[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.040 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:55
Hehe ik had vandaag ook in 3e potje een keer geluk en kwam met wz-132 op prokhorovka met aan elke kant maar 1 scout. 8.8k spotting dmg kunnen doen en ondanks loss wel kunnen surviven dus lt-15.3 binnen. :D
Td-15.3 left...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/OZ3f1WOjlzoiyvQeitntCSwi/thumb.jpg

Datttt WR :D *O*

Stronk platoon sessie met Tiegul en Reijn d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 12:04
Mr_Size schreef op zondag 15 mei 2016 @ 22:53:
[afbeelding]

mooie winrate idd :) en voor het eerst een platoonsessie van rond de 4k wn8 gespeeld, meestal speel ik als een complete retard in platoons O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mr_Size schreef op zondag 15 mei 2016 @ 22:53:
[afbeelding]

_/-\o_

Net werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Heren misschien dat jullie dit weten.

Is het mogelijk om je account op te schorten voor een bepaalde tijd?
Kan natuurlijk flink gaan team killen en een ban oplopen, maar dat is ook weer niet de bedoeling

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:19
brid schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:05:
Heren misschien dat jullie dit weten.

Is het mogelijk om je account op te schorten voor een bepaalde tijd?
Kan natuurlijk flink gaan team killen en een ban oplopen, maar dat is ook weer niet de bedoeling
Nee.

Je kan natuurlijk wachten tot photomorti weer unbanned is, met hem platoonen en hem teamkillen. Dat zou geen problemen moeten opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:25
@Brid, ik kan me herinneren dat iemand support een keer had gemaild van bla bla moeilijke tijd, wil focussen op andere dingen irl, can haz 3 maanden unavailable/ban ofzo. En dat heeft ie toen gekregen. Worth a try dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

User schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:06:
[...]
Nee.

Je kan natuurlijk wachten tot photomorti weer unbanned is, met hem platoonen en hem teamkillen. Dat zou geen problemen moeten opleveren.
Ahh oke, dan maar uninstall en hopelijk wat willskracht
iTitus schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:08:
@Brid, ik kan me herinneren dat iemand support een keer had gemaild van bla bla moeilijke tijd, wil focussen op andere dingen irl, can haz 3 maanden unavailable/ban ofzo. En dat heeft ie toen gekregen. Worth a try dus.
Altijd een poging waard

[ Voor 36% gewijzigd door brid op 17-05-2016 14:09 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
brid schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:08:
[...]

Ahh oke, dan maar uninstall en hopelijk wat willskracht

[...]

Altijd een poging waard
Je kan ook de URLs en IPs van de WoT sites en servers in je hosts bestand zetten. Moet je wat meer moeite doen om WoT te downloaden zodat je niet 'per ongeluk' WoT download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

De case is aan gemaakt, het zal me benieuwen

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
User schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:21:
[...]
Je kan ook de URLs en IPs van de WoT sites en servers in je hosts bestand zetten. Moet je wat meer moeite doen om WoT te downloaden zodat je niet 'per ongeluk' WoT download.
Het makkelijkste is dan nog om photomorti op je account te laten spelen. Ben je in no-time 3 maanden gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Strak plan! Gezien Photomorti toch een account zoekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Zo heb al een reactie :-)

In order to establish if we can lock your account, we will need first some confirmation of your desease (any official document). We will gladly help you but this is a delicate matter and we would like to confirm this first. I am sure you will understand.

Verwachten ze nu echt dat ik een briefje bij de doktor ga halen 8)7

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ja, ze zijn bang dat het gebruikt wordt om te trollen. WoT heeft op zich goeie mechanieken om er voor te zorgen dat je account niet (permanent) gejat kan worden, maar je kan zo wel een account op slot laten gooien. Zonder doktersverklaring is het een eitje op zo een account op slot te gooien en een ramp om hem weer unlocked te krijgen. Met een doktersverklaring is dat hele probleem verholpen. Voor jou wat meer moeite, maar voor WG kan het een hoop schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Ik zal vanavond wel wat sturen wat ik denk voldoende is.
Mijn werkgever mag mijn medische gegevens al niet hebben, dus WG krijgt ze zeker niet

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Je kan altijd nog aanbieding wat extra informatie te voorzien om aan te tonen dat jij het echt bent ipv een troll die je account probeert te locken.
Vaak vragen ze hierbij om dingen als een rekening nummer waarmee een keer iets gekocht is voor je account, de datum van aanmaken of dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
brid schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:01:
Ik zal vanavond wel wat sturen wat ik denk voldoende is.
Mijn werkgever mag mijn medische gegevens al niet hebben, dus WG krijgt ze zeker niet
Uiteraard, persoonlijke informatie kan je gewoon een zwart balkje over plakken. Desnoods scan je samen met de doktersverklaring een papiertje met je gebruikersnaam in. Die persoonlijke informatie zal WG echt een rotzorg zijn, het gaat er om dat je enigszins betrouwbaar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-10 08:13
_Anvil_ schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:29:
[...]

Uhmm, credits grinden met reguliere tanks? Er zijn tig manieren om aan gratis tier 5 (of soms zelfs 6) premium tanks te komen, bonus codes, ingame missions etc.

