[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.040 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-10 13:13

p0st

Dutch Reefer

Okars schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 06:55:
[...]

Hee, hij geeft de naam van de Churchill III niet weer in-battle... ;(
Dank voor de melding, de maker van de icoontjes heeft het nog niet gefixt dus heb ik ze zelf maar even gemaakt en toegevoegd in v3 :)

Update v3 van p0st_m0ds voor 9.15

Forum Link: http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/381061-
Directe Link: http://p0st.nl/mods/p0st915v3.zip

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 12:04
Nieuw filmpje gemaakt, heb geprobeerd er wat sneller doorheen te gaan, maar wellicht dat het nog wat traag aanvoelt allemaal. Feedback welkom weer, het is nog steeds ff wennen en kijken wat handig is ;)

Ik denk dat ik filmpjes maak van maximaal 20 minuten en dat ik ook ga afwisselen met tank/speler.

De videokwaliteit is echt .... matig, ik geef youtube de schuld in dit geval. Het geluid van mn stem is ook enorm brak, dit ga ik voorlopig echter niet fixen omdat dit een driver/mb probleem is (voorlopig).

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mr_N5-R5iMs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

OK, nu ben ik echt klaar met 9.15... Inmiddels loopt mijn client voor de derde keer dusdanig vast dat alleen een reinstall nog de boel open kan breken. Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n onstabiele game gezien als WoT nu is!
:( :(

EDIT:
Vbaddict blijkt de boosdoener te zijn. Specifieker: de Batlle Results Retriever (BRR). Zie:
http://forum.worldoftanks...pdating-crew-please-read/

[ Voor 29% gewijzigd door Edmin op 27-05-2016 18:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:45
@Gotfurrr, nice. Vind het fijn luisteren en het pauzeren, free cam, en even tekenen is erg fijn.
Nog 1 tip, installeer de grote minimap mod met left control. Dan kan je net even wat makkelijker je punt maken met je muis ;)
Dat ziet er dan ongeveer zo uit: http://asylum-inc.net/WoT/firebeard_xvm_map.jpg
Als ik FC zit ik soms minuten lang met een grote minimap op mijn beeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
gotfurrr schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:47:
Nieuw filmpje gemaakt, heb geprobeerd er wat sneller doorheen te gaan, maar wellicht dat het nog wat traag aanvoelt allemaal. Feedback welkom weer, het is nog steeds ff wennen en kijken wat handig is ;)

Ik denk dat ik filmpjes maak van maximaal 20 minuten en dat ik ook ga afwisselen met tank/speler.

De videokwaliteit is echt .... matig, ik geef youtube de schuld in dit geval. Het geluid van mn stem is ook enorm brak, dit ga ik voorlopig echter niet fixen omdat dit een driver/mb probleem is (voorlopig).

[video]
Als ik je een tip mag geven van iemand die iets minder goed hoort.
Namelijk als je praat is het alsof dat het op de achtergrond is en voor mij moeilijk verstaanbaar.
Ik zou aanraden om te proberen dit iets meer helder te krijgen en ook het ingame geluid iets zachter zetten want dit stoor redelijk als je aan het praten bent en zeker als je tips wil geven aan de kijkers.
De manier waarop Size praat is voor mij perfect als je een voorbeeld wil hebben :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
nvidia666 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 18:41:
[...]

Als ik je een tip mag geven van iemand die iets minder goed hoort.
Namelijk als je praat is het alsof dat het op de achtergrond is en voor mij moeilijk verstaanbaar.
Ik zou aanraden om te proberen dit iets meer helder te krijgen en ook het ingame geluid iets zachter zetten want dit stoor redelijk als je aan het praten bent en zeker als je tips wil geven aan de kijkers.
De manier waarop Size praat is voor mij perfect als je een voorbeeld wil hebben :)
Mn microfoon klinkt nu heel dof omdat de ruis eruit gefilterd wordt, als ik dat niet doe dan hoor je een constante white noise maar is het stemgeluid wel helder. Dit is een driver issue, fix het binnenkort en dan is het hopelijk ook voor jou beter verstaanbaar (sowieso voor iedereen :))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
De video voelt idd wat sneller aan, zowel doordat je over de team setups spreekt als Kattekrab al aan het rijden is en natuurlijk door het fast-forwarden. Met name in de eerste replay op El Halluf spoelde je op de perfecte momenten door vond ik.

Zoals je zelf al zegt zou het op sommige momenten nog iets sneller kunnen (in het begin van de Tundra-replay bijv.), maar goed, het belangrijkste blijft natuurlijk dat je duidelijk kunt maken wat je wilt maken in die tijd, en wat dat betreft vond ik de momenten waarop je pauzeerde of de vrije camera gebruikte zeker een meerwaarde!

En ja, als je 4 replays in video's van rond de 20 min. kunt krijgen lijkt me dat perfect! Als je dan ook nog de geluidsissues hebt gefixed, worden de video's zeker erg prettig (en leerzaam) om te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-09 13:10

[video]
Door dit soort filmpjes te kijken kan ik zeker veel leren! Hele fijne manier waarop je uitlegt.
Het enige is inderdaad zoals andere al zeggen dat het stemgeluid soms wat moeilijk te verstaan is, maar daar komt een fix voor zeg je al.

In ieder geval; ga zo door!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Okars schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:00:
[...]

Mijn pad door tiers 7, 8 en 9 voeren in eerste instantie via de medium en heavy tanks dus het zal nog wel even duren voor ik de TD's ga doen. Ik denk dat ik maar eens een week of twee exclusief met de SU-100 en de Jackson ga spelen, om te kijken of ik op beiden twee sterren kan krijgen en die missie te halen.

En daarna LT-15... :-(
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hUeLtKU.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Okars schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 23:37:
[...]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

[afbeelding]
Grats! Weer een vrouwtje erbij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Gaius schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 23:40:
[...]

Grats! Weer een vrouwtje erbij. :P
Echt ook 3020 damage gedaan :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-07 18:30

G3n3t!cs

U Mad Bro?

