat ik de laatste credits bij elkaar gereden had, heb ik mijn M103 kunnen kopen!

Even snel 1 potje gespeeld (ik heb het tweede kanon meteen met vrije xp ge-unlocked) en zo'n 3k damage kunnen doen en 1.9k damage geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
Meesterlijk !

Zojuist een saai potje gespeeld.
Spotte enkele tanks. (de gehele battle lang) totdat de artillerie ze eindelijk te pakken hadden.
Na de battle sprak ik met degene die niet geloofde dat ik hem de hele battle spotte.

Ik heb speciaal voor hem een replay geupload.

Daarna was hij erg stil. :P

Saaie potjes kunnen toch ook wel eens zeer vermakelijk zijn.
Mocht je de replay willen zien, hier kan je hem downloaden
http://wotreplays.com/sit...neye_nl-sp_hpanzer_ru_251

Afbeeldingslocatie: http://www.image-share.com/upload/3253/107m.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
GreenEye schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:38:
Die Ru-251 is stock nog erg log en traag.
En dat met een 75% crew... bah.

Kan niet wachten tot de crew weer 100% is.
Beginnen op t8 met een 75% crew? zou ik nooit doen, ook zonder gold zijn daar slimme manieren voor. bijvoorbeeld een crew eerst optrainen met een premium tank en/of low tier tank. Begin je op 90% (of 80 bij een ander type) en hopelijk wat camo skills. Geen 6th sense op een scout vind ik vanaf t6 ook echt een nogo, persoonlijk dan he.

In other news, in mn vorige clan hebben we behalve Nederlanders (en een verdwaalde zuid afrikaan) wat Britten, 2 daarvan maken ook youtube filmpjes van WoT.

Pettybo gebruikt tegenwoordig zn vriendin hierbij, erg grappig gedaan en goed gelukt IMHO:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1id8rrXoFGE]

Ik platoon regelmatig met hem, echt iemand die de tijd neemt om het spel en ook elke tank helemaal onder de knie te krijgen. Resultaat qua stats is ook indrukwekkend na slechts een paar duizend potjes.

[ Voor 3% gewijzigd door _Anvil_ op 02-06-2016 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gisteren nog een YouTube-held tegengekomen (toch, MrSize? :+ ). Alleen jammer dat de pot de verwachte afloop had. :P

Ik merk wel heel erg dat tier 9 een stuk onvergefelijker is dan lagere tiers. Het helpt ook niet dat m'n Cent 7/1 nog met de stock gun rondrijdt (nog 500 xp voor de Type B Barrel, maar ja, of dat nou zo'n upgrade is...). Nou ja, komt goed. Meer battles spelen, en meer hogere tiers spelen, het went vanzelf. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Gaius schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:31:
Gisteren nog een YouTube-held tegengekomen (toch, MrSize? :+ ). Alleen jammer dat de pot de verwachte afloop had. :P

Ik merk wel heel erg dat tier 9 een stuk onvergefelijker is dan lagere tiers. Het helpt ook niet dat m'n Cent 7/1 nog met de stock gun rondrijdt (nog 500 xp voor de Type B Barrel, maar ja, of dat nou zo'n upgrade is...). Nou ja, komt goed. Meer battles spelen, en meer hogere tiers spelen, het went vanzelf. :P
Het verschil barrel A en B is tegen verwachting in gigantisch, echt een goede gun die B, hogere rof lagere damage dan de top gun, maar zeker een goed alternatief icm de top Turret

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Gaius schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:31:

Mjah, jullie hadden de pech dat wij in T10 tanks rondreden en jullie in T9s. Bovendien ging jullie T10 heavy platoon full Yolo en daar hadden wij niet zoveel moeite mee :+ Jullie stonden nog vrijwel bovenaan qua dmg ook, dus what can u do ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat iemand me kan helpen:

Ik ben geaccepteerd in GoT2, en nu wil ik mij ook registreren op gatheringoftanks.nl forum. Bij de registratie staat de volgende vraag:

"Noem een huidig deputy commander van Gathering of Tanks:
Deze vraag is bedoeld om automatische registraties te voorkomen."

Wie is de Deputy Commander van Gathering of Tanks ( Ik heb een aantal namen geprobeerd van clan-officers zowel in GoT, als GoT2, maar die werken allen niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:37:
Hoop dat iemand me kan helpen:

Ik ben geaccepteerd in GoT2, en nu wil ik mij ook registreren op gatheringoftanks.nl forum. Bij de registratie staat de volgende vraag:

"Noem een huidig deputy commander van Gathering of Tanks:
Deze vraag is bedoeld om automatische registraties te voorkomen."

Wie is de Deputy Commander van Gathering of Tanks ( Ik heb een aantal namen geprobeerd van clan-officers zowel in GoT, als GoT2, maar die werken allen niet?
Probeer mijn naam eens? Of Quantor? Zou moeten werken, volgens de WoT clan info pagina zijn wij executive officers, dus het heeft blijkbaar een ander naampje :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:44:
[...]

