Gatver! Zou ik een klacht indienen bij de gemeente?_Anvil_ schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:00:
Tank? Das een vieze clickmachine!
https://tandorini.wordpress.com/2012/03/31/m109/
Toch zou ik niet voor de tanks gaan maar voor het kasteel (wat overigens in WWII volledig kapot is geschoten tijdens het ardennen offensief). Verder is het schitterende omgeving. Je kunt vanuit daar ook makkelijk naar het oorlogsmuseum in Bastenaken.Okars schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:54:
La Roche-En-Ardenne heeft een Sherman M4A1(76) en een 17pdr SP Achilles. En een alleraardigst museumpje + prachtige ruïne van een middeleeuws kasteel.
Ja, absoluut! La Roche is een prima uitvalsbasis voor de tankliefhebber en krijgshistorie-geïnteresseerde en ook voor de culinaire- en biergek. La Chouffe, Rochefort en Chimay komen allemaal uit de Ardennen.Razorbite schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:59:
[...]
Toch zou ik niet voor de tanks gaan maar voor het kasteel (wat overigens in WWII volledig kapot is geschoten tijdens het ardennen offensief). Verder is het schitterende omgeving. Je kunt vanuit daar ook makkelijk naar het oorlogsmuseum in Bastenaken.
Gezien er hier het meest Nederlanders zitten kan ik een bierliefhebber deze bieren alleen maar aanbevelenOkars schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:14:
[...]
Ja, absoluut! La Roche is een prima uitvalsbasis voor de tankliefhebber en krijgshistorie-geïnteresseerde en ook voor de culinaire- en biergek. La Chouffe, Rochefort en Chimay komen allemaal uit de Ardennen.
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Ik neem aan dat je mijn modpack bedoelt? Nee dat is niet normaal, hier duurt het een paar secondenVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:15:
[...]
Is het normaal dat het uitpakken van die map 2 uur duurt?
Nope helaas, mijn schoenen waren doorweekt van het stukje kajakken dus na een foto'tje zijn we lekker weer naar ons huisje toe gegaanEdmin schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:46:
[...]
Ben je niet nog even naar het museum geweest? Ingang is achter de KT.
La Chouffe is zeker lekker, maar ook een Delirium Tremens of Karmeliet gaat er hier prima innvidia666 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:38:
[...]
Gezien er hier het meest Nederlanders zitten kan ik een bierliefhebber deze bieren alleen maar aanbevelen
---------
On another note,, komt 9.15 nou woensdag uit of pas over een week of 2?
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Verwijderd
Ja klopt was jouw modpack. Maar ging via die standaard Windows extracter, later met WinRar geprobeerd en toen was in enkele seconden gedaan.p0st schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:48:
[...]
Ik neem aan dat je mijn modpack bedoelt? Nee dat is niet normaal, hier duurt het een paar seconden
[...]
Nope helaas, mijn schoenen waren doorweekt van het stukje kajakken dus na een foto'tje zijn we lekker weer naar ons huisje toe gegaan
[...]
La Chouffe is zeker lekker, maar ook een Delirium Tremens of Karmeliet gaat er hier prima in
---------
On another note,, komt 9.15 nou woensdag uit of pas over een week of 2?
@p0st, dat zou morgen moeten zijn om vandaar dat ik zo blij was dat ik de T22 haalde ik de tijd was bijna om!
Verwijderd
Ik ben begonnen met de SPG lijn naar de FV304 toe. Ben begonnen met de Loyd GC en zit nu aan de Sexton II. Vond die Loyd GC verschrikkelijk, je moet tegen enkel van die snelle light tanks die je heel moeilijk kan raken met zo een sniper gun. Ik ben meer de GW Panther gewend die véél meer splash heeft (maar wel veel langere reload).
Nu was ik op youtube op zoek naar een filmpje over de Loyd GC om te zien of ik de enige was die hem zo verschrikkelijk vond.
Stootte ik op dit filmpje: YouTube: World of Tanks - Loyd Gun Carriage Review & Gameplay Naast het feit dat het een redelijk zielig filmpje is (die kerel zit te stoeffen over zijn tier 2 ace tanker games lol, filmpje van 17 minuten), kwam ik uiteraard ook een comment tegen van onze eigenste photomorti:
Het quoten van iemand die anderen ziektes toewenst is niet bepaald bevorderlijk voor de sfeer in het topic!
Nu was ik op youtube op zoek naar een filmpje over de Loyd GC om te zien of ik de enige was die hem zo verschrikkelijk vond.
Stootte ik op dit filmpje: YouTube: World of Tanks - Loyd Gun Carriage Review & Gameplay Naast het feit dat het een redelijk zielig filmpje is (die kerel zit te stoeffen over zijn tier 2 ace tanker games lol, filmpje van 17 minuten), kwam ik uiteraard ook een comment tegen van onze eigenste photomorti:
Het quoten van iemand die anderen ziektes toewenst is niet bepaald bevorderlijk voor de sfeer in het topic!
[ Voor 22% gewijzigd door psychoclown op 23-05-2016 22:47 ]
Ga toch maar eens actief meedoen in dit topic, te beginnen met een vraag; Het lukt mij maar niet om de Lighttank missie 15 van de stug IV te krijgen. Heeft er iemand wat tips ?
En als we toch foto's aan het plaatsen zijn; De laatste TOG