Victory!
Battle: Siegfried Line
Vehicles: KV-5
Experience received: 11.138 (x3 for the first victory each day)
Credits earned: 162.785
Battle achievements: High Caliber, Confederate, Steel Wall, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Repairs: -8 538
Ammunition: -7 830
Total: 146 417 WN8: 16 037 (100)

Wauw 6 k dmg

KV5 OP Confirmed

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-10 11:44
woh, 146k credits! dat schiet lekker op :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstandig om nu gold te gebruiken voor omzetten van Free XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gebeurt er als je 0 credits hebt en je speelt een game waarin je credits zou verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:50:
Wat gebeurt er als je 0 credits hebt en je speelt een game waarin je credits zou verliezen?
Krijg je je wrak van je tank terug in de garage. totdat je credits hebt om hem te repairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
XBladee schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:58:
[...]

Krijg je je wrak van je tank terug in de garage. totdat je credits hebt om hem te repairen.
Dit. En je ammo en consumables worden niet bijgevuld.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Het was je blijkbaar niet opgevallen dat ik onderweg naar die t-54 weer teruggeswitched was naar AP. Uiteindelijk geen enkele heat shell gebruikt. Maar die AP shells zijn echt super duur, vandaar de hoge ammo resupply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:18
Jezus.... Decha pls..

http://oddshot.tv/shot/dechapl-20160528183248481

[ Voor 11% gewijzigd door bal130 op 28-05-2016 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een buggy update 9.15

Begin deze week telkens eengame crash bij elke Victory. Nu wanneer ik sterf en als spectator naar allies kijk freezed heel het beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Laatst online: 22:37

Roozzz

Plus ultra

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2016 @ 14:54:

Begin deze week telkens eengame crash bij elke Victory. Nu wanneer ik sterf en als spectator naar allies kijk freezed heel het beeld.
Een kwalitatief uitermate teleurstellende update ja. Nadat ik ben doodgaan -> back to garage = connection to server interrupted. Schakelen in spectatormode = freeze + 50% kans op connection to server interrupted, 50% op het eindigen in de garage. Ideaal :X

Gisteren nergens last van, vandaag dramatisch...

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:28

Ik heb ook last van die spectator modde bug. Kan me niet herinneren dat ik er gisteren last van had, maar goed. Gaat weer lekker daar :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Is dit allemaal vanilla of niet? Zelf heb ik alleen last van crew members die af en toe een spraakgebrek hebben oh ja en heb nog steeds het idee dat af en toe 6th sense niet goed werkt of heeeeeel erg traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
gotfurrr schreef op zondag 29 mei 2016 @ 16:14:
Is dit allemaal vanilla of niet? Zelf heb ik alleen last van crew members die af en toe een spraakgebrek hebben oh ja en heb nog steeds het idee dat af en toe 6th sense niet goed werkt of heeeeeel erg traag
Met de modpack van p0st. Verder ook ATS van de Active Dossier Uploader van vbaddict aan staan. Als ik BRR ook aan zet daarvan dat wil WoT helemaal niet meer.

Nu je het zegt, die crews zijn inderdaad niet altijd even spraakzaam.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Laatst online: 22:37

Roozzz

Plus ultra

gotfurrr schreef op zondag 29 mei 2016 @ 16:14:
Zowel vanilla als met post's modpack. 6th sense verdenk ik ook regelmatig van het niet werken...

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Laatst online: 08-10 10:22

Ik gebruik zelf Aslain's mod installer. Maar heb heel vaak aan het eind van de battle dat ik een black screen krijg als ik terug moet naar garage. Kan alleen het WoT process stoppen dan :(

Edit: problem solved!
XMQP uitzetten in de settings op XVM website

[ Voor 7% gewijzigd door Dweebus op 29-05-2016 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Ik denk dat je iig ff vanilla moet spelen voordat je claimed dat 9.15 buggy is. Natuurlijk kan het zo zijn dat ook vanilla de game crashed, maar dan heb je iig alle mods uitgesloten als oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hetzelfde, met mods continu framedropes naar rond de 20fps en dat hij vastloopt als je weer naar de garage wou. Nu alle mods eraf gegooid en weer vloeiend 50-60fps. Blijf het wel vreemd vinden want met 9.14 had ik nagenoeg zelfde fps met mods. Heb al diverse geprobeerd maar allemaal hetzelfde resultaat.

Zit even te twijfelen Mutz wel of niet kopen.....

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2016 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:48

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

12 potjes gedaan, winrate van 88%. (2700 wn8) Ging best lekker moet ik zeggen.
Heb eindelijk de Stug V binnen, moet nog 1 missie de LT15. Dan kan ik mn Skoda T25 vullen met 5 vrouwen. :+

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
[b]
Zit even te twijfelen Mutz wel of niet kopen.....
Yolo ;)

Trouwens wat zijn de grote voordelen van vrouwelijk tankcrew ?

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:45

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Vrouwen zijn volgens mij meer thuis in een Mutz :P

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
smallblock schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:07:
Vrouwen zijn volgens mij meer thuis in een Mutz :P
Oké zeer nuttig antwoord ... _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
Eigenlijk best wel een drama avond. Totdat ik ineens per ongeluk de incinerator missie haalde door een 113 in de fik te schieten met mijn Leo1. Vlak daarvoor al missie 8 gehaald van de meds, dus ben nu toe aan de laatste missie van de meds voor de Obj 260. Werd eens tijd :+

En de laatste game van de avond was helemaal epic:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/U0QN0MWv7dzlLll9CqujPh87/thumb.jpg

Pas mijn 3e Kolobanovs volgens mij :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
Harmen schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:16:
12 potjes gedaan, winrate van 88%. (2700 wn8) Ging best lekker moet ik zeggen.
Heb eindelijk de Stug V binnen, moet nog 1 missie de LT15. Dan kan ik mn Skoda T25 vullen met 5 vrouwen. :+
Vanaf tier 8 (of 9)zijner nog maar 4 crewmembers nodig in die lijn. Ik raad dan ook aan niet meer dan 4 vrouwtjes te investeren in die lijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-10 13:13

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:49:
Eigenlijk best wel een drama avond. Totdat ik ineens per ongeluk de incinerator missie haalde door een 113 in de fik te schieten met mijn Leo1. Vlak daarvoor al missie 8 gehaald van de meds, dus ben nu toe aan de laatste missie van de meds voor de Obj 260. Werd eens tijd :+

En de laatste game van de avond was helemaal epic:

[afbeelding]

Pas mijn 3e Kolobanovs volgens mij :D
Die laatste pot was inderdaad vrij episch, netjes afgemaakt haha, zo hoort het!

