Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Ik heb geen idee of ik in de Foch in 2 mnd tijd 270.000 xp bijelkaar krijg, dus ik ben heel erg aan het twijfelen...
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Als je een gratis tier 10 tank wilt zou ik het doen. De 155 is wel een leuke tank.Caveman schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 22:09:
Ik heb genoeg free XP om de Foch te unlocken en kopen, ik moet dan alleen de Foch 155 grinden. Doen ?
Ik heb geen idee of ik in de Foch in 2 mnd tijd 270.000 xp bijelkaar krijg, dus ik ben heel erg aan het twijfelen...
Opzich is de foch wel een leuke tank om te spelen
Nickname KasPlantje.
Nog 6 Grille games gespeeld, maar verder dan 7K dmg en 4 kills ben ik niet gekomen. Op een paar bounces op een type4 Heavy na zat echt werkelijk ALLES mee die game. 2 tanks gekilled dmv ammorack (waaronder die Type4 uiteindelijk voor 1600 dmg en nog een VK100P voor 1100 gekilled dmv fire.
En nog is het fucking niet genoeg luck om die schijtmissie te voltooien

1 lichtpuntje nog: Ik heb de Challenger ge-aced

Blijft een poep tank en daarnaast nog altijd geen koepel. Waste of your money/Free xp.Caveman schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 22:09:
Ik heb genoeg free XP om de Foch te unlocken en kopen, ik moet dan alleen de Foch 155 grinden. Doen ?
Blijven try harden en gold laden om de RNG eruit te halen.Mr_Size schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 18:10:
Nog 6 Grille games gespeeld, maar verder dan 7K dmg en 4 kills ben ik niet gekomen. Op een paar bounces op een type4 Heavy na zat echt werkelijk ALLES mee die game. 2 tanks gekilled dmv ammorack (waaronder die Type4 uiteindelijk voor 1600 dmg en nog een VK100P voor 1100 gekilled dmv fire.
En nog is het fucking niet genoeg luck om die schijtmissie te voltooien![]()
Verwijderd
Zo, dat is snel, pas een paar dagen geleden gespeeld die game
De JPII had ik al jaren in de garage staan, maar sinds ik de Skorpion G heb geen behoefte meer om hem te spelen. Maar de JPII is natuurlijk nog steeds een erg goede tank. Ook gisteren weer mocht ik in de 2 games die ik ermee speelde 5,5k en 4,7k dmg doen, dus nu ga ik hem proberen te 3-marken ook.
Bedankt weer voor het van commentaar voorzien van de replay
Bedankt weer en veel succes mannen