Heb zelf een stuk of 4 tier 5/6 premiums waar ik geen cent voor betaald heb. Zeker icm met een dagje premium (ook makkelijk aan te komen, razer arena codes etc.) kun je zo in hoog tempo credits farmen.
Hmm geef mij zo'n code :)
Zonder gekheid, ik zoek geregeld maar zo makkelijk krijg je geen bonuscodes voor een leuke premium tank helaas (zou wel een leuke premium credit hark willen scoren ergens. Dagje premium is wel het maximale wat ik ooit ergens vind.
Hmm.. voor jou wellicht, mijn baan is een stuk saaier 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Gadgeteer schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:26:
Zonder gekheid, ik zoek geregeld maar zo makkelijk krijg je geen bonuscodes voor een leuke premium tank helaas (zou wel een leuke premium credit hark willen scoren ergens. Dagje premium is wel het maximale wat ik ooit ergens vind.
Je kan ook een avondje tier 6 stronghold spelen, zelfs met een standaard tank (T37/cromwell) kan je gemiddeld toch zeker 20k per winstpotje van 3 min (inclusief ready zetten, laadtijd en 30 sec aftellen) binnen harken...
I.c.m. met een premium account, premium tier 6-je (Type64/Bromwell) en een 50% creditbonus (Tier X SH bonus) heb je binnen no-time 1-2M credits binnen :9~

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Frentik schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:39:
[...]

Je kan ook een avondje tier 6 stronghold spelen, zelfs met een standaard tank (T37/cromwell) kan je gemiddeld toch zeker 20k per winstpotje van 3 min (inclusief ready zetten, laadtijd en 30 sec aftellen) binnen harken...
I.c.m. met een premium account, premium tier 6-je (Type64/Bromwell) en een 50% creditbonus (Tier X SH bonus) heb je binnen no-time 1-2M credits binnen :9~
Ben nu net onderdeel van een clan en zal vanaf deze week deelnemen in dit soort events. Hoop dat het wat vlotter gaat dan ;)

Zal dan ook voor het eerst met geluid gaan spelen

[ Voor 4% gewijzigd door Gadgeteer op 17-05-2016 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

User schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:14:
[...]
Uiteraard, persoonlijke informatie kan je gewoon een zwart balkje over plakken. Desnoods scan je samen met de doktersverklaring een papiertje met je gebruikersnaam in. Die persoonlijke informatie zal WG echt een rotzorg zijn, het gaat er om dat je enigszins betrouwbaar bent.
Foto ID + Medicatie was voldoende, account is nu opgeschort tot 16 juni :)

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
WE support doet eens wat goeds *O*
Succes / sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Vandaag weer een speciaal persoon in mijn team gehad... >2000 WN8, dus je verwacht dat het een degelijke speler is, althans dat denk je dan.
Nja even de situatie uitleggen.

Map: Cliff, basis 2 (Noorden)

Ik heb een goede spawn om met mijn medium op de 2 lijn omhoog te gaan en het midden dicht te gooien, met mij rijd ook een E25 mee die voor covering fire zal zorgen, althans daar ging ik vanuit. De persoon in kwestie gaat naar de OpieOP bosjes op D1 waar je met een E25 (en zelfs met tier 10 TD's/heavies) niet gespot wordt, of heel lastig. Ondertussen ga ik in het midden omhoog en ben ik met een vijandelijke medium aan het vechten, echter krijgt deze medium gaan hits van mijn teamgenoot de E25... ernaar komt nog een vijandelijke medium erbij en alsnog schiet de E25 niet... Ik dus pissig op hem en vragen waarom hij niet schoot, krijg ik een reactie waarvan mijn bek gewoon openviel.. 'IF I SHOOT HIM I GET SPOTTED'

ECHT... WHAT THE F***!? Dus je helpt je teamgenoot NIET omdat jij GESPOT KUNT WORDEN?? Waarom speel je dan een spel waar je in een TEAM zit...

Ik heb veel meegemaakt in WoT in alle tijd dat ik het spel speel, maar dit was toch weer een eerste keer :')

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
lol Cold :+

Ik had een hele rare avond. We hebben eigenlijk alleen maar steamroll games gehad en dus alles, op 1 game na, snoeihard gewonnen. Probleem voor mij was echter dat het heel veel van die games zo snel ging, dat fatsoenlijk dmg doen er niet bij was.. Heel bizar om mee te maken.

De enige loss was uiteraard volkomen legit: ik word in mijn E50M terwijl ik prefect ge side scraped sta ge heshed door een 183 voor 1916 dmg. Really game? 500-600 dmg kan ik nog inkomen, maar hij penned mij voor 1916? gtfo. Kepro wordt door een arty ge blind fired en Tiegul werd ge one shot door een JPZ E100. Allemaal volkomen logisch 8)7

Ah well, 16 games uit 17 winnen is ook niet slecht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer je nog eens crew kan retrainen voor 50% gold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Mr_Size schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 22:28:

Ik had een hele rare avond. We hebben eigenlijk alleen maar steamroll games gehad en dus alles, op 1 game na, snoeihard gewonnen. Probleem voor mij was echter dat het heel veel van die games zo snel ging, dat fatsoenlijk dmg doen er niet bij was.. Heel bizar om mee te maken.

De enige loss was uiteraard volkomen legit: ik word in mijn E50M terwijl ik prefect ge side scraped sta ge heshed door een 183 voor 1916 dmg. Really game? 500-600 dmg kan ik nog inkomen, maar hij penned mij voor 1916? gtfo. Kepro wordt door een arty ge blind fired en Tiegul werd ge one shot door een JPZ E100. Allemaal volkomen logisch 8)7

Ah well, 16 games uit 17 winnen is ook niet slecht :+
Bizarre games idd, het was echt rijden als een gek om damage te kunnen doen lol. Wel mooie winrate weer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadgeteer
Mr_Size schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 22:28:

Eigenlijk een hele normale dag in WoT zonder bijzonderheden dus? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:20
Gadgeteer schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:26:
[...]
Ik ken mensen die tier 5 tanks cadeau hebben gehad van random strangers op fora/chat en zelfs iemand die een t8 premium via een twitter buddy kreeg. Maar zelf ook weinig geluk gehad hiermee.