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Verwijderd
Mooi lees ik deze even mee, is ook mijn laatste missie voor de Stug.Caveman schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:44:
Ga toch maar eens actief meedoen in dit topic, te beginnen met een vraag; Het lukt mij maar niet om de Lighttank missie 15 van de stug IV te krijgen. Heeft er iemand wat tips ?
[afbeelding]
DFat is exact dezelfde missie waar ik ook op vast loop...
Verwijderd
Iemand nog tips hoe je games kunt carry'en? Heb de basics aardig onder de knie: als in ik weet wat ik met welke tank moet doen, ken andere tanks en maps etc. Maar het ontbreekt me nog aan het inzicht in hoe een pot zich ontwikkeld en hoe daarop te reageren.
Alvast bedankt,
Alvast bedankt,
LT15 voor iedere tank
Platoon met 2 tier X arty die weten wat ze doen in je tier 8 scout met binos, camo net en coated optics
Full gold en food is optioneel
Spawn op prokarovka, fiery salient of malinovka. Rush spot bush en hoop dat je je missie haalt.
Voor stug is 4k right? Dat kan je wel halen door 2k spot en 2k damage op de meeste maps, maar dan moet je dat wel kunnen
Platoon met 2 tier X arty die weten wat ze doen in je tier 8 scout met binos, camo net en coated optics
Spawn op prokarovka, fiery salient of malinovka. Rush spot bush en hoop dat je je missie haalt.
Voor stug is 4k right? Dat kan je wel halen door 2k spot en 2k damage op de meeste maps, maar dan moet je dat wel kunnen
Verwijderd
Die missies staan toch ook in geen enkele verhouding tot elkaar dan? Als je voor LT 15 eigenlijk met zo'n hoge tier moet spelen om een redelijke kans te hebben en je TD15 bij wijze van spreken al met een T67 kunt halen.iTitus schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:44:
LT15 voor iedere tank
Kan natuurlijk ook die arty missies gaan doen, lijken me redelijk haalbaar. Maar arty spelen is dan weer zo saai.....
Het is WG, wat verwacht je? Je kan het ook halen met een tier 5 scout maar dan moet je ontzettend veel meer geluk hebben.
Overigens zijn TD.4 van de 260 echt kapot lastig, zelfs voor tier 9 en 10, en onmogelijk ik t67
Overigens zijn TD.4 van de 260 echt kapot lastig, zelfs voor tier 9 en 10, en onmogelijk ik t67
Ik heb alle stug missies gehaald met maximaal tier 6. LT 15 denk ik in de elc. Arty missies zíjn heel end in de fv304 te doen, en das nog best wel leuk spelen.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:12:
[...]
Die missies staan toch ook in geen enkele verhouding tot elkaar dan? Als je voor LT 15 eigenlijk met zo'n hoge tier moet spelen om een redelijke kans te hebben en je TD15 bij wijze van spreken al met een T67 kunt halen.
Kan natuurlijk ook die arty missies gaan doen, lijken me redelijk haalbaar. Maar arty spelen is dan weer zo saai.....
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
uhm.... misquote?Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:15:
[...]
Is het normaal dat het uitpakken van die map 2 uur duurt?
Gisteren wilde ik mijn grind afronden op de Skoda t50, samen met GJP, echter na een paar battles zijn wij er maar mee gestopt en alleen maar t8 premiums gaan spelen. De teams die wij kregen waren echt een drama en dan vooral onze tier 10's... in 2 of 3 battles waren er binnen 1-2 minuten al 3 tot 5 tier 10's dood aan onze kant..
Op Malinovka wilde niemand uit de base komen en zaten GJP en ik thv de kerk en het meer om te spotten, niet dat dat echt zin had maarja.
Met onze t8 premiums ging het een stuk beter, 18 wins op rij. 1.3 miljoen credits verdiend en die kan ik wel gebruiken ivm alle premium shells die ik moet schieten natuurlijk de tier 10's en tier 9's die ik moet aanschaffen haha.
Op Malinovka wilde niemand uit de base komen en zaten GJP en ik thv de kerk en het meer om te spotten, niet dat dat echt zin had maarja.
Met onze t8 premiums ging het een stuk beter, 18 wins op rij. 1.3 miljoen credits verdiend en die kan ik wel gebruiken ivm alle premium shells die ik moet schieten natuurlijk de tier 10's en tier 9's die ik moet aanschaffen haha.
[ Voor 11% gewijzigd door wsLy op 24-05-2016 07:00 ]
De eerste Tier 8 tank staat op unlocken: de Pershing. 
Tips en ervaringen? Het duurt nog heel even voor ik 'm ook daadwerkelijk kan kopen en bovendien wil ik eerst de T-20 crew op twee skillz hebben.
Ik zie de Pershing nauwelijks op het slagveld. Dat heeft een reden he?