leuke reply! weet iemand hoe die mod (of modpack) heet waarmee de indicator groen wordt als je op een weak-spot aimed? (zoals in dezxe reply)
of zit dat ergens in de standaard instellingen?
is deze mod legaal trouwens?
Verwijderd
Als het goed is zit dat standaard in de game.kuwerti schreef op zondag 30 juli 2017 @ 17:54:
[...]
leuke reply! weet iemand hoe die mod (of modpack) heet waarmee de indicator groen wordt als je op een weak-spot aimed? (zoals in dezxe reply)
of zit dat ergens in de standaard instellingen?
is deze mod legaal trouwens?
Dit voelde echt als dé avond met de Grille, want ik had voor de verandering eens niet de standaard bs dat de helft mijn schoten missen of critten. Het zat behoorlijk mee qua RNG, maar je hebt gewoon zoveel strontluck nodig om net die ene game te krijgen waarin alles samenvalt.
Echt om moedeloos van te worden..
Je had mij ook een game lekker gecarried met je grilleMr_Size schreef op zondag 30 juli 2017 @ 23:01:
Man man, een prima sessie gehad met de Grille: 12 games gespeeld ermee: 4.275 avg dmg. Reken ik de twee E4 games mee dan kom ik zelfs op 4,5K avg dmg op tier 10. En weer was het gvd niet genoeg voor TD15.4Twee aces en 3 first class medals op de Grille gehaald, maar dichterbij dan 7,3K dmg en 4 kills ben ik niet gekomen. Slechts in 3 games de barriere van 5 kills gehaald, 1 daarvan was een 7,1K dmg game. Zo close, maar toch ook zo bizar ver weg...
Dit voelde echt als dé avond met de Grille, want ik had voor de verandering eens niet de standaard bs dat de helft mijn schoten missen of critten. Het zat behoorlijk mee qua RNG, maar je hebt gewoon zoveel strontluck nodig om net die ene game te krijgen waarin alles samenvalt.
Echt om moedeloos van te worden..
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Verwijderd
Wacht maar tot ie besluit je een paar games achter elkaar te trollenVerwijderd schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:35:
Had ik de BL-10 op de ISU maar veel eerder gehaaldWat een godenkanon is dat zeg. Zojuist op Stalingrad staat er ver aan de overkant een hulldown VK45B. En ik snipe hem ook gewoon precies in z'n cupola. Ook tegen scouts on-the-move is hij zeer effectief heb ik al gemerkt
Bounces op lights, schoten die ergens buiten de aiming circle eindigen, ghost shells etc
If you can see, look. If you can look, observe
Verwijderd
Oh dat heb ik al meermaals gehad. Fully aimed op de vlakke zijkant van een E75... detrack... Juist 286 pen komt niet door die tracks heen.Roozzz schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:49:
[...]
Wacht maar tot ie besluit je een paar games achter elkaar te trollen![]()
Bounces op lights, schoten die ergens buiten de aiming circle eindigen, ghost shells etcMaar in general wel een heerlijke gun ja
Oh serieus?looyenss schreef op zondag 30 juli 2017 @ 23:03:
Je had mij ook een game lekker gecarried met je grillelees je de chat niet? ;-)
Sry
npMr_Size schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:01:
[...]
Oh serieus?Eigenlijk mis ik dat soort dingen nooit tbh, maar tja ik was in tryhard modus, dus teveel gefocust op rechtsonder ipv linkonder
Sry
In september een weekendje bij haar op bezoek
Vandaag was de game weer zijn normale zelf: schijt RNG en dito teams. Niet te doen, ook niet in de buurt gekomen van TD15. Teams waren abominabel slecht, in maanden niet meegemaakt zo slecht.
Verder vallen 2 dingen me op:
-nu ik weer wat meer tier10 speel, en vrijwel alleen solo, krijg je echt vrijwel alleen maar de 3-5-7 MM. Dus ik ben toptier, samen met twee anderen, dan 5 tier9s en de rest tier8. Heb vandaag 8 tier10 games gespeeld: 1x full t10, 1x 5-10 MM en 6x 3-5-7. Zodra je echter platooned krijg je vrijwel standaard full tier10 matches

-nagenoeg elke sessie is er een tank vervloekt. Die mag dan op de een of andere manier niet gedubbeld worden. Vandaag was het de RU 251: 5 games gespeeld, 0 wins. 4 absolute retard teams en 1 onnodige loss. In 1 van die retard teams doe ik een active scout run, ik let dus niet super goed op. Rij ik tegen een friendly E5 aan die in een RECHTE lijn doorrijdt, zonder proberen mij te ontwijken. Ik verlies bijna 200 HP aan die ram, want full speed. En wat doet die graf bot? Die pompt nog ff fijn een shell in me

Maar echt wat is dat met die vervloekingen? Gisteren was het de 13 90: 4 games, 0 wins. De sessie daarvoor de WZ-132A: 5 games, 1 win.
Meer mensen last van? Het gekke is dat het ook altijd maar 1 tank per sessie is, rest is binnen 3 games meestal wel gedubbeld. En het is ook nooit 2x dezelfde tank, elke speelsessie weer een andere. Super weird

Verwijderd
Oh, daar heb ik al zo lang last van dat ik het inmiddels geaccepteerd heb als een feature van de gameMr_Size schreef op maandag 31 juli 2017 @ 22:51:
Meer mensen last van? Het gekke is dat het ook altijd maar 1 tank per sessie is, rest is binnen 3 games meestal wel gedubbeld. En het is ook nooit 2x dezelfde tank, elke speelsessie weer een andere. Super weird
Maar het is net zo vaak andersom hoor; dat er een voertuig is waar je op de een of andere manier niet mee kan verliezen. Dan grind ik die altijd maar even verder
SneakySchnitzel doet nooit stoute dingen
Heb wel een mooi weekendje volgepland daar, zonder WoT
Ook iets met drank en karaoke
Ik zat ook al te kijken dat is een beste uitdaging voor een maand. 50.000 xp als top van je team wow.ElPaco schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 07:31:
Er komt weer een evenement aan voor een gratis tier 6 tank (Heavy Tank no. VI). Je moet in 4 stadia wat xp halen. Zie hier voor meer details.
Die laatste van de missies lijkt me nog best lastig, 50K experience, en het telt alleen mee als je 1e bent in je team met xp.
Die ga ik bij voorbaat niet halen
Nickname KasPlantje.
Ikzelf geloof er meer in dat ik gewoon per sessie een rng-getal toegewezen krijgMr_Size schreef op maandag 31 juli 2017 @ 22:51:

Ook nog diverse potjes in de M44 gespeeld om wat missies bijeen te harken. Maar de game zei duidelijk fu. Eerder deze week nog 4 missies in 6 potjes binnen geharkt, met structureel probleemloos boven de 3k combined. Nu was ik al blij als mijn shell in de buurt van de tank mocht landen en de 1k grens bereikt werd

En wat krijg je er voor terug een shitty T6 prem tankElPaco schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 07:31:
Er komt weer een evenement aan voor een gratis tier 6 tank (Heavy Tank no. VI). Je moet in 4 stadia wat xp halen. Zie hier voor meer details.
Die laatste van de missies lijkt me nog best lastig, 50K experience, en het telt alleen mee als je 1e bent in je team met xp.

Russian meds of scouts zijn wel goed voor de missie hoge xp rates of easymode yolo.
Jammer dat stage 3 al zo verpest is om te doen,( 50k top 3 xp ) anders had ik het nog wel willen proberen.
Edit : tenzij x2-x5 events meetellen, dan stelt het eigenlijk weinig voor 1 goede game kan dan al 5-10k zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 01-08-2017 09:40 ]
[ Voor 76% gewijzigd door Kepro op 01-08-2017 10:16 ]
Vast klinkt nog al rigoureusKepro schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:15:
En boosters? Ik zal de missie sowies niet halen. Zit nog lekker 11 dagen vast op een eiland.

Meestal wordt je rating berekend op je basexp (dus om te bepalen of de xp wordt bijgezet of niet) maar de hoeveelheid xp die bijgezet wordt is de full monty, dus dubbels krijg je dan volledig...en boosters, zou best wel eens kunnen dat die meetellen...jantje 2 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:38:
[...]
Edit : tenzij x2-x5 events meetellen, dan stelt het eigenlijk weinig voor 1 goede game kan dan al 5-10k zijn.
Het richtpunt die je gebruikt ziet er goed uit. welke instellingen heb je hiervoor gebruikt?
Instellingen - Richtpunt:
ARCADE:
-Indicator = ?
-Richtmarkering= ?
-Richten= ?
-Kanonmarkering= ?
SLUIPSCHUTTER:
-Indicator= ?
-Richtmarkering= ?
-Richten= ?
-Kanonmarkering= ?
Er zijn zoveel combinatie mogelijkheden dat ik door de bomen het bos niet zie :-)
Alvast bedankt!! kijk uit naar je volgende filmpje :-)
Verwijderd
Boosters tellen ook mee heb ik zojuist gemerkt. Dan is die 50k XP misschien wel om te doen, maar ja, van die reward word ik ook niet echt vrolijk... Ach ja, free stuffkreezjie schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:29:
[...]
Meestal wordt je rating berekend op je basexp (dus om te bepalen of de xp wordt bijgezet of niet) maar de hoeveelheid xp die bijgezet wordt is de full monty, dus dubbels krijg je dan volledig...en boosters, zou best wel eens kunnen dat die meetellen...
Mijn settings:kuwerti schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:23:
[...]
Het richtpunt die je gebruikt ziet er goed uit. welke instellingen heb je hiervoor gebruikt?
Instellingen - Richtpunt:
ARCADE:
-Indicator = ?
-Richtmarkering= ?
-Richten= ?
-Kanonmarkering= ?
SLUIPSCHUTTER:
-Indicator= ?
-Richtmarkering= ?
-Richten= ?
-Kanonmarkering= ?
Er zijn zoveel combinatie mogelijkheden dat ik door de bomen het bos niet zie :-)
Alvast bedankt!! kijk uit naar je volgende filmpje :-)
Arcade en sniper zijn gelijk.

Selks
Whatever.