Overigens ook een update van mijn modpackje, link in signature :)

- Updated XVM to fix crashes after game
--Added 6th Sense sound
--Please disable XMQP at http://www.modxvm.com/en/
-Updated Yasen Krasen Messenger Mod + Stats
-Updated HD Minimaps
-Alternate download link: http://www.multiupfile.com/f/1ef61069

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Titus
Ik vind een boterham met kaas wel lekker. Nou dat was mijn mening.

Zo kunnen we nu ophouden met deze discussie. Wat denk je dat er zou gebeuren PRR als iedereen die dit topic volgt iedere keer dat iemand in WOT zoiets doet het hier komt plaatsen. Juist, het topic raakt zo vervuild dat het niet meer te volgen is. Neem dit of op met de mensen van s3al, of met WG. Maar let wel, protip, als je het met WG opneemt krijg je zelf ook gewoon een ban. Hou de eer aan je zelf alsjeblieft.

Om het topic weer on track te krijgen, de ondergesneeuwde vraag.
nvidia666 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:01:
Trouwens wat zijn de grote voordelen van vrouwelijk tankcrew ?
Meerdere dingen:
1)100% major skill(commander/gunner etc)
2)Sisterhood of Steel(BiA voor dames, NB, niet te combineren met BIA)
3)Gratis eerste skill te kiezen van 100%(meteen 6th sense op je commander!)
4)Het allerbelangrijkste imho: SoS telt NIET mee als skill. Dus in plaats van dat je met je 3e skill begint met trainen qua XP telling, begin je eigenlijk met je 2e.
Dit heeft als gevolg dat als jij een normale crew hebt die precies 4 skills heeft, dat je vrouwtjes eerder bij de 5e skill zijn dan die crew omdat de hoeveelheid ervaring die je nodig hebt voor skills steeds toeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
iTitus schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:53:

Meerdere dingen:
1)100% major skill(commander/gunner etc)
2)Sisterhood of Steel(BiA voor dames, NB, niet te combineren met BIA)
3)Gratis eerste skill te kiezen van 100%(meteen 6th sense op je commander!)
4)Het allerbelangrijkste imho: SoS telt NIET mee als skill. Dus in plaats van dat je met je 3e skill begint met trainen qua XP telling, begin je eigenlijk met je 2e.
Dit heeft als gevolg dat als jij een normale crew hebt die precies 4 skills heeft, dat je vrouwtjes eerder bij de 5e skill zijn dan die crew omdat de hoeveelheid ervaring die je nodig hebt voor skills steeds toeneemt.
Dus als ik het goed begrijp begin je je vrouwelijke crew eigenlijk met 2 skills al op 100%? Namelijk SoS en een skill naar keuze. Je begint direct met het trainen van de 3e skill (die kwa XP telt als de 2e skill)? Dat is wel tamelijk awesome!

[ Voor 0% gewijzigd door ElPaco op 30-05-2016 11:03 . Reden: typo ]

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Correct, er is een QB video waar hij het uitrekent en in een excell sheet laat zien.

Female crew is de meest OP crew dus, meer nog dan de 100% mannelijke crews met BiA die je bij the Berlin trio tanks krijgt. (of de 3 skill t95e2 crewmembers van het recruit a friend program)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
@iTitus bedankt voor er nog aandacht aan te geven :)

Oké ik zal mij misschien nog net iets meer moeten focussen op de missies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
_Anvil_ schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:07:
Correct, er is een QB video waar hij het uitrekent en in een excell sheet laat zien.

Female crew is de meest OP crew dus, meer nog dan de 100% mannelijke crews met BiA die je bij the Berlin trio tanks krijgt. (of de 3 skill t95e2 crewmembers van het recruit a friend program)
Als het goed is klopt dit niet. Berlin Trio crews hebben als het goed is dezelfde eigenschap qua skill progression. Het enige is dat je niet alvast de eerste skill 100% hebt. Maar hun BiA telt wel als 0e skill zegmaar.
ElPaco schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:02:
Dus als ik het goed begrijp begin je je vrouwelijke crew eigenlijk met 2 skills al op 100%? Namelijk SoS en een skill naar keuze. Je begint direct met het trainen van de 3e skill (die kwa XP telt als de 2e skill)? Dat is wel tamelijk awesome!
Yup! Daarom zijn ze zo goed, en is het het waard om alle classes te spelen. Zelf heb ik ook 2 females uit de T22 missies kunnen halen. Misschien nog wel blijer mee dan met de T22 zelf na de nerf 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Titus op 30-05-2016 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
iTitus schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:12:
[...]

Als het goed is klopt dit niet. Berlin Trio crews hebben als het goed is dezelfde eigenschap qua skill progression. Het enige is dat je niet alvast de eerste skill 100% hebt. Maar hun BiA telt wel als 0e skill zegmaar.

[...]

Yup! Daarom zijn ze zo goed, en is het het waard om alle classes te spelen. Zelf heb ik ook 2 females uit de T22 missies kunnen halen. Misschien nog wel blijer mee dan met de T22 zelf na de nerf 8)7
Bedankt voor de antwoorden! Toch nog maar even tanden op elkaar voor de missies dan. TD en medium heb ik al met honors, heavy en light zonder honors en SPG ben ik bij de 15e (voor de Stug) dus ik kom al in de buurt. Dan nog een mooi tankje kiezen om de dames in te stoppen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
iTitus schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:12:
[...]

Ah, dank voor de verheldering. Op korte termijn zijn de dames dus ietsje beter vanwege de reeds afgeronde 1e skill.. echter op lange termijn zou je zelfs kunnen zeggen dat de Berlin Trio heren *nog* beter zijn, je kunt ze namelijk mixen met gewone crewmembers met BiA.