Tips en ervaringen? Het duurt nog heel even voor ik 'm ook daadwerkelijk kan kopen en bovendien wil ik eerst de T-20 crew op twee skillz hebben.
De US medium lijn is lang niet meer zo populair als hij vroeger was. Dat heeft m.n. te maken met de nerf op de TierX van een tijdje terug. Nu heeft die echter weer wat liefde gekregen en is het de grind weer wat meer waard.
LT15.1 is toch 4k dmg spotten is inderdaad een aardig klus, waar je toch behoorlijk wat geluk voor moet hebben. Hoge tiers, team genoten die raak schieten en niet iemand die stiekem ook view heeft op je spot.
Niks is vervelender dan een tank spotten en deze op een team genoot schiet en daarna ook voor de andere zichtbaar zijn:(
Niks is vervelender dan een tank spotten en deze op een team genoot schiet en daarna ook voor de andere zichtbaar zijn:(
Ik raad mensen meestal aan om zodra 'hun' flank gewonnen is, ze dan even pauze moeten nemen. En met "flank gewonnen" bedoel ik dat de rest van de team op die flank ook zonder jouw hulp de vijandelijke basis in kan komen. Zodra dat het geval is, zoek een veilige plek en ga de minimap en teams bestuderen.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:17:
Iemand nog tips hoe je games kunt carry'en? Heb de basics aardig onder de knie: als in ik weet wat ik met welke tank moet doen, ken andere tanks en maps etc. Maar het ontbreekt me nog aan het inzicht in hoe een pot zich ontwikkeld en hoe daarop te reageren.
Alvast bedankt,
Stel jezelf dan de volgende vragen:
- Waar staat mijn team?
- Waar staat het vijandelijke team?
- Wanneer er vijanden nog niet gespot zijn, waar staan die waarschijnlijk?
- Wie vecht tegen wie?
- Wat zijn de HP cijfertjes van de tanks?
Ik speel momenteel zelf de Pershing. Op zich een prima tank, hij is wel wat traag voor een medium, maar dat geldt voor de hele Amerikaanse med lijn. Gun is vrij goed en accuraat en heeft zeer hoge APCR pen (268). Ben je dus bereid om veel premium shells te schieten, dan kan deze tank heel competitief zijn. Ik merk dat ik vrij snel switch naar die APCR shells, aangezien de 190 AP pen behoorlijk tegen valt (vergeleken met bijv. (uit mijn hoofd) 230 AP pen op een Centurion I).Okars schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:04:
De Pershing heeft ook aardig wat gun depression en redelijke turret armor, dus hull down is altijd goed (sowieso in elke Amerikaanse tank ofc).
Nou, of de duvel ermee speelt. Zo heb ik het vanochtend ook gedaan, in een pot verdedigen op Sand River met de T-20. De linkerflank hield stand mede omdat ik de meeste aankomende tanks wist te spotten; er waren maar twee lights en die zaten rechts. Zodra dat voor elkaar was crosste ik naar de andere flank omdat die aan het vallen was. Eén TD, drie arties. Ook daar de boel verkend, een hilarisch duel uitgevochten met een T-25 en de rest laten kapotschieten door de TD en de arties. Pas toen kantelde de game echt onze kant op. De rest opgejaagd en uiteindelijk met 2300 damage en 1250 base XP de winst gepakt. Lekker.User schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:57:
[...]
Ik raad mensen meestal aan om zodra 'hun' flank gewonnen is, ze dan even pauze moeten nemen. En met "flank gewonnen" bedoel ik dat de rest van de team op die flank ook zonder jouw hulp de vijandelijke basis in kan komen. Zodra dat het geval is, zoek een veilige plek en ga de minimap en teams bestuderen.
Stel jezelf dan de volgende vragen:Zodra je dit min of meer duidelijk hebt kan je jezelf de vraag stellen "Wie heeft er hulp nodig?". En het hoeft totaal niet zo te zijn dat die persoon/flank/groep moet standhouden om te winnen. Het gaat er om dat jij de beslissing kan maken wie er hulp nodig is. Als je dit doet, en aan het eind van het potje even reflecteert op het effect van je beslissing, zal je uiteindelijk steeds beter worden in het 'lezen' van situaties. Op een gegeven moment kan je "on the fly" beslissen of het misschien beter is om je eigen flank te verlaten om ergens anders te gaan helpen.
- Waar staat mijn team?
- Wie vecht tegen wie?
Typisch zo'n pot waarbij je door de minimap te bekijken een game kan doen laten kantelen.
De T-20 is trouwens een fantastische tank om dit soort dingen mee te doen. Hij is snel, hij is laag, hij kijkt ver en hij heeft een stuk van 90mm, wat in Tier 7 gewoon goed is op een medium tank.
De Pershing was ook mijn eerste Tier 8.Okars schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:04:
Dan ga je echt met de grote jongens mee spelen, en merk je echt dat het anders gaat als op de lagere tier.
Tenminste dat is mijn ervaring of gebrek aan ervaring
Hoop dat jou eerste ervaringen beter zijn.
*EDIT: servers toch up, geen update dus. Weird.. stond op meerdere blogs en woensdag ochtend is een vrij gebruikelijke tijd*
Server down, update komt dus vandaag verwacht ik! Vanmiddag fijn Skoda t40 met extra pen spelen vs generfde OIs dus
9.15 updates nog eens op een rijtje (Russisch met ondertitels):
Zitten toch wel hele leuke extra's in, zoals die warning en penalty voor fail platoons (alleen jammer voor opzettelijke fail platoons bij Lt of arty missies
Server down, update komt dus vandaag verwacht ik! Vanmiddag fijn Skoda t40 met extra pen spelen vs generfde OIs dus
9.15 updates nog eens op een rijtje (Russisch met ondertitels):
Zitten toch wel hele leuke extra's in, zoals die warning en penalty voor fail platoons (alleen jammer voor opzettelijke fail platoons bij Lt of arty missies
[ Voor 118% gewijzigd door _Anvil_ op 24-05-2016 11:24 ]
Ik weet niet of die speelstijl mij ligt, of dat het gewoon een makkelijke speelstijl is, maar tanks die op deze manier kunnen spelen bevallen me altijd wel. Nu is positionering wel een punt waar ik me nog sterk moet verbeteren, en deze tanks (veel gun depression, sterke turret) geven daarbij veel houvast. Als er relevante heuvels zijn, dan ben ik daar.Mr_Size schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:14:
[...]
De Pershing heeft ook aardig wat gun depression en redelijke turret armor, dus hull down is altijd goed (sowieso in elke Amerikaanse tank ofc).
Het is dan ook nog dinsdag._Anvil_ schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:21:
woensdag ochtend is een vrij gebruikelijke tijd*
Vannacht te lang doorgespeeld?
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Zeker Rampage missies riggen voordat de patch kwam om de T22 nog even te halen he, ja we hebben je wel door!
Ik zou graag zeggen "ja, ik moest jouw scrub ass carryen", maar gezien de faalpotten met die #$%#%#@#$% Jagaroo kom ik daar niet mee weg