Edit: In de St Emil kopte ik een arty shell, pro tip van de dag, kop geen arty shells inje St Emil
[ Voor 14% gewijzigd door ElPaco op 02-08-2017 08:50 . Reden: St Emil ]
lekker bezig Paco! Welk stat programma/site gebruik jij trouwens hiervoor?ElPaco schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:49:
Ik denk dat de Cent 7/1 en ik wel vriendjes kunnen wordenAfgelopen vrijdag de tank gekocht, daarna in het weekend free xp gespaard/omgezet zodat ik de top gun had. Speelt heerlijk
Straks met 9.20 ook nog eens turret buff, dan wordt het alleen maar leuker!
[afbeelding]
Edit: In de St Emil kopte ik een arty shell, pro tip van de dag, kop geen arty shells inje St Emil
ziet eruit als VBAaddictkuwerti schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:14:
[...]
lekker bezig Paco! Welk stat programma/site gebruik jij trouwens hiervoor?
Inderdaad VBAddict. Die hebben een programma (Active Dossier Uploader) wat je onder andere deze statistieken laat zien.kuwerti schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:14:
[...]
lekker bezig Paco! Welk stat programma/site gebruik jij trouwens hiervoor?
super. thanks. ga ik proberen!!ElPaco schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 10:14:
[...]
Inderdaad VBAddict. Die hebben een programma (Active Dossier Uploader) wat je onder andere deze statistieken laat zien.
Vergeet niet in de settings de mods aan te zetten, anders pikt VBA alleen de battles waarvan je de battle results hebt geopend, ik vergeet er daar zelf wel eens 1 van.
Tja, I know. Ben begonnen aan de grind richting de FV4005. Zie filmpje hieronder. Gaat echter nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren voordat ik bij de shitbarn ben, hopelijk heb ik TD15.4 dan al langElPaco schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:47:
Size, er staan ineens best wat FV215 183 replays op Youtube, misschien daar eens TD15.4 mee proberen, het spel is toch een en al RNG
Het ligt niet per se aan de tank, meer aan de sterren die echt op exact de goede plek moeten staan eens in de 1000 potjes....