Wel zijn alle nieuwere accounts in mn vorige clan (net overgestapt naar GoT) begonnen met zo'n churchill3 bonus code die gratis op tankfest 2015 werden uitgedeeld, dan heb je al meteen een vliegende start en een fatsoenlijke credit grinder.

Ik heb zelf ook een alt account hiermee gemaakt (om af en toe wat dingetjes bij mn oude clan te kunnen doen) en daar heb ik met het gold van de code en startersmissies in de 50% aanbieding een t-25 en t-2 light mee gekocht, verder ook de newyears gift toldi gescoord. Dus nu 4 premium tanks op een account waar ik geen euro aan heb uitgegeven, helemaal niet zo lastig.

Nooit een account beginnen zonder dat je iemands recruit bent (xp bonus in platoon) en je een bonus invite code hebt dus (er zijn genoeg gratis codes te vinden, maar vaak wat minder goed dan die churchill 3 invite kaartjes). Bij < 1000 battles zou ik serieus overwegen te herstarten.

Volgens mij kon je de afgelopen anderhalf jaar zowel een gratis t6 Tog2 als een t5 Chi-nu kai verdienen met vrij haalbare ingame missies (dus geen WZ-111 traject dat alleen haalbaar is voor een zolderkamer kluizenaar ;) mogelijkheden te over dus.

Spelers zien zonder minstens 1 t5 premium is echt vrij zeldzaam, voor 750 gold koop je al een t5 in de aanbieding, dat kon je laatst nog met daily missions bij elkaar sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:28
wsLy schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:53:
Vandaag weer een speciaal persoon in mijn team gehad... >2000 WN8, dus je verwacht dat het een degelijke speler is, althans dat denk je dan.
Nja even de situatie uitleggen.

Map: Cliff, basis 2 (Noorden)

Ik heb een goede spawn om met mijn medium op de 2 lijn omhoog te gaan en het midden dicht te gooien, met mij rijd ook een E25 mee die voor covering fire zal zorgen, althans daar ging ik vanuit. De persoon in kwestie gaat naar de OpieOP bosjes op D1 waar je met een E25 (en zelfs met tier 10 TD's/heavies) niet gespot wordt, of heel lastig. Ondertussen ga ik in het midden omhoog en ben ik met een vijandelijke medium aan het vechten, echter krijgt deze medium gaan hits van mijn teamgenoot de E25... ernaar komt nog een vijandelijke medium erbij en alsnog schiet de E25 niet... Ik dus pissig op hem en vragen waarom hij niet schoot, krijg ik een reactie waarvan mijn bek gewoon openviel.. 'IF I SHOOT HIM I GET SPOTTED'

ECHT... WHAT THE F***!? Dus je helpt je teamgenoot NIET omdat jij GESPOT KUNT WORDEN?? Waarom speel je dan een spel waar je in een TEAM zit...

Ik heb veel meegemaakt in WoT in alle tijd dat ik het spel speel, maar dit was toch weer een eerste keer :')
Zelf heb ik de E25 en als ik op die plek sta (wat meestal niet zo is) dan wordt ik niet gespot. Goed gebruik maken van camouflagenet en camo op de tank zetten. Dan wordt je niet zo snel gespot.Soms gebeurd het dat zelfs goede spelers hun verstand niet gebruiken.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Redeta schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:17:
[...]

Zelf heb ik de E25 en als ik op die plek sta (wat meestal niet zo is) dan wordt ik niet gespot. Goed gebruik maken van camouflagenet en camo op de tank zetten. Dan wordt je niet zo snel gespot.Soms gebeurd het dat zelfs goede spelers hun verstand niet gebruiken.
De E25 (en de SU-122-44 bijvoorbeeld) zijn toch premium tanks van de oude stempel die hun camouflage toch niet verliezen bij het schieten? Correct me if I'm wrong ...

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:28
Catscratch schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:29:
[...]

De E25 (en de SU-122-44 bijvoorbeeld) zijn toch premium tanks van de oude stempel die hun camouflage toch niet verliezen bij het schieten? Correct me if I'm wrong ...
Dat zou ik zelf niet weten. Ze hebben alleen wel extreem hoge camorating

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Catscratch schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:29:
[...]

Yup, daarom zijn ze zo OP, kan je nagaan dat alle TD's dat hadden. Sommige waren vroeger gewoon dus nog goed, zoals de 268, RIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:23
Geen filmpje vandaag Mr_Size?

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
iTitus schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:43:
[...]

Yup, daarom zijn ze zo OP, kan je nagaan dat alle TD's dat hadden. Sommige waren vroeger gewoon dus nog goed, zoals de 268, RIP
Bij de SU valt het mee, door de zeer lage gun traverse moet je al snel de hele tank draaien. Die camo rating komt daarom niet helemaal goed uit de verf. Op mijn SU heb ik dus ook geen camo zitten...