Verwijderd
Thanks voor de tips, vergeet tijdens zo'n gevecht inderdaad vaak op die map te kijken.User schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:57:
[...]
Ik raad mensen meestal aan om zodra 'hun' flank gewonnen is, ze dan even pauze moeten nemen. En met "flank gewonnen" bedoel ik dat de rest van de team op die flank ook zonder jouw hulp de vijandelijke basis in kan komen. Zodra dat het geval is, zoek een veilige plek en ga de minimap en teams bestuderen.
Stel jezelf dan de volgende vragen:Zodra je dit min of meer duidelijk hebt kan je jezelf de vraag stellen "Wie heeft er hulp nodig?". En het hoeft totaal niet zo te zijn dat die persoon/flank/groep moet standhouden om te winnen. Het gaat er om dat jij de beslissing kan maken wie er hulp nodig is. Als je dit doet, en aan het eind van het potje even reflecteert op het effect van je beslissing, zal je uiteindelijk steeds beter worden in het 'lezen' van situaties. Op een gegeven moment kan je "on the fly" beslissen of het misschien beter is om je eigen flank te verlaten om ergens anders te gaan helpen.
- Waar staat mijn team?
- Wie vecht tegen wie?
Heb mezelf maar even getrakteerd op die Rudy, had niet verwacht dat dat zo'n fijne tank zou zijn. Die gun is echt
Heren, een nieuwe Nederlandse WoT stream koning is geboren:
https://www.twitch.tv/hottboymm
Nu live. Kort samengevat:
- resolution zo laag dat ik niet wist dat het kon, vierkant ook, je ziet tanks naast hem niet eens.
- Speelt Tiger2 (35% winrate) met alleen camonet en binos
- geen consumables, die onzin heeft ie niet nodig meld ie net in chat
- resolution zo laag dat ik niet wist dat het kon, vierkant ook, je ziet tanks naast hem niet eens.

[ Voor 13% gewijzigd door _Anvil_ op 24-05-2016 18:49 ]
Lol hij heeft ook nog een donation knop..._Anvil_ schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 18:47:

Kan je dan nog raak schieten vraag ik mij afVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 19:13:
Die kerel speelt aan 15 fps en 100 ms...

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Verwijderd
Hahahaha, daarnet vroeg een kerel of ie met hem wou platoonen. Pakt die andere de KV-2 en schiet hem in twee friendly fires dood.
Zo zielig, hij wordt gepest.
hij gebruikt autoaim, aangezien de pc het spel niet aankan kan hij niet in snipermode op dingen schieten... je vraagt je af deze spelers niet van de server gekicked moeten worden...