Probeer mijn naam eens? Of Quantor? Zou moeten werken, volgens de WoT clan info pagina zijn wij executive officers, dus het heeft blijkbaar een ander naampje :P
Dat is heel raar, jullie hebben dezelfde rank, en jouw naam werkt niet, maar Quantor wel |:(

Ah well, het werkt nu, bedankt !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Terecht! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
patrickos85 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 17:18:
E5 vind ik sinds de LFP armor fix/nerf totaal bagger. Alles gaat er doorheen en zelfs nog relatief grote kans op ammo rack. Ik heb dat ding al tijdje niet meer aangeraakt daardoor. In sommige battles 2x achter elkaar ammo racked door LFP. Enige pluspunt qua armor aan E5 is frontal armor... :/
ok ik hap :+

imho is de E5 de beste tier X heavy in de game, ookal heb ik ze niet allemaal zelf gespeeld. de lower is helemaal niet betrouwbaar om te pennen en de cupola ook niet. Dit in combinatie met het feit dat je zeer precies moet richten, maakt het heel lastig om op een makkelijke en veilige manier dmg te doen tegen een e5,

Verder heeft de e5 redelijke dpm (volgens mij bijna het beste op een tier X heavy, 113 heeft iets hogere dpm uit mn hoofd) en is de tank zo mobiel dat het volgens WG de m48 patton overbodig maakt.

Als ik je stukje lees vermoed ik dat je toch zelf iets verkeerd doet, of dat je gewoon constant pech hebt in die tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 12-10 12:47
Vorst8 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:13:
[...]

T20 is een t21 on steriods, een medium die je ook als light kunt spelen... Soort van, je hebt natuurlijk niet de camo voordelen van een light.

ACE zit op 1267, wat redelijk goed te doen is als je en damage en spotting weet te doen. 3e mark ligt op 1807.
Waar haal je deze getallen vandaan?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
gotfurrr schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:27:
[...]

imho is de E5 de beste tier X heavy in de game, ookal heb ik ze niet allemaal zelf gespeeld. de lower is helemaal niet betrouwbaar om te pennen en de cupola ook niet.
Klopt, in de meeste tanks probeer ik niet eens meer de vookant van een
E5 te pennen, echt belachelijk icm de mobiliteit en andere voordelen die het ding heeft.

Als ik naar het 3d model kijk zie ik waarom, angle hem maar eens, zelfs de LFP loopt tot 300mm effective armor :F

http://tanks.gg/wot/tank/t110e5#tab:model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een trollding die ELC AMX, bounce ik daar in een potje even shells van IS3 en een ISU152. Echt wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Mr_Size schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:25:
[...]

Mjah, jullie hadden de pech dat wij in T10 tanks rondreden en jullie in T9s. Bovendien ging jullie T10 heavy platoon full Yolo en daar hadden wij niet zoveel moeite mee :+ Jullie stonden nog vrijwel bovenaan qua dmg ook, dus what can u do ;)
True, dat helpt niet. Ik had geen moment het idee dat ik iets aan de uitslag had kunnen veranderen. Sowieso denk ik niet dat ik met mijn tank naar die flank (waar ik hullie tegenkwam) had moeten rijden, maar ik wilde graag bij m'n platoonmaat in de buurt blijven en de laatste paar potten dat ik naar de andere flank was gegaan heb ik ook niks kunnen doen. Dus het was ook een beetje een experiment.

En ach, what can u do: toch nog ruim 800hp van Quantor af kunnen schieten en jou dankzij de derpiness van de gun op een haar na gemist. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

_Anvil_ schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 07:30:
[...]

Beginnen op t8 met een 75% crew? zou ik nooit doen, ook zonder gold zijn daar slimme manieren voor. bijvoorbeeld een crew eerst optrainen met een premium tank en/of low tier tank. Begin je op 90% (of 80 bij een ander type) en hopelijk wat camo skills. Geen 6th sense op een scout vind ik vanaf t6 ook echt een nogo, persoonlijk dan he.

In other news, in mn vorige clan hebben we behalve Nederlanders (en een verdwaalde zuid afrikaan) wat Britten, 2 daarvan maken ook youtube filmpjes van WoT.

