gotfurrr schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:47:
Nieuw filmpje gemaakt, heb geprobeerd er wat sneller doorheen te gaan, maar wellicht dat het nog wat traag aanvoelt allemaal. Feedback welkom weer, het is nog steeds ff wennen en kijken wat handig is
Ik denk dat ik filmpjes maak van maximaal 20 minuten en dat ik ook ga afwisselen met tank/speler.
De videokwaliteit is echt .... matig, ik geef youtube de schuld in dit geval. Het geluid van mn stem is ook enorm brak, dit ga ik voorlopig echter niet fixen omdat dit een driver/mb probleem is (voorlopig).
[
video]
Late reply, thanks voor de feedback op mijn replays!
#1 El Halluf
Normaal gezien één van de leukere maps, maar tegenwoordig weet ik niet meer goed hoe ik het beste uit m'n IS-7 daar kan halen. En dat zie je hier ook in deze replay. Prutsen omdat ik echt geen idee heb waar ik het beste naar toe kan.
Doorrijden naar het uiterste punt heeft me al duur komen te staan. Als je pech hebt tijdens het oversteken van het open stuk kan je HP al gehalveerd zijn. Da's wel mijn normale tactiek.
En dan sta je daar op A1. Peek-a-boo spelen? Niet echt een optie, want meestal staan ze te wachten op je. Sidescrapen? Ik weet het niet meer. Zoals hier is het geen goed idee, want ze knallen los door je UFP. Maar soms werkt het dan wel, zoals je op deze replay van mij kunt zien:
Of had ik hier geluk?
Wat is dan de beste techniek? Met meerdere op A1 staan en de andere als meat-shield gebruiken? Redelijk laffe techniek imho ...
Ik ben ondertussen ook de T110E5 lijn aan het grinden. Het valt me op dat de T29 en T32 op dat vlak veel makkelijk zijn. Sidescrapen gaat als een zonnetje of je gaat op de heuvel op de 2 lijn en gebruikt je gun depression ten volle.
#2 Tundra
Domme zet van mij om toch koppig daar te blijven hangen. Normaal als de heavy verdeling goed is, doe ik het erg goed op de 1 lijn. Genoeg heuvels om hull down m'n ding te doen.
De andere 2 replays moet ik nog rustig eens bekijken ... momenteel niet zo veel tijd.