Lol, dat hoorde ik net live ja. Zijn wat tieners die op dezelfde teamspeak server als ik rondhangen momenteel, probeerden in dezelfde game te komen.. beetje flauw inderdaad, maar gastjes zijn 15Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 19:18:
Hahahaha, daarnet vroeg een kerel of ie met hem wou platoonen. Pakt die andere de KV-2 en schiet hem in twee friendly fires dood.
[ Voor 70% gewijzigd door _Anvil_ op 24-05-2016 19:38 ]
PC? Ik zie hier een broodrooster met opgevoerde temperatuur meter als output._Anvil_ schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 19:18:
hij gebruikt autoaim, aangezien de pc het spel niet aankan kan hij niet in snipermode op dingen schieten... je vraagt je af deze spelers niet van de server gekicked moeten worden...
Hij heeft nu al meer kijkers dan ik soms heb_Anvil_ schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 18:47:
Is acht af en toe en diashow om te zien

profile image
Hottboymm
May 15, 2016 6:16 PM
WoT grinding getting stats back up
[ Voor 12% gewijzigd door Rianata op 24-05-2016 19:37 ]
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Hij had net 3 kijkers, denkt dat het twitch linkje nu viral gaat 
Wel heel erg dat ie na 8k games weigert consumables te gebruiken, die gastjes wezen hem er op in chat. "niet nodig joh" was t antwoord...
Wel heel erg dat ie na 8k games weigert consumables te gebruiken, die gastjes wezen hem er op in chat. "niet nodig joh" was t antwoord...
Ik blijf kijken, ik steun dit soort initiatiefrijke entrepreneurs in de keiharde online streaming game-wereld!
"Mijn spel kan WoT niet aan..."
"Laat ik gaan streamen zodat ik nog minder FPS heb!"
"Laat ik gaan streamen zodat ik nog minder FPS heb!"
[ Voor 72% gewijzigd door User op 24-05-2016 19:46 ]
Jammer, stream gestopt. Hij had echt hele slechte RNG en alleen maar bot teams!
Wel leuk dat Twitch, kende het eigenlijk nauwelijks. Kijk nu naar Quickbaby die een tier X stronghold leidt met 15 v 15, best nice om te zien hoe gestructureerd dat gaat (lots to learn enzo
)
[ Voor 6% gewijzigd door Maardiweb op 24-05-2016 20:40 ]
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Hij had zoveel kijkers omdat zijn stream hier en in s3al app group werd gelinkedRianata schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 19:34:
[...]
Hij heeft nu al meer kijkers dan ik soms heb
Is acht af en toe en diashow om te zien
[...]
Ik ben jaloers.
Yes onze topper is weer online
Ik heb al last van epileptische aanvallen gehad van die 15 fps hoe de fuck hou je het vol om zo te spelen wat een doorzetter daar winnen we de oorlog wel mee
Nou toedels ik ga ff verder genieten van deze GEWELDIGE STREAM!!!!!!!!!
Ik heb al last van epileptische aanvallen gehad van die 15 fps hoe de fuck hou je het vol om zo te spelen wat een doorzetter daar winnen we de oorlog wel mee
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
wahah, daf*q en ik maar denken dat overdreven werd 15fps. Momenteel haalt de stream iets van 4 fps ofzo.G3n3t!cs schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 22:54:

15fps? Ik moet er niet aan denken. Nu haal ik 20-50fps op m'n laptop maar onder de 20 fps is volgensmij toch echt onspeelbaar... Oh well
We hebben even contact gelegd vanuit GoT, tis een limburger van begin 20(?) en zn verloofde verzorgt de twitch chat terwijl hij speelt... we aanschouwen hier de opkomst van de nederlandse QB
Zeg dat hij eens op vraag en aanbod kijkt voor een pc/laptop die toch steady 30 fps haalt op low_Anvil_ schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 23:38:
We hebben even contact gelegd vanuit GoT, tis een limburger van begin 20(?) en zn verloofde verzorgt de twitch chat terwijl hij speelt... we aanschouwen hier de opkomst van de nederlandse QB

Yes hij heeft me toegevoegd als vriend kan ik lekker met hem platoonen mijn droom komt uit :D:D:D:D
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
ik wou op tweakers eigenlijk een inzameling houden voor een game Pc, daarna adopteert de GoT clan hem en knuffelen we hem richting paarse stats... so much potential!nvidia666 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 23:46:
[...]
Zeg dat hij eens op vraag en aanbod kijkt voor een pc/laptop die toch steady 30 fps haalt op low![]()
![]()
Ik denk dat ik hier nog een 5870 heb die ik wel zou geven_Anvil_ schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 23:53:
[...]
ik wou op tweakers eigenlijk een inzameling houden voor een game Pc, daarna adopteert de GoT clan hem en knuffelen we hem richting paarse stats... so much potential!

Nieuw dilemma met onze top streamer!
We kwamen erachter dat hij al een female crewlid heeft, rara welke missie heeft hij voltooid?
EDIT; hij heeft alle stug IV missies al gehaald, waarvan zelfs een paar met honours
We kwamen erachter dat hij al een female crewlid heeft, rara welke missie heeft hij voltooid?
EDIT; hij heeft alle stug IV missies al gehaald, waarvan zelfs een paar met honours
[ Voor 26% gewijzigd door bal130 op 25-05-2016 00:18 ]
Precies, en iedereen die dat nog niet heeft gedaan mag dus de ogen uit zijn kop schamenbal130 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 00:10:
Nieuw dilemma met onze top streamer!