Pettybo gebruikt tegenwoordig zn vriendin hierbij, erg grappig gedaan en goed gelukt IMHO:

[video]

Ik platoon regelmatig met hem, echt iemand die de tijd neemt om het spel en ook elke tank helemaal onder de knie te krijgen. Resultaat qua stats is ook indrukwekkend na slechts een paar duizend potjes.
Zeker een leuk filmpje, jammer dat hij niet regelmatig actief is, anders had ik hem gevolgd

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 19:31
gotfurrr schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:27:
[...]

imho is de E5 de beste tier X heavy in de game, ookal heb ik ze niet allemaal zelf gespeeld. de lower is helemaal niet betrouwbaar om te pennen en de cupola ook niet. Dit in combinatie met het feit dat je zeer precies moet richten, maakt het heel lastig om op een makkelijke en veilige manier dmg te doen tegen een e5,

Verder heeft de e5 redelijke dpm (volgens mij bijna het beste op een tier X heavy, 113 heeft iets hogere dpm uit mn hoofd) en is de tank zo mobiel dat het volgens WG de m48 patton overbodig maakt.

Als ik je stukje lees vermoed ik dat je toch zelf iets verkeerd doet, of dat je gewoon constant pech hebt in die tank
Er is een tijdje geleden kleine update geweest, waardoor de LFP significant minder bounced dan voorheen. Ik zal recentelijk nogmaals ermee spelen en kijken wat gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 11-10 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Het gaat zo een avond worden ey, ...
Ik ga wel wat hello kitty island adventure spelen dan...

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/i5eys1XZjU7FdKqdGQ9fwqqZ/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
GerGio schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:29:
[...]

Waar haal je deze getallen vandaan?
http://www.vbaddict.net/moe-marks-of-excellence en dan zoeken naar t20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-10 13:13

p0st

Dutch Reefer

Zo, die nieuwe Tier VII German Heavy ziet er best aardig uit, die gaat er zeker komen!

Oh en natuurlijk even een blauw QB shirtje besteld, kon het niet laten :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
p0st schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:16:
Zo, die nieuwe Tier VII German Heavy ziet er best aardig uit, die gaat er zeker komen!

[video]

Dit lijkt mij ook een leuke tank. Uitstekende gun op tier 7. Sowieso hou ik van de 88mm L71 in WoT O+ . En op de VK4503 heb je, als ik op tanks.gg kijk, een betere gun handling dan op de Tiger 1, alleen fors minder dpm. Deze gaat er zeker komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Gaius schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:51:
[...]

Dit lijkt mij ook een leuke tank. Uitstekende gun op tier 7. Sowieso hou ik van de 88mm L71 in WoT O+ . En op de VK4503 heb je, als ik op tanks.gg kijk, een betere gun handling dan op de Tiger 1, alleen fors minder dpm. Deze gaat er zeker komen. :)
Ik heb het filmpje nog niet bekeken maar hier en daar al wat diagonaal gelezen over de tank.

Dus een heavy met een goede gun, maar mediocre dpm en armor van papier right?

Weer zo'n snipende heavy dan zoals de Tiger? Ik blijf het toch een rare speelstijl vinden ... misschien moet ik ze binnenkort toch eens proberen want ooit wil ik de E75 en E100 in de garage.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Catscratch schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:56:
[...]

Ik heb het filmpje nog niet bekeken maar hier en daar al wat diagonaal gelezen over de tank.

Dus een heavy met een goede gun, maar mediocre dpm en armor van papier right?
Ik heb het filmpje ook nog niet bekeken, dus ik ben wel benieuwd naar de armor. Volgens tanks.gg even dik als de Tiger, maar dan geangled (iig aan de voorkant). Dus het zou wat beter moeten zijn. Maar goed, je hebt dan ook weer 100hp minder.

Oh, en de looks helpen ook mee natuurlijk, dit is een sexy tank. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Gaius op 03-06-2016 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Deze thuiswerkerd heeft t filmpje al wel bekeken :)

Looks is persoonlijk, maar vind hem niet zo sexy als veel andere duitsers (Panther, e75, e50 etc.)

Feitelijk is dit een soort tiger 2 proto. De hull is echter 100mm (niet 150 zoals bij de King tiger) maar dan sloped, je ziet QB ook het eea bouncen. De turret is echter 100mm flat zonder mantlet, dat doet de Tiger H dan weer beter.

QB geeft hoog op over de betere gunhandling (in ruil voor lagere DPM), maar ik vind die van de Tiger H ook al prima. Verder snap ik dat QB jubelt dat deze beter kan sidescrapen, maar met de Tiger H lukt me dat ook aardig (QB zegt dat het niet kan met de H, vanwege de platte hoeken die uitsteken)

Zelf vind ik de Tiger H leuker spelen dan de Tiger II, met 1500hp en mega DPM kun je ook aggressief spelen, alleen niet direct aan t begin van een potje.

Dit wordt weer een gevalletje premium net zo goed als de standard tank, zoals bij de IS2 en Bromwell.. ooit was toch het beleid dat een premium vergelijkbaar moest zijn met een half stock standard tank?