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:29
Rare avond en mijn spel lukte ook niet. 263 trippelen mocht pas na 5x.... Skoda t50 grind nog 28.000 xp te gaan

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had zin om eens de Skoda lijn te beginnen, voor de autoloader van de T25, heb nog nooit met zoiets gespeeld. Eerste game met de tier IV meteen 5 kills en Ace Tanker. De toon is hopelijk gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 23:35:
Ik had zin om eens de Skoda lijn te beginnen, voor de autoloader van de T25, heb nog nooit met zoiets gespeeld. Eerste game met de tier IV meteen 5 kills en Ace Tanker. De toon is hopelijk gezet.
Wacht maar totdat je bij de tier 7 en 8 komt :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik vond de tier 8 best een fijne tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
http://screencast.com/t/hc8gqFPUy

Ik denk dat ik er mee stop. Normaal gezien zijn m'n stats wel ok, maar de laatste tijd lukt het mij gewoon niet meer. Echt bedroevend. Bouncefest, tomatensoepteams, domme beslissingen langs mijn kant uit frustratie, noem maar op.

Op een gegeven moment moet je als speler toch een klik maken? Dat je je speelstijl en stats naar een next level kan trekken?

/end rant

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Gisteren mijn eerste SH battles meegespeeld. Heb nooit eerder in teamverband gespeeld, was best hectisch. Die battles gaan echt veel sneller dan een normale game.

Kwam er ook achter dat alle tanks die ik goed achtte en in mijn garage heb staan, voor zulke battles wat minder handig zijn :s. Doordat mijn oudste mijn account eerder heeft misbruikt, heb ik gewoon een tank/credit probleem. Dit wordt flink doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-10 13:43
_Anvil_ schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:36:
[...]

Ik ken mensen die tier 5 tanks cadeau hebben gehad van random strangers op fora/chat en zelfs iemand die een t8 premium via een twitter buddy kreeg. Maar zelf ook weinig geluk gehad hiermee.

Wel zijn alle nieuwere accounts in mn vorige clan (net overgestapt naar GoT) begonnen met zo'n churchill3 bonus code die gratis op tankfest 2015 werden uitgedeeld, dan heb je al meteen een vliegende start en een fatsoenlijke credit grinder.

Ik heb zelf ook een alt account hiermee gemaakt (om af en toe wat dingetjes bij mn oude clan te kunnen doen) en daar heb ik met het gold van de code en startersmissies in de 50% aanbieding een t-25 en t-2 light mee gekocht, verder ook de newyears gift toldi gescoord. Dus nu 4 premium tanks op een account waar ik geen euro aan heb uitgegeven, helemaal niet zo lastig.

Nooit een account beginnen zonder dat je iemands recruit bent (xp bonus in platoon) en je een bonus invite code hebt dus (er zijn genoeg gratis codes te vinden, maar vaak wat minder goed dan die churchill 3 invite kaartjes). Bij < 1000 battles zou ik serieus overwegen te herstarten.

Volgens mij kon je de afgelopen anderhalf jaar zowel een gratis t6 Tog2 als een t5 Chi-nu kai verdienen met vrij haalbare ingame missies (dus geen WZ-111 traject dat alleen haalbaar is voor een zolderkamer kluizenaar ;) mogelijkheden te over dus.

Spelers zien zonder minstens 1 t5 premium is echt vrij zeldzaam, voor 750 gold koop je al een t5 in de aanbieding, dat kon je laatst nog met daily missions bij elkaar sparen.
Ik miste je al een tijdje.. Je bent weg dus? :'(

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 06:40:
[...]

Wacht maar totdat je bij de tier 7 en 8 komt :p
Goed of slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:03
negatief :P

T7 is een beetje een gimmick tank, en die T8 is gewoon helemaal niets. Vanaf T9 wordt het weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jantje 2 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:34:
[...]

negatief :P

T7 is een beetje een gimmick tank, en die T8 is gewoon helemaal niets. Vanaf T9 wordt het weer leuk.
Oké, thanks for the warning. Ik heb er absoluut geen probleem mee om te blijven hangen op tier 6. Ben te casual om absoluut door twee tiers te willen grinden. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:58:
[...]

Oké, thanks for the warning. Ik heb er absoluut geen probleem mee om te blijven hangen op tier 6. Ben te casual om absoluut door twee tiers te willen grinden. :-)
Voor casual play zijn ze beide wel goed te doen hoor, ze hebben goede pen voor de tier dus je hebt geen moeite tegenstander te raken. De tanks spelen alleen niet zo fijn, de T7 omdat lange reload/aim en weinig gun depression.

de T8 is in verhouding met andere T8's een beetje meh. Beetje een mengelmoes van alles met niet echt strong points. Ik vond hem persoonlijk echt helemaal niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
Catscratch schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:56:
http://screencast.com/t/hc8gqFPUy

Ik denk dat ik er mee stop. Normaal gezien zijn m'n stats wel ok, maar de laatste tijd lukt het mij gewoon niet meer. Echt bedroevend. Bouncefest, tomatensoepteams, domme beslissingen langs mijn kant uit frustratie, noem maar op.

Op een gegeven moment moet je als speler toch een klik maken? Dat je je speelstijl en stats naar een next level kan trekken?

/end rant
misschien dat je wat replays wil delen van je laatste sessies? wellicht dat ik wel wat tips heb voor je, moeten het wel gewone normale replays zijn en niet van die paar supergoede potjes tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
gotfurrr schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:08:
[...]

misschien dat je wat replays wil delen van je laatste sessies? wellicht dat ik wel wat tips heb voor je, moeten het wel gewone normale replays zijn en niet van die paar supergoede potjes tussendoor.
Zou super zijn! Ik zal anders voor na het weekend een pakketje maken. :)
Alvast bedankt!

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Maardiweb schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:05:
[...]