[ Voor 4% gewijzigd door Rianata op 25-05-2016 00:18 ]
BrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrRianata schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 00:18:
[...]
Precies, en iedereen die dat nog niet heeft gedaan mag dus de ogen uit zijn kop schamenHet is echt zo'n held
Haha, je bent me net voor.
Hij is wel dankbaar voor het hoge aantal viewers. En voor het gold dat ie kreeg.
Hij neemt nu consumables mee en heeft geleerd om automatisch aanvullen aan te zetten!
Hij is wel dankbaar voor het hoge aantal viewers. En voor het gold dat ie kreeg.
Hij neemt nu consumables mee en heeft geleerd om automatisch aanvullen aan te zetten!
[ Voor 43% gewijzigd door JulesvH op 25-05-2016 00:35 ]
Bij de eerstvolgende keer dat ik stream ga ik ook mijn upload knijpen, resolutie terug brengen naar 800x600, alleen maar autoaimen en mijn vrouw of kinderen de Twitch chat laten modereren.
BlufRianata schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 00:38:
Bij de eerstvolgende keer dat ik stream ga ik ook mijn upload knijpen, resolutie terug brengen naar 800x600, alleen maar autoaimen en mijn vrouw of kinderen de Twitch chat laten modereren.
Brrrrrrrrrr
Gisteren toen ik zat te kijken zag ik inderdaad voorbij komen 'mijn ventje speelt zo goed <3'. Toen wist ik niet of hij het had over bijv. z'n zoontje of dat het over hem zelf ging. Maar het verklaart een hoop als z'n vriendin de chat modereert.Rianata schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 00:38:
Zn verloofde spreekt wel beter (owkay, minder slecht) engels zo te zien
Wordt dit nu het nieuwe clan tijdverdrijf? Elke avond 20 GoT mensen die die jongen langzaam en geduldig het spel leren? Mooi project
Filmpje terwijl de 9.15 update (ja echt dit keer! http://worldoftanks.eu/en...915-release-announcement/) download:
Wordt dit nu het nieuwe clan tijdverdrijf? Elke avond 20 GoT mensen die die jongen langzaam en geduldig het spel leren? Mooi project
Filmpje terwijl de 9.15 update (ja echt dit keer! http://worldoftanks.eu/en...915-release-announcement/) download:
[ Voor 22% gewijzigd door _Anvil_ op 25-05-2016 07:45 ]
Overigens zag ik een screenshot dat photomorti zich weer eens als een grote debiel heeft misdragen in de chat op hottboymm z'n stream.
Aandachtshoer die denkt dat het grappig is om 'ik neuk je moeder' en 'ik stop haar kont vol met dildos' te zeggen. Achterlijke mongool.
Aandachtshoer die denkt dat het grappig is om 'ik neuk je moeder' en 'ik stop haar kont vol met dildos' te zeggen. Achterlijke mongool.
Typisch gevalletje moeilijke jeugd enzowsLy schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 07:52:
Overigens zag ik een screenshot dat photomorti zich weer eens als een grote debiel heeft misdragen in de chat op hottboymm z'n stream.
Vanavond wel even weer op zn twitch stream gaan zitten, hij moet zn mods opnieuw installeren (for less fps bro) en 800 mb binnenhalen op die 10 Gigabit lijn van hem..
Tja, je moet wat he als je je frustraties niet meer kwijt kan in wot tot augustus of zoiets lel. Zodra hij weer terug is ga ik een paar k gold geven aan iedereen die een replay kan laten zien van een arta oneshot op hemwsLy schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 07:52:
Elke keer als ik op Battle klik zitten er meer Grilles in de teams. Het begon met ~2 per team, ik zit nu op ~6 per team.
Waait wel weer over. + makkelijke damage toch?User schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:52:
Elke keer als ik op Battle klik zitten er meer Grilles in de teams. Het begon met ~2 per team, ik zit nu op ~6 per team.
Als je nog een missie hebt waarbij je een hogere tier TD moet afslachten kan je wel lekker los gaanUser schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:52:
Dat zijn alle ex-WTF drivers die nu zoiets hebben van eh, dit is niet leuk (tomatoes and such)User schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:52:
Denk dat het na een paar dagen/weken wel minder wordt, als die gewoon weer E100/IS7 w/e gaan spelen
Overigens heb ik veel zin in de Grille 15, paar filmpjes gezien en lijkt echt een beest!
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Weer een nieuwe tank die ik niet in de eerste patch kan kopen en tegen de tijd dat ik hem gegrind heb volledig kapotgenerfd gaat worden. Mark my words...
Is anders al lang genoeg bekend dat de wte100 vervangen zou gaan worden. Dus tijd genoeg gehad, en het is nou ook weer geen straf om fie lijn te moeten spelen.Edmin schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:59:
Weer een nieuwe tank die ik niet in de eerste patch kan kopen en tegen de tijd dat ik hem gegrind heb volledig kapotgenerfd gaat worden. Mark my words...
Jup, maar ik moet MT15.4 nog, 4k damage op TDs.Razorbite schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:53:
[...]
Waait wel weer over. + makkelijke damage toch?
Maar eerst de aangepaste fire-missie nog.
Alles is relatief natuurlijk. Zelfs voor mensen die regelmatig spelen is een T10 niet zomaar te halen. Ik vermoed dat WG met opzet de Grille15 zeer aantrekkelijk maakt, zodat veel mensen de WT-lijn gaan spelen om vervolgens na korte tijd het ding weer minder aantrekkelijk te maken middels een nerf.wsLy schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:02:
[...]
Is anders al lang genoeg bekend dat de wte100 vervangen zou gaan worden. Dus tijd genoeg gehad, en het is nou ook weer geen straf om fie lijn te moeten spelen.
Zoals ongeveer 3 jaar het geval was met de meest overpowerde tank in het spel?Edmin schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:39:
[...]
Alles is relatief natuurlijk. Zelfs voor mensen die regelmatig spelen is een T10 niet zomaar te halen. Ik vermoed dat WG met opzet de Grille15 zeer aantrekkelijk maakt, zodat veel mensen de WT-lijn gaan spelen om vervolgens na korte tijd het ding weer minder aantrekkelijk te maken middels een nerf.
ummm... had vanmorgen een heerlijk potje in mn e50 in platoon met een AMX 13 90, waarom krijgen we dan geen xp platoon bonus? We zaten al 2 potjes in platoon en de matchmaking is exact gelijk? Bug die alleen naar tiers kijkt?
Geen bug maar een feature_Anvil_ schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:45:
ummm... had vanmorgen een heerlijk potje in mn e50 in platoon met een AMX 13 90, waarom krijgen we dan geen xp platoon bonus? We zaten al 2 potjes in platoon en de matchmaking is exact gelijk? Bug die alleen naar tiers kijkt?
Waarom worden mijn streams hier nooit zo hard gepromoot??? feelsbadmanG3n3t!cs schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 22:54:
Missn ook omdat de laatste tijd de game alleen maar drama is, dat ik er geen behoefte aan heb gehad om te streamen