Wel leuk om een alternatief voor de Lowe te hebben, totaal onaantrekkelijke tank imho. Ik heb echter mn 3 Duitse hvy crews al opgetrained met de B2 (schaam, speel hem al een half jaar niet meer hoor O-) ) , dus ik ga hem niet kopen.
brid schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:48:
[...]
Zeker een leuk filmpje, jammer dat hij niet regelmatig actief is, anders had ik hem gevolgd
Hij heeft lang geen Wot gespeeld maar is weer begonnen, verder heeft ie nu eindelijk zn vriendin zo ver dat ze helpt met de filmpjes, toch een USP :)

[ Voor 17% gewijzigd door _Anvil_ op 03-06-2016 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:50

[video]

De nieuwe Franse Premium HT die eraan komt is ook sexy.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Gaius schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:51:
[...]

de enige reden dat ik zou overwegen om deze tank te halen is omdat ik af en toe met van die got scrublords platoon die tier 7 willen spelen en ik geen normale tier 7 tanks heb O-) :z

maar bedenk wel dat tier 7 hele nare matchmaking heeft, een stuk vervelender dan tier 6 of 8 imho.

In het filmpje van QB zie je ook maar 3 reviews, 2 als top tier en 1 als midtier. Hartstikke leuk ,maar geeft wel een vertekend beeld.

de AP en APCR pen is natuurlijk goed, maar dat is ook alles imho

succes in een tier 7 heavy vs elke willekeurige tier 9 tank. Tier 9 tanks roflstompen tier 7 tanks zo hard dat het bijna zielig is.

verder kijk ik zelf ook altijd of de tank te gebruiken is voor easy credits in strongholds, dan ben je dus al gebonden aan tier 6 of 8 tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kepro schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:25:
[...]

De nieuwe Franse Premium HT die eraan komt is ook sexy.
En de FCM eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:59
Dat is wel de bedoeling volgens mij. Te meer ook omdat de FCM preferenced matchmaking heeft.
Ik vraag me af of ze dit tijdig aangeven zodat ik de FCM nog kan kopen of dat ie van het ene op het andere moment uit de verkoop gaat....

WG kennende komt er een aftel-timer. Dus koop ik hem dan wel of als ie nog eens in de aanbieding komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
JulesvH schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:16:
[...]

WG kennende komt er een aftel-timer. Dus koop ik hem dan wel of als ie nog eens in de aanbieding komt.
En als de teller dan is afgelopen alsnog een laatste sale voor 30% minder, zo zijn ze ook wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]

Wanneer moet dat ding komen dan? In het filmpje heeft hij het over 'this friday' maar tot nu toe kwam enkel die M56 Scorpion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
gotfurrr schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:28:
got scrublords platoon die tier 7 willen spelen
-O- ik moest ze toch even dubbelen om ooit een 131, STB, grille en cgc te hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
"Hey ronny555_, you have a new follower!

Hottboymm
View Their Profile
Or click on this link: https://www.twitch.tv/hottboymm/profile "

Jawel mannen, de volgende Quickybaby, de Limburgse unicum die zo goed is dat ie zonder consumables of equipment speelt, volgt *mij* op twitch!

Probeer de afgunst aub een beetje te beteugelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
_Anvil_ schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:52:
"Hey ronny555_, you have a new follower!

Hottboymm
View Their Profile
Or click on this link: http://www.twitch.tv/hottboymm/profile"

Jawel mannen, de volgende Quickybaby, de Limburgse unicum die zo goed is dat ie zonder consumables of equipment speelt, volgt *mij* op twitch!

Probeer de afgunst aub een beetje te beteugelen :p
Idem hierzo. Ik denk dat ie ons mist. Heb zijn kanaal sinds de vorige keer toen we met een Aantal got-leden hem aan het bekijken en helpen waren niet meer geopend. Zal hem van het weekend nog eens aanmoedigen.

BRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
Is die M56 Scorpion nog wat ?
Ik zie hem namelijk niet zoveel in game en dus een indicatie dat die niet zo goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:28
GreenEye schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:18:
Is die M56 Scorpion nog wat ?
Ik zie hem namelijk niet zoveel in game en dus een indicatie dat die niet zo goed is.
Volgens mij is hij heel vaak niet te koop, dus zullen niet veel mensen zijn die hem hebben. Wat ik er van weet is het een TD met overal 1mm armor maar een gun die wel iets kan (voor een Amerikaanse TD).

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grand admiral Mause
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:48
M56 heb ik als US TD addict, maar voor een greenie als ik is hij het niet echt waard. Ik verwachtte een Glass cannon maar kreeg een glass pea shooter. Penetration is lekker en shell velocity ook maar de dmg per shot is echt laag. Geen mij dan maar de e25, ook een pea shooter maar voelt gewoon veel beter.