Tot dus ver vond ik de grind naar de shitbarn best leuk eigenlijk met best behoorlijk goede tanks. Ik kon met alles wel redelijk uit de voeten. De charioteer heeft soms een eigen wil en ik speelde hem in het begin teveel al een medium maar eigenlijk vind ik het wel een leuke lijn. Maar goed ik heb net 1200 wn8Mr_Size schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:10:
[...]
Tja, I know. Ben begonnen aan de grind richting de FV4005. Zie filmpje hieronder. Gaat echter nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren voordat ik bij de shitbarn ben, hopelijk heb ik TD15.4 dan al langEn ik probeer het nu voornamelijk met de Grille en de E4, als je op wotreplays.com oid zoekt zul je vast ook genoeg games vinden van die tanks die TD 15.4 halen...
Het ligt niet per se aan de tank, meer aan de sterren die echt op exact de goede plek moeten staan eens in de 1000 potjes....
[video]
Nickname KasPlantje.
Daar hebben ze free xp toch voor? Afgelopen weekend x3 en ook nog 35 free xp voor 1 goud. Dat is de reden geweest dat ik in 1 weekend genoeg free xp bij elkaar had voor de top gun van de 7/1 (speel niet super veel).Mr_Size schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:10:
[...]
Tja, I know. Ben begonnen aan de grind richting de FV4005. Zie filmpje hieronder. Gaat echter nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren voordat ik bij de shitbarn ben, hopelijk heb ik TD15.4 dan al langEn ik probeer het nu voornamelijk met de Grille en de E4, als je op wotreplays.com oid zoekt zul je vast ook genoeg games vinden van die tanks die TD 15.4 halen...
[video]
Feit blijft dat voor veel missies je inderdaad helemaal afhankelijk bent van enorm veel factoren (ben al maanden bezig met MT15.2, nu met een 390 alpha medium hoop ik dat het lukt).
Jezelf ergeren omdat je een schijt tank aan het spelen bent is ook zondeMr_Size schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:22:
Free XP gebruik ik voor het unlocken van modules ja, maar ook lang niet alles. Vervolgens als je tank full ops is moet je de gehele grind naar de opvolgende tank nog afmaken, en daar gebruik ik eigenlijk vrijwel nooit free XP voor. Dat is echt zonde..
Verwijderd
De Type 64 (China tier 6) komt redelijk in de buurt van dit aantal goud, maar is deze de moeite waard, of kan ik het goud beter ergens anders (of helemaal niet) aan besteden?
Misschien toch maar weer wat meer platoonen om m'n skills een beetje op te krikken.
Ik vind het een verschrikkelijke tank, omdat het een tier 6 is kom je 90 % van de tijd in tier 8 battles. Geen armor, 580 hit points en een lage accuracy... maar ik ben geen light speler dus ik bak er meestal nix van in deze tank.kuwerti schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:22:
Ik ben een fan van snelle light tanks. Nu heb ik 4000 goud te besteden en ik wil een premium tank hiervoor kopen die mij redelijk wat coins op gaat leveren. wat is nu een goede keuze?
De Type 64 (China tier 6) komt redelijk in de buurt van dit aantal goud, maar is deze de moeite waard, of kan ik het goud beter ergens anders (of helemaal niet) aan besteden?
Ik koop nooit tanks met goud, vind ik zonde. Kun je beter gebruiken voor camo, equipment en crew traning. voor 14 euro kun je hem ook gewoon kopen.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Ik speel de Type 64 met veel plezier. Het was voor de light-change al een redelijke tank. Nu is die naar mijn idee voor die tier fantastisch. Lekker snel, goede viewrage, goede camo, goede dpm je schiet niet altijd raak op grote afstand, maarja het is een chinees ding...kuwerti schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:22:
Ik ben een fan van snelle light tanks. Nu heb ik 4000 goud te besteden en ik wil een premium tank hiervoor kopen die mij redelijk wat coins op gaat leveren. wat is nu een goede keuze?
Als je een grote fan bent van lights is het zeker een aanrader, zoek anders een filmpje op YT.
Anders ook maar eens kijken naar een cromwell B als die weer eens in de shop zijn. De britse meds zijn ook super mobiel met redelijke stats.
All that matters has no mass
ok, dank voor je reactie. ik ga het goud dan daar aan besteden!Caveman schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 09:56:
[...]
Ik vind het een verschrikkelijke tank, omdat het een tier 6 is kom je 90 % van de tijd in tier 8 battles. Geen armor, 580 hit points en een lage accuracy... maar ik ben geen light speler dus ik bak er meestal nix van in deze tank.
Ik koop nooit tanks met goud, vind ik zonde. Kun je beter gebruiken voor camo, equipment en crew traning. voor 14 euro kun je hem ook gewoon kopen.
--> begonnen met permanent cammo op mijn IS-3 :-)
[ Voor 4% gewijzigd door kuwerti op 03-08-2017 13:02 ]
Type 64 is een prima tank. Zeker als je graag snelle lights speelt. Als crewtrainer iets minder door de 5e man (radio) Op de hogere tiers heb je maar 4 crewleden. Wat dat betreft is de t7 type62 beter. Voordeel van de type64 is dat je hem ook heel goed in strongholds kunt spelen en in randoms ook prima zijn mannetje staat.kuwerti schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:22:
Verder zijn de chinese t7 en t8 light erg goed, dus als je die richting op wilt heb je al een redelijke crew (ondanks die 5e man)

Bij het begin van de battle: Crash, er zit maar een ding op, we moeten naar het strand toe!
We zijn tenslotte top tier heavy's!
Crash: HAHA
40 seconden later....
[ Voor 6% gewijzigd door GJP80 op 03-08-2017 15:06 ]
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Het was net vliegen meppen....Roozzz schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:10:
Dus hoelang duurde het voordat jullie belaagd werden door tien tanks?
Gelukkig was Crash zo attent om arty bezig te houden...
S3al's zien dat niet als een insult....Zie het meer als een universele "groet'.
Heb je het weer gezien ik zou ook op het strand gaan staan met mijn tankGJP80 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:05:
[afbeelding]
Bij het begin van de battle: Crash, er zit maar een ding op, we moeten naar het strand toe!
We zijn tenslotte top tier heavy's!
Crash: HAHA
40 seconden later....
Nickname KasPlantje.
[ Voor 52% gewijzigd door looyenss op 03-08-2017 15:51 ]