Zo heb ik in mn type 64 nog 1 mannetje zitten, maar hoeveel skillz deze ook heeft, hij kan nooit met de Sisterhood of Steel van de rest mixen voor de bonus :( (daarom ben ik alsnog met grote tegenzin aan de arty missions uit de T28htc campaign begonnen, al denk ik inmiddels dat ik nog eerder een T55a eindmissie haal in a proper tank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
_Anvil_ schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:27:
[...]

Ah, dank voor de verheldering. Op korte termijn zijn de dames dus ietsje beter vanwege de reeds afgeronde 1e skill.. echter op lange termijn zou je zelfs kunnen zeggen dat de Berlin Trio heren *nog* beter zijn, je kunt ze namelijk mixen met gewone crewmembers met BiA.

Zo heb ik in mn type 64 nog 1 mannetje zitten, maar hoeveel skillz deze ook heeft, hij kan nooit met de Sisterhood of Steel van de rest mixen voor de bonus :( (daarom ben ik alsnog met grote tegenzin aan de arty missions uit de T28htc campaign begonnen, al denk ik inmiddels dat ik nog eerder een T55a eindmissie haal in a proper tank)
Net even voor je getest:
BiA Berlin en BiA regular mixen gewoon goed ja.

Dus ja, in principe wil je alleen maar tanks hebben met full females(uitzonderingen zoals een M103 daar gelaten, waar de E5 maar 1 loader minder heeft, dus daar zou je een female aan verspillen als je die daarna niet nuttig naar een andere Amerikaanse tank kan om trainen).
Dat gezegd hebbende, behalve de 5% SoS heb je nog steeds wel alle andere benefits van females.

Ik gebruik mijn females dan ook voornamelijk voor tanks waarbij het echt van belang is dat je veel skills hebt(denk aan BatChat), en ESL/SH/CW tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik die females alleen voor tanks waar ik onmiddelijk Sixth Sense op wil hebben.

Die LT15 missie is echt onmogelijk, als ik eindelijk goede maps heb dan zijn er wel weer 2 andere scouts in het team die je spotting damage jatten of het zijn enemy scouts die snel komen rushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:15:
Ik gebruik die females alleen voor tanks waar ik onmiddelijk Sixth Sense op wil hebben.

Die LT15 missie is echt onmogelijk, als ik eindelijk goede maps heb dan zijn er wel weer 2 andere scouts in het team die je spotting damage jatten of het zijn enemy scouts die snel komen rushen.
Dat is me nogal een uitspraak, zeker als je het over LT15.1 hebt :)

Al geprobeerd met 2 clanmaatjes/vrienden samen? Bijvoorbeeld in hogere tier arty? Met welke scout probeer je het? t7 of 8 maakt het natuurlijk veel makkelijker...

[ Voor 6% gewijzigd door _Anvil_ op 30-05-2016 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
Ik moet voorlopig alleen nog TD-15.3 en heb op moment 4 vrouwtjes in de st. Emil moet de rhm nog grinden.. (In rhm zit een crew van 4)
Zou dus kunnen kiezen evt de spg missies te halen. Dan heb ik 6 vrouwtjes voor de grille 15 of alleen TD-15.3 nog halen en dan heb ik dus één vrouwtje over die ik dan in de fcm 50t kan plaatsen zodat ik m'n female 50b crew kan gebruiken ipv amx 50 100..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Modbreak:Ik ben zo vrij geweest de gehele welles-nietes discussie (hoewel er ook discussie waardige berichten tussen zaten) verplaatst naar de trashcan omdat het op deze manier niets toevoegt aan het topic.

Laten we aub weer ontopic gaan.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00

[video]
Late reply, thanks voor de feedback op mijn replays!

#1 El Halluf

Normaal gezien één van de leukere maps, maar tegenwoordig weet ik niet meer goed hoe ik het beste uit m'n IS-7 daar kan halen. En dat zie je hier ook in deze replay. Prutsen omdat ik echt geen idee heb waar ik het beste naar toe kan.

Doorrijden naar het uiterste punt heeft me al duur komen te staan. Als je pech hebt tijdens het oversteken van het open stuk kan je HP al gehalveerd zijn. Da's wel mijn normale tactiek.

En dan sta je daar op A1. Peek-a-boo spelen? Niet echt een optie, want meestal staan ze te wachten op je. Sidescrapen? Ik weet het niet meer. Zoals hier is het geen goed idee, want ze knallen los door je UFP. Maar soms werkt het dan wel, zoals je op deze replay van mij kunt zien:

Of had ik hier geluk?

Wat is dan de beste techniek? Met meerdere op A1 staan en de andere als meat-shield gebruiken? Redelijk laffe techniek imho ...

Ik ben ondertussen ook de T110E5 lijn aan het grinden. Het valt me op dat de T29 en T32 op dat vlak veel makkelijk zijn. Sidescrapen gaat als een zonnetje of je gaat op de heuvel op de 2 lijn en gebruikt je gun depression ten volle.

#2 Tundra

Domme zet van mij om toch koppig daar te blijven hangen. Normaal als de heavy verdeling goed is, doe ik het erg goed op de 1 lijn. Genoeg heuvels om hull down m'n ding te doen.

De andere 2 replays moet ik nog rustig eens bekijken ... momenteel niet zo veel tijd.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nog dat, toen de missies net uit waren, ik klaagde over het feit dat er af en toe 3 lights in 1 team zaten (dat gebeurde niet of nauwelijks vóór de missies). Nu heb je constant 3 of 4 lights per team, en heeft iedereen inmiddels ook de spotting plekjes opgezocht op Prokhorovka en Malinovka. Ik ben zelf bij LT-15.3 en mij is het tot nu toe ook niet gelukt om op die mappen de missie te halen.