[ Voor 9% gewijzigd door grand admiral Mause op 03-06-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-10 13:13

p0st

Dutch Reefer

Dit is ook wel weer typisch hoor... Krijg dit mailtje, maar alleen op mijn originele account (Aquanton) en dus niet op het account waar ik mee speel (p0st) terwijl ik met beide de afgelopen tijd nog ingelogd heb....

http://worldoftanks.eu/en...U0mEpshq_49427_597908_155

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-07 18:30

G3n3t!cs

U Mad Bro?

p0st schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 18:23:
Dit is ook wel weer typisch hoor... Krijg dit mailtje, maar alleen op mijn originele account (Aquanton) en dus niet op het account waar ik mee speel (p0st) terwijl ik met beide de afgelopen tijd nog ingelogd heb....

http://worldoftanks.eu/en...U0mEpshq_49427_597908_155
Wees blij jij krijgt tenminste nog wat ik had niks

En wie heeft vandaag de jostiband Wot laten spelen man man man wat een drama teams.

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gotfurrr
review filmpje van/over etitus in zn t54. Heb wat microfoon filters eroverheen gegooid, stem klinkt supervaag nu, maar hopelijk wel beter verstaanbaar. Verbaas me nog steeds over wat youtube met videokwaliteit doet (hallo pixels |:( )

[YouTube: https://youtu.be/wvKO95QrPSQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
G3n3t!cs schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 22:35:
[...]

Wees blij jij krijgt tenminste nog wat ik had niks

En wie heeft vandaag de jostiband Wot laten spelen man man man wat een drama teams.
Het is weer weekeeeend !!!
Dan komen al die rode smurfen weer online. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
GreenEye schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 23:26:
[...]

Haha vanavond was ik er zelf een :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bal130
Nice replay pack weer!

Eerste game was waarschijnlijk nog meer uit te halen geweest als die IS-7 snel was uitgeschakeld voordat de E100 boven kwam. Fout die ikzelf volgensmij ook nog wel eens maak is 'te vroeg' wegrijden om zelf te surviven terwijl als ik misschien had meegeholpen we nog hadden kunnen winnen.

Tweede punt wat ik zelf ook wat meer zou moeten doen is sidescrapen in mediums...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:05

Rianata

Have you played Atari today?

gotfurrr schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 23:26:
review filmpje van/over etitus in zn t54. Heb wat microfoon filters eroverheen gegooid, stem klinkt supervaag nu, maar hopelijk wel beter verstaanbaar. Verbaas me nog steeds over wat youtube met videokwaliteit doet (hallo pixels |:( )
Valt me nog vaak op hoe weinig mensen weten dat de linker 'commander's hatch' en rechts als je tegenover een SP staat helemaal geen hitbox heeft, oftewel daar doe je nooit damage :+ zie:

http://tanks.gg/wot/tank/t26e4#tab:model

Je gaat dus inderdaad altijd voor de rechter 'commander's hatch' of 'observation device' en dus links als je tegenover een SP staat. Daar is het minst gearmourde stuk slechts 50mm!!! 8)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
Dank Gotfurrr voor de review tot zo ver! Ik ben ook erg benieuwd naar de rest. Over je youtube video kwaliteit, heb je motion blur in game aan staan? Het lijkt namelijk alsof dat niet goed gecaptured wordt. Hier nog wat commentaar van hoe ik dingen beleefde:

Wat je heel terecht opmerkt is dat ik in de eerste game is dat ik op A0 B0 langer had kunnen hulldown had kunnen schieten. Hull down staan vind ik (shame on me) nog steeds erg lastig, en vandaar dat ik dat waarschijnlijk ook niet zo gebruik.

Dat zie je ook early game 2 weer. Die grille ram is overigens mijn ram missie zag ik na de pot :P

In game 3 zie je inderdaad echt die max zoom. Ik zal eens kijken of ik de gevoeligheid wat lager kan zetten van mijn muis en dan minder ver in te zoomen.

Game 4, dat schot op de SP was op de turret ring bedoeld, maar hij keek een beetje naar beneden :( Cheeks moet ik nog vaker op schieten ja.

Naast het terugkerende gebrek aan hull down is het niet sidescrapen ook iets wat je vaak noemt. In tanks met side armor(heavies en zwaar bepanserde mediums) zou ik dat misschien wel gedaan hebben. In dit soort meds lukt het nooit zo, waarschijnlijk omdat ik over angle voor mijn gevoel.

Wat ik voornamelijk meeneem is:
-Sommige spots/routes die je aanwijst
-Leer de freaking mechanics van hulldown staan nou eens een keer Titus
-sidescrapen met tanks zonder side armor.

Ik denk dat die drie gecombineerd het 4e punt van DPM actiever gebruiken al een heel eind zal helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User

[video]
Met welke settings encode jij de video?

Also, ik krijg ook weer wat kriebels om een video te maken. :P
Iemand, stuur een zooi replays naar mij en misschien dat ik er een video van maak. :+

[ Voor 15% gewijzigd door User op 04-06-2016 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
User schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 09:12:
[...]
Met welke settings encode jij de video?