[ Voor 9% gewijzigd door 2crashandburn op 03-08-2017 16:02 ]
Is alles onder de 1200 wn8 rood?2crashandburn schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 16:02:
Dat is omdat GJP een optimist is. Dit geeft de situatie beter weer:
[afbeelding]
Nickname KasPlantje.
nee 2000 niet dan zou die groene gast met zijn 1688 ook rood moeten zijn. Zie eerste pictureElPaco schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 16:27:
[...]
Ik geloof alles onder 1500 of misschien 2000
Nickname KasPlantje.
Ah ja, dan zal het 1500 zijn, ik zou in ieder geval een tomaat zijnGerGio schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 16:30:
[...]
nee 2000 niet dan zou die groene gast met zijn 1688 ook rood moeten zijn. Zie eerste picture
Nou, ik heb toch maar die type 64 gekocht. wilde toch weer eens een nieuwe tank. leuk ding inderdaad en snel!!Blue Boon schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:32:
[...]
Ik speel de Type 64 met veel plezier. Het was voor de light-change al een redelijke tank. Nu is die naar mijn idee voor die tier fantastisch. Lekker snel, goede viewrage, goede camo, goede dpm je schiet niet altijd raak op grote afstand, maarja het is een chinees ding...
Als je een grote fan bent van lights is het zeker een aanrader, zoek anders een filmpje op YT.
Anders ook maar eens kijken naar een cromwell B als die weer eens in de shop zijn. De britse meds zijn ook super mobiel met redelijke stats.
Thanks voor je advies! (btw: Cromwell B wordt niet meer verkocht volgens mij ;-) )
Jawel maar meestal alleen in speciale acties. Met de kerstkalender bijvoorbeeld. Maar de normale Cromwell is ook een en al plezierkuwerti schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 17:37:
[...]
Nou, ik heb toch maar die type 64 gekocht. wilde toch weer eens een nieuwe tank. leuk ding inderdaad en snel!!
Thanks voor je advies! (btw: Cromwell B wordt niet meer verkocht volgens mij ;-) )
Overigens
BRITISH TURRETED TD BALANCE CHANGES 9
by DecoNoir WoT •
Good day everyone,
As part of the on going rebalancing being done in the test servers. This time the focus is on the British FV4005 line. Here are the stat changes:
FV4005 Stage II
Turret Traverse: 16 deg/sec
Speed: +50/-15 kph
FV4004 Conway
Turret Rotation: 18 deg/sec
Speed: +50/-20 kph
Characteristics of new Gun: BL 5.5 in. AT Gun
Depression: -10 deg.
Penetration: 260/200/70mm
Damage: 600/770/770
Accuracy: 0.38
Aim Time: 2.4 sec
Reload: 14.4 sec
Challenger
Turret Traverse: 18 deg/sec
Speed: +52/-20 kph
Characteristics of new Gun: 2 pdr. AT Gun Mk. II
Penetration: 220/252/47mm
Damage: 280/280/370
Accuracy: 0.35
Aim Time: 2 sec
Reload: 7.8 sec
[ Voor 47% gewijzigd door GerGio op 03-08-2017 18:16 ]
Nickname KasPlantje.
As part of the on going rebalancing being done in the test servers. This time the focus is on the British FV4005 line. Here are the stat changes:
FV4005 Stage II
Turret Traverse: 16 deg/sec
Speed: +50/-15 kph
FV4004 Conway
Turret Rotation: 18 deg/sec
Speed: +50/-20 kph
Characteristics of new Gun: BL 5.5 in. AT Gun
Penetration: 260/200/70mm
Damage: 600/770/770
Accuracy: 0.38
Aim Time: 2.4 sec
Reload: 14.4 sec
Challenger
Turret Traverse: 18 deg/sec
Speed: +52/-20 kph
Characteristics of new Gun: 2 pdr. AT Gun Mk. II
Penetration: 220/252/47mm
Damage: 280/280/370
Accuracy: 0.35
Aim Time: 2 sec
Reload: 7.8 sec
by DecoNoir WoT •