LT-15.1 en 15.2 haalde ik op mappen waarop je het niet zo snel zou verwachten: op Ruinberg en Cliff. Ik weet niet welke lights je hebt, maar met een tier 6 light (of nog beter, tier 7) moet je de eerste spotting missie toch kunnen halen. Tier 6 lights hebben redelijke guns, waardoor je zelf meestal wel wat schade kan doen, en zien regelmatig tier 8 en 9. Op die tiers is arty behoorlijk sterk (lees: broken), dus ook al zijn het maar 2 of 3 schoten die arty op de door jouw gespotte tanks doet, ben je al een heel eind op weg met de missie. Denk er ook aan dat je tanks mag tracken voor de missie.

Zoals _Anvil_ al zegt, het makkelijkste is om die missie te doen in een platoon met arties. Naast het feit dat er dan iig 1 arty is die op jouw spots schiet, krijg je dan geen artyloze games meer en hebt vaker 3 arties per kant (dat wil je in een light). Als je het zou willen, wil ik best een paar potjes met je meedoen in de M40/43 (moet je wel minstens een tier 6 light hebben). Ik ben geen geweldige arty speler, verre van dat, maar zelfs een vriend van me, een onervaren speler met destijds 700 WN8, heeft op die manier zijn StuG IV gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:50
Weer een nieuwe bug erbij? Als ik een game gewonnen heb loopt de game vast....

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Type 5 heavy staat in de garage, 3x mee in battle genomen en 0% wr. De Type 4 doet het voor mij gevoel een stuk beter, merk bijvoorbeeld niet echt dat de Type 5 meer armour heeft.

De Type 5 Heavy was mijn laatste grind, alle tier 10's (behalve arty, heb wel de GW E100) staan in de garage. Van de tier 8 scouts heb ik alleen de US nog niet, maar is wel geresearched.

Dus is er al nieuws wanneer er een nieuwe tree komt? Tot dan probeer ik maar MT15.3 te halen, wat een kwalitatief uitermate teleurstellende missie is dat zeg.
Kepro schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:43:
Weer een nieuwe bug erbij? Als ik een game gewonnen heb loopt de game vast....
Even op modxvm.com in de settings XQMP (ofzo) uitzetten.

[ Voor 18% gewijzigd door Quantor op 30-05-2016 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Thnx quantor. Las op de blog van Rita rond einde van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Niets is onmogelijk, gewoon blijven proberen ;) http://wotreplays.com/sit..._salient-oreh75-amx_13_90

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Quantor schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:55:

Even op modxvm.com in de settings XQMP (ofzo) uitzetten.
Hallo helpdeskforum, dank... maar krijg nu in de garage elke keer de foutmelding :

"  www.modxvm.com

Error loading comments

timed out

Comments disabled "

(in mn message deel rechtsonder, geen dialog screen oid)
(volgens mij gebeurd t als ik op mn contacts klik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:27:
[...]

Ik weet nog dat, toen de missies net uit waren, ik klaagde over het feit dat er af en toe 3 lights in 1 team zaten (dat gebeurde niet of nauwelijks vóór de missies). Nu heb je constant 3 of 4 lights per team, en heeft iedereen inmiddels ook de spotting plekjes opgezocht op Prokhorovka en Malinovka. Ik ben zelf bij LT-15.3 en mij is het tot nu toe ook niet gelukt om op die mappen de missie te halen.

LT-15.1 en 15.2 haalde ik op mappen waarop je het niet zo snel zou verwachten: op Ruinberg en Cliff. Ik weet niet welke lights je hebt, maar met een tier 6 light (of nog beter, tier 7) moet je de eerste spotting missie toch kunnen halen. Tier 6 lights hebben redelijke guns, waardoor je zelf meestal wel wat schade kan doen, en zien regelmatig tier 8 en 9. Op die tiers is arty behoorlijk sterk (lees: broken), dus ook al zijn het maar 2 of 3 schoten die arty op de door jouw gespotte tanks doet, ben je al een heel eind op weg met de missie. Denk er ook aan dat je tanks mag tracken voor de missie.

Zoals _Anvil_ al zegt, het makkelijkste is om die missie te doen in een platoon met arties. Naast het feit dat er dan iig 1 arty is die op jouw spots schiet, krijg je dan geen artyloze games meer en hebt vaker 3 arties per kant (dat wil je in een light). Als je het zou willen, wil ik best een paar potjes met je meedoen in de M40/43 (moet je wel minstens een tier 6 light hebben). Ik ben geen geweldige arty speler, verre van dat, maar zelfs een vriend van me, een onervaren speler met destijds 700 WN8, heeft op die manier zijn StuG IV gehaald :)
Heb de Luchs, Leopard, Chaffee, T37 en de ELC AMX. Bedankt voor de tips, zal ze meenemen. En maar hopen dat het kwartje vanzelf een keer goed valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:45:
[...]

Heb de Luchs, Leopard, Chaffee, T37 en de ELC AMX. Bedankt voor de tips, zal ze meenemen. En maar hopen dat het kwartje vanzelf een keer goed valt.
Dan ben je dus dicht bij de m41 Bulldog, hier heb ikz elf de meeste LT missies mee gehaald. Hij ziet tier 10 en zelf damage doen is een makkie met 10 apcr shells in je clipje 8)

Volgens mij deed ik LT15.1 op himmelsdorf met 400 spotting damage, de rest direct :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:45:
[...]

SP 1 C ... Problem solved ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:05

Rianata

Have you played Atari today?

Wargaming pakt het groot aan met het speciale voetbal EK evenement:

http://www.gamekings.nl/n...tische-ek-voetbal-update/

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Kom er binnenkort nog eens een tank discount ?
Want ik ben van plan om een tortoise te kopen maar ik zou even kunnen wachten als er een discount op komst is maar ik zie in event calendar niets daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Wat een dieptreurige tyfusavond zeg. Niets mocht. 4 losses in de WZ 131, alleen maar hersendoden weer aan mijn kant. Gaan er 7 (!) T10's naar beach op Overlord uit mijn team. Donderflikkerstraal nou toch eens op daarmee.

Mooiste voorbeeld van hoe belachelijk de RNG vanavond was: 32 schoten in mijn FV215b op Prokhorovka vanaf mid op hill: 16 hits. Vrijwel allemaal fully aimed met 1 van de meest accurate guns uit de game. Dat had echt een 8K game kunnen zijn, maar de game besloot dat 4,4K wel genoeg was. En dat was dan 1 van mijn beste games ook nog en gek genoeg ook een win.