Also, ik krijg ook weer wat kriebels om een video te maken. :P
Iemand, stuur een zooi replays naar mij en misschien dat ik er een video van maak. :+
Dxtory@1080p@60fps. Dan ziet het er gewoon uit als ingame kwaliteit. Die file van 50gig gooi ik door handbrake en hou ik een file over van rond de 3 gig. Die files plak ik achter elkaar met avidemux. Nu ik dit type denk ik dat het komt omdat het dus te vaak gerenderd wordt wellicht. Maar om nou 50gig files op youtube te gooien, dan issie een dag bezig op youtube om te renderen. Verlies in kwaliteit is echt absurd nu.

Leuk dat het je iig motiveert om ook filmpjes te maken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
iTitus schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 01:16:
Dank Gotfurrr voor de review tot zo ver! Ik ben ook erg benieuwd naar de rest. Over je youtube video kwaliteit, heb je motion blur in game aan staan? Het lijkt namelijk alsof dat niet goed gecaptured wordt. Hier nog wat commentaar van hoe ik dingen beleefde:

Wat je heel terecht opmerkt is dat ik in de eerste game is dat ik op A0 B0 langer had kunnen hulldown had kunnen schieten. Hull down staan vind ik (shame on me) nog steeds erg lastig, en vandaar dat ik dat waarschijnlijk ook niet zo gebruik.

Dat zie je ook early game 2 weer. Die grille ram is overigens mijn ram missie zag ik na de pot :P

In game 3 zie je inderdaad echt die max zoom. Ik zal eens kijken of ik de gevoeligheid wat lager kan zetten van mijn muis en dan minder ver in te zoomen.

Game 4, dat schot op de SP was op de turret ring bedoeld, maar hij keek een beetje naar beneden :( Cheeks moet ik nog vaker op schieten ja.

Naast het terugkerende gebrek aan hull down is het niet sidescrapen ook iets wat je vaak noemt. In tanks met side armor(heavies en zwaar bepanserde mediums) zou ik dat misschien wel gedaan hebben. In dit soort meds lukt het nooit zo, waarschijnlijk omdat ik over angle voor mijn gevoel.

Wat ik voornamelijk meeneem is:
-Sommige spots/routes die je aanwijst
-Leer de freaking mechanics van hulldown staan nou eens een keer Titus
-sidescrapen met tanks zonder side armor.

Ik denk dat die drie gecombineerd het 4e punt van DPM actiever gebruiken al een heel eind zal helpen.
Sidescrapen in een med is geen garantie op geen damage natuurlijk, maar in veel gevallen heb je iig nog de kans dat een schot je tracks raakt. Sidearmour hebben de meeste niet of worden overmatched. Ook is het profiel wat ze zien kleiner of kan je half hull down staan.

Het zijn de kleine dingen die je kan verbeteren, de sessie zelf iz natuurlijk erg goed - 3.5k average damage over tien games op tier 9. Dus soms klinkt mn commentaar misschien wat mierenneukerig (lel) maar wat ik al zei, kleine dingen zorgen er wellicht voor dat je gemiddeld misschien 1 tot 2 schoten per game meer kan doen, wat volgens mij bijna een stijging is in wn8 van bijv 2200 naar 3k.

Verder, neem mijn commentaar niet als absolute enige waarheid. Bepaal gewoon zelf waar je het mee eens/oneens bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
gotfurrr schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 09:32:
[...]

Dxtory@1080p@60fps. Dan ziet het er gewoon uit als ingame kwaliteit. Die file van 50gig gooi ik door handbrake en hou ik een file over van rond de 3 gig. Die files plak ik achter elkaar met avidemux. Nu ik dit type denk ik dat het komt omdat het dus te vaak gerenderd wordt wellicht. Maar om nou 50gig files op youtube te gooien, dan issie een dag bezig op youtube om te renderen. Verlies in kwaliteit is echt absurd nu.

Leuk dat het je iig motiveert om ook filmpjes te maken:)
Welke codec gebruik je in Dxtory en wat zijn je encode settings in Handbrake? Ik gebruik zelf de Lagarith lossless codec in Dxtory. Mijn Handbrake settings heb je vrij weinig aan omdat ik op lagere kwaliteit moet ivm mijn bagger uploadsnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
User schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 09:41:
[...]
Welke codec gebruik je in Dxtory en wat zijn je encode settings in Handbrake? Ik gebruik zelf de Lagarith lossless codec in Dxtory. Mijn Handbrake settings heb je vrij weinig aan omdat ik op lagere kwaliteit moet ivm mijn bagger uploadsnelheid.
Zit nu ergens ver weg van mn pc, maar volgens mij gebruik ik ook lagarith codec en in handbrake quicksync of x264 op kwaliteit 10. Ik vermoed dat het wel eens aan avidemux kan liggen. De grootte van de bestanden maakt me voor uploaden niet uit aan mijn kant, maar youtube is gewoon traag met uploads en renderen

Met obs naar disk recorden kan ook, ik denk dat ik dat de volgende keer ff probeer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JulesvH

[video]
Kwaliteit is op mijn telefoon niet storend. Je bent prima te verstaan.
Waar ik veel van leer is positionering. (Ik zit pas op 3k battles) Zowel van de tank (het sidescrapen) maar meer nog waar de goede plekken op de verschillende maps zich bevinden alsook waar je het beste in het begin naar toe kunt rijden.