Ik miste je al een tijdje.. Je bent weg dus? :'(
Mijn alt account is nog executive officer bij mn oude clan, zo kan ik af en toe wat voor ze doen nog (clan leiding is non existent verder). En ik ken de helft van die gasten IRL, dus spreek ze toch wel regelmatig. af en toe platoonen we natuurlijk ook nog.

Maar speel normaliter alleen mn hoofaccount en die is nu inderdaad bij GoT, bevalt erg goed. eindelijk wat meer ervaring met team battles op een hoger niveau opdoen, veel goede spelers om van te leren etc.
Catscratch schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:03:
[...]
Alvast bedankt!
Kan de rest nog wat leren van je replays, 1750 wn8 en dan klagen dat je niveau te laag is, lol...

[ Voor 20% gewijzigd door _Anvil_ op 19-05-2016 16:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
Catscratch schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:03:
[...]

Alvast bedankt!
Prima, ik zie ze wel verschijnen. Maak er wel een filmpje van en gooi het op youtube, kunnen anderen er ook nog wat over zeggen / van leren / ragen.

Als andere mensen ook een replay packje gereviewed willen hebben dan kan dat, ik moet mn computer toch iets laten renderen zo af en toe om een beetje gebruik te maken van mn i7 O-)

Hoe kom je in aanmerking voor zo'n fantastische review ;) . ahum. :

Gaat alleen om replay packs, geen single games:

- replay packs, wat zijn dat: gewoon een aantal games zonder dat je selecteert welke games. Speel bijvoorbeeld een uur, en stuur gewoon alle replays naar me. Om te beginnen, meer dan 5 games en minder dan 15 ;)
- het liefst replay packs van een of 2 specifieke tanks, sowieso is het imho beter om je in een sessie te beperken tot een of 2 tanks (als je beter wil worden that is, grinden is wat anders).
- Tier 8, 9 of 10. Met een grote voorkeur voor tier X. Zelf denk ik dat ik het meeste te vertellen heb over tier IX en X.
- alleen meds of heavies, van lights, arta en TD's kan ik weinig vertellen.

Mijn stats zijn hieronder te vinden op wotlabs for what its worth, daarmee wil ik alleen even zeggen dat ik redelijk door heb hoe je het spel zou kunnen spelen. Verder zijn er genoeg betere spelers die het vast beter weten, daar leer ik dan gelijk ook weer van.

Verder is het niet echt mijn doel om zelf een leuk youtube kanaal te starten, misschien dat size het wel ok vind bijvoorbeeld om - als de kwaliteit voldoende is - het op zijn kanaal te zetten, dat vind ik ook prima.

als laatste - zoiets kost tijd, dus heb geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
gotfurrr schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:25:
[...]

Gaat alleen om replay packs, geen single games:

- replay packs, wat zijn dat: gewoon een aantal games zonder dat je selecteert welke games. Speel bijvoorbeeld een uur, en stuur gewoon alle replays naar me. Om te beginnen, meer dan 5 games en minder dan 15 ;)
Dus in principe 10 games van 10m elks, da's anderhalf uur aan youtube materiaal?
Maar dat lukt wel. :)
_Anvil_ schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:11:
[...]

Kan de rest nog wat leren van je replays, 1750 wn8 en dan klagen dat je niveau te laag is, lol...
Noem me dan een strever? Maar ik heb het de laatste weken moeilijk om die score te houden. Ongeacht welke score, je wil toch immer bijleren? Of zoals reeds vermeld die klik maken, tot je naar een volgend niveau kan gaan?

God, ik heb zelfs User zijn aanbeveling gevolgd en dat boek gekocht. Dat nog steeds niet is aangekomen ... grmbl.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Hmm, zit te twijfelen om de Rudy te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Heb je Russian meds? Dan zou ik het sowieso doen. De crew is het waard en de crew trainer ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
iTitus schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 07:34:
Heb je Russian meds? Dan zou ik het sowieso doen. De crew is het waard en de crew trainer ook!
Heb ik maar ik wil een tier 6 met Een beter kanon als de cromwell B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-10 13:43
Ik heb nu een Mathilda IV die ik wel zou willen inwisselen voor een Rudy, jammer dat ik mezelf heb gezworen nooit geld in dit spel te stoppen.. :')

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Tip: heb een stuk of 4 premiums tanks voor mn verjaardag gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Trof dit net in mn team aan, in een leopard PTA: https://en.wot-life.com/eu/player/cikoss/

Echt bizar... zo te zien met free xp op tier 8 begonnen, verder 5 tier 8 premiums... hier zijn geen woorden voor...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
ElPaco schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:27:
Geen filmpje vandaag Mr_Size?
Nee, ik moest werken. Heb het sowieso behoorlijk druk op het werk, terwijl ik eigenlijk van plan was om een tijdje 3 filmpjes p/w uit te brengen. Maar ik mag nu al blij zijn als 2 p/w lukt :+

Maar hier is dan het verlate woensdag filmpje:

Het weekend filmpje zal nu op zondag uitkomen ipv zaterdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Mr_Size schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:03:
[...]

Nee, ik moest werken. Heb het sowieso behoorlijk druk op het werk, terwijl ik eigenlijk van plan was om een tijdje 3 filmpjes p/w uit te brengen. Maar ik mag nu al blij zijn als 2 p/w lukt :+

[video]

Tip size, zet alsjeblieft grass in sniper mode uit in je replays :+ Eerste 4 minuten alleen maar naar het gras kunnen kijken haha. 8)7 game was verder wel grappig, de cavalerie die quantor kwam ondersteunen uit het niets en die STA1 die andere plannen had dan tanks schieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Is die ISU-122S wat?