Ook heel legit: Een T49 die de voorkant van mijn Obj 140 on the move penned en 886 dmg doet. Echt fuck die 140, altijd ultra bs in die tank. Ik mag daar gewoon geen plezier in hebben, laat staan goede games spelen. Met heeeeele grote afstand mijn slechtste T10.. Bizar gewoon..

Uiteindelijk maar afgesloten met een redelijk goede pot op de E25 om tenminste nog een beetje positief te eindigen en net aan op 50% WR uit te komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

nvidia666 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 22:06:
Kom er binnenkort nog eens een tank discount ?
Want ik ben van plan om een tortoise te kopen maar ik zou even kunnen wachten als er een discount op komst is maar ik zie in event calendar niets daarvan.
Eerst de huidige top of the tree af laten lopen (Tsjechische lijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
Edmin schreef op maandag 30 mei 2016 @ 22:46:
[...]

Eerst de huidige top of the tree af laten lopen (Tsjechische lijn).
Volgende maand is een van de arty lijnen top of the three. Daarna zal het hele rijtje van voor af aan weer beginnen denk ik, dus juli zal een heavy tank worden. Ten vroegste in augustus weer een TD als top of the three vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-10 13:25

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

Rianata schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:12:

maus in het goal :P

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-10 09:49
Rianata schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:12:

hebben we al niet eens zoiets gehad met een bal? komt bekend voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:51
Helaasch: alleen T-62A speciale versies beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Deze bedoel je:

Was toen het 1 april ding

[ Voor 28% gewijzigd door brid op 31-05-2016 09:47 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Wat die events betreft, de event calendar is helemaal leeg de komende maanden.. (wellicht dat WG EU ooit genoeg geld kan vinden om een stagiaire de news items etc. goed te laten bijwerken)

Had eigenlijk ook wel een Military parade voor British tanks verwacht, moet nog eens een Crommy kopen (crew staat al goed getrained klaar dankzij de Mathilda BP, wat een view stetpaddertje is dat zeg, pref. matchmaking zonder de gebruikelijke inferieure gun!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Klopt heb ik ook, maar verder maakt dat niets uit volgens mij, vertraagt alleen iets als je op friends klikt.

Euhm eerst pagina refreshen voordat je reageert, dit was reactie op Anvil, maar dat had ie al door :)

[ Voor 33% gewijzigd door Quantor op 31-05-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Quantor schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:17:
Klopt heb ik ook, maar verder maakt dat niets uit volgens mij, vertraagt alleen iets als je op friends klikt.
Klopt, maar als sociale tanker erger ik me er aan, net als de vertraging op de ready knop in platoons sinds 9.10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Haha, heb je wel eens domination in platoon gespeeld? Waarbij je de hele tijd je tanks opnieuw moet selecteren, maar daar zit een vertraging per tank op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
iTitus schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:25:
Haha, heb je wel eens domination in platoon gespeeld? Waarbij je de hele tijd je tanks opnieuw moet selecteren, maar daar zit een vertraging per tank op :'(
2 keer, daarna klaagden mn clanleden over credit verlies en weigerden ze t nog te proberen :p

In other news, wat vinden we van de Grille15 qua balans? Op het WoT forum wordt al flink geklaagd.

Ding is imho absoluut niet zo broken als de waffle, maar het grote aantal dat je nu (nog) ziet heeft wel degelijk een impact. Feitelijk heb je een (betere) E100 gun die supersnel op sterke posities kan komen, sneller dan veel meds.

Voor de average scrub waren de Skoda platoons als vervelend en daar zijn de onzichtbare grille15 snipers op de meeste onverwachte plekken nu bij gekomen. Merk wel dat ze vaak zo hull down staan dat ze op lange afstand super effectief op je kunnen snipen, met die gun stats hoeven ze maar 2 sec iets van die turret te laten zien..

[ Voor 48% gewijzigd door _Anvil_ op 31-05-2016 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 17:46
_Anvil_ schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:21:
[...]

Klopt, maar als sociale tanker erger ik me er aan, net als de vertraging op de ready knop in platoons sinds 9.10 :)
Ha, ik ben niet de enige!

Of dat je al Ready staat terwijl er nog iemand in het gevecht zit. Als hij dan uit het gevecht komt kan je vrolijk weer je tankje klaar zetten. 8)7
_Anvil_ schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:26:
In other news, wat vinden we van de Grille15 qua balans? Op het WoT forum wordt al flink geklaagd.

Ding is imho absoluut niet zo broken als de waffle, maar het grote aantal dat je nu (nog) ziet heeft wel degelijk een impact. Feitelijk heb je een (betere) E100 gun die supersnel op sterke posities kan komen, sneller dan veel meds.

Voor de average scrub waren de Skoda platoons als vervelend en daar zijn de onzichtbare grille15 snipers op de meeste onverwachte plekken nu bij gekomen. Merk wel dat ze vaak zo hull down staan dat ze op lange afstand super effectief op je kunnen snipen, met die gun stats hoeven ze maar 2 sec iets van die turret te laten zien..
Eerlijk gezegd maakt het mij vrij weinig uit omdat WG de Grille 15 een heel stuk makkelijker kan balanceren. Autoloaders zijn gewoon lastig om goed te balanceren imo. Bij een enkelschots tank kun je veel meer dingen aanpassen zonder dat de tank ineens omslaat qua effectiviteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Mr_Size schreef op maandag 30 mei 2016 @ 22:17:
Wat een dieptreurige tyfusavond zeg. Niets mocht. 4 losses in de WZ 131, alleen maar hersendoden weer aan mijn kant. Gaan er 7 (!) T10's naar beach op Overlord uit mijn team. Donderflikkerstraal nou toch eens op daarmee.

Mooiste voorbeeld van hoe belachelijk de RNG vanavond was: 32 schoten in mijn FV215b op Prokhorovka vanaf mid op hill: 16 hits. Vrijwel allemaal fully aimed met 1 van de meest accurate guns uit de game. Dat had echt een 8K game kunnen zijn, maar de game besloot dat 4,4K wel genoeg was. En dat was dan 1 van mijn beste games ook nog en gek genoeg ook een win.