Heb hem helaas zelf nog niet in actie mogen zien, maar entertainment value was hoog zo te horen
Die fire missie is niet zo lastig, beetje meds spelen en een keer een vuurtje schieten. Denk 5 games heb je hem wel. Misschien vanavond nog ff als ik niet te veel the division ga spelenUser schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:14:
[...]
Jup, maar ik moet MT15.4 nog, 4k damage op TDs.
Maar eerst de aangepaste fire-missie nog.
Ja dat dacht je.jantje 2 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:17:
Die fire missie is niet zo lastig, beetje meds spelen en een keer een vuurtje schieten. Denk 5 games heb je hem wel.
Kom op 3k damage schieten is toch eigenlijk elke game in een T10 med

En ik die zat te denken om die brandblusser in m'n IS-7 te vervangen door food.jantje 2 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:27:
[...]
Kom op 3k damage schieten is toch eigenlijk elke game in een T10 meden dan is het een beetje op die Russische is-7s schieten en dan komt er vanzelf wel een vlammetje bij.
Je krijgt alleen bonus als je in een platoon speelt met dezelfde tiers._Anvil_ schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:45:

Meer info hier : http://worldoftanks.eu/en...5-platoon-system-changes/
Lights zijn dus wel een beetje benadeeld door dit, daar moeten ze nog wel wat aan gaan doen.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Die damage is ook niet het probleem grapjas.jantje 2 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:27:
[...]
Kom op 3k damage schieten is toch eigenlijk elke game in een T10 meden dan is het een beetje op die Russische is-7s schieten en dan komt er vanzelf wel een vlammetje bij.
Waffentrager IV in zijn engine: Geen brand
Grille 15 drie maal in zijn engine: Geen brand
IS-7 in zijn engine: Geen brand
T-10 in zijn engine: Geen brand
Grille 15 twee maal in zijn engine: Geen brand
T95 twee maal in zijn engine: Geen brand
T-10 twee maal in de fuel tank: Geen brand
etc etc
Sta je daar met Deadeye op je E50/T55A.
*kuch * fuel tanks * kuch * meer kans om wat in de hens te zettenUser schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:33:
[...]
Die damage is ook niet het probleem grapjas.
Waffentrager IV in zijn engine: Geen brand
Grille 15 drie maal in zijn engine: Geen brand
IS-7 in zijn engine: Geen brand
T-10 in zijn engine: Geen brand
Grille 15 twee maal in zijn engine: Geen brand
T95 twee maal in zijn engine: Geen brand
T-10 twee maal in de fuel tank: Geen brand
etc etc
Sta je daar met Deadeye op je E50/T55A.