[edit] Laat maar, ik zat op de US site te kijken. Lekker is dat, daar kun je de hele bundel dus kopen.
De ISU-122S zal hier trouwens ook nog wel in de shop verschijnen lijkt me.

[ Voor 82% gewijzigd door Okars op 20-05-2016 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Okars schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:31:
Is die ISU-122S wat?

[edit] Laat maar, ik zat op de US site te kijken. Lekker is dat, daar kun je de hele bundel dus kopen.
Zou dan de 122-44 kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Yes ik zit weer in een Mr_Size filmpje :) , ben benieuwd hoe slecht dit potje voor me was haha

[ Voor 8% gewijzigd door Quantor op 20-05-2016 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Quantor schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:17:
Yes ik zit weer in een Mr_Size filmpje :) , ben benieuwd hoe slecht dit potje voor me was haha
haha deze game maakt alles weer goed toch? :) nice ace :)

heb zelf een rare wot week gehad, niet echt het idee gehad dat het bijzonder goed ging allemaal, best veel 0 damage games gehad vanwege slechte posities/domme acties. Toch zit er nog steeds een stijgende lijn in, waar ik eerst dacht dat mijn plafond zo rond de 3.5k zat gemiddeld, gaat deze nu richting de 4k+ met gisteren een sessie van 6.2k (sessie was maar een uurtje met 7 games, maar toch....)

doel voor volgende week is 5k average zonder t9 onzin wn8 statspats en mijn t10 heavies richting de 3k gemiddeld te brengen. let the redline sniping begin O-) (die 5k ga ik natuurlijk niet halen :+ maar rond de 4k is ook prima :9 )

[ Voor 4% gewijzigd door gotfurrr op 20-05-2016 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Okars schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:31:
Is die ISU-122S wat?

de isu-122s is een tank waar alleen de dpm speciaal van is imho. Het beste van die tank is niet de tank zelf, maar de crew die je er bij krijgt met bia als een 0 skill (dus gratis bia).

Ondanks dat die tank een hele hoge dpm heeft, moet je er nog wel gebruik van kunnen maken. Imho lukt dat met de isu-122s niet echt makkelijk.

Ik vind de su-122-44 veel beter, oud td camo systeem, iets lagere dpm, zelfde alpha, veel mobieler, veel betere armour. Maar, geen OP crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-10 10:48
Quantor schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:17:
Quantor, jij zit er zo vaak in! Volgens mij stuur je iedere game op? _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Ik doe wel eens een platoontje met Mr_Size, altijd een belevenis, maar laatste paar keer hadden we niet echt goede sessies. En in de laatste paar filmpjes waarin ik voorkwam had ik het niet best gedaan.

Kan trouwens nog niet zien welke replay dit is, yt is hier op het werk geblokkeerd voor iedereen.

Had trouwens gisteren in een Ru een super game, dikke 5K damage en een Ace, door lekker actief rond te sjeesen over de map, had wel wat mazzel hier en daar. Misschien wel een leuke replay waardig, moet ik nog zelf even nakijken.

[ Voor 27% gewijzigd door Quantor op 20-05-2016 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
gotfurrr schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:25:
[...]

de isu-122s is een tank waar alleen de dpm speciaal van is imho. Het beste van die tank is niet de tank zelf, maar de crew die je er bij krijgt met bia als een 0 skill (dus gratis bia).

Ondanks dat die tank een hele hoge dpm heeft, moet je er nog wel gebruik van kunnen maken. Imho lukt dat met de isu-122s niet echt makkelijk.

Ik vind de su-122-44 veel beter, oud td camo systeem, iets lagere dpm, zelfde alpha, veel mobieler, veel betere armour. Maar, geen OP crew.
Alsof de 122-44 geen goede DPM heeft. M'n reload timer staat op 6.7 8)7 _/-\o_ En dat op tier 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Kepro schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:59:
[...]

Alsof de 122-44 geen goede DPM heeft. M'n reload timer staat op 6.7 8)7 _/-\o_ En dat op tier 7.
ik zei ook "iets" lagere dpm ;) het scheelt heel weinig idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kepro schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 07:56:
[...]

Heb ik maar ik wil een tier 6 met Een beter kanon als de cromwell B.
Cromwell B heeft al een geweldige gun, je moet alleen weten hoe je hem moet (mis/ge)bruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:32:
[...]

Cromwell B heeft al een geweldige gun, je moet alleen weten hoe je hem moet (mis/ge)bruiken.
Die tank heb ik al. Het kanon is juist het minste van die tank en ik dacht dat de Rudy betere kanonsstatistieken had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:22
In de OP zie ik de naam van de ingame channel van GoT staan, maar als ik daar ingame op zoek vind die niks. Klopt de naam van de channel nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
champion16 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 21:24:
In de OP zie ik de naam van de ingame channel van GoT staan, maar als ik daar ingame op zoek vind die niks. Klopt de naam van de channel nog steeds?
Die is sinds de merge inderdaad niet meer echt bezocht. Het beste kan je langskomen op onze Teamspeak: ts3.gatheringoftanks.nl

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Titus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijke MM?

medium ninja's tegen weerloze trage hokken...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/w1xjdLw.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2016 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Mr_Size schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:03:
[...]