Ook heel legit: Een T49 die de voorkant van mijn Obj 140 on the move penned en 886 dmg doet. Echt fuck die 140, altijd ultra bs in die tank. Ik mag daar gewoon geen plezier in hebben, laat staan goede games spelen. Met heeeeele grote afstand mijn slechtste T10.. Bizar gewoon..

Uiteindelijk maar afgesloten met een redelijk goede pot op de E25 om tenminste nog een beetje positief te eindigen en net aan op 50% WR uit te komen 8)7
Ik heb het nadeel dat ik al een flinke periode alleen in het weekend kan spelen. Ondertussen ben ik er achter dat op die dagen het voor mij verstandiger is om tier 5/6/7 te spelen. Absoluut niet hoger. Ik kan dan wat meer impact hebben op het spelverloop >>> iets meer plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Zo, ik last even een pauze in. Matchmaking en RNG haatten mij een beetje teveel afgelopen twee weken. Ondanks die briljante TD-pot was het huilen met de pet op. Hoogtepunt was zaterdagmorgen; even lekker spelen. Twee boosters aangezet en een dagje Premium, en nou maar grinden met die T7's. Na 5 ultra-kansloze potjes (de zoveelste in twee weken tijd) Alt+F4'de ik alweer uit het spel en heb 't de rest van het weekend niet meer aangeraakt. :')

Gisteren de Churchill III nog even een kans gegeven, maar nadat alwéér het eerste schot mijn ammorack uitschakelde en de tank luttele seconden erna werd weggearty'd, was het wel genoeg.

Even een paar week straf voor WoT. :P

Het zal trouwens ook echt wel aan mijzelf liggen hoor, misschien speel je onbewust toch anders dan, of let je minder goed op. Hoe het ook zij, even chillen. Het moet wel leuk blijven. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Okars op 31-05-2016 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Okars schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:17:
Zo, ik last even een pauze in. Matchmaking en RNG haatten mij een beetje teveel afgelopen twee weken.
Even een paar week straf voor WoT. :P
doe gewoon ff wat anders:

Strongholden met je clan, ranked team battles, platoonen op lage tier of pref matchmaking platoons etc.

[ Voor 48% gewijzigd door _Anvil_ op 31-05-2016 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
User schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:42:
[...]
Ha, ik ben niet de enige!

Of dat je al Ready staat terwijl er nog iemand in het gevecht zit. Als hij dan uit het gevecht komt kan je vrolijk weer je tankje klaar zetten. 8)7
Klopt dit snap ik echt niet waarom dit zo gedaan is. Dat je probeert om het ready-en te limiteren, ok, maar de vertraging is net iets te lang zodat het irritant is. En het unready zetten van jouw tank omdat een platoon member net iets langer in game blijft hangen is echt een hele rare beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Mr_Size schreef op maandag 30 mei 2016 @ 22:17:

Vreemd van die obj140 idd, imho de beste tier x med die ik zelf heb gespeeld. Ook beter dan de t62a, mensen claimen altijd dat de turret van de t62 godlike is. Maar met gold schiet je gewoon vrij makkelijk door de voorkant van de turret, bijna net zo makkelijk als die van de obj140. Makkelijk is relatief in dit geval hoor, je moet nog steeds de juiste plek raken. de armour layout van de 140 is gewoon beter, en de 1 graden extra gun depr is erg handig. (schiet met heat naast de gun en het is gewoon 100% pen, meeste spelers schieten er niet eens op en proberen cupola's te raken. Verder heeft de turret van de 140 natuurlijk wel een zwakkere turret roof, maar daar schiet ook bijna niemand op en is imho lastiger te raken dan links/rechts van de gun mantlet)

Maar je hebt nou eenmaal soms tanks waar je geen klik mee hebt, wat in het algemeen wel valt te zeggen denk ik is dat je in de obj140 constant wil schieten op een target (dus tijdens reload al beginnen met peaken) en dat sidescrapen een must is. Als je niet volledig gebruik maakt van je dpm zodra je een target ziet kan je net zo goed een hogere alpha med spelen. Laatste stuk is overigens geen claim dat jij dat niet zou doen, maar een algemeen advies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

_Anvil_ schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:10:
Had eigenlijk ook wel een Military parade voor British tanks verwacht, moet nog eens een Crommy kopen (crew staat al goed getrained klaar dankzij de Mathilda BP, wat een view stetpaddertje is dat zeg, pref. matchmaking zonder de gebruikelijke inferieure gun!)
Is al geweest... http://worldoftanks.eu/en...rade-offer-2016-cromwell/

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Ik heb t over een weekend special he, niet een premium tank. Voor mijn gevoel hebben we alleen missies voor de USA, USSR en Germany gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
_Anvil_ schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:58:
[...]

Ik heb t over een weekend special he, niet een premium tank. Voor mijn gevoel hebben we alleen missies voor de USA, USSR en Germany gehad?
Alleen die 3 trees hadden inderdaad missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:23
Haha Photomorti verveelt zich blijkbaar de pleuris tijdens zijn ban van 3 maanden.
Hij zit op de twitchstream van zijn grote vriend, de teamkiller van Kazna genaamd "batgurl"

Die verziekte gewoon de battle waarin ik ook zat door een scout kapot te schieten en daarna zich als een noob af te laten knallen door de vijand.

Typisch iets voor Photomorti. Soort zoekt soort zal ik maar zeggen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
GreenEye schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:35:
Haha Photomorti verveelt zich blijkbaar de pleuris tijdens zijn ban van 3 maanden.
Hij zit op de twitchstream van zijn grote vriend, de teamkiller van Kazna genaamd "batgurl"

Die verziekte gewoon de battle waarin ik ook zat door een scout kapot te schieten en daarna zich als een noob af te laten knallen door de vijand.

Ik zag laatst een reactie van hem ergens op een andere site. Het mooie was dat ook daar iedereen min-kudos uitdeelde aan hem. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
GreenEye schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:35:

Photo zit non-stop op belachelijk veel Twitch streams, inclusief degene die hier laatst gelinkt werd.