En waar zit de engine tussen?jantje 2 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:54:
[...]
*kuch * fuel tanks * kuch * meer kans om wat in de hens te zettenmaarja het blijft uiteraard RNG of het vlammetje ook ontspringt natuurlijk. En als je iets moet halen dan gebeurd het meestal niet
De fuel tanks.
Ik mag dan misschien maar een 59% winrate hebben, maar ik ben niet retarded.
Nee de hitbox van de engine zit bij de meeste tanks achterin, en de hitbox van de fuel tanks zitten vaak aan de zij- achterkant van de tank of bij russian meds aan de voorkantUser schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:57:
[...]
En waar zit de engine tussen?
De fuel tanks.![]()
Ik mag dan misschien maar een 59% winrate hebben, maar ik ben niet retarded.
Sold:
'Jagdpanzer E 100' successfully sold. Received credits: 3.087.360. Spent gold: 30.
Life is too short.
'Jagdpanzer E 100' successfully sold. Received credits: 3.087.360. Spent gold: 30.
Life is too short.
De laatste keer dat ik checkte zat de hitbox van de engine toch echt achterin de tank, tussen beide fuel tanks in. Als je dan de fuel tanks raakt, heb je ook kans om de engine te raken. En anders om dus ook. Alleen als je recht van de achterkant schiet raak je de fuel tank niet.jantje 2 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:59:
[...]
Nee de hitbox van de engine zit bij de meeste tanks achterin, en de hitbox van de fuel tanks zitten vaak aan de zij- achterkant van de tank of bij russian meds aan de voorkant. Dus je hebt meer kans als je halverwege de zijkant schiet dan recht in de achterkant.
Dat de Russen een fuel tank voorin hebben zitten wil niet zeggen dat dat de enige fuel tank is.
Als het even kan schiet ik gasten achteraan in de zijkant om fuel+engine te pakken zodat de kans op brand zo hoog mogelijk is. Maar dat is WoT natuurlijk niet met me eens.
Zelf wordt ik natuurlijk wel in de fik gestoken, want waarom ook niet?
Maareh, als jij vanavond binnen 5 potjes die missie voor me haalt krijg je een premium tank van mij, haal je het niet in 5 potjes krijg ik er 1 van jou. Deal?
En na de update blijft de client hangen in de garage met de melding 'updating crew'
WP WG

5 potjes misschien niet, maar met 10 games zou ik die uitdaging wel aangaan.User schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:10:
[...]
De laatste keer dat ik checkte zat de hitbox van de engine toch echt achterin de tank, tussen beide fuel tanks in. Als je dan de fuel tanks raakt, heb je ook kans om de engine te raken. En anders om dus ook. Alleen als je recht van de achterkant schiet raak je de fuel tank niet.
Dat de Russen een fuel tank voorin hebben zitten wil niet zeggen dat dat de enige fuel tank is.
Als het even kan schiet ik gasten achteraan in de zijkant om fuel+engine te pakken zodat de kans op brand zo hoog mogelijk is. Maar dat is WoT natuurlijk niet met me eens.
Zelf wordt ik natuurlijk wel in de fik gestoken, want waarom ook niet?
Maareh, als jij vanavond binnen 5 potjes die missie voor me haalt krijg je een premium tank van mij, haal je het niet in 5 potjes krijg ik er 1 van jou. Deal?

Nou 3k average op een tier 10 med is te doen, maar in een reeks waarbij je elke game netjes 3k+ moet doen ipv af en toe een 1k/2k game afwisselen met 5k/4k games is het wel lastiger imhojantje 2 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:27:
[...]
Ik zou nooit een tier 10 verkopen_Anvil_ schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:06:
Sold:
Life is too short.
Ik normaliter ook niet..
Ik heb echter geen premium account meer, dus sparen voor de T57 heavy is echt een klus (mede omdat ik ook vaak nog lagere tier tanks koop).
Heb de Jagaroo eigenlijk vooral gekocht vanwege de top of the tree acties (-30%), dus netto was het niet eens zo'n duur avontuur.
Ik begon met hele nette damage/wn8 en iets van 35% winrate na 40 potjes, die frustratie hielp niet. Mn average damage daalt al weken gestaag, speelde hem alleen nog om mn stats op dat ding op te vijzelen.
Dus ik was feitelijk half op tilt met tegenzin dat ding aan t spelen.. Dus verkopen die handel, t gaat om de fun toch! Dan maar permanent rode stats op een tier 10 op mn record.
[ Voor 50% gewijzigd door _Anvil_ op 25-05-2016 12:52 ]
Na het geweld van bestofbest wellicht een stapje terug, maar zoals de titel al aangeeft: je hoeft geen super unicum te zijn om een goede game te hebben
@User: weet eigenlijk niet, heb het altijd zo gedaan. Misschien de 'hoop' om daarmee nog wat niet-Nederlandse viewers te lokken
[ Voor 23% gewijzigd door Mr_Size op 25-05-2016 13:29 ]
Size, waarom mix je Engels en Nederlands in de titel?
om jou scherp te houdenUser schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:28:
Size, waarom mix je Engels en Nederlands in de titel?

Na lange tijd spelen gisteren eindelijk mijn eerste missie voltooid en de STUG IV binnen gehaald. Ik speel er niet echt op, ik kijk wel welke missie ik op dat moment nodig heb, maar zie wel of het lukt. Zodoende hier ook erg lang over gedaan. TD + arty missie's had ik zo af, medium missie als laatste 
Op naar de volgende missie
Op naar de volgende missie
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).