Prima, ik zie ze wel verschijnen. Maak er wel een filmpje van en gooi het op youtube, kunnen anderen er ook nog wat over zeggen / van leren / ragen.
Als andere mensen ook een replay packje gereviewed willen hebben dan kan dat, ik moet mn computer toch iets laten renderen zo af en toe om een beetje gebruik te maken van mn i7
Hoe kom je in aanmerking voor zo'n fantastische review

. ahum. :
Gaat alleen om replay packs, geen single games:
- replay packs, wat zijn dat: gewoon een aantal games zonder dat je selecteert welke games. Speel bijvoorbeeld een uur, en stuur gewoon alle replays naar me. Om te beginnen, meer dan 5 games en minder dan 15

- het liefst replay packs van een of 2 specifieke tanks, sowieso is het imho beter om je in een sessie te beperken tot een of 2 tanks (als je beter wil worden that is, grinden is wat anders).
- Tier 8, 9 of 10. Met een grote voorkeur voor tier X. Zelf denk ik dat ik het meeste te vertellen heb over tier IX en X.
- alleen meds of heavies, van lights, arta en TD's kan ik weinig vertellen.
Mijn stats zijn hieronder te vinden op wotlabs for what its worth, daarmee wil ik alleen even zeggen dat ik redelijk door heb hoe je het spel zou kunnen spelen. Verder zijn er genoeg betere spelers die het vast beter weten, daar leer ik dan gelijk ook weer van.
Verder is het niet echt mijn doel om zelf een leuk youtube kanaal te starten, misschien dat size het wel ok vind bijvoorbeeld om - als de kwaliteit voldoende is - het op zijn kanaal te zetten, dat vind ik ook prima.
als laatste - zoiets kost tijd, dus heb geduld