Another change in the long line of balance adjustment being tested, a new light tank and arrangement to the US light tank lines. According to WarGaming, they want to keep the US LT lines somewhat contestant, and split along those with autoloader and those without. So both lines will split from the T37 and a new non-autoloader variant of the T71 will be introduced at Tier 7 leading to the M41 (which is looking to lose it’s autoloader again):
T71E2:
sergey-glivich-t71-cmcd-001 sergey-glivich-t71-cmcd-003
sergey-glivich-t71-cmcd-005 sergey-glivich-t71-cmcd-009 sergey-glivich-t71-cmcd-013
sergey-glivich-t71-cmcd-019
3D models from Sergei Glivich
Lines starting from Tier 7 after splitting from the T37:
T71E2 → M41 Walker Bulldog → T49 → Sheridan
T71 → T69 → T54E1 → T57 HT
Komop Kepro, stop eens wat meer werk in dingen reposten.Kepro schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 19:03:
AUGUST 3, 2017SUPERTEST: US LIGHT TANK CHANGES 1
by DecoNoir WoT •
Another change in the long line of balance adjustment being tested, a new light tank and arrangement to the US light tank lines. According to WarGaming, they want to keep the US LT lines somewhat contestant, and split along those with autoloader and those without. So both lines will split from the T37 and a new non-autoloader variant of the T71 will be introduced at Tier 7 leading to the M41 (which is looking to lose it’s autoloader again):
T71E2:
sergey-glivich-t71-cmcd-001 sergey-glivich-t71-cmcd-003
sergey-glivich-t71-cmcd-005 sergey-glivich-t71-cmcd-009 sergey-glivich-t71-cmcd-013
sergey-glivich-t71-cmcd-019
3D models from Sergei Glivich
Lines starting from Tier 7 after splitting from the T37:
T71E2 → M41 Walker Bulldog → T49 → Sheridan
T71 → T69 → T54E1 → T57 HT
Maw is het interessant om voor die poedel te gaan?
-edit-
Het is weer zo'n avond. Alle potjes in no-time beslist. Of keiharde wins of keiharde losses. Fun...
[ Voor 32% gewijzigd door Roozzz op 03-08-2017 20:33 ]
alleen linkjes zijn voldoende ookUser schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 19:05:
[...]
Komop Kepro, stop eens wat meer werk in dingen reposten.
Nee, jij hoort ook niets te posten, want je ligt met je snikkel in de champagne toch?
@Britse TD turret veranderingen: ik ben dus te vroeg aan de FV lijn begonnen. Lijkt wel of WG naar mijn filmpje geluisterd heeft
Helemaal top. Je eerste post bevatte exact dezelfde informatie als de post boven die van jou, en je dubbelpost bevatte alleen namen van plaatjes, niet de plaatjes zelf.
Het zal me persoonlijk een enorme rotzorg zijn als iemand dingen zit te copy-pasta'en, maar copy pasta op z'n minst iets wat niet al in het uur daarvoor gepost was, en leer op z'n minst fatsoenlijk te copy pasta'en.
Of, zoals ik zei: post de originele link.User schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:31:
[...]
Helemaal top. Je eerste post bevatte exact dezelfde informatie als de post boven die van jou, en je dubbelpost bevatte alleen namen van plaatjes, niet de plaatjes zelf.
Het zal me persoonlijk een enorme rotzorg zijn als iemand dingen zit te copy-pasta'en, maar copy pasta op z'n minst iets wat niet al in het uur daarvoor gepost was, en leer op z'n minst fatsoenlijk te copy pasta'en.
Wat Kepro doet is goed want ik ben te lui om op de link de klinkenlooyenss schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:37:
[...]
Of, zoals ik zei: post de originele link.