Thanks again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De teams zijn weer om te huilen, de 3x xp grinds willen natuurlijk totaal niet lopen omdat tomatenteam na tomatenteam het weet te verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
De enige constante in het team ben jij, ergo...

:+

[ Voor 8% gewijzigd door User op 04-06-2016 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
User schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 11:32:
De enige constante in het team ben jij, ergo...

:+
Volgens mij had je een filmpje dat je wilde posten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
gotfurrr schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 09:38:
Het zijn de kleine dingen die je kan verbeteren, de sessie zelf iz natuurlijk erg goed - 3.5k average damage over tien games op tier 9. Dus soms klinkt mn commentaar misschien wat mierenneukerig (lel) maar wat ik al zei, kleine dingen zorgen er wellicht voor dat je gemiddeld misschien 1 tot 2 schoten per game meer kan doen, wat volgens mij bijna een stijging is in wn8 van bijv 2200 naar 3k.

Verder, neem mijn commentaar niet als absolute enige waarheid. Bepaal gewoon zelf waar je het mee eens/oneens bent ;)
Het is super waardevol. Deze sessie was namelijk een 3,5k average, maar dat doe ik echt niet elke keer. Vandaar dat ik ook zei dat het wel een erg goede sessie is waar misschien minder van te leren viel. Gelukkig komen er nog wat faal games in games 5-10 :P

Nou moet ik wel zeggen dat bijv in een heavy het spel er zo anders uit ziet. Misschien voor een andere keer als je interesse hebt O-) , of User, zocht jij nog een replay pack :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
2crashandburn schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 13:03:
[...]

Volgens mij had je een filmpje dat je wilde posten. ;)
Klopt, maar dan krijg ik 35 ton beton in de voortuin. :-(
iTitus schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 13:23:
Nou moet ik wel zeggen dat bijv in een heavy het spel er zo anders uit ziet. Misschien voor een andere keer als je interesse hebt O-) , of User, zocht jij nog een replay pack :P?
Jawohl.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr_Size
Nog meer T-54 gameplay, mooi lesje sidescrapen ook voor Titus ;)

Ben het grotendeels met Tiegul eens qua commentaar, behalve bij de 1e game. Er is maar 1 arty ja, maar het is wel een GC en je moet er vanuit gaan dat hij ALTIJD op jou aimed. Ik was daar ook niet blijven peaken, want ik was geheid ge-artied. Maar goed, XVM zal daar ook wel een rol in spelen :+
Bovendien was Titus daar niet top tier en had hij een IS-7 en E-100 tegenover zich, met niet super veel support aan zijn zijde. Dus ik kan me goed voorstellen dat hij voorzichtig was en had ws hetzelfde gedaan. Wel had hij idd die IS-7 moeten killen samen met de E-100 (de enige support die hij had zo'n beetje), dan was de hill wellicht niet verloren gegaan en had de pot nog gewonnen kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Wat is er mis met dit plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JbiRjCa.jpg

Beide waren Mastery badge 1st class. :S

Edit: LOL!!! en nu een 519 xp 3rd class. XD

[ Voor 15% gewijzigd door 2crashandburn op 04-06-2016 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Schiet je EINDELIJK iemand in de fik, moet je de damage nog.

Crit
Crit
Bounce
Crit
Bounce
Bounce
Crit

etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
lol die fik missie, die moet je echt per ongeluk halen. Try harden werkt niet :+

Ook legit: 3,1K dmg, 4 kills, 100 decap punten in de WZ 131.. Dikke ace zou je zeggen toch?

F*cking 1st class, ook best wel weinig base XP, 1268 maar. HOE DAN WG??? 8)7 Al mijn dmg zelf gespot, enige nadeel is dat het veel T6 en T7 tanks waren waar ik op mocht farmen..

[ Voor 16% gewijzigd door Mr_Size op 04-06-2016 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:45

jdh009

FP ProMod
Mr_Size schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 15:27:
lol die fik missie, die moet je echt per ongeluk halen. Try harden werkt niet :+

Ook legit: 3,1K dmg, 4 kills, 100 decap punten in de WZ 131.. Dikke ace zou je zeggen toch?

F*cking 1st class, ook best wel weinig base XP, 1268 maar. HOE DAN WG??? 8)7 Al mijn dmg zelf gespot, enige nadeel is dat het veel T6 en T7 tanks waren waar ik op mocht farmen..
Je komt iets minder dan 100xp te kort volgens VBA , zuur maar gezien hoe jij speelt zul je hem wel halen :P Hoeveel spotting damage had je trouwens?