Uiteraard doet hij zijn best om ze allemaal te verzieken en tegenover de niet-wetende pubs doet hij zich voor als de beste WoT speler ooit. _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 09:12
User schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:38:
[...]
Photo zit non-stop op belachelijk veel Twitch streams, inclusief degene die hier laatst gelinkt werd.

Uiteraard doet hij zijn best om ze allemaal te verzieken en tegenover de niet-wetende pubs doet hij zich voor als de beste WoT speler ooit. _O-
Tja... Meneer kan er niet goed tegen als andere mensen meer aandacht krijgen dan hijzelf... :+
Gewoon op ignore gooien, dan kun je tenminste nog eens rustig een stream kijken.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.meme.am/instances/500x/55254347.jpg

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Blijkbaar is het met het uitschakelen van contacts comments and groups op modxvm.com settings de vertraging bij de contacten verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:23
Bij mij waren de problemen juist opgelost bij het uit schakelen van XMQP (exchange data with allies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-10 11:52
Net een leuk potje, ik als oranje prutser schiet met mijn Bulldog aan het eind van de game een Conqueror kapot... Begint hij te roepen ' Bulldog with gold' en ik werd na de game verzocht als 'pussy' de game te uninstallen. Heb maar gevraagd waarom en gezegd dat de Bulldog standaard APCR schiet (Schiet nooit gold). Toen was het stil, gast heeft 27k games gespeeld, dan weet je zoiets toch wel?

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Prima avond gehad, grind op de M103 schiet aardig op, iets te snel eigenlijk... Ook de T20 aangeschaft maar ff serieus, 8.2 seconden reload? :? 8)7 nu al een kak tank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Eindelijk na zo'n half jaar: de T55A binnen door MT15.3 met honours te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mooie afsluiter. Vosky HT15.4 in de Maus, jij MT15.3. Volgende keer mijn LT 15.1? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
mach2 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:55:
Net een leuk potje, ik als oranje prutser schiet met mijn Bulldog aan het eind van de game een Conqueror kapot... Begint hij te roepen ' Bulldog with gold' en ik werd na de game verzocht als 'pussy' de game te uninstallen. Heb maar gevraagd waarom en gezegd dat de Bulldog standaard APCR schiet (Schiet nooit gold). Toen was het stil, gast heeft 27k games gespeeld, dan weet je zoiets toch wel?
Jah veel mensen linken APCR met gold waardoor dit voor problemen kan zorgen.
Door de post mod kan je zien wie wat schiet en normaal staat er een teken bij als het gold is.
Wss heeft hij iets te rap geoordeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Kepro schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:06:
Prima avond gehad, grind op de M103 schiet aardig op, iets te snel eigenlijk... Ook de T20 aangeschaft maar ff serieus, 8.2 seconden reload? :? 8)7 nu al een kak tank.
Had ik ook in het begin. Maar de T-20 moet je even leren spelen en dan is ie geweldig. Er valt heel goed om die trage reload heen te werken namelijk. De 90mm doet massieve damage en de tank heeft een heel laag profiel. :)

Het is mijn favoriete medium, zelfs. VEEL leuker dan de Comet, want daar kan ik weer niet mee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
nvidia666 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 23:22:
[...]

Jah veel mensen linken APCR met gold waardoor dit voor problemen kan zorgen.
Door de post mod kan je zien wie wat schiet en normaal staat er een teken bij als het gold is.
Wss heeft hij iets te rap geoordeeld :)
Wat voor problemen? Dat je uitgemaakt wordt voor goldnoob? Dat is toch juist hilarisch?

Uitgemaakt worden voor cheater of goldnoob zijn toch een beetje de krenten in de pap in WoT, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Laatst online: 07-10 19:58
Gaius schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:33:
[...]

Wat voor problemen? Dat je uitgemaakt wordt voor goldnoob? Dat is toch juist hilarisch?

Uitgemaakt worden voor cheater of goldnoob zijn toch een beetje de krenten in de pap in WoT, vind ik.
Ik lach de mensen altijd uit als ze het roepen naar mij, dat is gewoon een stuk frustratie vanuit die mensen :'(

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Oh wow, blijkbaar zijn behoorlijk wat mensen buttmad omdat de Pz V/IV een flinke buff heeft gekregen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:36
User schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:39:
Oh wow, blijkbaar zijn behoorlijk wat mensen buttmad omdat de Pz V/IV een flinke buff heeft gekregen. :')
Het kan toch ook niet dat een tank die je zelf niet hebt wordt gebuffed he. Daarnaast is het ook nog eens geen Rus dus daarmee klopt het al helemaal niet met de verwachtingen...... :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
redwing schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:56:
[...]

Het kan toch ook niet dat een tank die je zelf niet hebt wordt gebuffed he. Daarnaast is het ook nog eens geen Rus dus daarmee klopt het al helemaal niet met de verwachtingen...... :+
Inderdaad!

Maar toen de M6A2E1 een belachelijke buff kreeg zei niemand er wat van. Volgens mij zijn ze buttmad omdat hun tier 5 sealclubber gesealclubbed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Kepro schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:06:
De T20?
Die is juist zo fijn. Lekker snel, fijne gun, goede gun depression.
Alleen qua armour is het natuurlijk 3 keer niks.

Succes met de ACE. Volgens mij ligt ie ergens rond de 1300-1400 base XP.
Zo'n pot heb ik helaas nog niet gehad met de T20 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Nieuwe Top of the Tree is de amerikaanse arty line:

http://worldoftanks.eu/en...er/44/top-tree-t92-jun16/

Fijn, want ik ben net aan deze lijn begonnen om een aantal arty missies te halen. De s-51 schiet en richt zo frustrerend traag, tot nu toe gaat het beter met deze lijn..

Ben nu bij t5, schiet niet meer zo snel als de t4, maar nog steeds veel fijner dan de s51. De t6 m44 met heat is helemaal de shizzle begrijp ik? :)

[ Voor 20% gewijzigd door _Anvil_ op 01-06-2016 11:14 ]

Pagina: 1 ... 33 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).