[video]

Ah mijn Skoda T-50 pot, had inderdaad mazzel dat die PTA en AMX 30 me precies op tijd kwamen helpen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
TVP T 50/51 nog mooi met de korting kunnen kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 22:29

p0st

Dutch Reefer

Het is je gegund kerel na maandenlang frustratie en doorzettingsvermogen! Het meest zure lijkt me als je ziet dat er ander vol aan het riggen is en jij probeert zo eerlijk mogelijk de missies te halen, echt bizar. Knap dat je het hebt weten vol te houden :>

Ik zit zelf momenteel nog in de Ardennen, morgen weer terug naar huis en dan nog lekker een weekje vrij waarin ik ook WoT weer eens wat aandacht ga geven. Mag ook wel, want het is natuurlijk alweer bijna tijd voor 9.15 dus dan moet het modpackje weer geupdate worden, en ik moet nog wat credits grinden voor de Grille 15 natuurlijk :D

Bonus pics (klik=groot) van een KT die we hier gisteren, bij stom toeval, tegenkwamen! Na 9km kajakken op de terugweg met een bus reden we door een dorpje La Gleise waar dit stalen monster bij een klein museum stond. Natuurlijk even met de auto langsgereden daarna om wat mooie plaatjes te schieten!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lMDVF16l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/E1wEUgZl.jpg

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
p0st schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:17:
[...]
Het is je gegund kerel na maandenlang frustratie en doorzettingsvermogen! Het meest zure lijkt me als je ziet dat er ander vol aan het riggen is en jij probeert zo eerlijk mogelijk de missies te halen, echt bizar. Knap dat je het hebt weten vol te houden :>
Yup, was wel taai, vooral het idee dat de nieuwe patch constant kon komen. Tank gisteren een paar potjes gespeeld(mijn eerste tier X Russian Med though), maar wat een ding! Dat reverse side scrapen is hilarisch.
Men schiet toch op je zijkant, ipv gewoon even wachten en dwars door je turret heen, want ja, dat kan reliable...

Vrees wel dat die traverse nerfs de tank totaal kapot gaan maken. Hij is sterk erg sterk, maar niet OP, die turret maakt hem prima penbaar. DPM wise was hij ook niet de beste.

Maar gaaf dat je KT 213 hebt gezien, wat een beest moet dat zijn om naast te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet er hier wel eens iemand mee aan WG toernooien? Mijn broertje stond erop dat, nu er een 2 vs 2 toernooi is, wij het eens gingen proberen. Maar we hebben allebei nog nooit aan zo'n toernooi meegedaan... Sterker nog, we hebben zelfs nog nooit CW/SH gespeeld :P

Ik vroeg me af of je tijdens zo'n toernooi gewoon mods mag gebruiken. Ik meen ooit ergens te hebben gelezen dat het op bepaalde toernooien niet mocht, maar zeker weten doe ik het niet.

En ja, wat kan je verwachten in een 2 vs 2 toernooi op tier 8? Veel IS-3s of juist veel autoloaders? Het zou toch wel leuk zijn als we af en toe ook een potje kunnen winnen, want aan de ratings te zien is de tegenstand behoorlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:37:
Doet er hier wel eens iemand mee aan WG toernooien? Mijn broertje stond erop dat, nu er een 2 vs 2 toernooi is, wij het eens gingen proberen. Maar we hebben allebei nog nooit aan zo'n toernooi meegedaan... Sterker nog, we hebben zelfs nog nooit CW/SH gespeeld :P

Ik vroeg me af of je tijdens zo'n toernooi gewoon mods mag gebruiken. Ik meen ooit ergens te hebben gelezen dat het op bepaalde toernooien niet mocht, maar zeker weten doe ik het niet.

En ja, wat kan je verwachten in een 2 vs 2 toernooi op tier 8? Veel IS-3s of juist veel autoloaders? Het zou toch wel leuk zijn als we af en toe ook een potje kunnen winnen, want aan de ratings te zien is de tegenstand behoorlijk!
Zolang het WG is en geen ESL gelden dezelfde regels als randoms. Dus ja mods mogen, nee, niet alles mag.

2v2 tier 8, zijn er nog extra regels mbt autoloaders? 2 50 100's = 3600 potential = 2 tier 8 tanks weg als je het goed doet. Doe je het niet goed = rip.
Welk maps, wil je vision(scouts), wil je armor, wil je clips.

Heel veel variabelen dus. Gewoon beetje denken en proberen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr_Size

Lekker lang weekend filmpje met bestofbest in de hoofdrol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Mr_Size schreef op zondag 22 mei 2016 @ 14:19:
[video]

Wow, zoals je terecht al opmerkte: "next level" _/-\o_
De samenwerking in het platoon in het eerste filmpje was bizar, nog niet eerder dusdanig gezien _/-\o_

Deze, bijna blauwe, noob heeft nog veel te leren...

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
[video]

Best is gewoon een top eu speler, zeg maar niveautje straik, x4na dat soort gasten. De top 0.00000001 procent zeg maar. In dit soort filmpjes lijkt het alsof de tvp super op is, maar vergeet niet dat de grmiddelde speler na 1 clip nog 50% van zn hp over heeft en na zn tweede clip waarschijnlijk dood is. En niet onbelangrijk, de tvp wordt bijna oneindig veel beter in een 2 mans platoon.