Het was gewoon enkel een vergissing omdat deze een uurtje geleden gepost was.
Dus voor mij mag het blijven enkel opletten dat het niet recent gepost is geweest
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
altijd lekker een beetje copypastaUser schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:31:
[...]

En jij bent weer lekker aant zeuren zoals altijdVerwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 21:50:
Weer een hoop gekibbel om niets hier.
[ Voor 4% gewijzigd door looyenss op 04-08-2017 23:13 ]
Ja en ergens is dat jammer. Want het succes wensen van de vijand is er nu niet meer bij. Maar gelukkig hebben we nooit last van mensen die dat in de chat van het eigen team doen of die achteraf nog even een heel aardig berichtje sturen.Edmin schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 23:13:
Het enige ding dat meer toxic is dan het WoT-topic op Tweakers, is de WoT cross-team in-game chat. En we weten allemaal wat er met de in-game chat is gebeurd...
Al is het wel zo dat de meeste van die laatste categorie of het spel niet snapt. ( voorbeeld: ik speel vals omdat ik met mijn tier 8 autoloader heavy tank jou tier 6 medium van de kaart veeg) of hun eigen hersenpan niet.
Maar ik denk dat het meer een maatschappelijk probleem is. Dat we zomaar alles moeten kunnen zeggen op het internet want het is zo lekker makkelijk.
Maar ik vermaak me toch nog steeds prima met het spel.
Iemand toevallig de test server aan het spelen??
Nickname KasPlantje.
Zal ik je dan ff een invite sturen voor de S3AL Whatsapp groep?Edmin schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 23:13:
Het enige ding dat meer toxic is dan het WoT-topic op Tweakers, is de WoT cross-team in-game chat.
Verwijderd
En dit mag wezen?looyenss schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 23:07:
[...]
En jij bent weer lekker aant zeuren zoals altijd
Volgens velen is de type64 nu met de betere MM 1 van de beste tanks in het spel tier for tier:kuwerti schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 17:37:
[...]
Nou, ik heb toch maar die type 64 gekocht. wilde toch weer eens een nieuwe tank. leuk ding inderdaad en snel!!
Zelf vind ik het juist slim voor goud tanks te kopen (evt. met inruil van een andere premium), ik probeer mn $ uitgaven aan het spel zo laag mogelijk te houden, zonder aan resultaten in te boeten. Lukt best aardig de laatste tijd, alleen is tier 10 spelen lastig te financieren soms..
Edit: Ik zal een concreet voorbeeld geven: de T28HTC (T7 premium TD) was inmiddels overbodig voor me (Amerikaanse TD crew zat al op 3 skills en vond het ding allang niet meer leuk om te spelen), deze heb ik dus ingeruild voor de halve gold value.
Het goud dat ik bijlegde kwam deels uit missies/rewards en deels uit gold dat ik in de aanbieding heb gekocht. Zo heb ik een M4 revo (t8 french premium MT) gekocht voor een aanzienlijk lager netto bedrag dan voor cash in de shop. Uiteraard was die revo ook in de aanbieding dat weekend.
[ Voor 26% gewijzigd door _Anvil_ op 05-08-2017 14:55 ]
2 dagen over gedaan, maar wat een shit copy pasta tank is dat.ElPaco schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 07:31:
edit: wauw, ik denk: laat ik voor het eerst in 3 jaar eens op de test server gaan spelen. 30vs30 uitproberen. Blijkbaar kan je die mode niet selecteren, dat moet je 'overkomen' ofzo als je Tier10 speelt...
Anyway, ik heb de shitbarn unlocked, eens ff kijken hoe die speelt. 1e battle dus geen 30vs30 kom ik op Himmelsdorf uit. Binnen een minuut ge tk-ed door een Russisch T49 platoon....

[ Voor 82% gewijzigd door Mr_Size op 05-08-2017 17:50 ]
De keuze is:
Chinese tier-6 : 59-16
Tjechise tier-6 : Skoda-24
Duitse tier-6: vk-28.01
Amerikaanse Tier-7: T71
Welke bevelen jullie aan?
Chinese tier-6 : 59-16kuwerti schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 20:25:
ik heb jullie advies ff nodig. Ben dus fan van light tanks, en ik kan er nu weer 1 kopen in de aanbieding.
De keuze is:
<knip>
Welke bevelen jullie aan?
>kansloze pen, heb in mn IS-6 eens alleen tegen 2 van die dingen gevochten... zelfs mn achterkant blokte al hun schoten, pathetic.
> ?? als je de t-25 autoloader medium bedoelt: superding, maar de t7 en t8 daarna zijn meh.
>? niet bekend mee, was vroegah leuk vanwege de derp gun, vooral op t6 stronghold. heeft ie die nog?
> schijnt de nieuwe M41 bulldog te zijn (die is doodgenerfd en op t8 gezet nu), hoor alleen maar goeie dingen.
Ja, sorry, bedoel de T25 skoda :-) deze klinkt trouwens goed. wordt dus de skoda of de T71 (die wel ff stukje duurder is).`actie loopt tot 8-8. misschien heb ik dan genoeg credits voor de t71, anders wordt het de t25_Anvil_ schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 21:12:
[...]
Chinese tier-6 : 59-16
>kansloze pen, heb in mn IS-6 eens alleen tegen 2 van die dingen gevochten... zelfs mn achterkant blokte al hun schoten, pathetic.
> ?? als je de t-25 autoloader medium bedoelt: superding, maar de t7 en t8 daarna zijn meh.
>? niet bekend mee, was vroegah leuk vanwege de derp gun, vooral op t6 stronghold. heeft ie die nog?
> schijnt de nieuwe M41 bulldog te zijn (die is doodgenerfd en op t8 gezet nu), hoor alleen maar goeie dingen.
thanks!
Dit topic is gesloten.
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).