Klopt het trouwens dat je tegenwoordig niet meer dan 100 decap points kan krijgen? Heb in mijn vorige sessie 3x precies 100 decap points in een game waarvan ik bijna zeker weet dat 1 er zeker meer had dan 100.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:27

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Weet iemand een goede, werkende zoom-mod ? De mod in OMC-modpack is eruit gesloopt, en 'scope zoom mod' van Artasan krijg ik niet werkend. En zonder zoom-mod spelen vind ik niks. (sorry, puristen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
garathane schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 15:57:
Weet iemand een goede, werkende zoom-mod ? De mod in OMC-modpack is eruit gesloopt, en 'scope zoom mod' van Artasan krijg ik niet werkend. En zonder zoom-mod spelen vind ik niks. (sorry, puristen)
Ik neem aan dat je de zoom in mod bedoelt? Of zoom out?
Anyway.. voor de zoom in zie deze screenshot.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JMzp553.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door wsLy op 04-06-2016 16:01 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:27

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Die is aangevinkt, maar ik kom desondanks niet verder dan de voorkant van de loop van de tank. Zeker voor TD's werkt dat niet.

edit: en ook nog verder kijken...daar staat iets over 'shift'.....en dat werkt dus wel.... 8)7
edit 2: al werkt het minder prettig dan eerst, met je scroll-wieltje

[ Voor 41% gewijzigd door garathane op 04-06-2016 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Je kan nog gewoon met je scroll-wiel inzoomen hoor als je die optie uitvinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
garathane schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 16:03:
Die is aangevinkt, maar ik kom desondanks niet verder dan de voorkant van de loop van de tank. Zeker voor TD's werkt dat niet.

edit: en ook nog verder kijken...daar staat iets over 'shift'.....en dat werkt dus wel.... 8)7
edit 2: al werkt het minder prettig dan eerst, met je scroll-wieltje
Uhm.. die functie heeft voor zover altijd al in het spel gezeten... ik heb namelijk altijd gehad dat ik gewoon met mijn scrollwieltje in en uit sniperview kon gaan.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
jdh009 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 15:56:
[...]

Je komt iets minder dan 100xp te kort volgens VBA , zuur maar gezien hoe jij speelt zul je hem wel halen :P Hoeveel spotting damage had je trouwens?

Klopt het trouwens dat je tegenwoordig niet meer dan 100 decap points kan krijgen? Heb in mijn vorige sessie 3x precies 100 decap points in een game waarvan ik bijna zeker weet dat 1 er zeker meer had dan 100.
Nou, ik ga hem zeker niet halen. Als dit al geen ace is... De meeste games kan je geen reet omdat je teamgenoten allemaal zitten te kwijlen ipv de game te spelen. Mag al blij zijn als ik 1000 dmg doe. Deze game was goddelijke MM: 2 T8's per kant waarvan ook nog 1 arty. rest was T7 en T6, natuurlijk ideaal voor zo'n tank. En heb er ook optimaal van geprofiteerd, 1 van de T8s meerdere malen ge decapped voor maximale XP (eigen spot). Had heel weinig ass dmg, omdat ik alle dmg zelf deed..
En idd kan je niet meer dan 100 decap points halen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
Mr_Size schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 13:46:
Nog meer T-54 gameplay, mooi lesje sidescrapen ook voor Titus ;)

[video]

Ben het grotendeels met Tiegul eens qua commentaar, behalve bij de 1e game. Er is maar 1 arty ja, maar het is wel een GC en je moet er vanuit gaan dat hij ALTIJD op jou aimed. Ik was daar ook niet blijven peaken, want ik was geheid ge-artied. Maar goed, XVM zal daar ook wel een rol in spelen :+
Bovendien was Titus daar niet top tier en had hij een IS-7 en E-100 tegenover zich, met niet super veel support aan zijn zijde. Dus ik kan me goed voorstellen dat hij voorzichtig was en had ws hetzelfde gedaan. Wel had hij idd die IS-7 moeten killen samen met de E-100 (de enige support die hij had zo'n beetje), dan was de hill wellicht niet verloren gegaan en had de pot nog gewonnen kunnen worden.
Wat een goede game size!!! Laat precies zien wat ik met het sidescrape verhaal bedoel in meds, mooie timing d:)

Edit: ik neem zelf ook altijd clutchbraking als skill voordat ik smoothride ofzo kies op dit soort meds

[ Voor 4% gewijzigd door gotfurrr op 04-06-2016 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:48

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

GreenEye schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 23:26:
[...]
Idd, wel mooie potjes gehad, echter 70% van de tijd verloren. :/

Whatever.

Pagina: 1 ... 34 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).