3 marks op de tvp is echt heel erg nice, zou wel meer filmpjes van best willen zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-10 21:36
Heb ik net mn T29 unlocked, free XP besteed aan de 90mm. Speel ik op Malinovka, dus ik kies ervoor om langs de waterkant te gaan (G1 naar K4) omdat ik nog een stock engine heb.
Omdat er genoeg target te zijn en er een lemmingtrain de heuvel op gaat blijf ik even hangen voordat ik door psuh om te schieten wat er te schieten valt.
Blijkbaar was iemand het niet eens met mijn tactiek en besloot mij dus te gaan reporten voor bot activity.....
WTF?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

VorCha schreef op zondag 22 mei 2016 @ 16:36:
Heb ik net mn T29 unlocked, free XP besteed aan de 90mm. Speel ik op Malinovka, dus ik kies ervoor om langs de waterkant te gaan (G1 naar K4) omdat ik nog een stock engine heb.
Omdat er genoeg target te zijn en er een lemmingtrain de heuvel op gaat blijf ik even hangen voordat ik door psuh om te schieten wat er te schieten valt.
Blijkbaar was iemand het niet eens met mijn tactiek en besloot mij dus te gaan reporten voor bot activity.....
WTF?!
Groot gelijk. Dubbel r or get reported :+

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]

Ah, eindelijk krijgen we bestofbest te zien, daar zat ik op te wachten :D
Wat je zegt, bizar hoe hij casually in een paar minuten tijd 4k damage doet zonder daarbij schade op te lopen, en vervolgens de games perfect uitspeelt. Ik hoop dat we hem nog vaker op je channel gaan zien!
iTitus schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:42:
2 50 100's = 3600 potential = 2 tier 8 tanks weg als je het goed doet. Doe je het niet goed = rip.
Nou, die voorspelling kwam uit! Erg veel 50 100's en ook wel 13 90's tegengekomen. Zelf speelden we met een T32/IS-3 en een 50 100. Het was wel duidelijk dat we echt 0 voorbereiding en 0 ervaring hadden, want we liepen regelmatig in de val van de tegenstander. Maar uiteindelijk van de 10 potjes er 4 kunnen winnen, dus toch weer een leuke ervaring rijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
VorCha schreef op zondag 22 mei 2016 @ 16:36:
WTF?!
Campen met een T29 :/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
[...]

Ik zit zelf momenteel nog in de Ardennen, morgen weer terug naar huis en dan nog lekker een weekje vrij waarin ik ook WoT weer eens wat aandacht ga geven. Mag ook wel, want het is natuurlijk alweer bijna tijd voor 9.15 dus dan moet het modpackje weer geupdate worden, en ik moet nog wat credits grinden voor de Grille 15 natuurlijk :D

Bonus pics (klik=groot) van een KT die we hier gisteren, bij stom toeval, tegenkwamen! Na 9km kajakken op de terugweg met een bus reden we door een dorpje La Gleise waar dit stalen monster bij een klein museum stond. Natuurlijk even met de auto langsgereden daarna om wat mooie plaatjes te schieten!

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat een ding he. Moet je eens op de voorkant letten. De Amerikanen hebben er nadat ze La Gleize hadden ingenomen (en deze verlaten Königstiger aantroffen op dezelfde plek als waar hij nu nog staat) een aantal keer op geschoten met een 57mm antitank-kanon en een bazooka. Van heel dichtbij, schijnt. Je ziet die afketsers als deuken in de pantserplaat; ongelooflijk om te zien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke icon contour mod gebruiken jullie? Meeste van die meuk is me veel te druk en ben op zoek naar een simpele contour mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:44:
Welke icon contour mod gebruiken jullie? Meeste van die meuk is me veel te druk en ben op zoek naar een simpele contour mod.
Ik gebruik die van p0st's mod. Is ook niet veel meer dan contour + de naam van de tank.

[ Voor 9% gewijzigd door Okars op 23-05-2016 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ben je niet nog even naar het museum geweest? Ingang is achter de KT. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okars schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:45:
[...]

Ik gebruik die van p0st's mod. Is ook niet veel meer dan contour + de naam van de tank.
Thanks, zocht eigenlijk precies zo'n 'cleane' modpack. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
_/-\o_ _/-\o_ mijn collega zag de foto en zei gelijk dat is in La Gleise 8)7 8)7
Nu is hij ook erg goed in dat welke tank is dit spelletje van WG

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
brid schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:28:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ mijn collega zag de foto en zei gelijk dat is in La Gleise 8)7 8)7
Nu is hij ook erg goed in dat welke tank is dit spelletje van WG
Wat voor spelletje is dat? Wil mijn kennis ook wel eens testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Een 2 straten verder bij m'n ouders hebben ze een tijdje geleden deze tank neergezet.

Afbeeldingslocatie: http://www.mirrorshades.be/forum/IMG_1174.JPG

Geen flauw idee wat het is eigenlijk ...

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

M109 M108 volgens mijn collega :P
Spelletje is helaas gestopt, hij had een paar keer gold en premium gewonnen

[ Voor 49% gewijzigd door brid op 23-05-2016 10:56 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Tank? Das een vieze clickmachine!

https://tandorini.wordpress.com/2012/03/31/m109/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wsLy
Ik kom regelmatig in de Ardennen om verschillende musea te bezoeken etc. Hier een album van NUTS! Bastogne, bossen bij Foy, Panther in Houffalize en tiger ii + museum in La Gleize

Image heavy (duh :p)
http://m.imgur.com/a/LXTiA

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:46:
[...]

Ben je niet nog even naar het museum geweest? Ingang is achter de KT. :)
Is het normaal dat het uitpakken van die map 2 uur duurt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
La Roche-En-Ardenne heeft een Sherman M4A1(76) en een 17pdr SP Achilles. En een alleraardigst museumpje + prachtige ruïne van een middeleeuws kasteel.
Pagina: 1 ... 30 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).